Jak a kdy nejpozději si objednat dárky, aby to stihly k vánočnímu stromečku? Odpovídal Lukáš Novotný
Chat je uzavřený06.12.2016 13:00
Dárky si objednejte nejpozději týden před Vánocemi. E-shopy je stihnout včas expedovat a my doručit.
Adventní období je v plném proudu a může se zdát, že do tolik očekávaného Štědrého dne zbývá spousta času. Pokud ovšem pro své blízké objednáváte dárky prostřednictvím e-shopů, zbývá vám už jen několik málo dní. Doručení objednávky až do domu je pro přepravní společnosti standardem, nicméně doručení zásilky ovlivňuje hned několik faktorů. Lukáš Novotný ze společnosti Geis Parcel CZ vám v úterý 6. prosince od 13.00 odpoví, na co byste si při objednání z e-shopů měli dát pozor a jak datum objednávky ovlivňuje následné doručení.
Lukáš Novotný zastává pozici obchodního ředitele ve společnosti Geis Parcel CZ, která patří mezi přední firmy z oblasti doručování balíků, třetím rokem. V odvětví logistiky se pohybuje více jak čtrnáct let a na jeho profesi, jež je zároveň i jeho koníčkem, ho nejvíce baví rychlý rozvoj technologií. Ty v kombinaci s požadavky trhu zajišťují, že je každý rok v oboru logistiky odlišný a stereotyp nemá šanci.
Chat
-
LubošS
Ano, do vánoc času dost Jaký je nejzazší termín pro objednání zásilky a dokdy to doručíte? A kdy už mi nic pod stromeček nedoručíte. Díky
-
Host chatu
Dobrý den, osobně doporučuji objednat zásilku od e-shopu/dodavatele nejpozději 16.12. Jen se ujistěte, aby ho měl odesilatel opravdu skladem. Doručujeme ve všechny pracovní dny, tj. před svátky nejpozději v pátek 23.12. Poté doručujeme 27.12. až 30.12. S pozdravem Lukáš Novotný
-
Tereza
Dobrý dem, na co si mám dát při objednání pozor, resp. co všechno ovliňuje následné doručení. Podmínky eshopů? Můžete něco ovlivnit vy jako dopravce
-
Host chatu
Dobrý den, pokusím se Vám poradit tak, jak bych postupoval sám. Při výběru e-shopu nejprve koukám na recenze. Poté si přečtu obchodní podmínky. Dále sleduji, zda mají zboží skladem. V neposlední řadě mne samozřejmě zajímá, jaké způsoby dopravy vybraný e-shop nabízí. Dopravce dokáže ovlivnit "pouze" úsek od předání zásilky od odesilatele k příjemci. Pak je to o službách, které konkrétní poskytovatel nabízí. V našem případě je to například SMS avizace den před doručením vč. možnosti přesměrování na naši síť výdejních míst Geis Point, volání řidiče s individuálním přístupem, možnost platby dobírky kartou atd.
-
Jozef
Tak mi tahle od vas jednou dorazila zasilka a bylo tam docela zpozdeni. Teda mezi avizem od e-shopu ze zasilka je ready a dorazila cca od dva dny později. Navic nebyla dohledatelna, cim to?
-
Host chatu
Dobrý den, pane Jozefe, bohužel se nám stává, že e-shop pošle příjemci avízo o vystavení faktury, případně o expedici zboží, nicméně přitom zásilku nám fyzicky předá třeba i několik dní poté. Vše může být ovlivněno tím, zda má celou objednávku zboží skladem, či nikoliv. Tuto situaci poznáte právě podle toho, že číslo zásilky není možné na track&trace dohledat. Jakmile totiž převezmeme zásilku do našeho systému, naskenujeme ji a data se online přenesou na již zmíněné vyhledávání zásilek. S přáním příjemného dne Lukáš N.
-
Dita
Bydlime docela za Prahou a v prlbehu roku sem tam nejake to doruceni zasilky domu vyuzujeme. Je to už sice delší dobu, ale vzpominam si ze me vypeklo, ze u kurýra šlo platit pouze hotovosti.... Jak je to u vas. Nejde rovnou převodem pro objednáni? Maji kuryri terminály? děkuji
-
Host chatu
Dobrý den, Dito, děkuji za dotaz. Službu platby kartou nabízíme se 100% pokrytím celé ČR a SK. To znamená, že všichni kurýři mají u sebe terminál. Stačí jen, aby odesilatel službu povolil. S díky L. Novotný
-
PetrZ
Můžu si jako fakt největší opozdilec vyzvednout zásilku v nejhorším možným případě v depu?? Jaké tam máte ordinační hodiny. Díky.
-
Host chatu
Dobrý den, ano, samozřejmě to možné je, nicméně bych osobně spíše doporučil si zásilku přesměrovat na naši síť výdejních míst Geis Point. Máme jich více než 500 v ČR a na SK. Některé z nich jsou otevřeny i o víkendech. Přehled Geis Pointů vč. otevírací doby naleznete na www. geispoint.cz. S pozdravem Novotný
-
Xray_46
Máte nějak rozdělené úrovně služeb, například economy, premium, vip? Máte nějaká místa, kam můžu zasílku nechat poslat a tam vyzvednout? A pokud ano, je nějaká doba uložení?
-
Host chatu
Dobrý den, základní rozdělení služeb máme podle typu přepravy, nebo segmentu příjemců. Pokud se bavíme na téma doručení zásilek z e-shopů ke koncovému zákazníkovi (tzv. B2C), je několik možností, jak si zásilku můžete nechat doručit. Nabízíme standardní doručení na soukromé osoby, kde si Vy sám určíte adresu, kde Vás zastihneme. Další možností je přesměrování zásilek na výdejní místo Geis Point, kde si můžete zásilku osobně vyzvednout v čase, který Vám vyhovuje a to do 7 dní. Zde Vám žádné čekání ve frontě nehrozí. S přáním hezkého dne Lukáš N.
-
Traveler
Jak můžu sledovat zásilku, nějaká apka či vychytávka? Vřele díky
-
Host chatu
Dobrý den, možností máte několik. Na PC i v chytrém telefonu na webu www.geis.cz, kde naleznete pole "sledování zásilek". Dále aktutálně vyvíjíme novou webovou/mobilní aplikaci, kde bude mít každý příjemce možnost si zásilku doručit dle vlastního přání. Více zatím neprozradím. :) Hezký den Novotný
-
OlgaH
Můžete prozradit podle jakého klíče rozšiřujete výdejní místa?
-
Host chatu
Dobrý den, hlavní kritéria jsou dvě. Rádi bychom měli co nejlepší pokrytí tak, abychom uspokojili poptávku i v malých městech. Dále je to samozřejmě vzhled dané provozovny. Velmi pečlivě zvažujeme, komu spolupráci nabídneme. Rádi bychom v dohledné době měli až 1 tis. výdejních míst Geis Point. S pozdravem L. Novotný
-
Hans
Jak jste pri dorucení flexibilní? Je možný si při procesu doručení, když balik putuje ke mě, nějak "vylepšit" rychlost dodání nebo tak?
-
Host chatu
Dobrý den, pracujeme v logistice, takže flexibilní být musíme. Standardně doručujeme následující pracovní den od vyzvednutí zásilky. V rámci procesu doručení máte možnost si zásilku přesměrovat na některé z našich výdejních míst Geis Point. Dále máte také možnost se domluvit na doručení v jiný den. S přáním pohodového dne Novotný
-
Alois Hujer
Dobrý den,
zajímalo by mne, proč, když si objednám zásilku, tak mě přepravní společnost neinformuje, že mi jí doveze. Většinou nevím ani den, ani hodinu. Nesmyslně mi to vezou domů, když jsem naopak v práci a pak se naháníme a zdlouhavě domlouváme kam mají zásilku dovézt. -
Host chatu
Dobrý den, nevím jakou přepravní společnost máte na mysli, nicméně pokud je zásilka určena koncového zákazníkovi, Geis Parcel standardně v den svozu posílá příjemci SMS s informacemi o dni doručení. V případě, že se jedná o dobírku o výši dobírky a také s linkem na možné přesměrování zásilky na výdejní místo Geis Point. Ráno před samotným doručením kontaktují naši kurýři příjemce telefonicky a individuálně se s ním domlouvají na doručení. Hezký den LN
-
Martin
Dobrý den, doručujete balíky i do zahraničí? Děkuji
-
Host chatu
Dobrý den, samozřejmě ano. Jsme schopni zajistit doručení do celého světa. Pokud chcete bližší informace neváhejte využít naši zákaznickou linku na tel. 951 277 777. S pozdravem Novotný
-
František
Jak je to s bílou elektronikou? Jste schopni pomoci vynést třeba lednici do patra? Platí se za to něco? Nebo to vůbec není možné?
-
Host chatu
Dobrý den, bílou elektroniku doručujeme samozřejmě také. Máme službu "doručení s dopomocí", která zajišťuje, že Vám kurýr pomůže např. s lednicí do patra. Služba je zpoplatněna. Zeptejte se tedy "svého" e-shopu, zda má s námi tuto službu domluvenu. S přáním hezkého dne L. Novotný
-
Martin
Ovlivňuje velikost zásilky dobu doručení?
-
Host chatu
Dobrý den, bohužel netuším, jak moc velkou zásilku máte na mysli. Pokud se však bavíme na téma balíků, nebo palet s doručením po ČR, naše společnost doručuje standardně vše do následujícího pracovního dne. S pozdravem Novotný
-
Danko
Dobrý den,
přepravujete aj živá zvířata?
Děkuji. -
Host chatu
Dobrý den, bohužel ne. Veškeré zásilky vyloučené z přepravy naleznete ve VOP na našich webových stránkách. Jde například o nebezpečné zboží, drahé kovy, nebo živá zvířata. S přáním pohodového dne Lukáš N.