Jak probíhá doručování zásilek v období adventu? Jaký je nejzazší termín pro výběr vánočního dárku z e-shopu?

Chat je uzavřený03.12.2015 13:00

Lukáš Novotný.

Stále více Čechů objednává vánoční dárky on-line.  Prostředí e-shopů  bez davů, nervozity a spěchu vyvolává v uživatelích pocit, že čas na výběr vánočních pozorností pro rodinu a nejbližší přátele je téměř neomezený, a doručení je navíc až do domu. Ale i při nakupování prostřednictvím internetu je třeba počítat s určitou časovou rezervou a faktory, které mohou ovlivnit následnou dopravu. Nejen na tyto otázky odpovídal Lukáš Novotný ze společnosti Geis Parcel CZ.

Lukáš Novotný se ve světě "balíků" pohybuje od roku 2002. Během této doby prošel různými pozicemi v rámci obchodního oddělení. I po třinácti letech v oboru, do kterého se podle svých slov dostal náhodou, zůstává jeho profese zároveň i jeho koníčkem. Ve společnosti  Geis Parcel CZ, která patří mezi přední firmy z oblasti expresního doručování balíků, působí na pozici obchodního ředitele od roku 2014.

 

Chat

  • Vladimíra Kubat

    Milý pano Novotný ,ziji v BRD uz nejaký cas a mým vnuckám a vnukum jsem od srpna poslala pár malickostí k narozeninám nebo jen tak na rozvíjení fantasie rucních prací,.... vsechny zásilky dorazili az za 14 dní a jedna se mi vrátila a to jsem jim sdelila datum odeslání a bohuzel ve schránce nebylo ani jedno vyzvání k vyzvednutí zasilky.Vím, ze je vse v lidech i my máme zamestnance a holt musí být i k nim lidský prístup .A ne aby nabízeli "náhradní produkty" ,vime o cem mluvím,nebylo by jednodussí zrídit Postshop a postu a dorucovatele ponechat v tom hezkém kouzlu dorucit " dobré zprávy" Posta je pro mne i neco moooc osobního kouzla !!!! Stejne jde vse vetsinou pres @,ale kdyz uz se zákazník rozhodne vyuzít postu ,poslat nezný dopis,který vetsinou potesí víc nez elektr.dorucování,Tento kontakt je k nezapomenutí .
    Srdecne zdraví
    Vladimira Julia Kubat

  • Host chatu

    Vážená paní Kubat, mrzí mne, zda máte špatnou zkušenost s naší společností. Rád bych Vás požádal o zaslání konkrétních čísel zásilek. Všechny prověříme. Jinak máte pravdu. Můžete mít celý proces doručení systémově ošetřen, ale lidský faktor nenahradíte, ba naopak. Nicméně neustále pracujeme na zlepšení veškerých aspektů tak, abychom eliminovali, nebo alespoň minimalizovali jakákoliv individuální lidská selhání. Co se týče výdejních míst, připravujeme možnost tzv. "podejů", tj. že si zásilku budete na našich téměř 500 výdejních místech nejen vyzvednout, ale i poslat. S přáním hezkého dne Lukáš Novotný

  • Petr_P

    Dobry den, zajímalo by mnee jak dlouho dopředu se společnost jako vy musí připravit na náročnější období, jakým jsou Vánoce? Díky.

  • Host chatu

    Dobrý den, to je relativně komplikovaná otázka, ale ve ztratce řečeno, připravujeme se na novou vánoční sezonu v podstatě hned z kraje Nového roku. Jedná se o nikdy nekončící proces. Za prvé vždy zhodnotíme předchozí sezonu, tj. co se povedlo, případně nepovedlo. Jaká opatření byla účinná atd.. Dále interně úzce spolupracuje obchodní a provozní tým. Předávají si odhady na dalších rok a zpětné vazby od zákazníků. Na základě toho se pak z kraje léta vypracovává plán na následující sezonu. S pozdravem Lukáš Novotný

  • Krystof

    Zdravim jaký nejvíc poslední termín byste obecně doporučil pro objednání dárku z eshopu všem který nechávaj všechno na poslední chvíli.

  • Host chatu

    Dobrý den, všem našim zákazníkům doporučuji objednat si zboží na eshopu ideálně do 17.12. Dále doporučuji, abyste si na vybraném eshopu zkontroloval, zda je zboží skladem. S pozdravem Lukáš Novotný

  • MiladkaZ

    Dobrý den jsou nějaké oblasti v rámci čR kam zásilky nedoručujete?

  • Host chatu

    Dobrý den, společnost Geis Parcel doručuje v rámci celé ČR. Neexistuje tedy místo, kam bychom nedoručovali. :) S přáním hezkého dne L. Novotný

  • Tomas Korbel

    Jak konkrétně probíhá komunikace mezi váma a koncovým zákazníkm?

  • Host chatu

    Vážený pane Korbeli, jakmile máme zásilky v systému, čili v den svozu, posíláme zákazníkovi SMS s veškerými potřebnými informacemi, tj. např. od koho je zásilka odesílána, výše dobírky, nebo také prolink s možností přesměrování zásilky na jedno z našich 500 výdejních míst. V den rozvozu Vám náš kurýr minimálně dvě hodiny před doručením zásilky zavolá a domluví si s Vámi samotné doručení. V rámci komunikace s našimi zákazníky, jsme od začátku preferovali osobní indivduální přístup. To je ten hlavní důvod, proč neposíláme automatizované SMS s časovými okny. Máte možnost se domluvit s konkrétním kurýrem. S pozdravem Lukáš Novotný

  • Eli_Eli

    Dobrý den rád bych se zeptal jak postupujete v situaci, kdy doručení zásilky není možný z důvodu nepříznivejch podmínek – níledí, neudržované silnice v ziměě. Jak v týhle situaci informujete zákázníky a za jak dlouho můžou v takovým případě doručení zásilky očekávat?

  • Host chatu

    Dobrý den, jakmile ráno nenaložíme zásilky na rozvoz, dostane příjemce omlouvnou SMS. Tyto zásilky následující pracovní den doručujeme přednostně. Dále o problému informujeme na našich webových stránkách. S přáním hezkého dne L. Novotný

  • Helena

    Dorbý den, nabrali jste nebo budete nabírat kvůli nákupní špičce nové zaměstnance na nějakou formu omezeného úvazku? Kolik jich bude a na jaké úvazky? Jde i o vyšší logistické pozice? Děkuji.

  • Host chatu

    Dobrý den, jak jsem již psal, na vánoční sezonu se připravujeme prakticky v průběhu celého roku. Příprava samozřejmě zahrnuje i nábor nových lidí, ať už na plný, nebo zkrácený úvazek. Nicméně především se bavíme o lidech do skladu, nebo kurýrech/dopravcích. S pozdravem Lukáš N.

  • VeraVan

    V jakych hodinách standartně doručujete zásilky během roku a měníte nějak provozní dobu v předvánočnim období? Myšleno jestli doručujete i o sobotach nebo nedělíích?

  • Host chatu

    Dobrý den, díky za dobrý dotaz. V průběhu roku doručujeme standardně v pracovních dnech 8:00 - 18:00. V předvánočním období jsme vzhledem k nárůstu počtu zásilek vyslyšeli požadavky našich zákazníků a doručujeme i o sobotách. S pozdravem L. Novotný

  • Linduše

    Dobrý den, s jakou časovou rezervou byste mi doporučil objednávat zboží s ciziny, v rámci eu ale i Amerika a Čína? Děkujuu.

  • Host chatu

    Dobrý den, doporučuji se podívat na naše stránky http://www.geis-group.cz/cz/Balikove-prepravy/Mezi - narodni-preprava/Cenik,kde máte uvedeny předpokládané datumy doručení. Ani v rámci EU není doba doručení jednotná. S pozdravem Novotný

  • Thomas_Thomas

    Komu to déle trvá eshopům nebo vám?  Kde je zpravidla chyba, když zásilka doručí se se zpoždenim.

  • Host chatu

    Dobrý den, to je zajímavá otázka, nicméně na ni neexistuje jednozdačná odpověď. Nechci tvrdit, že veškerá zpoždění jsou zaviněna odesilateli, v tomto případě eshopy. Chyba může nastat na obou stranách. Osobně doporučuji, než si objednáte zboží na konkrétním eshopu, podívejte se na jeho hodnocení, např. na srovnávačích typu "Heureka". Dále v případě, že na zboží pospícháte, by měl mít eshop deklarováno, že je zboží skladem. S přáním hezkého dne Lukáš N.

  • Lubos

    Nabizite zakazniku nejakou kompenzaci kdyz nedorazite vcas?

  • Host chatu

    Dobrý den, je několik variant, jak si zákazník může přes Geis Parcel objednat zásilku. Pakliže si zvolí garantovanou službu, pak kompenzaci nabízíme. V případě, že si zvolí standardní, negarantovanou službu, kompenzaci neposkytujeme. S pozdravem Novotný

  • DitaP

    Dobrý den, jak se u vás platí za zásilku - Cash nebo karta? Jak se řeší situace když nefunguje terminál a zákazník nemá dostatek hotovosti a bankomat v nedohlednu?

  • Host chatu

    Dobrý den, naše společnost jako jedna z mála nabízí obě varianty. Službu musí podporovat odesilatel. Aby nedocházelo k situacím s nefunkčním/vybitým terminálem, pořídili jsme všem kurýrům "nabíječky" do aut. Dále provádíme pravidelnou kontrolu funkčnosti všech přístrojů. S přáním hezkého dne Lukáš Novotný

  • DENMARK

    Jak je na tom ČR ve srovnání se zeměmi EU v doručování zásilek v období adventu, lépe či hůře?

  • Host chatu

    Dobrý den, nevím přesně, na to se ptáte. Pakliže se bavíme na téma kvality/rychlosti doručení, mohu Vás ujistit, že jsme minimálně na stejné úrovni. Obecně některé kurýrní společnosti v rámci ČR jsou na velmi vysoké úrovni, samozřejmě včetně té naší. :) S pozdravem L. Novotný

  • Lisa

    Kolik procent zásilek v ČR v době adventu se ztratí, ukradne?

  • Host chatu

    Dobrý den, nemám přesnou statistiku, nicméně se určitě nejedná o nějaký výkyv, jak by se mohlo zdát. Ani ve zbytku roku neevidujeme promile ztrát, natož procenta. K tomu nám určitě pomáhají online kamerové systémy v rámci všech našich poboček. Dále interní nastavení procesů a kontroly všech zaměstnanců, kteří přicházejí do styku se zásilkami. S přáním hezkého dne L. Novotný

  • BJT

    Kolik procent populace ČR objednává nyní vánoční dárky online?

  • Host chatu

    Dobrý den, poslední statistika, kterou jsem viděl uváděla, že si aktuálně objednává zboží přes internet 42%. Jen pro představu... Loni to bylo 39% a ještě před deseti lety pouhých 5%. S pozdravem Lukáš N.

  • Lovacoop

    Jaké fronty pořád nelžete butiků a elektro pro solventní jak nadrbaných,pro nás chudší je u vietnamců taky co vybrat.Nakupování pro milované to je radost,malý výlet do Rakous,Německa nebo laciného Polska.V Persii se proplétají po bazarech už tisíc let a pořád je to baví.Za komoušů byla pro celou ČSSR jen Bílá Labuť a Kotva, jak to nebylo z Prahy tak to nebylo ono.

  • Host chatu

    Dobrý den, bohužel nevím, zda a na co se ptáte. Nicméně přeji příjemný den. Novotný

  • Dedaman

    Dobrý den, četl jste hodnocení firmy Geis Parcel CZ, s.r.o. http://najisto.centrum.cz/3057162/g...
    ? 1,5 hvězdičky z pěti při 76 hodnoceních, není to málo?

  • Host chatu

    Dobrý den, nečetl jsem všechny, ale ano, znám tento odkaz a ano, 1,5 hvězdičky mi přijde rozhodně málo. Bohužel nejsme schopni bez údajů o zásilce řešit konkrétní případy, najít příčinu problému a nastavit nápravná opatření. Proto bych rád požádal všechny, zda máte/měli jste problémy s doručením, máte možnost nám stížnost zaslat na mail, který naleznete na našich webových stránkách, případně komunikujeme prostřednictvím sociální sítě Facebook. V neposlední řadě můžete kontaktovat naše zákaznické centrum. Děkuji za pochopení. S pozdravem Lukáš N.

  • Marta

    Dobrý den, všimla jsem si tady těch otázek náhodou. Nechci se ptát, jen říct, že jsem s Gaisem byla vždycky spokojená. Bohužel občas přijede i jiný kurýr, často zrovna nevoní, není příjemný. Zato pán od Vás je prima a ještě mi pomůže krabice dát za dveře. Takže děkuju a zase příště u dveří se budu těšit na pana "Gaise".

  • Host chatu

    Dobrý den, moc děkuji za pozitivní reakci. Cením si toho o to víc, že se v ČR pochvala moc nenosí.. :) Ještě jednou děkuji a přeji pohodové prožití svátků. Lukáš N.

Foto: archiv

Autor: - red -




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 39/2018 najdete >




Týden

Instinkt

Sedmička

Faktor S

Exkluziv

Interview

MarketingSalesMedia

Sedmička křížovky

Sedmička křížovky XXL

Sedmička Naše životy

Týden Historie

TV Barrandov

Kino Barrandov

Barrandov Family

Barrandov Plus


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.