OBRAZEM: S Krymem, nebo bez? Trapasy globálních značek
18.01.2016 11:45
Zavděčit se jako značka na všech trzích, kam své zboží distribuujete, je čím dál těžší. Tu vás obviní z antisemitismu, tam zase z podpory okupace. Podívejte se největší mezikulturní přešlapy globálních značek.
Ruští zákazníci vyzývají na své sociální síti VKontakte k bojkotu coca-coly poté, co 30. prosince značka zveřejnila stylizovanou vánoční mapu federace bez Krymu. Reklamní agentura bleskově zareagovala a mapu "opravila". A to se zase naštvala Ukrajina. Proputinovsky orientovaní blogeři začali jásat, že tak americká značka oficiálně uznala ruskou anexi Krymu, a společnost Coca-Cola nevěděla, co hasit dřív. Obě mapky z internetu stáhla a vinu hodila na agenturu, která prý jednala bez jejího vědomí.
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Nejdiskutovanější názory