Novým šéfem a spolumajitelem Traficon je Tomáš Hůlek

Ekonomika
20. 12. 2024 09:00

Výkonným ředitelem a zároveň minoritním spolumajitelem společnosti Traficon se stal nově Tomáš Hůlek. Hůlek v posledních měsících vedl transformaci společnosti s cílem modernizace a digitalizace vnitřních procesů a novému přístupu k zákazníkům. Což se promítlo do změny designu prodejen. Retailový řetězec Traficon má v České republice téměř 200 prodejen, tímto posiluje svůj management.

Tomáš Hůlek dosud působil v mezinárodních společnostech, jako jsou Philip Morris, Mondelēz a Mars, kde zastával vedoucí pozice v oblastech obchodu, marketingu nebo strategického plánování.  „Traficon je dynamická společnost, kde je pokrok vidět doslova každý měsíc. V kombinaci se silným zázemím mateřské společnosti DT-holding máme před sebou možnost stát se lídrem v oblasti inovací a být hlavním hybatelem významu moderní prodejna v našem odvětví, které podléhá řadě regulací,“ uvedl Tomáš Hůlek. Na modernizaci poboček se podílela Remy Design, která se specializuje na výrobu vybavení maloobchodních prodejen a obchodních řetězců.

„Jsem rád, že se nám pro naši klíčovou společnost Traficon podařilo získat tak zkušeného manažera. Jeho znalost trhu, energie a schopnost realizovat náročné projekty nám dávají jistotu, že transformace společnosti je v dobrých rukou,“ uvedl generální ředitel DT-holding Jiří Puršl. Podle něj je Hůlek výraznou tvůrčí osobností, která rozšířila tým profesionálů. Hůlek tak po necelých dvou letech práce, kde společně s odbornými manažery holdingu zahájil proces transformace firmy v oblastech nové vize, strategie a rozvojových cílů, otevřel novou etapu svého působení ve firmě.

Traficon letos v říjnu představil nový koncept prodejen, který je již k vidění na téměř dvou desítkách míst. „Díky moderním technologiím, které pracují s hloubkovou analýzou dat, jsme schopni přizpůsobit prodejny na míru každému zákazníkovi. Snažíme se urychlit a zjednodušit veškerý zákaznický servis tak, aby každý zákazník odcházel z prodejny s příjemným zážitkem. A mohu naznačit, že další vylepšení plánujeme představit již zkraje příštího roku,“ říká k novému konceptu Hůlek.

Traficon je český řetězec maloobchodních prodejen s téměř 200 pobočkami po celé republice. Na trhu působí 28 let a nabízí široký sortiment tiskovin, nikotinových výrobků, loterijních služeb a dalších produktů. Společnost v roce 2023 dosáhla obratu 2,88 miliard korun a ve stejném roce obsloužila více než 12,5 milionu zákazníků. Je součástí investiční skupiny DT-holding, která zahrnuje společnosti Remy Design, NG Retail, E&Q Invest a Kroužky.cz.

Autor: - red -

Další čtení

ilustrační foto

Lidé draží kartičky, Lego, pušky, hodinky. I Čtyřlístek a Jágra. To se prodává

Ekonomika
18. 8. 2025

Aerolinky Air Canada upustily od obnovení letů, zaměstnanci dál stávkují

Ekonomika
17. 8. 2025

Na Slovensku kvůli nové dani klesl podle analýzy prodej slazených nápojů

Ekonomika
14. 8. 2025

Naše nejnovější vydání

TÝDENInstinktSedmičkaINTERVIEWTV BARRANDOVPŘEDPLATNÉ