Výkonným ředitelem a zároveň minoritním spolumajitelem společnosti Traficon se stal nově Tomáš Hůlek. Hůlek v posledních měsících vedl transformaci společnosti s cílem modernizace a digitalizace vnitřních procesů a novému přístupu k zákazníkům. Což se promítlo do změny designu prodejen. Retailový řetězec Traficon má v České republice téměř 200 prodejen, tímto posiluje svůj management.
Tomáš Hůlek dosud působil v mezinárodních společnostech, jako jsou Philip Morris, Mondelēz a Mars, kde zastával vedoucí pozice v oblastech obchodu, marketingu nebo strategického plánování. „Traficon je dynamická společnost, kde je pokrok vidět doslova každý měsíc. V kombinaci se silným zázemím mateřské společnosti DT-holding máme před sebou možnost stát se lídrem v oblasti inovací a být hlavním hybatelem významu moderní prodejna v našem odvětví, které podléhá řadě regulací,“ uvedl Tomáš Hůlek. Na modernizaci poboček se podílela Remy Design, která se specializuje na výrobu vybavení maloobchodních prodejen a obchodních řetězců.
„Jsem rád, že se nám pro naši klíčovou společnost Traficon podařilo získat tak zkušeného manažera. Jeho znalost trhu, energie a schopnost realizovat náročné projekty nám dávají jistotu, že transformace společnosti je v dobrých rukou,“ uvedl generální ředitel DT-holding Jiří Puršl. Podle něj je Hůlek výraznou tvůrčí osobností, která rozšířila tým profesionálů. Hůlek tak po necelých dvou letech práce, kde společně s odbornými manažery holdingu zahájil proces transformace firmy v oblastech nové vize, strategie a rozvojových cílů, otevřel novou etapu svého působení ve firmě.
Traficon letos v říjnu představil nový koncept prodejen, který je již k vidění na téměř dvou desítkách míst. „Díky moderním technologiím, které pracují s hloubkovou analýzou dat, jsme schopni přizpůsobit prodejny na míru každému zákazníkovi. Snažíme se urychlit a zjednodušit veškerý zákaznický servis tak, aby každý zákazník odcházel z prodejny s příjemným zážitkem. A mohu naznačit, že další vylepšení plánujeme představit již zkraje příštího roku,“ říká k novému konceptu Hůlek.
Traficon je český řetězec maloobchodních prodejen s téměř 200 pobočkami po celé republice. Na trhu působí 28 let a nabízí široký sortiment tiskovin, nikotinových výrobků, loterijních služeb a dalších produktů. Společnost v roce 2023 dosáhla obratu 2,88 miliard korun a ve stejném roce obsloužila více než 12,5 milionu zákazníků. Je součástí investiční skupiny DT-holding, která zahrnuje společnosti Remy Design, NG Retail, E&Q Invest a Kroužky.cz.