Homestaging aneb jak na prodej nemovitosti

27. 3. 2018 15:01
Homestaging aneb jak na prodej nemovitosti
Homestaging aneb jak na prodej nemovitosti

Tato dvě anglická slova za sebou ukrývají mnohé. Zbystřit by teď měli hlavně všichni ti, kteří právě zvažují prodej nemovitosti. Jde totiž o velice důležitý proces v prodeji nemovitosti a není radno ho opomenout. Pokud si s touto fází příprav před procesem prodeje vyhrajete, vaše šance na úspěch - na rychlé oslovení kupce a prodej domu za plánovaný finanční obnos - se podstatně zvýší.

Co vše homestaging zahrnuje?

Ve zkratce tento pojem označuje fotodokumentace nemovitosti, které předchází odborná příprava bytu nebo domu na vstup na realitní trh. Tato příprava spočívá v drobných opravách, úklidu a stylizování interiéru tak, aby působil příjemně, čistě, ale zároveň také zabydleně a útulně. Tato umocněná atmosféra pohody domova bude čišet z každé fotografie, která se potenciálním kupcům dostane do rukou. Výsledkem této přípravy je prodej za co nejvyšší cenu a v co nejkratší době.

Jak se k tomu postavit?

Správně odvedený homestaging vyvolá pocit neopakovatelnosti a atraktivnosti vámi prodávaného příbytku. Efekt homestagingu umocní první dojem z inzerovaných fotek a vzbudí v zájemci touhu domluvit si prohlídku. Pokud toho docílíme, jsme na nejlepší cestě k prodeji. Ne nadarmo se říká: "Nikdy nedostanete druhou šanci udělat dobrý první dojem".

Tato metoda si zakládá na přípravě a detailech, které znásobí zájem o vaši nemovitost. Díky profesionální péči vzbudíte dojem upravené a zároveň originální nemovitosti, po které každý dychtí.

Kvalitní homestaging a jeho efekt

Dekorace, doplňky, světlost interiéru a jeho prostornost doslova čiší z každé fotky od kvalitního interiérového designera. Odhad ceny nemovitosti je vždy větší, odvedete-li kvalitní homestaging. Každý realitní makléř vám doporučí využití této služby jako vhodné investice pro rychlé a efektivní zhodnocení vaší nemovitosti. Realitní kancelář, která chce v konkurenci obstát, by měla mít své realitní agenty proškoleny i v tomto oboru.

Neopomeňte také fakt, že potenciální kupec si vytvoří první dojem během třiceti vteřin po vstupu do vašeho domu. Takže přestože vaše nabídka a umě pořízené fotografie zapůsobila, je třeba následně vyvolanému dojmu dostát a připravit interiér i exteriér tak, aby kupujícího zaujal bezprostředně ještě více, než prostřednictvím fotek.

Homestaging je také dalším z důvodů, proč se při prodeji nemovitosti svěřit do rukou odborníků. Člověk proškolený a zkušený vidí vždy každý detail a ví, jak vše doladit tak, aby nemovitost vyvolala v zájemcích o koupi přesně ty pocity a dojmy a touhu nemovitost získat.

 

Další čtení

Papírnám Brno se ani loni nepodařilo dostat ze ztrátového hospodaření

Ekonomika
15. 7. 2025
ilustrační foto

Liberecká zoo bude dočasně kvůli opravě pavilonu bez žiraf, první už odjela

Domácí
15. 7. 2025

V Indii ve 114 letech zemřel nejstarší maratonec na světě, srazilo ho auto

Zahraničí
15. 7. 2025

Naše nejnovější vydání

TÝDENInstinktSedmičkaINTERVIEWTV BARRANDOVPŘEDPLATNÉ