Prodáváte byt či dům a rozhodujete se jak zvolit ideálního partnera v prodeji nemovitosti? Na českém trhu s nemovitostmi se objevila nová služby, tzv. homestaging, která sebou přináší mnoho výhod. Mezi realitními službami se stala velmi oblíbenou. V článku vám službu a její benefity představíme - a třeba vám ulehčíme i výběr realitní kanceláře.
Co je homestaging?
Službu "homestaging” můžeme definovat jako důkladnou přípravu prodávané nemovitosti k prodeji. V České republice není tato služba tolik známá, přitom díky ní se doba prodeje domu či bytu rapidně snižuje.
Jaké jsou jeho přednosti?
- Profesionální homestaging pomáhá k rychlejšímu prodeji, což vede k vyššímu zisku za nemovitost - čím déle je váš dům či byt na prodej, tím jeho cena klesá.
- Homestaging, který je vedený odborníky ukazuje nemovitost v tom nejlepším možném světle - je zaměřen spíše na osvětlení domu, interiér a rozměr místností.
- Homestaging umožňuje potenciálním kupcům v rychlejším rozhodování - názor na prodávanou nemovitost si vytvoří během několika vteřin.
- Homestaging je efektivní způsob ukázky, jak by interiér nemovitosti v budoucnu mohl vypadat, nebo zdůrazňuje velikost místností díky správně uspořádanému nábytku.
- Díky této službě může cena nemovitosti jít o několik procent nahoru.
- Zinscenovaný domov pomáhá k vytvoření mnohem působivějších fotografií pro inzertní služby, které tak nalákají více potenciálních kupců k prohlídce.
- Pokud je vaše nemovitost bez vybavení - nezařízená, realitní kancelář vybavení zapůjčí, umístí a vizuálně nastylizuje tak, aby interiér domu zaujal.
Myslíte si, že tuto dá se říct "nadstandardní” službu nabízí jenom realitní kanceláře v Praze nebo jiném velkém městě? Omyl - nabízí jí realitní kanceláře po celé České republice, stačí jen najít tu správnou.