PPC kampaň precizně:Jak na to?
01.03.2018 13:04
Správně realizovaná reklamní kampaň je alfou a omegou jakéhokoli podnikání. Pokud vejde vaše značka do povědomí veřejnosti, máte velkou šanci generovat vysoké zisky. Tato tvrzení jsou známá mnohým majitelům firem, nicméně spousta z nich vkládá peníze do marketingu nesprávně.
Jinými slovy, upřednostňují třeba kampaně vedené v tisku či televizi. Tady se často setkají s obrovskými náklady a nikoli s tím, že daná osoba, případně společnost využije jimi nabízené služby či zboží. Právě proto se vyplatí vsadit na PPC reklamu! I tu je ovšem zapotřebí řešit efektivně…
Vlastní pokusy stojí čas i peníze
Mnozí majitelé firem, eshopů anebo internetových stránek se snaží řešit PPC kampaň svépomocí. Samozřejmě za vším vidí cíl ušetřit co nejvíce peněz. Google anebo jiní provozovatelé PPC kampaní navíc nabízejí i vstupní bonusy. Vše se na počátku podaří, reklamy se zobrazují jak ve vyhledávačích, tak i na mnohých webech. Postupem času ale zadavatel takovéto PPC kampaně zjistí, že prokliků na jeho webovou prezentaci je málo, případně si také návštěvníci nic nekupují. Vše je dáno nesprávným nastavením.
Přesné cílení se vyplatí
Váš reklamní banner nebo textová reklama se musí jednoznačně zobrazovat přímo tam, kde jsou potenciální zákazníci. Je nezbytné kampaň nastavit podle jejího zaměření a preferencí potenciálních zákazníků. Stanovit se musí cílová skupina, a to jak podle věku, tak třeba i dle pohlaví.
Vsaďte na odborníky
Úspěšná PPC reklama už nemusí být pouze vaším snem. Proměnit vše v realitu vám pomohou profesionálové ze společnosti PPC Profits. Disponují certifikátem Adwords a dokážou dostat vaši reklamu na co nejvyšší pozice. Mimo jiné se vyznají i v systémech Sklik či Etarget. Specialisté ovládají remarketing a real-time bidding. Připraví vám také efektivní kampaň na Facebooku a jiných sociálních sítích.