Verdikt
Agrofert: Reportéři poškodili Babiše. Rada ČT: Nene

06.05.2015 18:35

Diskuse

Diskuze u článků starších půl roku z důvodu neaktuálnosti již nezobrazujeme. Vaše redakce.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Logo společnosti Agrofert.

Správní řízení
Rada zahájila řízení s Českým rozhlasem kvůli reportážím o Agrofertu

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zahájila správní řízení s Českým rozhlasem kvůli reportážím redaktora Janka Kroupy o pobírání dotací na pozemky v... více

Jaromír Soukup.

Kauzy Jaromíra Soukupa
Vysvětlete, proč se Česká televize nechová transparentně! chce šéf TV Barrandov Soukup

Původní zpráva Pořad Kauzy Jaromíra Soukupa bude i dál pokračovat ve snaze přimět Českou televizi k tomu, aby stejně jako všechny ostatní instituce financované z veřejných... více

Agrofert.

Babišova firma
Agrofert podal další trestní oznámení na zemědělce Radu

Aktualizováno 28.03. 13:25Společnost Agrofert podala další trestní oznámení na zemědělce Bohumíra Radu, s nímž je ve sporu kvůli užívání pole v obci Boskovštejn v Jihomoravském kraji. více

Kauzy Jaromíra Soukupa.

Kauzy JS
Reakce na kritiku od ČT. Používá účelové polopravdy, tvrdí TV Barrandov

Generální ředitel Skupiny Barrandov a moderátor Jaromír Soukup ve svém středečním pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa pokračoval v odhalování netransparentního... více




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 17/2018 najdete >




Týden

Instinkt

Sedmička

Faktor S

Exkluziv

Interview

MarketingSalesMedia

Top dívky

Popcorn

Sedmička křížovky

Sedmička křížovky XXL

Sedmička Naše životy

Týden Historie

TV Barrandov

Kino Barrandov

Barrandov Family

Barrandov Plus


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.