Zpráva o Česku
Antisemitismus na českém webu sílí, varuje Židovská obec

05.05.2014 10:25

Projevy antisemitismu na internetu se v roce 2013 oproti předchozímu roku zdvojnásobily. Uvádí to výroční zpráva o projevech antisemitismu v České republice, kterou zveřejnila Židovská obec v Praze.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • nespokojený volič (8 hlasů) 05.05.2014 11:57

    Nenávist k Židům naprosto nechápu. Co nám kdy Židé udělali tak...

  • Karel Klepsa (7 hlasů) 05.05.2014 12:02

    Židi mi nevaděj. Proč taky ? Zato jsem v poslední době alergickej na...

  • Josef Lustig (7 hlasů) 05.05.2014 10:46

    I na tomto servru je par hlupaku, kteri si mysli, ze vyresi sve...

  • Pavel Haraším (6 hlasů) 05.05.2014 11:17

    Sedni na vlak, zajeď si do Osvětimi a všem tam nahlas řekni nějakou...

  • Henex (5 hlasů) 05.05.2014 12:01

    Podsouvání? Problém je už ve tvém myšlení! Ty nevidíš člověka,...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Pro někoho překvapení, pro někoho ne, viz

http://paragraphos.pecina.cz/2014/05/rozkaz-znel-jasne.html

0 hlasů

Seznam semitů židů,které ostatní semiti židi nejvíc obdivují v historii.Mojžíš,ten co se ztratil v poušti na 30 let.Freud,všechny jeho výmysly jsou dnes k ničemu a on spíš poničil své pacienty elektrickými šoky,než aby jim pomohl.I potrhlým semitům židům,kteří potřebují pořádnou dáfku to nepomohlo.Marx je semita žid břídil,co opisoval od Hegela a frantíků po jejich revoluci v Bastile.Trocký-ještě větší břídil než marx.A annštajn?Teprve teď zjišťujeme,jaký to byl kolem něho humbuk a potom,kde nic,tu nic.Max.rychlost překonána,i když on hlásal že je to nemožné.Theorie nepracuje za vyšších rychlostí,ted není schopná.Umíral a ještě osočoval naopak QUANTUM theorii jeho učitele Magnusa Plancka,jako neschopnou.Dnes je to základ kybernetiky.Chá,chá,chá!Šalóm!

1 hlas

Antisemitismus je porad stejny... jenom zide cim dal vice breci...

2 hlasy

Co kdy u nás nějaký semita žid dokázal?Nic moc,i když třeba uznám formana v usa.u nás?Akorát teď krást,jako ty semiti židi okolo krysy rat/h/,těch bylo asi 11,né?A hromady dalších semitů židů co kradou a už BRUCI v ŠATLAVE,nebo jsou na útěku jako docent doktor wolf,anebo na cestě do ŠATLAVY.To není příznivý pohled na toho semitu žida u nás,ajnštajn.Šalóm.

1 hlas

Antikomunismus je bizarním koníčkem zdejší modre chátry,která obdivuje Hitlera a Banderu,za což ovšem tito dva "ex"nacci nemůžou,protože zrovna oni touto podivnou duševní poruchou netrpí narozdil od jejich pohrobku a obdivovatelu kteri to na sobe ani nepozoruji.

1 hlas

Antisemitismus je bizarním koníčkem zdejší rudé chátry,která obdivuje Putina a Milouše,za což ovšem tito dva "ex"bolševici nemůžou,protože zrovna oni touto podivnou duševní poruchou netrpí.

3 hlasy

henexi--se nezlob,ale pokud Zid Fistejn vychvaluje nacky tak je spis podezrelej nez dobry novinar.. Asi zapominas ze zijes v Cesku a ne v Izraeli..Ze nevidim obet "valecneho" vrazdeni bude asi tim ze neziji v Palestine.

1 hlas

Aha, tak ono už to z tebe konečně vypadlo. Panáček nebude ani tak antisemita, jako blbej rudoch, co kope za teroristy a Palestince. A co nám ještě povíš? Že zlí Židé provádějí genocidu na Palestinském národu? Asi ti uniklo, že v Izraeli žije víc jak milon Palestinců, mají izraelské občanství a jsou v pohodě. Žít v Palestině by sis zasloužil, aby se ti rozsvítilo v makovici...

5 hlasů

A tobe asi uniklo ze Zidi Palestincum vlastni stat nedovoli atak musi Palestinci zit kde se da pokud se nechteji stat obetmi dronu a Zidovskych bomb..A co sidliste co si Zidi buduji na Golanach,na Palestinskych uzemich?? To stavi pro Palestince?? Proc ale furt otravujete Zidama v Cesku?? At si jdou do te sve "zeme zaslibene " a nestrasi tady civilizovany lidi! Ty si urcite v Palestine zil kdyz ti sviti v kebuli lampicka,vid?

1 hlas

Proc maji dani Zidi na obrazku SVETLE HNEDE VLASY? Nemaji je tak nahodou mit semitsky cerne s tmavou kuzi? Pak jsou to vsichni zakukleni antisemiti a je treba je ihned vsadit do vezeni a 22 roku kazdemu bez moznosti milosti. Jak u Natalky. Proc nema prsticky? To aby nemohla krast v pozdejsim veku.

1 hlas

Povídá si nácek se Židem: „Vám Židům jde jen o peníze, zatímco nám o čest a čistotu rasy“.
Žid: „To víte, každý člověk nejvíc touží po věci, které se mu nedostává“.

5 hlasů

Stěhuje se Icik z Ruska do Izraele. Ruští celníci mu prohledávají zavazadla a najdou tři obrazy, na kterých jsou Lenin, Stalin a Marx. "Co to je?". udiveně se ptají. "No přece sami vidíte, ikony mé vlasti, na památku.". Pokývají hlavami a nechají ho projít.
Přijede do Izraele a scéna se opakuje. "Co to je?" ptají se udiveně izraelští celníci, když spatří tu rudou svatou trojici. A Icik povídá: "No přece vidíte, stříbrnej rám, zlatej rám a platinovej rám...".

3 hlasy

-))

0 hlasů

Dobrej :)))

0 hlasů

Židi mi nevaděj. Proč taky ? Zato jsem v poslední době alergickej na USáky. Za to, jakou apokalypsu způsobili na Ukrajině, za to, že podle všeho zde v Evropě chtějí vyvolat válku a zatáhnout nás do ní.

7 hlasů

Co to tady meleš,ty hňupe?Nedávno jsi tady žvanil,jak prý jsou ti Židi hrozné svině,že prej je znáš osobně.Ty to máš v rudé makovici totálně vybrakované.

3 hlasy

Pokud mohu mluvit za sebe tak mě velmi zklamala účast amerických tajných služeb na dění na Ukrajině. Velmi znatelně to podkopává důvěryhodnost USA.

2 hlasy

Pokud mohu mluvit za sebe tak mě velmi zklamala účast ruských tajných služeb na dění na Ukrajině. Velmi znatelně to podkopává důvěryhodnost Ruska.

4 hlasy

Byl jsem 3 dny v Cechach a nepotkal jsem jedineho bolsevickeho blbce jakych je na tomto servru mraky :)

5 hlasů

K nevíře!Ale podívej se do zrcadla a hned vidíš blbečka #1.

2 hlasy

Nenávist k Židům naprosto nechápu. Co nám kdy Židé udělali tak hrozného? Na druhé straně když se podíváte na místní antisemity tak je hned jasné že to nemají v hlavě v pořádku.

8 hlasů

Moc to krade a lže.Proto je vykopali ze skoro každé evropské země,pakáž rasistickou zrádnou.Případ krysa rat/h/ by vás měl poučit,mešuge,né?

1 hlas

1. Židi to v historii schytávali zprava zleva po celá staletí, jeden pogrom a holokaust za druhým, ale vždycky se z toho dostali
2. Většina lidí v dějinách, kteří něco znamenali, byla židovského původu, podívejte se např. na seznam nositelů Nobelovy ceny (ne míru, samozřejmě) nebo na zde propíranou "Dvoranu židovské slávy" od ABB
3. Mnoho z nich je úspěšných a bohatých
4. Z pouště vytvořili v Izraeli kvetoucí zahradu
5. ....

Jeden důvod lepší než druhý (a našlo by se jich spousta dalších), proč ty Židy nenávidět, jako ostatně každého, kdo je hezčí, chytřejší, mladší, bohatší, úspěšnější .... než já.

1 hlas

1. Logický nesmysl, následek nemůže být příčinou následku, jednoduché pravidlo kauzality.
2. Není mi známá studie dokládající tu údajnou většinu ani tím jak se měří význam osobnosti. Počet ocenění nebo ocenění jako takové neříká nic o správnosti přidělení takové ceny, o tom rozhodují jen a jen lidé. Opět porušení kauzality, Nobelova cena existuje jen od roku 1901.
3. Mnoho úspěšných a bohatých není/nebyla židovského původu a netrpí jako nám uvádění Židé, Vaše logika tak padá.
4. Údajná kvetoucí zahrada v Izraeli se datuje do nekolika posledních desetiletí, je tedy opět nemožné aby tohle mohlo být příčinou údajné nenávisti trvající staletí.
5... Logicky předpokládám, že tyto vybrané body byly těmi nejlepšími, Vaše údajná "spousta" jiných bude tedy již zcela bezpředmětná.

Zkráceně, prakticky 3 ze 4 bodů jsou logické nesmysly porušující princip kauzality, zbytek jsou Vaše názory které se nedají podložit. Teď několik připomínek:

1. Ptejte se proč tomu tak je, nic se neděje bez důvodu a tentokrát se vyvarujte porušování principu kauzality.
2. -
3. Také viz výše. A ptejte se jak se dotyční stali úspěšnými a bohatými.
4. Kvetoucí zahrada je dost nadnesené. Ignorujete že zároveň v oblasti vzniklo ložisko konfliktů. Ignorujete to co se děje nežidům. Ignorujete způsob vzniku tohoto státu. Ignorujete injekce ze zahraničí, zejména z USA, které celou dobu podporují Izrael z peněz daňových poplatníků, píšete jakoby vše z ničeho vytvořili jen Židé.

Vidíte jen co chcete vidět, nepokládáte si zásadní otázky, ignorujete nepohodlné a to co představuje odpověď na problém. "Nenávist" samozřejmě nemá moc co dělat s původem ale s činy, když se ukáže že za těmi činy stojí většinou příslušníci nějakého konkrétního národa není problém těch kteří tyto činy kritizují, to je jen logický důsledek.

0 hlasů

Schytávali to,protože moc kradli.Jako dnes třeba krysa rat/h/&spol.Nebo docent wolf,toho času na útěku. Nositelé nobelovy ceny jsou povětšině semiti židi co podplatili výbor.Zajímavé,že ani jeden nositel za ekonomii nepředpověděl minulou hospodářskou krizi.To samé s oskarem,atd. Hodně,naprostá většina je bohatá zlodějnou,jako třeba zloděj Gates,co okradl IBM. Z pouště udělali zahradu za peníze amerických daňových poplatníků,po většině gojimů.Pořád dluží a nevracejí dluhy.Šalom,ajnštajn.

1 hlas

Jen technická poznámka: tzv. "Nobelova cena za ekonomii" stejně jako "Nobelova cena za mír" není udělována Švédskou královskou akademií věd a mezi skutečné "Nobelovy ceny" nepatří; obě jsou to ceny politické a tudíž s opravdovou vědou nemají nic společného, spíš naopak.

0 hlasů

V technických oborech židi moc nevynikají,tak si k literatuře přidali něco,kde se dá oblbovat.Zádného Edisona ještě nezrodili,nebo Elona Musk.Těch pár co protíačili,jako ajnštajn,nebyli nic žoc.Ten ještě na smrtelném loži odmítl QUANTUM THEORII jeho učitele.Teď zjišťujeme,že jeho vlastní theorie je bogus.Tak je to se fším židofským.Humbuk a potom nic.

1 hlas

Jsem taky poloviční žid ,ale přesto si myslím ,že když jsou u moci židé ,jako je tomu nyní ,jsou obyčejní lidé nechutně obíráni a jsou obětmi finanční nenasytnosti lidí mocných ,což nyní jsou vesměs židé.Navíc tatínek nebyl žid a bojoval do smrti proti nacismu ,tak jako 20 miliónů rusů a další milióny nežidů a mluví se jen o obětech židovských ,tak že žiju v pro mne rozpolceném světě

5 hlasů

Ty nejsi poloviční žid, ty jsi žid! Takže jsi právě své židovské matce plivl do tváře...!

5 hlasů

Ale děte,rasisto!Horší než ten semita žid z los angeles,donald tomowitz sterling,rasistický majitel těch kliprs a polský semita žid.Chá,chá,chá!Šalóm,mešuge ajnštajn.

1 hlas

Proc jsou nam Zide ale neustale podsouvani?? Kam clovek koukne, zid..V televizi Jefim fandi nackum na Majdanu,hlavni vecerni programCT--film o Zidech,,kdyz nekdo trpel a trpi ,tak jedine Zidi,, ve valce zrovnatak trpeli pouze Zide a muzu pokracovat..Copak je tohle normalni!! Pak se divite ze jich jini maji plne zuby?

3 hlasy

Podsouvání?
Problém je už ve tvém myšlení! Ty nevidíš člověka, schopného novináře, nebo oběť válečného vraždění. Ty vidíš žida...

5 hlasů

A který žid je prosím schopný novinář?

0 hlasů

Já zas vidím tlačenku,kterou se ten dobytek dostal ke korytu.Za to sice občas musí zaplatit,ale HLAVNĚ zabírá místo třeba i schopnějšímu Čechovi.Proto,táhněte do židostána svoloči a bude to bez problémů.Tak jako jsme teď bez problémů s némcema.Velice jednoduché ,mešuge ajnštajn.

1 hlas

Proc myslis ze Zid nemuze byt howadem? Tobe pripada normalni ze tu Zid Jefim vychvaluje nacky a potomky Banderovcu co kosili Zidy po tisicich? Zid je Zid..A ne jen kdyz se mu to hodi do kramu..Nevadi mi Roubitcek, vadi mi Netanjahu..

1 hlas

Proč třeba nejsou argumenty popíračů Holocaustu veřejně rozcupovány? Jsou-li tak hloupé a absurdní, neměl by přece být problém je vyvrátit. Ale neděje se tak, argumenty popíračů jsou zakazovány a trestány...a tím se jim dostává nepoměrně větší váhy, než jakou mají.
Ale nejde jen o to, jde především o svobodu slova jako takovou. Ta buď je nebo není. Částečná svoboda je nesvoboda. Proto nesouhlasím s trestáním za myšlenky.

3 hlasy

V moment, kdy existuji nezpochybnitelne dukazy ve forme svedectvi tech, kteri prezili, je vase zadost o dukazy naprosty blabol a jakakoliv diskuze s lidmi vaseho razeni je jen ztrata casu. Na vas plati jen statni zastupce.

1 hlas

Svědectví je jedna z nejhorších forem důkazního materiálu, z praxe víme, že člověk může lhát, mýlit se nebo překrucovat, Vaše argumentace svědectvím je tedy lichá. Jak napsal například historik Jacques Baynac, svědectví jednoho moc neznamená, svědectví více svědků neznamená o moc víc, pokud to není podpořené solidními dokumenty. A materiálními důkazy dodávám za sebe. Z Vašeho výběru důkazního materiálu lze odvodit že nic lepšího nemůžete nabídnout.

Deadman´s Hand pokládá správné otázky i téměř správně odpovídá. S textem o svobodě souhlasím bez výhrad, svoboda buď je nebo není.

0 hlasů

Poslyšte, kolego Koniáši, podle Vašeho názoru by tedy měli být trestáni i ti, kteří například věří a veřejně (fuj fuj fuj) říkají, že je Země placatá, že Američani na Měsíci nikdy nebyli a podobně?

A nebuďte troškař, proč pouhopouhý státní zástupce, aka prokurátor? Svatou Inkvizici na nás, pochybovače, verbež jednu kacířskou, antikristy prokleté! Ohněm očistit a majetek zkonfiskovat.

1 hlas

Ona to nebude ani tak ruka, jako hlava, co?

4 hlasy

Naprosto lžete, vždycky byly argumenty popíračů vyvráceny a nikdo se tomu nebránil. Ovšem svoboda, kterou tady máváte, není možnost dělat si naprosto co chci já a jen já, to je anarchie. Svoboda každého z nás je omezena tím, že končí tam, kde začíná svoboda druhého. Jestliže ale po přečtení tolika knih, po tolika přímých svědectvích a přiznáních viníků vy ještě nyní popíráte holocaust nebo máte pocit, že nebyl dostatečně prokázán, pak už to není ani nevědomost, ani hloupost, je to jen záměr. Proč to děláte víte asi jen vy..

5 hlasů

Kde byly argumenty tzv. "popíračů" veřejně vyvráceny? Prosím odkaz na takovou debatu, za těch několik let co téma studuji nevím o takové debatě, ale vím o veřejných debatách v USA v 1. pol. 90. let, které skončili pohromou pro officiální verzi a od té doby nevím o tom že by někdo něco takového ještě zkusil udělat. Pro bližší info hledejte slova David Cole/ Phil Donahue show/Montel Williams show. U nás a v dalších evropských zemích je něco takového nemožné už z principu, bylo by protizákonné veřejně nechat tzv. popírače prezentovat takové argumenty, takže sám jsem zvědav o čem mluvíte. Osobně si myslím, na základě zkušeností, že ani nevíte jaké ty argumenty vlastně jsou.

V online dostupných zdrojích nebo v literatuře nedochází ani tak k vyvrácení jako spíše k logickým klamům, oblíbený je strawman - autor vytvoří imaginární argument protistrany a proti němu pak sám argumentuje viz sekce "argumenty popíračů..." we wikipedii. Oblíbený je ad hominem, tedy - argument protistrany je špatný protože oponent je údajný antisemita. Další taktikou je vyvrácení založené na vědomém zamlčování nepohodlnýh informací či "jenom" něvědomé ignoranci a čtenář pouze nabyde dojmu že byl argument vyvrácen, protože nezná všechna fakta. Knihy tzv. revizionistických historiků zůstávají prakticky bez odezvy i když o nich ortodoxní zdroje moc dobře vědí. Populárním terčem se tak stává prakticky jen Fred Leuchter a jeho zpráva, ale jen proto že jeho zpráva byla pionýrem v této oblasti a trpěla Leuchterovou neodborností pokud jde o historii, bral v potaz převážně jen současný stav věcí a neznal moc dokumenty a historii místa.

Případy vyvrácení argumentů tzv. popíračů jsou a sám je vyvracím když na něco takového narazím, ale jde jen o podružné věci, které nemají moc vliv případně jde o pionýrské práce ve kterých je logicky prostor pro dělání chyb notabene pokud nebyly dostupné všechny zdroje ke studiu. Na druhé straně vím o rozcupování všech možných ortodoxních studií na toto téma od jejich základu až k podružným věcem. Často velmi jednoduchými a snadno ověřitelnými argumenty.

"Svoboda každého z nás je omezena tím, že končí tam, kde začíná svoboda druhého" a sama se tím neřídíte, čili pokrytectví. Vaše svoboda je nesouhlasit, nemusíte to ani číst, můžete napsat kritiku atd., tady Vaše pomyslná svoboda končí a svoboda druhého začíná - tedy dotyčný si může svobodně vydat knihu se závěry svého zkoumání jako měli dříve lidé právo publikovat výsledky svého bádání se závěrem že Země je vlastně kulatá a ne placatá. Dříve to bylo kacířství, dnes naštěstí ne, dnes se za kacířství považuje zase něco jiného a odměňuje se několika léty ve vězení. Jste jen dalším přkladem člověka, který v údajném zájmu o ochranu svobody paradoxně svobodu nejvíce pošlapává. Jestli Vám to přijde v pořádku, to je Vaše věc, ale svobodu tím nebráníte.

Hodnotu svědectví jako důkazního materiálu jsem už komentoval viz můj nick v této debatě. Přiznání (ignorujete případy nepřiznání, které nabourávají Vaší logiku) má opět nevalnou hodnotu, ze zkušenosti víme, že se lidé přiznávají k tomu co neudělali ze všech možných důvodů - nejvíce patrně z důvodu nátlaku nebo příslibu mírného trestu v případech kdy je už obrana beznadějná. Ďábel a čarodějnice také nejsou vědeckým faktem jen proto, že se lidé přiznávali k obcování s ďáblem a čarodějnictví.

Pokud by byly argumenty absurdní, každý by se znemožnil sám jejich publikací jako ten kdo by publikoval že Země je placatá. To že jsou lidé zavíráni a trestáni aby byly odstrašeni od záměru publikovat své závěry je jen přiznáním toho jak to skutečně je. Pálení knih je pak opravdu silnou kávou.



0 hlasů

Nikomu by se nemělo zakazovat pochybovat o čemkoli, kritické myšlení bylo vždy předpokladem pokroku. Psané či vyslovované názory či argumenty by neměly zakazovány a trestány. Tužka není puška, paní Dvořáková.
Já osobně o Holocaustu nepochybuji, nevím, jak jste dospěla k opačnému názoru. Stavěl jsem se vždy proti cenzuře svých oponentů, kteří mě tady na Týdnu třeba i nevybíravě napadali, ale to jste asi nepostřehla.
Ještě něco mi vysvětlete: čí svobodu a jakým způsobem ji omezuje takový popírač? Hezký den přeji.

1 hlas

Já zírám, že vy vůbec nechápete morální aspekt každého trestu a jeho vliv na budoucnost?! Jestliže se prokazatelně udá nějaké zlo - není cílem jen trest viníka, ale morální aspekt - toto je špatné a nesouhlasíme s tím. To je přece zásadní. Jestliže proběhlo vyvražďování nevinných židů od kojenců po starce nebo třeba nedávno propíraná poprava Milady Horákové - musíme umět říct, toto bylo špatně a naše společnost to nebude nikdy ani do budoucna schvalovat. Je to stejné, jako když zítra dva lotři pro padesát korun zabijou vaši babičku - a pak se budou bránit, vždyž ona byla bába stará, protivná beztak si ty peníze nevydělala poctivě. Mají právo veřejně šířit takový názor? Budete s tím souhlasit, že to mohou říkat v každém rozhovoru, kdekoli napsat - a vy nebudu mít žádnou oporu se bránit? A je jedno, jestli se to stalo vám včera nebo někomu před 70 lety. Navíc opravdu žijí lidé, stačí začíst číst, milý pane, kteří se vrátili třeba z koncentračního tábora jediní z rodiny, zkusili si zajít do české rodiny, která byla jejich sousedy, si vyzvednout peřiny, které si u nich uschovali, česká rodina zabouchla dveře a bylo. 40let se víceméně o židovských obětech jako o Češích nemluvilo, a přitom ty várky českých židů, které šly v Osvětimi do plynu, zpívaly českou hymnu v posledních minutách života, na to jsou i svědectví německých vězňů. Mysleli, že jsou Češi. Ale pro mnoho Čechů jsou stále jen židy..
Svoboda toho člověka, který ještě dnes žije a přišel o rodinu, svoboda jeho potomků tkví i v tom nemuset poslouchat, že smrt jeho rodiny si jen vymysleli nebo že si to vlastně jeho židovská rodina od nácků zasloužila.

3 hlasy

Ale do koncentraku chodili i komuniste..I oni zpivali hymnu..A dela nekdo znich polobohy jako ze Zidu? Naopak,po tech se plive..A to trestne neni,nebo se pletu?

1 hlas

Trousile, trousíte srandu... 40 let se tu učilo, že v koncentrácích byli hlavně komunisté, židé tak bokem, slovo holocaust komunisté do učebnic nedali ani náhodou. Totéž o odboji za války, učilo se jen o komunistickém, nějcí tři králové, sokoli, to prostě nebylo, zahraniční byl jen reprezentovaný Klémou schovaným v Moskvě. Jediný domácí hrdina byl Julda Fulda (který paradoxně tíhu výslechů nevydržel..). Komunisté se u nás měli jako prasata v žitě od války, po listopadu jim nikdo nezkřivil ani vlas a překabátění nebo původní si chrochtají zase nejvíc. A už zase jim strašně vadí židi, jako jim vadili dříve....

0 hlasů

Zatím nikdo nepotrestal ben-guriona a tu bandu teroristů okolo něj.Samotní semiti židi ho viní z etnické čistky během operace HIRAM.Semita žid jelínek dostal do nosana ve staronové synagoze v Praze,a nikdo nic.Holt moc kradete a lžete a jste rasisti i podle cipi livni.Vostuda,jaká jste to svoloč ubečená.Semiti židi nejsou indoevropani,evropani,slovani a Ceši.Mají teď zaslíbenou zemi,a je na čase tam odtáhnout.Tam si potom bečte,kraďte a lžete jak chcete,svoloči.Na demokracii holt nemáte.Šalóm.

2 hlasy

"Svoboda toho člověka, který ještě dnes žije a přišel o rodinu, svoboda jeho potomků tkví i v tom nemuset poslouchat, že smrt jeho rodiny si jen vymysleli...." - ovšem, svoboda nenaslouchat. Ale tato svoboda neznamená právo zakazovat jiným tyto názory hlásat a už vůbec ne je za to trestat.

1 hlas

Problém je v tom,že semita žid si může vykřikovat cokoli,a ještě přitom krást mojí rodině,jako zlodějský semita žid krysa rat/h/.A vy nic!!!!No tak pí.dvořáková,co teďka?

1 hlas

Svoboda je moci bránit se, když o mě a mé rodině bude někdo šířit lži. To je svoboda na prvním místě. Nikoli svoboda moci vykřikovat cokoli. Nejprve nesmím neprávem ubližovat, pak mohu dát teprve svobodnou cestu svému křiklounství.

1 hlas

Sedni na vlak, zajeď si do Osvětimi a všem tam nahlas řekni nějakou svou osvětimskou lež.

6 hlasů

Děkuji za radu, mám ve zvyku nelhat, pokud to není nezbytně nutné. Jestlipak víte, že v koncentrácích nebyli jen Židé, ale např. i Jehovisti? O tom se ví už podstatně méně, o tom se totiž skoro vůbec nemluví. Ergo to nikdo ani nepopírá.

1 hlas

Jak nemluví, myslíte u vás v hospodě? Ve škole, na besedách, přímo třeba v Osvětimi, v odborné literatuře se mluví o všech skupinách obyvatel. Byli tam zvlášť označení Romové, zvlášť homosexuálové, zvlášť političtí - Němci, byl tam maďarský tábor.. Pokud se budete více zajímat, zjistíte to. Že se zaměřil Hitler v první řadě na židy a bylo jich nejvíc? Tak to si řešte s ním....

3 hlasy

I na tomto servru je par hlupaku, kteri si mysli, ze vyresi sve osobni problemy tim, ze budou nadavat Zidum a za Zidy povazovat i ty, kteri nejsou :))))

7 hlasů

Velice jednoduché něčemu takovému zabránit,ajnštajn.DNA test,a nikdo nemůže ani pípnout,mešugene.Chá,chá,chá!Šalóm.

1 hlas

Ty jim ale jsi a proto je dobre na tebe nadavat. Ostlandere.

3 hlasy

Ale není jich tak málo. Kdyby to byla jen vycpaná mešuge atrapa v podobě rozdvojeného Svatopluka, ale když čtu včerejší příspěvky Emerycha, Ratzingera, tak zírám. Čím přitahuje Týden jednak skalní bolševiky a jednak tyhle antisemity??

5 hlasů

Neberte jméno moje nadarmo,osobo!To zakazuje i Tóra!

1 hlas

Oni se zkombinovali do jednoho nového typu rudého nácka.

5 hlasů

Taky mám ten pocit..., že je tu nový rudohnědý živočich... Akorát hesla mají pořád stejná jako za Stalina a Gottwalda - každý nepřítel je žid a fašista, Amerika je pro ně sprosté slovo, přitom jsou sami tak vulgární a nechutní, že se divím, že to i ta anonymní diskuze unese.

4 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov