Bitva v Praze: policie zasáhla. Zatkla 24 squatterů

12.09.2009 18:20 Původní zpráva Aktualizováno 13.09. 10:00

UVNITŘ 3X FOTOGALERIE A CHRONOLOGIE. Další válka squatterů s policií začala. Anarchisté obsadili dům na pražském Albertově, protože chtějí náhradu za vilu Milada, z níž byli násilím vystěhováni před několika týdny.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Konečně (112 hlasů) 12.09.2009 18:30

    Ještě jim měli nasekat pořádně prdel a udělit mastné pořádkové...

  • Diana (85 hlasů) 12.09.2009 19:44

    Jo tak oni chtějí náhradu? A copak byste ještě chtěli, milánkové? Jen...

  • jean (84 hlasů) 12.09.2009 18:27

    Kocáb dodá další dům.... klídek squatteři....

  • fext (78 hlasů) 13.09.2009 00:15

    Proč? Já zásah policie v tomhle případě naprosto podporuju.

  • banan 152 (74 hlasů) 12.09.2009 18:31

    neni to moje,nemam tam co delat,pokud budu vnikat do domu,ktere mi...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Kam se poděl náš ochránce cigošů a fetek Kocáb?Jak to že dopustil policejní zásah na mírumilovné a právododržující squattery? Asi jim už u nějaké realitky shání nové ubytování.

47 hlasů

kazdy dobry skutek bude po zasluze potrestan....

27 hlasů

Policejni zvuli muze tleskat pouze tlusta Paroubkova matrace Diana!

29 hlasů

Policie pouze zasáhla proti nezákonnému vnitknutí do objektu. Kdo dal těm zfetovaným parchantům právo vlézt do cizího domu? Policii patří dík za rychlou a účinnou akci. Měli by jim dát minimálně maximální pokuty a ty největší parchanty na dva roky zavřít.

24 hlasů

kdo modro tam sprosto

38 hlasů

Dobytče, příště by tá lůza mohla obsadit tvůj majetek i majetek tvých rodiču a přčbuzných..

41 hlasů

Můj příspěvek někde zmizel, takže znovu pro Puissance k té premise či axiomu. Dvouleté dítě (na které jsem se explicitně ptal) z podstaty není žádný násilnický nácek. To, že mu těžkooděnec míří kvérem na hlavu, považuju za daleko markantnější ukázku "policejní brutality". Jak se zdá, nemáte dostatečný vhled a žádné principy nectíte. Smutné.

30 hlasů

To je omyl. Já nic o žádném dítěti nevím. Jak se mám bavit o něčem, co jsem nikdy neviděl a i čem jsem neslyšel. To co tvrdíte je přeci stejně politováníhodné a v podstatě to souvisí s tím o čem se bavíme celou dobu. S nevyhovujícími scénáři policie v podobných situacích.

24 hlasů

Nemiluji násilí,protože mám rád pořádek a snažím se ctít zákon.ale tady to musí být jako v pohádce- obušku z pytle ven.!

38 hlasů

Vážení, všimli jste si, že když jsem Puissance požádala, aby napsal, jak měla policie postupovat, tak cudně mlčí? Stejně tak jako Zhulený - pardon Udivený. Vůbec mě to nepřekvapuje, oni totiž dokáže pouze mlít pantem, a do zblbnutí vyřvávat fráze o policejní brutalitě.

50 hlasů

Vážený(á) Diano, nerad vedu konfrontační dialog. Nejsem tu od toho, abych elaboroval policejní metody a postupy. Stejně tak nepotřebuji vědět jak se vyrábí chléb k tomu abych mohl říci, že mi jednoduše nechutná. Nelze se spokojit s metodami, které přináší pochybné výsledky. Policie je tu od toho aby vyhodnocovala svou činnost a (ať se Vám to líbí nebo ne) sympatie vůči policii a důvěra v policii není úměrná míře použitého násilí. Zároveň (ať se Vám to líbí, nebo ne) policejní práce se bez důvěry neobejde, která je mnohem důležitější než kvalita a tíha výzbroje, neboť policii usnadňuje komunikaci a práci, snižuje náklady a umožňuje se vyhýbat konfrontaci. Pokud policie ztrácí důvěru, musí použít více násilí.

20 hlasů

Blábol

68 hlasů

Diano, souhlasim, je to absolutni blabol, pocinaje "elaboraci policejnich metod", tvrzenim, ze policie "je tu od toho, aby vyhodnocovala svou cinnost" (ja jsem veril, ze je tady od toho, aby nas ochranovala) apod. Jakekoliv obhajovani postupu anarchistu neni v tomto pripade na miste!

47 hlasů

Souhlas a veliký,žiji v Praze a pro vás nemám slov myslím pro madvěda PUI

30 hlasů

Je vidět, že nežijete v Praze.

22 hlasů

Další blábol.

39 hlasů

Konečně zvítězil zdravý rozum-(selský) naddemagogii levičáků a za to chválím rozhodnost pana Červíčka. Anarchisti, kteří nectí soukromý majetek a násilně obsazují cizí domy pod pláštikem "práva na bydlení" do normální společnosti nepatří.-Sami se z ní svým chováním vylučují.

39 hlasů

Můžu Vás upozornit, že část těch anarchistů měla vyšší vzdělání než pan Červíček.

25 hlasů

Pokud mate dobre vzdelani, proc jste nepouzil slovo "mohu" a napsal jste "muzu"?

59 hlasů

Zase blábol vizáží skutečně se podobají všem profesorům univerzit,bože pane co to tu kecá ten PU

42 hlasů

Tak to je smutné, protože pražský policejní šéf má úplnou vysokou školu - což znamená že ti anarchisté jsou docenti, profesoři či postgraduální studenti - no potěš nás pánbůh.

36 hlasů

Trefné a vtipné. Majko to se vám povedlo. Vaše příspěvky rád čtu. Mají šťávu a vtip.

35 hlasů

Ani jsem netušil, kolik vášní zvedne jedna poznámka o těch, kteří jednou opruzují v cizím majetku a po druhé s mávatky opruzují před ministerstvem školství proti státním maturitám. Děkuji za jisté a dílčí zastání v pdobě hlasů či poznámek na adresu těch trockistických hlav, ale nereagujete na ně. Já také tak činím a je klid. Generál Gajda věděl, že jich musí pár pověsit, když chtěl dovést svoje legie zpět do vlasti , spojenci ho zradili, ruští bolševici byli všude ja jejich pátá kolon v legiích začla šířit defetismus. Dneska nikdo nikoho nepověsí, pouze mu občas natluče nos a je klid. Oni se pa pár let zklidní a nebo se znemožní jako Vrhcáb, který dnes akorát doprovází bývalého zeměpána po mentálních mejdanech zbohaltické lůzy, protože jinak oba jsou k smíchu !

55 hlasů

Matej Stropnicky je jeden z nejschopnejsich politiku Ceske republiky a je pripraven dnes v 17:00 vystoupit na shromazdeni proti brutalite Policie CR na Vaclavskem nam. u sochy sv.Vaclava!

21 hlasů

Kdo je a co dosahl Matej Stropnicky, krome toho, ze se narodil jeste protekcnejsimu tatovi?

24 hlasů

Jakej politik?Čí zájmy zastupuje? Je vidět, že patří mezi ty kteří porušují zákon a mezi bezdomovce.

71 hlasů

Vy jste si nevsiml, ze kazdy ekofasista se tady citi byt politikem? :-)

51 hlasů

To ze je nekdo schopny vseho, jeste neznamena, ze je nejschopnejsi. :-)

42 hlasů

Požente na něj své psy :) Doufám, že bude stejně chutný jako údajmě schopný.

49 hlasů

Vy jste skutečně úchylák.

28 hlasů

Náhodou, Udivený sám začal vtipkovat, tak jsem se jen přidal:) PS: Nedávejte psům oběd, ať jsou aspon trochu vyhládlí ;-)

27 hlasů

OK, beru zpět :-)

26 hlasů

Jo, klidně ať vystoupí, jeho myšlenky se budou shodovat s myšlenkami Václavova koně.

39 hlasů

Policie beze sporu opět ukázala, jak málo se poučila z Czcechtekku. Je mi to líto, protože jsem si myslel, že se jejich práce začala zlepšovat. vylítnout na dvacetileté lidi s dýmovnicemi, petardami a těžkooděnci, to je skutečná ukázka amatérismu. Jak si má policie získat důvěru, když pořád postupuje stejně hloupě a těžkopádně.

47 hlasů

A to je jako měli přemlouvat nebo poprosit, aby neblbli a nechali toho, nebo co ? Nebo na ně měli přivést jejich rodiče ? Byli vyzváni už večer, aby odešli ! Tak na ně ráno vlítli, co je na tom nedůvěryhodného ? A je jedno jestli je grázlovi dvacet nebo čtyřicet ! Neuposlechne li, má smůlu, řeší se to tak všude.

71 hlasů

Nemyslím si, že bylo nutné zasahovat v takové míře. Myslím si, že policie postupuje příliš schématicky a toporně. Souhlasím s Vámi, že měli důvod k tomu aby zasáhli, neměli ovšem důvod zasáhnout v takové míře. Ano, policie tam měla být. Ano, policie měla důvod zasáhnout. Ne, policie neměla důvod použít tak tvrdé donucovací prostředky.

36 hlasů

Hele, ty poslední spravedlivý, co kdybys místo lamentování nad postupem policie napsal, jak by sis jejich zásah představoval. Domluvami?

38 hlasů

Ty troubo. Policie nepotrebuje duveru. V prve rade musi mit respekt.

56 hlasů

Navíc respekt a důvěra jsou dvě spojené nádoby. jedno bez druhého nevytvoříš.

31 hlasů

Mlácením si respekt nikdy nevytvoříš. Pouze aktivizuješ vztek, pocit nespravedlnosti a nenávist.

49 hlasů

Chovej se jako normální řadový občan a nemusíš být mlácen.

61 hlasů

Moji důvěru si tím trochu i získali, nad jejich profesionálním zákrokem tleskám. Konečně. :)

40 hlasů

Vážení, navrhuji jednu věc. Abychom udělali radost Udiveným a Zhuleným, odsoudíme policejní "brutalitu" a polišům doporučíme, aby si příště před smažkami klekli a úpěnlivě je zapřísahali o dodržování práva a pořádku. Pokud to nepostačí, mírně pohrozit - ty ty ty uličníku, copak tohle se dělá? Věřím, že sqatteři si dají říct a s omluvou se vydají někam do lesů či hor, kde určitě najdou domov podle svého vkusu.

41 hlasů

Jdi se pomodlit k obrazku svateho Paroubka.

31 hlasů

Je zajímavé, že do Paroubka se většinou strefují takoví duševní impotenti jako ty.

44 hlasů

Bodiku, vezmi si ruzovy pulovr, at se uklidnis. Pak si zajed na neco dobreho do Lidla. Vecer to muzes vyzvracet. Sam nad sebou ...

23 hlasů

Synku, že jsi ubožák to už si tady názorně předvedl, takže ty mě těžko můžeš nasrat. Je fakt, že se sám sobě divím, že na tebe vůbec reaguji. Pa,pa.

41 hlasů

To jsou silné "vtípky", určitě máte někde nějakou chytrou knížku z které ted citujete :D

31 hlasů

Dobrý den, mne pouze udivuje kolik času a argumentů jsou normálně myslíci jedinci věnovat exotům jako Udivený a jemu podobní. Oni tito stoupenci vyvolenosti antropologické, kterou tak rádi zaměňují za vyvolenou teologickou a tím již mnohokrát v historii vydráždili majoritní veřejnou až k páchání sociální patologie na nich jsou zhruba následujícím dobytekem, který poíši nakonkrétním případě. V šedesátých letem minulého století jistý Joschka Fischer zápalnou flaškou těžce zranil policistu při akcích tohoto dobytka. O nějakých třicet lt později jako ministr německé vlády schvaluje účast Německa na okupaci Afghanistanu. Na sjezdu Zelených je sám atakován flaškou, ve které jepouze zelená barva coby symbol a protes zrady zelených ideálů. Podobným modelem je v ČR jistý Uhl, který v době, kdy vězni komunismu ještě sedí v kriminálech, on jako občan ČSSR jezdí do Západního Berlína a zde navazuje styky s podobnou lůzou. o 30 let později je členem vlády a to jako zmocněnnec pro lidská práva. jJeho destruktivní činnost v cause Matiční je tak ohromná, že musí být samotnou vládou odstraněn. Za jeho působení svět nabyl dojmu, že v ČR jsou Cikáni k odstřelu. Mám pokračovat ? A co se týče toho Strropnického juniora ? On je synem toho pro-havlovského kašpara, který z prken divadla napochodoval coby velvyslanec do Itálie . Je mi z toho mravního provdo-láskařského dobytka na zvracení !

70 hlasů

Myslis, ze ty tvoje blaboly s naklikanymi hlasy nekdo cte paranoidni grafomane?

47 hlasů

Pane Vrana, vam ani nevadi, ze vas zadna zena nechce, protoze se vam uz nechce stavet?

17 hlasů

Už jsem si říkala pane Vrána že dlouho nikdo a už je to tady ,tu jste musel zklamat ,já myslela že už bude pokoj a nic ,nevadí přeji hezký den ale blbů je tu dnes až až

22 hlasů

Možná jak s kým. Zhrzená milenka? ;-)

30 hlasů

Zkuste si představit, jaký by byl Svět pokud by všichni lidé smýšleli stejně a to tak jako Vy.

44 hlasů

Taky si zkuste představit, jaký by byl svět pokud by všichni lidé smýšleli tak jako Vy. Policie by s růží v hubě přemlouvala grázly, aby nechali lumpáren a šli domů, že jim o Vánocích Ježíšek nic nepřinese ? Ty, kteří by poslechli by velitel pohladil po vlasech a na ty neposlušné by zahrozil pěstičkou ?

30 hlasů

no já s ním souhlasím ;-) Horší by to určitě bylo, kdyby bylo víc squatterů a podobných polozvířat:)

21 hlasů

Vy jste znamy antisemita. S vami diskutovat nehodlam. Vy se radeji starejte o svoji manzelku, ktera vam utekla s mladym zajickem.

16 hlasů

Udivený má opisovací metody ,je to zlé oni ti synkové opravdu jdou od diskuse k nevěře,hlásím mému synovi také utekla manželka a vnučka zase utekla od manžela ,to jsme rodina co?Máte trotlové o čem psát kde se vzal udivený čí je to nick nebyl tu dlouho B52 pak tralala takže do nás ,ještě slovo socka a máte od Liedla vše, demokrati

27 hlasů

Když nejsou argumenty, nastupuje sprostota. To je typické pro vymaštěné ptáky. Tobě může být u zádele, i kdyby někomu uteklo deset manželek. Navíc - s tebou by nevydržela ani Medea.

36 hlasů

Hlídej si svého vymaštěného krtka a nech ptáky žít.

18 hlasů

Dekuji, ze jste presne svym slovnikem ukazala to, co sama odsuzujete.

25 hlasů

Co k vám dodat? Tohle může napsat pouze primitivní zakomplexovaný ubožák který nemaje argumenty, používá podpásovky.

43 hlasů

Takze nestoji?

40 hlasů

A ještě k tomu ani není vtipný. Prostě mentální ubožák :)

50 hlasů

Brutalni ministr vnitra Pecina ukazal svoji pravou tvar. Misto drivejsi tvare privetiveho strycka Vani stalinisticky oduly brutalni zabijak.

42 hlasů

Tvé příspěvky ukazují opravdovou hodnotu a velkého ducha. Co jsi zač? Smažka, že?

35 hlasů

Jdi už s tou "brutalitou" někam, pomatenče. Dneska se za brutalitu označuje i křivé kouknutí. Podle tvojí zvrácené logiky by si poliši měli nechat všechno líbit, jen aby smažky mohly beztrestně páchat zhůvěřilosti.

30 hlasů

Sorry, ale policajti (teda alespoň jejich těžkooděnná část) se chovali jako naprostá hovada. Možná je to i jejich brněním, že se v něm chovají jako nějaké hordy nájezdníků, ale pokud si člověk představí, že na zemi leží dvacetiletá holka a ta paka na ni řvou stejně jako by před sebou měli opilého fotbalového výtržníka, to mi přijde skutečně trochu ujetý. Policie by si měla uvědomit, koho má před sebou. Od toho je člověk nadaný rozumem aby ho používal.

23 hlasů

Rozčilovali jste se i tenkrát, když policie pořádala "hon na nácky" a mířila zbraní na batolata?

20 hlasů

Nerozčiloval a řeknu Vám proč. Člověk nemusí být génius aby věděl, že neonacismus je inherentně násilnický. Lidé, kteří se podobných setkání účastní jsou s vyšší pravděpodobností násilníci než squatteři. To je prostě fakt. Dejme tomu premisa, či axióm, chcete-li.

42 hlasů

Pravda,každý má právo na bydlení.Musí si na to ale vydělat ,což se tady od těch hajzlů nedá očekávat.Je plno slušných lidí,kteří pracují a na svůj byt si prostě nevydělají a tak musí platit podnájem.Nikdo nemá právo si jen tak obsadit byt či barák ,který si zamane.To může beztrestně jen vyvolená přičmoudlá část lidí.

57 hlasů

Pravo na slusne bydleni je jednim z atributu vyspele demokracie 21.stoleti. Se svymi stalinistickymi nazory bezte treba do pudele!

19 hlasů

Nebud furt ty blbe Udivený .Můžež si ty humusáky vzít k sobě.A neposílej mi do prd.le.Nevím co bych u tebe dělal.

29 hlasů

Nikdo jim to právo nebere, ale musí se taky podle práva chovat a ne si zabírat, co jim padne do oka a všem se smát do ksichtu. Ty určitě patříš k nim.

30 hlasů

Malý dotaz. K naplnění každého práva musí být zdroj.Kdo to právo zaplatí?

32 hlasů

Pravo na bydleni je jednim z nezadatelnych prav moderniho obcana 21.stoleti. Dnesni vladni garnitura pouziva brutalni metody a zavadi ceskou spolecnost na okraj k zemim asijskeho strihu. Proto rekneme jasne NE brutalni akci policie. Kazdy obcan ma pravo na slusne bydleni, ktere je garantovano demokratickou ustavou.

23 hlasů

Každý občan má právo na slušné bydlení v mezích podle své ekonomické výkonnosti, případně svého sociálního příspěvku. Naopak onen asijský střih zavádí squatteři. Nelze užívat cizí majetek bez svolení vlastníka. Nebo poškozovat majetek obecní - chodník. Bude opravován z obecních peněz, které budou chybět jinde. Pokud tohle se vám líbí, pak jsem udiven nad vaší udiveností.

43 hlasů

Kriste pane, ty nejsi udivený, ale zhulený!

25 hlasů

Vy se starejte o Paroubka a Prcinu. Je znamo, ze jejich obrazky mate doma povesene na zdi.

11 hlasů

Jasně, že mám, mám si tam snad pověsit tebe?

18 hlasů

Řezat ten dobytek a kdyby to bylo málo, tak řezat dál!!!!!!!!!!

36 hlasů

Upřímě doufám, že brzy za svůj názor dostaneš pořádně přes hubu i ty. A pak se budeš hodně divit, jak ostatní poilcii zatleskají a budou tě nazývat třeba nepřizpůsobivým dobytkem.

45 hlasů

K.H. Frank by s vámi určitě souhlasil.

24 hlasů

Pojdme dnes protestovat u sochy sv.Vaclava v 17:00 proti policejni zvuli a brutalite, jakou zasahla proti poklidnym obcanum. K protestujicim, promluvi prazsky zastupitel Matej Stropnicky, ktery se podeli o sve zazitky a shromazdene vyzve k podepsani petice s nazvem "Nekolik vet po dvaceti letech".

17 hlasů

Teda, lidi, já se bavím tím udiveným idiotem - smíchy mě už bolí břicho.

23 hlasů

Povětšinou s vámi souhlasím, nicméně hovořit o "policejní zvůli a totalitě" mi přijde poněkud přehnané. Navíc Matěj Stropnický mi nepřijde jako příliš důveryhodný zdroj.

22 hlasů

Taky mám dojem, že jde nejvíc o zviditelnění rudozelených ( Stropnický ). Vypadá to, že v Miladě býval klid. Od chvíle medializace tématu se na to lepí političtí šíbři a každý si chce urvat sousto. Je to absurdní, (rudo)zelení nejsou anarchisti, ti opovrhovaný stát přímo dojí ve velkém... ( proč mi to sakra připomíná Zubovou, která se nalepila na odpůrce maturit? ).

25 hlasů

No tak ať si napřed umyje ruce, které si zašpinil při rozebírání chodníku. A až se navzájem poplácáte po zádech a popláčete si nad tou strašlivou policejní brutalitou, jděte opravit ten chodník, který jste zničili.

25 hlasů

Ty magore, ať si to nejdřív koupí a pak ať se tam třeba poserou...........

22 hlasů

Nechapu vasi vulgarni reakci. Vasi rodice museli byt asi pekni sprostaci z kravina.

24 hlasů

Stále slyším o ošklivých cikánech, kteří bydlí bez placení. Že by se i bílí vlámali do cizího majetku?

45 hlasů

Nehájím neoprávněné nakládání s cizím majetkem. Ale je v tom přece jen podstatný rozdíl. Cikán se nastěhuje do zařízeného, obyvatelného bytu, který je určen k pronajímání a tudíž placení nájemného. To neplatí a ještě majetek zničí. Tihle lidé se stěhují do neobyvatelných holobytů nebo prostor, které by se v tom stavu pronajmout nedaly a dle nich leží ladem. Jeho stav zpravidla nezhorší, jen využijí.

18 hlasů

Konečně těm feťákům natřískali.To to trvalo,pakáž jedna,škoda že tam nebyl Džamil Kocáb,mohli mu taky naložit.

21 hlasů

Jak tak čtu většinu zdejších názorů plesajících nad zbytečně tvrdým zásahem policie, tak se opět utvrzuji v tom, že většina Čechů si zasloužila komunismus, zasloužila si nynější mafiány v politice a zaslouží si také dostat kdykoli od policie na držu za to, že má jiné názory.

22 hlasů

Jak tak čtu příspěvky obhájců squatterů, opět se utvrzuji v tom, že si zaslouží úplavici a svrab. Připadá Ti, Karle, můj příspěvek absurdní a mimo mísu? Přečti si ten svůj, abys viděl, jak se nemá diskutovat.

26 hlasů

A jaké názory mají squatteři? Proč zabírají majetek, který má vlastníka. Pořád mi nikdo nevysvětlil, proč to dělají a co tím zamýšlí.

24 hlasů

Konečně aspoň jednou v tomto státě zvítězila pravda a láska nad lží a nenávistí. Teď mě jenom napadá, kdyby ti "okupanti" byli cikáni , zasáhla by policie?

53 hlasů

Těžko najít na diskuzích větší krávu než jsi ty...

42 hlasů

nevím jestli jste modrej, ale hloupej a neslušnej jste fest, děláte ostudu jenom sobě

17 hlasů

Na rozdíl od Vás xXx nikoho neurážím, netykám mu a celé roky používám pouze jedno jméno. Ale když jinak nedáte - u nás se takovým jako Vy říká cyp.

26 hlasů

..jsou CIKÁDY z Gurunu?

20 hlasů

Už se těším na vyjádření Íčka. Pecinu označí za neschopného a při té příležitosti si vzpomene na Komorouse a jeho prověrku. Squatteři mu budou jaksi u zadele, ale poslouží mu jako příležitost ohřát si politickou polívčičku.

30 hlasů

Policejni brutalita!!! Blizi se vyroci sametove revoluce a policejni brutalita se opet ukazala v plne nahote!

27 hlasů

Nějak měkneš, zapomněl jsi na slovo gestapo. Ty kluku, že ty nakonec pochopíš, že jste přes tu tlamu potřebovali jako koza drbání.

33 hlasů

Co si to dovolujete vy sprosty hulvate? Dovolil byste si rict mi to z oci do oci? Dostal byste takovou nakladacku, ze byste o tom vypravel jeste svym vnoucatum.

21 hlasů

:))))))Ale jdi ty, pro pár slov byses pral a na druhou stranu jsi udivený, že dostaneš přes držku když si bereš co ti nepatří. Tomu kdo tě takhle vychoval dej nakládačku, zaslouží si to.

33 hlasů

Opět policejní mlátičky? Připomíná mi to trochu 89 u nás. Ačkoli nejsem nějakým fandou squatterství, jsem upřímě zděšen z toho, jak brutálně v Česku policie zasahuje, viz i před několika lety na Czech Tech. A také mě mrazí, jak mnozí lidé policii tleskají. Copak si vůbec neuvědomují, jaká zbytečná brutalita se používá? My Češi opravdu lítáme v historii ode zdi ke zdi. Nejprve držíme 40 let hbu a krok, pak se stane skoro národním symbolem zásah na Národní třídě, z toho jsou všichni jakoby zděšeni, ale pokud policie používá podobný postup i pár let poté, většina lidí je velmi spokojena. Vždyť squatteři jen hájíli svůj názor, svůj příístup k životu. Příště třeba zmlátí policie zase jinak myslící. A opět sklidí potlesk? Viděl jsem x zásahů policistů v západní Evropě, hlavně v Beneluxu a Německu, i proti squatterům, a musím konstatovat, že nikdo z tamních policistů nesahá tak rychle po pendreku jako čeští strážci pořádku.

26 hlasů

Souhlasím a dodávám, že v naší kotlině je zvykem používat násilí jen tam, kde je na druhé straně někdo slabší, kdo nějak narušuje představu veřejnosti o slušnosti a spořádanosti. Zatímco se dobrovolně podřizují kultivované formě okrádání vzdělanými, sofistikovanými a uhlazenými spekulanty a podvodníky, kdykoli mají čecháčci možnost schladit si žáhu na někom slabším a nepočetném, ihned a bez zamyšlení volají po represích, mlácení a nekompromisnosti. Je mi skutečně zle z tého šaškárny a hry s ideou práv soukromého vlastnictví. Nikde v Evropě se tolik neohýbá a nemanipuluje s právy spojenými se soukromým vlastnictvím tak, jako je tomu v České republice, ať už hovoříme o právech vlastníka spojenými s myšlenkou regulovaného nájemného, o znárodňování a privatizaci apod.

22 hlasů

Se vzdělanými podvodníky si policie poradit možná neumí (není to úplně pravda, pár jich sedí a jiní se zatím ukrývají v zahraničí), ale ty tady nikdo neobhajuje. Slabší, ha ha, to je dobré. Squatteři z Milady jsou ti slabí beránci. Jejich psi roztrhali zvířata v pražské ZOO, se kterými si rády hrály ty nejmenší děti, dokonce tito psi napadli i lidi. Nenechali vyspat studenty MFF UK, kteří šosácky studovali jednu z nejnáročnějších fakult k zemi a měšťácky se chtěli připravovat na zkoušky a být čilí na přednáškách a cvičeních. Obhájci squatterů si nevidí do huby.

28 hlasů

Nejde o nějaké squattery z Milady. Jde o mnohem hlubší problém, jak veřejnost přistupuje k podobným situacím. Netvrdím, že jsou squatteři nějací beránci (s kolejemi MFF máte pravdu), jen tvrdím, že přístup veřejnosti není nestranný a je značně pokrytecký.

19 hlasů

Zčásti souhlasím, ale to nemění můj názor na to, že squatteři v právu nejsou.

42 hlasů

Koneckonců co je větší zlo? Squatteři žijící vy vybydlené ruině na Albertově, nebo lidé se směšně nízkými regulovanými nájmy v centru metropole? V obou případech tratí vlastník nemovitosti, který sám nemůže rozhodovat o jejím využívání. Rozdíl je ovšem v tom, že zatímco v prvním případě jde o okrajovou skupinu, v druhém případě jde o velký počet osob se silým politickým potenciálem.

26 hlasů

Regulované nájmy (které se mi taky nelíbí) do této debaty nepatří. To by ses mohl taky ptát, jestli je horší lupič, nebo vrah. Oba patří za katr.

28 hlasů

Do debaty to patří, ale ne sem. To bychom se mohli také bavit o ukrajinském hladomoru nebo o globálním oteplování,

17 hlasů

Samozřejme, že do debaty patří. Jde pouze o to, jakou politickou sílu daná skupina má. Nejde o žádné ideje. Lidí s regulovaným nájemným je jednoduše tolik, že je nelze jen tak vymlátit z domu na ulici a to i přesto, že by si majitel nemovistosti stěžoval sto let. Mladí lidé podivného zjevu s podivnými názory jsou snadným terčem. Malá skupina bez patřičného politického vlivu. Do takových policajti mlátěj nejraději, zvlášť když jim k tomu aplaudují násilíchtiví, na svět naštvaní tatíci.

20 hlasů

Ale jdi. V 89. roce lidi seděli na zemi v rámci povoleného pochodu a dostali obušky pro nic a za nic. Dokonce je SNB obklopila ze všech stran, aby neměli kudy odejít. Tihle obsazují budovy, které jim nepatří, demolují veřejný majetek, házejí po policistech kamení, po dobrém odejít nechtějí. Tvoje přirovnání je tak hloupé, že už hloupější ani být nemůže.

61 hlasů

Tamní policie může vytáhnout pistoli, což český policajt nemůže jen tak, proto šahá k obušku, jinak si respekt nevybojuje....Vic protesty v Hamburku, kde policie střílela do vzduchu, viz,. pochod okolo NS obchodu levicovou lůzou, kterou se pokusili napadnout čtyři NS s bejsbolkama, policie tasila pistole, kdyby to udělala česká policie, tak padají hlavy, srovnáváš nesrovnatelný

41 hlasů

Unikají vám souvislosti a situace, která panuje na místě. Policie v Hamburku vystřelila jednou nebo dvakrát do vzduchu, ale udělali to poprvé po mnoha letech a v situaci, kdy už byli velmi ohrožováni a nevyděli jiné východisko. Nepamatuji, kdy by nějaký německý policista vystřelil, byť jen do vzduchu. Jak už jsem řekl, viděl jsem řadu zásahů policie mimo naše hranice, třeba na 1. máje v Berlíně, kdy bývají zraněny desítky policistů a v ulicích hoří barikády a vzduchem létají věci, které vás lehce zabijí, ale nikdo tak s chutí nemlátí do demonstrantů jako leckterý český policajt.

26 hlasů

Pro udiveného: Dáte dohromady jednu větu bez slova gestapo? Nebo máte vymytý mozek a když vám někdo nechce dát něco zdarma, tak si myslíte, že se chová jako brutální gestapo.

40 hlasů

Bez si lestit kopi nekam jinam socko.

17 hlasů

Proč?8))) Pracuju, platím daně a jsem spokojený, že vás policajti vymetli jak odpadky.

34 hlasů

Proč jak odpadky, todle je smetí

24 hlasů

Lidicky, vzdyt to jsou jen lidi. Tak proc tak brutalni zasah? Jeden ze surove zmlacenych je i prazsky clen zastupitelstva. Rekneme durazne NE policejni brutalite!

20 hlasů

Ne takovým trubkám jako vy ;-)

15 hlasů

Zastupitel, ktery rozebira chodnik? A kdyz dostane kartac, tak se z toho mam po**at? Na takove smazky ma byt prisnost. Ty s tim svym Gestapem si zmen nick z Udiveny na VYMASTENY.

23 hlasů

Lidicky, spojme se proti nove diktature a brutalite policejniho statu. Jinak je konec demokracie.

23 hlasů

Ale prd, většina lidí s tím zásahem souhlasí a jen pár jedinců jako vy vykřikují když dostanou po hlavičce. Já jsem naprosot spokojen se zásahem. Ještě to chce nějaký přijatelný trest, pár měsíců za mřížemi bude ideální:)

20 hlasů

Pryc s vlastizradcem, prvnim namestkem min. vnitra: Komorous velebil ruskou okupaci a StB http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?c=A070313_211910_domaci_miz

33 hlasů

Zdemolovat chodník je podle squattera způsob demokratického sebevyjádření, že ano...

40 hlasů

Policie mela jednat a ne provokovat pokojne obcany. Nova diktatura se projevila v plne nahote.

15 hlasů

Promiň, ale tohle přeháníš. Když policie vyklízela Miladu (zcela v souladu se zákonem), tak po ní ti pokojní občané házeli ze střechy kamení. A nic se jim za to nestalo, protože se jich zastal taťka Kocáb. Nevím, jestli na Albertově byl ten zásah přiměřený, ale nic ty "pokojné občany" neopravňuje k tomu, rozebrat jiným lidem chodník, který potřebují. Oni znají jenom svoje "práva", nic jiného je nezajímá. O jaké diktatuře vlastně mluvíš?

48 hlasů

Jsem z tvých názorů udivený. Když je doma neuměli vychovat a v pravý čas dát na prdel, tak souhlasím s tím, že to udělali policajti.

36 hlasů

Chovate se jako brutalni gestapo!

16 hlasů

Tyto individua tvoří Antifu, na kterou se odvolávají sdělovací prostředky, když chtějí obvinit údajné extrémisty nebo neonacisty. Aspoň všichni viděli, jací to jsou feťáci a ubožáci.

49 hlasů

Z článku jsem nepochopil, zda squatteři jsou totéž, co anarchisti, nebo tam byly dvě party a policie ?

21 hlasů

Ano, jsou totéž. Je to stejný levicový odpad, který je proti všem slušným lidem.

31 hlasů

není pravda, že levicový odpad. Nebo se Vám zdá rodina Biomasy levicová? Nebo rodina Haliny Pawlovský, jejíž dcera se v tom pohybuje? Nebo synáček I. Mathé? Většina (nikoliv všichni, jistě) je z bohatých rodin, pravicových tak, až jim lezou oči z důlků :-) A starej Stropnickej, to je teda s Žilkovou vážně levicovost sama, synáček taktéž :-). Ale že je to lidský odpad - v tom s Vámi souhlasím, ano.

23 hlasů

Tahle banda je čím dál drzejší a radikalizuje se po vzoru jižní Evropy - za chvíli začnou ničit, pálit a házet moloťáky jako extrémní levičáci v Řecku nebo imigranti ve Francii. Bphužel v atmosféře politicky korektních honů na čarodějnice, si to můžou dovolit. :/

47 hlasů

Pecinovo gesstapo je horsi nez Husakovo ktere delobuchy nepouzivalo. Co bude priste? Kulomety? Nacvicujou uniformovani teroristi na Listopad 09?

22 hlasů

Tady v Brně jsou Kaunicovy koleje. Ve válce byly zablokovány kolem ulice bedněním a skoro každý den tam byly salvy, jak nacisté tam stříleli Čechy. Vozili je tam nákladními auty a o pár metrů dál si lidé doma vařili a jedli oběd. V ulicích kolem hlídkovali čeští policisté a v kolejích Němci. Okna v ulicích pod trestem smrti musela být zavřena.

20 hlasů

...za gestapa by ses ty hjrdino krčil v koutku a ani bys nedýchal, aby si tě ti kati nevšimli a nezmasakrovali tě s celou tvou rodinou. Jsi jeden z těch, co si troufají jen když vědí, že jim nic nehrozí. Ty a tobě podobný zlehčujete svými kecy ty hrůzy, co náckové napáchali!!! Sedíš si v bezpečí, přepuychu a pohodlí a budeš se srovnávat s lidmi, co trpěli za nácků? Kdy šli lidi na smrt je proto, že se náhodou narodili jako "špatná rasa"? Kdybys poslouchal co ti ve škole vykládali o holocaustu tak bys takhle nemlel, ty spratku.

47 hlasů

Ty nemáš, idiote, ponětí, co bylo gestapo zač, jinak bys nežvanil jako kretén. Jsi jeden z tědch tatrmanů co melou o nacistech, SS, a gestapu, a vůbec netuší, o čem krafou, používáte to už jako běžný nadávky bez významu.

48 hlasů

Klíd, to je zneuznaný emigrant, který se nechytil v Austrálii, takže otravuje na českých stránkách.

23 hlasů

"V Apolinářské ulici leží na zemi asi čtyřicet lidí, které policie zadržela i kvůli tomu, že rozebírali chodníky a pokoušeli se postavit zátaras. Jedním z nich je politik Strany zelených Matěj Stropnický." --- Zmetek jeden! Nikdy to nebylo nic jinýho než protekční spratek! Taky by si ty špindíry mohli vzít domů...starej Stropnickej určtiě barák má;-)

50 hlasů

Já mám doma sedm squatterů a ty jediné jsem ochoten (a rád) ve svém bytě strpět. Nejraději totiž squattují takhle mezi 6. a 7. ranní v mé posteli a nádherně přitom mňoukají a předou. Pro jiné squattery mi ale schází pochopení.

62 hlasů

...to já mám jednu ale zato pořádnou squatterku s mandlovýma očima. Když si jdu večer lehnout do postele nejprve mi dá něžně najevo, že tam je a nechá si odstrčit svůj chlupatý zadeček!

16 hlasů

Kdo policii zavolal? Majitel domu ( banka? ) to nebyl, jeho mluvčí se s policií spojila až později. Šéf squatterů řekl, že má její souhlas, že obsazení nevadí. Tak jak je to? V Praze i jiných městech je množství opuštěných nevyužitých baráků,o které se majitelé nestarají. Možná by ještě za několik měsíců nepřišli na to, že tam někdo bydlí...

20 hlasů

Do jisté míry souhlas. Tenhle dům na Albertově chátrá řadu let a nikoho nezajímal jeho osud až dodnes, kdy se do něho nastěhovali squatteři. Chodil jsem nedaleko na univerzitu takže jsem ho vídal poměrně často. Navíc to neni jediná nemovitost na Albertově, která chátrá. Nechci hájit obsazování cizích domů, ale nelíbí se mi špatně maskované pokrytectví řady lidí, kteří jsou schopni nechat ubít člověka a hájit práva vlastníka jen když se jim to zrovna hodí. Řada lidí by si měla zamést prach před svým prahem. Kolik z Vás žije v domech zabraných němcům nebo židům. Kolik z vás žije v domech s regulovaným nájemným.

22 hlasů

Je úsměvné, jak se "vlastník" najednou stará a předstírá odpovědnost. Tuhle budovu znám - je to hodnotná post art decová stavba, opravdová nádhera ve stylu, který u nás není zrovna častý, a je ostuda, jak se o ni "majitel" absolutně nezajímá. Chátrá celé roky a patrně se tak děje úmyslně, aby posléze mohla být stržena a na jejím místě vystavěna nějaká "ofis" obluda. Svým jednáním tak zvaný vlastník dal najevo, že žádným skutečným vlastníkem není. Dům si nezaslouží.

22 hlasů

Co je Ti po tom jaké plány má vlastník se svým domem ?

36 hlasů

Jsou města, kde je squating legální právě proto, aby se v centrech měst lidi nemuseli roky dívat na chátrající budovy. Vlastník který se nestará riskuse, že se mu tam někdo nastěhuje. Samozřejmě, pokud se rozhodne k opravě, ..., a dá to squaterům vědět dopředu, tak může objekt opravit, pronajmout, ... . Jeho vlastnická práva nejsou výrazně omezena, jen se nesmí chovat k městu jako spekulant.

14 hlasů

Nevíš o nějakým domu v Praze po židech? Jesli mi nemůžeš odpovědět hned, tak já počkám až naprší a uschne.

20 hlasů

Zrovna o jednom bych věděl. Zastavte se na ruské ambasádě, která byla znárodněna židovské rodině a byla darována Rusku. Velmi dobrý příklad českého pokrytectví a ohýbání práva soukromého vlastnictví.

18 hlasů

Možná, kdyby nedělali půl dne bordel v centru, tak si to mohli zabrat v klidu a všichni, mě to spíš připomíná uměle vyvolanej střet, aby se zase mohlo křičet, jak je policie "zlá" a oni ti chudinky :-/

43 hlasů

Tak uvidíme. Byla-li povolena demonstrace nebo ne. Bylo-li třeba těžkooděnců....

25 hlasů

Vy jste asi nikdy nikde mimo svůj byt nebydlel, co? Víte zabírat, aby se prostě bydlelo a jelo se dál v koncertech atd. to se dělá potichu a v klidu- nikde po světě se nahlas neupozorňuje: hele jsme tady a jdeme zabydlet cizí objekt... chápete, co chi říct? Že pokud opravdu stáli o to normálně squattovat, pak měli stovky možností, jen na sebe jak idioti neupozorňovat :-/

27 hlasů

Však to taky říkám jako řečnickou otázku. Já nikoho ani neobviňuju, ani neodsuzuju. Nejsem hysterik, ani aktivista, ani pobouřený poctivý občan. Chci víc informací, tak se nečilte, klepne vás.

23 hlasů

Nemůžu si pomoci, ale ten Czech-Tec to připomíná. Tehdy taky majitel louky nevolal policii sám...

44 hlasů

Pan Stropnický má rodinný dům, tak ať si vezme synka /výkvět politiků/ k sobě.

45 hlasů

Doufám, že si ty chodníky mládež vlastnoručně opraví.

37 hlasů

Lidicky, rekneme jasne NE brutalni zvuli policie!

18 hlasů

Proč? Já zásah policie v tomhle případě naprosto podporuju.

78 hlasů

A zaplatili ti poliši 90 korun zapohotovostní ošetření ??

44 hlasů

Z popisu je videt, ze zasah byl unahleny. Aspon v takoveto forme. Nejdriv mela policie vyjednavat. Hrubou silu a bezcitne zachazeni je mozne pouzit, az selzou vyjednavani.

25 hlasů

O čem by, člověče nešťastná, měla policie vyjednávat? Mají bandu gaunerů uctivě prosit aby opustila dům, který není jejich? Že si jich několik nevezmete domů?

38 hlasů

Už je to tady ! Zásah byl unáhlený ? Zítra bude takhle blábolit i Langer !

39 hlasů

Pecinova policie je neschopná. Pecina byl do vlády nominován za ČSSD. To aby se slušný člověk za chvíli bál vyjít na ulici.

44 hlasů

Pěkně blbej názor ..a před pár měsíci to byla lngerova policie -to je snad všechny propustili a teď jsou tam jiní ?

38 hlasů

Jen jsem parafrázoval blbé kecy o Langerstapu. Ale ty vám nevadily, že jo ?

19 hlasů

Cemu se divite? Ted uz nezbyva, nez se branit brutalnimu utoku policie. Normalni obcan to nevyprovokoval a je policejni brutalitou zhnusen.

17 hlasů

Možná brzy budeš ještě víc udivený, až Tě přepadne , okrade a zmlátí 5 náhodných squaterů.

27 hlasů

Kam chodíš na ty blbiny!

54 hlasů

Proc jste na mne sprosty? Jste snad puvodce brutalniho nasili??? Mluvite tak!

19 hlasů

rokeffelerovy otroky z nich nenadělají

25 hlasů

Božičku ! Vy nemáte trochu plynu ? Vono to je asi zase jinak a otravujete lidi . Prominentní děti ?

19 hlasů

No konečně. Je vidět, co za lůzu sem přispívá.

26 hlasů

stačí pohled do zrdcadla

35 hlasů

Jo tak oni chtějí náhradu? A copak byste ještě chtěli, milánkové? Jen se nestyďte a řekněte - pseudohumanista Kocáb vám každé přání splní rychlostí blesku. A ještě mi, prosím řekněte, kde bydlíte. Máte přece ještě druhý domov. S nadšením se nastěhuji a budu si žít jako španělský grand. Nic nebudu muset platit, všechno zadarmiko - sakra, ta vaše filozofie má něco do sebe.

85 hlasů

Diano, jste hodně mimo, taková první signální. Najděte si nějaký slovník, kde se o squattu něco dočtete. Vyjadřujete se celé dny na netu úplně ke všemu, aniž byste měla páru, o co go.

48 hlasů

Proč by byla mimo a má si číst o sqatu? Obsazují protipávně cizí majetek a tím vše končí. Pokud vlastníte více, než umouněný kapesník, možná i časem podstatu věci pochopite.

47 hlasů

Nemíchete tady menšiny s bordelářema. Squatterů se to hloupé ministerstvo netýká. Mimochodem, na všechny by stačil jeden zákon, TEDY TEN PLATNÝ.

44 hlasů

Takzvaní squtteři, tedy ti ze dneška mají ovšem k "bordelářům" velice blízko. Víte, něco jiného je najít si squatt a začít z něj budovat centrum pro alternativce a něco jiného je jít do středu města, vyřvávat půl dne hesla, dokud si jich někdo nevšimne a pak urychleně obsadit dům, který je prakticky taky v centru. Celé je to jen nahrané na to, aby policie zasahovala a oni pak mohli další měsíce řvát, jaký jsou chudinky........... Sám sem squattoval ve Švýcarsku, a tam měli policajti jinak vybudovanej respekt, nikdy by se s lidmi, co porušují zákon tak dlouho nepárali, jako dnes ti naši. Ovšem když byl kolem baráku klid, tak zábor tolerovali!! U nás je to prostě o něčem jiném, tito mladí lidé jsou opravdu z poloviny jen zhýčkaní fracci a čtvrtina jsou opilci nebo rovnou feťáci, jen jedna čtvrtina chce opravdu žít jinak než ta konzumní většina, zbytku je to fuk, hlavně že dělají bordel :-(

40 hlasů

Asi jste to moc nepochopil, neva. Můj názor je, že tito squatteři mají stejná práva, jako naši cikánští "spoluobčané". Tedy jako my OSTATNÍ (doufám). Kdybych to udělal v bílé košili a s aktovkou, tak mě zkrátka zabásnou a konec řečí :) Ale máme tu nějaké preferované skupiny, na které se nesmí sahat a musíme na ně pochystat nové ministerstvo.

21 hlasů

Squatteři byli v Praze už za totáče. Ve Starých Střešovicích. Tihle moji známí tam žili v klidu a pohodě a nepamatuju, že by tam zavítala policie... jen tak vzpomínám.

20 hlasů

SAKRA, mám slušný bejvák a tak se mohu dočkat toho, že se nějakému hajzlovi u nás zalíbí? A POLICIE s Kocábem mne budou přesvědčovat, že To JE demokracie? Do pr*ele se všemi zavšivenými politiky: Tady si není člověk jist ani tím, že doma nenajde potřebné hajzly, které hájí dokonce ministr vlády tohoto státu. Kdo má nevyužitou brokovnici? Bojím se:

63 hlasů

Kde je tlučhuba primátor Bém ? Policie by měla nasadit mechanizaci na vyhnání jejich přátel z ulice. Kde jsou Antony a proč se nic neděje ? A co podnikla jistě neschopná prokurátorka ? Kde jsou vodní stříkačky a slzný plyn ? Proč nejsou zátarasy kolem domu ? Za komunistů by tam už bylo prázdno a pár by jich přivezli do márnice.

65 hlasů

Co s tím má společného Bém, tupý blbe ? Diktatura proletariátu před dvaceti léty skončila.

22 hlasů

BOHUŽEL .

38 hlasů

Není na té fotce Kačena JAU JAU ? Podoba čistě náhodná ?

57 hlasů

jaci lide skandovali "gestapo", to nejsou lide, to jsou smazky, stejne jako ty v tom baraku. . . . a tti co skanduji a maji bydleni, at su svoloc vezmou k sobe domu, kdyz jsou tak utlocitni

52 hlasů

Nějak mi chybí v té zprávě,že včele zásahu byl pan Kocáb !!!Patřil by tam.

24 hlasů

Čemu se divíte.Pro Paroubka,Topolánka Klause atd. zákony taky neplatí.Tak proč by je měli dodržovat ostatní.Ryba smrdí od hlavy.

25 hlasů

Blábolíte nesmysly ! Když byl CzechTek u Tachova, řval Langer na Bublana. Dokonce předseda Senátu Sobotka ty chudáčky zmlácené přijal a bolístky jim pofoukal ! Když byl Langer ministrem vnitra, nebylo o provokativním CtechTeku ani vidu, ani slechu ! A ejhle Pecina byl pár dní ve funkci a přišla "akce Milada" a Langer řval na Pecinu ! Teď je před volbami a nastoupila další provokace a Langer zase ........číhá na zásah policie, aby zase mohl řvát na Pecinu ?

55 hlasů

Škoda každé rány, která padne vedle ! Asi byli doma málo byti ! Zbytek dorazí Národní odpor !

68 hlasů

Brácha už není vůl

25 hlasů

Vy máte být stoupencem masarykovského odkazu? Vy tvrdíte, že ctíte odkaz Dr. Pekaře? Nejste blázen? Nebylo by těžké odhadnout, co by o Vás a Vašich názorech soudil prof. Masaryk.

23 hlasů

a Vás by p. prof. Masaryk pochválil, za Váš souhlas s squaterskou opakovanou krádeží cizích budov ? To byl čestný člověk a zloději ani jejich zastánci mu nesměli na oči.

44 hlasů

Ach jo. Omluvám se, ale dál to již komentovat nebudu.

16 hlasů

Aby nedošlo k omylu- slovy bvti nemám na mysli tlučeni, nýbrž , že tam nebyli !

23 hlasů

Ano, řídíce se textem písně: Nepudu domů, nepudu domů, byl bych doma bit..... Vaše chyba děťátka, co je doma, to se počítá - doufám, že od policie už konečně dostanete "nepočítaně"....

49 hlasů

TO SEDÍ .

22 hlasů

Poslední dobou se stáváte poněkud monotematickým. Je očividné, že složitost vaší nervové soustavy musí být nepřímo úměrná počtu vypitých piv :-)

28 hlasů

Vy jste chlape cynik, ale máte moje sympatie. Dokonce bych Vám nabídl členství u Republikánů, ale to by jste mne už poslal k čertu otevřeně !

47 hlasů

Squatteři předvádějí, jaký význam má v této zemi slovo "právo". Myslí si, že se mohou chovat stejně, jako političtí mafiáni a nikdo jim nic neudělá a vše jim projde................

62 hlasů

neni to moje,nemam tam co delat,pokud budu vnikat do domu,ktere mi nepatri tak holt musim pocitat s nasledky např.policejni gumolečba,ale urcite uz tam kocab slibuje dalsi byty na praze 1 pro tyto lidi

74 hlasů

Ještě jim měli nasekat pořádně prdel a udělit mastné pořádkové pokuty- k r e t é n ů m .

112 hlasů

Kocáb dodá další dům.... klídek squatteři....

84 hlasů

Snad se najde nějaký dobromyslný majitel domu, který potřebuje pomoct vyhnat nájemníky...

65 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov