Boj o Hrad

Prohlášení Martina Dejdara
Buď zdráva, demokracie!

21.01.2013 09:04

Herec Martin Dejdar se rozhodl reagovat na včerejší prohlášení režiséra Hynka Bočana a spisovatele Jiřího Stránského. S oběma muži spolupracoval na tvorbě oblíbeného seriálu Zdivočelá země, ve kterém ztvárnil hlavní roli postavy Antonína Maděry, který byl utlačován komunistickým režimem. Dejdar se však nyní veřejně přihlásil k volbě Miloše Zemana za českého prezidenta, což se Bočanovi a Stránskému nelíbí. Nechali se veřejně slyšet, že s Dejdarem končí a odsoudili jeho stanovisko. Prý tento přístup odporuje všemu, co herec představoval v podobě Antonína Maděry. Dejdar, který je nyní v USA, se rozhodl na názor obou mužů odpovědět následujícím prohlášením:

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jaroslav Švorc (9 hlasů) 21.01.2013 09:52

    Finále prezidentské volby je referendem, ohroženého národa, o...

  • Bob Terry (7 hlasů) 21.01.2013 09:48

    Dvacet let dělají "nekomunistické" "demokratické" parlamentní strany...

  • Jan Podivný (7 hlasů) 21.01.2013 10:41

    Tady vidíte, že ani nemusí být u moci komunisti Šmejdi se najdou v...

  • Král Jiří (6 hlasů) 21.01.2013 09:41

    Pravda je taková,že většina umělců je poplatná době ve které současně...

  • Jan Janousek (5 hlasů) 21.01.2013 11:46

    Dle včera uveřejněného rozhovoru to panu Stránskému nejspíš ujelo v...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Ano, sbohem. Když volí Zemana idioti, kteří si myslí, že volí levici a nevidí, že volí bezpáteřního darebáka, pak to lze pochopit. Ale když ho volí lidé, u kterých by člověk předpokládal nějakou tu inteligenci, tak se demokracií opět brzy rozloučíme. To máte pane Dejdare, pravdu. Ale abych vám dal zapravdu - útok na vás, kvůli vaší podpoře Zemana, byl hloupý, neuvážený a nikdy nemělo k něčemu podobnému dojít. Ujišťuji vás, že se to mohlo stát pouze v posttotalitním státě. V normální zemi probíhají volby víceméně důstojně a většina lidí se chová slušně.

0 hlasů

je mi velice smutno když vidím co se děje ,čeho jsou lidé schopni ,že je většina umělců poplatná době ve které žijí je od nepaměti jistý fakt a že když se někdo prokáže jako vlastenec nebo ,že má zdravý rozum ostatní se od něho distancují ale národ by měl mít svůj nadhled a né se řídit podle nich to že je někdo herec neznamená že má zdravé názory nebo charakter

1 hlas

Přeposílám:
Vážení spoluobčané, vážení váleční veteráni České republiky !
Za několik dnů budeme poprvé v historii v přímé volbě volit prezidenta České republiky. Prezident je v našem státě spolu s vládou představitelem moci výkonné, má řadu významných pravomocí, a je i vrchním velitelem ozbrojených sil České republiky.
Prezidenta volíme ve velmi složitých podmínkách. Stav naší země je poznamenán světovou a celoevropskou hospodářskou krizí, narůstá nezaměstnanost, základní prostředky k životu a bydlení se neustále zdražují, lékařská péče a léky se stávají stále více nedostupnějšími, rodiny s dětmi a důchodci, mezi nimi i řada z nás, válečných veteránů České republiky, se ocitá na pokraji přežití. Občané přicházejí o své tradiční jistoty. Na druhé straně jsou zvýhodňováni různí kmotři a amnestováni tuneláři a korupčníci.
Za posledních dvacet let, kdy jsme všichni coby příslušníci Armády České republiky v rámci jednotek UNPROFOR a OSN nasazovali své životy v různých vojenských misích v řadě válečných konfliktů a lokálních válek v různých částech světa (Perský záliv, Jugoslávie, Bosna, Kosovo, Makedonie, Irák, Afgánistán), poskytovali ochranu nevinnému civilnímu obyvatelstvu a plnili úkoly mandátu a usnesení Rady bezpečnosti OSN, jeden z obou prezidentských kandidátů - pan Karel Schwarzenberg - restituoval v Čechách své rodinné statky, privatizoval řadu významných a lukrativních českých podniků (např. karlovarskou Becherovku a další), získával mnoha milionové státní dotace na zvelební rodiných rybníků, lesů , zámků a hradů. Ale také mlčel, když jeho přítel a tehdejší prezident ČR Václav Havel v roce 1999 podporoval bombardování Jugoslávie a jeho nevinného obyvatelstva v rozporu s ustanoveními Charty OSN, a později jako ministr zahraničních věcí ČR prosadil, aby ČR jako jedna z prvních uznala jako stát organizovaným zločinem ovládané Kosovo. Prosazoval i nesmyslný americký radarový systém v Brdských lesích u Prahy, s Miroslavem Kalouskem prosadil církevní restituce, pro občany škodlivou důchodovou reformu, podporoval zničení šumavských lesů kůrovcem a další.
Vrcholem jeho arogance a zpupnosti však byla jeho slova ve čtvrtek večer 17.ledna 2013 v živém vysílání ČT, kde mimo jiné prohlásil, že Benešovy dekrety, které se odsunu Němců po válce týkají, neplatí v ČR už dvě desetiletí, a že československá vláda z roku 1945 včetně prezidenta Edvarda Beneše by se dnes za přijetí Benešových dekretů asi ocitla v Haagu u Mezinárodního soudního dvora, před kterým jsou souzeni například zločinci z bývalé Jugoslávie, obvinění z válečných zločinů či genocidy.
Jsem chováním a prohlášeními Karla Schwarzenberga zděšen a nedovedu si představit, že by tento muž byl zvolen prezidentem České republiky a současně se stal i vrchním velitelem Ozbrojených sil naší země.
Jako člen předsednictva Sdružení válečných veteránů jsem se proto rozhodl, že z výše uvedených důvodů nebudu volit prezidentem České republiky Karla Schwarzenberga, předsedu strany TOP 09, prvního místopředsedu a ministra zahraničních věcí současné Nečasovy vlády odpovědné mimo jiné i za nestoudnou amnestii prezidenta Václava Klause.
Svůj hlas dám naopak Miloši Zemanovi, občanu České republiky, který celý život prožil v naší vlasti, má nejen ekonomické vzdělání, ale i přehled, vizi a velké politické zkušenosti, a který již jednou, v letech 1998-2002, dokázal naši zemi vyvést z hluboké hospodářské krize.
V osobě Miloše Zemana budeme mít jistotu, že bude plně respektovat Ústavu České republiky, bude úřad prezidenta a vrchního velitele Ozbrojených sil ČR vykonávat v zájmu všech občanů, tedy i v zájmu nás, válečných veteránů České republiky.
Miloš Zeman je pro občany naší vlasti rovněž zárukou, že nebudou prolomeny Benešovy dekrety, nedojde k revizi odsunu sudetských Němců, a s tím spojené neoprávněné požadavky majetkového vyrovnání.
Doporučuji - přijďte i vy k volbám a dejte svůj hlas Miloši Zemanovi.
Brigádní generál Ing. Karel Blahna v záloze
Člen představenstva Svazu válečných veteránů České republiky

1 hlas

dle mého soudu by umělci měli mít přinejmenším omezenu účast v kampaních, patří k nejsnáze zkorumpovatelným skupinám obyvatel ...

3 hlasy

A na to jste přišel jak? Je to totiž přesně opačně.

0 hlasů

ahaa .. geniální dedukce .. nejprve zdůvodním svoji thesi .. umělec může dostat příslib grantu, koncertu, dotace atd. kdy peníze jsou legálně vyplaceny byť i na předraženou fakturu ... kupovat si hlasy přímo je mnohem rizikovější a méně efektivní ..

0 hlasů

Dnes na radiožurnálu se p.Stránský, Martinu Dejdarovi omluvil a p.Bočan o tomto sólokapru p.Stránského prý vůbec nevěděl.Jak jsem se dozvěděl od kamaráda, tuto kauzu rozpoutal p.Urban komentátor a kamarád pana KS, jeden ze členů volebního týmu pana Schwnzerbergra, kdy použil článek na blogu p.Stránského.Zůstává zde ve vzduchu otázka, proč takto hystericky a viditelně reagují tihle poskoci kolem knížete, o co jde???

4 hlasy

Ale já Vám rozumím. Možná můj příměr s klasickým zaměstnavatelem nebyl ideální, a rovněž jako Vy zastávám názor, že nositel uměleckého projektu má právo si vybírat protagonisty.Jenže…pokud je někdo čtrnáct let na place s tím druhým, notabene když jsou přátelé, docela přesně ví jak je na tom ten druhý charakterově a profesionálně, tedy herecky.Právě z tohoto důvodu pokládám jejich rozhodnutí ,s prominutím, za ujeté ,tedy emocionální a neadekvátní a obzvláště i proto, že pan Bočan s velkou chutí kdysi podepsal antichartu.Nakonec jak jsem se teď dočetl, i pan Stránský uznal že přestřelil a Dejdarovi se omlouvá.To, že dal Dejdar přednost ze dvou zel, (dle jeho uvážení) zlu menšímu, ještě neznamená že tleská komunistům.Nakonec čas ukáže jaká že to byla volba v obou případech.Nechci předjímat, ale mi ze zkušenosti přijdou obě volby jako velký český průšvih.

1 hlas

omlouvám se ...patří to pod příspěvek:

Ovocenka 21.01.2013 14:22
Opakuji po mnohakráté. Hrát postavu v seriálu, neznamená být v pracovním poměru se stravenkama. Dejdar je prakticky ten samý případ, jako byl Lukáš Polert, který prodal olympijskou medaili. Zklamal spoustu sportovních věřících, ale svou práce odvedl bezvadně. Problém je, že teď už by nesehnal sponzora. Stejně tak Dejdar. Už nesežene sponzora, protože se znevážil.

0 hlasů

To jsou ceske mravy a zvyklosti:

Hrat 17 let kulaka a volit soudruhy ze Strojni traktorove stanice :))

2 hlasy

Cesti umelci jsou devky prodejne. Nehledejte v tom nic mimoradneho. Tak jako chodili bolsevici do kostela (co kdyby ?) tak Dejdar hral kulaka,ale bolsevik Zeman se mu libil vice.

Producent a reziser maji pravo urcit sve herce sami. Dejdar celou vec nepochopil, jen hral. Nejradeji by zahral 31. pribeh soudruha Zemana.

2 hlasy

Mám za to, že Dejdar na rozdíl od lidí jako jste Vy, celou věc pochopil.

2 hlasy

Az zase pojedes do Tirol tak se na to zeptej, jak tikaji hodiny :))))

0 hlasů

Myslel jste St.Johann in Tirol, hodináři? Nedělejte ze sebe většího blbce, než doopravdy jste.

3 hlasy

Tak toto zrežíroval přední antichartista a komunisticko-Barandovský kolaborant Hynek Bočan na jedničku. V případě Martina Dejdara, podporovatele Miloše Zemana, z něj vyrobil Martina Dejdara, bojovníka za Zemana i slušnost a svobodu projevu .

Jen by mne zajímalo, co ten komunistický vrtichvost Bočan bude "podporovat", když Zeman vyhraje?

2 hlasy

Natočí celovečerní film o Zemanovi a Šloufovi.

3 hlasy

Cesta do pravěku 2

0 hlasů

Pojďte k volbám volit čecha Miloše Zemana a ne německými vlastníky médii nápadně propagovaného feudála, co má zálusk na vrácení majetků německým sudeťákům.

3 hlasy

Cizáčtí lokajové,máte to za 5!

4 hlasy

Nechápu tyhle vážný rozbory. Dejdar je pro mne průměrnej herec i člověk. Prostě normálně nasral svoje pracovní partnery, kteří měli o něm vyšší lidský mínění - zklamal je. To je celý.

0 hlasů

Respektuji názor druhého,přeložme důvod "vyšší lidské mínění".Prostě Dejdar si dovolil říci,že bude volit opačného kandidáta na prezidenta než oba pánové.A to jsem velmi milosrdný,protože jejich reakce je velmi alarmující pro všechny umělce, kdyby se to mělo brát jako norma,nebo samozřejmost (jistě vyjímaje pro ohebné).

1 hlas

To by bylo celý, kdybyho nevyhazovali.

1 hlas

A odkud? On u režiséra snad bydlí? Co to mlácáte? Víte vůbec co je to obchodní smlouva?

0 hlasů

Martin Dejdar je jedním z těch umělců, jejichž názory a činy jsou po celou dobu čitelné a konzistentní,což se o všech uznávaných umělcích říci nedá.Přisuzovat mu zradu ideálů jen díky volbě prezidneta je povrchní , schematické a hlavně nedemokratické, zvlášť za okolností, kdy celý národ má možnost volit pouze větší , či menší zlo.Oba pánové se tak paradoxně přihlásili ke starým komunistickým ideálům –kdo nejde s námi ,jde proti nám !!! a tak se ptám: Martine Dejdare, víš vůbec s jakými lidmi jsi spolupracoval?

5 hlasů

Nikdo nezakázal Dejdarovi pracovat jako herec, jen se našli lidé, kteří si spolupráci s ním již nepřejí, kde je tu porušena demokracie? Podle reakce pana Dejdara jsem pochopila, že to spíš porušilo jeho ego....

2 hlasy

Je Dejdar snad prašivý, když se vyjádřil, že bude volit Zemana místo šišlavého Kalouskova maskota, za kterého se stydí a za žádnou cenu s Kalouskem nechce být spojován ?
S jejich skandálně nepopulární vládou jejichž asosiální reformy a korupce nemá ve světě obdoby. Kníže ví, že je to loutková vláda řízena kmotry, proto chce utéct na hrad, aby je až skončí mohl chránit milostmi.

2 hlasy

Paní Natašo, pokud Vám není zřejmo, kde je porušena demokracie, v tomto případě právo na svobodnou volbu, a pokud zklamání z dlouholetých spolupracovníků pokládáte za zhrzené ego, pak se prosím vraťte k plotně, tam zajisté lépe zhodnotíte svoje zkušenosti.

3 hlasy

Ta svobodná volba je ale oboustranná. Má ji režisér, má ji herec.

0 hlasů

Ano, v případě volby prezidenta zcela určitě.Pokud by se ovšem všude uplatňovala zásada, že se zaměstnancem ,který bude v názorovém rozporu se zaměstnavatelem bude rozvázána spolupráce, pak by náš trh práce zkolaboval.A ještě dodávám, že pokud byli tito pánové s jeho hereckým výkonem po celou dobu spokojeni pak tohle jejich prohlášení je profesionálně neúnosné.

1 hlas

Opakuji po mnohakráté. Hrát postavu v seriálu, neznamená být v pracovním poměru se stravenkama. Dejdar je prakticky ten samý případ, jako byl Lukáš Polert, který prodal olympijskou medaili. Zklamal spoustu sportovních věřících, ale svou práce odvedl bezvadně. Problém je, že teď už by nesehnal sponzora. Stejně tak Dejdar. Už nesežene sponzora, protože se znevážil.

2 hlasy

Asi jste nepochopila, že pokud přeruším spolupráci s někým z důvodu, že na práci nestačí, tak ano, na to má každý šéf právo, ale pokud jako důvod je to, že má jiný politický názor, tak to je podle všech zavedených principů, politická diskriminace a je to porušení základní demokracie, a o ego tu v žádném případě nejde, možná jen o osobní rozčarování.

3 hlasy

No tak to jste poněkud mimo. Umělecká spolupráce není pracovní poměr podléhající zákoníku práce.

0 hlasů

12:30 - ano,máte pravdu,ale důvod ukončení spolupráce je jemně řečeno pro nás hloupý,pro herce by měl být děsivý.

0 hlasů

Pan Martin Dejdar nechape, co je to stavovska cest. Pro neho stavovska cest je predevsim stul prohybajici se pod buckem, tlacenkou, jitrnicemi, ovarem a ruskou vodkou.

3 hlasy

12:00 - dovoluji si Vás upozornit,že právě opak je pravdou.Kdyby držel pan Dejdar ústa,měl by jitrnice atd.

0 hlasů

Tak jsem mrkl na Novinky a Dejdar se stal novým hrdinou KSČSSD,může se tak směle postavit mezi takové giganty lidového boje za lepší svět,jako jsou Smetana,Vondrouš,Vereš a další mimoni.

2 hlasy

Pane Václave Horáku!
Nikdo nemůže moji maličkost podezírat, že jsem pro socialismus a komunisty. Už pouze pro jejich pronásledování lidí pro politické názory.
Dělat z Martina Dejdara hrdinu KSČSSD za jeho vyjádření se k volbě presidenta, to Vás staví na stejnou úroveň bolševiků.
Lidé ať si svobodně slovem vyjadřují své názory. Také Vy jste zde vyjádřil svůj názor, respektuji jej, ale nesouhlasím s ním.

0 hlasů

Českým prezidentem má být Čech. A ne rakouský zdegenerovanec, jehož manželka - vyjma několika vulgarit a oplzlostí - neumí ani slovo česky a který o našem bývalém prezidentovi, panovi Edvardu Benešovi, mluví jako o válečném zločinci.

1 hlas

Čecháčkostán je ráj šarlatánů - každý založí si vlastní stranu. Kdy tak učiní ovarový bavič Dejdar ?
Po listopadu se jednotná, všudypřítomná, tradičně husitsky loupeživě založená, na feudálním, dědičném, třídně zakomplexovaném kádrovém principu konsolidovaná a „jediná vedoucí státní strana KSČ“ spolu se svými, po srpnu 1968 plánovitě vytvořenými zemanovskými „disidentskými“ zálohami, za účelem udržení své reálné moci, „leninsky“ strategicky rozdělila na tři bojové a navzájem koordinované proudy, předstíraně a teatrálně spolu „soupeřící“: 1) revoluční a třídně uvědomělí, přízemní „užiteční“ idioti zůstali v KSČM a odborech (aniž by se byť i jen pokusili založit alespoň jedinou vzorovou neparazitickou produktivní sociální firmu, penzijní fond, nebo proletářský kibuc) a v pohodlí vyčkávají na svoji šanci od masy neschopných socek; 2) mazanější zemanovští hajzlové pokrytecky „obnovili“ komunisty zničenou ČSSD; 3) nejcyničtější klausovské kryptokomunistické svině založily z prstu vycucanou „pravicovou“ ODS a estébácké hlídací a vyděračské agentury, různé tunelářské firmy, a pomalu zakládají nové krajně nacionalistické, protizápadní a zamindrákované partaje. Ani „levicová“ křídla v šovinistické, izolacionistické a kleptokratické nabídce nezůstávají pozadu a občas si s „pravičáky“ navzájem prohodí klíčové členy (Rath) a papouškované fráze. Takto je totalitně nevolnicky vychovaný, závistivý, zápecnický, bezradný a stádovitý volič fackován z více stran jako kibic v mariáši a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep a koho bude „vlastenecky“ živit a na koho naopak v pracovní době žlučovitě prskat na bezplatném internetu pod taktovkou agenta sjednotitele Vjačeslava Pružinského či jeho dvojčete Miloše Žvanila.

„Nepartajnická politika“ (podobná nezávislé advokacii), na bázi občanského zákoníku založená, má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to univerzálně.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná, obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :
„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (TGM).
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.knihy-a.cz/16196/pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-obcanu-nikoliv-korist-politiku
nebo:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby

0 hlasů

Jenom nechápu, proč jste ze začátku do svého diskuzního příspěvku a vyznání, zamontoval z počátku pana Dejdara.Ten člověk nemá s tímto vůbec nic společného, ale Vy jste ho využil jen jako "oslí můstek"k Vaší zbytečné litanii, která nemá s tímto tématem vůbec nic společného.

3 hlasy

Dle včera uveřejněného rozhovoru to panu Stránskému nejspíš ujelo v rozčilení, každopádně nechápu, proč do toho Martin Dejdar, M. Fendrych a ostatní tahají demokracii. Stejně tak, jako má pan Dejdar právo říct, koho bude volit, má pan Stránský právo říct, že s ním kvůli tomu nebude spolupracovat.

5 hlasů

Pak ale ."...právo říct, že s ním kvůli tomu nebude spolupracovat..." měli i komouši, kteří některým umělcům dali "stopku"

měřme každému stejně

4 hlasy

je to tak.....a ještě dodám, že byla řada umělců. kteří zjevně se systémem nesouhlasili,ale měli to štěstí že stopku nedostali, tak v opačném případě bychom byli připraveni o řadu kumštýřů, kteří nám zpříjemňovali,třeba i mezi řádky, tu dramatickou šeď socialistické "kultury"

2 hlasy

To by museli říct "zakazujeme všem s Martinem Dejdarem točit, pod trestem xy", což klidně i říci můžou, ale nemají to, na rozdíl od těch komunistů, jak vynutit. Navíc, přečtěte si ten rozhovor s panem Stránským ze včerejška, původně to vůbec nemělo být zveřejněno, chápu to jako jeho soukromý povzdech.

1 hlas

...zveřejněno, nezveřejněno, na faktu, že s Dejdarem rozvazují spolupráci to nic nemění.A pouhým povzdechem se taky spolupráce neukončuje.

2 hlasy

Natáčení Zdivočelé země je už u konce, ne, takže to maximálně znamená, že Stránský další díly, kde by mohl Dejdar hrát, prostě nenapíše. Beztak se tu dohadujeme o ničem :)

0 hlasů

Emoce vychladnou,p.Stránský napíše další díly,posléze si dají s M.Dejdarem někde pivko a ekonomický zájem převáží nad "lží a nenávistí".:-))

1 hlas

Jenže komunisti neřekli jen "Nebudeme s vámi spolupracovat", ale "Každý kdo s váma bude spolupracovat si ani neškrtne." Nehledě na to, že od komunistů to bylo zneužití monopolu, získaného a udržovaného násilím.

1 hlas

A co má dělat chudák Štěpnička,který hrál Gottwalda,to má volit komouše?Každý ať si volí koho chce,v zásadě je to jedno a v tomto případě ani jedna volba není úplně ta správná a ideální.

0 hlasů

Volit knižete je se vratit do feudalismu.

3 hlasy

Zlatý časy.

0 hlasů

Producenti a sponzoři.
Sledujte kdo koho volí a pokud volí protikandidáta nefinancujte produkci. Hlavně nepodporujte tady to "spravedlivé" Schwanzerbergovo duo šašků.

3 hlasy

Producenti a sponzoři.
Sledujte kdo koho volí a pokud volí protikandidáta nefinancujte produkci. Hlavně nepodporujte tady to "spravedlivé" Schwanzerbergovo duo šašků.

1 hlas

Jestliže se Ozák s lahváčem postaví na stranu zemana, musí počítat s tím, že druhá strana bude chránit Maděru...

1 hlas

I Ozáka,protože Ozáci nejsou lidem vůbec oblíbeni,nechodí slušně oblečení,mají dlouhé vlasy,poslouchají dekadentní západní hudbu a nemají kladný vztah k socialistickému zřýzení.

0 hlasů

Tady vidíte, že ani nemusí být u moci komunisti

Šmejdi se najdou v každém režimu. Měli by se Martinovi veřejně omluvit. Jestli to neudělají, měla by seveřejnoprávní ČT distancovat od takovýchto lidí.


7 hlasů

Nechápu, že někdo může vykřikovat jak má cítění s obyčejnými lidmi a na druhé straně je předsedou jedné z nejvíce asociálních stran které se tu vyskytli. Svalovat to na Kalouska je blbost. Byl to program strany které je pan kníže předsedou. Zdůrazňuji " předsedou " Tak, že asi lže.

5 hlasů

Nejvíce asociální stranou je KSČ(m),která dokáže udělat z prosperujícího sedláka úplného žebráka a té kníže nepředsedá.

2 hlasy

Kníže ? Myslíš, Horáku, tu posírající se a šišlající rakouskou trosku ?

3 hlasy

Ale přestaňte strašit. Současná KSČM se distancovala od nějakého znárodňování. Chce vytvářet nové státní podniky.

1 hlas

Tak si někdy běžte poslechnout na nějakou jejich slezinu.

1 hlas

Takze bude muset KSCM nejdrive krast (rikaji tomu znarodnovani) nebo se nam snazite namluvit, ze existuje perpetuum-mobile a statni podniky zalozi jen tak na zelene louce za pomoci marxismu-leninismu?

4 hlasy

A aby je vytvořila,tak bude muset nejdřív znárodňovat.

2 hlasy

Dejdar podle svých slov podporuje vše,co ukazuje zrůdnost komunismu.A má pravdu,protože podporuje Čubu,Šloufa,Palase,Remka a další rudé dinosaury.

2 hlasy

Proč,tak mermo-mocí, chcete ze sebe dělat idiota.To musí být, i pro Vás dost na hlavu, a nebo ne?

3 hlasy

Je to přesně naopak, Johane! Tohle mu problém dělat nemůže. Pro idiota je na hlavu, dělat ze sebe chytrého a slušného člověka. O což se naštěstí ani nepokouší, nemá na to!

2 hlasy

Nechtěl jsem být tak tvrdý a dát mu naději.:-))

1 hlas

Je nechutné, jaké hysterické emoce vyvolává tato prezidentská volba. Bytostně nesnáším davovou psychózu, nikdy jsem jí nepodléhal, ani v roce 1989, kdy jsem pochopitelně uvítal pád totality. Oba kandidáti mi nevyhovují. Schwarzenberg je člověk nepevných názorů, zprofanoval se jako maskot Kalouska, Zeman je teatrální narcis, který škodil levici a napomohl propadu ČSSD v obou minulých volebních obdobích. Proto budu druhé kolo volby ignorovat

4 hlasy

Tuto, někdy až fanatickou hysterii, vyvolala především zaprodaná česká média, v režii svých majitelů, a s pomocí některých odnárodněných"umělců", kteří věrni svému dřívějšímu chování za komunistů, ručkují k řiti tomu, kdo je v současnosti u moci.Pokud se mezi nimi ale najde jednotlivec, a nebo skupina kolegů,kteří tuto jednotnou řadu řiťolezců kulturní fronty opustí, a má svůj vlastní názor, je tvrdě vyobcován a pokud možno zničen v duchu hesla"kdo nejde s námi, jde proti nám". Děsivé ale je, že to dělají ti největší křilouni, co stále přežvykují ve svých hubách slova demokracie,nejsme jako oni, a.j. Ostatní beznázorový jdou s nimi, aby náhodou nebyli osočeni, že nejsou "IN"

3 hlasy

Ano, ano Johane! K těm médiím. Já mám občas dojem, že oni dokonce nepočítali s protiútokem. Prostě se spolehli na to, že kulturtrégři těm ovcím mozky vymyjou. A ony se ty ovce šprajcujou a dokonce mají vlastní názor. Dokonce si dovolují smát se jejich "argumentům" , že kníže je cool a mladý kluk.
Mimochodem, neviděl jste asi pře dvěma dny, jak dávají na ČT "ze života kandidátů" - Zeman na záběrech ze současnosti, Schwarzenberg z doby před 30 lety na koni (a těsně před ním dali záběry Masaryka ve stejné pozici):-))) Oni nás opravdu považují za blbce.Já jen doufám, že se silně pletou:-(

2 hlasy

Ne, to jsem neviděl, ale stačí mi, ty tendenční keci o zdravotním stavu pana K.S. a o tom, jaký že to je Jura.Při tom je známo, že v mládí trpěl pan KS narkolepsií, pro kterou nesměl v Rakousku řídit auto.Je ovšem fakt, že věkem se tato nemoc upravuje, do ne tolik nebezpečného režimu, kdy člověk usíná třeba při chůzi.Nyní pan KS usíná jenom při schůzi.Jako člověk, přeji panu KS zdraví a jako občan si přeji, aby uznal, že pro funkci hlavy státu, prostě nemá dispozice a po skončení této šílené vlády odešel do důchodu, jako všemi oblíbený a roztomilý popleta.

2 hlasy

Myslím si, že taková mediální masáž, která snad působí na masu primitivních Američanů, u nás nemá ten účinek. Globálně jsme přece jenom ještě inteligentnější než američtí voliči i když u mladé generace o tom začínám pochybovat. Konzumentů přibývá ...

1 hlas

Pane Vaco, tak mně se občas vytýká, že jsem přílišný optimista. Ale po zkušenosti s volbami u nás obecně a i teď po první prez. volbě, vidím, že vy jste na tom mnohem, mnohem líp (já optimismus považuji za přednost). Mne to neskutečně otrávilo. Jsem sice realista, ale slibovala jsem si především, že s Dienstbierem nebo Fischerovou by se mohlo dít i něco s naší morálkou :-( A bohužel to o té české inteligenci, lepší než u Američanů, se mi nechce moc věřit. Kéž byste měl pravdu. Hezký den.

1 hlas

Tak to je ale obrovská chyba,protože Zeman neničí KSČssd,ale jen některé její představitele,které nemá rád.Falmerovi by nezkřivil ani vlásek na hlavě.

0 hlasů

..ano, tak...

1 hlas

Umelci jsou komedianti . Nema cenu o tom premyslet .

0 hlasů

Ozák volí Zemana!!!

2 hlasy

Martine, sakra jsi chlap, ne? ... Už bys ve svých letech mohl vědět, že žádná láska se nedá vynutit ani vyvzdorovat. - Když tě někdo přestane mít rád, tak ať... Jeho věc. Ne? ... ;o)))

1 hlas

Zde je pouze malá ukázka, že takzvané celebrity jsou pouze viditelní lidé z důvodu vystupování z nějakého důvodu na TV obrazovkách ale jinak je mnoho z nich obyčejnými plebejci o které by si každý človět neotřel ani obuv. Máme mezi nimi spoustu Stráských, Bočanů a podobně. Neustálé vyzvedání typů lidí jako třeba Agáta Hanychová a protekční spratek Novotný jsou hned osobnosti a přitom všichni víme, že jsou to charakterem tuctoví lidé kteří se zviditelňují pouze jakýmikoliv skandáli, nebo urážením někoho jiného. Ale dobře je to živí. Normální slušný člověk nemá šanci se takto zviditelňovat a tak o něm nikdo celkem nic neví. Totéž platí o polyticích. Volíme potom jen ty, kteří se nějak zviditelnili. potom se může stát, že normální soudný člověk ani k volbám nejde, protože nemá volit koho.

2 hlasy

Prosim obratte svoji pozornost na Jiriho Stranskeho. Jan Strasky je polistopadovy federalni mistopredseda vlady. Pokud tomu nerozumite, obratte se na sveho polytika. Nebo jste snad natvrdly?

0 hlasů

To je totéž jako když nedorazíte na Bílou Horu, protože nemáte proti komu bojovat...

1 hlas

Antoníne, píšeš dobře, moc dobře... Ale ta čeština, Antoníne, ta čestina !!!

2 hlasy

Dobře, ale alespoň nechce být prezidentem.Na to jsou jiní mistři pravopisu a české rétoriky.:-))

3 hlasy

Finále prezidentské volby je referendem, ohroženého národa, o církevní zlodějině,která byla,již před 20ti lety,naplánována cizáky, jako beranidlo k prolomení Benešových dekretů a umožnění navazujících zlodějin,feudální a sudeťácké.
Účast všech Čechů je proto osudovou nutností.

Stop Kódlovi,jeho lokajům a cizáckým médiím!

9 hlasů

Pane Švorci, rád bych si ověřil, zda-li vaše nezasvěcená stanoviska jsou pravdivá, proto budu volit Karla.

1 hlas

Hazarduj si se svým osudem!Potlač svoji charakterovou vadu a nestrhávej do záhuby celý český národ!

0 hlasů

Pozor! Gott neřekl,že volí Šlafenberga.Řekl,že bude volit toho,kdo jako prezident bude lépe dělat pro republiku v zahraničí.Jistě nemyslel toho, komu nerozumí,ani v Rakousku a který nás pomlouvá abychom si místo LVA dali do znaku krtečka a straku !!!

1 hlas

Dvacet let dělají "nekomunistické" "demokratické" parlamentní strany (a nikdo nepočítá bývalé komunisty uvnitř těcto stran) všechno pro to, aby z nich bylo občanům k blití:
- Klausova privatizace, při níž a v následném období byl vytunelován majetek za cca 2 bilióny korun;
- tunelování bank, pojišťoven, penzijních fondů (za vlád ODS a následně ČSSD);
- tunelování FNM, pozemkového fondu (za vlád ODS a následně ČSSD);
- pronikání vlivu mafie a kmotrů do nejvyšších státních sfér (za vlád ČSSD a následně ODS);
- korupce jako součást vládní politiky (za vlád ČSSD a následně ODS);
atd atd.

A toto všechno teď ještě "posvětil" prezident Klaus svojí amnestií...

Nebylo neslyšel pany Stránského a Bočana, že by proti tomu vystoupil tak hlasitě, jako proti panu Dejdarovi.

Dvacet let se "nekomunistické" "demokratické" parlamentní strany chovají podle hesla:
"Chováme se špatně, hnusně, dovolujeme rozkrádání státu (a sami se na tom přiživujeme), ale přece byste nevolili komunisty?!!!

Dvacet let dělají "nekomunistické" "demokratické" parlamentní strany všechno pro to, aby nakonec byla tou nejslušnější a nejméně profláknutou stranou KSČM.

Občané a studenti protestují proti účasti konunistů v radách krajských zastupitelstev, v jednom kraji mají komunisté hejtmana, ale to je jen důsledek chování "demokratů" v uplynulých dvaceti letech (!!), proti čemuž se zase tolik neprotestovalo...

Takže si můžeme zazpívat:
"Teď už máme, co jsme chtěli, zszpíváme zvesela...

"Máme demokracii, ne, vole?!!

7 hlasů

Bočan se ukázal být mistrem v poskytování medvědích služeb.

1 hlas

Pravda je taková,že většina umělců je poplatná době ve které současně žijí.Řada umělců,dnešních komunistobijců podepsala Antichartu,včetně Gotta,který dokonce pronesl plamený projev na tomto shromáždění.Dnes to vypadá tak,že drtivá většina umělců se aktivně zúčastnila protikomunistického odboje.Nejedná se o pokřivený charakter?

6 hlasů

Popsal jste, například, čelního antichartistu Hynka Bočana. Ano, máte pravdu. Jedná!

1 hlas

Koukám, že demokracije ze strany našich umělců začíná dostávat pěkně na frak. Prohlašování do medijí, že bude někdo bojkotován, nebo dokonce propuštěn ze zaměstnání a podobně, je přesně komunistická rétorika před desítkami let, když to zde měli komunisté " demokraticky" pod palcem. Za jiný názor než který byl vytyčen stranickou linyjí byl zbaven člověk téměř všech občanských práv. V TV se na nás soudruzi ale stále mile usmívali a tvrdili, že to s námi myslí dobře ale jak často burácel soudruh Jakeš, pouze v zájmu socialismu. No a dneska je zase začala volit pěkná skupina obyvatel, protože sice nebyli banány ale byla práce. Rozuměj " musela být práce i když by se musela jen nějaká vymyslet" Kdo ráno nenastoupil ke strojům, šel bručet.

1 hlas

Pokud se jeden konkrétní režisér rozhodne netočit s jedním konkrétním hercem, je to jeho svaté právo

0 hlasů

Pane Dejdare.V prvním kole jsem se snažil volit bez předsudků a srdcem.Proto jsem volil pana profesora Judr.Franze.Nyní budu volit toho,kdo byl v mém seznamu volitelných na druhém místě,pana Schwarzenberga.I přesto,že se cítím být spíše levicověji založen,je pro mě tento člověk mnohem přijatelnější,než pan Zeman,veřejně podporovaný Klausem,přitom žadonící o hlasy KSČM a odborů...Stejně tak jako pravice,tak ani levice není v naší zemi natolik pevně ohraničená a vymezená,abych ji mohl bezpečně identifikovat.Vaši volbu ovšem neodsuzuji a naprosto ji chápu.V žádném případě pak nepozoruji jakýkoli nesoulad ve vašem postoji a rolí A.Maděry.Držím Vám palce a přeji pevné nervy v boji proti předsudkům,hlouposti,závisti a naivitě...

2 hlasy

Je Vaše věc, koho budete volit. Ale když už jste se tu svěřil, že jste levicověji založen, tak si prosím udělejte volební kalkulačku na nějaké seriozní stránce. Pak zjistíte, že buď je pro vás KS nevolitelný anebo tady tvrdíte něco, co není pravda.

2 hlasy

Asi jsem Vam to jiz nekdy psal, ale asi treba rici, co je levicove mysleni. Je to o tom, jaka moc se ma delegovat statu. Pokud si chci o vetsine veci rozhodovat sam, na co dam penize, co se bude dit atd. Nektere pravomoce deleguji statu (zdravotnictvi, vzdelani, zahranicni politika, ...). Levicove smysleni je v tom, ze deleguji statu pravomoci hodne, napr. kde budu bydlet, kam budu chodit do prace, kolik budu platit lidem, kteri se dostanou do nejakych potizi a jakych potizi, v extremnim pripade (komunisti) deleguji statu i pravo na zasahovani do takovych veci, jako je moje mysleni, a pokud si myslim neco jineho, dava mu to pravo me zavrit do koncentracniho tabora, kdy mam chut na banan atd. Dalo by se to jiste rozvest, ale snad to postaci. Souboj mezi temito dvema smery je jasny. V EU a potazmo v CR nic takoveho jako pravicova politika neexistuje a CR pravicova politika je velmi nepovedenou parodii. Scvknout pravicovou politiku na „neviditelnou ruku trhu“ je hrube zkresleni a nepochopeni. Prave proto, ze jsme v prvni rade lidmi, chci sam rozhodout, ktere veci budu statu delegovat a ktere ne. Ono je to pohodlne delegovat co mozna nejvice jako za komousu. Nemusim vubec premyslet: vim, ze tenhle clovek bude za 10 let mym sefem, protoze ma knizku, nemusim premyslet, ktere si koupim brusle, jsou jen jedny, vim, ze mne reknou, kde budu bydlet, kde budu pracovat, za kolik, nemusim se o nic starat. Chapu, ze nektere lidi premysleni boli a nektere veci rozhodovat nechteji, nechteji take vzit zodpovednost za sva rozhodnuti a nechaji to na statu. Muzu potom potichu nadavat a rikat, ze za to nemuzu, ze to ten stat. Co se v CR presentuje jako pravice, to s ni absolutne nesouvisi. V pripade CR jde o pravici, levici a zlodejnu. Hadejte, kdo je nyni u moci.

1 hlas

Pane Poláku, s většinou vašich myšlenek lze souhlasit, ale nikdej sem ve vašem příspěvku nenašel nic, o sociální soudružnosti režimu s méně úspěšnými lidmi, a při tom si myslím, že toto je alfou a omegou vládnutí v civilizované společnosti.Do koncentračních táborů v současnosti zavírají i ortodoxně pravicové režimy ve světě.Ty banány jsou stále lákavé téma proti komoušům co?:-)) Zde v Česku, by se klidně obě největší strany mohli přeskupit do jednoho názvu"SVOO" Strana Velkého Oblbování Občana, a myslím, že by to plně vystihovalo jejich fungování v této zemi.

0 hlasů

zdravim Vas i pani Cernou. SVOO je celkem presne vystihujici nasi policitckou scenu. Jen jsem chtel vlastne rici, ze me proste vadi, takove ty pohledy a nalepky, prominte, treba i neoliberalista apod. je to podobne, kdyz se me nekdo pta na viru, odpovidam, ze jsem eklektik. Spise jsem se ve svem prispevku trochu "zastat" , ze jakesi pravicove mysleni nutne neznamena podporovat TOP a ODS. Pevne verim, ze v moje socialni citeni nepochybujete a prsal jsem to pani Cerne, ktera podle mne taky podobne vsuvky nepotrebuje. Mimochodem: stejne si nekde ve skrytu duse myslim, ze chceme vsichni plus minus to same, jen se tady nalepkujeme a piseme, ze takhle ne ci ano. Ty moje"banany" ani tak nebyly proti komousum, zivot byl opravdu jednodussi. Fakt jsem chtel detem koupit brusle a kdyz jsem objevil, kolik jich je byl jsem z toho trochu nesvuj a vzpominal jsem na komouse, jak jsem tehdy proste nemusel o tom premyslet. Mimochodem: netusil jsem, ze presidentske volby rozpoutaji u nas takovou rozsahlou diskusi. To jsou podle mne dulezitejsi temata. Dekuji Vam obema za odpoved.

0 hlasů

Já vím, že je to teď hodně módní Luďku, ale bez stran to prostě ani nikde ve světě nejde. Nevěřím, že zmizí pravo-levé vidění, lidé jsou různí, funguje to odnepaměti a bude fungovat dál . Možná někdy v hodně daleké budoucnosti se toho zbavíme, ale to by si lidé museli být rovni a to by se vám asi taky nelíbilo. V každém případě my se toho nedožijeme.
Dobrou noc.

1 hlas

Díky za přednášku Luďku, ale já si radši ponechám svůj pohled. Jinak, to co vy tady popisujete, resp. naznačujete, je tzv. neoliberalismus. Nechce se mi teď o tom diskutovat, to by bylo na dlouho, jen nechtějte domyslet, kam až by ten vedl. I když přiznávám, že třeba TOP dělá co může. Ale já doufám, že už to nestihnou.

2 hlasy

To, ze je clovek levicoveji zalozeny, neznamena, ze je automaticky hloupy.

0 hlasů

Aha, že by i u vás nějaká myšlenka? Netvrdíte tu celou dobu opak? Já jsem ale vůbec nic takového nenapsala. Naopak o Tomovi vím, že je to chytrý "kluk" :-)

1 hlas

Pěkně napsané! A soud ať si každý udělá sám a po svém.

2 hlasy

A pak že je LIDEM protiprávně v Parlamentu. Vždyť měli Petici, která je "opravňuje" k vládnutí. A M.Dejdar ji podepsal:
Citace:
"Martin Dejdar podepsal petici na založení naší strany. Potkala jsem ho nedávno při mši kardinála Duky a měla jsem u sebe petiční arch, tak k němu přidal svůj podpis. Řekl mi, že podpoří jakoukoli stranu, která bude proti komunistům“ řekla Právu Peake.
Zdroj: Novinky

4 hlasy

:-)))) Pan Dejdar se zařadil mezi "vedlejší ztráty" :-))

1 hlas

Dobrý den Pepo! Já jsem tady k M.D. ani nic psát nechtěla, jen čistě k tématu. Nemám o něm moc dobré mínění. Četla jsem s ním před pár léty rozhovor, kde o sobě tvrdil, že má silné sociální smýšlení - ale volil ODS. Když k němu budu hodně velkorysá, tak napíšu, že to nemá v hlavě srovnané. To v tom lepším případě.

1 hlas

Alice, nebuďte tak příkrá....většina národa volila u posledních voleb "pravici "s nadějí, že se něco pohne dopředu.Že to byl omyl, vidíme až dnes.Kdyby to Dejdar neměl v hlavě srovnané, předpokládal bych,že by dozajista volil generalissima Paroubka.

0 hlasů

Ale fuj Petře, to jsem přehlédla. "Většina národa"? Pokud vím, tak volby vyhráli socani a jen díky tomu, že VV se vydávala za spíše levicovou stranu, došlo k tomuhle slepenci. Ale asi jste to nemyslel doslova a mě to zase nedalo:-))) Dobrou noc.

2 hlasy

Nic ve zlém, Alice, ale musela to být většina už prostou logikou, neboť zajistila koaliční vládě pohodlnou většinu v parlamentě, díky ní si dnes
odhlasuje co je libo.Bohužel.Výraz "pravice jsem dal do uvozovek, protože tuto drzou pakáž za pravici považovat nelze ani po notné dávce kokainu.

0 hlasů

Kdyby to měl srovnané a měl sociální smýšlení, tak by spíš volil toho Paroubka. To je věc dávno minulá, ale on někdy na podzim podepsal LIDEM petici pro její vznik. Nepřijde vám to rozporuplné? Já ho neznám a nechtěla jsem se o něm vyjadřovat negativně, ale tohle je fakt.
A to "v hlavě (ne)srovnané" je jen hodně nepříkrá varianta :-)
Druhá už by tak mírná nebyla.

2 hlasy

Samozřejmě, že si můžete vybrat, v každé totalitě si lze vybrat. Ať už je nacistická, komunistická, nebo mediální.

2 hlasy

Všichni umělci až na pár vyjímek,táhli káru s těmi,kteří byli u moci.To je pro celebrity samozřejmost.Bez závisti lze říci,že takové platy,honoráže si určitě nezaslouží.Veřejnoprávní televize,si to může dovolit,má jistý příjem a zbytek zaplatí Ti ,,lepší,,.Tak to bylo a bude.

4 hlasy

Tady hrají roli jiné faktory než racionalita. Někoho to prostě "podvědomě" táhne k "obyčejnému" českému politikovi, jiného to pro změnu táhne k "urozenému" aristokratu.

0 hlasů

Soudruhu Dejdare, nebojte se! Lidove masy stoji za vami a s reakcionari a kolaboranty razne zatocime! UV a soudruh Slouf vam slibuji, ze roli soudruha Platenika v pokracovani Okresu na severu dostanete. Cest praci a hlavne vasi penezence!

4 hlasy

Ještě větší magor, než jsme tušili.

3 hlasy

Idiocie Prudičovy mamči, matky všech hlupáků je galaktická, a to Vás omlouvá, že takovou velikost jste netušil.V životě se málo kdy setkáte s něčim tak ohromným a nepřehlédnutelným.

3 hlasy

a ty si magor?

3 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov