Výročí masakru
Československá armáda před 75 lety postřílela 267 Němců, převážně dětí a žen

18.06.2020 06:09

Masakr karpatských Němců ze Slovenska čs. vojáky na návrší Švédské šance nedaleko Přerova byl jedním z nejhorších případů msty na německy mluvícím obyvatelstvu v poválečném Československu.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Elliott Houser (7 hlasů) 18.06.2020 07:55

    Pokud by v Německu média měli taky psát každej den o výročí všech...

  • Jiří Vampola (7 hlasů) 18.06.2020 11:23

    Potíž je, že tehdejší situaci nelze posuzovat dnešníma očima. Němečtí...

  • tyden tyden (7 hlasů) 18.06.2020 09:06

    tak podle rudeho vemena v redakci to vypada, ze se druha svetova...

  • Ďury - (5 hlasů) 18.06.2020 16:06

    Tak tedy jinak, když byl příspěvek v rozporu: Kolik vašemu plátku...

  • Jiří Vampola (5 hlasů) 18.06.2020 14:06

    Německý exkremente, ty máš odvahu vstupovat do české diskuze, ve...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

ZDE SE PODÍVEJTE CO NÁM SEM CHCE EU NACPAT A CO JSOU VŠICHNI NEGŘI A HNĚDÍ ZA SVINĚ!!!!!

Muž tmavé pleti vrazil 92 roční stařence v Bronxu + VIDEO

Kariérní zločinec s více než 100 zatčeními byl zatčen za kruté vhození 92leté ženy při manhattanskéhm požárním hydrantu.

POSTAVÍ MU VE FASHINGTONU NEBO V BRUSELU SOCHU???

https://ceskoaktualne.cz/2020/06/kontroverzni-zpravy/muz-tmave-pleti-vrazil-92-rocni-starence-v-bronxu-video/
------
Řecko: Téměř 100 nelegálních migrantů přistálo na Lesbosu za méně než týden

https://ceskoaktualne.cz/2020/06/uprchlici-zpravy/recko-temer-100-nelegalnich-migrantu-pristalo-na-lesbosu-za-mene-nez-tyden/
------
No tedy. Jožo Ráž brutálně o uprchlících, Rusku a politice

https://ceskoaktualne.cz/2020/06/zpravy-k-zamysleni/no-tedy-jozo-raz-brutalne-o-uprchlicich-rusku-a-politice/
------
Černošský rasismus a diskriminace bělochů ovládly USA i Anglií

https://www.eurabia.cz/Articles/44168-cernossky-rasismus-a-diskriminace-belochu-ovladly-usa-i-anglii.aspx
------
Sluníčkářští neomarxisté-dekonstruktivisté chtějí podle mě naprosto zničit jakoukoli hrdost na naše evropské národy a evropskou civilizaci a zbavit nás národní a civilizační identity

https://www.euportal.cz/Articles/42789-slunickarsti-neomarxiste-dekonstruktiviste-chteji-podle-me-naprosto-znicit-jakoukoli-hrdost-na-nase-evropske-narody-a-evropskou-civilizaci-a-zbavit-nas-narodni-a-civilizacni-identity.aspx
------

CZEXIT

2 hlasy

podivne,ze se mistni semiti zidi tak rozciluji/vyzivaji nad zlociny pri odsunu spachane slovakem a zidy,ale mlci pri probirani zlocinu semitu zidu v byv.sssr.tam vedli cheku,nkvd,kgb a gualgy.ze 12 hlavnich vedli zidi 11.a hlavnim sefem byl soudruh israel israelovic plinin.a ticho po pesine,pokrytci.tady JASNE vidime,proc tu pakaz nevolit.lze,vrazdi a krade to od rana do vecera.a v noci taky.

0 hlasů

Propast na dohled: Barevná revoluce v USA, dluhový zabiják v EU. Turečtí piráti loví řecké rybáře. Brusel podporuje džihádisty. Nejasné pokyny, nebo spiknutí s Erdoganem? Horký podzim rozhodne

Turci potřebují volnou ruku ve Středozemním moři nejen pro chystanou invazi na řecké ostrovy, ale v neposlední řadě také pro svoje záměry v Libyi, kde drží u moci spolu s Bruselem džihádistickou vládu v Tripolisu. Proti ní stojí Libyjská národní armáda, které velí maršál Chalífa Haftar podporovaný Ruskem, Egyptem a zčásti též Francií, který svádí s džihádisty podporovanými Turky tvrdé boje.

Když minulý týden Turecký konvoj vezoucí islamistům zbraně zaregistrovaly řecké lodě, posádky nevěřily vlastním očím. Místo aby lodě plující pod „vlajkou“ EU Turky zastavily, vytvořily jim koridor na ochranu, aby mohly v klidu doplout do libyjských přístavů a porušovat tak okatě embargo OSN na dovoz zbraní do Libye. Když se šokovaní Řekové obrátily na kapitány doprovodných lodí EU, dostalo se jim odpovědi o „nejasných rozkazech“ z Bruselu.

Podle řeckého serveru pronews.gr kvůli této „chybě“ telefonoval řecký premiér Kyriakos Mitsotakis do Bruselu. Při ostré výměně názorů s předsedou Evropské rady Charlesem Michelem zazněla i slova o „sabotáži“. Kvůli zradě lodí pod velením Bruselu se Turkům podařilo do Libye na pomoc džihádistům přisunout minulý týden další posily a techniku. V Libyi se tak schyluje k velké bitvě nejen o obrovské zásoby ropy, kterými země disponuje. Turecko zde chce mít „prst na spoušti“ pro další trasu migrantské invaze do Evropy.

Vypadá to, že všichni spěchají, aby měli co nejsilnější pozice před závěrečným měřením sil, které proběhne začátkem listopadu ve Spojených státech. Teprve výsledek tohoto souboje na řadu let určí, zda má západní civilizace ještě nějakou naději, nebo se definitivně posune k okraji srázu.

Propast je již na dohled.

https://www.protiproud.cz/politika/5167-boj-o-nwo-barevna-revoluce-v-usa-a-evropska-dluhova-obruc-turecti-pirati-lovi-recke-rybare-lode-eu-na-strane-ankary-a-dzihadistu-nejasne-pokyny-z-bruselu-bude-v-severni-africe-bude-valka-o-ropu-horky-podzim.htm

CZEXIT

4 hlasy

To, že Turecko vlastně na straně GNA, která uznávaná OSN, to na typické úrovni ruské žurnalistiky nestojí ani za zmínku, co? Natož, že Rusko samo také porušilo to embargo, co?

0 hlasů

koho uznava prusko?

0 hlasů

SHROMÁŽDĚNÍ OBČANŮ K VÝROČÍ POPRAVY ČESKÝCH PÁNŮ

SRDEČNĚ ZVEME všechny, kterým není lhostejné přepisování historie na

SHROMÁŽDĚNÍ OBČANŮ K VÝROČÍ POPRAVY ČESKÝCH PÁNŮ

Řeč bude také o Mariánském sloupu, symbolu národní potupy.

KDY: Od 13:00, neděle 21. června 2020
KDE: Staroměstské náměstí v Praze

Vystoupí: euro poslanec Ivan David
historička Marie Neudorflová
spisovatelka Lenka Procházková
za organizátory Eva Novotná a další…

http://www.nwoo.org/2020/06/18/shromazdeni-obcanu-k-vyroci-popravy-ceskych-panu/

CZEXIT

3 hlasy

Německá armáda znásilnila miliony žen, ale že prý rudoarmějci tak učinili, dle britské spisovatelky asi u 2000 Němek. Německá armáda povraždila ( divize SS k snad patřily také) miliony lidí , spíše desítky milionů lidí. Jo, dnes jsou hoši na Žižkově, kterř říkají, že německá armáda bojovala proti komunizmu. Ač ten přišel do Ruska z Německa a USA. Ne ? Stejné peníze podporovali Lenina i Hitlera. Finance zmiyly, jak nastoupil Stalin a začala štvanice.

4 hlasy

Pokud německý voják znásilnil ženu, nebo raboval, čekal ho podle reglementu vojenský soud. A s těmi obětmi bych byl také opatrný! Rusové praktikovali během ústupu v letech 1941-42 taktiku spálené země. To znamená, že aby Němci neměli zázemí, vypálili na ústupu všechny vesnice. Obyvatelstvo, zejména v zimě, pochopitelně nepřežilo.

1 hlas

Na západě se převážně snažilo potýrat znásilnění (byť se případy znásilňování mělo i tam, například při invazi do Francie, nucená prostituce, a obzvláště od roku 1944, natož u SS-důstojníků typu Klause Barbieho, kterého po válce zaměstnala CIA).

Na východě ale dokonce platil tzv. Kriegsgerichtsbarkeitserlass*, s kterým bylo masové znásilňování časté. Viz například v Lvově, kde se masově znásilňovalo celé skupiny a poté i zavraždilo, a nápodobně v tisíce dalších případech. Mnozí z těch důstojníků však byli po válce zaměstnání Spolkem a USA, u kterých zřejmě každý prostředek dobrý v jménu Velké války (a viz například, že v Spolkovém ministerstvu vnitra byla většina bývalými členy NSDAP) - od čehož se poněkud dá chápat proč autority samy tutlaly takovým stylem, že i v moderní době případy jako masové znásilňování a zabití nezletilé v Iráku 'vojáky' USA, případy jako v Čečensku 'vojáky' Ruska (přičemž i ruské ženy obětmi například domácího násilí, kterým v Rusku prý zabito ročně více než 10.000 žen), atd., kde jíž velká věc pokud se někdo obtěžuje něco vyšetřit (mezitím co ale celé čety pracující pro potýrání kouření jointa).

Pro mě osobně jsou tyto věci jeden z důvodů proč jsem pro znovuobnovení Pruské státnosti, místo údajné povinnosti sloužit sadistům a jejích následovníkům v jménu "velké bezpečnosti". Prusko historicky také nebylo perfektní, ale specificky Pruská vojenská tradice aspoň měla/má důraz na státní službu, disciplínu, čest i humanismus, a ne nějaké, že dokonce horší než divoká banda barbarů, která ze sebe dělá jako by jejích 'zábava' byla smyslem existence dokonce celého vesmíru.


*
https://de.wikipedia.org/wiki/Kriegsgerichtsbarkeitserlass

1 hlas

Podivej se na americky film "Énemy behind the gate", at stale neplacas tvoje idiotciny. Je na YouTube

0 hlasů

Odkdy rusáci lezou na tvajů trůbku? Trůbko...

0 hlasů

Hele, ty vzpomínky tvých předků bys mohl publikovat, třeba se ti podaří pár bl....bečků a landsmanschaftem podplacených id---iotů přesvědčit o humanitě Wehrmachtu a hlavne SS !!!!

3 hlasy

Kecate nesmysly, ale jeden fakt rekl vas komousskej idol V. FILIP a to ze Lenin byl humanista.

0 hlasů

Tak tedy jinak, když byl příspěvek v rozporu:
Kolik vašemu plátku zaplatil sudetoněmecký landsmanšaft za tento článek. A kolikrát jste otiskli výročí popravených za heidrichiády, vypálených vesnic na Slovensku, Ukrajině a všude jinde ve světě ? 10 nebo 20 let by váš plátek nemohl psát o ničem jiném. A to by se vašim sudeťáckým mecenášům asi nelíbilo, ani nehodilo. Chtějí totiž přepisovat dějiny. Jenže zapomínáte, že ještě žijí pamětníci, kteří byli vyhnáni ze sudet, ordneři asudeťáci jim ukradli co se dalo a stříleli po nich. Styďte se pane šéfredaktore tohoto zku......rveného plátku!

5 hlasů

Kdyby tomu bylo tak jak popisujete, tak by tady asi neustále byli články o tom, že "Československo 4. března 1919 zabilo desítky sudetských civilistů, kteří se od té doby přece jen chtěli bránit proti československému totalitarismu, který by i dnes pro několik grošů posílal i děti do mučíren Putinova kamaráda Asada" atd. apod. jak se to propagandisticky tvrdilo před Mníchovskou dohodou.

1 hlas

Ze Sudet odešlo po 1. říjnu 1938 141 000 uprchlíků české národnosti, ale v Sudetech zůstalo 319 000 Čechů. Jak to soudruhu vysvětlíš? Takto bych snadno mohl zpochybnit všechny tvoje bláboly.

1 hlas

A to máš čísla ty (když já soudruh) ná...cku od Merklové nebo od Göblse?

1 hlas

nemci valku rozjeli.i 1.tak se nesmi divit,ze se to nekomu nelibi.ovsem odsun byl v poradku,vrazdy ne.ale podle narodnosti vrahu vidim slovaka,semity zidy a Cecha b.smetanu.ofsem fse najednou pada na Cecha.jako v sssr zlociny semitu zidu se snazi zidi svalit na Rusa.pakaz prolhana.11 z 12ti hlavnich gulagu vedli zidi.nkvd a kgb taky.tresta to nekdo?ne.odp[orny valecny zlocinec lazar semita zid kaganovic v klidu zemrel par dni pred rozpadem sssr v moskve,dobytek .

1 hlas

Drž pec, ruská děvko. Nedolejzej a nešmíruj.

0 hlasů

vykejte,ajnstajn.dolezate vy v tomto pripade.a votravujete,mesuge.a vopicite se.kapis?

0 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Památník v Lidicích má roční rozpočet v desítkách milionů Kč a na místa podobných, poválečných masakrů kdokoliv z českých politiků nepoloží věnec. Je to ostuda.

2 hlasy

A vite proc? Protoze ten pamatnik nema nic spolecnyho s oslavou sovetu a rusaku, to by tam bylo narvano. Chce se mi blejt z nasich politiku

0 hlasů

federace opci zidofskych ma 3 granty od Ceske vlady.zadne kvetiny tam krysa rath take nenosil,treba do jihlavy.tam vrazdili zidi v dobronine.pritom to byli semiti zidi,kteri nejvic kolaborolovali za okupace s nackem.pakaz.VYKOPAT!zaslibena zeme VOLAAAAAAAA!

2 hlasy



Martin Glaser 18.06.2020 15:15
safir40

20 tisíc nevyjasněných úmrtí během tzv."odsunu" je podstatně větší teror jak za Protektorátu. Jak to Češi vysvětlíte? ............................glaser ty jsi ale kus dobytka a howada,asi sluníčkář,nebo pomatený student

4 hlasy

Hele - je to sudeťáckej nácek, jeden z těch, který nepřenesl přes srdce "oblíbenost" skop....čáků v Evropě, hlavně v Británii!!!

3 hlasy

"Čo som mal s nimi robiť, keď sme im postrieľali rodičov?" Tak odpověděl iniciátor masakru, Karol Pazúr, proč nechal postřílet i 74 dětí(nejmladší 6 měsíců). Po odvolání jej Vrchní vojenský soud v Praze odsoudil na 20 let vězení, i přes intervence Bedřicha Reicina. Reicin však na svého přítele ani poté nezapomněl a ihned po únorové revoluci mu začal zařizovat propuštění. Nejdříve Klement Gottwald snížil na Reicinovo doporučení Pazúrův trest na 10 let, načež následovalo další zkracování a zmírňování trestu. Ve vězení strávil Pazúr nakonec fakticky jen asi rok. Po propuštění působil jako hrdina protinacistického odboje na lukrativních státních postech a obdržel řadu vyznamenání. Jako funkcionář Svazu protifašistických bojovníků se pravidelně účastnil oslav SNP. Rovněž byl agentem Státní bezpečnosti.

2 hlasy

20 tisíc nevyjasněných úmrtí během tzv."odsunu" je podstatně větší teror jak za Protektorátu. Jak to Češi vysvětlíte?

0 hlasů

Jak vysvětlíte vy - sko...pčáci ty miliony mrtvých po celém světě. Vy - Němci jste odpovědni za obě světové války a miliony mrtvých. Co bychom vám my Češi měli vysvětlit? Že se musíte ještě stydět jak za obě války, tak za zatažení migrantů soudružkou ze Stasi do Evropy!!!

2 hlasy

Jako Čech bych si zase tolik nestěžoval. Nikdo tak nepozdvihl práci českého dělníka, jako němečtí nacisté.

1 hlas

No tak je to jasný. Jsi nácek, placený sudetoněmeckým landsmančaftem. Někdo s Tvých příbuzných natáhl v řadách Wehrmachtu (ale spíš bych řekl SS) brka viď? Nebo se tví předci museli vrátit do Reichu, kterého se v r.1938 tak dovolávali, když chtěli celé Sudety přičlenit k Reichu a Hitlerovi? O tom se psát nesmí viď? A za nakradené zlato, zbrojní průmysl a padlé skopčáci doposud nezaplatili ani Ň! Možná že by se i německý dělník pod kulometem naučil pracovat, a nemuseli by za něj dřít tenkrát vězni z celé Evropy. Ani dnes neumí nebo nechce pořádně dělat. Musí na něj makat už jenom Turci a Chorvati.

3 hlasy

Potvrzuješ, že nejlepší Němec je mrtvý Němec. Nakonec válku vyvolali Češi ne? Ty budeš sudeťáček, viď?

3 hlasy

A Ty zas českej křiváček. nebo moravskéééj?

0 hlasů

20 milionu vyjasnenych ale nepotrestanych umrti v gulagach vedenych semity zidy je podstatne vic nez 6 milionu.jak to zidi vysvetlite?mimochodem,za okupace pry zemrelo 350 000 tisic lidi v csr.

3 hlasy

Jakým právem máte tu drzost připisovat si oběti z Podkarpatské Rusy, nebo Slovenska? Během války neměli s Čechy nic společného.

0 hlasů

Glasere ty jsi se učil dějepis za Hitlera a Göblse že? Jinak bys věděl, že tady existovalo Československo i se Zakarpatskou ukrajinou, než přišel ten váš kníratej desátník.

1 hlas

Pouze do března 1939!

0 hlasů

samozrejme buresova mami.

1 hlas

prave v te dobe se musela na slovensko dohrabat jeho mami ze zarakpatske okrajiny,kdyz se soudruh narodil v '54,ne?a ted zustal vyset u nas.odporne.

1 hlas

pred valkou jsme byli jedna krasna a spolecna rodina,blbe.nackove a sudetaci to rozbili.jeste ted k nam z podkarpatske rusi a slovenska utika zlodejska pakaz jako bures,mesugene.a to ted maji co pry chteli,vlastni zemi.ofsem karol pazur byl podle vas Cech?cha,cha,cha!salom,ajnstajn.

2 hlasy

joojo, podivejte se na to bolsevicky prase hemenex/ok.
nemecka zverstva nezna.
byli to jenom nacisti a ti se 9. kvetna nekam nahle vyparili.
pak se tenhle rudy ksindl divi, ze jsou vsem pro smich :-)))))

1 hlas

Když vidím ten dobytek tady na diskuzi, tak se ani nedivím. Samý revoluční gardista. I když... Tady to spíše budou impotentní komouši, co zde melou kraviny z bezmoci a nenávisti...

5 hlasů

sam jste dobytek,ajnstajn.

1 hlas

Do jisté míry se jedná o smutné dědictví výchovy komunisty. Zajímalo by mne, zda si někdo opravdu myslí, že zvěrstva, která Češi na německých civilistech napáchali, jsou ospravedlňována zvěrstvy nacistů. Doufám, že ne. Každému slušnému člověku musí být totiž jasné, že to, co jsme provedli, bylo možná ještě o stupeň horší. Během války většina s nacisty kolaborovala a po válce začala darebácká klika vraždit ženy děti a starce - mladí muži už mezi nimi být nemohli.

2 hlasy

karol pazur byl Cech?zlodejska semitska rodina kreuzig v dobronine ani neumela Cesky.pritahla tam tesne pred valkou.nutne rozlisovat narodnosti,ajnstajn.co vy provadite je nejhorsi-mlzite a LZETE,mesuge.

3 hlasy

Zase dolejzáš, jako fosgen světlíkem?

0 hlasů

netykat,nevotravovat a nevopicit se.to je pro vas moc tezke?zadna originalita.az na tu ORIGINALNI VINU semity zida v zidostane.valecny zlocinec d.ben-gurion.cha,cha,cha!salom,ajnstajn.

0 hlasů

Myslí.Nebo jsi to nečetl?

0 hlasů

joojo, podivejte se na to bolsevicky prase hemenex/ok.
nemecka zverstva nezna.
byli to jenom nacisti a ti se 9. kvetna nekam nahle vyparili.
pak se tenhle rudy ksindl divi, ze jsou vsem pro smich :-)))))

1 hlas

Lháři. Explicitně jsem zmínil zvěrstva nacistů. Ale to. vy, rudé sv*ně, neustále lžete a překrucujete historii.

2 hlasy

hahaha, ted jsi to konecne priznal, ty bolsevicky prase :-))))
kde jsou ty "nacisti"
celo valku to byli NEMCI :-)))))

2 hlasy

kdyz se doctu v zidostane v jejich publikaci o tom,ze v byv.sssr vedli zidi semiti 11 ze 12 gulagu hlavnich tak co?mlcite.nebo zacnete nadavat.zadny BEKOT o trestani a odskodneni.pakaz prolhana.na svedomi 20 milionu mrtvych,podle samotnych zidu ze zidostana.ctete vic a min LZETE,hnuse.

1 hlas

Kdyby mi němci vyvraždili rodinu, jsem si jist, že bych nějakou německou krysu hned, jak by to bylo možné, sejmul. Vy byste udělal to samé, moralisto. Touha po pomstě je jeden z nejsilnějších lidských citů.

4 hlasy

Pomsta na nevinných postrádá smysl.Ale jsou slabší,že?To je hrdinství.

2 hlasy

Tebe ruská kryso by měl někdo mlátit tyčí každý den. Vlastizrádci si nezaslouží žádný soucit.

2 hlasy

Německý exkremente, ty máš odvahu vstupovat do české diskuze, ve které se probírají německé válečné zločiny ? Měli vás - němce - po válce rozdrtit na prach a spláchnout do kanálu.

5 hlasů

semiti nejsou indoevropane,tim padem nejsou evropane a belosi podle jejich DNA,a uz vubec ne Slovani nebo Cesi.

0 hlasů

Na rozdíl od tebe jsem Čech, ruská děvko. Spláchni se do kanálu sám, jsi absolutní odpad.

1 hlas

Selhání jedince ze zcela přízemních pohnutek. Zkrátka jeden hajzl se dostal k moci a využil své podřízené. Dělo se to vždy a děje se to dodnes.

5 hlasů

Potíž je, že tehdejší situaci nelze posuzovat dnešníma očima. Němečtí nacisti, přátelé řeporyjského prasopsa novotného, se do posledních dnů a hodin války na našem území dopouštěli neuvěřitelných zvěrstev a krutostí. Dokonce v den své kapitulace, 8.5.1945, v Praze na dnešní Masaryčce povraždili desítky civilistů. Lidi se jim prostě chtěli pomstít. Taky bych se mstil, kdyby mi upálili ségru a zastřelili otce.

7 hlasů

A co teprve ta zvěrstva,kterých se dopouštěli čeští občané na českých občanech za války.Taky se chtěli pomstít?Dnešní a tehdejší optika je jen výmluva.

1 hlas

Jasně, takže hned po válce bylo nutno německé válečné zločince a masové vrahy pěkně naložit do bavlnky, obklopit láskou, teplem a bezpečím a s omluvami odeslat do německa, že ? Kdybyste v té době žil, takhle byste nežvanil a taky se chtěl pomstít. Zejména, kdyby vám němci pověsili či upálili nějakého člena rodiny.

3 hlasy

To je opravdu skutek hodný hrdiny,pomstít se na ženách a dětech.Navíc civilistech,o kterých nic nevíte.

1 hlas

Československá armáda skládající se z hlinkovců, před 75 lety postřílela 267 Němců,takto je to správně,ale tak jednoduché to asi nebude, po válce všichni slováci byli zase u partyzánů účastnili se SNP, za což brali nemalý důchod,ach jo

2 hlasy

Soukupe,soukupe, ty jsi to dopracoval. Je mi z tebe na blití.

4 hlasy

Jak se za války říkalo : mrtvý němec, dobrý němec . To platí i v dnešní době.

5 hlasů

Ale jděte, to jsou jen takové kecy. Pokud to myslíte vážně, tak proč si nevyrazíte do Reichu pár Němců si pozabíjet?

1 hlas

Smutné, ale nepatrný zlomeček toho, co na civilním obyvatelstvu napáchali Němci. Odsoudit vojáky za tento čin ani náhodou nemohu s ohledem na to, co za všechna zvěrstva Němců v době války viděli. Teď bych prosil zas něco z druhého soudku, toho německého, vážená redakce.

5 hlasů

Německý soudek je všeobecně známý. Toužíš po nových popisech nacistické praxe?

1 hlas

novy nacek je neco okolo rasistickeho semity zida zlodeje soros.to jsou ti novi nackove.salom,ajnstajn.

0 hlasů

Nikoliv, ale po přesných informacích. Jinak prosím netykat, jsem na to háklivý.

2 hlasy

Možná to způsobil zkrat ??Nebo byl ten náš důstojník duševně chorý tak proč ho tady někdo obviňuje ???!!Vy s toho usuzujete že Němci nás nevraždili v koncentracích ??? Že tam naši páchali sebevraždy ???, Kdyby vám někdo vyvraždil rodinu tak my jste mu asi zato dali dům ne ???

1 hlas

Byli to civilisté,německy mluvící.V koncentrácích končili stejně jako Češi.To si jen jeden taky hrdina vyléval zlost na nevinných,jako mnoho jiných taky hrdinů.Za války zalezlí ve sklepě,po válce,když bylo všechno povoleno si vyšli na lov.

4 hlasy

Vy budete asi starozákonní věřící, co....oko za oko....nebo jste ještě jiného naturálnějšího vyznání?
Vražda zůstává vraždou, ať jsou pohnutky jakékoli. Je NEOSPRAVEDLNITELNÁ.

3 hlasy

NEVÍM JAK BY JSTE REAGOVAL KDYBY NĚKDO S VAŠÍ RODINY PŘIŠEL V KONCENTRÁKU O ŽIVOT !!!!

1 hlas

No určitě by nešel najít nějakého Němce,ber kde ber.

2 hlasy

Tak jest...

1 hlas

Ano, naprostý souhlas.

1 hlas

Možná to způsobil zkrat ??Nebo byl ten náš důstojník duševně chorý tak proč ho tady někdo obviňuje ???!!Vy s toho usuzujete že Němci nás nevraždili v koncentracích ??? Že tam naši páchali sebevraždy ???, Kdyby vám někdo vyvraždil rodinu tak my jste mu asi zato dali dům ne ???

2 hlasy

Takže kolektivní vina?Co měli ti lidé společného s vraždami v koncentrácích?Vaše myšlení je myšlení pos.erů,na šarži si netroufnu,tak hurá na slabšího.

0 hlasů

a UPLNA nevina pro zida v sssr a dnes sorosa&spol.?pakaz.

1 hlas

tak podle rudeho vemena v redakci to vypada, ze se druha svetova skladala prevazne z masakru nemeckych zen a deti, ktere odporne pachali rasisticti Cesi, pripadne jejich kolonialni armada :-)))))
O masakrech ktere maji na svedomi nemci, banderovci a vlasovci, letos ani carka :-)))))
a zvlaste odporne a zbytecne byly ty na konci valky, treba rada vyhlazenych vesnic na Morave.
No a jako tresnicka na rude vemeno v redakci bonbonek:
Cesi zabijeli nemecke zeny a deti, ale kdyz nekdo zabil Cecha, tak to byl jedine nacista :-)))))
jojo, soukup je na mizine, tak lize anal nemcourum a jejich pate kolone u nas v kavarnach :-))))))

7 hlasů

Pokud by v Německu média měli taky psát každej den o výročí všech těch masakrů co prováděli za války tak tam už nebudou mít prostor psát o ničem jiném!

7 hlasů

Dobrá otázka je, proč o tom pořád psát skandální články. Ty věci se děly a zapomenout se nesmí, jenže je potřeba žít současný životy a to bez cizích vin.

2 hlasy

To přece není omluva pro takový hnus. 💩

3 hlasy

Ano, naprostý souhlas. A pokud se na to nemá zapomenout, musí se o tom mluvit.

2 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov