Hlavní strana > Domácí
Odpykával si trest
Co dělal Dalík během vězení v penzionu?
21.11.2019 11:29
Někdejší lobbista Marek Dalík, v pondělí podmíněně propuštěný z vězení po polovině pětiletého trestu, pracoval během výkonu trestu ve znojemském penzionu U Císaře Zikmunda. Napsal to ve čtvrtek server Aktuálně.cz.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
antonin vaclav
23.11.2019 09:32
culomb
Není na škodu když se Dálikovi omlátí o ústa jeho členství v ODS i když jak on říká,je zděšený ze zájmu o jeho špatnou část života. Tato organizace která těží ze své úspěšné minulosti, má vražené pazoury všude určitě dokáže svým členům či příznivcům pomoci v nesnázích.
1 hlas
antonin vaclav
23.11.2019 09:34
culomb
"ústa" je hrozné když tady musí člověk komolit lidové rčení aby vyhověl cenzorovi!
0 hlasů
antonin vaclav
23.11.2019 09:30
culomb
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Václav Paternik
22.11.2019 12:02
paternik
Tak to má být, tak je to správné. Vlk se nažral, a havloidní koza zůstala zase celá, Fajnovej kriminál. Par lidí na správnejch místech dostalo pár mega a Dalda se mohl povalovat na penzionu. Jaký strašný ovce z našeho národa dělá tahleta pražská vychcaná Hejvl-Kikino pakáž. Jsou někde nějaký hranice, za který tenhle demokraticky zkorumpovanej dobytek už nemůže jít ?
4 hlasy
Vlastimil Machura
23.11.2019 06:55
hafbubu
Závist uťápnutého človíčka je zlá věc‼⚠
1 hlas
Josef Kudrna
22.11.2019 11:03
Pepan
Kdoví, jestli si Dalík v uvedeném penzionu celých 2,5 roku neplatil apartmánek na nějakou virtuální osobu či firmičku, nechodil si tam zaúřadovat a zrelaxovat od pondělí do pátku. Penzion s kunčaftem s dobou na neurčito, to je vývar, no neber to… Kontrola žádná, a přece dozorčí/majitel penzionu nebude udávat svoji zlatou rybku…
4 hlasy
jadoles nepojedu
22.11.2019 08:41
jadoles
Vy byste ho snad rovnou popravili.No tak pracoval v penzionu,co je na tom?Měli ho tahat po poutích jako medvěda?
2 hlasy
Bob Kadet
22.11.2019 10:39
Vidlak
No nebylo by to od věco kdyby ho tahali po poutích jako odstrašující příklad. A v tom meďvedu pro eskorty. Jak jak chudák u soudu békal....až by člověk zamáčkl slzu dojetím.
1 hlas
mellys mellys
22.11.2019 05:30
mellys
pracoval jsem taky v soukromém pensionu Anička, když jsem dostal 150hod věřejných prací...musel jsem se plazit po kolenou a škrabat drážky v zámkové dlažbě , za to jsem si mohl natočit vodu z vodovodu na žízen', na hlad jsem zapoměl...žrádlo kolem mě vozili babičkám a dědečkům co tam byli v posledním tažení za 20táců měs. nucené práce po Česku, arbeit macht frei...to Hitler dal aspon' lidem na nucených pracích v Raichu aspon' nažrat...
můj děda vždycky říkal..."zabijte je všechny, pán bůh si ty své nahoře už pozná"...
1 hlas
Vlastimil Machura
22.11.2019 09:03
hafbubu
Pro lidi co nedodržují zákony je léčba prací nejlepší.Alespoň občas v životě něco udělají pro druhé. 🐽
2 hlasy
mellys mellys
22.11.2019 05:23
mellys
nejlíp to udělal Erdogan...ten okamžitě nechal zavřít pár desítek tisíc soudců,policajtů, advokátů, prokurvátorů,a dalších parchantů co mu kalili vodu...
3 hlasy
Karel Kostrč
22.11.2019 00:09
Ant
K tomu luxusnímu žaláři stačí členství v ODS, nebo ještě musí mít člen nakradýno?
4 hlasy
Bob Kadet
22.11.2019 10:41
Vidlak
Spíše to druhé, původně vůbec v ODS nebyl.
1 hlas
Po osvobození vrchního podvodníka Babiše, justici normální člověk už stejně věřit nemůže, takže co je u nás v Česku nového? Korupce a podvody na všech úrovních a to, jako vždycky od doby, kdy jsem se ve válce narodil a určitě už vždycky před tím. Holt jsme Češi.
2 hlasy
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:33
StandaBulis
:-D S tím "normálním člověkem" nezačínejte, s tím jsem si svinsky naběhnul. Myslel jsem si kdysi za mlada, jací kolem mě žijí pohodoví lidé. No, nebylo tomu tak. My jsme takový zlodějský zamindrákovaný a věčně zaostávající nárůdek. Ale já nechci něco bez chyb. Tak to prostě je.
0 hlasů
jola jolina
21.11.2019 19:30
jolka
tož by mě zajímalo, proč že to naši novináři 2 roky tutlali, stejně tak by byla zajímavá kontrola financí (včetně domovní prohlídky) zda ředitelka věznice a majitelka penzionu nemá doma igelitku jako Rath ...
a místo Dalíka by měli zavřít i toho, kdo zaměstnal Topolánka za 200 tis/měs v Opatovické elektrárně ...
8 hlasů
Rudolf Novotný
21.11.2019 18:52
ifejda
Jak ten smrad k tomu majlantu vlastně přišel?Ví někdo čím si vydělával?To se dělil s tou ku.... Topolánkem o ukradené státní prachy?
2 hlasy
Milan Šmid
21.11.2019 17:49
MAMKA2310
JAK MATE PENÍZE TAK TAK TO MÁTE JAK NA KANÁRECH FUJ TO JE BORDEL
2 hlasy
Blokovaná IP adresa
21.11.2019 17:40
Katarze
...by bylo docela vtipné napsat recenze do TripAdvisoru a Bookingu o tomto penzionu, že tam zaměstnávají nepolepšitelné vězně. Pravdu smazat nemůžou a o pomluvu se nebude jednant.
6 hlasů
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:35
StandaBulis
No je vidět, že v právu jste tupý, typický Čech, jako brusle v létě. To je právě trestné. On trest dostal, vy nejste ani soudce, ani Bůh, jenom debil.
2 hlasy
Bob Kadet
22.11.2019 10:52
Vidlak
No zato ty jsi sežral Šalamounovo_hovno. Trestné by to bylo kdyby to byla lež. Nehledě na to že je ten dobroděj ještě v podmínce. Natož aby měl zahlazený trest (aby mu to nikdo nemohl připomínat). Nyní už to do těch portálů nikdo psát nemusí. Akorát toho nyní může paní podnikatelka využít, a ukazovat pokoj kde ten "Babinský" po té náročné práci do 17 hod.odpočíval.
3 hlasy
Blokovaná IP adresa
22.11.2019 10:29
Katarze
Ale kdeže chlapečku, Já bydlím v tom nejtvrdším jádru EU, po kterém tak marně zvolávají tvoji padlí hrdinové modrých strak z ODS a z TOPky patologických asociálů.
3 hlasy
Jan Blažek
21.11.2019 17:31
senior10
S křížkem po funuse.To ti zasloužilí investigativci zjistili,až když je Dalík venku?A míří za Bakalou do
oblíbeného Švýcarska?
2 hlasy
Vlastní názor
21.11.2019 21:50
pimon
To jako chlapci a děvčata z žumpy by neměli mít možnost občas profitovat? Za převzaté bláboly moc velké palmáre nedostávají.
0 hlasů
Jiří Klempera
21.11.2019 16:04
okolokolemjdouci
modrý prasata se o svoje lidi uměj postarat
5 hlasů
Jan Novak
21.11.2019 15:53
jnovak50
Dalik tam chodil hrat karty s Rathem a Janouskem .
1 hlas
Karel Kostrč
21.11.2019 14:57
Ant
Kradněte a podvádějte. Lapka za 500 mil. bude potrstán pobytem v luxusním penzionu vč. stravy, lapka s částkou vyšší dosáhne k tomu na saunu a bazén s bublinkami. V programu příslušné strany to psáno není, ale co činí, to plní ,... VĚZNĚM IHNED, VĚZNĚM RÁD.
1 hlas
František Mach
21.11.2019 14:50
FrantaMa
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Bob Kadet
21.11.2019 14:41
Vidlak
Za peníze v Praze dům. Na ČT24 přispěchal s vysvětlením mluvčí Krajského zastupitelství v Brně.Vězeňská služba v případě pana Dalíka nepochybila, paní podnikatelka tohoto „fešáckého kriminálu“ má s Vězeňskou službou uzavřenu již řadu let smlouvu o zaměstnávání vězňů ( v hotýlku má pár pokojů a pokojské). Dalík byl teprve 3.vězeň který tam prý "pracoval". Jako pracoviště byla označena i vilka paní podnikatelky. Předchozí dva krimoši kteří u ní pracovali taky nebyli žádné potřebné socky. Dále mluvčí prohlásil (těkaje při tom očima jako smrad chycený s rukou v cizí kapse), že prý byla rovněž zachována rovnost vězňů při výkonu trestu. Tak to bych chtěl znát názor ostaních vězňů kteří ve volném komandu rozebírali pod širákem auta ve vrakárně, nebo pilkou ořezávali stromy v měst. sadech a lesích.
2 hlasy
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:37
StandaBulis
Vedoucí šmejd u Policie ČR, který pro vlastní odměny chránil drbany před kriminálem, týdně se dopouštěl tří až pěti trestných činů, tady má tu drzost a kritizuje poměry ve vězeňství. Jo, jsou tam stejné svině, jako jste byli vy.
0 hlasů
Bob Kadet
22.11.2019 10:58
Vidlak
Blbe_měl jsi se lépe učit, a nemusel si u obecní policie nasírat vesničany co blbě zaparkovaly nasazováním botiček! A pokutovat staré babky za to, že se jim jich čtyřnohý miláček_vysral v parku.
1 hlas
Blokovaná IP adresa
21.11.2019 14:20
Katarze
Vítejte v Dickensonovském kapitalismu 19. století, kde zákony platí jen pro chudý lid. Ještě jsem v životě neslyšel, že by bylo možno prominout celou půlku trestu. Dodneška jsem si myslel, že lze zažádat jen o prominutí třetiny trestu.
ODE DNEŠKA NEVĚŘÍM V ČESKOU JUSTICI! A už vůbec ne hitlerjungend Minářovi a jeho vřískání za """nezávislou""" justici. Ta česká je závislá jak feťák na heroinu.
4 hlasy
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:38
StandaBulis
Myslet znamená houno vědět.
1 hlas
Mýlíte se. Polovina trestu je normální. Jinak s vámi souhlasím, až na jednu maličkost. Nevěříme společně v nezávislou justici, ale to asi nevěří ani ten Minář a proto
protestuje. Kdo by v justici, po osvobozená pana premiéra, věřil? Jasný podvod a žádný postih. Proti tomu je Dalíkovo "vězení" nula
1 hlas
Milan Šmid
21.11.2019 17:52
MAMKA2310
NĚJAK POZDĚ NE ??? NA JI NEVĚŘÍM TAK S 80% . CO ČEKAT OD VELKÉ KAPSY NA US.SOUDU,DONAPABLA A DALŠÍCH ???
1 hlas
Milan Šmid
21.11.2019 17:52
MAMKA2310
NĚJAK POZDĚ NE ??? NA JI NEVĚŘÍM TAK S 80% . CO ČEKAT OD VELKÉ KAPSY NA US.SOUDU,DONAPABLA A DALŠÍCH ???
0 hlasů
Luboš Kubec
21.11.2019 14:49
Country222
Máte-li tak omezené znalosti, doporučoval bych Vám nezapojovat se do podobných diskuzí :-))
a) Podmíněné propuštění v žádném případě není odpuštění zbytku trestu.
b) O podmíněné propuštění je možné žádat již po uplynutí 1/3 trestu, takže kdyby měl šikovné právníky, nebo to bylo dáno jeho majetkem jak zcestně naznačujete, byl by doma už dávno .-)))
2 hlasy
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:40
StandaBulis
Teorie hodně vágně znějícího zákona a praxe jsou hodně odlišné věci.
0 hlasů
Bob Kadet
21.11.2019 19:29
Vidlak
Není to úplně tak jednoduché, jak jsi tady napsal. V podstatě je možnost podle trest. řádu zažádat si o podmíněné propuštění kdykoliv. A naopak to může soud kdykoliv odmítnout. A to propuštění po 1/3 výkonu trestu taky není pro každého a až tak jednoduché.
Viz:
Formální podmínky spočívají ve vykonání předepsané části trestu dle § 88 trestního zákoníku.:
· Odsouzený vykonal nejméně polovinu uloženého trestu nebo podle rozhodnutí prezidenta České republiky zmírněného trestu odnětí svobody.
·
Jistou výjimku z formálních podmínek představuje odst. 2 § 88 trestního zákoníku, u kterého nemusí být splněna podmínka vykonání poloviny trestu, aby byl odsouzený podmíněně propuštěn. Osoba musela být odsouzena za přečin (tzn. nedbalostní trestné činy a úmyslné trestné činy, na něž trestní zákon stanoví trest odnětí svobody s horní hranicí trestní sazby do pěti let). Do doby výkonu předepsané části trestu dle § 88 se započítává také již vykonaná vazba.Samozřejmě nesmí mít při výkonu trestu kázeňské tresty. No bylo by toho k těm podmínkám více.
1 hlas
Blokovaná IP adresa
21.11.2019 16:17
Katarze
Žádný učený z nebe nespad. Ale potom se naskýtá otázka, proč vůbec trestat?!
2 hlasy
Přímotop
21.11.2019 16:38
Primotop
V případě "pouhé" zlodějiny bych skutečně osobně požadoval hlavně navrácení rozkradeného, příp exekuci majetku, příp.exekuci na plat. Vězení + penzion bych postiženým proplácel až v krajní nouzi.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:41
StandaBulis
Vy jste naprosto mimo...
0 hlasů
Přímotop
21.11.2019 16:48
Primotop
...no, to by ale asi mohlo být pro ty straky moc lákavé, nic by neriskovali...takže nějaký trest k tomu by ještě nutný byl.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:42
StandaBulis
Chápete ale, že kriminál stojí prachy daňové poplatníky a ne toho lumpa?
0 hlasů
Vlastní názor
21.11.2019 20:08
pimon
...na veřejnost podrobnosti o práci v penzinu zatím nepronikly, dle slov odsouzeného: "Člověk je omezený na svobodě, nemůže se stýkat s nejbližšími, nemůže pracovat. Je to neuvěřitelná zkušenost. Nevím, jak to popsat. Už bych to nechtěl zažít," prosil u soudu, asi to procházka rúžovým sadem nebyla. Možná je paní majitelka sadistická domina. ;o)
1 hlas
LV 426
21.11.2019 14:11
rkkk2
Uplácení při přidělování zakázek nebo tlak na soudce a dozorce, aby byl nižší trest, to pořád spadá do kategorie jednotlivých kriminálních činů, které nemají takovou společenskou nebezpečnost. Nejhorší je, když se okrádání lidí přesune do legální roviny a nějaký ohnutý zákon nás nutí využívat služby, které bychom si dobrovolně nikdy nekoupili. Obvykle se to děje organizovaně a politiky k tomu tlačí různé zájmové skupiny. V tom je dnes situace daleko horší než byla třeba v těch 90. letech, na které mnoho lidí nadává. Oni říkají, že jsme tu tenkrát měli divoký kapitalismus. Možná. Ale dnes tu máme divoký korporativismus spojený se socialismem a to je horší. Mafiáni prodávají pokladny na EET, likvidují autovraky, dělají revize kotlů, pojišťují zájezdy, vyrábějí biopaliva a mnoho a mnoho dalších věcí. Okrádají nás legálně a nepostižitelně. Kam se na to 90. leta hrabou. Tenkrát někdo vytuneloval podnik a mohli jsme si zoufat jen na to, že nefunguje policie a justice, aby byl dopaden a potrestán. Řešit to šlo. Dnes je nečestné a škodlivé jednání nepostižitelné. Dalík je darebák. Ale ještě ze staré školy. Kam se na ty dnešní darebáky hrabe.
4 hlasy
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:44
StandaBulis
Nehorázná kravina od začátku do konce. Víte co? Bavte se o něčem, čemu rozumíte.
0 hlasů
- -
21.11.2019 14:16
Ovocenka
Darebák jste Vy. Omlouváte zločiny ODS s poukazem na údajné jiné. Prostě darebák. Jako každý modrý pták.
6 hlasů
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:45
StandaBulis
Těžce jste mimo, ale opravdu těžce. nevidím slovo omluvy pro nějaké zločiny.
0 hlasů
Luboš Kubec
21.11.2019 14:50
Country222
Přesně jste se popsal, současné zločiny omlouváte drobnými zlodějinami v minulosti - styďte se !!!
1 hlas
Henex
21.11.2019 14:06
Henex
Vezmeme-li v úvahu, že Dalík byl obětní beránek za Topolánka, je logické, že mu mafie ODS zařídila nějaké výhody a ulehčení. Taky to Topolánka asi něco stálo...
3 hlasy
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:47
StandaBulis
Nejen zřejmě toho šmejda. Kdyby Dalík mluvil, to by bylo rodeo.
0 hlasů
Josef Kudrna
21.11.2019 13:29
Pepan
Pro VIP vězně mají věznice VIP smlouvy se zaměstnavateli.
Bylo by záhodno zveřejnit, kdo byl na tomto fleku umístěn v předchozích letech…
Evidentně účelově vytvořené klícky pro zlobivou smetánku s nějakým tím škraloupkem.
5 hlasů
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:49
StandaBulis
Říká nejspíše nějaká zaměstnaná socka, co nechápe, jaké to je někoho zaměstnávat. Koho si, vy blbe, vyberete, když potřebujete zaměstnance? No vy nikoho, vy jste doživotní socka.
0 hlasů
Josef Kudrna
22.11.2019 06:22
Pepan
Ať ti nepraskne cévka chytrolíne, zkontroluj, co mají kde zítra v akcích, ať jsi první ve frontě před otevíračkou. Ono je totiž úplně normální, aby luxusní penziony měly smlouvy s věznicemi a majitelé si tam vybírali navoněné mukly, kteří mají volný pohyb mimo věznici při přesunu do práce a v práci samotné? No teda, to už jsme se ocitli v komunistickém kapitalismu milý velkozaměstnavateli… Aspoň v něčem jsme dali na prdel těm zápaďákům a dokonce je i předběhli…
2 hlasy
Dalis Dobrota
21.11.2019 19:26
dobrota
Dalík nebyl nějaký recidivista, ale slušný člověk. A ta paní by si do hotelu nevzala někoho nespolehlivého.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:50
StandaBulis
Ta paní, na rozdíl od zdejších blbů, pochopila, že jinak levná síla Dalík jí tam nebude krást televize atd. Protože to je pod jeho úroveň. Že na takové vězně bude spoleh. Ovšem vysvětluj to českému chytrolínovi.
2 hlasy
Vlastní názor
21.11.2019 20:01
pimon
No nevím, nevím. Podle slov pana Dalíka:"Člověk je omezený na svobodě, nemůže se stýkat s nejbližšími, nemůže pracovat. Je to neuvěřitelná zkušenost. Nevím, jak to popsat. Už bych to nechtěl zažít," prosil u soudu. No možná je paní majitelka zvrhlá domina. ;o)
2 hlasy
Karel Kostrč
21.11.2019 12:53
Ant
To se nám to krade, to se nám to podvádí, když nás v nejhorším případě čeká chvilkový pobyt v penzionu.
3 hlasy
Luboš Kubec
21.11.2019 14:53
Country222
Proč zaměňujete 8h pracovní dobu ( během prac. týdne )v penzionu a následné odpykávání trestu ve věznici, za pobyt v penzionu ? Opravdu Vám to přijde stejné ? :-)))
2 hlasy
Josef Novák
21.11.2019 18:59
belkin
V daném případě ano. Nebo si snad myslíte, že pracoval až se z něj kouřilo? Tak hloupý snad nebudete ani vy. I když, kdo ví...
3 hlasy
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:52
StandaBulis
Právo platí pro všechny stejně a Dalík byl prvopachatel. Napřed se právo naučte a pak tady tlápejte, kdo je hloupý. Zatím jste vy vůl jak lev.
0 hlasů
Josef Novák
22.11.2019 20:55
belkin
Takže nejen hloupý, ale také neschopný pochopit psaný text. Což ovšem spolu úzce souvisí. A navíc sprostý hulvát. Zajímavé jak lze třemi větami odhalit svůj charakter.
3 hlasy
megera megera
21.11.2019 12:11
pavekb
tu smlouvu s majitelkou pensionu si zajistili politici pro majetné provinilce z řad ODS,RÁTH měl smůlu,někoho museli předhodit lůze,jak nás tito politické howada nazývají
3 hlasy
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:53
StandaBulis
Vy jste lůza, ne že vás tak někdo nazývá. Nevzdělaní, nemyslící, natahující ruce jako Cikáni, líní...
0 hlasů
Luboš Kubec
21.11.2019 14:54
Country222
Dle toho co píšete je neuvěřitelné, jak neschopný Babiš s celým ANO už léta je :-)))
0 hlasů
František Kytnar
21.11.2019 11:47
fakytr
Fešácký kriminál ! Modrý ptáci mají stále dlouhé prasty. Je to hnus.
10 hlasů
Vlastimil Styblo
21.11.2019 22:54
StandaBulis
Vy jste jen líný neschopný dobytek si nakrást taky. Takže jen závidíte a prskáte kolem sebe.
0 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
František Kytnar (10 hlasů) 21.11.2019 11:47
Fešácký kriminál ! Modrý ptáci mají stále dlouhé prasty. Je to hnus.
jola jolina (8 hlasů) 21.11.2019 19:30
tož by mě zajímalo, proč že to naši novináři 2 roky tutlali, stejně...
Blokovaná IP adresa (6 hlasů) 21.11.2019 17:40
...by bylo docela vtipné napsat recenze do TripAdvisoru a Bookingu o...
- - (6 hlasů) 21.11.2019 14:16
Darebák jste Vy. Omlouváte zločiny ODS s poukazem na údajné jiné....
Josef Kudrna (5 hlasů) 21.11.2019 13:29
Pro VIP vězně mají věznice VIP smlouvy se zaměstnavateli. Bylo by...