Festival Prague Pride
Fenič: Klaus homosexuály kritizuje, neboť má sám mindrák

12.08.2012 18:45 Rozhovor

Začíná festival Prague Pride. Týden homesexuálů vyvrcholí sobotním průvodem hlavním městem. Stejně jako loni nedokázal přehlídku přejít bez poznámek prezident Václav Klaus. Doběla tím rozpálil jednoho z největších příznivců menšinového setkání režiséra Fera Feniče.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • W W (218 hlasů) 12.08.2012 23:44

    Šerychu abych ti to dokázal a ač to jinak nedělám něco ti předvedu:...

  • Pavel Šimurda (192 hlasů) 12.08.2012 19:58

    Ať žije pan prezident Václav Klaus a jeho paní Lívie!!!

  • Karel Dvořák (134 hlasů) 12.08.2012 19:26

    Homosexualita je duševní porucha a nikdo neví, jaké další duševní...

  • Jaroslava Kanioková (94 hlasů) 12.08.2012 19:26

    a ještě - mám mezi známými i kamarády homosexuály. Ani jeden z nich...

  • Jiří Dostálek (86 hlasů) 12.08.2012 19:43

    Kryptobuzík Kikina je opět všem jen k smíchu. Už by to měl zabalit.

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Podle Feničova pojetí demokracie ohrožuje demokracii někdo, kdo říká, co si myslí a ne to, co je povoleno.
Oj, oj, to jsou ty intelektuální paradoxy…

7 hlasů

fenic = homointelektual od revoluce prisaty na statni penezovod v ct

7 hlasů

Homosexuálnímu festivalu věnují někteří politici a novináři až přílišnou publicitu a s tím nelze souhlasit neboť pak by si takový festival mohl nárokovat kde kdo např.Sudeťáci.

6 hlasů

když jsem bydlel v Zurichu-gay pride byl každy rok a moje žena se s bukvicema vždy rada kamaradila--maji si o čem povidat-parfemi kosmeticke operace modni trendy drby ze společnosti....nechapu zaprdenost vychodniho ruskeopolskeho typu nekterych čechačku-radoby moralistu ala utajeny buk Kikina Klaus

14 hlasů

pro me za me si bez s bukvice lizat anal, ale nedelej mi bordel pod oknama protoze na vas nejsem rozhodne zvedavej.

5 hlasů

Feničův názor je tak normální, jak jen může zdravý názor hrdého příslušníka většiny být. Je si vědom bezpečí a zároveň odpovědnosti, pramenící z toho valně-většinového názoru. Právě pro jeho společenskou fundamentálnost je dobře, že od zmámé osobnosti zazněl. Ono to totiž jinak může svádět k pochybnostem, že nějaká mlčící většina vlastně ani není, že jde o výmysl, což by zastánci krajních, až patologických názorů, uvítali. Uvědomnění si příslušnosti k většině, generuje u slušných lidí automaticky toleranci k menšinám.

15 hlasů

teda homosexuálové jsou mi buřt, ale aby se týden někde promenovali je zbytečný. Proč ten týden něvěnují tomu,aby třeba uklízeli ulice,natřeli plot u dětského domova apod..

15 hlasů

Jdi jim vzorem a natři to sám!)))

11 hlasů

Proti termoskam a lesbam nic nemam (spoustu z nich dobre znam) akorat nevidim nic uzasneho na tom ,aby to nekomu vnucovali a tlacili. klidne at si to poradaji doma na dvorku nebo v kdekoliv jinde,ale obtezovat tim ostatni a jeste v hlavnim meste mi pripada zbytecne.

12 hlasů

Na hrubý pytel hrubá záplata. OK

6 hlasů

Komunisti taky delali stale oslavy a pruvody, a hodne vetsi , a taky byli furt na neco hrdi :))......... mnoho z vas tam bylo pri tom :))).......holt zapominate :) .............. a to je komunismus vetsi svinstvo a moc vam nevadi.

10 hlasů

pokud si pamatujete nějaký komunizmus,tak ho popište ,ale asi dosud žádný nebyl ..

9 hlasů

Čechům vadí TOPka,protože je to samej svatoušek,samej Lustig a Kalousek

14 hlasů

Mne komunisti vadi daleko vic nez homosexualove ;)

11 hlasů

Zase motáš citróny s citroenama, starej dohromady,...my jsme tu měli teplého kádrováka a ten je dodnes komunista až na půdu...

8 hlasů

Pochod hrdosti ? Na co jsou hrdí ? Na to, že v důsledku vývojové vady nejsou schopni reprodukce a pro společnost jsou neužiteční ? A svým obscenním chováním mi připomínají psíky, kteří si občurávají své teritorium. A zkuste jim v tom zabránit, začnou hlasitě štěkat a vrhnou se na vás.
Nemám nic proti tomu, že se orientují na stejné pohlaví, ale velmi mi vadí, když tuto svou úchylku vykřikují, a provokují na veřejnosti svoji nahotou a obscénními oblečky. Já jsem hetero a nemám žádné nutkání to každému sdělovat.
Byl bych pro, aby zasáhla policie, pokuď narazí na nahotu a obscénnosti gayů a leseb na veřejnosti.

47 hlasů

Jsou hrdí na to, že žijou svůj život svobodně v souladu s tím, jací opravdu jsou. A že doby, kdy se museli skrývat a stydět, jsou pryč. Je to obyčejná lidská radost ze života. Pokud tě to uráží, nechoď prostě v sobotu na Václavák.

18 hlasů

obscenost na verejnosti a urazeni majoritni spolecnosti je podle vas svobodny zivot v souladi s tim jaci jsou?
mate to kapanek pokrouceny.
a proc bych nemel chodit na vaclavak? ze si tam par kurtburtu chce exhibovat? a co kdyby tam nesli oni? to by nebylo reseni? proc si neudelaji festak nejaky openair za mestem kam prijedou jen ti co chteji a nebudou prudit ostatni svou demenci obscenosti?

7 hlasů

Podívejte se na tohle, obzvlášť ing. Šimurda ať máte jasno :-D

http://www.youtube.com/watch?v=xESsHNVWAW0

8 hlasů

Po přečtení celé diskuze mi to nedá a musím "vypíchnout" politický podtext diskuze kolem fenoménu zvaného "homosexualita", který se v historii vždy pojí s nějakým tím politickým populismem té či oné skupiny ať již církevní či ideové. V dnešní době jsou zde jisté kruhy, kteří se snaží postavit homosexualitu na jakýsi piedestal a současně se snaží vnutit většině jakýsi pocit studu za její "zkostnatělost, zaostalost, různé fobie atp." Kdo je dnes IN, homosexuály přeci miluje a hrdě se k nim hlásí. Ve skutečnosti zde ale nejde o nějakou homosexualitu. Ta sama o sobě již dnes nechává heterosexuály chladnými a ti homosexuály většinou respektují. Kdo se dotkne veřejných šarád podporovaných lidmi zejména z kruhů resp. z ideových think-tanků kolem bývalého prezidenta Havla, ten je automaticky ( a často s vydatnou podporou "korektního" mainstreamu) řazen do připravených škatulek a nálepkován slovními markery "homofob", "rasista", "xenofob" nebo dokonce "komunista", "nacista" atp. Tato taktika je v diskuzích nepřehlédnutelná. Řekněte něco "nekorektního" a jste komouš nebo nácek cobydup. Už je to trochu trapné ale to nikoho netrápí a korektní média se na démonizační a diskreditační hře výše zmíněných kruhů podílí velmi aktivně. Rozhodně cítím v mainstramu mnohem větší ideovou podporu pravdoláskařů, než Klausovců. Vtípky a poznámečky vůči prezidentovi jsou na denním pořádku ve všech médiích. Zkreslování, vytrhávání z kontextu a jiné manipulační praktiky jsou naprosto běžné. Vůči Havlovi ale trvá jakési status-quo. Nebo si snad někdo všiml podobných posměšků a kritiky např. vůči "uměleckému odkazu" pana Havla ? Ne .. tam je už mantinel korektnosti. Pravdoláska tedy podle mne ovládla média. Ne pravda a láska. Provdoláska. To je poněkud rozdíl a ti co politickou scénu sledují už ví jaký je ten rozdíl. Pro ty nezasvěcené jen velmi stručně. Pravdoláska je souhrnné označení pro ideový think-tank postavený na tezi totálního kosmopolitismu. Cílem tohoto think-tanku je ponížit "hloupé, líné a neschopné čecháčky a vnutit jim pocit, že nějaké to hraní si na národní hrdost, vlastenectví a suverenitu jsou zbytečností a přežitkem. Politickou snahou lidéíkolem "pravdolásky" je rozpustit stát a předat kontrolu (politickou i ekonomickou) po nějaký ten nadnárodní celek, který má údajně vše moudře řídit. Tito lidé se už moc nezmiňují jak bude to řízení probíhat a kdo bude ve skutečnosti tahat za nitky. Ty čecháčku tedy vlastně po novém Euro-osobo, coby levná pracovní síla makej u pásu a mlč. Klaus reprezentuje think-tank opačný. Snaží se zachovat výše zmíněné hodnoty, které pravdoláskaři účelově demontují a tím je trnem v jejich oku. Je brzdou jejich snah. I postoj k homosexualitě je často spojován s tradičními hodnotami ve společnosti a ty je třeba rozbít také. Právě proto se pravdoláska snaží o rozbití rodin, propagaci sexuálních úchylek, propagaci prostituce a pornografie atp. Běží to na všech frontách a hlavně v té "bedně" ke které každý večer usedáme. Stačí shlédnout pár liveshow a reportáží různých VIPek, jejichž pipky zná celý svět. Nemáte být na co hrdi Vy čecháčci. Tohle jste VY. Tohle jsou Vaše VIP. Pornoherci a pornoherečky. Zloději a tuneláři. Odpad .. Jediné řešení z té bídy je nasnadě - ROZPUSTIT ten český spolek (psáno záměrně s malým písmenem) a stát se součástí velké multikulturní a kosmoplolitní Evropy. Jen se podívejte co reprezentuje většina kandidátů na nového prezidenta. Bude Vám hned vše jasné.

24 hlasů

Dobré - až na jednu drobnost. Mám za to, že mnoho konzervativců se nechá ohlupit populismem p. Klause nebo jej účelově podporuje a tak oslabuje pravicovou scénu -- aby také vzývala lháře a zloděje a tranformovala se jako oni na duševní prostituty.
Klaus a spol. a konzervativní hodnoty :-))))) -- komedie - pro české země tragédie. A církev mlčí nebo jej podporuje - fuj.

3 hlasy

Děkuji, napsal jste to i za mne... ano P&L se sama pasovala do jakési "elity", která ví nejlíp, co je pro nás dobré. Je to prostě ideologie Pachatelů Dobra, která veelmi nerada parlamentní demokracii, co by nejraději globální vládu z Osobností, které by vybírali oni - P&L. Ve skutečnosti jsou to levičáci jak hrom, např. prezidentská kandidátka Fischerová, signatářka ProAltu.

6 hlasů

Tady taky stačí nálepka. Polemizovat s vámi je zbytečné. Takže jen - "nácek".

9 hlasů

Polemiku od lidí Vašeho typu neočekávám a Vaše nálepky mne ani trochu neiritují. Hezký den :)

7 hlasů

Ať žije pan prezident Václav Klaus a jeho paní Lívie!!!

11 hlasů

..když Slovák kritizuje nebo si dělá takto srandu z Klause , tak je mi to nějak nepříjemné...ne že bych se urážel...ale mne by to na Slovensku prostě nenapadlo a považoval bych to za nevhodné a neslušné...t

23 hlasů

..jednou šel v Německu o znalostech angličtiny Helmutha Kohla...Kohl přijede k Bushovi seniorovi a Busah se ho ptá "..co si dáte k pití, pane kancléři"...a Kohl "...I...ééé...Bír..."...a Bush "..OK ...i too...(já též).." a Kohl "...i three.."..Němci se to mu smáli...ale jednou jsem seděl ve společnosti a tam tento vtip vyprávěl profesor matematiky na Hamburské universitě, egyptského původu ale ženatý a již od roku 1962 žijící v Německu...byl to trapas...Němci se nesmáli a tvářili se zjevně kysele..i když to veřejně nedali najevo...

11 hlasů

zmatený ferko je ubožák, který nevynechá jedinou příležitost aby se zviditelnil, ať už se jedná o zesnulého krále vaška nebo průvod jinoorientovanců, znám ve svém okolí dva homosexuály, kteří na pražskou parádu nepůjdou, neboť, jak tvrdí, jejich sexuální orientace je jejich osobní věc a nikomu do ní nic není, což je podle mě rozumné a dospělé, jinak neznám ve svém okolí případ, kdy by byl někdo vykopnut z práce za homosexualitu, ale desítky případů, kdy byl někdo vyhozen na dlažbu z důvodů věku, zdravotního postižení nebo proto že má doma malé děti, tudíž je otázka, zda ohrožen je v tomto státě druh zvaný homosexuál nebo naopak heterosexuál starší 45 let, ženatý, běloch, který chce pracovat, uživit rodinu a mít klid, tudíž se opět nabízí otázka, zda by tato kategorie neměla vyjít místo homosexuálů do ulic

33 hlasů

No Feničův názor je podle mne hloupý ale je to také názor. Cítím v něm jakési osobní antipatie vůči heterosexuálům. Heterosexuálům, kteří respektují homosexuály ale co nerespektují je zbytečný exhibicionismus a přehnaná medializace homosexuality jako takové. To je podstatou toho Klausova pojmu "homosexualismus" a já s ním naprosto souhlasím. Proč je to"haló" kolem homosexuality exhibicionismus a proč je přehnaný ? Jednoduše proto, že homosexuálové nejsou diskriminování z pohledu zákona a ve vztahu k systému nemají za co demonstrovat. Snaží se podobnými akcemi tedy jen vyjádřit svou hrdost na svou odlišnost a snaží se i provokovat heterosexuální většinu, aby přitáhli její pozornost a vnutili jí ještě větší míru respektu. Snaží se sebe a okolí přesvědčit, že homosexualita je v přírodě běžná a normální. Ona přitom sice běžná je (i mezi jinými druhy živočišné říše) ale rozhodně není přirozená protože primární funkce sexuality je reprodukce druhu a v případě homosexuality zde tato primární funkce není naplněna. Homosexualita je tedy určitou anomálií v přírodě, která sice svůj smysl má ale není třeba jej přeceňovat či stavit sexualitu mezi osobami stejného pohlaví na roveň sexualitě reprodukční. Myslím, že tak to normální člověk cítí a to včetně homosexuálů. Právě proto se oni podobnými akcemi snaží přesvědčit sami sebe o něčem co nedává v principu smysl. Dalším cílem podobných pochodů může být snaha o odstranění odporu heterosexuálů k homosexuálním praktikám. To je už úplně zbytečná snaha, protože na něco k čemu cítíme odpor si můžeme zčásti přivyknout ale odpor nezmizí. Odpor heterosexuála vůči homosexualitě je stejně normální a přirozený jako jakýkoliv odpor jiného druhu. I homosexuál btw. může cítit odpor vůči pedofilům, koprofilům nebo dokonce k heterosexuálům. Je zde smysl s tím něco dělat ? Není ! Pan Fenič nechápe, že i on sám je součástí propagačního divadla, které už samo o sobě budí odpor. Není to ani tak nějaká homosexualita ale zejména to vše kolem. Zbytečné přeceňování homosexuality, její vnucování cestou médií a politických aktivit různých populistů typu pana Feniče. Jeho populismus není třeba připomínat. Nelze si nevzpomenout na jeho přehnanou politickou servilitu při prosazování přejmenování letiště Ruzyně. Kritika Klause tedy není nic jiného než skryté politická hra, kterou tu hraje skupina kolem tzv. pravdoláskařů (kam se Fenič hrdě hlásí) vůči hradu. Matně si vzpomínám na jedno staré heslo. Aktivní blb je horší než třídní nepřítel. Fenič je nepochybně v dnešní době jedním z takových aktivních blbů. Je součástí divadla, které ve spojení s různými pride a jinými akcemi vyvolává v lidech pocit zhnusení. Je snadné říct, že je to zhnusení homosexuály a tedy nějaká ta homofobie ale je to zhnusení šarádou lidí jako jste Vy pane Fenič.

43 hlasů

I tady s Vámi souhlasím velmi.

3 hlasy

Lépe to asi napsat nejde.

9 hlasů

Klaus zřejmě dobře zná historii a dobře ví,že ví,že pádu všech starověkých a středověkých civilizací předcházelo to,že tam homosexualita přestala být hříchem,ale stala se módou a nezbytným,kvalifikačním předpokladem pro vstup do vysoké společnosti.Že by dnes přicházela na řadu civilizace křesťanská?

20 hlasů

alespon vime že KLAUS HAJEK BATORA BENDA SEMIN jsou stejne svině jako svobodny mladenec VANDAS--směřuji totiž ke klerofašizmu nejhrubšiho zrna--Fenič ma pravdu

26 hlasů

Hlavně, že Vám to vše tak nějak zapadá to těch správných škatulek, že ? ;)

13 hlasů

A tobě snad ne?

6 hlasů

I toto je např. součástí akce, tedy to není jen kroucení zadkem.
Kulatý stůl pro odbornou veřejnost. Veřejné podněcování k nenávisti k některému národu, rase, etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, je považováno za trestný čin. Jak nicméně postihovat případy, kdy média k nenávisti přímo nepodněcují, ale přesto jejich mediální výstupy k nárůstu nenávisti vůči určité skupině přispívají, o to však více pokud je ještě podpoří hlava státu. Má v takové situaci být upřednostněna svoboda projevu a stačí se spolehnout na novinářskou etiku nebo je třeba hledat právní nástroje, které umožní na takové mediální výstupy právně reagovat. Pokud ano, má Česká republika potřebné právní nástroje k dispozici? Kulatý stůl pro odbornou veřejnost bude hledat odpověď na otázku, jak postupovat v situacích, kdy média k nenávisti přímo nepodněcují, ale přesto jejich mediální výstupy k nárůstu nenávisti vůči určité skupině přispívají. Stačí se spolehnout na novinářskou etiku nebo je třeba hledat právní nástroje, které umožní na takové mediální výstupy právně reagovat?
Kde? Americké centrum, Tržiště 13 Praha 14.8 2012

8 hlasů

Nick W W je dokladem toho, kam až může klesnout člověk levého smýšlení. Zároveň je to i memento pro všechny, kdo by snad chtěli volit komunisty: Přesně takto, jako tento "člověk" by se chovali zvolení funkcionáři: hloupost prosazovaná silou vulgarit a demagogií.


W W je ostudou všech slušných lidí, byť s rozdílnými názory.

10 hlasů

Jakou demagogii? Ty jsi mi tu tvrdil že když máš 36 hlasů a já 3 tak tvoje slovo je "hodnotnější" než to moje! Tak jsem ti ukázal jak to tady chodí, chytráku a teď vidíš hodnotu svého "slova". Tak hluboko jako ty hlupáku pohádkáři a lháři jsem nikdy neklesl a tvé primitivní vidění světa dokazuje že ty jsi typ "člověka" který je naprosto stejný jako ti komunisté: jen tvůj názor ač naprosto stupidní platí! Jen a jen ten. Nic víc

Šerych je ostudou nejen celého lidstva ale i fauny a flory. Btw á ukaž kde ty jsi někoho s rozdílnými názory toleroval? Pan Bezděk se k tobě choval slušně a ty jsi na něj reagoval jako největší kokot. Takže drž mlč.

12 hlasů

Nevšiml jsem si "pane vedoucí", že by WW někdy nazval nějakého pravičáka lůzou či snad sebrankou, nebo póvlem. Takže lze říct, že soudíte podle sebe?

10 hlasů

Musím tě opravit-nazval! Jeho!)))

6 hlasů

Tak, co, Honzíčku Šerých, už jste si konečně vzpomněl, kolika lidem jste za těch dvacet let DÁVAL práci?

Já jen, že jste se nám tím tady chlubil a to dokonce opakovaně.

No, podle mne jste těmi několika firmami prošel jako běžný zaměstnanec maximálně tak v roli poslušného vykonavatele pokynů nadřízených.
Vy jste si zkrátka jen popletl pojmy, protože vy jste tu práci lidem pouze PŘIDĚLOVAL.

Pro mne jste tady jen jeden z těch, kterým říkám "internetoví kulturisti." A protože ty vaše svaly nějak nejsou vidět, tak se je snažíte nahradit silnými slovy.

Je velice zajímavé pozorovat, jak snadno se v těchto diskusích dají odlišit ti, kteří nekriticky obdivují asociální kroky této zločinné vlády od těch, kteří zde pouze vyjadřují svůj vlastní názor.
Pro tyto jedince je totiž typické, že se jen málokdy vyjadřují přímo k tématu a místo toho se při nedostatku vlastních argumentů uchylují k napadání ostatních diskutujících.
Chudáci. Oni přitom vůbec netuší, že právě tímto dělají té jimi tolik obdivované "pravici" službu vpravdě medvědí.

Jinak vám, Honzíčku Šerých, říkám už předem, že mne tím vaším soudružským tykáním nikterak neponížíte. A to i přesto, že jsem vám to tykání jako výraz důvěry nikdy nenabídnul.

12 hlasů

Pane Bezděku, podobně už tady před Vámi na tato "navoněná lejna" reagovala řada lidí včetně mě, ale je to skutečně ztráta času. Rozumní lidé po přečetení pár diskusí velmi rychle pochopí, jak se věci ve skutečnosti mají a ubožáky masírující si tu své ve skutečnosti asi dost nalomené sebevědomí nadále ignorují, nějaká ta soucitnější povaha je snad může i politovat. Číst jejich nabubřelé pitominy opravdu nestojí za to, já ty jejich žvásty už většinou rovnou přeskakuji. A reagovat na ně? Vždyť je to pro slušného diskutéra jen neustálým si potvrzováním pravdivosti úsloví, že nejhorší je srážka s blbcem.
A tykat mu přece taky můžete - ne ve smyslu vyjádření důvěry, ale naopak naprostého pohrdání.

7 hlasů

:-))) Je krásný, jak hlupák pořád potřebuje ostatní přesvědčit o své hlouposti. Takže ještě jednou a naposledy (všímáš si, že už i ty dvě to pochopily a neryjou do toho? ) . Prošel jsem řadu firem v různých pozicích, kde jsem vedl řádově deítky až stovky lidí. Tys to jako hlupák nepochopil a vycházíš jen ze své praxe pracovat na jedné pozici desítky let. To se pak nedivim, že nechápeš.

Ostatní nekomentuju, je to pod mou úroveň.

8 hlasů

Ano jsi opravdu duševní lůza a jsi ostudou všech slušných lidí, byť s rozdílnými názory. Dokazuješ to každým svým příspěvkem.

11 hlasů

:-D Honzíčku je skutečný hlupák reaguje na něco, co jak sám napíše je pod jeho úroveň, hahahaha...

11 hlasů



Karel Dvořák 12.08.2012 19:26
Terminator
Homosexualita je duševní porucha a nikdo neví, jaké další duševní poruchy ji provází. Co homosexuálové dělají doma nikoho nezajímá, ale neměli by nám vnucovat svůj názor, že nenormální jsme právě my.
Nikdo si nemůže vybrat své rodiče stejně jako si nemůže vybrat s jakou sexuální orientací se narodí. Tedy bych spíše hádal, že nějakou poruchou trpíte vy. U takových kritiků jako jste vy platí : ,, Odříkaného největší krajíc ´´.

9 hlasů

Jasně - povolme a podporujme gay parade --- na straně druhé podporujme a solidarisujme s odpůrci. Ať se naši nevolníci vesele baví - při vzájemných hádkách, případně se touží navzájem fyzicky napadat.

8 hlasů

Slovak Fenic se u nas jen snazi uboze zviditelnovat .
At si jde ty svoje blby napady a festivaly delat do Bratislavy .

26 hlasů

bulvár nemá čím zaplnit prostor

9 hlasů

to mele ten pravej, fenic byl 15 let prisatej na statni penezovody v cesky televizi a kdyz mu zatli tipec tak sla firma do kopru, protoze neni schopnej bez dotaci a statnich subvenci se uzivit parazit.

28 hlasů

Šerychu abych ti to dokázal a ač to jinak nedělám něco ti předvedu: Honza šerych je příšerný dementní tupý ubohý kretén co si vymíšlí pitomosti jak je úspěšný ale ve skutečnosti hovno zná a prd umí! To je názor všech místních 200 "čtenářů" A teď čum tupej kreténe! Pro ostatní: jinak to nedělám nejsem idiot jako někteří že Felixi a Xxxlko!

218 hlasů

Vox populi, Vox Dei, Jsi kretén. Můj názor potvrdilo 200 "čtenářů". Ti se nemůžou mýlit!

11 hlasů

Většina nemusí mít pravdu. Většinou propadá symdromu stáda.

10 hlasů

oh pardon vymýšlí

24 hlasů

Ten otekly pan s prasecima ocickama (nemyslim pana Fenice) tak nenavidi kazdeho, kdo nepatri k vetsine (sam je evidentne prumerny), ze by vsechny odlisne nejradeji poslal do koncentraku.

Uz vidim to nacisticke prase, jak pousti plyn v Osvetimi nebo laduje spalovnu v Buchenwaldu.

Stydim se, ze takovy nacek sedi na Prazskem hrade !!

69 hlasů

cotojsouzabláboly?

14 hlasů

ja se za nej nestydim, ale je mi na bliti kdyz si parta buzerantu mysli, ze se svet toci kolem nich, a pak je tu dalsi sorta chytraku, homofilove, kteri jakmile jako vy nekde vidi, ze nekomu neni prijemny aby se mu pod okny producirovala banda vulgarnich polonahych retardu s prerostlym egem, tak hnes zacnou jecet blaboly o diskriminaci.

28 hlasů

Pan prezident se muze k dane problematice homosexualni a perverzni (a nejen k ni) velmi fundovane vyjadrit. Ne nahodou vznikly tyto zabery:

http://klaus.borec.cz/klausdeviant.jpg

http://klaus.borec.cz/klausgay.jpg

25 hlasů

koukam ze jste se sam zucatnil, tak sup sup umyt hubu porad vam z ni litaji totiz hovna.

13 hlasů

No počkat feniči a ostatní socdemáci - a co pedofilové, nekrofilové, zoofilové, apod.? Oni by taky měli mít svůj pochod hrdosti, oni za svou orientaci nemohou úplně stejně, jako kdokolv jiný, ne? A já, pokud mám rád například piss a scat, tak bych měl taky vyjít do ulic a všem to hrdě rozhlásit, ne? A každý by mi měl tleskat, že jsem takový úchyl, ale to je příroda, já za to nemohu. Piss a scat vpřed a včichni tleskat - je to jiné, je to skvělé.

45 hlasů

Srovnávat dospělé homosexuály a pedofily kteří se vrhají na bezbranné děti je blbost prvního stupně !

11 hlasů

Hochu hochu - ty se v tech perverznostech docela vyznas :-)) Typuju te, ze mas ve sklepe nebo v garazi docela utulnou mucirnu !!

Nez se k tobe vyda mravnostni policie, mohl bys nam pro zacatek objasnit, jak politicka orientace souvisi s homosexualitou. Ty omezeny dobytku.

24 hlasů

Ty to nějak dobře znáš, katolíku. Kde jsi se to naučil? Na hodinách náboženství?

21 hlasů

nene byl pry uz loni na tom buzna pochodu.

5 hlasů

:-)))

11 hlasů

dobrý večer, on už ten s. prezident ani možná neví, co povídá. vždyť je tak trapný. ve vídni a všude jinde to probíhá zcela normálně, nikdo nikomu nic nepředhazuje, hlavní podium je téměř proti sídlu prezidenta. pokud jsem si všiml a to nejednou, tak se na ten šrumec i díval. je to sice trošku producírovánle komu to škodí? evidentně těm, co se neumí radovat ze života a to ať už s partnerkou či ta menšina s partnerem či obráceně a pak je to většina. paní navrátilová, paní jean billie king a další, ty mu nevadí a ještě se s nimi nechává fotografovat. není to pěkný farizej, ten náš prezident.hlavně, že pak může tvrdit, že je přítelem m.navrátilové a dalších. nojo, už jen 208 dní.
s úctou ke všem tolerantním lidem a
bez úcty k těm druhým, co nechápou či chápat nechtějí či ani neumějí
fr, který patří k té většině, která se raduje ze života po boku partnerky.

23 hlasů

Pan prezident má sám takové zkušenosti a tímto se to snaží zakrýt.

7 hlasů

Tomu se říká negativní reklama. Tzv. čeští konzervativci-většinou jim nevadí zlodějny, podvody a 99% z nich je rozvedených a bůh ví co se jim honí makovicí při soutěžích kulturistů se potřebují proti někomu vyhranit aby byli morálně na výši. Leč jsou tak zabednění, tupý a pitomí že jejich odsouzení je pro většinu lidí jako doporučení!

17 hlasů

mindrák je přirozená věc, podobně kdo má shnilou nohu ji neukaztuje na ulici, ale zabalí, je to jeho věc, netřeba ubližovat dětem šokem. potkal jsem jednoho napůlshnilého chudáka, nosili jej do parku žebrat, než zdechnul docela..proti orientacím nic, život je pestrý, jen ohleduplnost k slabším, zranitelným, , , , , ale pasáci prostitutek a prostitutů potřebují čertsvé maso, je třeba inspirovat nezralé k neomezeným možnostem, aids zaplatí poplatníci, důchodci ať hladoví nebo táhnou k čertu

16 hlasů

Já nemám nic proti žádným menšinám, ale ta vulgárnost těch pochodů mi vadí. Registrované partnerství je v pořádku, pokud dají hezký domov dítěti, které to potřbuje, nevadí, ale jak má člověk jejich požadavky vážně, při těchto projevech???

50 hlasů

O jaké ústavě ten čobol mluví? Ať táhne nac Slovač a v Bratislavě může pořádat buzerantské pochody. Mluví československy, jako dr. Husák, jen s pražským přízvukem a bude nám tu přejmenovávat letiště a pořádat festivaly buzen?

34 hlasů

Tak stačí kikinu chvilku poslouchat a je jasno! Stejně jako většinu fráterníků...ty bóžo!

32 hlasů

Ať žije pan prezident Václav Klaus a jeho paní Lívie!!!

192 hlasů

Rozhodně máme v čele státu největšího narcise na světě a také máme rozhodně nejošklivější první dámu..

18 hlasů

tak tohle tady chybělo.A přidejte ještě Petříčka s jeho chotí...

21 hlasů

Máš to špatně: Ať žije za své na Borech pan exprezident vězeň Václav Klaus a jeho pán a milenec trojnásobný vrah Dežo Deméter!

27 hlasů

Pane Feniči, protiřečíte si. Heterosexuál by totiž nikdy nešel do průvodu propagovat to, že je heterosexuál..... Ono by nás to totiž vůbec nenapadlo...

58 hlasů

No to asi proto že to není potřeba, že se nepořvává ty úchylnej heterouši, ty kundolízale atd... A největší sranda, pokud si někdo nechá předělat pohlaví, tak jméno Honza Šerých je vzor jak se tyto jména pro transky dle zákona vytváří :)

17 hlasů

vazeny pane melete hovna
absolutne nejdiskriminovanejsi skupinou je

muz, beloch, svobodny, heterosexual, vek 30-35 let

jakykoliv opak k danemu ma ve spolecnosti a v zakonech dane zvyhodneni/pozitivni diskriminaci, takze prosim nechte si reci jak nekdo na nekoho pokrikuje.

14 hlasů

Mluv za sebe...především tebe by to nenapadlo, dutohlávku.

24 hlasů

:-)))) tak vyraž do ulic, ty mysliteli, a volej na všechny strany, že pígluješ Máňu s velkejma kozama..... Přijedou si pro tebe z Bohnic :)

47 hlasů

Závidíš? Ty máš asi zase levačku silnější než rachitickou pravačku. Btw Proč by pro mě jezdili z tvého rodiště kdybych to někde vytruboval? Lidi už nejsou takový pitomí asexuální puritánští tupounci jako ty! Hálo 19. století už je pryč, hlupáčku!)))

16 hlasů

Honzíčku Šerých, dovolíte mi, prosím, dvě otázky?

Otázka první: Vás rodiče nenaučili slušnému chování? Já jen, že se tady při nedostatku vlastních argumentů nezřídka uchylujete k soudružskému tykání a napadání ostatních diskutujících.

Otázka druhá: Nějak jste se tady poslední dobou přestal chlubit tím, že dáváte lidem práci. Počty těch lidí si už bohužel nepamatuju. Jednoduše proto, že to číslo kolísalo od jednotlivců přes desítky až ke stovkám jedinců.

Jinak už samotný pojem "dávám lidem práci" je chybný ze samé podstaty. Jednoduše proto, že každý zaměstnavatel si tu práci od zaměstnanců kupuje ve formě mzdy, kterou svým zaměstnancům za tu vykonanou práci platí.

Poslední poznámka: Chlubit se čímkoliv v anonymní internetové diskusi je směšné. Tady si pouze vzájemně vyměňujeme názory.

21 hlasů

Pohybuješ se na internetu a tady je zcela normální si tykat. To že jsi to dosud nepochopil je tvůj, nikoliv můj problém. To nemá se soudruhy ňic společného, ti by internet nejradši zakázali nebo cenzurovali, viz Čína.
Když už tady moralizuješ s chováním na netu a se slušným chováním bez napadání, pak ses vyfauloval hned prvním slovem, tím je oslovení, které tady vyznívá dost teploušsky. Ale. Tak jsme v diskuzi pod článkem o buznách, tak ti to promíjím.
Počty těch lidí se pohybovali od řádově desítek po stovky tak, jak jsem procházel během let firmami. To že tady z toho dvě kravky udělaly téma a nepochopili, že člověk v dnešní době nepracuje 20 let v jedné firmě je opět jejich problém, ne můj. A žes to nepochopil i ty jen dokazuje, jaký jsi.
Práci dávám, protože jí musím vymyslet, prosadit na trhu a zajistit jí finančně a technicky. Tohle ale vám, komunistům a levým lidem nikdy nikdo nevysvětlí.....
Ničím se nechlubím, vše jsem si vydřel a nemám ruku nastavenou Státe podpoř, státe zajisti, státe dej jako vy, leví lidé.

15 hlasů

Šerych - jsi Bulhar, buran a omezený tupoun! Tebe nelze brát vážně vůbec-ani jako levák ani jako pravák (tedy dle tvého primitivního rozdělení světa) ty si prostě hlupák. PAN (podtrhuji znovu oslovení PAN) Bezděk se s tebou pokoušel bavit slušně a chtěl vědět co jsi zač když vypouštíš takové neotřesitelné "pravdy" které připomínají spíše naprosté pitomosti a vlastně ani nediskutuješ a deklamuješ-odpověď jsi mu dal přesto sám! Ty seš prostě arogantní idiot a docela špatný pohádkář. Pan Bezděk rozhodně slámu v botách nemá ale ty jí máš nejen v botách ale i v hlavě spolu s vyústěním tenkého střena. Takže znovu: neotvírej si moc hubu když nic nevíš! Vlastně otvírej-je to tvoje výborná vizitka, i když dělá opak toho po čem prahneš.

20 hlasů

Bezděk: O slušnosti mi tady budeš povídat ty, který tu neustále napadáš a nadáváš? :-))) To jste celí vy, leví lidi. Sami máte máslo na hlavě, ale staráte se o druhý. Ty jsi zářný případ zapšklého člověka, který prostě NESNESE nikoho, kdo má víc než ty, kdo se liší názorem, zkušenostmi. Ta sláma z bot ti kouká na kilometry daleko a nezastřeš to ani svým vykáním, ani rádoby povýšeným tónem.

No a na závěr: to že nechápeš psaný text jen dokresluje to, co jsi tu předvedl: svou hloupost, nadutost a levičáckou rétoriku. Měl by ses stydět, neschopo :-))))

A odepiš si co chceš, tebe může brát vážně jen levák - komunista :-)

10 hlasů

Hele a o tom vymýšlení práce bych být tebou taky držel hubu: Před nedávnem jsi nepochopil jak můžou servery na sdílení obsahu vydělávat na jejich sdílení...takže pšt, tupounku. Už aby zase začala škola a ty nastoupil do čtvrtý!

19 hlasů

Ty seš prostě internetovým plážový Bulhar. Když jsi na netu je to jako ten Bulhar v plavkách na pláži kde byli všichni inženýři. Pak si navlíkl monterky naskočil na traktor a jel orat melouny nebo co to tam pěstují. A že se nechlubíš?!?!?!?! Nééééé vůůůbec! Tomu co tu předvádíš se říká lidově sraní si do vlastní dršky...a ty máš hodně velký prujem!

24 hlasů

A heleďme se, ono se nám to rozčílilo!

Já jen, že jste v tom svatém rozhořčení, Honzíčku Šerých, úplně zapomněl odpovědět na to, na co jsem se vás ptal.
Pokud tedy nechcete být v těchto diskusích i nadále za hlupáka a nevychovance, tak si ještě jednou přečtete to, co jsem napsal. Pak dlouze podumáte nad tím, co mi na ty dvě otázky odpovíte a teprve potom tu odpověď vložíte do této diskuse.

O tom, že jste jen nevychovaný spratek, nejlépe vypovídá vaše poznámka o těch dvou kravkách, které z toho udělaly téma.

Poslední poznámka: Jestli si tady tímto způsobem léčíte nějaký svůj mindrák, tak v tom případě bych vám doporučil Facebook. Tam se můžete vytahovat jako guma v trenýrkách od Vietnamců.
Do těchto diskusí totiž vkládají své názory lidé převážně starší, slušní a znalí života.

Ta vaše poznámka o "levých" lidech vás ilustruje opravdu skvěle.

Jinak ale pište dál, neumdlévejte! Alespoň tak bude víc čtenářů vidět, z jaké sorty našich spoluobčanů se rekrutují voliči a příznivci té naší zlodějské pseudopravice.

27 hlasů

Ale v čem je problém? že si udělají homosexuálové svoji Love Parade? V čem jsou nebezpeční pro tradiční rodinu? Jaký vliv mají na heterosexuály? Asi žádný, tak si užili a konec olympiády, že jo :) Ale spíše mně vrtá hlavou, že některé to pěkně sere. Apropó, ty které to dráždí to berou jako příležitost toho využít. Osobně mám více strach ze strany typu DOST než z homosexuálů.

33 hlasů

Dokud se nemontujou do vychovávání dětí, ať si dělají co chtějí...

17 hlasů

Samozřejmě máte pravdu. Je o tak. I když by klidně mohli zastoupit tu rodinu, která se nedokáže postarat o své vlastní dítě

16 hlasů

Ale je to s podivem, celou dobu pan prezident drží hubu ať dějí více významné události a najednou již tradiční homosexuální Love Parade pana prezidenta zaktivují

23 hlasů

No to právě nemohli.

9 hlasů

Právě k to mu jsme ještě nedospěli, a to díky i "spojovateli" tohoto národu. K demokracii, i když si myslím, že jde spíše více o tolerantnost o kterou jde, jsme ještě nedošli

13 hlasů

Už jsi někdy přemýšlel (tím bych mohl skončit že?))))) nad tím jak je možné že na diskusi kde je 56 brzy 57 příspěvků má někdo 200 někdy i 1000 ale bylo tu i 10000 hlasů v diskusi kdy bylo 5 příspěvků? Jak může mít třeba polodementní urážka od jednoho mikro uživatele 500 až 600 hlasů? Samozřejmě že ne, Dutohlávko to je opravdu nad tvoje chápáni. Řeknu ti novinku: podvádí se tu. A pokud by tu nebyl jeden dement tvůj hlas by neměl ani tu mojí poctivých půlku hlasů, kreténku. Takže splaskni, tupý kohoutku.

11 hlasů

W W: No, tak za tupce tě tu označili sami čtenáři diskuze: stav hlasů je nyní 36:3 v můj prospěch. :-))))))

Co ty na to, ty Einsteine?

10 hlasů

Hele tupoune šerychovskej co je lepší když "maminka" chlastá a "tatínek" bručí nebo to dítě od 3 let sjíždí nebo když to dítě mají ti dva chlapy rádi a vedou ho ke slušnosti? Zkus hádat , ty demente!To však přiblblík jako ty jéňo nepobere.

15 hlasů

Neumím si představit, a se mnou řada psychologů, že dítě bude od útlého věku vyrůstat s dvěma muži, nikdy nepozná ženský element v rodině.... Z takového dítěte vyroste jistě normální, třeba i vzdělaný, ale citově velmi narušený člověk. A to není schopen pochopit ani omezenec s nickem W W.

49 hlasů

Ale mohli. Pokud se někdo o své děti nestará, mlátí je atd tak by je klidně slušní homosexuálové zastoupit-jak ale říkám ty sesš na tuhle představu moc omezený.

24 hlasů

Na tý fotce starej Klauz vypadá už skoro jako jeho syn (ten gumák).

44 hlasů

Kritizuje tu pedofilní špínu protože má odvahu a sílu bojovat z hnojem liberalismu !!! Tak tak na pořádek Ferko ty pohunku pravdolásky !!!

22 hlasů

Kryptobuzík Kikina je opět všem jen k smíchu. Už by to měl zabalit.

86 hlasů

Nejdřív servilita Havloblbům v podobě přejmenovávání letiště a nyní další kecy na podporu bukvic spojená s kritikou Klause, který je Havloblbům trnem v oku. Snad už se byl kašpárek tento týden poklonit obětem holokaustu.

37 hlasů

Homosexualita je duševní porucha a nikdo neví, jaké další duševní poruchy ji provází. Co homosexuálové dělají doma nikoho nezajímá, ale neměli by nám vnucovat svůj názor, že nenormální jsme právě my.

134 hlasů

Víš co Karle? Di do prdele...

24 hlasů

Řekl bych že když si někdo říká terminátor neměl by o "nenormálnosti" jiných vůbec mluvit.))))

19 hlasů

a ještě - mám mezi známými i kamarády homosexuály. Ani jeden z nich pro tento cirkus není. Nelíbí se jim to a nikdy by se něčeho takového nezúčastnili. Sexualita je záležitostí intimity, soukromí.

94 hlasů

Zkuste se seznámit s programem.
http://www.praguepride.com/index.php?page=program-po-dnech

7 hlasů

Homosexuálové. - Čím se chlubí? - Proč a za co vůbec demonstrují? - Proč se homosexuál chlubí, že miluje svého přítele? - Copak nějaký chlap někdy pochodoval s transparentem a měl na něm nápis, který hlásal, že MILUJE SVOU MANŽELKU? - Možná že ne. - Asi to je naše CHYBA, že na to nejsme (tak jako ONI) tak provokativně hrdí !!! .... Což? ... ;o)))

79 hlasů

je to exhibicionismus,souběžný jev jejich odchylky. Tohle se ovšem netýká těch slušných homosexuálů,kteří považují tohle za výsostně soukromou záležitost.

33 hlasů

Tedy pana presidenta nemusím,ale vyjímečně s ním souhlasím,tuhle jinak orientovanou menšinu už vůbec nemusím..................

67 hlasů

Boj Klause proti "homosexualismu" je asi něco podobného jako "boj" zcela, ale zcela čistých členů naší vlády proti korupci.

O skutečné skutečné sexuální orientaci pana Všeználka přece nikdo, ale opravdu nikdo nemůže ani setinečku vteřinečky přemýšlet, hmmmm... Jen čekám, kdy ve stylu svých předchozích slovních novotvarů typu "nevýhra" o sobě prohlásí, že on je "nehomosexuál":-)

59 hlasů

-))))))))))))))))))

17 hlasů

Hmm, to jsou ale falešná, falešná slovíčka.

25 hlasů

Čím dál víc mě zklamávají někteří známi lidi, kteří se tak rádi vyjadřují k prezidentovi. To je fakt noblesa. To už snad nemůže prezident říct nic, co si opravdu myslí? Proč se určité menšiny snaží nám vnutit pocit, že je musíme respektovat, že se nám všem musí něco líbit. Probůh, snad jsme lidi, každý z nás s nějakými prioritami, zaměřením. Politická korektnost se snaží tu různorodost okleštit nutností být nadšeně pro kdejakou jinakost. Politická korektnost vnesla do života pokrytectví.

65 hlasů

ale každej si může říct co si myslí, to je ta svoboda. bez noblesy

7 hlasů

Jestli to nebude tím, že i pan prezident zřejmě cítí potřebu vyjadřovat se ke kdečemu, jen tématům týkajícím se zpackané privatizace, jeho ekonomických „balíčků“ vynucených v roce 1997 nepříznivě se vyvíjející hospodářskou situací a dalším jeho kritizovatelným počinům, se vyhýbá jako čert kříži. Zrovna on je typem člověka, který nositele odlišných názorů automaticky zařazuje mezi své nepřátele, jeho výroky jsou často hodně kontroverzní a zejména v zahraničí nad nimi občas lidé nevěřícně kroutí hlavou. S některými jeho názory sice souhlasím, ale nelíbí se mi způsob, jakým je obvykle prezentuje – útočně a urážlivě pro nositele názorů opačných. Nedivte se proto, že se tedy tak často sám stává předmětem kritiky.

Prezentace odlišné sexuální orientace prostřednictvím nějakých parádemaršů ve mně sice nevzbuzuje nějaké mimořádné nadšení, ale když si uvědomím, že si snad každý z těch lidí musel projít nelehkým údělem vyrovnat se se svou jinakostí, seznámit s ní své blízké a okolí, být zřejmě občas terčem nepříjemných vtípků… tak se jim na druhou stranu zase ani tak moc nedivím… Dívat se na něco takového rozhodně nepůjdu, ale taky nebudu podporovat někoho, kdo jim to chce překazit. Klaus se po zvolení (ve volbě s tím nejtrapnějším možným průběhem, což pro změnu neokomentoval ani slůvkem, neb pro něj je vždy rozhodující zvítězit, a to za každou cenu) prohlásil za prezidenta všech občanů. A i ti homosexuálové a lesby jsou občany tohoto státu.

40 hlasů

Cibule,oč méně trapné bylo zvolení chrchly?

6 hlasů

Není to trochu mimo téma? Já se na Havla dívám v řadě věcí hodně kriticky, ale nevím, proč bych se o něm měla rozepisovat v této souvislosti. Svůj názor na něj píšu v diskusích, které se týkají jeho.

5 hlasů

well done, pane fenič!
http://www.klauscountdown.cz/

18 hlasů

Chacha, pan Fenič to zase rozčís´ :-))

34 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov