Hlavní strana > Domácí
Jakeš: Chci zaplatit za projev z Hrádku
16.11.2009 08:17 Exkluzivně
UVNITŘ AUDIO. Bývalý Miloš Jakeš není spokojen s tím, jak se šíří jeho slavný projev z Červeného Hrádku. V rozhovoru pro časopis TÝDEN říká, že by za něj chtěl honorář.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Triple dot
17.11.2009 09:11
neregistrovaný
COZE? Z VNUCKY JE PRAVNIK?! TAK TO ASI STUDOVALA V PLZNI, ZE? JA S NI CHODIL NA ZAKLADKU V BREVNOVE, byl to blbej rozmazlenej fracek, tatinek jezdil kolem skoly v BMW, a bydleli ve vile s bazenem - v dobe nejvetsi chudoby teto zeme, KDEPAK, JAKES NENI BLBECEK, JE TO GAUNER, A VNUCKA JE BEZPOCHYBY NEJHORSI PRAVNIK SVETA, protoze ta fakt mela sotva na tu zakladku.
32 hlasů
Jan
17.11.2009 08:37
neregistrovaný
Dědek mne překvapil. Mé přehled o současném světě. Určitě sleduje i internet. V podstatě má z 90% pravdu.
Noviny dokážou udělat bl*ce z kohokoliv. Ten jeho "projev" byl sestřih z diskuse. Jakeš se vyučil a pak maturoval na střední škole u Bati a tam se žádný bl*ec nedostal. Podmínkou účasti na přijímacích zkouškách k Baťovi bylo vysvědčení bez trojky (na gymnázium jste se s trojkami klidně mohl hlásit). Jinak tam absolvoval i Lenárt a další pozdější prominenti, takže výchova nadšenců pro kapitalismus se nějak nezdařila. A to tam učeň vydělával tolik, co jinde zapracovaný dělník...
40 hlasů
JANA
18.11.2009 09:47
neregistrovaný
Dovoluji si oponovat. Továrníci jako Tomáš Baťa po válce přišli o své majetky převážně na základě Benešových dekretů. Nezdá se mi pravdivý váš výrok, že mladý komunista by během války maturoval na střední obuvnické škole ve Zlíně. Co se týká gymnázií můžu vás ujistit, že pokud někdo neměl rodiče komunistické funkcionáře, tak podmínkou do roku 1979 pro studium na gymnáziu byl průměr 1,2 (v Praze) a domnívám se, že i jinde.Mluvený projev pana Jakeše jasně ukazuje na lehce podprůměrnou inteligenci. Pamatuji si na několik jeho projevů,kdy mu bylo okolo 50-ti let.
22 hlasů
ks
17.11.2009 08:22
neregistrovaný
Odhliadnuc od toho co bol a nebol p. Jakes, si myslim, ze nie je rozdiel medzi Beethovenom, Mozartom atd. (ja viem, ale myslim v rovine "produktovej"). Vsetci dostali zaplatene a predpokladam, ze keby som teraz napalil bednu CD s Mozartom, Beethovenom a isiel to predavat na trh, tak asi razdva skoncim na policii za porusovanie autorskych prav a musim zaplatit milionove usle zisky.
Len nech si to autorsky zvaz vyzere. Pustaju to komrcne radia, pustaju to komercne televizie a urcit nie preto, aby informovali o aktualnom spolocenskom diani. Dnes plati kazdy za hocico, za napalovacku sa plati vypalne, za CD/DVD za plati vypalne rep autorsky zvaz, nerozumiem preco by teda aj sam autor nemal dostat min. symbolicku sumu za svoj "vyplod".
53 hlasů
sekkebo
17.11.2009 08:14
neregistrovaný
Jakeš a (de)Bilak se hloupými narodili a od té doby se u nich nic nezměnilo. Nejsmutnější je, že takoví tady budou strašit snad do sta let
60 hlasů
Taky jsem se narodil chytrej.
17.11.2009 17:33
neregistrovaný
Buď rád,že tady ještě jsme.
31 hlasů
Dan
17.11.2009 03:00
neregistrovaný
Ten dědek je snad zlej sen.
33 hlasů
Jirka.
17.11.2009 07:33
neregistrovaný
Pro františka,,,,mluv za sebe s tím že tu Jakeše nikdo nechce.Já například ho tady chci a věřím že i několika ostatním lidem nevadí,ale přát někomu aby chcíp se nedělá.
33 hlasů
františek
17.11.2009 01:01
neregistrovaný
ty bolševická zrůdo ty chceš ještě za něco platit? ty kterej jsi měl viset na první lampě hned po roce 89? chcípni už nebo se neozívej. Nikdo tě tu nechce ani nikoho z vás. Už jste se ukázali.
27 hlasů
pan Pánek
17.11.2009 00:06
neregistrovaný
pokud jste to nepostřehli, tak se Milouš v rozhovoru ve flash okně č. 1 kvalitně uprdnul a to na přeomu 48. a 49. vteřiny. je to vážnéé.
27 hlasů
šimon
17.11.2009 09:01
neregistrovaný
Linhart
16.11.2009 21:32
neregistrovaný
A za tu ideologickou pornografii dnes na ČT 1 - \"Vyprávěj\"někdo honorář dostane?
51 hlasů
Petr
16.11.2009 20:39
neregistrovaný
Tak proč není TV on-line (veřejno právní) taky volná (jen některé pořady ?), když už jsem zaplatil povinnej koncesionářský poplatek. Tak ať si to dědek užije, tehdy jsme se v té době aspoň zasmáli a ulevilo se nám.
30 hlasů
Tom
16.11.2009 19:07
neregistrovaný
Milouš byl vždycky komická figurka neschopná dát dohromady souvislou větu. Ovšem nemyslím, že by ho současní politici svojí kvalitou nějak převyšovali.
46 hlasů
B
16.11.2009 18:58
neregistrovaný
Celá diskuse ja vzpoura deprivantů, to je lidí těžce zakomplexovaných, kteří se nedokáží vyrovnat s životní situací a podle toho ta diskuse vypadá. Vlastně to ani není diskuse, je to jen duševní bída jejich autorů.
41 hlasů
diskuze
16.11.2009 19:11
neregistrovaný
Tak nám ukaž konstruktivní diskuzi a dej do placu duševní bohatství své osobnosti.Ať alespoň máme představu.Může to být klidně diskuzní příspěvek i se s,ale k věci.
30 hlasů
mm
16.11.2009 18:56
neregistrovaný
No přece podle autorského práva je to je to jeho výplod. Ha,ha,ha.
32 hlasů
Baryk jun.
16.11.2009 17:52
neregistrovaný
Nejen Jakeš si zaslouží honorář... Meli by je dostat všichni, ty honoráře. A nechal bych je vybrat. Houpací nebo bouchací...
49 hlasů
brr
16.11.2009 16:52
neregistrovaný
redakce - to není Miloš ale Milouš
23 hlasů
jejda
16.11.2009 17:07
neregistrovaný
Mýlíš se ty bobánku,ne redakce.Milouš je už překonaný polistopadový žvást.
49 hlasů
16.11.2009 18:07
neregistrovaný
Jistě. Docela obyčejný polistopadový žvást v docela obyčejném souladu s docela obyčejnou matrikou.
27 hlasů
.
16.11.2009 19:12
neregistrovaný
pro Jitka
17.11.2009 10:58
neregistrovaný
To ti chtěl udělat radost.
26 hlasů
jitka
17.11.2009 09:23
neregistrovaný
Na závěru rozhovoru v Týdnu to Jakeš přiznává, že je Milouš. Tak sklapni panty.
26 hlasů
Než
16.11.2009 16:12
neregistrovaný
jednoho agresivního, lživého gaunéra Topola, tak raději deset Jakešu!
50 hlasů
můra
16.11.2009 15:53
neregistrovaný
Samzřejmě by se mu to mělo zplatit. Já musím platit jakýsi příspěvěk za prázdné CD, jenom proto, že bych si na něj mohl, nedej bože něco vlastního uložit. Navíc na tom někdo vydělá těžké peníze, tak ať platí, neníliž pravda?
39 hlasů
:-)
16.11.2009 17:50
neregistrovaný
Ano? A od kdypak se nesmí volně vydávat politické projevy? Ať už na tom někdo vydělává nebo ne, rozhodně do toho vložil víc než ten Jakešovic dement. A propos, on Mistrovi někdo bránil, aby si to vydal sám pod vlastním copyrightem jako umělecké dílo a byl tak navěky za vodou? Jenže to by se nejdřív v té jeho "yntelygentňý lepce" muselo urodit něco jiného, že?
30 hlasů
best
16.11.2009 15:09
neregistrovaný
Jakešův projev je k nezaplacení.Čím častěji ho budeme připomínat,tím větší popularitu získá.Pro srandu jsou dneska spíše projevy a vystoupení mnohých politiků polistopadových.Ve srovnání s nimi se Jakeš nemusí stydět.
39 hlasů
Tonda
16.11.2009 15:14
neregistrovaný
Jakeš by se měl stydět. je to za a) hlupák za b) člověk, který vědomě podporoval zločinecký režim. Nebo tak trochu obojí.
Nemá si na co stěžovat,sám ze sebe udělal blbec, stěžovat si může leda tak sám na sebe.
25 hlasů
to Tonda
16.11.2009 15:31
neregistrovaný
a)známe větší hlupáky b)je správně - podporoval vědomě,ale on ani většina nepovažovala tehdy režim za zločinecký.Po "bitvě" jsme všichni disidenti nebo generálové.Jinak Jakeš přece nemůže současné poměry chválit a proti současným poměrům přece aktivně nevystupuje.Zajímají se o něho sdělovací prostředky.Toť vše.
61 hlasů
D
17.11.2009 03:09
neregistrovaný
b) To je blbá výmluva. Hitler, Goebbels, Himmler a spol. také nepovažovali tehdejší svůj režim za zločinecký.
51 hlasů
F
17.11.2009 12:09
neregistrovaný
Jakeš nebyl Hitler,Goebbels,Himmler a spol.Jakeš sice sehrál také významnou úlohu,ale hlavně tím,že nechtěně napomohl k rychlejšímu pádu minulého režimu.Později ho už překonal pouze Čalfa,který má zásluhy na předání moci.
28 hlasů
Tonda
16.11.2009 15:56
neregistrovaný
Chápu, po bitvě je každý generál. Ve 40.letech zahynuly miliony lidí díky konečnému řešení.Ale no co, většina Němců si tehdy myslela, že jsou vyšší rasa a že je správné zbavit se odpadu společnosti a nižší rasy. No co, chybička se vloudila, po bitvě je každý generál. Pane za většinu se nikdo schovávat nemůže.
Jakeš byl ve vládě, která má na svědomí mnoho zkažených lidských životů.
33 hlasů
to Tonda
16.11.2009 17:16
neregistrovaný
Nikdo neobhajuje minulost a Jakeše,ale jeho zvolení bylo východiskem z nouze a jen uspíšilo pád režimu.I proto předání moci proběhlo v pohodě a téměř s fanfárama.
28 hlasů
to Tonda
16.11.2009 17:16
neregistrovaný
Nikdo neobhajuje minulost a Jakeše,ale jeho zvolení bylo východiskem z nouze a jen uspíšilo pád režimu.I proto předání moci proběhlo v pohodě a téměř s fanfárama.
32 hlasů
prďola
16.11.2009 14:56
neregistrovaný
Projev soudruha Jakese je majetkem statu, podle ekonomicke maxisticko-leninske komunisticke ideologie. Jak videt, komuniste haji komunismus jenom do te doby nez to zasahne jejich vlastni zajmy, ci kapsy... :-)
31 hlasů
Trapas Klause
16.11.2009 14:16
neregistrovaný
Jakeše překonal Klaus na debatě se studenty v přímém přenosu,kde propagoval svou knihu a všechny zval na autogramiádu,kde si ji mohou koupit ! Věnoval tomu asi 5 minut a BYL TRAPNÝ !!!!!
58 hlasů
?
16.11.2009 18:03
neregistrovaný
Nepřekonal. Klausovo vystoupení lze aspoň pojmenovat, zařadit a shrnout: při debatě se studenty propagoval svou knihu a byl trapný (přesně jak říkáte). Ale Jakešovo vystoupení nelze ani pojmenovat, ani zařadit, ani shrnout: někde byl z neznámého důvodu, vůbec nic neřekl a v nikom nezanechal vůbec žádný pocit. Kdyby byl býval aspoň trapný! Nikde nic. Přímo čítanková ukázka myšlenkového vakua. Proto se tomu jde jen smát.
26 hlasů
Abdul
16.11.2009 13:43
neregistrovaný
Samozřejmě pane Jakeši,že na honorář máte nárok.O to by se ale mělo postarat zločinecká tlupa s názvem OSA. U Vašeho projevu se člověk aspon pobaví,na rozdíl od zvratků Havla se svou bandou co obelhali republiku.A ti si nakradli a ještě se nechávají vše zaplatit raději víc a dopředu.
65 hlasů
Tonda
16.11.2009 15:19
neregistrovaný
Vy toho v hlavě asi moc mít nebudete. Co takhle nějaký důkaz pro vaše lži? Jak si Havel nakrad, snad tím nemyslíte Lucernu, kterou právem dostal když mu ji komouši, které tak obhajujete, ukradli. To byli zloději. Havel je autorem několika světově uznávaných her, jsou vynikající. Je jedním z nej. spisovatelů našeho státu. Ten, nepotřebuje vydělávat na projevech. A co umíte vy,kromě hloupých lží, které šíříte na internetu?
30 hlasů
To Tonda
17.11.2009 20:21
neregistrovaný
Možná,že jsem asi přehlídl některé "drama" toho opilce,takže bych byl rád věděl Tondo která to je.A s tou lucernou ukázali všem jací jsou to kreteni celá familie.Já neobhajuji komouše,protože to bych musel milovat i Toho chrchlu.Pěkně si pomáhali navzájem.Opravdu "bojovník" jen co pravda.Tebe bych s ním na pár dní zavřel ,aby sis mohl ty zvratky vyšmáknot.
26 hlasů
jirka
16.11.2009 17:46
neregistrovaný
Souhlas s můrou,Tonda asi myslí tu geniální hru s Landovským v tom pivovaru.A když je Havel tak geniální a zastává se ho,tak at' mu ho vykouří a on ho za to třeba pozve na pivo.Dokážu si představit co je Tonda zač,když slintá nad opileckýma blábolama od Havla.
35 hlasů
můra
16.11.2009 15:49
neregistrovaný
Havel a nej spisovatel? Proboho, co napsal tak světoborného, kromě těch jeho opileckých blábolů?
51 hlasů
Tonda
16.11.2009 16:01
neregistrovaný
Jestli považujete ty geniální dramatické hry za opilecké bláboly, tak to je pak těžké. Copak rád čtete? Ferdu Mravence, nebo nějaký román o dělníkovi z 50.let?
Pane, studuji divadelnílní fakultu a věřte mi, že čeští i světoví odborníci na divadelní vědu považují Havlovy hry za vynikající díla. Jaké vy máte vzdělaní, že si myslíte, že rozumíte divadlu více než odborníci?
26 hlasů
Tonda
18.11.2009 11:04
neregistrovaný
Reagovat na odkazy níže nejde, nevím proč. Tak na ně za reaguji nad nimi: Jsou to výplody lidí, kteří evidentně o literatuře a divadle nic nevědí. Tak krátce: Srovnávat lit. kritiku dnešní a komunistickou může jenom blbec. Jistě, Havel a disidenti jsou protěžovaní autoři, ale bylo logické, že tito autoři budou mít protekci, protože celá léta nemohli vydávat. Podívejte se na Hrabala,toho taky považujete za škrabala bez špetky talentu? Dnešní lit. kritika možná nadržuje disidentům, ale nikdo ji nic nepřikazuje. Není to žádná ideologie. Srovnávat Havla s komunistickými romány může jen člověk, který o lit.nic neví.
Další reakce: Pane,já jsem taky přečetl stovky knih na a co?Pokud chcete, napište mi svůj email a já vám klidně pošlu stručný výčet, proč jsou Havlovy hry vyjimečně z hlediska vývoje divadla. Pokud mi to vyvrátite a napíšete mi, kteři autoři už před Havlem použili dané prostředky,pak uznám, že máte pravdu.
A k mém turbostudování. Nejsem v Plzni. Pokud si myslíte, že všichni dnešní studenti jsou rychlokvašky, tak jste nejspíš prošťáčci s komplexem, kteři se nikdy na školu nedostali.
46 hlasů
Tondo,Tondo
17.11.2009 20:26
neregistrovaný
Jestli jseš taky turbostudent ,tak tvoje znalosti chápu.
Zkus zavolat panu Chocholouškovy,on tě vyléčí.Nebu -
deš tam sám.Bude tam celá tvá" universita."
28 hlasů
West
17.11.2009 00:10
neregistrovaný
To kdysi klády jako Karhanova parta, Zítra se bude, Rudá záře nad Kladnem atd považovali mnozí odborníci za vynikající díla a jejich autory jako byl Zápotocký nořili do superlativů. A kdepak jsou ti odborníci a ty hry? A mezi tím co tvoří Havel a totální blbostí zas tak ohromný rozdíl není...Ono opakovat pitomosti o tom že je něco geniální protože to říká nějaký "odborník" a nemít na to názor je daleko debilnější než říct vlastní názor! Obzvlášť v umělecké branži se to nevyplácí.
39 hlasů
realista
16.11.2009 19:38
neregistrovaný
Tondo, Tondo, přečetl jsi ve svém životě alespoň 5 knih od uznávaných autorů, které by jsi mohl porovnat s Havlovými knihami? To, že v dnešní době studujete divadelní fakultu, mě utvrzuje v tom, že jste evidentně z polistopadově protečkční rodiny a musíte proto "držet linii". Přečetli jsme s manželkou stovky, možná tisíce knih a domnívám se proto, že mám trochu právo napsat: kdyby V.Havel nebyl disident, nikdo by si jeho knihy pro jejich literární hodnotu nekupoval.
36 hlasů
slavek
16.11.2009 14:12
neregistrovaný
Dobré rozhodnutí.
26 hlasů
Karel
16.11.2009 14:21
neregistrovaný
Ale pánové, Milouš Jakeš má přece vystaráno - věřím tomu, že důchod má více než slušný.
48 hlasů
Saturnin
16.11.2009 13:23
neregistrovaný
Většina komentářů se netýká obsahu článku, ale silné nenávisti k Panu Topolánkovi, Havlovi a Klausovi. Diskutující, proč jste plní nenávisti, není to náhodou vaše osobní nedostatečnost a frustrace? Proč z vás někdo nenapíše humornou poznámku,která by nikoho neurazila?
29 hlasů
Karel
16.11.2009 14:16
neregistrovaný
Já myslím, že soudruh Milouš Jakeš by měl dostat nějaké ocenění, nějaký řád nebo tak něco, neboť i on (kromě V.Havla a M.S.Gorbačova) VELMI výraznou měrou přispěl k pádu komunismu v Československu - a nejen tímto zmiňovaným projevem... ;o))
27 hlasů
West
16.11.2009 23:41
neregistrovaný
On by to měl dostat i Zifčák alias Martin Šmíd! Jen díky ním máme dnes demokracii a svobodu!Disidentů bylo 5 a 1/2 a stejně celej totáč prochlastali!
27 hlasů
Jirka Cibulka
16.11.2009 13:15
neregistrovaný
No, koukám, dneska je cenzorem někdo "kovaný" a loajální s tou modrooranžovou bandou....
24 hlasů
jenik
16.11.2009 13:09
neregistrovaný
pani redaktori, proc propagujete toho cloveka a s nim i komunistickou ideologii? . . pomahate jim, aby se zviditelnili, je to stejne jako s egocentristou paroubkem a dalsimi obludami nasi politicke sceny. . . . nepiste o nich nebo alespon co nejmene, at zaniknou a daji tak prostor novym, nezkazenym lidem
47 hlasů
to jenik
16.11.2009 17:21
neregistrovaný
at pišou jenom o našem inzenýrovy panu Topolánkoviy, který bude za týden doktorem práv v Plzni
37 hlasů
Samyusmev
16.11.2009 12:56
neregistrovaný
V rudých dobách všichni, kteří chtěli vystupovat, museli mít tzv. přehrávky a/ museli přijít s nějakým vystoupením
b/museli přesvědčir soudržskou porotu, že umí číst a noty
c/ potom se museli vyznat ve světové politice, znát ministry, představitele KSCˇ i KSSS.....
A´t si lidový umělec Jakeš udělá také tyto zkoušky. Rád bych šel do poroty. Kuk
28 hlasů
Hz
16.11.2009 12:33
neregistrovaný
Každý člověk má slabší chvilky. Tak proč se taky nepřipomíná, jak pan Havel při cestě z pohostinství na Hrádeček spadnul do močůvky?
40 hlasů
to Hz
16.11.2009 17:24
neregistrovaný
taky se nametenej vyválel v koupelně hotelu při prezidentské cestě někde v Asii a zlomil si pazouru
28 hlasů
TOnda
16.11.2009 15:30
neregistrovaný
Pane, co takhle se zamyslet, než napíšu koninu. Ono se to připomíná, jenže neexistuje žádný záznam. Chápete? Srovnáváte jabka s hruškama. A krom toho, to je právě rozdíl mezi Jakešem a Havlem. Havel toho v životě dokázal hodně a myslím, že se za tuto historku ani nestydí.No co, každý se někdy napije. Ale Jakeš uměl akorát lézt straně do zadku , stoupat nahoru a dštít nenávist vůči ideovým nepřátelům. Proto si bude historie právem Jakeše pamatovat jako břídila se směšným projevem. Kdyby byl Havel mamlas, taky si ho budeme pamatovat jen jako ňoumu, co spadl do močůvky.
20 hlasů
22
17.11.2009 15:18
neregistrovaný
Havel toho v životě dokázal skutečně hodně, prochlastal 20 let života v pražských kavarnách a pořád na to měl., což Jakeš nedokázal a neměl na to, co????
31 hlasů
WorldWidePimpaku
16.11.2009 12:20
neregistrovaný
Koupíte si Jakešův projev na DVD? Nabo si ho stáhnete z iTunes? Nakonec ale, proč ne - když můžou být Benešovy dekrety tak populární, že si je každá domácnost pořizuje jako dříve bibli ...
http://www.pimpaku.cz/content/hit-mezi-v-no-n-mi-d-rky-pro-rok-2009
26 hlasů
F. Šindelář
16.11.2009 11:52
neregistrovaný
Pane Jakeši, nikdo z vás blbečka nedělá. To si jenom namlouváte.
33 hlasů
Cynik
16.11.2009 11:38
neregistrovaný
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
milan
16.11.2009 11:33
neregistrovaný
AŤ žije 20.let sametové revoluce.Dnes nám konečně vládne inteligence.
29 hlasů
rk
16.11.2009 12:28
neregistrovaný
nebojte, ja vasi ironii pochopil... miloš ani jjjj dnes vtipnou kasi nemeli....
27 hlasů
miloš
16.11.2009 12:06
neregistrovaný
milane,vy vidíte rozdíl mezi s.M.Jakešem a s.rotným M.Topolánkem?
40 hlasů
jjjj
16.11.2009 12:05
neregistrovaný
Snad podvodníci a zloději nám vládnou.TAK SI NIMI SLAV TY VOFCE.
32 hlasů
Flint
16.11.2009 11:30
neregistrovaný
Oč je Jakeš horší než soudruh podpraporčík Topolánek, který se se zavedenou vakuovou pumpou a nacpanou anální zátkou se sjetými děvčaty potuluje po italských plážích ?!
48 hlasů
Tonda
16.11.2009 15:35
neregistrovaný
CO kdybyste místo těchto zvrátků občas otevřel noviny. Zjistil byste, že Topolánek nám dávno nevládne. Premiérem je Fisher. Máte snad pocit, že pan Fisher má inteligenci a úroveň Miloše Jakeše? Vy byste chtěl žít raději ve státě, kde vládnou Jakešové a jemu podobní?
44 hlasů
Tondo,
16.11.2009 16:20
neregistrovaný
ale když byl Jakeš u moci, tak panu, tehdy soudruhovi Fischerovi, asi nijak nevadil, ne? Byl to přece jeho nejvyšší stranický šéf.
19 hlasů
public final
16.11.2009 11:10
neregistrovaný
naturalie pan milous nebere ? pak kulu a brojleru by to mozna spravilo :)
43 hlasů
jk
16.11.2009 11:07
neregistrovaný
Dříve Milouš Jakeš, nyní zvaný Alias... Ale zapomínáme, že si ho straníci vybrali stejnými metodami jako jiní Stáňu Grosse... A někdo jim dával ve volbách svoje hlasy čímž je usvědčívat, že \"dobře to děláte soudruzi, dobře...\" Je docela možné, že to byli ONI...
24 hlasů
Gambri
16.11.2009 11:00
neregistrovaný
Redakci Týdne: neurážejte neustále Miloše Jakeše. Do velkým terčů se strefuje snadno. Podobáte se kryse z kanálu která v žije ve stoce.
50 hlasů
Gambri
16.11.2009 11:45
neregistrovaný
Toto jsem napsal já. Gambri.
49 hlasů
Gambri
16.11.2009 11:43
neregistrovaný
Toto jsem nepsal já. Gambri.
28 hlasů
muhaha
16.11.2009 13:58
neregistrovaný
To psal Gambrinus.
53 hlasů
Mar
16.11.2009 11:10
neregistrovaný
Jako obvykle velmi rozumné názory, bohužel v tomto protiklausovském státě velmi naivní. Nepřátelé Václava Klause i Miloše Jakeše všude, kam se podíváš a ovládají nás, naneštěstí...
30 hlasů
david
16.11.2009 11:17
neregistrovaný
Opravdu ukázkový prototyp mladého, ideologicky vybroušeného komsomolce, který se jen klepe na to, až ho soudruzi slavnostně pozvou do "Strany". A tak do nekonečna předpisově přežvykuje floskule papá Klause, aniž by nad nimi jenom trochu zapřemýšlel. Charakteristické proto také je, že oč méně věci rozumí, o to přesvědčeněji a zaníceněji o ní hovoří.
18 hlasů
Mar
16.11.2009 11:24
neregistrovaný
david, 16.11.2009 11:17 Plácáte hloupé nesmysly a jen tím sám sebe shazujete a usvědčujete z neschopnosti vést racionální a argumenty podloženou diskuzi. Vy moc úspěšný ve svém životě nejste, viďte? V tom případě rozumím vaší touze svůj frust si vybít aspoň anonymně na internetu. Ona je to pro vás zřejmě taková psychoterapie. :o)
35 hlasů
Zaplaceno dostal
16.11.2009 10:58
neregistrovaný
Asi jinak, než by si představoval, ale nebýt podobných projevů, celkového chování, 'revoluce' nepřišla. No a jelikož nebyla tak moc dokonalá, ODS se začíná chovat stejně - včetně projevů - možná by i oni měli dostat zaplaceno, resp. by potřebovali vyprášit kožich.
40 hlasů
kr
16.11.2009 11:39
neregistrovaný
zijete ve slusne iluzi. jestli myslite, ze byla revoluce vyvolana skrze tyto projevy, tak jste mne opravdu dojal.
19 hlasů
Mar
16.11.2009 10:51
neregistrovaný
Něco na tom bude, v té době jsem byl mimo jiné i na pionýrském táboře. Promítali nám tam "zakázaný film Trhák" s Kukurou, který emigroval a náš oddíl se jmenoval "Berušky": Dále jsem absolvoval první přijímání v kostele a poté šel na střední školu zemědělskou a na brigádu do NDR.
28 hlasů
Bábí Zlopochvová
16.11.2009 10:43
neregistrovaný
Jaký je rozdíl mezi Jakešem a Havlem???
http://www.scribd.com/doc/22206760/Havel-vyslech-17-listopadu
36 hlasů
pro Mar
16.11.2009 10:34
neregistrovaný
Plácáte hloupé nesmysly a jen tím sám sebe shazujete a usvědčujete z neschopnosti vést racionální a argumenty podloženou diskuzi. Vy moc úspěšný ve svém životě nejste, viďte? V tom případě rozumím vaší touze svou frustraci si vybít aspoň anonymně na internetu. Ona je to pro vás zřejmě taková psychoterapie. :o)
22 hlasů
Vendol
16.11.2009 10:00
neregistrovaný
Jakeš je stejně bizarní jako Havel, který opakovaně žádal "humanitární bombardování" Srbska a z nás chtěl udělat amerického lokaje poslušně a bez odmluvy dodávajícího vojáky do neustálých amerických válek. Jakešem pohrdám stejně jako Havlem. Jsou to tragikomičtí kašpárci.
41 hlasů
Tonda
16.11.2009 15:47
neregistrovaný
Pane Vendol, vy byste to všechno zlvádl lépe, viďte? Copak nechápete, že bylo potřeba najít západní spojence, abychom se co nejvíce dostali z vlivu Ruska. Dnes už se nám to opět nedaří a Putin má plynem v hrsti půlku Evropy a převlečení komanči typu Paroubka se za ním ještě jezdí klanět. Uznávám, že bombardování bylo neštastné, ale ono to tam nebylo až tak jednoduché. Je pochopitelné, že se obrátil na Ameriku jako spojence.
21 hlasů
ta
16.11.2009 10:18
neregistrovaný
Jestli nevidíš rozdíl mezi J a H, tak jsi ne kašpárek, ale kašpar.
38 hlasů
Jirka Cibulka
16.11.2009 10:33
neregistrovaný
"J" je v abecedě za "H", ne? To bude ten rozdíl. Ale Jakeš a Havel, tam je rozdíl trochu jiný. Jakeš byl funkcionářbývalého režimu, Havel byl donašeč bývalému režimu. A když Stb v listopadu 89 po vzoru "perestrojky" potřebovala "symbol revoluce", ve vidině restitucí to vzal. Charakter mají asi pokřivený oba. Jeden pro přesvědčení, druhý pro mamon. Čest.
47 hlasů
Tonda
16.11.2009 15:44
neregistrovaný
Havel nebyl udavač a vy to moc dobře víte. Existuje vůbec větší ubožák než ten, který se nezmůže na nic jiného než na šíření lží na netu? Máte nějaký důkaz?
21 hlasů
to Tonda
16.11.2009 17:31
neregistrovaný
Cibulkův tisk Rudé krávo, Havel byl veden jako KTS, Cibulka tam otiskl dokonce záznam z Havlovy výpovědi o cestě do NSR, kam zlí komunisti Havla bez problémů pustili
25 hlasů
voráček
16.11.2009 11:08
neregistrovaný
Dobré dopoledne ruďásku! To už jste vystřízlivěl?
24 hlasů
Jirka Cibulka
16.11.2009 12:12
neregistrovaný
Nevím jak vy, ušmudlaní pravičáci z Kolbenky. ale já nejsem notorik...
28 hlasů
jens
16.11.2009 09:31
neregistrovaný
Já bych mu zaplatil.
34 hlasů
taipan
16.11.2009 08:38
neregistrovaný
Čím to, že mi ten Jakeš připomíná Kikinu Klause? Svou neinteligencí, neznalostí cizích jazyků, podělaností a koneckonců i tím, že jsou oba "jako kůl v plotě". Jakeš v 1989, Klaus v roce2009. Páreček kašparů k pohledání.
81 hlasů
Kája
17.11.2009 10:03
neregistrovaný
http://www.webvize.cz/play.php?vid=587
25 hlasů
barrel
16.11.2009 22:54
neregistrovaný
...to, že ti na tohle naklikali tolik hlasů svědčí pouze o tom, že "luza nezná v ničem míru...." a je jí (té luzy) v každé společnosti víceméně většina. Založ stranu - jistě bude většinová. A hlavně ještě blbější než všechny ostatní. A to už je něco.
26 hlasů
Gambri
16.11.2009 10:54
neregistrovaný
Takhle může špinit vlastního generálního tajemníka i prezidenta pouze spratek.
30 hlasů
Gambri
16.11.2009 11:42
neregistrovaný
Toto jsem nepsal já. Gambri.
22 hlasů
Gambri
16.11.2009 10:34
neregistrovaný
Takhle může špinit vlastního prezidenta pouze spratek.
40 hlasů
Gambri
16.11.2009 11:44
neregistrovaný
Toto jsem nepsal já. Gambri.
22 hlasů
Mar
16.11.2009 09:59
neregistrovaný
Ty osobnostní vlastnosti, to nevím - neznám ani jednoho z těch dvou pánů, abych je dokázal takto ohodnotit, ale ty jazyky? V tom jste trošku dost mimo mísu, ne? Klaus totiž umí velmi dobře anglicky, německy a rusky, což je snad dostatečně kvalitní jazyková vybavenost, ne? Kolik současných nejen politiků, ale také i managerů v soukromých firmách ovládá víc cizích jazyků než Klaus?
39 hlasů
Ja
16.11.2009 10:03
neregistrovaný
Ja mam sice Pana Prezidenta velice rad, je to posledni narodni rek bojujici za ceske zajmy. Ale jazyky opravdu neumi, jen rusky, po mamince rustinarce-slavjanofilce se sirokym srdcem. I ten projev pred EP musel Pan Prezident cist z papirku cesky, ale zase to alespon tem zapadakum nadal!
52 hlasů
Mar
16.11.2009 10:11
neregistrovaný
Nejen rusky, ale i anglicky a německy umí dostatečně dobře (nemám na mysli výslovnost, ale znalost pojmů a gramatiky). Tu němčinu snad trochu ohodnostit umím, protože můj táta je bývalý DeDeRón a v bývalém DDR (dnes "nových spolkových zemích") mám polovinu rodiny. ;-) Angličtinu jsem sice měl pouze ve škole, ale i tento jazyk si neskromně v případě Klause dovoluji hodnotit jako velmi dobře zvládnutý. O Klausovi řada lidí jen z nenávisti vůči jeho osobě říší množství bludů, které nemají s realitou vůbec nic společného. Jeho údajná jazyková nevybavenost je jedním z těchto bludů. Tak to prostě je a racionálními argumenty to není možné vyvrátit.
40 hlasů
Mar
16.11.2009 10:32
neregistrovaný
to "Ital 16.11.2009 10:28"
To nevím, ale pochybuji o tom. Avšak rusky, německy a anglicky dobře umí zcela nepochybně a racionálními argumenty se to vyvátit nedá, protože to tak je. ;-)
28 hlasů
Mar
16.11.2009 10:30
neregistrovaný
david, 16.11.2009 10:22
Plácáte hloupé nesmysly a jen tím sám sebe shazujete a usvědčujete z neschopnosti vést racionální a argumenty podloženou diskuzi. Vy moc úspěšný ve svém životě nejste, viďte? V tom případě rozumím vaší touze svůj frust si vybít aspoň anonymně na internetu. Ona je to pro vás zřejmě taková psychoterapie. :o)
34 hlasů
Ital
16.11.2009 10:28
neregistrovaný
umi taliansky!!!!!!!!!!!!!!!!!!
31 hlasů
david
16.11.2009 10:22
neregistrovaný
To jste měl říci hned, soudruhu, že jste od Honeckerů. Otec východoněmecký komunista, matka čs. komunistka, nedivím se, že vám Klaus imponuje. Tak moc, že musíte i lhát - Klaus opravdu, ale opravdu německy ani anglicky neumí.
24 hlasů
Ja
16.11.2009 09:28
neregistrovaný
Cim to? Nejspis tim, ze jste ocividne dementni. :)
34 hlasů
pepek
16.11.2009 08:30
neregistrovaný
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
Cynik
16.11.2009 11:44
neregistrovaný
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
fakeidentitiy
16.11.2009 10:45
neregistrovaný
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
Cynik
16.11.2009 11:44
neregistrovaný
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
taipan (81 hlasů) 16.11.2009 08:38
Čím to, že mi ten Jakeš připomíná Kikinu Klause? Svou neinteligencí,...
Abdul (65 hlasů) 16.11.2009 13:43
Samozřejmě pane Jakeši,že na honorář máte nárok.O to by se ale mělo...
to Tonda (61 hlasů) 16.11.2009 15:31
a)známe větší hlupáky b)je správně - podporoval vědomě,ale on ani...
sekkebo (60 hlasů) 17.11.2009 08:14
Jakeš a (de)Bilak se hloupými narodili a od té doby se u nich nic...
Trapas Klause (58 hlasů) 16.11.2009 14:16
Jakeše překonal Klaus na debatě se studenty v přímém přenosu,kde...