Hlavní strana > Domácí
Jihlavský donkichot se oběsil na protest proti obchoďáku
03.01.2009 09:00 Původní zpráva
Boj proti výstavbě obchodního centra představoval pro Jiřího Simona otázku života a smrti. Když úřady vznik City Parku posvětily, spáchal sebevraždu. Na Nový rok se oběsil nad jedním ze vchodů do nákupního komplexu.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Zde si najdete důkazy
21.01.2009 11:17
neregistrovaný
Syn Jiřího Simona v Pondělí zveřejnil všechnu dokumentaci, kterou jeho otec nasbíral ohledně "City parku Jihlava" ... Zde najdete vizualizace, které nebyly dodrženy, součastný stav, návrh kupní smlouvy na odkoupení nemovitosti Simonových (koupení jejich mlčenlivosti) a jiná vyjádření úřadů .... ! Vše si zde můžete důkladně přečíst a možná pochopíte, proč ho to dohnalo k sebevraždě......
62 hlasů
Odkaz ZDE
21.01.2009 11:22
neregistrovaný
www.iclubjihlava.cz/dokumenty.html
44 hlasů
JIhlavák
07.01.2009 21:05
neregistrovaný
Simonovi nabízel investor údajně za tu jeho ratejnu na neskutečně blbým místě s výhledem na garáže a dvě opuštěné fabriky asi 6 milionů, ačkoliv úřední odhad byl asi 2,7 milionu. Za 6 milionů si v Jihlavě koupíte dva solidní 3+1, nebo solidní pozemek i se slušným domkem. Pan Simon chtěl prý až 20 milionů. V takovém případě je pro investora lepší podstoupit zdlouhavé procesy na úřadech, které jsou ale levnější než rozmar tohoto pološílence, kterého teď tady litujete. Opustila ho žena i děti, nevím proč, ale oni zřejmě ví mnohem lépe než my, kdo byl pan Simon za člověka, asi ten jeho koníček prudit na úřadech a nekonečně žvanit po diskusích na internetu stál velké peníze, resp. je nevydělával, protože místo toho psal stížnosti a reakce. Co když to celé byla jen zástěrka, jak z někoho vybouchat několik milionů navíc? V JIhlavě byl považovanej za blázna, to si samozřejmě profesionální reportér nemůže dovolit, když k tomu nemá důkaz. Ostatně vezmě si normální člověk život kvuli obchodnímu domu? Ví tady někdo, že Ti, kteří jse ještě před dvěma týdny panu Simonovi na webech vysmívali, uráželi, nadávali mu a posílali ho do hajzlu, tak ti samí mu dnes vzdávají hold? Vi se, že ti samí teď chtějí pro pan S. památník, pálí za něj svíčky a pořádají pochod jeho památku? Něco tak hnusně pokryteckého jsem už dlouho nezaznamenal. Fujj, je mi z nich na blití. Takže pomaleji s těmi soudy! Článek podle mě není napsanej blbě, ale vykreslit všechny barvy té události by chtělo trochu víc místa.
56 hlasů
Ziki
07.01.2009 18:50
neregistrovaný
A nejsmutnější na tom všem je, že ani takovýhle čin nedokáže změnit přístup a morálku těch nahoře, podmáznutý noviny napíšou že to byl blázen, ředitel CPJ že s ním nikdy nemluvil, a do měsíce všechno bude jako dřív. Upřímně doufám že existuje posmrtný život, aby pan Simon mohl ve svém boji pokračovat.
55 hlasů
JIhlavák
07.01.2009 21:14
neregistrovaný
On to byl blázen...
48 hlasů
Jenda
05.01.2009 20:14
neregistrovaný
Tak kdo nesouhlasí se CityParkem, ať se pověsí vedle něj. V dnešní době celkem primitivní způsob protestu.
I když když prohlížím práce tohoto pána, byl to velmi chytrý člověk.
Existují ale taky lidé, kteří neunesou prohru. A když se 2 takový potkají, tak to může skončit i takhle.
82 hlasů
Pet
27.01.2009 13:13
neregistrovaný
Když jsem se dozvěděla, co se stalo, připomělo mně to můj boj s jinou stavbu, kde fima nedoržuje hlukové limity a 7dní v týdnu 14 hodin denně ničí obyvatele hlukem 80-100dB, což prokázalo i měření SZÚ....až teď jsem se náhodou dozvěděla, že můj zbytečný boj probíhá s tou samou firmou, se kterou bojoval pan Simon. Z dopisů i jednání je naprosto jasně vidět, kdo koho platí a že pokud já nezaplatím víc, nemám šanci. A to jsem aspoň 8 hodin v práci (i tak je na zbláznění, ať už ten hluk, nebo ta bezmoc při jednání s úřady), důchodci a mámy na mateřské v tom bordelu, prachu a hluku musí trávit celé měsíce. I kdybych vyskočila z okna na staveniště, je mně jasné, že tím dosáhnu toho, že já budu mít konečně klid (a občas k tomu nemám daleko), ale systému ani PSJ se to nijak nedotkne. ČR je druhá země na světě nejvíc prolezlá korupcí. Vítězíme i nad Afrikou a Latinskou Amerikou.
32 hlasů
jirka
04.01.2009 17:08
neregistrovaný
za jeho smrt může vládnoucí modrá svoloč. je na čase spočítat jim to i s úroky a tohle jim připočíst navrch
341 hlasů
JIhlavák
07.01.2009 21:10
neregistrovaný
Za svoji smrt si může jedině sám. Až si vezmeš sám provaz, až se k tomu sám rozhodneš, bude to tvoje věc.
63 hlasů
Jirkův jubilejní klon
04.01.2009 18:18
neregistrovaný
Od Tvrdíka dostávám 40 Kč za hodinu hlasování a korunu za řádek příspěvku, ve kterém užiju obrat modrá svoloč.
Od Dimuna také tolik. Místo daní dávám 20Kč týdně Drymlovi.
50 hlasů
prisoner - prisoner.bloguje.cz
04.01.2009 14:58
neregistrovaný
Toto je naprosto otřesná zpráva - radní, kteří dohnali občana svého města k sebevraždě a ředitel obchoďáku, který je natolik arogantní, že je schopen tvrdit, že se s odpůrcem stavby budovy, za kterou odpovídá, nikdy osobně nesešel. Zřejmě má i pravdu, tuto špinavou práci za něho udělali najatí právníci a on má nyní jistě pocit čistého svědomí.
Čin pana Simona je pro mě o to více frustrující, že jsem občanem Pardubic, města, kam zřejmě jihlavští radní jedí na konzultace.
V centru města pár desítek metrů od historického náměstí vznikla podobná obluda - izraelským investorem vybudovaný obchodní palác. Radnice prodala pozemky uprostřed města investorovi za směšných 300Kč za metr, zatímco svým občanům, důchodcům, prodává městské byty na periferii za nepoměrně vyšší částky.
Navíc investor v průběhu výstavby zastavil načas stavbu a po Pardubicích kolují fotozáznamy ukazující, jak se na staveništi převáží bezúčelně několik měsíců suť z jednoho konce stavby na druhý. Radnice vyslala vyjednávací komisi, která měla investora přimět k dostavbě - výsledkem byla totální kapitulace a zřejmě korupce členů komise, neboť město v podstatě svůj majetek investorovi darovalo ve strachu, že zůstane centrum Pardubic skládkou a nedokončeným staveništěm. V době slavnostního otevření 25.11. bohužel radní nezařídili dobré počasí, takže většina obchodů v budově zažila povodeň v důsledku odfláknutých stravebních prací . Nyní zřejmě nastane dočasné uzavření z důvodu technických závažných nedostatků.
43 hlasů
anthar
04.01.2009 06:24
neregistrovaný
Člověk, který se občansky angažoval, je v titulku nazván donkichotem. Docela síla.
68 hlasů
abc
04.01.2009 09:40
neregistrovaný
Pro toho, kdo v Čechách žije, je to ale naprosto přesné vyjádření stavu. Zkuste se postavit proti rozhodnutí radnice, zkuste proti němu protestovat a sám uvidíte.
66 hlasů
testerman
03.01.2009 23:53
neregistrovaný
Zde je k precteni onen dopis na rozloucenou - http://www.zvedavec.org/naokraj_2940.htm?PHPSESSID=3dopkk2cjdh5l79gi5juob7qa0 Nyni je dulezite co nejvice rozsirit zpravy o tomto cinu a dat mu jistou vahu. Upřímnou soustrast příbuzným.
29 hlasů
marek
03.01.2009 18:23
neregistrovaný
Demonstrativní sebevražda (pověsil se nad vchodem centra, proti kterému protestoval) z nespokojenosti nad úředním rozhodnutím je zcela jistě činem psychicky nemocného člověka.
66 hlasů
Pet
27.01.2009 13:15
neregistrovaný
Zkuste si u takové stavby bydlet, jak dlouho Vám vydrží psychické zdraví...potažmo fyzické, pokud nevíte, co způsobuje nadlimitmí hluk a polétavý prach.
38 hlasů
Ana
05.01.2009 20:05
neregistrovaný
Pokud to byla sebevražda a ne pomsta po mafiánsku. Nebylo by divu. Pan Simon byl nepohodlně neúnavný a příliš toho "vyšťoural. Bude na straně policie zájem dopátrat se skutečné pravdy? Pochybuju, jihlavský magistrát se taky nezajímal o fakta o investorovi City parku, která mu pan Simon strkal pod nos a která hódně páchla...
Zrůda na jihlavském náměstí vyrostla ne díky diktátu komunistického režimu, ale díky kvůli stejnému diktátu jako zrůda City Parku - díky diktátu peněz. A díky mlčení lidí, občanů města. Budou mlčet i teď?
50 hlasů
Jihlavák
07.01.2009 21:16
neregistrovaný
Podle mě nevyšťoural nic. POdle mě nevytřískal z investora za svůj rozpadlej barák svých vysněných 20 milionů, na Silvestra se opil a v kombinaci s jeho vyšinutostí si šel skočit
32 hlasů
Solitér
03.01.2009 18:36
neregistrovaný
Je to asi nějak tak, jakobyste vylil močůvku např. na hroby obětí manželů Stodolových či heparinového vraha Zelenky.
44 hlasů
lerak
03.01.2009 18:02
neregistrovaný
Napadá mě otázka : " Rozuměl by si pan Palach s panem Simonem ? "
59 hlasů
Ein
03.01.2009 17:12
neregistrovaný
To je typicky české - když se někdo zasebevraždí, lidé projeví sentiment a začnou blábolit o tom, jak je vše v téhle zemi špatné a že se řítíme do horoucích pekel. Všichni naříkají, jak nemají peníze, ale obchoďáky praskají ve švech a chceme stále nové a nové obchody - teď si na ně budeme stěžovat? Zajímalo by mě, kolik lidí, co tu tvrdí, ať uctíme památku pana Simona tím, že nebudeme chodit do obchodních center skutečně nebude chodit do obchoďáků. Vsadil bych se, že nikdo. Střež se dne, kdy nebude na co nadávat!
PS: Po přečtení dopisu na rozloučenou pana Simona - a nic proti němu - i po přehdonocení jeho zoufalého činu nemám dojem, že byl úplně v pořádku. Ale je to jen můj názor.
85 hlasů
Solitér
03.01.2009 17:55
neregistrovaný
A co je v této zemi v pořádku? Prezident? Vláda? Justice ? ČSSD? ODS ? KSČM ? KDU-ČSL? SZ?
59 hlasů
forvard
03.01.2009 16:29
neregistrovaný
jedinýmu komu se podařilo uřednictvu otevřít oči a slechy,byl ten pán s ostravy už si nepamatuji jeho jméno,za což se stydím,ktereho chtěli okrást o jeho podíl v komunálních službách,který byl také vysmíván a urážen.zajímalo by mně jak to tehdy dopadlo,neví někdo??vybojoval tehdy co mu patřilo, alespon pro své děti??tohle co udělal pan Simon s nima nehne pro ně to bude jen blázen.čest jejich památce
56 hlasů
...
03.01.2009 16:21
neregistrovaný
"Je to osobní lidská tragédie. Já jsem však s panem Simonem nikdy osobně nemluvil, ani jsem ho neznal. Více se k tomu nehodláme vyjadřovat," uvedl ředitel obchodního centra Pavel Henzl.
Alibismus jakéhosi ředitele je obazem přístupu povýšenosti "mocných". Neuvědomuje si, že i jemu uhořívá svíčka...
95 hlasů
...........................
04.01.2009 00:08
neregistrovaný
ředitel City Parku Pavel Helz je zkorumpovaný PRASE HOVADO JAKO VACULÍK (PSJ), BEJVALEJ HEJTMAN VYSKOČIL, PRIMÁTOR VÝBORNÝ, MINISTR "KULTURY" JEHLIČKA ATD. V JIHLAVĚ MÁME PRIOR A TEĎKA I SHIT PARK. jEĎTE SE PODÍVAT, JAK BYL TEN JEHO DŮM VE FINÁLE TOU ZKORUMPOVANOU VERBEŽÍ OBLEPEN BETONEM ...
52 hlasů
ded
03.01.2009 13:05
neregistrovaný
pro někoho je těžké se vyrovnat s tím že jsme jen loutky v rukou mocných a mocnějších. od obyčejných úředníků až po naše milé vládní představitele. obyčejný občan musí vyplňovat formuláře a hlavně platit ! pokud možno za vše.
Komu se to nelíbí ať raději emigruje, házet si to na obchoďáky nemá význam - nemáme jich zase tolik a nestačilo by se to sundávat. . . .
72 hlasů
sanborn
03.01.2009 12:20
neregistrovaný
čest jeho památce a blbost autora článku jít dělar rozhovor s majiteli centra,toto se děje všude ve větších městech,že velké firmy zastavují většina zbylích prázdných pozemků co tichého souhlasu občanů boj s magistráty je nekonečný a dá se říct viz tento případ nemožný...
45 hlasů
Svoboda
04.01.2009 16:25
neregistrovaný
Připomeňte si třebíčskou kauzu "Vídeňský rybník " - jak a za kolik prodala třebíčská radnice pozemky velkým obchodním kolosům, jak si namastil kapsy milionama soudruh Běhal, jaké má privilegia na třebíčské radnici u Mastného, Maška, Uhra, Karase...
Ale lidi budou ožebračovat - prodávat jim byty za "tržní" cenu, tedy
natvrdo! Dokud si lidi budeme nechávat s- rát na hlavu, nebude jim nic Svaté. Blíží se 20. výročí od 17. listopadu, tak jim dejme za vyučenou, že jsou tady oni pro nás a ne naopak. A hezky natvrdo. To jest, přestaňte volit pořád dokola ty stejné parchanty a zvolme si již konečně lidi rozumné, kterým není čest prázdným pojmem.
50 hlasů
Jmeno
03.01.2009 11:32
neregistrovaný
Uctěme památku pana Šimona tím, že nikdy nepůjdeme nakupovat do tohoto centra.
116 hlasů
JIhlavák
07.01.2009 21:13
neregistrovaný
Just tam kvuli takovému blbém názoru půjdu. To bych pak už nidky nemusel jet autem, protože se v autech lidi taky sebevraždí, nikdy bych nejel po silnici, protože se tak lidi taky sebevraždí, nikdy bych se nešel koupat, protože se lidi topí, nikdy bych nejel vlakem nebo nebral prášky, prootože se tak lidi zabíjí.. a hlavně, Simon se zabil sám, z vlastní vůle, z vlastního rozhodnutí, nikdo mu tam nahoru nepomáhal, nikdo mu tu symčku na krk nemotal... Normální člověk si nebere život kvuli obchodnímu domu.
51 hlasů
Pepe
04.01.2009 09:26
neregistrovaný
Jako projev souhlasu s názorem pana Šimona je to určitě nejlepší možnost. Bohužel lidí, ochotných absolutně ignorovat centrum bude velmi málo. Asi ho dost lidí polituje, ale osobně se to dotýká jen několika jedinců. A s tím nejspíše počítali i lidé, kteří za výstavbou stojí.
46 hlasů
Solitér
03.01.2009 11:32
neregistrovaný
I když počet kliků pro s.Korolova a podobná individua nelze přehlédnouz, přece jen mám dojem, že těch slušných je
aspoň o něco více, než dříve. Držme se, občané !
88 hlasů
Solitér
03.01.2009 11:34
neregistrovaný
Oprava: Místo "přehlédnouz" má být správně "přehlédnout".
78 hlasů
Jenda
03.01.2009 10:54
neregistrovaný
Moc špatně napsaný článek k tomuto tématu!!! Asi developer stavby investoval do inzerce, či psolupráce s týdnem... jako by jste se smáli člověku, který se nebyl schopen smířit s předstíranou fiktivní a nefunkční demokracií!!! Tento stát je ve škutečnlosti Moneykracie, kdo má má se jako prase, kdo je nemá nemá se a nemá ani dosažitelná základní lidská práva...
P.s.: bylo by vhodné zveřejněný dopis prezentovat v čitelné podobě pisálci :)
70 hlasů
Vladimír Křivka
03.01.2009 22:30
neregistrovaný
...stačí si dopis rozkliknout a písmo se zvětší. Jinak samozřejmě nestraníme ani jednomu z účstníků sporu.
53 hlasů
P.
03.01.2009 11:52
neregistrovaný
Z článku nemám dojem, že by stranil developerovi. Spíše naopak.
93 hlasů
zdek
03.01.2009 10:40
neregistrovaný
já již také nechci žít v republice kde se nedovolám mého práva a výživné mi vyměřují z diet řidiče
právo je zde nevymahatelné
jsem řadovým členem K213
těším se až opustím tuto zemi a budu pracovat a podporovat stát který si to zaslouží,byť jen osobní spotřebou
44 hlasů
Solitér
03.01.2009 18:01
neregistrovaný
Přeji Vám upřímně mnoho zdaru !
32 hlasů
Liška
03.01.2009 10:29
neregistrovaný
Jihlaváci styďte se , svým způsobem jste zodpovědní , ne za sebevraždu , ale za vraždu svého občana .........
Budu si jen s andělíčky na nebi povídat.
109 hlasů
Adam
03.01.2009 10:16
neregistrovaný
Budou se toho příkladu držet i Jihočeské matky či Ne základnám?
43 hlasů
Karel
03.01.2009 10:24
neregistrovaný
To by se ti líbilo, Adame Korolove, co ?!!!
84 hlasů
Korolov
03.01.2009 10:03
neregistrovaný
Jak můžete obhajovat takového magora.
Když si koupím pozemek tak si na něm (za splnění zákonných podmínek) můžu postavit co chci. A člověk jako tento magor akorát omezuje moje práva.
61 hlasů
unga
03.01.2009 19:58
neregistrovaný
Přečti si Stavební zákon a zjisti , kdo je to účastník řízení. Podle úrovně Tvého příspěvku bys mohl soutěžit s pisálkem o IQ 115.
62 hlasů
Solitér
03.01.2009 18:17
neregistrovaný
Podejte si stížnost na Státní zastupitelství. Jako další podezřelé uveďte Jana Palacha (za leden 1969 a za to že omezoval Vaše práva i po smrti), Jana Opletala (za 17.listopad 1989) a další
kverulanty a kontrarevolucionáře, kteří Vám znemožnili Vaše práva, garantovaná VUMLem a "Poučením z krizového vývoje" na věčnéčasy a pokud možno ještě déle.
PS: Ve Vašem případě bych se slovům o "omezování" vyhýbal.
Co když je to vrozená paranoia?
62 hlasů
liberal shark
03.01.2009 14:08
neregistrovaný
Přečti si stavební zákon, hlupáku.
74 hlasů
Solitér
03.01.2009 18:19
neregistrovaný
A občanský zákoník § 3 !!!
44 hlasů
ach jo
03.01.2009 13:04
neregistrovaný
Se zmrdama jako ses ty to dotahneme daleko.
86 hlasů
občan
03.01.2009 12:33
neregistrovaný
Milý příteli, Tvoje pojetí demokracie je nerespektování občanských práv - skutečná občanská práva znamenají, že já jako občan se musím vystříhat všeho, čím omezuji o s t a t n í - nikoli, že já můžu vše bezohledně....Pak nejsem demokrat, ale hulvát. To platí i o těch stavbách, výsadbě stromů, které stíní sousedovi,chovu zvířat atd.
Klasickým příkladem je naše chování na silnicích a proto patříme k nejnebezpečnějším řidičům - i v zemích, které obecně kritizujeme za nedodržování dopravních předpisů respektuje řidič na př. blinkr druhého při předjíždění, u h n e do kraje a z p o m a l í...
73 hlasů
Karel
03.01.2009 13:56
neregistrovaný
Tak, tak... milý občane... mohl bys i poznamenat, že se u nás čím dál více rozšiřuje jeden bezohledný nešvar - a sice NEPOUŽÍVÁNÍ blinkrů vůbec - tj. naprostá ignorace ostatních... A to JE přestupek, na který by naši policistě mohli stačit !
67 hlasů
Ale
03.01.2009 16:18
neregistrovaný
Milý Karle, tohoto nešvaru jsme si všimli asi jen my dva. Policie se tím bude zabývat až začne vykonávat svoji práci poctivě.
72 hlasů
Solitér
03.01.2009 18:51
neregistrovaný
Jak je vidět - je nás více. I když se z toho může stát
životu nebezpečná (ba i smrtelná) nehoda, daleko větší je společenská nebezpečnost Parlamentu ČR
a ministerstva vnitra. A jak se zdá, bude ještě hůř.
(Stotisícová hranice pro hlášení havárií je trestuhodný nesmysl, stejně jako poplatky lékárníkům a jiné.)
25 hlasů
vc
03.01.2009 11:40
neregistrovaný
Tak ti preji aby sis to okusil na vlastni kuzi. At mas souseda ktery si vedle tveho bytu postavi chemicku, zumpu s vykaly ktera zaori pitnou vodu a zaroven Te vykuruje ostravskym smogem.
Nemame zadne prava, cest a dustojne postaveni ve spolecnosti, jen pravo platit dane a drzet hubu jak se krade a tuneluje chacharami.
A to ze v historickem centru postavi priserne krabice jen proto ze radnici uplatily to by se na zapade v demokratickem state nestalo. Jen v zkorumpovanem ceskem kocourkove kde jsou uplatni jak politici tak i soudy.
Do pekla s takovymi sobeckymi lidmi
60 hlasů
Jéňa
03.01.2009 16:25
neregistrovaný
S "kecy do extrému" jste přišel pouze vy, Korolove. Jste taky jediný, kdo proti oponentovi používá sprostých nadávek místo argumentů. Svobodu, na rozdíl od vás, si nepředstavuju jako možnost "dělat si co chci" do té míry, že doženu člověka do tak zoufalého stavu, že nakonec spáchá sebevraždu. Život v této zemi kazí arogance, přezíravost, nenasytnost a lhostejnost ke druhému. Radní jsou placeni za službu lidem, a ne sobě!
29 hlasů
Korolov
03.01.2009 12:25
neregistrovaný
Přesně tavové řeči kazí život v téhle zemi. Pokud vím nikdo mu pod okny nestavěl chemičku ani žumpu. Ale vy musíte jít s kecy do extrému, takovým blbcům jako jste vy se to jistě líbí.
Kdyby paka jako jste vy mohli rozhodovat tak se nikde nepostaví nic, a ještě by sme s láskou vzpomínali na bolševiky.
Čest
25 hlasů
almucha
03.01.2009 17:48
neregistrovaný
Pokud do obchodního centra chodíte nakupovat VY, tak to ŽUMPA je.
52 hlasů
báťuška car
03.01.2009 15:12
neregistrovaný
Korolove, nejsi náhodou jedním z těch zkorumpovaných,co tu stavbu povolili ?
29 hlasů
xxxx
03.01.2009 14:43
neregistrovaný
To monstrum, co tam postavili vyssi nez v puvodne schvalovanem projektu, proti doporuceni mestskeho architekta, na hranici pamatkove zony. Kdyz kouknete na mapu, tak za barakem ma betonovou zed s korytem do podzemnich garazi (z jeho pohledu nadzemni a prizemni). V tomto miste krizovatky brnenska a znojemska byla vzdycky problemova doprava, ted je to jeste horsi a neni vyjimkou totalne ucpany mesto (znojemsky most za krizovatkou je jedina spojnice z jihlavy smerem na jih - trebic, znojmo, viden).
Ted tam stoji orezlymi panelt oblozeny obchodak vetsi a horsi jak o kus dal stojici prior - komunisticky chram konzumu uprosted namesti s hornim patrem plnym vietnamskych trhovcu. Je to ostuda jihlavy a tehdejsich radnich, ze citypark vubec dopustili v takovem rozsahu a na takovem miste - zaroven nevratne prerusili biokoridor okolo centra mesta klidovou zonu. Je to des a absurditu pochopite az kdyz si to srovnate se stavajicim priorem.
45 hlasů
Vladimír Křivka
03.01.2009 22:31
neregistrovaný
...pokud byste nám chtěl o tématu povědět více, napište na krivka@tyden.cz. děkuji, hezký den
18 hlasů
Trepifajaxl
03.01.2009 13:37
neregistrovaný
Již ti někdo řekl, že jsi uníkátní kus hovada?
59 hlasů
vc
03.01.2009 11:40
neregistrovaný
Tak ti preji aby sis to okusil na vlastni kuzi. At mas souseda ktery si vedle tveho bytu postavi chemicku, zumpu s vykaly ktera zaori pitnou vodu a zaroven Te vykuruje ostravskym smogem.
Nemame zadne prava, cest a dustojne postaveni ve spolecnosti, jen pravo platit dane a drzet hubu jak se krade a tuneluje chacharami.
A to ze v historickem centru postavi priserne krabice jen proto ze radnici uplatily to by se na zapade v demokratickem state nestalo. Jen v zkorumpovanem ceskem kocourkove kde jsou uplatni jak politici tak i soudy.
Do pekla s takovymi sobeckymi lidmi
21 hlasů
Solitér
03.01.2009 10:47
neregistrovaný
Pane Karle, omlouvám se Vám. Na příspěvek překabátěného stoupence demokratického centralismu (alias bolševika) jsem klikl omylem v domnění, že dávám hlas Vám.
20 hlasů
Karel
03.01.2009 10:22
neregistrovaný
Ano, jistěže se musel takový příspěvek objevit! - Málem jsem byl také účastníkem takovéhoto přístupu, když jsem si hledal bydlení. - Na internetu vypadal projekt dobře. - Jenže osobní obhlídka místní situace mi ukázala pravý stav věci: Bytový dům postavený sotva 8 metrů (?!!!) před okny jiného bytového domu. - Strašné! Dívat se denně někomu jinému přímo do okna?!!! V létě slyšet, co si sousedé naproti povídají u oběda?!!! - Není pochyb, že kupec tohoto pozemku "podnikal" právě podle tvého přístupu - tj. dělal si na něm, co chtěl, co mu zákon dovoluje. - To on je MAGOR, nikoli ti chudáci, kteří už roky bydlí a nic nezmohou proti tomu, že jim přímo před okny vyroste jiný dům - taková hrůza! - Já svou volbu měl a taky jsem ji využil - prostě jsem si byt v tomto domě nekoupil... (bohužel však koupili jiní - no, kdo ví, třeba jsou to svou podstatou šmíráci ?!)
36 hlasů
abc
03.01.2009 10:20
neregistrovaný
Pane Korolove, lidmi jako vy lze jenom pohrdat.
56 hlasů
P.
03.01.2009 10:17
neregistrovaný
Mlčte a zalezte někam hluboko pod zem, hnusný, odporný Korolove, či jak se vlastně jmenujete. Pod takovým článkem by měli mít právo diskutovat jen slušní lidé a ne kreatury, jako jste vy. Panu Simonovi byste nemohl utřít ani boty, ani mu vyvenčit psa.
61 hlasů
Karel
03.01.2009 09:56
neregistrovaný
Jo, jo... to jen v holywoodských limonádkách vítězí usměvavá blondýnka demokratickými řečičkami nad byrokratickými nepořádky a zvůlí pánů radních. - Pravdou a smutnou realitou je, že u nás si obyčejný člověk nemůže vyskakovat proti záměrům starostů a starostek, protože ti tvoří s (nejen městskou) policií jednu vlivnou mafiánskou kliku, která vás zašlápne jako červa, když si dovolíte jim sáhnout na zoubek. Udělají vám ze života peklo, udělají z vás nezaměstaného, zřídí vám třeba i skládku pod okny... - Osobní oběť však nic neřeší. Jiří Simon se uklidil svým protovníkům z cesty. - Jihlavští radní spolu s citovanými developery teď mají volné ruce. - Jednoho ale přeci jen svou sebevraždou dosáhnul: Radní už asi nikdy nebudou mít klidné a čisté svědomí.
70 hlasů
Jan
06.01.2009 14:40
neregistrovaný
Pokud nebyl z cesty spíš uklizen...
18 hlasů
Solitér
03.01.2009 18:30
neregistrovaný
Kéž se tak stane! Ale hlavně by jim to měli slušní občané dávat najevo na schůzích zastupitelstva - a vzpomenout si na to při
příštích volbách.
42 hlasů
P.
03.01.2009 09:52
neregistrovaný
Tragické, děsivé, obdivuhodné. Novodobý Palach. Bojovníkproti novodobé totalitě. Současným mocipánům a propagátorům bezuzdného a loupeživého kapitalismu ale takoví hrdinové jako Simon nejdou moc pod nos, takže se budou snažit, aby se za ním oficiálně rychle zavřela voda. To nelze připustit!!!!!!!!
89 hlasů
Jihlavák
07.01.2009 21:23
neregistrovaný
A ty seš hňup. Simon byl napůl blázen a nepodařilo se mu za svůj rozpadlej baráček vymlátit z investora prachy. To pro něj asi byl důvod k sebevraždě... To přece duševně zdravý člověk nedělá...
17 hlasů
Jihlavačka
11.01.2009 20:30
neregistrovaný
Simon to přece prodávat nechtěl... chtěl tam žít po zbytek života v klidu am najednou přijde investor a zbytek víte... a tak když už musel z místa který měl rád tak at je zajištěnej do konce života...! navíc provozoval pc hernu a ta by "odstěhováním Simona" určitě ztratila klientelu (měli výhodné místo blízko centra... navíc měli ve smluvě nabízené investorem dodatek že si kupují jejich mlčenlivost - když by např. někdo řekl :"simon řekl že jste udělal to a to..." bum. pokuta v desítkách tisíc!!!!! s Znala jsem ho, nebyl to blázen... více najdete na www.iclubjihlava.cz (důkazy o investorovi city parku ukázka krácení daně) nebo zde na diskuzním foru: http://www.ridicvysociny.cz/diskuse/viewtopic.php?id=7
43 hlasů
Svoboda
03.01.2009 09:42
neregistrovaný
Jiří Simone, čest Tvojí památce.
Bojoval si s arogancí moci a marně.
Nenecháme pošpinit Tvoji památku!
94 hlasů
Marek
03.01.2009 09:33
neregistrovaný
Tak snad teď z Jiřího Simona nebudene dělat blázna a hledat v jeho soukromém životě stopy vyšinutosti. Kdyby takových lidí bylo víc, byla by větší šance se ubránit aroganci radnic a developerů. Čest jeho památce.
182 hlasů
JIhlavák
07.01.2009 21:08
neregistrovaný
Normální člověk si život kvuli obchodnímu domu nebo arogantnímu úředníkovi život nebere. Byl to blázen, na Silvestra mohl být tak pěkně pod párou.
41 hlasů
Solitér
03.01.2009 19:02
neregistrovaný
A dík všem 92 občanům, kteří tomuto příspěvku dali bod.
A několik hvězdiček k tomu navíc . Za každou započatou desítku jedna**********.
19 hlasů
huhu
03.01.2009 11:05
neregistrovaný
právě sebevraždou jen dokázal, že byl magor...měl se léčit
22 hlasů
ach jo
03.01.2009 13:03
neregistrovaný
Ty ses neskutecnej curak.
38 hlasů
Solitér
03.01.2009 11:25
neregistrovaný
Vy byste měl jít dělat huhu do černých a hlubokých hvozdů mezi sýčky. Anebo do jeskyní mezi netopýry a upíry.
61 hlasů
Solitér
03.01.2009 19:12
neregistrovaný
A ještě něco: Podobný magor (Jakub Jan Ryba) napsal
dodnes hranou a obdivovanou Mši vánoční.
A léčit byste se měl jít, pane huhu, co nejrychleji Vy.
K doporučení od obvodního lékaře přiložte své příspěvky.
44 hlasů
Mirek
03.01.2009 20:33
neregistrovaný
Kolik myslíš, že lidí ví že se podříz, a pokud to ví tak kolik z nich ví proč?
19 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
jirka (341 hlasů) 04.01.2009 17:08
za jeho smrt může vládnoucí modrá svoloč. je na čase spočítat jim to...
Marek (182 hlasů) 03.01.2009 09:33
Tak snad teď z Jiřího Simona nebudene dělat blázna a hledat v jeho...
Jmeno (116 hlasů) 03.01.2009 11:32
Uctěme památku pana Šimona tím, že nikdy nepůjdeme nakupovat do...
Liška (109 hlasů) 03.01.2009 10:29
Jihlaváci styďte se , svým způsobem jste zodpovědní , ne za...
... (95 hlasů) 03.01.2009 16:21
"Je to osobní lidská tragédie. Já jsem však s panem Simonem nikdy...