Jsem pedofil, nejsem zločinec, brání se mladý muž

08.02.2010 12:00 Původní zpráva

Ten vtip zná každý. Jaký je rozdíl mezi učitelem a pedofilem? Pedofil má děti opravdu rád... Jenže taková legrace to není. Erotická náklonnost k dětem je problematická, společnost má z pedofilů přirozeně obavy.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Masarakš (67 hlasů) 08.02.2010 16:41

    Napsal jsem právě o těch, kteří tu hranici překročí a někomu ublíží...

  • eM a jím vyejakulovaná AAA (61 hlasů) 08.02.2010 20:07

    nejsem pedofil jsem eM

  • Aryen (56 hlasů) 09.02.2010 07:44

    Sexuální deviace, včetně homosexuality, je potřeba potírat a ne...

  • To "Petr Kasz" (49 hlasů) 15.02.2010 17:50

    Tvrdíte o sobě, že jste pedofil a konkrétně to dokládáte tím, že...

  • Zrůdnost pornografie (47 hlasů) 10.02.2010 15:17

    Pornografie je velice závažné ZNEVÁŽENÍ LIDÍ a skutečné lásky....

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Odpověď na příspěvek Petra Kasze z 14. února t.r. v 18:30 - To, že dospělé ženy v soutěži Miss jsou oslovovány slovem "dívka", je chyba. - To, že vám vyhovuje mít poruchu pedofilii, dokládá vaši osobnostní nezralost, určité sobectví a bezohlednost. Jak z lidského hlediska, tak z Božího hlediska je VELICE ZLÉ sexuální ZNEUŽITÍ jakéhokoli člověka a tím více je zlé sexuální zneužití dítěte !!! Takovým zneužitím je již hlazení a líbání dítěte s cílem uspokojit libido toho, kdo takto dítě hladí a líbá. Jednáte podobně jako pyroman, který zatím jenom škrtá sirky, protože ho láká a vzrušuje představa požáru. BůH NECHCE, abyste byl pyromanem nebo pedofilem atd. Vaše spokojenost s vaší sexuální deviací je dokladem toho, že se k Bohu denně nemodlíte, že Boha neprosíte o jeho podporu, vedení atp. a že neznáte a nechápete význam a potřebu plnosti Ducha Svatého. - Přeji vám, ať brzy a bez tragického aktu naleznete správný a žádoucí vztah k Bohu tak, ať BOHA MILUJETE CELOU SVOU DUŠÍ, CELÝM SVÝM SRDCEM a CELOU SVOU MYSLÍ.

32 hlasů

Že jsem bezohledný, sobecký a nezralý, to už jste jednou psal. Nebudu se pouštět do debaty, co je velice zlé a co není zlé a co je "trochu" zlé... Každé zneužití je zneužitím, ale jsou i zneužití (z hlediska práva), která nejsou zneužitím (z hlediska morálního), protože se jedná o souhlasné sexuální aktivity. Jestli se jedná o zneužití nebo ne, záleží na motivaci toho, kdo se dítěte dotýká. Že Vy budete můj zpovědník? Jak jinak si vysvětlit, že víte, že se k Bohu denně nemodlím, že ho neprosím o podporu a vedení, že víte, jak jsem osobnostně nezralý, sobecký a bezohledný a kdo ví co ještě. Možná budete vědět i to, co jsem měl dnes k obědu a na kolik dětí jsem dnes v práci zařval. K té dívce: http://cs.wiktionary.org/wiki/d%C3%ADvka Význam: Mladá osoba ženského pohlaví. Není tam napsáno nedospělá, ale mladá. Takže oslovovat 21letou Anetu Vignerovou jako dívku je naprosto v pořádku, protože mladá je.

9 hlasů

Tvrdíte o sobě, že jste pedofil a konkrétně to dokládáte tím, že zatím jen platonicky "milujete" jedenáctileté děvčátko. Petr Kasz je vaše přezdívka, kterou používáte, abyste zůstal v anonymitě. Je vám dvacet devět let. A když cítíte erotickou a sexuální přitažlivost k jedenáctiletému dítěti, skutečně se z vaší strany jedná o sexuální poruchu. Zatím nechcete vyhledat odbornou pomoc, protože vám vaše sexuální deviace vyhovuje. - Kdybyste byl nesobecký, ohleduplný a zrale zodpovědný, prosil byste Boha o jeho pomoc a necítil byste se dotčen oprávněným konstatováním, že pedofilie je vážná věc a že vy jako křesťan ( ? ) byste měl chtít být i v tomto směru zdravý. - Pokud stojíte o prohloubení vztahu k Bohu, doporučuji film " Ježíš ". Je ke zhlédnutí na internetu na www.tv7.cz/?vid=116

49 hlasů

Budu se s Vámi hádat - porucha to není. Pan Hall učinil výzkum, který měřil pomocí metody PPG sexuální vzrušení dobrovolníků při promítání různých obrázků. Výsledky jsou následující: 30% dobrovolníků reagovalo pohlavním vzrušením na děti stejnou nebo větší měrou, než na obrázky dospělých žen. Pan Weiss uvádí dost jasně, a už je mi trapné, že to musím pořád opakovat - že egosyntonní pedofil, tedy ten, který je se svou odlišností plně srovnaný a nemá problémy se sebeovládáním, není nemocný. Pro definici nemoci nebo poruchy Vám chybí pádné argumenty. "nechcete vyhledat odbornou pomoc, " Máte představu, v čem spočívá "odborná pomoc"? Spočívá ve smíření se s tím, že jsem pedofil. Zkuste si o tom tématu něco odborného nastudovat - bakalářská práce, kterou jsem zmiňoval v chatu, obsahuje hodně odkazů na odborné zdroje.

8 hlasů

Odpovězte jasně a podrobně na otázky: 1) Jak konkrétně se projevuje u vás to, že jste pedofil ? 2) Co pro vás znamená Bůh, Ježíš Kristus a Duch Svatý ?

15 hlasů

je, Petře, uvedeno, že MILUJETE JEDENÁCTILETOU Markétku. Milujete ji platonicky, což znamená, že jste k ní eroticky a sexuálně přitahován, ale pohlavní styk jste s ní neuskutečnil. - V příspěvku z 13. února t.r. ve 22:14 jste uvedl, že dychtíte po dospělé dívce nebo se vyjdřujete jakoby o někom jiném, abyste odvedl pozornost od vaší sexuální deviace ? Spojení slov "dospělá dívka" je protimluv. Dívka je nedospělá žena. Dospělý člověk ženského pohlaví je žena. - Být UČITELEM je velice zodpovědné a náročné povolání. Rozhodl jste se pro tuto práci sám nebo vás k tomu někdo nebo něco přiměl/o ? Z jakého důvodu jste se rozhodl stát se učitelem ? - V úvodu chatu s vámi je napsáno, že jste hluboce věřící křesťan. Jak ta vaše údajně hluboká víra ve skutečnosti vypadá ? Neodpověděl jste na otázky, jestli denně Boha prosíte, aby vás podporoval, vedl atp., jestli denně prosíte o naplňování Duchem Svatým, jestli denně studujete alespoň krátkou část z Bible - hlavně z Nového zákona atd. Pokud byste toto konal, odpověděl byste jednoduše "ano". Co k Bohu cítíte ? Jaký Bůh podle vás je ? Proč chodíte na katolickou bohoslužbu ? K čemu podle vás slouží víra v Boha ? - Diskutuji s vámi proto, abych vám pomohl lépe se zorientovat ve vás samotném = abyste lépe pochopil sám sebe, abyste se odvážil vidět sebe sama - vaše klady a nedostatky zcela otevřeně a s chutí a s Boží pomocí se stále SEBEZDOKONALOVAL. Bůh vás miluje a nechce, abyste byl pedofilem. Bůh chce, abyste se stal zralým dospělým mužem.

26 hlasů

"Dívka je nedospělá žena. Dospělý člověk ženského pohlaví je žena." Hmm, a proto při soutěžích Miss říkají např.: Dívka s číslem 10 - Aneta Vignerová? A přitom je dospělá, má 21 roků. Dívka je označení i pro mladou ženu. Pro práci učitele jsem se rozhodl sám. Už jsem odpovídal, že se denně nemodlím za sebe, ale za děti. Svoje klady a zápory vidím a snažím se sebezdokonalovat. Kdyby Bůh chtěl, abych nebyl pedofilem, tak jím nejsem. I proto považuji pedofilii za dar od Boha - a pozitivní výsledky toho vidím každý den. Jsem zralý dospělý muž, žel pedofilní, ale s tím nic nenadělám, holčičky se mi budou líbit pořád.

14 hlasů

Petr Kasz je KATOLÍK, sám sebe označuje za pedofila a říká: " PEDOFILIE je občas trápení, ale také má své světlé chvíle. Rozhodně mi víc pozitivního do života přináší, než bere, TAKŽE SE JÍ URČITĚ NECHCI ZBAVIT." - Co tomu říkáte ? Co tomu říká kardinál katolické církve Miloslav Vlk ?

29 hlasů

Pan kardinál je také jenom člověk a pochybuji, že se tématem pedofilie zabývá natolik, aby k ní mohl vyslovit nějaké relevantní stanovisko. Pedofilie je vlastnost, kterou jsem přijal za svou, proto bych si neuměl představit, že by mě někdo chtěl pedofilie zbavovat.

13 hlasů

jste, Petře Kaszi, řekl, že tzv. pedofilii jste si diagnostikoval sám a že vám vlastně tato porucha vyhovuje.. To, že vám pedofilie vyhovuje, protože vám přináší nějaké světlé chvíle, je také projevem vaší jisté sebestřednosti a bezohlednosti i sobectví. Vy svou náklonností k malým děvčátkům jim můžete do budoucna - postupem času - způsobovat újmu v citové a duševní oblasti, aniž byste o tom věděl. Váš postoj, že se této poruchy určitě nechcete zbavit, svědčí hlavně o vaší osobní nevyzrálosti. Osobnostně nevyzrálý člověk se soustřeďuje především na uspokojování svých potřeb a druhé lidi k tomu využívá. Takový člověk pro druhé dělá něco dobrého jenom tehdy, když mu nic jiného takříkajíc nezbývá. - Přátelsky vám doporučuji, abyste o těchto slovech vážně přemýšlel. - Napadá mě otázka, jaké jsou vaše záliby ? Co rád děláte ve volném čase ? Sportujete aktivně nebo se aktivně věnujete jiné fyzické činnosti - např. rytí zahrady, štípání dříví atd. ? Jakou literaturu čtete ? Jaká témata v literatuře, ve filmu, v divadle a proč vás zajímají atp. ?

25 hlasů

Nebudeme se chytat za slovíčka, pan sexuolog Weiss v té své knize uvádí - kromě toho, že sexuální deviace se dnes správně odborně nazývají parafilie - že nejlepší by bylo používat termín sexuální variace, a to z toho důvodu, že slova deviace a deviant nabyly pejorativních konotací. Odchylkou od normy je stejně tak člověk s IQ 60 jako člověk s IQ 160, že? Zajímalo by mě, jak poznáte "kvalitního psychologa".

9 hlasů

Pedofilii jsem si nevybral. Každý trochu rozumný sexuolog Vám řekne, že jediná možnost, jak s pedofilií naložit, je naučit se s ní žít. To znamená mimojiné přijmout ji za vlastní. Vlastnost, kterou nějaký člověk přijal za vlastní, se zřejmě nebude chtít zbavovat, že? Myslím si, že svoje osobní touhy a přání podřizuji těm lidem, které mám rád, docela v normě. Jinak Vaše úvaha nad osobními potřebami a využívání jiných lidí - podle této úvahy se může navzájem zneužívat i manželský pár, kdy vlasně jeden touží po lásce toho druhého a využívá náklonnosti, kterou k němu ten druhý má, a naopak, takže se vlastně oba navzájem zneužívají... Nebo je zakázáno dělat si v mezích morálních možností potěšení přítomností jiného člověka, pokud mu ta přítomnost nevadí? Vy jste dokonalý(á), že můžete o sobě říct, že svým přístupem k dětem jim nemůžete způsobit do budoucna újmu v citové a duševní oblasti, aniž byste o tom věděl(a)? A zda je pedofilie porucha, jak uvádíte, o tom se vědci přou, i náš přední český sexuolog Petr Weiss píše na 10. straně své knihy Sexuální deviace, že egosyntonní pedofil nesplňuje diagnostická kritéria pedofilie jako nemoci dle MKN. Takže přemýšlejme vzájemně. Záliby mám velice různorodé, nebudu je však specifikovat, abych chránil nejen sebe, ale taky děti, které znám. Snad si uvědomujete, nakolik by třeba prozrazení mé skutečné identity způsobilo trauma mnohým dětem, které znám a které znají mě. Někdo to taky může chápat zcestně ve smyslu: "Hurá, odhalili jsme pedofila, zachránili jsme desítky dětí, kterým možná ubližuje." Taky se mi velmi "líbí", když člověk, který mě nezná, na základě nějaké vyřčené věty konstatuje, že jsem sobecký, sebestředný a bezohledný. Škoda, že to tady Markétka nemůže potvrdit nebo vyvrátit, abychom v tom měli jasno.

13 hlasů

Nemám jakékoliv problémy odolávat představám v tom smyslu, že bych je snad pak měl větší chuť realizovat ve skutečnosti. Ženatý nejsem. Ano, některé moje představy jsou hříšné, to přiznávám. Ale jsou úplně stejně hříšné, jako kdybych si je představoval s dospělou ženou, a kromě toho - je to lehký hřích. Nechci to tím omlouvat, ale Vy to zas vyzdvihujete, jak kdybych někoho chtěl zavraždit nebo znásilnit. A to já za žádnou cenu nechci takto někomu ublížit, a tím spíš nějakému dítěti.

11 hlasů

Pokud jste ženatý, ale dychtíte po jiné ženě nebo dívce, tak se proviňujete proti Božímu přikázání ve 2.Mojžíšově 20/17. - Jste si vědom vaší sexuální poruchy - pedofilie. Doposud jste dotyčnou jedenáctiletou Markétku sexuálně v realitě nekontaktoval ? Ale jistě se vaše deviace projevuje ve vaší fantazii - v představách ji líbáte, hladíte a uskutečňujete pohlavní styk. - Víte, že pohlavní styk s dítětem mladším patnácti let je v ČR trestný čin. Trestného činu jste se zatím nedopustil. Jak dlouho vydržíte odolávat vašim představám ? - Postoj Boha v záležitostech hříchu je mnohem přísnější, protože v Novém zákonu, v Matouš. evangeliu - v páté kapitole Bůh lidem prostřednictvím Ježíše Krista sděluje, že HŘÍCHEM je už přemýšlení o vykonání něčeho špatného nebo zlého. Takže vaše fantazijní erotické a sexuální představy o dotyčné jedenáctileté Markétce jsou z Božího hlediska ZLÝM ČINEM. - Bez Boží pomoci nedokážete ovládat svou sexuální deviaci. Pokud Bohu plně důvěřujete a jste tedy ochoten být vůči Bohu poslušný, denně proste Boha o jeho pomoc a o naplňování Duchem Svatým. Nečekejte na váš možný uskutečněný trestný čin ! To vám sděluji s přátelským úmyslem, abyste účinně předešel vašemu možnému selhání v podobě sexuálního zneužití dítěte !!

22 hlasů

Hmm, a heterosexuální muž dychtící z důvodu GYNEKOFILIE po dospělé dívce, která je v jiném domě, to je dle Vámi rozepsané logiky v pořádku?

10 hlasů

Nebudeme se chytat za slovíčka, pan sexuolog Weiss v té své knize uvádí - kromě toho, že sexuální deviace se dnes správně odborně nazývají parafilie - že nejlepší by bylo používat termín sexuální variace, a to z toho důvodu, že slova deviace a deviant nabyly pejorativních konotací. Odchylkou od normy je stejně tak člověk s IQ 60 jako člověk s IQ 160, že? Zajímalo by mě, jak poznáte "kvalitního psychologa".

14 hlasů

Deviace = úchylka, vybočení, odklon od normy Sexuální deviace = sexuální úchylka, sexuální vybočení, sexuální odklon od normy - Uvedl jste, že zdrojem informací pro vás je kniha sexuologa Petra Weisse s názvem SEXUÁLNÍ DEVIACE. Jednou ze sexuálních deviací je PEDOFILIE. - Pokud by se můj potomek domníval, že je pedofil, podrobně bych s ním probral, proč si myslí, že je pedofil. Pokud bych došel k názoru, že má tuto úchylku, zajistil bych, aby se nechal vyšetřit u kvalitního psychologa a podle toho, co by řekl dotyčný psycholog, bych postupoval v této záležitosti dál. - Jako křesťan vím, že Bůh chce, abychom byli po všech stránkách zdraví. V každém případě se stále denně modlím za naplňování Duchem Svatým, za Boží podporu, vedení a oporu pro celou mou rodinu. Bůh vidí do srdce každého člověka. Bůh zná skutečné lidské záměry a myšlenky. Bůh chce, abychom žili v souladu se všemi Božími přikázáními. V Bibli, 2. Mojžíšova 20/17 je přikázání, ve kterém Bůh lidem dává jasně najevo, že lidem zakazuje dychtit po někom a po něčem, kdo je a co je v jiném domě. To je vaše životní situace - vy přeci dychtíte z důvodu PEDOFILIE po třináctileté dceři z jiné rodiny. Sám sebe pokládáte za pedofila. Když se nechcete této své sexuální deviace zbavit, znamená to, že TAK ODPORUJETE SAMOTNÉMU BOHU. A to je ze strany křesťana velice špatný přístup.

18 hlasů

"Pedofilie není projev zdraví. Pedofilie je NEZDRAVÝ vztah k dětem." Tvrdíte Vy. Pan sexuolog Weiss tvrdí něco jiného, a to hned v úvodu knihy sexuální deviace. Ale o tom už jsem psal. Bibli samozřejmě mám. Neodpověděl jste na otázku, co byste dělal, kdyby se Vám Váš syn svěřil s tím, že je pedofil... a dejme tomu zároveň s tím, že se zamiloval do 9tileté holčičky jedněch známých.

9 hlasů

Pokud bych byl v situaci, že by můj potomek měl sklon citově se vázat k malému dítěti, tak bych to vnímal jako potomkovu touhu mít sourozence nebo jako známku toho, že citově strádá. Vhodným způsobem bych s potomkem o těchto věcech hovořil, abych zjistil, o co se jedná a podle toho bych jednal a konal dál. Jsem křesťan, denně prosím Boha o naplňování Duchem Svatým, o Boží podporu a vedení, denně s velkou úctou a láskou děkuji Ježíši Kristu za jeho nezměrnou oběť a velikou lásku k lidem. Zároveň denně prosím, aby Bůh podporoval, vedl a ochraňoval mou rodinu. Spoléhám se s velkou důvěrou na Boha, protože: "Bůh pokoje...v nás působí to, co se mu líbí, skrze Ježíše Krista." Židům 13/20,21. - Bůh nechce, abychom byli nemocní tělesně nebo duševně. Když onemocníme třeba chřipkou nebo angínou, necháme se vyšetřit u lékaře a řídíme se jeho radou, bereme příslušné léky. Pedofilie není projev zdraví. Pedofilie je NEZDRAVÝ vztah k dětem. Pedofilie je PORUCHA zdraví. Každý opravdový křesťan se k Bohu modlí za každých okolností a tím více tehdy, když má nějaký problém nebo nemoc. - HLAVNÍ JE, abychom si nenamlouvali, že žádný problém nemáme. Zaslepenost a neochota vidět pravou skutečnost a podle toho účinně jednat znamená ubližovat jak sobě, tak okolním lidem. Pamatujte, že: "NEMOŽNÉ U LIDÍ JE U BOHA MOŽNÉ." - Lukáš 18/27 . Petře, máte svou Bibli ?

16 hlasů

Napsal jsem, že zálib mám mnoho, ale že z důvodu mé bezpečnosti a bezpečnosti dětí, kteří mě znají, je zde nebudu uvádět. Já rád pod přezdívkou sdělím mnoho věcí, ale ne údaje, které by mohly někomu napomoci k odhalení mé pravé identity. Nezbývá Vám, než to respektovat. :-)

9 hlasů

Aby moje dítě miloval NĚJAKÝ pedofil, to bych nechtěl, stejně tak bych nechtěl, aby moje dítě miloval NĚJAKÝ člověk, tj. člověk, kterého neznám. Ale pokud by to byl člověk, který by s tím dítětem kamarádil, já bych ho znal a viděl bych, že to dítě ho má rádo a neviděl bych na chování toho člověka nic závadného, pak bych jim v kamarádění nejspíš nebránil i poté, co by se mi svěřil, že je pedofil a moje dítě miluje. Kdyby to byl dobrý člověk, třeba bych i chtěl, aby moje dítě miloval zrovna tenhle pedofil (a ne jiný). Při posuzování, jestli s mým dítětem může nebo nemůže někdo kamarádit, se budu řídit podle toho, jak se ten člověk k mému dítěti bude chovat. To, zda to bude homosexuál, nebo pedofil, elektrikář nebo člen filharmonie mi bude lhostejné. A k první Vaší větě ještě: City mezi dvěma lidmi nejsou o tom, co někdo třetí chce nebo nechce. Když bude mít dítě dobré kamarády, budu rád. Já bych se zase na oplátku chtěl zeptat: Co byste dělal(a), kdyby Váš syn byl pedofil a svěřil se vám s tím.

7 hlasů

Chtěl byste, aby vaše vlastní nebo osvojené dítě "miloval" nějaký pedofil ?

18 hlasů

co jste napsal, se dá odvodit, že celé jméno Petr Kasz je váš nick. A pokud uvádíte vaše skutečné jméno, tak tím spíš vás nijak neohrozí, když řeknete, jaké jsou vaše záliby. Nebo vaše volnočasové činnosti jsou tak ojedinělé v celé České republice, že byste kvůli jejich uvedení byl jednoznačně identifikován ? Vy nemáte záliby jako je čtení knih, sledování filmů, návštěvy koncertů, hra na nějaký hudební nástroj, plavání, lyžování, jízda na kole atp. ?

19 hlasů

Když je to chlap, tak je to pedofil a když je to ženská, tak je to ta hodná tetička od vedle :-)

12 hlasů

Není diskuze, abych nezaznamenal vcelku pochopitelné reakce na s odpuštěním duševní průjem eM alias atd... Tomuto chudákovi to však zvráceně dělá dobře.Zkusme na něj nereagovat. Že si nakliká pozná každý, ale poznání, že je nám ukradený, ho snad přivede k psychiatrovi a pak jemu i nám svitne na lepší časy v diskuzi.

33 hlasů

Sexuální deviace, včetně homosexuality, je potřeba potírat a ne propagovat, či se snažit mít pro ně pochopení. Falešná pseudohumanita se jednou stane zhoubou naší skvělé civilizace. Multikulturalismus, kult homosexuality a politická koreknost jsou jako mor, který hubí vše, za co naši předkové stovky let bojovali. Jestli nechcete aby vaše děti či vnoučata byly ve vlastní zemi občani druhé kategorie, tak už se lidi probuďte a začněte používat hlavu.

56 hlasů

Nejsem odborník v psychiatrii, za 60 let života jsem však zblízka poznala řadu lidí, včetně homosexualů. Nepochybně jde o výjimku z řad většinové společnosti. Ponechám-li stranou, že příroda jim nedala do vínku příslušnost k tzv. většině a tím je ochudila o mnohé, co většině dává i dosavadní právní systém. Ptám se, v čem jsou homosexualové naší většině nebezpeční? Proč se stále stávají předmětem nejen nevkusných urážek a dehonestace z řad naší většiny? Už nežijeme ve středověku, medicina ve svých poznatcích výrazně pokročila a přesto je většinově zahrnujeme do kategorie opovrhovaných lidí. Jsme tzv. kvalifikovaná většina. O to víc bychom se měli za své tmářské postoje stydět stejně jako Vy Aryene. Prosím, zkuste se nad tím aspoň zamyslet. Až se s touto odchylkou potkáte u svých blízkých / což vyloučit nemůžete /, budete je též zatracovat?

17 hlasů

Vy jste můj příspěvek nepochopila. Nezatracuji je, konec konců je to nemoc a oni si ji jistě dobrovolně nevybrali, zatracuji způsob, jakým dávají tuto úchylku najevo. Zatracuji také jejich právní postavení v naší společnosti. Kult jakési výjmečnosti, který oni sami i s pomocí médií kolem sebe budují, nesmí být námi přehlížen, či dokonce podporován. Homosexualita a hlavně způsob jakým se v současnosti prezentuje je pro mě ukázkovým případem dekadence a snahy o zničení morálních hodnot, díky kterým si evropská civilizace vydobila svou jedinečnou pozici v tomto světě. Pokud toto smýšlení či mou snahu bránit hodnoty a způsob života bílé, pracující, zákony dodržující, heterosexuální většiny nazýváte tmářstvím, pak se obávám, že jste těch 60 let života prožila klapkami na očích i uších.

17 hlasů

Prvních pár řádků jsem se radovala, že si můžem něco vysvětlit a snad se i pochopit.Pokud však posuzujete lidi dokonce i dle barvy pleti, domluvit se nemůžeme, byť nejsem zastáncem tzv. multikulti politiky. Jinak jen dodávám, že profesně jsem nucena denně komunikovat s lidmi všech věkových skupin bez ohledu na příslušnost k tomu či onomu pohlaví, rozdílného stupně vzdělání, různých názorů. S klapkami na očích a uších bych ve své profesi neobstála.

17 hlasů

Inu, úchylky jako jaro, léto, podzim a zima je třeba potírat a deviaci zemské osy vyléčit a ne ji propagovat :-). Co není v komínku a v lajně, postřílet. Tvoje skvělá civilizace naštěstí v roce 1945 trochu zaškobrtla...

12 hlasů

Moje skvělá civilizace, žel bohu, škobrtla již mnohem dříve, než v roce 1945. Ale z celého svého srdce doufám, že taková civilizace, jakou Vy by jste si přál, nespatří nikdy světlo tohoto světa.

14 hlasů

A vy odsuzujete pedofily? Když se tu projevujete jako rasista, nacista a bůh ví co ještě? To vás bych dal léčit, neboť ubližujete demokracii u sebe i u lidí ve vašem okolí =) Ale teď vážně... nechápu co máte proti jiné barvě pleti. To už je pomalu jako někoho odsuzovat, že fandí místo Spartě Slávii a volí dle svého názoru ODS místo ČSSD. Pokud by bylo podle vašeho názoru, zachvíli by jste musel pobít celou ČR neboť tenhle je odlišný takto a ten zas takto. A pak by jste tu zbyl sám a říkal si jaký jste nádherný naprosto normální originál. No pokud sem to pochopil dobře, tak naše společnost jde doprdele, neboť co jsem si pročítal diskuze, hledajíc zajmavý odborný názor na toto téma, jsem jen uviděl kopu nadávek a polovina z nich se stejně vztahovala k úplně jinému tématu. Nevím kolik vám je, že se tu hádáte jak malé děti =D Mě je prosím přiznám to 15 a větší blbce jsem nepotkal ani na tak neoblíbeném fejsbooku... lidičky čest s vámi co z vás vyrostlo... banda závistivých, nabubřelých bručounů, kteří by vše co jim stojí v cestě poslali do plynu =D A když kritizuji to, že zde nikdo nepíše o pedofílii dám sem svůj názor: Rozhodně si myslím, že každý pedofil který zneužije dítě, které s tím nesouhlasí (omlouvám se tento slovní obrat zní divně, ale nevím jak to napsat lépe) by měl být po zásluze potrestán. Avšak doufám, že se kupříkladu pedofílie během následujících let částečně zlegalizuje, zaintegruje do společnosti, bude poupravena vhodnými zákony a právně patřičně opatřena, aby nedocházelo k pedofílii formou zneužívání, ale formou normální při, které obě strany souhlasí s "pohlavním aktem" (snažím se být slušný =D). S pornografií je to složité neboť zatím je natáčena nelegálně a často s nesouhlasem "účinkujících" a proto také musí být patřičně trestána, rovněž však doufám, že i v tomto se najde jistého východiska. Myslím, že jako se nyní objevuje pornografie pro homosexuály, masochisty, fetišisty a pro jiné lehce pervernější úchylky, tak se možná postupem času začne objevovat i pornografie dětská, avšak schválená a legalizovaná a plně odsouhlasená účinkujícími a jejich rodiči, samozřejmě by vše podléhalo vcelku přísné kontrole. Tímto by se zamezilo mnohým případům úmyslného zneužívání dětí a myslím, že počet zneužitých dětí by klesl na minimum, a ty případy, které by zůstaly by patrně byly určeny pro obdornou psychickou pomoc a případné částečné izolování. Tím jsem velmi jednoduše popsal jak by mohlo vypadat začlenění pedofilů do společnosti, avšak bude to ještě cesta na dlouhou trať a možná se tato možnost nikdy neuskuteční... nu nezbývá než doufat, že se bůh smiluje a vyrobí si mašinečku, která nás vyrobí všechny stejné. =) P.S. Omlouvám se za chyby a případným sexuologům či psychiatrům v oboře znalých se omlouvám za velké kyxsy kterých jsem se domustil. S pozdravením všech diskutujících Jazzman

10 hlasů

Neurazil jste mě, já se hned tak neurážím. Jen jsem se snažil uvést některé Vaše výroky na pravou míru. :-) Zneužívat děti se souhlasem rodičů pro výrobu pornografie je sice zajímavý názor, to Vám neberu, ale nemůžu s ním ani jako občan ČR ani jako člověk a ani pedofil souhlasit. No a ty pojmy - já to chápu, že někdo ne vlastní vinou používá pojmy v nesprávných významech, ale říct mu to musím, aby nad tím popřemýšlel a příště třeba si dal při psaní pozor a rozlišoval. Pedofilie je sexuálůní orientace na děti, ne jejich pohlavní zneužívání. Přeju hezký den. :-)

12 hlasů

K té zrůdnosti pornografie: plně souhlasím, že je to čistě sexuální věc bez jakýchkoliv citů, vztahů a lásky (některá se již s tímto snaží pracovat - nechci odsuzovat veškerou) a přinese myslí mnohdy daleko víc škody než užitku. I užitek se u pornografie patrně dá najít, nesmí být však zaměňována za plnohodnotné citové vztahy, což jsem zde v článku částečně zaměnil a za to se velice omlouvám. =) A ještě odpovím k Petrovi: Omlouvám se, moje znalost o pedofílii je značně ucházející a opravdu se omlouvám pokud jsem vás mým příspěvkem jakkoliv urazil. Vaše znalosti jsou jistě mnohonásobně větší. =) Jen jsem zde chtěl uvést můj názor (proč, je uvedeno nahoře). Vím, že je to vcelku utopická varianta a s mými znalostmi nerealizovatelná zacož se omlouvám. Příště patřičněji prostuduji danné téma =) S upřímnými pozdravy Jazzman

7 hlasů

Pornografie je velice závažné ZNEVÁŽENÍ LIDÍ a skutečné lásky. Pornografie se zabývá pouze ukojením tělesného pohlavního chtíče a lidé jsou zobrazeni pouze jako nástroje bez jakéhokoli duševního partnerského souladu, bez vzájemné úcty a lásky - jenom jako mechanické stroje na (s)ex ! Pornografie podporuje odlidšťování vztahů mezi lidmi. Degraduje lidi velice drasticky - pouze na sexuální mašiny.

47 hlasů

Pedofilové jsou začleněni v této společnosti. Co se týče dětské pornografie, nezmínil jste tu formu pornografie, která nevzniká zneužitím dítěte - tj. kreslenou, animovanou nebo textovou. Je také nesmysl psát o legalizaci pedofilie - pedofilie je sexuální orientace, nebo chcete-li parafilie, ale není trestná, protože se ani v nejmenším nejedná o jakékoliv jednání nebo chování, nýbrž jde o to, co ten člověk cítí... Takže k pedofilii nemůže ani nijak dojít, jak píšete ve svém textu. Pojmy a zase pojmy... Ale snad je někdy lidé začnou používat správně, když jim to budeme pořád dokola omílat.

13 hlasů

K té pornografii: Prosimvás neberte mne hned jako nějákého průkopníka dětského porna, jen sem chtěl uvést teoretickou možnost jak by se tato otázka dala řešit. Pokud máte lepší (a zároveň humální) řešení. Rád si ho vyslechnu, jako protiargument. =) S pozdravy Jazzman

12 hlasů

pedofilní je u nás celá "vláda".Ojebává celý národ bez rozdílu .A ani se nezačervenají.

15 hlasů

nejsem pedofil jsem eM

61 hlasů

pro : eM a jím Nejsi pouhý pedofil Ty jsi homosexuální pedofil z matky kurvy,mrdny ruský armády v bývalém ČSSR !!!!!!!

14 hlasů

Podívejte se, aby bylo jasno - úchylka neúchylka, porucha neporucha - šáhne na moje dítě a končí. Já tohle odmítám tolerovat už z toho důvodu, že i když nechce ublížit, může být chtíč silnější, děti jsou najivní a hloupé (přesněji řečeno nezkušené), nejlepší je se tomu vyhnout zabráněním kontaktu dětí s takovými lidmi. Prevence je sice pěkná věc, ale slzák je slzák. Je zkurvená doba, nemá cenu riskovat.

24 hlasů

Radši svoje dítě vůbec nepouštěj ven, ještě na tebe řekne co s ním doma děláš. Jestli teda ty svoje řeči o chtíči máš z vlastní zkušenosti... Mít za tátu agresivního hlupce musí být ještě horší trauma než být osahán úchylem v křoví.

10 hlasů

A za 30 let budou mít povoleny svazky s dětmi, budou mít vlastní zástupce v různých radách a budou usilovat o adopci dětí.Nesmíme přeci pošlapávat jejich práva!

35 hlasů

Máš pravdu, tak to bylo i s buzerantama. Dnes jsou chránění zákony.

23 hlasů

Nevím, čím jsem Vás naštval, že se snažíte dehonestovat můj nick. Je to daň za anonymní diskuzi, ale také ukázka Vaší malosti. Je mi trapně za Vás.

15 hlasů

Rumcajsi, někdo naopak obdivuje, ale to ho neopravňuje přivlastňovat si váš nick.

14 hlasů

Všechno je relativní. Já si dnes odplivnu před chlapem, co má sex s 12letou dívkou (mám na mysli dobrovolný sex, nemyslím znásilnění, za to bych sekal pindíka), v muslimských státech rodina gratuluje muži k pěkné 10leté manželce. Jen si vzpomeňte na Mohammeda. Až dosáhnou muslimové v EU početní převahy, tyhle starosti nám odpadnou, koránu to nevadí.

20 hlasů

Omyl! Muslim ji nesmí píchat před tím než je z ní žena! A ta se z ní v muslimském světě stává až v 15! Pokud by po ní něco chtěl předtím udělají z něj terč kamenování! Btw nejníže má v evropě povolený sex vatikán a to od 12!

13 hlasů

Svazky s dětmi jsou v naší kultuře blbost, jsou to jen naivní představy veřejnosti, o co pedofilům jde nebo jednou určitě půjde. Dítě musí dospět a až pak mít možnost zvážit, zda s někým vstoupí do manželství a nebo ne. Kvalifikovaný souhlas se tomu říká. Kdyby se měla hranice kvalifikovaného souhlasu snížit, tak budu i jako pedofil proti.

13 hlasů

Bych se nedivil když uzákonili i buzeranty.

36 hlasů

Jste normální? Svazky dvou ženských nebo kluků nikomu neubližují, narozdíl od svazku s dítětem. Chce to myslet...

16 hlasů

zdravím buziku.

22 hlasů

Pedofil - to zní hrdě. Dítě je živý květ země. ... Miluji děti, jsem do nich vášnivě zamilovaný a budu mít tu čest Vám to dokázat. ... (Alexej Maximovič Peškov)

8 hlasů

Pro nemít pro ůchyláky pochopení? Jsou to chudáci, nemocní chudáci a zaslouží si náš soucit. Takže je nechte bít.

9 hlasů

Felix = "vypečenej ptáček". To měkké "i" ve slově bít jste napsal záměrně.

15 hlasů

))))Felix ty stará socko ještě tě živí rodiče. Ty máš veget a pozdravuj segru, má práci.

10 hlasů

A k tomu ještě úchylák s kroužkem nad u? Ty jsi taky úchylák - češtinářskej.

32 hlasů

A čím je máme nechat bít, pendrekem, bičem nebo důtkama?

42 hlasů

Zajímavé, za úchylku nikdy nikdo nemůže, takže co? Necháme všem těm zmetkům volnou ruku - mají totiž svoje práva - a když někomu ublíží, tak se to holt svede na společnost. Měla mít pro hnusáky větší pochopení.

24 hlasů

Naprostý souhlas. Co je pro lidskou společnost důležitější? Bez patosu nevinné a bezbranné dítě a jeho budoucnost (jako inženýra, lékaře i "jen" milující ženy v domácnosti vychovávájící normání děti v normální rodině...), nebo odpad, přírodní zmetek a brak, který tím že ublíží nevinému dítěti NAVŽDY poznamená jeho život? Tento odpad se svým činem z vlastní vůle (na pindy tipu on za to nemůže je nemocný, nebo dokonce "jen takový" Vám z hluboka se..) vyškrtl z lidské společnosti, a proto by se s ním ani jako s člověkem zacházet nemělo. Pro mě má nejen život, ale i psychické zdraví dítěte nevýčislitelně větší cenu, než existence pedofila... Jedna věc jsou - nazývejme je pravým jménem- nemoci jako homosexualita, jež se týkají jen nemocných osob - nezatahující normální populaci do "své činnosti", jim by měla společnost pomoci se rámci jejich možností do společnosti zapojit. Zdravá společnost by měla rozlišovat co je normální a co ne, pokud toho není schopna je s ní něco velmi v nepořádku...

17 hlasů

Dítěti může ublížit úplně kdokoliv, nejen pedofil. Nějak jste ale ve svém příspěvku zapomněl na to, že existujem mnoho pedofilů, kteří děti nezneužívají...

14 hlasů

Napsal jsem právě o těch, kteří tu hranici překročí a někomu ublíží !!!... "svým činem"... !!! Jsem si jist, že strach z nejvyššího trestu donutí drtivou většinu pedofilů potlačit svoje choutky. Co se týče ublížení dítěti jsem nekompromisní vůči všem, nejen pedofilům... Ikdyž to asi opět vyzní pateticky ale děti jsou to nejcenější co naše společnost má a proto na jejich ochranu by měly platit nejpřísnější tresty...

67 hlasů

U buzíků je to stejný.Nemají důvod ani motivaci potlačit své choutky.

15 hlasů

Ani tie najprísnejušie tresty nepomáhajú (Florida - za sexuálne zneužitie 30 rokov v base a pri tom tam je oveľa viac zneužitých detí na hlavu ako povedzme v strednej Európe, Anglicko - za vreckárenie boli hrdelné tresty, popravy a vreckári najviac kradli práve na verejných popravách, ... ). Keď chcete chrániť spoločnosť treba zvoliť nie radikálne riešenia, ktoré nikdy nikam neviedli ale postupnú zmenu prácou a aktívnou osvetou celejspoločnosi na všetkých jej úrovniach. Niekde je totiž SYSTÉMOVÁ chyba tento problénm s pedofilnou komunitou neustále opakuje a nie momentálne zlyhanie (nehovorím o zneužívaní detí, hovorím o absolútne pomýlenom postoji a chápaní celej problematiky). Systémová chyba je napríklad v dezinformovanosti a neobjektivite správ, ktoré idú skôr po sledovanosti skrz senzácie ako po reálnom videní problémov. A vy všetci im to baštíte ako jedno hlúpe stádo!

31 hlasů

PS: Pokud pedofil za svůj čin dostane jen "kurs" lečení za peníze daňových poplatníků(tj. i rodičů oběti!!!) a nakonec jej propustí a on se s vědomím beztrestnosti dále pokračuje ... PAK JE SE SPOLEČNOSTÍ OPRAVDU NĚCO V NEPOŘÁDKU!!!

17 hlasů

To " Rumcajs ": Musíš být úplný chudák, když nemáš na vlastní nick. Z Tvých názorů je mi zle a Tebe je mi upřímně líto. Duševní invalida je na tom ze všech invalidů nejhůře.

10 hlasů

To je zase článek s humanistickým nádechem. Pedofil Petr asi není těžký případ a chce s tím něco dělat. A co jako ? To se mám pokáknout z toho, že pedofilové v podstatě trpí ? Každý sexuální deviant nějak trpí. Někteří se ovládají, někteří ne...Nic nového. To ovšem nic nemění na tom, že jsou to přírodní zmetky.

20 hlasů

I tvůj syn nebo dcera se může narodit jako sexuální deviant. Jo, dokud se nás problémy netýkají osobně, tak nás nezajímají...

14 hlasů

To je pravda. Já jen doufám, že se to nestane. Každému se může narodit dítě s nějakou psychickou poruchou. Takový je svět.

12 hlasů

Chudáci pedofilové, jak se mají uspokojovat, když je držení dětské pornografie trestné?

17 hlasů

Průměrnému pedofilovi postačí fantazie. Někomu ale i to, že si představuje při masturbaci dítě, může způsobovat určité problémy, protože to z morálního hlediska není obecně vnímáno jako v pořádku.

13 hlasů

Článek je pravdivý. Většina pedofilů dětem neublíží. Je fakt, že většinu zločinů na dětech páchají lidé s jinou než pedofilní diagnózou...

20 hlasů

Pedofil byť jen 1x přistižený a následně potrestaný je schopen další dítě i usmrtit , aby se vyhnul stíhání a léčbě. Je to vrozená úchylka, za níž nemůže. Leč prokázáná pedofilie by měla vést k detenci třeba až do konce života.

19 hlasů

Jasně, tento odpad ještě budeme živit a z našich daní mu zajistíme pohodlný pokojík a bezplatnou jídelnu(jak už jsem psal - přistižený pedofil by neměl být považován za rovnoceného člena lidské společnosti!). Minimálně - krumpáč do ruky a do šachty s nimi ať dělají aspoň něco užitečného do konce života ... Právě o tom mluvím, musíme být vůči této otázce nekompromisní jako celá společnost. Tabu je tabu! Nejen přísné tresty to je jen formální vrchol pyramidy, ale celkové chápání morálních a společenských norem. Musí to být zcela nemyslitelné vůbec vést diskusi o "normálnosti" pedofilů, musí to být stejně nemyslitelné jako " diskuse pozitivních výhodách genocidy".

15 hlasů

Majko, myslím, že usmrtit dítě je (fyzicky) schopen téměř každý dospělý člověk, který na dítěti spáchá trestný čin, aby se vyhnul stíhání a případné léčbě. "prokázáná pedofilie by měla vést k detenci třeba až do konce života." Pedofilie je erotická náklonnost k dětem. Chcete zavírat lidi do konce života v detenčních ústavech jen za to, že něco cítí? Neměli bychom soudit lidi spíš podle jejich činů?

11 hlasů

Petře, soudit tj. odsuzovat někoho je opravdu spravedlivé jen dle jeho činů. Posuzovat někoho je trošku jiná parketa, výrazně související s prevencí v zájmu nejen v daném případě dětí, ale i samotných osob deviací nechtěně postižených. Tam, kde se naznačí nebezpečí nezvládnutí pudového nutkání, tam by měla preventivně nastoupit detence. Zkušenost dítěte s pedofilními praktikami je může nevratně poznamenat. Věřím, že Vy to máte pod kontrolou. Ale jste si jist, že to tak vydrží? Držím Vám palce, aby to tak bylo, nicméně skeptická trochu jsem.

11 hlasů

Petře, soudit tj. odsuzovat někoho je opravdu spravedlivé jen dle jeho činů. Posuzovat někoho je trošku jiná parketa, výrazně související s prevencí v zájmu nejen v daném případě dětí, ale i samotných osob deviací nechtěně postižených. Tam, kde se naznačí nebezpečí nezvládnutí pudového nutkání, tam by měla preventivně nastoupit detence. Zkušenost dítěte s pedofilními praktikami je může nevratně poznamenat. Věřím, že Vy to máte pod kontrolou. Ale jste si jist, že to tak vydrží? Držím Vám palce, aby to tak bylo, nicméně skeptická trochu jsem.

8 hlasů

Soudit podle cinu je v tomto pripade pozde....:-(

13 hlasů

jak vrozená úchylka , více než exopnenciální rozrůstání řad pedofilů za 20 let ukazuje že je to nákažlivá nemoc , způsobená virem zvaný "Zvracenus kapitalismus". Jak vrozená ? geneticky a že tak naráz ? předcházející generace jí trpěly minimálně o řád nebo dokonce o dva méně ???

19 hlasů

žiaden exponenciálny nárast pedofilov nenastal, tých je v spoločnosti stabilné množstvo, od kedy je ľudské telo dostatočne zložité na to, aby sa takáto chyba mohla vyskytnúť. Len sa o tom viac hovorí (však Markíza, Nova, Nový čas, Plus jeden deň .,.. ?)

9 hlasů

Ne, ale za 1) bylo lidí méně, tudíž méně i trestných činů, 2) báli se Boha a pana faráře, 3) báli se popravy. Teď se lidi nebojí ničeho.

16 hlasů

Pedofilům,buzerantům a lodějům se v kapitalismu daří. Naše země opravdu nezkvétá a v tom má Havel pravdu.

22 hlasů

Motáte nemocné, odlišné a normální dohromady. Teda pokud loděj není něco do maríny.

10 hlasů

Ještě před 40-50 lety odlišní a nemocní jedno byly! A pokud vám zloději přijdou jako normální pak moc normální nejste!

18 hlasů

Byliiii, Weste, byliii a nevymlouvej se prosím Tě, že Ti šlo jenom o obsah.

13 hlasů

Vážení, úchyláci žijí mezi námi odjakživa, jenže dříve se o tom tolik nemluvilo ani nepsalo. Pedofil, buzerant, zoofil, fetišista, vrah, zloděj a já nevím co ještě, jsou úchylky a podle toho by se s takovými, v závislosti na vysokém stupni společenského nebezpečí, mělo jednat! Každý pardon se společnosti vymstí! Takových individuí se většinou zastávají stejní úchyláci.

26 hlasů

Promiňte, ale mícháte nejen hrušky s jablky, ale i další " ovoce " mezi sebou. Rozebírat jednotlivé Vámi zmíněné kategorie tzv. úchylek je nad rámec prostoru diskuze. Ne vše, co není v souladu s většinovým vnímáním a přístupem, je apriori společensky nebezpečné. Jisté kategorie nikoho z nás neohrožují / kupř. homosexuálové, fetišisté /, jiní jsou nebezpečni okolí a mnohdy i sobě. Od toho by se měl odvíjet přístup společnosti k nim. Někoho doživotně izolovat, jiného léčit a mít pod kontrolou, někoho nechat žít bez jakýchkoli omezení a event. vyvozovat jeho odpovědnost za jeho jednání. Nikoho se nezastávám, jen apeluji na na rozumné přístupy.

16 hlasů

Pokud je dotyčný skutečně pedofil, měl by se přihlásit do US Army. Tam je jedinců s touto perverzní úchylkou podle interní statistiky z roku 2005 okolo 8 %.

26 hlasů

Já mám lepší návrh. měl by se přihlásit ke komunistům. Ti se olizují jako teplouši každlou chvilku!

12 hlasů

ČR pedofilů, prostitutek,feťáků a zlodějů ráj. Hodnoty kapitalisnu za 20.let - vítězíme v Evropě

23 hlasů

Nevítězíme ani z daleka, ty nevíš o belgičanech a němcích? To jsou devianti děckomrdi. To je extraliga ůchyláků. Jezdí i k nám, kde jim cigánky prodávají svá děcka a když je vyčapou, začnou uzenky řvát, že jim unesli a znásilnili dítě! A kapsy mají narvaný eurama za sex s jejich děckama.

33 hlasů

Hm, dobrý...Takže kapitalismus asi může za vrozenou sexuální úchylku, co ? :-)

12 hlasů

Tak jsi nám soudruhu tak ukázal jaký jsi blb. Oni za vaši vlády úchylácj meexistovali, že? Tam se bolševičtí buzeranti olizovali při každé příležitosti. Tak nežvaň hovadiny o kapitalismu, rudochu blbej!

14 hlasů

at nezmodráš.....

12 hlasů

Jedna se o Pr(u)diče? Pr(u)dič = pedofil.

17 hlasů

Jestliže Prudič dokáže takhle hýbat žlučí modrokreténům, tak to musí být frajer.

18 hlasů

neurážej pedofilní lidi.....!

10 hlasů

Jo, jo, je to von. Navíc má na svědomí toto : Prdič je ten, kdo znásilnil dementní Dianu. Všechno se událo na sjezdu ČSSD při emotivním projevu přítele Paroubka, kdy tloukl dupačkami od Diora o stůl a srozumitelně křičel: Pánové, kdo z vás to má? V ten moment se Prudič chtěl předvést, že má na víc, než jeho oranžgutanový guru a takhle to dopadlo. Diano, dobře Ti tak.

12 hlasů

to nic, to je jen výtrus modré motorové myši

12 hlasů

Sakra, proč sem do toho taháte Felixe a EM?

10 hlasů

Jak ta Fifková ví, že pedofil je jen chlap? Copak je málo případů kdy bába ošuká malého nezletilého kluka?

40 hlasů

genderová diskriminace. Mělo by se správně říkat: politici a političky atd. atd. atd. Pro výrazy muži a ženy existuje slovo lidé. Když se řekne "lidé", myslíme tím jak muže, tak ženy. A co s tím pedofilstvím ? Pedofilové a pedofilky ? Docela vhodně by se mohlo říkat " lidé s pedofilií ".

12 hlasů

Jo jenže 13-14 kluk s tím nepoběží za policií ale za kamarády.

26 hlasů

A hlavně na jůtůb :))

16 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov