Exprezident
Klaus vyvěsil kresbu homosexuálních párů s dětmi

20.06.2013 13:10

Bývalý prezident Václav Klaus zveřejnil na svém webu karikaturu s takzvanými duhovými rodinami. Děvčátko se na ní ptá, který z jeho dvou homosexuálních otců je jeho matka. Podobně se dotazuje i syn páru lesbických matek, kdo z nich je jeho otec. Klaus je odpůrce registrovaného partnerství i adopcí homosexuály, kterou ale zákon registrovaným zakazuje.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Bohumil Stejskal (11 hlasů) 20.06.2013 13:26

    Klaus je egoistický masturbant a vůbec nevím, proč mu ty zasra......

  • Eva Adamová (6 hlasů) 20.06.2013 13:21

    Já se v tomhle směru homosexuálnách párů nezastávám, taky se mi...

  • Becher Dedek z Hradu (6 hlasů) 20.06.2013 16:57

    Jediný komentar: sexisticky prase maskujici svoji bukvicovitost.

  • Ota Nik (6 hlasů) 20.06.2013 14:55

    "Prezident posiluje stereotypy" Ačkoli Klause nemám moc lásce, tak v...

  • Alice Černá (5 hlasů) 20.06.2013 14:32

    Cituji z článku: "Klaus ještě jako hlava státu v jednom z rozhovorů...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Od Kikiny poněkud ¨fór mimo mísu !

0 hlasů

vetsina buku zadne deti pokud vim nechce-a pokud ano mohou si je udelat sami =u lesbicek je to jine-fandim jim

1 hlas

No Pinku jestli to není tím, že trpíš utkvělou pubertální představou jak tě berou dvě lesby typu miss universe do trojky. Samozřejmě přitom opomíjíš fakt, že jsou to lesby a tím pádem je nezajímáš.

0 hlasů

(Cit.): „Klaus ještě jako hlava státu v jednom z rozhovorů řekl, že práva dětí jsou zrůdnost, proti které prý bude bojovat, co mu ještě síly dají.“ Milé děti, třeste se. Pan ex-prezident je fakt pašák, ten by nezasloužil rohy přimalovat, ale přibít.

0 hlasů

Ta osoba nalevo s ksiltovkou (maskovani) a kufrikem je samotny Klaus? Vubec bych se nedivil, s tim jeho vysokym hlaskem a prizvukem, jakym mluvi starsi prazsti gayove...

0 hlasů

..jako katolík si myslím, že ze sociálního hlediska je lepší, když dítě vyrůstá se dvěma strejci nebo dvěma tetami..než v rodině, která nefunguje z různých sociálních důvodů..jako katolík jsem nikdy neřešil sexuální vztahy těch jiných...např. rodičů...a nikdy jsem ani neřešil a neřeším sexuální vztahy mých už dospělých a velmi úspěšných dětí...překvapuje mne, že se tím právě V.Klaus podle mne zcela nadbytečně a ještě takto ironicky blbě zabývá...znám spoustů rodičů synů a dcer asociálů..kteří by byli vděčni za to, kdyby jejich dítě bylo "akorát homosexuální"...

1 hlas

Šimurdo tebe by měla církev exkomunikovat už jen za ty tvoje kecy.

0 hlasů

Která z vás je můj tatínek ? No to je ta, co si večer, než jdem spinkat, nasazuje připínák...

0 hlasů

Posledni narcisovi záškuby.....Choroba již se plně vyvynula.

0 hlasů

lepší poctivost, tedy teta strýc kmotra...i v torzu tradiční rodiny někdy zbydou dva stejní lidé a nějaké děti...obvykle etologie savců funguje i tu a rozvinou své dispozice tu k autoritě, tu k empatii...na to netřeba utrácet miliardy na zbytečné studdium, to lze zjistit i dnes v terénu, ač přirozených tedy větších rodin valem ubývá, protože televizní reklama zválcuje všechno...ale klamné oslovení (možná snbad v adopcích, ale lépe ani tam, ne)

0 hlasů

To vůbec není karikatura. Takové otázky dříve nebo později ty děti položí.

3 hlasy

Všechno už tu jednou bylo a jak ten velký Řím skončil!

2 hlasy

V téhle věci jsem s Klausem zajedno. Jen ať si tady afektovaní buznomilové kvičí. Většinou se stejně jedná jen o psychicky nevyspělé hysterické dorostence, nebo jedince s mozkem velikosti slepičího trusu.

4 hlasy

Jasné ,přímé a veselé a to se jistě pedofilním buzerantům moc nezamlová !!!

5 hlasů

Pěkný obrázek, za kolik by se asi dal sehnat?? :-)

1 hlas

Jediný komentar: sexisticky prase maskujici svoji bukvicovitost.

6 hlasů

Soudruzi, tak jako se socialisticka spolecnost vyviji jinac nez kapitalisticka, totiz v souladu se stanovami, zrovna tak socialisticka spolecnost nema obcany s krivou hubou.

0 hlasů

Soudruzi, budme si jisti, ze by nas strana pred podobnymi nechutnymi karikaturami usetrila, kdyby komuniste meli vedouci ulohu a ze soudruh Klaus by za sve nevhodne chovani dostal stranickou dutku. V socialistickem spolecnosti probiha spoluziti harmonicky a v souladu se stranickym sjezdem.

0 hlasů

Politicky korektní rodina je:
1. tatínek a maminek
2. maminka a tatínka.

Maminek je ten, který ho měl ráno v konečníku.
Maminka a tatínka jsou mnohem hůř rozlišitelné.

4 hlasy

Jsi sexisticky prase, který mu ho ráno vytáhnout z prdele a ty ho ještě zasraneho od hoven oblize a vykouří.

1 hlas

Mýlíš se. Já nejsem buzerant jako ty.

0 hlasů

Cesky prasata jsou hodne zpatky za vyvojem spolecnosti jinde ve svobodnem svete.

1 hlas

Jednak proč karikatura? To je naprosto legitimní téma, to se nedá smést tím, že to označíme za karikaturu.
Za druhé, proč máte vůbec potřebu na všech serverech tohle vůbec publikovat.

Za třetí, už s tím Klausem dejte pokoj, jste se zbláznili nebo co?

3 hlasy

Klaus soustavně odvádí pozornost lidí od stavu naší ekonomiky, ( řečeno jeho slovy jejího nerůstu), a neklesání korupce. Že by cítil aspoň trochu odpovědnosti? Nebo se bojí?
K tématu globálního oteplování už nemá co říci, tak vytáhl "homosexualismus".

2 hlasy

Zkrátka náš věhlasný ekonůmek stejně jako neuměl odlišit „čisté“ peníze od „špinavých“, není schopen lišit ani mezi tepelnými zdroji. Konkrétně v jeho případě je to zarážející, neboť například pera od propisek rozlišuje přímo bravurně.

0 hlasů

Kryptobuzík Kikina je opravdu ubožák !!!

3 hlasy

sam si ubožák !!!
primitive..

4 hlasy

nejvetsi utajena buzna je KIKINA KLAUS

4 hlasy

sam si buzna ...
zmrde vymasteny..

2 hlasy

tento stát naprosto odepsal klasickou rodinu a vytvořil takové podmínky, aby se rodiny bu´d vůbec nettvořily nebo rozpadaly, i na tom má Klaus svůj podíl, když holt se rodiny dětí zbavují a odkládají je třeba i do babyboxů, bude je zpatrchantělý stát rozdávat homosexuálům do pěstounské péče za úplatu?

3 hlasy

"Prezident posiluje stereotypy"
Ačkoli Klause nemám moc lásce, tak v tomto případě mi to nevadí.
Možná by mohli homosexuálové najít nějaký nový výraz pro homosexuálního "rodiče", protože maminka a tatínek nejsou sexuálně indiferentní výrazy.

6 hlasů

Ono je taky otázka, proč spousta děcek končí v dětských domovech, proč spousta heterosexuálních rodičů, nechtějí se o své děcka starat. Proč by se o ně neměli starat homosexuální partneři,, když by chtěli. Problém není v těch homosexuálech, ale není pro ně problém, aby děcka vychovávali nějací zřízenci v děcáku.

1 hlas

Problém není v těch homosexuálech, ale v majoritní společnosti, pro které není problém, že je vychovávají nějací zřízenci v děcáku.

2 hlasy

Bohušu - sóhlas! :-)

1 hlas

Ano, na prvním místě by měl být zájem dítěte. A právě proto se pan prezident snaží nějak přispět k tomu, aby děti nevyrůstaly v homosexuálním prostředí. Jediná vyjímka by měla být, pokud je jeden z homoušů skutečně rodičem dítěte, pak není co řešit.

4 hlasy

Lepší je ta karikatura, jak děti Klause nevědí jestli je jejich maminka Lívie, kterou s chudých poměrů vytáhla až krádež "rodinných" šperků, nebo ta slečna letuška, co říká tátovi Vénalajn pusilajn.

5 hlasů

Cituji z článku: "Klaus ještě jako hlava státu v jednom z rozhovorů řekl, že práva dětí jsou zrůdnost, proti které prý bude bojovat, "co mu ještě síly dají".

To si myslím, že nemá smysl komentovat, jen poděkovat Pánu Bohu, že už je ten narcis soukromou osobou.

5 hlasů

Nebudu se zabývat Klausem, kterého z mnoha důvodů také nemusím ale k těm právům. Myslíte, že je snaha vyhovět homosexuálům při jejich požadavcích na adopci respektováním zájmu dětí nebo spíše zájmu homosexuální minority ?

4 hlasy

WTF ??? ... Rodina je otec, matka a děti... jací dva otcové, jaké dvě matky?!
Kdyby příroda chtěla, aby měly děti dva zástupci stejného druhu stejného pohlaví, tak by to tak zařídila... Nejde to... Tak za co bojují?!
Když se jim podaří počít dítě z homosexuálního vztahu, tak dobrá, ať ho vychovávají. Ale jinak ne!!!

5 hlasů

A vy jste chlap, nebo ženská...?

1 hlas

ANKETA

ODS navrhla do čela vlády Miroslavu Němcovou, má podle vás šanci uspět?

Asi ne. Je sice hodná, ale slabá, nemá mocné spojence. (10 %)

Není pošpiněná skandály, koalice by ji mohla akceptovat. (27 %)

Šanci nemá nikdo z ODS. (58 %)

Těžko říct. (5 %)

...........................................

Klasický případ manipulativní ankety. Je buď hodná ale slabá nebo je čistá jako lilie popř. namáta "světice" šanci protože ji dolu táhne ODS a nakonec NEVÍM. Kde je kuwa otázka, která by říkala o této světici něco negativního? Jak budou prezentovány výsledky ankety? Nikdo proti Němcové nic nemá ??!! .. Jdete do háje kašpaři .. jste průhlední

4 hlasy

Všechny ankety Týdne jsou manipulativní a debilní. Původní kvalita tohoto týdeníku bohužel klesá a blíží se k bulváru.

0 hlasů

Já myslím, že to vyvážili tou poslední otázkou : Šanci nemá nikdo z ODS. (58 %)

1 hlas

Máte trochu zvláštní logiku v myšlení. Já v tom naopak nevidím žádné vyvážení. Anketa se týká potenciálního úspěchu Němcové a je koncipována jako skladba důvodů proč by Němcová neměla uspět. Vynechám poslední otázku, které je nepodstatná a zbytečná neb, když NEVÍM tak neklikám do ankety. Dvě otázky dělají z Němcové světici a ta "Vaše" otázka hledá důvod jinde než v osobě Němcové. Je-li to 2:1 ve prospěch osobního profilu Němcové očekával bych pro vyváženost 2 otázky, které by poukazovaly na negativa Němcové. Nic takového tam není

1 hlas

Jako například Neměla by být premiérkou, protože kradla rohlíky v samoobsluze?
Tak to tam strčili rovnou tu třetí otázku, která co se týče procent, vítězí na celé čáře. Nevím, jaké jiné otázky by tam už podle vás měli dávat.

0 hlasů

No zdá se, že určitá příprava ankety proběhla, ne? Vytáhli nějaký zřejmě frekventovaný názor, že je slabá, pak názor, že je čistá .. kdyby si dali tu práci, tak vytáhnou jistě i nějakého toho kostlivce z kuloárů. Tu práci si nedali. Ať dopadne anketa jakkoliv, zůstane světice světicí a vyleze z toho jen, že si lidi myslí, že křeslo nedostane. Anyway .. ani skladba z jiného úhlu není vyvážená. 2:1 je to i z pohledu NEMÁ ŠANCI : MÁ ŠANCI. Skladba otázek má přímou vazbu na budoucí varianty prezentace výsledků. Manipulativní anketa předem počítá s určitými-možnými výsledky přičemž nedává prostor jiným možným výsledkům. Spousta lidí, kteří mají kvůli něčemu "pifku" na Němcovou prostě v anketě nenaleznou ten svůj důvod. To co bude nakonec prezentováno bude prezentováno účelově a ovlivní to veřejné mínění. To už je druhá fáze manipulace, která využívá psychologického principu "přiklánění se" nerozhodnutých k většinovému mínění

0 hlasů

Osobně jsem hlasoval - Šanci nemá nikdo z ODS. (58 %) vše ostatní je pro mě bezvýznamné a je mi jedno jestli to bude z ODS Jarmilka nebo Pepíček, i kdyby byli křišťálově čistí, protože to v ODS nic neznamená.

1 hlas

Já tam svou otázku neměl. Hlasoval bych třeba, kdyby tam bylo. Nemá šanci, protože je vnímána jako oportunistka pracující pod vlivem jistých ideových lobby .. nebo něco v tom duchu

0 hlasů

TOP09 uzavrela v Praze spojenectvi ze Socanama, Do cela Prahy dotlacili totalne neschopneho tanecnika.. a tady se resi nejaky obrazek..

1 hlas

Ještěže už tahle zrůda není naším prezidentem.

4 hlasy

Obávám se, že ještě jeho dnům není konec.

2 hlasy

Není to klasický projev méněcennosti, když se bezdůvodně posmívám druhým?

1 hlas

Méněcennost se může projevovat různě. Nejen výsměchem. např. cituji" Klaus je egoistický masturbant a vůbec nevím, proč mu ty zasra... média dávají tolik prostoru".

1 hlas

No to máte pravdu, beru to zpět, i když už to vlastně ani nejde, ale hodně mě to rozčílilo, že se do médií dostávají různé pokřivené názory, které mají společnost rozeštvat.

0 hlasů

Takže ta méněcennost může vlastně být v obou případech spíše takovým "emočním úletem" :)

0 hlasů

Ano máte pravdu, jen můj emoční úlet nemá takový vliv.

0 hlasů

Co Vy víte. Nepodceňujte Vaši viditelnost ve virtuálním prostoru. Média již dávno nejsou jediní hráči. Internet udělal z boje o lidské názory aktivní pole s volným přístupem. Lidé se čím dál více nespokojují jen s přečtením zprávy ale chtějí znát i názory "zespoda" tj. z diskuze. A chtějí také říct svůj názor. Porovnat svůj názor s jiným názorem. Zde je tedy známá osobnost, která něco řekne a my řekneme, že ovlivňuje jiné a má proto odpovědnost ale pokud ta jeho "hláška" padne sem "dolů" tak se rozmělní v názorech Stejskala, Larouxe, Henexe, Nováka a mnoha dalších. Na tomto poli jeho vliv nakonec může mít přesně opačný dopad. Neovlivní veřejné mínění tím co řekl ve svůj prospěch ale vyvoláním reakcí naopak ve svůj neprospěch. Svým způsobem může být na (např. tomto serveru) Stejskal mnohem větším hybatelem než nějaký Klaus viz. přehled příspěvků s nějvyšším počtem souhlasných hlasů

1 hlas

Opravdu (až na výjimky, které lze zákonem vymezit) není důvod k adopci dětí homosexuálními páry. Zájmem dítěte je především převzít heterosexuální model rodinného vztahu. Je rozhodně zájmem dítěte okoukat vztah MUŽE a ŽENY protože to dítě bude mít jednou s 97% ní pravděpodobností také heterosexuálního partnera. Co se naznačených výjimek týče tak může jít např. o adopci dítěte párem v němž je jeden z partnerů biologický rodič. Může jít o adopci dítěte po zemřelém partnerovi a biologickém rodiči, které se zájemcem o adopci již žilo ..

4 hlasy

Ale? Vy se nějak vyznáte v zájmech dětí. Vztah MUŽE a ŽENY byste nechával dětem okoukávat. A to do sexuálních detailů, předpokládám. Neříká se tomu paragrafu Ohrožování mravní výchovy? Děti především potřebují okoukávat LÁSKYPLNÉ SOUŽITÍ. Vztah dvou lidí je o spolupráci, spoluprožívání, doplňování se a o prolnutí rolí. Ne o pinďouru a prcině.

2 hlasy

Je s Vámi docela sranda ale prosím nechte si své úchylné představy raději pro sebe. Není ještě 22.00 a zdejší diskuzi mohou číst i ty děti. Pokud mluvím o modelu rodiny a o přebírání vzorců chování mezi MUŽEM a ŽENOU, tak mě jistě 99% zdejších diskutérů chápe. Pokud Vy nechápete, tak už je to s Vámi opravdu špatné a nemá smysl se pokoušet Vám cokoliv vysvětlit. Dítě potřebuje někde poznat jak se k sobě chová muž a žena ve vztahu. Chlapec bude mít jednou svou ŽENU a dívka svého MUŽE a je V JEJICH ZÁJMU, aby se naučili v tomto PŘIROZENÉM A VĚTŠINOVÉM (97% populace) TYPU SVAZKU ŽÍT. U tatínka a tatínka nebo maminky a maminky pro sebe vhodné vzorce chování nenajdou. Najdou jen DEVIANTNÍ vzorec, který jim v životě způsobí mnoho problémů. I přesto to vše připouštím, že existují důvody (výjimky), kdy by měla být taková adopce umožněna. Ty jsem namátkou uvedl. Co ještě více chcete?

4 hlasy

Vzpomínáte na Gumáky?
Gumák Klaus a gumák Zeman,to byly senzační satirické seriály.
Vrána k vráně sedá.Gumák ,gumáka nedá.
Podle mluvy ,bych se vůbec nedivil,kdyby Santa Klaus byl teploušek.Hitler taky kritizoval židy a prej byl sám žid.Ach jo,na tom světě nic není tak,jak to vypadá.

1 hlas

Nebudete vy nakonec paní helena dvořáková, tady z diskuze švihnutá tetou Kateřinou ze Saturnina?
Pan Laroux to napsal dobře - pokrytec!!

1 hlas

Klaus je egoistický masturbant a vůbec nevím, proč mu ty zasra... média dávají tolik prostoru. Tohle je klasické rozeštvávání.

11 hlasů

Podle jakéhosi průzkumu je prý až 60 % dětí beztak dětmi někoho úplně jiného, takže ať si děda klidně kváká. Nač bychom ta média jinak měli?

0 hlasů

Já se v tomhle směru homosexuálnách párů nezastávám, taky se mi nelíbí, že by chtěly vychovávat děti, ale klaus je podle mne ubožák, který ani svou orientaci nepřizná

6 hlasů

Mam docela dost znamych homosexualu... a od nich vim.. ze proti adopci homosexualy je i plno lidi od nich...

3 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov