Vzpomínka na invazi
Listopad ´89 mohl přijít dřív, nebýt okupace v srpnu 1968

21.08.2014 06:26 Rozhovor

Odkaz reformního roku 1968 a srpnové okupace Československa vojsky Varšavské smlouvy má stále smysl. Připomínat je má smysl už kvůli tomu, že se množí hlasy relativizující zločiny bývalého režimu a boj proti němu. Podobné postoje jsou nebezpečné zejména pro generaci, která nezažila ani válku, ani okupaci, ani komunistický režim, řekla v rozhovoru pro on-line deník TÝDEN.CZ Jaroslava Janderová, místopředsedkyně občanského sdružení Publicum Commodum a kandidátka ODS v nadcházejících komunálních volbách.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Marča Kulčová (15 hlasů) 21.08.2014 07:45

    Listopad 89 měl přijít o 50 let déle, mohla jsem v klidu dožít a ne v...

  • Pavel Kolář (11 hlasů) 21.08.2014 08:36

    Socialismus byl nehezký režim (přes všechny nedostatky preferuji...

  • Martin Macháček (10 hlasů) 21.08.2014 08:21

    Dobře řečeno. O 50 let později nebo bůbec ne. Tento bordel co tu máme...

  • Radek Soukup (8 hlasů) 21.08.2014 09:19

    V roce 1968 byla naše státní suverenita iluzí. Ale ještě větší iluzí...

  • Ben Melech (8 hlasů) 21.08.2014 09:27

    Tragickou chybou bojovníků "za něco" je, že začnou bojovat "proti...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Těm, kdo se nebojí číst i názory, s nimiž možná nebudou souhlasit, bych vřele doporučila tento článek: http://blisty.cz/art/74410.html

3 hlasy

Sice je to pravdivé, ale pro zdejší arogantní "pravičáky" a jednoho emigranta nepřijatelné. Chrochtaj blahem nad barevnejma fasádama a polojedovatým žrádlem z hypermarketů a plesnivou zeleninou.

3 hlasy

Ano je to nepřijatelné. Ony jsou v tom článku totiž strašné žvasty. Ty ruské tanky k nám západ opravdu nepozval.

0 hlasů

Rusko náš vzor:

http://technet.idnes.cz/jak-bohatli-bolsevici-v-rusku-stalin-pro-ne-prepadaval-dostavniky-1c5-/vojenstvi.aspx?c=A140702_142743_vojenstvi_kuz

2 hlasy

A co to má společného se srpnem 68 nebo se současností? Odsuzujete dnešní Německo proto, že zplodilo Hitlera?

2 hlasy

Ve zdejších diskusích levičáci poměrně často.

0 hlasů

Damy a panove, komuniste a prospechari, ja se na par dni loucim, budu cestovat po Evrope :))).

Abych vas neprejel :)))

1 hlas

Jdi třeba do pr.dele, ale kdo bude za tebe čistit hajzlíky?

1 hlas

Přibal si Pampers, nikdy nevíš jestli nebudeš v zácpě

2 hlasy

takze doudruhu lustigu, pozdravuj v Kyjeve Cokoladu, ty "Evropo".
A vycisti jim tam ty hajzly aspon poradne :-)))))

4 hlasy

Ty vole... To je zase maso... Člověk by neřekl, co je ještě v této zemi šílených krav a volů...

3 hlasy

A ty to stádo vedeš.

2 hlasy

Z toho si nic nedelej, to je ta mentalne znehodnocena cast naroda :))... kolik % myslis ze ji je ?

1 hlas

Tak kolik těch Macháčků múže asi být? Počítám tak asi 20%, možná trochu víc...

2 hlasy

Jj, tak zhruba volební výsledek komunistů plus něco málo k tomu ...

0 hlasů

Je na tom asi jak ty Lustigu. Totální devastace neuronů.

4 hlasy

Umíte krom sprostot a urážek vyslovit i normální větu? Zatím jsem toto nezaznamenala. Proto si laskavě zameťte před svým vlastním prahem.

3 hlasy

Neumí...!

1 hlas

Dovolte mi říci pár slov. Vždy, když přijedu do Čech, přečtu si pár komentářů zdejších lidiček a je mi smutno. Duševní mrzáci Kut, Hubáčková a další jsou záporným obrazem této země.
Srpen 68 byl smutnou částí dějin Československa. V pozdější době byla část občanů donucena emigrovat, opustit svůj domov a začít znovu pracovat na své existenci od samého počátku. Byl jsem jedním z nich. V době normalizace jsem musel zapomenout na vzdělání a hlavně na osobní svobodu, které jsem si vážil ze všeho nejvíce.Emigroval jsem. Přestal jsem být občanem Československa a stal jsem se občanem NSR a hlavně občanem Evropy. Stal jsem se svobodným člověkem, kterého nikdo nenutil volat "Se SSSR na věčné časy" a jiné zrůdnosti. Nebudu vám popisovat svoji životní úroveň, není to důležité. Jako důchodce jezdím po světě a vracím se i sem, do míst dřívějšího domova. A zjišťuji, že zde stále převládá duch "socialismu". Ale také vidím, jak velice zde pokročilo zdravotnictví, školství. Mladí lidé cestují a studují v cizině. A nemusí být členy žádné politické strany, jsou zde svobodné volby a další vymoženosti. Ale stále se zde uplácí, lže a doslova rozkrádá stát. Přežitky socialismu jsou tu stále a mají velikou "moc". Nevadí mi, že bývalí komunisté zde píší své bludy, to patří ke svobodě. To dokazuje, že svoboda člověka je důležitější, než cokoliv jiného.
Zdravím vás a někdy opět nashledanou!

4 hlasy

..tak..tak...lidi jsou kurvy, mrdaj a kradou...

0 hlasů

:-) Chtělo by to vyměnit národ a pozvat sem nějaké ty Lustigy, Portyče a jim podobné. To by teprve nastal ráj na zemi.

2 hlasy

A hlavně magoři, Šimurdo, hlavně magoři, spokojení a šťastní...

0 hlasů

.... stouchaji chleba vezdejsi v nedeli rano do kafe, aby byli stastni a spokojeni :))

1 hlas

Další emigrantskej magor co si myslí, že zdravotnictví a školství pokročilo. To nevíš že lidé umírají v sanitkách před nemocnicemi a školství je zdevastované americkým vzorem, co? Zůstaň pěkně kde jsi a buduj pěkně tu německou diktaturu velkokapitálu.

3 hlasy

Takže, když popíšu realitu dneška, tak jsem duševní mrzák? Každého, kdo nehýká štěstím nad dneškem, tak hned onálepkujete komunistou? Vážený pane, máte typické bolševické myšlení - kdo nejde s námi, jde proti nám.

4 hlasy

Takové výkřiky do tmy nebereme vážně....

1 hlas

Takové výkřiky do tmy neberte vážně. Když má někdo jiný názor tak je holt bolševik. Když řeknete že je tu korupce a politická mafie, tak řeknou že jste komunistický nýmand, že každý má stejné možnosti a že ....... a začnou vás častovat těmi nejvulgárnějšími slovy. Uvidíte, jen co np np vystřízliví.

3 hlasy

zatím největší sprosťák jste zdaleka nejvíce vy osobně. Co věta to urážka. Neumíte se chovat mezi lidmi nebo máte značné komplexy méněcennosti.

2 hlasy

Takže když se ozvu proti náckovi, co nás tu jen uráží, tak jsem mrzák? Kdyby to bylo jednou. Ale neustále se to přejí.
Od lidí, kteří jsou slušní, je pohled zvenku vždy přínosem. Ale Lustig nenapsal za celou dobu nic konstruktivního.

6 hlasů


Co konstruktivního krom sprostot jste na diskuzi uvedl vy? To nikdo nezaznamenal. Odsouzení vám tak plně náleží..

2 hlasy

Cituji sám sebe níže:

Krásné výročí. Může mi někdo říci, jak současný režim zatočil s těmi, co vojska pozvali? Podle mě, to byl trestný čin vlastizrady i podle tehdejších zákonů.

Ale např. Indra, Bilak, stejně jako prokurátor z 50. let Vaš, si v době pravdaláskizmu vesele užívali tučných důchodů.

Místo toho, aby současný režim s těmito už dávno zatočil, vytvoří si ufňukánkovké občanské sdružení, které je napojeno na veřejné zdroje (občanská sdružení neplatí občané v něm sdružení, ale my všichni - vyhozené naše prachy bez kontroly a užitku) a které poukazuje na to, že komunisti byli špatní.

Už aby nastoupil IV. odboj a smetl tuto proparazitní partu neschopů. Nepotřebujeme sdružení bojující proti komunismu, husitům, monarchii, Habsburkům či jiným vyhynulým existencím. A i kdyby se komunisti nakrásně vrátili a znárodňovali, čemu nevěří asi nejzarytější antikomunista, bylo by to jedno. Nám, Čechům a Moravákům v této zemi již stejně nic nepatří

1 hlas

TAK SVÁ SLOVA BERU ZPĚT, NESOUHLASÍM, ALE RESPEKTUJI, ŽE MÁ NĚKDO JINÝ NÁZOR.

1 hlas

Tom Kut 21.08.2014 13:32
TOSA

...A i kdyby se komunisti nakrásně vrátili a znárodňovali, čemu nevěří asi nejzarytější antikomunista, bylo by to jedno. Nám, Čechům a Moravákům v této zemi již stejně nic nepatří...

Nic nepatří? To vám vadí, že údajně nic nepatří Čechům a Moravákům? Co by mělo patřit? Proč? Vlastník cizinec je horší sorta než gauner Čech? Z kolika národností se skládá kmen národa Čechů, víte to vůbec? Češi jsou mixem mnoha národů, nikdo z nás není stoprocentní Čech. Píšete jak nacisté a jejich údajná čistá rasa, která neexistuje. Navíc bych i řekla že ani vy nejste plně stoprocentní Čech. Nechcete všechno co máte vrátit aby jste sám naplnil to co hlásáte? Nechcete, tak to dopadá vždy, hlavně když se to netýká mě osobně, že?

0 hlasů

BERU
a s čím nesouhlasíte? s potrestáním vlastizrádců?

2 hlasy

Doufam, ze Machacek dnes rano pohladil Lenina po plesi:-)

0 hlasů

Macháček musí skutečně být mentálně retardovaný, když Járovi /Jardovi/ říká zima. To normální člověk nevymyslí!

0 hlasů

Máš pravdu soudružko, asi seš na úrovni np np, klidně s nim rezonuj, ale bacha! Von není na ženský.

3 hlasy

Jen se ponižujte před ostatními, když vás to baví nebo to nevidíte. Je to vaše ostuda, nikoho jiného.

1 hlas

Tak naši komunisté jak se připravujete na váš svátek "Den zářící hvězdy"? Je vidět, že komunistických pomatenců mezi námi běhá stále ještě dost. Měla by se smrtka více činit, je to zapotřebí pro blaho lidu a světa.

2 hlasy

Ona si ta smrtka jednou přijde i pro tebe a tvoje děti. Jestli nějaké vůbec máš.
Srpen 1968 nemůže být pro komunisty svátkem, protože ta akce byla namířena hlavně proti zdejším komunistům. Chápeš to, děvenko?

4 hlasy

Jen vám se bude umírat mnohem hůře, za zmařené životy i ostatně i ten váš zbytečný prázdný život, kdy vy komunisté jste svým potomkům zanechali jen bídu a srab. Teď se ukazuje, že vaše ideje komunismu nikam nevedli a nevedou, krom smrti asi 280 milionů lidí které byli zavražděni ve jménu komunismu po celém světě. Bohužel jsou i teď země kde ve jménu komunismu jsou lidé zabíjeni stále. Budete se škvařit v pekle do skonání světa. Utopie komunismu - zhouba a rakovina světa.

0 hlasů

Srab je nadávka. Svrab je nepříjemná kožní choroba způsobovaná parazitem, který se jmenuje zákožka svrabová. Obravdu jste měla na mysli "sraba"? Někde jsou zabíjeni lidé ve jménu komunismu, někdo ve jménu demokracie. Vývoz demokracie, tak jak ho praktikují USA, je podle vás vždycky naprosto v pořádku, předpokládám.

0 hlasů

Marjánko... Že voni vás z tý Ameriky vyhodili...?

1 hlas

zdroj: http://zpravy.idnes.cz/cesko-ocima-severokorejskeho-zpravodajstvi-f3k-/zahranicni.aspx?c=A140818_182051_zahranicni_mlb

0 hlasů

Jakou to má spojitost se srpnem 1968. Předpokládám, že chcete naznačit, že zatímco severokorejské zpravodajství lže, to naše hlásá pravdu, pravdu a nic než pravdu?

0 hlasů

..jsem nadšený, spokojený a šťastný...

1 hlas

..ta paní je určitě přesvědčená, že bychom měli bránit i pevnosti v roce 1939...stejně jako generál Emauel Moravec, který mával před Benešem dokonce pistolí, že ho zastřelí, pokud podepíše kapitulaci...a potom..no potom byl nejvěrnější Adolfův ministr...

2 hlasy

Simurdo, general Sadek taktez, kdyz se podiva, koho z tebe vychoval.

1 hlas

..gen. Šádek už prdí do hlíny...

0 hlasů

..ale když za mnou přijel do Rožnova, měl pro mne i uznání "...čumím, jak se vybabral z té paranoidní schizofrenie.."..nevěděl, že mi dobře poradil jiný komanč, primář Blaťák z kroměřížského blázince...jednou za mnou přišel v neděli odpoledne a řekl mi "...jako psychiatr bych měl poslouchat, to , co říkáte...ale já to v dnešní situaci připustit nemohu...ani žádný jiný psychiatr u nás...můžete se z toho dostat jenom tak, že přistoupíta na léčbu a nemoc se bude v jejím důsledku stabilizovat..a přestanete vykládat, to ,co vykládáte...nechme to jako preojev nemoci...pokud máte pravdu, neměl by to bý problém..."..trvalo mi to týden..a potom jsem se začal "léčit"...a fakt...

1 hlas

Tak už víme, proč jste nadšený, spokojený a šťastný! Nejen ze studií marxismu leninismu, ale i z celkového duševního zdraví. Ten primář Blaťák z psychiatrie vysvětluje mnohé. I nadšení z Ruska.
Však také každý blázen a idiot je šťastný, spokojený a nadšen, i pro nic zanic. Vy se máte.

1 hlas

Prosim vas, videl jste uz nekdo zlaty rubl? Kde se nam ta mrska skryva?-) Ze on nam ho za trest Vomacka nechce ukazat?-)

2 hlasy

Pro jistotu nam ten zlaty zazrak Honzik zakopal v Zimbabwe:-)

2 hlasy

Nevím, zda je co oslavovat, v 89 k nám vtrhli "mafiáni v bílých límečcích"a v součiností s nezkušenou a nebo i podplacenou pravdoláskou nám za hubičku rozprodali zemi po zadkem. Ty všechny opravené baráky, cesty, nakoupené baráky a auta na hypotéky jsou pouze potěmkinova vesnice, protože je to vše pořízené na dluh. Stát má dluh 2 bilióny, lidé 1,4 biliónů.

7 hlasů

Zatimco za komousu tady byly jen sedive baraky, neudrzovane silnice a vsude v obchodech nasrani a neochotni prodavaci. Tak se soudruzko Hubackova prestehuj treba do KLDR a urcite omladnes:-)

4 hlasy

Sezente uz konecne Machackovi nejakou tu zrzavou masu anebo aspon jednu zrzavou s bilou cepici. Ten chudak si jeste nikdy nehrknul, tak tady vyvadi jak Andropov na Cernenkove pohrbu:-)

2 hlasy

.....zatim co vy jste si vsichni valeli sunky a nechteli pochopit bratrskou pomoc, soudruh Simurda stal v bratrske DDR u hranic kapitalistickeho sveta a byl pripraven nechat ruskou kobylu se napit z atlantickeho oceanu.

0 hlasů

zatím co ty si se plácal s náckama, co nás chtěli vyhubit, po zádech a pochleboval jim, tady žily vdovy po těch, co tvý hnědí kámoši zabili

6 hlasů

..to už umožnil a oprávnil soudruh Adolf...já vždy jen uvažoval, jak s tím s vírou v Boha hříšného valašského katolíka vyjebat...a to se mi podařilo..měl jsem se, mám se a budu se mít vždy dobře...

2 hlasy

....zatim co jsme si vsichni valeli sunky - tak Rek Lustig bojoval za naši spásu, proto aby si mohl 25let po vylévat svoji žluč :o)

6 hlasů

..každý emigrant ví, že nemůže emigrovat sám před sebou, před svou identitou....a to je důvod jejich flustrace a plivanců typu Lustig...

6 hlasů

Simurdo, asi z tebe udelam sveho mluvciho. Ale pred tim bych te musel odnaucit lhat a musel bys byt debolsevizovan.

0 hlasů

..při mé státní zkoušce z marxismu-leninismu na konci mého studia na vysoké škole technické b bratsrké Německé demokratické republice, prvním státě dělníků a rolníků na německé půdě, v městě Karla Marxe..Karl-Marx-Stadtu jsem dostal otázku na můj názor na vstup bratrských armád do ČSSR v roce 1968...vzpoměl jsem si na poslední chlastačku s Voloďou Putinem na kolejích i vzal jsem bílý papír...udělal diagonálu a řekl...totoje Západ (Westen)...toto jsme My (Osten)..ČSSR by do NÁS (UNS) udělalo obrovský geopolitický klín....celá komise vyskočila nadšením , podávali mi ruce a říkali "Bravo, Genosse, bravo..."..a dostal jsem největší jedničku...myslím si to dodnes....vysvětlil bych to i tomu komunistickému kurvínkovi a nixmochrovi Dubčekovi...ale on by si stejně nedal říci....pro tuto vlastnost ho také KGB doporučilo do funkce generálního tajemníka ÚV KSČ...Andropov.." ten tupec si nechá domluvit jedině basebolkou nebo kalašknikovem..."

2 hlasy

Hillary Clinotonové v depeši na Wiky Leaks nebo tak nějak "...Češi nejsou ve své provinciální zalepenosti okolní svět ani vnímat, natož chápat a pokusit se mu rozumět....viz komunista Dubček..."

0 hlasů

..schopni... vnímat..

0 hlasů

Hillary Clintonová by taky určitě měla v bratrské NDR taky jedničku z marxismu leninismu jako já...

2 hlasy

Uz tu chybi jen prispevek od Bohdalky :)))) Urcite by pobavil, tak jako ona bavi (krmi) vas uz pul stoleti s predzvykanou stravou.

3 hlasy

Docela zbytečně a hloupě se tu navážíte do Čechů.
Stejně blbě bych vám mohl opnovat, že vy jste zase odkojen Horstem Fuchsem nebo Ein Kessel Buntes a nosíte Lederhosen, že.

5 hlasů

Jen si rejpni, je to dovolene. Nejlepsi rejpani je tehdy, kdyz clovek nevi do ceho rejpa :))))

2 hlasy

tak emigruj, i elekronicky. Prostě sem nelez. Je to naše zem. Sám si ji opustil, tak už se sem nevracej

3 hlasy

a to jen jednou zřejmě zapoměli zalígrovat katr Psychiatric Institutions in Munich

1 hlas

Máš bezva komoušskej přístup ke svobodě slova.

3 hlasy

Tak, tak svoboda slova, to je základ :o)

Petr Dvořák 14.08.2014 13:42 gogan
Hloupoučká taktika já na soudruhy nadávám ... ...Měl by ses dovzdělat, pokud se chceš bavit s lidmi

0 hlasů

Další komouškej způsob a zřejmě jsi i kremlem placený vlezprdel, text odpovědi na bitydnovo urážení byl takto:

Petr Dvořák 14.08.2014 13:42
gogan

Hloupoučká taktika já na soudruhy nadávám tedy asi usuzuješ, že je to pro mě urážka :)))
Jenom že, ty rudý vemeno, "soudruh" je označení pro lidi s tvým typem (ne)myšlení (a my "nesoudruzi" vás okamžitě poznáme).
Vážně tedy soudruhu nevíš co se v Rusku stalo v 1917 za historický průser? Měl by ses dovzdělat, pokud se chceš bavit s lidmi.

0 hlasů

Petr Dvořák 21.08.2014 10:20 gogan

Máš bezva komoušskej přístup ke svobodě slova.


:o)

1 hlas

máme se tu nechat od nějakýho nácka furt urážet? Poradců jsme si tu užili dost. Jak v 50. letech, tak v 90. letech. Opustí li krysa loď, nemá se srát do toho, kam ta loď pluje. Mohl bojovat, ale na to nikdy neměl. Protože není chlap. Tak jen škodí
a uráží.

1 hlas

Jeste pridej neco o naplave :)))

0 hlasů

Nemělo by se zapomínat, že většinu invazních jednotek tenkrát před lety tvořili Ukrajinci. Ale psst, o tom se dnes nesmí moc hlasitě mluvit. Člověk by mohl skončit ve vězení jako ten pán z Olomouce, který papalášům z ODS kreslil tykadla.

7 hlasů

Dokonce hrdina dnešní Ukrajiny Kličko u nás sedával na klíně svého okupantského tatínka.

0 hlasů

On Brežněv který k tomu dal rozkaz byl také Ukrajinec.

2 hlasy

Brežněv byl především vůdce SSSR a ten kdo k nám ty vojska nahnal.

3 hlasy

To je moc hezké, ale přesto to byl Ukrajinec a né Rus. Polovina diktátorů SSSR nebyli Rusové, včetně jednoho z nejhorších zločinců všech dob Stalina.

2 hlasy

Jsou ti Rusové ale dementi, nechat si proti své vůli vládnout cizáky co? Ještě že ten bordel rodilý Rus Gorbačov odpískal.

1 hlas

Troubo bolsevickej, je uplne jedno odkud okupacni vojak pochazel. Ukrajinec, Sibiran. Vojak neni stredem naseho zajmu. Stredem zajmu je kremelsky bolsevicky zlocin. Vojaci byli jen nahnane obeti.

2 hlasy


Ukrajinská armáda v neděli obsadila na předměstí Luhansku bývalou prodejnu ovoce a zeleniny, pověsila na ní tabuli se symboly Luhanské Republiky a s nápisem „Milice“ (pozn. Policie) a do světových médií následně Kyjev rozeslal záběry vlající ukrajinské vlajky na budově této „policejní stanice“. Západní média okamžitě na udičku skočila a palcovými titulky začala média hlásit, že ukrajinská armáda vstoupila do Luhansku [1], odvážnější plátky si dokonce troufly napsat, že Luhansk padl.

1 hlas

Ono se sice říká, že nás v roce 1968 obsadili Rusáci. Ale ve skutečnosti to byli převážně Ukrajinci. A i Brežněv, který okupanty poslal byl Ukrajinec.

5 hlasů

Brežněv byl především vůdce SSSR a ten kdo k nám ty vojska nahnal.

3 hlasy

To máte marné.
Komouši žádné národnosti neznali, pro ně to byl jen sovětský lid. Až nyní je u nich v módě nazývat Ukrajince nácky (k tomu stačila jakási marginální skupina pitomců, která oslavovala Banderu /který ale do určité doby jejich národním hrdinou určitě byl, zvláště po Kremlem zorganizovaném cíleném hladomoru /, to bychom také mohli všechny Slováky nazvat fašisty, když pár volů chodí oslavovat Hlinku a Tisa, že).
Ale manuál kominterny se přece musí dodržovat. Oni to komouši nikdy neměli lehké. Např. v srpnu 1939 po odesání mírové dohody mezi Německem a SSSR dostali z Moskvy instrukce, že Němci vlastně nejsou okupanti, nýbrž spojenci, že moudří státníci Hitler se Stalinem rozdrtí kaitalismus. A od června 1941 po rozjetí oerace Barbarossa už to zase byli fašističtí (správně tedy nacističtí) okupanti.
Jo, když jsme u toho fašistického státu, tak současné Rusko i s jeho kremelským vůdcem tuto politologickou definici splňuje dokonale.

5 hlasů

V současném světovém dění zatím tu agresivitu vidím u tzv. západních demokratických států. Kdo víc vyhrožuje? Kdo více uvaluje sankce: A kdo více eskaluje konflikt na Ukrajině? Myslím si, že to Putin není.

3 hlasy

Jako pokus omyt kremelske zlocince je to hezke a primitivni :)))

1 hlas

Od kdy je pravda primitivní??

0 hlasů

Tahle ceska mentalni zaostalost bude asi pricinou vseho zla :)))

2 hlasy

Lustigu, proč vy neustále plivete na svou vlast, ze které jste utekl. Proč sem neustále chodíte, proč se nabavíte s lidmi ve své nové zemi a nebo oni se nechtějí bavit s Vámi:-)

5 hlasů

Jsou lidi, který nemaj rádi nikde. Přechytralí povýšenci. A když jim to dáte sežrat, tedy píšete li stejným tónem jak oni, tak začnou hajlovat a cosi germánsky mrmlat.

4 hlasy

.......pro bolseviky byla znalost jinych reci jen mrmlanim :))))))

Muj Boze, do cehos Ty dusi dal :)))))

2 hlasy

bolševikem jsem nebyl a ani být nemohl.

Jaký to je pochlebovat v Germánii těm, co vypálili Lidice? Jak úžasný pocit patřit k tomu nejodpornějšímu národu Evropy.

3 hlasy

Ptám se na to stejné. Co je emigrantovi po naší zemi? A myslím si, že žije v cizině a schází mu domov, tak plive a plive. Ubožák k politování, že Lustigu.

6 hlasů


Ubožák k politování jste nejspíše vy, který asi každému Jardovi /Járovi/ říkáte zima. Je vám dobře? Není vám skutečně zima?

0 hlasů

Neustále vracející se přechytralé hnědé krysy, co kdysi opustily tuto zem jsou určitě příčinou všeho zla.

2 hlasy

Žádný germán, žádný nácíček; ten je podobný tzv. němcům (=německy mluvícím židům), právě ti za dob monarchie rádi napadali česky hovořící obyvatele Zemí Koruny české. Buď se rádi cpou kam nepatří (a oni nepatří nikam) nebo je baví vyvolávat rozbroje mezi nežidovskými národy. Eventl. oboje.

2 hlasy

Ich war es nicht, der konstatiert hat, dass die Besten Köpfe dieses Land verlassen haben.

2 hlasy

nácíčku, tady nejsi na Völkischer Beobachter ( to máš v jném okně a němčina už není světovým jazykem. je zábavné vidět, jak měníš barvu - z hnědé základní na vztekle rudou

5 hlasů

V 68 bylo brzo na zvraty. SSSR ještě pevně ovládal satelity. Po 89 roce se stal několik zásadních chyb. Drtivá většina lidí nechtěla vedoucí úlohu KSČ, ale nechtěla to co tu máme dnes. Chtěli jsme podnikat, cestovat a mít více demokracie. Zvrhlo se to i díky darebákovi- naivkovi? Havlovi, kterému většina věřila po tom co nasliboval... Například to, že je dnes KSČM diskriminována a přes silnou voličskou základnu ji ostatní včetně ČSSD nechtějí dát šanci účasti ve vládě a prokázání splnitelnosti jejich slibů. Asi vědí, že by jim jako štika v rybníce prohnala perka a nutila pracovat SKUTEČNĚ pro lidi.. tak jak to praktikuje nyní hejtman v Ústeckém kraji!!!

7 hlasů

Strana co sedí v parlametu (v počtu dle hlasů při volbách) je diskriminovaná? To jso mě věci, když někoho "diskriminovali" komouši seděl tak maxinálně v kriminálu.

3 hlasy

Pokud máte na mysli komunistického sráče Bubeníčka, tak ten jen na uvolněná místa posadil za mnohem větší platy své nevzdělané komunistické kamarády a dokonce i zřídil funkce nové. I tu družinářku Vaňhovou (jo, to je ta bývalá hejtmanka, tedy matrace mafiána Housky a velká kámoška jejího předchůdce, tedy darebáka Šulce) si ponechal coby náměstkyni, že.
Takže ano, Bubeníček pracuje ro lidi, ale jen pro své (tedy členy KSČ).

5 hlasů

Dokud tady donekonecna bude Machacek psat ty svoje chujoviny a porad mi nadavat, pak je vsechno v poradku a nemusim se zucastnovat diskuzi:-)

1 hlas

Díky pane Macháčku, a´t už jste kdokoli.

2 hlasy

mau-mau, chuj-chuj, machacek-machacek:-)

1 hlas

Smí se u nás ještě vůbec říkat (a také psát), že Rusáci a komunisti jsou svině?
Možná už nesmí, nicméně je to pravda.
Takže hezký den všem slušným lidem, kteří si dnes vzpomenou, co tu v r. 1968 komouši s Rusákama (já vím, vtrhla k nám i další spojenecká vojska v rámci bratrské pomoci československému pracujícímu lidu) provedli.

5 hlasů

Krásné výročí. Může mi někdo říci, jak současný režim zatočil s těmi, co vojska pozvali? Podle mě, to byl trestný čin vlastizrady i podle tehdejších zákonů.

Ale např. Indra, Bilak, stejně jako prokurátor z 50. let Vaš, si v době pravdaláskizmu vesele užívali tučných důchodů.

Místo toho, aby současný režim s těmito už dávno zatočil, vytvoří si ufňukánkovké občanské sdružení, které je napojeno na veřejné zdroje (občanská sdružení neplatí občané v něm sdružení, ale my všichni - vyhozené naše prachy bez kontroly a užitku) a které poukazuje na to, že komunisti byli špatní.

Už aby nastoupil IV. odboj a smetl tuto proparazitní partu neschopů. Nepotřebujeme sdružení bojující proti komunismu, husitům, monarchii, Habsburkům či jiným vyhynulým existencím. A i kdyby se komunisti nakrásně vrátili a znárodňovali, čemu nevěří asi nejzarytější antikomunista, bylo by to jedno. Nám, Čechům a Moravákům v této zemi již stejně nic nepatří.

4 hlasy

V žádné zemi s demokratickým režimem nemůže být nespokojenost jejích občanů se špatnou vládou řešena jakýmkoliv násilím.

A to je potřeba připomínat při jakémkoliv výročí. Prostě začíná být jasné, že těm gaunerům začíná být jasné, že to tady už sametové nebude.

1 hlas

Cesi se asi nikdy rozumu nedoberou :))))) Soudruzi bolsevici, znicili jste toho uz dost, jdete do prdele !

3 hlasy

Jsem Pepík rudoočko a Čechy nesnáším. Připomínají mi můj ubohý osud, to, jak jsem zbaběle zdrhl k dojčákům. Ale jsem zpět, abych škodil. Šel bych diskutovat na Völkischer Beobachter za svými hnědými souputníky, ale poznají, že jsem krysa

5 hlasů

.....darauf erübrigt sich jede Antwort :)))

1 hlas

tady nejsi na Völkischer Beobachter a němčina už není světovým jazykem. je zábavné vidět, jak měníš barvu - z hnědé základní na vztekle rudou

1 hlas

Nebýt ruské okupace, tak by nikdy Listopad 1989 nepřišel.

Ovšem když si člověk přečte, že jde o kandidátku ODS, tak už se ani takovému stupidnímu tvrzení z nadpisu článku nediví.

ODS je již zjevně na dně a přitahuje jen lidský odpad jako tahle Jaroslava Janderová. To bude druhá dojička Mirka.

5 hlasů

Tak jsem rád, že nám modroptáčnická historička amatérka vysvětlila dějiny :-)))
Komunisti jsou nereformovatelní. A já dodávám, že ODSáci taky. ODSák byl, je a bude zloděj a zaprodanec cizího kapitálu.

8 hlasů

Hezky jsi to podal, tak pěkně ideologicky. Zaprodanci cizího kapitálu...
Velice se mýliš, ODS jsou zaprodanci svého vlastního přivlastněného kapitálu...

1 hlas

Tragickou chybou bojovníků "za něco" je, že začnou bojovat "proti někomu". Neboť cesta do pekel bývá často dlážděna dobrými úmysly.
Prý jsme se za komunistů v práci jen flákali.
Jedna z mnoha pravicových "poudaček" o životě v letech 1948 - 1990, s budovatelskou jiskrou v oku vyprávěná nejen dětem a "nepamětníkům", je ta o zaměstnanosti a pracovních výkonech.
Ano, existovala pracovní povinnost. Vycházelo se z toho, že bez práce nejsou koláče a nechce-li člověk zemřít hlady nebo nechce-li se živit kriminalitou, musí být logicky někde zaměstnán. Jinak by to byl příživník. V občanském průkazu byly stránky vyhrazené pro potvrzení o zaměstnání. Při nástupu do práce razítko nástupu, při ukončení opět razítko. O tom by mohli disidenti v čele s panem Havlem vyprávět dlouhé historky.
Existoval vtip, že lidé se tváří, že pracují a stát se tvářil, že je platí.
Existuje však ono slůvko ale. Ti tzv. flákači ve fabrikách, úřadech, institucích, družstvech, službách, obchodech a v JZD dokázali vyprodukovat takový objem prostředků, že socialistický stát mohl výrazně dotovat a přispívat na jesle, školky, bytovou výstavbu, dopravu, energie domácností, potraviny, kulturu, základní tělesnou výchovu i vrcholový sp umění, rekreaci občanů i volnočasové aktivity v zájmových klubech a kroužcích při Svazarmu, kulturních domech a školách. Bezúročné nebo velmi výhodné byly peněžní půjč


(30.000 Kčs byla v r. 1976 velmi výhodná novomanželská půjčka), úspory byly slušně úrokovány. Zcela zdarma bylo vzdělání, zdravotní a lékařská péče včetně léků.

V průběhu 40let budování socialismu tito "nemakačenkové" povinně pracující stihli postavi továrny, doly a hutě, železnice, dálnice a silnice, přehrady a vodní, tepelné a jaderné elektárny, metro, desetitisíce bytů, kulturní domy, prodejny, zemědělské objekty atd. Po cel dobu se stačila vyzbrojovat a udržovat téměř 300 tisícová ČSLA a ještě zbylo na pomoc spřáteleným a rozvojovým zemím. Zcela zásadně se zindustrializovalo a téměř vybudovalo nové Slovensko.

Československé zemědělství bylo naprosto soběstačné ve většině nejdůležitějších produk včetně masa, mléka, obilí, cukrové řepy, chmele, brambor, a velké části ovoce a zeleniny. Dováželo se jen to, co se u nás nedalo vypěstovat. Jenom hovězího dobytka tu bylo téměř 2 miliony kusů. Obdělával se každý metr půdy, lidé na vesnicích nacházeli v družstvech práci nemuseli dojíždět.

Výrazně nízké mzdy tedy byly kompenzovány výše uvedenými nízkými cenami a životním náklady. Pracovní povinnost upevňovala návyky a vědomí nejen Cikánů, ale i absolventů škol, že živobytí je nutné si zabezpečit prací. Věřím tomu, že dnešní absolvent školy, který hned nezačne pracovat, po nějaké době přirozeně "zleniví", je pro něj stále "odpornější" zač pracovat a zahálčivý způsob života ze státních nebo rodičovských podpor se mu "dostane p kůži".
Dnešní zcela pokřivený pohled na bohaté a úspěšné spoluobčany nepochází z dob minulých jak se nás snaží někteří přesvědčit. Pochází z doby porevoluční, z devadesátých let divoké privatizace, tunelování (kolik miliard stát napumpoval do bank a za kolik se prodávaly pozemky a fabriky?), převodů státních miliardových částek do soukromých rukou, rozkrádáním, pochybnými kšefty, podnikáním na hraně zákona (jen si vzpomeňte na kauzy topných olejů, nafty a benzínu, lihu atd.), pašováním neprocleného zboží, daňovými podvo atd.atd. Vznikla zde vrstva novodobých milionářů a miliardářů, zbohatlíků, kteří ke svému majetku nepřišli poctivou a tvrdou prací, řemeslnou dovedností, chytrým podnikatelským záměrem apod.
Tito lidé dávali na obdiv své bohatství, téměř nikdo z nich nebyl potrestán (důvod se vždy našel), vstupovali do politiky nebo si politiky koupili. Na druhé straně tu byly miliony pocti pracujících a platících daně, snažících se a přesto pro ně statisticky průměrný plat zůstal nedostižný. Jen se po nich chtělo utahování opasků a pochopení složité situace. Stále více nenacházeli práci a byli odkázáni na podporu, stále více museli na udržení své životní úrov připlácet. Pro řadu z nich se dříve řada běžných věcí stala nedostupnými. Není proto divu, ž na bohaté a úspěšné lidi se pohlíží jako na podvodníky a není v povědomí občanů rozlišová mezi poctivým a úspěšným podnikatelem a pochybným zbohatlíkem. Přetrvává názor, že z poctivé práce ještě nikdo nedokázal zbohatnout, že poctivost se nevyplácí a že politika je svinstvo. Prostě "zavládla blbá nálada". Dnes všichni makají jak otroci, nikdo se nefláká a přitom na nic nejsou peníze! Není to paradox?
Nijak nechci vychvalovat minulost, taková byla doba, takoví jsme byli. Dobří i špatní. Nechci současně zatracovat současnost, prostě to tak je a asi má být. Jen chci některý neobjektivním kritikům "staré generace a socialistického režimu" některé věci připomenout.
Řečeno s klasikem "Co bolo, to bolo...". Ale mlčet k jednostrannému překrucovaní minulosti nebo dokonce lžím nebudu, stejně jako ke zkreslováni a neobjektivnímu vykládaní současnosti.

8 hlasů

Lemple ........

4 hlasy

Ještě si to Lustiku několikrát přečti ty emigranský dobytku který češi nenávidíš ,jak se nám tady žilo než přišel ten co ho houpal Heindrych na kolenou.

4 hlasy

nácku

4 hlasy

Wiki: Leonid Iljič Brežněv (rusky: Леонид Ильич Брежнев, ukrajinsky: Леонід Ілліч Брежнєв) (19. prosince 1906, Kam'janske, dnes Dniprodzeržynsk, Ukrajina - 10. listopadu 1982, Moskva.....

......Většinu svého mládí prožil na Ukrajině v Dněpropetrovské oblasti. Prošel systémem večerního vzdělávání, které mu otevřelo cestu k rychlému vzestupu. Vlna velkého teroru 1937/1938 ho vynesla do stranických funkcí. Brežněv se stal oblastním tajemníkem, který zodpovídal za ideologický sektor a sektor...

. Brežněvova kariéra spojena v následujícím čtvrtstoletí.

.... Počátkem sedmdesátých let už bylo Brežněvovo postavení natolik pevné, že se mohl zbavit svých oponentů a kritiků.

...Obklopil se svými loajálními spolupracovníky z Dněpropetrovska, Moldávie či Kazachstánu. Moc v zemi získala tzv. dněpropetrovská, moldavská mafie.

Nuže tento Ukrajinec vydal příkaz k obsazení Československa...ne Rusák.

z logistického hlediska drtivá část sovětských okupujících vojsk byli Ukrajinci a Bělorusové...

4 hlasy

Ne tak jednostranně, naše město okupovali Poláci.

0 hlasů

....je jednoznacne, ze mentalni slabota je centralnim predpokladem stat se komunistou.

2 hlasy

Troubo bolsevickej, je uplne jedno odkud okupacni vojak pochazel. Ukrajinec, Sibiran. Vojak neni stredem naseho zajmu. Stredem zajmu je kremelsky bolsevicky zlocin. Vojaci byli jen nahnane obeti.

2 hlasy

Ovšem v roce 1968 nebylo Brežněvovo postavení tak silné, a sám si dobře vědom, že může být svržen vojenským převratem jako se to stalo jeho předchůdci. Samotný Brežněv byl spíše proti okupaci.

0 hlasů

V roce 1968 byla naše státní suverenita iluzí. Ale ještě větší iluzí je dnes, resp. dnes naši zahraniční politiku dirigují USáci a Brusel a na hájení vlastních národních zájmů není prostor a ani odvaha. Že, Zaorálku ?

8 hlasů

Lars Johan Ekström
Víte, že žijete v zemi, která byla skupinou amerických investorů vybrána jako experiment, kam až jsou Češi ochotni klesnout bez odporu a až čemu jsou ochotni se podvolit?
Tento experiment byl sjednán s Václavem Klausem hned po revoluci, proto tak vystřelil raketově nahoru v jeho kariéře.
Zaplatili mu dokonce i psychology a poradce a to vše proto, aby vytvořil co nejefektněji tu nejmocnější konzervativní stranu typu fašistky Tacherové a uchopil moc v zemi a začal zavádět to, co se nepodařilo v Británii.
Češi byli vybráni z důvodu nízké schopnosti fyzického odporu, což bylo pro americké investory, kteří si tento pokus objednali, rozhodující. Bylo nutné vybrat národ, který nebude příliš agresivní v poslední fázi experimentu při očekávaných sociálních nepokojích.
Češi byli vybráni také proto, že jejich vlastnost zaprodat za vlastní loajalitu svého bližního, je nebývale silná. Najde se u každé národnosti, ale Češi jsou individualisté s nízkou soudržností. Navíc po nadvládě silně autoritativního socialistického státu měli američtí investoři do tohoto experimentu jistotu, že se národ ani po 10 letech neoklepe a nezačne svorně novou "revoluci". Mezitím se totiž vytvořily sociálně vyhraněné skupiny, které jsou ochotny "střílet do vlastních řad" a rovněž se využilo setrvačnosti Čechů v boji proti komunismu, který bylo odhadováno vydrží 15 - 20 let.
Zatím se české stádo chová dokonce nad očekávání zadavatelů tohoto pokusu. V Česku je vláda připravena zajít až na hranici, kterou si ani židoameričtí finančníci nedokázali představit. De facto očekávali, že se experiment nedožije ani dnešních podmínek. Postoj Čechů ale prokázal, že jsou ochotni se podvolit systematické propagandě a ještě daleko hrubší selekci společnosti a jsou schopni se přizpůsobit i sociálně nemyslitelným podmínkám. Například jsou ochotni se sestěhovat s příbuznými a vlastní byt pronajímat. Nebo jíst méně množstevně i kvalitativně...
Tento byznys byl uzavřen v roce 1995 mezi židovskými finančníky v USA a Václavem Klausem, který byl v té době na návštěvě v USA.
Pokud budou odtajněny důkazy, bude Klaus v Česku pravděpodobně souzen za vlastizradu.

5 hlasů

No, nastesti su Moravak...

0 hlasů

Tím se nechlub. Z Moravy pochází drtivá většina politiků, co tuhle zemi tak zprasili. Snad kromě bechyňské svině Kalouska.

3 hlasy

Pro Josef Kolarik: Děkuji vám za radu kam bych měla odjet, ale divím se, že proč jste vy v 68 neodjel směr USA, když se vám to tady nelíbilo,tehdy vám nic nebránilo

4 hlasy

Problém v jakémkoliv režimu není většinou v něm jako takovém,ale v lidech.Každý bude velebit ten,ve kterém se mu dobře žije,nebo žilo. Jsou to takové ohromné "přesýpací hodiny",kdy je zarážející kolika lidem je lhostejné jak prožijí svůj relativně krátký život. Porovnávat,spojovat rok 1989 s dneškem je neporovnatelné.Natož kalkulovat jak by bylo,kdyby bylo.....

1 hlas

POMOC SE K NÁM NOCÍ BLÍŽÍ OČKA SE NÁM JEŠTĚ KLÍŽÍ...UŽ ZDE MÁME OKUPANTY BUDEM KRMIT JEJICH PANTY...NEJDŘÍV BUDEM DRŽKOVAT POTOM S NIMA KŠEFTOVAT...TO JSOU ALE DIGITÁLKY!..TU MÁŠ ZA NĚ NAŠE PÁRKY A BAREVNÁ TELEVIZE SPLNÍ VŠECHNY NAŠE VIZE!!!JEN TEN JEJICH BENZÍNEK SMRDÍ JAK VOD HOVÍNEK,DO ŠKŮDKY HO NALEJEME ZA TY PRACHY USMĚJEME!!!LITR JE JEN ZA DVĚ KAČKY NALEJU SI KLIDNĚ SRAČKY,VŠAK TU CHVÍLI POBUDEM VEM SI TO I SE SUDEM!!!JEZDÍME JEN TAM A ZPÁTKY NIKDO NEPOZNÁ TY ZTRÁTKY!!!HOLKY RUSY RÁDY MAJÍ JAK JE HEZKY OBDĚLAJÍ,IVANOVI DRŽÍ PEVNĚ NE JAK DOMA,MĚKKO VE MĚ!!!AŽ POJEDEM NĚKDY DOMU,PRODÁM SAPÍK A SUNKU K TOMU!!!DEJ NA CESTU SALÁTY,NECHÁM TI I GRANÁTY!!!BORDEL PO NÁS JENOM BUDE UKLIDIT SNAD MOŽNÁ PUDE A VOREJ JENOM ZEMINU NEBO HRÁBNEŠ NA MINU!!!V LESECH PO NÁS JENOM JÁMY A LATRÝNY ZAKOPÁNY,MÁŠ ČECHÁČKU CO SIS PŘÁL,VŽDYŤ JSI SI NÁS ZAVOLAL!!!ZASEL U VÁS JSEM I SÉMĚ,JE HO STÁLE SPOUSTA VE MĚ!!!Z KASÁREN SI UDĚLÁTE,FABRIKY A VYDĚLÁTE,AZBUKA VÁM HLAVY MATE STEJNĚ S NÁMA POČÍTÁTE!!!NAŠE RYCHLÉ ŽIGULÍKY POCHYTAJÍ VÁM LUMPÍKY,LUPIČŮM TO KAZÍ VIZI,ŽE VE TMĚ SI RYCHLE ZMIZÍ!!!...NA TO JÁ TI JEBU OD KOŠIC AŽ K CHEBU!!!!!!!

1 hlas

prepni si Caps Lock, pico...

1 hlas

....prepni si to v palici, komunisticky mudrlante :))))))

1 hlas

Systému, ve kterém nadnárodní společnosti diktují politické uspořádání států, se říká korporativní fašismus. Cílem založení EU nebylo nic jiného. NWO postupuje slámovou metodou.

diky rusum to tu mame o 20 let pozdeji

2 hlasy

EU je spolek vedený postbolševiky a socany, stejně jako Rusko. Dávat těm magorům ambice na budování NWO je jejich silné přecenění, ti se v EU snaží vybudovat to co chtělo česko v 68, "socialismus s lidskou tváří" .

2 hlasy

To je nesmysl. EU sice chce všechno řídit a přerozdělovat, ale výhradně v zájmu nadnárodního kapitálu. S obyčejnýma lidma si vytírá zadek, na rozdíl od socialismu. Všimněte si, že všechny předpisy EU obyčejné lidi poškozují. Např. nesmyslný zákaz žárovek (což je asi stejný nesmysl jako změny času), drakonický limit dovozu bez DPH 22 eur a ještě drakoničtější způsob jeho výběru, kdy administrativní poplatky dosahují 10 eur...

1 hlas

Nemáte pravdu, ekonomika EU je postavena na přerozdělování a dotacích to je určující znak socialismu. Debiloviny jako žárovky už se jen vezou na demeci úředníků př. jejich hladu po penězích. "Všimněte si, že všechny předpisy EU obyčejné lidi poškozují." - všimněte si, že ty předpisy poškozují naprosto všechny, technicky vzato i je samotné, jen to z života mimo realitu v Bruselské kanceláři a evropským platem nevidí.

3 hlasy

Souhlasím, že EU je postavená na přerozdělování. Ale to není určující znak socialismu. Možná byl, ale jen do té doby, kdy vznikla EU. Vlastně i v západní Evropě byly dřív vysoké daně, tedy přerozdělování. V socialismu se ale přerozdělovalo v zájmu lidu, nebo se to aspoň předstíralo. EU zcela nepokrytě přerozděluje jen v zájmu velkých společností, bank apod., zcela nestydatě zničila třeba české cukrovarnictví, když konkurovalo západu, což by si netroufla ani RVHP.

1 hlas

RVHP si netroufla, protože náš cukr potřebovala, pro změnu si troufla téměr zlikvidovat náš lehký průmysl a nahradit ho těžkým.
"V socialismu se ale přerozdělovalo v zájmu lidu, nebo se to aspoň předstíralo" ale EU přece dělá to samé, mě se EU v současné podobě nelíbí a třeba a v nmoha případě je její činnost nechutná, ale tvrzení že se přerozděluje jen a pouze v zájmu velkých společností taky není přesné.

0 hlasů

nebýt bratrske pomoci v srpnu 1968, mame tu dnes tisic mesit a bali bychom se usnout...

6 hlasů

Zajímavé, "bratři" v té době byli velcí kámoši ručníkářů a jak už je jejich tradice dodávali arabům zbraně a "dobrovolníky" pro vymazání Izraele.

3 hlasy

Komunisti sice s muslimákama čile obchodovali, ale dobře věděli, co je to za línou a agresivní chamraď a do republiky je nepustili. Když už, tak si vybrali mírumilovné a pracovité Vietnamce. To nebyla náhoda.

2 hlasy

Ok, s tím se dá souhlasit, na obchodě nic špatného nevidím ani dnes ani tehdy, ovšem jejich vojenskou pomoc Arabům při Izraelsko-Arabských válkách už tak nevinnou neschledávám.
Svatá nebyla žádná strana, ale dělat z Ruska zachránce před islámem je přitažené za vlasy.

1 hlas

Tak ČSSR to příležitostně hrála na obě strany. Koncem 40. let naopak pomáhala Izraeli. Židi už dávno mají svůj stát - USA a Izrael je jeho odnož na nábožensky důležitém území. Pomoc Arabům byla kromě kšeftů určena i rozdělením světa na USA vs. SSSR, a my jsme těžko mohli stát na straně US (což při tom, co víme o US dnes, nebyla žádná škoda).

Socialistická izolace paradoxně ušetřila hodně problémů s línýma a nevzdělanýma přistěhovalcema i dnešnímu režimu. Ale rychle to doháníme...

2 hlasy

Hm, a co se tedy stalo, že "bratři" ručníkáře opustili a ujali se jich "demograti", kteří z nich udělali vraždící stáda? Jste fakt tak blbý, nebo jen poskok z Prahy?

1 hlas

No oni zas tak úplně ty ručníkáře neopustili. Jste tupec, nebo jen poskok Kremlu?

3 hlasy

Socialismus byl nehezký režim (přes všechny nedostatky preferuji jednoznačně kapitalismus), ale ne zase tak strašný, jak se dnes část hlavně pravicových politiků snaží namlouvat především mladým. A stavět si na pokryteckém odsuzování bývalého režimu a prázdným, naprosto neadekvátním útokům proti němu svou kariéru. Drtivá většina lidí byla v socialismu v podstatě v pohodě, byla členy všemožných prorežimních organizací pionýrem a SSM počínaje, při každých volbách dávali bez mektání hlas komunistům, tedy Národní frontě. . Prostě si tak nějak vegetovali, nic jiného většinou neznali. Drtivá většina lidí také nikdy nezakusila, co je to STB, nesetkala se s jejími praktikami, v podstatě o její existenci téměř nevěděla. Množství skutečně perzekvovaných bylo minimální. Kapky v moři. Můj bratr byl chartista a většina lidí kolem něj, kteří si dnes zpětně hrají na komunistobijce od plenek, se mu výbala. Nechtěli si zadat s protirežimním živlem. Když šel po ulici, raději přešli na druhý chodník, aby ho na veřejnosti nemuseli pozdravit. Musím se vždy smát, když je dnes socialismus líčen jako život ve stálém strachu a přetvářce. Velký kulový. Nynější boje proti komunismu v Česku jsou směšné, nic takového v EU ani zbla nehrozí. Jsou jiná, neskonale vážnější nebezpečí. Třeba válečné štvaní USA proti Rusku nebo islamismus, tedy islám.

11 hlasů

Dobře řečeno, reálný pohled na situaci. Jenom vám uniklo, že preferujete zločinný systém, který stejně míří do krachu. Nebo nevíte, jak jsou USA a EU zadluženy? A že to nejde splatit?

6 hlasů

A hlavně proč jsou zadluženy ... téměř každý státní rozpočet v kapitalistických zemích je vysáván přes zbytečně vydávané dluhopisy několika světovým banjkám na základě jejich korumpování a vydírání vlád těchto zemí ...jako Goldman and Suchs či jistá banka v GB, která ale na Islandu, díky angažovanosti většiny jeho občanů utřela hubu i před soudem ve štrasburku, neboť se jejím funkcionářům podařilo tuto korupci státních činitelů Islandu prokázat a tak celá akce s dluhopisi byla soudem označená za podvodné jednání a Island byl díky tomu zproštěn povinnosti vyplatit tyto dluhopisy jejich vlastníkům. Naprosto stejně to chodí po celém kapitalistickém světě a když dané země nejsou schopny jako Řecko či ŠPnělsko a dnes již i USA dostát svým závazkům vůči věřitelům ... držitelům státních dluhopisů, stanou se tyto země daleko snáze drancovatelnými a vydíratelnými a nakonec mohou i občané tohoto státu , jako jeho členové příjít o své vklady v bankách či jiné majetky, podle potřeby " věřitelů". Proto se i nás snažily předchozí vlády dostat s výší celkového státního dluhu za hranici, kdy by byl stát schopen tento dluh a dokonce pouhé úroky z tohoto dluhu splácet. Potom by si u nás bez ohledu na názor občanů některé US a Kanadské firmy, vlastněné " vlastníky našich státních dluhopisů vyhradily na základě svých pohledávek vůči ČR právo těžby např. zlata kyanidovou metodou v Kašperských horách, či břidlicového plynu na Náchodsku bez jakýchkoliv ohledů na následky této těžby na životním prostředí.

1 hlas

omlouvám se za pravopisné chyby, které se tam vloudily " akce s DLUHOPISY" a další :(.

0 hlasů

Machatschku , davam ti za ukol do pondelka vymyslet novy rezim. Zatim ti vyhovoval jen bolsevismus. Ten lide nechteji. Vymysli neco noveho, ty na to mas :))))))

2 hlasy

Od doby, kdy jsou peníze jen čísla v počítačích, není dluh žádný problém. Tedy pro státy typu USA a bankéře, kteří je řídí.

1 hlas

Socialismus byl především ekonomicky neudržitelný technologická ztráta se větššovala čím dál tím rychlej.
Pokus o obhajobu komunismu ve Vašem podání je stejná jako pokus hájit NSDAP v německu argumentem "nic takového v EU ani zbla nehrozí".
Štvaní USA proti Rusku jsem si opravdu nevšim, za to jsem si všiml Ruské anexe Krymu a jeho stupňující se agrese.

1 hlas

Ekonomicky neudržitelný? To je takový ten politicky konformní výraz. Záviděli jsme Lustigům reklamy, porno a drogy. Odvahu promluvit o nezaměstnanosti, exekucích bytů, placeném zdravotnictví, zadluženém slabém státu a chudé penzi Havel ani Klaus neměl.

6 hlasů

Tak především tu města vypadala jak 5 let po válce (doslova, pamatiji si na fasády se stopami kulek) ve fabrikách stroje z 1. republiky které prostě západní produktivitě nemohli stačit o stavu socialistické elekroniky snad ani netřeba hovořit. Jak nekonformě by jste tento stav nazval?

3 hlasy

Rád bych ještě technickou poznámku k poslednímu příspěvku - viz níže: tu větu "pokud jste tedy již s nakradeným nestačil zmizet ...", tu si neberte osobně. Je to v tomto případě myšleno obecně. Neosočuji nikoho z diskutujících, neboť je prostě neznám a v médiích se o nás nepíše... :) Když chci někomu sdělit, že krade, řeknu mu to z očí do očí. S tím nemám problém.

0 hlasů

Těžko to nějak pojmenovat stručně. Prostě NEbyl to bezohledný vývoj. A ten samozřejmě přináší i nižší produktivitu oproti "demokraci", ve které ve dne v noci stále čelíte nesčíslným hrozbám (pokud jste tedy již s nakradeným nestačil zmizet někam na ostrovy).

1 hlas

Život vždy všude a v každém režimu přináší nesčíselné hrozby.
Vaše nařknutí z toho, že jsem zloděj svědčí spíše o tom, že tuhle realitu odmítáte přijmout a pravděpodobně vinu za svúj případný neúspěch hledáte v druhých.
BTW: pokud tento přístup ventilujete příliš často a všude, přivoláváte na sebe hrozbu podání trestního oznámení pro pomluvu

1 hlas

pravicovi politici u nas nejsou...

kapitalismus u nas neni...

vse vedou stejne jako celou zap spolecnost medialne instalovani socialisti vcetne falesne pravice ve sluzbach korporaci....

mame u nas

KORPORATNI FASISMUS

2 hlasy

Ukázka toho jak samotné základy Ruska z dob SSSR jsou základy terorismu, kdy sami komunisté byli teroristé a zločinci. Hezké dějiny má Rusko.

http://technet.idnes.cz/jak-bohatli-bolsevici-v-rusku-stalin-pro-ne-prepadaval-dostavniky-1c5-/vojenstvi.aspx?c=A140702_142743_vojenstvi_kuz

Prostě teroristé a zločinci - komunisté všech zemí spojte se.

3 hlasy

A také blbci všech zemí spojte se. Vem s sebou np np, Harašíma, Lustiga, Vránu a máte údernou buňku. Velet bude np np, protože to je vůl největší i když vidím, že mu silně konkuruješ.

2 hlasy

Dekuji, ze jsi mne nezapomel vyjmenovat. Posledni dobou jste na mne, soudruzi, hodne zapominali :)))))

0 hlasů

Předběžná zpráva o vyšetření havárie má být zveřejněna koncem srpna, slíbil stálý britský zástupce při OSN Mark Lyall Grant. Ale jen v případě, že s tím bude souhlasit Kyjev...!

3 hlasy

Hlášky babky z pavlače. Co s tím má společného Kyjev, když vyšetřování vede Malajsie? Ubohost z vašeho příspěvku jen čiší.

2 hlasy

Jen nechápu, jak to, že ten akt terorismu nechal klidnými západní demokratické státy. Že by jim tehdejší uspořádání vyhovovalo?

3 hlasy

A to nebyli jenom Češi, kteří se tradičně vzbouřili jako poslední... ;-) Už předtím byla povstání v Maďarsku, Polsku, ale i NDR. A západ mlčel.

1 hlas

Pěkná blbost, k západu se nikdo z vedení ČSSR připojovat nechtěl, šlo jen o reformu socialismu. Žádná "změna uspořádání" v plánu nebyla.

1 hlas

Věděli to dopředu a souhlasily. Toť morálka západních států.

2 hlasy

Tak samozřejmě to západ dopředu nevěděl, lhát, toť morálka bolševiků.

1 hlas

A SSSR vlastně byl takový hodný, pohodový stát plný demokracie a ohledu k nevměšování do jiných států. Vaše uvažování je dementní, hledáte viníka někoho, který mohl jen přihlížet, když nechtěl vyvolat jadernou válku. Zase vaše ubohost - jako vždy.

2 hlasy

Zimo zimo, konstatování faktu, že západ o přepadení ČSSR věděl není demence, toť fakt. A nic jiného jsem nekonstatoval. Takže můžeš jít víš kam. A vem sebou dalšího podobného hňupa np np.

2 hlasy

Samozřejmě, že věděl ... těžko si nevšimnout.
To ale nic nemění na faktu, že nás zpludrovali vojska VS v čele s Ruskem, ne západ.

1 hlas

oprava:jedno

0 hlasů

Listopad 89 měl přijít o 50 let déle, mohla jsem v klidu dožít a ne v tomhle bordelu co nastal, proto jsem ráda za rok 68 že to tak dopadlo. Chválit a velebit to můžou ti, co rozbili republiku, nakradli si a velebí tenhle marast.Je mi jednbo jestli a jak mi budete nadávat,napsala jsem svůj názor,tak se na mě můžete vyřádit. Už vím dopředu kdo to bude, ale beru to s úsměvem. Máme přece "tu demokracii" kterou jste si vycinkali, já u toho naštěstí nebyla.

15 hlasů

Souhlasím, dneska tu sice máme hypermarkety, kde jíme odpadky z celé evropy, barevné fasády ale to lidem jak vidět těm psychicky méně pohyblivým stačí. Dřív se vysílali reportáže jak se plán plní na 120% , dneska jsou reportáže o tom jak se pořádaj sbírky na léčení nemocných dětí. Tomu opravdu říkám "pokrok"

1 hlas

Tobe nadavat nebudem, tebe budem litovat.

1 hlas

A to je kdo? Tahle ....rádoby uvědomělá...Jaroslava Janderová, místopředsedkyně občanského sdružení Publicum Commodum a kandidátka ODS v nadcházejících komunálních volbách.................já komunistický režim jako zločinný nechápu, zločinné a zvrácené je to co přišlo po roce 89 .....
.................................................. - ......
Dotaz pro redakci....proč dáváte prostor takovým ubožákům a debilům???
P...čo co to tu živime za diletanty a bastardy....to je hnus toto. Ta tu šíří jen bludi a nenávist. Íčo já už myslel že ODS zmizela v propadlišti dějin. A tahle pakáž se stále někde objevuje jak svrab.

0 hlasů

Skromný dotaz???? A v tom 68 to byla ze strany Sovětů okupace? Já jen že se to vydává za bratrskou pomoc bratrské velmoci a tak to i chápu. Oficiální stanovisko viz tento článek je podložený čím? Autor článku je servilní mišuge kterej napíše za úplatu že Raegan byl komunista větší než Lenin. Děkuji osudu že jsem mohl prožít dětství v reálném socialismu(nejkrásnější část mého života). Já sem klíčky pro tento hnůj nezvonil. Jen vyspělost naší společnosti v kritických dnech v 89 zabránila tomu že to tady nedopadlo jak v Jugoslávii,Libyi, Sýrii, Číně(89) nebo Argentině. A pod. Nicméně Havel je pro mne stělesněním ubohosti,kolaboranství a to že on a jemu podobní dožili roku 89, vč. Charty 77 svědčí o slabosti minulého režimu a jeho toleranci zbytečných a nebezpečných individuí. Nicméně politická reprezentace našeho státu tehdy a dnes je nesrovnatelná. Husák, Jakeš(znám osobně, tykáme si)Bilak, Štrougal,Štěpán a pod vs. Havel, Topolánek, Ruml, Zeman, Kalousek to sou kano'o'o'ni. To je repre....

0 hlasů

Já jsem rád, že jsem aspoň dnes už menší polovinu života prožil v socialismu. Můžu tak srovnávat a o výlevech Štětinů a dalších dnes najednou tak odvážných kritiků socialismu si myslím svoje...

Ale prosím vás, říkejte pravdu aspoň svým vnoučatům, protože ze školy mají mozky vymyté daleko víc než v socialismu.

5 hlasů

Marco ja nevim proc jste po prevratu neodjela smer Severni Korea kdyz byli ti komunisti tak skveli :-) Verte ze nebyt prevratu tak se ted vase socialisticke deti chodi leda tak past :-) A co se tyce bordelu tak to muze byt tim ze tenkrat jelikoz svete div se :-) se nejspis nesmelo o vsem psat :-) Ale podle vas je to hloupost :-) Zli zli kapitalismus :-)))))

3 hlasy

" VĚŘTE ", že nebýt 89 převratu mohlo dnes být 2 x více nemocnic, pohotovost lékařská i zubařská v každém městě, zprivatizované "záchrané služby" by dnes nekupčily s lidmi ohroženými na životě a nemusely je vozit od nemocnice k nemocnici dokud nezemřou, stát by neměl ve své kase díru 1600 000 000 000 Kč.. tj cca 45% HDP a mnoho dalších skrytých dluhů ve smlouvách na 50 a více roků s bílými koni , mohl mít veškeré přírodní bohatství a příjmy z jeho těžby ( ne jako dnes 0.75%) přístup k vyššímu vzdělání mohli mít všichni, kdo byli ochotní a schopní se učit, maturita nemusela být bezcenný cár papíru ( jako dnes po zrušení maturity z matematiky ...základního kamene všeobecného středoškolskéhovzdělání), stát mohl mít i nadále příjem z podniků jako Plzeňské pivovary, cukrovarů, textilních strojírenských podniků a dalších, o které byli občané tohoto státu bezprecedentně okradeni v Klausově zlodějské privatizaci. Nemuseli jsme dohnat západ v počtu bezdomovců na 1000 obyvatel. Nemuseli jsme si nechat diktovat kvóty na produkci zemědělských plodin a výrobků z nich, které nebyli šizené škrobovou moučkou, technickou solí a neohrožovaly zdraví lidí. Lidé se mohli více věnovat duchovní stránce života a mohli žít bez existenčního stresu Nemuseli jsme být spolupachateli bezpráví a vražd obyčejných lidí v Iráku, Jugoslávii, Afghanistánu. Obyčejní lidé se nemuseli obávat, že zatímco budou v zaměstnání, organizované gangy cikánů si vytypují a potom vykradou jejich obydlí. Mohli se těšit na zasloužený důchod bez obav, že důchodový fond sprostě vykrade pro zamaskování schodku státního rozpočtu nějaký Topolánek nebo Klaus ...nikoliv Santa. A tak bychom mohli pokračovat na mnoha stránkách. Ale kdo prahne ve své zaslepenosti pouze po majetku, vůbec si nevšimne že i on se stal do hola stříhanou ovečkou nadnárodními koncerny a mafiemi, za kterými stojí několik největších světových zločinců. Zákony této republiky by netvořila zkorumpovatelná chátra, neboť za socialismu poslanci za svoji činnost v ve federálním shromáždění pobírali pouze náhradu mzdy a cestovních výdajů plus diety. To, že lidé dnes mohou volně vycestovat do mnoha zemí, které byly dříve pro obyčejného smrtelníka nedostupné, je těm, kteří musí žít se svojí minimální mzdou z měsíce na měsíc platné, jako mrtvému zimník. Takže tento režim opravdu mohou chválit pouze lidé kterým takovéto prostředí , kde se zákony dají ohýbat podle postavení a velikosti příjmu, vyhovuje stejně jako korupce , která zde bují již od nejnižších stupňů tzv. samosprávy.

3 hlasy

Zlí kapitalisti? Jsou to zločinci.

4 hlasy

To máte tedy neuvěřitelno smůlu, dle statistik se jako žena budete trápit o 9 let déle, než v zemi Ruských okupantů. A to máte štěstí, že nejste chlap, tam to dělá 13 let.

2 hlasy

A víš, kdo dnes okupuje např. Kosovo pod rouškou KFOR aby zde mohl mít pro potřebu úútoku na kohokoliv 70 000 narko blbečků a drancovat zdejší nerostné bohatství, především URANOOVOU a KOBALTOVOU rudu? Viděl si, jak vypadají desítky kilometrů dříve nádherné volné přírody v Nigérii, kde Francie těží pro ni energeticky strategickou URANOVOU rudu ? Kdo je kde okupant ? Asi máš hodně nizkou schopnost vlastního myšlení a úsudku.

1 hlas

Dobře řečeno. O 50 let později nebo bůbec ne. Tento bordel co tu máme vyhovuje politikům, mafiánům, justičním mafiánům, vexlákům, boháčům, korupčníkům, zlodějům a tupcům, jako je np np.

10 hlasů

Je nebezpečné pro současnou mladou generaci, aby slyšela jiný než oficiální názor. Tak jí prosím nepleťte hlavu.

4 hlasy

Jste evidentně zblblí komunismem a tak si ani neuvědomujete, že kdyby zde byl teď komunismus tak vy už by jste pravděpodobně nežili, protože ne na všechny nemoci je účinný acylpirin, který jediný byl předepisován na všechny neduhy.
Ve vašem případě je ale vidět, že komunismus měl něco do sebe, byl by od vás pokoj někde v urnovém háji. Skutečnost je taková, že komunisti umírají strašně pomalu - na škodu lidstva a Česka.

5 hlasů

Nevím, nevím, ale asi jsem žila v jiné zemi než v Československu. Acylpyrin mi obvykle doktor nepředepisoval, předepisovali mi jiné léky. Ale proč bych vám to říkala, když vy přece víte, jak to bylo...

0 hlasů

Ty jsi asi zblblý nedostatem skotských střiků, které si Tvůj zřízenec zřejmě za úplatu schoval pro jiného BLBA.

0 hlasů

Blb?

5 hlasů

Nemusíte se stále ujišťovat, ano jste.

2 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov