Hlavní strana > Domácí
Kritika NATO
Mach: Cvičíme jen žoldnéře do pouští. Vlast armáda neubrání
09.07.2014 19:36 Rozhovor
"Naše armáda je vyzbrojována a cvičena jen jako doplněk do zahraničních pouští. Měli bychom chtít, aby byla primárně schopna bránit naše území," horlí předseda Svobodných Petr Mach. NATO podle něj překračuje své pravomoci.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
ou_ JSP
11.07.2014 10:56
JSP
Z Macha se stala komická figurka - bohužel - dnes již evropského formátu! Není tak hloupý, aby nepochopil, že svými "kousky" nic nezmění, maximálně se ztrapní - jen doufám, že tuto maškarádu provádí za své peníze; není přece tak nečestný, aby si nechal vyplácet "špinavé peníze" z EU! ...nebo se drží poznámky svého dřívějšího guru Klause, že peníze nesmrdí?
1 hlas
Petr Vonásek
11.07.2014 08:59
EFALS
Francouzi a Nizozemci z Afghánistánu odešli zatímco my jsme převzali tu černou a nevděčnou roli.Naše armáda v případě voj. konfliktu by se neubránila protože jí chybějí vojáci.Chybou bylo zrušení branné povinnosti kterou mají některé Severské státy nebo Rakousko.
0 hlasů
František Rudl
10.07.2014 14:01
cech
většina komentářů je otřesná. tito lidé jsou buď pátou kolonou kgb a nebo prvoci neschopni samostatného života.
buď za soudruha nežili a nebo byli sami oněmi stbáky, udavači (to byli všichni členové ksč bez vyjímky), placenými fízli a nebo pomocnými strážemi stb či snb.
otřesné, kam se dostala část českého národa. tahle část by sloužila každé diktatuře, jedno jaké barvy. bezcharakterní jedinci, zaslepeni nenávistí ke svobodě člověka a samostatnému myšlení.
pro ty, co to pořád nechápou, tak za svobodu se musí bojovat. za tu bojovala čsl. armáda na svém území jen jednou. a to ve 20 letech, kdy se snažila tzv. maďarská republika rad(komunisti) odtrhnout část slovenska či polská vláda(nacionalisti) dobít těšínsko. jinak bojovala čsl. armáda jen venku. v I. sv. čsl. legionáři v rusku, francii a itálii, ve II. sv. letci v anglii spolu s pozemní částí armády čsr v severní africe a blízkém východě, ti to odskákali po puči komunistů nejvíce pak ta část, která přišla z ruska. jinak jak ve 38, pak 39 posléze ve 48, v 68 si ani neškrtla. takže její začlenění do nata je jen důsledkem a rozumným výsledkem konání armády na českém území.
v jediném mají tito nenávistrníci pravdu. naši armádu jsme skutečně měli dobře vyzbrojenou ale ve své podstatě na nic. nikdy nezasáhla.
a jsem hrdý na lidi, kteří se hlásí k tomu, že je dobře, že se naše profesionální armáda podílí na akcích nato. nebrání kohosi ale brání naši svobodu, kterou by tito nenávistníci nejradši zakázali. protože svoboda je o zodpovědnosti, charakteru a úctě člověka k člověku a historii. tyto hodnoty totiž tito lidé neuznávají. a proč je neuznávají? protože nevědí, co to znamená. a to je nejen smutné ale úděsné, že existují lidé, kteří jsou vůbec schopni takto nenávistně uvažovat.
fr
4 hlasy
Johan Rey
11.07.2014 07:08
Johan
Jó pane Rudle, tomu se říká demokracie a svobodný názor.Máte pravdu, že za svobodu se musí bojovat, ale copak nás Afghanistán napadl, že proti němu naši vojáci bojují?Teroristé jsou třeba i v Pakistánu a jsou tam naši vojáci?Celá tato mise nejen našich vojáků postrádá smysl, a je v celém tom protiteroristickém tažení kontraproduktivní.Po odchodu NATO se k moci vrátí stejně Taliban, a obětované životy všech vojáků budou zbytečné, viz.Irák.
0 hlasů
Pavel Kolář
10.07.2014 21:46
Karl
Asi nemáte vůbec tušení, oč v Afghánistánu a jinde jde, či spíše šlo. A ve většině válek obecně. Ve svých "argumentech" ukazujete, že jste jen takový bolševik na ruby. Připomínáte mi jednoiho politruka. Docela jsem se při čtení vašeho výronu zasmál, byť posmutněle. Máte to v hlavě hodně pomotané.Ale z celého vašeho textu vyplýuvá, jak jste přesvědčený, že jste ten jediný vševědoucí, čestný a pod. Takže co s vámi. Asi nic.
4 hlasy
Jan Bulva
10.07.2014 12:59
jaan
Co vlastně v Afghánistánu bráníme. „Režim exprezidenta Karzáího a jeho výsledky? Režim jednoho z kandidátů, Abdulláha Abdulláha, který se prohlásil novým prezidentem, a pravděpodobný následný vývoj? Režim protikandidáta Ašrafa Ghaního, který se cítí být též prezidentem, a pravděpodobný následný vývoj? Bráníme části Afghánistánu a jejich obyvatele před jinými Afghánci? Které před kterými?“
3 hlasy
daniel Pink
10.07.2014 12:48
dorianek
magori Klaus Mach Semin Petrik zenou Cechy pod putinovske rusko-nechapu jak jim nekdo protizapadni tupou propagandu basti
3 hlasy
thuan khongv
10.07.2014 13:40
khongvthuan
Asi nechce vlezt do prdele Amiku s vami-stadem zbabelych ritovlezencu
1 hlas
Darja Hubáčková
10.07.2014 12:13
DarjaH
Tleskám pane Machu. A vtipy o hloupých blondýnách u Černochové platí na 100%. "Úspěšně" kráčí ve stopách Mirky a doufám v úplné zmizení celé profláknuté ODS.
2 hlasy
Karel Musil
10.07.2014 12:04
KarelMusil
Naši státníci musí být u těch pietních aktů a vyznamenávání, oni ty hochy tam poslali.
1 hlas
Jan Bulva
10.07.2014 11:26
jaan
Tady nejde o Macha, jde o to, že jsou naši vojáci nesmyslně zatahováni do zhovadilé agrese amerických soudruhů, paradoxem je, že ani CCCP do Afganistánu netahal jako křoví vojáky z jiných zemí. No a na současné dění zcela platí............ „Jeden mrtvý je tragédie, ale milion mrtvých jen statistika." .........na východní Ukrajině (a jde o Evropu) náckové z Kyjeva zmasakrovali tisíce civilistů (jde o mrtvé a raněné) a soudruzi z USA a EU to podporují, takže o co jde
5 hlasů
Jan Novak
10.07.2014 11:01
cocoqg
V tomhle s Machem souhlasím. Neměli bychom platit penězi i životy za americké koloniální zájmy. V neposlední řadě i technika do pouště je jiná, dražší a rychleji se opotřebuje. Ať si to platí Amíci, když potřebují nesčetnými lokálními válkami odvádět pozornost od svých obrovských vnitrostátních problémů. A pohádce o boji proti terorismu v Afghánistánu, když na druhé straně EU vítá islamistické přistěhovalce s otevřenou náručí, neuvěří snad už nikdo.
6 hlasů
Pavel Haraším
10.07.2014 10:28
Devatar
Každý ví, že jediné místo, kde může český voják bojovat, aby jej rudá a hnědá pakáž oslavovala, je po boku rudé armády.
2 hlasy
Karel Důvěřivý
10.07.2014 10:46
Ant
To se kloníte k názoru, že by bylo nutné naši armádu zrušit. Rudá armáda zanikla se Sovětským svazem. Ale to by nebylo dobře. Každý stát by měl mít akceschopnou armádu.
3 hlasy
Pavel Haraším
10.07.2014 10:59
Devatar
Ne, to se kloním k tomu, že komunistům rudá armáda zůstala navěky zapsána hluboko v srdci.
2 hlasy
Karel Důvěřivý
10.07.2014 11:06
Ant
Jistě, někomu zůstala hluboko v srdci zapsána Rudá armáda, někomu Wermacht . . . . . a těm největším trotlům pak jednotky SS. Která se tetelí ve Vašem srdci?
3 hlasy
Karel Důvěřivý
10.07.2014 10:22
Ant
Za dané situace se nedá zpracovat koncepce armády. NATO (což je USA) požaduje zvýšení výdajů na armádu, to je pro ně podstatné. Ale jaká má být naše armáda - obranná nebo okupační? Bude bránit naši vlast nebo bude prosazovat zájmy USA ve světě? Bude lid Český tak jako v případě dřívějších válek na padlé oběti hrdý a vzpomínat na ně jako na hrdiny bránící vlast nebo je polituje s konstatováním - padli v zemi, která naši vlast nikterak neohrožovala (ale po jejich nasazení v dané zemi je naše ohrožení jistě pravděpodobnější).
2 hlasy
Karel Musil
10.07.2014 09:39
KarelMusil
Připomeňme, že útok USA na Afganistán byl reakcí na teroristický útok na N.Y., ačkoliv tato souvislost se nikdy neprokázala. Byla to samostatná akce USA, teprve dodatečně schválená Radou bezpečnosti OSN. ČR z neznámých důvodů měla zde účast zcela nepřiměřenou její velikosti a ekonomickým možnostem. Jsme tam přes 10 let,vždy několik set lidí, vystřídalo se tam již přes 5000 vojáků a máme tam být jako poslední s americkými "poradci" až už všichni budou pryč.Afganistán není při tom centrem světového terorismu, jak si myslí Zeman, ty jsou již jinde, zejména na Středním Východě a v Africe. Až opadne smutek nad zbytečně padlými, je třeba naši účast v Afganistánu a jiných vzdálených místech zcela přehodnotit.
5 hlasů
Alois Okratek
10.07.2014 12:54
Sokrates
Celkem s vámi souhlasím, Karle, až jeden nezanedbatelný detail: Opravdu jste přesvědčen, že Zeman myslí?! Podle toho jak se verbálně projevuje to nevypadá na logické myšlení. Je to spíš učenlivé deklamování role do níž byl mocnými obsazen
0 hlasů
zdenek vybiral
10.07.2014 09:38
zdenek vz
Bylo by tozcela jednoduché ať udělá se referendu o tom zda mají vojáci bránit apomáhat naší republice či jedit na vojenské mise.Poslanci v tomto případě si myslím nezastupují všechy obyvatele.
4 hlasy
Pavel Kmoníček
10.07.2014 09:32
PavelKmonicek
Ten Mach zblbnul jako Klaus.
2 hlasy
Stepan Pruckner
10.07.2014 16:12
SPruckner
on nezblbnul, jen vi jak získat ceskeho volice a odezva v této diskuzi mu bohužel dava za pravdu
0 hlasů
Stanislav Kohout
10.07.2014 09:11
JoseCareras
Jen škoda paní z ODS, že nikdy neponesete odpovědnost za svoje slova a činy
4 hlasy
Petr Konečný
10.07.2014 08:35
marwyn
Srovnávat rétoriku pana Macha s rétorikou komunistů považuji za primitivní a ubohé a ta modrobolševická kunda by se za to měla panu Machovi okamžitě omluvit.
9 hlasů
Pavel Kmoníček
10.07.2014 09:35
PavelKmonicek
Petře Konečný,pokud mluvíte takto u Vás doma,obávám se o osud Vašich dětí.
3 hlasy
Stepan Pruckner
10.07.2014 16:14
SPruckner
ano a vulgarita tomuto narodu také imponuje
0 hlasů
Johan Rey
11.07.2014 07:12
Johan
A proto má v čele takové giganty jako je Kalousek,byl Topolánek a.j.
0 hlasů
Vlastislav Potter
10.07.2014 08:33
nedytcek
Co znamená slovo žoldnéř? Člen placené armády,najaté armády,námezný voják.Tak kdo má pravdu? Na to si odpoví každý sám.
7 hlasů
Jaroslav Slovan
10.07.2014 08:32
KOUMAK
Pěkně odpovídal, jenom malé doplnění. Do sameťáku sice na našem území byly ruská vojska, ale česká armáda byla bojeschopná v rámci obrany proti okolním státům. Dneska je naše armáda jenom pár placených vojáků strkaným tam, kam se to Američanům hodí, ale kdyby nás napadli třeba vojáci Vatikánu, tak by nás pár rotama zabrali a dloubali se přitom v nose. Asi to byl cíl - stát se otrokem USA nejenom v ekonomické, ale i vojenské oblasti.
9 hlasů
Iwo Nowak
10.07.2014 08:26
Diskuter001
jestli pan Mach nevi jaky je rozdil mezi vojakem a zoldnerem at radeji drzi usta a nevyjadruje se to zda tam nasi vojaci maji ci nemaji byt je vec druha o tom nediskutuji ale pan Mach by si mel dopolnit vzdelani a pak teprve mluvit
2 hlasy
Daša Fuksova
10.07.2014 11:41
Honzik
Všimněte si, že nikde nepíši, že naši vojáci jsou žoldnéři. Pouze jsem okopírovala definici z Wikipedie tak, jak je brána v zákonech...
Čtenáři nejsou blbí a nepotřebují vysvětlivky, ti sami posoudí naši nynější armádu a její činnost a možnosti.
Iwo Nowak
DISKUTER 001
je vidět, že vám nápaditost a velikášství nechybí.
U auta máte určitě značku BLB 001
(myšleno B Liberec 001, blbce s číslem 001 vůbec nemáte...)
2 hlasy
Daša Fuksova
10.07.2014 11:31
Honzik
WIKIPEDIE
Žoldnéř (z fr. solde, vojenská mzda, od starořímské mince solidus; hovorově též žoldák) je profesionální voják, který se nechává za finanční odměnu (žold) najímat cizí armádou. Tento koncept se vyskytuje již od starověku, ale terpve po II. světové válce dostal přesnou definici.
Žoldnéři jsou do konfliktu zapojeni různou měrou a „jsou motivováni k účasti v bojích především z touhy o vlastní obohacení a je jim Stranou účastníci se konfliktu přislíbena materiální kompenzace výrazně převyšující plat osob majících odpovídající hodnost a zaměření v armádě Strany“ (Doplňující Protokol 1 k 3. ženevské konvenci ze srpna 1949). Profesionální vojáci, kteří jsou příslušníky pravidelné armády jako dobrovolníci, nikoliv branci, a pobírají za svou službu plat, nejsou považováni za žoldnéře.
Encyklopedická definice
Žoldnéř je označení pro bojovníka, který svoji vojenskou službu nevykonává z přirozené, zvykové nebo zákonné povinnosti nebo ze závazku k nějakému politickému či ideologickému programu. Žoldnéři se účastní boje nikoli se zřetelem osobního zájmu výsledku boje, nýbrž na základě poskytnutí materiálových výhod nebo za finanční náhradu (žold).
Definice podle mezinárodního práva
Mezinárodně nejuznávanější definice žoldnéře je obsažena v Doplňujícím Protokolu 1 k 3. ženevské konvenci vydaném 8.června 1977:
Článek 47. Žoldnéři
1. Žoldnéř nemá právo na status kombatanta nebo v případě zajetí válečného zajatce.
2. Žoldnéř je jakákoliv osoba, která:
(a) je účelově rekrutována v místě bojů nebo v zahraničí za účelem účasti v konfliktu;
(b) účastní se přímo bojů;
(c) je motivována k účasti v bojích především z touhy o vlastní obohacení a je jim Stranou účastníci se konfliktu přislíbena materiální kompenzace výrazně převyšující plat osob majících odpovídající hodnost a zaměření v armádě Strany;
(d) není občanem Stran účastnící se konfliktu ani obyvatel teritoria pod kontrolou Strany účastnící se konfliktu;
(e) není příslušníkem ozbrojených sil Strany účastnící se konfliktu; a
(f) nebyla vyslána Státem, který se konfliktu neúčastní v rámci své oficiální služby jako člen ozbrojených sil.
4 hlasy
Pavel Kolář
10.07.2014 08:04
Karl
Paní Černochová je přisleplá slepice. A přirovnávat někoho ke komoušům je ubohé a svědčící o nedostatku vlastních argumentů. Komouši mají pravdu, pan Mach má pravdu. To ale neznamená, že pan Mach je komouš, kam se ho paní Č. snaží uboze a podrazácky zatlačit. Že je česká armáda v podstatě jen žoldnéřská, není v dnešní Evropě výjimka. Platí to i pro další země. Včetně třeba Němců.
7 hlasů
Karel Důvěřivý
10.07.2014 07:19
Ant
NATO požaduje více peněz pro armádu. Ale už ostudné letouny CASA se kupovaly pro zajištění mise v Afganistánu a i jejich výzbroj byla objednána pro tento účel. Ale co dělá naše armáda v Afganistanu? Ohrožovali nás Afgánci?
6 hlasů
Pavel Kolář
10.07.2014 08:08
Karl
Letouny CASA slouží především k převozu zvířat do a z exotických zemí. Hlavně koní P. do Mongolska, či slonů z Cejlonu do Česka. Je to vždy slušné píárko a hodně povyku kolem toho. Svezou se s tím vedle zvěře i redaktoři ČT a Radiožurnálu, udělají si hezký výlet, takže armáda má postaráno o reklamu.
3 hlasy
zdenek vybiral
10.07.2014 09:32
zdenek vz
slony z Cejlonu dovezl Herkules Cejlonských armádních sil,jelikož by je ty casy ani nedovezly kvůli váze
1 hlas
Pavel Johanides
10.07.2014 06:58
gandy
Stále nepoučitelní např. Vietnamem?
Naši žoldnéři naprosto nesmyslně umírají v cizí zemi za cizí zájmy, ale byla to jejich volba.
Co na to matky a otcové nejen padlých vojáků?
Vychovávali je proto, aby vraždili v cizí zemi za mrzký peníz v zájmu jen amerických korporací.
USA především tlakem amerických matek a světovému mínění utrpěly vojenský debakl při zvěrstvech a genocidě civilních obyvatel ve Vietnamu.
Dost bylo vrahů a válečných zločinců, které je třeba postavit před Mezinárodní vojenský tribunál v Haagu a požadovat exemplární potrestání za vojenský útisk na cizím území a genocidu pokojného civilního obyvatelstva ve Vietnamu, Kambodži, Iráku, Afganistanu, bývalé Jugoslávii(Srbsku) apod..
6 hlasů
Vlastimil Machura
10.07.2014 06:57
hafbubu
Mach je primitivní buran (viz jeho chování v EP),ale tentokrát má pravdu.
0 hlasů
Jan Vacek
10.07.2014 05:51
Vacek
Pro spojence USA může být problémem kontroverzní vojenská doktrína USA, která má snad zajišťovat obranu USA a jejich zájmů daleko za hranicemi USA. Pak hrozí i naše solidární vtažení do nějakého takového konfliktu. Intervence do Afgánistánu byla reakcí na velmi závažné teroristické útoky v roce 2001 v USA, ovšem bez racionálního východiska.
Problém je již v tom, že NATO je samo o sobě institucionálním faktorem rozdělování světa, a tedy možného střetu civilizaci. Budování účinného systému mezinárodní kolektivní musí proto probíhat na bázi OSN. A eventuální mise v oblasti značného bezpečnostního rizika musí mít své vyústění v mirovém politickém řešení. Pokud jde naši armádu, tak podle zveřejněných početních stavů by patrně nebyla schopná plošnou obranu ČR zajistit. Takové nebezpečí z našeho sousedství v masivním konvenčním nasazení ve stylu II.SV snad nehrozí ani do budoucna. Udržování nepřiměřených početních stavů by bylo značně nehospodárné, moderní zbrojní systémy a branná výchova obyvatelstva ale mohou zajistit dostatečnou ochranu na jiném systémovém základě. A konfliktům je potřeba předcházet erudovanou politikou založenou zejména na vyváženosti práv a oprávněných zájmů.
3 hlasy
Petr Vaněk
09.07.2014 21:35
PetrVanek
http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/1111-ctyri-mrtvi-pouceni-z-pracovniho-urazu-se-smrtelnymi-nasledky-pozor-milos-zeman-vystrida-v-afghanistanu-americany-hrad-pujde-teroristum-po-krku.htm
3 hlasy
Alois Okratek
10.07.2014 13:35
Sokrates
Ano, navzdory slabomyslnému tlachání prezidenta Zemana o tom jak bojem proti Afgháncům bráníme klid doma, jsme ve skutečnosti právě dnes nejvíce ohroženi Kdysi před naší účastí na okupaci Afghánistánu, prostý afghánský člověk ani nevěděl, že existujeme. Teď už to ví a také ví, že jsme jeho nepřítel a okupant. Jak se zachová záleží teď jen na něm, nikoliv na mínění našeho, rádoby, státníka
0 hlasů
Alois Ratzinger
09.07.2014 21:28
Ratzinger
Není nad to, vyvážet demokracii bombardéry, tanky a kulomety. A ještě za to dostat Nobelovku. Naše armáda by doma neubránila ani kozí chlívek.
14 hlasů
Henex
09.07.2014 23:52
Henex
S takovou podporou od debilů, jako jsi ty, asi ne...
2 hlasy
np np
09.07.2014 21:35
np32np32
Alois Ratzinger von Kozi Chlivek:-)
2 hlasy
np np
09.07.2014 21:30
np32np32
Ty bydlis v kozim chlivku?
3 hlasy
Petr Vaněk
09.07.2014 21:26
PetrVanek
Má pravdu. Dokud jsme nebyli v EU a NATO, neměli jsme žádný problém s arabskými teroristy. Neměli jsme důvod se bát, že nám nějakej ručníkář vyhodí do povětří vlak, nebo metro...
11 hlasů
Petr Homolac
10.07.2014 07:45
Petys
My jsme je přece naopak školili. Nejhledanější terorista Carlos se tehdy rekreoval v ČSSR. Dívkám co se kurvili s orientálními devizovými cizinci se říkalo Arabely. Opět jedna slavná kapitola českých dějin.
0 hlasů
Petr Dvořák
09.07.2014 21:23
gogan
Tesat do kamene:
"Ty konflikty nejde řešit tak, že tam vpadnou cizí armády, začnou nadržovat některé ze stran a pokusí se tam nastolit demokracii západního střihu. Takový model selhal v Iráku, selhal v Libyi a selže samozřejmě i v Afghánistánu."
22 hlasů
Kikina vraci uder
09.07.2014 21:22
kikina007
Mach je hlavne primitivni nacionalisty s fasistickymi sklony. Typicky neonacista.
Dlouha leta byl na vyplatni listine Vaclava Klause.
4 hlasy
Petr Homolac
10.07.2014 07:53
Petys
Klaus neplatí, sám je na výplatní listině Gazpromu a Kellnera, potažmo tedy Putina. Mach je rovněž placený ruský přicmrndávač.
4 hlasy
Petr Dvořák
09.07.2014 21:25
gogan
Docela rád bych od Vás slyšel okomentovanou nějakou Machovu neonacisticko-fašistickou myšlenku.
12 hlasů
Victor z Ovieda
09.07.2014 21:18
Victor
Pane Maéstro Oré,myslíte že takových chytřejších je nás více?Berte to jako srandu,ale nepsal jste to pěkně.
1 hlas
Vlastík Smutný
09.07.2014 21:16
SMUTNA
Černochová (1973), Mach (1975). Dvě polistopadové rychlokvašky. Jedna za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet. Hubou jeden větší pravičák než druhý, ve skutečnosti jsou to plody čtvrtstoletí trvajícího postkomunistického marastu.
14 hlasů
np np
09.07.2014 21:21
np32np32
Ty jsi eM Felixi plod behny a ozraleho ridice hovnocucu.
2 hlasy
Victor z Ovieda
09.07.2014 21:07
Victor
Navíc,obranu republiky zajistíme my,starší co jsme byli na základce a máme trochu disciplíny,kteří máme ještě sílu (a že ji máme),někdy více než mladí.Jen ten vercajk potřebujem,nic víc.
6 hlasů
np np
09.07.2014 21:22
np32np32
Aspon ze jsi vychodil zakladni skolu. I to je uspech.-)
1 hlas
Victor z Ovieda
09.07.2014 21:27
Victor
Tet jsi vytočil,ale dobré.
1 hlas
Vlastík Smutný
09.07.2014 21:55
SMUTNA
Nick np np alias jara jara je podlý, zlý parchant a lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny. Jediná ochrana před ním je se za žádnou cenu nenechat vyprovokovat a nereagovat na něj.
19 hlasů
np np
09.07.2014 21:06
np32np32
Co asi mohlo vylizt z Klausovy prdele, kdyz sam velky Vasik je Putinuv agent?
2 hlasy
Victor z Ovieda
09.07.2014 21:13
Victor
Myslíte Vaclava I. nebo II.?Václav I. byl první co prolomil Benešovy dekrety a Václav II. nečinně přihlížel rozkradení a rozprodání republiky za pár korun.Jinak,jestli tam mám nějaké hrubky,tak se omlouvám,přišel jsem z piva.
12 hlasů
Victor z Ovieda
09.07.2014 20:59
Victor
Svými hloupými výroky prý Mach poslouží zájmům někoho zcela jiného než zájmům vlastní země.
=====================================
Takže vlastně paní poslankyni,nebo co to je nezajímá,co si myslí lidé.Proto tvrdím do roztrhání těla,že žena v politice nemá co dělat.Já jim dám nějaké kvoty,či co!!!
6 hlasů
Maéstro Oré
09.07.2014 20:54
maestro.ore
No sprostě řečeno, on ten Afghanistán je pro naše vojáky cvičiště, protože jenom tam můžou získat zkušenosti z opravdového boje. Pravdou ale je, že je to hodně drahý špás, ale asi jako jediní budou schopni hlídat klíčové objekty kdyby na to došlo. Zemi ale neubrání, to je pravda. Šlo by ale obdobné připravenosti dosáhnout jinak? Pár měsíců na cvičáku nikoho na opravdovou válku nepřipraví, takže asi ne...
Jaké konflikty nám ale vlastně hrozí?
Na západě může vzniknout nějaké větší muslimské hnutí a vytvořit si vlastní pobočku islámského státu, v Německu i ve Francii je muslimů hodně, když to vypukne v Marseilles kde už teď maj něco jako vlastní domobranu hlídající oblast města kam se nechodí (no-go zone) a nabalí se na ně maníci z Británie co se vrátí ze Sýrie a přihodí k tomu pár magorů z Německa kde jsou mešity financované Saudskou Arábií, tak něco jako stínový stát s ozbrojenci kteří plení, rabují a terorizují určité území může vzniknout. Pokud by to dolezlo až sem, což asi nehrozí bo německá policie, tak tihle vojáci ochrání elektrárny a rozvodné sítě, obyvatele obrání prachprostá policie, to by snad zvládnout mohli. Takže na islamisty budou stačit.
Co dále nám hrozí? No přece Ukrajina a tamní náckové! Až teď zvítězí tak se jim za pár let ekonomika stejně posere a skončí jako druhé řecko, tak se tamní militanti kteří nyní získávají cenné zkušenosti v boji mohou nasrat a napadnou Polsko, Slovensko a také dojít až k nám. Rovněž proti nim nás budou asi schopni bránit, pokud ale většina UKáček bude zadržena v Polsku a na Slovensku. Očekával bych že to půjde přes Polsko, nejsou tam takové hory a mnozí Ukrajinci nemají Poláky stejně moc v lásce.
Co dál nám hrozí? V současné době jiné hrozby nejsou, snad kdyby Maďarům ruplo v bedně, ale to je scénář hodně přitažený za vlasy a stejně by to byl především problém Slováků.
Rusko se nás nebude pokoušet obsadit, protože válka zpřetrhá ekonomické vztahy a stejně by tu najednou nic nebylo - na co obsazovat podniky které kvůli okupaci nebudou mít žádné zakázky, že.
Co Čína? Ta je moc daleko a může se nás pokusit nanejvýš skoupit, ale to už udělalo Německo takže tím padá další potenciální hrozba.
Našim největším nepřítelem jsou asi naši politici, až se jim bude chtít hodně lidí postavit na odpor, tak uvidíme na čí stranu se bezpečnostní složky přikloní. Doufejme že na stranu nasraných lidí, pomohou zatknout politiky, ti si posedí protože není zvykem u nás popravovat a bude klid zas na nějaký čas...
10 hlasů
Victor z Ovieda
09.07.2014 20:53
Victor
Jo,už jsem to vyšetřil:(ODS),jak jinak.
3 hlasy
Victor z Ovieda
09.07.2014 20:50
Victor
Poslankyně Černochová také v souvislosti s vašimi výroky uvedla, že cílem Ruska je drobit jednotu Severoatlantické aliance. Nemáte pocit, že tomu nahráváte?
=====================================
Poslankyně Černochová si pravděpodobně neuvědomila,že 75 % obyvatel republiky je proti přítomnosti tam.Za kterou stranu kope?Nevyčetl jsem to.Vrátím se na článek,možná jsem to přehlédl.Jsem totiž rychlý jako blesk.Je to můj pomalejší bratr.
4 hlasy
Henex
09.07.2014 20:17
Henex
Tak teď nevím, jestli ti čeští komoušský lampasáci nebyli taky žoldáci, když brali plat a jezdili furt cvičit do Ruska v rámci vojsk Varšavské smlouvy...
2 hlasy
Rolf Edelmann
09.07.2014 20:17
Rolfie
Pan Mach je neskutečně rafinovaný antikomunista. Svými idiotskými kecy chce KSČM odloudit její moudré voliče, kteří na tuto notu výtečně slyší a tak chce zapříčinit zánik KSČM.
Komunisté braňte se! :)
8 hlasů
Petr Dvořák
09.07.2014 21:29
gogan
Jasně. Přesně proto tvdí, že je potřeba s USA uzavřít dvoustranou smlouvu o raketové ochraně, to maj komouši fakt moc rádi :))
Ne vždy do ve všem s Machem souhlasím, ale populisty z něj uděláte stěží.
1 hlas
Victor z Ovieda
09.07.2014 21:26
Victor
Že by?Ale musím přiznat,že budete mít asi pravdu.Jo,populista.Musím poznamenat,že jedna kámoška povídala,že je kořen a proto ho volila.Potom ty krávy nezbav volebního práva.A ještě v politice?Totální zkáza.
1 hlas
petr petr
09.07.2014 20:10
sa58
Machu máš pravdu !!!
16 hlasů
Petr Homolac
09.07.2014 20:09
Petys
Pokud mu jde o to, aby někdo bránil české území - pche, pak by mu tihle vojáci neměli vadit. Oni totiž skutečně jako jediní umí bojovat. Ale Mach je idiot.
3 hlasy
Vlastík Smutný
09.07.2014 21:20
SMUTNA
Mach je idiot což ale neznamená, že Černochová není husa.
3 hlasy
np np
09.07.2014 21:27
np32np32
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Petr Dvořák (22 hlasů) 09.07.2014 21:23
Tesat do kamene: "Ty konflikty nejde řešit tak, že tam vpadnou cizí...
Vlastík Smutný (19 hlasů) 09.07.2014 21:55
Nick np np alias jara jara je podlý, zlý parchant a lidský odpad....
petr petr (16 hlasů) 09.07.2014 20:10
Machu máš pravdu !!!
Alois Ratzinger (14 hlasů) 09.07.2014 21:28
Není nad to, vyvážet demokracii bombardéry, tanky a kulomety. A ještě...
Vlastík Smutný (14 hlasů) 09.07.2014 21:16
Černochová (1973), Mach (1975). Dvě polistopadové rychlokvašky. Jedna...