Hlavní strana > Domácí
Daň za afghánská jatka
Mise v Afghánistánu ho změnila, rodina se začala bát o život
20.11.2013 06:21 Původní zpráva
Bojoval ve válečných misích v Afghánistánu, před očima se mu rozprskly na kaši malé děti, byl raněn. "Po návratu se stal z mého muže úplně jiný člověk," říká dnes Ema V. Utekla do azylového domu, bojí se o zdraví dcer. Armádu viní, že její rodinu nechala na holičkách.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Pavlína Ex švagrová
22.12.2013 13:23
Pavlapavla
Jen se divím že redakce nekontaktovala druhou stranu.Informace Emy V. se nezakládají na pravdě,o dcery se bát nemusí navíc její syn byl včera u nás . A už vůbec nežije v azylovém domě bydlí s rodinou.Článek vyšel v době kdy se muj bratr znovu oženil tak nechápu označení manžel. Takže to shrnu je to článek plný pomluv...
0 hlasů
T.S. Garp
21.11.2013 12:37
t.s.garp43
Pomoc je jedině v požehnání zbraním chrabrých profesionálů AČR. Hitlerovy zbraně byly také požehnané katolickým klérem, ne-li tehdejším papežem.
0 hlasů
Václav Horák
20.11.2013 16:38
pozorovatel
Soudružka "Harmatová" zde dnes opět cosi žvanila o hulvátech.A vzápětí jim nadala do kreténů a debilů co si to mají strčit do prdele.Babička rudá popletená už ani neví,co vlastně mele.
3 hlasy
Jana Harmatová
20.11.2013 16:47
Janina
Víte Horáku na takové stbácke a hulvátské svině jako jste Vy slušnost a argumenty neplatí. Na Vás platí pouze na hrubý pytel hrubá záplata. Od jakého věku jste Vy v té vaše komoušsko stbácke straně soudruhu !!!!
3 hlasy
Václav Horák
20.11.2013 17:25
pozorovatel
Je komické,když rudá bába nadává svým oponentům do estébáků a komunistů.Jak říkám,je chudák stará celá pomotaná.Nebo spíš(jak se říká u nás na ostravsku) pohlupava.
2 hlasy
Václav Horák
20.11.2013 17:25
pozorovatel
Je komické,když rudá bába nadává svým oponentům do estébáků a komunistů.Jak říkám,je chudák stará celá pomotaná.Nebo spíš(jak se říká u nás na ostravsku) pohlupava.
1 hlas
Jana Harmatová
20.11.2013 20:00
Janina
Není komické ale odporné když stbácky bonzák a šmírák jako jste Vy převlekl kabát a těm slušným, které celý život bonzovat a udával ted nadává do komunistů. Kabát můžete převlékat kolikrát chcete stbácke metody urážet jiné kvůli jinému názoru Vám zůstal. Kolik lidí jste udal, pronásledoval, urážel za jejich názory Vy komunistický nemrcouchu .
2 hlasy
Jan Novák
20.11.2013 13:41
Theuniversal
Mám kamaráda, který byl v této misi pod Cizineckou legií a je v pohodě. Zřejmě byla špatně vyhodnocena psychická odolnost vojáka, a to buď jím samotným, nebo někým, kdo s ním prováděl psychotesty. Piloti vrtulníků, kteří tam měli letět řekli rovnou, že na to kašlou a nikam nepůjdou. Pravda bude někde na půli cesty...
2 hlasy
Josef Dobeš
20.11.2013 14:38
Nitran
Česká armáda v Afghánistánu vrtulníky nasadila "
http://www.armadninoviny.cz/ceska-armada-modernizu - je-vrtulniky-mi-171s.html?hledat=Vrtuln%C3%ADky+Mi - 17+v+afg%C3%A1nist%C3%A1nu
.......a ne že se vojáci špracli!
0 hlasů
Jan Novák
20.11.2013 15:16
Theuniversal
http://www.novinky.cz/domaci/142909-cesti-piloti-vrtulniku-odmitli-nebezpecnou-misi-v-afghanistanu.html
0 hlasů
Josef Dobeš
20.11.2013 15:22
Nitran
Ano, v roce 2008 odmítli, že nejsou vycvičení, tak je šoupli na výcvik do Španělska- aby se naučili lítat v horách a od roku 2009 do loňska byli v Afgánistánu...
1 hlas
Jan Novák
20.11.2013 16:40
Theuniversal
ok zase až tak moc jsem se o to nezajímal...
1 hlas
ernest oplt
20.11.2013 12:48
kingpinak
Ty jsi ale blbeček, to , ze je soused kanibal , neznamena , ze my musime byt stejni, kokote.
1 hlas
Václav Horák
20.11.2013 12:29
pozorovatel
A pak že prej zdejší fanoušci KSČSSD nejsou spodina,stačí si přečíst jejich výplody v této konkrétní diskuzi a hned víte,co jsou tyto zapšklá a nechutná individua zač.
3 hlasy
Josef Dobeš
20.11.2013 15:20
Nitran
Jo, ještě začnou žblebtat, že není na silnice, nemocnice a důchody, to ještě přijde!
1 hlas
Václav Horák
20.11.2013 16:40
pozorovatel
Není divu,když jejich miláčci kradou jak straky.
0 hlasů
Henex
20.11.2013 12:08
Henex
Obávám se, že vojáci z misí jsou jediní skuteční vojáci v naší armádě, zbytek jsou jen pupkatí lampasáci a lehkoživkové. nahnal bych je tam všechny, aby věděli, zač je toho loket...
Občas se někdo sesype, nestačí na to psychicky, aniž by to tušil, přecenil své síly...
2 hlasy
Josef Dobeš
20.11.2013 12:17
Nitran
Ale, kur.va,. od čeho jsou ti velitelé, co je tam posílají, od čeho ti zkur.ení politici, na jejich rozkaz tam jdou??
To je ostuda Českého státu, že se neumí o ty, které poslala do války, postarat!!
Myslím, že je to mnohem, mnohem důležitější, než jestli nějaká konkubína dávala rozkazy Vojenskému zpravodajství, nemyslíte?
3 hlasy
Johan Rey
20.11.2013 13:51
Johan
Nikdo nikoho nikam neposílá.Tihle kluci tam jdou dobrovolně a jen za více peněz, než mají zde.Chtějí si vzít hypotéku a tak se upíší a potom jen koukají, že na to nemají.Každý prostě není "hrdina" bez pudu sebezáchovy, ale přijdou na to až když je pozdě.Na druhou stranu tam "úřaduje" elitní jednotka našich vojáků, z které mají respekt i Američané a ručníkáři se jí bojí jak čert kříže a ti kluci si to prý docela užívají.
3 hlasy
Josef Dobeš
20.11.2013 13:54
Nitran
Ne, moc dobrovolné to není, pokud chcete jít dopředu- postoupit, tak pokud vás pořádají, neodmítnete. To už můžete požádat o civil..
0 hlasů
Jan Novák
20.11.2013 13:43
Theuniversal
Nejsem z armády, ale myslím, že tam můžeš odmítnou letět, nebo se mýlím? Jak jsem již psal výše, piloti vrtulníků řekli, že tam nepoletí a prošlo jim to...
0 hlasů
Josef Dobeš
20.11.2013 13:55
Nitran
Ale prd, byly tam ve 4 turnusech, ale dostalo se jim zlepšeného výcviku ve Španělsku, Pyrenejích!
1 hlas
Jaroslav Staněk
20.11.2013 11:46
Pteranodon
K čemu ale tahle "naše" armáda je ? Válčí v amerických válkách a za americké zájmy, ovšem dotujeme to my ze svých daní. Navíc nezapomenu, jak tihle "naši" vojáci na rozkaz amerického vojenského přidělence v roce 2008 kopali do svých českých spoluobčanů, kteří protestovali proti chystané okupaci našich Brd americkým vojskem. Naši vojáci...
4 hlasy
Josef Dobeš
20.11.2013 12:20
Nitran
Ach, jo, že stále na toto téma je tady tolik přirtoublých příspěvků!!
Máte ponětí o tom, kolik by nás stála samostatná obrana, bez NATa? Rakousko platí na obranu 2,5x tolik, mimochodem. A za První republiky to bylo něco kolem 6% HDP. Nyní 1,3% HDP.
5 hlasů
Vlastislav Potter
21.11.2013 09:39
nedytcek
S HDP máte pravdu,ale první republika byla rozlohou i na obyvatele větší.
0 hlasů
Vlastislav Potter
21.11.2013 10:38
nedytcek
Ještě malý dodatek,republika je menší ne jen o Slovensko,ale také o Podkarpadskou Rus (první republika).V té době byl problém s nároky Polska na Slezko,nehledě na neklid na východě republiky s Maďary.To opomíjím celkovou stabilitu hranic po zániku monarchie.Tak je důležitost,náklady,nasazení vojska v každém státu a období jiná.
1 hlas
ernest oplt
20.11.2013 12:49
kingpinak
Ty jsi ale blbeček, to , ze je soused kanibal , neznamena , ze my musime byt stejni, kokote.
2 hlasy
Josef Dobeš
20.11.2013 13:56
Nitran
Tys ale dutohlav!
Veškerá diskuze je marná....
3 hlasy
Fisting Hand of God
20.11.2013 10:50
DeepThroat
To, ze v Bagramu nebude mit o praci nouzi, zcela jiste zcela nepokryte nepochybuji: http://zahranicni.eurozpravy.cz/blizky-vychod/82102-usa-se-dohodly-s-afghanskou-vladou-jejich-vojaci-zustanou-v-zemi-dalsich-10-let/
0 hlasů
Fisting Hand of God
20.11.2013 10:32
DeepThroat
Jakepak post-trauma! Mazej zpatky hlidat americkou heroinovou zakladnu v Bagramu. Na to jses zdravy vice nez dost!
http://zpravy.idnes.cz/cesti-vojaci-strezi-zakladnu-bagram-db4-/zpr_nato.aspx?c=A131016_112553_zpr_nato_inc
3 hlasy
Tomas Nada
20.11.2013 10:29
Travi
Je doufam jasne, proc je nutne se ozbrojit a na verejnosti byt pripraven na vselijake excesy? Pokud uz vas nechce okrast zfetovanany nezamestnany, tak muzete narazit na zmagoreneho vyslouzileho vojaka, ktery je ochoten za prachy i zabijet, protoze tak ho armada vycvicila. Cim vic nebezpeci a zabijeni, tim vic penez.
1 hlas
Petr Vonásek
20.11.2013 09:03
EFALS
Těch přibližně 2000 dolarů měs. je draze vykoupeno jejich zdravím.
5 hlasů
Marian Gavlák
20.11.2013 08:05
Majkkl
Absolutně nechápu, co mají naši žoldáci co dělat v Afghánistánu...
11 hlasů
Jan Stihomam
21.11.2013 10:58
janstihomam
Wipedia praví že "žoldák je profesionální voják, který se nechává za finanční odměnu (žold) najímat cizí armádou". Opakuji CIZÍ armádou. Naši vojáci jsou v Afgánu s NAŠÍ armádou, tedy žádní žoldáci nejsou. To, že za to berou plat z nich žoldáky nedělá.
1 hlas
Soulburner -
20.11.2013 08:26
Soulburner
a) nejsou to žoldáci, ale regulérní armáda
b) jsme členy NATO a existuje něco jako koaliční smlouvy
10 hlasů
Jana Harmatová
20.11.2013 11:04
Janina
Podle mne jsou to také žoldáci a ten hnus co se tam děje nemá nic společné s armádou, která má chránit a sloužit na ochranu nás a našich zájmů. Já jsem nechtěla aby náš stát byl v NATO. Chodit rozsévat smrt po celém světě je zavrženíhodné.
3 hlasy
Henex
20.11.2013 15:33
Henex
A v čím žoldu pracujete vy? Zřejmě v žoldu KSČM, co?
4 hlasy
Jana Harmatová
20.11.2013 15:38
Janina
Další debil co neví psát o ničem jiném jenom o KSČM. Strčte se společně s KSČM do prdele kreténe !!!!!!!!!
2 hlasy
Henex
20.11.2013 17:24
Henex
Teda soudružko...! Vy jste se nám tady nějak rozjela...
3 hlasy
Josef Dobeš
20.11.2013 15:19
Nitran
...Chodit rozsévat smrt po celém světě je zavrženíhodné....
Tak pravila Rudá tajemnice!!
1 hlas
Jana Harmatová
20.11.2013 20:26
Janina
Dobeši Vy jste stejnej stbáckej debil jako Horák, podejte si s ním ruce a do kufru si přibalte dalšího převlečeného komouše a palte do severní Koreje nebo nevím ještě ve které komunistické díře by jste se uživili . Tam takové tři komunistické imbecily jak jste vy určitě milují. Konečně se vrátíte ke své původní udavačské profesi, šmírovat a urážet lidi a titulovat se soudruhu. Nezapomeňte si vzít sebou celou KSČM aj nějakou Kabrhelovou co jí tak obdivujete .
0 hlasů
Jana Harmatová
20.11.2013 15:35
Janina
Víte co pane Dobeši, napsala jsem Vám níže slušně , ale vidím, že vy jste nevychovaný sprosták , kterého argumenty začínají a končí u komoušů. Patrně jste sloužil u STB , že jste si osvojil praktiky, že ten kdo má jiný názor tak toho urazíte a nejlépe by jste všechny pozavíral. Jděte doprdele Dobeši protože Vaše STB cke časy skončili. Pro mne jste totálně nenávistný STBcky debil a jděte s Vašimi komoušsko rudými průpovídkami do prdele idiote !
2 hlasy
Josef Dobeš
20.11.2013 18:53
Nitran
No jasně, rudá soudružko, a ještě navrhněte jako KSČM vystopit z NATO a mne obviňujte ze StB!! Jste táááááák směšná, už jen s tím vášim:
"...Chodit rozsévat smrt po celém světě je zavrženíhodné....
.jako by promluvil Majka Kabrhelová, ....nejste to vy?!
2 hlasy
Václav Horák
20.11.2013 12:31
pozorovatel
Naštěstí o tom nerozhoduje nějaká tupá komunistická prasnice.
1 hlas
Jana Harmatová
20.11.2013 14:54
Janina
Vy jste hulvát a patrně i ta komunistická prasnice, která převlékla kabát a stalo se z Vás pro změnu vulgární hov....
2 hlasy
Josef Dobeš
20.11.2013 12:23
Nitran
Místo mozku, mixer!! I myčka nádobí má vyšší inteligenci . Jak bychm si, prosím, obranu zajišťovali? Kolik by nás to stálo? A jaké závazky bychom měli?
Pokud na toto nemáte odpověď, necintejte!
3 hlasy
Jan Skalský
20.11.2013 15:32
janskalsky
Ta obrana proti komu? Zaregistroval jste, že studená válka skončila?
Zahrnujete neznámé lidi nadávkami a urážkami, argumenty žádné. Když se neumíte chovat, vraťte se do nádražní hospody mezi své kumpány. Tam se tenhle způsob diskuse zřejmě nosí..
1 hlas
Josef Dobeš
20.11.2013 19:10
Nitran
Vám pane Skalský ještě jeden odkaz,
http://www.revuepolitika.cz/clanky/662/posuny-v-politicko-bezpecnostni-a-strategicke-situaci-cr
....studujte, možná se mi v duchu omluvíte, vy studená válko!!
0 hlasů
Josef Dobeš
20.11.2013 19:07
Nitran
Ubohý... až budete velký, možná poznáte, k čemu má stát obranu a vojáky. Nyní jen jeden - armáda je jedním ze základních atributů státu.....
A proč jsme v NATO?? Protože současné vojenské technologie jsou tak drahé, že je malý stát, typu ČR prostě nezaplatí!!! Proto je levnější a výhodnější kolektivní obrana více států se stejnými hodnotami.
Ale vlastně, vy to nikdy ve své prostoduchosti nepochopíte, budete pořád žvatlat o žoldnéřích, o zbytečnosti armády, stejně jako s. Harmatová.
Mimochodem, i KSČM chce vystoupit z NATO, máte fajn kamarády, ale žádnou alternativu, jen plky!!
0 hlasů
Jana Harmatová
20.11.2013 14:59
Janina
Vy máte místo mozku jako co ? Jak bráníme nás stát se žoldáky v Afganistánu ? Kolik nás stojí žoldáci, kteří nehájí naše zájmy v Afganistánu ale zabíjení ve prospěch zájmů USA. Pokud nemáte řádnou odpověd čí zájmy hájí čeští žoldáci v Afganistánu tak necintejte !
2 hlasy
Josef Dobeš
20.11.2013 18:58
Nitran
To chce čít a vzdělávat se, ,
http://www.mocr.army.cz/images/id_40001_50000/46088/STRATEGIE_ce.pdf
....ale máte pravdu, víte, já hlupáky a křiklouny fakt nemusím. vám navrhuji, aby jste místo těch blbých keců napsala, jak si představujete obranu státu! A ty debilní žvásty, že armádu nepotřebujeme, psané vašimi klikači .. tady mám jen jeden jediný dotaz,- proč dle vašich pacifistických hlav mají armády veškeré naše sousedící státy! Až mi na tento dotaz relevantně odpovíte, pak vám vyslovím omluvu. Do té doby si ji nezasloužíte!!
0 hlasů
Jana Harmatová
20.11.2013 15:27
Janina
Pane Dobeši a Vy jděte zvracet někam jinak i se smlouvami. Nedokážete respektovat názor , že mi je protivné a považuji to za ohavnost, když čeští vojáci - v tomto případě žoldáci bojující za zájmy USA jsou mi odporní. Dokážu používat mozek a laskavě mně neposílejte pro zrní co považuji z Vaši strany za absolutní drzost. Vážím si armádu ale ne žoldáky. Je mne úplně jedno co je ve smlouvě beru to z logiky - čí zájmy tam hájí . Naše 100% ne ! Ačkoliv slovo žoldák má jinou definici pro mne jsou to žoldáci , kteří za žold zabíjejí na cizím území kde nemají co pohledávat !!!!
1 hlas
Josef Dobeš
20.11.2013 15:17
Nitran
Tak si, do prčic přečtěte, co je to mezinárodní smlouva,co se píše ve smlouvě s NATO, kterou jsme podepsali, nebo si bežte pro zrní!
A kolik nás stojí armáda, tak to jsem napsal výše!
1 hlas
Soulburner
20.11.2013 11:33
Soulburner
Toni Seiler
20.11.2013 11:22
ToniSeiler
Naštěstí nejsi ÚVKSČ aby se vše řídilo podle tvého názoru a jestli s tím nesouhlasíš, budeš se stím muset smířit.
Víš vůbec kolik brali žold naši vojáci před r. 89? Kolik jich padlo při akcích Varš.smlouvy? Všichni museli narukovat v nejlepším věku a za pár korun měsíčně. Zjisti si to a líp se s tím budeš smiřovat.
6 hlasů
Jana Harmatová
20.11.2013 15:03
Janina
Tys musel na tom tvém ÚVKSČ pořádně řádit ty komunistická zrůdo. Komu si tam lezl do prdele , když máš když takový přehled. Mne se takový komunistický magoři jako ty hnusí, jdi se bodnou aj s tvojí komunistickou minulostí debile !
1 hlas
Toni Seiler
21.11.2013 17:25
ToniSeiler
Vpodstatě jsi nepochopila, tudíž nejsi ani komunustka, ani demopkrat, jen blb, který nerozumí ničemu a neví, o čem mluví.
0 hlasů
Bob Kadet
20.11.2013 11:55
Vidlak
Kterienos, při jakých akcích VS?? Rusáci nezatáhli ostatní státy VS do války v Afgh.!! Tak jako Amíci své hujery!! Ti si tam ten výprask vyžrali sami!!
1 hlas
Toni Seiler
21.11.2013 17:21
ToniSeiler
Rok 1968, 21.srpna.
0 hlasů
Pokud Váš individuální výklad slova „žoldák“ nesouvisí se slovem „žold“, mohlo by být poměrně zábavné, kdybyste se pokusil to co nejstručněji definovat.
2 hlasy
Soulburner
20.11.2013 10:58
Soulburner
výklad slova žoldák je ten, že se jedná o někoho, kdo se nechá najímat CIZÍ armádou - a naši vojáci tam jsou pod vlajkou čí armády? no naší... AHA! :-D příště by to chtělo kouknout do slovníku, než něco napíšeš :)
3 hlasy
Děkuji za pobavení, nezklamal jste. :-)
0 hlasů
Bob Kadet
20.11.2013 11:58
Vidlak
Kacale, naši žoldácí tam válčí pod americkou vlajkou okupantů. A může to tady okecávat jak chceš!! nic jiného s tím šmejdem Sašou Promopro stejně nevymyslíš!!
1 hlas
Josef Dobeš
20.11.2013 12:25
Nitran
Hmmm, tak naši vojáci tam bojují bez souhlasu vlastního státu, v uniformách cizí armády.......
Trubko!!!
1 hlas
Horst Laube
20.11.2013 09:34
Jens
Jenže NATO je obranná organizace,přečtěte si stanovy.A také si přečtěte,jaké jsou hlavní úlohy ČA.Určitě ne bojovat ve vzdálené zemi. Tohle je obyčejná okupace cizí země !!!!
10 hlasů
občan
20.11.2013 11:13
autodidakt
Asi jste nepochopil pojem obrany podle amerických stratégů.NEJLEPŠÍ OBRANA JE ÚTOK!!!
0 hlasů
Soulburner
20.11.2013 10:59
Soulburner
a boj proti islamistům je co? snad si nemyslíš, že ta sebranka je ochotná vyjednávat?
4 hlasy
Bob Kadet
20.11.2013 11:59
Vidlak
Amíci si vyžírají jen to, co tam zaseli!!
0 hlasů
Stejně jako si tam svého času zajeli pro svou vlastní sklizeň rusáci.
0 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Marian Gavlák (11 hlasů) 20.11.2013 08:05
Absolutně nechápu, co mají naši žoldáci co dělat v Afghánistánu...
Horst Laube (10 hlasů) 20.11.2013 09:34
Jenže NATO je obranná organizace,přečtěte si stanovy.A také si...
Soulburner - (10 hlasů) 20.11.2013 08:26
a) nejsou to žoldáci, ale regulérní armáda b) jsme členy NATO a...
Toni Seiler (6 hlasů) 20.11.2013 11:22
Naštěstí nejsi ÚVKSČ aby se vše řídilo podle tvého názoru a jestli s...
Petr Vonásek (5 hlasů) 20.11.2013 09:03
Těch přibližně 2000 dolarů měs. je draze vykoupeno jejich zdravím.