Za všechno může komunista císař Josef II.
11 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Úterý 23. 4. 2024, svátek má Vojtěch
Hlavní strana > Domácí > Názory
09.08.2012 11:48 Glosa
Příští týden začne Senát projednávat zákon o nápravě křivd, jichž se minulý režim dopustil na církvích. Přezdívá se mu restituční zákon. Prachzvláštní materie - většina občanů Česka je proti jeho přijetí, proti církvím, které často vyvolávají až nenávist. Lid se opět přidává na stranu komunistů. Socialisté rozjeli proticírkevní (pretirestituční) kampaň, používají plakát, kde ruka zprava podává ruce kněze pytel a pod ním se píše, že ODS a TOP 09 chtějí církvím "darovat" 134 miliard. Do souboje o nápravu křivd se včera zapojili i umělci.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
malo1 malo1
14.08.2012 18:26
malo1
Za všechno může komunista císař Josef II.
11 hlasů
Sajrajt
13.08.2012 08:57
Sajrajt.
Před jakýmkoliv vracením majetku církvi chci vidět jasný a neprůstřelný doklad o způsobu nabytí toho majetku do vlastnictví církve. Pokud půjde o majetek získaný pomocí milodarů, jde o majetek státní (všech věřících) a církev na něj nemá nárok. Dále pak - Duka jakožto státní zaměstnanec by měl držet hubu a krok, co to co si dovolí může Havel i Klaus, tak dlouho lezli pánbíčkářům do prdele, až se z toho stalo pravidlo.
11 hlasů
Pavel Michal
11.08.2012 22:23
Michall
Církev je až na prvním místě, jde o charakter státu. Rozchod s bolševismem je bolestný, viz. Dienstbier senior v letech 50 a s lidskou tváří v letech 68 a s kořalkami od francouzských komunistů sponsorovaných ruskem v letech pozdějších až po privatizaci pro připravené let 89 a dál. Tyto linie ovšem se provalí, pokud nebude všechno pod jednou kontrolou nejlépe centrálně. Nelze strpět občanský lidový (církevní) faktor spontánní pluralitní, lokální, subsidiární...třeba centrální moc, které se bude stále podlézat, kde se bude žebrat, které budou i zodpovědní po vůli, pokud nechtějí dopustit zničení i zbytku památek. Strany se mohou střídat, jde o linii. Proto boj, zodpovědný správce garantuje správu, i když hodnoty momentálně v cizích pařátech pro cizí záměry. Nejde o ty inflační miliony, jde o tu linii od Beneše až po horoucí peklo lidí zneužitých na "sociální" vějičku.Gros, Rath, Paroubek..odejdou, jiný bílý kůň bude nasazen.Může to být i onen muž s nezvladatelnou závislostí heroinového typu, co zase nyní aktivován, už ne křesťanská platforma, ale jiné fantazie revolucionářů a budovatelů obecné zkázy.
13 hlasů
Pavel Michal
11.08.2012 11:50
Michall
správa památek dosud farnostmi za setinu nákladů, než správa zámků státem, tedy náklady manažerské administrativní, ale i stavební práce jsou 10 x levnější, asi církev neumí krást jako rát...právě ratovo a jeho kumpánů zlodějny nutí nasazovat na církev...jinak každý má církev jakou si zalouží, někde jen přijde aby bral a má tedy kulový, někdo se účastní a má podíl na výsledcích přiměřený..jeden dědek čuměl do teevize a na stáří shnil..jiný pomáhal dlchodcům a na stáří je mu také pomáháno, jak si ustlal, tak si lehl..ale socky mají jen popelnice, v životě nikomu neprospěli a odměna je jim srapevlidá, živili herečky v televizi a trdla na olympiádě...sklidí co zaseli...podobně i vůči církvi, jednomu jen připomínka jeho nefunkčních rodičů a nereálná očekávání pro toto zklamání...jinému užitečné prostředí vzájemnosti
11 hlasů
Pavel Johanides
11.08.2012 11:01
gandy
Navrhuji, jak ušetřit státnímu rozpočtu mld Kč.
Náboženské funkcionáře donutit opravdu pracovat a svoji službu bohu výkonávat ve svém volnu, tak jak se musí svým koníčkům věnovat i většina národa. Církevní pámatky stejně bude muset i po jejich odcizení lidu této země financovat stát z našich daní.
13 hlasů
Pavel Michal
10.08.2012 16:02
Michall
zatímco hitler mluvil jasně, soc dem na loupež jsou oklikou, stačí když spadnou kostely a potom zákon už si poradí s katolíky jako hitler s Židy
67 hlasů
Hospodský Palivec
10.08.2012 11:06
Garf
Místopředseda ČSSD Lubomír Zaorálek mimo jiné prohlásil, že „zatímco role katolické církve v době války není vyjasněná, řada sociálních demokratů za svoje postoje v době nacistické okupace položila život“.
Tak to je ovšem demagogie par excellence. Ztrácím veškeré iluze o ČSSD. A nechápu, o co jí jde. Antiklerikální voliče má pod palcem pevně KSČM, z toho mráčku socialistům nezaprší. Maximálně přijdou o pár voličů, kteří dřív věřili řečem o moderní levicové straně.
17 hlasů
Pavel Michal
10.08.2012 16:05
Michall
soc dem je ohavná sekta a tak i druhé nahlíží jak zná sama sebe...církev legitimní je něco jiného, to soc dem nikdy nepochopí, zejména když jejich kandidát vyrostl v neštěstí rodiny podle filmu SLADKÝ KAL , slušný člověk strany a církve nesrovnává, jabka hrušky, hajzlum je ale všecko fuk
18 hlasů
W W
10.08.2012 14:29
H
Antiklerikální jsou Češi od 15. století to zase neblbni a nevěřící je drtivá většina lidí. Církve mají z 10 mil jen 1,5 mil oveček takže nešaškuj.
12 hlasů
Jan Bulva
10.08.2012 13:43
jaan
panáčku komoše volí ccy15% a v ČR rozhodně není není 85% katolíků
12 hlasů
Hospodský Palivec
10.08.2012 15:17
Garf
Panáčku, to, že někdo není katolík, prosím zdaleka neznamená, že ho automatický osloví pitomá anticírkevní propaganda.
19 hlasů
Jiří Hoch
12.08.2012 18:44
hochji
Panáčku, jsem veřící, ale současně jsem proti restitucím. A mimochodem- církev-resp. papež, uzavřela smlouvu z Hitlerem, socani opravdu byli v lochu.Takže co takhle se podívat pravdě do očí?
10 hlasů
Baryk Baryk
10.08.2012 10:59
Baryk
Níže napsané příspěvky zcela přesně vypovídají o tom, proč si Češi zvolí komunistu Fischera za svého vůdce. A tentokrát budu trochu nekorektní: "Patří vám to!"
22 hlasů
pavel kolba
10.08.2012 10:09
schaba
(Bolševici zaseli do lidí nenávist ke křesťanské víře..)Větší blost jsem už dlouho nečetl, Čechy byly vždy ateistické už za husitů ty křemelo , že ty jsi nedával ve škole pozor. Mimochodem,křesťanství bylo Čechům Moravanům vnuceno ty hlupče Frydrichu,hůře dopadli Slované v pobaltí ty vemeno,tam je Germáni díky římskokatolické satanistiické víře skoro vyhubili.
24 hlasů
Josef Lustig
13.08.2012 11:05
Andersen
Tady by se male udelovat kazdy den cena za nejvetsi napsanou blbost. Tentokrat bys ji dostal ty.
20 hlasů
Hospodský Palivec
10.08.2012 10:13
Garf
To je ovšem příspěvek dne. Chce se mi plakat.
19 hlasů
pavel kolba
10.08.2012 10:19
schaba
Děkuji mistře Palivče i já mám Haška a jeho Švejka rád.
13 hlasů
Hospodský Palivec
10.08.2012 10:23
Garf
Což u člověka, který je schopen napsat: "Čechy byly vždy ateistické už za husitů...", docela překvapí.
12 hlasů
pavel kolba
10.08.2012 10:25
schaba
A nebyly snad?Proč těch pět křížových trestných výprav z Vatikánu?
14 hlasů
Hospodský Palivec
10.08.2012 10:26
Garf
Ne.
15 hlasů
Jan Bulva
10.08.2012 09:20
jaan
Soudruhu Fendrychu, komouši nemuseli nic do lidí zasévat, odpor velké čísti obyvatelstva Českého království ke katolicismu tu je již dávno a pramení z netolerance katolíků k jiným církvím, které likvidovali či vyháněli. A dalším roztomilým paradoxem je skutečnost, že za komoušů kostely prakticky zůstaly nedotčeny, no za vládnutí novodobých pravicových komsomolců byly totálně vykradeny. A realitou je , že od dob Josefa II (který zabavil církvi nejvíce majetku) měla církev většinu polnosti a nemovitosti dané v léno, takže s ním nemohla kšeftovat, no a te´d kalousek a spol připravují rozkradení tohoto majetku, A D. Havlová by si měla srovnat rodinný kšeft s estébáky ohledně paláce lucerna.
34 hlasů
zuzana chvalova
09.08.2012 22:21
razuzana
Zabavte poslancům a spol, neprokázaný majetek, účty ve švajcu a je prachů na vše m máme sousedy pobožné, 4 děti, paní celou dobu nepracovala a panečku, všechny děti vystudovaly, mají byty, auta atd. z jednoho platu si to vše nepořídily??
25 hlasů
Prasečí Xicht
09.08.2012 19:45
Prasoxicht
Ještě jsem chtěl připomenout, že drtivá většina dnešních pracujících (daňových poplatníků) nebyla v době, kdy se církvím zabavil nějaký majetek, vůbec na světě! Proč máme platit za něco, co někdo jinej kdysi údajně ukrad?!
39 hlasů
Petr rteP
10.08.2012 08:14
rteP
Ano, i to se dá říci. Ale např.dědit majetek po svých rodičích, potažmo prarodičích který vybudovali nebo koupili v době kdy jste ještě nebyl na světě by ste asi rád. Pokud by nějaký byl.
21 hlasů
Toni Seiler
09.08.2012 18:51
ToniSeiler
Hitler měl smůlu, že neměl výběr. Určitě by dnes dal přednost před Goeblsem vzdělancům "Zaorálek-Tejc". Áda nezískal tak početnou lúzu pro svoje cíle jako ČSSD v boji proti restitucím církvim.Svědčí o tom množství vulgárních příspěvků soudruhů revolucionářů i evolucionářů.
22 hlasů
H
09.08.2012 21:48
H
Vybral by si na propagandu tebe. V psaní debilit, polopravd a lží máš evidentně praxi.
53 hlasů
o k
09.08.2012 18:44
ok
Jak tak ty příspěvky pročítám, musím smeknout před bolševickou propagandou. Vymyli vám mozky opravdu důkladně. Skoro bych řekl, že se člověk musí stydět za to, že se mezi vámi narodil.
32 hlasů
H
09.08.2012 20:44
H
Tak proč sem pořád ty ubožáku lezeš! Tahni do prdele ale tam bys z toho tvýho důchodu dřel držkou v zemi. Btw proč je většina katolíku takový nenávistný paka?
38 hlasů
Baryk Baryk
10.08.2012 11:04
Baryk
Nezapomeňte při tom vyhánění na statečné zabíjení nepřátel.
17 hlasů
Hospodský Palivec
10.08.2012 10:07
Garf
A to poznáš jak, že je někdo katolík? Že, na rozdíl od tebe, nepíše vulgarity?
13 hlasů
Prasečí Xicht
09.08.2012 18:08
Prasoxicht
Lidi, hlavně mějte zdravý rozum a nenechte se oblbnout na plno jedoucí propagandou našich medií čt, čro, většina novin, herci(hérečky a komedianti) a vládnoucími papaláši (kteří rozhodně nechtěj, aby se tento stát potažmo občané meli dobře)...dávaj si práci s těmi argumenty, aby zněly škrobeně a chytře, ale kdo neni úplně blbej tomu je to jasný od počátku, že to je jedna velká levárna od naší pseudopravicové vlastizrádné vlády!
74 hlasů
peter madofff
09.08.2012 17:27
petermadofff
pokud vim,tak se vetsina zemi evropy uz s cirkvemi vyporadala.dokonce i maticka rus.kazda zeme trochu jinak.my mame vratit vse,co zabavili komousi.prestat platit platy cirkvim.
17 hlasů
Josef Dobeš
10.08.2012 10:59
Nitran
Ano, taková Francie se s nimi vypořádala dokonale!!
12 hlasů
Milan Orság
09.08.2012 17:18
Jorg
Fendrych jestejná, prolhaná svině, jakzplozenec Belzebuba - Duka. Kolik mu ty katolické svině slíbily, když bude prosazovat jejich zájmy? Fendrychu, ty prodejný Jidáši FUJ!!!!
44 hlasů
Standa Gross
09.08.2012 17:26
Standazfloridy
Fendrych bude od církve měsičně dostávat 100 000 východoněmeckých marek ..
19 hlasů
daniel Pink
09.08.2012 16:45
dorianek
pro Klause či DUKU či Hajka je většina občanu LUZA-doufam ,že je ta luza na podzim kopne do pravičackych tlam
52 hlasů
peter madofff
09.08.2012 17:29
petermadofff
vy,volici DSSS jste takovi silaci!ale pravdu dite!jedinna neproflaknuta strana levice je DSSS!cha,cha,cha!shalom.meshuge!!!!!!!!
14 hlasů
daniel Pink
09.08.2012 18:32
dorianek
DSSS voliš ty praštěny Riho ja volim erotickou stranu meshuge
13 hlasů
peter madofff
10.08.2012 22:18
petermadofff
a jeste lzete,ajnstajn.ale to detske porno porad sjizdite,ze jo.pervertni meshugene.cha,cha,cha!shalom.
8 hlasů
Gábina Nováková
09.08.2012 16:43
GabinaNovakova
Duka, tlustá, líná socka jen schvaluje tunel století! Církev uměla lid jen okrádat, vydírat, upalovat na hranici, kolaborovat s nacisty a krást, komunisti věděli, proč takový morální a lidský odpad zavřeli!
62 hlasů
Baryk Baryk
09.08.2012 16:24
Baryk
Češi, Češi...
Nenávidíte Ameriku, dala vám svobodu. Nenávidíte Havla, bil se za vás, nenávidíte Duku, bil se za vás, urážíte církev a papež
Jan Pavel II. vám pomohl porazit zlo. Nenávidíte Židy a poctivé lidi, velebíte svoje vrahy. Statečně umíte jen otvírat huby. Pozavírali jste si nebo přímo zavraždili elitu národa, své hrdiny. Chcete blahobyt a demokracii, ale nejste ochotni pro to něco obětovat. Pojmenujete ulice po Pavlu Wonkovi, ale jeho vrazi soudí i léčí dál. Zlodějny se pro vás staly samozřejmostí, vadí vám jen fakt, že špička krade výrazně víc. Jste natolik zbabělí, že potřebujete zavírat lidi, kteří český národ nechválí. Sami urážíte celý vyspělý svět a své normální spoluobčany, kterých ubývá a při pohledu k české vlajce již dávno hledí do země. Chcete jménem českého národa a dělnictva zabíjet židy a cikány, ale po zbrani jste kromě hlídání státní hranice nebo zabíjení zbytku zajíců v životě nesáhli. Vždy vás z bryndy někdo musel tahat vy bando uřvaných zbabělců. Jednou se na vás svět vysere. A vy se zase začnete modlit. A docela vám to půjde.
42 hlasů
H
09.08.2012 21:32
H
Dojemný blábol naprostého dementa! Už v roce 1992 řekl kardinál Tomášek že církev žádné další majetky nechce-to co předvádí církev dnes je k zblití. Ameriku myslím nikdo nenávidí lézt do prdele jí chtějí jen taková paka jako ty- BTW samozřejmě okolní svět jí miluje!))) Takže to je výplod tvý dementní hlavy, stejně tak bláboly kolem Havla a Duky-ty se navíc moc nemilovali viz poslední rozhovor s nim kdy byl Havel k němu dost chladný.Jinak to ostatní jsou opravdu nenormální vyblitky par excelance!))
58 hlasů
peter madofff
09.08.2012 17:38
petermadofff
nikdo cigana a zida zabijet nechce.a CSSD je miluje.to jsou jejich a komousu nejyntelygentnejsi volici.zidi uz sve restituce dostali.a kradou dal s ciganem,jako by se nechumelilo.cesi nemaji radi ty,kdo jim pomaha a miluji ty,co je vokradaji a skodi.nekolik chce ty zlodejske zidi a cigani odsunout,jako sudetaky.potom az zid vrati ty restituce.ted se treba udelalo misto v zidostane,kdyz odtama odsunuli 4000 chudych cernousku.ale zabijet?jen v sebeorane,jak vam povoli i OSN!!!!cha,cha,cha!shalom.meshuge.
14 hlasů
Milan Orság
09.08.2012 17:20
Jorg
Mamlase. kdy nám dala amerika svobodu? Co to tady slintáš za nesmysly? Rozepiš se, kdy? Jak? Jen neopakuj kydy prasečího rypáku Vondry.
40 hlasů
o k
09.08.2012 18:23
ok
Bez USA bychom zřejmě neměli ani samostatný stát. USA přispěly rozhodující měrou k porážce nacistického Německa a konečně - bez USA bychom byli stále pod kontrolou asijských hord.
28 hlasů
H
09.08.2012 21:40
H
Bez lidí na náměstích v 89 bys ty furt někde na západě sral maggy v kostkách. BTW USA přispěly rozhodující měrou k porážce nacistického Německa- tohle se psávalo před 89 o CCCP kOKote
22 hlasů
Baryk Baryk
10.08.2012 11:09
Baryk
Opravte si první řádek. Na místo "bez lidí na náměstích" si doplňte "zbabělý český národ zastínili svoji statečností studenti". Děkuji
10 hlasů
peter madofff
09.08.2012 17:31
petermadofff
1918 mamlasi.1945 pitomce.1989 ajnstajn!proc jste vy zidi tak pitomi?cha,cha,cha!shalom.meshuge.
11 hlasů
H
09.08.2012 21:22
H
Orság je žid jak poleno, ty gojímský demente!)))
16 hlasů
peter madofff
10.08.2012 22:22
petermadofff
at je co je,ajnstajn,dejepis moc nekapis.a vy rasisticky semitsky teply zid!to neni moc tolerantni,meshuge!cha,cha,cha,cha,cha,cha,cha,cha - !shalom.
12 hlasů
Jaroslav Švorc
09.08.2012 16:16
Jarda2
Kdosi tady proticírkevní kampaň skutečně promyšleně rozjíždí.Ale kdo to je?Kdyby i pro prolhané zloděje platila logika,tak by iniciátorem této této kompaně musela být samotná církev,protože ona jediná mohla veškerým diskusím zabránit tím,kdyby zarputile nelhala,ale už před 20ti lety zveřejnila jmenovitý seznam svého majetku z roku 1948.Proč to dosud neudělala a odmítá to udělat i nadále?
47 hlasů
vaclav getz
09.08.2012 16:07
sjanborn
Fendrychu proč nazýváte restituce snahou o nápravu zákona? Herci tedy vetšina z nich patří kvalitou názorů mezi politiky a zvlášť Havlová je obrázek touhy po majetku. Navíc je jasné,že se stále hovoří o tom kolik toho mají církve dostat,ale oni už toho dost dostaly a dostávají.Jde jen o majetek a t ov první řadě a máte naprostou pravdu, že např. o lukrativní pozemky v Praze mají zájem jak členové ODS tak Top ale i ČSSD ...takže hodně křiku pro jeden společný zájem ...
54 hlasů
Pavel Michal
09.08.2012 16:04
Michall
američané své lidi už učí bránit se, http://www.youtube.com/watch?v=P0xTP9Zt7Qo&feature=plcp
kdyby nějaký socialista revolucionář začal kromě kradení zase vraždit, dienstbier senior vstoupil do ksč když se zabíjelo jak na jatkách, docela si na tom udělal karieru, kdyby soc dem prohráli církevní majetek, asi by zem znovu nezotročili, na své bestiality a zvrhlosti, kde by kradli? paroubkovo bilbordy
13 hlasů
H
09.08.2012 15:53
H
Fendrychovi přitekli na konto dotace a tak je najednou provládní. Nikoliv Fendrych Češi nejsou protikřesťanští. Jsou už někdy od 15. století protikatoličtí protože ví že katolíci jsou největší nenažranci a pokrytci co jsou a rozhodně to není katolictví=křesťanství. On už nějaký Ježíš říkal něco o rozdávání majetku chudým a chudé církvi. Jak by se mu asi líbil vypasenej Duka s kilovým zlatým křížem kolem krku?
72 hlasů
XXXL
09.08.2012 16:29
XXXL
H ulibrku, opravdu by sis měl ta i,y znovu promrskat, je to ostuda, jak píšeš.
379 hlasů
H
09.08.2012 17:02
H
Já vím co by sis promrskal ty ale vzhledem k tomu že jsi impotentní a přes přetékající břicho sis toho 3 centimetrového "úhoře" 30 let neviděl tak mrskáš leda debility na netu koprofixxxle. Btw nezapomeň si naklikat. Jinak vrcholu nedosáhneš.))))
25 hlasů
Jaroslav Matuška
09.08.2012 14:54
Zeolit
Jedná se o hodně komplikovanou kauzu. Vyslovuji se jako běžný občan a vůbec si nejsem jist, jestli v poznámce mám pravdu. To úvodem. Zákony nejsou o nápravě křivd, ale o zmírnění křivd. To je důležité. Neplatí, že co bylo ukradeno, musí být navráceno. To ani nelze. Za druhé, dost dobře nechápu, proč přechodné období musí trvat těch 17 nebo kolik let. Proč k odluce církve od státu nedojde okamžitě. Na druhé straně, katolické církvi bychom měli být vděčni, kolik kulturních památek díky jí v naší zemi máme. Je to nevyčíslitelná hodnota a mohli bychom mluvit o mnoha dalších věcech. Možná, že by se mohl najít kompromis při opětovnéch projednávání tohoto zákona. Církve by mohly ubrat na svých nárocích. Arcibiskup Vlk snad dokonce něco takového sám prohlásil. Přijetím zákona by se rovněž uvolnily ruce mnaha obcím a to také není zanedbatelné. Církve nestojí na mamonářském materialistickém základě. Víra v Boha je snad o němčem jiném. Nevyháněl Ježíš kupčíky z chrámů? Hodnotím postoj prezidenta. Zákonem není nadšený, ale brátit mu nebude.
26 hlasů
Jaroslav Matuška
09.08.2012 15:01
Zeolit
Domnívám se, že proti přijetí zákona nejsou jenom "bolševici" a socialisté. Je asi řada lidí, kteří smýšlejí jako já, se svým "měkkým ano", ale ještě lépe by bylo zákon přepracovat, aby byl přijatelnější pro nadpoloviční počet občanů. Církve by s ne tak kategorickými požadavky jenom ve veřejnosti získaly...
33 hlasů
Pavel Šimurda
09.08.2012 14:25
Schico
Tak pro ty možnost , projevit svoje komunistické bolševické zabedněnce je to konečně možnost projevit svoje marxistické vzdělání..to mají na doživotí..to jim udělali komunisti..ještě štěstí, že na to ti komunistický čuráci a piče mají hovno vliv...
23 hlasů
H
09.08.2012 15:54
H
Pravda ještě že máš na ty kombinace pizdy s kokotem a prdel hovno vliv.
26 hlasů
Pavel Michal
09.08.2012 14:12
Michall
bude se bojovat, jen co paroubek dienstbier vylezou před lid na plac, také jsou z masa, ne se pálit kjako zoufalý palach, ale s hrdiostí a ctí
15 hlasů
Karel Klepsa
09.08.2012 13:53
Odoaker
Je to už dávno, ale když jsme v roce 1620 prohráli bitvu na Bílé hoře s katolickými Němci, tak komu myslíte, že připadla většina majetku těch, kteří byli následně zavražděni či vyhnáni ? Samozřejmě, nejvíc se napakoval katolický pedofil, který už tenkrát oplýval obzvláštním nadáním pro sexuální zneužívání dětí. A teď chce tenhle majetek katolík zpátky. Husity na vás, krysy v sutanách !
58 hlasů
Pavel Michal
09.08.2012 14:18
Michall
koho zneužívali jeho rodiče vidí pedofily všude, jistě je lítost nad poškozenými, ale církve nedosahuje ani desetiny co učitelé a ani setiny co trenéři, rozumí se realitivně, co do počtu lidí ve službě a se zvláštní zodpovědností, jinak po světě je křesťanů miliarda, tam si každý najed svoje téma i své zneužití i zneužívající aby se jim mohl pomstít, když na vlastní rodiče či perverzbního dědečka senilního demetního co mu ublížil si netroufne
21 hlasů
H
09.08.2012 15:58
H
Dobře a co ti tvý rodiče udělali když tě zneužívali? A hlásil jsi? Pokud by jsi to hlásil na fráterníka přijdeš na to že ho přesunou a tebe pošpiní jako lháře.
21 hlasů
Hospodský Palivec
09.08.2012 14:06
Garf
No jasně, kdykoliv se to hodí, vytáhne pravý Čech Husa, o jehož učení ví ve skutečnosti houby (tu věčně opakovanou pitomost, že na Bílé hoře bojovali protestanští Češi proti katolickým Němcům, nechávám raději bez komentáře).
28 hlasů
Zdenka Zwiebel
09.08.2012 15:44
cibule
Pravdou ovšem také je, že následovala násilná rekatolizace, byl zabaven majetek popravených a jinověrcům byly předloženy pouze dvě možnosti - buď přestoupit ke katolické víře anebo tu zanechat svůj majetek a emigrovat.
Jak se píše v jednom z příspěvků výše, jako plus lze katolické církvi určitě připsat skutečnost, že nám tu posléze zanechala řadu pozoruhodných architektonických a uměleckých památek, ale majetek, ze kterého jej pořizovala, určitě nebyl tak zcela "neposkrvrněného" původu.
42 hlasů
Martin Glaser
09.08.2012 13:51
safir40
ČSSD by si měla zamést před vlastním prahem! Společně s ODS je zodpovědná za zlodějiny ve stovkách miliard.
24 hlasů
Pavel Michal
09.08.2012 14:19
Michall
paroubka nastrččila ods a tak to měli pěkně rozdělené, když kobyla chcíep atk také kope i bolbordama sádlem ucpaný mozek víc nedovede
14 hlasů
XXXL
09.08.2012 13:45
XXXL
Mimořádně musím se sosany souhlasit. Lžou flanďáci, nic jim nebylo ukradeno, protože jim to nepatřilo. Majetky pouze užívali a měli je ve správě. A teď řvou, že je chtějí zpátky.
401 hlasů
Pavel Michal
09.08.2012 14:20
Michall
škoda že to nesdílí ústavní soud a žádný soud evropský, jistě by proti vrácení protsestocvali
21 hlasů
Kamil Vont
09.08.2012 13:41
Narmer
Katolická církev patří - společně s ODS - k tomu nejhoršímu, nejzvrácenějšímu a nejhanebnějšímu, co zde u nás existuje. Vzpomeňte třeba na cílené prznění a bití dětí na katolických farách a v kostelích.
62 hlasů
Pavel Michal
09.08.2012 14:21
Michall
katolická kriminalita je nejslíše stejná jako každá jiná kriminalita, koho ale bili doma a prznili, jistě hledá i něco podobného, když polyká splašky z televize a jiné fekálie, může se tím těšit celý den
22 hlasů
Jiří Susa
09.08.2012 13:23
logar
Nejdéle trvající a nejkrvavější totalita v dějinách lidstva byla totalita církve svaté. I Hitler šel do "své" totality s ústředním heslem "Gott mit uns"!
58 hlasů
Pavel Michal
09.08.2012 14:23
Michall
hitler zneužil všechno, ono heslo je ale deistické, ne katolické, podobně heslo na americkém dolaru...docela jiná filosofie, jiný obsah, ač forma podobná, podobně kříž hitlera připomíná katolický...ale je jen zneužitím jiné staré tradice
20 hlasů
frantisek hlavac
09.08.2012 12:56
nykado
Pan Duka mi vypadl z oka v okamžiku, kdy nazval protestující občany v centru Prahy lůzou. Jakožto osoba duchovní má stát na straně utlačovaných a naopak upozornit naše nenažrané papaláše, že po zádech prostého lidu lze šlapat jen po omezenou dobu, že by se papaláši měli zamyslet a krotit své zlodějské sklony, jinak to v tomhle státě špatně skončí. U prostých lidí by si získal body a možná by mu i tu restituci odpustili. Jenže to se od tříbradého fráterníka čekat nedá. Duka je přímo prototyp fráterníka z dob temna, nenažraný páter, který leze do zadku mocným a obyčejným poddaným spílá z kazatelny, že panstvo je od Boha a kdo se panstvu protiví, přijde do pekla. katolická církev je přímo prototyp náboženského spolku, který se snaží držet prostý lid ve slepé poslušnoti a tmářství celá staletí. Jde jim o jediné - o prachy. Katolická církev se od Ježišova učení dávno odklonila, prostými lidmi pohrdá a většině prostých lidí, pokud to nejsoou zaslepení fanatici nemá co dát.
144 hlasů
o k
09.08.2012 18:41
ok
Co to, vy hlupáku, melete o "utlačovaných". Jestli se cítíte "utlačený", tak požádejte o lékařskou pomoc a budete-li mít štěstí, tak vás z toho v Bohnicích dostanou.
15 hlasů
H
09.08.2012 20:42
H
Ty seš prostě kOKot!
30 hlasů
Zdenka Zwiebel
09.08.2012 15:49
cibule
Jo, Duka zřejmě trochu zapomíná na biblické učení. Věnuje se teď totiž asi především sledování vývoje cen nemovitostí, daňové problematice a odhadům míry inflace:-)
45 hlasů
Pavel Michal
09.08.2012 14:25
Michall
právě lůza socky si zvolili vrahy a zloděje, aby sami mohli krást jako rat, tak to jim řek dobře, kdo volil grosa? jeho majetek nevadí? je lepší? naopak, postřelená husa nejvíc kváká, musí socky hodně kvičet, když za chlast herny drogy utralili všechno...nebo duchodce co dělal na vrahy komunista? dienstbier senior byl takoékomunista dokonce i s lidskou tváří a neutřenou řití od masakrů 50.let
17 hlasů
Radek S
09.08.2012 12:20
Radouch
No, pan Fendrych podporuje tuto podobu církevních restitucí už dlouho. Nic proti, názory jsou od toho, aby se různily.
Ale pokud dost neuvěřitelná přirovnání tří nejvyšších církevních papalášů - katolického, evangelického a židovského - hodnotí, jako že "je dobře, že se církve brání", tak je otázka, z hlediska koho je to "dobře". Ti tři pánové kritizují vyvolávání nenávisti proti církvím, přitom svým prohlášením musejí takovou proticírkevní nenávist úžasně podpořit.
Z hlediska odpůrců církví a restitucí je to skvělá zpráva. Po tomto prohlášení zůstat byť jen členem některé z těchto církve chce fakt silný žaludek...
https://twitter.com/RadouchNews
68 hlasů
Pavel Michal
09.08.2012 14:27
Michall
církev je miliarda lidí, tam si každý najde co je mu blízké, a může se tam v té miliardě vidět jako v zrcadle, ne řešit své osobní rodinné potíže,m ale ukazovat na druhé, že oni také, že ještě hůře, podobně kriminalnik rath, sám čistý jako lilium je mu ubližováno
14 hlasů
Jiří Fejgl
09.08.2012 12:02
Smilodon
Na každou svini se už vaří voda, voda se vaří i na zprasatělou a zpapalášovanou katolickou církev. Nebyla to snad ona, kdo v dřívějších dobách zaživa upaloval tisíce a tisíce lidé jenom proto, aby se pak mohla dostat k jejich majetku ? A tenhle vraždící ksindl bude kázat o morálce, slušnosti a spravedlnosti...!
103 hlasů
Zdenka Zwiebel
09.08.2012 12:00
cibule
"...Bolševici zaseli do lidí nenávist ke křesťanské víře..."
...a Duka a jemu podobní dělají vše proto, aby se tato nenávist dále prohlubovala. Že by pan kardinál plnil nějakou zvláštní misi - ještě více navýšit počet ateistů v Čechách?
80 hlasů
XXXL
09.08.2012 16:24
XXXL
Jo, jo, aktivity pana arcikardinála jsou drobet kontraproduktivní.
31 hlasů
Hospodský Palivec
09.08.2012 12:18
Garf
Duka mi není nějak zvlášť sympatický, ale nenávist ke všemu křesťanskému prohlubuje (velmi trapně) především ČSSD svými hloupými bilboardy. Je pochopitelné, že se proti nim arcibiskup (a představitelé dalších církví!) ohradil.
33 hlasů
Radek S
09.08.2012 12:27
Radouch
No, pokud odhlédneme od věcné podstaty restitucí a zaměříme se čistě na působení na veřejné mínění, tak myslím, že prohlášení těchto tří církevních tatíčků se dá označit jedině jako šlápnutí do výkalu...
68 hlasů
Pavel Michal
09.08.2012 14:29
Michall
církev nemanipuluje veřejné mínění svatoškovsky jakou paroubek pupkáč prý střídmý a se odtučňující v hladovkach podle ruských potřeb nebo koonsumující zeleninu i ana svatbě..církev je dost otevřená a tu lid si muže posloužit, jistě zloděj by jen krad a všude kolem sebe vidí jen zloděje, jako byl jeho tata rath
15 hlasů
Radek S
09.08.2012 20:05
Radouch
Was? To bylo česky?
20 hlasů
Hospodský Palivec
09.08.2012 12:34
Garf
To je tvůj názor. Co měli přesně říct na bilboardy používající ta nejstupidnější antiklerikální klišé?
17 hlasů
Radek S
09.08.2012 12:38
Radouch
Pokud jim o ten majetek skutečně tak jde (ač musejí už tušit, že je to potopí), měli dvě možnosti:
a) držet hubu
b) ukázat vlídnou tvář, "pokárat" ČSSD "otcovsky".
Zvolit variantu "vy nacisti a komunisti" je, při vší neúctě k těm třem pánům, totální kravina.
53 hlasů
Baryk Baryk
09.08.2012 18:30
Baryk
Ano, je to kravina. Nacisti ani komunisti se nedělí. Nejedná se o dvě zločinecké kategorie. Zlo je jenom jedno.
15 hlasů
Radek S
09.08.2012 12:42
Radouch
Souvislost s demokracií mi uniká...
19 hlasů
Hospodský Palivec
09.08.2012 12:39
Garf
To je ovšem "slovo demokrata".
15 hlasů
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
© 2006 EMPRESA MEDIA, a.s. Publikování či další šíření obsahu těchto webových stránek bez písemného souhlasu vedení internetové redakce časopisu Týden je zakázáno. Kompletní pravidla využívání obsahu najdete ZDE. Tento server využívá agenturní zpravodajství České tiskové kanceláře (ČTK). Publikování či další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je zakázáno bez písemného souhlasu ze strany ČTK.
Zásady ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
Tento portál mediálně zastupuje ARBOmedia s.r.o. Zásady používání Cookies v reklamním systému. Nastavení soukromí
Redakci můžete kontaktovat na emailové adrese internet@tyden.cz. V případě technických problémů pište na adresu webmaster@tyden.cz. Server hosting zajišťuje VSHosting s.r.o.
2006-2024 © Created by Sabre s.r.o.
Nejdiskutovanější názory
XXXL (401 hlasů) 09.08.2012 13:45
Mimořádně musím se sosany souhlasit. Lžou flanďáci, nic jim nebylo...
XXXL (379 hlasů) 09.08.2012 16:29
H ulibrku, opravdu by sis měl ta i,y znovu promrskat, je to ostuda,...
frantisek hlavac (144 hlasů) 09.08.2012 12:56
Pan Duka mi vypadl z oka v okamžiku, kdy nazval protestující občany v...
Jiří Fejgl (103 hlasů) 09.08.2012 12:02
Na každou svini se už vaří voda, voda se vaří i na zprasatělou a...
Zdenka Zwiebel (80 hlasů) 09.08.2012 12:00
"...Bolševici zaseli do lidí nenávist ke křesťanské víře..." ...a...