Česko neutrální?

09.04.2010 11:30 Glosa

Tak máme návštěvu Obamy a Medveděva za sebou. Co znamená podpis odzbrojovací smlouvy? Těžko říct. O moc bezpečněji v Česku nás nebude. Možná naopak.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Hans (54 hlasů) 09.04.2010 12:17

    To je špica článek. Pane Fendrychu, jste jak Nečas. Také dovedete...

  • jaká neutralita ??? (38 hlasů) 09.04.2010 12:25

    Paranoia (řec. παράνοια, pošetilost, šílenství) je duševní porucha,...

  • HANSI, (37 hlasů) 09.04.2010 13:05

    Pokud je známo, tak volby dopadly téměř fifty fifty. Až ti američané,...

  • Karel (37 hlasů) 09.04.2010 17:32

    Martine, nemáte nějaké negativní období? Vaše články byly takové, jak...

  • věra (36 hlasů) 09.04.2010 11:58

    Na tento článek se nedá diskutovat,přece se nekrade jen V Praze.Mě...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

NEUTRALITA, HAVÁRIE LETADLA A STRACH- ZAMYŠLENÍ SE NAD SOUVISLOSTMI Polský prezident se bál. Bál se Ruska. Nebál se, ale přikázat pilotovi přistát za velmi nebezpečných podmínek. A to ho stálo i mnoho ostatních životy. Jako by jsme my lidé nebyli schopni rozeznat skutečné nebezpečí a vytvářeli si falešné ohrožení. Jako i mnozí naší politici a novináři. Straší nás Ruskem a kdyby nebylo , jak říkají naivky Obamy už jsme klidně mohli být ne místem podpisu smlouvy o odzbrojením , ale brzy terčem Ruských raket likvidujících náš obranný radar, který nám měl zajistit mír na věčné časy. Naštěstí Obama není Bush a pochopil, že snaha o spolupráci a ne o konfrontaci je politika bezpečnější pro nás a celý svět. Snad to pochopí např. i Izrael, kterému také hrozí, že díky velkému strachu ze sousedů pohřbí neuváženým jednáním sebe sama i část světa. Snad se to nestane.

21 hlasů

ano a možní problémisté v dohodě USA a Ruské federace zemřeli právě dnes ve Smolensku

20 hlasů

Pro obě strany jsme pouhé předpolí! - Prehistorcké atomové zbraně dnes nikoho nezajímají (naposled byly použity v r. 1945!). Tyto rakety se tak hodí ještě nato předělat a použít k výrobě energii ! - Vojenská dokrtína je dnes o úplně něčem jiném, což dokládá i použití neutronové zbraně v iránsko-iráckém konfliktu v 80 létech min. st. - Nejde o to ničit, jde o to ponechat hmotné statky celé, nejde o to zničil lidský potenciál , ale ochromit jeho bojeschopnost ,,zmrazením vůle,, atd. Vojenská věda a její výzkum jeho výstupy v praxi dnes už jsou více, než pouhá do reality převedená ,,science fiction,, ! Pročpak asi Afganistán a kolik tun čisté driogy mají k použití?!!!.......et cetera

17 hlasů

Pro obě strany jsme pouhé předpolí! - Prehistorcké atomové zbraně dnes nikoho nezajímají (naposled byly použity v r. 1945!). Tyto rakety se tak hodí ještě nato předělat a použít k výrobě energii ! - Vojenská dokrtína je dnes o úplně něčem jiném, což dokládá i použití neutronové zbraně v iránsko-iráckém konfliktu v 80 létech min. st. - Nejde o to ničit, jde o to ponechat hmotné statky celé, nejde o to zničil lidský potenciál , ale ochromit jeho bojeschopnost ,,zmrazením vůle,, atd. Vojenská věda a její výzkum jeho výstupy v praxi dnes už jsou více, než pouhá do reality převedená ,,science fiction,, ! Pročpak asi Afganistán a kolik tun čisté driogy mají k použití?!!!.......et cetera

17 hlasů

Pro obě strany jsme pouhé předpolí! - Prehistorcké atomové zbraně dnes nikoho nezajímají (naposled byly použity v r. 1945!). Tyto rakety se tak hodí ještě nato předělat a použít k výrobě energii ! - Vojenská dokrtína je dnes o úplně něčem jiném, což dokládá i použití neutronové zbraně v iránsko-iráckém konfliktu v 80 létech min. st. - Nejde o to ničit, jde o to ponechat hmotné statky celé, nejde o to zničil lidský potenciál , ale ochromit jeho bojeschopnost ,,zmrazením vůle,, atd. Vojenská věda a její výzkum jeho výstupy v praxi dnes už jsou více, než pouhá do reality převedená ,,science fiction,, ! Pročpak asi Afganistán a kolik tun čisté driogy mají k použití?!!!.......et cetera

16 hlasů

Máte pravdu - představa Američana spěchajícího do Prahy po shlédnutí reportáže na CNN je vskutku komická. Ta reklama spočívá v něčem trochu jiném - a sice v obrovském potenciálu kongresové turistiky. A říkejte si co chcete, jeden pořádný kongres nebo summit vydělá Praze nezanedbatelné prostředky.

19 hlasů

Tak už je to lepší?Už sis plivnul.Ale ono se krade i v Německu a jít v noci po Hamburku znamená že tě okradou a ještě dostaneš přes hubu.Zajímavé je že mě v Praze ještě nikdo neokrad jen ty Tvoje Skopčáky vždycky někdo obere asi vypadaj jak pěkný paka a říkají si o to,že.

34 hlasů

FENDRYCHU, JUSTICE SE VYMYKÁ KONTROLE - UŽ TO VÍŠ? CO KDYBYS NAPSAL KONEČNĚ NĚCO PRAVDIVÉHO JAK TO V TOMTO KOCURKOVĚ, KTERÝ JSI SPOLUZAKLÁDAL S JANEM RUMLEM? _________________________________________________ Justice v ČR - se vymyká kontrole !!! Justice je stát ve státě. Justice nedodržuje platné zákony tothoto státu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _____________________________________________ http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=2233 _______________________________________________ POLICII MÁME PROŠPIKOVANOU ESTÉBÁKY, JUSTICI A STÁTNÍ ZASTUPITELSTVÍ TAKY - VŠUDE SAMÝ KOMUNISTICKO-ESTÉBÁCKÝ KSINDL. - TOŤ ÉTO VAŠE SPOLUDÍLO - FENDRYCHU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 hlasů

Rusákům, aby měli sametový návrat k moci, k tomu jim asistoval Václav Havel, který kolaboroval nejenom s komanči ale i s StB

19 hlasů

Máte pravdu, bohužel. Ruský vliv je cítit na každém rohu, i ve firmách. Zapouštějí se všude, kde jim to materialistická česká duše dovolí. Amerika nám těžko může pomáhat, když to neumíme sami. Jen reaguje na stav věcí. S našimi sousedy jedná jinak. Píéšete dobře, Vaše komentáře jsou jedny z mála, kterým se dá věřit.

24 hlasů

příště jim řekni ať si vezmou taxíka. To je tutovka. Blbe.

36 hlasů

Pane Fendrychu, mohu se zeptat - víte, co je to neutralita?

23 hlasů

mate pravdu-krade se i oficalně -spousta drzych směnaren vam da za euro 17kč misto 25!!!!!!!!!!!!!nikdo s tim nic nedela--a taxikaři AAAs.r.o/ne AAA pane Kvasničky/ vas zmlati pokud nezaplatite 98 kč /km,klidně si napiši jmeno slušne firmy-a kradou mlati....

27 hlasů

Tak máme návštěvu Obamy a Medveděva za sebou. Velmi rád jsem sledoval televizní přenosy ! Ale jenom ty z letiště v Ruzyni ! Nostalgicky jsem vzpomínal na doby dávno minulé, kdy se do Ruzyně dalo zajet jen tak na večeři, biftek v restauraci s výhledem na letadla byl za dvacku, na terasu se šlo za korunu a na parkovišti mohl člověk nechat auto za ( asi ) tři koruny, jak dlouho chtěl ! Vloni jsem tam byl pro šéfa, několikrát jsem projel jak idiot parkovištěm, systémem lístek - výjezd a protože "éro" mělo zpoždění, musel jsem se vrátit na "parkoviště" mezi zahrádkami v Přední Kopanině ! Pak se šéf ozval z Paříže, že bude mít devět hodin zpoždění a tak jsem jel pryč a vrátil se až potom. Ano, neviditelná ruka trhu, vyřešila i toto ! Jak u blbejch na dvorku ! Přestože to bylo v noci a parkoviště prázdné !

28 hlasů

Martine, nemáte nějaké negativní období? Vaše články byly takové, jak bych to řekl, povznášející, ale tohle (a nedávno ten Topolánek) je na můj vkus příliš negativistické. Také Vaše současné básničky naznačují, že asi nejste zrovna v pohodě. Jste můj oblíbenec, tak Vám přeju, ať zase brzo přijde nějaké to optimističtější období.

37 hlasů

pravda ,pravda...jenom malou poznámečku:: dá se tady psát vůbec o něčem optimisticky?????........těžko..anežko....

25 hlasů

Článek vystihující vlezprdelismus našich "elit"! Jsme státem který je členem EU, je aktivním členem NATO, členem OBSE, OSN atd. ale pořád je to některým málo a pořád by chtěli mít velkého bratromatku který za ně vše vyřídí umete jim cestičku a když jim někdo ublíží přivine je k prsu a dá jim nacucat sladkého mlíčka. Vůbec by jim nevadilo mít na našem území jejich základny(první cíle útoků) a naše kluky(nikoliv jejich kluky tedy jejich synky) posílat umírat do těch nejhorších děr kde bratromatka válčí. A když jim po 20 letech bratromatka řekne že už je tu klid a že má práci jinde a ať se staráme o sebe sami, začnou trojčit jak rozmazlení parchanti! Najednou je tu ohrožení z Ruska(které ma starostí samo se sebou víc než dost), mnozí se cítí sami opuštění chudinky! Opravdu lokajské a otrocké uvažování nám tito lidé předvádějí(velmi se v tom podobají Gottwaldovi, který chtěl z ČSR udělat cvičiště a bojiště 3 světové pro slávu komunismu).Já mám naopa z toho radost! Už je na čase dostat se ze středu světové pozornosti. Za 100 let už jsme si pozornosti mocností užili dost a dost! Náš region potřebuje už opravdu trochu klidu! Aktivisté ať jdou v čele s MF do Afghanistánu.

25 hlasů

Malá vsuvka:. Pane Fendrychu, vůbec nechápu, proč ti Němci nepřijeli autem? Co to máte za kamarády, že zpoza zapnutou bundu někdo ukradne peněženku? Nákej dement, ne? To se fakt kradou auta, jenom Němcům? Proč byli ubytovani na Václ.nám. , kdyby byli ubytováni třeba v Košířích, tak se jim to nestane. Pro příště jim řekněte, že si mají vzít taxi a k žádné krádeži určitě nedojde. Za Vás a Rumla taky pochodovali policajti a kam jste tu republiku dostali? Bohužel i Vy jste negativní pro tuto republiku, kapišto?

33 hlasů

Maro, souhlas, ale bývaly doby, že jsme jezdili do divadla Semafor, ještě na Václavák a v klidu jsme zaparkovali na tom Václaváku přímo před pasáží k divadlu, po představení jsme tam auto našli a dokonce nevykradené ! Absolvoval jsem to s kamarády dvakrát, v listopadu a v prosinci roku 1963 úplně v pohodě ! Navštívili jsme tenkrát pořad Ondráš podotýká ! Pouhých deset let po měnové reformě v třiapadesátém, tedy krátce po krutých padesátých létech a tak dále a tak dále ! Proč to tehdy šlo a teď to nejde ? jak je možné, že když mi kdysi ujel večerní rychlík, tak nebyl problém se v hluboké noci projít po Václaváku, Koruna byla otevřená, bylo tam odjakživa občerstvení (!) ve stáncích buřtíky ! Myslíte si, že Ruml a Fendrych jsou jediní, kteří můžou za to, že už to tak není ? Rumla znám osobně, Fendrycha ne, ale věřím, že ani jeden to nechtěl, aby to takhle dopadlo ! Upřímně řečeno, proč asi odešel Ruml z ODS ? Krom kont ve Švýcarsku taky kvůli Klausovým kecům o neviditelných rukách trhu a podobně ! Nikdo nepochopil, proč vlastně vznikla Unie Svobody, tehdy vás všechny zblbnul Klaus ! Škoda ! Tak se teď nedivte, kam až ta Klausova ODS tu republiku dostala ! A Topolánek neudělal nic, jen zachraňoval Čunka !

26 hlasů

Kokote oblíbená písnička prababiček a pradědečků bejvávalo dobře,za našich mladejch let bejval svět jako květ .A zatím byli od dřiny u sedláků strhaní jak sviňa!

22 hlasů

M.F. Myslím, že článek je naprosto výstižný, a není k němu více méně co dodat. Snad pouze to, že je napsán až velmi slušně a korektně! Na některé "výpotky" zdejších vypraných, "po novu" se tomu říká brainwashing, se můžete vykašlat! Hlupáci s vypraným mozkem vždy byli, jsou a budou, s tím se prostě nedá nic dělat! Ono totiž přemýšlet, a natož vlastním mozkem, je těžké a "strašně to bolí"!!! Důsledky ve zdejším "Furiantstánu" s holou řití, vidíme každý den!!!

32 hlasů

Víš, když vynadáš ostatním že nemyslí a sám tu myšlenku neprojevíš rozhodně to z tebe myslícího neudělá. Spíš naopak!

19 hlasů

Použiji slogan z filmu Vesnička středisková, ...... my se známe mládenče?! Nebo jsme snad nedejbože "genossen"?! Je logické, že "potrefená husa" se vždy ozve, a to je dobře! Nevím jakou "myšlenku" dodat k článku M.F., který jsem označil jako výstižný a korektní?! Kdybych to "tušil", že jsem Vám "vynadal", tak jsem Vás z toho vynechal! Jste snad "ochránce chudých" Juro Jánošík, či Robin "Úd", tedy "chudých duchem"?! Je to však od Vás "moc hezké"!!!

21 hlasů

Díky bohu genossen nejsme a naštěstí se ani neznáme. Ale Úd jsi určitě.Musí ti dát opravdu práci "vymýšlet" tak dlouhé urážky těch kteří s tebou nesouhlasí což právě velkým znakem nějaké inteligence nebo nějakého konstruktivního myšlení není...

35 hlasů

Přes neuvěřitelnou vlezdoprdelkovnost ČT a Idnes, kdy s planoucíma očima nepřetržitě referovali o tom že ON právě snídá, ON už se oblékl, ON už schází k autu před Hiltonem( jenom mi chybělo ON měl jakou stolici? a podobně), jsem pro NATO a byla jsem pro radar. Klidně ho mohli postavit na mé zahradě!! Ale opravdu JE nezajímáme, jsme pro ně východní Evropa, vždy problémová. A mimochodem, okradli mě v Savanah (USA) . Ještě štěstí, že jsem tam nejela autem!

33 hlasů

VAŠICH příspěvků Vás šacuju tak na návštěvu Stodolní ulice, maximálně na nejbližším sekretariátu ČSSD nebo KSČM.

25 hlasů

Ano, píšete PODLE a šacovat můžete leda jako chmaták.

29 hlasů

Paranoia (řec. παράνοια, pošetilost, šílenství) je duševní porucha, vyznačující se bludy, chorobnými představami o vlastním ohrožení a stihomamem. Přehnané a nedoložené obavy o vlastní bezpečnost, někdy spojené s konspiračními teoriemi, se nazývají paranoidní.

38 hlasů

To je špica článek. Pane Fendrychu, jste jak Nečas. Také dovedete blábolit o ničem. V které části Německa se nekrade? Napište. To, že bylo plno policajtů v Praze si dovede vysvětlit každé dítě z ČR, kromě vás. To, že se tady tak krade přece máte také trochu zásluhu i vy, když jste s pomateným Rumlem vládli na MV. Pamatuji si jak dnes, když se novináři ptali Rumla, co bude dělat se zvýšenou kriminalitou a vznikem mafii, tak řekl, že nic, protože si na to musíme zvyknout, že to je demokracie. Tak proč teď pláčete nad naší demokracii pro lumpy, kterou jste pomáhal budovat.

54 hlasů

Pane Fendrychu, máte bohužel opět pravdu (že by náznak k lepšímu?). Je ovšem třeba podotknout, že kdyby byli v USA u moci republikáni, určitě by se toto nestalo. Je na čase, aby si všichni uvědomili, co jsou demokraté - socialisté zač, nejen u nás. Jsou to trojští koňové východu.

24 hlasů

Ano, jsou to trojští koňové neomarxismu čili modernizovaného marxismu - jeho centrum již ale není někde na Východě např. v Moskvě nebo tak (tam již mají autentický kapitalismus, mnohem tvrdší a necitelnější než u nás!), nýbrž v Bruselu (zjednodušeně řečeno) a na amerických universitách. Tady straší pořád všem polistopadovým rádoby antikomunistům v hlavě dávno už překonané schéma: Západ = svoboda a demokracie, Východ = státní reglementace a socialismus! Probuďte se konečně čížkovští hospodští rozumbradové!

22 hlasů

To jsou věci. kdyby byli u moci republikáni, ty osle, tak by se v Praze nekradlo? Němci by nemuseli jezdit autobusem? Pokud vím, tak šíleného vrahouna Bushe nechtěli ani v USA. Američtí republikáni jsou největší teroristé světa. Kolik nevinných lidí na světě ty lidské be...e v Pentagonu zavraždili během posledních 20 let? ty jsi stejný pošuk, jak Napoleon Barták a Vidím. Ti se alespoň na tom lezení do ... amíkům napakují a co ty?

23 hlasů

Pokud je známo, tak volby dopadly téměř fifty fifty. Až ti američané, kteří podlehli mediální masáži o potřebě "změn" prohlédnou, půjdou demokraté od válu.

37 hlasů

Na tento článek se nedá diskutovat,přece se nekrade jen V Praze.Mě okradli na Slovensku i v Maďarsku a docela i v Tunisu o čem to zase blábolíte?Pane Fendrych vás opravdu nemusím.

36 hlasů

Milá paní Věro, ono to přece jen bude trochu jinak. Během třiceti let v cizině mi nikdo nevykradl auto. V Česku se mi to stalo 4x během 5 let. Myslím, že to není náhoda.

30 hlasů

Pan Fendrych píše o svých přátelích z Německa kteří přijeli autobusem,víte moje děti za mnou také jezdí z Německa a auto nechávají na hlídaném a placeném parkovišti ,samozřejmě to stojí peníze ale zase se to vyplatí a pak že měl peněženku pod bundou zapnutou a ukradli mu ji v tlačenici,víte já vím že se krade ale mohl jim lépe poradit když už svoje krajany tak pomlouvá,co tím chtěl říci ,že si měli objednat ochranku?Proč o nás tak ošklivě píše.Ještě je jedna možnost taky se dá z Německa létat a není to drahé,Pan Fendrych není dobrý novinář a vůbec ne dobrý čech.Prostě není u válu tak se vzteká.a pomlouvá a vážený pane byli to auto vykradeno jen v Praze?

21 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov