Tak jsem si udělal malý testík,naskakují hlasy jen u těch "duchaplných" názorech.Že by nedopatření,nebo cenzura?:-)
0 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Čtvrtek 25. 4. 2024, svátek má Marek
Hlavní strana > Domácí > Názory
15.07.2013 18:15
Vlastně už nikoho nemohlo překvapit, když v nedělním vydání rakouského listu Kleine Zeitung předseda TOP 09 a bývalý šéfdiplomat Karel Schwarzenberg napadl konání hlavy státu Miloše Zemana tím nejsilnějším možným způsobem. "Zeman je prvním prezidentem přímo zvoleným občany a myslí si, že mu to automaticky dává větší pravomoci. Tvrdí, že se přísně drží ústavy, není ale prý vázán jejími zvyklostmi. Tuto čistě formální interpretaci ústavy už v minulosti jednou využily různé vlády, aby se dostaly k veškeré moci: v lednu 1933 v Německu a v únoru 1948 v Československu."
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
malo1 malo1
25.07.2013 10:37
malo1
Tak jsem si udělal malý testík,naskakují hlasy jen u těch "duchaplných" názorech.Že by nedopatření,nebo cenzura?:-)
0 hlasů
malo1 malo1
25.07.2013 10:42
malo1
(názorů)
0 hlasů
decvv drffg
17.07.2013 10:20
comso
sportovní sázení, spolehlivé info
www.cames.iprostor.cz
0 hlasů
Baryk Baryk
16.07.2013 11:43
Baryk
Pan Schwarzenberg jen řekl to, co Evropa vidí a vnímá naprosto stejně.
Když mají opice rudé pozadí, tak žádný vřískot je těch rudých zadků nezbaví. Každé ráno, když se probudí a kouknou na prdel, zase rudá! A mohou vřískat jak chtějí, nikdy se to nezmění.
3 hlasy
Karel Musil
16.07.2013 08:46
KarelMusil
Kníže by měl být trestně stíhán za hanobení republiky v zahraničí a šíření poplašných zpráv. V Lucembursku řekl že u nás došlo k ústavnímu puči, teď nás zase přirovnává k hitlerovskému či komunistickému puči. Obojí je úmyslná hnusná lež.Buď už jeho demence dosáhla nebezpečných rozměrů, nebo jedná z nenávisti, že musel opustit milovaný Černínský palác. Snad bude příslušný státní zástupce jednat z úřední povinnosti, když se o tomto podezření dověděl.
5 hlasů
Tom Kut
16.07.2013 06:11
Tosa
Výborně, pane Hekrdle, že by novinářský úsvit? Pravda se dá vždy překroutit. Takový Klaus kvičel jak podebrané prase, když se stal Tošovský premiérem. Prý nebyl dán druhý pokus vítězi voleb z r. 1996. Pravda. Jmenoval snad on vítěze voleb 2010? Ne.
Paroubek navrhoval zákon proti přeběhlictví, až se sám stal přeběhlíkem. Nečas vyřvával padni komu padni, a teď se brání vydání ke stíhání. A tak můžeme pokračovat: Křišťálově čistý Gross, Kocourek co umí skvěle přesměrovávat, Rath coby milovník vína, Benda a Řápková studenti z Plzně....
Ano, to jsou naši bojovníci za demokracii a ústavnost. Těch si mám vážit, Ti jsou mým vzorem. O lepší předvolební kampani se komunistům ani nezdálo. Vyhrají, i když nebudou dělat kampaň.
4 hlasy
venda wind
16.07.2013 01:14
wind
Ja bych zase rad doufal, že Zemanova vláda bude zavirat i ty z druhe strany...
Jinak je to k nicemu..
Jedni hajzlove to chytnou a stari novi prijdou..
1 hlas
Ota Nik
16.07.2013 01:09
Otaznik
Doufám, že Zemanova vláda bude krýt vyšetřování, které nakonec povede až ke Klausovi a jeho napojení na mafii, jejíž příslušníky amnestoval. Nemyslím si totiž, že Zeman by byl s Klausem kámoš. Naopak. Jsou to soupeři. Myslím, a doufám, že případ nešťastný Nečas-Nagyová je jen kouřová clona pro jiné, opravdu důkladné vyšetřování.
2 hlasy
Ota Nik
16.07.2013 00:23
Otaznik
Tak tohle se vám povedlo pane Hekrdlo. Díky Palec nahoru. Sdílím.
6 hlasů
venda wind
15.07.2013 23:59
wind
http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1174-schwarzenberg-urazkou-zemana-rozzuril-politiky-do-bela-nejsme-knizectvi-at-se-necha-vysetrit-odbornymi-lekari.aspx
-
http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1175-sproste-rakouske-zdegenerovane-cune-nam-spini-prezidenta-vymetme-schwarzenberga-definitivne-z-ceske-politiky-.aspx
3 hlasy
jan čapoun
15.07.2013 21:42
ckd40
Jestli drtivě vítězí levice, může za to jenom pravice. Jen pro porovnání kam došli komunisté od 48 do 68 a kam naše pravice.
3 hlasy
venda wind
15.07.2013 23:35
wind
Jestli drtivě vítězí levice - socani, můžou za to jenom dosavadni socani, co si rikaji pravice
0 hlasů
František Rudl
15.07.2013 21:42
cech
pane hekrdlo, jste přesně to, co popsal pan schwarzenberg. popírač práva a slušnosti, čili komunista a demagog. to co dělá soudruh prolhaný president se přesně kopíruje situaci roku 33 v německu a rok 48 v československu. a na tom vaše rovněž teoretické úvahy o soudruhovi s virózou nic nezmění. je to tak, jak se to nazývá-pučem. a pravda se soudruhům nikdy nelíbilo. rovnou ji popravovali. a vy byste byl zajisté první, který by zase hnad pravdu obhajující lidi na šibenice.
fr vídeň.
3 hlasy
Karel Musil
16.07.2013 08:53
KarelMusil
FR z Vídně je nepochybně sudeťák a proto se mu jeho advokát Schwarzenberg tak líbí. FR z Vídně, připomeňte si raději Mnichov 1938.
3 hlasy
František Rudl
15.07.2013 21:44
cech
je tu několik chybiček, ale to nic nemění na situaci a popsaném stavu - president přesně kopíruje, čili bez se, pravda se nelíbila a jako poslední oprava zase hnal. snad mi to pan schwarzenberg odpustí.
0 hlasů
Darja Hubáčková
15.07.2013 19:16
DarjaH
Pane Hekrdlo, je úlevné si přečíst v té naší mediální žumpě tak dobře a pravdivě napsaný článek.
11 hlasů
František Rudl
15.07.2013 21:54
cech
co je na tom pravdivého? ani jedno slovo, j to jak úvodník rudého práva, kde byl tento soudruh činný, ze 70-tých let. ještě tam chybí, že ti, co bojují za zákon a pravdu skončí na smetišti dějin. to byste tam asi taky ráda měla, není-liž pravda?
fr
1 hlas
jan janík
15.07.2013 19:15
jarda
Spíš : "Silná slova slabomyslného".
1 hlas
daniel Pink
15.07.2013 19:05
dorianek
a tuto ubohost volila nese totalne zblbla mladez-vymyli jim mozky stejne jako svazakum v 50 letech
11 hlasů
Baryk Baryk
15.07.2013 19:40
Baryk
Mládež je hnusná. Nechtějí zčervenat!
1 hlas
jan janík
15.07.2013 19:20
jarda
A pětaesdmdesátiletí nesvazáci jen kroutí hlavami..... :-) :-)
1 hlas
Baryk Baryk
15.07.2013 19:04
Baryk
Co vás tak nažhavuje? Že Schwarzenberg řekl pravdu? Že si váží demokracie? Nebo jen hezky česky, že je bohatý?
Zkuste pracovat, uleví se vám :-)
2 hlasy
Jan Červenka
15.07.2013 19:07
Honza73
Že žvaní hlouposti a že je pokrytec.
15 hlasů
Blanka Köhlerová
15.07.2013 18:41
Blanka
On kníže, málo platné, až do konce svého života nerozchodí, že prohrál. Je směšný, jak pořád okopává kotníky a dupe nožičkama, skoro u toho zapomíná usnout. Měl by jít už dávno k čertu!
21 hlasů
František Rudl
15.07.2013 21:46
cech
nebyl von nějaký köhler ideolog ksč, co organisoval popravy? nejste jeho příbuznou? váš komentář by tomu nasvědčoval. fr
4 hlasy
Anton Augustin
15.07.2013 18:37
svedek
KS zatloukl poslední hřebík do lodi zvané TOP-Starostové.
13 hlasů
František Adamko
15.07.2013 18:37
okmada
Pane Hekrdlo , máte naprostou pravdu a to se ještě asi krotíte , ti kritici Zemana a Rusnoku úplně opomíjejí viníka současné situace a to je tzv.pravičácká koalice , která bojuje zejména se skutečností , aby se co nejvíce průšvihů nedostalo na světlo , žádný Hitler žádný Stalin prachobyčejní zlodějíčkové no a ten klaun ve vytahaných jeansech a kostkovaném saku , jak to říkal Zeman nedostudovaný lesník snad nebo něco jiného ??
18 hlasů
Ota Nik
16.07.2013 00:26
Otaznik
Přesně. Všichni ti co se teď děsí Zemana měli už dávno bušit na dveře ODSáckých kanceláří a řvát, přestaňte krást, nebo chcete, aby vládl Zeman nebo komunisti?! Jenže oni seděli a říkali si: "Dokud kradou naši, je to OK.". Výsledek se dostavil.
4 hlasy
o k
15.07.2013 18:32
ok
A když už mluvíme o silných slovech, kde jste pane Hekrdlo byl, když pan Zeman na státní návštěvě v Rakousku prohlásil, že sudetští Němci z toho vyšli vlastně dobře, protože jsme mohli těch tři a půl milionů z nich pověsit?
3 hlasy
Josef Dobeš
15.07.2013 18:58
Nitran
Za vlastizradu je ale opravdu -a to snad v každém státě, trest smrti! A pokud Sudetští Němci dobrovolně přijali říšské občanství a vzdali se českého, je to vlastizrada. Ale máte pravdu v tom, že 67 let po válce je to spíše téma pro historiky.
13 hlasů
František Rudl
15.07.2013 21:49
cech
nepřijali všichni a ti co nepřijali, skončili v koncentrácích. a bylo jich hodně. hodně jich taky uteklo do anglie spolu s židy. za odměnu, že bojovali proti hitlerovi jich pak polovinu komunisti vyhnali a druhou zavřeli, jako mého fotříka. tak mne nepoučujte o sudetských němcích, českej nácku.
2 hlasy
Josef Dobeš
16.07.2013 08:41
Nitran
A já snad někde píšu, že přijali říšské občanství všichni, troubo?!! A nácek jste asi sám, když tak paušalizujete!
2 hlasy
o k
15.07.2013 19:02
ok
Ty miliony Němců, to byli všichni zrádci? A jak byste ty miliony věšel? Zeman je věčně ožralý a mluví z cesty. Vy také?
2 hlasy
Josef Dobeš
15.07.2013 19:41
Nitran
Kdo je ožralý, o tom by se dalo s úspěchem pochybovat, nebo máte problém s pochopením psaného textu??
Kdokoliv se vzdal českého občanství ve prospěch německého, stává se zrádcem!! Takové byly zákony!
8 hlasů
o k
15.07.2013 19:52
ok
Dokonce ani "tenkrát" byste nemohl (a to ani technicky), pověsit miliony "zrádců". To vám ale, stejně jako vašemu guru, nedochází. Bavíme se o ničem a nikam to nevede. Mé myšlení není dostatečně "české" a asi nikdy nebude - je mi líto, ale asi bych tady ani neměl žít. Bavit se totiž s lidmi jako jste vy, mi dělá fyzické potíže. Opsal bych to názvem jednoho českého filmu - "cesta do pravěku".
1 hlas
František Rudl
15.07.2013 21:51
cech
se soudruhem dobešem nediskutujte, je buď mladej a nebo vzdělanej ve vúmlu. a co se tam učilo, víme, co jsme v čechách žili.
fr
1 hlas
Josef Dobeš
15.07.2013 20:04
Nitran
Ano, myslím že vzdělanost není vaše silná stránka, proto ten problém. A já se, vážený, nebavil o technickém provedení či popravách, jste snad až tak hloupý? Já poukazoval na platnou legislativu. Jistě si tehdejší Parlament nemyslel, že bude kolaborovat s nepřítelem třetina českých občanů, Sudetských Němců. Stejně tak je nemožné překrucovat výsledky II světové války, jak je nyní v módě!!
Pravěk je tak možná pro vás to správné období, právní i mentální zaostalostí se tam hodíte!
6 hlasů
Josef Vrána
15.07.2013 18:31
Liska
Hekrdla si zase koleduje. Jeho příznivci se rekrutují výhradně z kruhů, které Gottwalda zbožňují, a napsat o něm, že byl Stalinův poskok, je sice návrat k pravdě, ale úprk od levicovosti.
Na soudruha Hitlera by sice nejradši zapomněli, ale přirovnání jejich virotického vůdce ke syfilitické loutce NKVD, která se jezdila do Moskvy učit jak vraždit Čechy, by mělo být přece být napsáno v pozitivním, jásavém duchu a ne jako odsudek!
Snad si to autor brzy u fšeholidu vyžehlí nějakým odhalením machinací vrahů z vólstrítu, nebo se jeho rudá klaka rozpadne!
2 hlasy
o k
15.07.2013 20:34
ok
Reakce na "vzdělaného" pana Dobeše nad vámi. To, o tom praktickém provedení, na to se zeptejte pana prezidenta, protože to řekl on. Já bych podobnou pitomost nikdy z úst nevypustil a jestli si myslíte, že nám pan Zeman vylepšuje pověst v zahraničí, tak já si to nemyslím.
2 hlasy
jan janík
15.07.2013 18:44
jarda
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
o k
15.07.2013 18:28
ok
Myslím, že S. neřekl nic, co by neodpovídalo skutečnosti a s tím Benešem měl naprostou pravdu. Byly ovšem jiné časy, ale to S., konec konců, zmínil. Odsun Němců, tak, jak byl proveden by dnes nebyl možný a rozhodně už ne bez následků. Myslím, že si to každý člověk, včetně pana autora článku, uvědomuje.
4 hlasy
Josef Dobeš
15.07.2013 19:00
Nitran
No, a to je právě ta blbost K.S. že srovnává dnešníma očima tuto dobu!! To prostě nejde!
Pokud mu to, jako bývalému ministru zahraničí nedochází, měl by mlčet!!
14 hlasů
o k
15.07.2013 19:11
ok
Když mluví o Benešovi, tak to snad nepřenáší na dnešní dobu. Krom toho, jsem sám slyšel, že o rozdílech posuzování "nyní" a "tenkrát" jasně mluvil. To, že to bylo zneužito a zahrálo se na strunu českého špatného svědomí a strachu, že se bude v budoucnu vyžadovat nějaké vyrovnání, to je věc jiná. Je mi z vás Čechů, tedy z většiny z vás, smutno, a také tak trochu špatně. Je bezmála 70 let po válce a zajímalo by mě, jak dlouho bude téma, "Němec=nepřítel", aktuální.
2 hlasy
Jan Nepomucký
15.07.2013 19:37
Matej
Do té doby, dokud do toho takoví hňupi jako jsi ty budou šťourat!
5 hlasů
Baryk Baryk
15.07.2013 19:39
Baryk
Češi, Češi...
2 hlasy
Josef Dobeš
15.07.2013 19:45
Nitran
Poláci, Poláci, že zrovny vy Baryku nedržíte ústa, neboť co já vím, zrovna Polsko tu a tam nenechává Němce na pochybách o tom, kde je právoplatná západní hranice hranice Polska a stejně tak, kde skončily ty miliony Němců z polského Slezska, z Gdaňska a tak dále! tož bych na vašem místě taktně mlčel!
6 hlasů
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
© 2006 EMPRESA MEDIA, a.s. Publikování či další šíření obsahu těchto webových stránek bez písemného souhlasu vedení internetové redakce časopisu Týden je zakázáno. Kompletní pravidla využívání obsahu najdete ZDE. Tento server využívá agenturní zpravodajství České tiskové kanceláře (ČTK). Publikování či další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je zakázáno bez písemného souhlasu ze strany ČTK.
Zásady ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
Tento portál mediálně zastupuje ARBOmedia s.r.o. Zásady používání Cookies v reklamním systému. Nastavení soukromí
Redakci můžete kontaktovat na emailové adrese internet@tyden.cz. V případě technických problémů pište na adresu webmaster@tyden.cz. Server hosting zajišťuje VSHosting s.r.o.
2006-2024 © Created by Sabre s.r.o.
Nejdiskutovanější názory
Blanka Köhlerová (21 hlasů) 15.07.2013 18:41
On kníže, málo platné, až do konce svého života nerozchodí, že...
František Adamko (18 hlasů) 15.07.2013 18:37
Pane Hekrdlo , máte naprostou pravdu a to se ještě asi krotíte , ti...
Jan Červenka (15 hlasů) 15.07.2013 19:07
Že žvaní hlouposti a že je pokrytec.
Josef Dobeš (14 hlasů) 15.07.2013 19:00
No, a to je právě ta blbost K.S. že srovnává dnešníma očima tuto...
Anton Augustin (13 hlasů) 15.07.2013 18:37
KS zatloukl poslední hřebík do lodi zvané TOP-Starostové.