Dienstbierova chalupa v Kozlech po 40 letech jeho péče je výmluvná , zejména ten plot je české národní stříbro, viz chalupy kandidátů...to je chanov ještě vzuorovej
0 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Čtvrtek 25. 4. 2024, svátek má Marek
Hlavní strana > Domácí > Názory
15.01.2013 18:15
Časopisu TÝDEN řekl těsný vítěz prvního kola prezidentských voleb Miloš Zeman, že ve druhém kole půjde o "klasický souboj, na který jsou ve všech demokratických zemích zvyklí. Souboj mezi pravicovým a levicovým kandidátem." Hlas "muže minulosti", jak jej nazval jeho protikandidát Karel Schwarzenberg?
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Pavel Michal
17.01.2013 15:44
Michall
Dienstbierova chalupa v Kozlech po 40 letech jeho péče je výmluvná , zejména ten plot je české národní stříbro, viz chalupy kandidátů...to je chanov ještě vzuorovej
0 hlasů
Antonín Novák
16.01.2013 12:25
samuel
Předkus Dienstbír a Rovnátko Sobotka. To tam nemají socani někoho pohlednějšího? Líbí se mi docela jak jedná paní Gajdůšková, co teď zrovna dává sodu Klausovi. Jde na to inteligentně a je vidět, že jí to pálí. Dinstbír vypadá jak Musoliny když zrovna promluvil k národu. Sobotka zase jako ubreptanej chlapec, který potřebuje od maminky pohlavek aby se zklidnil.
0 hlasů
Karel Řezáč
16.01.2013 13:47
Karel Rezac
Pane Novák, Klaus má nějakou Gajdůškovou u kotníků...
0 hlasů
svatopluk s riha
16.01.2013 11:54
petermadofff
ako to pride,ze ma ods zase preference pred komousema?a ja myslel podle martina,ze z prava nic!!!!!!!!!!!!hezky den.
0 hlasů
romeo Ernesto
16.01.2013 11:10
HackerQ
Pravice, rádo-to škatulky, posty, třídění lidí, vymezování elit a ne-elit, levice přirozená rovnost, spíš na obyčejné lidi, každý pracující poctivý člověk má být v té nejlepší škatulce! Tohle všechno je celkem fuk, levice pravice, protože spektrem lidí vládne povrchnost i škatulky, ať je to komanč, nebo demokrat, člověk v jakémkoliv združení s názvem X. Objektivně vzato, i za komanču to byla pravice, ale pouze se hásaly jaké ty krásné slogany, rovnost, bratrství, tim se lákali hlupáci.
0 hlasů
romeo Ernesto
16.01.2013 11:14
HackerQ
Dokud nezapracujete na sobě, každý jednotlivec zvlášť, žádné politické uskupení, žádné politické tváře co se ze společnosti vynoří to tu neudělají lepší, nemůže z bláta vylézt bílá žabička bez poskvrnky! Je to ve vás, to že volíte knížete je dobré z prostého duvodu, mnoho lidí odhodilo primární zaostalé primitivní škatule, odsudky lidí, ala spí, je starý, výsměch stáří od starých! Už tohle je skvělé, ale stále zustalo spousta hlupáku, kteří se dál povrchně smějí stáří, čičlání, vubec neumí tolik jazyku, nechtějí slyšet co říká, co udělal, k čemu se hládí, jak nás prezentuje v EU, tyhle hlupáci nejdou změnit a budou hlupáci do konce jejich života. Nikde neni napsáno, že kníže to tu najednou jako prezident udělá lepší, ale kdepak, dokud nebude lepší poslečnost váš všech, nemá šanci! Nikdo nemá šanci!
0 hlasů
romeo Ernesto
16.01.2013 11:18
HackerQ
V mém textu je spousta chybiček a čičlání, ale o tomhle to je, lidé nejsou dokonalí, dělají chyby, ale musí je umět přijmout, zhodnotit, udělat si ze sebe srandu, vykašlete se na šktulkování, nasaďte hluboké pohledy na povrchní ať o sobě začnou přemýšlet, bude líp!
0 hlasů
simson simson
16.01.2013 10:07
simson
Vypadá to tak, že sociální demokracie je nepoučitelná. Z podpory Klause do funkce prezidenta se někteří její členové nemohou dodnes vzpamatovat a Dienstbier a spol. už zase vyzývají k podpoře pravicového kandidáta, dokonce místopředsedy pravicové vlády!!! To si opravdu pochvalu od MF Dnes zaslouží :-) Dienstbier moc dobře ví, že vítězství Zemana v prvním kole zařídili z valné části právě voliči sociální demokracie. Že tady není tolik pravicových voličů. Přesto má potřebu je urážet. Jak si mohli dovolit nevolit jeho, jediného autentického levičáka široko daleko! To raději ať sedí na hradě Karel. Zajímavý způsob uvažování...
0 hlasů
Jan Bulva
16.01.2013 08:40
jaan
Dienstbier se projevuje jako ubožák a má nakročeno , aby skončil v zapomění jako Langer v ODS. Připojil se k pravicovým médiím a ruku v ruce (něco jako s praporem pravicové revoluce) s nima plive po Zemanovi. Je volba mezi dvěma kandidáty a on nepokrytě podporuje Kalouskovýho starýho maskota a bude volit Kalouska. Nechápe, že za Špidlovu podlost vůči Zemanovi doplatili socani velkou ztrátou příznivců na několik roků. Chlapeček žije z otcova jména, jenže to byl frajer . No a to, že byl ve službách komouše Čalfy cudně zamlčuje.
2 hlasy
Alice Černá
16.01.2013 17:56
Aba
Víte, srovnávat Dienstbiera s Langerem, to už chce opravdu velkou dávku ignorance. Pro vás je repektování cizího názoru a zásad nejspíš španělskou vesnicí, co? A to, že "žije z otcova génia", to jste se opravdu předvedl. Takhle argumentují ty bezmozky, které volí senila. Dala bych vám sem odkazy, kde byste si mohl přečíst, jak to s tehdejší údajnou "Špidlovou podlostí" bylo, ale vy byste to stejně nečetl, byla by to ztráta času. Vy máte svoji pravdu a jiná neexistuje, že? Děláte tím Zemanovi medvědí službu.
1 hlas
Prudičova máma
15.01.2013 23:29
Prudicka
http://www.vyzvatrikralova.cz/dopis_very_caslavske.html
1 hlas
daniel Pink
15.01.2013 23:00
dorianek
Diensbier by byl nejlepsi prezident
1 hlas
svatopluk s riha
16.01.2013 03:15
petermadofff
souhlas!!!!!!ale v zidostane,meshugene.cha,cha,cha!shalom.ajnstajn.
0 hlasů
Jaroslav Novák
15.01.2013 23:55
konevzeli
Komiku!!
1 hlas
Jan Červenka
15.01.2013 22:21
Honza73
Jestli Dienstbiera jako sociálního demokrata pochválila Mladá fronta, jak říká Martin, měl by se Jirka Diebstbier nad sebou hluboce zamyslet, co udělal špatně.
3 hlasy
daniel Pink
15.01.2013 23:01
dorianek
a co udelal spatne pravicak Pramysl -absolovent VUML
1 hlas
Prudičova máma
15.01.2013 23:30
Prudicka
Co udelal spatne? Ze si nezaprahnul do potahu jako vola tebe, soudruhu. Ty bys byl dobry orac:-) Nebo mozna i zaorac:-)
0 hlasů
Gábina Nováková
15.01.2013 21:51
GabinaNovakova
Dnes mi přišlo do pošty.
Lidi, přemýšlejme a buďme alespoň trochu Čechy!
Petr Pokorný
Máme za sebou prvé kolo prezidentské volby, velice smutné doby pro český stát. Co k tomu říci z hlediska občana.
•volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který má také doposud cizí státní příslušnost,
•volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který nevysloví téměř žádnou větu správně česky a ani nezná pořádně naší hymnu,
•volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, jehož manželka by nejspíše jako první dáma hovořila česky hůře než vietnamští trhovci,
•volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který je členem BILDERBERGu, klubu-organizace nadnárodních finančních magnátů a skupin, pro něž je národ, čest a svoboda nežádoucí vlastností občanů,
•volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který jako ministr zahraničí Topolánkovy vlády lhal více jak 2 roky občanům o radaru v Brdech a dodnes se za to neomluvil,
•volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který schvaloval spolu s Havlem bombardování Srbska za Kosovo, i když nejspíše měl vědět, že je to mezinárodní zločin a šlo jen o vytlačování Srbů z Kosova, aby tam mohly řádit UCK teroristické skupiny a aby tam mohla být zřízena největší americká základna na evropském kontinentě,
•volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který pomáhal prosadit jako 1. místopředseda vlády a předseda politické strany TOP 09, podivné, doposud řádně nedokladované církevní restituce. Ty restituce, které naše mladé lidi, děti a vnuky zadluží na celá desetiletí,
•volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který jako předseda TOP 09- strany, která se spolupodílela na prosazení zákonů ožebračujících důchodce, rodiny s dětmi, na návrhu školného, na neskutečném propadu státního rozpočtu o více jak 160 miliard Kč, na zhoršení sociální a zdravotní péče atd…,
•volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který si nechá říkat „kníže“ přesto, že již první československý prezident T.G.Masaryk podepsal jako jeden z prvních zákonů vznikajícího svobodného státu zrušení šlechtických titulů a zákaz jejich používání,
•volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, abychom se měli za co stydět, abychom ukázali, co jsme to za národ, že mu stačí pár týdnů masírování medii vlastněnými zahraničními korporacemi a staly se z nás hloupé nemyslící ovce!
· Rád bych našel na Karlu Schwarzenbergovi nějaký významný pozitivní rys vyjma pospávání, ale nějak se to nedaří.
Ale pokud v nás přeci jen ještě zbyla byť jen špetka státní a národní hrdosti a cti, pak Karla Schwarzenberga nevolme v žádném případě!
4 hlasy
romeo Ernesto
16.01.2013 11:31
HackerQ
vám bych v marketu vubec neprodal banán ve slevě, bych vás vyvedl! Vy si zasloužíte kilometrovou frontu, kupujte si jablka!
0 hlasů
romeo Ernesto
16.01.2013 11:34
HackerQ
kolik má ta vaše sragora bodu, tolikrát jste hlupákem, vy jste tedy " hlupák ¹¹ " ale je mi jasný, že tomu nebudete věřit, přece jsem hlupák já a néléči mne, sem jenom hloupá ovce zmasírovaná medii.D
0 hlasů
svatopluk s riha
16.01.2013 03:20
petermadofff
blaboly potrhleho semity zida s vodnatelnou palici.doby na deleni se na narodnosti pomynuly.toho uz zid nemuze vyuzit k rozdeleni a panovani.ted holt belosi jsou belosi a zidi jsou semiti.eto vsjo.cha,cha,cha!shalom.ajnstajni.
0 hlasů
Vendula Kábová
15.01.2013 20:59
Vendulazvesnice
Zleva Čalfa a jeho parta, zprava Šoufl a kufřík z Bamberku.
0 hlasů
o k
15.01.2013 20:36
ok
Ono je to, pane Hekrdlo, o něco složitější, Žil jsem dlouhá léta ve Švýcarsku a 2x tolik dlouhých let v Kanadě. Jelikož jsem pracoval s Němci, dostal jsem se do podrobností a tajů německé politiky. Za 30 let v cizině jsem zjistil jsem pouze jedno - neexistuje definice "levicové", nebo "pravicové" politiky napříč kontinenty a ani napříč EU. Vím, že pro člověka jako jste vy, a který je očividně zastáncem jakéhosi "internacionálního socialismu", musí být toto vyjádřění nepčijatelné. A přes to vás mohu ujistit, že "levice" v Kanadě nemá naprosto nic společného s levicí naší a odvážím se tvrdit, že by většinu našich sockonunistických tezí s naprostým nepochopením zavrhla. O Švýcarsku se ani nechci zmiňovat - tam, byste se se svými publikacemi rozhodně neuživil.
3 hlasy
svatopluk s riha
15.01.2013 19:32
petermadofff
jako vzdy,velmi vynikajici clanecek,s kalousek komplexem a s nekolika chybami.jednou z nich je to,ze jste zapomel na ty nerovnosti vytvorene levici.za postaveni ve spolecnosti si mohou sami svou vetsi lenosti a z toho vyplyvajici blbosti./koureni za skolou-zacatek konce/.lhani,z toho vyplyvani zlodejna,holdovani omamnym napojum,cukru,prostituci atd.z toho vyplyvajici zavist,obezita a predsmrtna tupost.hezky den.
4 hlasy
Jan Novák
15.01.2013 19:12
JanNovak
Odpovídá: Jiří Dolejš
Voličská zkušenost
15.1.2013 16:04 - pokud bude 2. kolo referendem o vládnutí, tak je K. Schwarzenberg bez šance i přes všechny možné výhrady k osobě M. Zemana. To není souboj Kaus Havel ani noblesy s buranství,
když boháč volí levici, tak je to často rozmar. když chudák volí pravci, tak to bývá z hlouposti. Lidi by měli důkladněji přemýšlet co je v jejich zájmu, jaká jsou konkrétní řešení a co jsou jen kecy a předvolební estráda.
Jen zlomek voličů bohužel studuje programy, část se orientuje spíš instinktem, sociální zkušenost zraje - někdy se musí přesvědčit i na negativní zkušeností, ale mnohé trápení si lze ušetřit. Lépe nevolit jen podle toho koho podoruje Svěrák a koho Bohdalová, ale jaké má názory.
K. Schwarzenberg je silně konzervativní člověk s vazbou na zájmy velkého kapitálu. Prezidentské kompetence nejsou tak silné ,aby výrazně ovlivnily moc zákonodárnou či exekutivní, ale utváří politickou atmosféru a mohou v kritickou chvíli dělat potíže - viz vývoj názorů K. Schwarzenberga na levicovou vládu.
I proto má logika volby menšího zla a účast i v 2. kole voleb smysl. Jinak si budme marně říkat, že to rozhodli ti druzí.
3 hlasy
Alice Černá
15.01.2013 18:57
Aba
No tak, "pravice se tváří..." . Nevím, jak se tváří pravice, pane Hekrdlo, ale vím, jak nám ji média vnucují. Mohla by se tvářit jak by chtěla, kdyby média chtěla vidět pravdu, byli bychom jinde. Poprvé od sametovky se voleb nezůčastním. Není totiž menší, nebo větší zlo. A proč bych se měla špinit jen kvůli pocitu zodpovědnosti - snad vůči téhle vládě, vůči politické reprezentaci, která pracuje proti mně - občanovi? Volit ultrapravičáka, jehož novou identitu, vypranou dočista do čista, vytvořila média? Ne, děkuji!
Nebo volit pravičáka, který se vydává za levičáka a u nějž se zapomíná, o co všechno se zasloužil?
Pokud se mám někam přiklonit, tak k MZ, protože u toho věřím, že bude spíš pracovat pro dolních 10 mil., než pravicový asociál Schwarzenberg.
MZ stravitelnější i z toho důvodu, že to vlastně bude volba proti mediokracii. Naši novináři si totiž pletou roli hlídacího psa demokracie s rolí rafana, který žene ovce na jatka. Je pravda, že ovce se nechají, jak se u nich předpokládá....
Vpravo-vlevo? Dokud si lidi neuvědomí, že tahle zem není pro partaje, ale měla by být pro lidi, tak je všechno zbytečné.
Mám dost vlastního rozumu, abych uměla odolat mediálním konstrukcím. Tak tentokrát beze mne. Na tu možnost zapomínáme.
6 hlasů
Kapitán Průmysl
16.01.2013 20:29
defendor
Když vás tak čtu tak mě napadá, že asi jediný způsob, jak z vás udělat pro společnost alespoň trochu užitečnou bytost, by bylo zavedení masného chovu imbecilů.
1 hlas
Jan Nepomucký
15.01.2013 22:40
Matej
Promiňte, ale protiřečíte si. Voleb se nezúčastníte, ale MZ je stravitelnější.
2 hlasy
Alice Černá
16.01.2013 07:37
Aba
A co má být Matěji? Když vás trápí žaludek, taky víte, co by pro vás bylo stravitelnější, ale přesto to raději nejíte, protože nechcete riskovat, že by se Vám zvedl :-)))
1 hlas
Jan Nepomucký
16.01.2013 10:22
Matej
To je sice hezké, když, ale vidím jak pravice prosazuje Karla, tak vím, že musím volit obráceně.
Proti Kalouskovi!
2 hlasy
Alice Černá
16.01.2013 11:22
Aba
Matěji, četl jste co jsem nahoře napsala? ...MZ je stravitelnější i z toho důvodu, že je to vlastně volba proti mediokracii..." To je i váš argument.
Jinak volte koho chcete, jen jsem napsala proč volit nebudu já. A i v případě, že bych se bývala takhle nerozhodla, není opačný názor ve volbě pro mne důvodem k odsuzování oponenta. Pokud nelže, nebo jinak nemanipuluje, je mi v podstatě jedno, koho druhý volí. Nepopírám, že dost špatně nesu důsledky špatné volby, ale budeme tu mít to, co si zvolíte (to není proti MZ, ani proti KS). I když v tomhle případě je každá volba špatná. Tak si to voliči nastavili a tak to budou mít :-(
1 hlas
Dáma s hranostajem
15.01.2013 20:08
damashranostajem
Vy, že máte dost vlastního rozumu? Vždyť vy nejste schopna napsat dvě věty bez velké pravopisné hrubky:
"nezůčastním?" (jste si jista tím kroužkem?)
"Není totiž menší, nebo větší zlo." (jste si jista tou čárkou?)
"MZ stravitelnější" (nechtěla jste říct MZ "je" stravitelnější?)
Písemný projev s paletou pravopisných chyb svědčí nejen o nevzdělanosti pisatele, ale i o jeho inteligenci. Blbec, a ti tady jsou a mnohdy o tom vůbec nevědí, se zuby nehty brání tvrzením, že pravopis není důležitý a argumentuje scestnými důkazy (viz rab z rabstejna). Degraduje svou osobu na úroveň, kterou není schopen si sám připustit a nechápe, že se vlastně zesměšňuje. A to dobrovolně.
Úroveň psaného textu Vás a pana Raba jasně posílá k intelektuálnímu dnu mezi zdejšími diskutéry.
3 hlasy
eM Felix
16.01.2013 12:45
Ja
Když nemáme na dotyčného nic v čem by se mu dalo oponovat, nebo ho urazit, tak na něj vyrazíme s češtinou co, Sračkomete. Radši si všímej těch svých verbálních fekálií které tu otravují vzduch daleko více než nějaký kroužek či čárka nad u. Jsi zlý, úskočný a bezectný parchant. Dokud bude mít spodina jako ty možnost otravovat lidem život, tak nikdy nebude v tomto státě klid a mír. Ona akce budí reakci.
2 hlasy
Johan Rey
16.01.2013 06:12
Johan
"Vážená Dámo".Podle Vašeho mínění, by se taková Božena Němcová, se svým pravopisem a slohem, řadila mezi nevzdělané a retardované ženy.Váš poťouhlý příspěvek, přesně ukazuje, kdo jste.Člověk zamindrákovaný, nepíšící k věci a co je nejhorší, neomalený.
2 hlasy
w
15.01.2013 23:51
w2003
Vážená dámo Hranostajovko!
Z Vašeho projevu a nesmyslů co tady blábolíte („…k intelektuálnímu dnu…, dost vlastního rozumu…“) a z arogance, kterou tady předvádíte, je zřejmé, že jste voličem pana Schwarzenberga. Nic proti tomu, volte si, CO chcete. Než však tady začnete vynášet soudy, bude jistě lepší seznámit se s písemným projevem Vašeho favorita (je-li vůbec nějakého schopen ten Čech jak poleno). Nebo snad věříte tomu, co čtete na FB? Jestliže ano, pak jste velmi, ale velmi naivní dáma.
2 hlasy
Alice Černá
16.01.2013 18:00
Aba
Všichni tři pánové nade mnou - díky. Hezký večer.
1 hlas
svatopluk s riha
16.01.2013 03:23
petermadofff
nezalezi na tom koho voli,meshugene.holt ma pravdu,co se tyce bAby cernejch.cha,cha,cha!shalom.
1 hlas
Johan Rey
16.01.2013 06:14
Johan
No co se týká pravopisu a slohu se konečně ozval ten pravej.
1 hlas
svatopluk s riha
16.01.2013 11:50
petermadofff
ja aspon nikoho neopravuji,kdyz to neumim a delam hrubky,ajnstajn.jako cerna.ma se nejdriv sama naucit a potom mektat.cha,cha,cha!shalom.meshuge.
0 hlasů
Jan Nepomucký
15.01.2013 22:37
Matej
Polib si prdel.
1 hlas
svatopluk s riha
16.01.2013 03:24
petermadofff
proc jste tak sprosti zidi?ne nadarmo vam vsichni prezdivaji do krys/z kanala/ a nikdo vas nema rad.cha,cha,cha!shalom.
0 hlasů
Alice Černá
15.01.2013 20:28
Aba
K čemu se degradujete vy těmihle arogantními útoky vám radši psát nebudu. Když je pro vás jeden překlep, nebo špatně umístěná čárka měřítkem inteligence a rozumu, pak se nedivím vašim příspěvkům. Hlavně, že máte správně čárky. Bacha na to, to by mohlo zpochybnit vaše vysoké mínění, které máte sám o sobě. Já tímhle způsobem svůj rozum dokazovat nepotřebuji. A jinak, buďte tak laskav "intelektuále na dně" (brrr ) a serte na mé příspěvky stejně, jako seru já na vás!
6 hlasů
Gábina Nováková
15.01.2013 21:50
GabinaNovakova
Alice, kašlete na Dámu s hranostajem, přece víte, že rozčilovat se nad blbcem, znamená kazit si své zdraví a to nemáte zapotřebí! Hlavně, že té dámě nebudou vadit hrubky Schwarzenbergra, kterými se chlubí v TV, jako prezidenta na hradě, ale co chtít od člověka se základním vzděláním, že, jen ať si ho tam zvolí? Nakonec blbec, když nemá co říct, tak upozorňuje na čárky a háčky, jak směšné!
3 hlasy
svatopluk s riha
16.01.2013 03:30
petermadofff
obrofsky rozdil,blbenko.knize se vzdelaval v jinem jazyku.tak dela v cestine sem tam chybu.to chapu.take chapu,ze vas to sere,ze cesi nezvolili zida a proto kolem sebe vy zidi ted sekate.co ale nechapu je to,ze mila bAba zde kazdeho opravuje,nabada o slusnosti a potom seka chyby ve svem projevu a nadava hur nez nadenik.i kdyz ma vzdelani ceske.to neni najs,vochechule.cha,cha,cha!shalom.krafco.
0 hlasů
Alice Černá
15.01.2013 22:00
Aba
Gábino, díky za podporu. Ale já se opravdu nerozčiluji. Mně jsou tihle nájemní idioti, no víte kde...:-))) To jen někdy mi to nedá a ač nemám reakce na ně ráda (kazí to diskuzi), tak zareaguji. Prostě chvilkový rozmar:-)))
Ještě - to je tu jeden z těchhle "intelektuálů na dně", který má text samou hrubku a tvrdí, že je dělá proto, aby prý "levičáky" vyzkoušel:-)))
4 hlasy
svatopluk s riha
16.01.2013 03:33
petermadofff
ted mejte dalsi chvilkovy rozmar,a konecne mi vysvetlete ty hluboke a lidske kvality obamy.jak vidim,jste " expert "!sprostacko.cha,cha,cha!shalom.
0 hlasů
rab z rabstejna
15.01.2013 21:38
rabzrabstejna
Zdravím ! 1) Jestli máte dnes svátek, Alice milá, tak všechno nejlepší !
(Už jsem to někde napsal, ale třeba to nenajdete.)
To je megera, že ? Chudák hranostaj :-))
2 hlasy
Alice Černá
15.01.2013 22:05
Aba
Našla a odpověděla Pepo. A opravdu mne mrzí, že nemám:-) Ale jak jsem Vám už napsala jinde, budu si to dobře pamatovat:-)))
A tenhle expert tady už byl pod jiným nickem (jak jinak,že?), všechny opravoval a sám dělá chybu za chybou. No ale čárky má někdy správně :-)
1 hlas
svatopluk s riha
15.01.2013 21:15
petermadofff
ale,ale,ale!ted jste se nam pekne vyloupla.takova " slusna a upejpava " semitka a najednou to zacne nadavat hur nez stajovej pincl.mel jsem o vas uz tak dost nizke mineni,tak to asi ani uz nizsi byti nemuze.cha,cha,cha!shalom.
0 hlasů
svatopluk s riha
15.01.2013 19:25
petermadofff
jak obojetne.tady kydate hnuj,ale nevahate se uspinit vase cistounke pracky pri obrane opravdoveho zlodeje semity zida rath.to z vas dela rasistku,stejne jako s podporou blbeho dinzbira a obamy.a ztracite i zbytecky nejake kredibility,neb soudnosti.kolik tech ashkenazi mate?cha,cha,cha!shalom.
1 hlas
X P
15.01.2013 21:39
hromec
Řího, řekni mi upřímně. Ty jsi vážně tak vymletej nebo ze sebe toho debila jenom děláš?
1 hlas
svatopluk s riha
16.01.2013 03:36
petermadofff
prave ted jsem stastnejsi a spokojenejsi nez vsech 7 volicich simurdu dohromady.hezky den,ajnstajn.
0 hlasů
Petr Dosoudil
15.01.2013 19:23
Taxus
Přesto že se mi Alice, stejně jako Vám, z obou kandidátů zvedá kufr a také volit nepůjdu, jsou jisté racionální důvody pro ty, kteří volit půjdou.Už jsem to tady někde asi dvakrát nebo třikrát nahodil, ale těch pár otázek si neškodí připomenout i několikrát.
Jak to vidí prezident Zeman / Schwarzenberg
Měla by se zvýšit daňová progrese daně z příjmů u lidí s vyššími příjmy? Ano/Ne
Mělo by se začít platit školné na veřejných vysokých školách? Ne/Ano
Jako hlava státu bych ocenil bratry Mašíny stát. vyznamenáním? Ne/Ano
Regulační zdravotnické poplatky by měly být zrušeny? Ano/Ne
Tzv. druhý pilíř důchodové reformy by měl být zrušen? Ano/Ne
Souhlasím se současným zněním zákona o církevních restitucích? Ne/Ano
Měl by existovat zákon o prokázání nabytí majetku s možností zabavení neprokázaného majetku? Ano/Ne
Měl by být zachován Ústav pro studium totalitních režimů. Ne/Ano
Hlava státu by měla podepsat mezinárodní smlouvu bez ohledu na svůj osobní postoj a bez zbytečného odkladu, jestliže to odsouhlasí vláda? Ano/Ne
Možnost vlastnit společnost pomocí anonymních akcií by měla být zrušena?Ano/ Neodpověděl
Hlava státu by měla na oficiálních a soukromých návštěvách v zahraničí prezentovat postoj vlády, i kdyby se neshodoval s jejím osobním postojem? Ano/Neodpověděl
Hlava státu by měla pořádat veřejná výběrová řízení na členy Bankovní rady České národní banky? Ano/Ne
V ČR by měla být zakázána stavba mešit? Ano/Ne
2 hlasy
Alice Černá
15.01.2013 19:45
Aba
Díky za reakci Petře! Tohle jsou podle mne otázky z volební kalkulačky na jednom blogu na A.cz před 1. kolem. Tam jsem měla KS na posledním místě s minus 6 body (už si nejsem jista tím číslem), Zemana asi na pátém s 25. Ale víte co? Ať už by oni odpověděli jakkoliv, ani jednomu z nich nevěřím a to je podstatné.
Jinak nikomu neradím, co má dělat, to je každého vnitřní věc. Bohužel spousta lidí to ani takhle jednoduše nebere (rozum, srdce). Důležité je, co píší média, co říká Menzel a jemu podobní duševní mrzáci. Myslím, že zrovna Vy jste o tom psal, ale to jsem ještě doufala, že už jsou lidi poučeni. Měl jste pravdu.
Ale jsem založením optimista a tak tohle krátké zklamání překonám. Nakonec, patří to k životu a už jsem se dokázala srovnat s lecčím. Hezký večer.
2 hlasy
M ES
15.01.2013 18:56
MES
"Pan prezident Miloš Zeman již na žádnou otázku novinářského hnoje, póvlu a špíny odpovídat nebude", ukončil tiskovou konferenci kancléř Šlouf a za pomoci šéfa poradců Mirka Štěpána reptající novináře popohnal vodním dělem.
"Hybaj idioti, nebo pošlu pro slzák a pendreky!!", uklidňuje atmosféru hradní mluvčí Semelová.
"Pořádek, ten holt musí bejt", notuje si spokojeně kovaný zemanovec Dryml s kovaným zemanovcem Palasem.
"Ale pozor, pozor na bdělost!", mračí se Vojta Filip, "čert a ten feudál Schwarzenberg nikdy nespí!!"
2 hlasy
Jiří Susa
15.01.2013 18:48
logar
Karl Johannes Nepomuk Josef Norbert Friedrich Antonius Wratislaw Mena Fürst zu Schwarzenberg je asi natolik český šlechtic jako
Klemens Wenzel Nepomuk Lothar kníže Metternich.
Kdyby měl Karl vyhrát volbu, Masaryk s Borovským by rozbili lebkami víka od rakví, řekl bych.
5 hlasů
svatopluk s riha
15.01.2013 19:01
petermadofff
neBECTE sus!porad jsou fsichni lepsi nez nejaky semita-zid ze zakarpatske ukrajiny nebo od jinud,meshuge.ti dva a s nerudou uz maji lebky rozbite prinejmensim od volby klausa/novotneho/.cha,cha,cha!shalom.ajnstajn.
1 hlas
Josef Vrána
15.01.2013 18:35
Liska
Ale ale, Hekrdla nevidí autentickou levici? Vžďyť tam uvádí prototyp auentického levičáka - Standu Grosse.
To je přece levičákův prototyp:
1. nic nemá protože se ve škole neučil, je loupý a nevzdělaní a rodiče na něho kašlali - je pro rovnost, nenávidí bohaté;
2. nakrade si, už se stýká jenom s bohatými, snaží ze žít jako baron Rotschild;
3. rovnost je mu najednou ukradená, zůstává křupanem, ale všechno si může zaplatit.
Co bychom chtěli autentičtějšího?
6 hlasů
miloň kouzec
15.01.2013 18:50
myras
Jen si tak vzpomínám, že Grose vyzdvihoval při jeho vstupu do vlády V.Havel, jako naději na změnu politiky. Chacha..
0 hlasů
Jana Procházková
15.01.2013 18:34
JedineTyden
votavo, ty nemít hekrdleho, nemáš pro co žít
2 hlasy
Roko- lanek
15.01.2013 18:30
Roko-lanek
Volim ZEMANA.
Hříchy Karla Schwarzenberga
Protože čeští novináři nejsou schopní napsat o Vás pravdu a pouze Vám podlézají, i když by měli ve skutečnosti poukazovat na nemalé otazníky, které tu už od roku 1989 v souvislosti s Vaším působením visí ve vzduchu, napíši tu pravdu o Vás já. A nebude to příjemné čtení.
Že je Schwarzenberg hulvát, je ale ještě to nejmenší. Je to také nebezpečný hulvát s nebezpečnými konexemi a nečistými záměry. Huhlání, které může být pro někoho roztomilé, a rádobyvtipné bonmoty (nad kterými se redaktoři novin tetelí) nemohou zakrýt pravou podstatu Schwarzenberga coby člověka, který v nejvlastnějším smyslu slova opakovaně a dlouhodobě zrazuje české národní zájmy. A který přitom sedí na jedné z nejvýznamnějších pozic českého státu a ovlivňuje jeho vztahy s celým světem.
Pojďme se tedy podívat na to, kdo nám tu už šestým rokem řídí diplomacii a kdo ovlivňuje politiku už od roku 1989, kdy si ho sem přivedl bývalý prezident Václav Havel. Uvidíme totiž, že Schwarzenberg slouží zájmům svým a zájmům Bilderbergu a dalších prapodivných nadnárodních finančních elit.
Karla Schwarzenberga neradno podceňovat. Zlí jazykové sice tvrdí, že chodil do zvláštní školy, ale ve skutečnosti je to velice vychytralý muž, který za maskou dobráckého a bodrého společníka v hospodě nad pivem skrývá úmysly už méně dobrácké. Dělá ze sebe hostinského a lesníka, ač je ve skutečnosti mistrem zákulisních pletich. Psal jsem o něm už v článku "Schwarzenberg. Hrobař české diplomacie?", nyní se ale podívejme na jeho osobu trochu zeširoka.
KAREL SCHWARZENBERG RESTITUJÍCÍ
Kde se vzal, tu se vzal, objevil se v české politice v roce 1989 Karel Schwarzenberg. Český disent podporoval už od roku 1968, například tím, když na svém rodinném sídle v bavorském Scheinfeldu založil s historikem Vilémem Prečanem Československé dokumentační středisko, které shromažďovalo materiály a dokumenty Charty 77 a zakázanou samizdatovou literaturu.
Charta 77 se na jeho zahraničním sídle často scházela, takže není divu, že si čerstvý prezident Václav Havel Schwarzenberga vybral za svého kancléře (tuto funkci zastával v letech 1990 až 1992). Jak se dozvíme z životopisné Schwarzenbergovy knihy, byl ale neoficiálním Havlovým poradcem už od roku 1987, kdy se seznámili.
Už i proto, že Schwarzenberg dokázal zařídit to, co by jinak bylo v posametových poměrech složité - nakoupil pár faxů, Havlovi a Dienstbierovi obleky, aby se v cizině neztrapňovali svými džínami a vytahanými svetry, a poradil lidem z OF, jak se co dělá a jak to na Západě chodí. Pomohl jim otevřít dveře ke svým politickým kontaktům.
V této neformální roli, do které nebyl nikým zvolen, získal na Hradě velký vliv, se kterým se pustil jak do soukromých aktivit (restituce), tak do ožehavých politických témat, která Češi přijímali s rozpaky, ale Schwarzenberg se nad nimi nerozpakoval vůbec (například ponížená omluva sudetským Němcům jako splátka za to, že Charta 77 dostávala peníze kromě CIA také od sudetských Němců).
Schwarzenbergovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy a čekají na to, až se tématu někdo chopí a pořádně je zmapuje. V zásadě jde o to, že Schwarzenberg neváhal podnikat neuvěřitelné právní kličky, aby podědil, co se dalo a zrestituoval, co bylo možné.
A tak zatímco byl v roce 1960 adoptován svým v Rakousku žijícím strýcem Jindřichem do hlubocko-krumlovské větve Schwarzenbergů, čímž se stal hlavním představitelem rodu a z chudého šlechtice zámožným mužem, protože o dvacet let později mohl dědit majetek v Rakousku, doma po "převratu" se zase hrdě hlásil k biologické větvi, kterou opustil (orlické), protože se zde nabízely pro změnu miliardové restituce.
Podle českého práva ale neměl na restituce nárok, pročež se Schwarzenberg neváhal o majetek soudit a podařilo se mu prosadit, že bylo upřednostněno rakouské právo. České právo totiž říká, že dědická práva po biologických rodičích adopcí zanikají, kdežto rakouské právo je umožňuje. Navíc byl Schwarzenberg adoptován jako dospělý, což české právo taktéž nezná. Neptejme se, jak se to stalo, ale soud si vyslechl znalce na mezinárodní právo a rozhodl se, že se bude postupovat podle práva rakouského. Schwarzenberg tudíž zdědil podstatnou část majetku konfiskovaného orlické větvi a činí si zálusk i na majetek zabavený na základě speciálního zákona "Lex Schwarzenberg", byť se věc komplikuje rodinným sporem s nevlastní (taktéž adoptovanou) sestrou Elizabeth von Pezold.
Je otázkou, do jaké míry pomohlo Schwarzenbergovi jeho výsadní postavení nejbližšího spolupracovníka tehdejšího novopečeného prezidenta Václava Havla v rozjitřené posametové době. Jisté je pouze to, že vyřízení restitučních nároků se událo současně s jeho a Havlovou abdikací. Když se pak Havel stal už jen českým prezidentem, Schwarzenberg s ním v jeho politické dráze nepokračoval. Evidentně nebylo proč - majetek už byl doma.
Stejně tak lze vážně uvažovat o tom, že za Schwarzenbergovým lobbingem pro Lisabonskou
2 hlasy
rab z rabstejna
15.01.2013 18:25
rabzrabstejna
Článek se mi moc líbí, zasmál jsem se, velmi pěkné je přirovnání CCCP jako bachaře (Dobeši promiňte :-).
A tohle mi smíchy posadilo "....za účelem boje o Hrad se oddělil (K. Schw.) od Miroslava Kalouska, spolustraníků z TOP 09 a všech ministrů Nečasovy vlády, po kterých teď téměř není vidu ani slechu. Probíhá vůbec celostátní pátrání?....."
Chacha, ani ty zmetky nehledejme, ať zůstanou zakonáni :-)))
8 hlasů
Dáma s hranostajem
15.01.2013 18:37
damashranostajem
ať zůstanou zakonáni ????????
Přála bych si, abyste dokázal napsat alespoň jednu souvislou větu, bez hrozných překlepů.
2 hlasy
Johan Rey
16.01.2013 06:23
Johan
Vy si můžete přát jenom jedno,udržet zuby, moč, a stolici.Lituji Vás, když nerozeznáte překlep od chyby, ale to se hlupákům obvykle stává.
3 hlasy
rab z rabstejna
15.01.2013 18:39
rabzrabstejna
Hranostaji, vyřiď té své sůvě, ať mi políbíprdel :-)))
9 hlasů
rab z rabstejna
15.01.2013 18:26
rabzrabstejna
pardon, chechtám se a dělám chyby...ať zůstanou zakopáni :-)
4 hlasy
Alice Černá
15.01.2013 19:52
Aba
Člověk s alespoň základním vzděláním to pochopil, Pepo. To jen někteří imbecilové tady předvádí svoji nevzdělanost. Konečně, pro ně to nepíšete, nám chybka nevadí :-)))
3 hlasy
romeo Ernesto
16.01.2013 11:24
HackerQ
podle vás jsem i já jeden z imbecilu co předvádí svou nevzdělanost a ještě bych se měl i léčit. Jde o to, že jste to nepochopila vy, protože vám mozek lže o vaší osobě. Vy jste ten špatný článek, ale mužete psolat na lečení všechny moudré a pak si plácat s ostatními hlupáky z hovínek figurky, protože bude na světě apokalypsa.
0 hlasů
Dáma s hranostajem
15.01.2013 18:38
damashranostajem
a tyto dodatečné opravy vůbec nereflektuji
1 hlas
rab z rabstejna
15.01.2013 18:41
rabzrabstejna
Hranostaji, vyřiď té své sůvě, ať mi políbíprdel dvakrát :-)))
4 hlasy
Alice Černá
15.01.2013 19:53
Aba
Ale fuj! Ať si políbí sám sobě, to on určitě zvládne :-)))
3 hlasy
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
© 2006 EMPRESA MEDIA, a.s. Publikování či další šíření obsahu těchto webových stránek bez písemného souhlasu vedení internetové redakce časopisu Týden je zakázáno. Kompletní pravidla využívání obsahu najdete ZDE. Tento server využívá agenturní zpravodajství České tiskové kanceláře (ČTK). Publikování či další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je zakázáno bez písemného souhlasu ze strany ČTK.
Zásady ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
Tento portál mediálně zastupuje ARBOmedia s.r.o. Zásady používání Cookies v reklamním systému. Nastavení soukromí
Redakci můžete kontaktovat na emailové adrese internet@tyden.cz. V případě technických problémů pište na adresu webmaster@tyden.cz. Server hosting zajišťuje VSHosting s.r.o.
2006-2024 © Created by Sabre s.r.o.
Nejdiskutovanější názory
rab z rabstejna (9 hlasů) 15.01.2013 18:39
Hranostaji, vyřiď té své sůvě, ať mi políbíprdel :-)))
rab z rabstejna (8 hlasů) 15.01.2013 18:25
Článek se mi moc líbí, zasmál jsem se, velmi pěkné je přirovnání CCCP...
Alice Černá (6 hlasů) 15.01.2013 18:57
No tak, "pravice se tváří..." . Nevím, jak se tváří pravice, pane...
Alice Černá (6 hlasů) 15.01.2013 20:28
K čemu se degradujete vy těmihle arogantními útoky vám radši psát...
Josef Vrána (6 hlasů) 15.01.2013 18:35
Ale ale, Hekrdla nevidí autentickou levici? Vžďyť tam uvádí prototyp...