Zvěrstva vojáků
O ženách znásilněných Rudou armádou česká historie mlčí

21.03.2015 16:30 Původní zpráva

Od března do listopadu 1945 znásilnili vojáci Rudé armády na území dnešní České republiky tisíce žen, mnohé i ubili. Téma je ale podnes tabu, čeští historikové se mu zatím nevěnují.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Bernagozzi Amedeo (30 hlasů) 21.03.2015 20:35

    Pane Motýl měl byste se stydět. Jsou určité meze slušnosti a...

  • Hogo Fogo (23 hlasů) 21.03.2015 16:47

    Já sem chodím málo, ale už je mi jasné, že ty jsi zdejší oberkokot.

  • Petr Hrádecký (16 hlasů) 21.03.2015 17:04

    Řkáme-li A, měli bychom (či spíše musíme) říct B: Před několika týdny...

  • Pavel Kolář (16 hlasů) 21.03.2015 17:05

    Další nadpis Týdne svědčící o malé inteligenci a znalostech jeho...

  • Přemysl Kadlec (12 hlasů) 21.03.2015 17:08

    ... "Zdá se mi že jsem motýl který si vzal do hlavy. Že lýtat z...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Znásilňovali v Německu-k nemalé radosti němek- píše britský válečný novinář ve své knize

1 hlas

Co jste si mysleli? že budete řinčet zbraněma, vyhrožovat atomovkama a my s vámi budeme něco slavit? Ono to začíná vypadat, že rusové jsou nebezpečnější, než byli němci. Záměrně neříkám nacisti, protože pokud bychom se začali bavit o tom, kdo se dnes chová jako nacisti před válkou, byli by to opět rusové - zdá se, že hitlera a jeho aktivity dobře studovali. Rusové připravují 3.světovou válku, jsem o tom přesvědčen. Rád bych se mýlil, ale bohužel, všechno ukazuje na pro a nic proti.

0 hlasů

Jo poplatný článeček, který je v linii přepisování historie. Z osvobození udělat okupaci. Z ojedinělých případů, které se dějí v každé armádě udělat masovou záležitost. Ten potroublý "tvůrce" moc rozumu nepobral. Ono totiž, kdyby se něco takového dělo, tak z té vítězné armády by se stal boje neschopný neovladatelný spolek.

1 hlas

Tady nejde o osvobození, tady jde o prcání, jestli jste si toho neráčil všimnout...

0 hlasů

Mně o to říkal můj otec.Také kradli, hlavně hodinky

0 hlasů

Doktore, tobě havloidi vykradli mozek.

0 hlasů

Podle reakcí modrohnědé pětky to vypadá, že především byli znásílńováni oni, několikrát a zanechalo to dodnes trvalé následky

1 hlas

NEdávno vyšla v Německu kniha o znásilněných americkou armádou a také to nebylo zrovna málo - pokud Vím tak se tyto excesy trestaly v Rudé armádě smrtí...hovada jsou v každé armádě světa a, že by se o tom mlčelo to nevím, víc než náš tisk o tom nakecal snad jen říšký ministr propagandy

1 hlas

Typický článek demagoga, který nemá ani tu odvahu se podepsat. Každá armáda na světě páchá zvěrstva, protože ji tvoří lidé a ti jsou všude stejní. Diskuze ke článku je zcela zbytečná, protože normální člověk ví o co jde a vlezdoprdelník americký to nepochopí, protože má IQ tykve. Jen více takových článků a obdivovatelů Ruska bude přibývat.

2 hlasy

Vy neumíte číst, že jste neviděl jméno autora? Historická fakta vám nevoní? Rudá armáda je svatá a rusáci také? Je to sice pravda, ale psát se o tom nesmí? Vy máte teda zvláštní pohled na svět...

4 hlasy

Nevšiml si. To se stane. My, co jsme tady častěji, tak často poznáme autora i bez podpisu.

3 hlasy

A co se stane Vy,co jste tady nejčastěji? Má nárok na svůj názor nebo né soudruhu všímavej?

0 hlasů

Já jsem Henexovi jen tak mimochodem připomenul, že Tomáš Mayer si nemusel všimnout jména autora vlevo dole pod článkem. Vy jste si ani nevšiml, na co jsem reagoval. K ničemu jinému jsem se přece nevyjadřoval! Výraz často jsem nestupňoval. Nepoužil jsem nejčastěji, nýbrž častěji. A v tom je značný rozdíl. Stejně jako je rozdíl mezi slavíkem a pěnkavou. Už chápete?

2 hlasy

Zcela jistě nějakou tu květinu utrhli. Ale jenom intelektuální čuníci na týdnu si myslí, že to američané nedělají. Kolik amerických vojáků hledlo své děti v Indočíně? Byly o tom i filmy.

1 hlas

A dokonce barevné filmy! A taky byl film o Sněhurce.

1 hlas

Tahle diskuze se zvrhla!Nikdo nemůže Rusům brát zásluhu na tom,že Český národ přežil šest let Německé nadvlády.Proto mají tí padlí nárok na naší vděčnost.Na tom nemůže nic změnit pár desítek znasilnenych Němek na Osoblazsku.Na faktu,že Brežněv byl zkurvysyn to nic nemění.

3 hlasy

Rusové, nebo sověti? Ujasněte si to...!
Takže Rusové mají zásluhu na tom, že český národ přežil šest let Německé nadvlády? A co pro nás ti vaši Rusové celých těch šest let dělali?
Mají částečnou zásluhu na tom, že Němce zahnali zpátky do Německa, toť vše v tom kladném slova smyslu. Zbytek byla tragédie. Vláda komunistů, morální devastace národa. Vraždy, popravy a statisíce politických vězňů, následně okupace a normalizace. Kdo mohl, tak odsud utekl. Miliony pokroucených osudů v zemi, obehnané ostnatým drátem. Zaplať Bůh, že už jsou v prdeli...!

6 hlasů

Souhlasím zaplať pán Bůh že jsou v prdeli,přesto se domnívám že falšováním dějin se ničeho dobrého nedobereme.Bavíme se o jaře a létě roku 45.Vláda syfilitickeho Gottwalda,zločiny komunistů a následující morální devastace národa s tím nemají co dělat.Osmnáctiletý Rus který umřel někde u Brna nebo Ostravy za Stalina nemohl.

2 hlasy

Za Stalina nemohl, za své chování ano. Dopustil se znásilnění, sami Rusové ho zastřelili a domů přišel od věrchušky dopis, že hrdinně padl v boji. Vlastně mně už to nebaví, máme rozdílný pohled na svět. Není mi líto ani Němců, ani Rusů, obě strany se na nás provinily. A nemá smysl z toho střetu civilizací vytahovat osudy jednotlivců, rázem se i z vrahů stávají oběti...

2 hlasy

Co to meleš? V sovětský armádě za války sloužilo 35 milionů vojáků a podle tebe všichni někoho znásilnili? Podle tvý logiky každý americký voják střílel děcka ve Vietnamu nebo shazoval napalm na vietnamský vesnice, protože tohle se tam taky dělo ve velkym.

2 hlasy

Hnusná demagógia.
"Napísať Ruský teror vůči tuzemským ženám"
aby potom v tej istej vete bolo:
"kdy se sovětské jednotky stáhly z Československa."

Ruský alebo Sovietsky? Hádžete slovami ako sa vám zachce, hlavne zdôrazňovať to ruský.
Stalin Gruzínec, Chruščov Ukrajinec ale zlí sú Rusi.
Znásilnené sú Českoslovenky aby náhodou sa nanapísalo, že kolaborantky alebo Nemky. Veľmi veľa dobrej práce robili miestni udavači.
Na Slovensku nali Sovietské jednotky zákaz znásilňovať. Vojak ktorý to porušil, bol zastrelený.
Inak sa chovali ku nacistom a kolaborantom, inak ku nápomocnému, antinacistickému obyvateľstvu.

2 hlasy

To se divím, že na slováči měli vojáci zakázáno znásilňovat, když vy jako věrný spojenci Hitlera jste měli být považováni jako válečná kořist, právě tak, jako Němkyně.

0 hlasů

To víte, ty znásilňované ženy neměli čas zjišťovat národnost pachatele. Mluvilo to rusky a tak to byl Rus. Rudí komisaři těch provinilých vojáků zastřelili tolik, že je na místě otázka, kdo vlastně osvobozoval. Hroby rudoarmějců u nás jsou zřejmě plné násilníků a vrahů, kteří padli za svůj chtíč...
A ještě jedna otázka... Chcete snad říct, že znásilnění Němky byl menší hřích, než znásilnění Češky? To by ovšem byl rasizmus, je vám to jasné...?
A co Slovenky, občanky fašistického státu? Ty si to také zasloužily...?

4 hlasy

Řekl bych,že znásilnění Němky na jaře 45 byl v očích Boha menšíhřích.

1 hlas

A což teprv znásilňování žen v Korei a ve Vietnamu. Oproti hrdinným americkým vojákům byli rusáci úplní žabaři.

0 hlasů

Pane Motýle, to je od vás jasná protiruská propaganda na objednávku, kterou si tolik žádají hlavně členové TOP09, V zájmu vyváženosti vám předkládám dokument z roku 1945, jak se chovali "osvoboditelé" Plzně, dnešní glorifikovaní "ochránci míru":
http://ers.blog.cz/1503/jak-to-tedy-bylo-plzen-1945

1 hlas

V jednej a tej istej vete dokážu použiť Ruský aby v druhej časti napísali Sovietský pri nadpise o Rudé armáde.
Prečo nepíšu Ukrajinský? Poľský?
Poľsko 2x okupovalo Československo. 1938 a 1968.
Maďarsko tiež.
Nemci škoda slov. Ale o ich zverstvách sa už akosi nepíše.

0 hlasů

Rusové nás okupovali jednou a jejich vojáky jsme zde měli přes 20 let.Polští vojáci se chovali nejslušněji z okupačních jednotek

0 hlasů

A jaký názor máte na zvěrstva fašistů Slováků? Jak se dívate na likvidaci Židů na Slovensku a rozkradení jejich majetku Slováky. A co slovenský rasizmus vůči Maďarům?
Těch otázek je mnoho, nezávidím vám...

4 hlasy

Slovensko byl loutkový stát a byli rádi, když je Němci nechali alespoň dýchat. Dostali příkaz pošlete nám Židy a na nic se neptejte, tak to udělali. Bylo tam dost kolaborantů, jako všude v Evropě, ale dost Slováků stálo na straně Československa, od Gabčíka až po vojáky v 1. čs. armádním sboru, který bojoval po boku Rudé armády na východní frontě.

0 hlasů

Vyborna protiruska propaganda, jak je tomu v ceskych mediich zvykem. Zajimave, ze se nikdo nezmini o Evropankach, ktere casto znasilnuji pristehovalci - treba ve Svedsku, Anglii, ... Ano, bylo by to "politicky nekorektni". Proc je ale mozne nadavat na Rusy (nam etnicky a kulturne blizke), ale v pripade Arabu nebo Cikanu je to rasismus? To mi asi nikdo z multikulti propagandistu nevysvetli, ze?

2 hlasy

Vyborna protiruska propaganda, jak je tomu v ceskych mediich zvykem. Zajimave, ze se nikdo nezmini o Evropankach, ktere casto znasilnuji pristehovalci - treba ve Svedsku, Anglii, ... Ano, bylo by to "politicky nekorektni". Proc je ale mozne nadavat na Rusy (nam etnicky a kulturne blizke), ale v pripade Arabu nebo Cikanu je to rasismus? To mi asi nikdo z multikulti propagandistu nevysvetli, ze?

0 hlasů

No nevím, v německu rozhoděn ano, ale u nás .. no nevím. Moje Babička mi vyprávěla, jak nějaká ženská obvinila sovětského vojáka že jí ukradl hodinky a on velitel ho bez slitování zastřelil. Pak se ty hodinky našly ...

Tak že těžko říct, protože velitelé byli na svý podřízené opravdu drsní, jinak to za války taky nešlo.

1 hlas

Stalin pod přísnými tresty zakázal násilí vůči civilistům v Československu, navíc i sami sovětští vojáci pochopili z vítání obyvatel a z jejich jazyka, že nejde o nepřátelské Němce, takže ten článek je asi lživá propaganda, která zapadá do současné protiruské hysterie, možná si autor článku vybral několik případů, ke kterým pochopitelně mohlo dojít, a teď tvrdí, že se to u nás dělo běžně, i když šlo spíš o vyjímky. Možná se to stalo v německých oblastech v Sudetech, i když jsem slyšel i historky, jak sudetští Němci po válce prosili sovětské vojáky o ochranu před rozzuřenými Čechy, kteří se jim chtěli pomstít.

1 hlas

No tak vidíte... I ten zločinec Gruzínec Stalin to zakázal a přesto ti Rusové znásilňovali a znásilňovali. A pak jim věřte...

5 hlasů

Henexovi nenávist k Rusům úplně zničila život. Jejich pouhá existence ho dohání k šílenství. Celý den musí sedět na internetu a rozčilovat se nad těmi ruskými bestiemi, nad jejich nicotnou existencí. Dokud bude na světě alespoň jeden Rus, Henex nebude mít klid.

1 hlas

Jak se skácel, vypadly mu z rukávu...

1 hlas

bohužel ne, měl svých plnou ruku .. trofejních.

0 hlasů

Já vám to vysvětlím. Osvobodili nás Rusové a znásilňovali Ukrajinci.

3 hlasy

Bolšouni pozor! V Americe bijou černochy...

1 hlas

švýcarský historik Adrian von Arburg, by nám přál raději zplynování, no a mohl by se věnovat židovskému zlatu ve švýcarských bynkách. proč se takové kreténské jednostranné bláboly tisknou, ono jsou příčiny důsledky. A nebýt 2 sv války (za kterou nesou plnou odpovědnost GB, Francie a USA- nedodržením podmínek po 1 sv válce), tak se CCCP nikdy do Evropy nedostal ................

1 hlas

Motýl je borec, vždy ty komouše chytne za játra... :-)))

4 hlasy

Myslíte, že kdyby byl tento článek o tom, jak američtí vojáci znásilňovali české ženy, že by místní "protestanti" vytáhli na oplátku historická fakta o prasárnách sovětských vojáků...? :-))))))))))))))

4 hlasy

http://ers.blog.cz/1503/jak-to-tedy-bylo-plzen-1945

1 hlas

Přijde mi, že Bonifác Nejezchleba je v přímé linii potomkem minimálně pětice vojínů Rudé armády, od tádžika po litevce...

5 hlasů

Poláci říkali, že to byli Ukrajinci, protože se jednalo o ukrajinský front.

0 hlasů

Pokud se srovnává chování Američanů na Plzeňsku s chováním Rusů, pak si udělejme srovnání. Typický voják USA věděl co je vana a jak se používá sprcha, v batohu měl cigára, žvýkačky a nylonky. Typický ruský voják měl na každé ruce několikery hodinky, v batohu butylku a jak vyprávěli kutnohorští, kteří Rusy ubytovali, tak vojáci běžně pili z WC mísy. S kým asi šly ženy dobrovolně?
Osobně z ruské nekulturnosti viním jejich cary, kteří prakticky až do 20. století tam udrželi nevolnictví, na což navázal svým terorem Stalin.

6 hlasů

http://ers.blog.cz/1503/jak-to-tedy-bylo-plzen-1945

1 hlas

Ke konci války Rudá armáda masivně rekrutovala vojáky ve znovuovládnutých sovětských územích, tj. na Ukrajině, v Bělorusku, v pobaltských státech, v Moldávii, ti pak tvořili vysoké procento Rudoarmějců při závěrečném útoku na Německo, a taky se Němcům nejvíc mstili, protože jejich země okupovali Němci nejdéle. Rusové tvořili jádro Rudé armády v prvních letech války, v bojích u Moskvy, Stalingradu, Leningradu, Kurska, ale měli tak obrovské ztráty, že při sovětském útoku na Německo a při osvobození Československa tvořili vysoké procento sovětských vojáků už Ukrajinci. Tohle pochopitelně Motýl "zapomněl" v článku zmínit, takže zase jenom ten "ruský teror."

1 hlas

Takže tedy měli pravdu ti, kteří tvrdili, že nás neosvobodili Rusové, nýbrž Ukrajinci?

4 hlasy

Voják co bojoval u Stalingradu nebo Kursku, jedno jestli Rus nebo Ukrajinec, se podílel na osvobození stejně jako ten co o pár let pozděj dojel do Prahy nebo do Berlína.

A teď se hluboce zamysli, zatni pěstičky a zkus si ve svém mozečku vyjasnit co znamená "vysoké procento" a co znamná "všichni."

0 hlasů

Nás hlavně osvobodili Vlasovci, a to byl kdo? V západních Čechách Amerikáni (Paton), probleskli tady Vlasovci (2 dni) a pak přišli spojenci (Anglie + Evropa), pochopitelně mimo čoboláků. Ty vylezli až po válce, coby partyzáni.

1 hlas

Málokterý Rus, který bojoval u Stalingradu, či Kursku, dojel do Berlína. Většina jich zařvala, dílem rukou Němců, dílem rukou rudých komisařů. Do Berlína dojely čerstvé zálohy...
Sabio... Ty jsi nádherná ukázka demagoga...

3 hlasy

:-)))

2 hlasy

To jsem nepochopil.Vy vlastně souhlasíte s tím že znásilnování je v podstatě přirozený?
Taky vám bude jedno,až vaši paní pokud nějakou máte, vám ojede běloch,černoch ,muslim,eskymák nebo lední medvěd?

2 hlasy

Co tím jako chcete, vy bolševickej komiku, jako říct? Znásilňovali je tady vojáci Rudé armády. A je celkem jedno, zdali to bylo vocasem nějakýho tádžika, anebo vocasem rodilýho moskvana. Protože, kultura Rudé armády byla na úrovni nevzdělaných primitivů a velení taktéž.

5 hlasů

http://ers.blog.cz/1503/jak-to-tedy-bylo-plzen-1945

1 hlas

Sabio trpí obcesí a snaží se za každou cenu vyvinit Rusy z prasáren, které se děly. Zločiny páchl Gruzínec Stalin a žid Berija, Krym ukradl Ukrajinec Chruščov a Lenin byl agent západu. Rusové pouze osvobozovali, ale ukrutnosti páchali Ukrajinci. Nevím, jestli je tak hloupý, nebo jestli je šiřitel cilených desinformací. Asi obojí...

4 hlasy

http://ers.blog.cz/1503/jak-to-tedy-bylo-plzen-1945

0 hlasů

Chruščov byl Rus, který se Stalinovými čistkami souhlasil a tak byl dosazen do Kyjeva, kde čistky osobně řídil.

1 hlas

Henex je posedlý nenávistí k Rusům, většinu dne tráví trollováním na internetu šířením hloupých desinformací, snaží se za každou cenu dokázat, že dnešní Rusové můžou za každou prasárnu, kterou přikázali Stalin nebo Berija. To je smyslem jeho života. Kde doslovně píšu, že "Rusové pouze osvobozovali, ale ukrutnosti páchali Ukrajinci?" Zase další Henexova lež.

0 hlasů

Opravdu si nemyslím, že by za prasárny Rudé armády mohli dnešní Rusové. Ti mají na svědomí nové prasárny, tentokrát čistě ruské, již se nejde na nikoho vymlouvat...

4 hlasy

Mladí i staří komouši opět nezklamali.
Téma článku je jasné. O ženách ZNÁSILNĚNÝCH RUDOU ARMÁDOU. Šupity, honem převést "hovor" jinam, Toto téma se jim přece nehodí do "krámu".

7 hlasů

http://ers.blog.cz/1503/jak-to-tedy-bylo-plzen-1945

0 hlasů

Vzdyt to jsou prece potomci techto brutalnich znasilneni.

4 hlasy

No, myslim, ze Nemci vedou tak 11:1. Ti navic jeste po sobe v Rusku ci v SSSR "uklizeli a nikomu to nevadi. Druzi jsou Japonci. maji rekord, Na signal vystrel z pistole na namesti najednou znasilnili 10 000 Cinanek. Jeste nedavno 2 z nich zili, mluvila s nimi britska reporterka a velmi si to ti uz stari panove pochvalovali. Teda zilo jich asi vic, ale nekteri se k tomu nehlasili. Rus z bojove jednotky, ne vlasovec, pozor, ten byl pri udani za miste zastrelen. Amik v Cechach byl za akt prerazen, cernocha MP-ici na miste zmlatili. V Plzni , Krmicich a okoli, vcetne KV se takovych udalosti udalo nespocetne a nic :) Ono se neni cemu divit, deje se to i v miru. i v Cechach, v Indii to neni sexualni zneuziti, ale predvedeni sily nad druhym tvorem.

4 hlasy

Buďme trochu vyvážení.
Wikipedia: "Rape during the occupation of Germany", "Rape during the liberation of France", "Rape during the occupation of Japan".

1 hlas

Zajímalo by mne, zda-li se psychologický rozbor paní poradkyně prezidenta Ukrajiny, paní Iriny Frizové, dají použít i na hornické regiony ČR. Mohl by to někdo s odborných psychologickým vzděláním potvrdit nebo naopak vyvrátit? Děkuji.

0 hlasů

Jo,já rusáky nemusím ani omylem .Mě stačil rok,68! Aměl jsem jasno.

5 hlasů

Pletes si SSSR a Ruskou federaci. To z blbosti ci za penize ?

4 hlasy

CCCP neni Ruska federace, Rijnova revoluce byla v listopadu, Lenin se jmenoval Uljanov a valku proti nemeckemu fasismu nevyhrali Rusove ale Gruzinec Dzugasvili. Hosi, mate v tom peknej bordel:-)

4 hlasy

Příšerná diskuse! Ty vaše komentáře,jsou hnusný! A primitivní.

3 hlasy

Máš pravdu. Tvoje přítomnost to potvrzuje.

1 hlas


Z jiného soudku:...

Kádrování MADE IN KYJEV



... dopis, který kolegům zaslala vedoucí oddělení informační politiky administrativy prezidenta Ukrajiny a zároveň i poslankyně za Blok Petra Porošenka Irina Friz. Poznamenejme, že tato dáma je zodpovědná za informační zajištění činnosti současného ukrajinského režimu.

K dopisu přiložená analytická poznámka "Zvláštnosti mentality obyvatel Donbasu" názorně ukazuje, jak junta vnímá své spoluobčany, žijící na východě země. Hitlerovi a Rosenbergovi by se určitě líbil takový rozvoj teorie o "nadčlověku."

…Uvádíme ty nejzajímavější pasáže:

"Kolektivní mentalita obyvatel Donbasu se výrazně liší od mentality obyvatel ostatních regionů Ukrajiny...

Hlavním v mentalitě obyvatel regionu jsou silná paternalistická očekávání, hledání a přesouvání odpovědnosti za svůj život na symbolického "taťku", závislost, nesamostatnost, neustálý strach o vlastní životy a finanční situaci, respekt k "nadřízenému", "autoritě", ochota delegovat řešení svého vlastního osudu na jiné osoby, respekt k síle, tolerance násilí, kult autorit ... ".

"Vzhledem k nízké hodnotě života horníků, psychologické odolnosti k popáleninám a poraněním, nízké průměrné délce života se Donbas jako celek vyznačuje snášenlivostí k násilí, zobrazení zraněných a mrtvých. Region dokonce vykazuje i určitou posedlost násilím a smrtí, a také opětováním násilí… Vzhledem k malé náročnosti výrobních procesů a nízké průměrné úrovni vzdělání, sociální zaostalosti je jediným způsobem pro urovnání výrobních vztahů v dolech morální násilí administrativy směrem dolů. Nejdokonalejší obscénní jazyk, ponižování a okřikování jsou standardní metody řízení...

Vysoké riziko a touha přežít při nedostatečně vysoké inteligenci pro pochopení všech hrozeb a nebezpečí vlastního života vedlo ke slepé poslušnosti horníka vůči nadřízenému.Tato poslušnost, která vznikla v pracovním kolektivu, se rozšířila na úroveň všedního života, přešla do společenského života. Pochybnosti o vlastním rozumu vedou ke strachu z přijímání vlastních rozhodnutí, k neochotě přijmout odpovědnost za své jednání a rozhodnutí... ".

"Zločinný svět je úzce propleten do sociální struktury Donbasu. Populace má vysoké procento dříve odsouzených osob; nesouzení mohou zpravidla jmenovat několik lidí ze svého okolí, kteří byli za mřížemi. Drobné průmyslové krádeže, podvody nadřízených, nelegální obchod, obchod s drogami nejsou velkou částí společnosti odsuzovány, ale spíše mlčky vítány... ".

"Nejvyšší hodnotou pro obyvatele Donbasu jsou peníze. Protože donbaské obyvatelstvo se formovalo při nízké účasti intelektuálů, je možno tvrdit, že duchovní a kulturní hodnoty žádnou roli v životě obyvatele Donbasu nehrají. Obyvatelé Donbasu, orientovaní na zbožní produkci, nechápou hodnoty nehmotných aktiv - například vědomosti, technologie, zejména humanitních oborů, a považují je za pokus o "odhození", "podvedení", "oklamání". Intelektuálové nejsou zahrnuti do řad regionální elity, zachází se s nimi s despektem, platy těchto zaměstnanců jsou velmi nízké a autorita je nulová. Jediný způsob pro přežití je nahromadit materiální hodnoty. Předvádění vlastního blahobytu je měřítkem společenského postavení ".

Dokument končí následující závěry:

1. Jakékoli veřejné mínění na Donbasu je nestálé. Ti lidé, kteří jsou dnes zastánci nezávislosti, se zítra mohou považovat za zastánce Velkého Ruska nebo ukrajinských nacionalistů, v závislosti na okolnostech a na síle té či oné vlády. Vítězství žádné síly není konečné.

2. Státní orgány by měly na Donbasu vytvořit image, která bude imponovat místní komunitě: silná, až nemotivovaná krutost, ale spravedlivá, která se postará o každého občana, bude ho opatrovat.

3. Hlavním jsou pro každého občana na Donbasu ekonomické zabezpečení a ochrana života, překonání nebezpečí hladu a smrti, a také peníze.

Když vycházíme z kolísání hodnotové orientace, absence pevné morálky, lze dospět k závěru, že v budoucnu zůstává Donbas na dlouhou dobu pohodlným a příznivým prostorem pro vnější manipulaci. Stabilita bude záviset na tom, čí manipulace budou efektivnější."

http://www.novarepublika.cz/2015/03/kyberberkut-zverejil-dalsi-dokumenty.html

4 hlasy

Ale že to trefila, co...? Bohužel to Putin zjistil dřív...

0 hlasů

Principálové.. ZSSR, Rudá armáda a pak - ruský teror?? Vy ste telata, presstitúti x)) Hovädá sprostí.

Propaganda se musí šířit, protože Českou republikou projíždí americká army??? A s Američanmi predsa pôjdu Češky dobrovoľne a za dolary, že áno?

9 hlasů

Hele multikulti, ty sem evidentně nepatříš, tak si ty výlevy nech pro své soukmenovce. Přes čobolinu nejedou a my jsme pro tebe cizí stát.

1 hlas

O vás patrně zájem nebude, i kdybyste rozbila vlastní kasičku. Jo a mimochodem, přes slovač nejedou, takže, jednak ušetříte a zase vám na švába nikdo nešáhne.

3 hlasy

Koja je lovenský zázrak - slepice, která kokrhá.

0 hlasů

Rusové měli výmluvu, že to byla odveta za chování Wermachtu v Rusku.

Vojáci US Army podobně začali řádit již po vylodění ve Franci, a na nějaké výmluvy kašlali.

Rok 1945: Američané údajně znásilnili 190 tisíc německých žen

http://www.literarky.cz/civilizace/89-civilizace/19417-rok-1945-ameriane-udajn-znasilnili-190-tisic-nmeckych-en

8 hlasů

Dodávám:
http://ers.blog.cz/1503/jak-to-tedy-bylo-plzen-1945

0 hlasů

Neplect si Vlasovce a pravidelne ne ruske, ale sovetske jednoty.Za znasilneni byl vojak na miste zastrelen, meli prisny rozkzaz chovat se k civilum slusne. Mysli, ze se ani nepise, kolik zen bylo znasilneno v SSSR. tada pro nekdtere znalce je to v poradku. Amici meli v Plzni na Svetovaru, na Slovanech tabor, kam nahnali solidne vypadajici Nemky a hotovo. A nic. Taky zenske. Sally Selingova, zpevacka ? Jeji otec, cernoch, ji obcas neco alespon poslal. Ono nadavat na Rusaky a je moda, kdo nenadava, toho prazske kavarny odsoudi. Ja se jich , sovetu spravne nezastavam. Ale kdyby zapad (banksteri, jiste) neposlal Hitlera na Stalina, tak se nic nedelo.

6 hlasů

Ty němky si to nejspíš zasloužily, pravděpodobně sloužily i soukmenovcům.

0 hlasů

Četl jsem vzpomínky Němců z Berlína, když ho dobyli Rudoarmějci, a zkutečně docházelo k masovému znásilňovaní žen, dokud to Žukov nezarazil, ale jinak civilistům většinou nijak neubližovali, byl už konec války a velitelé se snažili vraždění civilistů zabraňovat. Mnohem větší hrůzu měli Němci ke konci války z anglo-amerického bombardování německých měst. Němky z Berlína, kteří přežili nálety i znásilnění tehdy říkaly, že je "lepší mít Rusa na sobě než Američana nad hlavou". Ono být zaživa upálen při náletu je asi velmi nepříjemná smrt. O teroristických náletech na německá a japonská města - několikrát zasáhly i české země - by v Týdnu taky mohli napsat článek.

10 hlasů

Němci a jejich spojenci z Ukrajiny,zavraždili v Rusku
během druhé svět.války zhruba 20 milionů občanů
ruské národnosti.Ztoho odhadem bylo asi 8 milionů
žen a dětí.Je smutné,že dnes 70 let po válce se ozývaji přeživsí nacisté a poukazuji na znásilnění
několika žen.Je to více než směšné.

11 hlasů

Zajímavý. Když Rudá armáda osvobodila Osvětim, tak to byli podle polských politiků "Ukrajinci", ale když nějací vojáci Rudý armády někoho znásilnili, tak se najednou jedná o "ruský teror", i když to mohli být třeba Ukrajinci, Kazaši nebo Gruzínci.

10 hlasů

Bonifac vas vsechny uda. Nebude vahat a zavola na 158. Proste soudruh destiny Cervenka se nezapre:-)

2 hlasy

Účel práva není trest, účel práva je náprava. Kdo to pochopí dřív než si pro něj spravedlnost dojde má vyhráno.

2 hlasy

Ilja Grigorjewitsch Ehrenburg veřejně v ruských novinách a rozhlase vyzýval k znásilňování a vraždění německých civilistů.

0 hlasů

Bohužel násilí plodí zase jen násilí. Němci vedli proti obyvatelům Sovětského svazu vyhlazovací válku, přes 27 milionů mrtvých, nebylo rodiny která by někoho neztratila, Židy stříleli do masových hrobů a Ehrenburg jako Žid to moc dobře věděl. Němci sklidili co zaseli. Přesto Rudoarmějci německý civilisty rozhodně nezabíjeli v tak velkém množství jako to dělali Němci na východě, maximálně na počátku ve Východním Prusku, pak se to zklidnilo a omezilo na znásilňování.

8 hlasů

http://zoom.iprima.cz/clanky/masakr-ve-vietnamskem-pekle-my-lai-postrilejte-vsechno-co-utika

"Až když jeden z příslušníků 1. čety, které velel poručík Calley, probodl bajonetem starého muže pracujícího na poli, vypukla panika a vraždění. Hned na začátku 1. četa obklíčila na 80 vesničanů, nahnala je do příkopu a tam na rozkaz poručíka Calleye postřílela. I když někteří vojáci odmítli Calleyovy rozkazy uposlechnout, rozpoutalo se peklo. Mnozí příslušníci čety začali střílet z kulometů a útočných pušek po všem, co se hýbalo a odpalovat do hloučků vesničanů i domů granáty z ručních granátometů M79.

Nezůstalo však jen u toho. Během dvou hodin, po které američtí vojáci ze všech tří čet roty C řádili v osadách Son My, došlo i na znásilňování, brutální mučení i zohavování mrtvých těl zavražděných vesničanů. V tom podle pozdějšího vyšetřování vynikl především poručík Calley a jeho muži, ovšem vraždění se účastnil například i velitel roty Ernest Medina. Došlo to dokonce tak daleko, že ženy při střelbě ukrývaly děti pod svými těly a vojáci je pak z pod jejich mrtvol po vzoru Calleyeho vytahovali a zabíjeli také. V druhé fázi pak vyhledávali všechny uniknuvší a poschovávané různě po osadách a povraždili je rovněž.

Přesně podle Medinových rozkazů pak dešti amerických kulek neunikl ani dobytek a veškeré domácí zvířectvo. Pak došlo i na ničení majetku, zapalování dřevěných domů, vyhazování do vzduchu hrází i studní. Podle pozdějších výpovědí příslušníků roty C se ukázalo, že v celé oblasti vesnic narazili jen na jednoho mladého muže, jenž by byl schopen udržet zbraň, a tři obyčejné lovecké pušky. Oběti tak tvořili starci, ženy a děti. Pokud někdo unikl řádění 1. a 2. čety, toho si našla v následujícím sledu postupující 3. četa, která dobíjela i raněné."

8 hlasů

... O ženách a mužích znásilněných armádou USA se taky mlčí tak si myslím že je to fer .
A nebo zase média rozjela nějakou skrytou kampaň proti Rusku ?

7 hlasů

Jakýpak "svůj pohled"???,že se rusáci dopouštěli těchto zločinů v daleko větší míře, než je v článku, je nezpochybnitelné. To ostatně odpovídá ruské mentalitě a "inteligenci". Je neuvěřitelné, že na tato ultrasvinstva upozornil příslušník jiného národa a čeští historikové jsou jaksi za bukem! Mělo by se o tom víc mluvit, aby české komunistky oslavující ruského vojáka Putina, věděli, co je čeká, až náš "bratříček" zase vstoupí na naše území!!!!!

6 hlasů

Ty se domníváš, že české komunistky budou znásilňovat ruské vojáky? Šílená představa... I pro rusáka...

1 hlas

http://ers.blog.cz/1503/jak-to-tedy-bylo-plzen-1945

0 hlasů

Fráno, nebudeš ty ten Josef Vrána? ... Píšete jak přes kopírák. Mimochodem, Policie bude pravděpodobně procházet tyhle diskuze a vybírat z nich příspěvky, které bude možno zapasovat do skutskové podstaty "Podněcování k národnostní nenávisti".

7 hlasů

O Redakci Týden.cz to prozrazuje, že je součástí širší strategie protiruského mediálního tažení. A osoby odpovědné za tématickou skladbu článků jsou přímo zapojené do protiruské kampaně, která je v plném proudu.

Kdybychom tu měli možnost s některými redaktory Tyden.cz přímo diskutovat, dost možná bychom se setkali s obdobnými "civilními" názory jaké tu s ostatními sdílí individua typu Henex, pn, portyč, Dvořák a další podobní ... trollové.

8 hlasů

Je to účelově vystavený článek. Součást propagandy, která používá všechny dostupné prostředky, aby udržovala emoční hladinu vůči Rusku v záporných číslech. Je to hra statistik, které sledují veřejné mínění, a toto jsou takové drobné kapky, kterými je to mínění tvořeno. Článek ke článku, a ve výsledku je z toho protiruská nenávist.

7 hlasů

bohužel toto není žádná propaganda ,ale je to pravda..znám to už dávno také z vyprávění od příbuzných na Slovensku ,, když jsem slyšela ty hrůzy, které se na dívkách ve Slovenských dědinách vojáci ruské armády páchali ,bylo mi z toho zle chovali se jako zvířata ..to nedělali ani Němci ,,

5 hlasů

Němci to nedělali, vždyť to byli přece spojenci, no a ármija je jako německé spojence považovala.

0 hlasů

http://ers.blog.cz/1503/jak-to-tedy-bylo-plzen-1945

0 hlasů

Němci a jejich spojenci z Ukrajiny,zavraždili v Rusku
během druhé svět.války zhruba 20 milionů občanů
ruské národnosti.Ztoho odhadem bylo asi 8 milionů
žen a dětí.Je smutné,že dnes 70 let po válce se ozývaji přeživsí nacisté a poukazuji na znásilnění
několika žen.Je to více než směšné.

7 hlasů

Slovensko, to je ta hodinách země, která vyhlásila Sovětském Svazu válku, a když byli Sověti na hranicích, zase se stalo Československem? No, s nepřítelem se prostě jedná o něco méně v rukavičkách... Jen tak mimochodem: jak se Slovenská Rychlá divise chovala na Ukrajině, to víte?

7 hlasů

na Slovensku bych napočítal desítky obcí a osad , které Němci vypálili a obyvatele pověsili na okolní stromy.

7 hlasů

Věřím, že článek je pravdivý. Propagandu spatřuji v načasování, kdy byl uveřejněný. Jsou to události staré 70 let, a nebyly-li již zapomenuty, mohou pouze přivodit nepříjemné vzpomínky. Ten článek nepřináší žádnou anebo téměř žádnou informační hodnotu. Jeho účel je právě a výhradně v dalším "vytažení nějaké té špíny na Rusko" ... a to je proč tu hovořím o propagandě. Protože je vmíchán do aktuálních událostí, a je používán pro hlubší psychologickou manipulaci. Dochází zde účelově k podprahovým spojením mezi událostmi tehdejšími a událostmi dnešními.

9 hlasů

Musis zavolat na 158:-)

1 hlas

Osobně vím o dvou ženách. První řekla, že si stěžovala u ruského velitele, ten nechal nastoupit jednotku a ta žena našla pachatele. Byl zastřelen. Druhá tu zná každý, Květa Fialová, u které to zanechalo psychické následky na celý život, to je vše co o tom vím,

4 hlasy

Ještě nějaký ten rok a historie 2.světové války bude přepsaná. Padouch se stane obětí a Rus padouchem.

8 hlasů

Rusko spolecne s nacistickym Nemeckem, ale o 3 tydny pozdeji, jak bylo ve smlouve sepsano v srpnu 1939, zaclo 2. svetovou valku.

Nemecko s Ruskem zaclo nestrasnejsi valku dejin.
Rozdelili si Polsko a tim vytvorili fundamenty pro svuj vlastni pozdejsi stret.

4 hlasy

Poláci využili obsazování Československa Hitlerem a okamžítě vojensky obsadili Těšínsko,na základě paktu s Německem.

1 hlas

Lustigu, touhle debilitu vlastně jen dokazuješ, že jsi havloidní bastard, a kdoví jestli ne Downův Schwarzenberg... Nebo obé...

6 hlasů

Z toho si nic nedelej, bolsevici jako Lustig lhali vzdycky. Ted se tvari, ze v Mnichove nikdy nikdo nebyl :-))))
V Mnichove si "Mocnosti" rozparcelovaly CSR a bez mrknuti oka vypovedely spojenecke smlouvy.
Zaroven pres namitky SSSR, Anglie a Franci podepsaly SPOJENECKOU SMLOUVU s Hitlerem. Ta znamenala, ze pokud by se CSR branila, novi "spojenci" by sli Hitlerovi pomoct.
To je rok 1938.
A proto to nackove typu lustig neradi slysi :-)))))))))))

2 hlasy

Musí to být buď potomek znasilnene Sudetské Němky z Osoblazska,pak ho chápu že má na Rusy pifku anebo je to blb jedoucí na protiruske vlně a žádná špína vržená na Rusy není dost špinavá.Je to prostě tak že hrůzy Německého fašismu navěky převažují hrůzy Sovětského bolševismu.

10 hlasů

Jak bylo později zjištěno samotnými Rusy,šlo o ženu velitele koncentračního tábora v Osvětimi.Jenomže znásilnění uskutečnil
ukrajinský voják z řad banderovců,kteří bojovali na straně Němců.
Banderovci se dopouštěli brutálních vražd i na českých občanech.

3 hlasy

Opačně je to správně ! Bolševismus zanechal po sobě mnohem více mrtvých než německý socialismus.

1 hlas

Nacisté tu zanechali asi tak 300 000, ruští bolševici kolik?

2 hlasy

Pane Motýl měl byste se stydět. Jsou určité meze slušnosti a férovosti které by se neměly překročit. Vy jste je překročil. Hanba vám a vám podobným prostitutům.

30 hlasů

Další blbec, který žije v rudých iluzích a nechce si připustit pravdu...

4 hlasy

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Tvuj slovnik prozradil hloubku tve duse a siri inteligence:-)

3 hlasy

Víte v čem spočívá inteligence?

0 hlasů

I v té americe mají RT, která je protiváhou globálně laděnému mediálnímu mainstreamovému orchestru. My v České republice takovou protiváhu nemáme a postrádáme. Asi právě proto jsme se umístili mezi zeměmi vůči Rusku nepřátelskými na tak vysoké příčce. Uniklo to našim zrakům, avšak prostou skutečností zústává, že tu "proruský" mainstream jednoduše absentuje. Kam se člověk podívá, tam čte prakticky výhradně přepisy centrální propagandistické kanceláře, která si říká ČTK.

7 hlasů

Jo jo, RT placena a rizena Kremlem. Nezapomen mne udat, soudruhu:-)

1 hlas

Jo, asi proto je to jediná televize, která v USA vysílá pravdu ...

https://www.youtube.com/watch?v=2rr2bwYL2fM

2 hlasy

Copak ti rekli pekneho na udavarne?-)

1 hlas

To bys chtěl výsledky moc rychle. Však tu k nenávisti k Rusku veřejně podněcuješ několik let, to bude dlouhé vyšetřování, než se projdou diskuze, ve kterých si psal svoje nenávistné výlevy. Nebuď tak hrr. Dočkáš se.

1 hlas

Jo válka dělá z lidí dobytek a to z lidí všech národností . Náhodou jsem nedávno četl článek o chování českých vojáku ve službách císaře pána v prvním roce světové války v Srbsku. Co mě vadí je snaha o přepisování dějin o pokud budeme pokračovat skončí to představou o spokojeném životě českého národa pod ochranou velkého přítele Adolfa a o Rusech kteří nám tuto štasnou dobu přerušili. Pokud se téma ruského vojáka v druhé světové válce objeví v tisku tak pouze v souvislosti znásilnění nebo potopení lodi plné civilistů atd .

6 hlasů

Akce budí reakci. Je zde příliš mnoho těch, kteří žijí v iluzích a adorují Rusy a Rusko. A tak je samozřejmě i větší odpor proti Rusku. Česko je také prolezlé ruskými agenty, nevím, proč zrovna na nás mají takový zájem. Asi cítí příležitost a domnívají se, že zde najdou živnou půdu pro svou ideologii...

4 hlasy

Česká republika byla vyhodnocená jako třetí, vůči Rusku nejvíce mediálně nepřátelská země. Není vůbec s podivem, že i mainstream středního rozsahu a dosahu je součástí širší protiruské propagandistické fronty. Kdo by chtěl číst informace obsahově i řazením nezaujaté, musí se chtě nechtě obrátit na menší, tzv. alternativní servery, které si vedle unizono protiruského mainstreamu pomalu a vytrvale hledají své pravidelné čtenáře.

3 hlasy

Mezi Rusy bylo spousta primitivu,zrovna tak jako mezi Němci.Pravdou je,že Ruský voják za znásilnění,nedejbože vražduČešky riskoval život,zjistil li to jeho nadřízený a nekryl ho,zastřelil ho většinou na místě.Pravdou je že pro Němky takové omezení neplatilo.Onen Švýcar je zřejmě idiot a neví o co tenkrát šlo.

5 hlasů

Říká vám něco jméno Ilja Grigorjewitsch Ehrenburg ? Svině která vyzývala ruské vojáky k znásilňování a vraždění německých žen a dětí. Dělal to naprosto oficiálně v novinách a rozhlase.

0 hlasů

Nemusí být nutně idiot, dívá se na to ze svého pohledu...

1 hlas

Bohužel,z českého pohledu to musí být idiot a nebo německý šovinista.

1 hlas

Jeden by nevěřil, jak dovedou někteří jedinci druhu Homo klesnout. Slovo sapiens jsem vynechal úmyslně.

3 hlasy

To jsi vynechal správně, protože ty rozhodně "sapiens" nejsi...

1 hlas

Není tajemstvím, že redakce se podílí na protiruské propagandě, a když v diskuzích začne její trollí vojsko dostávat na frak, tak se "úplně náhodou" rychle vytasí s nějakým tím "aktuálním" článkem o dalším ruském zvěrstvu.

3 hlasy

Proste malej rudej mongolskej muzik nemel normalni sanci si hrknout, tak to muselo jit po zlym.

2 hlasy

Asi těžko je možno srovnávat dobu války s dobou dnes. Vojáci na všech stranách jsou po nějaké době v ať Rus, Němec nebo Amík. Chlapy se začnou chovat i v důsledku toho co vidí a jak strádají jako zvířata. Vždyť mnohdy život za dne na den kdy nevíte jestli budete když se probudíte a vstanete, za hodinu živ. Je to přežívání ze dne na den, z hodiny na hodinu. A tak, utrhni co můžeš, užij si teď. Mnohdy jim ženy samy padaly kolem krku a tak ve velké euforii často docházelo i k pohlavním stykům. Pěkně děkuji, muselo to být dost eklhavt. nemytí špinavý a páchnoucí vojáci, vesměs zavšivení a i různě nemocní. Nelze se tomu divit. Užili si svoje. Těžko si to můžem představit.

3 hlasy

Pravda pravdoucí. Ve válce se dějí věci. A proto NE válce, NE odhodlání válčit, NE provokovat, NE "ramenatým" dragounům.
Když nás někdo napadne - Braňme se se vší vehemencí a společným úsilím.

4 hlasy

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Motýl nezjistil nic víc než to, že o znásilňování žen za druhé světové války toho historici u nás, ale ani v západních zemích moc nepsali. O vojácích Rudé armády se to však od konce války říkalo. Přitom se však na druhé straně vytvářel falešný dojem, jakoby američtí vojáci a ostatních spojenců byli samí svatouškové, kteří při dobývání Německa rozdávali kolem sebe jen čokoládu a květiny. Nebylo tomu tak. V podstatě se chovali stejně.

9 hlasů

V podstatě pane Kadlec nemluvíte pravdu. Chovali se naprosto jinak, než hordy z východu.

2 hlasy

Chovali se stejně? To není možné. Rus znásilňoval a americky fójak, tobry fójak - ten měl v jedné ruce bibli a v druhé krucifix a šířil slovo Boží.

1 hlas

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/americti-vojaci-znasilnili-ve-francii-14-tisic-zen/

5 hlasů

To je malo. Musis pritlacit.

1 hlas

Americani meli cokoladu, zvejkacky, cigara, takze si baby mohli koupit. Nemuseli je znasilnovat. Rusove meli velke kulove a navic velka cast z nich vzhledem prozrazovala svuj puvod. Takze jediny zpusob, jak si hrknout, bylo znasilneni.

5 hlasů

Někdy v říjnu 2014 vyšla v Německu kniha historičky Miriam Gebhardtové „Als die Soldaten kamen“ (Když přišli vojáci) , ve které její autorka se vrhla na Als die Soldatentéma, které bylo nejen v Německu ale na Západě do jisté míry tabu. Server časopisu Die Spiegel píše o tomto problému článek pod názvem „Byli američtí vojáci horší než sovětští?“. A hned v úvodu podtrhuje skutečnost, že o amerických vojácích se tradovalo, že byli v poválečném Německu vždy oblíbení a ctilo je dobré vychování. Přichází však šokující informace ze jmenované knihy, že američtí vojáci ke konci války znásilnili až 190 tisíc žen. Der Spiegel popisuje podobně příběh jako The Gaurdian, v tomto případu se však jedná o americké vojáky. Scéna se odehrává ve vesnici Sprendlingen poblíž Rýna.

6 hlasů

Německo jsem kvůli výlučnosti statutu poraženého agresora nechtěl zmiňovat. Článek je o znásolňování českých žen, tedy žen z národa spojence, ale budiž, až 190 tisíc znásilněnch Američany je marginální počet proti až 2 mio znásilněných němek Rusy.

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=106687768

2 hlasy

Rozumím. Já jsem reagoval jen na kritiku portyče a přání pn. Jinak na znásilnění 2 milionů něm.žen by tehdy amer. vojáků bylo nejspíš málo.

2 hlasy

Nechápu, co koho nutí reagovat na toho blba np jakýmkoliv rozumným způsoben. Je to úchyl a chlív , nevím zda si dělá srandu nebo to myslí vážně.

2 hlasy

V pripade nekterych zdejsich rusomilu dokonce doslo k znasilneni jejich dedecku a prapradedecku. V pripade Boniface dokonce doslo k oplodneni dedecka a nasledne stastne udalosti:-)

3 hlasy

Každý Čech by měl mít správně cca 500,- srážku z platu, na podporu NATO. Jsme nejmíň spolupracující člen, této jediné organizace, která nás může ochránit před ruskou agresí..

4 hlasy

No on ten příspěvek by měl být diferencovaný. Podle toho jak se kdo cítí ohrožený. Kupříkladu kníže Karel má obavy velmi, velmi velké tak by jistě jako příspěvek dal Orlík.

3 hlasy

Daně se také naplatí podle toho, kdo se jak cítí..

1 hlas

Míra by jako příspěvek dal svůj "stínový" domov- hrad Mírov a všechno co získal svoji poctivou prací ve službách státu.

3 hlasy

osvobození v roce 45, byla násilná okupace.

Motýl se definitivně zbláznil.

2 hlasy

"V Česku pořád neradi slyšíte, že to nebylo jen osvobození, že šlo zároveň i o násilnou okupaci," podivuje se švýcarský historik Adrian von Arburg ...
Motýl? Zdá se, že pláčete na špatném hrobě.

2 hlasy

Švýcarský historik Adrian von Arburg ... se podivuje? I historik někdy zblbne. Totéž jsem někde četl a nedočetl od toho bývalého mluvčího Klause a nyní novináře, tuším, že se jmenuje Klvaňa, tak nějak. Podle nich nás Stalin při boji s německým fašismem patrně oblafl. Jim nic neříkají dohodnuté sféry vlivu už v průběhu války. Bylo mi divné, že by se něco takového zrodilo v jeho hlavě.To není nové poznání, to je tendenční falzifikace dějin. Překroutit a přepisovat dějiny při změně režimu není zase tak velký problém.

3 hlasy

Bydlela jsem 16 let po válce nějaký čas v Plzni. Nevěřili byste, co černošských patnáctiletých dětí tam člověk potkával. Myslíte, že všechny ty jejich matky padaly na záda před US Army dobrovolně? A co ty bělošské, ty nebyly tak nápadné.....

7 hlasů

Je zvláštní, že jako žena nerozeznáte rozdíl mezi dobrovolností (byť někdy třeba "za lančmít a silonky") a hromadným znásilněním.
To je ten rozdíl kulur Ameriky a Ruska.
Spíš si tak říkám, jestli zdeší rusofilové nejsou právě ti "potomci Rudé armády", mentalita by tomu odpovídala.

3 hlasy

http://ers.blog.cz/1503/jak-to-tedy-bylo-plzen-1945

0 hlasů

*kultur

0 hlasů

Radeji nam matko napiste, jak jste volne a svobodne jezdila pred r.89 do osklive kapitalisticke NSR a vas manzilek si tam kupoval pornocasopisy:-)

3 hlasy

Zato teď si je můžete svobodně koupit tady, tak si jich pár kupte, třeba vás to konečně uspokojí a bude od vás chvíli pokoj.

3 hlasy

Co si bolsevik nevymysli na obhajobu sveho nabozenstvi :))))).....byli hezci nez ty ? .. meli rifle z ameriky ? a zvejkacku ? :)))))

3 hlasy

Lustigu, žalovat se nemá, ale hlásit se to musí: Kousek níže o tobě psal pan Novák interesantní příběh. Je to pravda? A co si tím Lustigu teda sledoval?

4 hlasy

Chovej se k dámě slušně, čuně jedno.

2 hlasy

Je s podivem, že existuje řada daní (př. ekologická daň), ale na zbrojení daň není ačkoliv neustálé válčení a rozbíjení ve světě nadělá nejvíce škod a utrpení. A dnes, ne v někdy snad v budoucnu.

2 hlasy

Ano. Bezesporu k tomu došlo, jakož i k násilnostem a zlodějnám. To bohužel k válkám jaksi patří - voják v boji rozhodně není rytířem či gentlemanem. Příkladem z poslední doby jsou vojáci Ukrajinské armády, kteří unikli z Dobalceva.
A proto NE válce, NE provokacím a omezit výdaje na armádu. Kdo má armádu válčí nebo alespoň má zájem válečné investice jakkoliv zhodnotit.

4 hlasy

Bylo by řešením zavést na "výdaje na válku" daň, kterou by šlo na účet OSN. A z takto získaných prostředků by se napravovali válečné škody. V současné době by to pomohlo řešit problém muslimských běženců - ne v Evropě, ale pomoci jim doma.

2 hlasy

Je sice pravda, že ruští vojáci při "osvobození" znásilnili desetitisíce českých žen, ale dělali to s láskou...

6 hlasů

Henexi!! Lzes a kecas!! a s panem Motylem oba propagujete lzi. Moji matce v 1945 bylo 16 let, tetam priblizne taky tolik. Nesnasely komunisty a samozrejme SSSR taky. Ale nikdy jsem od nich neslysel, ze by je vojaci z SSSR obtezovali nebo dokonce chteli znasilnit. Ani jednou se nezminily, ze by se neco stalo jejich kamaradkam. Za neco takoveho by vojaci dostali trest smrti. Takze, ty a pan Motyl by jste konecne mohli odletet.

7 hlasů

No jasně... Tvoje tety Marfuša a Kaťuša jim daly dobrovolně, protože byly Rusky. A zrovna o tom budou nějakému puberťákovi vykládat...

1 hlas

Vyborne, vyborne Henexi! a co na to pan pn pn ?,vsem znamy pod krycim jmenem "zlaty rubl" ?

2 hlasy

Historici o tom nic nevedi ale Mr. Motyl zna historii Rude Armady na 100%. A co historie o kterych historici pisou? Na priklad: SS Litevsky Detsky Koncentracni Tabor v Salaspils, kde nacisti z Litvy zavrazdili pres 50000tisic malych deti nebo o dalsim masakru 60000tisic litevskych zidu od Litevske SS. O tom vsem historici pisou. Taky pisou o jatkach v Polskem koncentracnim tabore Tuchola kde Polaci popravili 70000tisic Sovetskych vojaku a dalsich 30000tisic schvalne nechali vyhladovet k smrti. O tom vsem pane redaktore historici pisou.

4 hlasy

Tady se zaměňují příčiny a důsledky. Pro toho historika dějiny začaly vstupem Rudé armády na území ČR. Mimochodem Protektorát Čechy a Morava by mu mělo něco říkat. Rudá armáda přišla do ČR vyhubit Nacismus. Vždy je důležité s položit otázku, kdo začal. Pro mnoho sudeťáků dějiny také začaly až 10 květnem 1945. Co bylo předtím, se nepočítá.

4 hlasy

Vždy když je válka, tak se mísí krev. Jenom blbec si myslí, že američané v korejské a vietnamské válce neznásilňovali a nezabíjeli.

3 hlasy

Blbec je ten, který nechce ten obrovský rozdíl mezi americkými vojáky a ruskými rudoarmějci vidět. Já poznal obojí.

0 hlasů

Válku nepamatuji,ale rok 68 ano.Tehdy těch vypatlanců zde napochodovalo přes půl milionu..Děkuji nechci ! Díky Bohu že jsme v NATO !

5 hlasů

Nejmenovaný zdroj se nechal slyšet, že Lustigovi tenkrát bylo 45, a v přestrojení za ženu a předstíraje opilost se producíroval tam, kde se vyskytovali rudoarmějci.
Je to pravda? A pokud ano, co tím sledoval? To se asi nikdy nedozvíme.

10 hlasů

Novaku, nepis takove hovadiny, tim jen podtrhujes, ze jsi menecenny , primitivni cesky blb, tak uz to nedelej.

5 hlasů

Lustig, no , me ses zdal davno podezrelej.. Beran, a zid ktomu,, no musis kvuli svemu puvodu hrozne- ikdyz zaslouzene trpet..

2 hlasy

Lustigu a je to pravda?

2 hlasy

Ano, pro hloupe a Duverive je to pravda :))))))

2 hlasy

A ty jsi se hňupe narodil kde?

0 hlasů

To se mozna nedozvime, ale s presnosti vime, ze se jeden sympatizant Putina jmenem Reneee obleka do damskeho spodniho pradla a maluje se cervenou repou a vzpomina na krasne chvile v obeti sovetskych, docasne umistenych vojaku.

6 hlasů

...to je zase nesmysl, vyjímečně se něco možná stalo, viz. Fialová, ale spíše podle pamětníků se chovali moc slušně

2 hlasy

Jo, nějak tak to určitě bylo. Moji tetu a strejdu Rusové zcela výjimečně přejeli tankem a zabili je. Oba dva to pochopili...

7 hlasů

Ještě dodatek, aby obraz byl ucelený. Stalo se to na mostě mezi Brandýsem a Mladou Boleslaví. Šli na procházku a v kočárku vezli své malé dítě, mého bratrance. Ten spadl i s kočárkem do řeky a lidé ho vylovili. Občané Brandýsa a Boleslavi tenkrát uspořádali velkou sbírku a poměrně vysokou částku uložili na zvláštní účet, který měl sloužit k výchově mého bratrance. Po převratu v roce 1948 komunisti tento účet zvláštním výnosem zablokovali a při měně zcela znehodnotili...
To je jen jeden z mnoha důvodů, proč já Rusy a komunisty naprosto miluji...

4 hlasy

Možná to auto řídil ožralý Rus, a možná ho řídil ožralý Ukrajinec nebo Tatar. Možná kdyby nebylo německý invaze do Čech a poté do Sovětského svazu, tak by se to nikdy nestalo. Ale Henex má dnes po 70 letech dobrý důvod nenávidět Rusy a fandit všem co jsou proti nim, ať jsou to Tataři nebo nacionalističtí Ukrajinci. To je panečku logika.

1 hlas

Tak zaprvé: Lžeš až se ti od tvé nechutné prolhané tlamy práší jako obvykle.
Za druhé: I kdyby se něco podobného opravdu stalo, tak by to rozhodně nebylo úmyslné, ale jednalo by se o nešťastnou náhodu.Mimochodem daleko horší je, když někoho smete z chodníku nějaké ožralé nebo zfetované prase což je v současné době jev naprosto běžný.

4 hlasy

Vždyť píši, že to bylo zcela výjimečně. Byli ožralí jak prasata, což zase výjimečné nebylo. Lidé potom dali na mostní zábradlí pamětní desku, ale komunisti ji odstranili...

1 hlas

Michal Sabio 22.03.2015 14:37
*ukrajinští vojáci
*banderovci okupované části Donbasu
*banderovské okupanty
Už jen tyto výrazy svědčí o tom, co jsi za hovado...
Možná, že budou mít Ukrajince stejně rádi, jako moje rodina Rusy...

1 hlas

Před pár dny ožralí ukrajinští vojáci přejeli mámu s děckama v banderovci okupované části Donbasu. Není to dle Henexe další důvod, aby místní z hloubi duše nenáviděli banderovské okupanty a ta nenávist jim vydržela po celé generace?

1 hlas

Bože, ti redaktoři v Týdnu jsou ale sráči. Lekli se vlastního výstižného nadpisu u článku o Lavrovovi a tak ho raději změnili. Teď je to takový nic neříkající výblitek.

3 hlasy

Česká republika je v šedé zóně nečitelnosti. Zatímco Bohuslav Sobotka se snaží vystupovat proevropsky, Miloš Zeman stojí na straně Ruska. Nikdo neví, co chceme a kam patříme. Zda sdílíme stejné hodnoty jako západní Evropa nebo zda nám unie a její členské státy nemohou věřit, protože jsme podobně jako Viktor Orbán trojským koněm Moskvy.


říká Jiří Přibáň (48), který vyučuje sociologii práva na univerzitě v britském Cardiffu.

Laska k Rusku prisla s ruskymi spermiemi :)

5 hlasů

Koho zajímá nějaký blb z nějaké univerzity? A navíc, ČR je čitelná. Politici lezou západu do řiti a většina lidí je na straně Ruska. Bylo krátké období po r. 89, kdy to bylo jinak, protože nám naslibovali modré z nebe. Potom všechno rozkradli. Pod vedením Havla lhali: "Do žádného paktu nepůjdeme..." ..."komunisté vás straší nezaměstnaností, nic takového nebude....". Lidé už mají těch lží a zlodějin plné zuby.

8 hlasů

Koho zajímá nějaký papírový aligátor? Ostatně, dobře sis vybral, aligátor je poměrně tupé zvíře...

3 hlasy

Jenomže má vyšší IQ nežli ty, Hemenexi!

0 hlasů

"většina lidí je na straně Ruska" Možná většina dobytků.. Ale i ti mají nárok na život.. Naštěstí je ČR členem NATO a EU!!!

3 hlasy

No do Boha, tisíce znásilněných žen.Tak tomu nemůže Motýl věřit ani Yevrjej Lustig. Nepocháziš taky od nějakého mongolského vozataje.(I)

9 hlasů

Was soll ich dir erzählen, Boby. Ich bin zur Welt gekommen, da haben die russische Mongoloiden ihr Sackerl bereits entleert gehabt.

2 hlasy

Ze tvuj dedecek pracoval pro NKVD a pri osvobozovani Ceskoslovenska "si ulevil"?-)

2 hlasy

Konstatuji suse, intelektualni sila ceskeho naroda je cim dal slabsi :)))... mozna prave kvuli tomu, co pisou v clanku :))))

3 hlasy

Jen jestli tebe neucmrkl nějaký mongolec, dle IQ to na to vypadá.

1 hlas

Mongolec ?... chtel jsi rici sovetsky vojak rude armady :))

2 hlasy

Radši piš jenom německy, ať to tady omylem nemusí nikdo číst.

0 hlasů

Nechápu, proč mi admi neustále maže následující příspěvek. Asi proto, že píšu, že redaktoři Týdne jsou hlupáci, ale to zjevně jsou Ale asi to neradi slyší. Takže svůj diskusní příspěvek sem budu vládat stále. není to nic rasistického, xenofobního. Tak proč to mažete. Asi proto, že jste prostě hloupí. Současně nafoukaní a ješitní.

Další nadpis Týdne svědčící o malé inteligenci a znalostech jeho redaktorů. Jaké "zvěrstva"? Jestli někdo páchal nepopsatelná zvěrstva, tak to byli nacisté, němečtí vojáci. Snad každý sovětský voják měl v rodině někoho, koho Němci zabili, popravili, mučili, vypálil jim dům, znásilnili. To, co Němci a jejich spojenci včetně Ukrajinců a Pobalťanbů spáchali v Sovětském svazu, se ani zbla nedá srovnávat s tím, co poté, když hnala nácky na Západ, dělala Rudá armáda. Kdo seje vítr, sklidí bouři. Týden se jen opět snaží využít poměrně běžnou válečnou praxi ve všech armádách ke kampani proti Rusku a Putinovi. Hnus.


Další nadpis Týdne svědčící o malé inteligenci a znalostech jeho redaktorů. Jaké "zvěrstva"? Jestli někdo páchal nepopsatelná zvěrstva, tak to byli nacisté, němečtí vojáci. Snad každý sovětský voják měl v rodině někoho, koho Němci zabili, popravili, mučili, vypálil jim dům, znásilnili. To, co Němci a jejich spojenci včetně Ukrajinců a Pobalťanbů spáchali v Sovětském svazu, se ani zbla nedá srovnávat s tím, co poté, když hnala nácky na Západ, dělala Rudá armáda. Kdo seje vítr, sklidí bouři. Týden se jen opět snaží využít poměrně běžnou válečnou praxi ve všech armádách ke kampani proti Rusku a Putinovi. Hnus.

6 hlasů

Ty to opravdu nevíš? Tak to asi nebudeš dost chytrý...

2 hlasy

Na důkaz přátelství zpečetěného krví je dne 23.9.1939 vykonána společná Sovětsko-Německá přehlídka v Brestu Litevském, kde bratrsky defilují jednotky nacismu a komunismu pod fábory s hákovým křížem, a srpem s kladivem. Za Německou stranu, slaví společné přátelství a vítězství generál Heinz Guderian. Za Sovětské přátele se družby účastní soudruh generál Krivošejn.

Polští důstojníci zajatí bolševickou Rudou armádou jsou povražděni v Katyni. Začíná období teroru. Jak toho třídního - komunistického, tak toho rasového - nacistického. Miliony lidských bytostí jsou těmito ideologiemi bez milosti vražděny, nebo se stávají jejich otroky.

Německým nacistům jsou vydáváni uprchlíci a židé. Sovětská NKVD předává Gestapu osobně ty, o které má eminentní zájem. Vlaky s ropou, manganem, uhlím, dřevem i s obilím, pomáhají udržet nacistický válečný stroj v chodu, kdy v cestě stojí již jen Velká Británie.

4 hlasy

USA také byly se Sadámem kámoši a jak to dopadlo.

1 hlas

A já furt, kde se u nás bere tolik komoušů. Ta genetická vada je dědičné zatížení po ruském "osvobození"...
Je zajímavé, jak ta rudá sebranka nedokáže diskutovat k tématu. Jak jim něco nejde pod nos, tak začnou odvracet pozornost někam jinam...

7 hlasů

A dědečkovi Lustigovi a Pn Pn doporučuji k přečtení Rozhovory s Američany.U toho budou
chrochtat blahem.

4 hlasy

Debata je o znásilňování českých žen ruskými vojáky. Diskutujte prosím k tématu...!
Zdá se, že vám by se to asi líbilo a dala byste celé rotě, včetně atamana...

6 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Chápu Potocká... Tebe asi Rusové vynechali, protože vypadáš jako chlap...

4 hlasy

Nebyla jsem ještě na světě,ale tebe určitě nevynechali,dle tvých příspěvků to pro tebe bylo nezapomenutelné.Kup si Indulonu a těš se,až přijedou ti praví osvoboditelé od východu - amíci.

1 hlas

Takže mladá a blbá, to vše vysvětluje. Tak proč tady do toho kecáte, když je to pro vás historie...?

1 hlas

Na rozdíl od toho, jak zvěrsky se chovali Němci v SSSR, se rudoarnějští vojáci chovali v Německu poměrně rytířsky a velkoryse. Kdyby se chovali jako Němci, tak by vyvraždili polovinu Němců. Také západní vojáci v Německu znásilňovali, znásilnili stovky tisíc žen. A jestli tady někdo srovnává ruské a americké vojáky na frontě, tak je naprostý dějepisný trotl. Ruskému vojákovi mnohdy nacisté vyvraždili celou rodinu, manželku, děti... Byl zázrak, že Rusové neudělali Němcům totéž. Ruský voják byl hladový, často mizerně vyzbrojený. Naproti tomu Amíci jeli do Evropy bojovat bez nenávisti k Němcům, téměř nikomu z nich Němci nic neudělali. Amíci měli hojnost všeho,batohy plné konzerr, cigár, coca-coly a nylonek, takže jim mnoho němek lezlo do postele samo. Rády se nechali "znásilnit".

4 hlasy

A co Katyň....soudruhu ?

2 hlasy

Co Katyň? Rudoarmějci tam opíchali polské lampasáky?

1 hlas

A co polskej Tuchola?

0 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Soudruhu, zapomněl jste na masary indiánů. Ale vzhledem k tomu, že nemáte na můj příspěvěk žádný věcný argument, tak to znamená, že obsah mého příspěvku je naprosto správný. Jen se snažíte taktizovat a manévrovat. Ale to je u zdejších postbolševiků horších bolševiků běžné.

4 hlasy

Motýl zde nevědomky prozradil původ zdejšího génia a bavice npnp.Je to zcela určité potomek mongolského vojáka, který znásilnil po válce dědovi kozu a toto je výsledek genetické mutace.Muzik s vodnatnou hlavou, který si říká np np, a k radosti zdejších diskuteru si zde léčí svoji vrozenou debilitu.😂

7 hlasů

Nějaký komunistický stařec se v ukrajinské televizi se holedbal a naparoval, jak v srpnu 1968 při rudé okupaci Československa coby sovětský voják zastřelil Čecha, který po něm hodil kamenem. Mimochodem to byl příznivec prezidenta Janukovyče, takže je vidět, jaká ho podporuje chátra. Rudá! Ale o to nejde.


https://www.youtube.com/watch?v=mhDQwl8csCs

Uz se tesim, jak mistni bolsevicka luza bude tvrdit, ze to byl obcan SSSR, a tedy Ruska. V zadnem pripade Ukrajinec :-))))))

1 hlas

Byl to sovět, tohoto času na Ukrajině...
A ty jsi sovět, tohoto času v Čechách...

3 hlasy

Kamarad Janukovyce, ktery je kamarad Putina, ze?-)

3 hlasy

Udržet disciplinu frontových vojáků bylo velice obtížné.Pravda je,že byly případy znásilnění,ale vyskytly se případy,že provinilí vojáci Rudé armády byli za tento čin popraveni.

5 hlasů

To je pravda. Značná část "padlých" osvoboditelů bylo zastřeleno komisaři Rudé armády. Těch skutečně padlých je s bídou polovina...

5 hlasů

Zdrzte se komentaru. Soudruh Bonifac, pravnik amater si tady vsechno zapisuje a hned vola 158.

2 hlasy

Ještě pro doplnění informací soudruha Motýla.
Téměř 90% z nich znásilnil sám prezident Putin.

7 hlasů

On se nezdá, dobytek jeden... :-)))

0 hlasů

Tajný dodatečný protokol
U příležitosti podepsání paktu o neútočení mezi Německou Říší a Svazem sovětských socialistických republik podepsaní zplnomocněnci obou stran vedli přísně důvěrné rozhovory o otázkách hranic jejich daných sfér vlivu ve východní Evropě. Tyto rozhovory vedly k následujícím závěrům:
1. V případě nového územního a politického uspořádání oblastí náležejících k baltským státům (k Finsku, Estonsku, Lotyšsku, Litvě) bude severní hranice Litvy tvořit rozhraní mezi sférami vlivu Německa a SSSR. V této souvislosti obě strany uznávají zájem Litvy na území Vilna.
2. V případě nového územního a politického uspořádání oblastí náležejících k polskému státu bude rozhraní sfér vlivu mezi Německem a SSSR tvořit zhruba linie řek Narev, Visla a San.
Otázka, zda zájem obou stran bude vyžadovat udržení nezávislého polského státu a jakými hranicemi má být tento stát vymezen, bude moci být definitivně vyřešena teprve v průběhu dalšího politického vývoje.
V každém případě budou obě vlády řešit tuto otázku přátelskou dohodou.
3. Pokud se týče jihovýchodní Evropy, zdůraznila sovětská strana svůj zájem na Besarábii. Německá strana potvrdila svůj naprostý politický nezájem o tyto oblasti.
4. Tento protokol budou obě strany považovat za přísně tajný.
Moskva, 23. srpna 1939
Za vládu Německé Říše:
von Ribbentrop
Zplnomocněnec vlády SSSR:
V. Molotov

2 hlasy

Ten dnesni ruskej dobytek v rude armade neni o nic lepsi a znasilnoval by zas, jako v roce 1968.

5 hlasů

Mongoloidní předkové + nadměrná konzumace alkoholu= nadržený ruský mužik

2 hlasy

Ale jak pekne ten ruskej muzil serezal vyspelyho germana z nadrazeny rasy.
Do dneska seka latinu, a kazdej spravnej nemec ma do dneska pri prehlidce rusky armady husi kuzi :-)))))

4 hlasy

Rusáci měli ty zasrané náckovské nadlidi pobít do jednoho, úchyláky vycepované, co se nechali oblbnout rakouským šílencem.

2 hlasy

Nepovídej...70 let po válce a Sovětský svaz neexistuje,Německo je sjednoceno....a o životní úrovni obou zemí asi není třeba mluvit :-)

3 hlasy

Je sjednoceno díky politice SSSR, konkrétně Gorbačova.
A dobře se mají proto, že neplatili žádné reparace za své prasečiny.

1 hlas

Za bolsevika soudruh Motyl vychvaloval RVHP, dneska je znej zase rusobijec. Neco jako agent Stb Stetina :-)))
A takhle vidi fasizujici politiku sve vlady Nemci:

http://greece.greekreporter.com/2015/03/21/controversial-der-spiegel-cover-depicts-merkel-and-nazis-in-acropolis/

https://magazin.spiegel.de/digital/?utm_source=spon&utm_campaign=centerpage#SP/2015/13/132701110

Ale to nam soudruh Motyl nepovi. Brzy zase pojede do Kyjeva, aby tam odtud udelal reportaz o Krymu :-)))))))

4 hlasy

Herečka pí. Květa Fialová by mohla vyprávět.

2 hlasy

Za protektoratu spousta lidi kolaborovala bez donucovani a aktivne. Gestapo bylo zahlcene.
Je videt, ze spousta jejich pohrobku je na diskuzi Tydne velmi aktivni :-)))))))))

1 hlas

Ano, ti sami pak kolaborovali s komunistama.

3 hlasy

Ano, tak jsi to presne delal. Dobre si na to vzpominas :-))

7 hlasů

Bei mir wird es kaum möglich sein, aus verschiedenen Gründen. Aber dir etwas zu erklären halte ich für eine verlorene Mühe.

1 hlas

Chces nam Vomacko naznacit, ze tvou babicku donutila Ruda armada "spolupracovat" nasilim, takze mas po dedovi krasnou podobu rudeho Mongola?-)

4 hlasy

Bolšáni mají smůlu. Prostě stále žijí pamětníci, článek je pravdivý. A rudý mor zde ať si pindá, co chce.

7 hlasů

Vesnici, kde žila vaše rodina, měli asi nacisti vypálit a vyvraždit jako bezpočet vesnic v Sovětském svazu. Alespoň byste tu takhle nepindal. Protože byste nebyl. Naštěstí pro vás a vám podobné však nácky porazila za obřích obětí sovětského,lidu Rudá armáda, takže tu teď můžete anonymně pindat - bez historických souvislostí.

4 hlasy

Pan Motyl chtel napsat, ze zdejsi particka rusomilu jsou potomci krasnoj armiji:-)

0 hlasů

No konečně někdo napsal pravdu o "osvobození", které bylo zároveň 40 letou okupací a znásilňováním fyzickým a v nemenší míře i psychickým. Ale jen hodně jednoduší lidé si to neumí dodnes přebrat, jejich přehlídka je zde.

6 hlasů

... "Zdá se mi že jsem motýl který si vzal do hlavy.
Že lýtat z kytky na kytku ho vlastně nebaví." ... . A tak se někdy i motýl může stát politickým propagandistou.

12 hlasů

Hlavně to "lýtat"... To je opravdu přesvědčivé. Neříkal jste, že pracujete ve školství...?

1 hlas

Další nadpis Týdne svědčící o malé inteligenci a znalostech jeho redaktorů. Jaké "zvěrstva"? Jestli někdo páchal nepopsatelná zvěrstva, tak to byli nacisté, němečtí vojáci. Snad každý sovětský voják měl v rodině někoho, koho Němci zabili, popravili, mučili, vypálil jim dům, znásilnili. To, co Němci a jejich spojenci včetně Ukrajinců a Pobalťanbů spáchali v Sovětském svazu, se ani zbla nedá srovnávat s tím, co poté, když hnala nácky na Západ, dělala Rudá armáda. Kdo seje vítr, sklidí bouři. Týden se jen opět snaží využít poměrně běžnou válečnou praxi ve všech armádách ke kampani proti Rusku a Putinovi. Hnus.

16 hlasů

Kolář toto může vykládat rodinám, kde hordy z východu znásilňovali ženy a dcery.

3 hlasy

Německá armáda pokud vím neznásilňovala české ženy, přestože byli okupanti. Rusové to naopak dělali a masově, přestože byli vydáváni za "osvoboditele". Nakonec vidíme, kolik ruských bastardů tu po nich zůstalo.

3 hlasy

Němci byli gentlemani, oni ženy jenom stříleli, upalovali zaživa, plynovali, dělali na nich pokusy, ale nikdy neznásilňovali ! Přeci nebudou hanobit germánskou rasu.

1 hlas

...a že se na plzeňsku roce 1946 rodili převážně černoušci ?!

5 hlasů

Řkáme-li A, měli bychom (či spíše musíme) říct B: Před několika týdny v Německu vyšla kniha historičky Miriam Gebhardtové „Als die Soldaten kamen“ (Když přišli vojáci), ve které její autorka se vrhla na téma, které bylo nejen v Německu ale na Západě do jisté míry tabu. Server časopisu Der Spiegel píše o tomto problému článek pod názvem „Byli američtí vojáci horší než sovětští?“. A hned v úvodu podtrhuje skutečnost, že o amerických vojácích se tradovalo, že byli v poválečném Německu vždy oblíbení a ctilo je dobré vychování. Přichází však šokující informace ze jmenované knihy, že američtí vojáci ke konci války znásilnili až 190 tisíc žen. Der Spiegel popisuje konkrétní případ, kdy se jedná o americké vojáky. Scéna se odehrává ve vesnici Sprendlingen poblíž Rýna.
„Do domu za soumraku vnikli a snažili se dostat Katherinu W. a její osmnáctiletou dceru Charlottu. ženám se však jim podařilo vymanit a utéci. Vojáci své pokušení nevzdali a začali ve vesnici prohledávat dům po domu. Před půlnocí našli obě ženy v sousedním domě a šest vojáků je znásilnilo, i přestože dívka volala o pomoc ´Mámo, maminko…´.“
Stalo se to v březnu roku 1945. Der Spiegel píše, že statisíce možná miliony žen potkal v Německu stený osud.
Při vyhledávání na internetu zdrojů o amerických zločinech během druhé světové války, lze číst, o čem již před dvěma lety psal americký magazín Life, když se také opíral o zdroje historiků. Píše o armádě čekající po vítězství ve válce na návrat domů a uvádí doslova, že byl to: „obrovský bordel, když se mělo nalodit statisíce požitkářů, kteří při čekání na nalodění trávili celý svůj čas požíváním jídla, pitím a milováním. Byla to zatraceně příjemně strávená doba.“
A k autorovi: pan Motýl je neskrývaným obdivovatelem bývalých německých příslušníků wehrmachtu, o jejichž hrdinských činech na východní frontě nejednou v Týdnu psal. A nedej Bože, aby psal o 70. výročí ostravské operace. To by asi historici nestačili koukat. Ten pán je nesporně v permanentním rauši z návštěv Stodolní ulice.

16 hlasů

Asi pred 2 lety sem na ARD koukal na film ktery popisoval povalecne kontakty nemeckych zen na AMericany okupovanych uzemich a potomcich kteri ztechto vztahu vzesli.. Bylo to velmi vyziuvne, verim ze hodne Nemcu prislo o iluze.. I dve sestry me matky zkoncili jako manzelky US Boys.. Obe jiz neziji ale dost mi toho vypravely..

6 hlasů

Skončily jako manželky...
Nezůstaly ležet zkrvavené někde ve stodole na slámě, znásilněné několika zdivočelými vojáky...
Jak se žije komunistovi v současném Německu...?

1 hlas

Ale hnupe, ve alce je Hitler v Dortmundu prostrednictvim Anglanu vybombardoval, odsunul do ceska(sudet) a po valce se vratili zpet do Nemec..Americke vojaky si vzali az z okupacni armady v padesatych letech a odesli snimi do USA.. Proto ja ti muzu vypravet, bud si jist .ALe ty to nezaslouzis, navic s blbem zveho kalibru by to byla jen ztrata casu..

4 hlasy

Potom ale nechápu, proč je pleteš do diskuze o znásilňování. Někdy jsou cesty osudu spletité, také bych mohl o své rodině dlouze vyprávět. O dalším strýčkovi, odvlečeném Rusy na Sibiř, o sestřenici zavražděné ruskými zběhy, a dalším, kterého na vlaku zabili američtí kotláři. O německém vojákovi na hlídce, který chytil mé rodiče, když nesli černý proviant ze mlýna (za to byla smrt) a pustil je atd. Bylo by toho mnoho a dost z toho by nezapadalo do vžitých, černobílých šablon...

0 hlasů

Američané nemuseli znásilňovat, často stačilo že měli nylonky, žvejkačky a čokoládu.
Co měli Rusové? Možná hodinky, pokud je ovšem předtím své oběti ukradli - davaj časy, ne, dosti známá hláška. Děda vyprávěl, že Rusáci měli na ruce třeba patery.

5 hlasů

Na Katherinu W. a její dceru Charlottu ty nylonky nějak nezabraly....

3 hlasy

Celkem vitam, ze soudruh Motyl otevira dalsi tabu a uz se tesim az napise o znasilnenich a dalsich zverstvech americke armady.
Ve Francii se o tom uz psat muze:

http://knihy.abz.cz/prodej/valka-a-chtic-sex-a-americti-vojaci-za-ii-svetove-valky-ve-francii

Rudou armadu a znasilneni vubec obhajovat nechci, ale CSR, diky velmi cile kolaborujicimu obyvatelstvu, byla brana jako spojenec Hitlera. Pouze diky atentatu na Heidrycha, ktery byl ovsem proveden a zorganizovan ze zahranici, jsme byli prirazeni na stranu vitezu.
Dale pak soudruh Motyl vesele ignoruje skutecnost, kterou vi kazdy, kdo dokoncil aspon zakladni skolu:
Ruda armada si zazila nesrovnatelne tvrdsi a krvavejsi boje. Nemci vedeli, ze prasarny, kterych se dopustili v SSSR, se budou vojaci mstit.
Takze pokud nevite, jestli se dozijete dalsiho dne, tak to z cloveka udela zvire.
To neni omluva znasilnovani.

Jinak o rozdilnem zpusobu vedeni valky SSSR/USA je na netu dost clanku:

http://www.novarepublika.cz/2015/03/drazdany-poznan-dva-ruzne-zpusoby.html

Jinak je mile, ze se autor prestal domahat vetsich prav nejmemovane utlacovane mensiny a nasel si jineho tridniho nepritele :-))))))))

7 hlasů

"...ale CSR, diky velmi čile kolaborujicimu obyvatelstvu, byla brána jako spojenec Hitlera..."
Tím vlastně neříkáš nic jiného, než že ČSR nebyla osvobozena, ale dobyta. A že se Rusové zde podle toho chovali. Takže tomu ruskýmu dobytku nemusíme být za nic vděčni a není nutné nic slavit...

3 hlasy

Každá doba,válka má svá zvěrstva a za takové události vč. roku 1989 Češi,Rusy nemají rádi,to ale neznamená,že jsou dnešní válečné události lepší,ale o tom se zase bude psát v jiném časovém úseku.Každopádně v dnešní hysterii vydávat takové účelové články byť naprosto pravdivé,ale účelové,je neúcta vůči těm statisícům mrtvých vojáků a vyvolávání kolektivní viny takových událostí.Jestli tak se má vytvářet veřejné mínění,pomáhej nám pánbůh.

8 hlasů

Velmi se omlouvám, za rok 1968.

0 hlasů

Ty se neomlouvej, omluvit by se měl Putin... :-)))

0 hlasů

Věděl jsem,že Ty to určitě nepřejdeš.:-)

0 hlasů

Velmi nešikovně jsem napsal opravu letopočtu,čekám u koho jsem si "naběhl".:-)

0 hlasů

Podle kremlobotů Rusové neznásilňují, ale rozsévají sémě ruské nadřazenosti, protože podle kremlobota by všichni měli být Rusové.

Rusové podle kremlobotů a ruských fašistů ani nevraždí. Oni jen napravují omyl boha, který nedopatřením dovolil narodit se do rodiny nerusů.

Jen my hlupáci nechápeme velikost a nadřazenost Putina nad všemi a nerozumíme tomu, že Putin ne reinkarnace Hitlera.

3 hlasy

Takhle se narodil Sekora a na stara kolena se mu vratily vzpominky.

1 hlas

velmi smutne co se delo.no a ted zase pravdu o USA velkem satanovy-http://euserver.parlamentnilisty.cz/Artic - les/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vs - ech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.as - px

1 hlas

Apropo kdyz uz jsme v tom kdy germani odskodni okupovane staty?

2 hlasy

O ženách znásilněných armádou USA česká historie mlčí take.
A nejenom ona.

V nemecku znasilnili amici pres 200 000 zen....

5 hlasů

Pssst. O tom se mluvit nesmi, Amici tu prece rozdavali cokoladu a zvykacky :-))))

4 hlasy

Americani si na cesky baby netroufli atak znasilnili vsechny ovce v Zapadnich cechach..Proc tohle Svycarskej profesor tc. v Cesku zatajuje? Jak jinak byse mohl narodit Hemenex, PNPN nebo obecni beran obrezanej Lustig?

11 hlasů

Tebe tady vytrousil Lenin cestou na Auroru?

2 hlasy

Je treba zabranit krvesmilstvu pri pripadnem analnim styku mezi otci a syny , pripadne vnuky "osvoboditelu" a soucasnych "ovcanu".. Clovek nikdy nevi, ikdyz setkani taty Lustiga a vnuka jeho by mnohym vehnalo slzy do oci...

3 hlasy

Svaz chovatelu ovci vydal upozorneni pro ovcaky na trase presunu Americkych popelnic zamknout pod zamek sva stada neb za zadnou ovci ktera si zacne milostny romanek s cernouskem nebo belouskem na zadnim sedadle tanku nemohou prevzit odpovednost a pripadne ze vztahu vzesle potomky si budou zivit sami bez jakehololiv prospevku pro neprizpusobive! Presne tak jak dospeli beranci ve vlcim rouse PNPN, Hemenex a treba Sam Lustig!

3 hlasy

Bonifac vas vsechny tady uda. Na lince 158 uz ho dobre znaji:-)

1 hlas

Asi tady mají dost potomků.
A je to dost dávno, byla válka.
Vojáci USA to dělají na Okinavě stále.

1 hlas

Nejenom v Japoonsku, ale zvlaste tam je to peklo.
Vek 10-12 let je pro US army idealni.
Domorodci demonstruji, velitele zakazuji vychazky, ale moc to nepomaha.
Japonska vlada tutla, jak muze, ale oni ti znasilnovaci v Japonsku ani nesmi byt zatceni nebo souzeni....
Do dneska tam plati okupacni zakony. Ooooo to je demokracie. Primo humanitarni :-)))))

2 hlasy

Jestli citis, ze mas drevene nohy, tak to neznamena, ze Tvuj ded byl Meresjev:-)

2 hlasy

To bude kriku od rudych dedecku. Nekteri z nich si jeste dodnes pamatuji, ze se krasnoarmejci nespokojili jen s zenami a dodnes na to se slzou v oku vzpominaji:-)

5 hlasů

Já sem chodím málo, ale už je mi jasné, že ty jsi zdejší oberkokot.

23 hlasů

Taky by tě huba neupadl to vyjádřit celým jménem,
Herr oberkokot :o)

0 hlasů

Co se děje? Že by děda vyprávěl?

0 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Rusové i dnes když chtějí třešně, tak pokácí strom.

Bohužel, když chtějí letiště, tak jej vybombardují a sestřelí kolem letící civilní letadlo z nevinnými cestujícími. To se ovšem se zmíněným stromem nedá srovnat. Rus má podle kremlobota právo sestřelit civilní letadlo, když chce kreditní karty cestujících, to kremlobot dobře ví.

4 hlasy

Soudruh herout jeste neslysel o spojeneckem "dobyvani" Nemecka?
Drazdany, Mchov a dalsi?
byly tam prumyslove zony, chapu, ale proto byly kobercove bombardovany HLAVNE civilni ctvrti a historicka centra :-))))))

9 hlasů

Spolehlivé 1.místo v soutěži o obrkokota na tomto serveru.

2 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov