Hlavní strana > Domácí
Průzkum STEM
Obavy lidí z Ruska vzrostly, důvodem je konflikt na Ukrajině
24.10.2014 11:55
Obavy Čechů z Ruska jako hrozby do budoucna kvůli konfliktu na Ukrajině vzrostly. To, že Rusko může představovat do budoucna hrozbu pro Českou republiku, si v současné době myslí 65 procent lidí. Před rokem byla téhož názoru zhruba třetina veřejnosti. Vyplynulo to z průzkumu agentury STEM. V hodnocení toho, zda Rusko představuje ohrožení pro českou demokracii, není veřejné mínění tak jednoznačné.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Anička Nová
25.10.2014 06:38
vevera
STEM provedl průzkum mezi 3. až 10. zářím mezi tisícovkou respondentů.
To mluví samo za sebe. Tisích respondentů.
Podívejte se na první tabulku v článku. Stem není dobrá agentura. http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/pruzkumy-pod-lupou-kdo-ma-dlouhodobe-nejpresnejsi-data/
0 hlasů
Zdeněk Faltys
24.10.2014 21:50
MLHASERVIS
AGRESORA ODRAZIT SNICKERSKOU,JINAK JSEM KOUPIL AKORÁT PEVNOU KLATIČKU NA KRÁLIKÁRNU,MÁM TAM PĚKNÉ MACKY NA VÁNOČNÍ ŽRANICI!!!
0 hlasů
Martin Macháček
25.10.2014 12:00
MauMau
Jenom blb píše velkými písmeny.
0 hlasů
Eda Vodnaproti
24.10.2014 18:52
ELSIERA
Tady se zase vyrojilo protiruských blbečků, kolik máte od protiruského příspěvku idioti ?
2 hlasy
Rolf Edelmann
24.10.2014 19:46
Rolfie
Ty umíš hezky slušně mluvit, maminka tě nevychovala?
2 hlasy
Alois Ratzinger
24.10.2014 18:44
Ratzinger
Jděte už do řiti s těmi propagandistickými žvásty. Osobně neznám nikoho, kdo by měl z Ruska strach. A místní idioti Henex, pn či Haraším jsou placení roztleskávači a místní folklór. Zatím se po světě nejvíce roztahují Američané a kradou, kde se jen dá. Teď se potřebují dostat k ropě na západě Afriky, proto vymysleli Ebolu. USA je jednoznačně největší zlo na planetě.
5 hlasů
pn pn
24.10.2014 16:48
pn23pn23
Jarous Slovan zacal becet, kdyz mu dosla samohonka a Putka ho okriknul, at uz toho chlastu necha:-)
3 hlasy
Henex
24.10.2014 16:36
Henex
To se divím, že je tady Šimurda nalezlý celý den. To nemá co na práci? On má přece ten svůj produkt a tak by měl být celý zavařený od práce a makat od nevidím do nevidím. Zřejmě když jde o rusáky, tak jde všechno stranou a Šimurda musí na barikády. A nebo mu zavolal Putin, ať s tím něco udělá...
4 hlasy
Martin Macháček
25.10.2014 12:07
MauMau
Soudruhu Hemenexi, už jsi si vypucoval ten svůj turecký hajzl?
0 hlasů
pn pn
24.10.2014 16:02
pn23pn23
Propagator CCCP zivota soudruh Simurda ma opet navato pod cepici:-)
5 hlasů
Jaroslav Slovan
24.10.2014 15:57
KOUMAK
Ovce byly poučeny že mají nenávidět Rusko a milovat uSS. Podle toho je výsledek :-(
4 hlasy
pn pn
24.10.2014 16:47
pn23pn23
Jarousi, ted jsi na nas vykouknul z ruske pudele a muzes zase zalezt zpatky:-)
2 hlasy
Rolf Edelmann
24.10.2014 16:18
Rolfie
To je zvláštní, že to říkáš ty, který celou dobu bečí ve stádu kremlofilů :)
6 hlasů
Jiří Holý
24.10.2014 14:59
Jirka67
Člověk většinou koho chválí toho se bojí.Podle diskuzních příspěvků i když ani já sám bych tomu nevěřil na tom článku něco bude.
5 hlasů
Pavel Haraším
24.10.2014 14:36
Devatar
Fašista Putin udělal z Ruska směšnou a opovrženíhodnou zemi. Sláva mu.
10 hlasů
občan
24.10.2014 16:36
autodidakt
Tak na to ti musel kliknout i tvůj pradědeček!
2 hlasy
Pavel Šimurda
24.10.2014 14:38
Schico
..tys byl, jsi a zůstaneš navždy blbem...
9 hlasů
Pavel Haraším
24.10.2014 15:10
Devatar
Milý klerofašisto z NDR, víš co ty mi můžeš?
6 hlasů
Martin Macháček
25.10.2014 12:05
MauMau
Pavel Šimurda
24.10.2014 14:36
Schico
..tak, jak tu někteří "komisaři demokracie" šíří strach Ruska..je to přirozené...roste tvrdá konkurence...tak jsem já byl nenáviděn v 80. letech , když jsem se vrátil z vysoké školy v NDR, jako člověk, který nemá obavy z Německa....a dobře vychází s Němci....dokonce mezi nimi má i řadu přátel...Svaz protifašistických bojovníků mi to dokonce napsal i do posudku...s katolickou výchovoua německým vzdělání negativistický přístup k spocialistickému zřízení v ČSSR....no...vlastně měli i pravdu....
7 hlasů
Martin Macháček
25.10.2014 12:03
MauMau
Soudruhu inženýre, jsi blbější, než jsme doufali.
0 hlasů
Jiří Holý
24.10.2014 15:27
Jirka67
Jestli i za komančů jsi takhle razantně chválil Rusáky, mohlo to vypadat jako provokace a tím jsi mohl vypadat zajímavě. Dneska jsi už mimo mísu.
3 hlasy
Jiří Makoň Ing
24.10.2014 14:28
malyhad
Zase nějaký průzkum v Praze a okolí. Já osobně v širokem okolí neznám nikoho takového. Spíše jde strach z těch za mořem.
11 hlasů
Karel Důvěřivý
24.10.2014 14:26
Ant
Nebezpečí tu je. Jen slepý ho nevidí. Rusko ne a ne se nechat vyprovokovat a představte si tu hrůzu - to aby s ten "obranný" pakt NATO v režii USA se začal "bránit" útokem.
8 hlasů
Na článku jsou nejvíce pozitivní ta čísla. Je zcela na místě, že tak značné procento Čechů vnímá Rusko jako hrozbu a to i do budoucna. Myslím si, že je to podobné všude v Evropě i v Americe. Po radosti, že zavládlo přátelství a partnerství, přišlo vystřízlivění. Důležité je také vidět, jak je veřejné mínění ve skutečnosti odlišné od určitých serverů, které očividně vlastní lidé, kteří mají za úkol proruskou propagandu zajišťovat. V tomto ohledu je také příznačné, že na různých serverech jsou v debatách naprosto odlišné názory.
5 hlasů
ou_ JSP
24.10.2014 14:20
JSP
na nebohé Ukrajině jen ďáďa Pútin odhalil své imperialistické úmysly - pořád sní o obnovení, lépe řečeno, ještě zvětšení co do plochy, "starého, dobrého SSSR" !
6 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 14:14
Schico
..ještě je tu ale jedno obrovské nebezpečí na samotné Ukrajině...EU samozřejmě nemůže splnit a nesplní naděje a očekávání, která na Ukrajině vzbudila...to se obrátí proti EU šeredným způsobem....
3 hlasy
Ať může EU udělat to, či pouze ono, rozhodně může pro Ukrajinu udělat více, než kdy udělalo Rusko, které ji pouze zotročilo a zneužívalo. Kupovat si někoho za trochu lacinějšího plynu, to není zrovna ta pravá pomoc. Neustále zdůrazňujete, v jak mizerném stavu Ukrajina je, ale kdo za to může, to se od vás člověk nedoví. Demokratická a relativně prosperující Ukrajina to je úkol pro EU. A to není pouze nějaký můj hloupý názor.
http://www.spiegel.de/politik/ausland/ukraine-wahl-das-land-gehoert-in-die-eu-a-998976.html
6 hlasů
Darja Hubáčková
24.10.2014 17:43
DarjaH
A kdo tak asi za to může, že Ukrajina je rozkradená, zadlužená a před bankrotem, přece jejich elity a oligarchové, ať už oranžoví nebo rudí. Ukrajina i Rusko měly před 20 léty stejnou startovací čáru, kdy navíc Rusku zůstaly všechny dluhy po SSSR a kde je dnes Rusko a kde oligarchická a navíc už i nacistická Ukrajina.
0 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 14:43
Schico
..co odnbyt ukrajinských výrobků do Ruska, blbe....kopmpletní export....nebo snad ty a henex budete od zítřka kupovat ukrajinské výrobky???..žvanile...
5 hlasů
Helena Dvořáková
24.10.2014 15:10
HDvorakova
Rozdíl mezi slušným člověkem a primitivním nevychovancem: slušný člověk diskutuje k věci a nemá potřebu někoho urážet. Člověk bez morálky, vychování a slušnosti zásadně odpoví adresnou nadávkou, urážkou. Pan Šimurda je navíc důkazem toho, že odpustek z nedělní mši nikoho nikdy lepším člověkem neudělal.
6 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 15:14
Schico
..ok je především anonym pańmámo...a na anonymovi já nevidím kapku slušnosti...
2 hlasy
Pavel Šimurda
24.10.2014 17:33
Schico
pro Hennexe 16:43: ..anonym anonymovi...
0 hlasů
Henex
24.10.2014 16:43
Henex
OK není žádný anonym, pod tímto nickem ho znám už alespoň deset let. Pouze neuvádí své občanské jméno, které v podstatě není důležité. Je to rozhodně poctivější, než zde psát pod smyšlenými, či ukradenými jmény, jako Jaroslav Slovan, nebo Alois Ratzinger...
2 hlasy
Pavel Šimurda
24.10.2014 15:34
Schico
..ani já, se paňmámo s vámi nechi potkat....ale nejsem anonym....na rozdíl od jiných anonymních nul, kteří tu blijí....na jedné straně říkáte , že je to panoptikum čehosi a potom je hned razítkujete...velmi slušně...
2 hlasy
Helena Dvořáková
24.10.2014 15:26
HDvorakova
Nechte si ty hloupé výmluvy, kterými zakrýváte svou nevychovanost a buranství, anonymové jsou tady skoro všichni, to není žádné provinění. Vzhledem k množství psychopatů, kteří tady chodí, je to naopak zodpovědná ochrana vlastní i ochrana rodiny. Nepotřebuji, aby např. nějaký střelmistr z paneláku, estébák, ožrala nebo rozený sprosťák otravoval posléze mé děti. A tady jsou někteří schopni všeho. Tady je zoo, nikoli normální život, s takovým panoptikem, počítajíc v to i vás, se naštěstí v reálu nesetkávám.
4 hlasy
Pavel Šimurda
24.10.2014 14:40
Schico
..:))) ty mne vždycky tvojí blbostí rozesměješ....jsi nejhloupější trotl na této diskusi....tomu co říkáš, se snad nevěřilo ani v 90. letech..a to jsme byli hodně zblblí a neinformovaní....ovládání "Fatamorgánou Zlatého Západu"...
5 hlasů
Karel Důvěřivý
24.10.2014 13:57
Ant
Rusko může být nebezpečné a to velmi jedině v případě když k nim USA začne vyvážet svoji demokracii ve snaze dosadit tam svoje loutky. Rusko není Irák a na jeho destabilizaci by doplatila celá Evropa a USA by byly štěstím bez sebe.
6 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 14:12
Schico
..tak povedla se destabilizace vztahů a nadlouho zabrzdit jejich rozvoj...
3 hlasy
franta pala
24.10.2014 13:55
reinhardha
Masívní protiruská kampaň ve všech médiích musí časem zabrat.Hloupoučký český národ je dobrým žákem!
Podívejte se na jakékoliv zpravodajství čt-24 hod.denně se linou o Rusku pouze negativní zprávy!
ŽIDÉ to mají skvěle centrálně řízené!To je jediné co tohle prokleté plemeno umí dokonale:
VŠECHNY OJEBAT A VYKRÁST DO MRTĚ!
8 hlasů
Rolf Edelmann
24.10.2014 16:14
Rolfie
Jestli máš přihlašovací jméno REINDHARDHA podle Reinharda Heydricha, mělo by znít REINDHARDHE. Pokud jsi z rodu Pálů ze Slaného, který svým udáním způsobil zkázu Lidic, tak by to leccos vysvětlovalo.
Zajímalo by mě čím ti imponuje kat českého národa?
3 hlasy
ou_ JSP
24.10.2014 14:24
JSP
No, Ty jsi tedy koumák! On český národ má s ruským imperialismem letitou a nezapomenutelnou zkušenost - takže stačí si jen vzpomenout na r. 1968! (a pokud jde otu větu o Židech - to chce jedině vyřešit nakopnutím tě do rozkroku, to bys zpíval jinak)
7 hlasů
Jaroslav Slovan
24.10.2014 16:01
KOUMAK
No vy jste ale vymytej mozek. Vzpomněl jste si alespoň na rok 68, ale všechny ostatní roky, kdy uSSa napadaly jiné státy a fakticky je zabíraly, to nevidíte. Aspoň držte čumák...
2 hlasy
Ben Melech
24.10.2014 13:49
niky
To je zpráva jak z dikobrazu.....
3 hlasy
Pavel Haraším
24.10.2014 13:40
Devatar
Rus hnus, více není třeba dodávat.
7 hlasů
franta pala
24.10.2014 13:57
reinhardha
PŘEČTI SI DRUHOU VĚTU MÉHO PŘÍSPĚVKU-patříš mezi ně.
6 hlasů
Milan Uřídil
24.10.2014 13:38
Belzebub
Zase průzkum, jehož výsledek je na hony vzdálen realitě.
7 hlasů
wenzel Trousil
24.10.2014 13:30
Lenin
Evropou obchazi strasidlo komunismu..Bububu!
6 hlasů
Henex
24.10.2014 16:30
Henex
Nevím jak v Evropě, ale u nás je těch komoušskejch strašidel víc, než je zdrávo. Svěcená voda asi nepomůže, spíš to vidím na pořádnej klacek do ruky...
2 hlasy
Pavel Haraším
24.10.2014 13:43
Devatar
Se umyj špindíro.
5 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 13:25
Schico
Po vyrovnání minulých závazků Ruska v minulém roce jsou naše vztahy s ruskem absolutně čisté...bohužel hrozí nebezpečí, že naá Rusko úplně kopne do prdele...to je jediné nebezpečí, které hrozí...
6 hlasů
jan janík
24.10.2014 13:08
jarda
Bojím se Rusů v tom smyslu, že se budou muset jednou bránit a bude zle.
7 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 13:06
Schico
..i já mám velké obavy z toho gaunera Putina....akorát že já mám stále větší pocit, že nám (EU) chce Ukrajinu nějak darovat, věnovat....abychom ji "drželi nad vodou" a platili za ni závazky vůči Rusku....už tento týden 21. se mělo v Bruselu rozhodnout o zaplacení ukrajinského dluhu Rusku...zdá se, že Bruselu kapánek "zaskočilo"...oni myslím ještě nechápou, že to jako má platit EU....
3 hlasy
franta pala
24.10.2014 13:58
reinhardha
Když je Putin gauner,co je potom ten opičák z bílého hausu?
2 hlasy
Miro Petrus
24.10.2014 13:45
Petrusz
22. října 2014 (HSP / Foto: TASR)
Evropští ministři zahraničí jednali v Lucemburku před summitem EU, který se bude konat 23. - 24. října. Dohodli se na tom, že doporučí účastníkům summitu, aby nerušily sankce vůči Rusku, a zjistili, že žádné finanční prostředky na pomoc Kyjevu EU nemá.
Opravdu, 2 miliardy eur, které potřebuje Ukrajina na splacení plynového dluhu Rusku, Evropská unie nenašla. Další prostředky Ukrajina nutně potřebuje na obnovení prakticky zkrachovalého hospodářství, ale ani pro tyto účely unie finance nemá. Evropští ministři zahraničí akorát tak mohli poradit Ukrajincům v duchu známého přísloví: člověče, pomoz sám sobě a potom ti i Pán Bůh pomůže ...
Ilustrační fotoIlustračné foto
V Lucemburku se zase ozývaly stále sílící hlasy formujícího se proamerického lobby, svérázného Trojského koně v EU: vášnivě mluvili ministři zahraničí Polska, Lotyšska a Litvy. Neuvedli sice ani jeden faktický důvod, ale neustále opakovali, že se Rusko nechová dostatečně dobře na to, aby omezující opatření byly zrušeny.
Ruský velvyslanec při EU Vladimir Čížová, komentáři všechna tato obvinění, zdůraznil: "Myslím si, že je na čase, aby se vše dalo do pořádku. EU ztratila strašně mnoho času na budování politických sankčních nástrojů - bylo to třeba? Dobře, stalo se. Přichází čas, kdy je třeba přemýšlet o tom, jak to všechno napravit. Ale ať nikdo nečeká, že Rusko bude ustupovat. Nemáme kam, nemáme proč. A nikoho o nic prosit nebudeme. Nebudeme prosit a žádat EU nebo někoho jiného, aby nám zrušil sankce. Přežijeme to. Ale tyto sankce jsou nesmyslné a škodí všem. Škoda, že si to v EU stále nepochopili, "dodal.
Tato jeho slova tak trochu nečekaně potvrdila Spolková zpravodajská služba Německa / BND /. Její analytici přišli k závěru, že vzhledem k devizové a finanční rezervy a také nízký dluh veřejné správy - méně než 13% HDP - může Rusko pohodlně existovat v sankčním prostředí ještě přinejmenším 4 roky. O zemích EU se nic podobného říct nedá. S každým rokem povedou odvetná opatření k bankrotu desítek farem a dopravních společností. Proto německá zpravodajská služba uvedla, že Rusko skutečně nikoho o ničem prosit nemusí a poznajíc povahu ruských lídrů dá se předpokládat, že ani nebude.
Ruský ministr zahraničních věcí Sergej Lavrov je přesvědčen, že protiruské sankce jsou hlavním nástrojem Washingtonu pro zajištění proamerického geopolitického prostoru v euroatlantickém prostoru. Tvrdí, že mírové řešení ukrajinského konfliktu nikdy nebylo pro Washington prioritou. Hlavním cílem je zachování Ukrajiny jako předmětu sporů a nedorozumění ve vztazích Ruska a Evropy.
Druhé téma, o které se jednalo v Lucemburku, a která bude projednána i na summitu EU 23. - 24. října, byly vztahy s Kyjevem. Ministři se shodli, že EU nemá finanční prostředky, aby vytrhla Ukrajinu z bídy. Mnozí zdůraznili, že vedení Ukrajiny by mělo konečně postarat o vlastní lid a nezabývat se stále jen přerozdělením moci. Někteří ministři zdůraznili, že před parlamentními volbami, které se již o několik dní budou konat na Ukrajině, ukrajinští lídři se nezabývají ničím jiným, ale pouze politikařením a hádkami s konkurenty.
Český ministr zahraničí Lubomír Zaorálek prohlásil, že EU sice může poskytnout Ukrajině dodatečné finanční prostředky na splacení dluhu Gazpromu, ale pouze za přísných záruk a úplné kontroly nad využitím peněz ze strany EU. V Bruselu se obávají, že jakékoli další finance EU budou jednoduše neoprávněně novou vládou.
eu
5 hlasů
franta pala
24.10.2014 14:04
reinhardha
Dobře si to zesumarizoval!Rusko opravdu nic nemusí dělat,hlavně židonáckoukroušům poslat energie-vykašlat sa ně totálně,ať jim zatopí amérika.
3 hlasy
Pavel Šimurda
24.10.2014 14:01
Schico
..pro doplnění pouze, že by divoši typu zaorálka nějak prosadili svou....v EU a Europarlamentu samotném existuje obrovské lobby pravicových stran , které by v případě "půjček na úhradu ukrajinského dluhu" okamžitě napadli právní statut takové "půjčky"...
3 hlasy
Pavel Šimurda
24.10.2014 13:08
Schico
..a pár blbců (rádoby pravičáků, zatvrdlých antisovětčíků..jako je henex, Lustig, ok a spol) to tady natvrdle podporují.....a obhajují....
7 hlasů
karel berd
24.10.2014 12:58
slavek
Obavy lidí z Ruska vzrostly ? Rusko je v dnešní době jediná hráz proti americkému židovstvu a u nás probouzejícímu fašismu hlavně u mladých lidí.
9 hlasů
Petr Dvořák
24.10.2014 13:08
gogan
Samo :))))
Google : russian nazis
https://www.google.cz/?gfe_rd=cr&ei=sBlFVLH8D8uk8w - fKmYCICw&gws_rd=ssl#q=russian+nazis
Přibližný počet výsledků: 12 800 000 (0,29 s)
4 hlasy
Deadman´s Hand
24.10.2014 12:56
Deadman
Lidem, jimž se výsledky průzkumu sdělují:
1 Není známo, kdo si průzkum objednal.
2 Není známo přesné znění položených otázek. Lidé sdělující výsledky průzkumu, například televizní hlasatelé, položenou otázku obvykle nějakým způsobem interpretují. Nemusí, nicméně může jít o zavádějící interpretaci.
3 Není známa velikost dotázaného vzorku.
4 Není známo složení dotázaného vzorku - například věk, pohlaví, sociální vrstva, stupeň vzdělání...
5 Není známa statistická chyba, která je, zjednodušeně řečeno, tím větší, čím je velikost vzorku menší.
6 Není známo kolik lidí na položenou otázku neodpovědělo. Tato skutečnost se v současnosti označuje za "malé špinavé tajemství" profese. Ze současných amerických pramenů je známo, že před deseti lety na položenou otázku neodpovědělo kolem 50% lidí, v současnosti v některých průzkumech neodpovědělo až 80% lidí. Důsledkem je možnost značného zkreslení výsledků výběrovými jevy.
7 Není znám způsob, jakým byl průzkum prováděn. I současné, objektivně působící postupy sběru dat, například telefonický průzkum na základě náhodné volby dotázaných, jsou zatíženy výběrovými jevy. Jejich příkladem je denní doba, v níž se průzkum provádí. Provádí-li se telefonickým oslovením domů, v době, kdy většina lidí pracuje, jsou doma důchodci, lidé invalidní, nemocní, matky a malými dětmi, což může být velmi nereprezentativní vzorek. 8 Nejsou známi majitelé agentury, která průzkum provádí. - See more at: http://blisty.cz/art/39049.html#sthash.IIBerIwY.dpuf
7 hlasů
Deadman´s Hand
24.10.2014 12:58
Deadman
Příklad vlastnických vztahů firmy zabývající se průzkumem veřejného mínění: "Společnost Sofres Factum s.r.o. byla založena r. 1992 třemi fyzickými osobami, paní Slavíkovou, panem Tomkem a mnou. Všechny tyto osoby v ní k dnešnímu dni pracují. V listopadu 1997 odkoupila 51% podíl ve společnosti německá firma EMNID GmbH & Co se sídlem v Bielefeldu... EMNID je komanditní společnost a má dva komanditáře: soukromou osobu (p. Kelbshuch se stal komanditářem v roce 1996 a vlastní 21%) a společnost SOFRES Société Anonyme se sídlem v Montrouge (komanditář od r. 1990, vlastní 79%...Koncem roku 1997 SOFRES fúzoval se společností Taylor Nelson AGB plc se sídlem v Londýně... (dceřinná společnost Taylor Nelson AGB Media Facts s.r.o. zajišťuje tzv peoplemetrový výzkum sledovanosti televizí v České republice. Přiznávám, že detaily fúze mi nejsou známy, ale vím, že na jejím základě vznikla společnosti Taylor Nelson Sofres plc., čtvrtý největší řetězec v oboru marketingového výzkumu na světě. Jeho nejdůležitějšími vlastníky...byli k 31.12.1997 Fimalac Communications SA (10,6%), Clerical Medical (8,5%), Schroders Investement Management Ltd (8,4%) Standard Life Assurance Company (7,9%), Employee Share Schemes (4,8%), atd. Fimalac na přelomu července a srpna svůj podíl prodal ostatním akcionářům. Dále jsem v řetězu vlastnických vztahů nepátral a ani nemíním to činit. Jedná se totiž, pokud je mi známo, o finanční uskupení, jejichž akcie vlastní různé korporace a fyzické osoby z jediného důvodu: aby dosáhly zisku...Platí tedy, že nevím, kdo je na konci vlastnického řetězu, a navíc to nepovažuji za podstatné... Jan Herzman, Sofres-Factum - See more at: http://blisty.cz/art/39049.html#sthash.IIBerIwY.dpuf
2 hlasy
Jan Karel
24.10.2014 12:45
Jan7
Podle průzkumu měl prezidentské volby u nás vyhrát šišlavý Karel....ale skutečnost byla jiná.
8 hlasů
Darja Hubáčková
24.10.2014 12:59
DarjaH
A víte proč nakonec vyhrál Zemen, protože ta medilání propaganda ve prospěch KS byla až odporná, člověk se bál otevřít konzervu, jestli tam nevyskočí fialový šišla. A také proto, že všichni, co zažili komunustickou propagandu, tak jsou na jakoukoliv propagandu alergičtí. Ale mám obavy, že nová generace už tady toto nerozenává, že oni všem těm lžím v medilání žumpě věří a o to je to horší a nebezpečnější než za bolševika.
10 hlasů
Jan Novák
24.10.2014 12:42
JanNovak
O inteligenci některých lidí svědčí jeden z TOP názorů na fanatickém protiruském iDNES. .-))))
Václav Vaněk 23381
Z Ruska šel strach vždycky, to není nic nového.
Co si národ zvolí to mu velí. Stejně jako u nás.
Rusko proklamuje, že má demokracii, tak holt musí demokraticky trpět za rozhodnutí svých zvolených vůdců.
Putin se rozhodl, že nacionalistické cíle jsou jeho národu přednější než přátelské soužití s okolními státy a zbytkem civilizovaného světa, který si cení civilizovaného jednání. Předtím, než ukradl Krym a destabilizoval Ukrajinu s Ruskem Západ normálně komunikoval a bral ho jako normálního partnera.
To Putinovi nestačilo a začal dobrodružství,které stálo životy mnoha tisíců lidí na obou stranách barikády a které stejně musí skončit jako všechny konflikty nějakou vzájemnou dohodou.
Sankce jsou jediné karty co Západ má v ruce pokud nechce rozpoutat globální konflikt s nedozírnými následky a sankce musí přivést Rusko k rozumu pokud chtějí mít nějaký normální život.
Putin jim ho určitě nepřipraví.
+13/−3
doporučit
24.10.2014 12:00
3 hlasy
Petr Dvořák
24.10.2014 12:45
gogan
Ano, pan Vaněk není žádný hlupák a situaci zhodnotil poměrně výstižně.
5 hlasů
nespokojený volič
24.10.2014 12:40
nespokojenyvolic
Z Rusů hrůzu nemám a to i díky trpělivosti s zdrženlivosti s jakou se vyrovnali s konfliktem na jejich zadním dvorku. Kdyby bylo Rusko skutečně agresivní a Putin šílenec tak už by žádná Ukrajina v tuto chvíli neexistovala. Daleko větší hrůzu mám z Muslimů a z toho jak jim EU ochotně otevírá náruč.
7 hlasů
Miro Petrus
24.10.2014 12:36
Petrusz
Divil bych se, pokud by průzkum agentury STEM z počátku září dopadl jinak. Průzkum agentury zhruba odpovídá informacím, které o konfliktu na Ukrajině tehdy lidem předkládaly naše sdělovací prostředky.
7 hlasů
Miro Petrus
24.10.2014 13:02
Petrusz
http://www.stem.cz/clanek/2983
1 hlas
Darja Hubáčková
24.10.2014 12:30
DarjaH
No bodejť by nevzrostly-o to přece šlo, když nám to mediální žumpa v čele americké ČT tlačí do hlavy 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Slabší jedinci té hysterií musí podléhnout. Já se považuji za silného jedince a z Rusa strach nemám:-)
10 hlasů
pn pn
24.10.2014 12:25
pn23pn23
Rusaci tady vriskaji a to je dobre znameni:-)
9 hlasů
Jiří Fejgl
24.10.2014 12:19
Smilodon
Otázka je, nakolik je výsledek této ankety takříkajíc cinknut. Dcera jedné mé kolegyně u jisté agentury pracuje, takže vím, jak se podobné "průzkumy" dělají. Třeba ani tolik nejde o manipulaci s výsledky, ale o to, komu a s jakou politickou orientací se tato otázka položí. A žádaný výsledek se dostaví. Jinak já mám obavu hlavně z USA a USáků a z toho, že jednou svou agresívní neurvalostí můžou vyvolat III. světovou válku.
15 hlasů
Petr Dvořák
24.10.2014 12:42
gogan
USA dává podnět pro III. světovou válku? Říkal španělák Carlos nebo sám Putin když světu vyhrožoval vývojem zbraní "o kterých nemáme ani tušení"?
4 hlasy
Pavel Šimurda
24.10.2014 12:18
Schico
..každý Rus vám řekne, že je šťastný, že Gorbačov zbavil Rusko všech přížívníků..oni vám řeknou..jako bylo NDR a Polsko, ale myslí i nás....nyní se zbavují i těch přížívníků, kteří byli přímo součástí SSSR..viz Ukrajina....a je to těžké....představa, že by nás chtěli zpět...nebo např. Polsko..jak to tvrdí propaganda NATO, aby se opodsatnilo zvyšování nákladů na zbrojení, každého Rusa rozesměje...
18 hlasů
Václav Horský
24.10.2014 13:06
Cyklista
I nás Rusové považují za příživníky???
Pro připomenutí: V době, kdy pan Honda se živil lepením duší pro cyklisty a měsíčně z dovezených dílů smontoval 1-2 motokola, tak ČR vyráběla Javu 250 Pérák a měla objednávku z Kanady - Stalin to zakázal.
ČR jako druhý stát světa zvládnul rafinaci Germánia na čistotu pro výrobu polovodičů a také z toho nic nebylo - museli jsme se přeorientovat na těžký průmysl.
6 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 13:13
Schico
..v dotovaných Výzkumácích jsme toho zvládli hodně...:))))nic jsme nepřevedli do praxe...skutečné výroby...germánium....:)) vole, to nezrušili rsuáci, to vytlačil a překonal křemík...co to tu zase meleš...
3 hlasy
Václav Horský
24.10.2014 13:26
Cyklista
Teprve přeloučský cívkový magnetofon B5 byl měl křemíkové tranzistory, ještě B4 byl kompletně na germaniu.
3 hlasy
Pavel Šimurda
24.10.2014 13:29
Schico
..já dělal ve vývoji elektronických součástech a chodil tam býval vedoucí výzkumu, který všem vykládal to co ty..o germaniových tranzistorech...a všichni z něho měli prdel...no jo, Franta....
1 hlas
Pavel Šimurda
24.10.2014 14:10
Schico
pro V. horský:..cleý trh spotřebního zboží rozsekala tvrdě na Západě prosazovaná dělba práce....která byla na Východě blokována jakýmsi "plánovitým hospodářstvím a direktivním řízením"...tento rozdíl se ještě nemilosrdně zvýšil nástupem komunikačních technologií, které svobodu prostě vyžadují...diskutovat o nějakých (dobře občouhnutých ) produktech....které nepřežijí psyyhcicky dva roky...a jsou nahrazovány jinými, lepšími...
2 hlasy
Václav Horský
24.10.2014 13:58
Cyklista
Mně se po germaniu nijak nestýská, ale prostě bylo první, mohli jsme spotřební elektroniku vyvážet, jenže je nespornou skutečností, že jsme především museli "hrabat koks", jak říkal Milouš...
1 hlas
Pavel Šimurda
24.10.2014 13:11
Schico
..tak to slyším poprvé..že by Stalin zakázal objednávku Javy:)))to je pěkná pičovina...:)))asi to kanada nějak odřekla a fouklo se to na Stalina...tam se toho vešlo...
2 hlasy
Václav Horský
24.10.2014 13:20
Cyklista
A co t. zv. Marshallův plán, to nám zatrh kdo?
6 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 13:27
Schico
..chiméra... to zatrhli Roosewelt s Churchilem v Jaltě...vždyť už ani nepřijeli osvobodit Prahu nebo Berlin....Marshallův plán pro ČSR je absolutní výmysl a chiméra....propagandistická nasíračka Ruska v rámci studené války...
3 hlasy
Petr Dvořák
24.10.2014 13:04
gogan
To jsou na tom rusáci húř než jsem si myslel. Pěkný důkaz, že mají hlavy komouškou propagandou vymydlené fest.
Nazývat příživníky státy které slavnou RVHP drželi nad vodou je sranda.
BTW: zajímavé, že při konečném účtování Rusko těmto "příživníkům" pěknej balík o uranu a výrobcích co šlo do Ruska jako dary ani nemluvě ...
6 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 13:15
Schico
..všechny nápně jaderných elektráren přicházejí z Ruska....nevím..jestli jsem jim víc dodali než odebrali...myslím, že je to naopak..
2 hlasy
Petr Dvořák
24.10.2014 13:20
gogan
Taky nevím jseme jim víc dodali než odebrali ... podstatný rozdíl je ten, že my jsme jim za dodané palivo slušně zaplatili
5 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 13:28
Schico
.ale oni taky všechno zaplatili..nebo vyrovnali....odpočtem z dodaného paliva...to fungovalo normálně...
2 hlasy
Pavel Šimurda
24.10.2014 13:09
Schico
..to si namlouváš...to jsou úplné nicotnosti....za množství plynu a ropy za hubičku...
2 hlasy
Petr Dvořák
24.10.2014 13:17
gogan
No to si nenamlouvám, to je bilance konečné sčotky.
A takto jsme přišli o smolinec, za který nám amici chtěli "pozlatit" republiku.
„Dohoda mezi vládou Svazu sovětských socialistických republik a vládou Československé republiky o rozšíření těžby rud a koncentrátů v Československu, obsahujících radium a jiné radioaktivní prvky, jakož i o jejich dodávkách Svazu sovětských socialistických republik.”
http://www.gymostrov.cz/Projekty/Uran/UranCZ.html
5 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 13:22
Schico
..za pět vagónů smolince, jehož těžba musela být z důvodu neefektivnosti okamžitě po roce 1990 zastavena....to "pozlacení" řekl nějaký narochaný kovboj na recepci....ta cena se dala a dá lehce určit....to nedosahuje částky miliónu dolarů...a vy tu vždycky otevřete takovou absolutní marginálii...nicotnost...
3 hlasy
Petr Dvořák
24.10.2014 14:47
gogan
Kdys byl blbej tak bych nad tím mávl rukou, ale předpokládám, že dobře víš že smolinec byl terno tak do 60let., pak se díky poptávce našly ložiska téměř všude po světě, tak sem netahej rentabilitu z r. 90.
Po válce měl pro američany cenu zlata 1:1, místo toho šel do Ruska jako "vděk osvoboditelům".
Tak tu neplácej nesmysly.
3 hlasy
Petr Dvořák
24.10.2014 13:05
gogan
* dlužilo pěknej balík
0 hlasů
Václav Horský
24.10.2014 12:51
Cyklista
??? Na úvod nedávno zveřejněné kremelské porady si Putin položil řečnickou otázku: "Víte kdo byl v celé historii Ruska nejhorší představitel?" A sám si odpověděl: "Car Petr Mikuláš II a Gorbačov"
Takže ono to s tou láskou ke Gorbimu bude asi trochu jinak, přece pravdu má jedině Putin.
3 hlasy
Pavel Šimurda
24.10.2014 12:55
Schico
..tak Putin bojuje také o body pro volby....Gorbačov je obecně obviňovaný za všeobecný rozvrat....jako u nás Klaus...ale to, že kompnul do řiti "bratrské národy"...toho si všichni cení...
3 hlasy
Václav Horský
24.10.2014 13:15
Cyklista
Rodinní příslušníci vojáků, co byli v NDR a u nás s nostalgií vzpomínají na zlaté časy, jak se jim třeba u nás žilo..., ti se určitě neradují.
1 hlas
Pavel Šimurda
24.10.2014 13:19
Schico
..no ano, byli znamenitě placeni....ale Ruskem ne námi....SSSR nám všechno i NDR zaplatilo a NDR skončilo s katastrofálním dluhem u Ruska přes 20 miliard západoněmeckých marek....Gorbačov ho prodal Západu za úhradu dluhu stejně jako nyní prodává Putin za úhradu dluhu Ukrajinu...
2 hlasy
Jiří Holý
24.10.2014 12:16
Jirka67
Obavy lidí z Ruska vzrostly, důvodem je invaze Ruských trollů na diskuzních příspěvků internetových medií.
7 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 12:21
Schico
..ano..např. jako jsi ty, henex, ok a spol...kteří zajišťujete Putinovi a Rusku dlužné splátky za Ukrajinou...z takových proruských blbů já mám obavy...kopněte už konečně tu Ukrajinu do prdelel..než se z toho všichni ojebeme...ano, z toho já mám obavy...že budeme platit dluhy Rusku za Ukrajinu..
6 hlasů
Jiří Holý
24.10.2014 12:27
Jirka67
Ano Německa si po první světové válce také nikdo nevšímal a jak to dopadlo.
5 hlasů
nespokojený volič
24.10.2014 15:53
nespokojenyvolic
wenzel Trousil
24.10.2014 12:38
Lenin
JIrko neboj..Porosenko neni Hitler..Na toho diky Bohu fakt nema..
1 hlas
Petr Vaněk
24.10.2014 12:16
PetrVanek
Jestli tyhle průzkumy dělali stejně jako ostatní, kdy si studenti sedli do hospody a něco vyplnili, tak se není výsledku co divit. Nedávné volby jasně ukázali, že tzv. průzkumy jsou jedna velká lež. :-))))
11 hlasů
Oto Les
24.10.2014 12:08
OtoLes
Stejně je jen otázka času, kdy se ruská ponorka vynoří i z Vltavy. A Pražané ji budou vítat kyticemi šeříků.
3 hlasy
Blanka Köhlerová
24.10.2014 12:08
Blanka
Já mám spíš obavu z islámu, USA a NATO, Rusko už není to, co bývalo, jako ostatně všechno. Může nám tak akorát omezit plyn a ropu, pokud se budeme chovat podle pokynů EU.
7 hlasů
petr petr
24.10.2014 12:07
sa58
Čest a slávu RUSKU a nedejte se ohlušit tím americkým bubnováním k válce a poslouchejte jen fakta a hledejte souvislosti !!! p.s. ochočené mediální kurtizány udělají za pár stříbrných cokoliv !!!
8 hlasů
Lev Tolstoj
24.10.2014 12:01
OJT
Je to důkaz o tom, že jakákoliv kampaň může být úspěšná. Teď sklízí úspěch protiruské štvaní. Je-li to dobře, o tom mám pochybnosti.
13 hlasů
Petr Dvořák
24.10.2014 12:09
gogan
Ne, to je důkaz, že ty vaše, místy až absurdní, lži proruské propagandy většina lidí prokoukla.
9 hlasů
Pavel Šimurda
24.10.2014 12:00
Schico
..důvodem je brutální a tvrdá protiruská propaganda....Rusko tu je pořád stejně , jako před rokem...před pšti lety...
11 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Pavel Šimurda (18 hlasů) 24.10.2014 12:18
..každý Rus vám řekne, že je šťastný, že Gorbačov zbavil Rusko všech...
Jiří Fejgl (15 hlasů) 24.10.2014 12:19
Otázka je, nakolik je výsledek této ankety takříkajíc cinknut. Dcera...
Lev Tolstoj (13 hlasů) 24.10.2014 12:01
Je to důkaz o tom, že jakákoliv kampaň může být úspěšná. Teď sklízí...
Petr Vaněk (11 hlasů) 24.10.2014 12:16
Jestli tyhle průzkumy dělali stejně jako ostatní, kdy si studenti...
Pavel Šimurda (11 hlasů) 24.10.2014 12:00
..důvodem je brutální a tvrdá protiruská propaganda....Rusko tu je...