Hlavní strana > Domácí
Vraťte nám vojnu
Odvádět, nebo ne? Češi opět touží po základní vojenské službě
03.08.2014 06:32 Původní zpráva
Zrušení vojenské základní služby před deseti lety veřejnost uvítala. Nyní ale přibývá hlasů, které volají: "Vraťte nám vojnu!" Po opětném zavedení vojny touží někteří politikové i řadoví občané, zvláště rodiče potenciálních odvedenců.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Vlastislav Potter
07.08.2014 07:58
nedytcek
Ano všechno je o lidech,zase s určitou dávkou naivity a z nouze ctnosti se ve volbách prosadily "nové" politické strany.Tak voliči,už je vyzkoušeno vše zprava doleva,díky událostem ne jen posledních měsíců bude skutečně velmi obtížné vybírat lidi do příštího parlamentu.
0 hlasů
Josef Lustig
04.08.2014 15:56
Andersen
.... jako by se nekdo z vojny vratil lepsi, nez kdyz sel tam :)))))))
0 hlasů
Josef Lustig
04.08.2014 15:50
Andersen
Jak jsem tak pri ceste do ceske gubernie zaznamenal, obyvatele Ceska by radi vojenskou sluzbu, drilovani a sikanu zase radi zaradili mezi nastroje vychovy. Uz to vyjadruje tu primocarost a primitivitu predstav casti obyvatelstva, kdyz se svoji jednoduchosti narazeji na hranice lidskeho cineni.
1 hlas
Tom Kut
04.08.2014 17:28
Tosa
Gubernie? To jako vyšší správní jednotka? Proč nenapsat protektorát !
Nelez sem, ty prašivý, zkurvený nácku.
0 hlasů
Ron Vanhorne
05.08.2014 03:36
Axeli
Nejak te to abnormale vysinulo,proc asi?
Priste napis,ze nenavidis emigranty a hotovo.
Ty budes asi ten mlady poter co si stara bolshevicka garda pestuje v KSCM.
0 hlasů
Ota Nik
04.08.2014 00:55
Otaznik
To je teda masáž!
"Nyní přibývá hlasů, které volají: "Vraťte nám vojnu!"
Co to je za blbce co tohle volají?
Budou volat: "Více mrtvých hrdinů!"?
3 hlasy
Josef Lustig
04.08.2014 16:01
Andersen
Obyvatelstvo by melo volat: Vratte nam rozum !.... a ne vojnu :))
0 hlasů
Joe Mc Carthy
04.08.2014 04:55
joe McCarthy
Blbci novinari, blbci politici. Pochybuju, ze kdyz se zeptaji 18-ti letejch bazantu, jestli chteji jit na vojnu, ze by jim i jediny odpovedel: ano.
2 hlasy
Maéstro Oré
03.08.2014 22:29
maestro.ore
Pravidelně každý den sleduji všechna možná zpravodajství, a dospěl jsem k názoru že dojde k válce. Možná se vám to bude zdát směšné, možná ne, ale chystá se na nás spiknutí které nás má vehnat do velké války s Ruskem. Je jedno kdo je původním iniciátorem, ale naše politická sebranka na tomto cíli participuje. Právě ono volání po obnovení základní vojenské služby je příznakem, že se něco děje.
Snaha o to aby mohli vyhlásit stav ohrožení státu bez potvrzení "zrádcovského" senátu jasně naznačuje, že celá novela branného zákona je namířena proti Rusku, totiž kdybychom něco takového již měli, tak teď už první odvedenci dřou na cvičišti, aby politici měli nějakého toho psa na vrtění. Konec konců podle logiky našich papalášů je dění na Ukrajině náš stát ohrožující. No nedovedu si představit jak to konkrétně ohrožuje naše území, a nevěřím tomu že by se Rusko pokusilo zabrat území některého člena NATO. Navíc záklaďáci by snad neměli mít povinnost jít bránit ostatní členy NATO, od toho máme profesionální armádu, ne?
Podle všeho jde o spiknutí v samotných vládních řadách, nitky vedou od Bruselu po Washington. Ti blázni si myslí, že se jim podaří vyhrát "Velkou Ruskou Hru" a dostat Rusko na kolena. To že si to odsereme my tady v Evropě to za oceánem nikoho netrápí. Ba právě naopak, možná ani neví co s náma, možná se bojí EU ve které je například i neutrální Rakouskou. Proto to tu chtějí američané rozbít.
Kolik indikátorů ještě potřebujeme? Všemožné smutky za padlé vojáky, diskuze o obnovení vojenské služby, neustálé články o Ukrajině a jednostranné útoky? To všechno je mediální masáž, masáž na které se účastní i novináři. Všechno je to pěkně připravené, média vytvoří poptávku po válce, média zevšední válku, média vyvolají strach. A pak občané snad i s radostí do války se vydají. Základy evropské depopulace byly položeny, nyní se může pokračovat...
Čeká nás teror, budeme umírat ve válce na východní frontě, vyšlou všechny mladé lidi na Ukrajinu hájit zájmy USA/NATO, bude válka s Ruskem. Oni se nás potřebují zbavit, je moc velká nezaměstnanost a oni neví co s lidmi, tak proto se na nás také spikli. Navíc generálové a politici co jsou u moci nezadržitelně stárnou, tito lidé si chtějí než zdechnou užít ještě nějaké povyražení, a tak nám dají válku!
Ano, válka bude spiknutím gerontokracie! Ó jak směšně to může znít, ale dává to největší smysl. Mocní tohoto světa vidouce že čas neporazí vyvolají velký konflikt, kde si naposledy poměří svou moc. Proč neodpálit ty atomovky, když za pár let končí a do hrobu si je stejně nevezmou? Staří dědci v pozici moci přinesou smrt a zkázu celému světu, protože oni už nemají co ztratit...
5 hlasů
Jan Novak
04.08.2014 10:56
cocoqg
Mám stejný dojem. Válka bude, a pokud náhodou ne, tak budeme vděčit jen Putinově moudrosti. V této souvislosti zní zlověstně předpovědi J. Titora, možná fiktivní postavy z budoucnosti, které ale kolem roku 2000 napsal někdo skutečný. Některé se už vyplnily (útok USA na Irák). Titor předpověděl, že r. 2015 zaútočí Rusko na Evropu, USA a Čínu jadernými zbraněmi. USA se rozpadnou. Bohužel to všechno vypadá reálně (teda rozpadu USA bych nelitoval), až na útok na Čínu. Spíš bych očekával spojenectví Ruska a Číny.
1 hlas
Joe Mc Carthy
04.08.2014 04:57
joe McCarthy
Souhlasim, ze takto mysli komunisti!
0 hlasů
Ota Nik
04.08.2014 00:56
Otaznik
Taky se obávám, že se blíží válka.
http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/kauza-euro-majdan-ceska-politika-a-dedictvi-komunizmu/
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/petr-schnur-konecnym-cilem-je-rusko/
http://www.theguardian.com/commentisfree/2014/may/13/ukraine-us-war-russia-john-pilger
Na Ukrajině se nás snaží USA zatáhnout do války
2 hlasy
Joe Mc Carthy
04.08.2014 04:59
joe McCarthy
USA se snazi valce vyhnout, ale malej Rasputin ma tenhle zivotni cil!
0 hlasů
Tomas Nada
04.08.2014 08:34
Travi
Hm uz musite byt notne dementni, kdyz tohle napisete ... USA se snazi valce vyhnout? Kdy a kde?
2 hlasy
Lihoslav Kraďousek
03.08.2014 20:29
notorickyzlodej
No tak třeba mlíčňákovi np np by to určitě prospělo.
0 hlasů
Ron Vanhorne
03.08.2014 20:14
Axeli
http://rustybear.iconosites.com/000_vig_user_files/site_uploaded/34701/files/nachalnik.htm
0 hlasů
Ron Vanhorne
03.08.2014 19:47
Axeli
Vomacka aka tydentyden odhalen?
>http://rustybear.iconosites.com/000_vig_user_file - s/site_uploaded/34701/files/nachalnik.htm
0 hlasů
Ron Vanhorne
03.08.2014 19:59
Axeli
http://rustybear.iconosites.com/000_vig_user_files/site_uploaded/34701/files/nachalnik.htm
0 hlasů
Ron Vanhorne
03.08.2014 20:07
Axeli
co tam s tim delaji,ze to nikdy nevezme adresu v poradku,delaji to naschval nebo co.
http://rustybear.iconosites.com/000_vig_user_files/site_uploaded/34701/files/nachalnik.htm
0 hlasů
Lihoslav Kraďousek
03.08.2014 20:19
notorickyzlodej
Z toho si nic nedělej, on na tu píčovinu stejně není nikdo zvědavý. Kromě jednoho úchyla s pěti nicky.
2 hlasy
Maéstro Oré
03.08.2014 19:14
maestro.ore
Co se také děje na Ukrajině, aneb o čem naše média neinformují:
Občané zbili poslance, který přišel verbovat muže na východní frontu:
http://www.youtube.com/watch?v=N-cx9X-tJ8k
další protesty, kdy občané protestovali proti dalším odvodům:
http://www.youtube.com/watch?v=1mcFtjhIu5I&list=PLKMjMeUMzcsM9OJFRUJ3z3vXBRjpKrnu4
a je toho celý YouTube.
Jestli si naši poslanci myslí, že zblbnou a naverbují mladé lidi proti Rusům, tak by si měli raději nechat zajít chutě. Už dávno neplatí ekvivalence že Rus je komunista, takže jsem zvědav jakou propagandu si vymyslí.
Pokud se totiž stane, že odhlasují onen nový zákon o odvodech a pak vyhlásí proti vůli senátu "ohrožení země Ruskem" a někoho se pokusí odvést, tak ať se potom nediví že ti kdož na vojnu nenastoupí budou třeba i vraždit policisty či soudce.
Pokud si někdo půjde sednou za něco, čím vlastně nikomu neublížil, za to že nechce jít na nějaké blbé cvičení, že nechce jít do hloupé války proti Rusku kterou nám papalášové připravují, tak má právo na krvavou odplatu vůči těm, kdo mu za toto odmítání ubližují.
Stejně tak pokud takto dopadne něčí mladá přítelyně, kterou v zájmu rovnosti pohlaví povolají a ona odmítne, se nikdo nesmí divit pokud její partner vykoná pomstu na soudci který ji odsoudí, nebo třeba bude tyranizovat rodinné příslušníky bachařů věznice kde jeho milá bude sedět. Protože oni vlastně všichni budou ubližovat osobě kterou má rád, a nějaké zákony jdou tím pádem stranou, důležitou zůstane pouze osobní spravedlnost.
Páni poslanci, ale také policisté, soudci, státní zástupci, vojáci a jiní státní úředníci, poslouchejte! Pokud někoho odvedete proti jeho vůli na nějaké debilní vojenské cvičení, tak vězte, že se také může stát že si to šeredně a krutě odskáčete, protože vůbec netušíte jak někteří lidé mohou na takovou životní situaci reagovat. Nechť tedy potom vaše krev padne na vaše hlavy!
2 hlasy
Henex
03.08.2014 21:31
Henex
Teda Maestro... Vy už máte dost...!
0 hlasů
josef Slavík
03.08.2014 18:01
penkava
A kde by na to stát vzal když nemá ani na důchodce!
1 hlas
Jan Novak
04.08.2014 11:02
cocoqg
Na válku se peníze vždycky najdou. I kdyby na chleba nebylo.
0 hlasů
Martin Macháček
03.08.2014 17:55
MauMau
Hloupý nadpis. To jenom pražští lokajové jako np np, co jsou bez práce by brali cokoliv.
1 hlas
jozef novák
03.08.2014 17:48
joz447
souhlasím s tím že kdo nebyl voják není chlap!místo chlapů vidím dnes chodit atrapy!
0 hlasů
Martin Macháček
03.08.2014 17:50
MauMau
Jo, takový np np je nejonom psychická, ale i fyzická atrapa chlapa.
3 hlasy
Henex
03.08.2014 21:34
Henex
Ty ho znáš, chcípáčku...?
Strach mít nemusíš, v případě konfliktu skončíš stejně v internačním táboře...
0 hlasů
Tom Kut
03.08.2014 17:32
Tosa
na to, aby se člověk naučil nejen střílet, ale i ovládat nějakou tu speciální zbraň, půl roku stačí. Navíc vzájemných válek mezi státy ubývá a přibývá těch občanských. Výcvik by měl být spíše policejního charakteru.
V armádě by moli zvýšit a zúročit své znalosti i např. mladí dobrovolní hasiči, ze kterých by vyrostla základna jak profesionálním hasičům, tak i záchranářům. Dali by se mobilizovat i při přírodních pohromách.
Služba v armádě by byla dobrovolná. Kdo by chtěl bránit svoji vlast, nevadilo by mu pomáhat jiným mohl by být i daňově zvýhodněn. Navíc stát by upřednostňoval jako své zaměstnance ty, kterým osud země není lhostejný.
Podíváte -li se na to, koho naše země upřednostňuje teď, kumu cpe nejvíc do chřtánu, byla by to příjemná změna, možná i první pokusný balonek jiné politiky.
1 hlas
Vlastimil Levora
03.08.2014 17:17
pyskmedved
Je dobré vycvičit lidi vojenskému umění, aby se mohli bránit zlodějskému státnímu vedení.
5 hlasů
daniel Pink
03.08.2014 16:49
dorianek
diky bohu ze jsme v NATO--byla tu doba kdy nam veleli sovetsti marsalove v cepicich na kterych by mohl pristat vrtulnik..br
1 hlas
jan janík
03.08.2014 17:40
jarda
No co Vám stačí ke spkojenosti ? !
1 hlas
Karel Nový
03.08.2014 16:36
Q0007
Zbytečné vaření z vody...
Na výchovu mladých tu máme rodinu.
Na hraní si na vojáčky, aktivní zálohy.
A pro uspokojení nostalgických tužeb různých dědků tu máme filmy pro pamětníky, filmové týdeníky a stránky csla.cz.
Připouštím ale, že jako bezedná díra na peníze, umělý snižovač nezaměstnanosti a provizní tunel pár vyvolených, není nic lepšího, než armáda nafouknutá odvedenci.
3 hlasy
Henex
03.08.2014 14:51
Henex
Až to Rus rozjede, tak budete na vojně všichni na to tata a půjdete tam, kam vás pošlou. A kdo se tomu vyhne, tak ho chytí a odstřelí jako dezertéra, přesně po vzoru ukrajinských separatistů. To je bohužel realita. Zatím můžete sekat patky...
4 hlasy
tyden tyden
03.08.2014 15:50
tyden001
soudruh hemenex asi nejak prehlid, ze hromadne dezertujou vojaci tzv. Ukrajinsky armady. A jedinej kdo je strili jsou fasouni z Pravyho sektoru.
Ale bolsevici jako ty, nikdy pravdu moc nemuseli, zato (opet jako ty) vyhrozovali vsim moznym :-)))))
10 hlasů
Henex
03.08.2014 16:46
Henex
Blablabla, Vomáčko... Rusáci dezertují k rusákům, je vidět, co jsou zač. Alespoň se to tam vyčistí, čím víc jich uteče, tím líp pro Ukrajinu. Nechceš taky sbalit ranec? Na letenku do Moskvy jsi si určitě už tím žvaněním vydělal...
1 hlas
tyden tyden
03.08.2014 18:06
tyden001
aaaa, socka hemenex uz se projevuje, a zavidi :-)))
delej neco poradnyho, smrdis tady porad, takze si nemuzes koupit ani letenku do Moskvy :-)))
1 hlas
Henex
04.08.2014 10:03
Henex
Až toho nalítáš tolik, co jsem nalítal já, tak budeš mít fousy až na zem. Teď už jsem rád, že sedím doma na zadku a doháním to, co jsem v životě nestihl...
0 hlasů
Stanislav Kohout
04.08.2014 12:30
JoseCareras
Poctivě sepisoval a včas odevzdával po každé cestě zprávičku o nešťastných lidech za zdí a o nechutných bordelácích ?
Tak to by mi tak k Tobě sedělo nejvíc. Kdyby jsi měl sebemenší problém s minulým režimem, tak bys nemohl nikdy žvanit své často si i odporující nesmysly
0 hlasů
Jan Novák
03.08.2014 14:05
JanNovak
12 ukrajinských vojáků a důstojníků přešlo přes ruskou hranici s bílou vlajkou v rukou a beze zbraní. Vojáci požádali o útočiště na hraničním přechodu v ruské Rostovské oblasti.
Vojáci uvedli i číslo svého útvaru – 72. motorizovaná brigáda ukrajinské armády.
„Nejsme absolutně žádní zrádci. S Ruskem neválčíme. Abych zachránil životy svých podřízených, přijal jsem rozhodnutí odvést je pryč přes území Ruska“, prohlásil voják, který tuto skupinu vedl.
Dříve bylo oznámeno, že přes 40 ukrajinských vojáků opustilo své vojenské jednotky a požádalo o povolení přejít na území Ruska, aby nemuseli bojovat proti vlastnímu lidu, jak sami řekli.
9 hlasů
tyden tyden
03.08.2014 14:24
tyden001
tise, ne tak nahlas. to se nesmi, takhle otevrene pravda tady...
jen pockej, az to zjisti harasim, npnp a zbytek te mistni hnede party, to tu zase bude nablito :-))))))
6 hlasů
Martin Macháček
03.08.2014 17:22
MauMau
Ti napíšou tomu opičákovi, že se takhle si svobodu a demokracii nepředstavovali.
3 hlasy
np np
03.08.2014 13:56
np32np32
Machackovi utekla manzelka po 14 dnech s traktoristou z vedlejsi vesnice?
3 hlasy
Martin Macháček
03.08.2014 17:53
MauMau
Řekl kavárenský povaleč a pos..l se.
2 hlasy
Johan Rey
03.08.2014 14:48
Johan
Jo,ten Macháček se ma.Tobě ty pako utekl prd do mozkovny, a právě proto Ty Tvoje příspěvky tak vypadají,trubkou.
6 hlasů
Čechům Dávám po Loket
03.08.2014 13:43
DeepThroat
Áááááah, další hezký mediální výplach mozků zdegenerovanému obyvatelstvu za ůčelem zvýšení odporu vůči Rusku. Na který a čí povel, ptám se redakce. Že by přímo z washingtonské ambasády? Z té adresy vživotě nic dobrého nevzešlo.
8 hlasů
Henex
03.08.2014 16:50
Henex
Ty se raději starej o ten svůj bordel. Už jsi dovezl nové prostitutky? Teď jsou prý v Rusku levnější...
2 hlasy
Čechům Dávám po Loket
04.08.2014 13:38
DeepThroat
V bordelu mam zasadne Slovenky - jednak jsou hezci a jednak jsou pokornejsi nez tvoje stara semetrika ktera ti uz nikdy neda, leda tak behem naproste tmy, Semene Semenovici.
0 hlasů
Ladislav Pořický
03.08.2014 13:40
ladslv44
To by mělo přesvědčit více než slova.
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10460753_10152592782421955_4261336838719371340_n.jpg?oh=64e3c14286bf4384686a4539f8c878cd&oe=544E7DA9
0 hlasů
Vlastík Smutný
03.08.2014 12:56
SMUTNA
Nastává okurková sezona a páni redaktoři Týdne nemají o čem psát.
7 hlasů
jan janík
03.08.2014 13:28
jarda
A proč by neměla být sranda i o okurkách ?
3 hlasy
Jan Novak
03.08.2014 12:25
cocoqg
Nějak jsem si nevšimnul žádného průzkumu veřejného mínění, který by nadpis článku opravňoval.
6 hlasů
Pavel Haraším
03.08.2014 12:15
Devatar
Ale, jak to v mozcích zdejších rudokožců vypadá, podle jejich příspěvků, oni touží po jediném, touží po návratu velké ruské okupační armády.
5 hlasů
Pavel Sekora
03.08.2014 12:59
pavelsekora
Zrovna ty bys tu vojnu potřeboval jako řemen Dutolebe.
12 hlasů
tyden tyden
03.08.2014 14:17
tyden001
to by ses splet.
bolsevicky vsivaci jako harasim (a tech dalsich par volu tady) nikdy do neceho takovyho nepujdou.
typy jako oni, budou vzdycky ponoukat nekoho jinyho, sami schovani za bukem.
Jako tady na diskuzi, argumenty ani podklady nikdy nanapisou, jenom tu smrdi.
4 hlasy
np np
03.08.2014 16:20
np32np32
My to nechavame na tobe, bys od rana do vecera psal svoje kremrolsky noty. To vis, ty mas bohatou zasobu materialu od svych ridicich pracovniku ze sovetske ambasady.
1 hlas
Pavel Haraším
03.08.2014 13:35
Devatar
Ty bys potřeboval řemen, brouku pytlíku.
3 hlasy
Martin Macháček
03.08.2014 17:24
MauMau
Řekla Haraším a pod..al se.
2 hlasy
Martin Macháček
03.08.2014 12:43
MauMau
Kdyby se zeptali modrých kriplů, tak by se dozvěděli, že vlezdotopkové by si na našem území přáli okupační americkou armádu.
10 hlasů
Dr Dick
03.08.2014 12:12
DrDick
Vondra je zásadně proti. Sice nemáme ten americký radar, ale kdyby zavedli povinnou vojenskou službu bůh ví kde by se to zastavilo. Třeba by mu sebrali modrou a musel by narukovat a dělat kliky a čistit boty mazákům.
6 hlasů
Jan Novak
03.08.2014 12:10
cocoqg
NATO a USA nám nikdy brannou povinnost nepovolí, protože veřejné mínění by pak nedovolilo takovou armádu nasazovat a umírat za jejich zájmy v Afghánistánu, Africe apod.
Jinak půl roku je blbost. Už jenom ta administrativa s tím. Rok vidím jako naprosté minimum a přijatelný kompromis (za 1 rok nikdo nevypadne ze svého oboru, ani nezmešká studium atd.)
7 hlasů
Alois Ratzinger
03.08.2014 12:00
Ratzinger
Kolik procent Čechů touží po základní vojenské službě? Černoprdelník Čunek a kdo ještě? Kolik rodičů si asi tak přeje, aby mu někdo šikanoval ratolesti? A k čemu by asi tak byly 3 měsíce? A konec konců, kdo by měl zájem bránit nakradené majetky našich kapitalistů? To je zase článek jako noha.
8 hlasů
jaroslav novak
03.08.2014 15:08
jaroslav17
Mně by ZVS nevadila. Je mi skoro sedmdesát, synovi 45 a děti nemá. A zbytek národa, který tuto bandu připustil k moci, ať se s tím vyrovná.
0 hlasů
Martin Macháček
03.08.2014 12:46
MauMau
Na co 3 měsíce? Aby se naučil sám najest, umýt, cvičit, běhat a ovládat nějakou zbraň. Komplikované zbrojní systémy musí obsluhovat profesionálové. Takovému np np by se to tak zalíbilo, že by se z něho stal furťák.
2 hlasy
jan janík
03.08.2014 13:27
jarda
Kryply a nesvéprávné nebrali, ani určitě nebudou, ani na víkend.
3 hlasy
Pavel Haraším
03.08.2014 11:58
Devatar
Soudruh Hlupáček touží po objetí statného Rusa, když jej jeho žena nechala kvůli Vomáčkovi alias TýdenTýden. Je to smutné, soudruh Hlupáček Macháček, ale strana a lid ti nepomůže.
3 hlasy
Martin Macháček
03.08.2014 12:48
MauMau
Tobě modrej kriple už nepomůže ani bůh.
3 hlasy
Alois Ratzinger
03.08.2014 12:02
Ratzinger
Tebe ty hňupe musel zneužívat fotr nebo farář.
4 hlasy
Ron Vanhorne
03.08.2014 15:50
Axeli
"Tebe ty hňupe musel zneužívat fotr nebo farář."
K tem hratkam s tebou si pozvali jeste kostelnika.
1 hlas
Pavel Haraším
03.08.2014 12:05
Devatar
Ale copak rudý klero nácku, soudruha Macháčka je ti líto, klidně se můžete obejmout, ale pozor, ať vám přitom nevidí Áda Putinů, sice je sám malej a teplej, ale takové věci Rusové nemají rádi.
4 hlasy
Anička Nová
03.08.2014 11:29
vevera
Když jsem chtěla, aby můj syn nebyl třasořitka, chodil až do 9. třídy na hokej. Trénovali na ledu každý den, a i když teď dělá čistě intelektuální práci, cvičí dobrovolně každý den. Vojnu uznávám jen ve smyslu 3měsíčního kurzu ohledně obsluhy zbraně a strategie té které jednotky. Aby nám posraný američani brali naše děti a utírali si s nima prdel někde na Ukrajině, s tím zásadně nesouhlasím. Čunek jako katolík jistě šikanu miluje, tak ať si tam jde sám.
14 hlasů
Henex
03.08.2014 16:56
Henex
Chodil na hokej? A to pomohlo? Nebylo by lepší ten hokej hrát? Tak teprve teď vám věřím, že jste ženská...
1 hlas
Pavel Sekora
03.08.2014 21:13
pavelsekora
Anička píše, že trénovali na ledě každý den, tak asi ten hokej hrál a jen blb jako ty to není schopen pochopit. Teď teprve jsi prokázal co jsi za primitivního nedovzdělaného a retardovaného idiota.
2 hlasy
Alois Sekanina
03.08.2014 11:42
Aldous
Toto je velmi hloupý a nekvalitní názor.
3 hlasy
Pavel Sekora
03.08.2014 21:15
pavelsekora
A můžeš zdůvodnit proč? Těžko, viď?
2 hlasy
Martin Macháček
03.08.2014 12:49
MauMau
To si jenom myslíš Lojzíku. Ta paní má pravdu.
8 hlasů
Daša Fuksova
03.08.2014 11:19
Honzik
Někdo ucítil možnost obrovských peněz a tak po zrušených kasárnách volá po nových.
- Češi opět touží o soběstačnosti v zemědělských produktech
- Češi opět touží po výstavbě cukrovarů
- Češi opět touží po navrácení půdy pro zemědělské účely
- Češi opět touží ...
Tak lze pokračovat, ono toho bylo zničeno, prodáno, zdevastováno dost. To bude miliard než se to opět dá dohromady. Jenom pozorujte co docílili ti nenávidění komunisti od roku 1984 za 25 let a co dokázali ti - co tvrdí:
DOKÁZALI JSME, ŽE TO DOKÁŽEME.
PRAVDA A LÁSKA ZVÍTĚZÍ NAD LŽÍ A NENÁVISTÍ - že pánové z ODS a TOP09 ?
12 hlasů
Martin Macháček
03.08.2014 12:52
MauMau
Paní Dášo, nechci vám brát optimismus, ale to se nespraví již nikdy. Jenom to bude horší a horší, až to všechno zkrachuje. Poděkujme Havlovi a jeho pravdoláskařům. Navždy zničili naší zemi. Havel morálně, Klaus ekonomicky a Zeman nedělá nic proto, aby to tak nebylo.
5 hlasů
deda
03.08.2014 10:07
deda333
Čunek řekne, aby řeč nestála, že by mladým Čechům prospělo pár měsíců ZVS a pan Motýl hned reaguje, klasicky česky bombastickým titulkem :" Češi opět touží po základní vojenské službě." Kdyby jenom Motýl, ale jde o typickou mediální manipulaci, používanou ve všech politických tématech.
3 hlasy
Lihoslav Kraďousek
03.08.2014 09:22
notorickyzlodej
Ale záklaďáci vám genocidu na spoluobčanech dělat nebudou, od toho jsou ti žoldáci.
10 hlasů
np np
03.08.2014 09:36
np32np32
Lžihoslave, opet pod vlivem?
4 hlasy
Martin Macháček
03.08.2014 09:42
MauMau
Už jsi pouklízel strakovku? Všechny ty buržoazní sr..ky?
5 hlasů
Alois Ratzinger
03.08.2014 11:52
Ratzinger
S místním debilem np nemá smysl diskutovat. Tady by pomohlo jediné. Dát mu pár přes tlamu.
6 hlasů
np np
03.08.2014 09:45
np32np32
Ty si hlavne pouklizej myslivnu:-)
2 hlasy
Martin Macháček
03.08.2014 09:58
MauMau
Tebe by nevzali ani k té armádě modrej soudruhu. A závidíš těm ostaním, žeo mohou položit život za americký imperialismus.
7 hlasů
np np
03.08.2014 10:08
np32np32
Zato ty jsi tam cele dva roky delal rajony a podrztasku, protoze te mazaci nikdy nepovysili. Tvoje kecy jsou toho dukazem. Hlavne ze jsi stal na strazi socialismu:-)
3 hlasy
Martin Macháček
03.08.2014 09:19
MauMau
2 roky vojny byla tragédie. Ale zcela jistě by bylo ku prospěchu věci, kdyby šli mamánci aspoň na tři měsíce, aby se uměli o sebe postarat, zlepšili si třeba kondičku a naučili se obsluhovat nějakou zbraň. Pravda, spousta chlapů, třeba np np jsou tak zdevastovaní nicneděláním a chlastem, že by to měli mít na furt.
4 hlasy
jan janík
03.08.2014 09:13
jarda
Ano amatéři. Vaše specialia - rušit a znovu zavádět .... (okresy kraje, voj.službu....), peněz máme dost ! Rušte měňte a znovu zavádějte, až se dostanete tam, kde komunisti v 89. přastali, protože dokazujete, že lépe to neumíte !
11 hlasů
Kamil Vont
03.08.2014 09:02
Narmer
Otevřeně říkám, že proti Rusovi bojovat nebudu. Ani náhodou. A pokud by nás okupovali USáci a ta jejich podělaná opice, navrhuji záškodnickou válku.
16 hlasů
Karel Řezáč
03.08.2014 10:56
Karel Rezac
Vonte, Ty určitě bojovat nebudeš. V případě konfliktu Tě rovnou odstřelí. A nebudeš sám....
3 hlasy
Radek Soukup
03.08.2014 08:53
Pozitron
K čemu ale tahle "naše" armáda vlastně je ? Bojuje výhradně v amerických válkách a za americké zájmy, ovšem platíme to my. Tohle není armáda v klasickém slova smyslu, ale americký žoldácký expediční sbor placený českým daňovým plátcem.
20 hlasů
Tomáš Fuk
04.08.2014 09:23
231
Armáda má plnit zadání politiků. A politická zadání zase vychází mj. i z mezinárodních dohod.
Navíc k čemu armáda, která jen cvičí podle nějaký teoretiků a nikdy reálně nevystřelí? Proč myslíte, že se tenkrát ve Španělsku angažovalo tolik zemí?
0 hlasů
Martin Macháček
03.08.2014 09:11
MauMau
Takový názor ovšem nesdílí pan prezident.
3 hlasy
Jan Novák
03.08.2014 08:44
JanNovak
Z týden.cz se stala zřejmě největší žumpa daleko široko. Ani Parlamentní listy na ni nemají. Tolik vulgarit a sprosťáren a bez zásahu admina je unikát. Asi jim sem na diskuze moc lidi nejdou a tak jsou rádi za každého diskutéra .-)))....
9 hlasů
Martin Macháček
03.08.2014 09:12
MauMau
Tak co tady děláš v té žumpě?
4 hlasy
Jan Novák
03.08.2014 08:52
yaroukh
http://goo.gl/DtlA2p
0 hlasů
Petr Konečný
03.08.2014 08:33
marwyn
Jenom retardi a mentální sajrajti vzpomínají na vojnu v dobrém.
5 hlasů
franta kocourek
03.08.2014 08:30
jarmilprdel
s timhle at jdou do pice!! nikdy nestravim ani mesic zivota nekde v buzeraci, kde si na tobe vymatlani zeleni zmrdi zvetsujou sve male pero, uci te zabijet lidi co vetsina normalnich lidi urcite nechce nikdy udelat... pak prijde cerna pica z washingtonu, mavne rukou a vsichni pobezime do prvni linie umrit za jeho megalomanske cile!!! hahahaha NIKDY me na buzerplace nedostanete!!!!!!!!
8 hlasů
Johan Rey
03.08.2014 10:30
Johan
Fanoušku, v dnešním pojetí vedení války nepotřebuješ chodit bojovat a umírat za jakoukoliv "opici".Dokonce si dovoluji tvrdit, že právě vojáci mají největší šanci přežít v jaderné válce, na úkor civilistů.
4 hlasy
Martin Macháček
03.08.2014 08:23
MauMau
Modré soudruhy jako Harašíma, np np, Vránu, Lustiga bych nechal narukovat a sloužit na doživotí. Co může být hezčího, než padnout za zájmy imperialismu a být potom povýšen in memoriam.
11 hlasů
np np
03.08.2014 08:26
np32np32
O tom prece nebudou rozhodovat soudruzi s nedochozenou zakladni skolou:-)
6 hlasů
tyden tyden
03.08.2014 08:40
tyden001
jsem tu vsichni radi, ze i pres svou vrozenou demenci mas dostatek soudnosti, a ve svem prispevku uznavas, ze do toho nemas co kecat :-)))))
9 hlasů
jan nový
03.08.2014 12:57
velemak2
Jen ho nechte, alespoň je legrace.
2 hlasy
Viktor Racek
03.08.2014 09:04
xviktor
Primitivové jako ty by měli mluvit zásadně za sebe a neschovávat se za nějaké "my". Pokud my neříkáš všech nickům, které tu vomáčko střídáš, to si pak ale musíš trošičku uspořádat v kebuli.
3 hlasy
tyden tyden
03.08.2014 09:14
tyden001
zajiste mas pro sve tvrzeni argumenty a dukazy.
pokud ne, tak jsi na tom stejne jako tvi oblibeni nackove v Kyjeve - bolsevicky LHAR.
dej si to klidne do nicku :-)))
6 hlasů
np np
03.08.2014 08:14
np32np32
Nejvic se mi libi vykriky rudochu na zdejsi diskuzi, kteri kritizuji armadu, ze je mala a malo vyzbrojena a na druhou stranu odmitaji povinnou vojenskou sluzbu.
7 hlasů
Jan Novák
03.08.2014 08:27
yaroukh
NanoPenis a jeho zprávy z alternativní reality.
7 hlasů
Jan Vacek
03.08.2014 08:12
Vacek
Podle mého názoru nějaké masívní konvenční nasazení vojsk, jako bylo za dřívějších válek, nepřipadá v úvahu a tomu odpovídající udržování zahálejícího početního stavu vojsk v kasárnách by bylo jen ekonomickým i morálním hazardem (a to i jako částečné řešení nezaměstnanosti). Jinou věcí je branná příprava obyvatelstva a její organizace ke zvládání rizik současnosti a budoucnosti, která by nejen mohla zvýšit odolnost státu proti bezpečnostním rizikům, ale umožnit v případě potřeby i operativně doplnit kapacitu armády.
5 hlasů
Jan Novak
03.08.2014 12:19
cocoqg
Souhlas. Hodně lidem by prospělo i jenom naučit se poslouchat. Po 25 letech "svobody" je každý ředitelem zeměkoule a každý chce být manažer a nikdo pracovat.
Na druhou stranu dokud budou naši armádu ovládat USA, tak jsem proti.
1 hlas
Penzista Hloupej
03.08.2014 08:10
modrasocka
Naprosto neřešitelné v dnešní zmagořené době. Požadavky dnešní doby jsou - emancipace - tj. základní vojenská služba by musela být pro obě pohlaví a co by s tím souviselo si dovede každý jistě představit. Pracovní doba - t.j. doba výcviku osm hodin a pak volno bez omezení vycházek a šup k mamince. Téměř každý rozkaz při výcviku by byl považován za šikanu a nadřízený posílán k soudu. Strava a ubytování by museli být na úrovni hotelu (nebo věznice) a to i při polním výcviku. Vojáci základní služby by jistě dostávali žold ve výši minimální mzdy, v horším případě minimální mzdy vojáka z povolání. Výcvik jako z filmů o námořní pěchotě a plné podvoleníse rozkazu velitele - na to zapomeňte - nebyl by, kdo by je cvičil, krajní varianta pro naši milovanou vlast - půl vojska s ruským a půl s americkým výcvikem a instruktory s helsinským výborem za zády. Zkrátka - ještě neteče do bot a až poteče bude pozdě - nyní je to vyhazování peněz minimálně na projekty které jistě budou schválené EU a budou na ně dotace do kapes těch to to vymýšlejí.
3 hlasy
w -
03.08.2014 08:10
w2003
V našem politickém systému je nutné uzákonit institut superarbitrace pro blbost.
4 hlasy
np np
03.08.2014 08:04
np32np32
Vomacka by potreboval na vojnu aspon na 7 let jako za cisare pana. Oni by mu ty posrany podvlikacky z kalhot vyhnali:-)
4 hlasy
Jan Novák
03.08.2014 08:32
yaroukh
Už zase posrané podvlíkačky? Proč je pro tebe znečištěné spodní prádlo tak oblíbeným tématem? Co tmavě-hnědého se skrývá ve tvých vzpomínkách na dětství?
9 hlasů
np np
03.08.2014 08:39
np32np32
Mne se vzdycky vybavi Vomackova vomacka:-)
5 hlasů
Lihoslav Kraďousek
03.08.2014 09:21
notorickyzlodej
Ron Vanhorne
03.08.2014 15:32
Axeli
"Prostě úchyl."
Ano a vis ktery uchyl ty posrany podvlikacky,syfilidu,natrzena prdel,rudy vemeno,rudy jelito tady prinesl?Tovarisch vomacka alias tydentyden, nachalnik Spolku Pratel Olupovaču Mrtvol.
1 hlas
Jan Novák
03.08.2014 07:47
JanNovak
Ale jo 6 měsíců minimálně. Pravděpodobně by znatelně ubylo feťáků... tam by jim to na vojně z palic vyhnali....-))
4 hlasy
Tomáš Fuk
04.08.2014 09:25
231
Spíše by feťáci svůj "koníček" šířili mezi lidi, které by jinak ani nenapadlo to zkusit.
0 hlasů
tyden tyden
03.08.2014 07:22
tyden001
"Češi opět touží po základní vojenské službě"
...a aby redakce tenhle blabol podporila, tak dlooooouho hledali, az nasli jednoho rudyho dementa, kterej nadsene zahykal blahem:
CUNEK :-)))))))))
To uz na tom ta statni propaganda musi byt opravdu spatne, kdyz vyskabala tohle. Co treba knize?
4 hlasy
Jan Novák
03.08.2014 07:45
JanNovak
Jestli je Čunek rudej tak já jsem archanděl Gabriel.-)))))
7 hlasů
w -
03.08.2014 08:03
w2003
"Rudej" možná ne, ale blbej zcela určitě!
5 hlasů
Tomas Nada
03.08.2014 07:18
Travi
Takhle nase politicka galerka provozuje "o nas, bez nas" ... zjevne se tim podle politiku ma vyresit neschopnost rodicu vychovavat deti a tak se verejnosti vsugeruje, ze resenim je poslat nezbednou mladez umrit do loutkove valky za cizi zajmy.
10 hlasů
tyden tyden
03.08.2014 07:30
tyden001
hlavne to nevi vudec davno, kdy do nas TI SAMI politici hustili, ze branna povinnost je prezitek, a budoucnost ma jedine profesionalni armada :-))))
transformace stala miliardy.
ted chteji chrestit zbranema na Rusa, a zjistili, ze nase expedicni jednotky a jejich vozidla do pouste jsou k smichu. Tak potrebuji aspon futrkanon.
stejne jako blbci v Kyjeve, ale tam jsou proti odvodum masove protesty.
U nas o tom moc neinformuji, jenom zlehka.
Tyden ty radsi necha cely den viset clanek, ze rebelove sundali dron o velikosti 2,5m raketou s bojovou hlavisi 70kg, a ten dron je na fotkach temer neposkozeny.
"novinari" :-))))))
10 hlasů
Ron Vanhorne
03.08.2014 15:42
Axeli
"Tak potrebuji aspon futrkanon."
Ty kanone,co to ma byt ten futrkanon?Nejaka tajna zbran,nejaky novy model Panzerfaust?
0 hlasů
Henex
03.08.2014 17:04
Henex
Asi byl jeho fotr kanón... :-)))
0 hlasů
Jan Novák
03.08.2014 06:49
yaroukh
Ať si každý zodpoví otázku, co pro něj tenhle stát dělá, kolik si za to bere, a jak se u toho chová.
Na vojnu i z vojny jsem šel s tím, že "ze svou zemi...". Z toho jsem v posledních letech vyrostl. Stát občana nerespektuje, nakládá s ním jako s nesvéprávným hovadem. (Že se typický politik naprosto nepokrytě chová jako nadčlověk, ani není to nejhorší.)
Mrzí mě, že už se na mě potenciální branná povinnost nevztahuje. S gustem bych si s povolávacím rozkazem vytřel zadnici a poslal jej zpátky.
8 hlasů
Jan Novak
03.08.2014 12:23
cocoqg
No to bys právě nemohl. A taky bys srazil paty a narukoval, nebo běhal po doktorech, že máš něco se zádama...
1 hlas
Jan Novák
03.08.2014 15:52
yaroukh
No to bych právě mohl. Posraný povolávací rozkaz bych na Poštu hodil cestou na letiště.
1 hlas
Jan Novák
03.08.2014 06:41
yaroukh
Vojna má naučit kázni? To se vyjadřuje politik v údajně svobodné společnosti o těch, kteří ho platí, nebo to mluví nějaký hrabě z roku 1620 o sedlácích, které je třeba naučit poslušnosti?
7 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Radek Soukup (20 hlasů) 03.08.2014 08:53
K čemu ale tahle "naše" armáda vlastně je ? Bojuje výhradně v...
Kamil Vont (16 hlasů) 03.08.2014 09:02
Otevřeně říkám, že proti Rusovi bojovat nebudu. Ani náhodou. A pokud...
Anička Nová (14 hlasů) 03.08.2014 11:29
Když jsem chtěla, aby můj syn nebyl třasořitka, chodil až do 9. třídy...
Daša Fuksova (12 hlasů) 03.08.2014 11:19
Někdo ucítil možnost obrovských peněz a tak po zrušených kasárnách...
Pavel Sekora (12 hlasů) 03.08.2014 12:59
Zrovna ty bys tu vojnu potřeboval jako řemen Dutolebe.