Hlavní strana > Domácí > Politika
Hradní pán
Ať dopadnou volby jakkoli, vyhraje Zeman, analyzuje Evropa
21.08.2013 10:15
UVNITŘ ANKETA. Ať už předčasné volby v Česku dopadnou jakkoli, jejich vítězem bude prezident Miloš Zeman. Shodují se na tom středeční německé deníky. Předpokládaným úspěchem levice podle nich hlava státu ještě posílí svou moc.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Pavel Michal
22.08.2013 00:45
Michall
Vyhráli rusové, bez srpna ´68 by jejich komunistická strana byla asi na lucerně...jistě jim pomohl členství v komunistické sztraně i Zeman, dílem kamufloval ten senilní spolek, aby si držel repsket publika, dílem provokovalk rusy, aby měli argument zasáhnout a nstěhgpvat se sem... proč by měl prohrát dnes? patří mu to tu všechno (jeho sponsorum, chlebodárcům) od r. 1945, kdy povrvé vtrhla ruská armáda... zda podplatí telvizi, herečky? poskoky šikanující důchodce? nehraje roli... HNIJEME V PASTI, slušní produktivní lidéí dávno v emigraci, zbydou chudáci a zemanovo poskoci
0 hlasů
Jiří Susa
21.08.2013 13:03
logar
V Týdnu píši redaktoři napřed články a potom o nich přemýšlí. Vývoj nadpisů nad články je podivuhodný. Nesmyslný jako články samy. Tento článek má od začátku již čtvrtý! :-)
2 hlasy
Vlasta Smutná
21.08.2013 12:56
smutny
Schvalováním vstupu cizích vojsk v roce 68 se opakuji všichni komunisté kteří vstoupili do strany do roku 89 za dobu platnosti a po podpisu pamfletu "Poučení z krizového vývoje". dopustili zrady na státu a jeho národu tzv. velezradu a ta se všude trestá smrtí.
Opálka a Falmer-Filip účelově lžou a snaží se vy-vinit ze svého zločinu stejně tak jako sta tisíce jiných komunistů. Ten zločin však zůstal a komunisté jsou tak vini jako zrádci vlasti. Měli bychom tak s nimi jednat jako s odpadem společnosti jako s nacisty a nikoliv je glorifikovat. Na komunistech leží krev 100 zavražděných v létě 68.
2 hlasy
Karel Dvořák
21.08.2013 15:14
Kaja
To ti říkaly kolegyně u vás v kurníku, Puto?
1 hlas
Vlasta Smutná
21.08.2013 15:39
smutny
Felix nezklame, trapný za každé situace.
0 hlasů
Hana Há
21.08.2013 13:23
Host
Demokratické změny v r. 1968 se děly pod taktovkou KSČ. Sama KSČ s Dubčekem a ostatními byla hnací silou změn. V r. 1968 sověti unesli celou naší vládu do Moskvy. 100 mrtvých jde na úkor okupace. Na protest mnoho lidí vystoupilo ze strany a jiní kariéristé se v době normalizace chopili příležitosti. 1968 považuji za světlý bod v historii KSČ, snahu vzkřísit hluboké demokratické kořeny našeho národa.
1 hlas
Blanka Köhlerová
21.08.2013 13:12
Blanka
a jaký je podle vás dnešní odpad společnosti?
1 hlas
Vlasta Smutná
21.08.2013 15:11
smutny
Odpad společnosti stále zůstává stejný - komunisté za výše uvedené zrady na národu. To Kainovo znamení si vy komunisté budete si brát do hrobu. Neměli by vás pohřbívat mezi slušné lidi, ale někam na skládku odpadů.
0 hlasů
Hana Há
21.08.2013 13:28
Host
Z mého pohledu můžeme být na dění v r. 1968 hrdi. Jen okolnosti studená válka, poválečné rozdělení na 2 bloky ukázaly, že se jednalo o předčasný vývoj v zemi. Ale díky i za tu chvíli pocitu svobody, možnosti rozvoje lidského potenciálu, vzedmutí společenské aktivity. Pak vše strhly do propasti sovětské tanky. A následovala bezmoc. I z tohoto pohledu vím, že jako solitér ČR neobstojí a díky za ukotvení v EU. Jen škoda, že naše vláda se nesnaží -EU ve spolupráci s dalšími státy aktivně ovlivňovat. Její hodnoty - lidská práva- beru i za své.
1 hlas
venda wind
21.08.2013 12:49
wind
analyzuje Evropa?
Zalezi ktera Evropa.
Je to ta analyza na zakazku nadnarodniho kapitalu predevsim z USA, ktery instaluje pomoci tech "medii" vlady v celem zap svete..
Proto take vsechny delaji stejne chyby na zakazku a k vydelkum investoru..
Spiciho smejda se jim vsak nastesti prosadit nepodarilo a tak nenechaji na Zemanovi nitku suchou.
0 hlasů
Václav Horák
21.08.2013 11:48
pozorovatel
Pupkáči nasátí alkoholem,pravidelní učastníci předváděček a posluchači Evy a Vaška fascinovaně zírají na svého spasitele Milouše.Je zde místo jen pro jediného mesiáše,proroka a vůdce a tím je ON.Tlustý Jyrka,Dienstbier ani Bohouš nedokázali lid tak uhranout jako ON.Dlouho čekal na Vysočině,ale tušil,že ho lid jednou povolá snížit ceny,zvýšit platy a potrestat mádlovce,kulaky,modré zloděje a další antisocialistické síly,které obyčejnému člověku bránily rozvinout jeho talent.Ostatní byli jen falešnými proroky,jedině ON dokáže lid sjednotit a vést ho ke světlým zítřkům !
2 hlasy
Blanka Köhlerová
21.08.2013 13:13
Blanka
venda wind
21.08.2013 12:44
wind
Mno, v porovnani se spicim hajzlem je Zeman jeste zlaty..
2 hlasy
venda wind
21.08.2013 12:44
wind
Mno v porovnani se spicim hajzlem je Zeman jeste zlaty..
0 hlasů
Pavel Šimurda
21.08.2013 11:51
Schico
Evu a Vaška mám teda rád taky..ostatně jsou velmi úspěšní právě v německu..na ta mi nesahej...
2 hlasy
Václav Horák
21.08.2013 12:03
pozorovatel
Věřím ti,že jsi nadšený,spokojený a šťastný,ale s Evou a Vaškem si nejsem moc jistý.Možná tak po osmé slivovici,dřív ne...
1 hlas
Pavel Šimurda
21.08.2013 12:13
Schico
..víš jak se při Evě a Vaškovi dobře drží na Oktoberfestu s gartrudama pod paží a kymácí napravo a zase nalevo....gertrudy to zbožńují..až jim po několika mázech spadnou silné brejle a vypadne bojový umělý předkus...
0 hlasů
Patrik O Clock
21.08.2013 11:27
patrikoclock
Zbytečně moc keců. Je to jednodušší. Češi prostě podtrhli účet za 23 let a teď to partajím spočítají. O tom budou tyhle volby. Už bylo na čase a nějaký kydy zahraničních novinářů, kteří prdlajs vědí která bije, na tom nic nezmění.
8 hlasů
Věra Čeňková
21.08.2013 11:20
20000
Mnohokráte se omlouvám. ale nějak se mi to zmotalo to nemyl úmysl ta tapeta!!!. Moc mne to mrzí!
3 hlasy
Vlasta Smutná
21.08.2013 15:08
smutny
U vás se to opakuje často. Co tak přestat psát.
0 hlasů
Karel Dvořák
21.08.2013 15:15
Kaja
Ubohá Puto. Ty jsi neomylná?
1 hlas
Viola Valešová
21.08.2013 17:22
Viva
Jen hloupá a trapná. Ale to jí nevysvělíte.
1 hlas
Vlasta Smutná
21.08.2013 15:35
smutny
Felixi a co vykat, to vás neučili?
0 hlasů
Věra Čeňková
21.08.2013 11:18
20000
Včera jste určitě mnozí sledovali v TV program o rozpuštění sněmovny. Opálka z KSČM tam řekl věc o 21.srpnu 1968. Asi takto: já jsem jeden z nejstarších zde v KSČM, ale v době 1968 jsem byl školák. Filip později doplnil, že jemu bylo 13 let. A této generaci po 40 letech chce někdo něco vyčítat? Oni KSČM mnohráte odsoudili dobu před 89 rokem, ale to je jako ,když hrách házíte o zeď. Nechci KSČM dělat advokáta, ale ti co jsou zodpovědni za 68 rok jsou jinde. A možná by se měl Štěpán z KSČ
4 hlasy
Václav Horák
21.08.2013 11:26
pozorovatel
Falmer tady Brežněvovy tanky nepozval,ale kdyby mu tankrát bylo o 10 let víc,tak by se jistě radoval stejně jako Jakeš,Biľak,Indra,Kolder a Mamula.Že je typický zákeřný komouš dokázal později,když se stal estébáckým práskačem.
6 hlasů
Věra Čeňková
21.08.2013 11:18
20000
Včera jste určitě mnozí sledovali v TV program o rozpuštění sněmovny. Opálka z KSČM tam řekl věc o 21.srpnu 1968. Asi takto: já jsem jeden z nejstarších zde v KSČM, ale v době 1968 jsem byl školák. Filip později doplnil, že jemu bylo 13 let. A této generaci po 40 letech chce někdo něco vyčítat? Oni KSČM mnohráte odsoudili dobu před 89 rokem, ale to je jako ,když hrách házíte o zeď. Nechci KSČM dělat advokáta, ale ti co jsou zodpovědni za 68 rok jsou jinde. A možná by se měl Štěpán z KSČ
1 hlas
Věra Čeňková
21.08.2013 11:18
20000
Včera jste určitě mnozí sledovali v TV program o rozpuštění sněmovny. Opálka z KSČM tam řekl věc o 21.srpnu 1968. Asi takto: já jsem jeden z nejstarších zde v KSČM, ale v době 1968 jsem byl školák. Filip později doplnil, že jemu bylo 13 let. A této generaci po 40 letech chce někdo něco vyčítat? Oni KSČM mnohráte odsoudili dobu před 89 rokem, ale to je jako ,když hrách házíte o zeď. Nechci KSČM dělat advokáta, ale ti co jsou zodpovědni za 68 rok jsou jinde. A možná by se měl Štěpán z KSČ
0 hlasů
Věra Čeňková
21.08.2013 11:18
20000
Včera jste určitě mnozí sledovali v TV program o rozpuštění sněmovny. Opálka z KSČM tam řekl věc o 21.srpnu 1968. Asi takto: já jsem jeden z nejstarších zde v KSČM, ale v době 1968 jsem byl školák. Filip později doplnil, že jemu bylo 13 let. A této generaci po 40 letech chce někdo něco vyčítat? Oni KSČM mnohráte odsoudili dobu před 89 rokem, ale to je jako ,když hrách házíte o zeď. Nechci KSČM dělat advokáta, ale ti co jsou zodpovědni za 68 rok jsou jinde. A možná by se měl Štěpán z KSČ
1 hlas
Věra Čeňková
21.08.2013 11:18
20000
Včera jste určitě mnozí sledovali v TV program o rozpuštění sněmovny. Opálka z KSČM tam řekl věc o 21.srpnu 1968. Asi takto: já jsem jeden z nejstarších zde v KSČM, ale v době 1968 jsem byl školák. Filip později doplnil, že jemu bylo 13 let. A této generaci po 40 letech chce někdo něco vyčítat? Oni KSČM mnohráte odsoudili dobu před 89 rokem, ale to je jako ,když hrách házíte o zeď. Nechci KSČM dělat advokáta, ale ti co jsou zodpovědni za 68 rok jsou jinde. A možná by se měl Štěpán z KSČ
1 hlas
Vlasta Smutná
21.08.2013 12:55
smutny
Schvalováním vstupu cizích vojsk v roce 68 se opakuji všichni komunisté kteří vstoupili do strany do roku 89 za dobu platnosti a po podpisu pamfletu "Poučení z krizového vývoje". dopustili zrady na státu a jeho národu tzv. velezradu a ta se všude trestá smrtí.
Opálka a Falmer-Filip účelově lžou a snaží se vy-vinit ze svého zločinu stejně tak jako sta tisíce jiných komunistů. Ten zločin však zůstal a komunisté jsou tak vini jako zrádci vlasti. Měli bychom tak s nimi jednat jako s odpadem společnosti jako s nacisty a nikoliv je glorifikovat. Na komunistech leží krev 100 zavražděných v létě 68.
0 hlasů
Věra Čeňková
21.08.2013 11:18
20000
Včera jste určitě mnozí sledovali v TV program o rozpuštění sněmovny. Opálka z KSČM tam řekl věc o 21.srpnu 1968. Asi takto: já jsem jeden z nejstarších zde v KSČM, ale v době 1968 jsem byl školák. Filip později doplnil, že jemu bylo 13 let. A této generaci po 40 letech chce někdo něco vyčítat? Oni KSČM mnohráte odsoudili dobu před 89 rokem, ale to je jako ,když hrách házíte o zeď. Nechci KSČM dělat advokáta, ale ti co jsou zodpovědni za 68 rok jsou jinde. A možná by se měl Štěpán z KSČ
1 hlas
Karel Dvořák
21.08.2013 11:13
Kaja
Ať dopadnou volby jakkoliv, tak rozhodně vyhraje český národ.
5 hlasů
Věra Čeňková
21.08.2013 11:10
20000
Zopakuji, že jsme součástí NATO pro strašáky levicové vlády. Zopakuji, že zde západ má kapitál a ne zanedbatelný! Lidi já se nebojím, že levice nás vrhne do náruče Ruska, to je nesmysl!!! NATO není Varšavská smlouva. Měli bychom místo nadávání komunistům, že před desítkami let jejich předci dělali špatnosti číst programy stran a potom si vzpomenout co , která poslední léta dělala pro nás občany dobrého. A jestli se o nás ve sněmovně prala a co za zákony navrhovala.
4 hlasy
Jacques Clouseau
21.08.2013 11:34
Komisar
Lukoil a Rosatom už si svoje poslance najdou, tady nejde o pravici ani o levici.
http://www.financninoviny.cz/zpravy/rosatom-si-nepripousti-moznost-neuspechu-v-tendru-na-temelin/919288
http://dialog.ihned.cz/c1-55962350-lukoil-na-hrad
3 hlasy
Stan Král
21.08.2013 11:47
Lotrasek
Další žrout ??? Bakalosraček iHned ???
A čím to že jste přešel na Soukupovy mediosračky na tyden.cz
1 hlas
Pavel Šimurda
21.08.2013 11:09
Schico
Čekají nás světlé zítřky kdy pravicového Nečase nahradí levicový Dobrýden...
1 hlas
Karel Dvořák
21.08.2013 11:15
Kaja
Nečas a ODS nebyli nikdy a také nikdy nebudou pravice.
6 hlasů
Vlasta Smutná
21.08.2013 12:45
smutny
Vy, Felixi, nikdy nebudete slušným člověkem.
0 hlasů
Karel Dvořák
21.08.2013 15:19
Kaja
Á leghornka zase začala snášet pukavce.
1 hlas
Vlasta Smutná
21.08.2013 11:09
smutny
Je drzost od komunistů mluvit o strašáku komunismu. Jako velezrádci a vlastizrádci by měli mlčet a zalézat do nejhlubší sloje jaká je. Měli by vědět že za velezradu s pozváním a schvalováním přítomnosti vojsk v ČR v roce 68 jim hrozí stále až trest smrti a že velezrada je nepromlčitelný zločin.
Mělo by se to konečně začít řešit u soudů a aby padali zasloužené tresty..
5 hlasů
Viola Valešová
21.08.2013 21:44
Viva
Vlastíku, máš tam zase hrubku - padaly tresty,,,, To jen, že tu dáváš rady ostatním, aby se naučili česky.
0 hlasů
Blanka Köhlerová
21.08.2013 13:18
Blanka
A ještě jednou si dupněte, ještě, ještě..... nepomáhá to? Tak zkuste se rafnout do zadku.
2 hlasy
Vlasta Smutná
21.08.2013 15:07
smutny
Nebuďte trapná a jako komunistka by jste měla někam zalézt a nevystrkovat ani hlavu. Pro všechny Čechy jste jen zhoubný nádor a zemřete s vinou zrádců vlasti. Po vás zůstane jen smrad nic víc.
0 hlasů
Karel Dvořák
21.08.2013 15:27
Kaja
Smrad tu šíříš pouze ty, Puto.
1 hlas
Bořivoj Pauk
21.08.2013 11:07
Pauk
Přirozená a pochopitelná štítivost nejen Němců vůči zemanovské lůze nás spolehlivě chrání před jakýmkoli civilizovaným protektorátem či okupací. Kdo by okupoval malomocné ???
Ideály demokracie se v posttotalitním, metanolovém, příživnickém Česku spolehlivě mění v realitu „standardní parlamentní“ byzantské, chlastoslovanské, mužické kleptokracie a klauzemanovské partajokracie. Podobně, jako se kdysi „reálný socializmus“ Husáka (Kdo nekrade – okrádá rodinu!) vypořádával s morálními „přežitky kapitalizmu“. Soudruzi multipolitici okrádají své pologramotné zmocnitele stejně jako nemravní advokáti své klienty a navíc nejsou postižitelní ani tak jako advokáti, na něž dohlíží alespoň jejich komora.
„Nepartajnická politika“ (podobná nezávislé advokacii), na bázi občanského zákoníku založená, má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to univerzálně.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná, obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :
„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (korupčník TGM).
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
1 hlas
Jacques Clouseau
21.08.2013 11:01
Komisar
Začíná namáhavý a náročný podzim naplněný volební kampaní. Ohlupovací úsilí nabude děsivých rozměrů, včetně obvyklého vytahování strašáka komunismu.
Je zvláštní, že ačkoliv na vládu koalice ODS-TOP(+LIDEM) doplácela většina obyvatel, z hlediska prezentace v médiích a následně i volebních přeferencí postihl pád vlády jen jednu z vládních stran, jakoby ta druhá hlavní byla čistá.
1 hlas
Václav Horák
21.08.2013 11:11
pozorovatel
Strašení komunisty nemá rád ani Václav Klaus.Zato strašení sudeťáky,nácky a cizáckou šlechtou si vychutnal společně se svým kumpánem Miloušem dosytosti.I jeho manželka(dcera slovenského gestapáka,který okrádal Židy před transportem do plynových komor a poté komunisty) varovala lid před zlotřilými Němčoury.
2 hlasy
Bořivoj Pauk
21.08.2013 11:09
Pauk
Teprve teď přináší komunizmus své Kainovsky zvrhlé a prznitelské plody na přírodě i na lidech - a ještě pár generací bude. Diskuze malomocných žlučovitých socek to jenom potvrzují. Nostalgicky opěvují loupeživý komunizmus či jiný „většinový“ systém a zapomínají, že tehdy ještě dožívala předkomunistická výchova a morálka – komunisty nazývaná „přežitky kapitalizmu“. Dnes nemáme žádný civilizovaný kapitalizmus – ale trojbarevnou bolševickou otevřenou kleptokracii a partajokracii – bez „přežitků kapitalizmu“. Levicoví lemplové jen žvaní – ale ani jediný kibuc si dosud nezaložili, aby tam předvedli, co umějí bez olupování těch úspěšnějších. Kydají na cikány, ale sami klesají na jejich úroveň, ba i pod ni.
1 hlas
Václav Horák
21.08.2013 11:01
pozorovatel
Vztah mezi Miloušem a jeho věrným mopslíkem Vráťou je něčím víc než obyčejným přátelstvím. http://www.youtube.com/watch?v=4VWTaauSQoA&feature=player_detailpage&t=18
1 hlas
Stan Král
21.08.2013 10:59
Lotrasek
Strachy posrané Soukupovy redaktorské TýdnoSračky aw strachy bojí podepsat pod článek.
Ale pravicový smrad nepřerazí ani parfém značky ČTK
2 hlasy
Josef Lustig
21.08.2013 10:58
Andersen
Tuto dnesni tragedii, pred 45 lety, jsem zazil uz v emigraci. Ale je videt, ze se v Cesku toho moc nezmenilo. Bolseviku je plna zem, hledacu tretich cest jak-by-smet. Pohled na vychod k ruskym primitivum zustava aktualni. Narod si voli za sve vudce opet to nejhorsi ze sveho stredu.
Smutne vyroci.
3 hlasy
Pavel Šimurda
21.08.2013 11:01
Schico
..blbé po sametové revoluci je také to, že meigranti ztratili nárok na jakékoliv dávky z ůvodu politické emigrace...tak musí jenom sedět a dál tiše emigrantovat...anebo pi.ovat na netu jako starej Lustig...
3 hlasy
Josef Lustig
21.08.2013 11:04
Andersen
Nazdar alkoholiku :)))
2 hlasy
Pavel Šimurda
21.08.2013 10:50
Schico
Včera jsem byl v hospodě a vůbec jsem nebyl schopen se dostat k politice kvůli problémům Džambulky...Yvetky...
4 hlasy
Lubomír Vrtal
21.08.2013 10:54
LubomirVrtal
No to muselo být strašné :-D Požadoval bych náhradu - nějaký to vínko zdarma :-D
1 hlas
Petr Vonásek
21.08.2013 10:49
EFALS
Po tom co nám tady předvedla trojkoalice už nemůže žádný soudně uvažující člověk nevěřit tomu,že tady vyhraje levice na celé čáře.
2 hlasy
Věra Čeňková
21.08.2013 10:59
20000
Český národ je nejednotný. Já nevěřím, že levice drtivě vyhraje. ČSSD není klasická levice a SPOZ jako Zeman také ne. A KSČM v prostředí izolace a manipulace medií zvolí jen ti skalní. On i ten Babiš zamotá hlavy ODS/TOP. Bude to PEL- MEL .
0 hlasů
Vlasta Smutná
21.08.2013 10:52
smutny
Počkejte si na Zemana, ten vám ukáže kdo je levice.
3 hlasy
Věra Čeňková
21.08.2013 10:48
20000
Překvapuje mne, že se ten strašák komunistů zase vytahuje. Včera na ihned.cz byla diskuze o komunistech. Tolik nenávisti proti KSČM ! Sem tam někdo pípl proti, ale toho smetli. Ne argumenty, ale fanatickým antikomunismem. Nebo argumenty, co kdysi bylo a zase by hrozilo, kdyby KSČM dostala podíl na moci, dráty na hranicích vězením a znárodňováním i prkénka na vašem wc. To , že zde má investice a nyní i své zájmy majetek spousta západních velkofirem a jsme v EU a NATO se jaksi zapomíná. Ty by nenechaly Filipa aby lítal po hranici a drátoval to tam :-).
Zřejmě pravice nemá nic co nabídnout voličům a tak vytáhne proti prezidentovi a KSČM no a ČSSD se pokusí rozhádat naše media dohady o sporu Hašek/Sobotka.
5 hlasů
Hana Há
21.08.2013 10:53
Host
Musíme se obávat totality, ne komunismu. Totalita, porušování základních lidských práv, důstojnosti lidí mohou bý modré i rudé. Je to způsob myšlení, konání proti svobodě, důstojnosti většiny lidí z pozice své moci. Naštěstí tu stále ještě máme demokracii a totalitní tendence se dají napravit ať jdou z kterékoliv strany.
4 hlasy
Blanka Köhlerová
21.08.2013 10:55
Blanka
Co že máme? Demokracii? A jakou????
3 hlasy
Věra Čeňková
21.08.2013 11:02
20000
Ale ano je tady demokracie. To bychom byli nespravedliví. Jinak by se nestalo to, že Nečas skončil a budou volby. Je nedokonalá, ale také máme proti západu desítky let propad.
3 hlasy
Pavel Šimurda
21.08.2013 11:08
Schico
Přijdou nové zítřky a pravičáka Nečase nahradí levičák Dobrýden...
0 hlasů
Blanka Köhlerová
21.08.2013 11:05
Blanka
Něco na tom je. Ale spíš bych řekla, že nasranost lidí dosáhla kritického bodu, demokracii bych v tom nehledala.
2 hlasy
Pavel Šimurda
21.08.2013 10:46
Schico
..jsem nadšený, spokojený a šťastný...
3 hlasy
Pavel Šimurda
21.08.2013 10:46
Schico
Ať žije pan prezident Miloš Zeman a jeho pes Darcy!!!
3 hlasy
Vlasta Smutná
21.08.2013 10:40
smutny
A ovce z levice mu ještě ochotně nastavují krky aby je podřízl. Tomu se říká demence celé levice. Ale dobře jim tak, zaslouží si to, v tomto Zemanovi fandím. Z levice nezůstane kámen na kameni za potlesku té samé levice, báječné.
5 hlasů
Jiří Novák
21.08.2013 11:14
JGLN
Vlasta Smutná: Asi jsem nedonošenej nebo jinak postiženej, al ez vašeho příspěvku mi jaksi není jasné, kterou "levici" máte na mysli: Zda ČSSD či TOP09 ! Obojí jsou pro mne strany nevolitelné.
2 hlasy
Daša Fuksova
21.08.2013 11:09
Honzik
P.S. Jak se říká těm co se nemohou smířit s odchodem ODSTOP09LIDEM i když přes 80% občanů si to přálo už dlouho? Demence pravice ? Vždyť tam je řada bývalých komunistů. Víte doufám, že přeběhlíci byli i za fašistů a vždy se stihli přelakovat a potom řvali jak najatí.
PRO POBAVENÍ NĚCO ZE STRÁNKY ODS :
Základem naší praktické politiky je důraz na soukromé vlastnictví, nízké daně, podnikavost, solidaritu zodpovědných, snižování byrokracie, malý a bezpečný stát, ochranu soukromí, individuální zodpovědnost, zdravé veřejné finance a nezadluženou budoucnost.
TO JE DRZOST, ŽE? O ZLODĚJNÁCH, KORUPCI, KMOTRECH TAM ALE NIC NENÍ.
Dokonce zmizelo : PO MODRÉ DOPRAVA !
3 hlasy
Blanka Köhlerová
21.08.2013 10:56
Blanka
Za ovce jsme už hezkých pár let a Zeman v tom nejede. Doufám, že se to změní.
3 hlasy
Lubomír Vrtal
21.08.2013 10:37
LubomirVrtal
Člověk přijede ze zahraničí a žasne. Jediné, co němci konstatovali je, že se český parlament rozpustil a že budou nové volby. Nic víc, nic míň. A Zeman? Tak ten je prezidentem a nemá co ztratit, i kdyby teď kdovíjak svoji oblibu ponížil, bude mít rozhodně mnoho času si reputaci znovu napravit, doposud ale nemá co napravovat. Ono po Kalouskově řádění, po opičárnách rádoby strany Lidem, po Pekárkovo restitucích, po všech těch sviňárnách co tady ta rádoby pravice - spíš sbírka kriminálního póvlu předvádí nemá opravdu prezident co zkazit.
10 hlasů
Hana Há
21.08.2013 10:48
Host
Proti Zemanovi psal snad jediný deník, jehož vydavatelství v ČR bylo zastoupeno Marfou dříve vlastnící Mladá fronta DNES, Lidové noviny a Metro
7 hlasů
Vlasta Smutná
21.08.2013 10:40
smutny
Vaše Horní-Dolní není zahraničí, podívejte se někdy do mapy.
3 hlasy
Lubomír Vrtal
21.08.2013 11:12
LubomirVrtal
V autě se TV a internet sleduje velmi špatně, paní Smutná. V rádiu šla jen ta informace o které píšu. Mapu jsem s chutí odložil. Jinak - nebyl důvod sledovat ty místní žabomyší války.
2 hlasy
Jan Karel
21.08.2013 10:36
Jan7
"Politická scéna v Praze je tak zamořená korupcí a skandály, jako skoro žádná jiná demokracie ve východní Evropě. A to už něco znamená, když se podíváme na Rumunsko, Bulharsko nebo Maďarsko," poznamenává Badische Zeitung.
3 hlasy
Hana Há
21.08.2013 10:34
Host
Rheinisch-Bergische Druckerei- und Verlagsgesellschaft je vydavatelemRheinische Post. Jen tak náhodou vlastnilo v ČR společnost MARFA s deníky Mladá fronta DNES, Lidové noviny a Metro. O "objektivnosti" jejich zpráv v ČR ví lidé své. Prezidentská volba to nakonec ukázala. Teď je koupil Babiš. Jinak ostatní deníky konstatují, že vyhraje ČSSD, což je korektvní zpráva a výsledek předpokádá i hodně lidí v ČR.
2 hlasy
Václav Horák
21.08.2013 10:32
pozorovatel
Slováci už z Mečiara dávno vystřízlivěli,polovina českého národa ale nadšeně oslavuje ožralého,prolhaného a komunistickými hajzly obklopeného Laloka,kterému na Hrad pomohl nejhorší zrádce nekomunistických voličů Klaus a jeho nechutná rodinka.Každý klausoláskař,který to hodil Lalokovi na povel svého idola,by měl zpytovat svědomí.
6 hlasů
Lubomír Vrtal
21.08.2013 10:43
LubomirVrtal
Pane Horáku, druhá volba, Schwarzenberg, by rozhodně lepší nebyla. Okamura se neprobojoval, Fischer je česká specialitka, protože ministr financí, který lže ve volební kampani, nebo se projevuje nedemokraticky, tak to se opravdu v Evropě jen tak nevidí.
1 hlas
Hana Há
21.08.2013 10:46
Host
Schwarzenberg také tvrdil, že bude chránit chudé. U TOPky, která zdevastovala MPSV a úřady práce to znělo hodně pikantně. Lžou pomalu všichni. Teď jde o to, jak je to závažné a jaký to má dopad na občany a zemi.
7 hlasů
Jiří Susa
21.08.2013 10:35
logar
Koho byste měl rád na Pražském hradě vy?
1 hlas
Václav Horák
21.08.2013 10:40
pozorovatel
Nějakého nekomunistického a prozápadního politika.
6 hlasů
Jiří Susa
21.08.2013 10:53
logar
Jelikož nejste ochoten se vyjádřit konkrétně, jste Kalouskovec a volil jste jeho rozkládající se inkontinentní loutku Schwarzenberga. Takovou volbu se, pochopitelně, stydíte přiznat.
4 hlasy
Diana Stores
21.08.2013 10:32
Diana
Hrozná republika plná levičácké svoloči.Prý se vymění generace a po vymření komoušů tady bude klid a pořádek.Kdy to bude ?
5 hlasů
Lubomír Vrtal
21.08.2013 10:45
LubomirVrtal
Kdy? Až přestane fungovat to české "nějak to uděláme", až si lidi přestanou závidět a ocení úspěchy druhého, až přestanou na sebe vymýšlet podrazy. Takže to je v povaze lidí, ne v politice. Ta jen ukazuje národní náturu.
3 hlasy
Hana Há
21.08.2013 10:36
Host
Severské státy jsou také založené na solidaritě a prosperují. Naopak státy zmítané korupcí na jihu krachují, přestože dělaly pravicovou politiku a snižovaly daně.
2 hlasy
Václav Horák
21.08.2013 10:34
pozorovatel
Kreténů vychvalujících komoušský režim je dost i mezi mladými,takže ruďoši tady budou smrdět ještě velmi dlouho.
6 hlasů
Blanka Köhlerová
21.08.2013 10:59
Blanka
V to doufám. Aspoň jako hrozba.
1 hlas
Lubomír Vrtal
21.08.2013 10:48
LubomirVrtal
Je potřeba rozlišovat člověka podle povahy, ne podle vlajky za kterou se schovává. A je to potom na vedení daných politických stran, koho si k sobě pustí a kdo jim pak udělá obrázek. A politici na pravici, ti si udělali obrázek....ani do chlíva pověsit se nehodí.
4 hlasy
Daša Fuksova
21.08.2013 10:47
Honzik
Já naopak tvrdím, že je dost kreténů co vychvalovali vládu Nečase, strčili hlavu do písku před Nagyovou kterou si vydržoval, nyní když nemají co chválit na bývalé koalici, tak se naváží do komunistů. Ještě se pusťte do Lenina, Stalina. Připomeňte, že střelba do demonstrantů za Masaryka byla komunistická propaganda. Vychvalte havla jak byl pravdomluvný, že tady nechce kapitalizmus, nechce majetky a jde mu jenom o SVOBODU.
tak si poslušte nějakými výrazy jako kreténi ... prostě občané z 80% už ten bordel co tady byl nechtěli. Že vy jste pro, vám nikdo nebere.
VY ALE NĚČEHO BOJÍTE?! SVĚŘTE SE, ULEVÍ SE VÁM. PŘIZNÁNÍ JE POLEHČUJÍCÍ OKOLNOST.
Jinak vám nikdo nebrání vyřvávat : PO MODRÉ DOPRAVA !
P.S. Podívejte se na fotky ze včerejší sněmovny. Nečas se nechává zarůst aby ho lidé nepoznali. Vypadá jak bezdomovec.
3 hlasy
Blanka Köhlerová
21.08.2013 11:01
Blanka
Přesné! A benda vypadá jak příbuzný po přímé linii s knížetem. Oba se tváří stejně pitomě.
1 hlas
Eva Adamová
21.08.2013 10:30
EvaA
Ať si německé deníky hledí svého, stejně jen straší lidi, kteří nemají na věc svůj názor.
2 hlasy
Hana Há
21.08.2013 10:40
Host
Německé deníky jen konstatují fakta o možném vítězství ČSSD. Jiné je to u Rheinische Post, které tu dříve vlastnilo celostátní deníky a ovládalo českou mediální scénu - Mladá fronta DNES, Lidové noviny a Metro. Tam se objektivita očekávat nedá, takový Schwarzenbergův tisk. Jiná věc je, jak to interpretují čeští novináři, mnozí spojení s MARFOU a jejími bývalými vlastníky.
2 hlasy
Jiří Novák
21.08.2013 11:24
JGLN
Německé (a rakouské) sdělovací prostředky doposud nepřekously to, jak se mohlo stát, že jejich vznešený prezidentský kandidát, dokonce s knížecím titulem, to u voleb v česku dokonale projel. V tomto duchu pokračují jejich zprávy doposud. A pochybuju, že se na tom něco v blízké budoucnosti změní. Proto nás budou neustále strašit i dávno vyčpělými ikonami jako je např. ta komunismu.
1 hlas
Jiří Susa
21.08.2013 10:28
logar
Kolik Němců z 80 milionů tohle analyzovalo? Když Týden psal "Slovenská média se vyjadřují proti Zemanovi" při prezidentské volbě, byl to jeden novinář ze SME.
Komunisté tady vyhráli volby v roce 1948 hlavně kvůli Němcům, kteří tady vraždili, posílali do plynu a na nucené práce.
Teď si komouši polepšují proto, že to co tady předvádějí tzv. pravicové strany se rovná arogantní ekonomické katastrofě.
Co kdyby Němci drželi hubu a starali se o své Turky, zkorumpované politiky, jaderné elektrárny, platby na hajzlech na dálnici které nám kdysi tolik vyčítali, až jsme je zrušili, atd. atd.
8 hlasů
Karel Dvořák
21.08.2013 11:12
Kaja
Tohle je součást oblbovací kampaně českých presstitutů, protože vědí, že zahraniční tisk čte v Česku málokdo.
9 hlasů
Hana Há
21.08.2013 10:42
Host
Myslím, že tu vůbec nejde o Němce, ale o české novináře propojené na přes MARFu na bývalé německé vlastníky. Ti tam dávají svá a Schwarzenbergova moudra. Tou kudlou v zádech nejsou Němci.
4 hlasy
Anna Ryšánková
21.08.2013 10:28
VioletUltra
Komunisti jsou nejslušnější strana ve sněmovně, doufám, že jich tam zamíří co nejvíc!!!! Nejde dělat jen politku pro horních deset tisíc a zbytek aby ryl držkou v zemi a neměl ani pomalu z čeho žít!!!!
13 hlasů
Eva Adamová
21.08.2013 10:31
EvaA
Aničko souhlasím..
8 hlasů
Vlasta Smutná
21.08.2013 10:44
smutny
Komunisti kradli celých 41 let a na začátku 90 let znovu, v poslední době se ukázali i v krajích, že krádeže a tunely rozhodně nezapomněli dělat. Vy něco budete plácat o slušné straně. Asi taková jako její předseda donašeč a práskač STB. Hezká vizitka.
5 hlasů
Phillies
21.08.2013 13:22
Phillies2013
Hrůza, kolik těch rudých blbcu ještě žije? Je to jako kdyby v SRN v roce 1968 se zase mohlo volit NSDAP, bohu dík to kvůli zákonu nebylo a není možné. Tohle v ČR chybí.
0 hlasů
Phillies
21.08.2013 13:22
Phillies2013
Hrůza, kolik těch rudých blbcu ještě žije? Je to jako kdyby v SRN v roce 1968 se zase mohlo volit NSDAP, bohu dík to kvůli zákonu nebylo a není možné. Tohle v ČR chybí.
0 hlasů
Blanka Köhlerová
21.08.2013 11:04
Blanka
A když tak kradli, proč tady hoto tolik zbylo? Přes dvacet let bylo z čeho brát a pořád ještě je, tak kde se to tedy vzalo? Spíš bych řekla, že sameťák byl vyvolaný záměrně, protože toho na rozkradení bylo skutečně dost.
4 hlasy
Jiří Novák
21.08.2013 11:27
JGLN
S vaším názorem naprosto souhlasím paní Blanko.
3 hlasy
Jan Karel
21.08.2013 10:22
Jan7
"ochočení komunisti"...šikovný Zeman ! Kalousek zapomíná , že ten současný marast zavinila TOP09,ODS a přeběhlíci. Tak se podívejte kam jste republiku dostali !!!
5 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Anna Ryšánková (13 hlasů) 21.08.2013 10:28
Komunisti jsou nejslušnější strana ve sněmovně, doufám, že jich tam...
Lubomír Vrtal (10 hlasů) 21.08.2013 10:37
Člověk přijede ze zahraničí a žasne. Jediné, co němci konstatovali...
Karel Dvořák (9 hlasů) 21.08.2013 11:12
Tohle je součást oblbovací kampaně českých presstitutů, protože vědí,...
Jiří Susa (8 hlasů) 21.08.2013 10:28
Kolik Němců z 80 milionů tohle analyzovalo? Když Týden psal...
Patrik O Clock (8 hlasů) 21.08.2013 11:27
Zbytečně moc keců. Je to jednodušší. Češi prostě podtrhli účet za 23...