Hlavní strana > Domácí > Politika
Prověření
Bruselu se nezdá vznik české vlády, Zeman svůj postup hájí
16.07.2013 14:25 Aktualizováno 16.07. 17:15
Místopředseda Evropského parlamentu Othmar Karas a šéf tamního zahraničního výboru Elmar Brok chtějí, aby Evropská komise "rychle prověřila", zda vznik vlády v České republice neodporuje unijním hodnotám.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Josef Lustig
17.07.2013 12:07
Andersen
Ti co neztratili pamet si vzpomenou, ze v roce 2000 se zvedla vlna odporu kvuli tomu, ze mel byt Jörg Haider v rakouske vlade. Tedy jeden extremista ve vlade.
Ted se jedna o kompletne komunistickou vladu, kde je komunismus na indexu extremismu.
0 hlasů
Mně se zase nezdá celej slavnej Brusel, k prasknutí nacpanej největšíma příživnickejma hovadama z celý Evropy. A tuším, že zdaleka nejsem sám.
0 hlasů
decvv drffg
17.07.2013 10:07
comso
sportovní sázení, spolehlivé info
www.cames.iprostor.cz
0 hlasů
Marie Metelková
17.07.2013 08:32
maryfox
Ústava, která umožňuje , aby prezident jmenoval předsedou vlády svého kamaráda a ten potom vládu složenou z dalších společných kamarádů, bez ohledu na výsledky voleb a připravoval se, že různými machinacemi prodlouží její vládnutí i přes neschválení parlamentem, není ústava, ale paskvil. Kamarádi kamarádů se chopili moci a už manipulují s našimi penězi a rozdělují pašalíky dalším kamarádům a kamarádkám, typu Klausová. Je to postkomunistický, protilidový ,zemanský puč.
3 hlasy
Jiří Susa
17.07.2013 06:56
logar
Titulek, jako vždy lživý a silně zavádějící. Mluvil jsem s Bruselem, o ničem neví a jak se k České politice vyjádřil jeho jedinný mluvčí, pan Pis Manneken, je patrno z obrázků.
http://images.search.yahoo.com/search/images?_adv_ - prop=image&fr=yfp-t-900-s&va=manneken+pis
0 hlasů
Josef Lustig
16.07.2013 21:02
Andersen
Vlada sestavena ze Zemanovy milosti nema jeste zadnou legitimaci parlamentem, ale uz vyhazuje namestky, meni sestaveni ministerstev, navrhuje velvyslance. Takhle to delali naposledy komuniste. Tomuhle rikate demokraticky stat ?
4 hlasy
Lev Tolstoj
17.07.2013 07:56
OJT
Přestaň tapetovat. Už jsem ti odpověděl jinde.
1 hlas
David L
16.07.2013 19:36
DaLe
Myslím, že i pokud by ta vláda prošla hlasováním o důvěře, za problématické by mohlo být považované, že by v té reprezentativní demokracii ta sněmovní vláda vlastně nepředstavovala většinu občanů, zvláště pokud taková vláda není apolitická.
2 hlasy
David L
16.07.2013 19:55
DaLe
Jinými slovy, věc ohledně té reprezentace, i pokud je politické uskupení alespoň pěti procent volicích občanů které se dostalo do sněmovny v opozici, tak má obvykle možnost se zeptat anebo účastnit jednání o věcech tam kde se z velké části o tom jedná, a ne že by to bylo například jak ČechoSlováci při mníchovské dohodě.
2 hlasy
Alice Černá
16.07.2013 19:06
Aba
Vtip je, že Evropská komise, ke které se ti dva Schwarzenbergovi kámoši obracejí, jim už odpověděla, že ona (EK) si bude rozhodovat sama o tom, čím se bude zabývat a nikdo jí nebude diktovat.
Zaznělo to ze zpráv na ČRo před pár hodinami, ale jen jednou. Pak jim zřejmě někdo zavolal, tak to stáhli. A melou dál tu svou teorii, jak je EU rozhořčená tím, co se tu děje.
2 hlasy
Zdenka Zwiebel
16.07.2013 18:58
cibule
Ani se Bruselu nedivím, že se mu tak líbila ta vláda předchozí, vždyť si přece např. Kalouskův způsob ohlídání čerpání eurodotací nemohli vynachválit, že?:-)))
1 hlas
Bořivoj Pauk
16.07.2013 18:09
Pauk
Klaus na EU jenom prskal, Zeman na ni přímo sere. Za Uralem bude lépe, Milouš už tam má VIP parcelu.
Nejzkorumpovanější jsou čeští stádovití voliči: za guláš a jalový slib čehokoli prodají svůj hlas komukoli. Šarlatánský systém, založený na zhruba rovnoměrném zisku „standardně klauzemanovsky“ získaných hlasů pro falešné, neautentické partaje, nutno nahradit občanskoprávním adresným a zpětnovazebním systémem, z občany permanentně individuálně prověřovaných nejlepších zastupitelů - bez ohledu na jejich partajní příslušnost. Národní mužstvo se také sestavuje z nejlepších hráčů – nikoli „většinově“ z nejvlivnějších klubů a jejich bafuňářů, zajištěných finančně na čtyři roky. Každé jiné řešení je „falešný a prázdný“ šarlatánský trik.„Nepartajnická politika“ (podobná nezávislé advokacii), na bázi občanského zákoníku založená, má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to univerzálně.Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.Nepomůže nic jiného, než úplná obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (korupčník TGM).Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
2 hlasy
Miloslav Dědek
16.07.2013 17:12
Miloslav1
To, že se prezident zvolený občany snaží prosazovat program s nímž vyhrál volby, je normální!
Je trapné, když téměř každý občan v Česku dobře ví,
že hospodařit na úkor státu politici jen ve svůj prospěch umí.
Každý už také ví, že u nás o všem v zákulisí rozhodují kmotři,
kteří si při tom především mastí svoje kapsy jak se patří.
Místo toho, aby každý poctivý občan proti tomu dělal to, co umí,
téměř všichni nadávají, nic nedělají a v podstatě jenom čumí.
Nad pražským hradem nám už také krouží UFO,
pan prezident má směrem k němu nastavené ucho.
Prezident se snaží o nápravu politické scény ze všech sil,
jak na to reagují politici, z toho by normální člověk blil.
Bídný stav demokracie v Česku by mněl přimět každého k zamyšlení.
Na změnu k lepšímu ve stavu demokracie u nás už mnoho času není.
Pan prezident Miloš Zeman je zkušeným a moudrým politikem,
a proto v Česku v podstatě nastolil prezidentský politický systém.
Věřit stranám koalice ty jejich pohádky o boji proti korupci?
Těm jejich pohádkám můžou věřit snad jenom pitomci!
I když představa jak vláda sama se sebou proti korupci bojuje,
například představa jak vláda sama sebe fackuje, zajímavá je.
Občanů, kteří důvěřovali bývalé katastrofální vládě koalice
bylo žalostně málo, předčasné volby by drtivě vyhrála opozice.
Především ODS se snaží za každou cenu prosadit volby řádné.
Opozice bezohledně prosazuje předčasné volby mimořádné.¨
Většina politiků se chová jako když stát je jejich jmění.
Občane, máš možnost volit, ale nahoře se nic nezmění!
Je tu ještě jedna možnost dosažení radikální politické změny,
a to ta, že si my nespokojení založíme vlastní politické strany.
Demokracii v ČR prospěje, když vzniknou nové politické strany.
Strany nejen s čistým štítem a programem se vznešenými ideály.
V těchto dnech vzniká ČESKÁ GLOBÁLNÍ DEMOKRATICKÁ STRANA, .
a tato strana jistě nebude jediná nová strana, minulostí nepoznamenaná.
ČGDS bude působit převážně v rámci vnitrostátní politiky
a při svém působení nebude používat marketinkové triky.
ČGDS bude působit významně i celosvětově, tj. globálně,
což je zřejmé z názvu této nové strany zcela jednoznačně.
V České republice je velmi málo občanů členem politické strany.
Je načase vstoupit do některé dole vznikající bez bázně a hany.
aksalibag@seznam.cz, to je kontakt, na který může napsat každý,
kdo se chce v ČGDS angažovat a jeho vztah k politice není vlažný.
www.miloslav7.blogspot.cz/ na této stránce může najít informace
ten, kdo chce znát program naší strany, její stanovy a preference.
Je čas, aby se politicky angažovali poctiví, čestní a spravedliví,
když se podaří jich dost přesvědčit, začnou se v politice dít divy.
Založit solidní, atraktivní politickou stranu nebylo nikdy snadné,
nyní hluboká vládní krize k tomu vytváří podmínky mimořádné.
2 hlasy
Helena Dvořáková
16.07.2013 18:30
HDvorakova
Dnes bezplatná reklama bez čísla konta?
2 hlasy
Nikdy jsem nebyl z EU přehnaně nadšený, ale je to to nejlepší, co se nám mohlo stát. Jsme totiž tak trochu nesvéprávní a je jen dobře, že na nás někdo dává pozor.
6 hlasů
Petr Novák
17.07.2013 08:35
Vedma
Jsme totiž tak trochu nesvéprávní a je jen dobře, že na nás někdo dává pozor.
Tak proč lidi potom nadávají na SSSR, který prý nás okupoval. Přitom na nás dával jenom pozor. :-))
0 hlasů
Vrah Smrt
17.07.2013 01:06
VrahSmrt
Ty si klidně jdi i s Karlem Chrápenbergem do ústavu a požádej svého psychiatra o zbavení svéprávnosti. Netahej do toho samostatné lidi s fungujícím mozkem.
1 hlas
Baryk Baryk
16.07.2013 16:45
Baryk
Ono se nic nejí tak horké. Každý den nás potkávají i pěkné věci. Například o půlnoci si můžeme odškrtnout 17 a 1/4 ks statisticky vychladlého komunisty. A zítra zase, a zase a potom už to bude 17 a 1/2 a v září už 18 ks! Ona ta budoucnost není tak Černá jak se zdá. Dokonce není ani Zwiebel ani vy rab ovaná. Je to krásná budoucnost. Komunisti se vrátí vesmíru a my ke každodenní práci a zábavě :-)
4 hlasy
Baryk Baryk
16.07.2013 16:33
Baryk
Nevíte někdo jak se řekne bruselsky POMOOOOC!
3 hlasy
portyč portyč
16.07.2013 16:21
portyč
Chtěl bych vidět tady ty levicová máča, kdyby něco podobného udělal Klaus.
5 hlasů
Pavel Novak
16.07.2013 16:28
CHENILE
Jako zastance Klause musim rict ze neco podobneho udelal.. a to treba tim, ze proti "ustavnim zvyklostem" nepoveril sestavenim vlady viteze voleb....
6 hlasů
portyč portyč
16.07.2013 17:18
portyč
Nováku, Vy jste také takové pako. To byla přece jiná situace a socan Sobotka jasně deklaroval, že nemá většinu, ale pravicové strany ji měli. O to právě jde v bemokracii. Kdo má většinu, vládne.
2 hlasy
portyč portyč
16.07.2013 17:21
portyč
Bemokracie a nebo demokracie, to je u vás jednu. Právě jsem vykoumal nové české slovo.
2 hlasy
portyč portyč
16.07.2013 17:20
portyč
Paroubek to vzdal a Sobotka také.
2 hlasy
Petr Novák
17.07.2013 08:38
Vedma
Proto bude asi nejrozumnější volit komunisty.Byť jen proto,že všichni korytáři se od nich už přesunuli do jiných partají.
1 hlas
Je tady malý rozdíl. Vítěz voleb v 2010, ČSSD neměla v PS většinu a tudíž nemělo smysl ji pověřovat. Krom toho, předseda Paroubek rezignoval. Tentokrát existuje v PS deklarovaná většina. V roce 2006 zvítězila, i když těsně, ODS a každá strana měla sto mandátů.
6 hlasů
Pavel Novak
16.07.2013 16:54
CHENILE
O tom jestli CSSD mela v PS vetsinu melo rozhodnout jednani CSSD s ostatnima stranama az po neuspechu mel prezident poverit sestavenim nekoho jineho... o tom zda nekdo ziska ci neziska v PS vetsinu ma rozhodnout jednani a ne prezident... I kdyz stejne jako u Zemana bylo vse dle ustavy.. ODS hodne let vladla diky prebehlikum takze klidne mohla tenkrat pro zmenu preplatit zas nekoho CSSD.. .proste se melo rozhodnout v jednanich
1 hlas
David L
16.07.2013 17:24
DaLe
Jo, ČSSD měla ve volbách do sněmovny v roce 2010 o 3 křesla více než ODS. Však, když byla vyloučená koalice ČSSD-ODS, a když bylo vyloučeno, že by VV anebo TOP šli do koalice s KSČM, tak těch možností moc nezbylo. Přesnějí řečeno, ČSSD by bývala musela utvořit koalici s ToP i VV, což i pokud o to možná byl zájem ze stran VV a TOP, tak to možná naráželo na odpor v řadách ČSSD a pokud tak zřejmě možná ne tak kvůli možná koaličnímu programu asi s rozporuplnými body, ale hlavně aby se nepodkopávala možná budoucí levicová vláda. Tudíž se zřejmě u jednoho stolu sedělo. Dle mého laického mínění, však jsem to v té době myslím skoro vůbec nesledoval.
1 hlas
Klaus jmenoval pouze ty, kteří vzešli z voleb, ale nesestavoval si svoji "osobní" z přátel, jako nyní Zeman. V 2010 neměl Sobotka s kým jednat. ODS, TOP i VV prohlásily, že s tichou podporou komunistů vládnout nebudou. Prostě ČSSD a komunisté měli něce přes 80 přesel. Dnes je situace naprosto jiná.
4 hlasy
David L
16.07.2013 17:39
DaLe
Přítel, fanda, otrok, nebo ne, mě se na tom v první řadě zdá absurdní to, že ten navrhovaný "úřednický" kabinet je sestaven z velké části z "politiků" jejíchž strana měla ve volbách do sněmovny 2010 4,33% hlasů (mimochodem méně než KDU-ČSL).
1 hlas
Pavel Novak
16.07.2013 16:55
CHENILE
Jinak receno proste Klaus tehdy udlela prakticky to stejne (vyuzil sve ustavni pravo naproti zvyklostem) jako ted Zeman... a je uplne jedno, kdo mel kolik ceho proste
0 hlasů
David L
16.07.2013 17:31
DaLe
Jeden rozdíl se zdá být ohledně toho, že se mluví o tom, že ta "navrhovaná" vláda má prý být protlačená i kdyby neprošla hlasováním o důvěře, což si myslím, že by se nestalo kdyby kabinet Na. důvěru býval nedostal.
2 hlasy
Oto Les
16.07.2013 16:17
OtoLes
Jakmile není součástí vlády uskupení LIDEM, nespí tam Schwarzenberg a opile neblábolí Kalousek, musí být každému jasné, tedy i Bruselu, že vláda je nelegitimní.
5 hlasů
Bruselu to nebude jasné nikdy, tam chrápou všichni (jako např. Ransdorf), kteří se na pracovišti zdrží za svých fixních 300 € déle než pár minut (jako např. Ransdorf).
0 hlasů
Jeri Hroch
16.07.2013 16:10
Jeri
Svébytnost a svrchovanost země České skončila vstupem do toho paktu bílých hvězd !!!
Teď už jen můžeme doufat že se nějaký úředník v Bruselu nerozhodne nás zlikvidovat !!!!
3 hlasy
Baryk Baryk
16.07.2013 15:54
Baryk
V sobotu se vždyky ožere, v neděli vyspává a v pondělí ráno to srovná česnečkou. Pokud by se ho v pondělní odpoledne podařilo udržet pod kontrolou, mohla by tedy ta inspekce přijet v úterý. Ale pozor! Dopoledne. Úterý odpoledne se ožrává se školníkem...
5 hlasů
petr petr
16.07.2013 15:48
sa58
Eu by se nejvíce líbila loutková vláda v čele s knížetem a ideální ministři by měli být euro fanatiky ,multikulturně smýšlející a ekologicky zainteresováni +havlisticky vlastizrádní !!! Miloši neustupuj , je jasné odkud vítr vane !!!
8 hlasů
Obávám se, že nejste příčetný. To už v tom Lidovém domě angažují na tuto službu opravdu kohokoli?
7 hlasů
Vrah Smrt
17.07.2013 01:09
VrahSmrt
ty máš tak co hodnotit bezmozku
0 hlasů
Lev Tolstoj
16.07.2013 15:38
OJT
Že se těm dvěma Sudeťákům tady dává tolik prostoru, se divím.
6 hlasů
Phillies
16.07.2013 16:12
Phillies2013
Nebo těm posrxxxx komoušům...
5 hlasů
Nataša Hájková
16.07.2013 15:21
podlesni
Zeman nežije ve vduchoprázdnu a měl by si uvědomit, že tou svojí vládou a hlavně prapodivným ministrem financí může mou zemi výrazně poškodit.
7 hlasů
Lev Tolstoj
16.07.2013 15:39
OJT
Ale hovno. Za prvé Zeman nemohl zvolit nikoho jiného, než Rusnoka. A za druhé, všee je v souladu s Ústavou. Za třetí - bylo by trestuhodné k moci opět pustit modré ptáky.
8 hlasů
Karel Dopil
16.07.2013 15:48
KarelD
Presne tak , nemohl zvolit nikoho jineho nez prolhaneho Rusnoka, protoze nikdo jiny by se nedrzel Zemanova planu - Temelin Rusum, Bradacova ven ze S.Z., statni zakazky Drabovi a Chrenkovi, uprava zakona o zdrav. pojisteni ve prospech Chrenkova Agelu atd atd atd
4 hlasy
Pavel Novak
16.07.2013 15:23
CHENILE
Otazka zda je pro CR vice poskozujici preziden vyuzivajici sve ustavni pravo (byt neobvyklym zpusobem) nebo byvaly ministr zahranici pomlouvajici ceskou republiku vsude ve svete.
13 hlasů
Karel Dopil
16.07.2013 15:48
KarelD
Vyjadreni pravdy = pomluva? Proboha, co to v tom vasem agitacnim stredisku fetujete?
5 hlasů
Pavel Novak
16.07.2013 16:27
CHENILE
Rika vam neco dipolomacie? Jak by to asi vypadalo kdyby Obama mluvil vsude jen pravdu...
0 hlasů
Karel Dopil
16.07.2013 16:43
KarelD
On je snad Karel Schwarzenberg predstavitel diplomacie? Jiz vice nez tyden neni, a jako obcan muze vyjadrit svuj nazor, tak se drzte reality
3 hlasy
Pavel Novak
16.07.2013 16:48
CHENILE
Ano nazor vyjadrit muze to ja mu neberu, ja jen rikam ze tim poskozuje Ceskou republiku...
2 hlasy
Petr Vaněk
16.07.2013 15:16
PetrVanek
Nejspíš je nutné, aby naší vládu schválili soudruzi z EUSSR, jinak bude nutné, aby se našli kolaboranti, kteří pozvou německé tanky.
3 hlasy
Karel Musil
16.07.2013 15:15
KarelMusil
Nejde o "Brusel, jak je v titulku, ale o dva poslance, kteří se asi chtějí zviditelnit a které asi poštval náš kníže, který se projevuje čím dál víc jako zemský škůdce.
13 hlasů
Alice Černá
16.07.2013 16:32
Aba
Máte pravdu. Prý si jim postěžoval Zahradil, když večer popíjeli v baru :-)
1 hlas
Nataša Hájková
16.07.2013 15:22
podlesni
Nepochopím lidi, co si nevidí na špičku svého nosu....
3 hlasy
Pavel Šimurda
16.07.2013 15:13
Schico
Střet Zemana (a Klause) se Schwarzenbergem je zásadní....prolínající se celou českou historií...Schwarzenberg, jednoznačně "prozápadoevropský"..stále hledající jakousi problematickou "cestu do Evropy"...a postoj Klause (Zemana)..nabízející samostatnou suverénní Českou republiku pro rozšíření EU...mi je to druhé (Klausovo) bližší..je tam větší kus to "našeho"....bez možností peskování různých Runcimanů...
1 hlas
Pavel Novak
16.07.2013 15:16
CHENILE
Zeman bohuzel proti EU nic nema... dokonce je i pro prijeti eura.. bohuzel
1 hlas
Pavel Šimurda
16.07.2013 15:20
Schico
..ale s tím souhlasím i já..to už je ale rozdíl mezi Klausem...
1 hlas
Pavel Novak
16.07.2013 15:22
CHENILE
me to trochu vyznelo jako kdyby Zeman bojoval po boku Klase proti EU, tak asi moje chyba.
0 hlasů
Jan Bulva
16.07.2013 14:56
jaan
A žvást dvou šašků zajímá koho
11 hlasů
Jitka Nováková
16.07.2013 14:54
divine
EU by neměla té bolševické sebrance dělat takovou reklamu.
3 hlasy
Pavel Novak
16.07.2013 14:52
CHENILE
Tomu Bruselu, kterak ke prezidentovi EU prisel aniz by kdokoliv vedel kdo a s jakym mandatem ho zvolil ?
2 hlasy
Pavel Novak
16.07.2013 14:55
CHENILE
Tomu Bruselu kteremu fakticky vladne nikym nevolena Evropska komise ?
8 hlasů
Lupus Lup
16.07.2013 14:51
Lupuslup
Schwarzenberg plivl jedovatou slinu a soukmenovci už začli roštovat.
10 hlasů
daniel Pink
16.07.2013 14:51
dorianek
minula vladadilatantu ODSTOPLIDEM Bruselu vyhovavovala=neumela cerpat z dotaci EU ani vindru a tak to dostali jini
10 hlasů
Karel Dopil
16.07.2013 15:59
KarelD
jako vykrik na mitinku KSCM dobry, ale po zjisteni fatku, ze CR cerpalo na obyvatele treti nejvyssi castku z cele EU - je to trochu mimo
4 hlasy
Nó, že jsme ale z toho vydolovaného rance nakonec viděli opravdu hodně, co? Támhle tunel, onde tunel, tady tunel, tam taky tunel…
0 hlasů
Pavel Šimurda
16.07.2013 14:47
Schico
Přijedou Runcimani...
1 hlas
Pavel Johanides
16.07.2013 14:46
gandy
Toto je nepřípustný zásah do svébytnosti země, která je součástí států Evropských společenství a zbytečný výkřik do tmy, která zahalila mysl neinformovaných a nebo záměrně špatně informovaných ,,eurohujerů,,.
14 hlasů
Darina
16.07.2013 17:48
Darina2152
Připomíná mi to rok 1968, kdy nás před kontrarevolucí "zachránila" sovětská armáda! Tehdy to byl skutečný zásah do svébytnosti naší země.
Kdyby raději EU vyšetřila a postihla ty, kdo rozkradli evropské dotace! Tím by nám pomohla více, když u nás nejsme schopni efektivně proti těmto zlodějům zakročit!!!!
1 hlas
Baryk Baryk
16.07.2013 17:43
Baryk
Kurnik to je nespravedlivé. Ty už hulíš a já mám kytky ještě bez poupat!
1 hlas
Bořivoj Pauk
16.07.2013 14:45
Pauk
Klaus na EU jenom plival, Zeman na ni přímo sere a jen ji využívá ve svůj buranský prospěch
Tanečky šamanských zemanovských politiků kolem větší adresnosti politického systému:
Miloš Zeman např. navrhuje přímou volbu poslanců - avšak bez jakékoli zpětné vazby - a navíc v násobně větším počtu drobných obvodů, takže brzy bude poslance volit jen jeho vlastní rodina, i když on ovlivňuje život milionů občanů, kteří jsou nuceni ho akceptovat.
Podobně je to s populistickým a nevážně myšleným fondem pro snížení státního dluhu. Jen blázen nebo cynický populista by do něj přispíval.
V adresném a zpětnovazebním systému, může každý zmocnitel (volič), který se dostane do vlastního individuálního debetu (nikoli dnešního nedobrovolného a plošného 160 ti tisícového) ale dejme tomu několikastovkového - může si vybrat mezi možností vyčkat "ve vyloučení z voleb" do té doby, až schopnější spoluobčané státní pokladnu doplní i za něj - nebo z vlastní kapsy svůj konkrétní dluh státu vyrovnat a tím okamžitě opustit "trestnou lavici" a opět volit.
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
nebo:
http://www.knihy-a.cz/16196/pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-obcanu-nikoliv-korist-politiku
4 hlasy
T Renee
16.07.2013 14:42
Renee
Zeman udělal z našeho právního systému šaškárnu: choďte si k volbám jak chcete, já si vyberu bez ohledu na vítěze nebo koalice, koho budu chtít. Jmenoval si svou vládu, ta už dělá čistky, aniž by měla podporu parlamentu. Pak se divme.
9 hlasů
Darina
16.07.2013 17:19
Darina2152
Omylem jsem dala plus místo reakce :o(.
Nějak některým diskutérům uniká, že členové vlády nemusí být zvolení ve volbách. Pan Fiala byl snad poslancem? Nebo pan Kubice? Parlament vládu schválí nebo neschválí. Parlament jako zákonodárná moc našeho státu určil zákony, tedy podmínky a má možnost tyto podmínky změnit. Než tak udělá, musí dodržovat to, co sám stvořil.
Situace, která u nás nastala, se stala kvůli nesmiřitelnosti pravice a levice, kvůli tomu, že naše pravice místo vyjednávání s opozicí a hledání dohod tuto opozice bohapustě válcovala celou dobu, co je u moci. Tento přístup nadělal v politické kultuře mnohem větší škodu, než opoziční smlouva.
1 hlas
Jeri Hroch
16.07.2013 16:08
Jeri
:o) to asi jóóó ale když s tím začal Zeman tak jak mi vysvětlíte svévolný vstup do vlády LIDEM ?
Kde se tam vzaly a kdo je volil ?
Já byl u voleb a na žádné kandidátce jsem je neviděl !!!
4 hlasy
Helena Dvořáková
16.07.2013 16:50
HDvorakova
Všichni byli jako jednotlivci zvoleni, na rozdíl od kašparů v současné vládě. A že je názor jednotlivce nadřazen názoru strany, to je asi správné. Odejít od Bárty já nepovažuju za zločin, i když příznivcem LIDEM jsem nikdy nebyla.
2 hlasy
Darina
16.07.2013 17:42
Darina2152
Nemáte pravdu, všichni členové vlády z voleb nevyšli. Kvalitu Nečasovy vlády dokládá i jejich nebývalá fluktuace. Kolik jich bylo vyměněno? Deset? Už ani přesně nevím, ale byly to cca dvě třetiny. To neukazuje na kvalitu, ale na slepenec!
0 hlasů
Helena Dvořáková
16.07.2013 18:35
HDvorakova
Nechápete, že jednotlivci ve vládě nemusejí vyjít z voleb? Ale já jsem odpovídala na otázku, kde se vzala LIDEM: tito poslanci byli zvoleni, jen odešli z konkrétních důvodů z poslední vlády.
0 hlasů
Darina
16.07.2013 18:59
Darina2152
Chápu to velice dobře. To vy jste smíchala vládu s parlamentem, ne já.
0 hlasů
Jan Bulva
16.07.2013 17:12
jaan
žvaníš, jednotlivce volíš do Senátu do PS volíš partaje
0 hlasů
T Renee
16.07.2013 17:00
Renee
Díky že jste to hrochovi vysvětlila, ale mám pocit, že stejně vůbec neví, o čem je řeč. Ještě by mě zajímalo v čem je tady svévolný postup Lidem, když SPOZ má taky nějakou záhadou senátory, že?
1 hlas
Jan Nepomucký
16.07.2013 15:17
Matej
Na hrubý klerofašistický pytel, musela přijít hrubá záplata, to je logické!
6 hlasů
Karel Dopil
16.07.2013 15:53
KarelD
ty mas slovnik jak predseda UV KSC, bych blil
4 hlasy
Jan Bulva
16.07.2013 14:59
jaan
tož se vyplač, ale to že občanstvo nechce zhovadilou modrou kalouskovu korupčnickou pavládu nezměníš
12 hlasů
Karel Dopil
16.07.2013 15:54
KarelD
jenze, a to by mohl vedet i hlupak vaseho formatu, co obcanstvo chce ci nechce, se rozhoduje v parlamentnich volbach ne u Zemana v putyce
5 hlasů
Darina
16.07.2013 17:32
Darina2152
Co chce občanstvo, prokázalo u prezidentských voleb :o). To jsou nejaktuálnější volební výsledky, které naše republika má. O něco staršího data jsou výsledky voleb do senátu, kde převládá také levice. Výsledky do parlamentu jsou nejstaršího data a zcela evidentně již neodpovídají tomu, co naše občanstvo chce aktuálně!
0 hlasů
Darina
16.07.2013 17:36
Darina2152
Ještě jsem zapomněla na volby do zastupitelstev obcí, ty také vyšly pro levicové parlamentní strany mnohem lépe než pro naši trojkolku.
0 hlasů
Jan Bulva
16.07.2013 17:10
jaan
fakt modrý soudruhu, jsi na omylu, protože to by tu furt vládli vaši rudí brátři
0 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Pavel Johanides (14 hlasů) 16.07.2013 14:46
Toto je nepřípustný zásah do svébytnosti země, která je součástí...
Karel Musil (13 hlasů) 16.07.2013 15:15
Nejde o "Brusel, jak je v titulku, ale o dva poslance, kteří se asi...
Pavel Novak (13 hlasů) 16.07.2013 15:23
Otazka zda je pro CR vice poskozujici preziden vyuzivajici sve...
Jan Bulva (12 hlasů) 16.07.2013 14:59
tož se vyplač, ale to že občanstvo nechce zhovadilou modrou...
Jan Bulva (11 hlasů) 16.07.2013 14:56
A žvást dvou šašků zajímá koho