Hlavní strana > Domácí > Politika
Bývalý šéf KSČM
Grebeníček zpochybnil Palachovu oběť: Kvůli totalitě se neupálil
08.02.2013 10:20 Aktualizováno 08.02. 15:47
Bývalý předseda komunistů Miroslav Grebeníček zpochybnil tvrzení, že čin Jana Palacha v roce 1969 směřoval proti komunistické totalitě.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
... ..........
09.02.2013 08:36
dohola3333
k panu novákovi - máte pravdu, bohužel, po listopadu 1989 kdy začala vlčí privatizace a rozkrádání státu obrovských rozměrů, se uskutečnilo několik stejných pokusů o sebeupálení, vesměs lidí nešťastných, ba zoufalých z neutěšeného vývoje v ČR, vím od mých příbuzných zdravotnických záchranářů za ta léta o čtyřech, ale tyto sebevražedné pokusy z nichž dva byly dokonány nepadla v médiích téměř zmínka, nebo byly zameteny pod stůl jakýmsi rádoby psychologem debilem který tyto sebeupalovače označil za duševně choré, co by asi řekl o palachovi? Opět se překrucují dějiny vážení, Grebeníček má pravdu, navíc Dubček nebyl žádný chartista, ale reformní komunista, opět se určitá část národa, které vyhovuje současné bezvládí, chaos a strach ve společnosti snaží národ otupi, zblbnout a zanaht do kouta, nebuďme blbí a nedejme se, v novinách ale pravdu hledá jen hlupák, jinak paní Dianě Štoures primitivní domovnici, bych doporučil psychiatra, na její blábolivé vytí bez hlavy a paty nemá cenu reagovat
2 hlasy
I kdyby jsre se tady všichni postavili na všechny čtyři, tak GREBENÍČEK MÁ PRAVDU! Jan Palach se neupálil na protest proti politice KSČ. Symbolem boje proti komunistické totalitě nikdy nebyl a nebude! To jen debilní poslanci a naprosto nekompetentní novináři a media chtějí znovu překrucovat dějiny podle Goebbelsova hesla: sto krát opakovaná lež se stává pravdou.
4 hlasy
Přemysl Kadlec
08.02.2013 14:41
Kadlec
Nechť je Palachův čin zařazen mezi významné dny. Tak jako tak si ho stejně každoročně připomínáme. Nevěřím, že by KSČM byla proti. Vždyť Jan Palach byl mladý člověk,navíc názorově levicově vyhraněný. Jsem přesvědčen, že návrh bude schválen drtivou většinou hlasů v obou komorách parlamentu. A i komunisté by zato budou rádi.
6 hlasů
Bandiera Rossa
08.02.2013 14:36
Avanti
Jan Palach skutečně neprotestoval proti "komunismu"
Česká média pokračují v propagandě
Vždyť ČT naprosto jasně sympatizuje s odesáky a jinými a jsou to přitom oni, ne Grebeníček, kdo to všechno převrací!!!! A ČT si samozřejmě jako důkaz přizve pána z Ústavu pro studium totalitních režimů...co bychom od něj asi tak mohli čekat za odpověď..., píše Daniel Řezníček.
Jan Čulík, jako pamětník, dodává: Tvrdit, že Jan Palach "protestoval proti komunismu" by byla zcela ahistorická interpretace Palachova činu. V letech 1968-1969 se neuvažovalo v Československu o likvidaci komunistického režimu. Jan Palach protestoval proti znovuzavádění cenzury a proti Sověty rozšiřovanému propagandistickému listu Zprávy. Povšimněte si, že v dopise označuje Československo jako "ČSSR", tedy "Československá socialistická republika".
Zde je Palachův dopis na rozloučenou:
Vzhledem k tomu, že se naše národy ocitly na okraji beznaděje, rozhodli jsme se vyjádřit svůj protest a probudit lidi této země následujícím způsobem.
Naše skupina se skládá z dobrovolníků, kteří jsou odhodláni se dát pro naši věc upálit. Já jsem měl tu čest vylosovat si jednotku a tak jsem získal právo napsat první dopisy a nastoupit coby první pochodeň.
Naše požadavky jsou:
Okamžité zrušení cenzury
Zákaz rozšiřování "Zpráv"
Jestliže naše požadavky nebudou splněny do pěti dnů, tj. do 21. ledna 1969, a nevstoupí-li lid s dostatečnou podporou (tj. časově neomezenou stávkou), vzplanou další pochodně.
Pochodeň č. 1
PS. Vzpomeňte na srpen. V mezinárodní politice se uvolnil prostor pro ČSSR, využijme jej.
7 hlasů
Jan Luzinsky
08.02.2013 14:10
Frolec
Zijeme v totalite. Proc vzdycky, kdyz nekdo konstatuje naprosto zrejmou pravdu typu `trava je zelena`, muze se pul naroda, a hlavne novinari, posrat ?! Schwarzenberg a Benesovy dekrety...a ted komunista Grebenicek: "Tvrzení, že se Jan Palach stal symbolem boje proti totalitní komunistické moci, je naprosto zavádějící. Ne, Jan Palach se nezapálil na protest proti komunistické straně Československa, jeho sympatie patřily především reformním komunistům, kteří měli podporu i všech strukturách svazu vysokoškolského studentstva." Ja teda tohoto soudruha nijak nemusim, ale tohle je opet jen konstatovani faktu ! Tehdy nikdo neuvazoval v intencich prechodu ke kapitalismu, a uvolnovani systemu skutecne bylo dilem reformnich komunistu. Jak videt, uz tady mame zase dobu, kdy se nektere pravdy proste nesmeji rikat.
14 hlasů
... ..........
09.02.2013 08:39
dohola3333
Pane jane, čemu se divíte, pravda je něco se dnes opět nenosí, ba co víc, všechna ta současná prasata deroucí se k moci se pravdy bojí jak čert kříže, jim vyhovuje chaos, zmatek, lži, zastrašování, překrucování a vyhrožování, neboť čím horší chaos, strach a zmatek ve společnosti bude, tím lépe se jim bude vládnout
1 hlas
Jean Laroux
08.02.2013 14:22
Jean
Přečtěte si prosím formulaci otázek v Anketě u tohoto článku. To je tak do očí bijící manipulace, že to snad nejde přehlédnout. A tak jak se manipuluje vhodným sestavením otázek tak se i manipuluje např. sestavováním kandidátek na hlavu státu
10 hlasů
rab z rabstejna
08.02.2013 14:00
rabzrabstejna
Pravice vynáší do nebes Mašíny.
O J. Palachovi říká Mašín :
"...22. ledna 2012 22:30
Josef Mašín, poslední žijící z trojice odbojářů, která se v 50. letech prostřílela do Západního Berlína, netají rozpaky nad tím, že si Češi připomínají výročí smrti Jana Palacha. Podle něj byl Palach psychicky labilní člověk.
Nepovažuji za fér vůči Janu Palachovi opětovně veřejně vzpomínat na čin spáchaný labilním mladým člověkem ve stavu duševní deprese. Nepovažuji též za zodpovědné a za dobrý příklad mládeži oslavovat čin sebezmrzačení – sebeupálení z jakýchkoliv důvodů.
V zemích západních civilizací sebeupálení nebylo nikdy společensky přijatelné, nebylo ani předmětem veřejné pozornosti. Tento čin neodpovídá morálním hodnotám civilizovaných zemí
http://zpravy.idnes.cz/
12 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 13:47
JanNovak
1969, [16. leden], Praha.
Koncept dopisu Jana Palacha, který se zachoval v sešitě nalezeném mezi
jeho osobními věcmi na koleji UK Spořilov.4
Šelma⁵ D 69
VŠE, FF UK, P[ráce], [Svaz] Čes[koslovenských] spis[ovatelů]
1) Dopis škole (Vysoč[anským] dělníkům)
2) Dopis „Práci“
3) Dopis Svobodovi⁶
4) Dopis v […]⁷
Vzhledem k tomu, že se naše země národy se ocitly ve svízelné situaci a na pokraji
pasivní se odevzdanosti v osud, rozhodli jsme se vyjádřit svůj protest a probudit
svědomí národa následujícím způsobem. Naše sku Naše skupina se skládá z dobrovolníků,
kteří jsou ochotni odhodláni se dát pro národní pro svobodu a demokracii
v ČSSR doslova upálit. Já jsem měl tu čest vylosovat si jednotku [jed]ničku,
a tím jsem získal právo napsat tyto dopisy a nastoupit jako coby první pochodeň.
Naše požadavky jsou okamžité zrušení cenzury, odvolání některých lidí, kteří
nemají důvěru lidí, tj. jako Štrougala, Biľaka, Indry, Jakeše, Koldera, Pillera,
dále nahrazení Jana Pelnáře gen. Pavlem a zahájení soudního přelíčení s bývalým
náměstkem ministra vnitra Šalgovičem a zákaz rozšiřování Zpráv.⁸ V případě,
že tyto požadavky nebudou do pěti (5ti) dnů splněny (slovenské zrádce Biľaka,
Barbírka) a jestliže pro jejich prosazení nevstoupí národ […]⁹ lid této země pro
jejich prosazení nevstoupí do generální stávky, pak vzplanou další pochodně.
V Uvědomte si, prosím, že jsou to možná právě vaši synové a vaše dcery, či vaši
sourozenci drazí, kteří se mají změnit v pochodně a že jejich případná smrt bude
zaviněna právě vaším postojem životy jsou ve vašich rukou. Můžete se stát vrahy,
spasiteli, ale i vrahy. Pracující v ČKD Praha Pracující ČKD Praha chci upozornit,
že jsou mezi námi i jejich děti.
S pozdravem
Pochodeň
P
4 hlasy
Jan Novák
08.02.2013 13:49
JanNovak
Tak to učitě bylo.I já měl vztek na ty co zradili-je otázka,zda by i tak sověti k nám nevlítli..
2 hlasy
Blind Guardian
08.02.2013 13:44
Guardian
Vláda rozkrádá tuto zemi a jako zástěrka se opět vytahuje primitivní antikomunismus
10 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 13:37
JanNovak
Tak tady přímo od komunisty:
Dolejš nesouhlasí s Grebeníčkem: Palach se postavil totalitě
Poslanec za KSČM Jiří Dolejš nesouhlasí se svým stranickým kolegou Miroslavem Grebeníčkem v pohledu na čin Jana Palacha. V odpovědi čtenáři ParlamentníchListů.cz uvedl, že podle něj se Palach postavil totalitě a je nutné jeho památku uctít.
„Osobně nepovažuji za šťastné řešit při této v podstatě pietní chvíli různé pohled na historii. Jan Palach se nepochybně postavil totalitě s kterou byl fakt okupace spojen. Od jeho současníků a spolužáků vím, že to byl člověk s levicovými názory, to ale neznamená že hájil režim stojící na mocenském monopolu. To by bylo posouvání významu jeho činu,” uvádí Dolejš.
Poslanec zdůraznil, že KSČM odsuzuje represe a všechny události, které se v Československu děly po 21. srpnu 1968. “I nechvalné Poučení z krizového vývoje bylo v roce 1989 zrušeno,“ doplnil.
„Vznik státního svátku je projevem úcty k Palachově symbolické oběti, i když neméně významná je pieta k zmarněnému mladému životu. Proto také já osobně tento svátek podpořím, jako jsem se zúčastnil i tzv. Palachova týdne v roce 1989,“ napsal Dolejš s tím, že by se nemělo zapomínat ani na Jana Zajíce, který Palacha následoval.
já to sem dávám,aby si Smutná,Dvořáková,Baryk a PODOBNÍ UVĚDOMILI,ŽE Grebeníček a Semelová NEJSOU tou rozhodující silou v KSČM...ale že je tam více názorů,jako v každé straně...
3 hlasy
Baryk Baryk
08.02.2013 13:43
Baryk
Muj tatinek znal dva slusne esesaky. Jeden mu dokonce zachranil zivot. Ale za cely zivot on ani ja, jsme nemeli tu cest narazit na slusneho komunistu. Mozna v pristim zivote a na jine planete.
4 hlasy
Přemysl Kadlec
08.02.2013 14:19
Kadlec
Baryku, a teď nám ještě napiš, kudy všude jsi bloudil. Ty seš totiž jednou v Izraeli, podruhé v Polsku nebo si lebedíš v Česku. Pokud se nemýlím, tak v tomto čase se povaluješ kdesi na pláži.
6 hlasů
... ..........
09.02.2013 08:42
dohola3333
Baryk je docela obyčejný placený diskutér který se neustále stylizuje do nějakých postav a myslí si, že mu to seřereme, jednou je v Polsku, podruhé v Česku, ve skutečnosti dřepí v paneláku někde v Libni na pozadí a škrábe si pupek přes týden neprané tričko
1 hlas
Blind Guardian
08.02.2013 13:27
Guardian
Mašín: Palach nebyl hrdina, byl to labilní sebevrah!
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti-domaci/167240/masin-palach-nebyl-hrdina-byl-to-labilni-sebevrah.html
takže p.Grebeníček není zas daleko od pravdy
3 hlasy
Baryk Baryk
08.02.2013 13:41
Baryk
Pane, je rok 2013 a kazdemu zastrelenemu ci jinak utracenemu komunistovi, by mel predchazet radny soud. Dnes uz by se to po Masinovsku delat nemelo. Byt ciny Masinu byly obdivuhodne a navysost statecne. Jinak v zasade nejsem proti tomu komunisty potrestat, ale dodrzovat zakony prosim.
Mala pripominka pro Grebenicka a jeho fanklub. Na snimku je clen statni bezpecnosti Madarska po dopadeni vlastnim narodem
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/fotogalerie/foto/52049/?cid=761170
3 hlasy
Blind Guardian
08.02.2013 15:39
Guardian
pane takovým přístupem by byla jedině občanská válka.To je to co chcete?
0 hlasů
... ..........
09.02.2013 08:44
dohola3333
Proč ne věřte tomu, že těm mocichtivým prasatům deroucím se ke křeslům ve vládě už brzy nebude stačit národ jen zastrašovat a oblbovat, nebude to dlouho trvat a zatouží pro výstrahu i zabíjet a přisluhovačcské hnidy jako je ten ubožák nad vámi jim za pár kaček rádi pomohouhnidy
0 hlasů
David L
08.02.2013 13:23
DaLe
13. září 1968:
- Albánie na protest proti intervenci armád pěti členských zemí do Československa vypověděla Varšavskou smlouvu. Intervence se nezúčastnilo rovněž Rumunsko.
- Byly přijaty 2 zákony: první dovoloval činnost jen stranám a organizacím spojeným s Národní frontou a druhý umožňoval národním výborům zakázat nebo rozpustit veřejné shromáždění.
0 hlasů
XXXL
08.02.2013 15:18
XXXL
Protože těm albánským bolševicko-muslimským hordám vládl tvrdou rukou Enver Hodža a rumunské cigoše zase držel pevně pod krkem jejich milovaný Nicolae Ceausescu, kterého si nakonec sametově odbouchli z AK 47 i s tou jeho čarodějnicí na školním dvorku.
0 hlasů
David L
08.02.2013 13:24
DaLe
David L
08.02.2013 13:22
DaLe
Nemyšleno vyloženě hanlivě, buržoární student jako předvoj nové šlechty, nebo ne? Pokud alespoň poněkud ano, tak nebyl ten reformní komunismus poněkud převlečený předkomunistický konzervatismus?
Něco v tom smyslu o čem to bylo? Respektive tak nějak proč byla nejen Moskva proti Pražskému jaru?
A i, není možnost, že od Jana Palacha to bylo hlavně o podpoře Alexandra Dubčka, něco co se však (sebe)cenzurovalo kvůli nezapadání do možného revolučního odboje proti revolucionářům hájící revoluci proti revoluci? Tak či tak, zřejmě by se dalo říct, že byl víceméně následovníkem, hájcem, anebo sympatizantem "politiky Dubčka" (a že se mu/Čechoslovákům odebralo práv - a tudíž upálení jako, ultimativní, protest proti řádu-totalitě).
0 hlasů
Pavel Pospíšil
08.02.2013 13:32
PavelPospisil
Víte, pro mnoho slušně vychovaných lidí bylo Pražské jaro jen dalším mocenským bojem uvnitř zločinecké organizace KSČ. Dubček odstranil Novotného (v té době se už naštěstí nepopravovalo, v podstatě to samé, jako když třeba darebák Hitler nechal odstranit jiného darebáka Ernsta Röhma).
A vlézt k nim mohl i v roce 1968 jen hlupák, který si myslel, že se KSČ nějak změní. Na příkladu bezcharakterního darebáka Grebeníčka je vidět, že tito lidé ani jejich nenávistná ideologie jsou nereformovatelní.
A kdo chce oponovat, že jedině v KSČ šlo v r. 1968 něco dělat k lepšímu ať si uvědomí, že u nás v té době vznikl třeba K231 nebo KAN, byly dokonce přípravy na znovuobnovení ČSSD. A Dubček (stejný komunistický darebák jako ostatní) nechal v srpnu 1969 mlátit lidi Lidovými milicemi.
3 hlasy
Marjánka Novákovic
08.02.2013 18:21
Marjanka
Je vidět, že čtete ty správné prameny, takže té době výborně rozumíte.
1 hlas
David L
08.02.2013 13:27
DaLe
Prudičova máma
08.02.2013 13:19
Prudicka
Bolsevicke zlehcovani veci zacina uz tim, kdyz tady neznalek Jean Laroux pise o tom, jak lidi v Michiganu bydli ve vezacich:-) Pritom soudruh byl nejdal v moskevske zemljance:-)
1 hlas
Jean Laroux
08.02.2013 14:25
Jean
Bolševismus atp. nevzniká v ideologii jako takové ale v hlavách tupců Vašeho typu. Z těch vznikají ti nejuřvanější a nejaktivnější monarchisti, náckové, bolševici, Havlisté atp. Zatímco doba, hesla a ideje se mění .. tupci jako vy jsou stále stejní. Jen reinkarnujete v novém podání a chováte se stále stejně
4 hlasy
Jan Luzinsky
08.02.2013 15:56
Frolec
muzu se podepsat ?
0 hlasů
Ondřej Dvořák
08.02.2013 13:14
Gee
Věc se má tak, že památku zesnulých by neměl nikdo neuváženě používat jakožto nástroj své demagogické propagandy.
5 hlasů
Tomáš Ducháček
08.02.2013 13:14
MarkvarticzLemberka
Jaký je rozdíl mezi fanatickým Komunistou a fanatickým Antikomunistou(Smutná,Procházková Říha..)žádný,obě tyto skupiny patří do Dobřan,Kosmobos,Beřkovic,Bohnic a jiných ústavů,pro lidi popletené...
6 hlasů
Prudičova máma
08.02.2013 13:20
Prudicka
Krasne jsi se vykecal soudruhu, takze ted muzes jet zpatky kosmobusem do Dobran:-)
4 hlasy
Pavel Pospíšil
08.02.2013 13:11
PavelPospisil
Jo, ten dobytek z KSČ Grebeníček ještě mohl přidat StBáckou historku o tom, že Palach byl v žoldu CIA, která mu slíbila tekutinu hořící studeným plamenem. Ale byl jimi (jak jinak) podveden a podstrčili mu obyčejný benzín.
Tak nám to na PŠM přednášel jeden přiblblý politruk typu Sloup a jak koukám, má na zdejší diskusi docela dost následníků.
6 hlasů
Tomáš Ducháček
08.02.2013 13:18
MarkvarticzLemberka
Pavlíčku,horká kaše na mlíčku...Dnešní demagogie médií je ještě účinější,politruci v ZVS byli opravdu Gumy,těmhle školeným z Novy,Primy samozřejmě ČT. ,nesahají po kotníky...
8 hlasů
Pavel Pospíšil
08.02.2013 13:23
PavelPospisil
Tak podstrčila mu CIA benzín místo té zázračné kapaliny která hoří a nepálí? Dle vašeho tvrzení by tedy komunističtí dobytci typu Sloup a Grebeníček měli přednášet zprávy v TV, když nějakému Voříškovi s Drtinovou v demagogii nesahají ani po kotníky.
2 hlasy
XXXL
08.02.2013 15:49
XXXL
Karek Voříšek už nic nepřednáší, odstavili ho pro podezření ze spolupráce s StB.
0 hlasů
Tomáš Ducháček
08.02.2013 13:09
MarkvarticzLemberka
Baryk Baryk ab zdechnul jesteś brzydki pedałem cholery
Volím Komanče...
2 hlasy
Henex
08.02.2013 13:17
Henex
Koukam, ze levice ziskala na diskuzi dalsi kvalitni posilu. Mama zumpa, tata kanal...
3 hlasy
Tomáš Ducháček
08.02.2013 13:06
MarkvarticzLemberka
Baryk Baryk + Smutná V. Idź kurwa jesteś śmierdzącym brutala, głupi i całkowicie obrzydliwe.
5 hlasů
Baryk Baryk
08.02.2013 13:14
Baryk
Napraw sobie te błędy Rosjaninie, jak nieznasz nawet swoj język ojczysty, to prosze nieprubuj języki obce. Jestesz potym za chuja. Czeskiego.
2 hlasy
Baryk Baryk
08.02.2013 13:06
Baryk
David L
08.02.2013 13:36
DaLe
Údálosti kolem březnových nepokojů v Polsku (1968) a účast Polska při vpádu... poněkud je pochopitelné, že se to tam nerádo připomíná, co?
1 hlas
Tomáš Ducháček
08.02.2013 13:10
MarkvarticzLemberka
Starej se o sebe ,trdlo...Baryk Baryk ab zdechnul jesteś brzydki pedałem cholery
3 hlasy
Aleš Pospíšil
08.02.2013 13:01
AlesPospisil
Něco aktuálního k propagandě.
Doporučuji shlédnout zpravodajský materiál ČT, "zatýkání pana Stoklasy (exradního radního za ČSSD)".
Zmíním jen slova redaktorky: "Vysvětlete mi, proč ho teď zatýkáte, když jde právě nastoupit do vězení. To šel udělat už včera a to jste ho nechtěli, teď to zkouší podruhé a vy ho zatýkáte???"
Nevím proč, ale připomíná mi to zatýkání MUDr Ratha. Jenže to měl smůlu, nebyla u toho televize. Doufám, že pan Kubice s panem Červíčkem vysvětlí, kdo takto policii zaúkoloval?
2 hlasy
XXXL
08.02.2013 16:00
XXXL
No bylo to přece zadání od soudu, kde nějaký osel nabyl přesvědčení, že se chce Stoklasa vyhýbat trestu. Je dobré přelousknout všechny články.
0 hlasů
Pavel Pospíšil
08.02.2013 13:16
PavelPospisil
Na toho socanského zloděje Stoklasu byl vydán zatykač a je vcelku jedno, kde se v tu chvíli nacházel. Měl nastoupit dle data uvedeného v rozhodnutí o nástupu výkonu trestu a nemusel mít další problém. Ale, předpokládám, že jako správný politik, vytáhne papír od felčara nebo bude argumentovat tím, že v Tescu zrovna neměli jím oblíbenou značku zubního kartáčku nebo pasty na zuby.
0 hlasů
XXXL
08.02.2013 16:12
XXXL
Číst, číst. Pan Stoklasa nastupoval v termínu jen nevěděl, že po 16 hodině nové přibylce už neberou.
0 hlasů
Jarka Fik
08.02.2013 12:58
jafida
Ale ano,bylo,ale proti Kaouskovi a Nečasivi totalitě to nebylo nic ............
2 hlasy
jan janík
08.02.2013 12:55
jarda
Za svůj zrovna ne krátký život jsem se učil a četl tolik různých "historických pravd" (a možná se ještě dočtu), že věřím pouze tomu co jsem prožil na vlastní oči, uši a co prožívám. Historii upravují vždy vládnoucí se svými onucemi k obrazu svému. A jsou i tací, kteří pro větší věrohodnost si k tomu zřizují "Ústavy“. A mladá generace je jimi vždy oblbována, protože nemá s čím porovnávat.
4 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 12:53
smutny
Zde přítomným komunistům se ani nelze divit. Kdybych celý život také bojovala a zastávala názor komunisty a komunismu, který se ukázal jako pouhá utopie a zhouba lidstva, také by se mi nechtělo přiznat, že jsem celý život žila nadarmo a že po mě zůstane maximálně jen smrad. Proto je lepší se obelhávat a před lidmi tvrdit stále, že země je placka, kdo to neví tak je sám zbloudilec. Jsou svým způsobem k politování, nechtěla bych zažít pocit zbytečnosti a marnosti.
4 hlasy
jan janík
08.02.2013 13:16
jarda
Většině lidí jsou komunisti ukradení zrovna jako celá t.zv.pravice. Chtějí pracovat, slušně a bezpečně žít, mít z výsledků své práce nějaké požitky a vyhlídky do budoucnosti.
6 hlasů
Zdenka Zwiebel
08.02.2013 13:03
cibule
Ne, Vlasti, vy nežijete zbytečně - takovou, byť hodně pokleslou zábavu, jakou tu stabilně čtenářstvu poskytujete, by si neužili ani na nějaké té třetiřadé lidové estrádě s nejproslulejšími "baviči" z řad našich dnešních "celezblit", a to dokonce nemusíme platit předražené vstupné! A po vás zde zcela jistě zbyde jen libá vůně, která by se mohla směle stát základem pro nový luxusní parfém, např. s názvem "Stupidity No.5"):-))))
9 hlasů
Tomáš Ducháček
08.02.2013 13:00
MarkvarticzLemberka
Prosím tě nemůžeš se taky polít petrolejem a zapálit,poletíš jako kometa..Pan Janíkto napsal dobře,kdo ví jak to bylo,krávko z čokolády Milka.
"Lidi třeste se ,Grebeníček,běhá po lese...."
5 hlasů
Vrah Smrt
08.02.2013 12:59
VrahSmrt
Na to abych nesouhlasil s oslavovaním sebevrahů opravdu nepotřebuji být komunista, stačí k tomu zdravý rozum. Jenže to fanatici kteří bojují proti komunismu 20 let po jeho pádu asi nikdy nepochopí. Jestli dnes něco hrozí návratem tak je to fašismus. Takže, milí svatí bojovníci zaměřte se jiným směrem, nebo budete brzy všem k smíchu.
4 hlasy
Vrah Smrt
08.02.2013 12:48
VrahSmrt
Společnost která oslavuje sebevrahy je nemocná.
2 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 12:59
smutny
Ne, vy jste nemocen. Podle vás Johanka z Arku byla pomatenec, stejně tak Jan Hus nebo Galileo? Nebyli to sebevrazi, ale za svou pravdu také dobrovolně šli do plamenů. Stejně jako Palach, Zajíc a ostatní. Jsou to neskuteční hrdinové a velikáni, a jen slizký hmyz jim okopává kotníky. Každý stát si jich považuje, jen u nás jsou vyjímky, kterým každé "hovno" je dobré ke smlsnutí.
1 hlas
... ..........
09.02.2013 08:45
dohola3333
vlasto smutná nebo´dte smutná, že se vám ten hrdina smrskává a jděte látat fusekle, tam budete prospěšnější a půjde vám to líp
0 hlasů
Vrah Smrt
08.02.2013 13:38
VrahSmrt
Huso hloupá, Johanka nespáchala sebevraždu, ani Hus, ani Galileo. Nešli dobrovolně do plamenů. Tos četla v nějaké červené knihovně, nebo nějaký hollywoodský film?
Palach se prostě sám od sebe zabil, zničeho nic (když to přeženu). Nikdo ho nestíhal, on nikde své názory veřejně nehlásal.
Ti tři byli POPRAVENI, chápeš rozdíl?
3 hlasy
... ..........
09.02.2013 08:47
dohola3333
vlasta smutná nechápe nic zpitomněla z televzních veleděl pod názvem ordinace v žůžové zahradě, šmajdání domů a velmi blbé vztahy nebo jak se ty televizní nasriály jmenují
0 hlasů
XXXL
08.02.2013 16:22
XXXL
Dva chytrolíni tu excelují a ví nic, všichni tři byli upáleni církví svatou, tou dogmatickou, mamonářskou děvkou úchylnou. Byli upáleni dobrovolně, protože si stáli za svou pravdou. Nenapadejte nikoho, že je nedouk, byl by váš spolužák.
0 hlasů
eM Felix
08.02.2013 17:45
Ja
No a tys tomu nasadil korunu. Galileo Galilei byl upálen?
1 hlas
Aleš Pospíšil
08.02.2013 13:13
AlesPospisil
No jo, takhle to dopadá, když někdo ve škole nedával pozor.
Děvenko, ti, které tady jmenujete, byli stíháni právě tehdejší mocí, a to za mohutné podpory fanatického davu, který se skládal z lidí, jako jste vy.
4 hlasy
valda muzarto
08.02.2013 13:08
andi
Vlastičko - vaše plamenné argumenty jsou opravdu dojemné , až na to , že ten váš hrdina a velikán měl nedaleko od místa upálení v krámku holku , která se na něj vyprdla a takže se nám hrdina v tomto prismatu trochu zmenšil , ale nevadí , nechci znevažovat jeho ( Palachův ) čin - já jenom , jestli se to náhodou někomu zas nehodí do krámu - víte jistě sama , co dokáže propaganda .
6 hlasů
Lev Tolstoj
08.02.2013 12:47
OJT
Naše historie má více jak dvě osobnosti, které skončily svůj život v plamenech. Jan Hus a Jan Palach. Prvního upálili katolíci a druhý tak učinil sám. Pokud vím, tak se jednalo o protest proti celé společnosti. A to z toho důvodu, že té společnosti bylo jedno, že je okupována spřátelenými vojsky.
Tedy Palach tak neučinil proti režimu, ale proti veřejnému mínění. Také jej pak na nějakou dobu změnil.
Dnešní vykladači historie tento čin zneužívají. Všem těm modrej ptákům topistům či starostům s podporou se nedá věřit ani nos mezi očima.
5 hlasů
Přemysl Kadlec
08.02.2013 12:35
Kadlec
Teď jsem slyšel na Radiožurnálu vyjádření poslankyně Černochové k diskuzi o projednávaném návrhu. Pochlubila se, že důvodovou zprávu konzultovala s historiky a mj. zkritizovala i vystoupení poslance Zaorálka jako bývalého člena KSČ. Dotyčná patrně neví, že Zaorálek byl před listopadem členem ČSS. Co jí nenapíšou, tak patrně neví.
7 hlasů
Pavel Šimurda
08.02.2013 12:32
Schico
Otec Antonín Koniáš nemohl jezdit po zemích českých a pálit knihy, protožeknížky byly drahé a psané ručně...jelikož ani u jiných středoevropských národů není známo, že by měli pod deskama pod podlahou nějaké knížky, nelze to vidět pravděpodobným ani v zemích českých...kde byl hlad a bída, svrab a neštovice...lze dokonce tvrdit, že tehdejší občané by každou knížku vyměli za pár brambor...
4 hlasy
Baryk Baryk
08.02.2013 12:30
Baryk
Palach chtel proti zacinajici komunisticke totalite vyburcovat zbabely narod. Po letech narod ke sve zbabelosti pridal i degeneraci. Viz mnohe prispevky nize a vyse. Tady uz neni co burcovat, jen zavirat do ustavu.
SMRT KOMUNISMU!
7 hlasů
Tomáš Ducháček
08.02.2013 13:03
MarkvarticzLemberka
VIVA 3.Internacionála.Barykje kokot.
Idź kurwa jesteś śmierdzącym brutala, głupi i całkowicie obrzydliwe.
4 hlasy
Jan Novák
08.02.2013 12:47
JanNovak
Vězení a to na doživotí zaslouží Poláci za to,že se snaží zlikvidovat český národ nekvalitními a kontaminovanými potravinami různým sajrajtem!A vaši pedofilní kněží mají také máslo na hlavě!Koukej se k vám a nekecej Čechům do života!U vás je bordel jako v tanku a tady kážeš rozumy Poláku jeden vlezlej!
2 hlasy
Baryk Baryk
08.02.2013 13:03
Baryk
Ty nechapava gumo, moje dane v Cesku vykrmujou houfy takovych rudych dobytku jako jsi ty. Spousta Cechu komouse za Cechy nepovazuje. Tak si v tom udelej ordung a nemluv za narod.
2 hlasy
Tomáš Ducháček
08.02.2013 13:04
MarkvarticzLemberka
Idź kurwa jesteś śmierdzącym brutala, głupi i całkowicie obrzydliwe.
5 hlasů
Franz Kerr
08.02.2013 12:53
Augustus
Nováku, zklidni se, nebo tě ještě klepne.
1 hlas
Jan Novák
08.02.2013 12:57
JanNovak
Já jsem v pohodě hochu,ale představ si,že bys byl s partou kámošů na TVÉ zahradě a občas jste si pokecali a do toho vám lezl soused od vedle,který by nebyl zván,protože není součást té tvojí party..co by se stalo?Po pár slušných upomínkách by asi dostal po čuni...od kluků:-))) a byl by od něj pokoj...
2 hlasy
Zdenka Zwiebel
08.02.2013 12:23
cibule
Jak už se píše v řadě příspěvků níže, Palach protestoval proti okupaci a kvůli tomu, že národ začal postupně na situaci rezignovat. Možná kdyby žil teď, upálil by se na protest proti naší rezignaci na aktivní odpor proti bolševikům novodobým. A je podobně smutně komické, když současná garnitura historii ostudně překrucuje podobným způsobem, jako když majoři Terazkyové dělali v 50. letech z Jana Žižky komunistu. Palachovi by dneska bylo blivno spíš z komunistů překabátěných do rádobyechtovních pravičáků, než z řady umírněnějších členů KSČM.
15 hlasů
Franz Kerr
08.02.2013 12:52
Augustus
Bláboly, bláboly, bláboly. Když tak přesně víš, co by dnes Palach dělal, tak mi řekni, co by dnes dělal kdokoli jiný, kdo je už po smrti... tyhle žvásty, kdy někdo mluví za někoho jinýho, mám tak rád.
5 hlasů
Zdenka Zwiebel
08.02.2013 13:06
cibule
Jasně, ani mně se nelíbí žvásty vypatlané paní Černochové!:-)))
5 hlasů
X P
08.02.2013 14:17
hromec
Zrovna teď na to koukám na ČT24 a nestačím se divit jak může být takový hovado vůbec ve sněmovně.
2 hlasy
rab z rabstejna
08.02.2013 12:30
rabzrabstejna
Přesně. Dole jsem napsal toto :
Pan Grebeníček je vůl. Protože i když má TROCHU pan Grebeníček pravdu, neměl to říkat, hned toho bylo zneužito.
Spolužák Jana Palacha vypráví : "....Chci hlavně zdůraznit jinou věc. Honza Palach v té době byl svými názory na zcela opačném pólu, než jaký projevovala naše tehdejší parta. Toník Ohnut, dnes už 26 let v Sydney, při nedávné poslední návštěvě potvrdil, že Honza Palach měl tehdy velmi vyhraněně levicové názory. Totéž říká další spolužák a celoživotní dobrý přítel Ladislav Langr..... Honza se snažil mírnit naši kritiku režimu u nás a v SSSR, obhajoval pokrok v uvolňování, zcela zřetelně byl ovlivněn komunistickou ideologií....... Když jsme zpívali tehdy na brigádě režimem chápanou jako nepřátelskou píseň Masaryk nás svolává, nebyl to Jendův šálek čaje.
Honza byl obdařen krajní empatií a učení stranící slabým a utlačovaným mu učarovala. Na střední škole se zájmem studoval Marxe a Lenina. Bylo to v 1. pol. 60. let...." (NP)
Svým zoufalým činem burcoval lidi, aby se postarali o vrácení toho, co bylo v 1968 cílem : slušného socialismu s lidskou tváří.
A na pana Grebeníčka se sype hodně kritik zasloužených, ale i NEzasloužených kritik a pronásledovaný člověk vzdoruje podle nátury - strašpytel zaleze a odvážný se postaví.
Z toho titulu je odvážný i pan Nečas - stydí se či omluvil se někdy za svého otce ? (Podle FB : Velký svazák Nečas, jehož otec byl estébák a matka tvrdá komunistka. )
Ani omylem - a nám to nevadí. Tak co.
12 hlasů
Zdenka Zwiebel
08.02.2013 12:48
cibule
Díky za informaci, hezký den!:-)
7 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 12:28
smutny
Tak ještě vy jste tu chyběla ať je squadra komunist celá, kde jste nechali Černou a její inteligentní poznámky?
3 hlasy
Tomáš Ducháček
08.02.2013 13:05
MarkvarticzLemberka
Idź kurwa jesteś śmierdzącym brutala, głupi i całkowicie obrzydliwe.
2 hlasy
Helena Dvořáková
08.02.2013 12:34
HDvorakova
ale to není příchod nějaké Zdenky, to je jen změna nicku, aby se vytvořilo zdání obrovské skupiny bolševických čtenářů na Týdnu:)))
2 hlasy
Zdenka Zwiebel
08.02.2013 12:43
cibule
Však už jsem vám tady oběma, Vlastičko i Helenko, přece scházela - viz TVŮJ nick Diana Stores níže! Ale oceňuji tu práci, napatlat tolik nenávisti v tolika příspěvcích a pod tolika nicky - to musí být asi fuška. Snížili vám zřejmě honoráře, a tak to doháníte kvantitou, že? O kvalitě se totiž v případě vašich žvástů nedalo mluvit nikdy!:-)))
8 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 12:25
JanNovak
Jan Novák
08.02.2013 12:21
JanNovak
Baryk Baryk jak se daří?Co zase za lahůdku vyprodukujete pro nás po posledním jídle z krysí lahůdky v oplatkách?Určitě víš co je u vás nového.
2 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 12:30
smutny
Navštivte KLDR ať víte, že krysí maso může být nedostatkovým zbožím.
3 hlasy
Jan Novák
08.02.2013 12:53
JanNovak
Tady někdo jako miminko vypadl tatínkovi z rukou,když jej mamka přinesla z porodnice a při tom vyhazování do stropu ..rovnou na hlavičku,že NICKU SMUTNÝ:-), ..motat sem asijce s jejich životním stylem,kde není vedoucí stranou jako v Číně komunistická strana,ale přiblblý klučika -diktátor s generály za zadkem..co ten má co dělat s Polskem?Jestli vám nevadí co nám za nekvalitu poláci posílají-přeji dobrou chuť!!:-)
3 hlasy
Baryk Baryk
08.02.2013 12:17
Baryk
Eichmann uráží Židy!
2 hlasy
Aleš Pospíšil
08.02.2013 12:17
AlesPospisil
Milí diskutující,
stačí jeden výrok komunistického poslance vytržený z kontextu a článek servilního pisálka a média vás mají tam, kde vás mít chtějí. Perte se, žerte se a hlavně nekoukejte se na zvěrstva, která s vámi vládní garnitura provádí. Máte přece banány a hajzlpapír.
Jeden spisovatel (Procházka) napsal ve své knize už někdy v šedesátých letech minulého století tuto větu: "Stále jsme zemí s nepředvídatelnou minulostí." Tak se v té minulosti i dnes rejpáme pod taktovkou tendenčních médií. Nějak se nám však při tom zamlžuje přítomnost. Nevidíme jak chudneme? Nevidíte, že v ulicích je víc a víc nebezpečno? Ani doma si nejste jistí, že vás někdo nevykrade, nezmlátí a nikoho se nedovoláte? Kde máte jistotu, že dluhy, které jste si nadělali budete schopni splácet a nezkončíte pod mostem? A co vaše děti - vyrostou z nich alespoň průměrně vzdělaní lidé nebo jen jedinci s vymytými mozky? A co ta opěvovaná svoboda? Jste fakt v současném režimu svobodnější?
Každý národ má takovou vládu (a takový život), jaký si zaslouží. Tak se vesele nechte manipulovat, perte se, žerte se. Kalousek s celou vládní garniturou, potažmo rychlokvašení miliardáři a preláti se vám chechtají.
11 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 12:24
smutny
Národ který nemá historii není národ ale pouhá skupinka lidí. Proto mi vadí, že jsou lidi - Češi kteří se jako Češi nechovají a mají utkvělou představu, že stále platí známé heslo "Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak" nebo "Sovětský svaz náš vzor a otec". Podle toho se tak stále chovají. Je pak otázka jestli jsou to ještě Češi nebo Internacionalisté. Ti ať si založí nový stát po vzoru KLDR nebo se tam rovnou odstěhují ať si jejich výdobytků také užijí.
3 hlasy
Aleš Pospíšil
08.02.2013 12:45
AlesPospisil
Vlastičko,
náš národ přece má svoji historii. Dokonce se dá říct, že velice bohatou a krásnou. Jenomže každý historik vám řekne, že dějiny, například důsledky válečných konfliktů se dají vědecky hodnotit až s odstupem 50 až 100 let.
Vaše námitka na můj příspevek je maličko vedle, jen tím dokládáte, jak ošidné je hodnotit minulost skrze politiku současného režimu. Je úsměvné, jak si jako berličku, která má podržet váš názor, berete právě KLDR. Proč ne třeba Kubu? Nebo Izrealské Kibucy? Minulý režim měl svoji propagandu, svoje instituce sloužící propagandě, jako byla Ústav marxismu-leninismu. Dnešní režim má pro tento účel Ústav pro studium totalitních režimů. Ani jedna z těchto institucí nemá nic společného s opravdovým studiem historie. Slouží vládnoucí moci výhradně k propagandě a k účelovému stíhání protivníků.
A jen tak na okraj. Jestlipak víte, kdo byl otcem mediální propagandy, od kterého se všechny další režimy tiše a skrytě stále učí?
Jedno se musí uznat. Na široké masy lidí to má nesporný účinek.
6 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 12:23
JanNovak
Hezký příspěvek dávám 100 bodů:-)
4 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 12:26
smutny
Ano, jak se radovat nad nedostatky doby, že? Chudáčku.
2 hlasy
Jan Novák
08.02.2013 12:08
JanNovak
Je pravda, že ve Všetatech se povídá, že jej opustila dívka a tak se rozhodl ukončit takto život, dívka pracovala v lahůdkach 100metrů od místa kde se polil a zapálil... Kdo ale ví... jak to doopravdy bylo...
ers.blog.cz
4 hlasy
Helena Dvořáková
08.02.2013 12:14
HDvorakova
Takový text doporučovala StB šířit při otázkách na osobu Jana Palacha. Je to jejich obvyklý postup a je vidět, že někteří, jako Novák, plní (vědomě?) pokyny ještě 23 let po jejím rozpuštění.
2 hlasy
Jan Novák
08.02.2013 12:19
JanNovak
Uveďte KONKRÉTNÍ fakta o tom co tvrdíte.Napište kde to je psáno..Ono je dnes v modě vše házet na StB---tím se jich nezastávám!
4 hlasy
Helena Dvořáková
08.02.2013 12:32
HDvorakova
Myslíte přímo rozkazy z archivů, které jste v listopadu tak rychle pálili, soudruzi? Tak třeba úryvek z Euroskopu: "Stejně jako čs. StB v případě Jana Palacha šířila polská státní bezpečnost fámy, které měly zastřít podstatu jeho činu: Siwiec měl být vyšinutý člověk, který si řešil vlastní problémy, nebo opilec, který vzplanul, když si chtěl zapálit cigaretu. Nepatří k nejsvětlejším stránkám moderních polských dějin, že demoralisovaná veřejnost tento nechutný estébácký produkt přijala za věrohodný. " Nebo jiný úryvek ze stránek ČT: Vilém Nový, člen KSČ a novinář, pracoval jako šéfredaktor komunistického deníku Rudé právo. V letech 1949 až 1954 byl vězněn a jako konfident měl donášet na spoluvězně. Následně byl rehabilitován, vrátil se do ÚV KSČ a působil jako poslanec Národního a Federálního shromáždění. Po upálení Jana Palacha jeho čin zlehčoval a šířil lež o tom, že studenta navedli jistí proti režimu zaměření lidé, kteří ho přesvědčili, aby se polil neškodnou tekutinou, jež vyvolává „studený oheň“, a poté mu ji vyměnili za benzin. Vilém Nový patřil k hlavním zastáncům srpnové okupace a ke kritikům reformního hnutí.
1 hlas
Marjánka Novákovic
08.02.2013 18:47
Marjanka
Z archivů se nejspíš ztratily spisy těch , kteří se po Velké listopadové honem překabátili a začali budovat "svobodnou" zemi. Po roce 89 rozdávali zaměstnancům osobní záznamy, které o nich byly vedeny v personálním oddělení. Mnozí byli zklamaní , když zjistili, že se tam o nich nepsalo vůbec nic. Byli totiž pro režim zcela nedůležití, což je urazilo. Já jsem se ve svém spisu dočetla jen to, že jsem nevedla recitační kroužek (chtěli to po mně a odmítla jsem). Jistě důležitá informace... Řekla bych, že se ty spisy často přeceňují a že se berou jako důvěryhodný informační zdroj, ale vzhledem k tomu, že si pamatuji, jak se různé věci dělaly nedbale, jak se každý snažil prostě napsat to, co se od něj chtělo, opravdu nemám chuť věřit, že těm estébáckým záznamům se šlendrián zcela vyhnul.
0 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 12:06
JanNovak
Kdyby J.Palach jen ve snu tušil jaký ksindl tady v roce 2013 bude vládnout tak by hodil sirky do kanálu a šel se ožrat do němoty do nejbližší knajpy.
:-))))) aby se to trošku odlehčilo....
8 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 12:15
smutny
Z toho důvodu se již třesou ti největší ksindlové a zrůdy, aby nám vládli - komunisti. Zdá se jim totiž, že ještě neryjeme hubou zem a tak nám to chtějí umožnit.
4 hlasy
Marjánka Novákovic
08.02.2013 18:49
Marjanka
Ale jdetě... mnozí z těch největších ksindů a zrůd nám vládnou už teď. A převlečení komunisté, kteří vstupovali do KSČ z prospěchářství v době, kdy už to nemohlo být z idealismu, dokonce kandidovali na prezidenta - například pan Dlouhý.
0 hlasů
Helena Dvořáková
08.02.2013 12:07
HDvorakova
Jste hyena zneužívají mrtvých, kteří se nemohou bránit. Tak si to užijte...
3 hlasy
Jan Novák
08.02.2013 12:15
JanNovak
.....no víte,já pamatuji tu dobu a vím,že lidi čekali SOCIALISMUS S LIDSKOU TVÁŘÍ---nebyl to ovšem SOUČASNÝ KAPITALIZMUS tomu věřte!Nechtěli tady továrníky ,uhlobarony,strach z exekucí,ze ztráty zaměstnání atd..lidé chtěli změnu,ale ne tu co jim nabídl Havel s Klausem a partou darebáků po 89 roce!A ten Palach přece i na smrtelné posteli litoval,že si to udělal...JENOMŽE gauneři co nám ničí vlast potřebují NĚCO a to je MINULOST -protože v SOUČASNOSTI -prohrávají vysoko na body i s KSČM!!...
5 hlasů
Jean Laroux
08.02.2013 12:13
Jean
Víte kdo je tu hyena ? Ten, kdo účelově zkresluje fakta a vymýšlí si. Pokud tvrdíte, že se Palach upálil z důvodu odporu proti komunistickému režimu, pak lžete a zneužíváte Palachův čin. Pak jste tu Vy ta hyena a Palach se musí otáčet v hrobě.
7 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 12:18
smutny
Já bych vás nazvala jiným slovem, protože zvířata jsou proti některým lidem pouhými beránci. Ale obracíte historii vy, protože protest směřoval proti smíření s okupací a vlastizradou části obrozených komunistů viz Bilak, Lenárt, Husák, Štrougal, Kapek, Kempný aj. Jen se rozpomeňte, co to bylo za spodinu Čechů a Slováků.
2 hlasy
Jean Laroux
08.02.2013 12:31
Jean
Nazývejte mě jak je Vám libo. Jen si pročtěte vlákno celé, abyste věděla kdo s tím slovem "hyena" vlastně přišel. Vy jste s panem Palachem mluvila než se upálil? Že tak dobře Vy, paní Helena nebo paní Němcové víte co chtěl a co si myslel :) Co tím činem chtěl dokázat. To, že jeho čin směřoval proti okupaci je FAKT a o tom jsem psal od samého začátku. Že je i z pohledu prosté logiky demonstrativní upálení se, motivováno snahou o upozornění na "něco" se jistě nemusíme přít. Kdyby národ nebyl letargický, pak by nebylo třeba tak viditelné demonstrace. Okupace a pasivita národa. To byl důvod a to je zcela jasné. A nyní přichází to co se na to ještě snažíte nabalit a vůbec si neuvědomujete, že to začíná být trapné. Ti Vámi vyjmenovaní bolševici byli ti, proti kterým samozřejmě Palach protestoval protože ONI to byli, kdo měli na svědomí zvací dopis a intervenci. NEPROTESTOVAL ale proti komunismu jako takovému. S reformními komunisty v čele s Dubčekem naopak vřele sympatizovala to je také FAKT. Na to existují svědectví. Chtěl tedy komunismus a chtěl i socialismus ale v jiné podobě. Socialismus s lidskou tváří. Říká Vám to něco ?
5 hlasů
Jean Laroux
08.02.2013 12:52
Jean
Socialismus s lidskou tváří je Socialismus v jiné podobě. Nejde v žádném případě o protimluv i když může jít o utopistickou naději.
Jste to Vy, kdo zde tvrdí co chtěl Palach. Vy a Vám podobní neo-soudruzi. Já z částí Vašich motivů souhlasím. S tou podstatnou a prokazatelnou částí. Dodatečné domněnky popírám jako fakticky i logicky nesprávné a účelově zkreslené. ZNEUŽÍVÁTE hrubě Palachův čin k vlastnímu prospěchu. Jste to Vy, kdo by se měl stydět.
Víte čím byli ti komunisté také tak typičtí ? Tvrdošíjně lpěli na svých nálepkách. A opakovali o těch nepřátelích lidu dokola a dokola. Jste dokonalá soudružka soudružko Dvořáková. všechna čest. Úplně si dovedu představit co byste vyváděla před cca 30-ti lety
1 hlas
Helena Dvořáková
08.02.2013 12:37
HDvorakova
Při tvorbě vašich demagogických textů vám silně selhává paměť - ale může to být i naučený úmyslný postup, že? Už jsem vám psala, že socialismus s lidskou tváří je oxymorón. A hrajete si na Boha, když tvrdíte, že víte, co chtěl Palach. Ale to kovaní komunisté vždycky za všechny věděli, že?
1 hlas
Helena Dvořáková
08.02.2013 12:16
HDvorakova
Já chápu, že na obranu Grebeníčka napíšete cokoli, a když to nepůjde vaší demagogií a pomalinkým zkreslováním faktů, tak začnete prskat a přitvrdíte. Soudruh Vám jistě poděkuje a vy můžete klidně usnout po dobře odvedené práci. Pro mne je každá nadávka od osoby, jako jste vy, jen poctou.
3 hlasy
Jean Laroux
08.02.2013 12:23
Jean
Tady přeci nejde o nějakou obranu Grebeníčka ale o prostou logiku. Já komunista nejsem a o komunismu píši už dlouho a kde se dá, že jej považuji za nesmyslnou utopii. Stačí když použijete vyhledávač a dáte si tam spojení Jean Laroux a Komunismus. Jistě najdete důkazy. Mnoho důkazů. Vaše dedukce ohledně motivace mých tvrzení je tedy mylná. FAKTA jsou právě tím o co zde jde!! FAKTEM je to co jsem napsal a to je totéž co řekl Grebeníček. PALACH byl sám sympatizantem reformních komunistů a nemohl být tedy antikomunistou. Stavěl se jen proti konkrétním činům konkrétních komunistů ve vazbě na intervenci. Víte kolik lidí s těmi klíči v roce 89 bylo ve skutečnosti hnáno představou o lepším socialismu? Máte asi krátkou paměť, že ? FAKTA. Máte pocit, že Vám nadávám? Nejste pokrytec? Slovo hyena jste OPĚT použila Vy! Já Vám jen nastavil zrcadlo. Nelíbí se Vám co tam vidíte?
4 hlasy
Jean Laroux
08.02.2013 12:45
Jean
To jsou jen Vaše dojmy vážená. Nic než dojmy. Našla jste si v mých příspěvcích to co jste si tam přála najít. A víte co se říká o lidech, kteří se smějí svým vlastním vtipům ?
Přečtěte si svá vlastní slova a zkuste si za tu proměnnou místo Larouxe dosadit Helenu Dvořákovou. Bude tam sedět dokonale. Pak si vezměte i ponaučení ze svých vlastních rad a poraďte sama sobě.
2 hlasy
Helena Dvořáková
08.02.2013 12:41
HDvorakova
Vy že píšete o komunismu jako o utopii? Tak to jste mne hodně pobavil, protože všechny varianty směřující právě ke komunismu tady velmi silně podporujete, vaše adorace socialismu s lidskou tváří se tady opakuje několikrát. Měl byste si v tom udělat pořádek. Jistě jste zvyklý, že hodně lidé dostanete jako obratný rétor, ale stačí chvíli naslouchat a zjistí se, že vaše slova jsou nabubřelá vata, opakování frází a hlavně naprostá hluchota k jakémukoli podnětu, který nekonvenuje s vaším cílem.
1 hlas
Martin Kocias
08.02.2013 12:04
Jarabak
grebeníček je dobrý sociální demokrat.
3 hlasy
Anton Augustin
08.02.2013 12:09
svedek
A ty dobrý modrobolševik, co je lepší??
3 hlasy
Jan Novák
08.02.2013 12:03
JanNovak
:-)))))))) TADY SE ASI někdo probudil po opici a ve snu se mu zdálo o kopané,kde volal soudce je vůl...a tak to v rozespalosti nadatloval sem:-)))))))))
1 hlas
Anton Augustin
08.02.2013 11:57
svedek
Grebeníček je vůl.
6 hlasů
rab z rabstejna
08.02.2013 12:27
rabzrabstejna
To máte recht. Je to vůl. Protože i když má TROCHU pan Grebeníček pravdu, neměl to říkat, hned toho bylo zneužito.
Spolužák Jana Palacha vypráví : "....Chci hlavně zdůraznit jinou věc. Honza Palach v té době byl svými názory na zcela opačném pólu, než jaký projevovala naše tehdejší parta. Toník Ohnut, dnes už 26 let v Sydney, při nedávné poslední návštěvě potvrdil, že Honza Palach měl tehdy velmi vyhraněně levicové názory. Totéž říká další spolužák a celoživotní dobrý přítel Ladislav Langr..... Honza se snažil mírnit naši kritiku režimu u nás a v SSSR, obhajoval pokrok v uvolňování, zcela zřetelně byl ovlivněn komunistickou ideologií....... Když jsme zpívali tehdy na brigádě režimem chápanou jako nepřátelskou píseň Masaryk nás svolává, nebyl to Jendův šálek čaje.
Honza byl obdařen krajní empatií a učení stranící slabým a utlačovaným mu učarovala. Na střední škole se zájmem studoval Marxe a Lenina. Bylo to v 1. pol. 60. let...." (NP)
Svým zoufalým činem burcoval lidi, aby se postarali o vrácení toho, co bylo v 1968 cílem : slušného socialismu s lidskou tváří.
A na pana Grebeníčka se sype hodně kritik zasloužených, ale i NEzasloužených kritik a pronásledovaný člověk vzdoruje podle nátury - strašpytel zaleze a odvážný se postaví.
Z toho titulu je odvážný i pan Nečas - stydí se či omluvil se někdy za svého otce ? (Podle FB : Velký svazák Nečas, jehož otec byl estébák a matka tvrdá komunistka. )
Ani omylem - a nám to nevadí. Tak co.
3 hlasy
Pavel Pospíšil
08.02.2013 12:02
PavelPospisil
A komunistická svině.
8 hlasů
Jean Laroux
08.02.2013 11:55
Jean
Palach se přeci demonstrativně neupálil jako nějaký dlouhodobý bojovník proti komunismu ale v reakci na dobově aktuální téma a tím byla okupace země vojsky Varšavské smlouvy a s tím související pasivita obyvatel země. Smyslem jeho aktu bylo prolomit nastupující pasivitu související s normalizací. Právě tvrzení, že Palach byl nějakým dlouhodobým bojovníkem proti komunismu je dezinterpretací a DEMAGOGIÍ. Uvědomme si, že je toto tvrzení nesmyslné i z pohledu prosté logiky ve vztahu k věku Palacha. To už může klidně přijít spolek pro ochranu zvířátek a tvrdit, že se Palach upálil na protest proti zabíjení bílých myšek. Je zajímavé, že ti největší demagogové tak rádi mluví o demagogii:)
8 hlasů
Zdenka Zwiebel
08.02.2013 12:27
cibule
Naprosto výstižné!
3 hlasy
malo1 malo1
08.02.2013 12:16
malo1
11:55 - Přesné,není co dodat.
4 hlasy
Helena Dvořáková
08.02.2013 12:01
HDvorakova
Jste nejlepší demagog dnešního dne, tleskám!!! Tvrdil někdo, že byl Palach dlouhodobým bojovníkem proti komunismu? Jste opravdu vychytralý... Palachův čin byl namířen proti komunistům, kteří tu zvacím dopisem Rusy pozvali, proti komunistům - Rusům, kteří tu tanky poslali, proti kovaným komunistům, kteří tu moc přivezenou na tancích rychle přebrali - a především byl proti tomu, že lidé se ve strachu tak rychle s těmito komunistickými činy smířili a zalezli do ulit. Takže souvisel se vším, co napáchali komunisté. Nebo máte pocit, že to bylo jinak? Jakou kličku si vymyslíte teď?
3 hlasy
Jean Laroux
08.02.2013 12:10
Jean
Četla jste vůbec článek ? Zřejmě ne. Jinak byste se dočetla, že skutečně někdo v souvislosti s Palachem mluví o bojovníkovi proti komunistické totalitě. Včera jste sama něco zmínila o chápání psaného slova. Musím se Vás zeptat na totéž. Chápete psané slovo a význam sdělené myšlenky?? To co píšete dál jsem napsal i já. Byla to reakce na dobově aktuální téma a tím byla intervence vojsk Varšavské smlouvy. Ta intervence se netýkala jen Rusů resp. Sovětského svazu jak tvrdíte. To je opět další dezinterpretace a demagogie vážená a nic na to nemění fakt, že byl Samozřejmě Sovětský svaz hlavním iniciátorem intervence ;) nejde vůbec o nějaké kličky ale o fakta a objektivitu. Palach sám byl myšlením přikloněn k reformním komunistům a kdybyste trochu téma studovala blíže, pak byste o tom věděla. Nemohl být tedy proti komunistům obecně. To se vylučuje.
6 hlasů
Helena Dvořáková
08.02.2013 12:23
HDvorakova
Jste vážně demagog, ale nenechám se chytit na vaše kudrlinky, které vám jistě někteří prostí lidé spolknou. Kdo podporoval změny Pražského jara - nebyl ještě přívržencem komunistů, to je zneužití - protože holt země měla v ústavě vedoucí úlohu KSČ a nikdo jiný u moci nebyl - takže změnu mohli vést pouze komunisté - ale to neznamená, že to byla podpora komunismu. Víte, on nějaký socialismus s lidskou tváří je oxymorón - a lidé, kteří v něco takového doufali, měli možnost během pár měsíců po srpnu zjistit, jak to je... Ale demagogové jako vy si najdou kličku a řeknou, že podpora změn v 68 je podpora komunistů. To je nechutné a zrůdné vůči všem lidem, kteří toužili po svobodě a od komunistů si to pak odskákali...
1 hlas
Jean Laroux
08.02.2013 12:42
Jean
Už jste se chytla :) Začíná jít do tuhého a přichází tak typická reakce typu: Ti, kteří to berou jako já jsou "prostí" ERGO já jsem ta moudrá :)
Pejorativní nádech ve slovech "podpora komunismus" je spojen až z dnešním retrospektivním vnímáním událostí té doby. V té době slovo "komunista" sprosté nebylo. Naopak. I přesto, že lidé viděli nějaké chyby a hledali cestu, tak stále podporovali ideu komunismu na které byli odkojeni. Chtěli jen JINOU podobu SOCIALISMU!! Udělejte si pořádek v těch pojmech. Dnes je třeba slovo Havel nebo slovo Demokracie slušným slovem. Hrdě se tu všichni považujeme za podporovatele DEMOKRACIE. Vnímáme to jako sprosté slovo? Co Vy víte jak se na to ZPĚTNĚ budou dívat budoucí generace ! Budou říkat, takhle Dvořáková .. ta podporovala ty hrabivé Havlovce a demokraty co jsme se o nich ve škole učili jak rozkradli celou zemi :) To je jen přirovnání, kdybyste to nepochopila. Nemůžete posuzovat pohled na události tehdejší doby dnešním pohledem na ony události. Váš pohled je pak zkreslený a dopouštíte se přepisování historie za účelem prosazení Vašich současných ideologických stanovisek. To je ta DEMAGOGIE. Zapomeňte na slova zrůdné apod. Začněte více myslet než pronášet plamenné proslovy na adresu jinak smýšlejících lidí. Stále více se podobáte těm bolševikům, které tu kritizujete
2 hlasy
Jan Novák
08.02.2013 11:54
JanNovak
Z kopie:
Období takzvaného Pražského jara, které v roce 1968 znamenalo národní probuzení a naději, prožíval velmi intenzívně, účastnil se mnoha schůzí a diskusních setkání a byl nadšeným zastáncem společenských změn, směřujících k demokracii. Vpád vojsk Varšavské smlouvy do Čech 21. srpna 1968 nesl velmi těžce.
Poté, co vládní představitelé podepsali Moskevský protokol, který znamenal souhlas s okupací, zavládla mezi lidmi bezmoc a rozčarování. Proto se v listopadu 1968 zúčastnil manifestace mladých dělníků a studentů proti porušení národní suverenity. Nechtěl se smířit s tím, že lidé si začínají na přítomnost okupantů zvykat. Proto napsal dopis, kde píše, že je první "pochodní," jež žádá zastavení cenzury. Posléze svůj život dobrovolně ukončil.
Na Václavském náměstí se na protest proti sovětské okupaci a vývoji ve společnosti polil 16. ledna 1969 hořlavinou a zapálil se. Svým činem chtěl probudit národ z otupělosti a beznaděje a vyburcovat ho k odporu proti nastupující normalizaci.
4 hlasy
Přemysl Kadlec
08.02.2013 11:54
Kadlec
George Orwell : "Kdo ovládá minulost, ovládá budoucnost. Kdo ovládá přítomnost, ovládá minulost."
5 hlasů
Vrah Smrt
08.02.2013 11:53
VrahSmrt
Sebevrazi nejsou hrdinové. Není co slavit.
0 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 12:09
smutny
Zato vy jste v hospodě geroj.
0 hlasů
Vrah Smrt
08.02.2013 12:47
VrahSmrt
nechodím do hospody, rusofilko
0 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 11:50
JanNovak
Grebeníček odmítl interpretaci Palachova činu jako protestu proti komunistickému režimu jako takovému. Student filosofické fakulty podle něj choval sympatie k reformním komunistům a sympatizoval s obrodnou politikou tehdejších představitelů tzv. Pražského jara.
4 hlasy
Jan Novák
08.02.2013 11:46
JanNovak
Palach upálením protestoval proti okupaci.Kdo tvrdí něco jiného překrucuje dějiny!!!!!!!!Jsem celoživotně bezpartijní člověk ale odchod koal. poslanců je prasárna. Proč neodešli ze sálu na protest proti vyznamenání vrahů Mašínů Vondrou.
3 hlasy
oto lev
08.02.2013 12:01
otolev
Co myslíte byli Gabčík s Kubišem co bojovali proti teroru vrazí nebo hrdinové,snad nechcete tvrdit že v 50letech za vlády komunistu tady byla demokracie a ne teror!
1 hlas
Jan Novák
08.02.2013 11:42
JanNovak
... vámi opěvovaný pan Mašín prohlásil ,že pan Palach nebyl bojovník ,ale psychopat!Tím nechci vůbec panu Palachovi nikterak se vysmívat či snižovat jeho úctu jako člověka o tom proč a to takto udělal ví jen on sám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A vozit se na jeho smrti to modráci je tak jako tak hnus!!!!!! Pro osvěžení vám modrým a lidem a ´to víte byli také poraveni nějací manželé Rosenbergovi pokud vám to nic neříká.
3 hlasy
oto lev
08.02.2013 12:09
otolev
V 50letech se špioni popravovali běžně,hlavně v SSSR,tam jak na běžícím pásu a vy tady vytahujete pouze dva co američané popravili.Co si zjistik kolik tch "špojónů"popravil Stalin,asi by jste se nedopočítal,nakonec i my jsme popravovali naše "špiony" a nebylo jich zrovna málo.
0 hlasů
Helena Dvořáková
08.02.2013 11:49
HDvorakova
"New York - Julius Rosenberg, popravený s manželkou Ethel v roce 1953 za předávání informací o americkém jaderném výzkumu Moskvě, byl skutečně sovětský špion. Po prostudování materiálů odtajněných před týdnem to vůbec poprvé přiznali jejich dva synové - Michael a Robert." Každý, kdo se v kterékoli době rozhodne pracovat jako špion - musí počítat s tím, že za takovou vlastizradu je nejvyšší trest. Je to věc rozhodnutí, tak se rozhodl i Rosenberg.
1 hlas
Jan Novák
08.02.2013 12:00
JanNovak
Je podivné,že jim tenkráte nabízeli život za přiznání a on i přesto nechtěli přiznání!To mi nehraje!!!
Poprava a justiční vraždaDo poslední chvíle se FBI snažil přimět oba odsouzené k výpovědi o špionážní činnosti, čímž by si zachránili život, neboť by následovalo nové vyšetřování a udělení milosti. Oba manželé ale vypovídat (a tedy přiznat svou vinu) odmítli.
Julius Rosenberg byl přiveden k elektrickému křeslu a ve 20.08 hodin konstatoval lékař smrt. Ethel Rosenbergová zemřela deset minut po svém manželovi.
Pozdní svědectví spoluodsouzených Davida Greenglase a Mortona Sobela potvrdila, že Ethel Rosenbergová se na špionáži nijak nepodílela, i když o ní zřejmě věděla. Zástupce prokurátora William P. Rogers uvedl, že obvinění Ethel mělo za účel dostat z Rosenberga další jména.[1]
[editovat] Mezinárodní ohlasProti procesu a odsouzení k smrti podporovaném americkou vládou však protestovala část americké i mezinárodní veřejnosti. Mezi protestujícími byli nekomunisté, nositelé Nobelovy ceny vědci Albert Einstein či Harold Urey, američtí komunisté a levoorientovaní umělci jako Nelson Algren, Dashiell Hammett, Jean Cocteau, Diego Rivera, Frida Kahlo, Pablo Picasso či černošská mezinárodní Longshoremenova asociace žádali zastavení procesu.
1 hlas
oto lev
08.02.2013 12:13
otolev
Hm,i proti popravě Horákové protestovali taky významní lide světa a bylo jim to platné jak mrtvému zimník o rusku co tam se dělo raději ani nemluvit.
0 hlasů
Henex
08.02.2013 11:38
Henex
Na Grebenicka se vykaslete,..
Je tu horsi problem. Psychicky nemocny (patrne maniodeprese) clovek Ondrej Dvorak vam tady v primem prenosu predvadi zachvat deprese, v konecnem dusledku by si mohl ublizit. Nevim ale, jak mu pomoci. nemate nekdo nejaky napad?
5 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 12:08
smutny
Víte, že se mu ani nedivím? Kdybych celý život bojovala a zastávala názor komunisty a komunismu, který se ukázal jako pouhá utopie a zhouba lidstva, také by se mi nechtělo přiznat, že jsem celý život žila nadarmo a že po mě zůstane maximálně jen smrad. Proto je lepší se obelhávat a před lidmi tvrdit stále, že země je placka, kdo to neví tak je sám zbloudilec. Jsou svým způsobem k politování, nechtěla bych zažít pocit zbytečnosti a marnosti.
0 hlasů
Helena Dvořáková
08.02.2013 11:42
HDvorakova
Existují bezplatné linky bezpečí, radila jsem mu to už včera - ale nedá si říct, zdřímne si hodinku, a už tu sedí zas. Pak začne být protivný, když se mu začnou plést jím užívané nicky - a je zvláštní, čím je naštvanější, tím se radikalizuje doleva, začne být agresivní a začne psát neskutečné věci. Včera např. o tom, jak komunisté v roce 48 přebrali zdevastovanou a zničenou zem, napsal dokonce rozbombardovanou - a jak ji do roku 89 zvelebili. I připsěvatel Roko mu některé fráze záviděl - a ten čerpá pouze z literatury Gottwalda, Stalina a Berji.
2 hlasy
Jan Novák
08.02.2013 11:34
JanNovak
Jinak mladým blbečkům v diskusi, kteří nadávají Grebeníčkům bych rád doporučil knihu od "Josefa Anna Zemanová-Mazalové" psanou skutečnými obětmi komunistického režimu "Budou-li mlčet oni, rozkvílí se kamení". Možná si dáte konečně 5 a 5 dohromady a začnete se ptát, proč oběti komunistického režimu vypovídají o tehdejší době zcela jinak, než ti, kterých se ona doba nikterak nedotkla.
2 hlasy
Helena Dvořáková
08.02.2013 11:46
HDvorakova
Četla jsem paměti mnoha pronásledovaných lidí. A víte, co bylo nejotřesnější? Že ti, kteří prošli nacistickými a posléze komunistickými věznicemi - považali ty druhé za horší. A i o to horší, že tu proti nim stále Češi.
3 hlasy
Franz Kerr
08.02.2013 11:38
Augustus
To je fakt. Zvlášť lidi, co prošli lágrama, ti komouše přímo milujou.
2 hlasy
X P
08.02.2013 11:33
hromec
Palach byl psychicky narušený člověk který byl zralý spíš na psychiatrickou léčebnu, ale režim potřebuje nějaké ikony když to s ním jde momentálně tak z kopce. Tak mu je dopřejme :-D
1 hlas
Jan Novák
08.02.2013 11:33
JanNovak
vzkaz uřvaným pravicovým historickým amatétům
Slyšeli jste za 23 let v TV hovořit nějakého spolužáka Palacha,profesora, kamaráda, přítelkyni, viděli jste vyšetřovací spis? Neviděli!!! Jeho popslední slova na lůžku byla"....kdybych to věděl, tak bych to neudělal....".Pravice již namá co nabídnout a tak šílí,ječí a hysterčí a zneužívá Palacha. A´T se to někomu líbí nebo ne, z historického hlediska má Grebeníček pravu. NIC na to modří ptáci nezmění.
reagovat
3 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 12:03
smutny
Proč se ani nedivím, že zase lžete? To u vás je již úchylka.
1 hlas
Franz Kerr
08.02.2013 11:34
Augustus
Jsi vážně tak blbej, že si nevidíš ani na špičku nosu, nebo to jen hraješ?
2 hlasy
XXXL
08.02.2013 11:23
XXXL
Díky panu Havlovi může dnes takový komunistický dobytek kafrat své bolševické lži a přes dvacet let si šoupat prdel v parlamentu. Hned v 90. roce měli být postaveni mimo zákon a pozavíráni, obzvlášť Grebeníčkův fotr byl řádná komoušská, policajtská svině a dodnes na něj vzpomínají lidé, které mlátil. Taky se léta úspěšně vyhýbal potrestání fiktivními potvrzeními o špatném zdrav. stavu a v klidu seděl na schodech svého domku a kouřil. To je demokracie po Havlovsku.
4 hlasy
oto lev
08.02.2013 12:18
otolev
Divná to věc,že v první vládě Klause bylo komunistů jak naseto,ty si tam vzal Klaus,nebo Havel?
0 hlasů
Henex
08.02.2013 11:25
Henex
Havla do toho netahejte...
Kdyz jste takovy hrdina, tak si to s tim hajzlem vyridte sam...
0 hlasů
Karel Důvěřivý
08.02.2013 11:12
Ant
Na Palacha a jeho čin se názory různí. Já jsem přesvědčen, že šlo o hrdinský čin. Mašín, vyznamenaný Nečasem, Vondrou tvrdí, že Palach byl slaboch jelikož nikoho nezabil.
1 hlas
Franz Kerr
08.02.2013 11:19
Augustus
Kdyby oddělal třeba starýho Grebeníčka, udělal líp, v tom má Mašín pravdu.
3 hlasy
Jean Laroux
08.02.2013 12:02
Jean
Ano. Oddělat aktivního člena režimu by byl odbojový čin. Vražda obyčejného pošťáka je jen vražda. Nic víc
2 hlasy
Henex
08.02.2013 13:06
Henex
Ale,ale... Laroux... Vzdy vedecky presny a v nazorech akuratni... A najednou postak... Ale jinak souhlas, synku...
0 hlasů
Henex
08.02.2013 11:27
Henex
Mohl ho oddelat Masin, treba misto toho ucetniho...
2 hlasy
Franz Kerr
08.02.2013 11:35
Augustus
Mohl ho oddělat kdokoli a šlo by o záslužnej čin. Bohužel.
2 hlasy
Jan XXX-YYY
08.02.2013 11:06
vavrjan
Kdo tu dobu pamatuje ví, že Palach podporoval komunistické reformátory Dubčeka, Smrkovského a spol. Takže Grebenčík má skutečně pravdu. Pokud někdo ví o jeho problémech s dívkou, tak to také tady napsal. O tom jsem doposud nic nevědel. Palach protestoval hlavně proti okupaci rusáků ,ale né proti reformním komunistům.Souhlasím s tím, ať je jeho památka připomínána, ale nesouhlasím s tím ať ji zneužívá jakýkoliv režim a jakákoliv strana ve svůj prospěch.Je to hanebné.
8 hlasů
Diana Stores
08.02.2013 11:19
Diana
Jo,ale o zneužívání lze mluvit v souvislosti z vystoupeními Semelové nebo Grebeníčka.Oni pouze na sebe upozorňují a rozčilují slušné lidi .
2 hlasy
Henex
08.02.2013 11:17
Henex
Pokud Palach protestoval proti okupaci rusaku, tak protestoval proti komunisticke totalite. A toho "zreformovaneho a polepseneho" komunistu Grebenicka by uz mel nekdo prastit po hlave...
5 hlasů
XXXL
08.02.2013 11:52
XXXL
Když jste takový hrdina, tak si to s tím hajzlem vyřiďte sám.
2 hlasy
Henex
08.02.2013 13:07
Henex
:-))) mas bod :-)))
1 hlas
Helena Dvořáková
08.02.2013 11:13
HDvorakova
Palach podporoval i reformní komunisty, protože tu ani nikdo jiný nemohl být u moci - a tito reformní komunisté slibovali svobodný život!!! a ne jen pro komunisty, ale pro všechny. Že většina reformních komunistů po příjezdu Rusů naprosto zradila a vše popřela - a ti odvážní byli postupně zničeni nastupující lůzou - to bylo to hrozné, co vadilo i Palachovi. Podporoval ty, co slibovali změnu, konec totality a svobodu lidem - nikoli komunismus. Ale demagogové jsou schopni překroutit i tak zřejmé věci.
2 hlasy
Pavel Pospíšil
08.02.2013 11:28
PavelPospisil
Ono to v té době šlo i bez "obrozené" KSČ, kam mimochodem vlezl Zeman (pochybuji, že by při svém intelektu netušil, jaká zvěrstva mají jeho spolustraníci na svědomí).
Děda na jaře 1968 zakládal K231, táta zase KAN, k tomu darebáky z KSČ nepotřebovali.
A, jak správně píšete, demagogové z KSČ Grebeníček, Exner, Falmer, Koníček, Grospič, Dolejš, Semelová nebo třeba Rujbrová jsou schopni překroutit cokoliv.
Jinak k připomínce Palacha nepotřebuji nějaký svátek, o kterém rozhodují dobytci z KSČ (a je jedno, jestli si říkají KSČM nebo ČSSD, kde jich je 72%).
2 hlasy
oto lev
08.02.2013 12:21
otolev
Proč jste zapoměl na ODS?
0 hlasů
Helena Dvořáková
08.02.2013 11:32
HDvorakova
Souhlas - myslela jsem to tak, že samozřejmě se hospodářský, společenský život dokázal už nadechnout zcela bez komunistů a mnohé fungovalo bez nich, ale byli jsme součástí VS a RVHP a v tedy ta oficiální změna musela jít jen přes vedoucí představitele - a to do té doby bohužel mohli být pouze komunisté...
1 hlas
Standa Gross
08.02.2013 11:03
Standazfloridy
s.Grebeníček? To je ten syn onoho sadistického bachaře STB z věznice v Uherském Hradišti???
4 hlasy
Jaroslav Švorc
08.02.2013 10:56
Jarda2
Ať už ti fanatičtí blázni nechají mrtvé spát,přestanou lidi otravat propagandou a raději už konečně začnou pracovat a dávat do pořádku to,co za 23 let zpustošili.Pokud toho nejsou schopni,tak ať si sbalí svá fidlátka a táhnou od válu,ještě dneska.Baryka s Lustigem a jejich "hnědé" soukmenovce,si můžou vzít sebou.
8 hlasů
Helena Dvořáková
08.02.2013 11:05
HDvorakova
Fanatický blázen je tu pouze Roko a jeho bratři, jako jsi ty, Švorci. Lži, hysterie, překrucování pravdy, vulgarita. Jste z jednoho hnízda. A hlavně potřeba jiným nařizovat, co mají dělat, kam mají jít, co si mají myslet.
2 hlasy
Jaroslav Švorc
08.02.2013 11:10
Jarda2
Helenko,nevíte co píšete?
2 hlasy
Helena Dvořáková
08.02.2013 11:52
HDvorakova
Tak to máte opravdu silné argumety:)))))))))
1 hlas
Jaroslav Švorc
08.02.2013 12:52
Jarda2
Bude pro vás příznivější,když zůstaneme u toho,že nevíte co píšete.V opačném případě by váš příspěvek byl nevyvratitelným důkazem,že vědomě lžete,jako správný antikomunista.
0 hlasů
Ondřej Dvořák
08.02.2013 12:05
Gee
Toto byl silný argument, výzva k odložení sporů o minulost a navrácení se k práci na současnosti: "Ať už ti fanatičtí blázni nechají mrtvé spát,přestanou lidi otravat propagandou a raději už konečně začnou pracovat a dávat do pořádku to,co za 23 let zpustošili.Pokud toho nejsou schopni,tak ať si sbalí svá fidlátka a táhnou od válu,ještě dneska.Baryka s Lustigem a jejich "hnědé" soukmenovce,si můžou vzít sebou."
1 hlas
Ondřej Dvořák
08.02.2013 13:12
Gee
Pokud se pan Švorc neurazí. Jsme v mnohém zajedno. V tomto smyslu. A přišlo mi příhodné vrátit diskuzi k původnímu tématu, který byla teze o podružnosti tohoto historického sporu, tím spíš, když se stále více ukazuje, ze svědectví osob Janu Palachovi blízkým, že byl silně sociálně smýšlející intelektuál, s vysoce vyvinutou empatií.
0 hlasů
Ondřej Dvořák
08.02.2013 13:09
Gee
Klidně všechny tři varianty naráz. :-)
0 hlasů
Helena Dvořáková
08.02.2013 12:09
HDvorakova
Teď nechápu, píšete jako Švorc, kterému jsem odpovídala, nebo jako jeho mluvčí, nebo za sebe?:-):_)
0 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 11:41
smutny
Jen vy umíte diskutovat. Každý kdo nemá názor podle vás, je blbec! Že se ani nedivím, jen lituji.
2 hlasy
Jaroslav Švorc
08.02.2013 12:59
Jarda2
Zase špatně.Blbců je jen málo(je úplně jedno,zda se mnou souhlasí,nebo mi oponují) a pravě vy jste výstavním exemplářem.
1 hlas
Ondřej Dvořák
08.02.2013 11:55
Gee
Někdy nezbývá než prostá otázka.
1 hlas
Vlasta Smutná
08.02.2013 11:01
smutny
Dalších 40 let budeme odstraňovat to, co komunisté napáchali za 40 let hrůzovlády. A je vidět, že otravují vzduch stále. Kdy již zalezete pod zem?
4 hlasy
oto lev
08.02.2013 12:24
otolev
Jak dlouho budeme odstraňovat ten marast co tu zanechal ten šmejd co tu vládl od roku 1989?
0 hlasů
Jaroslav Švorc
08.02.2013 11:08
Jarda2
Máte převrácené vidění světa.Poznal jsem hodně komunistů,ale nikoho,kdo by svoji práci dělal tak špatně,jako ta dnešní antikomunistická špína.Měla byste komunistům líbat zadek,protože jenom díky jejich poctivé práci,už 23 let přežíváme z podstaty a na dluh.A pokud jde o morální stránku,tak dnešní politici jsou také mnohem horší,než byli ti komunističtí.
2 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 11:14
smutny
Skutečně? V roce 1936 jsme byli 10 nejbohatší stát na světě podle HDP a spotřebního koše občanů, v roce 1988 jsme byli na 98 místě. Co na to říci.
3 hlasy
Jaroslav Švorc
08.02.2013 11:23
Jarda2
Vlastičko,kecáte jak ten nejhloupější antikomunista.Nic vám nebrání,abyste si vzala statistické ročenky a provedla si kvalifikované! srovnání.Pokud je to na vás moc složité,tak si dohledejte,např.kdy nejvyspělejší státy daly do provozu dálnice,metra,televizi, atd.,o kterých lidi v ČSR neměli ještě v roce 1948 ani tušení.
2 hlasy
Jaroslav Švorc
08.02.2013 13:25
Jarda2
Smutná 11:38
Je vidět,že máte převrácené vidění světa.Antikomunistická špína má k dispozici tisíce úředníků a expertů za které už vyhodila miliardy Kč a za celých 23 let nedokázala vypracovat a na webu vyvěsit kvalifikované porovnání,místo toho jenom dryáčnicky a demagogicky vyřváváte propagandistické nesmysly.
Pokud jste skutečně tak neschopní a kvalifikované porovnání udělat neumíte,tak přestaňte platit své experty a já vám to udělám za zlomek jejich ceny.Takových 200mil.Kč by mne uspokojilo.Ušetříte!
0 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 11:38
smutny
Je vidět, že si nejste schopen ani sehnat informace a jen plivete jedovatou slinu. Inu Komunista - čím hůř pro Česko, tím lépe pro komunistu.
2 hlasy
Ondřej Dvořák
08.02.2013 11:33
Gee
Prozatím to však nevypadá, že by k tomu v dohledné době směřovalo. Krom naděje v Miloši Zemanovi.
0 hlasů
Ondřej Dvořák
08.02.2013 11:31
Gee
A dá-li Bůh, bude jí zas!
0 hlasů
Helena Dvořáková
08.02.2013 11:27
HDvorakova
Ekonom Pavel Kohout: První československá republika byla bez nejmenších pochyb vysoce vyspělou zemí. Svědčí o tom stav strojírenství, elektrotechniky, architektury a průmyslu spotřebního zboží ve 20. a 30. letech. Nebyli jsme sice na úrovni Británie, Švýcarska nebo Švédska, ale i tak jsme patřili k evropské a světové špičce.
1 hlas
Ondřej Dvořák
08.02.2013 11:07
Gee
Vlastičko, Helenko, už jste se někdy léčily na hysterii? Dejte si pozor, neznám přesně její vývoj, ovšem je možné, že se "přikrade" nepozorovaně, po kouscích a najednou BÁC a máte ji tam.
0 hlasů
Helena Dvořáková
08.02.2013 11:17
HDvorakova
Pane Dvořáku, že máte problém se ženami - to už jste tu několikrát přiznal, na a Vaše dnešní výroky jsou jako z psychiatrické příručky - zakomplexovaný, nevyrovnaný, se strachem z žen, s potřebou kdykoli má příležitost převzít machovskou roli, šikanovat a ponižovat, aby vyrovnal a skryl své problémy. Takže když vám scházejí věcné argumenty a ještě vás usadí žena - pak reagujete opravdu vzorově:-):-)
2 hlasy
Ondřej Dvořák
08.02.2013 11:23
Gee
Helenko, není vůbec naškodu opatřit si základní vzdělání z oblasti psychologie. Co je naškodu, je používat ho jako kvaziargument, kterým odvádíte pozornost od tématu diskuze.
1 hlas
Ondřej Dvořák
08.02.2013 11:41
Gee
Nedorozumění bude spočívat nejspíše v tom, že jste si vzala za vlastní výklad Viktora Racka, že tu mám vícero nicků. Což jsem několikrát označil za nepravdu a jednou za lež. Jak si mohu být jistý, co berete za bernou minci, když z Vašich posledních příspěvků vyplývá, že za mé, pokládáte i komentáře úplně někoho jiného s kým nemám co do činění.
0 hlasů
Helena Dvořáková
08.02.2013 11:36
HDvorakova
Takže máte i problém s pamětí?:)) Kdo začal právě v tomto vlákně diagnostikovat? Nebo jste tady za Brouka Pytlíka, co umí a může vše? Já vám radím dobře, něco ze sebou udělejte, protože jinak tu budete dnes zase o půlnoci vzlykat, jak je vám zle a jak potřebujete pomoc.. Už se tam zase řítíte.
1 hlas
Vlasta Smutná
08.02.2013 11:12
smutny
Starejte se o svůj psychický stav, vřele doporučuji.
3 hlasy
Henex
08.02.2013 11:21
Henex
Ma pravdu Dvoraku...
Ve vasem pripade by nejaky ten skotsky strik nevysel nazmar, honem si vezmete kapky a prasky a hybaj na kanape si odpocinout...
3 hlasy
Ondřej Dvořák
08.02.2013 11:25
Gee
Henexi, pokud se ti tímhle ty dvě lítice podaří uklidnit, budu jen rád.
0 hlasů
Ondřej Dvořák
08.02.2013 11:21
Gee
Tím chcete říct, že bych měl tolerovat Vaše zjednodušené a zavádějící vidění světa? Nemusím na Vás reagovat, nechcete-li. Chcete-li zústat ve své zarputilé slepé bojové náladě, a neohlížet se na skutečnost, která hovoří proti vám.
0 hlasů
Ondřej Dvořák
08.02.2013 11:38
Gee
Ekonomické ukazatele, kupříkladu.
0 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 11:36
smutny
Jaká že to skutečnost hovoří proti mě? Víte vůbec co píšete? Doporučuji si sehnat korepetitora.
2 hlasy
Diana Stores
08.02.2013 10:54
Diana
Tady vidíme,že Mašínů bylo málo !Já jim za všechno děkuji.
13 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 11:03
smutny
Pravda pravdoucí.
6 hlasů
Josef KLEISNER
08.02.2013 10:57
BOSS
...jsi přebrala,běž se vyspat a nevotravuj vzduch těma svejma pradama zasmrádlejma....
4 hlasy
Helena Dvořáková
08.02.2013 11:00
HDvorakova
Už tady zase chce rozkazovat nedovzdělaná lůza jako jste vy, která sice nedá dohromady větu, ale sprostoty a násilí se neštítí nikdy?!
4 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 11:00
smutny
Každý komunista je blbec, vy jste tuto pravdu potvrdil. Nic než urážky a vaše dogma, že čím hůř Česku, tím lépe pro komunisty. Bravo.
4 hlasy
Ondřej Dvořák
08.02.2013 11:03
Gee
Vlastičko, Helenko, zaměňujete příčinu s důsledkem. Vzestup komunistů není příčinou společenských problémů, je důsledkem. Příčinou je vládní šlendrián a neschopnost pravicových stran. Máte to v těch vašich modrých hlavičkách a mozcích pomotané.
6 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 11:10
smutny
Ale jděte, výhodou komunistů je, že nic nedělají a jen kritizují. To umí každý blbec, ale něco udělat je daleko horší. Když už jsme u toho, co dokázali komunisté v Ústeckém a Středočeském kraji - rozkradli a pomohli rozkrást co šlo. Kdo bojuje za zachování poslanecké imunity doživotně v PS - zase komunisté. To je jen drobek toho co dělají pro lidi.
4 hlasy
oto lev
08.02.2013 12:32
otolev
No máteli na mysli Oulického ,Nováka a další ty správné ODSáky ze severu,tak jste se trefila,ti opravdu dělali vše pro blaho regionu.Jak komunisty nemám rád ,tak v těch zlodějinách nefiguruje žádný,škoda!
1 hlas
Helena Dvořáková
08.02.2013 11:10
HDvorakova
To píše člověk, který tady včera prosil o psychickou podporu a pomoc, protože strávil několik předešlých dní a nocí jen klikním a útoky - a sám přiznal, že je v koncích? Vy nemáte ani vůli se léčit, jste na té zlobě tak závislý.. Ale opravdu vám to nepomůže, jen do to ho zabřednete. I když nemáte rodinu, měl by se o vás někdo postarat, kontaktujte sociálku, minimálně internet ještě připojený máte. Víc vám pomoci lidé na netu nemohou, to už víte.
3 hlasy
Ondřej Dvořák
08.02.2013 11:36
Gee
No jo, jsou děsně rozdováděný. Netuším co jim kdo udělal... Snažím se seč můžu udržet v diskuzi klidný a věcný tón. Prozatím bez kýžené odezvy. Je to otázka trpělivosti. Snad si jí všimly.
0 hlasů
XXXL
08.02.2013 11:32
XXXL
Zaplála zde dívčí válka, ale pane Dvořák, holky vám dávají hezky po šlapkách.
3 hlasy
Ondřej Dvořák
08.02.2013 11:12
Gee
Tedy, že se nestydíte lhát. U Vlastičky si nejsem jistý, nebudu to, co tvrdí ověřovat, ale když už držíte takhle pospolu...
0 hlasů
Franz Kerr
08.02.2013 10:54
Augustus
Gauner jeden bolševická.
7 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 10:46
JanNovak
Nedávno se v blízkosti pomníku Palacha pokusil upálit občan... medii prolétla a to ne všemi tato zprávička a tím to zhaslo...DO DNEŠKA NIKDE NEČTU proč a hlavně jak je na tom.Mám pocit,že pravicová media začínají zase předvolební boj..jako pro knížete..
14 hlasů
Martin Kocias
08.02.2013 12:02
Jarabak
Tak se neměl pokoušet a měl se opravdu upálit. A dát jasně najevo, že to je kvůli nenávisti k demokracii :-) Takhle je ten tvůj komentář jen špinavý sociálněnedemokratický pšouk.
1 hlas
Vlasta Smutná
08.02.2013 10:48
smutny
Co od vás jiného čekat.
4 hlasy
Jan Novák
08.02.2013 11:01
JanNovak
Vážený pane,desítky let staré věci se oprašují,ale co se stalo s tím pražákem se nedočtete..Ale o pár hladovkářích a podobných se dozvíte i z celostátní TV!
5 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 11:05
smutny
Popálil si ruce, já jsem si nedávno polila vařící vodou nohu, to vám mám referovat v novinách jak se hojím?
4 hlasy
Roko- lanek
08.02.2013 10:45
Roko-lanek
Tady umírají naše matky v porodnicích. Děti na ně čekají doma, hladové a zmrzlé. Nejlepší dcery a synové národa, voliči čssd a ksčm, postávají hladoví před fabrikami, žmoulajíc pokorně kšiltofky v ruce a prosí tlusté fabrikanty o práci. Matky na polích zasévají úrodu bosé, aby ji v zápětí keťasové a kulaci z ODS TOP-09 vykšeftovali za drahé kožichy a zlato na Burze. A na chudé, inteligentní a moudré voliče sociiální demokracie nezbydou ani ty drobky. A proto budu volit KSČM.
3 hlasy
Franz Kerr
08.02.2013 10:52
Augustus
Ty jsi komik! už konečně ty tvoje nesmysly chápu :)
5 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 10:47
smutny
Roko- lanek
08.02.2013 10:47
Roko-lanek
Už nikdy víc hrůzovladu pravice.
4 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 10:57
smutny
Odstěhujte se do KLDR ať vůbec víte o čem mluvíte.
6 hlasů
oto lev
08.02.2013 12:35
otolev
Brzo jí doženeme,takže zbytečně utrácet za letenky nebo vlak!
1 hlas
Diana Stores
08.02.2013 11:04
Diana
Tenhle Roko-lanek je místní levičácký kripl a dobře si tady rozumě s nějakou Stejskalovou a v současné době s Zwiebel.Tady je jich ale víc a jsou z ČSSD a KSČM,tedy takový debžové zbyteční.
5 hlasů
Baryk Baryk
08.02.2013 10:45
Baryk
Osvetimska lez v podani zlocince Grebenicka juniora. Neni to trestne, umoznuje to ceska demokracie, proti ktere Grebenickova rodina vzdy bojovala.
Stejne tak i ja se mohu naprosto demokraticky domnivat, ze nasi narodni hrdinove Masinove poslali do pekel tech komunistu malo a ze smrt Grebenicka, Semelove, Sloupa a dalsich ultrakomunistickych zlocincu prinese ceske zemi ulevu, jakou jsme vsichni zaznamenali po vychladnuti tyrana StB Grebenicka sen. V den umrti Grebenicka dostanou mi zamestnanci placene volno.
SMRT KOMUNISMU!
7 hlasů
Přemysl Kadlec
08.02.2013 15:48
Kadlec
Hele Baryku, Mašínové nejsou polští národní hrdinové. Nebo ty už ani nevíš co seš zač?
0 hlasů
Bandiera Rossa
08.02.2013 11:08
Avanti
Tak to tě musí děsně srát, že už se od toho starého kokota Mašínové vyznamenání nedočkají.
1 hlas
XXXL
08.02.2013 11:37
XXXL
Už zbyl jen jeden Mašín a od nikoho žádný metál nečeká.
4 hlasy
Bandiera Rossa
08.02.2013 13:27
Avanti
kokot Karel sliboval metál, teď už se toho nedožije (aby podruhé kandidoval, a za 5 let to Miloš nepustí).
2 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 11:32
smutny
Tak alespoň jim budete okopávat kotníky, protože pro vaší malost jinam nedosáhnete.
2 hlasy
Helena Dvořáková
08.02.2013 10:45
HDvorakova
KSČ jen potvrdila, že je to stále stejná KSČ, nikoli nějaká nová KSČM, která své minulosti alespoň lituje. Synové zabijáků vyšetřovatelů Grebeníčků jen čekají, kdy by se zase dostali k moci a začali kroutit krky... Není to nic nadneseného, je to realita...
8 hlasů
Diana Stores
08.02.2013 10:53
Diana
Nemá cenu se tímhle ksindlem z KSČ zabývat,oni se odkecají sami a nepomůže jim nic.Čas pracuje proti nim a padá jich sedmnáct měsíčně.Jde to pomalu,ale jistě.Zůstane tady pár kriplů typu Roko-lánek a pár dalčích,ale ti jsou v ústavech a tam neškodí.
6 hlasů
Bandiera Rossa
08.02.2013 10:44
Avanti
Jan Palach (11. srpna 1948, Praha – 19. ledna 1969, Praha) byl student historie a politické ekonomie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, "který na protest proti potlačování svobod a pasivnímu přístupu veřejnosti,[1] po okupaci Československa armádami států Varšavské smlouvy v čele se Sovětským svazem, sám sebe 16. ledna 1969 zapálil v horní části Václavského náměstí v Praze" (hořící běžel přes křižovatku od kašny pod muzeem k Washingtonově ulici, kde se jej pokusil uhasit pracovník-výhybkář Dopravního podniku svým vlastním kabátem). Na následky rozsáhlých popálenin tři dny poté zemřel na Klinice popálenin FNKV a LFH UK v Praze v Legerově ulici, kde s ním byl na magnetofonový pásek natočen krátký rozhovor, v němž hovoří o příčině jeho činu. Podle sdělení Petra Blažka 19.1.2012 v pořadu ČT Jan Palach ošetřující sestře po transportu do Legerovy ulice na nosítkách řekl: "Udělal jsem to proto, aby odešli Rusové". V záznamu však mluví o pasivitě lidí, proti rozšiřování Zpráv (deník vydávaný sovětskými okupanty), požaduje generální stávku. Z rozhovoru je patrné, že byl pod utišujícími léky a měl značné bolesti.
Obavám se, že ten Grebeníček má v podstatě pravdu. Modré straky neunesou, když jim komunista připomene, že tu již 20 let budují modrou totalitu (totalitarismus, vynález italských fašistů, spočívá v totálním ovládnutím společnosti, do kterého zapadá i oblbování dětí propagandou).
9 hlasů
XXXL
08.02.2013 11:40
XXXL
Měl bysis podat přihlášku za kandidáta strany, Grebeníček by měl jistě radost.
2 hlasy
Bandiera Rossa
08.02.2013 13:24
Avanti
Mě je docela dobře v ČSSD, ty extra velký kokote!
Nás není ve straně tolik, nějaká funkce se vždy najde :-)
1 hlas
XXXL
08.02.2013 17:23
XXXL
Vy se ještě rádi spojíte, komouši vymírají a sosanům to moc nejde. V jednotě je síla, ty extra malý AVANTI levá!
1 hlas
Vlasta Smutná
08.02.2013 10:46
smutny
Zase překrucování pravdy.
7 hlasů
Josef KLEISNER
08.02.2013 10:54
BOSS
...vážená,toto není překrucování pravdy,ale pravda,kterou nechcete slyšet.Máte vůbec ponětí,kde jsou Všetaty?Vy fandíte pouze tomu,co napíše deamagog Žáček...
3 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 10:56
smutny
Vím kde jsou Všetaty a vím kdo a proč zemřel Palach, Zajíc a jiní. Je vidět, že to nevíte vy, jen lžete jak komunisté lhžou celých 70 let nám všem.
3 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 10:43
smutny
Bolševici si upravovali historii, budou v tom stále pokračovat. To nejsou lidi ale teroristé.
7 hlasů
Bandiera Rossa
08.02.2013 10:49
Avanti
No ale zde Grebeníček poukázal na to, že ve falšování historie pokračuje i současný režim. I když se dá říci, zloděj volá chyťte zloděje, tak se nadá popřít, že ty kurvy z ODS jsou stejné svině, jako normalizační komunisté.
5 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 10:54
smutny
Neznám horší zvěř než jsou komunisté. Nadáváte na krádeže, ale uvědomte si kdo tu rozkrádal 40 let a pokračoval v 90 letech kdy jedině komunisté měli peníze na privatizaci a rozkradení podniků jako byl Průmstav, Metrostav, Konstruktiva, Setuza, Spolana, ČKD a spousta jiných.
5 hlasů
oto lev
08.02.2013 12:38
otolev
Prblém byl v tom,že již nekradli jako členové ksč,ale ODS.
1 hlas
Bandiera Rossa
08.02.2013 11:02
Avanti
Nikdo není dokonalý. Komunisté vycházejí mnohem lépe než ODS a TOP09, s tím těžko něco naděláš.
1 hlas
Vlasta Smutná
08.02.2013 11:30
smutny
To je věc názoru, ale fakta mluví jasně v neprospěch komunistů, zdevastovali hospodářství a lidi na dalších nejméně 40 let.
4 hlasy
Bandiera Rossa
08.02.2013 19:33
Avanti
Právě posledních 20 let devastace národního hospodářství staví 40 let vlády komunistů do podstatně příznivějšího světla, než to vypadalo v roce 1989.
0 hlasů
Helena Dvořáková
08.02.2013 10:52
HDvorakova
Grebeníček jen ukázal, že jako syn krutého vyšetřovatele StB a zapálený normalizační komunista neumí nic jiného, než překrucovat dějiny a zasévat nejhorší zlo. A přitom jsou to takoví srabové - jeho otec bil bezbranné lidi, ale když měl přijít jako chlap k soudu, tak se deset let strachy po......schovával doma a rodina lhala a lhala, až unikl alepsooň formálnímu potrestání. Lidé bez kouska cti, hrdosti a slušnosti.
8 hlasů
daniel Pink
08.02.2013 10:41
dorianek
vse se musi posuzovat v danem miste a v danem case-tehdy Ceskoslovensku a gen.tajemnikovi KSC Dubcekovi fandil cely svet a i soucasna antikomunistka V Caslavska mu venovala svoji medajli
4 hlasy
Jindřich Hegr
08.02.2013 12:27
tullipan
Jo a Dubček pak na oplátku v srpnu 1969 nechal brutálně zmlátit lidi na Václaváku !!!
0 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 10:45
smutny
tady se mluví, ale nikoliv o 68 ale o začínající totalitě a vlastizradě roku 69 a později. To ale vy nepochopíte.
3 hlasy
Jindřich Hegr
08.02.2013 10:39
tullipan
Tolik slušných, chytrých a vzdělaných lidí umírá, jen to Grebeníčkovo prase chrochtá pořád !!
5 hlasů
Diana Stores
08.02.2013 10:46
Diana
Ono na něj také dojde a pak již po něm ani pes neštěkne.Je to vždy stejné když pojde komouš a lidé řeknou : zase jeden,ale jde to nějak pomalu,že ?Ono jich již ale tolik není a nemá cenu se tím zabývat.Tady je ten Roko-lanek a jiní ubožáci a alespoň vidíme,co je to za ksindl ti komouši a socani.
4 hlasy
Ondřej Dvořák
08.02.2013 10:38
Gee
"Jsem dnes stejen, pravím vám, nejin. Tiše sobě zahnívám, na smetišti dějin."
Karel Kryl, 1993
Každá doba má své hrdiny, jejichž hlas bývá umlčen.
1 hlas
Roko- lanek
08.02.2013 10:37
Roko-lanek
Každy tyden by se mohl upalit jeden vzdělany student.
2 hlasy
Bandiera Rossa
08.02.2013 12:21
Avanti
Ano, jihočeským studentům bych také doporučil, aby přešli od řetězové hladovky, k řetězovému upalování. Rád jim přispěji kanystrem benzínu.
2 hlasy
Tomáš Fuk
08.02.2013 10:48
231
Vlasta Smutná
08.02.2013 10:51
smutny
vada není vzdělaný student, jen prskající dědek z nevychozenou zvláštní školou a kovaný komunista.
4 hlasy
Tomáš Fuk
08.02.2013 13:09
231
I takoví si o sobě mohou myslet, že jsou vzdělaní studenti. Navíc se dá přepokládat, že absoloval VUML.
1 hlas
vlasta procházková
08.02.2013 10:47
sladkova
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Zdenka Zwiebel (15 hlasů) 08.02.2013 12:23
Jak už se píše v řadě příspěvků níže, Palach protestoval proti...
Jan Novák (14 hlasů) 08.02.2013 10:46
Nedávno se v blízkosti pomníku Palacha pokusil upálit občan... medii...
Jan Luzinsky (14 hlasů) 08.02.2013 14:10
Zijeme v totalite. Proc vzdycky, kdyz nekdo konstatuje naprosto...
Diana Stores (13 hlasů) 08.02.2013 10:54
Tady vidíme,že Mašínů bylo málo !Já jim za všechno děkuji.
rab z rabstejna (12 hlasů) 08.02.2013 12:30
Přesně. Dole jsem napsal toto : Pan Grebeníček je vůl. Protože i...