Hlavní strana > Domácí > Politika
Tvrdý postup
Kalousek: Krym je projevem imperiální Putinovy politiky
16.03.2014 13:47
Podle místopředsedy TOP 09 Miroslava Kalouska politika dobré vůle vůči Rusku po ruské intervenci na ukrajinském Krymu definitivně prohrála. Česko by mělo v rámci Evropské unie a NATO vůči Rusku prosazovat co nejtvrdší postup.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Alois Okratek
17.03.2014 13:44
Sokrates
Velký přírodní úkaz je to jak ti chlapci náhle ztratili paměť Ještě nedávno bylo možné číst na netu slavný judikát nejvyšší instance mezinárodního soudního dvora v Hagu, který si ti hoši 'co spolu mluví' nechali pořídit na obhajobu odtržení Kosova. Ten judikát zněl: "Jestliže se nějaké společenství jednostranně rozhodne se odddělit od většího celku, není to v rozporu s mezinárodním právem". Teď ti chlapci na to nějak zapomněli. A melou a melou... Nečekali hošánci, že je ten těžce vyfutrovaný precedenc Kosova tak brzy doběhne. Inu jo; život tropí hlouposti!
2 hlasy
Petr Kadlec
17.03.2014 13:05
Petrkadlec
Jak je ten Mirda slizký,kdemá toho svého kašpárka Schwarzenberga?
2 hlasy
daniel Pink
17.03.2014 12:50
dorianek
proc nam porad vnucuji ten zrudny ksicht ceskeho Mengeleho Kradouska
0 hlasů
Eda Vodnaproti
17.03.2014 07:51
ELSIERA
Lidi nenechte se ukolébat, je to pouze malé vítězství proti sionisticko-fašistické hydře. Přesto buďme rádi alespoň za to.
1 hlas
Pavel Johanides
17.03.2014 06:02
gandy
Gratulace krymským občanům k pragmatickému rozhodnutí vystrčit vůči západu holou zadnici a nepřipustit tak ,,podojení,, ekonomiky(hospodářství) jejich poloostrova EU a USA tak, jak to připustily bývalé země východního bloku, včetně nás, pod taktovkou kolaborantů a zrádců, za mrzký peníz.
2 hlasy
jaroslav novak
16.03.2014 21:42
jaroslav17
Kalousku, souhlasíme s tvým co nejtvrdším postupem. Doporučujeme Ti vzít si jeden z Tvých padáků, který si nechal koupit české armádě, nasednout do letadla L-159 a vyrazit na pomoc ukrajinské amádě.
4 hlasy
Alice Dinky
16.03.2014 21:13
AliceDinky
Tak jako je Johanka z Arku je pro Francouze hrdinkou, my máme Jana Žižku nebo Masaryka, tak mají rusové Stalina a jeho ideály o velké Rusi. Putin, vedoucí kanceláře KGB v Drážďanech do rozpadu sovětského bloku, zůstal vítězstvím demokracie na straně poražených. Nyní tuší slabost a pokrytectví západních elit, před kterými se tehdy s respektem poroučel, tak se podle toho chová. Přišel čas, kdy Evropa, má-li si zachovat suverenitu, bude potřebovat víc politiků, jako je Miroslav Kalousek.
2 hlasy
Jan Karel
16.03.2014 19:31
Jan7
Hustýýýýý….výklad jiný než Kalouska...
Protože ani jedna strana si nemůže dovolit válku prohrát, budou použity jaderné zbraně. Vítězem nebude nikdo.
Moskevská Pravda zveřejnila v neděli tento poněkud agresivní komentář. Čtenáře je však nutno upozornit, že moskevská Pravda je v současnosti drsně bulvární deník, o hodně horší než pražský Blesk. Autorem tohoto komentáře je americký ekonom Paul Craig Roberts (nar. 1939), náměstek amerického ministra financí ve vládě Ronalda Reagana a spoluautor Reaganovy hospodářské politiky, tzv. Reaganomics. Je bývalým editorem a přispěvatelem Wall Street Journal a Business Week. Více než třicetkrát svědčil v americkém Kongresu k hospodářským otázkám. Roberts zastává pravicové postoje a byl dlouholetým spolupracovníkem např. amerického Cato Institute. Ač je ostře pravicového zaměření, silně kritizuje neokonzervativce a politiku bývalého prezidenta George W. Bushe.
Washington, za podpory svých poslušných, avšak hloupých loutek z NATO, posunuje ukrajinskou situaci stále blíže válce. Německá kancléřka Merkelová zklamala svou zemi, Evropu i světový mír. Německo je silou EU a NATO. Kdyby bývala Merkelová řekla "Ne" sankcím proti Rusku, ukončilo by to krizi, kterou vytváří Washington, krizi, která zřejmě skončí až válkou.
Avšak Merkelová se vzdala suverenity německého národa a proměnila Německo v provincii amerického impéria. Tak Merkelová a slabé německé vedení rozhodly, že se svět stane obětí války. Němci jsou už obviňováni za první světovou válku a za druhou světovou válku, nyní ponese Německo vinu i za třetí světovou válku.
Washington zvoral svůj ukrajinský puč, a tak Washington přišel o Krym, který Washington chtěl ze všeho nejvíc, aby připravil Rusko o jeho teplovodní námořní základnu v Černém moři. Kromě toho, nepodařené svržení legitimně zvolené vlády na Ukrajině hrozí i tím, že Washington přijde i o ruská města na východní Ukrajině. Jako Krym, východní Ukrajina se skládá z bývalých ruských oblastí, které v padesátých letech Chruščev předal Ukrajině………….pokračování na stránkách…..
- See more at: http://www.blisty.cz/art/72570.html#sthash.iHloKfx0.dpuf
2 hlasy
Dr Dick
16.03.2014 19:29
DrDick
Laborant-alkoholik právě objevil Ameriku...
0 hlasů
Pavel Johanides
16.03.2014 19:10
gandy
Opilec, místopředseda zločinecké skupiny TOP 09 a nejhorší ministr financí celé naší historie Kalousek místo, aby již dávno seděl na Pankráci, nebo na Borech a nastoupil zasloužený trest za odpuštění 31 miliardy korun svým kamarádům a za pokutu 12, 2 miliardy korun od EU, kterou dostal za rozkradení eurodotací, je neustále protěžován především veřejnoprávní ČT za pomocí poskoků Moravce, Drtinové a spol..
Dost již bylo klerofašisty Kalouska a jeho družiny!!!
5 hlasů
Patrik O Clock
16.03.2014 18:02
patrikoclock
Ten charakterovej krypl Kalousek už evidentně jede v trvalým deliriu!
2 hlasy
Patrik O Clock
16.03.2014 18:01
patrikoclock
Jistě, Mirdo. Putin by měl sklapnout a poslušně srazit podpadky, že?! Na imperiální politiku jsou zde přece oprávněni jiní, tak ať se jim do toho nějakej Putin neplete, že?! Ať vyklidí Krym, protože tam zavazí. Základnu tam potřebujou amíci!
3 hlasy
franta ohnívák
16.03.2014 17:36
reinhardha
Kdo tomu hajzlíku opileckému koněčně zavře hubu!Jenom za ty mladé kluky,kteří se zabili za jeho ministrování na obraně na jeho padácích, měl dostat doživotí!Bez tohoto mimořádně odpudivého člověka by život v čr byl určitě mnohem lepší!
3 hlasy
Tomáš Fuk
16.03.2014 18:48
231
Ministrování? Kalousek nikdy minitr obrany nebyl.
0 hlasů
Anna Dudková
16.03.2014 18:56
evadudkova
Kalousek byl na obraně náměstkem ministra, když se objednávaly padáky. No a pak si ministryní udělal Vlastu Parkanovou.
3 hlasy
Alice Dinky
16.03.2014 21:16
AliceDinky
opakujte ubohé lži
1 hlas
Tomáš Fuk
16.03.2014 18:59
231
Jistě, ale náměstek není ministr. Navíc Kalousek byl náměstek rpo rozpočet.
P.S. Netvrdím, že to není grázl,ale pokud někdo kritizuje měl by znát základní fakta.
2 hlasy
Vlastislav Potter
16.03.2014 19:40
nedytcek
.....byl náměstkem......No právě.:-)
1 hlas
Václav Horák
16.03.2014 17:53
pozorovatel
To je jasné,nebýt Kalouska,tak by si náš lid žil jako v ráji,to on nedovolí našemu lidu rozvinout jeho talent.
3 hlasy
jana novakova
17.03.2014 16:02
kokrice
Ukřižuj, ukřižuj!!
0 hlasů
Tomas Nada
17.03.2014 00:31
Travi
Nestaci tedy, ze zkorumpoval posrance parlamentni strany? Pro Vas je hrdina, ktery za nic nemuze a vsichni mu krivdi?
1 hlas
Václav Horák
16.03.2014 17:53
pozorovatel
To je jasné,nebýt Kalouska,tak by si náš lid žil jako v ráji,to on nedovolí našemu lidu rozvinout jeho talent.
1 hlas
Přemysl Kadlec
16.03.2014 17:27
Kadlec
Muž zemřel a dostal se do nebe. Hned za nebeskou bránou spatřil stěnu plnou hodin.
"K čemu jsou ty hodiny?" Zeptal se. "To jsou hodiny lží." Řekl sv. Petr. "Každý má jedny. Kdykoliv někdo zalže, ručičky na těch jeho se pohnou."
"Čí jsou tyto hodiny?" Zeptal se onen muž. "Ty jsou Marie Terezie. Nikdy se na nich ručičky nepohnuly, což znamená, že Marie Terezie nikdy nelhala."
" A čí jsou tyto? " Ty jsou Abrahama Lincolna. Pohnuly se dvakrát."
"Aha ... .A kde jsou Kalouskovy hodiny?" Zeptal se muž, rozhlížejíc se po stěně.
Sv.Petr odpověděl: "Mám je v pracovně, používám je jako větrák."
7 hlasů
Karel Řezáč
16.03.2014 18:10
Karel Rezac
Pane Kadlec, to je starej vtípek z doby komoušů.
2 hlasy
Přemysl Kadlec
16.03.2014 18:32
Kadlec
Pane Řezáči, já jsem tenhle vtípek slyšel dnes poprvé. A taky už nejsem žádný mladík. Líbil se mi, proto jsem ho v souvislosti s Kalouskem pro pobavení diskutujících uvedl. Aspoň těch mladších. Jinak můžete mít pravdu. Za komoušů asi Kalousek u sv. Petra vlastní hodiny neměl. Ale mohl je už tehdy natahovat u lidovců.
4 hlasy
adam starec
16.03.2014 17:00
starec
TOPkar Kalousek drzi prapor demokracie a lidskych prav
6 hlasů
Martin Novák
16.03.2014 16:44
MartinII.
Kalousek zna dobre dejiny a nema strach rikat i nepopularni veci, proto ho dlouha leta volim!
10 hlasů
adam starec
16.03.2014 17:01
starec
TOPkar Kalousek mluvi jako cestny muz
6 hlasů
Karel Musil
16.03.2014 16:42
KarelMusil
Připomeňte i imperiální ambice USA. Puerto Rico patří USA od vyhrané války se Španělskem 1989, i když je až poblíž Dominikánské republiky a jsou zde separatistické tendence. Havaj daleko v Tichomoří je dokonce 50. stát USA, po vojenské okupaci 1892 a anexi 1898. Marshallovy ostrovy v Tichomoří mají s USA dohodu o volném přidružení z r.1986, USA zodpovídají za jejich obranu a měli zde v minulosti pokusnou atomovou střelnici. Vojenské invaze v Panamě, Grenadě, Dominikánské republice, pokus o invazi na Kubu atd. netřeba připomínat. Byly zde tehdy nějaké sankce, např. po okupaci Iráku a oběšení jeho prezidenta?
7 hlasů
Tomáš Fuk
16.03.2014 18:56
231
A něco o výbojích husitů byste napsat nechtěl?
0 hlasů
Martin Novák
16.03.2014 16:46
MartinII.
Miroslav Kalousek je politik ktery rozdeluje lidi a to je dobre ,protoze ma charakter i koule!
7 hlasů
adam starec
16.03.2014 17:05
starec
TOPkar Kalousek je posledni opravdovy pravicak
6 hlasů
Tomas Nada
17.03.2014 00:33
Travi
Kazdy s trochou inteligence pozna, ze jej Kalousek okradl.
1 hlas
Karel Walther
16.03.2014 16:39
cvach
Mládek mluvil dnes rozumně o zahraniční politice a našem prumyslu škoda že nemuže nahradit toho plašana Zaorálka.
4 hlasy
Martin Novák
16.03.2014 16:47
MartinII.
Nejrozumneji mluvil Kalousek!
9 hlasů
Vlastislav Potter
16.03.2014 16:39
nedytcek
I když mi nechybí dobrá vůle k tomuto člověku cítím obrovskou averzi a vůbec to nemusí být spojené s tímto článkem.Na druhou stranu je obdivuhodné,co nenávisti ke své osobě vyvolává u mnohých.Tak si říkám čím to je? Tak ukázkovou pravdomluvností,nebo prolhaností? Co se týče článku,nevím má-li pan Kalousek pravdu,že visegrátská čtyřka má sílu "položit" Rusko.Jen aby to nedopadlo opět tak,že se budeme složitě vracet na ruské trhy.Pouze mohu napsat,že pro nedostatek informací se nepřikláním na žádnou stranu v problému.A to Ukrajina vs.Rusko.
6 hlasů
XXXL -
16.03.2014 17:11
XXXL
Přesně jste to vystihl, já neříkám tak ani tak, ale na mý slova dojde.
2 hlasy
Vlastislav Potter
16.03.2014 17:20
nedytcek
Ale ano,ale když se někdo "upšoukne" nemusím mít hned rozbor zápachu.:-)
1 hlas
valerie overalova
16.03.2014 16:39
overalova
exministr Kalousek ma pravdu
10 hlasů
Martin Novák
16.03.2014 16:48
MartinII.
M.Kalousek je nejlepsi politik u nas!
5 hlasů
Tomas Nada
17.03.2014 00:34
Travi
Fandete si zlodeji, ale nedivte se, ze nebude fungovat skolstvi, zdravotnictvi, doprava, policie, soudy atd.
2 hlasy
Josef Dobeš
16.03.2014 16:47
Nitran
Tak Kalousek řekne pravdu jedině když se jde vyzpovídat, v ostatních případech jen pokud se splete!
4 hlasy
venda wind
16.03.2014 16:27
wind
eurofasista Kalousek patri do kriminalu....
pracuje v americkem zoldu a vetsinu penez, ktere z nas vyzdimal zaslal do US bank
4 hlasy
valerie overalova
16.03.2014 16:40
overalova
Kalousek se neboji na rozdil od ostatnich straspytlu
10 hlasů
Václav Horák
16.03.2014 16:35
pozorovatel
On rusáky nějak ždímá?Tak to má u mě velké plus.
3 hlasy
valerie overalova
16.03.2014 16:41
overalova
Kalousek dava Rusakum straslive do kozichu.
6 hlasů
Vlastislav Potter
16.03.2014 17:15
nedytcek
Valerie jen aby vám to nadšení popřípadně vydrželo pokud vám nepůjde plyn pod hrncem a pekař vám nedoveze chleba do konzumu,popřípadě plyn a pohonné hmoty podraží ( obdivuji též radost pana Horáka).:-)
2 hlasy
Vlastík Smutný
16.03.2014 16:56
SMUTNA
Mám oprávněné pochyby, že by Rusáci nějakého Kalouska znali, natož aby ho registrovali.
5 hlasů
Josef Dobeš
16.03.2014 16:49
Nitran
Ano, jsou z něho úplně paf! Přímo se ho bojí, a víte proč, Protože chlastá skoro stejně, jako Ruský mužík!
3 hlasy
Jan Bulva
16.03.2014 16:20
jaan
Tož Kalousek potřebuje dostat ČR do ekonomickýho srabu, aby mohl oblbovat občanstvo svojí chemickou genialitou a k tomu je vhodné bojkotovat obchod s Ruskem, které si toho ani nevšimne
9 hlasů
Richard Petros
16.03.2014 16:33
RichardP
Rusko je až sedmou zemí se kterou nejvíce obchodujeme. Kdyby se zastavil tento business tak by to až tak tragické nebylo jak popisujete.
3 hlasy
Petr Úlisný
16.03.2014 16:07
DOBRYCECH
Kdo je to Kalousek? To je nějaká sova, či co?
8 hlasů
Josef Burák
16.03.2014 15:46
burak
Jak je to možné, že veřejno právní televize dává prostor hlavě zločinecké organizace TOP09 ? ? ? ? Viz. dnešní OVM.
19 hlasů
Václav Horák
16.03.2014 16:08
pozorovatel
Zklidni se,ty rudý slize.
7 hlasů
Vlastík Smutný
16.03.2014 16:21
SMUTNA
Na rozdíl od tebe je Pepa pohodář modrá špíno.
10 hlasů
jara jara
16.03.2014 18:22
svedomi
Nejdřív nám řekněte co vlastně jste za pohlaví, chlapeček nebo holčička. Podle vaší fotky na Facebooku kterou jste si založil (Vlasta Smutná) to nerozezná ani lékař. Podle té fotky bych typoval na duševní chorobu kdy se muž vydává za ženskou nebo zároveň naopak. Prostě úchyl jak vyšitý, milý Felixi. Máme tu čest ve vás mít nejen místního idiota ale i úchyla. Vaši příznivci vám úspěšně dělají stafáž blbců.
https://cs-cz.facebook.com/vlasta.smutna
Není divu, že je celý váš zbytečný život, kdy vaší rodiče, okamžitě po narození, vás měli umlátit lžičkou na kávu.
2 hlasy
Vlastík Smutný
16.03.2014 18:47
SMUTNA
Uvažuji občas co vy jste za lidskou zrůdu. Nemáte osobní život, ten trávíte na netu, útočíte, jste naprosto cynický, poťouchlý a hloupý. Každé lidské neštěstí vás pobaví a ještě ho s chutí popřejete dalším lidem. Jistě, je pak logické, proč jste pak v této ulitě nešťastný. Ale ani vás nenapadlo žít trošku kvalitnější život a zkusit kultivovat sebe sama?
1 hlas
jara jara
16.03.2014 18:55
svedomi
Tam kde není myšlenka se i těžko něco takového hledá, proto jste jen obecní idiot, který uveřejňuje pořád to samé.
Vy osobně těžko můžete uvažovat, protože nemáte čím.
1 hlas
Richard Petros
16.03.2014 16:34
RichardP
A inteligentní až tak že pokládá nesmyslné řečnické otázky bez odpovědí.
2 hlasy
genius apa
16.03.2014 15:41
geniusapa
Božemůj, blbý jako každý pravičák. chemik, který se sere do financí a katolík, který mluví o zahraniční politice... Nu, komunisti udělali jedinou chybu: dovolili katolíkům se množit....
11 hlasů
venda wind
16.03.2014 16:30
wind
Kalous je pravičák tak jak ty president USA, debile....
je to klasicky socan podporujici korporatni fasismus...
pravice u nas neexistuje, hnupe
2 hlasy
genius apa
16.03.2014 17:37
geniusapa
To se vztekáš, že nesmíš na písek? Tak se lépe uč, blbe....
1 hlas
Richard Petros
16.03.2014 15:57
RichardP
A demokraté poté udělali druhou chybu, že blbé komunisty jako Vás nenechali všechny zavřít.
3 hlasy
genius apa
16.03.2014 17:36
geniusapa
Toho komunistu bys mi do očí neřekl :D Mačkej uhry a nepruď
1 hlas
Marcela Novotná
16.03.2014 15:29
2m7
Proboha, vypněte už někdo Kalouska!
25 hlasů
XXXL -
16.03.2014 17:21
XXXL
Zbožné přání pár pologramotných křiklounů z místního kroužku rudochů.
3 hlasy
Richard Petros
16.03.2014 15:27
RichardP
Naprosto souhlasím, pokud se někomu povolí něco poprvé tak klid nepřijde. Právě naopak daný člověk (země, kdokoli...) zjistí jakou má moc a jaká je pasivita ostatních k jeho rozhodnutím a bude pokračovat dále mnohem větší silou. Agrese typu Ruska co dělá na Krymu se musí zastavit a nedělat ústupky jinak, v těch nejhorších scénářích, můžeme zase čekat ruské tanky v Praze.
6 hlasů
slávek šedý
16.03.2014 15:53
boculy
....a z kterýho roku, ty tanky v Praze, myslíš? Historie nezačíná rokem 1968, to jen pro pořádek....:-)))
6 hlasů
XXXL -
16.03.2014 17:28
XXXL
Nevypadá to hezky, když trouba rozumuje a hraje si na vzdělance a už zapomněl ve kterém roce si jeho soudruzi pozvali bratrskou vojenskou pomoc proti západnímu imperialismu. A navíc, jako komoušskej debil všem rovnostářsky tyká.
4 hlasy
Richard Petros
16.03.2014 15:56
RichardP
Mluvím o Ruských tancích z roku 1968, kdy zde přijeli ne z mírových úmyslů ale také upevnit svou moc vojenskou silou. Což v ještě horším měřítku dělají dnes na Krymu. O osvobození Prahy ruskými vojsky vím a Vy pokud se aspoň trošku zajímáte o historii tak jistě víte že důvodem proč přijely zrovna ruské tanky byla domluva s USA.
5 hlasů
Henex
16.03.2014 17:00
Henex
Dovolím si vás opravit. Prahu osvobodila ukrajinská Vlasovova armáda - Vlasovci. Slavná Rudá armáda přijela až o dva dny později. Američani mohli být v Praze dokonce o týden dřív, kdyby nebylo té nesmyslné spojenecké dohody...
2 hlasy
Přemysl Kadlec
16.03.2014 18:09
Kadlec
To je zjednodušené. Vlasovci Prahu neosvobodili, ale spolu s povstalci podstatně přispěli k jejímu osvobození. I sám S.K. Buňačenko, velitel první divize Vlasovovy armády k v této souvislosti prohlásil, že při pražském květnovém povstání Vlasovci sice Prahu neosvobodili, ale zásadně a pozitivně zasáhli do bojů.
3 hlasy
slávek šedý
16.03.2014 16:02
boculy
....o co já se zajímám, ti může být fuk, ale pokud ty víš něco o historii a nepodléháš momentální prpagandě, tak srovnávat dnešní situaci na Ukrajině s rokem 1968 či 1938 je, mírně řečeno, nešťastné ba, dovolím si říci, nepochopení dějin...nic ve zlém, Richarde.....-))
5 hlasů
Richard Petros
16.03.2014 16:37
RichardP
Kdyby jste lépe četl a nezačal ihned po přečtení pár prvních slov zde vykřikovat své "pravdy" tak by jste pochopil, že danou situaci vůbec nesrovnávám s žádnou historickou událostí. Říkám, že by se nemělo pasivně sedět a nechat Rusko si brát území jiných států jen tak, že to může a dle historie taky kolikrát nesrovnatelné avšak podobné situace vedly, k mnohem většímu rozpínání Ruska a brání si silou cizí území.
3 hlasy
Jan Karel
16.03.2014 15:30
Jan7
Navrhuji humanitární bombardování - USA a NATO s tím mají bohaté zkušenosti.
3 hlasy
petr syty
16.03.2014 15:09
syty
M. Kalousek to pojmenoval naprosto spravne.....
12 hlasů
petr syty
16.03.2014 15:10
syty
M. Kalousek politice rozumi...
8 hlasů
slávek šedý
16.03.2014 15:04
boculy
Kalouska porazil chlast.....jo a V Rusku si mohou prozpěvovat: Byli jsme před Kalouskem, budeme i po něm....tvrdá realita....:-))
14 hlasů
Josef KLEISNER
16.03.2014 15:01
BOSS
...vážený p.Kalousku díky za to,že máte už jen přednostní právo vstupovat do diskuze v PS-ČR a využívejte poslední z možností,že vás pozvou do té špíny Čt kde si vykecáváte rozumy neb po vás to dát do pořádku bude trvat minimálně jedno volební období...
12 hlasů
Richard Petros
16.03.2014 15:33
RichardP
Jedno volební období populistů akorát ukáže, že zase je nutné po vládě ČSSD toho mnoho napravovat.
5 hlasů
Josef Dobeš
16.03.2014 16:54
Nitran
No, tak Toplánek s Nečasem to tady tak maximálně zprasili!! Ty odesácké vlády-hajzly raději nepřipomínejte.
1 hlas
Ludvík Rejsek
16.03.2014 14:38
rejda
aspon Kalousek to rekl jasne,ze zlu se nesmi ustupovat
13 hlasů
Daneš Marinica
16.03.2014 17:20
danesek
Josef Dobeš
16.03.2014 16:57
Nitran
V tom případě by mne zajímalo, jak se tomu zlu postavit, když za vrchního finance Kalouska došlo k oškubávání ve všech silových rezortech... jedině že by se Kalousek s Švarcenbergem a Gazdíkem postavili ruským vojákům do cesty a vykřikovali by " máme holé ruce"..... jistě by tím přesvědčili vojáky, že mají ustoupit, ne??
2 hlasy
Jan Karel
16.03.2014 15:32
Jan7
Proto také dopadl ve volbách jak dopadl...
7 hlasů
Ludvík Rejsek
16.03.2014 14:36
rejda
jako Kalousek by meli postupovat vsichni politici
13 hlasů
Josef Dobeš
16.03.2014 16:58
Nitran
To by byla katastrofa na Zemi..........
2 hlasy
petr syty
16.03.2014 15:09
syty
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Marcela Novotná (25 hlasů) 16.03.2014 15:29
Proboha, vypněte už někdo Kalouska!
Josef Burák (19 hlasů) 16.03.2014 15:46
Jak je to možné, že veřejno právní televize dává prostor hlavě...
slávek šedý (14 hlasů) 16.03.2014 15:04
Kalouska porazil chlast.....jo a V Rusku si mohou prozpěvovat: Byli...
Ludvík Rejsek (13 hlasů) 16.03.2014 14:38
aspon Kalousek to rekl jasne,ze zlu se nesmi ustupovat
Ludvík Rejsek (13 hlasů) 16.03.2014 14:36
jako Kalousek by meli postupovat vsichni politici