Hlavní strana > Domácí > Politika
Akce plná emocí
Komunisti obsadili Výstaviště Holešovice. Slaví Svátek práce
01.05.2013 10:29 Aktualizováno 01.05. 12:50
Příznivci KSČM přišli dnes navzdory chladnému počasí na Výstaviště v Praze Holešovicích oslavit se svou stranou Svátek práce. Tradičně se přišel podívat předlistopadový generální tajemník tehdejšího Ústředního výboru Komunistické strany Československa Miloš Jakeš a objevil se i bývalý ministr zahraničí ve vládě ČSSD Jan Kavan. Odpoledne se na stejném místě sejdou příznivci sociální demokracie.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Helena Dvořáková
01.05.2013 19:47
HDvorakova
Odpověď pro Přemysla Kadlece, který mi tady dnes odpovídá úplně stejně jako včera pod nickem Červenka. Pane Kadleci, o vašich znalostech si iluze nedělám - navíc potvrzujete pravidlo, čím míň v hlavě, tím více křičí... jestliže jsem Novákovi napsala, že píše o židech stejně jako komunisté a nacisté, a jen jsem se zajímala, kterou ideologii vyznává, vycházela jsem ze znalosti dějin. Nejsem ale povinna vás na váš rozkaz /viz níže/ dějinám vyučovat. Ale pro zájemce uvádím, ať si zkusí něco vyhledat o ruských procesech proti židům, přičemž tyto antisemitské útoky provozovali už za války, po válce už to Stalin jen vystupňoval /např. procesy s lékaři jsou hodně známé/. Anebo si nastudujte obžalobu Slánského, odsouzeného soukmenovci komunisty k smrti - tam se to antisemitismem otevřeně jen hemží. Ale pochybuji, že toto něco řekne ideologickým bijcům-bolšecikům ala Kadlec, ti jsou pořád stejní:(
1 hlas
Přemysl Kadlec
01.05.2013 21:24
Kadlec
"Komunisté a nacisté se zcela shodovali v jednom - v postoji k židům i k Židům. Jane Nováku, váš postoj k židům se odvíjí od které z těch dvou zrůdných ideologií? "
Musel jsem si váš příspěvek zkopírovat sem nahoru, abych ho měl na očích. Nevadí mi, že mě pokládáte i za Jana Červenku. S
jeho názory v podstatě souhlasím, proti těm mým jsou jenom o poznání radikálnější. Jana Nováka jsem se zastal proto, že o židech zpravidla nepíše,ať už jde o židy s malým nebo velkým ž. To je parketa Svatopluka Říhy a Baryka. To co píšete o židovské otázce jste mohla aspoň naznačit ve svém původním příspěvku. Mně však šlo spíše o tu shodu obou ideologií v postoji k Židům. O tom nepíšete. Stalinovy procesy od dvacátých let až po snahu vytvořit v Birobidžanu židovskou autonomní oblast, proces se Slánským a a spol. přece nedokládá shodu obou zmiňovanývh ideologii. Já jsem vám nic nerozkazoval. To vy jste položila Janu Novákovi hloupou a obecnou otázku. Proto jsem na vás reagoval. A nepoučujte mě. To co jste napsala, to ví i průměrně vzdělaný nehistorik.
3 hlasy
Helena Dvořáková
01.05.2013 21:37
HDvorakova
1) je mi jedno, jak ideologicky s Červenkou souzníte, shoda je v tom, jak máte potřebu každého arogantně hodnotit, aniž byste čímkoli přispěli k diskuzi
2)vy jste nerozkazoval, jen jste prostě použil imperativ, což je patrně váš běžný prostředek dorozumívání:), jen o tom sám nevíte
3)průměrně vzdělaný historik nereaguje tak hloupě a shodu mezi komunisty a nacisty vidí
4)zastáváte se Nováka, který prý jindy o židech moc nepíše; bohužel o nich opravdu píše, jen když to potřebuje použít jako nadávku - což nepotřebuje ani komentář
(kromě vašeho, vy ho máte vždy a ke všemu, i kdybyste se seknul, tak to okecáte, i když nemluvíte pravdu, tak to zabalíte do mnoha slov..)
1 hlas
Přemysl Kadlec
01.05.2013 22:01
Kadlec
Reagoval jsem na váš příspěvek, kde jste přispěla do diskuze pouze otázkou.
Najděte v mých příspěvcích nějaké jiné příklady imperativů. Do diskuzí se jako Přemysl Kadlec zapojuji od registrací.Čas letí, možná 2- 3 roky.
Napište mě nějaký konkrétní příklad shody obou ideologií v řešení židovské otázky,chcete-li židovské problematiky.
Diskuzní příspěvky nečtu všechny, vodítkem mi jsou často jen názory s větším počtem hlasů a samozřejmě hlavně text, ke kterému se diskutuje.
Jinak dlouhé texty zpravidla nečtu.Snažím se formulovat myšlenku srozumitelně a vyjadřovat se stručně.
2 hlasy
Helena Dvořáková
01.05.2013 22:19
HDvorakova
Ještě jednou: vaše názory jsou vaše věc, vadí mi vaše imerativy: Dvořáková, nedávejte... napište... Nezkoušejte ... Prezentujte - tolik v jediném příspěvku.
A ještě na závěr - je nelegitimní zeptat se někoho (Nováka), který jinému spílá, že je žid - jak k takovému postižení přišel, kde jsou jeho kořeny? Novák tu dennodenně přispívá desítkami svých morálních apelů - je tedy nějak oprávněn k takovému chování? Žeby proto, že je z vaší názorové skupiny? Nebo jste jeho tiskový mluvčí a je zakázáno ptát se přímo jeho? Je docela zábavné sledovat, do jakých rolí se tady někteří zcela vžíváte (včetně vás).
2 hlasy
Přemysl Kadlec
01.05.2013 22:47
Kadlec
Nedávejte, napište ..... to přece nejsou rozkazy, spíše žádosti nebo výzvy. Uznávám, že to nejsou prosby. Asi to každý vidíme jinak. Nepokládám to však na tomto diskuzním fóru za projevy nějaké arogance.
Jinak Nováků je tady moc. Jan má patrně ty morální apely a levicové názory, Antonín asi názory pravicové, ale jejich úroveň se mi ani teď nevybavuje. Já mám sice levicové názory, ale necítím se jako zrovna jako příslušník nějaké skupiny.
2 hlasy
Petr Dvořák
01.05.2013 16:54
gogan
"..odznáčky s nápisem Volím Karla, které mají označovat sympatizanty Karla Marxe" soudím, že na základě:
"Třídy a rasy příliš slabé na to, aby se přizpůsobily novým životním podmínkám, musí uvolnit cestu.
Musí zahynout v revolučním holokaustu.
Karel Marx
People's Paper 1856
Journal of the history of idea 1981"
by se situací měla zabývat PČR ve smyslu porušení paragrafu § 198a TZ.
1 hlas
Přemysl Kadlec
01.05.2013 17:29
Kadlec
No vida. A já jsem si myslel, že v § 198 TZ jde o něco jiného:
§ 198
Týrání svěřené osoby
(1) Kdo týrá osobu, která je v jeho péči nebo výchově,
bude potrestán odnětím svobody na jeden rok
až pět let.
(2) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude
pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 zvlášť surovým
nebo trýznivým způsobem,
b) způsobí-li takovým činem těžkou újmu na zdraví,
c) spáchá-li takový čin nejméně na dvou osobách,
nebo
d) páchá-li takový čin po delší dobu.
(3) Odnětím svobody na pět až dvanáct let bude
pachatel potrestán, způsobí-li činem uvedeným v odstavci
1
a) těžkou újmu na zdraví nejméně dvou osob, nebo
b)smrt
3 hlasy
Petr Dvořák
01.05.2013 20:44
gogan
Tak to jste (ne)myslel blbě.
http://trestni.juristic.cz/484779/clanek/trz.html
1 hlas
Přemysl Kadlec
01.05.2013 22:26
Kadlec
Tak blbě nebo neblbě ? Když už, tak ne § 198a, ale §356.
Platí už nový trestní zákoník. Viz níže.
2 hlasy
XXXL
02.05.2013 13:49
XXXL
Ale vražda (bolševika ze soucitu) je pořád § 219, že?
0 hlasů
Přemysl Kadlec
02.05.2013 14:26
Kadlec
Mýlíte se, vážený pane. §219 se týká zatajení věci. Račte si ho v novém trestním zákoníku vyhledat ve verzi XXXL.Vím, že občas střílíte od boku.
1 hlas
Přemysl Kadlec
01.05.2013 21:38
Kadlec
SZ č.40/2009 § 355 Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob
(1) Kdo veřejně hanobí
a) některý národ, jeho jazyk, některou rasu nebo etnickou skupinu, nebo
b) skupinu osob pro jejich skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou skutečně nebo domněle bez vyznání,
bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1
a) nejméně se dvěma osobami, nebo
b) tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.
§ 356 Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod
(1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase, etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
(2) Stejně bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání činu uvedeného v odstavci 1.
(3) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem, nebo
b) účastní-li se aktivně takovým činem činnosti skupiny, organizace nebo sdružení, které hlásá diskriminaci, násilí nebo rasovou, etnickou, třídní, náboženskou nebo jinou nenávist.
2 hlasy
Petr Dvořák
01.05.2013 23:32
gogan
"Platí už nový trestní zákoník." Ok, je to tak.
2 hlasy
Jiří Kraus
01.05.2013 15:54
Stoura
To místo je infikované a tak nes bych tam nevzal ani děti na pouť ke Kočkům. Měl bych strach z nákazy a proti bolševizmu není stále očkování.
4 hlasy
XXXL
02.05.2013 13:55
XXXL
Vývojářské laboratoře už jsou před ukončením prací na spreji Cigolit-R a Cigolit-Č (rudý, nebo černý). Pak bude po problémech, kdo má čekat až jich za den patnáct klekne a ti druzí se nekontrolovatelně množí, jako hlodavci.
0 hlasů
jana novakova
01.05.2013 16:29
kokrice
Každý den patnáct---dneska taky.
2 hlasy
Jarda Horník
01.05.2013 16:41
jaho
Máte asi nějaké špatné počty. Ono skutečně asi každý den odečtou - 15 voaličů. Ale protože jim preference rostou, pak jich musí o to víc denně přibývat. Žejo?
3 hlasy
Přemysl Kadlec
01.05.2013 17:09
Kadlec
Český statistický úřad vydal, že k 31. prosinci 2012 nás v republice žilo o 10 700 více než na konci roku 2011, tedy přesně 10 516 100. Informoval o tom Český statistický úřad (ČSÚ). Víc obyvatel má Česká republika hlavně kvůli zahraniční migraci. Počet narozených převýšil počet zemřelých o 400.
Co se týče počtu narození miminek, jsou statistiky za rok 2012 téměř stejně jako v roce 2011. Narodilo se jich totiž je o 97 méně než o rok dříve, celkem 108 600. Podle statistiků se tak pokles počtu narozených zastavil, předběžně údaje uvádí, že se loni mírně zvýšil i průměrný počet narozených dětí jedné ženě z 1,43 v roce 2011 na 1,45 dítěte. Zemřelých bylo loni o 1300 více než o rok dříve, a to 108 200 lidí.
Z této skutečnosti vyplývá, že denně u nás loni zemřelo 296 lidí. Odečteme-li z toho to počtu 15 komunistů, zbývá ještě 281 zemřelých nekomunistů. A do tohoto počtu se klidně mohou vejít i ti, kteří těch 15 "vychladlých" komunistů denně tady na diskuzích nejčastěji připomínají. Např.,určitě se k tomuto "oslavnému" konstatování přihlásí takový Baryk. Tuším, že to připomenul i v této diskuzi.
3 hlasy
Josef Valach
01.05.2013 15:47
Valach
Z Wikipedie:
"Milouš Jakeš....od 17. prosince 1987 zastával funkci generálního tajemníka komunistické strany.[2] Proti narůstajícímu odporu vůči komunistické totalitě se Jakeš neúspěšně pokoušel prosazovat program reforem, přičemž však ve většině případů zůstal pouze u politických proklamací. Obecně byl považován vždy spíš za konzervativce (odpůrce zásadních politických reforem). Po propuknutí revoluce odstoupil dne 24. listopadu 1989 ze své funkce, 5. prosince byl vyloučen ze strany. Od 90. let žije v ústraní, napsal vzpomínkovou knihu Dva roky generálním tajemníkem (nakl. Regulus, Praha 1996).
Bylo proti němu vedeno trestní řízení v souvislosti s jeho činností v době okupace Československa v roce 1968. Řízení bylo zastaveno.
Byl-li listopad 89 k někomu sametový, tak především k prominentům komunistického režimu. Jakeše vlastně "potrestali" jen samotní komunisté - vyloučením ze strany.
4 hlasy
XXXL
02.05.2013 14:16
XXXL
Svatá pravda, študáci, co se nechali mlátit, ani policajti, co je řezali, neměli tuchu, že jsou pouhými statisty v poslední, absurdní Havlově hře o finále které (že se bolševikům nesmí zkřivit vlas) neměl nikdo potuchy.
0 hlasů
Prudičova máma
01.05.2013 14:57
Prudicka
Komunisti se porvali mezi sebou:
Do debaty s oponenty se pustil například mladý komunista Michal Ulvr. "Myšlenka komunismu byla v minulosti několikrát zneužitá a docházelo i k totalitním a velmi tvrdým represím, když se dostali k moci lidé, kteří důvěru lidí a myšlenku zneužili. S protestujícími jsem se pak shodli, že nejvíce byli trestáni právě lidi z levice. Nemůžu ale souhlasit o požadavkem na zrušení komunistické strany nebo změně názvu," říká Ulvr v rudém tričku a dvěma dredy vzadu na hlavě.
Kvůli rozhovoru s protestujícími padl hněv komunistů ale i na něj. "Vždyť já jsem také komunista," musel se Ulvr hájit před slovními útoky svého staršího spolustraníka.
4 hlasy
Antonín Novák
01.05.2013 14:14
samuel
Mám radost, že soudruh Jakeš stále je se svoji rodnou stranou v jednom šiku ze soudružkou Semelovou Filipem , Grebeníčkem a ostatními kovanými komunisty. Jejich dobe ještě znovu přijde a i velký Kim ze Severní Koreje jim zaslal srdečnou zdravici na oplátku kterou mu zaslal soudruh Filip. Přejeme Korejským soudruhům hodně úspěchů v budování atomového arsenálu. Ať brzy zatočí se všemi imperialisty.
6 hlasů
X P
01.05.2013 14:08
hromec
VOLTE KOMUNISTICKOU STRANU !!!!!
4 hlasy
Antonín Novák
01.05.2013 14:16
samuel
Volte KSČM, jediná jistota, že doženeme a předeženeme Severní Koreu.
7 hlasů
Baryk Baryk
01.05.2013 14:14
Baryk
Pokud si člověk vybírá mezi terči, pak to není až tak blbá volba...
6 hlasů
Jan XXX-YYY
01.05.2013 14:03
vavrjan
Svátek práce není svátkem komunistů ale lidí na celého světa. Tady ta diskuse je vcelku o ničem. je tady většina těch co o tom nic nevědí a akorát prudí.
4 hlasy
Antonín Novák
01.05.2013 14:19
samuel
KSČM, zajistí našim kombajnérům teplé svačiny a stavbařům suchou obuv.
6 hlasů
Prudičova máma
01.05.2013 14:59
Prudicka
Antonu Augustinovi mokrou poluci.
4 hlasy
XXXL
01.05.2013 13:49
XXXL
Rudí geronti se o hůlčičkách slezli, aby zavzpomínali na staré zlaté časy, kdy měli tu moc, aby dusili celý národ svými úchyláckými idejemi. Ještěže to stádo pomalu vykapává.
8 hlasů
Anton Augustin
01.05.2013 14:10
svedek
XXXL
01.05.2013 15:31
XXXL
Copak vy rudý dědku, záškoláku o tom víte, když máte ptáka mlynáře. Jenom se vám válí na pytli.
3 hlasy
Kapitán Průmysl
01.05.2013 12:51
defendor
Již nikdy komunistické genocidum!
8 hlasů
Jarda Horník
01.05.2013 12:41
jaho
A přitom je to tak jednoduché. Pro ty, co se jim při vyslovení "levice" otvírá kudla v kapse a z příštích voleb je jim mdlo už nyní, a proto každého sprostě napadají:
Zařiďte, ať v tom dnešním uspořádání (které nás vrátilo do 19 století) může důstojně žít i ten co dře jen o malinko míň než kůň. Všichni nejsme nadlidi a dřít jako koně dokáže jen hrstka vyvolených. Tak nám to promiňte, že pracujeme jen ve dvou či třech zaměstnáních, abychom uživili své děti a nezvládáme to, co vy.Jakmile se vám to povede, tak levice do pár týdnů zanikne sama.
9 hlasů
Václav Horák
01.05.2013 13:01
pozorovatel
KSČSSD nikdy nezanikne,protože prostě v průměru nejsme tak chytří jako germánské národy a Japonci a tak se taky nikdy nebudeme mít tak dobře jako oni a proto budou Milouš a jeho nástupci slibovat ráj na zemi až do konce světa.
4 hlasy
jana novakova
01.05.2013 16:31
kokrice
Hlavně nejsme tak pracovití.
1 hlas
Jarda Horník
01.05.2013 12:43
jaho
A ještě bych dodal, nikoli jako námezdní dělník, ale po absolvování VŠ + postgraduál.
6 hlasů
romeo Ernesto
01.05.2013 15:12
HackerQ
Kolik máte dětí 45?
1 hlas
Michal Puzanov
01.05.2013 13:26
Michal Puzanov
To je hezke, ze mate vzdelani, ale dulezite je jak to vsechno dokazete aplikovat. Do Anglie jezdi vysokoskolaci z Cech pracovat do fabriky, protoze prakticky nic neumi. Nerikam ze je to Vas pripad, ale s Vasim vzdelanim nevychazet s platem je dost divne.
4 hlasy
Přemysl Kadlec
01.05.2013 14:04
Kadlec
Žádný vysokoškolák toho prakticky ještě moc neumí. Proto mu neuškodí, když odjede třeba do Anglie a vezme jakoukoliv práci. Tady celá řada vysokoškoláků dlouho vůbec nic nenajde a nakonec stejně dělá práci, která s jeho kvalifikací má pramálo společného.
3 hlasy
Prudičova máma
01.05.2013 12:37
Prudicka
Na fotce zleva Cibule, Cerna a Dasa Fuksova pri aukci spodniho pradla pro zaslouzile clenky strany.
5 hlasů
Daša Fuksova
01.05.2013 12:59
Honzik
Po jídle? Co bylo dobrého v utečenecké kantýně?
5 hlasů
Daša Fuksova
01.05.2013 12:59
Honzik
Jak jsi to poznal ?
Že by jsi byl i nyní ještě veden jako práskač ? Prostě udavačské svině se měly dobře za každého režimu, že?
8 hlasů
Václav Horák
01.05.2013 12:41
pozorovatel
Pohlupava a škodolibá rudá babka Stejskalová letos své soudružky už nepodpoří...
5 hlasů
Kapitán Průmysl
01.05.2013 13:00
defendor
A Hekrdlo o tom brzy sesmolí zmatenou reportáž, opětovně zpochybní práci FBI a znovu zaútočí na americkou pravici, coby hlavního podezřelého z teroristických útoků v Bostonu. Na závěr se podiví, že hospodářské politiky západních zemí obratem nezareagovaly na excelovské zjištění jeho oblíbeného studenta, který objevil chybu ve výpočtu své učitelky. Nikdo nezůstane na pochybách, že komunismus je jednou myslitelnou budoucností lidstva.
6 hlasů
Jan Novák
01.05.2013 12:23
JanNovak
Tak přátelé i nepřátelé odcházím z této plodné diskuze.Mám jako důchodce povinnost procházky a to je pro mne důležitější než komuniti nebo kapitalisti...nazdárek
4 hlasy
Baryk Baryk
01.05.2013 12:07
Baryk
Vrazi a jejich fanklub.
Nezapomeňte do půlnoci, -15 ks!
4 hlasy
Jan Novák
01.05.2013 12:12
JanNovak
Baryk....zamindrákovaný polský žid a nenávistný človíček,všeho co je české.Vynoří se vždy na diskuzi o levici a komunistech zejména.Polsko má milion problémů,ale on radí nám jak a co.Je to vlastně chudák.Vždy se dobře bavím jak nenávidí komunisty:-)))
7 hlasů
Helena Dvořáková
01.05.2013 13:39
HDvorakova
Komunisté a nacisté se zcela shodovali v jednom - v postoji k židům i k Židům. Jane Nováku, váš postoj k židům se odvíjí od které z těch dvou zrůdných ideologií?
3 hlasy
Přemysl Kadlec
01.05.2013 14:34
Kadlec
Heleno Dvořáková, nedávejte Janu Novákovi otázky. Něco nám o shodě komunistů a nacistů v postoji "k židům i k Židům" napište. Nezkoušejte z ideologických znalostí ani ostatní diskutující. Prezentujte se nejdříve svým názorem, pokud o této problematice vůbec něco víte. Ať má případná diskuze s váma vůbec smysl.
6 hlasů
Helena Dvořáková
01.05.2013 19:40
HDvorakova
Baryk Baryk
01.05.2013 12:22
Baryk
Chudáci byly vaše oběti a pozůstalí. Soudruhu. Když jsem byl malý, tak mi někteří duševně postižení připadali legrační. Teď už jsem velký a starý a již dávno se vám nejen nesměji ani se vámi již nebavím. Svým nekonečným masochismem při obcování s komunisty se Češi začínají vymykat evropskému duševnímu standardu.
5 hlasů
Přemysl Kadlec
01.05.2013 14:41
Kadlec
Baryku, nestarej se o duševní standard Čechů, ale o sebe. Sám se vymykáš duševnímu standadu nejen evropskému a českému, ale i polskému. Tak nech na hlavě.
6 hlasů
Helena Dvořáková
01.05.2013 20:38
HDvorakova
Jeden den má službu Červenka, druhý den Kadlec - a hodnotí každý příspěvek jako staří komunističtí cenzoři, udělují rady, zákazy, odsudky, chybí jen tresty smrti.. Nebo jde jen o dva nicky jedné osoby?
0 hlasů
Přemysl Kadlec
02.05.2013 00:06
Kadlec
Pro Helenu Dvořákovou 01:05.2013 23:20
Já o vás už teď smýšlím podobně.Ty mozkové závity máte holt jiné. Kritizujete mě za reakci na Baryka.Já se vám zjednodušeně snažím vysvětlit, proč s Barykem diskutuji tak, jak diskutuji. Vždyť jste si o to řekla.Koho školím, na koho žaluji? Snad neškolím vás, žaluji snad na Baryka a na Prudičovu mámu? Komu? Kdybych Baryka popsal jinak, tak ho zase budu podle vás nejspíš pomlouvat. Uvedl jsem jeho "oblíbenost" příkladem. Co děláte vy? Přečtěte si, co jste dnes napsala na moji adresu znovu. Je to vaše vizitka! K nadávkám mě nevyprovokujete..
2 hlasy
Helena Dvořáková
01.05.2013 23:20
HDvorakova
Pro Přemysla Kadlece a jeho příspěvek pode mnou:
To si děláte srandu, ne? Proč musíte jiným vnucovat názor na Baryka, na zdejší hulváty opravdu nemá, ale hlavně každý z nás si utvoří názor sám, nepotřebujeme vaše školení. Já s Barykem často souhlasím a pohrdá Čechy daleko méně, než mnozí rádobyčeši a korohvičky zde.. Ovšem větou, že si s ním nerozumí ani Prudičova matka jste u mne bohužel klesnul na úroveň primitivní pavlačové drbny:)), či nějaké přizvukovačky Adamové.. Fakt si myslíte, že vás budu považovat za chlapa v tom dobrém slova smyslu, když jste tu jak žalobníček, ukazujete prstíčkem na jiné? No to jsem si tedy myslela, že máte na víc, teď mám pocit, že ztrácím čas s běžnou diskuzní klepnou..
0 hlasů
Přemysl Kadlec
01.05.2013 23:00
Kadlec
Nejde o dva nicky jedné osoby.Barykovi to sice myslí, ale je to hulvát, který se neumí ovládat. Navíc pohrdá českým národem. Na něj normální slovo neplatí. Ani Prudičova máma si s ním nerozumí. Pochopení má možná jen u hodně primitivních pravičáků. Jan Červenka se s ním rozhodně taky nemaže.
2 hlasy
Václav Horák
01.05.2013 12:10
pozorovatel
Vraždění bylo v kurzu hlavně v CCCP,tady syflák Gottwald a jeho banda rudých sviní sice taky vraždili a mučili,ale jejich hlavní činností bylo loupení.
5 hlasů
Jan Novák
01.05.2013 12:15
JanNovak
Halooo budíček příteli Horáku:-))) už je po revoluci a je tady jiná generace lidí:-))) dnes vraždí jiná parta a nejsou to komunisté a vraždí inteligentněji-donutí lidi spáchat sebevraždu....
8 hlasů
Václav Horák
01.05.2013 12:26
pozorovatel
Není divu,že má KSČSSD tolik příznivců,když každému troubovi neustále říká:"za to že máš holou řiť a dluhy si nemůžeš sám, špatná vláda to zavinila,ale my už z tebe uděláme šťastého pracháče".
6 hlasů
Prudičova máma
01.05.2013 12:29
Prudicka
Uplne slysim Skromacha, jak rika: My uz vas donutime byt stastni ...
4 hlasy
Viola Valešová
01.05.2013 16:31
Viva
Ty máš ke všemu svému postižení ještě i slyšiny? No to se podívejme, pak už se těm tvým duševním výplodům ani nedivím...
0 hlasů
Baryk Baryk
01.05.2013 12:25
Baryk
Jiná generace tu je, ale jen částečně. Že komunista dává metály protikomunistickým odbojářům, jen ukazuje světu, že to s tou novou generací není tak horké. Vrah Sloup je dokonce živen z mých daní... Na místo poctivé práce v kamenolomu, si sní své sny o nových drátech...
4 hlasy
Jan Novák
01.05.2013 12:04
JanNovak
ÁÁÁÁÁ už dorazili ubozí duševní ukřivděnci.Tak kteŕý z vás je Václav Krejčí o němž píši doleji nebo jen plod polistopadové mediální politiky?Opakuji jak zaseklá deska:SVÁTEK PRÁCE není svátek komunistů a oni jej nevymysleli!!To by na celém světě dnes stávkovali komunisté??:-)))) To vás jen zblbli politici-jedni si to berou jako záminku boje s pravicí a druzí zase jako boj s opozicí a tak jej neslaví viz.KDU nebo TOP...ŠAŠKOVÉ!
4 hlasy
Baryk Baryk
01.05.2013 12:27
Baryk
A nyní mi již soudruzi proletáři polibte prdel, vylézá sluníčko a tak jedu prohnat rower a omrknout ty mladší babičky. Revoluci zdar, nazdar! Kokoti.
6 hlasů
karel berd
01.05.2013 11:58
slavek
Čest práci soudruzi a hezký den.
1 hlas
Petr Dvořák
01.05.2013 11:56
gogan
Zdar místní komouši, tady máte májový dárek, dokument o vašem oblíbeném režimu. Přeji silý žaludek.
http://www.zlo.cz/the-soviet-story-pribeh-rudeho-zla.php
4 hlasy
Jan Novák
01.05.2013 11:56
JanNovak
Ulver. "Komunismus by měl být jeden z přítomných myšlenek. Neměl by být převládající, ale měla by být přítomna. Za komunismu vraždy byly, ale nemůžeme vymazat slovo komunismus. Chceme dokázat, že stalinismus nebyl komunismem," řekl Ulver.
Kromě stánků s lihovinami se objevily i placky Volím Karla, tentokrát ale s Marxem
4 hlasy
Jan Novák
01.05.2013 11:59
JanNovak
Já teda komunismus nebo socialismus či kapitalismus nemám rád.Já raději POCTIVOU demokracii.Kde má každý schopný se realizovat,ale ten neschopný se nemá skopávat někam do kanálu,ale to asi chci příliš.-)...
2 hlasy
Vlasta Smutná
01.05.2013 12:03
smutny
...škoda, že jako komunista nevíte co pojem demokracie vlastně znamená.
6 hlasů
Jan Novák
01.05.2013 12:08
JanNovak
:-))))))))) človíčku zalezte,už někam na lidovky.cz tam budete hvězda:-))))...přece vám-pokud nejste truhlík musí být jasné,že např.nick sajrajt je komunista,ale já jsem naštvaný penzista,který zažil komanče a i toto svinstvo a nemám na výběr než fandit těm co mi nebudou ukrádat z penze atd...to neznamená ,že jsem komunista nebo socan:-))) ale jen obyčejný naštvaný atd atd ..dokola-kapišto?:-)
3 hlasy
Sajrajt
01.05.2013 12:54
Sajrajt.
Jen bych to upřesnil. Komunistou - jakožto členem nejsem. Jsem voličem KSČM. To je vše co s nimi mám společného. Bohužel mne k tomu donutila politika ODS, VV, TOP09 a i sliby, nesmysly a nejasný program ČSSD. Jednám tak na základě předchozích zkušenbostí s ČSSD, nesnáším ústupky ČSSD směrem k ODS a DOUFÁM že se KSČM nezachová jako ostatní strany pokud by se dostala k moci. To co bylo - politčtí vězni atp, to neřeším. Je to jen na lidech co jak daleko nechají dojít, vzájemné osočování s tím nic neudělá, jen ukazuje tupost těch, kteří rýpou ale to je vše na co se zmůžou. Prostě tragikomické figurky. A to co dělá současná garnitura důchodcům je taky pěkný svinstvo.
7 hlasů
T Renee
01.05.2013 21:51
Renee
a nyní tzv. názorový stín, paní Adamová:-):-) :
0 hlasů
Eva Adamová
01.05.2013 13:17
EvaA
U mne je to stejné.. :-))
3 hlasy
Václav Horák
01.05.2013 11:51
pozorovatel
KATO už dorazil a jsem zvědav,jestli se dnes ukáže další člen Miloušova nejužšího kroužku soudruh Zdeněk Zbytek,jehož statečnost v boji za lepší svět pro augustíny,emerychy a cibule se projevila hlavně v listopadu 89,kdy chtěl zachránit socialismus svými tanky. http://www.youtube.com/watch?v=CaBztsul4D0
4 hlasy
Martin Kocias
01.05.2013 11:51
Jarabak
Fuj, to jsou divní lidé. já mít na sobě nálepku levicový, tak se hanbou propadnu a nikomu bych se neodvažoval pohlédnout do očí. Inu, někteří mají holt hroší kůži a nebo je to nedostatkem iq, pak je třeba ani nenapadne, že by se měli stydět (za to, že jejich ideologie nikde na světě nefungovala a nefunguje, za desítky milionů umučených a povražděných, za další desítky milionů pronásledovaných z politických důvodů, rozvrácené rodiny, nakradené majetky, zdevastovaná příroda, za morální a evoluční úpadek - protěžování neschopných na úkor schopných - čili levicová společnost postupem času stále hloupne atd. - skutečně neexistuje jediná věc, kterou by levice udělala dobře). nyní nově se už dokonce přestali stydět za otevřenou podporu teroristům.opravdu, nacisti byli proti současné levici svatoušci.
5 hlasů
Patrik Vlček
01.05.2013 12:19
Wolf
znám řadu lidí s pravicovými i levicovými názory, kterých si velmi vážím. Mají ale jedno společné: všichni jsou inteligentní, slušní a tolerantní. Narozdíl od mých kultivovaných pravicových přátel se vy osobně projevujete jako naprostý blb. Tím, že se cítíte lepším člověkem jen proto, že jste "pravicový" se řadíte ke stejným blbům, kteří tu škodili v 50. letech
8 hlasů
Blanka Köhlerová
01.05.2013 11:58
Blanka
Ale jděte, vy brepto!
10 hlasů
Prudičova máma
01.05.2013 12:12
Prudicka
Radeji nam napiste, jak jste s manzilkem jezdila volne do kapitalisticke NSR a jedine, co vam bdely pohranicnik zabavil, byly pornograficke casopisy, ktere si manzel vozil do socialisticke vlasti:-)
5 hlasů
Jan Novák
01.05.2013 11:48
JanNovak
:-)))))))aha oni tam šoupli jinou fotku konečně nějaké babky,že?.-))) jo mladá děvčata a ženy mají jiné starosti než lítat po oslavách-má známá dnes maká v hypermarketu u kasy:-)))
2 hlasy
Jan Novák
01.05.2013 11:46
JanNovak
Ta fotka je prokazatelně stará a je podle mne z momentky,kdy SPARTA dala flastr Realu Madrid ve finále Poháru Mistrů a ta žena řve GOOOL--:-)
3 hlasy
Jan Novák
01.05.2013 11:44
JanNovak
Tak nicku Smutný-právě jsem zjistil,že u komunistů to lidmi praská ve švěch:-) je jich tam jako much.-) to je k té poznámce dole,kde že jsou ti lidé:-))))..jinak doufám,že se dobře bavíte a hájením Kalouska s Peake příspíváte potvrzení o své podivné figurce na těchto diskuzích.¨:-)
9 hlasů
Baryk Baryk
01.05.2013 12:14
Baryk
Nacistické oslavy měly u Čechů ještě větší účast.
http://www.youtube.com/watch?v=7jxA6_mKmEA
3 hlasy
Vlasta Smutná
01.05.2013 11:55
smutny
Hlásilo rádio Jerevan, že stánek opékaných buřtů na Výstavišti praská ve švech hladovými komunisty.
Každý hold má představu o masových manifestacích jinou, někomu stačí pár set důchodců, kteří si chtějí pokecat o tom jaké bylo mládí ve svazáckém někde v kupce sena na brigádě za větší zrno.
7 hlasů
Určitě se dostaví i svazácký premiér Nečas. Ten o těch svazáckých kupkách sena ví moc. Kočky z KSČ se už těší na lechtivé historky.
3 hlasy
Prudičova máma
01.05.2013 11:39
Prudicka
Ta zavila, vyschla treska na fotce je domovni duvernice Dasa Fuksova?
5 hlasů
Anton Augustin
01.05.2013 11:41
svedek
To je tvá teta, to už nepoznáš ani rodinu dítě?
3 hlasy
Prudičova máma
01.05.2013 11:45
Prudicka
Dedulo, nepokladej to mavatko:-)
5 hlasů
Václav Horák
01.05.2013 11:39
pozorovatel
KSČssd si to pěkně rozdělila, dopoledne slaví klémovci a odpoledne miloušovci. Miloušův věrný druh KATO je tak vzrušený,že vyrazil s předstihem.
4 hlasy
Prudičova máma
01.05.2013 11:40
Prudicka
Kato evidentne zavzpominal na starou dobrou dobu, kdy praskal StB a tak se ted vynoril z ilegality.
4 hlasy
Jan Novák
01.05.2013 11:39
JanNovak
Škoda,že nám komunisté neukázali celou pravdu o životě za železnou oponou-nejen bídu,ale i to,že se dá podnikat slušně i darebácky ..atd..Oni by určitě padli a volby prohráli to je faktum,ale zase by se nerozkradl stát a mohlo se pomalu přejít k demokracii njn,ale když těm dědkům z vedení KSČ tolik chutnala moc :-)
(Nečas to jen potvrzuje,že moc má velké kouzlo ,jak zuby nehty se drží koryta)..ale to by asi byl býval ÚPLNĚ JINÝ příběh této nyní zničení republiky...
5 hlasů
Jiří Susa
01.05.2013 11:32
logar
Jenom se bojím, aby jim to odbojáři jako je například Malý, Landovský, Třešňák nepřišli na výstaviště kazit nějakými protesty. Jeden nikdy neví! Jsou to přeci jenom nekompromisní bojovníci. Vyznamenaní samotným soudruhem generálem!
11 hlasů
Jan Novák
01.05.2013 11:32
JanNovak
Znal jsem v 60 letech v práci také nějakého Vencu Krejčího.To byl antikomunista ...jako ti tady jako vyšitý,věšel by býval komunisty a střílel na potkání-opravdu existoval.My se mu smáli-on se totiž tak vytočil,že se i zakoktával a brunátněl...koho by tenkráte napadlo,že jednou se bude i OFICIELNĚ komunistům spílat:-))Když čtu hlášky zdejších fanatických voličů pravice,jako když jej slyším.Nakonec v 68 utekl na západ.Ten tam patřil i srdcem.Ale tady ti diskutéři jsou jen rýpalové-i když možná mezi těmi staršími jsou nějací VENCOVÉ KREJČÍ-a dnes si to s komunisty vyřizují:-)))
3 hlasy
Alice Černá
01.05.2013 13:03
Aba
Nepřejmenoval se na Lustiga?
2 hlasy
karel kral
01.05.2013 12:22
cejen01
Novák!!!!! vy jste musel bejt obr svině a možná jste.Ten Venca Krejčí měl daleko víc odvahy a rozumu než vy...chudáku.Takavé pakáži jako jste vy stačilo naplnit koryta a o víkendu zmizet na chatu.
4 hlasy
pepa sedok
01.05.2013 11:46
sedok123
á lejnocuc ze skupiny NOVÁKLŮ-od prokurátora,který pomohl pověsit svého soudruha slánského,až po aleše,jaroslava, a tohodlr
6 hlasů
Standa Gross
01.05.2013 11:27
Standazfloridy
Mozna Milous prijel ochutnat i grilovane bojlery o kterych tak rad hovoril :)
7 hlasů
Anton Augustin
01.05.2013 11:30
svedek
U tebe je radost, oba tvoji dědové v milicionářských mundůrech tuto akci si nenechali ujít.
2 hlasy
Vlasta Smutná
01.05.2013 11:31
smutny
Každý nemusí být jako vy!
4 hlasy
Anton Augustin
01.05.2013 11:32
svedek
Já sedím doma na zadku jak vidíš a čteš děvče.
3 hlasy
Vlasta Smutná
01.05.2013 11:36
smutny
...oblečený v uniformě milicionáře, v ruce láhev piva, s holým pupkem, plivající síru na současnost.... Malebný obraz komunisty.
5 hlasů
Vlastičko, Vlastičko!
Nedáš pokoj ani na „lásky čas“? Aby s tebou tady nezatočili pěkně po bolševicku.
3 hlasy
Anton Augustin
01.05.2013 11:39
svedek
Já jsem děvče nechodil do průvodu ani za bolševika tak nemám proč ani teď, za to u tebe je jiná situace zeptej se doma.
4 hlasy
Jan Novák
01.05.2013 11:25
JanNovak
Vlasta Smutná ubohoučký nick,který chodí na diskuze večer,když je již vesměs uzavřena a dopisuje své hlášky.Potom ryje jako zahradník do všeho co zavání jiným názorem než nadáváním na levici.Lže jako když tiskne a dělá si jundu z diskutérů.Prohlašuje s ena jedné diskuzi za sociální případ,ktarý má 7 100Kč s manželem na měsíc!!!Ale bije se za pravici jako blázen.Dává to logiku?Jedině,že je má předchozí věta pravdivá.Je to schizofrenik.Žije jako žebrák,ale cítí se být nad člověkem-voličem Kalouska,Nečase a Peak!Je mi toho nicku líto.
8 hlasů
Vlasta Smutná
01.05.2013 12:00
smutny
To musíte mít třídní boj zažraný až do morku kostí, že nic nechápete. Nemůžete chápat - jste komunista. Litujte sám sebe, že jste žil pro utopii, která se nikde nepovedla a nepovede, žil jste totiž v bludu a v bludu zemřete. Líto by mělo být vás samotného.
5 hlasů
pepa sedok
01.05.2013 11:47
sedok123
á lejnocuc ze skupiny NOVÁKLŮ-od prokurátora,který pomohl pověsit svého soudruha slánského,až po aleše,jaroslava, a tohodlr
1 hlas
Blanka Köhlerová
01.05.2013 11:43
Blanka
Taky už jsem s ní měla tu čest....Klubíčko vzteku, bezmoci a hlouposti, plivající kolem sebe jedovaté sliny. K politování a k smíchu!
4 hlasy
Vlasta Smutná
01.05.2013 12:01
smutny
Viola Valešová
01.05.2013 14:17
Viva
Vlastičko, vy jste tak chytrá a vzdělaná.... Jen na ten pravopis si dávejte pozor; a nepoužívejte slova, kterým nerozumíte.
3 hlasy
Vlastičko, přidal bych jedno "m", ale nijak Ti to nenutím,.
5 hlasů
Vlasta Smutná
01.05.2013 17:02
smutny
Errare humanum est
1 hlas
Viola Valešová
01.05.2013 17:48
Viva
Errare humanum est, in errore perseverare turpe est.
0 hlasů
Zdeněk Nutz
01.05.2013 11:23
nutz
To rozdělení na dopoledne červení a odpoledne oranžový je jen proklamace, ve skutečnosti už prostě slavěj spolu. tak je ted ještě volte!!!!
4 hlasy
Standa Gross
01.05.2013 11:13
Standazfloridy
Odsouzený dostane 15 let za protistátní propagandu, protože v hospodě říkal, že Jakeš je hloupej idiot. Brání se u soudu tím, že jiní také říkali protistátní řeči a dostali jen 5 let. „To je pravda odpovídá soudce, vy máte také 5 let za protistátní řeči, ale ještě 10 let navíc za vyzrazení státního tajemství.“
8 hlasů
romeo Ernesto
01.05.2013 15:14
HackerQ
1.Máj, toť lásky čas.
Přece nezačnu nějakou žížalu líbat pod rozkvetlou třešní. Jsem přece spořádaný občan!
Tak jsem zašel na půdu a otevřel jsem mou „ideologickou krabici“. Hákový kříž – to bych moc asi neuspěl a taky už nevypadal nic moc a těžko bych ho dal do pořádku. Srp a kladívko jsem našel ve zcela zuboželém stavu. Úplně zrezivělý. Tak jsem ho hned přestříkal na červeno, ale barva hned opadala – žádná krása. Pak je tu nějaký modrý pták, který letí zprava doleva, tak to tedy ne! A pak nějaká růže, no fuj, jsem přece chlap.
Zcela otrávený jsem se vrátil zpět a nesměle jsem se zeptal syna co dnes letí a s čím mám vyrazit do ulic.
„Vem si ten ubrus s konopím, to budeš in“.
A tak beru ubrus s konopím a jdu do ulic. Budu k tomu zpívat: „Pryč s tyrany a zrádci všemi…“ jako kdysi. Určitě to zabere!
Jó časy se mění, jak zpívá Bob Dylan… Times they are a-changin'.
4 hlasy
Standa Gross
01.05.2013 11:08
Standazfloridy
Byli tři bráchové. Jeden byl sotva vyučený povaleč, který za války kolaboroval s Němci. Další dva byli vzdělaní a za války byli u partyzánů. Po válce o sobě dlouho nevěděli, až se jim podařilo se asi za deset let sejít v restauraci. Ti dva přišli první, jeden vypadal ubožeji než druhý, stěžovali si, jak mají nízké platy, rodinu že sotva uživí, na dovolené nebyli ještě nikdy atd. atd.. Pak najednou zastaví velký bourák, číšník se klaní a veselým pružným krokem vejde jejich brácha s úsměvem, švýcarskými hodinkami a zlatými řetízky. Oba na něj vyjeveně koukají, až se ten starší osmělí a říká: „Seš to opravdu ty, Josefe? Tobě se teda vede asi skvěle, že jo?“ „To teda ano, jsem generální ředitel, peněz mám spoustu, jezdím i s rodinou k moři, nic mi nechybí“. „A prosím Tě, jak je to možný, my tady s Láďou makáme ve fabrice, jsme v odborech a dřeme bídu a přitom jsme byli za války i u partyzánů, když tys kolaboroval s Němci a chodili jsme do školy, když tys chlastal.“ „To není tak složitý, kluci. Zamyslete se, co máte v posudku vy: „pochází ze zrádcovské rodiny, i bratr kolaboroval.“ A co mám v posudku já?: „pochází z odborářské rodiny, i oba bratři se účastnili partyzánských bojů“.
7 hlasů
Standa Gross
01.05.2013 11:03
Standazfloridy
Radost vládne na všech seřadištích!
7 hlasů
Jan Novák
01.05.2013 11:01
JanNovak
Ano věřili jsme jemu i Klausovi-to co je zde dnes provázeno navíc NENÁVISTÍ jednoho OBYČEJNÉHO občana vůči druhému je součást politiky ELITY-která se VŽDY nějak dohodne-viz.koalice...takže do toho a ŽERTE SE A NENÁVIĎTE TADY NA DISKUZI-K RADOSTI TĚCH NAHOŘE:-)
1 hlas
Prudičova máma
01.05.2013 10:59
Prudicka
Urcite se tam zase Sajrajt s Johanidesem ozerou a ve finale se porvou o podpis Milouse Jakese.
6 hlasů
Sajrajt
01.05.2013 12:27
Sajrajt.
Matko, takový podpis pana Jakeše je daleko cennější než nesmyslné sliby Kolji Nečase (i s podpisem) a nebo prázdné tlachy Sobotky. Ale za rvačku to nestojí. Ale piš dál, dobře se bavím.
3 hlasy
malo1 malo1
01.05.2013 11:10
malo1
10:59 - Rád bych Vaše hluboké myšlenky četl i před rokem 89.Můžete nám zdělit,kde jste je prezentoval abychom měli ucelený obraz o vaší velmi hodnotné politické činnosti?
4 hlasy
Sajrajt
01.05.2013 12:31
Sajrajt.
Ucelený obraz si uděláte snadno, stačí si přečíst matčiny ostatní příspěvky. Skoro by to už vydalo na voucher na psychiatrii grátis.
3 hlasy
Vlasta Smutná
01.05.2013 11:19
smutny
Spadl jste jistě právě z jahody. Už jste někde slyšel, že by před rokem 89 se dali veřejně prezentovat jakékoliv názory mimo názory schválené KSČ? Kde? To musíte pořád dělat z lidí naprosté blbce? Nevystačíte si sám?
4 hlasy
Zdeněk Nutz
01.05.2013 11:32
nutz
Kdekoliv. jen jste si musel dát pozor aby vás neslyšel nějaký práskač. mě vyšetřovali jenom proto, že jsem veřejně řekl, že komunisti jsou rudý svině. Lidi tleskali, ale mě pak tahali po těch svých vyšetřovačkách. A dnes? Komunisti jsou furt rudý svině. Ale běžte to veřejně říct ke Křižíkově fontáně!!!!
4 hlasy
Alice Černá
01.05.2013 12:57
Aba
Nevím, kde žijete. Dnes nesmíte říct, že komunisti jsou modré svině. Za rudé sklidíte aplaus. Přečtěte si občas český tisk, tam jsou za to novináři i placení.
4 hlasy
malo1 malo1
01.05.2013 12:12
malo1
To nejsme v rozporu,ale když si někdo hojí svou dlouholetou flustraci ze své zbabělosti sprostotou vůči jiným názorům je ubohé.Už jsem to psal,nikdy jsem nebyl v SSM ani KSČ a podobných spolcích.
3 hlasy
malo1 malo1
01.05.2013 11:22
malo1
11:19 - Zase vedle....nechte si kalibrovat ústa.
4 hlasy
Vlasta Smutná
01.05.2013 11:25
smutny
Na něco jsem se ptala, nevíte nebo nechcete odpovídat abych vás neusvědčila ze lži. Jste lhář, ale u vás přirozenost.
4 hlasy
malo1 malo1
01.05.2013 11:38
malo1
Tak jsem se dozvěděl,že jsem lhář a blbec,když jsem se zeptal na kontinuitu názorů?Víte,být "statečný" když se to "může" není takový kumšt,ale když už, tak proboha bez hulvátství a arogance.
4 hlasy
Daša Fuksova
01.05.2013 11:15
Honzik
On je to vlastně chudák. Nikde ho nechtěli, dokonce ani ve zvláštní škole. Spával mezi dobytkem na nějakém statku a proto se tak vyjadřuje. To je jedinné co umí. Prostě chudák.
Politujte ho a nechte ho si vydělat nějaké prachy na krabicové víno. Jak tady skončí, posadí se někde na schody a začne žebrat. Smutný konec jednoho zapomenutého emigranta.
4 hlasy
Prudičova máma
01.05.2013 11:33
Prudicka
Specialistou na krabicove vino je vas kamarad Rath:-)
3 hlasy
Vlasta Smutná
01.05.2013 11:23
smutny
Chudákem jste vy, neznáte a nevíte, ale odsuzujete a urážíte. Ubožáci. Prostě komunisté se nezapřou.
2 hlasy
Daša Fuksova
01.05.2013 11:31
Honzik
Promiňte já nevěděla, že jste jeho žena. Omlouvám se a naqpište něco o něm. Ráda si to přečtu, že není ubožák jako já ale vlastní někde jachtu, vilu a tady se jenom psaním "onanuje".
4 hlasy
Vlasta Smutná
01.05.2013 11:33
smutny
Jak vidím trefila jsem se s tím ubožákem, pardon ubožačkou.
2 hlasy
Jan Novák
01.05.2013 10:58
JanNovak
Václav Havel : V budoucnu se podle mého mínění musí prezidentský úřad vymezit. Prezident nemůže mít tak velké pravomoci, jaké má dnes. Pro mě není rozhodující, s jakým slovem jsou sociální jistoty spojovány, ale to, jaké jsou. Já si představuji, že by měly být daleko větší, než jaké poskytovalo to, co mnozí nazývají socialismem. Možná se ptáte, o jaké republice sním. Odpovím vám: O republice lidské, která slouží člověku, a proto mám naději, že i člověk poslouží jí.
Za svůj třetí úkol považuji podporu všeho, co povede k lepšímu postavení dětí, starých lidí, žen, nemocných, těžce pracujících, příslušníků národních menšin a vůbec občanů kteří jsou na tom z jakýchkoliv důvodů hůře než ostatní. Žádné lepší potraviny či nemocnice nesmí být výsadou mocných, ale musí být nabídnuty těm, kteří je nejvíce potřebují.
1 hlas
Jan Novák
01.05.2013 10:57
JanNovak
Václav Havel : »Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte. Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, že jsem nepřítelem socialismu, že chci v naší zemi obnovit kapitalismus, že jsem ve službách imperialismu, od něhož přijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různých podniků… Byly to všechno lži, jak se záhy přesvědčíte, protože tu brzy začnou vycházet knihy, z nichž bude zřejmé, kdo jsem a co si myslím. Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno funkční období, ale pak bych se chtěl věnovat práci dramatika. Také vám slibuji na svou čest, pokud se za mého volebního období nezlepší životní úroveň v ČSFR, sám odstoupím z funkce.
3 hlasy
Frantisek Vokurka
01.05.2013 11:52
l0l
novaku prestante zvanit a supky dupky na vystaviste libat jakesovi a semelove zadnici. koupit nejakou bolsevickou brozurku a s ostatnimi soudruhy duchodci zanadavat na dnesni pomery.
netvrdte mi, ze vas komousi plati i na den prace za spamovani v diskusich? to by bylo vykoristovani v den statniho svatku.
2 hlasy
Vlasta Smutná
01.05.2013 11:30
smutny
Jestli opisujete tak by mě zajímal zdroj. Uveďte ho ať si zase nemyslím, že lžete. Brojíte proti nenávisti ale jste to vy komunisté kteří tu nenávist rozšiřujete a snažíte se stále o rozšiřování tzv. "třídního boje" o rozeštvávání jednotlivých součástí společnosti, protože nic jiného ani neumíte. Vaše heslo totiž je "čím hůř pro národ, tím lépe pro komunisty".
3 hlasy
Daša Fuksova
01.05.2013 11:41
Honzik
Vím, že to znáte ale přece neškodí to občas připomenout i když se vám to nehodí :
Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte. „Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, že jsem nepřítel socialismu, že chci obnovit kapitalismus, že jsem ve službách světového imperialismu, od něhož prijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různých podniků. Byly to všechno lži, protože brzy začnou vycházet knihy, z nichž bude zřejmé, kdo jsem a co si myslím. Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno volební období, ale pak bych se chtěl věnovat práci dramatika. Také vám slibuji na svou čest, pokud se za mého volebního období nezlepší životní úroveň ČSFR, sám odstoupím z funkce. Za svůj třetí úkol považuji podporu toho, co vede k lepšímu postavení dětí, starých lidí, žen, těžce pracujících příslušníku národních menšin a vůbec všech občanů, kteří jsou na tom z jakýchkoli důvodů hůre než ostatní. Žádné potraviny či nemocnice nesmí být výsadou mocných, ale nabízeny těm, kteří je skutečne nejvíce potřebují. Připravujeme koncept důkladné ekonomické reformy, která nepřinese sociální otřesy, nezaměstnanost, inflaci a jiné problémy, jak se některí z vás obávají. Všichni chceme republiku, která bude starostlivě pečovat o to, aby zmizely všechny ponižující přrehrady mezi různými společenskými vrstvami, republiku, v níž se nebudeme dělit na otroky a pány. Toužím po takové republice víc než kdo jiný. Náš stát by už nikdy neměl být prívažkem či chudým příbuzným kohokoli jiného. Jsou lidé, kteří kalí vodu a panikaří, že se bude zdražovat.
Dávejte si na ně pozor!“
Projev Václava Havla z 1989
4 hlasy
Vlasta Smutná
01.05.2013 12:05
smutny
Jestli opisujete tak dejte odkaz.
1 hlas
Daša Fuksova
01.05.2013 14:41
Honzik
Pane Smutný, asi jste ve velmi pokročilém věku a neumíte vyhledávat v PC články...takže:
Stačí napsat ve vyhledavači (víte co to je?) proslov vaclava havla v roce1989/
A DOSTANETE PŘES 30-50 odkazů ...
http://ceskarevoluce.webnode.cz/news/proslov-vaclava-havla-v-roce-1989/
http://www.svedomi.cz/aktuality/a2009/list_cip_projev_v_havla_z_roku_1989.htm
http://www.vaclavhavel.cz/index.php?sec=2&id=6
(pozn. pro blbce - musí se otevřít "projevy")
Nemá cenu abych vám je všechny zde psala. Jsou 2 možnosti :
1) víte velice dobře co hzavel říkal, co říkali a říkají ti dnešní mocipánové ale jako provokatér děláte ze sebe prosťáčka (opravdu za to platí?)
2) vaše úroveň je opravdu mizivá ... učit vás stejně nemá cenu
Ubezpečuji vás, že i dnes v Německu řada občanů velebí "práci" Hitlera a je jim úplně jedno kolik milionů lidí to odneslo. Že by to u nás s tím velebením kapitalizmu bylo stejné? Hodně lidí to odneslo, z republiky je vykradený krám ale těch pár milionářů přece stojí za to !
tak šlapejte PO MODRÉ DOPRAVA !
1 hlas
Jan Novák
01.05.2013 10:56
JanNovak
SVÁTEK PRÁCE není svátek komunistů!To je lež!Slví se dnes po celém světě-a že tam nejsou komunisté v těch obrovských manifestacích je jasné:-)
4 hlasy
Vlasta Smutná
01.05.2013 11:11
smutny
Těm pár zmatených důchodců vedených Jakešem na Výstavišti jsou ty vaše obrovské manifestace?
3 hlasy
Prudičova máma
01.05.2013 10:55
Prudicka
Vecer se vsichni ozerou v aleji Klementa Gottwalda?
5 hlasů
Daša Fuksova
01.05.2013 11:18
Honzik
NEzáviď. kde jsou ty časy co jsi se mohl pořádně napít, co? Skoč si do fronty před "Armádou spásy" tam dostaneš polévku a kousek chleba a neopruzuj tady.
5 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Jiří Susa (11 hlasů) 01.05.2013 11:32
Jenom se bojím, aby jim to odbojáři jako je například Malý,...
Blanka Köhlerová (10 hlasů) 01.05.2013 11:58
Ale jděte, vy brepto!
Jarda Horník (9 hlasů) 01.05.2013 12:41
A přitom je to tak jednoduché. Pro ty, co se jim při vyslovení...
Jan Novák (9 hlasů) 01.05.2013 11:44
Tak nicku Smutný-právě jsem zjistil,že u komunistů to lidmi praská ve...
Jan Novák (8 hlasů) 01.05.2013 11:25
Vlasta Smutná ubohoučký nick,který chodí na diskuze večer,když je již...