Hlavní strana > Domácí > Politika
Ruský hacker
Mynáře štve vydání Nikulina do USA: Pelikán nás dal na úroveň Bangladéše
30.03.2018 18:34
Hradní kancléř Vratislav Mynář nesouhlasí s vydáním údajného ruského hackera Nikulina do USA. Podle něj se zdá, že to bylo od ministra spravedlnosti Roberta Pelikána minimálně nezákonné rozhodnutí. Mynář se kvůli Nikulinovi s Pelikánem již dříve sešel, ministr navíc v únoru řekl, ho prezident Miloš Zeman žádal, aby byl Nikulin vydán do Ruska.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Karel Hrabě
01.04.2018 10:59
karelhrabe
Amici nám tady poslali jejich občana který tady vraždil !!My jsme jim nevydali teroristu s Libanonu kdyby jsme jim teď nevydali Ruského heckra tak to by bylo hodně přes čáru !!!!! Nebo jim snad dlužíme něco za to že pustili nazpět Dubčeka a spol ??? Nebo za to že nám zabavili kus naší země ???
1 hlas
Karel Hrabě
01.04.2018 10:59
karelhrabe
Amici nám tady poslali jejich občana který tady vraždil !!My jsme jim nevydali teroristu s Libanonu kdyby jsme jim teď nevydali Ruského heckra tak to by bylo hodně přes čáru !!!!! Nebo jim snad dlužíme něco za to že pustili nazpět Dubčeka a spol ??? Nebo za to že nám zabavili kus naší země ???
0 hlasů
Karel Hrabě
01.04.2018 10:59
karelhrabe
Amici nám tady poslali jejich občana který tady vraždil !!My jsme jim nevydali teroristu s Libanonu kdyby jsme jim teď nevydali Ruského heckra tak to by bylo hodně přes čáru !!!!! Nebo jim snad dlužíme něco za to že pustili nazpět Dubčeka a spol ??? Nebo za to že nám zabavili kus naší země ???
0 hlasů
Karel Hrabě
01.04.2018 10:59
karelhrabe
Amici nám tady poslali jejich občana který tady vraždil !!My jsme jim nevydali teroristu s Libanonu kdyby jsme jim teď nevydali Ruského heckra tak to by bylo hodně přes čáru !!!!! Nebo jim snad dlužíme něco za to že pustili nazpět Dubčeka a spol ??? Nebo za to že nám zabavili kus naší země ???
0 hlasů
Marie Metelková
31.03.2018 14:21
maryfox
Nechutný Mynář je na úrovni Severní Koreje. Musely se mu těžce zadrhnout ruské kšefty.
1 hlas
karel ledvinka
31.03.2018 14:55
karelledvinka
pokud máte důkazy,že provádí něco nezákonného,běžte ho udat pelikánovi.věřím,že vám rád vyhoví.jinak je to jenom BEKOT na úrovni pavlačové drbny.takhle BEČET rozhořčením jsem vás neviděl ani když vylezly na světlo boží podfuky s.grossa,krysy rath a čapí hnízdo jidáše-bureše-babiše.
0 hlasů
pn pn
31.03.2018 15:35
pn23pn23
Ty jsi udavacu, Ledfinko? To mas ze souletu?
0 hlasů
pn pn
31.03.2018 10:29
pn23pn23
Marcel Karol Hallik vypustil ze svych slipu nebezpecneho novicoka. Strachy se totiz posral:-)
0 hlasů
Henex
31.03.2018 10:17
Henex
Nikulin své lumpárny zřejmě páchal ve službách Kremlu, destabilizace západu je ruská státní doktrina. Patrně ví věci, které jsou pro Kreml nepříjemné. Proto ten tanec proruských kolaborantů...
2 hlasy
karel ledvinka
31.03.2018 15:04
karelledvinka
velmi naivní a chybné.řekl bych,že je jasně vidět snahu semitů židů co nejvíc ztížit vztahy mezi trumpem a panem presidentem V.Putinem.hrozí se sblížení kvůli pučistům a strejdovi pedro v kyjevě.pokud něco podobného nastane,je možné,že usa zruší sankce a uznají začlenění Krymu do Ruska jako fakt.potom je možné,že zařve donbas a celá ukrajina se rozpadne na několik států,jako jugoslávie.
0 hlasů
Jan Vacek
31.03.2018 04:56
Vacek
Připadá mí přirozené, aby byly stíhané osoby vydávány do státu ke kterému mají státní příslušnost a ten by měl převzít odpovědnost i ochranu. V případě žádosti o azyl, tak po jeho zamítnutí.
1 hlas
Henex
31.03.2018 10:23
Henex
A mně zase připadá přirozené, že zločinec je vydán státu, ve kterém páchal zločiny. Rusku se to samozřejmě nelíbí, protože Nikulin tyto zločiny zřejmě páchal v žoldu Kremlu...
2 hlasy
- -
31.03.2018 09:22
Ovocenka
Přirozenost není vlastností práva. Zvláště ne toho mezinárodního. Jinak by vám ale mohlo připadat také přirozené, že stát který zadrží psance, o něm rozhoduje i ve vlastním zájmu.
0 hlasů
Naklikni Naklikavac
31.03.2018 04:30
Naklikavac
Putinovci použili látky ze zbraní hromadného ničení na území jiné svrchované země. A to vícekrát. Viz. případ Lukašenko - špinavá zbraň hromadného ničení s plutonikem. Dále Skripal, který odhalil genocidu na vlastním národu, jen aby mohla pokračovat válka Ruska. Pomohl odhalit vraždu Litviněnka a skupinu, která má zasahovat na územích cizích států a vraždit tam agenty. Skripal dostal od trest za vlastizradu, ale byl omilostněn a vyměněn za ruské agenty, vězněné v USA..
Není důvod, dávat přednost Rusku. Tečka.
5 hlasů
Jan Gavroch
30.03.2018 23:03
gavroch
Ze seznam.cz
Milan Kupr, Kolín
Pá, 30. března 2018, 17:50:11 | Souhlasím | Nesouhlasím | Nahlásit | +139 / -10
"Podle webu flightaware.com, který mapuje letecký provoz, krátce po půlnoci odletělo z Prahy do USA letadlo amerického inisterstva
spravedlnosti, které Spojené státy podle leteckých webů používají k transportu vězňů. Letoun typu Gulfstream přistál v Praze v sobotu 24. března, v pátek v 0:06 odletěl do Manassasu nedaleko Washingtonu, kde přistál v 9:05 SELČ.
Vše dopředu připravené. K čemu soudy?"
-.-.-
To letadlo z USA tady bylo dřív než Pelikán rozhodl. USA provedli únos spojený s vyhrožováním českému ministru spravedlnosti, poslancům a vládě
-.-Co když stejným způsobem občané USA uvěznili POSLANCE Rátha ???
1 hlas
Jeroným Pražský jr
30.03.2018 23:28
Jeronym
Tak jo, soudruhu. A navíc se podle posledních výzkumů zdá, že země je placatá.
4 hlasy
P K
30.03.2018 21:47
Kadlec
Zdá se, že se nám pražská kavárna začíná dělit. Hnutí ANO , konkrétně Babiš a Pelikán získávají sympatie. vadí Hrad a zejména Zeman.
4 hlasy
P K
30.03.2018 21:47
Kadlec
Zdá se, že se nám pražská kavárna začíná dělit. Hnutí ANO , konkrétně Babiš a Pelikán získávají sympatie. vadí Hrad a zejména Zeman.
2 hlasy
P K
30.03.2018 21:47
Kadlec
Zdá se, že se nám pražská kavárna začíná dělit. Hnutí ANO , konkrétně Babiš a Pelikán získávají sympatie. vadí Hrad a zejména Zeman.
2 hlasy
P K
30.03.2018 21:47
Kadlec
Zdá se, že se nám pražská kavárna začíná dělit. Hnutí ANO , konkrétně Babiš a Pelikán získávají sympatie. vadí Hrad a zejména Zeman.
2 hlasy
Karel Kostrč
30.03.2018 21:43
Ant
Posuďte.
Není zlatý ten "Třetí muž" z USA?
"Víme, že se (Rusové) pokoušejí ovlivňovat volby i v jiných demokratických zemích. Takže naším úkolem je odhalit nejenom tento fakt, ale zjistit i jejich metody a zdroje."
(S Zprávy)
Takže mají za úkol odhalit to co tvrdí a následně zjistit i metody a zdroje.
Závěr: ještě není odhaleno, není zjištěno, ale už navrhuje sankce !!??
5 hlasů
Mira Šrámek
30.03.2018 21:36
Mirrda
Co je to za kecy? SSSR Bylo pod vedením a hlavně dozorem Ruska!!! Rusi jsou celosvětové zlo!
5 hlasů
karel ledvinka
30.03.2018 22:29
karelledvinka
1.politbyro ksss se skládalo z lenina-čuvaš,kalmyk,semita žid a němec byli jeho prarodiče.stalin-gruzínec.trocký-bronštajn,zin - ověv-hiršapfelbaum,sokolovsky-girš briliant,kameněv-zeť trockýho-semiti židi.jedinný Rus-bubnov.president sssr byl semita žid sverdlov.na jeho rozkaz byla vyvražděna carská rodina,dalším semitou židem juritským.po druhé světové válce se stvořilo OSN.1.prozatímním tajemníem byl špión pro sssr a semita žid alger hiss.ten nás dodal stalinovi na jaltě,spolu se semitou židem lavrentij berijou.do toho OSN vstoupilo hodně států.usa,brit,frantíci atd. a sssr spolu s ukrajinou a běloruskem/tam žila většina semitů židů v sssr/.rsfsr chyběla.kazachstán,uzbekistán,litva atd,fšechni chyběli.proč?první Rus jako šéf státu byl gorbačev.ten stáhl okupační jednotky z čsr.dělal DOBRO.celosvětově.učte se.
0 hlasů
Jeroným Pražský jr
31.03.2018 12:22
Jeronym
To je tak zoufale infantilní výmluva, ledvinkův standard. Pokud nelze obhájit neobhajitelné, přichází přepsání dějin. Ruský standard.
2 hlasy
František Mach
30.03.2018 21:18
FrantaMa
Pane Mynář na úrovni Bangladéše jsme byli za komunistů, stačilo jen , aby si v Moskvě na to pomysleli a už jsme to udělali a neptali jsme se zda je to pravda či správné a když vás poslouchám, tak na úrovni Bangladéše jsme zůstali a to jen díky takovým jako jste vy a taky díky tomu že tu řádí agenti z Ruska a mají mnoho posluhovačů s hnědými košilemi . Te Nikulin porušil zákony země, kde byl a jako špión tam škodil a je naší povinností toho člověka poslat k trestu. To je spravedlnost a na ní by neměli mít vliv politici tak jak je to u nás běžné. My budeme neustále trpět pod tlakem Ruska a pokud chceme se z Bangladéše dostat, tak se musíme s Rusy na našem území a jejich vlivu vymanit a to vše dle zákona. Naše historie mluví jasně vždy nám škodil nějaký silný a mocný stát a navíc jsme vždy měli mesi sebou zrádce a hodně a mezi ně řadím i vás.
5 hlasů
karel ledvinka
30.03.2018 21:32
karelledvinka
Rusové nám nikdy nic neudělali.sssr a jejich semiti žido-boševici,ano.vlasov byl Rus a zachránil prahu od nácků-žádný semita žido-bolševik.mynář netvrdí,že na té úrovni banánu jsme,ale že nás tam tlačí ta svoloč okolo podfukáře semity žida jidáše-bureše-babiše.a zloději jako semiti židi rath,gross,rittig,a.novák.to je logické.
2 hlasy
Geopolitika carského Ruska, SSSR a dnešního Ruska se nezměnila. Je to stále stejná, agresivní a dobyvačná politika. A že nám nic neudělali? Přijeli sem, stříleli na nás a déle než 20 let nás okupovali. Zdá se vám to málo? To neudělal ani Hitler, protože ten se nikdy netvářil, že je náš přítel a spojenec. Po 68 pro mě Rusové jednou pro vždy skončili.
5 hlasů
tyden tyden
30.03.2018 22:00
tyden001
jojo, rude vemeno ok a jeho milacek Hitler :-)))
proste nemuze Rusakovi odpustit, jak dal Hitlerovi na hu*bu :-))))
a tech 300 tisic Cechu, ktere ty Nemci pozvrazdili? To mu nevadi, vzdyt prece bojovali proti jeho milackovi :-)))))
2 hlasy
Geopolitika carského Ruska, SSSR a dnešního Ruska se nezměnila. Je to stále stejná, agresivní a dobyvačná politika. A že nám nic neudělali? Přijeli sem, stříleli na nás a déle než 20 let nás okupovali. Zdá se vám to málo? To neudělal ani Hitler, protože ten se nikdy netvářil, že je náš přítel a spojenec. Po 68 pro mě Rusové jednou pro vždy skončili.
0 hlasů
karel ledvinka
30.03.2018 22:42
karelledvinka
vy jste jako kafemlejnek.neschopen spatřt rozdíl mezi Ruskem a sssr.v sssr měli moc semiti židi.ti se rozpínali díky komunistické internacionále po celém světě.komunistická partaj v každé zemi.někde i dvě,v kérale i tři.kam se na ně hrabal car.dají se spíš srovnat s katolíkama.a dnes se Rusko rozpíná asi jenom ve vaší makovici.nebýt zločineckého semity žida sorosa,Rus by nešel po puči do gruzie,na Krym a i s donbasem by to pořád byla ukrajina,s nižší cenou za Ruský plyn a ropu.
0 hlasů
Karel Kostrč
30.03.2018 21:09
Ant
Tak už máme ve skladě smrtící rychlopadáky, máme v hangárech CASY, už nám jen chybí Americké "plážové" vrtulníky. Pro ty hangáry postavíme, aby nám v té kruté středoevropské zimě neprochladly. Koupíme od USA ty teplomilné vrtuláče?
3 hlasy
tyden tyden
30.03.2018 21:55
tyden001
jeste jsi zapomel na prandury z drevotrisky :-)))))
0 hlasů
- -
30.03.2018 21:17
Ovocenka
Ty si můžeš tak akorát koupit letenku do Ulan-Ude...
2 hlasy
karel ledvinka
30.03.2018 21:24
karelledvinka
vy se mi snažíte znemožnit komumnikovat s týden?to néni najs,ajnštajn.dokonce i proti zákonu.kupte si letenku do birobidžán,rasisto,je to blíž a nevotravujte.demokrat.
0 hlasů
Karel Kostrč
30.03.2018 20:38
Ant
Nikulin je mi lhostejný. Ale je pozoruhovné, že ihned po návštěvě toho nadčlověka z USA se naše kolonie skloní a vykoná příkaz. Už jen sledovat jestli koupíme z USA i ty mrznoucí vrtulníky, které nepotřebujeme. Oni totiž v zimě nestartují, oni jsou takříkajíc na letní použití.
2 hlasy
- -
30.03.2018 21:16
Ovocenka
Vy máte kolonii? Neříkejte... kde leží? A jak jde koloniál, vynáší? Nemusíte odpovídat. Zvedá se mi žaludek už teď.
2 hlasy
Tak nějak vám uniklo, že americké letadlo zde čekalo od minulého týdne. Stejně tak vám uniklo, že rozhodnutí soudu bylo doručeno písemně teprve ve čtvrtek a že dříve k vydání dojít nemohlo. Takže, o vydání Nikulina bylo rozhodnuto mnohem dříve, než přiletěl pan Ryan a Pelikán "vyexpedoval výbušného hackera" tak brzy, jak to jen šlo.
Proto bych se, být vámi, zdržel prokremelského scénáře, protože ze sebe děláte pouze hlupáka
4 hlasy
Karel Kostrč
30.03.2018 20:55
Ant
Ve vší úctě,
přečtěte si co píšete. Vždyť vaše informace si odporují a to jsem do toho ještě nevnesl informace veřejně známé, které vyvracejí vaše tvrzení. Používejte kvalitnější lubrikační gel, aby jste si neodřel ušiska. To bolí.
3 hlasy
tyden tyden
30.03.2018 21:13
tyden001
nejhorsi je, ze ten rudej dobytek ok se po tom ani neumeje a vsem tvrdi, jak to pekne voni :-)))))
ale vazne, vy jste si myslel, ze je schopen byt i jednoduchych myslenkovych pochodu?
to by prece nebyl v banderistanu :-)))
2 hlasy
Nevím, které informace si odporují. Z tisku vím, že letadlo přistálo minulý týden a fakt, že písemné potvrzení rozsudku přišlo na ministerstvo až včera, to si můžete přečíst všude. Nevím, kde je váš problém a lubrikant si vezměte vy s sebou, až pojedete do Petrohradu žádat o zvýšení mzdy.
4 hlasy
tyden tyden
30.03.2018 21:20
tyden001
hahaha, ruda spina ok uz zase zavidi druhym penize, zavist byla komousum vzdycky vlastni :-))))
a ten Petrohrad mu ale pekne lezi v zaludku. To se Rusakovi zrejme povedlo :-))))))
3 hlasy
tyden tyden
30.03.2018 21:01
tyden001
nejhorsi je, ze ten rudej dobytek ok se po tom ani neumeje a vsem tvrdi, jak to pekne voni :-)))))
ale vazne, vy jste si myslel, ze je schopen byt i jednoduchych myslenkovych pochodu?
to by prece nebyl v banderistanu :-)))
3 hlasy
tyden tyden
30.03.2018 21:31
tyden001
hahahahaha :-)))))
rude vemeno ok ani nezna obrat "myslenkovy pochod" :-))))
zato hnis a nenavist z nej dneska primo kape :-)))))))
3 hlasy
Kdo vás naučil takový obrat, jako je "myšlenkový pochod"? To člověk opravdu žasne, jak se bývalí estébáci naučili a poučili. Jinak "rudej dědek" jste vy a to vám nikdo neodpáře. Dokazujete to každou větou. "Jinej, než rudej", by nebyl schopen toho, co vy - mám na mysli "jednoduché, myšlenkové pochody".
4 hlasy
karel ledvinka
30.03.2018 23:09
karelledvinka
to imperium vzniklo po žido-bolševické revoluci,silou.baškirové odporovali se zbraní v ruce až do 1931.musel jste i vy slyšet o komunistické internacionále.marx,engels,lenin,stalin.ani jeden Rus.šéf kominterny byl bulhar dimitrov.Rusové byli porobený národ semitou židem tak jako třeba litevci.ks usa,sami semiti židi,polovina členů nemluvila anglicky.ks německa-rosa luxenbergová,liebknecht,paul levy,axelrod,bernštajn,leo jogičes se pokoušeli o němce.ta akce vyvolala reakci.
0 hlasů
Pane Ledvinko, (pode mnou)
Ruský imperialismus? Všechno co bylo a je kolem Ruska, tak zabrali a litují toho, co ztratili po 1990. Je toho tolik, že nevím, kde začít - Pobaltské republiky, Ukrajina, Moldavie Kazachstám, Kavkaz...Vlastně nevím, proč vám odpovídám. Přece nemůžete být tak omezený, že byste si namlouval, že to imperium vzniklo na základě nějakých dohod a že vzniklo dobrovolně. A rozmach po 2WW do východní Evropy, to nebyl projev imperialismu? A to, že Putin oznámil "katastrofu", kterou se snaží napravit, to vám taky nic neříká? Blahoslavení budiž chudí duchem....
3 hlasy
karel ledvinka
30.03.2018 21:34
karelledvinka
proč mi obratem nevyložíte ten Ruský imperializmus a jeho dopad ne Čechy a střední evropu?nebo jste LHAL?a fingujete bobříka mlčení?
0 hlasů
Tak nějak vám uniklo, že americké letadlo zde čekalo od minulého týdne. Stejně tak vám uniklo, že rozhodnutí soudu bylo doručeno písemně teprve ve čtvrtek a že dříve k vydání dojít nemohlo. Takže, o vydání Nikulina bylo rozhodnuto mnohem dříve, než přiletěl pan Ryan a Pelikán "vyexpedoval výbušného hackera" tak brzy, jak to jen šlo.
Proto bych se, být vámi, zdržel prokremelského scénáře, protože ze sebe děláte pouze hlupáka
2 hlasy
karel ledvinka
30.03.2018 21:38
karelledvinka
wow.todle je složitý i na vás.o Ruském složitém imperializmu nic?bobřík trvá? načapán gojímem na hruškách,při LŽI?
0 hlasů
Karel Kostrč
30.03.2018 20:38
Ant
Nikulin je mi lhostejný. Ale je pozoruhovné, že ihned po návštěvě toho nadčlověka z USA se naše kolonie skloní a vykoná příkaz. Už jen sledovat jestli koupíme z USA i ty mrznoucí vrtulníky, které nepotřebujeme. Oni totiž v zimě nestartují, oni jsou takříkajíc na letní použití.
1 hlas
Karol Hallik
30.03.2018 20:31
Marcel1311
No jo, žádost koloniálního pána nelze odmítnout ...Je jen s podivem že ÚDAJNÉHO teroristu Kurda jsme pustili do 24 hod ,ale ÚDAJNÉHO hackera jsem drželi od roku 2016 a vydali jsme ho.
Evidentně není měřeno každému stejným metrem
2 hlasy
- -
30.03.2018 19:59
Ovocenka
Ta zlodějská morální nula Mynář si dovoluje hodnotit práci ministra? To je dost silný kafe.
2 hlasy
karel ledvinka
30.03.2018 20:05
karelledvinka
chá,chá,chá.psal jste stejně o kryse rath?grossovi?ukažte.nebo jste jen rasistický semita žid?
1 hlas
- -
30.03.2018 20:20
Ovocenka
Výjimečně ti mešuge odpovím; nepsal. Paralela neexistuje. Zloděj Mynář je Hradním kancléřem, tedy ve funkci, která je nepolitická a z níž nemá právo komentovat nic, než soukromě mezi svými kumpány.
1 hlas
karel ledvinka
30.03.2018 20:27
karelledvinka
gross byl min.předseda,rath poslanec za opec,a.novák senátor.okrádali lid republiky České ve funkcích důvěry.naopak,mynář,jako soukromá osoba má svobodu slova,tak jako vy.a netykejte,ajnštajn.není to najs.kapiš?já to chápu.byli to semiti židi a vy jste rasistický semita žid.
0 hlasů
Nějak jste si popletl smysl článku a to, že se Mynář nemá oficielně plést do rozhodování ministra, je snad i vám jasné. Mínění může samozřejmě mít - asi tak jako vy nebo "týden, týden" a asi ho má stejné jako vy dva. A už pro jednou přestaňte s vaším antisemitickým chováním. Vadí mi to stejně, jako nadávky na účet Arabů a muslimů. Jakékoli zevšeobecňování je mi cizí a protivné. To platí dokonce i o tom, strkat do jednoho pytle i všechny komunisty - i když musím přiznat, že v tomto případě mi to jde jen ztěžka.
5 hlasů
Reakce na pana Ledvinku pode mnou -
Rusy také do jednoho pytle neházím. Rozdíl mezi Putinem a Dostojevským si velice dobře uvědomuji.
0 hlasů
P K
30.03.2018 22:09
Kadlec
Máte částečně pravdu. Vy občas strkáte do jednoho pytle i všechny Čechy, dokonce včetně sebe.
2 hlasy
karel ledvinka
30.03.2018 21:54
karelledvinka
packáte toho moc dohromady.vyjadřuji se pouze k jeho komentáři o bangaladeši.nezajímá,kam se pletl před tím.na komentář má nárok,tak jako ovocenka.ten mi tvrdí,že nejsou paralely mezi jeho útokem na mynářovo svobodu slova/a vašeho na mojí/ a jeho mlčením o zločinech grossa,ratha,rittiga,a.nováka.existuje jich několik.hlavní je ta rasová.o semitech židech zlodějích ani slova,do bělocha se naváží,když ten použije svého NÁROKU na svobodu slova.vám bych chtěl doporučit aby vás někdo něco naučil o zevšeobecňování.já VŽDYCKY uvedu jméno a kriminální čin toho kterého semity žida,povětšině v base nebo už venku.vy šmahem odsuzujete fšechni Rusy-to je rasizmus.jste schopen rozpoznat ten ROZDÍL?nemohu se chovat antisemiticky,když píši pravdu.doufám,že i ve vašem mozečku uznáte,že je možné kritizovat semity židy a židostán.a to bez osočování z antisemitizmu,pokud je ta kritika pravdou.jak to bylo s Ruským imperializmem a ČR pořád nevím.
0 hlasů
tyden tyden
30.03.2018 21:11
tyden001
jojo. nikdo nesmi nic rict, pekne vsichni v jedne lajne.
tak se to komousovi ok libi.
jinak hned bezel udavat. to je svet rudeho vemene ok :-))))
ted jeste aby nam prozradil, kolik ma u sebe doma tech slimaku. porad tu hykal, jak nam pomuzou a jeste vydelaji na duchody. pry inzenyri a vedci :-)))))
2 hlasy
Miloš Krampus
30.03.2018 19:49
rarach666
Zeman a spol. si myslí, že když si můžou dělat s ústavou co chtějí, že totéž mohou dělat se všemi zákony naší země. Vždytˇ jsou zde přece pány! Na úroveň banánových republik nás dostávají právě oni.
4 hlasy
karel ledvinka
30.03.2018 20:03
karelledvinka
ofšem bureš a pelikán ani Češi nejsou.rasističtí semiti židi.na úrověň banánu nás tlačí oni a další,jako krysa rath,rittig,standa gross,a.novák,rychetský,šlechtová atd.jako fšude jinde.Rusko/sssr,německo před ádou a teď-šulc,wulff-,španělsko před frankem,usa,kuba,venezuela atd.
1 hlas
Jste očividně posedlý a měl byste vyhledat odborníka.
3 hlasy
karel ledvinka
30.03.2018 22:10
karelledvinka
přebíráte štafetu od jeronýma?Češi jsou Slované s evropským DNA R1b a R1a.oba jsou semiti židi s afro-aziatským DNA.co mi připadá rasistické je složení jeho vlády-většina v ní jsou semiti židi,i když jako skupina mají semiti židi nižší IQ než většina evropy a Češi,a dokonce i slováci a vietnamci.s nižším u nás žijí akorát cigáni.semiti jako židi,arabové,drúzové atd.jsou v tabulkách níž.stačí se podívat na dnešní úroveň FBI,a jak s tím semiti židi rothštajn,mccain,h.reed zatočili.začíná se vyšetřovat.nebude to pěkné.
0 hlasů
karel ledvinka
30.03.2018 19:48
karelledvinka
pamatujte si a už nikdy nevolte pro semitu žida,ať slibuje co chce.ani za dog catcher.zase o nás bez nás,jen mezi semity židy jidášem-burešem-babišem a pelikánem.a bude hůř.
1 hlas
jadoles nepojedu
31.03.2018 09:57
jadoles
Člověče,vy jste s těmi semito-žido.bolševiky vážně paranoidní.Vyhledejte pomoc psychiatra,je to vážné.
0 hlasů
tyden tyden
30.03.2018 19:48
tyden001
ted jeste honem nakoupit ty americky vrtulniky a jeden turista muze byt spokojeny.
a to mu jeste pulka naseho parlamentu vylizala anal :-))))
3 hlasy
Pavel Axman
30.03.2018 19:43
axmanpavel
A čekal snad někdo že by se té hradní partě líbilo nějaké rozhodnutí, které není v Ruském zájmu?
(axman.pavel@skaut.cz)
4 hlasy
pn pn
30.03.2018 19:26
pn23pn23
Soudruh Mynar prave verejne vyjadril obavu, ze asi nebude moc svym ridicim dustojnikum z Bubence vysvetlit, ze tohle nezvladnul a jejich agent skonci po pravu pred americkym soudem. Hradnimu ozralovi zbyva jen jedine. Spachat hromadnou Hradni sebevrazdu cele jejich particky demonstrativne novicokem.
5 hlasů
karel ledvinka
30.03.2018 20:06
karelledvinka
lhát se nemá,píše mojžíš v tóře,ajnštajn.
0 hlasů
Dan Svoboda
30.03.2018 19:20
Pete
Rusové by samozřejmě chtěli zabránit vydání jejich u nás zadrženého špiona do USA a hrad pro ně samozřejmě dělá co může.
2 hlasy
pn pn
30.03.2018 19:13
pn23pn23
Soudruh Mynar machroval pred svym ridicim dustojnikem z ruske ambasady a ted se boji, ze bude nasledovat vyhodnoceni nekde na Sibiri:-)
3 hlasy
tyden tyden
30.03.2018 19:07
tyden001
Je zajimave, ze stejni lide, kteri hykaji blahem nad vydanim toho Rusaka nasim bratrum soudruhum hykali take, kdyz Nemec vydal jedno princatko do Kataru :-)))))
Tomu se rika spravedlnost za penize.
Bohuzel Pelikan asi nic nedostal, mozna tak za odmenu liznout analu toho turisty o vikendu :-))))))
3 hlasy
tyden tyden
30.03.2018 19:50
tyden001
hahaha, rude vemeno ok pode mnou pekne prska :-))))
pravda tenhle bolsevickej ksindl vzdycky rozdrazdila :-))))
2 hlasy
Lžete, jako obvykle, ale na to jsme si už zvykli. Brzy zřejmě z tohoto serveru zmizíte, protože vás v Petrohradě odvolají a přeřadí na Slovensko. Jste nejen nezajímavý, ale stále stejný. Reagujete tak předvídavě, že bych to mohl psát za vás.
4 hlasy
karel ledvinka
30.03.2018 19:44
karelledvinka
pn pn
30.03.2018 19:12
pn23pn23
Ty lizes analy turistum, Vomacko?
1 hlas
pn pn
30.03.2018 19:01
pn23pn23
Jestli je soudruhovi Mynarovi lito, ze Nikulinova letenka do Moskvy propadne, tak muze letet misto nej. A vubec bych se nezlobil, kdyby s nim letel Hradni poblijon a cela particka ruskych agentu s Nejedlym a Ovcackem.
5 hlasů
karel ledvinka
30.03.2018 19:54
karelledvinka
ajta,ajta,ajta.tady mají rasističtí semiti židi dneska sjezd,alebo čo?aspoň se to vodkope,pakáž.
0 hlasů
Jan Sochor
30.03.2018 18:59
JanSoc
Nikulin se bude mít určitě lépe než doma.
3 hlasy
Henex
30.03.2018 18:52
Henex
Naštvání Mynáře je znamením, že se Pelikán rozhodl správně...
3 hlasy
tyden tyden
30.03.2018 18:48
tyden001
Ale tam uz prece davno jsme :-)))))
A mistni ruda vemena hemenx a ok u toho lizani analu jeste pomlaskavaji :-))))))
4 hlasy
Henex
30.03.2018 18:46
Henex
Není náhodou v rozporu se zákonem, když se nějaký politik vměšuje do práce nezávislé justice a snaží se ovlivnit probíhající řízení ve prospěch cizí mocnosti? Ta hradní partička je na kriminál...
8 hlasů
tyden tyden
30.03.2018 19:36
tyden001
to by ale havel musel v tom kriminale shnit.
ale premyslet o krok dal se proste v banderistanu nemusi.
takze hemenex ma omluvenku :-))))))
a jakpak to je s vmesovanim cizi mocnosti do nasi "nezavisle" justice?
demokrati se o vikendu predhaneli v lizani analu jednoho turisty v parlamentu :-))))
ale ti maji asi tu imunitu :-))))))
3 hlasy
XXXL XXXL
30.03.2018 18:45
XXXL
Vždyť je Zeman s Burešem kámoš, je takový problém se toho malého zarostlého, zlého skřeta zbavit?
0 hlasů
Babiš měl stejný názor, který ventiloval několikrát veřejně.Pouze lidé, kteří jsou na Putinově Rusku existenčně závislí, horovali pro vydání Nikulina do Ruska. A to, Babiš, při všech jeho chybách a problémech, bohudíky, není. Řekl bych, že právě naopak a jeho zájmy jsou jinde, než zrádné kliky na Hradě.
5 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Henex (8 hlasů) 30.03.2018 18:46
Není náhodou v rozporu se zákonem, když se nějaký politik vměšuje do...
pn pn (5 hlasů) 30.03.2018 19:01
Jestli je soudruhovi Mynarovi lito, ze Nikulinova letenka do Moskvy...
Naklikni Naklikavac (5 hlasů) 31.03.2018 04:30
Putinovci použili látky ze zbraní hromadného ničení na území jiné...
o k (5 hlasů) 30.03.2018 19:06
Babiš měl stejný názor, který ventiloval několikrát veřejně.Pouze...
František Mach (5 hlasů) 30.03.2018 21:18
Pane Mynář na úrovni Bangladéše jsme byli za komunistů, stačilo jen ,...