Boj o peníze
Odbory: Babiš nám nepřidá? To si nenecháme líbit

01.02.2014 05:30 Původní zpráva

Nechceme zvýšení mezd, jenom návrat na jejich původní úroveň, komentují policejní odboráři vyjádření ministra financí Andreje Babiše, že je proti zvýšení platů policistům, učitelům a hasičům. "Máme poměrně vysoký počet lidí, kteří mají problémy s exekucemi nebo osobním bankrotem," řekl on-line deníku TÝDEN.CZ předseda policejních odborů Milan Štěpánek.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jaroslav Emerych (14 hlasů) 01.02.2014 14:33

    Odbory....kdy už lidem konečně dojde,že jste jen trapní odborářští...

  • Stanislav Kohout (14 hlasů) 01.02.2014 10:25

    Babiš řekl : Jsme noví. Nejdříve bychom měli ukázat, kde budeme...

  • Pavel Kolář (12 hlasů) 01.02.2014 06:44

    Mlj blízký příbuzný je hasičv Brně, a tak z první ruky vím, jak to...

  • člen Klubu Pravicových Spotřebitelů (12 hlasů) 02.02.2014 00:13

    Někdy mám dojem, že jediným analyticky myslícím diskutérem jste tu...

  • Dita smítalová (11 hlasů) 01.02.2014 17:19

    Oni se ohánějí právě proto, že Kalousek si předpřipravil na konci...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

poslední obory, co měli nějakou váhu, význam byli C.N.T. koncem 30. let

0 hlasů

Babiš dělá dobře že jim nic nedá,všichni by jen natahovali ruce a kasa je prázdná.

2 hlasy

Babiš to dnes v OMV dementoval. A nejde o to něco dát, ale vrátit zpět na stav, který byl ve 2010 s tím, že si to Kradousek ukradl do své kasy, že prý "jako" vláda rozpočtové zodpovědnosti. Že to opět již po někoilkáte podělal se snad přesvědčilo i malé dítě, jen pár hloupých středočechů nikoliv....

0 hlasů

Policistů máme habakuk.Stavy třeba zredukovat.
Pak bude více pro ty zbývající.
Hlavně,aby dělali to,co mají.
Na mlácení demonstrantů,proti nepřizpůsobivým
je nepotřebujeme.
Mám takový dojem,že tihle jim chtějí přidat hlavně proto,aby je chránili,až to jednou praskne.

2 hlasy

Máte pravdu, tam kde bylo na 200km2 24 četníků je dnes zhruba polovina a někde se musí na noční služby spojovat dva až tři okrsky najednou. Až budete volat na pomoc policii, vzpomeňte si na vaše slova, že jich je "habakuk". To samé hasiči, lékaři atp.

9 hlasů

Habakukukuk :o)))), až se dostane do problému tak bude řvát na ty 18ti leté ušouny, ale nikdy mu nedojde kde je vlastně počátek problému

9 hlasů

Já vím že to je špatný, a kdo vám v minulosti přidal,Kaousek,Nečas? Tady už není z čeho přidávat! ČR.je totálně rozkradená ale hlavně že zákonodárci si nezapomenout navíšit plat!

2 hlasy

Oni se ohánějí právě proto, že Kalousek si předpřipravil na konci svého roztahování se ve vládě podklady k navyšování platů... A ano, byli tam i hasiči, policisté a učitelé... Jenže moc dobře věděl, že jde od válu, tak po svém vzoru spáchal další balíček a do onoho přidávání stejnými procenty zahrnul i politiky a soudce... Tím de facto znemožnil navýšit platy na předloňskou úroveň za pomoci schválení jeho návrhu...
Dobrý tah od podlé krysy... poštvat policisty, hasiče a učitele proti nové vládě za to, že jim nepřidá a nebo poštvat proti nové vládě úplně všechny lidi v tomhle státě za to, že jeho balíček schválí a přidají tak poslanců, ministrům i senátorům...
A půlka návrhu schválit nejde.

11 hlasů

Ale jdi Dito.

5 hlasů

Dita má pravdu, bohužel pravičácké kecy skončily na smetišti hnoje. Už chybí jen zloděj Kradousek s chrápající loutkou.

0 hlasů

Odbory....kdy už lidem konečně dojde,že jste jen trapní odborářští výtaháři do politiky.Kdykoliv se prezentujete,tak za prvé žebráte a za druhé,když jde do tuhého,tak si přiblblými výmluvami vytváříte alibi,aby jste nikam nemuseli.Kdysi měly odborové organizace jasný cíl a plán,jak toho cíle dosáhnout a bylo to dobré pro všechny,protože vydělávat a pracovat chtěli všichni.Dnes jste slyšet akorát,když žebráte.Bez reálného plánu,bez vize,pouze příživníci.To vám jde.Opakovaně jste selhali v bodech zlomu,ukázali jste ,že kromě příživnictví neumíte nic a jste tudíž absolutně zbyteční. A co se týče toho výblitku v titulku,.....líbit si to rozhodně dáte.Za buřta,pivko a nějakou tu funkcičku v přidružených partajích a je po hrdinství.Šašci!

14 hlasů

Kdysi? V jakém časovém horizontu to vaše KDYSI je? Jestli myslíte za komunistů, pak já mám zkušenost, že odbory táhly za jeden provaz s vedením podniku. odboráře zajímaly jenom oslavy a družby. Lidi v provozu je nezajímaly. Odbory jsou bohužel stále stejné: čím větší flákač, tím větší odborářský funkcionář. Nezoufám si ale, přijde nová generace a odbory snad dostanou nový, moderní, evropský styl

6 hlasů

Bolševiky tím nemyslím,ale např.1.republiku,nebo USA v 50.tých letech.V té době byly odbory mnohem tvrdší,ale také pomohly mnoha podnikům odvrátit krach(Zejména USA a ITÁLIE).V tomto smyslu je spolupráce s majitelem továrny ku prospěchu.Za bolševika šlo pouze o stádo a větší a větší organizovanost,o nic jiného....Dnes se odbory podílejí na budování N.W.O. To je jediná viditelná činnost.Ať dělají a žvaní cokoliv.vždycky jdou nakonec s Kalouskem na pivo......

7 hlasů

nektre pravicacke svine odbory zakazuji-to si nedovolil ani bolsevik--spousta lidi drou jak otroci koce 19 stoleti 6 dni v tydnu po 12 hodinach a v televizi ho strasi navratem STB s Babisem v cele--sasek jses ty pravicova zla hamounska mozkovno

2 hlasy

Please,translate it. Thanx.

1 hlas

Ten příspěvek patřil odborářským kápům(myslel jsem,že to je patrné...) a z názoru neuhnu.Podle skutků poznáte je.To mi stačí.To,co jste tu popisoval je právě výsledek celé jejich práce.Jsou to příživníci,kteří nikdy fakticky nehájili pracující a ani se k tomu nechystají.To jste ještě nepoznal?

8 hlasů

Ta dáma, co tě ve Švýcarsku živí, tě dnes vykopla ven bez kapesného? Jak jinak si tohle vysvětlit?

4 hlasy

s damou mam 2 deti

1 hlas

Tak děti nejsou žádný velký problém, ty umí nasekat každý blbec...

4 hlasy

No,právě.

0 hlasů

oni se odbory s CSSD dodnou ke vzteku smejdu z pravice

0 hlasů

Já myslím, že tady bylo vládou veřejně slíbeno, že mzda se snižuje a zmražuje přesně na tři roky. Oni nechtějí přidat, jen vrátit finance na původní mez. To snad nebude takový problém, když v té samé době se zvýšil plat pouze učitelům. Za 12-13 tisíc to fakt nikdo dělat nebude, to se snad dá pochopit.

0 hlasů

Jak nám vysvětlil Singer, kapitalismus potřebuje inflaci, aby fungoval. Jsou 2 možnosti, jak toho dosáhnout. Buď zvýšit lidem platy anebo spekulovat na kurz koruny. Odpovědný hospodář Singer si vybral spekulaci.

5 hlasů

Kapitalismus toho potřebuje víc, nejen inflaci. Na dalším místě je to nezaměstnanost. Jen zástupy dalších zájemců o práci zajistí, aby lidé přistoupili na jakýkoliv plat. Třeba i ten minimální s doplatkem na ruku. Až jim pak stát bude vypočítávat důchod z toho, co skutečně odvedli, půjdou přehrabávat popelnice.

5 hlasů

Kapitalismus potřebuje daleko více.
Hlavně to,aby ten,kdo pracuje,nemusel žít,jako žebrák,naúkor vyžírek.
To znamená podstatnou redukci státní správy,kvalitní zákon o státní službě,se vším všudy,tedy i trestní odpovědnosti státních zaměstnanců.(Nedávno proběhla tiskem zpráva,že ouřada,zodpovědný za arbitráže,hrával v pracovní době golf).A je toho více. IZIP,S Karty,Nomura,KB,LTO,pančovaný alkohol zalévání květin za 400 kč/ks,slipy s ornamenty,...........atd.
Je to normální?
Dále.Podstatná redukce danˇové zátěže,jak zaměstnavatelů,tak zaměstnanců,redukce sociálních dávek pro ty,kteří práci viděli maximálně v noci,a z vrtulníku.A tak by se dalo pokračovat do aleluja.
Hlavně si uvědomte,že pokud to dojde tak daleko,že ti,kteří pracují,budou muset vzít jakýkoli plat,může se stát,že se na to vykašlou,vemou vidle a udělají ordnung.
A toho se zas chytnou různí Iljičové,Stalinové,Hitlerové,a podobný humus.
A vše se bude opakovat.

2 hlasy

Svět musí být v rovnováze, přidáno dostaly teplárny, vodárny, zvedly se nájmy, zvedly se ceny potravin a zboží, no a platy to prostě musí vyvážit.

1 hlas

Naposledy to Kradousek vymyslel tak, že sebrali záchranným složkám a sobě si ku.y přidali !!!

3 hlasy

Kriminalita roste, policiste stavkuji => raj pro kriminalniky . Kdyz Vas nekdo okrada, tak spravedlnost si zajistite nejlepe strelnou zbrani, pokud zlodeje nedokazete znehybnit, nezbyva nez jej zabit, protoze soudy v pripade zraneni utocnika Vam mohou naparit peknou pokutu a povinnost zivit zlodeje, ktery Vas napadl. Nekdy se dokonce stane, ze policie zlodeje chyti, ale kvuli sve neschopnosti a ulehceni prace vraci ukradene veci zlodeji a bez obvineni pusti zpet na svobodu terorizovat obyvatelstvo ... to jsou plody prace Vaclava Klause, tunelare a devastatora demokratickych hodnot a pravniho statu Ceske republiky.

5 hlasů

Věci se nevracejí zlodějům kvůli neschopnosti četníků. Buďto mu musí prokázat, že ty věci pocházejí z krádeže a náleží někomu jinému, a pokud se to neprokáže, bohužel trestní řád je neúprosný a nepřipouští jinou možnost, než to vydat gaunerovi. Nevěřím ale, že takových případů je hodně...

0 hlasů

Vite, az Vam ukradnou katalyzator z auta a zastupce policie jiz pri podani oznameni jen krci rameny a tvari se, ze kvuli 8 let staremu katalyzatoru nezvedne ani prdel, ale precijen musi vykazat nejakou praci a tak posle hlidku o 4 policistech, kteri si auto vyfoti ... tim cele vysetrovani hasne, na Vasem majetku vznikla skoda a o mesic pozdeji Vam policie oznami, ze vinika nedohledala. To je podle me neschopnost a lenost ...

1 hlas

Nezastávám se liknavosti, lenosti, drzosti a popírání toho k čemu je tady která firma určena !!!!! To ani nahodou. Pouze si alespoň částečně zkuste připustit, že tento stav někdo navozuje i záměrně.

3 hlasy

Pochopte, že policajti, hasiči a učitelé nejsou důležití. Daleko důležitější je obrovská a věčně otevřená a hladová Dukova držka, ve které v rámci Kalouskova podvodu názvu církevní restituce mizí miliardy a miliardy. Modlící se jeptiška či katolický prasák zneužívající děti je přece neskonale potřebnější než polda, hasič či doktor. To každý musí uznat.

9 hlasů

Já jsem pro, aby se stát řídil jako firma. Ve smyslu výkonnosti a efektivity. Stejně jako ve firmách by měla být vždy osobní odpovědnost a ne že se všechny průšvihy zametou pod koberec. Dal bych panu Babišovi šanci aby ukázal co umí. Dobrá firma totiž není jen o tom, že jen vydělává prachy. Dobré firmy investují peníze které zvýší jejich efektivitu a tím i následný zisk. Dobré firmy se nezadlužují více než kolik dokáží splatit. Dpobré firmy mají spokojené zaměstnance, protože zvyšují jejich kvalifikaci, zapojují je do chodu firmy a motivují je k přemýšlení jak by se práce dala dělat lépe. Moderní firmy už dlouho ví, že je lepší posoudit 100 nápadů vlastních zaměstnanců, než si platit drahou poradenskou firmu. Otázka je jen, zda umí pan Babiš předělat stát na dobrou firmu.
Jen by se nemělo zapomenout, že společnost je jen tak vyspělá, jak se dokáže postarat o nemohoucí, nemocné a staré občany. Taky už by se mělo něco udělat s podporou mladých rodin, aby neodkládaly rodičovství. Jinak budeme dělat do 80 let.

2 hlasy

To všechno dělal Čuba v e Slušovicích a Havel z něj po převratu udělal "temné nitky" a zlikvidoval je.

2 hlasy

Prosím, tu pohádku o prospewritě Slušovic už nevyprávějte....

5 hlasů

Havel někoho likvidoval?
V konkurenci prostě dříve protěžovaný Čuba neobstál...

5 hlasů

Co se tyce vyspelosti spolecnosti, tak se nejedna pouze o starost vuci nemocnym, starym, slabym a nemohoucim, ale take napr. o starost o kriminalniky, protoze pokud ma kriminalnik vice jak polovicni sanci, ze unikne trestnimu stihani, tak kriminalniku bude casem pribyvat a nemohouci, nemocni a stari budou diky nim umirat, protoze pro ne budou predstavuji snadnou korist ...

5 hlasů

Já myslím, že až se Babiš porozhlédne kolik mu Kalousek nechal ve státní pokladně, tak s radostí přidá nejen policajtům, ale všem. I na řecké důchody bude.
Před léty mi od něj přišla složenka na téměř 130 tisíc korun. Od té doby jsem si spočítal, že na všech možných jeho úsporných krocích ( zvýšení DPH, zmrazení platu) jsem mu dal o 160 tisíc víc, než , kdyby ten jeho balíček neplatil. Pokud tedy skutečně uplatňoval, že krize nás bude bolet všechny stejně a každý si ten dluh musí zaplatit, pak je státní pokladna po jeho vládnutí v přebytku.

2 hlasy

Souhlas.

0 hlasů

Policejní ředitelství má nepochybně peněz dost a dost. Řadoví policisté a odboráři by se měli poohlédnout po rezervách ve vlastních řadách. Jednosuše: hodně přeplácených lidí, kteří mají neskutečné zašívárny a na druhé straně ne příliš atraktivně placené řadové policajty. Peněz dost, udělejte si pořádek, odboráři !!!!

7 hlasů

Jó, milí hasiči, policisté..., a kohopak jste volili? Hodně z vás určitě naletělo na ANO, to jsem si jistý. Žijete v drsném kapitalismu už 25 let, tak byste mohli vědět, že miliardář chudáky nezachrání. Ale komu není rady, tomu není pomoci. Doufám, že po lekci Babiš blbý český národ konečně bude ve velkém volit KSČM nebo jinou opravdovou levici (což není ČSSD).

1 hlas

Babiš řekl : Jsme noví. Nejdříve bychom měli ukázat, kde budeme šetřit.
Chovanec řekl : Přidáme policistům

Ještě Vám nedošlo co již delší dobu vytváří Štěpánek a jeho partička?

14 hlasů

Někdy mám dojem, že jediným analyticky myslícím diskutérem jste tu jen vy, pane Kohoute.
Vždyť je to zjevně propagandistická akce za pomoci služebných masmédií. "Štěpánek a jeho partička" nejsou odbory, ale účelově založená nátlaková skupina, zřejmě podporovaná Zd.Bakalou (Štěpánkovci orevřeně podporovali Kalouskův příkaz likvidace Lessyho, který Kubice splnil a dosadil Langerova Červíčka; Štěpánek nezastupuje policisty ani hasiče, nýbrž oligarchické zájmy).

Ostatně boj mezi dvěma oligarchy probíhá na všech frontách - Bakala × Babiš. Možná ale do rvačky vstupuje další oligarcha, protože Bakala má velmii nepříjemné finanční problémy...
Každopádně si teď vzali za rukojmí policisty i hasiče, přitom si nepomohou tak či tak. Bakalovi Kalouskovci na ně prdí stejně jako Babišovi koblížci. Chovanec se potřeboval ihned zpočátku zavděčit, pamatujeme přece, jak Lessymu odmítl Kalousek převést z MF prachy a ihned jak nainstalovali Červíčka, najednou poslal na MV ještě víc. Takže PR akce má dva cíle: zlepšit mediální obraz Chovance a snížit popularitu Babiše. To druhé by mně nevadilo, ale ty pohnutky a cíl mně teda vadí...

Máte pravdu, panek Kohoute. Je to obyčejná mocenská hra a někteří troubové v ní hrají kompars, jako by snad šlo o zaměstnance a jejich platy.

Vlad Naiva

P.S.: S vámi diskuze k něčemu vede, ostatní jen prskají a s přemýšlením se moc nezdržují. Pokud budete mít chuť, ozvěte se mně na email uvedený třeba zde http://uloz.to/m/vladddd/Jak-nas-matou-masmedia

12 hlasů

Dobrý den, už jsem na to také myslel, že bych si podal přihlášku za člena
"Klubu Nedobrovolných Pravicových Spotřebitelů"
:o), určitě se ozvu.
Štěpánek by měl být vyšetřován GIBSem (k tomu ale pochopitelně nedojde), už jen za akci každý řadový policista podepíše petici za odchod nepohodlného ministra Johna - a kdo nepodepíše by neměl sloužit u bezpečnostního sboru.

10 hlasů

Však já taky používám tento nick nedobrovolně, cenzor Týdne blokuje veškeré varianty nicku Vlad Naiva :o)
Není to původně můj nick, na diskuzích v blogové části Análně.cz se vyskytuje kdosi s tímto nickem a píše i myslí brilantně. Jeho nick jsem mu tímto sebral a když nezapomenu, podepíšu se dole (i když někdy cituji přímo jeho texty, hodí-li se hodí).
O té petici jsem nevěděl podrobnosti, díky za info.

Vlad Naiva

6 hlasů

Stačí přece přejít na původní nick a v klubu jste :)))))))))))))))))))))
(Aneb jak si najít přítele snadno a rychle)

0 hlasů

Moc mne těší, že většinou pouze zapšk../pardon, konstruktivní dámě která nemá nic
společného s osobními útoky či udáváním Adminovi jsem udělal takhle při neděli neplánovaně radost.
Měl bych ale také jeden dotaz? "Helena Dvořáková HDvorakova" a "Helena Dvořáková H_Dvorakova"
je jedna a táž osoba, nebo jenom blízké příbuzné?

4 hlasy

Hasičům by pro začátek stačilo, kdyby dostali alespoň zaplacené všechny přesčasové hodiny.Neproplácení přesčasů je legalizováno podepsáním souhlasu, nebo je přímo ve smlouvě napsáno(mám to tam taky) že přesčasové hodiny jsou zohledněny ve mzdě. Co to je za blbost neproplácet přsčasy? Hasiči makají tvrdě a na hodně hnusné práci(seškrabávání mrtvol po bouračkách, prolejzání hořících požárů...). Pokud někdo musí dělat přesčasy zadarmo, tak je to stejné jako kdyby byl otrok. Vlastně horší, protože otroci měli stravu a ubytování zdarma.

4 hlasy

Proč má někoho zajímat, že zrovna policisté mají problém s exekucemi a osobními bankroty? Je to důkazem nezralosti a neschopnosti vyjít s platem a dobře se orientovat v praktickém životě. Nasekat dluhy umí opravdu každý, bez ohledu na výši příjmu.

9 hlasů

Když si tak vzpomenu na střední školu, tak všichni spolužáci kteří nechtěli makat, prolejzali se čtyrkama nakonec zkončili u policajtů, po deseti letech odešli s výsluhou. Dneska jsou vysmátý, protože k normálnímu platu maj ještě výsluhu. Nevím jaká je situace dnes. Můžete někdo napsat jak to je teď?

3 hlasy

Vlasto, výsluha je až po patnácti letech. Ale to je ta nejmenší část, takže po patnácti letech žádnej rozumnej polda neodejde. Chce to sloužit déle. Aby to za něco stálo. Takže zase až takový terno to není.

1 hlas

To se nám to hoduje, když nám pučujou, ale pohádka skončila, taky se musí vracet!! Není mi líto 90 procent lidí, kteří jsou v exekuci, mimo některé vyjimky. Naučte se už jednou hospodařit a utrácet jen to, co máte v kapse.Znám takové, kteří nevyjdou s 3x takovým příjmem co mám já.Komu není rady, tomu není pomoci.

7 hlasů

bohužel exekuce není jen o půjčkách.. stačí, když žijete od vejplaty k vejplatě a pak se stane kupříkladu to, že vám zaměstnavatel tři měséce nezaplatí.. a máte odpojenou elektriku, dluhy na nájmu a za chvíli i tu exekuci..

0 hlasů

..jsem nadšený, spokojený a šťastný...

1 hlas

Babiš jim to lépe vysvětlí, že není, než Kalousek, který je posílal do řiti...

0 hlasů

Odboráři si nikdy nepřestanou myslet, že peníze vznikají na ministerstvu financí.

4 hlasy

Odbory jsou zbytečné. Stačilo by ze zákonů vyhodit kličky díky kterým se mohou firmy chovat k zaměstnancům jako k otrokům. Co vím ze svého okolí, tak většina firem se k zaměstnancům chová solidně, ale je stále dost parchantů kteří si myslí že můžou vše. Bohužel jim to zákony umožňují. Zakázal bych pracovní agentury. To je totiž jen novodobé pojmenování pro otrokáře. Jejich zaměstnanci nemají často ani placenou dovolenou a nemocenskou. Firmy to dnes dělají tak, že mají třeba polovinu zaměstnanců z agentur. Ubyde jim spousta starostí, personalisti těchto firem dostávají "dárky" od agentur, a chudáci lidi z agentur musí mlčet, aby neměli problémy.

5 hlasů

nehledě na to, že agenturní pracovníci ještě musí živit ony vyžírky agentury..

0 hlasů

Jestli jste volili Babiše v domnění, že vám něco přidá, tak jste špatně poslouchali. Babiš nejde řídit stát, on jde řídít firmu. A ve firmě se nevýdělečné oseká nebo úplně zastaví. Mně osobně přístup řídit stát jako firmu děsí, protože jde o úplně jiný organismus. A jestli jste jako voliči věřili spolupracovníkovi StB, bagatelizovali jeho životní morálně postoje, tak se teď už jen divte. On dovedl morální cynismus na nejvyšší stupeň, on se za to, že byl práskač nestydí, on se jen směje, protože zjistil, že se dá všechno koupit a okecat.

9 hlasů

Na druhou stranu něco vybudoval a prachy z jeho firem jdou do pokladny státu a ztěch prachů se taky máme dobře. Zkuste jít k lékaři v americe. Tam si platíte zdravodní pojištění, ale stejně ještě za všechno u doktora zaplatíte pořádný prachy. U nás nadáváte na 30korun za kolek. Většina léků je zadarmo, nebo skoro zadarmo(kromě speciálních nových léků-to by měl ale lépe ošetřet stát). Zdravotní péče, školství, všechno je zadarmo. Pro normálně pracující je to utahnutelný. Nejvíc mi štvou lidi co brečej že nemaj, ale cigára a chlast si neodpustěj. Na druhou stranu bych byl pro trochu více přilepšit důchodcům, ale zavedl bych větší rozdíly ve výši důchodů podle příjmů které měli před důchodem. Lidi kteří celej život žijou ze sociálky nemůžou čekat že se v důchodu budou mít lépe. Bohužel lidi kteří byli celej život společnosti prospěšný a odváděli velký daně se v důchodu dostávaj na úroveň sociálů a to je špatně.

1 hlas

Vyjma první věty souhlasím se vším. S první větou ne, protože jde o to, jak to vybudoval. A předpokládám, že kdyby ty párky nevyráběl on, vyrábělo by je pět nebo deset jiných ( i těch jiných, co padli pod jeho nátlakem) a snad by taky odváděli daně, ne?

5 hlasů

Milá Heleno, jak to vybudoval? Kupoval slabé firmy, kde cítil potenciál. Možná, že některé i dorazil, aby agónie netrvala moc dlouho. Kdyby to neudělal on, udělal by to někdo jiný, třeba nějaká zahraniční společnost, nebo by to exekutor za babku rozprodal po kouskách. Byla byste spokojenější? Je v podstatě jedno, kdo firmu, nemovitost, lesy, nebo pozemky vlastní. Dneska je to Babiš, zítra to budou třeba Číňani. A potom budete na Babiše vzpomínat se slzou v oku. Ještě nikdy jsem neslyšel, že by nějaký zkrachovanec přiznal, že si to podělal sám, vždy je svině ten, kdo to koupil.
A ještě s tím udavačstvím... Je dost podstatné, jestli někdo z vlastní vůle aktivně donášel a udával své spolupracovníky, nebo jestli byl někdo zpovídán a informace z něho byly páčeny. Přečtěte si schválně ty protokoly na euro.cz. Ani jeden z těch "donašečů" neřekl o svém nadřízeném nic špatného. Vždy je tam uvedeno, že se dotazovali minimálně tří spolupracovníků STB, nepozná se z toho, který z nich řekl, že ten druhý ředitel nadávál na socialismus. Těžko soudit a házet to všechno na Babiše.

2 hlasy

Milý Henexi, možná jste jen naivní, nevím. Já jsem daleka toho kritizovat někoho proto, že má majetek, protože volím napravo, i když v očích zdejších kříklounů jsem blázen. Zaměstnanec, 3 děti - takže pro někoho typický volič levice - ale já naší levici nevěřím. U Babiše to mám ale dáno už dávno tím, že mám opravdu skoro očité svědectví toho, jak jeho monopol rostl. Nikoli odkup slabých, jak vy říkáte, to by bylo fajn - ale tlak, který byl na lidi, kteří se začali bát i o své rodiny.., víc snad nemusím psát. Vím o tom, že se o tom řekli i některým novinářům, ale prosili o nezveřejnění - jinak se cítili ohroženi. A to je důvod, proč Babišovi nebudu nikdy věřit. Druhá věc jsou naše rozdílné žebříčky hodnot, nebo paměť - nebo jiné životní zkušenosti. I když jsem byla před listopadem mladá, u nás v rodině i u mě to bylo tak, že bychom od režimu nabízené prebendy nevzali, bylo to něco tak zavrženíhodného, že prostě ne. Nebyla jsem nějaká hrdinka, protože i studium vyžadovalo ústupky - ale třeba vstup do KSČ, o spolupráci ani nemluvě - to bych si mezi lidmi, se kterými jsem se stýkala, a v rodině, nedokázala představit. Odmítnout sice znamenalo rozloučit se s vidinou lepšího zaměstnání nebo s vidinou vycestovat kamkoli (v tom mám taky jiné zkušenosti než vy) - ale to se dalo přežít ve srovnání s tím naprosto se odbourat nějakou kandidaturou do strany. V 80.letech trapas kariéristů. A proto se mi z dnešní bagatelizace estébáctví bude vždycky zvedat žaludek. V listopadu 89 jsem si myslela, že tihle lidé se budou tak strašně stydět, že nikdy nepolezou do vysokých funkcí, nebudou chtít být veřejnými osobami a budou rádi, že se jim jinak nezkřivi ani vlásek. Ale jak vidím, tato představa byl omyl.

5 hlasů

Helena Dvořáková 01.02.2014 20:25
Tak to nebylo zrovna fér, nejsem z Babiše v ajfru, pouze jsem se snažil věcně oponovat. Nemám rád pomluvy a nějaké neurčité narážky, pokud o tom nemůžete, nebo nechcete mluvit, tak o tom nemáte mluvit vůbec.
A končím s touto debatou! Zase někdy jindy a na jiné téma...

1 hlas

Henex 01.02.2014 20:07
Ale, ale, Henexi, tak už se v tom babišovském nadšení kroťte:)) Já osobně se opravdu moc nebojím, je to o mě známo, ale nebudu tady na vývěsní desce zveřejňovat to, co si kdysi někdo přál, aby se o tom nemluvilo. Tyto věci dodržuju a netroubím na net všechno. Ale třeba ti lidé někdy seberou odvahu a zveřejní to sami, třeba je k tomu i Babiš vyprovokuje...

1 hlas

Helena Dvořáková 01.02.2014 17:23
Ano, diskuze na tento způsob je zbytečná. Pokud nechcete uvést fakta, není co řešit. Připoměla jste mi Cimrmana: My nesmíme ani naznačovat... :-)))
Nechme to být...

0 hlasů

Pro Henexe: ta diskuze je zbytečná, vy si myslíte svoje, já svoje. Jistě, můžete jim vytýkat, že se báli o své rodiny a měli být hrdinové. Dnes by to možná bylo jinak, už by si to Babiš netroufl, ale je to několit let. Takže tehdy taky nikdo neměl zájem se na něm zviditelňovat, dovedete krutě křivdit lidem, aniž o věci něco víte. Pokud jde o vaši osobní zkušenost - 100x v životě se mi stalo, že mi někdo řekl o dobré zkušenosti s panem X - a ta moje zkušenost byla špatná. A naopak.

4 hlasy

Naivní rozhodně nejsem...
Já mám s Babišem jednu obchodní zkušenost, která dopadla k oboustranné spokojenosti. Naprosto korektní a rychlé jednání, převod peněz do týdne. Žádný problém, dostal jsem, co jsem chtěl, nikdo mi ruku nekroutil, ani nevyhrožoval.
Nějaké mafiánské metody, výhružky a nepřiměřený nátlak na prodávající si možná může dovolit nějaký exekutor, nebo prostředník, ale ne osoba veřejně známá, jako je Babiš. Takže spíš chtěl být někdo zajímavý, nebo se stal obětí nějakého překupníka s nevybíravými metodami. S Agrofertem spolupracuje celá řada externích firem, které vykupují např. pozemky a pak mu je nabízejí se ziskem jako celek. Pravděpodobně se ohánějí Babišem, i když s ním nemají nic společného. Ti postižení se měli ozvat, můj děda říkal, že kdo se bojí, sere v síni.
Ale nejsem Babišův advokát, v podstatě je mi ukradenej zrovna tak, jako Bártové, Kalouskové a další. Pouze občas reaguji na některé nesmysly, které sem diskutéři píší. Stačí jen trochu zagůglovat a ověřit si fakta...

2 hlasy

...tak nějak jste zapomněli na p.Singra a jeho umění snížením koruny??...ale může za to Babiš....

1 hlas

Jestli bude dobře hospodařit, a to on umí, je mi jedno, čí byl spolupracovník!! Je to už x let a kdo z nás je bez viny, at hodí kamenem.

1 hlas

Já jsem ukradnul jednou korkovej špunt na školním výletě a jednou prášek do pečiva když jsme s klukama vyráběli bomby z kindr vajíček. Tak jsem skoro bez viny.

1 hlas

Já jednou kost, co padla řezníkovi pod štok, ale to už je taky dávno.

0 hlasů

Ale fuj, kost na zem spadlou... Ale kokřici to asi nevadí, kostička je holt kostička... :-)))

1 hlas

I vaše domácnost žije na úvěr? Na mzdy se musí někde vydělat. Státní režie placená z daní je stále vyšší a dražší a dělat ve výrobní sféře už skoro nikdo nechce. Agrofert to neutáhne a tak šéf nepřidá.

1 hlas

Pane Penzisto Hloupej, já nejsem v žádném případě příznivcem života na úvěr a rozdávání za každou cenu. Ale stát není firma, vždycky v něm budou penzisti (i chytří), nemocní, vždy bude muset stát zabezpečit spoustu činností, které nevydělávají, ba naopak.. A proto si myslím, že populistické sliby Babiše, že stát bude řídit jako firmu - jsou jeho hloupostí, anebo úmyslnou předvolební lží. Stát není tak jednoduchý systém jako firma..

5 hlasů

Ale Heleno, zase poněkud vytrhujete z kontextu. Babiš jasně řekl, že je potřeba optimalizovat a snížit náklady státu. Snížit ceny nákupů, zrušit outsourcing, poradenství, zrušit zbytečné úřady a odbory na ministerstvech, prostě se chovat racionálně, řídit stát jako firmu. Nakonec i firmy musí platit spoustu věcí, které nevydělávají. Nelze jinak, než s ním souhlasit. Narazí ovšem na obrovský odpor všech, co jsou přisáti na stát, nebudou ho poslouchat jako ve firmě. Už se těším, až tu smečku bude krotit, ale obávám se, že se boj s tou hydrou nedá vyhrát.

0 hlasů

Já dneska zírám, vy už znáte i budoucnost? Takové píárko jako Babiš od Vás tu nemá ani Naivův Okamura. Já budu šťastná, když se podaří aspoň něco z toho, o čem píšete, ale nejsem ani naivní, ani nikomu zavázaná, ani nepoučená...

2 hlasy

Žádné píárko, žádné věštění budoucnosti. Pouze jsem citoval jeho plány a vyslovil pochybnosti, že se mu to povede, nic víc, nic míň. Nevím, jak moc jste, či nejste naivní, ale překrucování po naivovsku by vám už docela šlo. Dobrou noc, naivko...

0 hlasů

..já teda žiju na úvěr a podnikám na dluh a se ztrátama celý život....a mám se fakt dobře....tři děti skoro po VŠ...všechny studovaly v zahraničí..každý rok skvělá dovolená, co tři roky měním vůz...ale mám holt dluhy...s dluhama se musí umět....a jak říkal můj staříček na Valašsku...na dluhy neprší...

1 hlas

No právě že s dluhama se musí umět. Vy to na rozdíl od státu umíte. Klobouk dolů. Já bych asi ten stres zadluženosti nezvládl. Ale asi si člověk musí zvyknout.

1 hlas

..moje paní nikdy nemusela chodit do práce...

1 hlas

..jo a v květnu kolauduji nový barák ..samozřejmě na dluh...

1 hlas

Jsi prostě borec, jestli neuspěje Babiš, tak ty na jeho místo.

3 hlasy

Mlj blízký příbuzný je hasičv Brně, a tak z první ruky vím, jak to pěkně "odsrali". Jeho reálný příjem se za uplynulé tři roky snížil zhruba o 10 procent a aby uživil rodinu, dělá načerno nejrůznější fušky, i když jim to zakazují. Tihle chlapi si takové zacházení opravdu nezaslouží.

12 hlasů

Reálný příjem se snížil všem. Kolik má plat?

4 hlasy

I vaše domácnost žije na úvěr? Na mzdy se musí někde vydělat. Státní režie placená z daní je stále vyšší a dražší a dělat ve výrobní sféře už skoro nikdo nechce. Agrofert to neutáhne a tak šéf nepřidá.

2 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov