Hlavní strana > Domácí > Politika
ODS chce odchod Peciny. Dělá příliš změn
01.10.2009 13:09 Aktualizováno 02.10. 07:12
Náměstek ministra vnitra Zdeněk Zajíček končí. Vadí mu především okleštění a rozdělení pravomocí. ODS reagovala jednoznačně: Ministr Martin Pecina má z funkce odejít.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Radka
02.10.2009 08:49
neregistrovaný
Nestačím se divit, co je konstrukcí a dohadů kvůli takové pitomině. ODS chce odchod Peciny, to je její právo. Zrovna tak bylo právo ČSSD chtít odchod jiných ministrů. Tady se to opravdu hemží demokraty - na jiný názor se reaguje vztekle a vulgárně, popř. se hned oponent obviní z trestné činnosti.
21 hlasů
Dalibor
02.10.2009 09:12
neregistrovaný
Radko, Radko, je vidět, že politiku v ČR buď nesledujete nebo sledujete, ale jen s růžovými brýlemi nebo z letadla.
36 hlasů
Radka
02.10.2009 10:29
neregistrovaný
Dalibore, fajn, a co jsou vám ty vaše bystrozraké brýle platné? Politici žvaněj, protože to volič miluje. Voliči potom žvaněj na diskusních fórech. Kdyby se jim na ty kecy voliči vykašlali, tak by politici možná míň žvanili a víc toho pro republiku udělali.
26 hlasů
Dalibor
02.10.2009 10:37
neregistrovaný
Radko, stěžujete si na "žvanění" politiků a voličů. Ale určitě víte, že činům obvykle předcházejí myšlenky a slova. A tedy po konkrétních slovech následují konkrétní činy - a slova a činy politiků jsou velmi podstatné pro život všech lidí ve státě. Jak je i podle vašeho příspěvku vidět, uvědomujete si důležitost diskuze - jinak byste sem nic nepřipsala. A aby poltici dělali pro stát nejen co nejvíce, ale také co NEJLÉPE, je nezbytná také zevrubná diskuze.
26 hlasů
Jana I
02.10.2009 07:56
neregistrovaný
Pecina zřejmě někomu šlape na kuří oko.Zajíček už jenom odvedl špinavou práci,aby ODS měla nějaký důvod volat po Pecinově odvolání.Věřím tomu,že Zajíčka už někde čeká slíbená trafika.
38 hlasů
To Jana I
02.10.2009 12:38
neregistrovaný
Každý, kdo viděl včera večer naprosté bláboly pana Peciny v Událostech (např. archivní správa nemá s e-governementem nic společného) se jen utvrdil v tom, že tento socanský profesionální úředník o ministerstvu vnitra ví kulový, což on ostatně při svém nástupu sám přiznal. A těch čistek v policii i na ministerstvu už je nějak moc, na to že je to jen úředník a o vnitru nic neví.
25 hlasů
to ToJana
02.10.2009 15:52
neregistrovaný
máte asi jiné uši, slyší co chtějí
31 hlasů
Adam
02.10.2009 00:57
neregistrovaný
Netahejte do toho politiku a volejte po pravdě a spravedlnosti, jak to dělá ministr Pecina. To jsou ty pravé hodnoty, po kterých jsme před 20-i lety volali. Nebo jste již zapomněli?
Langer a ODS se bojí Peciny - co všechno objevil a s čím přijde příště - Možná to bude kauza o nadčlověku, který ovládá 1/2 vnitra a zároveň připravuje privatizaci České pošty
71 hlasů
Nastřelený vlas
02.10.2009 01:51
neregistrovaný
A co já, co si počnu, když nemám až takového Dalíka, mám snad jen utírat lajny a spravovat oka na těch svejch, jak říkáte, hodnotách nebo dokonce tam někde u mojí v sanatoriu? A ták jsme to měli (já, Mírkové, Markové velký i menší, Tomášové velký, menší i malý - a že nás je), pěkně vymyšlený a vychytaný, abychom, vlastně, aby byli všici tak nějak zdraví a sportovali a u toho ještě pojistili, aby byli všici tak nějak správně k pojištění vedeni nebo řízení říkali? Zkrátka je to v pytli, ty naše ideály, za který jsme se tak rvali a to jen díky takovým Kla usům, Paróbkům, Drátům, Prcinům, Zemanům - vlastně ten ne, ten nám to říkal
30 hlasů
Národ
02.10.2009 00:44
neregistrovaný
Pecino, držíme palce!!!
46 hlasů
Lid
02.10.2009 12:40
neregistrovaný
My ne, my chceme normální ministerstvo a ne oranžovou šaškárnu s cílem všechny vyházet a všechno zrušit, jen aby to nebylo náhodou stejné jako za ODS. Kdo to bude platit?
40 hlasů
Občan
03.10.2009 13:50
neregistrovaný
Lído, my nechceme modrou šaškárnu , tak zklidni hormon a mluv za sebe.
24 hlasů
to Lid
02.10.2009 15:55
neregistrovaný
Pecina se děsně drží zpátky. To Langer zrovna po nástupu do funkce vyměnil šest ze 7 náměstků, ani nepočkal až ta jejich vláda dostane důvěru - tak tu nebreptej hlouposti
23 hlasů
to Liďo
02.10.2009 15:51
neregistrovaný
doufám, že jsi omezen co nejvíce v pozitivním náhledu na ty fakticky a ne jen tlučhubně vyvedené modré služebny PČR a kdo to platil, tak to snad uhodneš i sám
27 hlasů
Ti lid
02.10.2009 15:13
neregistrovaný
Šaškárna to byla s Langerem, nebo spíš mafie!
22 hlasů
muhehe
01.10.2009 23:48
neregistrovaný
je to ale zajímavé počtení 300/2008 Sb........monopol pro Českou poštu, do dokumentů vám může nahlédnout skoro každý, i pekař z vesnice pěkně zasedne k PC........když jde člověk na úřad, jednotlivé odbory spolu nejsou elektronicky propojeny, nemají stejnou databázi ani v rámci jednoho úřadu ve městě, člověk jako debil musí nahlásit změnu trvalého bydliště na všech odborech solo....i sami úředníci to komentují, že by pak šéfové neměli ospravedlnění pro šéfovské posty, Zajíčku a Langře vám nejde o zlepšení služeb pro lidi vám jde o koncentraci zakázek pro kámoše
66 hlasů
Adam
02.10.2009 00:46
neregistrovaný
Je to názor někoho zasvěceného, ale těch kauz je více a Pecina je postupně objevuje, proto se stává pro Langra a ODS nepohodlný. Někdo by se měl zajímat i o již zapomenuté konto Sudent z roku 1989 a jehož osud je neznámý, hlavně o to, kdo konto měl ve správě
40 hlasů
RAVI
01.10.2009 22:58
neregistrovaný
JJ, kdyz delali zmeny ministri urednicke vlady nominovani za ODS, vse bylo v poradku ... nj ODS najednou zjistila, ze ani pul roku stara dohoda s CSSD nemusi znamenat vubec nic ... zavazali vladu nejakymi podminkami existence, ale nyni kdyz je jasne, ze vsichni posranci radeji budou do konce funkcniho obdobi pobirat plat, asi kvuli krizi :P, tak se zacina rozjizdet politicky boj .. to statu jiste pomuze, mozna vice nez janotuv zadluzovaci balicek ...
46 hlasů
K.
01.10.2009 22:53
neregistrovaný
Bravo Pecino. Vyčisti tu odeesáckou špínu a spláchni ji do kanálu. Většina národa ti drží palce.
63 hlasů
buhaha
01.10.2009 22:48
neregistrovaný
To je řevu , to je řevu . A Pecina pro ODS je horší než Godzila a to jenom proto , že čistí Langrův chlívek a jeho informátory posílá k pořádné práci - holt nechce z ních mít žalobníčky na nesprávné adresy. To jistě současné vedení ODS přímo nasírá . Ale to je také vše na co se zmůžou , že ?
67 hlasů
mafiánské íčko
01.10.2009 21:16
neregistrovaný
kdybych byl členem zločinecké organizace
udělal bych s policií přesně to co udělal Langer
1.zlikvidoval finanční policii - to kritizovala EU
2.rozprášil protikorupční útvary-tím vyhrožoval vyšetřovatelům Krejčíř Langer to jen realizoval
3.veškeré vedoucí posty na policii obsadil svými kámoši a konfidenty pracujícími pro stranu (stejně tak to provedli na ministerstvu,na krajích a v městech)
4.vyšetřovatelé musí všechny podezřelé z trestné činnosti nahlásit Praze a tam to musí schválit-takže konfidenti pracující pro stranu mají přesný přehled kdo z jejích sponzorů je v ohrožení.a koho vyšetřování zastaví už v zárodku.
5.dosadili svoje konfidenty na vedoucí místa tajných služeb.
lidi z ODS nejsou žádní hlupáci.ti dobře vědí jak ovládnout a dojit stát,jen namátkou si připomenme švýcarské konto ODS ,a koeficient výpalného pro ODS od podnikatelů za vyhrané nadhodnocené zakázky
jenže topomafie je prolezlá do státní správy,do státního zastupitelství ,do policie,
a má moc ovládat masmedia v čr
a tím nachytá zase spoustu ovcí
82 hlasů
Hrach
01.10.2009 23:14
neregistrovaný
Hysterické vystoupení ODS a potažmo pana Langera v ČT24 ukazuje buď, že si dosud nezvykli, že vláda byť úřednická, není loutkou ODS, nebo skutečně je něco ve skříni a někdo se bojí jejího otevření.To je rozdíl reakce ODS a ČSSD. Nařčení, že Pecina je řízen ČSSD asi není pravda, pravda je, že ČSSD na zjevné akce ministrů navržených ODS-personální zemětřesení na ministerstvu spravedlnosti, nebo urychlené sloučení zdr.pojišťoven nijak hystericky nereagovala.Kdo asi bourá pískoviště?
53 hlasů
Grep
01.10.2009 20:40
neregistrovaný
Ha, ha! Jak se nám tu socíšci pěkně rozepsali - no radost pohledět. Mně stačilo přečíst cca 6 příspěvků a mám dost. :)) Jako když mezi děti přijde pan ODS a rozboří jim všechny hrady na pískovišti. :)))
32 hlasů
Molly
02.10.2009 08:13
neregistrovaný
Ty budeš určitě modrý Miki!!
31 hlasů
Bára
01.10.2009 23:14
neregistrovaný
Bohužel, nechápu Vaši radost z vybraného příměru a to ani na začátku, natož nakonci, jste fakt dospělý a pokud ano, tak normální člověk, s tím příměrem, který Vás tak pobavil. Zkuste si to raděj ještě jednou přečíst (mezi děti příjde pán a rozboží jim všechny hrady na pískovišti!) - můžete být vůbec volič?
37 hlasů
Grep
02.10.2009 16:28
neregistrovaný
Milá Báro, je mi líto, že jste to napoprve nepochopila. Prve je třeba si uvědomit, že se příspěvek nedá chápat doslovně. Pan ODS.. byla metafora, když někdo někomu boří hrad z písku - jedná se o ustálené sloví rčení a celé to chápejte spíš s rezervou, když s tím máte takový problém.
17 hlasů
čtenář
02.10.2009 16:47
neregistrovaný
Čím víc to rozmazáváš, tím víc to smrdí. Zkrátka, sděluješ nám, že není třeba Tě brát až tak vážně. I když, ta zvolená metafora, tak ta, domnívám se, na Tebe také dost prozradila.
19 hlasů
Tomáš.B
01.10.2009 20:43
neregistrovaný
Tak jenom pro upřesnění nejsem volič Ani ČSSD a ani KSČ bohužel jsem volil ODS píšu volil protože tak dementní už nebudu.A pokud se Íčko a Tupolánek nemají čeho bát proč tolik povyku????
67 hlasů
Honza
01.10.2009 23:46
neregistrovaný
Tomáši nechápu jak jsi je mohl volit. Já jsem je volil za předsednictví toho synáčka z KSČ rodiny na začátku 90 let. Od té doby se každé ráno fackuju a pak teprve sednu k snídani.
39 hlasů
Grep
01.10.2009 20:51
neregistrovaný
To jsem rád, že nejsi dementní, děkuji za informaci a bezmezně jí věřím. Sice nevím proč tedy reaguješ, když jsem si rýpl do voličů KSČSSD a neobhajoval jsem ODS.., no nevadí. A proč tolik povyku? No protože tahle vláda má být úřednická a ne politická, jestli se to tobě náhodou nedoneslo.
21 hlasů
mafiánské íčko
01.10.2009 21:19
neregistrovaný
no voliči ODS-Nsdap-TOp ,vláda je politická ,většina náměstnů zločinecké topolánkovy vlády zůstala ,zdravotní zdeformy probíhají dál pod vedením Šnajdra ,A balíček ždímá lidi a firmám snižuje daně - a o tom jak mafiánským bossem placené íčko zlikvidovalo policii a obsadilo ji svými konfidenty ani nemluvě - stát je potřeba očistit od ODs dosazených zločinců
65 hlasů
Vy jste
02.10.2009 12:45
neregistrovaný
ale slušný psychopat, pane, stihomam v plné verzi,
44 hlasů
Grep
01.10.2009 21:29
neregistrovaný
Jo, taky vidím, že máš o všem výborný přehled a vytříbený názor. Dobrou noc!
19 hlasů
Myrek
01.10.2009 21:19
neregistrovaný
Modrý komouš na obzoru.
47 hlasů
Pecino, drž se!!!
01.10.2009 20:19
neregistrovaný
ODS je strachy pos...á, co se na ni vyvalí. To je teda legrace! Pecino vybal Krakatici!
68 hlasů
Vaca
01.10.2009 20:09
neregistrovaný
Pecina opravuje svinstvo, které po sobě zanechal Íčko Langer a proto se mafiánská ODS snaží.
107 hlasů
Grep
01.10.2009 19:40
neregistrovaný
Diana jako vždycky nesklamala. ta se vážně nikdy nenaučí česky. nevycházím s úžasu, jak jí a jejímu milovanému Paroubkovy může vůbec někdo klikat.
22 hlasů
Jim
02.10.2009 19:29
neregistrovaný
Jen jestli se za Dianu, modrý blbe neskrýváš ty, abyses mohl tady vybrečet přes modré téma Paroubek.
46 hlasů
Pr(u)dič
02.10.2009 08:27
neregistrovaný
To je fajn, když hlupák poučuje jiné, co ? "nesklamala" a "milovanému Paroubkovy", to je učivo tak ze čtvrté obecné a tam by to bylo špatně !
32 hlasů
Grep
02.10.2009 16:30
neregistrovaný
Prdiči, plagiátor mého nicku se ti určitě směje jak jsi mu na to skočil.;
18 hlasů
Íčko Toskánsko
01.10.2009 21:21
neregistrovaný
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
to Grep
01.10.2009 19:51
neregistrovaný
nojo modrý spisovatel, kdy se vy odésáci naučíte češtinu, to je ale hanba, tfuj tfuj
50 hlasů
Grep
01.10.2009 20:22
neregistrovaný
No jo, a kdy ty soudruhu se naučíš používat rozum? Zvlášť když se tady tak kradou nicky, tak by tvůj zdravý selský rozum (tedy pokud ho máš) mohl před těmito transparentními pindy varovat.
43 hlasů
Mirek
01.10.2009 23:22
neregistrovaný
Ježíš, oprav si to, proboha, místo toho cmrchtání to raděj napiš znovu, ať je pokoj. Jak pak máme obhájit to naše standardní vysoké IQ, když to tak z prasíš, v emeno
57 hlasů
Ty nemáš čistý svědomí
01.10.2009 21:26
neregistrovaný
Sám jseš soudruh se svým Myrkem lampasákem a Íčkem svazákem. Za komunistů jsi byl určitě mezi rudou elitou a teď tu chceš ty modrý jelito kádrovat.
47 hlasů
to Proč
02.10.2009 16:12
neregistrovaný
Zřejmě od té doby, co se pokoušel diskutovat s vysokoiqspoluobčany tou jejich zvláštní řečí, ale Ti tu laťku nejen tak vysoko nastavili, ale doplnili ji ještě tzv. vejcohody. Tady ten "socan" jak říkáš, ověřil, že s tím proklamovaným vyšším IQ to není až tak pravda a tak neměl již tu potřebu opisovat
50 hlasů
Proč
02.10.2009 12:47
neregistrovaný
se ani jeden socan neumí chovaz slušně? Jen nadávky a arogance?
40 hlasů
Bob
01.10.2009 19:37
neregistrovaný
ODS je strachy bez sebe! Mysleli si, když vydírali ČSSD, že shodí vládu. To se jim nepovedlo, tak teď si ji musí shodit sami, nebo se na ně něco vyvalí. To bude rána.
66 hlasů
Grep
01.10.2009 20:23
neregistrovaný
Tobě to myšlení ale dneska jde. :)
43 hlasů
Modropták kradák
01.10.2009 21:28
neregistrovaný
Zato ty jsi se nějak zasekla modrá strako.
50 hlasů
Kubera
01.10.2009 19:24
neregistrovaný
Ukazuje se, že ODS a Topol s Langerem dostávají strach z kostlivců ve skříni a proto útočí na Pecinu. Když ministryně spravedlnosti dělala čistku, tak protože je reprezentant ODS, nic se neděje. V pojetí gremia a Topola s Langerem zvláště není totéž, když dva dělají totéž. Langer se chce zviditelnit, ale je to jen připomínka pro voliče na blahé časy, kdy pan Langer vyhrožoval využitím tajných služeb, kdy při prezidentské volbě chtěl dávat do lochu. Je to dobré tyto časy čistek v jeho režii připomenout.
Ukazuje se, že ODS by chtěla na vládě premiéra Fischera, aby byla skutečnou loutkovou vládou. Je zajímavé, že ČSSD takové manifestace nepořádala.
66 hlasů
Bodík
01.10.2009 18:28
neregistrovaný
Modrobolševici prostě musí dělat vlny za každou cenu. Jen se trochu zklidní situace, tak zase vyrukují buď s Kovářovou nebo se Zajíčkem. Jejich jediné krédo je škodit, škodit a zase škodit.
78 hlasů
tralala
01.10.2009 22:18
neregistrovaný
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
Grep
01.10.2009 20:32
neregistrovaný
Vklidu Bodíku, voliči. Modrobolševici škodí, no komu jinému než tvoji milované zprofanované ČSSD. Teď je to ještě v pohodě, nic nehrozí, šetři se spíš na to až ti ti modrobolševíci sníží dávky v nezaměstnanosti.
26 hlasů
Komárek
01.10.2009 21:34
neregistrovaný
Zprofanovaná lži tiskem jako MF ODS Dnes, Reflex, LN. To je jako když psalo Rudé právo za normalizace. Tak to tak nebude s ČSSD špatné, jak tady píšeš modrá trubko. .
49 hlasů
To Komárek
02.10.2009 12:57
neregistrovaný
A jak pak soudruh ví, že všichni ostatní lžou? Že by byl soudruh vševěd? Nebo jen, jako je u ČSSD obvyklé, hází špínu bez argumentů.
45 hlasů
Kubice
02.10.2009 19:37
neregistrovaný
To Komárku, to přeci víš ty nejlépe, tak se nepřetvařuj. O házení špíny bez argumentů by ODS a výše uvedená periodika mohla vyprávět.
14 hlasů
Jen tak dál pane Pecina
01.10.2009 18:27
neregistrovaný
Když sekta ODS chce odvolat Pecinu, to znamená , že Pecina je výborný ministr .
98 hlasů
kodl
01.10.2009 17:49
neregistrovaný
Všechno mi to připadá tak,že Mrázek něco na modrý papaláše věděl a vydíral a proto musel umřít,
88 hlasů
Tonda
01.10.2009 17:31
neregistrovaný
Pecina Zajíčka nevyhodil, upřesnil jeho kompetence, Zajíček odešel sám. Tak proč taková hysterie ODS? Je to zcela nepřiměřená reakce a její motivy jsou zřejmě jiné. Ostatně tato vláda možná ani nezůstane do voleb celá tak jak byla narychlo slepena, někteří členové jsou zralí na odchod již nyní, např. ministryně Kolářová. Nikdo také nevyvolával v soc.dem hysterie, když odvolala náměstka.
96 hlasů
MK
01.10.2009 17:17
neregistrovaný
Náměstek ministra vnitra Zdeněk Zajíček navíc na svou funkci rezignoval sám, což jen potvrzuje účelovost jednání ODS, které je ve svém důsledku útokem na vládu Jana Fischera jako takovou.
S ohledem na stav některých projektů, které měl bývalý náměstek Zajíček na ministerstvu na starost, a které byly nejen špatně nastaveny, ale jsou především podezřele drahé, je jeho rezignace možná i útěkem od odpovědnosti.
ČSSD má také zásadní problémy s obsazením některých resortů a rozhodnutími, které činí někteří ministři nominovaní ODS, avšak v zájmu stability země nepodléháme hysterii a chováme se odpovědně. Připomínám také, že personální obsazení ministerstev a dalších organizací odpovídá půdorysu již bývalé vlády Mirka Topolánka a v případě osoby Zdeňka Zajíčka se navíc jedná primárně o politika ODS, nikoliv nestranického odborníka. Je to tedy opět ODS, kdo tuto banální záležitost zásadním způsobem politizuje.
Vyzývám proto ODS, aby od torpédování vlády Jana Fischera upustila. Je zřejmé, že někteří lidé v čele s bývalým ministrem vnitra Ivanem Langerem, který je znám pod svojí mafiánskou přezdívkou „Íčko“, mají z počínání ministra Peciny obavy, neboť jejich působení v resortu vnitra je velmi sporné, avšak ODS by si měla uvědomit své priority. Již jednou ODS vyměnila zájmy státu, a to během českého předsednictví EU, za lidi spojené s Ivanem Langerem. Domnívám se, že by ODS neměla opakovat stejnou chybu.
100 hlasů
Tomáš.B
01.10.2009 17:12
neregistrovaný
Topolánek a Íčko mají strach!!!proč asi ??????
69 hlasů
Zoran
01.10.2009 17:03
neregistrovaný
Celá ODS by měla být postavena mimo zákon. Jeden větší parazit jak druhý. Klaus věděl, proč z té všivárny utekl.
ODS - Odnož Dělnické strany
116 hlasů
Bohužel
02.10.2009 10:44
neregistrovaný
Václav Klaus má na tom také svůj velký podíl, když řekl, že nezná špinavé peníze, a tak upřednostnil podnikání před dodržováním právních a morálních norem !!!
21 hlasů
Bohužel
02.10.2009 10:47
neregistrovaný
Doplňuji své předchozí vyjádření: ...upřednostnil amorální a podrazácké nezpůsoby v podnikání ...
19 hlasů
Zajíček
01.10.2009 16:56
neregistrovaný
Já chtěl dělat práci pořádně, ale Langer mi to neumožnil. Pořád říkal, jseš Odeesák, tak musíš poslouchat velkého fíhrera a mě.
74 hlasů
Karlík
01.10.2009 16:51
neregistrovaný
Hoši z ODS s-rou strachy, co se na ně provalí. Ivánek se bojí mrtvého Mrázka a Topol co se provalí za všivárny s Dalíkem. Hoši, na každého jednou dojde. Mějte trpělivost. Pane Pecino, držím palce.
121 hlasů
1
01.10.2009 16:45
neregistrovaný
Pořád čekám na druhou vlnu Toskánska, kdy už to konečně Randák rozbalí????
89 hlasů
cibule
01.10.2009 16:13
neregistrovaný
Je vidět, že mají modří hoši vážné důvody mít z Peciny obavy. Pan "Íčko", organizátor zbytečných, nákladných spanilých jízd nových policejních vozů křížem krážem republikou a především totální likvidátor finanční policie a dalších důležitých složek PČR, "obhájce zájmů českého podnikání" v režii mafiána Mrázka a autor velmi pozoruhodných výroků při volbě prezidenta republiky má největší právo tak akorát držet ústa.
145 hlasů
Ťuhýk
01.10.2009 16:04
neregistrovaný
Netušil jsem, že na MV Pecina Zajocha stále má. Už dávno měl odejít. A jen tak mimochodem, schránky nepřipravuje Zajoch, ale jeho podřízení. On je pouze dobře placen za nulovou práci, špehování a donášení pro ODS. A pokud chce Mirek SuperShit mluvit o kompetentnosti - tu jsme viděli při jeho řízení Evropy. A jen tak mimochodem - co si ODS zaslouží za podvod při plnění dohodnutých opatření při sestavování úřednické vlady? Dohody se mají plnit ! (Říman).
100 hlasů
ha
01.10.2009 15:37
neregistrovaný
ICKO a TOPOL-DALIK MAFIE MA STRACH?
121 hlasů
Jiří
01.10.2009 15:21
neregistrovaný
Ministr Pecina byl šéfem Nejvyššího kontrolního úřadu.Má tedy moc dobrý přehled.Tyhlety modré kejhající husy se samozřejmě třesou strachy.
101 hlasů
užseperou
01.10.2009 15:15
neregistrovaný
Boj mezi ODS a ČSSD. Střední vrstva to zacáluje.Utahněte si opasky a držte čepice jedeme z kopce. Průměr v pase bude 40cm-budeme národ modelů a modelek.
21 hlasů
rasík
01.10.2009 15:07
neregistrovaný
rasík
01.10.2009 15:09
neregistrovaný
kdo si ještě pamatuje, jak r. 2006 odvolal Langer 6 ze 7 náměstků MV, dávno před tím, než byla Topolánkově vládě vyslovena důvěra?
108 hlasů
Ja
01.10.2009 15:00
neregistrovaný
Icko, Tupodalik, modrobolsevici, atd. Stale stejne socankovske blaboly. Uz byste, pitomecci, mohli prijit s necim jinym. Tyhle vase pokusy o urazky jsou maximalne k smichu. :) Ale faktem je, ze od mysli, dost primitivnich na to, aby se nechaly koupit za 30Kc, se zadna velka invence cekat neda. :)
24 hlasů
Hans
01.10.2009 18:30
neregistrovaný
Proč chytrá ODS nepřeplatí? Proč krade v miliardách, podporuje vydirání a lobismus, beztrestnost bohatých všiváků, justiční mafii atd. a nepokusí si získat voliče poctivostí, bezúplatností, likvidací justiční mafie, auditem činnosti Řebíčka a Langra na ministerstvech atd? Proč jenom štěkají nesmysly, z kterých se každý směje, dokud nepoužije přímo vulgární výraz, když si ještě vzpomene, koho ODS protlačila pomocí podvodů na místo prezidenta?
60 hlasů
Ty
01.10.2009 15:11
neregistrovaný
...zapomněl jste na radar a americké okupanty :-D Nerozčilujte se, to je pár pošuků co se nudí v práci...kdo by měl skutečně rád Paroubka :-D
57 hlasů
Myrek první stopořený
01.10.2009 18:34
neregistrovaný
Ono nejde o to mít někoho rád, ale o to jak se zbavit toho modrého mafiánského svinstva.
75 hlasů
Já se chci
02.10.2009 14:52
neregistrovaný
zbavit Paroubka a jeho mafiánských nohsledů bez vlastního rozumu.
46 hlasů
Utopie
02.10.2009 19:43
neregistrovaný
To je jen tvůj modrý sen Langře.
18 hlasů
Tak to se pozná
02.10.2009 16:17
neregistrovaný
a jen čekej ..... ale ten se již asi nedostaví, ale čekat můžeš samozřejmě dál
23 hlasů
užseperou
01.10.2009 15:18
neregistrovaný
Paroubka má ráda DIANA alias Anna proletářka dle jejich komentářů.
45 hlasů
a
02.10.2009 16:56
neregistrovaný
Topolánka s íčkem třeba david s Grepem a takový poťouchlý a jednoduchý tralala, za jednoduchého pokřiku "užseperou", nedočkavě za bukem přihlíží a přihazuje i když to na první čtení vypadá, že ho již nějaké to polínko někdy trefilo a to fest
42 hlasů
Kocourkov
01.10.2009 14:38
neregistrovaný
Mafiana Langera se budem ptat, jak to delat.
98 hlasů
Bláža
01.10.2009 14:28
neregistrovaný
Pane Pecina, držím Vám palce a nedejte se zastrašit. Jste první slušný ministr vnitra za posledních 20 let.
134 hlasů
Milá Blážo,
02.10.2009 14:58
neregistrovaný
na rozdíl od Vás ministerstvo znám. Pan Pecina o něm nic neví a plácá veřejně úplné blbosti. Na to, aby byl ministrem, oranžová knížka nestačí, i když si ji zatím "pozastavil".
45 hlasů
Pane Langr
02.10.2009 16:23
neregistrovaný
již jste dokázal, jenže na to, aby PČR fakt fungovala fakt nestačí nabarvit jen služebny podle stranické knížky pana ministra, i když byl o tom přesvědčen a "přesvědčoval" i podřízené
49 hlasů
david
01.10.2009 17:28
neregistrovaný
A na základě čeho tak míníte?Nebo je to jen osudová sexuální přitažlivost?
48 hlasů
jó
02.10.2009 16:34
neregistrovaný
fakt obraťme list k tématu, které tak nějak prvoplánově davida osudově přitahuje a vše ostatní bude nad jeho rozlyšovací schopnosti. A proto více davidů do diskuzí - budou zaměřeny na sex, jako hlavní téma, protože vše jiné je nepodstatné
43 hlasů
Czech Point
01.10.2009 15:02
neregistrovaný
Je to fakt sympaťák. Skoro jako Paroubek :-D
24 hlasů
Priority modrých trubek
01.10.2009 18:37
neregistrovaný
Proto taky volíte Mirka, moc chytrosti sice nepobral, vedl to tady od desíti ke třem, ale vám stačí, že je sympaťák.
79 hlasů
Panďourek
02.10.2009 15:00
neregistrovaný
moc chytrosti nepobral, vedl to tady spíš od mínus desíti do mínus nekonečno a navíc je to naprosto nesympatický arogantní papaláš.
42 hlasů
Hans
01.10.2009 18:33
neregistrovaný
Myslím, že Langr sype bobky, kudy chodí. Jen čeká na správný moment, kdy zdrhne ven, aby nešel do báně.
72 hlasů
Dana
01.10.2009 15:20
neregistrovaný
Ha
01.10.2009 18:39
neregistrovaný
Tak jó, sexy bláno.
57 hlasů
david
01.10.2009 14:25
neregistrovaný
Myslím, že Íčko nebude mít teď příliš klidné spaní.
93 hlasů
xy
01.10.2009 14:15
neregistrovaný
Na vlastní kůži: Ten pán na rozdíl od jiných v ODS má pěkné vystupování. Ale: StB proti jeho metodám (znám jen uvnitř ODS, tj. "na vlastní"!) byla břídil! Tak ať jde! Pozn. Pikantní je, že jednu dobu se zabýval tím, jak odbyrokratizovat, zatímco jako ředitel Magistrátu HMP zabyrokratizoval k udušení (kdyby se akceptovalo, došlo by k ochromení! Též systém denunciací a donášení byl dokonalý!), aby se nikdy nic nedohledalo!
35 hlasů
Pr(u)dič
01.10.2009 14:12
neregistrovaný
Když Langer "reorganizoval" na vnitru všechno co šlo, tak to bylo v pořádku ? Vy, modří ptáci, musíte mít z toho Peciny opravdu strach, co na vás zase vytáhne, co !
172 hlasů
Diana
01.10.2009 14:09
neregistrovaný
Je vidět, že pan Pecina je výborným ministrem, který tu modrotunelářskou sebranku odstaví od koryta a nechá pozavírat. Volím ČSSD, volím pana Ing. Jiřího Paroubka, který mislí na obyčejné lidi.
90 hlasů
Indiana Jones
01.10.2009 14:58
neregistrovaný
Nejlepší ministr vnitra by byl starej Kočka ! Ten myslí na všechno...
33 hlasů
Jan
01.10.2009 18:41
neregistrovaný
To je ten milenec politické matrace Talmanové a otec jejího Nikolase, jo pardon to byl Ďuričko, ten sedí, Kočka byl jen sponozor ODS!
83 hlasů
To Jan
02.10.2009 15:03
neregistrovaný
Jste naprosto nechutný blbec.
41 hlasů
Jan
01.10.2009 18:41
neregistrovaný
To je ten milenec politické matrace Talmanové a otec jejího Nikolase, jo pardon to byl Ďuričko, ten sedí, Kočka byl jen sponozor ODS!
36 hlasů
ntj
01.10.2009 15:14
neregistrovaný
myslím, že lepší by byl člen ODS Milan Nedvědil, radní v MČ Dolní Počernice, který je místopředsedou představenstva Kočkovy společnosti Prostor,tato společnost pracovala pro pány Langera a Gandaloviče (http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=631491)
58 hlasů
Princ Charles
01.10.2009 14:56
neregistrovaný
Já volím superkomisaře Špidlu :-D
41 hlasů
Jan
01.10.2009 13:52
neregistrovaný
Íčko a Tupodalíkovská mafie musí mít velký strach z odhalení průšvihů a zlodějen co tam napáchali. Vždyť Íčko, který totálně policii rozložil a zlikvidoval protikorupční útvary, vyházel všechny schopné policajty a nahradil je svou mafií, může jen mlčet!
160 hlasů
Lesák
02.10.2009 10:49
neregistrovaný
Souhlasím, že svědomí vede Íčko k preventivnímu útoku. Na vnitru je situace o to vážnější, že jeho hospodaření jako majitele tam asi zanechalo moc stop a on se obává, že třeba odborníci na to příjdou. Proto to zděšení z Komorouse, který musí vidět víc.Langer dříve vyhrožoval tajnými službami, dáním do lochu a teď by chtěl ministra Pecinu likvidovat. Na zlo by bylo třeba reagovat a nepřijímat kompromisy.Pane Pecino, držím Vám palce.
52 hlasů
Komtur
01.10.2009 13:43
neregistrovaný
Celá ODS by měla jako jeden muž předstoupit před občany České republiky a pokorně požádat o prominutí, že ještě zcela nedávno usilovala o okupační zachvácení části českého území americkým vojskem a s přehledem kašlala na to, že s tím většina veřejnosti nesouhlasí. Pakliže se modrobolševik z ODS za toto vlastizrádné chování neomluví, měl by být bojkotován.
181 hlasů
A.C.A.B.
01.10.2009 19:12
neregistrovaný
Styska se ti po rudych okupantech?
24 hlasů
david
01.10.2009 17:21
neregistrovaný
Ty komoušskej pablbe,radši budu mít americkou raketu na zahradě,než rusáky 100 kilometrů od baráku.Největší sranda je že ten Váš huráodpor proti americkému radaru financuje Ruská tajná služba Vy pitomci.
50 hlasů
člověk
01.10.2009 18:02
neregistrovaný
Davide, když dojdou argumenty, nastoupí urážky. Zkrátka kde modro, tam sposto.
59 hlasů
Zázrak není možný
01.10.2009 23:30
neregistrovaný
Od modrých opic se slušnosti nedočkáš, proto jsou to modrý křupanský opice.
38 hlasů
Oranžády
02.10.2009 12:35
neregistrovaný
vyrobí průser a pak ho odpovědně řeší. A ještě jsou u toho sprostí a nevychovaní.
44 hlasů
monte christo
01.10.2009 13:36
neregistrovaný
Myslím si, že se Pecina unáhlil. Jestli je resp. byl pan Zajíček odpovědný za projekt datových schránek, tak dle mého názoru mohl pan Pecina ještě chvíli posečkat. Ten projekt může totiž skončit velikou blamáží. Alespoň to jsou názory renomovaných ajtíků, které lze na Internetu bez problémů nalézt.
37 hlasů
muhehe
01.10.2009 14:03
neregistrovaný
monte christo, ta blamáž je dost pravděpodobná, jen to zase bude zaluxováno pod koberec, jen ta nařízená doba uchovávání dat v elektronické podobě, kdo z poslanců to schválil evidentně pracuje se sčotem a ne s elektronikou ;-(((......
78 hlasů
monte christo
01.10.2009 14:27
neregistrovaný
Dále zpětná nemožnost prokázání časové platnosti certifikátu, to povede jen ke zvyšení nákladů na konverzi dokumentů. Být českou poštou, která bude dokumernty za poplatek konvertovat, líbala bych Íčkovi i Zaj-íčkovi holej zadek
77 hlasů
muhehe
01.10.2009 13:35
neregistrovaný
to je pěkná zpráva, dobře ti tak Langře, datové schránky jsou jen budoucí monopol České pošty a špízování lidí a Czech pointy jen Potěmkinovy vesnice ač rozumem pravičák, to co jste vymysleli se Zajíčkem je podvod na lidi ;-( a ne zlepšení
126 hlasů
Dotaz
01.10.2009 15:09
neregistrovaný
Co Vám vadí konkrétně na Czech Pointu?
50 hlasů
muhehe
01.10.2009 23:05
neregistrovaný
tak si zajděte vytáhnout třeba výpis z trestního rejstříku na poštu a vemte si něco na čtení, radím něco na pár hodin spíš než minut a nenápadně držte manuál úřednici před očima, pokud jí tedy neklepne pepka ;-(, protože systém padá, lidé jsou neproškolení, on line ani náhodou dokonce ani s databází OS, zdá se vám to v pořádku?
53 hlasů
Myrda
01.10.2009 13:30
neregistrovaný
Milý pane Íčko, vaše kompetenci jsme zažili všichni a kdo četl kousek Krakatice, nediví se vůbec, upalujte za Dalíkem - spěšně !
185 hlasů
Novák
01.10.2009 15:07
neregistrovaný
Íčko by dal každého, kdo je s jeho postupem nespokojen do lochu.Je zde ukázka toho, že je stále víc nervozní. Kubiceho aféru včas načasoval před volbami a nic se neukazalo pravdivým. Teď se bojí nějakých vlastních kostlivců, které by mohl pan Pecina najít.Proto je nutné donutit vládu, aby pana Pecinu odvolala. To je demokratické řešení v duchu Topolánka a jeho boys.
88 hlasů
Krakatice
01.10.2009 15:07
neregistrovaný
Tak to s Dalíkem odjede 90 procent současných poslanců a politiků. Vždyť v tom nějak lítaj úplně všichni...
37 hlasů
poslanec Pružinec
01.10.2009 13:29
neregistrovaný
Prd - řach - švic !!!!
29 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Myrda (185 hlasů) 01.10.2009 13:30
Milý pane Íčko, vaše kompetenci jsme zažili všichni a kdo četl kousek...
Komtur (181 hlasů) 01.10.2009 13:43
Celá ODS by měla jako jeden muž předstoupit před občany České...
Pr(u)dič (172 hlasů) 01.10.2009 14:12
Když Langer "reorganizoval" na vnitru všechno co šlo, tak to bylo v...
Jan (160 hlasů) 01.10.2009 13:52
Íčko a Tupodalíkovská mafie musí mít velký strach z odhalení průšvihů...
cibule (145 hlasů) 01.10.2009 16:13
Je vidět, že mají modří hoši vážné důvody mít z Peciny obavy. Pan...