Hlavní strana > Domácí > Politika
Rozhovor
Prezident Zeman: Po pravici chci 101 ověřených podpisů
24.07.2013 21:32 Rozhovor
Prezident Miloš Zeman v minulých dnech jednal s parlamentními stranami o vládní situaci, stále však ještě nesděluje, jak přesně si budoucnost české politiky představuje. "Prezident má právo jmenovat premiérem kohokoli a ústava ho rozhodně nezavazuje k tomu, aby pro tohoto premiéra a jeho vládu měl předem zajištěnou sněmovní většinu," řekl v rozhovoru pro ČTK. I tak ale požaduje po představitelích padlé koalice 101 notářsky ověřených podpisů, chtějí-li být pověřeni případným druhým pokusem na sestavení vlády.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Bořivoj Pauk
25.07.2013 11:36
Pauk
Neměl by soudruh Miloš Buran předložit posudek soudního psychiatra, že je svéprávný ???
Tanečky šamanských zemanovských politiků kolem větší adresnosti politického systému:
Miloš Zeman např. navrhuje přímou volbu poslanců - bez zpětné vazby - a navíc ve velkém počtu drobných obvodů, takže brzy bude poslance volit jen jeho vlastní rodina. Podobně je to s populistickým fondem pro snížení státního dluhu. Jen blázen nebo cynický populista by do něj přispíval. V adresném a zpětnovazebním systému, může každý zmocnitel (volič), který se dostane do vlastního individuálního debetu (nikoli dnešního 160 ti tisícového) ale dejme tomu několikakorunového - může si vybrat mezi možností vyčkat "ve vyloučení z voleb" do té doby, až schopnější spoluobčané státní pokladnu doplní i za něj - nebo z vlastní kapsy svůj konkrétní dluh státu vyrovnat a tím okamžitě opustit "trestnou lavici" a opět volit.
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
1 hlas
decvv drffg
25.07.2013 10:48
comso
sportovní sázení, spolehlivé info
www.cames.iprostor.cz
0 hlasů
Petr Dvořák
25.07.2013 10:42
gogan
Pane jo, ten mamlas si za chvíli snad začne onikat.
4 hlasy
Marie Metelková
25.07.2013 10:40
maryfox
Co si asi vymyslí gosudar po další lahvičce slivovice? Otisky prstů, nebo testy DNA?
6 hlasů
petr petr
25.07.2013 09:10
sa58
A co udělá Džambulka Píková ?
1 hlas
Hana Há
25.07.2013 12:43
Host
Prý se dere opět na místo ministra obrany. Bude s ní ještě veselo.
2 hlasy
Ján Sysel
25.07.2013 08:51
Sysel
Nemáte argumenty?? To Vaše slut má co vyprávět. Ať řekne o vztahu ze statistického úřadu se svým nadřízeným !! Kdopak mu asi zničil manželství, já snad? Já tam totiž pracoval!!
4 hlasy
Vlasta Smutná
25.07.2013 10:12
smutny
Pane cikáne, je potěšující jestli pracujete. Práce šlechtí, ale proto pracujte usilovněji.
7 hlasů
Karel Dvořák
25.07.2013 11:14
Kaja
Á Puta snesla další vejce.
3 hlasy
Vlasta Smutná
25.07.2013 11:19
smutny
Pan "intelygent" se zase ozývá. Napíšete také něco jiného, nebo jste se zasekl na tomto?
2 hlasy
Ján Sysel
25.07.2013 08:34
Sysel
Pavle Kmoníčku a další modroprdelníci co přichází o koryta. Dnes Vám PAN Zeman vyhází dalších 20-30 velvyslanců. To bude řevu o demokracii. Myslíte si, že Vám národ věří?
4 hlasy
Hana Há
25.07.2013 12:42
Host
Národ jim nevěří už dávno, prý ještě nějakých 9-10%. Ale není pan Kmoníček poradcem prezidenta? Nespletl jste si jméno, aby se tu nenapadal sušný člověk? Těch kreatur, které si zaslouží kritiku je více než dost.
1 hlas
Karel Dopil
25.07.2013 10:46
KarelD
tu kreaturu nazyvat Panem je urazka vsech panu.. zeman je tak maximalne tvor
4 hlasy
Baryk Baryk
25.07.2013 10:10
Baryk
Angličan by nikdy nenapsal před Zemanem PAN. Kokot pokaždé...
10 hlasů
Ján Sysel
25.07.2013 08:22
Sysel
V KSČ jsem nebyl. Pocházím z Anglie. Tam by jste Vy a ta slut byla už dávno ve vězení za porušení principů demokracie.
4 hlasy
Baryk Baryk
25.07.2013 10:08
Baryk
Ten britský zdvořilostní jemnocit a ostrovní důstojnost, to se hned pozná anglický původ. Kam se hrabe Bitner!
7 hlasů
Viktor Racek
25.07.2013 10:30
xviktor
Ján ovšem nemáááá talent:-)
4 hlasy
Jacques Clouseau
25.07.2013 08:20
Komisar
Kterak Zeman bojoval proti organizovanému zločinu:
Příslušník protiteroristického odboru Bezpečnostní informační služby (BIS) Roman Hrubant dostal v roce 1997 od tehdejšího ředitele BIS Karla Vulterina přísně tajný úkol. Měl vypátrat, kdo zevnitř BIS vynáší tajné dokumenty sociálním demokratům.
Hrubant dospěl k závěru, že minimálně čtyři vlivní důstojníci BIS předávají politikům ČSSD citlivá data. Měl i podezření, že příslušníci tajné služby pomáhali některým sociálním demokratům nezákonně shánět peníze. Osoby, které Hrubant označil, zastávaly později vysoké funkce ve vedení Národního bezpečnostního úřadu (NBÚ) a v civilní rozvědce. Podle Hrubanta informace vynášel z BIS Tomáš Kadlec (pozdější šéf NBÚ), Martin Hejl (bezpečnostní ředitel úřadu), Ivan Tříska (pracovník NBÚ) a Petr Zeman (šéf rozvědky). Příjemcem informací byl údajně Jaroslav Bašta (ČSSD), v letech 1998 až 2000 bývalý ministr bez portfeje.
Po nástupu ČSSD do vlády roku 1998 byla akce zastavena, aniž by byl kdokoli na základě Hrubantova pátrání potrestán. Hrubant byl 15. září 1999 zatčen a obviněn z rozsáhlé trestné činnosti. V říjnu byl obviněn z vydírání, zpronevěry, výtržnictví a leasingových podvodů, byl vzat do vazby a zproštěn výkonu služby. Ve vazbě strávil sedmnáct měsíců. Pražský městský soud ho v červenci 2002 zprostil obžaloby v plném rozsahu. Podle Hrubanta šlo o pomstu za to, že zjistil, odkud unikají z BIS informace do ČSSD.
7 hlasů
Petr Dvořák
25.07.2013 10:37
gogan
Díky, tohle mě úplně uniklo ...
3 hlasy
Jacques Clouseau
25.07.2013 11:30
Komisar
Vaší pečlkivé pozornosti ještě doporučuji Ing. Tomáše Kadlece, o kterém se téměř nemluví, přestože patří k první lize českých tunelářů, a to těch, co byli napojení na ČSSD.
Kadlec se po nástupu vlády Miloše Zemana stal odpovědným za budování a řízení a posléze byl přímo ředitelem NBÚ. Předmětem zájmu médií se stal zejména poté, co se veřejně zastal svého podřízeného z NBÚ Martina Hejla, který byl medializován kvůli svým kontaktům s Františkem Mrázkem, zavražděným v roce 2006, a poté, co byly zveřejněny informace o jeho vztazích s lobbistou Andrejem Surňakem. Kadlec sám poté otevřeně hovořil také o svých osobních kontaktech s Františkem Mrázkem.
Kadlecem vedený NBÚ byl kritizován za to, že některé bezpečnostní prověrky vydává nebo naopak nevydává bezdůvodně. Podle některých právníků a poslanců byl problém zejména v nedokonalém tehdy platném zákonu č. 148/1998 Sb., který byl posléze zrušen a nahrazen jiným. Naopak Tomáš Kadlec pro ČTK 12. května 2006 uvedl, že jím řízený Národní bezpečnostní úřad byl vystavován politickým tlakům, aby výsledky prověrek ovlivňoval – ČTK v této souvislosti uvádí ministra Jana Mládka, k jehož prověření měl být Kadlec kýmsi přemlouván.
Po odchodu z Národního bezpečnostního úřadu se Kadlec stal (v období vlády Stanislava Grosse) ředitelem státem vlastněné firmy Čepro. Předseda vlády Jiří Paroubek se v roce 2005 zasadil o Kadlecovo odvolání z této funkce. V době, kdy Kadlec Čepro řídil, firma uzavřela řadu podezřelých obchodů, když prodávala různé komodity pod cenou, a naopak nakupovala předražené zboží. Tomáš Kadlec byl posléze kvůli této činnosti vyšetřován policií, 3. července 2006 byl obviněn z přípravy trestného činu podvodu, kterého se měl podle obvinění dopustit právě ke škodě firmy Čepro ve spolupráci s podnikatelem Radovanem Krejčířem. Toto podezření se však nikdy nepotvrdilo. V rámci šetření této kauzy objevila v roce 2011 švýcarská policie Kadlecovo konto ve švýcarské bance, na které v době Kadlecova působení v Čepru přišlo v přepočtu více než 30 milionů Kč. Státní zástupce následně navrhl tento účet zablokovat, když podle něj obsahuje peníze pocházející z trestné činnosti. V době Kadlecova působení v Čerpu také jeho rodina investovala více než 16 milionů do nemovitostí.
3 hlasy
Ján Sysel
25.07.2013 08:18
Sysel
Vlasto Smutná,asi jste lesbian, proto jste tak smutná. To Vaše slut má co vyprávět. Ať řekne o vztahu ze statistického úřadu se svým nadřízeným Mirkem!! Kdopak mu asi zničil manželství, já snad? Já tam totiž pracoval dámo!! Mimo to, nejsem ženatý. Slut si rád zaplatím sám. Škoda, že nejste volná.
4 hlasy
František Rudl
25.07.2013 09:51
cech
takže jste byl v ksč, když jste tam "pracoval" a ne v anglii, pracovat jste se nenaučil a tak vás z anglie poslali zpět. a jako důkaz píšete pí...ny v angličtině. to je k popukání. a co ještě umíte? gádž, natahovat ručičky, na úřad práce přijet v mercedesu a nadávát? to by se tak na vás akorát hodilo.
fr
5 hlasů
Pavel Kmoníček
25.07.2013 08:11
PavelKmonicek
za přítomnosti opravdu dobrého lékaře by si k tomuto rozhodnutí měl Zeman nechat ověřit svůj podpis od notáře.
6 hlasů
Ján Sysel
25.07.2013 08:31
Sysel
Pavle Kmoníčku! Další modroprdelník co přichází o koryto. Dnes Vám PAN Zeman vyhází dalších 20-30 velvyslanců. To bude řevu o demokracii.
3 hlasy
Karel Dopil
25.07.2013 10:50
KarelD
ty velvyslance nevyhazi nam, ale vsem, vyhazi je ceske republice, protoze uprednostnuje sve ego, pred statnim zajmem. Ja uz jenom odpocitavam hodiny az se ten buran uchlasta a bude klid. Davam mu rok, maximalne, dva, podle vratke chuze uz je zasazen centralni nervovy system a pak uz to jde nastesti rychle...
3 hlasy
Jan Karel
25.07.2013 08:09
Jan7
ÚTOK PROTI VŠEM SLUŠNÝM LIDEM.....Nečas o kauze Nagyová: Stojí proti nám lidský dobytek a svině! TO JE SÍLA....
4 hlasy
Vlasta Smutná
25.07.2013 08:14
smutny
To máte od Gottwalda nebo Hitlera?
4 hlasy
Daša Fuksova
25.07.2013 10:28
Honzik
Já si klidně spím se svou šéfkou kanceláře, občas jí šoupnu nějakou odměnu, nechám ji bydlet v extra státním zařízení, nechám ji aby si posílala pro jídlo a platila to kancelář - prostě pohoda.
Ona má o mne strach abych jí neutekl domů k manželce, tak ji dá sledovat. Přece si na to nenajme nějaké soukromé očko. Jako šéfka kanceláře přece může využívat tajné služby země a kdyby to nestačilo, zvedne celou armádu.
Národ na to nic neříká, ale najde se hrstka :
"Olomoučtí prokurátoři vložili do banku úplně všechno, takže se dnes nezastaví vůbec před ničím," vykládá Nečas v otevřeném rozhovoru. "Když proti vám stojí lidský dobytek a svině, může se stát cokoli. Někteří prokurátoři jsou dnes schopni využít a zneužít úplně všeho," zlobí se.
Celý velmi otevřený rozhovor s expremiérem Nečasem čtěte v novém čísle časopisu Reflex.
Autor: ljš
Není jednoduché dělat předsedu vlády a zapomenout na to odkud jsem vzešel. Zlatý Socialistický Svaz mládeže. Kdyby se to tady nepos*alo, tak jsem mohl být už v ÚVKSČ.
2 hlasy
Jan Karel
25.07.2013 10:02
Jan7
....hmmm přečtěte si nejnovější REFLEX - Nečas dával rozhovor.... a pak urážejte!
4 hlasy
Ján Sysel
25.07.2013 08:05
Sysel
That slut will sleep with anybody.
3 hlasy
Vlasta Smutná
25.07.2013 08:10
smutny
To jste slyšel o své ženě?
4 hlasy
Ján Sysel
25.07.2013 07:56
Sysel
That slut will sleep with anybody. Hlavně ať mám 101 hlasů. Takže, žádná romka, ale poctivá "slut"!!!! Co Vy modroprdelníci??? JOSEF LUSTIG a spol.!!!!
1 hlas
Baryk Baryk
25.07.2013 10:12
Baryk
Ty znáš z ostrovů jen Ostrov nad Ohří. Z výkonu trestu. Bucku.
6 hlasů
Vlasta Smutná
25.07.2013 08:08
smutny
Bez sprostot by to nebylo ono, že? Umíte krom nadávek také něco jiného?
6 hlasů
Günther Wallenrod
25.07.2013 08:44
GuntherWallenrod
Vždyť se podívej na sebe a na svá psaníčka, prosím tě... Sprostá jsi jako bolševikova řiť.
4 hlasy
Vlasta Smutná
25.07.2013 10:04
smutny
Do vašeho konečníku mi nic není.
5 hlasů
Karel Dvořák
25.07.2013 11:12
Kaja
Nepleť si konečník se svým vaječníkem Puto.
3 hlasy
Viktor Racek
25.07.2013 11:24
xviktor
Copak Dvořáku/Felixi/Vlčku/Güntere - už ti zase zarazili některý z nicků, že to tak střídáš? Tím, co ze sebe vyplodíš, se ale nikdy nezpřeš:-)
3 hlasy
Viktor Racek
25.07.2013 10:32
xviktor
Günter günterovič je zase jenom Felix, jen se dneska přeoděl:-)
3 hlasy
Karel Dvořák
25.07.2013 11:37
Kaja
Racku dej si facku třeba tě to probere.
2 hlasy
Viktor Racek
25.07.2013 11:27
xviktor
Karel Dvořák 25.07.2013 11:05
KAJA
Dvořáku/Felixi/Vlčku a dnes Güntere, tebe je cítit na sto honů. Nemám potřebu to střídat jako ty, ani v tom nevidím smysl, a naopak, Prudička tady docela schází, mě bavila, takže mě takovým přirovnáním neurazíš:-)
2 hlasy
Karel Dvořák
25.07.2013 11:05
Kaja
Opět vedle jako jedle Smutný Racku alis Prudičova mamko. Já jedu solo a rovně na rozdíl od tebe křiváku s dvaceti nicky..
1 hlas
Günther Wallenrod
25.07.2013 10:10
GuntherWallenrod
To bych ti radil, ty teplouši! Najdi si nějakého jiného spolčence pro své prasárničky!
3 hlasy
Vlasta Smutná
25.07.2013 10:15
smutny
Vy musíte být přímo kovaný komunista podle vaší mluvy.
5 hlasů
Lev Tolstoj
25.07.2013 07:24
OJT
Němcová mi připomíná romku, která v samoobsluze kradla vajíčka. Je to podobný typ člověka. Ona dříve pracovala jako knihovnice. Ty někdy hodněčtou a mají málo sexu. A takový člověk by měl vést vládu.
Už si povšimněte,že z ní visí různé šňůrky. To není módní doplněk, to jsou tahounky, za které ji bude ovládat jeden z největších ekonomických hříšníků pijan Kalousek.
9 hlasů
Hana Há
25.07.2013 12:37
Host
Kalousek jí nebude ovládat, protože i on nějak zázračně a rychle získal milióny na založení strany a následnou volební kampaň, Schwarzenberg také moc nešetřil. Je tu opravdu otázka, kdo ve skutečnosti řídí tuto zemi? Komu vadí první demokraticky zvolený prezident?
2 hlasy
Hana Há
25.07.2013 12:35
Host
Já si nemyslím, že Němcová povede vládu a bude spravovat zemi. Je to nastrčená figurka. Otázkou je, kdo tu vlasně bude řídit ČR. Raději dám přednost předčasným volbám, protože toto je vážné bezpečnostní riziko.
2 hlasy
Vlasta Smutná
25.07.2013 07:47
smutny
Vy snad za to ani nemůžete, to jen příroda se na vás vyřádila.
7 hlasů
Ján Sysel
25.07.2013 07:59
Sysel
Taky se držíte hesla: That slut will sleep with anybody. Vlasto Smutná???
1 hlas
František Rudl
25.07.2013 09:46
cech
dle ján asi cikán?
4 hlasy
Vlasta Smutná
25.07.2013 08:06
smutny
Další sprostý komunista, těch dnes je, oni se snad množí.
5 hlasů
Ján Sysel
25.07.2013 08:10
Sysel
V KSČ jsem nebyl. Pocházím z Anglie. Tam by jste Vy a ta slut byla už dávno ve vězení za porušení principů demokracie.
4 hlasy
Helena Dvořáková
25.07.2013 10:24
HDvorakova
Tak Sysel pochází z Anglie:)))))))) Jako že už tam jednou byl pro dávky, tak odtamtud pochází? Nebo popochází??
4 hlasy
Baryk Baryk
25.07.2013 10:17
Baryk
Jedna paní z naší ulice stále tvrdila, že pochází ze souhvězdí Andromédy. Taky jsme dělali, že ji to věříme...
6 hlasů
František Rudl
25.07.2013 09:44
cech
pán velkomožný, keď ste z anglie, ako že takto píšetě? vy lžete, z anglie nejste. zkuste něco napsat anglicky. do yuo get me?
5 hlasů
Vlasta Smutná
25.07.2013 08:13
smutny
Myslím že se pletete, v KSČ jste dosud a Anglii jste navštívil prstem na mapě. Jen to vězení vám věřím, tam jste doma.
6 hlasů
Jan Karel
25.07.2013 07:15
Jan7
...že by Zeman trefil do černého ??? No...podvodníků v parlamentu je dost !
9 hlasů
Josef Lustig
25.07.2013 07:05
Andersen
Parlamentni demokracie vzala za sve, co bude to pristi co Zeman upravi po vzoru Ruske Putinske demokracie ?
6 hlasů
Jan Vacek
25.07.2013 05:39
Vacek
Miminko může být umíněné, ale ne prezident republiky. V tom je podstatný rozdíl. A jmenování preméra a vlády ústavně vychází z impicitního silného předpokladu, že vláda dostane v poslanecké sněmovně důvěru, jinak asi ztrácí smysl.
3 hlasy
Vlasta Smutná
24.07.2013 23:31
smutny
Chci premiéra Pepíka od vedle, ale nechce se hnout od vidlí a piva, co mám dělat? Sousedka chce také volit, ale nemá internet a nerozumí tomu. Bojí se, že jí zastřelíte.
4 hlasy
Johan Rey
25.07.2013 06:35
Johan
No to je jednoduché,Pepíka zkorumpujte, jak je u pravice zvykem, a sousedku přihlašte do Modrého týmu a slibte jí, že si bude moci hodit vejcem na nějakého levicového politika a vysvětlete jí, že se zatím střílejí jen mafiáni, kteří se kamarádí s politiky.
9 hlasů
Vlasta Smutná
25.07.2013 07:56
smutny
Johan Rey 25.07.2013 06:38
Johan
Nerozumíte psanému slovu, a nebo reagujete jako dítě v mateřské školce?Jediný trest který by byl na Vás účinný, je zákaz Večerníčků,
3 hlasy
Anton Augustin
24.07.2013 23:41
svedek
Sousedka nemá internet? Tak bude volit komunisty tak je to na vesnicích zvykem děvče.
7 hlasů
Vlasta Smutná
25.07.2013 07:44
smutny
Já psala, že sousedka nemá internet, nikoliv, že sousedka je dementní, aby volila komunisty.
3 hlasy
Al Capone
25.07.2013 18:19
alcapone
Když tady furt budete napadat komunisty, ještě neznamená, že se z pravicových zlodějů stanou ctnostní občané s nárokem na nálezné. Jen nějak nechápu, že se tak urputně zastáváte těchto zlodějských hord, aniž byste měl nějaké "fšimné". Jestli jste jen pravověrný idealista, tak byste se měl zamyslet nad tím, jak vznikl zfanatizovaný dav v Německu za rakouského blba. Škoda, že už se nedočkáte té pocty stát za svým guru "Péťa Síťovka" na tribuně ODS při volebním oblbování voličů.
1 hlas
Vlasta Smutná
24.07.2013 23:10
smutny
Zeman: Já jsem král, já vládnu a kdo je víc? Klaňte se mi holoto.
6 hlasů
Lev Tolstoj
24.07.2013 23:11
OJT
Nebuďte zas tolik hysterická.
10 hlasů
Vlasta Smutná
24.07.2013 23:19
smutny
Co to pletete? Já nepsala, že Zeman je hysterik nebo jinak vyšinutý člověk. To bych si vůči svému králi nikdy nedovolila, vím jaký trest by mě mohl stihnout..
4 hlasy
Johan Rey
25.07.2013 06:38
Johan
Nerozumíte psanému slovu, a nebo reagujete jako dítě v mateřské školce?Jediný trest který by byl na Vás účinný, je zákaz Večerníčků,
8 hlasů
Günther Wallenrod
25.07.2013 01:54
GuntherWallenrod
:D:D:D:D:D Ty jsi tak dojemně gramotný, Vlasto Smutný... :D:D:D:D
7 hlasů
Vlasta Smutná
25.07.2013 07:46
smutny
Podle vaší sprostoty soudím, že vy dva musíte být komunisté. Sprostota je to váš rozlišovací znak.
5 hlasů
Lev Tolstoj
24.07.2013 23:03
OJT
Tak to napíši ještě jednou, snad to zde ten místní cenzor nesmaže podruhé. Zeman udělal velice dobře. Ono je to s temi 101 podpisy vachrlaté. Ale koálové bývalí chtěli, aby byly dodržovány ústavní zvyklosti, o kterých si myslím, že něco takového nexistuje, tak tedy, ať dodají ty podpisy. A na Zemanově místě bych je stejně sestavením vlády nepověřil.
15 hlasů
Vlasta Smutná
24.07.2013 23:22
smutny
Máte pravdu, Zeman by měl vyhlásit monarchii a rozpustit parlament, potom by nemusel vyžadovat 101 podpisů a vymýšlet si ověřování podpisů, jestli některý poslanec se náhodou nepodepsal dvakrát. Je to přeci nedůstojné Zemana a jeho výsosti.
5 hlasů
Hana Há
25.07.2013 12:32
Host
Mně by docela stačilo, kdyby skončila zóna volného zločinu, jak je dnes nazývána poslanecká sněmovna a "politicku práci" v duchu ODS a TOP by nahradily standardní evropské poměry.
1 hlas
T Renee
24.07.2013 23:20
Renee
Doby, kdy jste dělal na X. správě StB jsou pryč, takže vaše domácí představy, co byste udělal na místě prezidenta, svěřte jen svým rybkám v akvárku a nezesměšňujte se tady.
6 hlasů
Anton Augustin
24.07.2013 23:38
svedek
Máš nějaké znalosti hochu, děda ti vyprávěl?
4 hlasy
T Renee
24.07.2013 23:53
Renee
Augustine svědku, jsem žena a používám hlavně rozum. Představa, že by všichni dědové byli tak zoufalé kolovrátky jako vy, je navíc hodně děsivá. Ale když jinak neumíte.....
5 hlasů
Johan Rey
25.07.2013 06:42
Johan
Používáte rozum?Dobrá zpráva, jen ho vtěsnat do příspěvku.
6 hlasů
Helena Dvořáková
25.07.2013 07:29
HDvorakova
Tohle vám docela jde, Rey, ráno obejdete přípspěvky a když tam je tam ženský nick z druhého břehu politického spektra, tak každou pěkně pourážíte, jinak k tématu nepřinesete nic. Právě pánové toto chování komentují tak, že vám zase nedala, tak je třeba si alespoň na někom zchladit žáhu. Tak je mi vás líto, ale třeba jednu nějakou snad jednou získáte:)))))
6 hlasů
Pavel Haraším
24.07.2013 22:55
Devatar
Soudružka kradujenomvmalém Němcová je opět rudá vzteky.
13 hlasů
František Rudl
25.07.2013 09:34
cech
haraším, haraší či neharaší? jak to je? máte nějaký důkaz?
frr
2 hlasy
Helena Dvořáková
25.07.2013 10:26
HDvorakova
A copak rudí potřebovali pro něco někdy důkazy?.........
2 hlasy
Anton Augustin
24.07.2013 22:52
svedek
Nějak se ta 101 drolí - Až se bude 7. nebo 8. srpna hlasovat o důvěře pro vládu Jiřího Rusnoka, opustí nejspíš nezařazený poslanec Radim Fiala jednací sál Poslanecké sněmovny. „Rusnokově vládě důvěru nedám, protože tuto vládu považuji za prezidentskou vládu a jejím hlavním úkolem by mělo být připravit předčasné volby. A k tomu, aby tato vláda připravila předčasné volby, nepotřebuje důvěru,“ říká pro ParlamentníListy.cz Radim Fiala.
7 hlasů
malo1 malo1
24.07.2013 22:34
malo1
Ještě by to chtělo výpis z RT.
2 hlasy
Jan Karel
24.07.2013 22:52
Jan7
...ani se nedivím-Parkanovou vyšetřují za letadla, Nejvyšší soud dal do klídku zloděje a úplatkáře.....máme to tam ale sebranku.
7 hlasů
Petr Domažlický
25.07.2013 08:19
Domak
Protože tu sebranku pořád volíme
1 hlas
Michal Krobot
24.07.2013 22:21
abc
...a dobře udělal Zeman, hlavně, když se pravičáci už nikdy nedostanou k moci a za rok do sněmovny, nic dobrýho za 7 let pro vlast neudělali...
17 hlasů
František Rudl
25.07.2013 09:32
cech
a co udělali tzv. levičáci. jen zadlužili republiku, na nic jiného se nezmohli. zvýšili soc. dávky a koupili si penězi lidi. je otázkou na jak dlouho nyní a za jakou cenu. jen aby se český národ ještě nedivil. myslím, že je čas vyrazit opět do ulic a provést defenestraci, neboť tento soudruh už napáchal tolik škody, že si to zatím neumí nikdo z vás představit. další rozklad morálky národa. fuj tajbl.
fr
3 hlasy
venda wind
24.07.2013 22:45
wind
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
pavel navrátil
24.07.2013 22:18
xperia
Miloši, za sebe jsem rád že tam kde už to vypadalo že se s tím bahnem nedá už nic dělat přišel starej dědek a trošku jim kopnul do vrtule. Za mě máš za to plus.
17 hlasů
T Renee
24.07.2013 22:15
Renee
Jde o další stupeň pohrdání Poslaneckou sněmovnou. Jestliže dokument podepíše 101 poslanců, všechna jména seznamu jsou veřejně známa a ani dodatečně žádný ze 101 poslanců své jméno nezpochybňuje - a prezident řádně zvoleným poslancům řekne, já vám ten podpis nevěřím, jděte si k notáři - tak je to stejné pohrdání poslanci, jaké naposledy předváděl na vybraných poslancích Gottwald.
6 hlasů
Petr Domažlický
25.07.2013 08:22
Domak
Také to spěje ke stejnému výsledku - převzetí moci.Už si obsazuje důležité posty svými kamarády
4 hlasy
Josef KLEISNER
24.07.2013 22:32
BOSS
...dnes vám nedají bez ověřeného podpisu ani své peníze v bance????
9 hlasů
frigo
25.07.2013 10:17
Tento
Pokud vím, tak porovnávají váš podpis proti VAŠEMU podpisu při zakládání účtu, tak nemluvte o voze, když je řeč o koze...........
3 hlasy
T Renee
24.07.2013 22:50
Renee
Podepsat veřejnou listinu zvoleným poslancem (který se ke svému podpisu hlásí) srovnáváte s výběrem peněz? Chodíte do banky s notářem? To budete mít asi jiný problém, ne? A pokud má Zeman problém věřit poslanci, který se ke svému podpisu hlásí, pak má asi problém Zeman a v zájmu všech by měl podstoupit lékařské vyšetření, klidně ho může před zveřejněním notářsky ověřit. Nechápu, že u Bartošové potvrzují všichni lékaři nahlas alkoholickou demenci, u jiných podobných se to nahlas nesmí říct. Přitom jedině tato diagnóza vysvětluje chování dotyčného...
7 hlasů
Johan Rey
25.07.2013 06:49
Johan
Jak věřit poslanci, který za čtyři roky několikrát změní své přesvědčení a loupí v přímém přenosu.
8 hlasů
Helena Dvořáková
25.07.2013 08:43
HDvorakova
Myslíte tím prezidenta Zemana - jak mu věřit, když byl v KSČ, v OF, v ČSSD a v SPOZ? A k tomu v opoziční smlouvě s ODS - a dodnes si přihrávající s Klausem? O loupení už tady napsal dost komisař, ale to se vám asi nehodí, tak to raději nečtete:))
4 hlasy
Josef KLEISNER
24.07.2013 22:02
BOSS
...jedno je jisté,že živý rozhovor by byl přijatelnější než tento přepis a má pravdu jako trám to se nedá upřít jako včerejší rozhovor na Čt 24 s ministrem Žákem v událostech,to byla pohoda ho poslouchat ohledně dálnic,nebo ČD...
15 hlasů
Günther Wallenrod
24.07.2013 21:58
GuntherWallenrod
Prezident Zeman je mistr manipulace - mistr, to znamená mistr v dělňáckém a dílenském slova smyslu, nic víc...
3 hlasy
František Adamko
24.07.2013 21:50
okmada
že by se paní Němcová obávala , že to nedají dohromady , tak to má pravdu a je to obava oprávněna , jenom si myslím , že jejich arogance tzv.pravice nemá období a dá se klidně srovnávat s érou před 24 léty , možná , že je paní Němcová a její garnitura převýšila , tak huj k notáři nebo nebudou trafiky
15 hlasů
Hana Há
25.07.2013 12:26
Host
Souhlas. Jen dodávám, že by to spíše chtělo čagan do ruky a vyhant je za tu jejich "politickou práci". Tak dnes označují rozkrádání a korupci.
1 hlas
František Adamko
24.07.2013 21:52
okmada
přidávám kdo se bojí nesmí do lesa
2 hlasy
Baryk Baryk
24.07.2013 21:43
Baryk
Možná by už v zájmu země byl čas na takovou malou vzpomínku na otce Miloše Zemana. Třeba by to hodně vysvětlilo. Jak říká Ratmír Rath TKK a TKStB, z "genetických" důvodů. Ubráníme se pozdějším šokům jako u hodného tatínka Mištiny TKN a TKK.
4 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
pavel navrátil (17 hlasů) 24.07.2013 22:18
Miloši, za sebe jsem rád že tam kde už to vypadalo že se s tím bahnem...
Michal Krobot (17 hlasů) 24.07.2013 22:21
...a dobře udělal Zeman, hlavně, když se pravičáci už nikdy...
Josef KLEISNER (15 hlasů) 24.07.2013 22:02
...jedno je jisté,že živý rozhovor by byl přijatelnější než tento...
Lev Tolstoj (15 hlasů) 24.07.2013 23:03
Tak to napíši ještě jednou, snad to zde ten místní cenzor nesmaže...
František Adamko (15 hlasů) 24.07.2013 21:50
že by se paní Němcová obávala , že to nedají dohromady , tak to má...