Volby za dveřmi
Průzkum: ČSSD i ODS ztrácejí, do sněmovny míří ANO i Zemanovci

16.09.2013 11:15 Aktualizováno 16.09. 12:27

UVNITŘ ANKETA A GRAFIKA. Ve sněmovně by po případných zářijových volbách usedli zástupci sedmi stran. Vítězem by byla sociální demokracie, která by získala 76 mandátů. S velkým odstupem za ní následují KSČM, TOP 09 a ODS. Pětiprocentní hranici nutnou pro vstup do dolní parlamentní komory by překročilo i hnutí ANO, Strana práv občanů Zemanovci a KDU-ČSL.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jana Bukovská (11 hlasů) 16.09.2013 14:54

    slušná každým slovem,je vidět,že je to volička ODS

  • Daša Fuksova (10 hlasů) 16.09.2013 11:17

    A to byl dělaný průzkum v Praze. Dovede si někdo představit jak by...

  • Diana Stores (9 hlasů) 16.09.2013 13:32

    Nechcete-li žrát do dvou let chleba namazanej hovnem,který bude ještě...

  • w - (9 hlasů) 16.09.2013 15:12

    No tak dnes je tu opravdu „intelektuální“ sešlost. Slepice útočná -...

  • Marian Gavlák (8 hlasů) 16.09.2013 14:31

    Podle slovníku jste tedy opravdu slušně vzdělaná, jen co je pravda!

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

kursové sázení, kvalitní info

www.casep.webnode.cz

0 hlasů

Do tohoto liteho predvolebniho boje jeste nevstoupil soudruh Julius Fucik v barvach rudych stran. Falesny Horak by mel urcite Husakovym detem co rici. Take tu jeste nikdo nevytahl trumf, ze BABICKU prelozili do 171 svetovych jazyku. Vsechna tahle prace ceka na Sloufa a na Sloupa.

1 hlas

Největší bláboly pronáší Mynář (tzv.kancléř a superkandidát SPOZ). Vedoucí kanceláře prezidenta republiky (KPR), který se nazývá kancléřem, ačkoli taková funkce neexistuje, opouští svůj úřad a bude za sebe kandidovat na druhém konci republiky. Přijede jen občas zkontrolovat svého zástupce. KPR se bez něho asi snadno obejde. Když bude zvolen poslancem, neví ale ještě, jestli chce být poslancem, nebo tzv.kancléřem. Být jedním z 200 poslanců je jistě méně atraktivní a hůře placené, ve srovnání s tou vysokou funkcí a vlivem, který tak rád zneužívá. Proč by ho ale měl někdo volit, když neví, jestli tu funkci chce?

2 hlasy

Chléb a hry,tím už se řídili staří Římané.Prostý lid se nemůže dočkat voleb,budou párečky a předvolební guláš...a pan Babiš který vlastní masokombinát a pekárny také jistě něco dá k dobru.ANO BUDE LÍP ale možná i hůř.

2 hlasy

Na volby se tady čekalo 40 let. Je dobré si je i při vší té bídě užít.

1 hlas

Tyhle průzkumy jsou akorát mrhání časem a penězmi,stejně tak předčasné volby za které by mohlo být postaveno několik mateřských školek.

1 hlas

No jo, ale Pétě si potřeboval zamrdat. S těmi školkami je Nagyová ta nejdražší kurva na světě, že pro daňové poplatníky.

0 hlasů

Kde máte Vy chytráci Hnutí Úsvit, který vede ??? To se jich tak bojíte. Tady máte nezmanipulované výsledky voličů ! - https://www.facebook.com/parlamentnivolby2013/app_303561899745219

a

zde: http://www.hnutiusvit.cz/kategorie/z-medii/

1 hlas

Proč tohle nemůže fungovat?

Jedním z důvodů je, že lidé přes 60 let počítače nijak zvlášť nepoužívají. Přitom tahle věková kategorie představuje nejaktivnější voliči, s nejpevnějším politickým názorem.

Na internetovou anketu vám nejspíše odpoví někdo, kdo má účet na Facebooku. Kdyby mne moje náctiletá přítelkyně nepřesvědčila ke zřízení účtu, tak ho tam dodnes nemám. Takže tady máte problém, nejvíce vám budou odpovídat lidé, kteří mají dosti plytké názory, a k volbám nakonec ani nevyrazí.

4 hlasy

To je internetová anketa. Něco podobného běží na Parlamentních Listech. Tam to mimochodem drtí KSČM. Na konci roku 2009 pořádali volby nanečisto na Aktuálně.cz Tam to pro změnu vyhrála TOP09.

Tohle nemá žádnou hodnotu.

4 hlasy

ODS 7 a TOP 9%--to je legrace Horaku a Smutna jak obcane vystavuji pravicackym svinim uctenku

6 hlasů

Vlasto smutný/smutný-prase, aby se v tom vyznalo jsi 3,14ča jako kanoe howgh

4 hlasy

Toto ani komentář nepotřebuje. Tak dolů už nedohlédnu.

4 hlasy

Asi tak. Hlas zdejších levicových voličů, jejich názory, vulgarita a nelidská vzteklost mluví za vše. Kdysi, když se dostali k moci, okamžitě věšeli. Je vidět, že jejich vnuci k tomu nemají daleko, minimálně verbálně.

4 hlasy

ČSSD volby vyhraje, věřím panu Haškovi!

4 hlasy

Upozorňuji, že Jaroslav Hašek před časem zemřel. Toho jako humoristu těžko někdo nahradí.

4 hlasy

On asi myslí toho Haška, co má asi sto funkcí placených státem zároveň, koupil si titul JUDr. ve Sládkovičovu a namočený v korupci a machinacích s dotacema až po pleš.

7 hlasů

Tak to musí být také dobrý humorista. Aby se nám neuchlastal k smrti. To je metla národa. Doufám, že má alespoň spořádané manželství.

4 hlasy

Sice jste jako obvykle mimo mísu, ale to je u vás běžné.
A ani s tou náhradou humoristy nemáte pravdu. Já bych o jedné/jednom věděla. Zkuste hádat, napovím, že se jmenuje Vlasta Smutná/ý.

5 hlasů

Zato vy humorem jen přetékáte. Je to vidět. A jak mu rozumíte, přímo odborník.

4 hlasy

Kdepak, odborníkem na všechno je mudrc SMUTNY

1 hlas

No comment, jste jako odpad pod mou rozlišovací úroveň

0 hlasů

Kdo volí ANO,volí Kalouska.Kdysi prohlašoval pan Babiš,že chce být v opozici.V současnosti prohlašuje,že chce být ministrem financí.Toto přání se mu nesplní,bude li opozičník.Pochybuji,že by byl schopen i v případě pro něj příznivého výsledku, sestavit vlastní jednobarevnou vládu.Pro splnění svého snu,bude muset jít s někým do koalice.S kým asi.Moc velký výběr není.Pravá-levá.Pochybuji,že multimilionář vykročí levou.No a vpravo potká Kalouska.Plácnou si-Kalousek bude předseda vlády,Babiš min.fin.,kníže bude spát na min.zahr.ANO je VV v bleděmodrém.Je to trojský kůň pravice.Lidi bděte,nenechte se oblbnout.

2 hlasy

Nevím, kdo bude takový hňup a bude volit drotára do českého parlamentu, ještě navíc, co neumí ani česky. To by mohl být jen někdo nesvéprávný, už jednoho huhňu jsme tam měli.

2 hlasy

Někdo už napsal, že Babiš Kalouska i nadále potřebuje. Jeho bioplyn a biolíh potřebuji další finanční podporu, nemluvě o dalších oborech jeho podníkání.
Proč by jinak ztrácel čas žvaněním v parlamentu?

3 hlasy

Kde bere Slovak a zid Babis tu drzost psat na bilbordech o "nasem ceskem narode " .

3 hlasy

dám to i sem...
Pro všechny co půjdete volit...
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1093836883-na-plovarne/213522160100003-na-plovarne-s-frantiskem-ringo-cechem/
smutná pravda...:-(((( o politice tak od 15minuty +-

3 hlasy

Nevím proč bych se jako ovce měla řídit koho volit nějakým Čechem, když jsem sama Češka.

5 hlasů

Opravuji!!!
Nevím proč bych se jako slepice měla řídit koho volit nějakým Čechem...

3 hlasy

Pane W, vy jste slepice a co děláte mezi lidmi?

4 hlasy

A on tam říká koho máme volit? a kde? :-o Dal jsem to sem jen proto, že pan Eben je symbolem slušnosti...

1 hlas

...ale Čech není.

1 hlas

Už tady byl jeden, který nesmírně zbohatl ale potřeboval ještě mediální vliv, tak si koupil některá vlvná média, potřeboval také politický vliv a tak si založil politickou stranu a dokonce s ní vyhrál. Pak mu ale přišli na daňové podvody a jiné machinace a tak skončil Jmenoval se Berlusconi a bylo to v Itálii. Připomíná to něco?

7 hlasů

Pane Musil,volte ODS,nebo Topku těm na žádné podvody se nepřišlo ,to jenom jednotlivci !! Zato jich bylo nepočítaně !!

2 hlasy

bezva slovosled

1 hlas

Pane Trkola, má s nimi něco společného Berlusconi?

0 hlasů

No tak dnes je tu opravdu „intelektuální“ sešlost. Slepice útočná - Vlasta smutná i Jedubaba – Diana Skladnice (Stores).

9 hlasů

(=

2 hlasy

Proti vám musí každý zářit jako kometa.

4 hlasy

Koukám, jen jste už poněkud vyhořelá.....
Zářila jste jistě před listopadem 89

1 hlas

No comment, jste jako odpad pod mou rozlišovací úroveň

0 hlasů

Prokorupční ODS a TOP 09 + Starostové míří k hranici nevolitelnosti a tak je to v pořádku.
Český občan - volič dává jasný signál, že bylo dosti těchto ,,pseudopravicových,, stran, rozkrádání státních peněz z daní nás všech (včetně ,,eurodotací,,) a vystavuje jim tak účet za korupci.

5 hlasů

Chtěl bych už vědět, kdo jsou ti Starostové, kolik starostů k nim patří, náš starosta k nim např. nepatří, ale ten název vzbuzuje dojem, jako by to byli všichni starostové. Je to klamavé označení, v obchodních vztazích by to bylo postižitelné jako nekalá soutěž.

3 hlasy

Přesně , ukázalo se to i při volbách prezidenta. Modráci nasadili arogantního Sobotku a sTrOP09 týpka, který by při slavnostním projevu potřeboval simultární překlad. Národ prostě jen ukázal schválně, co si v tom okamžiku myslel, a vlastně myslí do dnes.

4 hlasy

A vy dva jste ten národ. Ještě, že jsem slušná abych nenapsal co že jste za národ, ale Češi to rozhodně nebudou.

4 hlasy



Vlasta Smutná 16.09.2013 23:03
smutny

A vy dva jste ten národ. Ještě, že jsem slušná abych nenapsal co že jste za národ, ale Češi to rozhodně nebudou.
*******************
Chááááá, už zase v tom máte zmatek, hermouši a to, že jste slušná je fakt vtip týdne.

1 hlas

No comment, jste jako odpad pod mou rozlišovací úroveň.

0 hlasů

kolik stál tento článek za propagaci ANO? Autorem je pouze zdroj ČTK.

2 hlasy

Pro fanoušky Andreje Babiše a tance bunga-bunga posílám odkaz na jeho subsaharskou verzi: mapouka.
http://www.youtube.com/watch?v=1C_TxqJ6ZEU

2 hlasy

Berlusconi je frajer, Babiš jenom polodementní přistěhovalec z východu, který neumí ani pořádně česky.
Ale když se našli lidi, co volili Johna....

6 hlasů

Máte přiléhavé jméno .

0 hlasů

Alespoň není sprosťák jako vy.

3 hlasy

Všichni jsou sprosťáci, jen SMUTNY je letadlo

1 hlas

Prosím, doložte, kde je pan Drkola sprostý.

1 hlas

s odpadem se nezabývám

0 hlasů

pro -
Vlasta Smutná 16.09.2013 18:24
smutny

Až vy doložíte kdo jste, když jste nová a tolik pamatujete - viz dole.
*****************
Co to máte za móresy? To zkoušíte vyslýchací metody?
No panejo....

1 hlas

Až vy doložíte kdo jste, když jste nová a tolik pamatujete - viz dole.

4 hlasy

Ročně máme 1 000 0000 exekucí, celkem asi 6 000 000, ročně kvůli tomu páchá cca 2 000 lidí sebevraždu.

5 hlasů

Celkový počet sebevražd je u nás ročně kolem 1500. Naprostá většina je v souvislosti s duševní nemocí.
Bohužel nejzávažnější duševní nemoc, levičáctví, k sebevraždě nevede. Proto je internet plný podobných lží.

6 hlasů

Vy jste dobrej komik, jakapak dusevni choroba postihla Vas, ze jste se vydal na diskuzni fora nadavat vsem do levicaku? Vytvarite iluzi dipolu, ktery zde neexistuje. Lzou politici napric politickym spektrem a jelikoz nejen lzou, ale i kradou a to napr. tim zpusobem, ze si odhlasuji mnohamiliardovy projekt, ktery o par let pozdeji za hlasiteho volani kritiku zrusi, ale smlouvy uz jsou podepsane a tak musi obcan zaplatit za projekt, ktery nebude existovat, ale kamaradicci jiz maji vyhodne sepsane smlouvy a jsou za vodou, protoze jim zbytek zivota zaplati obcani.

8 hlasů

" Daniel Hůle z organizace Člověk v tísni: "Každý rok musejí lidé na vymáhání
zaplatit 40-60 miliard korun.To je astronomická částka, která jde advokátní lobby.V září 2011 jsem na jednání se zástupci ministerstva spravedlnosti prezentoval,
jak náš systém vymáhání pohledávek funguje.Přítomný švýcarský expert řekl, že vůbec nevěří, že je něco takového v Evropě možné." Proč o tom v médiích vůbec nic není? Média včetně veřejnoprávních tu nejsou, aby hájila zájmy lidí.
Systém úvěrů, model exekucí, Kalouskova snaha mít deset heren v každé ulici, vliv médií na společnost,to vše ruinuje statisíce jednotlivců i rodin. V čím větších problémech lidi jsou, tím jsou manipulovatelnější. O to tu běží.Dokud lidem nedojde, jaká je role médií, všechno se bude jenom horšit.... "

5 hlasů

Tady se rozkradlo, co šlo a teď jdou po majetku občanů. Zájmové skupiny si napíší zákon a podle toho jednají. Politická garnitura s nimi spolupracuje a nejeví sebemenší ochotu zrůdnosti napravit.

1 hlas

Na závěr dnešní diskuze u tohoto článku mám dotaz :
TIPUJTE KOLIK SI VYDĚLALA Vlasta Smutná (alias smutny) za ty kecy co tady vedla. Nebo je to opravdu idiot co si tady honí své ego?

7 hlasů

Třeba to dělá nezištně ,jen za členství v nějaké správní radě !!

2 hlasy

Smutná ví, že ho nemůže ani honit. Jo Vlastík Smutný to už je něco jiného :-)

3 hlasy

Vážená já skutečně nemohu za vaši ubohou mentální úroveň, že se mi snažíte alespoň okopávat kotníky, když už nikam výše nedosáhnete. Chudinky.

4 hlasy

Průzkumy jsou na nic. Nejlepší model byly prezidentské volby: virotika volila mírná nadpoloviční většina, z té je třeba odečíst klausovce a zbytek je to, co volí levici.
To se rozdělí mezi sosany, komanče a přátele organizovaného zločinu. Ti se pak mezi sebou servou o koryta.
Takže levice bude mít nepatrně nad 50% a komančové nemají šanci ani na těch svých 15 %, protože jim ji berou právě šloufovci.

4 hlasy

Jo, to zas budem mrkat na drát ala VV. Komu není rady, tomu není pomoci...

4 hlasy

Pravice Vpřed!!! Vperjod!! Vorwärts!!! Honvéd!!!Forward!! Avanti!!!

1 hlas

Slovo „honvéd“ obecně hovorově označuje příslušníka maďarské armády. Honvéd je zároveň nejnižší hodností v maďarské armádě - vojín.
ŠKODA SLOV ...

5 hlasů

Egy, kettő, három, négy,
Kicsi kutya hóva mégy?
Kop, kop, kopogok,
Ovodába indulok.

0 hlasů

Překlad by nebyl?

0 hlasů

..jsem nadšen, spokojený a šťastný...

1 hlas

Chce se mně doufat, že to je jen předvolební blábolení....jinak bude nutno celý parlament vzít útokem a naházet jej do Vltavy!

1 hlas

Nechcete-li žrát do dvou let chleba namazanej hovnem,který bude ještě na půjčku,nevolte levičáckou bandu a volte slušné vzdělané lidi,tedy ODS.

9 hlasů

Je dobré si uvědomit, že mnohé matky po 7 leté vládě pravice nemají dnes už na ten chleba. Děti tu i několik dní hladoví.

2 hlasy

slušná každým slovem,je vidět,že je to volička ODS

11 hlasů

To se jen vlastík překabátill... :-DDDDDD

5 hlasů

A co bílé myšky jste neviděla? Řekla bych, že neustále. Vidíte mě už všude. Celé Čechy jsou jen Vlasta Smutná a pár blbců na druhé straně.

4 hlasy

Já nepiju. bílé myšky vídáte po krabičáku?

1 hlas

Odpad je jen na hnůj.

0 hlasů

Podle slovníku jste tedy opravdu slušně vzdělaná, jen co je pravda!

8 hlasů

To není žena; nepoznáváte starého známého Jana Klímu? Ten jeho blábol o chlebu namazaném h..... se tu objevoval často.

4 hlasy

Copak, copak, ještě včera jste tvrdila, že jste tu nová a taková paměť?
Že by další sprostý smrad, kterého vyhodili pro sprosťárny se nám vrátil? Čí pak vy jste doopravdy?

4 hlasy

Jsem tatínkova a maminčina.
A zase vytrháváte z kontextu to, co jsem napsala. Chodím sem nepravidelně, ale už nějaký pátek, Je fakt, že jsem neměla chuť se zapojovat do diskusí, právě kvůli takovým exotům, jako jste vy. Kdybyste nepochopila proč, zkuste si něco po sobě přečíst...A Klímu s jeho sprostotou a primitivismem rozhodně nešlo přehlédnout. Paměť mám vynikající, jinak bych nemohla vykonávat své povolání.

1 hlas

Chudáci rodiče, tak jste se jim pomstila. Jako lhářka nic moc, ta vaše lež není přesvědčivá, jen se vykrucujte. Paměť možná máte dobrou, ale s vaší úrovní je to již mnohem horší.

4 hlasy

Volte slušné vzdělané lidi z ODS - Dianku!!! cha, cha, cha.

6 hlasů

Vy jste na 100% volič levice, podle stylu a vyjadřování, vy nejste z těch vzdělaných.-).

1 hlas

ANO 5,1 podle SANEP 6,1, ale podle Babišem zaplaceného průzkumu neznámou agenturou skoro 13.Inu koho chleba jíš.......

3 hlasy

Asi každý zaměstnanec, který má v práci slušného spravedlivého šéfa, můž dát panu velkopodnikateli hlas. Tak jsem zvědav

0 hlasů

Podle mne jsou hlasy Babišovi od lidí, které ODS zklamala lhaním,špatnou komunikací s jejich voliči,Nečasovou aférou atd....TOP to kazí Kalousek a Drábek. Kníže tam nebýt je to s TOP špatné.Nejsem jejich volič a důvody mohou být i jinde. Potom tady asi bude něco od KDU. Lidovci byli alternativa Moravákům za TOP a ODS no a teď vyskočil Babiš a ten se určitým lidem líbí více než Bělobrádek.. Babiš je PRŮKAZNĚ pravicový člověk. I když někteří zmatení dělníci jej asi budou volit;-D a tak opravdu věřím, že kolem 5% to má. je otázky zda to skočí nad těch pět nebo pod ně...

3 hlasy

Naštěstí jak říkáte je to jenom podle vás.

0 hlasů

Ještě napíši zvláště pro Smutnou na její poznámku, že KSČM někdo odčerpává:

...Šanci dostat se do Sněmovny má podle ní celkem sedm stran. Jako jediná výrazně neztrácí KSČM, která zůstává na druhém místě, dokonce si polepšila a dosahuje 15 procent. Za to by komunisté měli 34 poslaneckých křesel.

Třetí a čtvrté místo obsazují TOP 09 s ODS. Ty by podle modelového volebního výsledku získaly dvanácti-, respektive 11procentní podporu voličů.....

5 hlasů

Neukazujte jak jste fanaticky zaslepená, že nevnímáte ani obsah tohoto článku. 10,5% voličů - s bídou.

Má vůbec cenu s vámi vést debatu? Zrovna vy která tu nedávno tvrdila, že komunisté mají pevných 20%? Přitom zrovna tento průzkum ukazuje, že máte ve volbách předpoklad získat 10,5% nikoliv vašich 15%. Stačí číst a nebýt zaslepená.

5 hlasů

Smutná/ý ty jsi bezmezně blbá/ý. Zkusím to polopatě.

Pokud má strana preference 10,5%, tak celkem dobře, pokud všichni, kdo si tuhle stranu oblíbili, dorazí k volbám, tak při obvyklé 2/3 účasti klidně na těch 15% dosáhne. Pokud by ovšem klesla volební účast na 50%, tak to může být klidně i volební zisk 20%.

Ve sněmovních volbách 2010 měla TOP09 v květnu preference 9,2%, volební zisk byl 16,7%. Tady se ještě navíc projevil efekt nerozhodnutých voličů. Těch bude v těchto volbách také dost.

3 hlasy

Ještě tu pohádku o Španělské komunistické straně pod nadvládou španělského krále před rokem 1850 jak jste nedopověděl. Prosím.

4 hlasy

Ty píčo s problémem pohlavní identity, pokud nedovedeš porozumět psanému textu, tak jsi na tom mnohem hůř, než Karel Havlíček Borovský. On možná za svoji ignoranci nemohl, neboť tehdejší informační zdroje byly mnohem skromnější než dnes.

1. Redukce uznávaly suverenitu španělského krále (platily mu daně, poskytovaly vojsko.

2. Redukce měly republikánské zřízení, dokonce byly neoficiálně nazývány Jezuitskou republikou.

3. Redukce měly komunistické společenské uspořádání, existovaly před rokem 1850, tudíž K. H. Borovský se prokázal jako ignorant. (dalším příklad komunismu jsou izraelské kibuci, ty ovšem přišly 80. let po K. H. Borovském).

To jsou ovšem fakta, které tvůj slepičí mozek nepřebere.

3 hlasy

Toto ani komentář nepotřebuje. Tak dolů už nedohlédnu.

2 hlasy

Ono je těch modelů více. Jedno je však jisté. KSČM je pevně druhá a když se budou v ČSSD stále prát jako malé děti, ztratí ještě více voličů a možná přejdou k solidní a nekonfliktní KSČM.

3 hlasy

Taky by mohli přejít k solidním a nekonfliktním nacistům.

6 hlasů

Máš smůlu. Vůči DSSS ztrácí ČSSD minimum hlasů, ovšem dle průzkumu TNS Aisa 10% z voličů, kteří volili v roce 2010 ČSSD bude letos volit KSČM. Platí to i opačně (ovšem při menším základu).

3 hlasy

Podle volebního modelu STEM by ČSSD získala 30 procent hlasů. Komunisti by za 15 procent hlasů dostali 34 poslaneckých křesel. TOP 09 by volilo 12 procent lidí, čímž by získala 31 mandátů. Občanští demokraté by podle modelového volebního výsledku dostali 11 procent hlasů a 22 mandátů. Hnutí ANO by získalo 7,7 procenta hlasů a tím 15 křesel, Zemanovci by za 7,4 procenta voličských hlasů měli 14 poslanců a lidovci za 5,5 procenta hlasů osm poslanců.

3 hlasy

........tady je Prenovakovano, kdo si ma pamatovat kterej je hloupej a kterej je nehloupejsi. Ale ne vsichni jsou hloupi :)))

6 hlasů

Ale k idiocii mají daleko, zato vy už jste do té idiocie spadl.

5 hlasů

Babiš a Okamura. Jejich popularita svědčí o tom, že mesiášství jde dobře na prodej.
"Je opravdu k nevíře, do jaké míry je české voličstvo stále ochotno přistupovat na laciné politické recepty nebo na líbivá hesla o státem garantovaném boji proti korupci. Nevadí, že se přitom nechává většinou zcela ohlupovat podnikatelskými projekty, podobně jako v případě zkrachovalé Bártovy iniciativy. Jednou to zafungovalo, tak proč to nezkusit podruhé, že?
Mimochodem, jak by mohl stát garantovat boj proti korupci, když existence širokého a mocného státu je právě nejzásadnější, téměř výhradní, příčinou pro existenci současného problému s korupcí? Prostá logika, kterou však nepřemýšlející dav nedokáže nebo nechce připustit."
http://polanecky.blog.idnes.cz/

6 hlasů

S Okamurou máte pravdu, ale Babiš by nemohl vybudovat své impérium, kdyby mu to nemyslelo. Neříkám, že je to budoucnost země, ale mně by se tam líbíl. Navíc řada lidí na jeho kandidátkách s politikou má zkušenosti, někteří jsou uznávaní odborníci a skoro jsou pro mě napravo nejdůvěryhodnější. I když to lze těžko odhadnout.

0 hlasů

Babiš je "super" sbírá kdejaký odpad z TOP nebo ODS.

4 hlasy

Šetřete si je pro ODS.

1 hlas

Komunisté a kde je těch vašich 20% hlasů? Voliči zapomněli vám dát hlas? Nebo, že by to bylo tím průzkumem? Výmluva se vždy nějaká najde. Jen aby jste překročili 5% hlasů. Držím vám palce. Dolů.

6 hlasů

Šetřete si je pro ODS.

4 hlasy

Vám dám přednost, tam se uplatní.

5 hlasů

Do parlamentu by se měly dostat levicové stran vč. KSČM, tím bude zajištěna i dostatečné opozice v koalici, která se však domluví !

3 hlasy

Bez obav.
Pravice v Čechách není, takže se soustruzi v parlamentu domluví podobně jako Klaus se Zemákem.

2 hlasy

Opozice v koalici. Tak toho jsem se bála. Je to jak pohádka o nahém oblečeném králi.

5 hlasů

Tak tu znám. Tu zde prožíváme už 7 let.

2 hlasy

Proto také VV dopadli jak dopadli a těší mě, že tak dopadnou komunisté.

5 hlasů

Staré přísloví říká - nechval dne před večerem. Myslím, že to pro vás bude velké překvapení.

3 hlasy

Smutná po volbách tady už nebude oxidovat,protože si hodí mašli.Komunisté budou druhá nejsilnější strana ve sněmovně a to je pro Smutnou konec.

3 hlasy

O tu mašli by jste se mi asi postarali vy - komunisté, už jsem údajně na seznamu. Zase se už nemůžete dočkat až budete pokračovat ve starých kolejích - vraždách.

3 hlasy

Nejen pro paní Smutnou. Byl by to konec pro celé Česko.

3 hlasy

Chybí už jen jedna strana - Strana Járy Cimrmana !!!

Nejzkorumpovanější jsou čeští kolektivističtí, ba stádovití voliči: za guláš, mávátka a jalový slib čehokoli prodají svůj hlas komukoli. Šarlatánský systém, založený na zhruba rovnoměrném zisku „standardně klauzemanovsky“ získaných hlasů pro falešné, umělé, neautentické a následnické partaje, vzniklé rozpadem „vedoucí síly KSČ“, nutno nahradit občanskoprávním adresným a zpětnovazebním systémem, z občany permanentně individuálně prověřovaných nejlepších zastupitelů - bez ohledu na jejich partajní příslušnost. Národní mužstvo se také sestavuje z nejlepších hráčů – nikoli „většinově“ z nejvlivnějších klubů a jejich bafuňářů, zajištěných finančně na čtyři roky. Každé jiné řešení je „falešný a prázdný“ šarlatánský trik.
„Nepartajnická politika“ (podobná nezávislé advokacii), na bázi občanského zákoníku založená, má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to univerzálně.Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.Nepomůže nic jiného, než úplná obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (korupčník TGM).
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby

0 hlasů

Babiš jenom dokazuje, že lůzu lze koupit kdykoliv.

Nepřekvaje mne jaké zkrachovalé existence z řad "kulturní fronty" dokázal tento slovenský Berlusconi nalákat.
Zažijeme celonárodní "Bongo-bongo"

4 hlasy

Dovolim si to opravit: Bunga-Bunga :)

Je to urcite to same :)))


Bunga Bunga oder Bunga-Bunga-Party wurde 2010 als Bezeichnung für Sex-Partys des italienischen Ministerpräsidenten Silvio Berlusconi verbreitet und nahm schnell Einzug in den Sprachgebrauch und die Populärkultur in vielen Ländern. Anlass war eine Affäre Berlusconis, bei der ihm Förderung der Prostitution mit Minderjährigen vorgeworfen wurde.

1 hlas

I když Berlusconi není žádný svatý, proti profláknutému komunismem Babišovi je jednička

2 hlasy

Smutné je, že Babiš si za peníze nás všech koupí nás všechny aď se nám to líbí nebo ne.
Stačí se podívat jak se nám z plakátu směje.

0 hlasů

Ale komunistům odčerpává nespokojené hlasy a to je jen dobře. Komunisti pláči krokodýlí slzy a to je teprve začátek.

6 hlasů

Dle průzkumu TNS Aisa asi tak 1% z voličů KSČM v minulých volbách bude volit ANO. Ovšem u VV je 22%, ODS 10%, TOP09 7%, ČSSD 5%. Tudíž komunistům je zcela jistě Babiš ukradený.

3 hlasy

Šanci dostat se do Sněmovny má podle ní celkem sedm stran. Jako jediná výrazně neztrácí KSČM, která zůstává na druhém místě, dokonce si polepšila a dosahuje 15 procent. Za to by komunisté měli 34 poslaneckých křesel.

Třetí a čtvrté místo obsazují TOP 09 s ODS. Ty by podle modelového volebního výsledku získaly dvanácti-, respektive 11procentní podporu voličů.

Kdo jim co odčerpává???

3 hlasy

Má vůbec cenu s vámi vést debatu? Zrovna vy která tu nedávno tvrdila, že komunisté mají pevných 20%? Přitom zrovna tento průzkum ukazuje, že máte ve volbách předpoklad získat 10,5% nikoliv vašich 15%. Stačí číst a nebýt zaslepená.

6 hlasů

Čím více stran v parlamentu, tím to bude horší.Výsledek bude paskvil. Do parlamentu by se měly dostat tradiční strany, samozřejmě bez komunistů

4 hlasy

Já fandím novým stranám. Trochu průvanu v tom zatuchlém chlívku by neškodilo.

0 hlasů

Jenže tím prospějete jen pravici, malé strany bude volit málokdo.

2 hlasy

K ANO: K čemu asi miliardář potřebuje další kapitálovou akvizici, tentokrát že se stane poslancem spolu se skupinou jistě dobře zaplacených?
K SPOZ: Servisní organizace prezidenta pro jeho prezidentskou volbu také potřebuje poslance, třeba i bez programu? K čemu asi? Nevysvětlí to ani všudepřítomný vysoký státní úředník Mynář, t.č. na státem placené dovolené z úřadu ve volební kampani na druhém konci republiky

6 hlasů

Tak se dohodněte páni novináři !!!... kdo ztrácí...tady píší, že SPOZ jediná neztrácí a na Seznam.cz......Šanci dostat se do Sněmovny má podle ní celkem sedm stran. Jako jediná výrazně neztrácí KSČM, která zůstává na druhém místě, dokonce si polepšila a dosahuje 15 procent. Za to by komunisté měli 34 poslaneckých křesel.

Anketa na Parl. listech běží od dneška už po druhé. Zase vede KSČM asi redakci trefí šlak.-))) v minulém týdnu vyhrála hlasy od 55 000 lidí KSČM a tak podle mne jedou znovu, aby to napravili.-) ale zatím jim to nějak nejde...:-))) Uznávám, že je to tam nějaké divoké, protože jen 10% pro ČSSD a Okamura více jak ČSSD je nesmysl...ale docela se bavím, jak jsou asi v šoku.-))))))))))

3 hlasy

Na různé ankety na webech se vykašlete, tohle opravdu nic užitečného neměří. Vždy je to totálně mimo. I když je velký počet hlasujících, jde o specifickou skupinu. Tahle anketa odhalila pouze to, že 1/3 čtenářů Parlamentních listů volí KSČM (a pokud mám býti přesný, tak pouze těch čtenářů, kteří jsou ochotné odpovědět).

1 hlas

Jde o stranické preference. Oproti červnovému průzkumu výrazně ztratili ODS, TOP09 i ČSSD. Ovšem i KSČM, ale tady je to spíše v rámci chyby měření. Ovšem od ledna je tu vidět i u preferencí KSČM sestupný trend. Ovšem stranické preference nejsou všechno.

V minulém období měla KSČM maximum 14% a ČSSD dokonce 29% (na přelomu 2008/09 dokonce 38%). Stranické preference jsou ovšem spíše testem obliby strany, nic nenapovídají o ochotě jít k volbám.

1 hlas

To mi jako akentrua STEM chce rict.. ze Svobodne voli mene nez 0,7% volicu ????

1 hlas

Machova strana svobodnych ? ... to je pepr ceske politiky, exotikum, opatrne s ni zachazet :)))

Zemanovci, to jsou stouchane brambory :)) plesnive .... :))) a zalite becherovkou.

7 hlasů

ale ze by nekdo rekl konkretni argument to ne ze? na to jsou vase mozky male :-D

3 hlasy

Ty konkretni argumenty u techto dvou jsou tak jasne, ze je uz nikdo nechce opakovat :))))))

4 hlasy

Můžete začít.

1 hlas

Já myslím, že se tam Svobodní rovněž dostanou..

0 hlasů

Jako to by byl mega uspech tomu ani moc neverim, i kdyz bych jim to pral.. ale mene nez 0,7% ???

1 hlas

já těm průzkumům prostě nevěřím....

2 hlasy

Budu volit svobodné průzkumům a hňupům navzdory.

2 hlasy

Jistě, Strana svobodných občanů jsou pořádní exoti. Jejich obvyklé preference.

3 hlasy

ale ze ten vysledek je pak diametralne odlisny nez ty pruzkumy... Svobodni jsou exoti? napr. v cem? co se vam z programu nelibi?

2 hlasy

Oni jsou takovou typickou akademickou stranou odtrženou od reality. Asi tak jako studenti filozofických fakult volí svoje trockisty a maoisty, tak oni se pokoušejí něco podobného nabídnout ekonomům v podobě klasického liberalismu (mimochodem, zkuste si někdy poslechnout naivní politické názory tzv. ekonomických odborníků, docela bych věřil, že soudobé ekonomické fakulty jsou z ideologického hlediska ještě ulítlejší než před rokem 1989).

1 hlas

Blahopreji, blbost se nikdy nehali do tiche skromnosti :))))

4 hlasy

A to byl dělaný průzkum v Praze. Dovede si někdo představit jak by dopadl průzkum na venkově, v Ostravě a celkově na severu Moravy?

10 hlasů

Pravda je, že se průzkumy od sebe dosti liší a těžko vypozorovat, jak to dopadne.

1 hlas

To jste poněkud naivní, tak pitomí v žádné agentuře nejsou, navíc Praha je v ČR právě takovým místem, které ji preferencemi úplně mimo. Ono vůbec špatně se v ČR hledá místo, které by postihlo průměrné trendy. Zkuste si někdy nastudovat, co znamená reprezentativní vzorek.

5 hlasů

Vy jste ten průzkum pořádala, že to víte tak jistě. Svatá prostoto, to nevíte, že by to nebyl průzkum. Bože, komu si to dal život?

6 hlasů

Jj, v Lídlu v oddělení krabíčáku průzkum neprobíhal, protože jinak by jsi určitě dala pravici svůj modrobolševický hlas.

6 hlasů

Víte pane Harašim, že to máte popletené, do Lídlu chodí socky na extra levné a extra hnusné potraviny a tam já nechodím, tak to mají vyhrazené pouze levicoví voliči a příznivci. Jste jako obvykle mimo mísu.

5 hlasů

Smutná si chdí přivydělat do Perlovky a tu lepší potravinu ji dávají zákazníci.

2 hlasy

chlapi, omlouvám se.

1 hlas

Tam chodí i chapi?

0 hlasů

Prosím, nemáte jiný argument než tuto ubohost? Také do Lídlu nechodím. Chodím tedy taky do Perlovky? Z Jižní Moravy?

3 hlasy

to by bylo dobré říci kam na kvalitní potraviny chodíte když vám lídl vadí ja bych řekla že humus najdeme úlně všude kvalitu dřívější potravin už nenajdeme

3 hlasy

Nemáte pravdu. Hitem jsou obchody s kvalitními potravinami krátce před koncem doby použitelnosti. Tam se dnes srocují mámy a mladí lidi ale i staří, aby si dopřáli sobě či dětem lepší jogurt apod.

4 hlasy

Vážně? Že jsem nachytala nedávno našeho starostu vstupovat ve městě do takového obchodu. Ten rozhodně není, že by byl matka ani stařec. Já si pro pár korun nezničím žaludek ani svým blízkým.

3 hlasy

Lidl
Vítězství hlavní ceny Obchodník roku v letech: 2008, 2009, 2010, 2011
Vítězství v kategorii Diskont roku v letech: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Vítězství v kategorii Cena veřejnosti v letech: 2007, 2008, 2009, 2010, 2012

3 hlasy

Lídl je zručný chemik -odborník na atrapy.

0 hlasů

No, vždyť povídám, že socky mají rádi průzkumy a soutěže, třeba vyhrají nočník. Jednou jsem tam zavítala a ze seznamu jsem koupila jen třetinu, z toho i část jsem musela vyhodit, např. chleba, čokolády a sladkosti se nedali vůbec jíst

4 hlasy

Ano říkám ANO no a Zemanovci , uvidíme , pokud se ANO dá dohromady s TOP09 tak už nevěřím nikomu

0 hlasů

Dá. Je to pravice.

1 hlas

Každopádně Kradousek, pokud mu to Háva opět zaplatí, bude mít co dělat, aby sehnal "koalici" :-P

2 hlasy

Nemalujte čerta na zeď.

1 hlas

Tvrdá realita... :-(

4 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov