Diplomat v Rusku
Vydrží "kovaný komunista" Remek v Moskvě?

20.03.2014 19:23 Původní zpráva

Poslanec TOP 09 Daniel Korte nepřímo vyzval ministra zahraničí Lubomíra Zaorálka, aby pozval na kobereček českého velvyslance v Rusku Vladimíra Remka. Korte se domnívá, že není dobré, aby Českou republiku v Moskvě zastupoval "kovaný komunista". Zaorálek se velvyslance zastal, avšak přiznal, že si Remka na pátek dopoledne předvolal.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • hasmen @ hasmen (18 hlasů) 20.03.2014 20:21

    Korte je normální chuj.

  • jaroslav novak (17 hlasů) 20.03.2014 22:06

    Už jsem ti jednou napsal, abys raději do diskuze se svými bludy...

  • občan (13 hlasů) 20.03.2014 20:53

    Korte,Korte ....... co to je za úda,zná ho někdo????

  • Julka Neznámá (13 hlasů) 21.03.2014 06:08

    Žádná ruská televize u toho nebyla, jen jeden z těch"kovaných...

  • ABR 001 (12 hlasů) 20.03.2014 22:26

    Remek je už velmi dlouho nestraník. Navíc ten blb Korte určitě vůbec...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

spíše bolševik co pro Putinovo rozkazy skočí pod vlak, jen aby se osvědčil. ne náhodou jej usadili do vojenského průmyslu, kde kosmonautika byla jen částí, nebyl to tedy nějaký host, ale kmenový pracovník...jak Putin obsadil Hrad Zemanem, bylo logické zlikvidovat českou diplomacii - podobně jakjo byla vyhnána církev z Hradu - aby nikdo v agresi na Krym nepřekážel... tzv. kosmonaut, ve skutečnosti kolaborant nejhoršího zrna, se nějak zapomněl vyjádřit, na zabíjení pražanů po ulicích r. 68 také reagoval spokojeností, nevadilo mu... ale lidem se líbil I Babinský, pokud nezabil zrovna jejich babičku

0 hlasů

Korte je další skokan co chce "očistit"naši politickou kulturu...proto vlezl po ODA atd.k Mirdovi"spravedlivému"Kalouskovi.do TOP 09(11%).ať jde do prdele...i s Schwarzemberkem....

6 hlasů

Hmm, kvalitní příspěvek, tak na vás je to výkon jen s jedním sprostým slovem. Vy snad jdete do sebe. Měl byste tam ale zůstat a zakuklit se, možná že by se z vás vylíhl i hezký motýl.

1 hlas

Komunisté a extrémní socialistická levice se dokázali `hluboce integrovat` do evropských orgánů
a mají na politiku EU rozhodující vliv,“ píše analytik a „pro zajímavost“ uvádí složení dnešní Barossovy Evopské komise: „Deset ze dvaceti sedmi evropských komisařů byli před pádem komunismu členy komunistických stran jejich zemí. Dva z nich byli členy KS Sovětského svazu (Estonec Siim Kallas a Lotyš Andris Piebalgs), dva byli členy Komunistické strany Československa (Čech Štefan Füle a Slovák Maroš Šefcovič), jeden byl členem Komunistické strany Jugoslávie (Slovinec Janez Potočnik), jedna komisařka byla členkou Komunistické strany Řecka (Maria Damanaki). Jeden byl členem portugalské Maoistické strany (předseda komise Barosso) a paní Ashton, komisařka pro zahraničí, byla členkou Sověty sponzorovaného `mírového hnutí`. Členem komise je dokonce člen bývalého Nejvyššího sovětu SSSR - estonský komisař pro dopravu Siim Kallas.“

3 hlasy

Hmmm,chytrej?nebo zesranej jako Sachs...

0 hlasů

Zahořklí nýmandi trousí fekálie o člověku,kterému nesahají ani po kotníky ve všech směrech.Ten ubožák jarin z jara je případ pro psychiatra.To je frustrace z členství v KSČ a teď se chce pomstít a neví komu.....smutný život se smutnými projevy.

5 hlasů

Tady ti zmetci co nejvíc řvou by první zpívali častušku kdyby na to došlo,hrdinové.Víme jak to bylo po válce.

5 hlasů

To jo, víme, jak to bylo po válce. Ke komunistům nalezli všichni kolaboranti a udavači, samí "lepší" lid. Proto to u nás potom dopadlo tak, jak to dopadlo...

1 hlas

Henexi,Henexi můj příspěvek byl určen hlavně Kortemu a tobě.

5 hlasů

Koukám, že vy nacisti umíte pěkně překrucovat dějiny. Proti vám tu za války bojovali převážně komunisté, proto vám tak leží v žaludku..

6 hlasů

Henex není nacista a co se týká komunistů a 2 světové války, tak nám trochu povídejte o paktu Ribentrof vs. Molotov. Komunisti a nacisti si šli na ruku, jen se přátelé trochu poškorpili.

2 hlasy

Po 68 také, proto i jejich Poučení z krizového vývoje si komouši mohou dát za rámeček. Kolaboranti.

1 hlas

No tak jestli je poslanec TOP 09 Daniel Korte Vaším bardem, tak to Vám upřímně gratuluji. Není co dodat,
snad jen pevnou diskusi asi tak jako ráno s bílou keramikou ... :o))))))))

3 hlasy

Vy používáte ještě nočník? Bílou čapku a noční košili také máte?

1 hlas

Remek je profesionální Rusák a komunista. Jeho jedinou kvalifikací je to, že ho kdysi Rusové z propagačních důvodů vyvezli na oběžnou dráhu, jinak v životě nic nedokázal a neudělal. Nakonec i do Evropského parlamentu ho "vyvezli" komunisti (žádný slušný člověk by za komunisty nekandidoval). Remek rozhodně není ten, kdo by hájil zájmy České republiky v Rusku a být Zaorálkem, tak bych mu rozhodně žádné závažné informace nesděloval...

7 hlasů

Henex je profesionální debil jako poslanec Korte! Na tohle kvalifikaci netřeba. Stačí být blbem od narození.

8 hlasů

Když uvážím, že jste člen ČSSD, tak se nedivím, že je tato strana v krizi. Vaše vulgární štěky to jen dokreslují...

3 hlasy

Jen na sebe upozorňujete, jakou máte mentální úroveň. Bohužel žádnou. Krom urážek neřeknete ani slovo.

3 hlasy

Hele ty jaruš, budeš vyřvávat, že si Tvé "bombastické názory" někdo dovoluje citovat - a co děláš Ty o pár odstavců níže? - ubohá modrohnědá nula

4 hlasy

Vy se pouze opakujete po ABR, také žádné jiné slovo, krom urážek.
Co vykat, na to rodiče ve výchově u vás zapomněli?

1 hlas

Stanislav Kohout 21.03.2014 12:54
JoseCareras
Toho jsem se u vás obával. Evidentně nemá význam na vás reagovat, vy nic krom urážek neumíte a neznáte.

1 hlas

Nikoliv, ale ty máš selektivní a až skoro řídkou paměť

4 hlasy

Sovětský kosmonaut Remek,jezedácký král Čuba,komunistický "vědec" Keller,Zbytek,který chtěl na demonstranty poslat tanky...vepřová hlava Milouš má supr kámoše.

4 hlasy

A čurák Horák je sám,jen se svým PC.

2 hlasy

Velvyslanec Remek už předtím na velv.v Moskvě byl jako obchodní rada, takže jen postoupil, byl také řadu let poslancem Evropského parlamentu, mluví plynně rusky, přijímající stát dobře zná a je tam respektován. Škoda, že velvyslanců s takovou kvalifikací nemáme víc a že ta místa obsazují kamarádi politiků a kamarádi kamarádů, namísto profesionálů. To platí i o Klausové, kterou už od jmenování nikdo neslyšel ani neviděl. Odvolávat ho na konzultace je asi další přešlap Zaorálka, to vypadá vůči Rusku jako nevlídný akt, ani Němci či Francouzi to neudělali, snad jen Kanada.

6 hlasů

Je respektován leda tak rudými dědky,běžný Rus nemá ani páru,kdo to je.

3 hlasy

Mohli bychom třeba proti kovanému komunistovi zahájit protestní hladovku. Začala by Vlasta a vydržela by až do konce.

6 hlasů

Vy jste Vlasta? Tak vám fandím. Lidé si oddechnou.

2 hlasy

Nikoli, nejsem Vlasta, ale hladovky proti kovanému komunistovi se také zúčastním. Začnu zítra po snídani a budu ji držet až do oběda.

4 hlasy

Dobře, na vás to bude stačit. Komu mám poblahopřát?

1 hlas

To se jeden "upšoukne" a hned se najde fůra lidí co inhalují.Nestojí takové věčné provokování za komentář.

4 hlasy

Velvyslanec je tam hlavně proto, aby hájil naše zájmy v Rusku, tzn. pomáhal našim firmám v obchodování na místním trhu. Není tam proto, aby hájil německé, nebo bruselské idioty.

10 hlasů

Postoj České Republiky ohledně Krymu je, jestli pamatuji správně, že se kolem 90% krymských dopustilo velezrady (na Ukrajíně) a že můžou být rádi, že se to celé obejde bez hromadných poprav?

0 hlasů

Nebo tamto byl nějaký druh narážky na Sládka?

0 hlasů

Furt lepší kovaný komunista než kovaný debil jako je Korte.

11 hlasů

Vy ale potvrzujete pravdu, že každý komunista je zároveň kovaný a debil.

2 hlasy

Všichni jsou komouši, jen Jára je Vlasta :-)

5 hlasů

Všichni jsou GOGO. Je vidět, že vy jste se obzvláště povedl.

1 hlas

Remek, jako produkt protekčního socialismu , vydrží naprosto všechno, z čeho bude mít prospěch.

4 hlasy

Vážená paní Metelková, pan Remek ve svém dosavadním životě dokázal spoustu věcí a byl vzorem a je mnoha mladým,kteří ho následovali v jeho vojenské a pilotní kariéře. Jako bývalý voják-pilot má důchod o kterém se vám ani nezdá a nemá zapotřebí mít z něčeho prospěch.To,že vy nedokážete pochopit,že někdo může dělat něco pro dobro země, kde se narodil je jen váš problém.

1 hlas

Docela srandovní srovnáná dvou lidí pohybujících se v politice:

A) Daniel Korte - noblesní člověk s klasickým filologickým vzděláním a skvělým mluveným projevem. Navíc ovládající několik jazyků, včetně latiny a starořečtiny.

B) Vladimír Remek - kovaný komunista (bez uvozovek) s vojenským "vzděláním", dle svých kolegů dobrý pilot, ale politicky protežovaný (jeho fotřík byl šéfem vojenského letectva). Na jeho "hvězdný" mluvený projev po návratu z vesmíru dodnes vzpomínám. Po dvouletém pobytu v SSSR zapomněl česky.
Takže všichni víme, že REMEK vlastně znamená Rychle - E - Mluvící - E - Kosmonaut.
Hezké slunečné ráno všem slušným lidem kteří vědí, že s KOMUNISTY SE NEMLUVÍ.

7 hlasů

Kdykoliv Korte promluví, projeví se jako blb. Vzdělání mu v tom vůbec nepomáhá.

10 hlasů

"Znalost" jazyka nemá z inteligencí nic společného, na to stačí paměť a jak už říkal p. Werich, "hlupáci mají čas si pamatovat, chytří musí vymýšlet"

5 hlasů

Teoreticky mate pravdu, protože existují příslušníci menšiny na Slovensku, ovládající tři jazyky - slovenštinu, maďarštinu a rómštinu a přitom jsou negramotní. Ale na druhé straně vysokoškolák, který po skončení VŠ neovládá dostatečně angličtinu a jeden z dalších světových jazyků, nebude mít šanci získat slušnou práci v žádné velké nadnárodní firmě.

0 hlasů

Jste trapným produktem trapného školství... Ale z blba moudrého neudělá ani kvalitní školství... B

4 hlasy

Korte aTOP09 neboli parlamentní debilové

8 hlasů

A já myslel,že ve sněmovně platí suchý zákon.

4 hlasy

Remek není členem žádné politické strany.Jen kandidoval za KSČM,jako třeba kdysi Bobo či další jiní.

10 hlasů

Dobrá společnost...

0 hlasů

Uklidnete se. Byla to jako obvykle trafika, nehledejte za tim naky komunisticky cary-mary. Dedek si to tam odsedi, politiku stejne delaji jini.

2 hlasy

Ale jistě, je to tak Ale Remek ještě k tomu na lesní správu donáší...

1 hlas

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/331026-nacionalisticti-poslanci-zmlatili-reditele-ukrajinske-televize-a-donutili-ho-rezignovat.html

6 hlasů

A ono to nějak souvisí s Remkem...?

1 hlas

A ono to nějak souvisí s Remkem...?

0 hlasů

...a na potvoru náhodou u toho byla jen ruská televize. V Kyjevě, náhodou, v budově ukrajinské televize, náhodou, s poslancem, náhodou.

5 hlasů

Žádná ruská televize u toho nebyla, jen jeden z těch"kovaných demokratů"co ho mlátili, si to natáčel na telefon a umístil to na net.Když už tady děláte protiruskou propagandu, tak si zjistěte fakta ať nejste směšný.Tady vidíte jakou hodnotu mají všechny vaše diskuzní příspěvky.

13 hlasů

Evidentně jste neviděla to video. Prosím používejte také občas mozek.

3 hlasy

To Korte je co? Čím se to živí, jak se to rozmnožuje, jak je to nakažlivý, kde se to vyskytlo? Existuje proti tomu nějakej insekticid?

10 hlasů

Daniel Korte, to je ten co ve sněmovně zpívá za TOP 09? Pokud zrovna on mluví o Remkovi jako o " kovaném komunistovi", tak se ani nedivím. Tady čtu ve Wikipedii, že mj. společně s partnery vlastní firmu na zpracování železného odpadu.

9 hlasů

Korte má nepochybně pravdu, protože je jednoznačně chyba diplomatů a rozvědky, že Česko neupozornili na to co Rusko chystá na Ukrajině a na Krymu. Remek jako velvyslanec tam tudíž nemá co dělat, protože to padá na jeho hlavu z důvodu jeho nekompetentnosti nebo blbosti. Očividně je tam pouze na parádu, jinak asi nepochopil, že má zastávat zájmy Česka nikoliv Ruska.

4 hlasy

Už jsem ti jednou napsal, abys raději do diskuze se svými bludy nevstupoval. Ty víš, jak o možném vývoji v Rusku informovala s předstihem česká civilní a vojenská rozvědka? Co konkrétně Remkovi - kromě trapného vytýkání členství v KSČ - můžeš vytknout? Určitě měl v Rusku větší prestiž než spousta českých velvyslanců z řad kamárádíčků po r.1989.

17 hlasů

Úspěšný muž kosmonaut, velvyslanec - na straně jedbé a na straně druhé - závist hnědomodrých nul a výsledek jejich celoživotního snažení čteme s politováním každý den

4 hlasy

Tak jeho prestiž je nám prd platná, když nezastupuje zájmy země, která ho tam poslala...

6 hlasů

Za a) prosím netykat, za b) nerozhodujete, kdo tu má nebo nemá diskutovat, za c) psal jsem to myslím jasně, že Remek jako diplomat měl upozornit co Rusko chystá a neudělal nic. proto je otázka čí zájmy Remek hájí - Česka nebo Ruska.
za d) nemohu za to, že tak jasnou věc nechápete. Nalít rozum do hlavy dosud lékaři nedokáží.

5 hlasů

Hele Járo, že ty jsi bývalý nick Vlasta Smutná? Ta si taky potrpěla na vykání. Proto (a nejen proto) se jí ve zdejším spolku přezdívalo "slepice".

6 hlasů

Jestli se neumíte chovat tak mezi lidmi nemáte co dělat a jdete mezi své - prasata.

1 hlas

A odkdy je ten Remek v rozvědce, že by měl mít takové informace? To byla práce Nagyové, ne? :D

5 hlasů

Evidentně nevíte co je to diplomacie a co má za úkol velvyslanec včetně pracovníků na ambasádě mezi nimi má pod sebou i rozvědku.
Když nic nevíte tak nekecejte o něčem co vám není známo.
Nagyová nebyla v rozvědce, Lumene.

4 hlasy

Nikdo neříká,že Nygyová-Nečasová byla v rozvědce,řeč je o tom,že ji řídila!!!

0 hlasů

Járo, zhruba rok zpátky jsme v Rusku velvyslance vůbec neměli, Remek je v Moskvě od konce ledna tohoto roku. Pouze se domníváte a spekulujete. Pravdu ale máte v tom, že rozum se do hlavy nalít nedá. To se ovšem platí obecně, tedy i pro vás.

8 hlasů

poznámka - Podle Blesku byl v Moskvě již od konce října.

2 hlasy

Julka Neznámá 21.03.2014 06:12
Julka

Na to aby věděli že Remek byl v Rusku od října mi to stačí. Stejně mi stačí abych věděl, že vy a vám podobní umíte pouze urážet a lhát. To umíte dokonale. Vás to ovšem neomlouvá.

1 hlas

Takže berete informace z Blesku? Tak to vaši erudici vysvětluje a omlouvá.

4 hlasy

To co jsem výše psal Kradouskovi, platí plnou měrou i o vás. Vám očividně není co do hlavy lít. Remek byl oficiálně pověřen 16 ledna, ale ve skutečnosti tak jako každý velvyslanec je několik měsíců předem. Prosím příště až budou mluvit dospělí tak laskavě šoupejte nohama.

Je vidět, že Remek je babral a budižkničemu.

1 hlas

Přemysl Kadlec 21.03.2014 08:45
Kadlec

Ano máte pravdu, jenže o činnosti Remka v Moskvě ví kuloví i na Ministerstvu zahraničí a ti by o něm něco přeci jen vědět měli.
Jste poněkud nedostatečný - ve všem.

0 hlasů

Ano, výše jste opravdu cosi z hlavy vylil. A opravdu plnou měrou a možná i bez šoupání nohama. To však nic nemění na skutečnosti, že o počátcích působení Remka ve funkci velvyslance víte kulový ...

3 hlasy

... několik měsíců předem na místě. Tím spíše, že to žádný kariérní diplomat není a na diplomata si jen jak vidět, jen hraje.

2 hlasy

Mně osobně připadá šílený, že naši zemi zastupuje v Rusku kovaný komunista a Hrdina Sovětského svazu". To už mohli rovnou jako velvyslance v Německu poslat Vandase, nebo jiného nácka...

5 hlasů

Ještě že na Tvém osobním egu vůbec, ale vůbec nezáleží

1 hlas

Jistě, nezáleží, já mohu vyjádřit pouze svůj názor. Zato ty jsi všude ředitel, co?

0 hlasů

Korte,Korte ....... co to je za úda,zná ho někdo????

13 hlasů

to je další zpěvák ze Strany kokotů. Kdyby se raději staral o zahraniční cesty geronta Kárla, či senátora Štětiny, přítele islámských teroristů, který tuhle pakáž tahá do ČR.

10 hlasů

Člověče, vy jste slušnost sama. Je vás takových v ČSSD víc...?

0 hlasů

Ale jo, jen nejsou tak slavní, jako Chlap s gulama, či kokot Mirek. Stále máme co dohánět, ODS a především TOP09 jsou daleko před námi, V TOP09 se straníci oslovují kokoti, jejich soudružky jsou kokotice (Proč ne kundy? Co to je kokotice?).

https://www.facebook.com/pages/Klub-Kokot%C5%AF/258523837493476?id=258523837493476&sk=photos_stream

1 hlas

Oceňuji váš "přínos" pro diskuzi o čemkoliv...! :-)))

0 hlasů

http://www.youtube.com/watch?v=FMnKZZsxd2M

3 hlasy

Díky,jsem rád,že o mne v parlamentu pečuje tak vzácný charakter.

2 hlasy

Nějak mi v článku chybí, co konkrétně je Remkovi vytýkáno. Že je komouš, ví přece každý. Vypadá to, že v interpelaci šlo jen o jedovatý šleh bez obsahu. Ale hned je z toho článek. Kopanec do komouše je, zdá se, vždy in.

11 hlasů

Remek je už velmi dlouho nestraník. Navíc ten blb Korte určitě vůbec netuší, že komunisté v Rusku jsou již 20 let v opozici. Díky opilci Jelcinovi a jeho partě to ovšem dotáhli až na 25% (čímž se dotáhli na nejlepší volební výsledek bolševiků v roku 1917, což tedy není vůbec špatné, experimentálně je již ověřeno, že na revoluci to již stačí :-).

12 hlasů

No jo, nestraník, ale furt má rudou stolici. Komunisti, co jsou v Rusku v opozici, jsou stejní týpkové, jak u nás Štěpán. Naprostá většina se přesunula do Putinovi strany Jednotné Rusko a jsou teď "demokrati". Taková KSČM na ruský způsob...

0 hlasů

...ano zbytek 80% lidí popraví. To komunisté ukázali, že také umí.

3 hlasy

Není nutno 80%. Stačí když se zaměří na takové blbce jako je Jára. Hned bude na světě lépe, neboť nejhorší je srážka s blbcem.

5 hlasů

S vámi jsem jednu takovou srážku právě absolvoval.

0 hlasů

Excelentní sociální demokrat...

0 hlasů

ABR 001 21.03.2014 11:57
Ty soutěžíš s Larouxem o medail za slušnost? Teď ani nevím, komu z vás bych dal svůj hlas. Asi si tu první cenu (Zlatou žumpu) budete muset rozdělit...

1 hlas

Tak měj na paměti, že Lenin byl také sociální demokrat. A rozhodně se sráči jako Henex nemazlil. Určitě by se nějaká kulka našla i pro takového zmetka jako jsi ty.

2 hlasy

Kdyby s. Zaorálek vykecal co hodlá velvyslanci vytýkat ještě před tím než schůzka proběhne, zasloužil by okamžitý vyhazov a kopat ze schodů až k Vltavě a tam ho utopit.

1 hlas

Korte je normální chuj.

18 hlasů

Pro ty, kteří neumí až tak dobře slovensky "Korte je normální čurák."

5 hlasů

Člověče, vy jste slušnost sama. Je vás takových v ČSSD víc...?

0 hlasů

Ty ubožáku, když ti někdo nadá do chuje, tak si určitě myslíš, že ti lichotí.

3 hlasy

Tak to je kvalitní názor a hned dva bodíky k tomu. Vy tady jste teda partička. Nejezdíš s hovnocucem...?

0 hlasů

R&D

0 hlasů

Vy jste také "kvalitní"

1 hlas

Korte není normální :)

6 hlasů

A Lívie je kovaná co?

1 hlas

Slovensko snad nechce napadnout soudedy, proto je to jiný případ. Remek to ale zjistit měl.

4 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov