Výroky o Krymu
Zaorálek: Putinova lež je zarážející. Je nepředvídatelný

17.03.2015 16:43

Podle českého ministra zahraničí Lubomíra Zaorálka je zarážející, že ruský prezident Vladimir Putin veřejně lhal v otázce angažmá ruských vojáků při anexi ukrajinského poloostrova Krym. Putin se tak stává nepředvídatelným, přesto je ale nadále důležitým partnerem, neboť Rusko má významné místo ve světové bezpečnostní architektuře a je stálým členem Rady bezpečnosti OSN, připomněl šéf české diplomacie.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Bonifác Nejezchleba (15 hlasů) 17.03.2015 16:52

    Zná České Ministerstvo Zahraničí tento dokument? ...

  • rené pawlitte (15 hlasů) 17.03.2015 17:44

    George Bush----Na zasedání Tribunálu pro válečné zločiny v Kuala...

  • Josef Procházka (15 hlasů) 17.03.2015 16:56

    Lidi, čemu se divíte? Vždyť Putin je vyškolený špičkový kágébák. Ten...

  • Jan Novák (13 hlasů) 17.03.2015 17:46

    Putin zabránil vraždění civilistů Pravým sektorem, Azovem atd. Krym...

  • o k (10 hlasů) 17.03.2015 17:42

    Reagovat na pana Bonifáce je ztráta času. Ona je vůbec otázka, jaký...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Zaoralek krytizuje jenom ty na ktere je osobne zanevren a tim je stvac spolu se zapadem a EU proti Rusku.Proc nenapada nikdy agrese USA a jejich lzi a valky ktere provozuji na strednim vychode ??PROTOZE JE TO PATOLIZAL USA

0 hlasů

Zaoralek krytizuje jenom ty na ktere je osobne zanevren a tim je stvac spolu se zapadem a EU proti Rusku.Proc nenapada nikdy agrese USA a jejich lzi a valky ktere provozuji na strednim vychode ??PROTOZE JE TO PATOLIZAL USA

0 hlasů

Zaoralek krytizuje jenom ty na ktere je osobne zanevren a tim je stvac spolu se zapadem a EU proti Rusku.Proc nenapada nikdy agrese USA a jejich lzi a valky ktere provozuji na strednim vychode ??PROTOZE JE TO PATOLIZAL USA

0 hlasů

Zaoralek krytizuje jenom ty na ktere je osobne zanevren a tim je stvac spolu se zapadem a EU proti Rusku.Proc nenapada nikdy agrese USA a jejich lzi a valky ktere provozuji na strednim vychode ??PROTOZE JE TO PATOLIZAL USA

0 hlasů

Zaoralek krytizuje jenom ty na ktere je osobne zanevren a tim je stvac spolu se zapadem a EU proti Rusku.Proc nenapada nikdy agrese USA a jejich lzi a valky ktere provozuji na strednim vychode ??PROTOZE JE TO PATOLIZAL USA

0 hlasů

Zaoralek krytizuje jenom ty na ktere je osobne zanevren a tim je stvac spolu se zapadem a EU proti Rusku.Proc nenapada nikdy agrese USA a jejich lzi a valky ktere provozuji na strednim vychode ??PROTOZE JE TO PATOLIZAL USA

0 hlasů

Ty vemeno Zaoraný, když lhali HNUSÁci o chemických zbraních v Iráku, kde jsi tehdy kvičel, že Tě nebylo ani slyšet, ani vidět ? Tak proč by zrovna Putin měl tydýtkům a idiotům, jako jsi ty říkat pravdu ???

0 hlasů

No pane Zaorálku... Jestli Putin lhal o vojácích na Krymu, to prosím nevím, to nemohu posoudi. Ale že se za posledních 25 let z tv obrazovky nejenom lže, ale i krade, to naprosto vím a přesně.
Upřímně, nic proti vám nemám, ale čert je mrcha, že si vás nevzal!

0 hlasů

Díky Zaorálkovi, Chvancovi a podobným je ČSSD do budoucna nevolitelná. Kdyby raději drželi hubu.

0 hlasů

Chápu, že Zaorálek (a s ním celá vláda) musí držet hubu a krok a není jim dovoleno zaujmout nestranný a objektivní pohled, protože ve Washingtonu a Bruselu by se jinak zlobili ! Smutné ale je, že zase lezou velmoci do zadku víc než je nutné:-(

0 hlasů

Petice za předčasné volby

http://jednej.parlamentnilisty.cz/petition.php?id=2344

0 hlasů

Zaorálek zase propásl příležitost mlčet, pořád by něco komentoval, i když se ho nikdo na nic neptá. Před sjezdem ČSSD se trochu mírnil, po zvolení už je zase v ráži. Škoda že si dosud nepovšiml,. jak minskou dohodu porušuje Kyjev odmítáním stáhnout všechny těžké zbraně, zvyšováním stavu armády, dovozem zbraní, dovozem stovek zahraničních vojáků jako instruktorů a celkově přípravou na válku, kladením nepřijatelných podmínek na určení hranice samosprávných území, že Porošenko prohlásil minskou dohodu v Berlíně za zkrachovalou a pod., takže o sankcích by měli tentokrát uvažovat proti Kyjevu.

2 hlasy

....Ty na té Ukrajině snad bydlíš ! ...jak všechno znáš do detailu !! ...a není to spíš tím, že jsi na výplatnici Institut strategických slovanských studií ???

0 hlasů

Zadolárek šokovaně zjišťuje, že Putin je na stejné úrovni jako on a lže, jak se mu to právě hodí.

0 hlasů

Co je zarážející, že pan Zaorálek je překvapen...? To, že Putin a Lavrov, ohledně anexe KRYMU a okupace východní Ukrajiny lhali, věděl každý, kdo to vědět chtěl. Rusko není partnerem. Ten, kdo lže a krade (KRYM) nikdy nemůže být partnerem. TEČKA.

2 hlasy

Takže pokud tomu dobře rozumím, partnerem nemůžou být ani USA, protože lhali a okupovali jinou zem(Irák,Grenadu,Vietnam,a.j.

0 hlasů

Víc zarážející by bylo, kdyby to řekl naplno a podle pravdy..Ovšem tohle se v politice nenosí. pravdu naříkají ani politici z opačného tábora včetně jejich zahraničních spojenců..Ani ten Zaorálek..

1 hlas

Lubomír Zaorálek je Mirek Dušín evropské a světové zahraniční politiky! Nicméně by se měl poptat svých nových přátel na Tržišti, proč lhal např. US ministr zahraničí ohledně zbraní hromadného ničení v Iráku...

1 hlas

..když jdeš takhle do historie, tak bys o SSSR, resp. Rusku nemohl vypustit slovo - od VŘSR to byl v jednom kuse jeden veletok lží nebo polopravd..takže Pútin jen ctí tradici !!

0 hlasů

Zaorálku , jestli tady někdo lže tak jste to Vy a celá ta banda kolem Vás. Vy si myslíte že nikdo neví kam byli poslány ty tanky a munice ? Nebo chcete popřít i děkovný dopis Stropnickému za dodání tanku a jiných zbraní na Ukrajinu?
Pane Zaorálku, Schwarzenbergu, Kocábe a jiní,
za to jste agitovali na kyjevském Majdanu?
FUJ HAJZLOVÉ !!! CHCE SE MI Z VÁS ZVRACET.

1 hlas

Zaorálku , jestli tady někdo lže tak jste to Vy a celá ta banda kolem Vás. Vy si myslíte že nikdo neví kam byli poslány ty tanky a munice ? Nebo chcete popřít i děkovný dopis Stropnickému za dodání tanku a jiných zbraní na Ukrajinu?
Pane Zaorálku, Schwarzenbergu, Kocábe a jiní,
za to jste agitovali na kyjevském Majdanu?
FUJ HAJZLOVÉ !!! CHCE SE MI Z VÁS ZVRACET.

2 hlasy

Zaorálku , jestli tady někdo lže tak jste to Vy a celá ta banda kolem Vás. Vy si myslíte že nikdo neví kam byli poslány ty tanky a munice ? Nebo chcete popřít i děkovný dopis Stropnickému za dodání tanku a jiných zbraní na Ukrajinu?
Pane Zaorálku, Schwarzenbergu, Kocábe a jiní,
za to jste agitovali na kyjevském Majdanu?
FUJ HAJZLOVÉ !!! CHCE SE MI Z VÁS ZVRACET.

0 hlasů

Zaorálku , jestli tady někdo lže tak jste to Vy a celá ta banda kolem Vás. Vy si myslíte že nikdo neví kam byli poslány ty tanky a munice ? Nebo chcete popřít i děkovný dopis Stropnickému za dodání tanku a jiných zbraní na Ukrajinu?
Pane Zaorálku, Schwarzenbergu, Kocábe a jiní,
za to jste agitovali na kyjevském Majdanu?
FUJ HAJZLOVÉ !!! CHCE SE MI Z VÁS ZVRACET.

1 hlas

Zaorálku , jestli tady někdo lže tak jste to Vy a celá ta banda kolem Vás. Vy si myslíte že nikdo neví kam byli poslány ty tanky a munice ? Nebo chcete popřít i děkovný dopis Stropnickému za dodání tanku a jiných zbraní na Ukrajinu?
Pane Zaorálku, Schwarzenbergu, Kocábe a jiní,
za to jste agitovali na kyjevském Majdanu?
FUJ HAJZLOVÉ !!! CHCE SE MI Z VÁS ZVRACET.

1 hlas

Se Zaorálkem nesouhlasím. Putin je velmi předvídatelný, lež je jeho denním chlebem a věřit mu mohou pouze stejně bezcharakterní jedinci.

1 hlas

Jó Lubomíre, když se lže o zbraních hromadného ničení, a napadne se jiný stát,tak je to OK, ale běda když se lže o zelených mužících.To je pak jiná.Je veselé, když sedmilhář Zaorálek,obviňuje druhého sedmilháře.

1 hlas

Zarážející je, že vás lhaní zaráží jenom u Putina...

0 hlasů

Můj ty Tondo kolenatej! Zaorálek mění názory jak fusekle, lže snad i ze spaní, a najednou je zděšený z Putina. Ten to aspoň přiznal. Od naší politické 'elity' jsem zatím nic podobného nezažil. Je to snad tím, že nám nelžou???

1 hlas

České Mediální prostředí, i Politické prostředí není zdaleka takové, jaké by mělo být, události, které se odehrály určitým a nezměnitelným způsobem, jsou interpretováni jednostranně a tendečně. Mnohá fakta jsou úmyslně zakrývána anebo zhlečována. To vše je známka nikoliv vyspělé demokracie, ale země, která je na šikmé ploše účelové propagandy.

3 hlasy

Petice "Antimajdan" - za zveřejnění skutečných příčin Ukrajinského konfliktu

http://jednej.parlamentnilisty.cz/petition.php?id=2416

1 hlas

Petice za vystoupení z NATO

http://jednej.parlamentnilisty.cz/petition.php?id=2503

1 hlas

Už mám plné zuby verbálních trestných činů, které se na internetu přemnožily jak ve středověku krysy, a doufám, že se internetová verbální kriminalita BRZY stane jednou z priorit Ministerstva Vnitra a Ministerstva Spravedlnosti.

1 hlas

Já jsem si vždy myslel, že největší magor na diskuzi je venda wind, následovaný Bulvou. Ovšem Bonifác je vysoce předčí, proti němu jsou slabý čajíček...

3 hlasy

HENEXI stan se hrdinou

1 hlas

Policie už by si tě měla zjišťovat, jestli v tomhle státě za něco stojí.

0 hlasů

Prosím tě, nedělej ze sebe dalšího idiota. § 230 Účast na sebevraždě . Pročti si spisy a výklad.

2 hlasy

Za takový kecy bys dostal ještě navrh Pohrdání soudem.

0 hlasů

Fakt? tohle by se ani v tomhle bordelistánu v životě před soud nedostalo.

1 hlas

Když má někdo rozum, tak není ani větší ani menší, je prostě někdo s rozumem.

Najdi si v naučném slovníku, co je to Rozum.

1 hlas

Neprud a dokaž že si hrdina, benzínky maj stále otevřeno. Dnes večer budeš určo ve zprávách.

0 hlasů

Destiny, neblbni, nabádání k sebevraždě je Trestný čin, nezahrávej si.

0 hlasů

Nabádám ho k vlasteneckému hrdinnému činu. Ty si snad myslíš že tady ty žvásty někoho zajímaj ?

0 hlasů

Říkám ti nezahrávej si, naposledy.

0 hlasů

To je vidět, že o právu víš úplný .....

0 hlasů

Teda pánové, nemusím moc ani jednoho z vás, ale tohle je zajímavý.
Myslím, že tohle by jako trestný čin nabádání k sebevraždě uznal jen hodně podjatý soudce (o státním zátupci ani nemluvě).
O variantě, že by diskutér byl takový labil, že by to nabádání oponenta vykonal snad ani neuvažuji.
Plnit tu odkazy spoludiskutérů jsme všichni už v prdeli.

0 hlasů

Můžu Ti říct na svoje svědomí, že kdyby skončil na popáleninovým, tak ty bys skončil na Mírově, nebo na Borech.

0 hlasů

myslím to s ním dobře, benzín leze zase nahoru :-)

0 hlasů

TOTO VIDEO JE PRE TYCH KTORI NEVIDIA A TVRDIA ZE UKRAINA NIEJE FASISTICKA !!!

https://www.youtube.com/watch?v=UXTdC46KEYc

5 hlasů

Problém je v tom, že ty excesy jednotlivců, případně skupin, vydáváš za doktrinu celého státu. Takové záběry lze natočit i u nás, přesto nejsme fašistický stát. Nedávno byli vyhozeni od armády dva naši vojáci, protože měli na uniformách nacistické symboly. Magoři jsou všude. Viděl jsi někdy záběry ruských nacistů? Je to totéž v bleděmodrým. To video je ruská propagandistická sračka...
Že se na to chytí blbeček destiny mě nepřekvapuje...
Nikdo nehájí nějaké ukrajinské nácky, v podstatě je všem Ukrajina ukradená, co si tam dělají je jejich věc. Podstata věci je v tom, že Rusko, v rozporu se smlouvami, které podepsalo, napadlo sousední stát a anektovalo část jeho území. Podlý způsob, kterým to udělalo, jen charakterizuje ruský způsob myšlení. Dnes je to Ukrajina, zítra to může být někdo další...

3 hlasy

a honem si klikni hlas na tvůj příspěvek :-.))))

2 hlasy

...na svůj příspěvek... troubo...

3 hlasy

Tvůj dům, tvůj příspěvek. Ty jsi ještě blbější než jsem si myslel. Udělej pro národ něco užitečného a stan se hrdinou. Veřejně se upal.

1 hlas

Znalec... Otevři si jazykové okénko, blbečku... Pro policajty... :-)))

2 hlasy

To mu radši neraď, je tak blbej, že by to mohl udělat. Jako hysterický Palach, ze kterého Havloidi udělali hrdinu.

1 hlas

Vexláku , ty s tvým IQ tykve mi neříkej blbečku, nic neděláš, jen pindáš a tvoje příspvěvky o tobě vypovídají víc než dost. Zamet si před svým prahem.
PS: Jen zakomplexovaný negramotný idiot celej den dřepí a píše do diskuse jako ty, pro mě a většinu národa jsi jen plovoucí chrchel v záchodové míse.

1 hlas

Včera tu byl článek o studentovi matfyzu, který si dodával kuráž k vraždě bezdomovce vypočítáním složité rovnice, znám lidi s právnickým vzděláním, kteří prohlašují, že by vlastní děti nechali rozstřílet Ukrajinským tankem. Kořen kryptofašistické demence není vůbec snadno k vytržení.

0 hlasů

No to ses předvedl chudinko. Nestojíš ani za tu odpověď. Jsem svobodný člověk, můžu si dřepět kde chci a jak dlouho chci, po tom je ti kulový. Jdi se přebalit a mazej do hajan, ať nezaspíš. Tak nashle zítra ráno v půl dvanáctý, blbečku...

1 hlas

Máš pravdu ale zde něco psát a ukazovat je zbytečný, exoti typu hemenex, lustig, dvořák, np np - kdyz pominu jejich napadání a iq tykve, tak jsou schopni popřít i nos mezi očima, možná jsou za to placený.

1 hlas

Bonifáci, myslela jsem ze začátku, že by bylo možné s Vámi nějak logicky diskutovat ale vidím, že jste buď duševně nemocen nebo máte náročné poslání od někoho aby jste zde doslova vyšiloval s propagandou na téma Geroj Putin a Rusko, kontra padouch Obama a zlé USA. Je mi Vás líto ale nechci Vás už rozčilovat. Máte před sebou dlouhou noc plnou vášnivých projevů zde na diskuzi.

2 hlasy

Kdyby se stalo, co píšete, znamenalo by to, že tenhle Národ má nějakou šanci, vyhlídku, aby dostal rozum, jenže opak je pravdou. A proto, jestli něco napíšu, bude to jen naprosté minimum, což je konec konců právě tolik, kolik píši neustále.

1 hlas

Ministerstvo Zahraničních věcí, Ministr Zahraničních věcí? Skutečně?

Tihle kašparové se slévají v jedno velké Ministerstvo Americké Propagandy.

Fakta dokonale ignorují anebo překrucují a domnělou podporu Národa si vypůjčují k urážkám Ruska.


ZAORÁLKU, JSI PROLHANÁ AMERICKÁ DĚVKA

3 hlasy

Ve Vyškově, Pardubicích a Liberci, kde bude bratrská armáda nocovat, bude čekat místní politické elity náročný úkol pečlivě zorganizovat úplně spontánní setkání s občany. Za jejich výběr zodpovídá místní národní výbor po dohodě s americkým velvyslanectvím. To již přislíbilo, že každému účastníku samozřejmě jako vždy vyplatí honorář – ale tentokrát pouze dvacet dolarů na osobu. Nižší částku zdůvodňují tím, že vojáci budou navíc ještě rozdávat žvýkačky, čokoládu a silonky.

POSLETE JE K CERTU !

2 hlasy

Ve Vyškově, Pardubicích a Liberci, kde bude bratrská armáda nocovat, bude čekat místní politické elity náročný úkol pečlivě zorganizovat úplně spontánní setkání s občany. Za jejich výběr zodpovídá místní národní výbor po dohodě s americkým velvyslanectvím. To již přislíbilo, že každému účastníku samozřejmě jako vždy vyplatí honorář – ale tentokrát pouze dvacet dolarů na osobu. Nižší částku zdůvodňují tím, že vojáci budou navíc ještě rozdávat žvýkačky, čokoládu a silonky.

POSLETE JE K CERTU !

4 hlasy

Ministerstvo Zahraničních věcí, Ministr Zahraničních věcí? Skutečně?

Tihle kašparové se slévají v jedno velké Ministerstvo Americké Propagandy.

Fakta dokonale ignorují anebo překrucují a domnělou podporu Národa si vypůjčují k urážkám Ruska.

1 hlas

Že Punťa lže to mě nepřekvapuje, ale že je ještě naživu to jsem nečekal. Vážne jsem myslel že ho jeho tavarišči oddělali.

1 hlas

Naopak, myslím si že Putin je částečně předvídatelný, protože opisuje od Hitlera.

1 hlas

Zaorálku, Zaorálku. Ty to teda ČSSD hnojíš. Něco říci musíš a direktivy jsou jasné. Ale važ slova.

4 hlasy

Kladu si dvě prosté otázky:

1) Kdy lidé začnou přemýšlet?

a

2) Jestli to téhle lži-vládě lidé spočítají nějakým nestandarním mechanismem, nebo jestli se bude muset počkat do pravidelných voleb.

1 hlas

1) Znamená-li to myslet jako ty, doufám, že nikdy.
2) Co bys čekal? Revoluci? A já furt, proč mi připomínáš prosťáčka božího. Protože máš v hlavě vymeteno!

2 hlasy

Zamlčování příčin, odvádění pozornosti od podstaty jevů je základní problém západní ale i české propagandy, i jejích ministrů zahraničí - poslední z nich Zaorálek - kteří staví svoji kariéru na prodejnosti zájmům USA. Cílem jejich malosti je dobré bidlo v orgánech EU, které, jak je známo, bez podpory temných sil Bilderbergu a diplomacie USA nelze dosáhnout. . Propgaganda lže veřejnosti -a to ve všech zásadních otázkách agresí západu. Bohužel, mnozí lidé jim naskočí na jejich goebelsovké metody implantace lží do jejich mozkových závitů. Vznikají pak problémy s překrucováním dějin - Bandera a spol. - jeho vyhlášení světcem Ukrajiny , zbožštění oddílů SS v Pobaltských republikách, lži o Iráku, Lybyi, islámu, atd. A nikdy se nehovoří o souvislostech těchto lží na mocenské doktriny USA, včetně veřejně publikovaných map na rozdělení nerostného bohatství , např. poslední dobou Ruska.

4 hlasy

Vida, Bilderberg, o tom jsem už tu dlouho neslyšel. A co židozednáři, ti v tom nejedou? A "temné síly"? Bohouš, Štětináč a Dlouhé Bidlo?

2 hlasy

A co Mažňák? A co Losna? :-) Co Červenáček? A Hujer se švestičkami? Franzi, Vy určitě víte, kdo je kdo :-))) Kašlete na Bilderberg, Körbelovou etc. :-))))))

1 hlas

A co teprve Ilumináti! :-D

1 hlas

A co Templáři? Nebo lidé ze Starého bělidla? :-))))

1 hlas

V propagandistické show CNN Wolf Blitzer nezmínil, že německá tajná služba zpochybňuje tvrzení Washingtonu ohledně Ruska a že francouzská a německá vláda konečně pochopily, že Washington se zbláznil, a zoufale pracují na tom, aby zastavily tah Washingtonu směrem k válce.

viz - Generál Kujat
https://www.youtube.com/watch?v=m1p7NsWvog8


Washington a jeho loutka Británie strávily celé 21. století rozséváním smrti a destrukce. Bylo napadeno, bombardováno či bezpilotními letouny ničeno sedm zemí pod zástěrkou „šíření demokracie“. Irák je zničen, stejně jako Afghánistán, Libye a Somálsko. Sýrie téměř také a Pákistán a Jemen jsou politicky a sociálně destabilizovány neustálými americkými vzdušnými útoky. Demokratické a zvolené vlády Hondurasu a Ukrajiny byly svrženy americkými puči. Venezuela je další na řadě, a Bolívie, Ekvádor, Argentina a Brazílie čekají ve frontě.

3 hlasy

Ještě tu o Popelce, Bonifác, prosím!

2 hlasy

Pro kretény žádný "pohádky" nebudou.

1 hlas

Bonifaci Poserchlebo, zkus tu o Mrazikovi.

2 hlasy

Tak o Sněhurce. Kopírování pohádek máš zmáknutý, tak to zkus ještě. Nějakou fantasmagorii. Ještě jednu.

1 hlas

Propagandistický útok Washingtonu na Rusko a Vladimira Putina je stejný, jako útok Washingtonu na Afghánistán a Osamu bin Ladina, Irák a Saddama Husseina, Libyi a Kaddáfího. Znamená to, že Washington má v úmyslu zaútočit na Rusko v rámci preventivního jaderného úderu?

Pokud ano, znamená to konec světa. Je jasné, že hrozba pro Spojené státy a celý svět sídlí ve Washingtonu a nikoliv v Moskvě. Touto hrozbou je šílená neokonzervativní ideologie americké nadvlády, podporovaná bezuzdnou hrabivostí amerických korporací, snažících se ovládnout světové zdroje.

Putin závažnost situace chápe a tvrdě pracuje na jejím zmírnění, ale Washington se postaral, aby ji zmírnit nešlo. Washington požaduje, aby Putin předal Krym a ruskou černomořskou námořní základnu, opustil ruskou populaci na jihu a východě Ukrajiny a akceptoval vojenské základny NATO na Ukrajině. Požadavkem Washingtonu je vlastně preventivní kapitulace Ruska.

2 hlasy

Co odstavec, to perla:

Paul Craig Roberts - mimochodem, oceněný Mexickou medailí za publicistickou znamenitost
- http://www.novarepublika.cz/2015/03/medaile-za-publicistickou-znamenitost.html

Takovéto nestoudné lži mohou hlásat vládní představitelé bez sebemenší stopy důkazu a bez studu, že vás vyděsí k smrti. Jsme svědky naprosté neúcty k pravdě a lidskému životu ze strany vysokých vládních představitelů a prodejných mediálních děvek.

Propaganda tlačí svět do války. Propaganda zničila důvěru mezi jadernými mocnostmi a vzkřísila hrozbu jaderného armageddonu. Ruská vláda vidí, že Washington a jeho vazalové v NATO vyčarovávají neexistující ruskou hrozbu. Toto vyčarovávání hrozby má jasný účel poškodit Rusko.

Propaganda Washingtonu šířená prodejnými mediálními prostitutkami je tím nejnezodpovědnějším činem v lidské historii. Reagan a Gorbačov dokázali odstranit hrozbu jaderné války, a šílení neokonzervativci a jejich mediální prostitutky ji přivedli zpět.

1 hlas

Tohle stojí za přečtení:


"Wolf Blitzer (CNN, 13. března) použil krytí zpravodajského programu k tomu, aby odvysílal propagandu jak vystřiženou z Třetí říše, či spíše z 1984 George Orwella. Toto divadélko prezentovalo Rusko jako obrovskou agresivní vojenskou hrozbu. Obrazovka byla plná raketové palby, tomu vévodila kolekce amerických generálů Divnolásků volajících po provokativních opatřeních proti ruské hrozbě. Blitzerův program je součástí organizované propagandistické kampaně, jejímž účelem je připravit Američany na konflikt s Ruskem.
Poradkyně pro národní bezpečnost prezidenta George W. Bushe, Condi Rice, varovala Američany, že (neexistující) zbraně hromadného ničení Saddama Husseina můžou vést k hřibovitému mraku vznášejícímu se nad americkým městem. Žádná taková hrozba neexistovala. Ale dnes existuje nad americkými městy velmi reálná hrozba, a poradce pro národní bezpečnost si toho nevšiml.
Tato hrozba vychází z Washingtonu a plyne z démonizace Ruska a jeho vedení.

Wolf Blitzer (CNN, 13. března) použil krytí zpravodajského programu k tomu, aby odvysílal propagandu jak vystřiženou z Třetí říše, či spíše z 1984 George Orwella. Toto divadélko prezentovalo Rusko jako obrovskou agresivní vojenskou hrozbu. Obrazovka byla plná raketové palby, tomu vévodila kolekce amerických generálů Divnolásků volajících po provokativních opatřeních proti ruské hrozbě. Blitzerův program je součástí organizované propagandistické kampaně, jejímž účelem je připravit Američany na konflikt s Ruskem.

Byla to tak nezodpovědná propaganda a bylo tam tolik nestoudných lží (jež by si normálně sotva mohla mediální organizace dovolit), že bylo zjevné, že CNN a Wolf Blitzer se nebojí, že budou voláni na kobereček kvůli šíření válečné horečky. Tak zvaná „oficiální média“ byla přeměněna na ministerstvo propagandy.

Podobná propaganda je šířena v Británii, kde ministr obrany Michael Fallon prohlásil Rusko za „skutečné a aktuální nebezpečí“ pro Evropu. Americké jednotky a tanky jsou spěšně vysílány do Pobaltí, pod záminkou, že Rusko se chystá zaútočit."


http://www.novarepublika.cz/2015/03/paul-craig-roberts-cnn-busi-do.html

1 hlas

Zato Zao Ce-tung je už delší dobu jasný :-) Z někdejšího "bojovníka" proti US radaru, za mír a kdo ví co ještě, z "bojovníka" proti "bytovému" US Bakalovi je rektonaut a jeden z hrobníků ČSSD :-)
Následující satira je docela mrazivá...
Milý Andy, posílám Ti tento ručně psaný vzkaz po spolehlivém příteli, protože si nemůžu dovolit nic riskovat. Pochop prosím, že kvůli sjezdu ČSSD jsem neustále pod dohledem. Hraje se na ostří nože a PPF/O2 mi možná dokonce sleduje telefonní hovory. Musel jsem nasadit tvrdší rétoriku, abych prokázal, že jsem spolehlivě antiamerický a proruský. Chtěl jsem Tě varovat, ale proslov toho starého ožraly o „superholokaustu“ mě překvapil a musel jsem na něj zareagovat spatra. Doufám, že Ti nevadilo, jak jsem kritizoval vleklou bushovskou zahraniční politiku. V projevu o stavu unie to koneckonců udělal i Tvůj šéf. Ještě to se mnou vydrž, prosím. Znepokojilo mě, když jsem se dozvěděl, že jsi navštívil Babiše u něj na čapí farmě. Jenom si s Tebou pohrává. Skutečnou protiváhou Zemana/Sobotky/Mládka/Dlouhého jsem já. Vím, že jsem si to u Washingtonu rozházel, když jsem se s tím radarem přidal na stranu Rusů, ale to už jsem snad odpracoval, ne? Možná Ti dokonce vyrazím Druláka. Měj se mnou prosím trpělivost, Andy. Po stranických volbách budu mít víc flexibility. Máš můj slib. Tvůj nejvěrnější přítel, Luboš

2 hlasy

Bush lhal, Clinton lhal, Obama lže. Tak si vyber, Zaorálku. O amerických prezidentech se to ale český politik říct sotva odváží.

4 hlasy

Legrační, že v diskuzi o lháři a dobytku Putinovi tu většina bezmozků funguje jako malí žalobníčci: "USA taky, USA taky..."

Všimli jste si, že tohle není článek o USA, ale o tom ruským hajzlovi? Asi ne. S tak dutými lebkami není ani divu.

3 hlasy

Bohužel článek o dobytku Bushovi, Blairovi, Obamovi, Merkelové atd tady nikdy nebude. A věř tomu, že by bylo o čem psát!
Jenže když je někdo o něčem i mylně přesvědčen, tak se jeho názor nezmění i kdyby před ním ležely naprosto nezvratné důkazy o opaku.
Navíc nikdo nevidí co se stalo úplně na začátku a za co nikdo neřval a nesoudil ty, kteří se na tom podílelí - protiústavní svržení prezidenta Ukrajiny. Věřím, že by nikdy nedošlo na Krymu k tomu k čemu došlo. A hajzlové jsou právě bohužel v EU a USA, protože to celé vymysleli a sponzorovali.
Nikdo nevidí souvislosti. Západu se nedostávají suroviny a ty jsou na východě.

3 hlasy

Pravdu máš v jediné větě - a to té o nezměnitelném názoru a mylném přesvědčení. Ty následné nesmysly ohledně Ukrajiny jsou toho jasným dokladem. Souvislosti ano, ale nespojovat nespojovatelné a naopak.

2 hlasy

Ovšem ten dvojí metr a arogance západních států je přímo do očí bijící. Ti co nejvíc vyhrožují Rusku, uvalují na něj sankce a brečí že Putin je lhář jsou sami mnohonásobně větší lháři a agresoři běžně porušující mezinárodní právo, naopak země, které se nedopouštějí agrese proti jiným státům a nelžou při tom, třeba Indie, Čína, Brazílie, Vietnam a mnohé další, a mohou na rozdíl od západních států jednat z pozice morální nadřazenosti, tak ty Rusku nevyhrožují ani na něj neuvalují sankce. Není to zajímavé?

2 hlasy

Ani ne. Už proto, že třeba Čína nemůže z pozice "morální nadřazenosti" říct nikomu ani popel.

Dvojí metr a arogance? O tom bychom se bavit mohli, leč s tím zdaleka tolik nesouhlasím. Toto je ovšem článek o Putinovi, proto ubrečené žalobnictví, kterým tu diskutující prosťáčci Rusáka omlouvají, naprosto odmítám.

2 hlasy

Ještě víc je zarážející, že západní politici na tak vysoké úrovni jako Bush, Blair nebo Rasmussen dodnes nepřiznali, že lhali ohledně zbraní hromadného ničení v Iráku, kterými ospravedlnili krvavou agresi proti Iráku v letech 2003-10. Stejně tak je zarážející jak lehce jim to prošlo.

4 hlasy

Bush a Blair za to byli shledáni vinnými válečnými zločiny trubunálem v Kuala Lumpur.

Bush, Blair found guilty of war crimes in Malaysia tribunal

https://www.youtube.com/watch?v=pZxa0-IXl_U

0 hlasů

Vždyť Zaorálek o ruském angažmá v otázce ruských vojáků při anexi Krymu věděl i bez toho, že by to Putin předem "troubil" do světa.
Před čtyřmi měsíci mj. prohlásil: „Ujišťuji vás, že podle přesných informací, které mám k dispozici, je tam asi deset a půl tisíce těch ruských mužíku. ... ."
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/na-ukrajine-je-podle-zaoralka-pres-10-tisic-ruskych-muziku-pzt-/domaci.aspx?c=A141110_134255_domaci_kop

5 hlasů

take nerikam pravdu,
kdyz jednam s krivaky

3 hlasy

Celý život lhát sám sobě... to musí být těžké, ne?

2 hlasy

prihoriva

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/2161-obama-na-tajne-schuzce-s-reditelem-fsb-ruska-globalni-valka-se-blizi

1 hlas

Svět to Spojeným státům spočítá za celých 200 let, bude to velký a drahý účet.

1 hlas

Je zajímavé, že když lže politik EU nebo USA, tak naše média nám sdělí, že nemluví pravdu. Když nemluví pravdu Putin, tak nám média sdělí, že lže. Tak tedy pane Zaorálku kdo lhal, že na Ukrajině nejsou žádní příslušníci vojsk NATO a USA?
A jak to bylo s tanky , dopravovanými jako by do Afriky?

1 hlas

Putin je jako Hitler! Ten si s nějakými sliby taky hlavu nelámal a demokratické politiky považoval za slabochy.

1 hlas

Kdo zabil Kennedyho, kdo Pattona, jak to bylo v Orální pracovně, jak vyřešila Anglie pokus o osvobození Severního Irska, jak to bylo v Katyni, s hladomorem na Ukrajině, jak to bylo s chemickými zbraněmi v Iráku, jak to bylo se sestřelením vrtulníků NATO americkými stíhačkami, jak dopadly jižní státy Ameriky když chtěly nezávislost, jakou školu vystudoval Zaorálek a jakou "víru" vyznával v ostravském televizním studiu do roku 89 .......

3 hlasy

Jakou víru v ostravské televizi vyznával to přesně nevím, ale na beton tam vobšoustal všechny redaktorky. Vynechal jen ty co mu utekly na strom! Není totiž schopen šplhu!

0 hlasů

Zato amíci jsou čitelní desítky let dopředu. A jen blbí slouhové si myslí, že jejich panství může být nekonečné a bez reakce.

0 hlasů

Pokud Putin lže, soudruhu Zaanálku,, tak to není nic proti USákům, kteří celý svět obelhali ohledně údajných zbraní hromadného ničení Iráku. Nenašla se z nich ani plechovka. Cokoli USák říká, je s pravděpodobností hraničící s jistotou lež. Ale to soudruh Zaanálek ví moc dobře.

6 hlasů

Putin lže jen někdy, kdežto Zaorálek neustále a pravdu řekne jen když se splete.

2 hlasy

Pan antirusista Zaorálek----V roce 1982 ukončil studium na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Brně, na Filozofické fakultě obory marxisticko-leninská filozofie a politická ekonomie

5 hlasů

Jo, to je mu podobný. Jak asi skládal zkoušky a státnice, když lhát neumí!!!

0 hlasů

Putin zabránil vraždění civilistů Pravým sektorem, Azovem atd. Krym není rozbombardovaný. A to asi někomu vadí...

13 hlasů

George Bush----Na zasedání Tribunálu pro válečné zločiny v Kuala Lumpur (soukromé iniciativy založené bývalým malajským předsedou vlády Mahathirem Mohamadem) byl spolu s několika členy jeho vlády a mj. Tonym Blairem označen „vinným v plném rozsahu“ z „genocidy a zločinů proti lidskosti“ během války v Iráku.[22] V květnu 2012 se malajský tribunál jednomyslně shodl podle článku 6 Norimberské charty o jejich vině na mučení s tím, že důkazy byly spolehlivě prokázány a že Bush a členové jeho vlády si byli vědomi toho, že porušují konvenci o mučení z r. 1984 a Ženevské úmluvy, ale nezasáhli proti jejich porušování.[23] Podle výkonného ředitele hnutí Human Rights Watch, Kennetha Rotha, mají Spojené státy právní povinnost Bushe zadržet a vydat spravedlnosti a v případě, ukáže-li se jejich nečinnost, musí tak učinit jiné státy

15 hlasů

Vždyť to všichni věděli :-))

1 hlas

To mu řekli na US ambasádě, aby ze sebe udělal vola, nebo to má ze své hlavy? :-)))

8 hlasů

Tak to je novinka...

4 hlasy

Zaorálek je fakt tupoun. Putler je prostě lhář. Co čekat od kágébáka, vraha a diktátora?

7 hlasů

Lidi, čemu se divíte? Vždyť Putin je vyškolený špičkový kágébák. Ten se vyzná ve všech supersviňárnách. S ním nelze jednat férově. To bychom se se zlou potázali.

15 hlasů

Procházko, ty myslíš jako vyškolený blb.

0 hlasů

Rusko anektovalo Krym!

Podle Ottova slovníku z roku 1889 je anexe legitimní, pokud je založena na výsledku předchozího referenda,

Tak vo co gou?

3 hlasy

Sám jste si odpověděl ...
gou vo to předchozí

0 hlasů

Zná České Ministerstvo Zahraničí tento dokument?

https://www.youtube.com/watch?v=y9hOl8TuBUM

Obsahující obvinění Americké Ambasády z narušení integrity svobodné a suverénní země!

15 hlasů

Už jdi spát, atrapo...

7 hlasů

Má velice nepříjemné otázky, viď hemenexi!

4 hlasy

Hmm... Spíš samý překroucený kraviny...

1 hlas

A ty konečně pracovat, kdo tě má pořád živit.

4 hlasy

Co ty víš, co mne živí...? Nežiju si špatně a jsem spokojenej...

1 hlas

Já pracuju i když nic nedělám...

1 hlas

destiny - 17.03.2015 18:47
Já věděl, že to nepochopíš, to tvůj přímočarý fízlácký mozeček prostě nepobere...

0 hlasů

Tvoje vysvětlení je tak chytré jako tvoje příspěvky.

2 hlasy

jj a co se divite rusove lzou okupuji vrazdi a kradou nic jineho 1968- NIKDY NEZAPOMENEME!!!!

5 hlasů

Tahle prolhaná parodie na člověka je ministr?

7 hlasů

Ano je ministr a placený z našich daní. Je na nás, jemu a všem zaprodancům v demokratických volbách udělat pá - pá.

2 hlasy

Bonifáci, tahle prolhaná parodie je Putin. Vždyť se sám přiznává, že lže jako když Rudé právo tiskne. Krym i východní Ukrajina jsou jeho sviňárny. nedá se mu věřit nic.

8 hlasů

Jo, Nikita Chruščov coby vrcholný komunista,způsobil mnoho zla, jen jedno "dobro": ukradl Rusům jejich Krym a "daroval" ho Ukrajině kde před tím byl nejvyšším komunistou. Už tenkrát věděl, že o Krym se jednou budou rvát usáci. Sklaplo jim!

3 hlasy

Reagovat na pana Bonifáce je ztráta času. Ona je vůbec otázka, jaký význam to má, odpovídat lidem, kteří vědí, že lžou, ale zřejmě to mají v popisu práce. Člověk se za takové Čechy stydí a říká si, že to snad není možné. Předpokládám ale, že to není až tak strašné, jak se to na první pohled zdá a to i když vezmeme v úvahu, že Češi bez rozpaků kolaborovali s Němcem i s Rusem. Přes to si jsem jist, že většina "diskutérů" má několik nicků, aby vzbudila dojem, že se jedná o "většinu". Toto mé přesvědčení pramení z toho, že když si přečteme výsledky nějakého veřejného mínění, jedná se o zcela opačné názory. Diskuze na netu je tedy boj s větrnými mlýny, protože protivník je profesionál, který sleduje diskuze 24 hodin denně a jednotliví participanti si vzájemně notují (pokud se nejedná o jednu osobu s různými nicky). Výlevy na netu nelze tedy brát vůbec za bernou minci a v podstatě by bylo nejlepší je zcela ignorovat.

10 hlasů

Tak nějak to bude, dřív, nebo později se prozradí. Diskutovat s nimi je ztráta času. Je to také ztráta peněz pro jejich chlebodárce, protože těma kravinama těžko někoho přesvědčí. Ještě jsem zde nezažil diskutéra, který by změnil názor, každý ví svoje. Češi nejsou takoví prosťáčci, jako Rusové, v Čechách platí jen to, co je v Blesku... :-)))

1 hlas

Vy jste dva komici .

2 hlasy

Tak díky kámo...

0 hlasů

No a proč by se nepřiznal Bush a Blaire, když lhali o zbraních hromadného ničení v Iráku. Měřte všem stejným metrem.

4 hlasy

Za prvé tam chemické zbraně byly a za druhé byl Bush a Blair (Blaire je nesmysl) informován a podle toho rozhodl. Putin, naproti tomu sám rozhodl o agresi a anexi a dobře věděl, že lže - konec konců to sám přiznal. Nejedná se tedy o nějaký "stejný metr" a já doufám, že vám ten rozdíl je jasný.

4 hlasy

Ano, za prvé tam, podle okáče, ZHN byly a za druhé je ani půlmiliónová armáda nenašla. A že je hledali dlouho11 let! Wolfowitz bezelstně řekl již v roce 2004: ZHN byly jen sjednocovací element pro váhavé!!! Aspoň nelhal.

2 hlasy

Jo, byly to zbraně, které jim dodaly USA v boji proti Iránu. Kdybyste jen trochu přemýšlel, tak vám musí být jasné, že Krym, vzhledem k jedné ze dvou vojenských základen Ruska, je pro Rusko nedotknutelný. Nebuďte zaslepený nenávistí, to nikdy k ničemu dobrému nevedlo.

3 hlasy

Pokud se Rusko nebude vměšovat do Evropy, je mi ukradené a proto hovořit o nenávisti je naprostá hloupost. Pakliže Rusové Krym chtěli, neměli podepisovat Budapeštské memorandum a i dnes mohli postupovat civilizovanou cestou a ne vojenskou intervencí, která je neomluvitelná. Vaše tvrzení, že chemické zbraně dodaly Iráku USA budete jen těžko dokazovat.

2 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov