Hlavní strana > Domácí
Záplavy 2013
Politologové: Zeman při povodních zklamal
05.06.2013 09:35 Původní zpráva
UVNITŘ ANKETA. Způsob, jakým se během povodní reprezentoval prezident Miloš Zeman, se nelíbí některým českým politologům. Hlava státu totiž nebyla takřka vůbec vidět. A ani kritika premiéra Petra Nečase (ODS) za to, že objíždí republiku vrtulníkem, nepadla na úrodnou půdu. Zeman tak činil stejně v roce 1997. Vrtulník navíc využil nedávno v březnu, a to jen letěl na návštěvu sjezdu ČSSD.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Petr Kadlec
06.06.2013 15:47
Petrkadlec
Je rozkoš a krása,jak při jakémkoli článku o Panu Prezidentu Miloši Zemanovi ,následují hysterické výzvratky ubožáků,kteří neunesli PROHRU rakouského staříka se Schvábem na mozku.Ho,hó,vždycky se můžu utlouct smíchy a děkuji za toto zpestření.Prosím pište dále....
3 hlasy
Hana Há
06.06.2013 10:19
Host
Jsou tu důležitější problémy. Politologové by se spíše měli zabývat otázkou, proč kaskáda změnila svůj účel. Místo ochrany obyvatelstva se primárně zaměřila na energetiku. Jak je to možné?
2 hlasy
Pavel Michal
05.06.2013 23:58
Michall
voda není jeho parketa, spíše jiné tekutiny
debata o rozložení ztrát nás ještě čeká, on ji asi moderovat nebude
0 hlasů
Sajrajt
05.06.2013 16:35
Sajrajt.
Politologové, vy chytráci (upřímně, mám vás za vymaštěné idioty, to jen pro pořádek) co by tam asi tak Zeman dělal? Prezidentská návštěva vyžaduje kupu lidí kolem prezidenta, jednak by na ně nikdo neměl čas a ani náladu a jednak by tím Zeman lidi kolem sebe vystavoval zbytečnému riziku. Taky není z nejmladších, proto politologové, snad bude stačit, když podpoří vládní a jak doufám rozumné návrhy na řešení situace z televize. Přeci není vůbec nutné, aby někde šaškoval, jako idiot Klaus, který absolutně pohrdal naším krajem, parchant jeden.
8 hlasů
Henex
05.06.2013 16:06
Henex
Prosím vás, dejte pokoj se Zemanem v místech postižených povodněmi. Všude by mu dali štamprdličku a ještě by chytil tu virózu. Ochranka by potom ten nacamraný žok musela tahat z bláta a bůhví, jak by to dopadlo...
0 hlasů
David L
05.06.2013 15:44
DaLe
Ty jóó, ze 60.000 Kč bych mohl zaplatit skoro všechny finanční dluhy a zaplatit nájem na další měsíc. Co za to? Nainstaloval bych program na voice-chat přes internet jak u p.Zemana tak v Ostravě, i ukázal jak to funguje. Že to zní předraženě? Myslím, že ne, v porovnání s tím kolik letů to ušetří.
0 hlasů
David L
05.06.2013 15:47
DaLe
Abych upřesnil, ten počítačový program umí voice-chat i video-chat.
0 hlasů
rab z rabstejna
05.06.2013 15:30
rabzrabstejna
Tak to shrneme :
Zaúkolovaní novináři štvou a zuřivě pomlouvají pana Zemana, protože jejich němečtí šéfové - majitelé novin vřískají nad prohrou spacáka pana Schw.
Což je kontraproduktivní, tak jako před volbami : čím víc novináři a "umělci" pomlouvali pana Z., , tím víc lidí pana Zemana volilo - z hnusu nad zdejšími móresy tisku i nad panem Schw.
Jen pokračujte páni redaktoři, všechno je dobré :-)) už teď jsou lidé naštvaní a novináři je těmi lžemi a pomlouváním pana Z. (a vůbec levice) ještě hecují.
Abyste se nedivili nad výsledky svého snažení.
8 hlasů
valda muzarto
05.06.2013 17:42
andi
Rabe - když napíšete Slinta , nebo Mumie , všichni budou vědět o jakém zmetkovi je řeč .
4 hlasy
Jiří Pražák
05.06.2013 14:10
plesivec
Kolik je ti Nováku, že tak blbě kecáš a urážíš? Jsi tu od rána, to jsi asi moc přepracovanej. Aha, ty ses s modrými kamarády udřel při budování vodních děl na Vltavě, abys dohnal, co komunisti zmeškali, že?
7 hlasů
Jaroslav Novák
05.06.2013 15:27
konevzeli
Tak ještě jednou, když už neumíš vložit odpověď do vlákna: Co je ti do toho, Pražáku. A při své velmi omezené inteligenci by sis mohl všimnout, že jsem tu byl kolem jedné asi 10 minut a teď se dívám, jak se ovce zastávají líného, věčně nalitého prezidenta a opět odcházím
1 hlas
Petr Kadlec
06.06.2013 14:06
Petrkadlec
Jak víš Hlupáčku,že je věčně nalitej??Přečti si jakého odborníka jsme mohli zvolit..http://polanecky.blog.idnes.cz/c/342846/Kn - ize-Karel-mlcici-spici.html
1 hlas
Patrik O Clock
05.06.2013 13:44
patrikoclock
Doporučuji přečíst:
http://beta.parlamentnilisty.cz/parlament/poslanecka-snemovna/Schwarzenberg-je-ostudny-skudce-a-keca-blbosti-To-si-vyslechl-ministr-od-kolegu-274463
To je podstatné, né nějaký kecy politologů!
5 hlasů
Josef Lustig
05.06.2013 13:55
Andersen
Ano, parlamentni listy, to je nase buzola :)))
2 hlasy
Petr Kadlec
06.06.2013 14:08
Petrkadlec
Pane Emigrante a co nám doporučíte za pravdy...
1 hlas
valda muzarto
05.06.2013 17:46
andi
...to radši nečtěte , parlamentní listy nejsou hodny velikánů , jako jste vy - mohla by vám prasknout žilka .
2 hlasy
Petra Nováková
05.06.2013 13:40
Petronila
politolog Zbořil: " Americký prezident pronese vždy na veřejnosti jednu větu. Garantuje tak lidem, že stát se o ně postará. Zeman vystoupil na odpovídající úrovni," Srovnávat Zemana s americkým prezidentem je poněkud trapné. Zeman opravdu zklamal, protože po svém zvolení pořád zdůrazňoval, že bude prezidentem deseti milionů občanů a teď měl příležitost to dokázat. Že to byla jenom prázdná a líbivá slova vědělo mnoho lidí, ale jeho skalním a nekritickým obdivovatelům to třeba trochu otevře oči, Zeman nemá úroveň státníka, on je celý takový jen jako...
6 hlasů
Lev Tolstoj
05.06.2013 14:47
OJT
Hele, otvíračko očí, prezident Zeman je skutečnš prezidentem občanů ČR. Americký prezident je zvolenou Superstar, jinak figurgou na špagátkách, za které tahají silná lobby.
6 hlasů
Libor Weizenbauer
05.06.2013 13:24
Liborw
Nechci seZemana zastávat,pije rád,to je vidět,prestojsem radši že na Hrade nesedí Schwarzenberg Ten by se asi do helikoptéry nacpal ale všechno by prospal.Však Orlík je vysoko tak Vo co de?
4 hlasy
Josef Lustig
05.06.2013 13:36
Andersen
Zeman mi silne pripomina Vaclava IV., je vztekly, opily, obklopuje se nizsi slechtou :)))
2 hlasy
Václav Vlček
05.06.2013 14:40
VYMITAC
Ty zase silně připomínáš poručíka Duba. Jako notorický blb se do všeho se sereš, buzeruješ a při tom víš akorát lautr hovno.
12 hlasů
Petra Nováková
05.06.2013 13:50
Petronila
Přesně, nedávno jsem byla na přednášce o Václavovi IV., povahové rysy stejné. Jenomže Václav IV. neměl na vybranou, jeho otec Karel IV. ho již od útlého dětství připravoval na "kariéru" krále a římského císaře. Teprve dvouletý Václav byl korunován Arnoštem z Pardubic na českého krále. Karel IV. diplomacií a penězi zabezpečil synovi i římský trůn. Zatímco Milouš Zeman se nacpal do funkce prezidenta za každou cenu...rozhodnutí Nejvyššího správního soudu: "Vítěz prezidentské volby Miloš Zeman, který v lednu porazil protikandidáta Karla Schwarzenberga, sice porušil zákon, přesto se stane regulérní hlavou českého státu."
4 hlasy
Oto Les
05.06.2013 14:06
OtoLes
Porušil víc zákon Schwarzenberk s tím, že před volbami nestydatě tvrdil, Benešovy dekrety, které vznikly na základě dohod vítězných mocností po II. sv. válce, už jsou neplatné, nebo více porušil zákon Zeman (nenapsala jste, čím)
7 hlasů
Oto Les
05.06.2013 13:05
OtoLes
I kdyby Zeman plul na svém gumovém člunu, který používal na rybníku v Novém Veselí, po povodí Vltavy a všude vyjadřoval soustrast, tak by byl stejně v médiích trhán na kusy.
Nedovedu si ovšem představit, jak by při povodních zasahoval takový pan Schwarzenberk.Ten možná ještě ani neví, že pršelo, neb spí.
6 hlasů
Petra Nováková
05.06.2013 13:53
Petronila
Oto, Zeman si to dělá sám, zdaleka ne všichni ho posuzují podle článků v médiích, víte...ten člověk na funkci prezidenta osobnostně prostě nemá.
5 hlasů
Oto Les
05.06.2013 14:13
OtoLes
Pokud vám raší někde andělské peří,máte plné právo takto Miloše Zemana kritizovat. Pokud ne, přijměte jej, jako prezidenta, se všemi jeho vlastnostmi, dobrými i špatnými. Lidé si jej zvolili i s nimi, o tom nepochybujte.
Je zvláštní, že Klause si nikdo netroufal po pár měsících ve funkci kritizovat, protože vyhovoval mocenským zájmům majitelů médií.
7 hlasů
Petra Nováková
05.06.2013 14:22
Petronila
Otíku, když prezident republiky pronese v těchto tragických dnech na TK „Přeji vám hezký den a zejména, abyste se neutopili. I když u novinářů je toto přání poněkud ambivalentní,“ je to naprosto neomluvitelné! Najděte si význam slova "ambivalentní" ve slovníku. Neboli v jejich případě by jim to utopení přál. Takového ubožáka obdivujete? To na tom musíte být charakterově hodně špatně.
2 hlasy
Oto Les
05.06.2013 14:54
OtoLes
To je přece to nejdůležitější - neutopit se. I kdyby se po vás sápal nějaký vodník.
Miloš Zeman popřál jenom to, co je opravdu stěžejní. Co je stěžejní, to si najdete ve slovníku.
Ostatní omáčka, kterou by bryndali jiní, jsou jen falešné fráze.
3 hlasy
Anička skřítek
05.06.2013 13:11
zak01
Přesně tak. kdyby kroužil s vrtulníkem, psali by, jak zklamal, že kroužil.Kdyby jezdil atd.....
6 hlasů
Phillies
05.06.2013 13:57
Phillies2013
No, je to jednoduché, vše co děla ozřala M.Z. je směšní, tak co kecáte?
2 hlasy
Petr Kadlec
06.06.2013 14:11
Petrkadlec
Můžeš to, pitomče ,napsat česky?
1 hlas
Anton Augustin
05.06.2013 13:01
svedek
Nečas v Zálezlicích byl jako kůl v plotě a místní o něj nejevili zájem. Tyto gesta jsou jenom politikum nic víc.
11 hlasů
Anička skřítek
05.06.2013 12:58
zak01
Nevím, jak mnoho a jakým způsobem se Zaman v tomto období staral. Jedno vím jistě- žádná média nejsou vůči němu objektivní. A tak využijí vše , co se využít dá v tom negativním smyslu, v ostatním mu nedejí ani prostor. Je to odporné.
5 hlasů
Věrka Prokopová
05.06.2013 23:02
Verka
A v čem je pozitivní?
0 hlasů
Petra Nováková
05.06.2013 14:00
Petronila
chápu, že vám trhá srdéčko, že si někdo dovoluje kritizovat váš idol, ale představte si, že hodně lidí si na Zemana vytváří názor podle jeho reálného chování a vystupování a nepotřebují k tomu "ta zlá, odporná média". Mimo jiné, to vám nevadí, že na krátké TK prohlásil „Přeji vám hezký den a zejména, abyste se neutopili. I když u novinářů je toto přání poněkud ambivalentní,“ pronesl Zeman. Najděte si význam slova "ambivalentní" ve slovníku. Neboli v jejich případě by jim to utopení přál. Tohle! je odporné.
2 hlasy
Oto Les
05.06.2013 15:06
OtoLes
Zřejmě jste členka fanklubu Karla s čírem. Kdoví, jak byste se tvářila, kdyby vám v televizi promítli snímek pracovního dne tohoto pána v jeho úřadě v Černínském paláci. Jeho výhoda je v neviditelnosti a také v tom, že není ani tak ministrem zahraničí, jako ministrem v zahraničí. A to si prezident dovolit nemůže.
Za prezidentování Masaryka byli lidé natolik slušní, že i kdyby někde upadl, tak by se to veřejnosti neprezentovalo tak, že byl opilý namol, ani kdyby to náhodou byla pravda, což se u přístupu médií k Zemanovi říci nedá. To, že se přiznal ke konzumaci alkoholických nápojů, což navíc dělá téměř každý Čech, je pro novináře signálem, že z něj mohou dělat notorika při každé příležitosti.
4 hlasy
Blanka Köhlerová
05.06.2013 13:59
Blanka
Víte co, ale on to ustojí, stéká to po něm jak máslo po teplé bramboře. Jeho to nepoškodí, jeho ne. A jen se odhaluje ubohost těch výpadů.
5 hlasů
Petra Nováková
05.06.2013 14:05
Petronila
Blani, vy jste do Milouše zamilovaná :o) Umíte si alespoň trošičku představit, že je spousta lidí, kteří používají vlastní mozek a dělají si názory na Zemana podle toho, co sami vidí a slyší?
5 hlasů
Petr Kadlec
06.06.2013 14:14
Petrkadlec
Nepíšeš taky někde VLHP a podobná moudra? Kolik ti je let? Ubohé děcko,odpouštím ti všecko...
0 hlasů
Blanka Köhlerová
05.06.2013 17:39
Blanka
Tak proč si ta spousta lidí nezvolila knížete? Protože to zas taková spousta lidí není, co? A bude trvat dlouho, než to skousnete, jestli vůbec.
2 hlasy
Josef Lustig
05.06.2013 13:03
Andersen
Prvni krok k naprave: Zeman by mel prestat chlastat, je nalitej furt.
1 hlas
Anička skřítek
05.06.2013 13:09
zak01
Opravdu? Vy se snad těch pijáckých orgií účastňujete? Nebuďte jako papoušek, člověče neblahá!
9 hlasů
Lev Tolstoj
05.06.2013 12:55
OJT
Zeman sklízí kritiku. Od koho? No většinou a skoro pořád od voličů Karla Schwarzenberga. Ti budou remcat vždycky a vždycky budou na Zemana útočit. Může udělat cokoliv a vždy budou vést své negativná bludy. A ti oslovení politologové? Všichni jsou to voliči Karla Schwarzenverga. Minimálně o Lebedovi to vím na sto procent.
Poznámka o ostentativnímu létaní nad povodněmi byla myšlena obecně. Nečasovo jméno nezaznělo během prezidentova vystoupení.
Jo. Zeman by se také mohl proletět a třeba demonstrativně naplnit jeden pytel s pískem a co by říkali tito kritici? Že je to nevhodné, že je to populistické atd.
Takže milí kritici prezidenta Miloše Zemana sami si zalovte ve svémm svědomí a pokuste se něco pro postižené učinit, pak můžete být na sebe trošku hrdi.
9 hlasů
Petra Nováková
05.06.2013 14:07
Petronila
ááá, další nekritický obdivovatel velkého lodivoda a vůdce Miloše Zemana :o)
2 hlasy
Lev Tolstoj
05.06.2013 14:44
OJT
rab z rabstejna
05.06.2013 15:22
rabzrabstejna
Ona je hloupá fuch.....slepice s 18 nicky. Netřeba na ni reagovat.
3 hlasy
Jiří Susa
05.06.2013 12:46
logar
"Politologové: Zeman při povodních zklamal"
Typický lživý titulek lživého článku.
V článku jsou názory tří politologů (vím prd co to je)
Jeden spíše kritický vůči Zemanovi, jeden spíše neutrální, jeden spíše pozitivní. Potom kritická stať nepodepsaného reportéra Týdne o vrtulnících nad povodněmi, v případě Zemana 16 let opožděná. Co z toho ta zakyslá německá média chtějí vytřískat, nevím. Zeman nabídl 80 vojáků, nikdo z kompetentních politiků organizujících likvidaci škod po nich nesáhl. To mne odradilo, chtěl jsem se dobrovolně přihlásit k pomoci také.
11 hlasů
Petra Nováková
05.06.2013 14:14
Petronila
1. 60 vojáků 2. tuto nabídku musela schválit vláda a při svém zasedání a podepsat premiér, zasedání vlády je vždy ve středu. A nechápu, co jste za slabocha, když jste si to vyhodnotil, že tedy vy sám pomáhat raději nepůjdete, ač jste původně chtěl...
3 hlasy
Josef Lustig
05.06.2013 13:23
Andersen
....nez tech 60 livrovanych petepaku nastpoupi, je voda uz v Hamburku.
1 hlas
Ron Vanhorne
05.06.2013 15:05
Axeli
Lustig ty magore,neurazej PTPaky.
1 hlas
Jaroslav Novák
05.06.2013 13:17
konevzeli
Jen 60 hradních vojáčků Zeman slíbil. To si fakt myslíš, že mu těch 20 klučinů zachrání reputaci? Proč komouši pořád mají potřebu lhát?
3 hlasy
Jiří Pražák
05.06.2013 14:12
plesivec
Kolik je ti Nováku, že tak blbě kecáš a urážíš? Jsi tu od rána, to jsi asi moc přepracovanej. Aha, ty ses s modrými kamarády udřel při budování vodních děl na Vltavě, abys dohnal, co komunisti zmeškali, že?
6 hlasů
Jaroslav Novák
05.06.2013 15:25
konevzeli
Co je ti do toho, Pražáku. A při své velmi omezené inteligenci by sis mohl všimnout, že jsem tu byl kolem jedné asi 10 minut a teď se dívám, jak se ovce zastávají líného, věčně nalitého prezidenta a opět odcházím.
0 hlasů
Josef Lustig
05.06.2013 12:45
Andersen
Pan president pri oznameni nasazeni Hradni straze pri zaplavach, v pondeli vecer, byl viditelne zavirovany. Kroutil hlavou a tocil ocima, klatil se u recnickeho stolu jako by ho vedli na gilotinu. I jeho nevazana chut kecat nesmysly tento stav podporuje.
5 hlasů
Jiří Susa
05.06.2013 12:50
logar
Nedělejte ze sebe blba, pokud za to nejste dobře placen.
Podívejte se na tu vaší franckoněmeckou šišlající a inkontinentní spící trosku, která vypadá zlitá i když někdy náhodou není!
10 hlasů
Karel Dvořák
05.06.2013 14:24
Kaja
Obávám se, že pan Lustig ze sebe blba nedělá.
5 hlasů
Blanka Köhlerová
05.06.2013 17:41
Blanka
rab z rabstejna
05.06.2013 15:37
rabzrabstejna
:-)))))) vskutku, jde o realitu :-)))
3 hlasy
Phillies
05.06.2013 14:01
Phillies2013
Jirko, asi taky "virozujes"...
0 hlasů
Josef Lustig
05.06.2013 13:32
Andersen
...."tu vasi" ? :)))))))
0 hlasů
Oto Les
05.06.2013 12:38
OtoLes
Politology zajímá, že nebyla hlava státu vidět při povodních. Možná jen z vrozené skromnosti, aby nezvýšil chaos, kdyby vyrazil překážet v záchranných pracích, jako to v udělal premiér.
Chtít po politolozích, aby zkoumali, proč za minulého režimu nedocházelo tak často, jako nyní, k povodním, to by po nich chtěl občan moc.Ještě by se mohlo přijít na to, že zisky ČEZU jsou přednější, než zájmy o bezpečí a majetky občanů.
9 hlasů
Petra Nováková
05.06.2013 14:27
Petronila
" Možná jen z vrozené skromnosti," Otíku, tak to je vtip století :o))))))) lidská hloupost je věčná
0 hlasů
Oto Les
05.06.2013 15:11
OtoLes
Na rozdíl od jiných, kteří v se v Praze cpali daňčími steaky s karlovarskými knedlíky, lánskými vdolečky a kaviárem, Miloš dokázal přežít na drsné Vysočině o chlebu se sádlem a bez kont ve Švýcarech.
A ještě k tomu vyhrát volby. Tak a teď můžete puknout.
1 hlas
Eva Adamová
05.06.2013 14:59
EvaA
Lidská blbost je věčná a vy jste zářným příkladem. :-))))))))))))
3 hlasy
Jan Novák
05.06.2013 12:33
JanNovak
12:25 - Vláda dnes podle informací ČTK povolala šest desítek příslušníků Hradní stráže na pomoc při povodních. V pondělí hradní strážce na pomoc vyčlenil prezident Miloš Zeman, dnes jeho rozhodnutí kontrasignoval premiér Petr Nečas (ODS).
4 hlasy
Josef Lustig
05.06.2013 12:25
Andersen
Nezklamaly ceske firmy, utrhlo se jim kolem deseti zasobniku plynu a plavou do Nemecka. Hrozi zniceni mostu. (podle nemecke TV)
0 hlasů
Josef Lustig
05.06.2013 12:37
Andersen
oprava : 10 containers
0 hlasů
Karel Dvořák
05.06.2013 12:24
Kaja
Ze tří oslovených politologů jen jediný (Rudolf Kučera ) přímo řekl, že ho prezident zklamal. Zbývající dva se k jeho postoji vyjádřili v celku neutrálně ba dokonce spíše kladně. Přesto dá Týden do titulku, že Zeman politology zklamal. Může se pak někdo divit, že o nich prohlásí, že jsou žumpa a póvl?
18 hlasů
Jiří Susa
05.06.2013 12:53
logar
Promiňte, napsal jsem výše totéž a až potom četl další příspěvky. Byl jsem nas(upen)! :-)
4 hlasy
Karel Dvořák
05.06.2013 14:31
Kaja
To je v pořádku. Jsem rád, že má víc lidí podobné názory jako já.
4 hlasy
Phillies
05.06.2013 14:02
Phillies2013
Patrik O Clock
05.06.2013 12:19
patrikoclock
Politologové jsou zhruba stejní agenti s teplou vodou, jako třeba ekonomičtí analytici. Jejich duševních výronů jsou plná média, ale vždycky jsou potom "překvapeni", že je všechno úplně jinak.
9 hlasů
Petr Kica
05.06.2013 11:59
Erich
Kampak s vodou na něj...
Takhle nějakej virus kdyby byl ...
4 hlasy
Prudičova máma
05.06.2013 11:59
Prudicka
Dorazila Cibule, Kohlerova-Sadelnata a jeste chybi Adamova a fanklub Mylooosa je komplet:-)
3 hlasy
Jaromír Pavlík
05.06.2013 15:21
pavouk06
Kouknou, prdičko, ty hajzly, které máš uklízet jsou hotové? Mušle se blýskají, záchodové mísy vyleštěny a podlaha, kterou poblili a posrali Tvoji kámoši vytřena? Ne? Tak koukej mazat, a neser!
4 hlasy
Blanka Köhlerová
05.06.2013 12:31
Blanka
nojo, hlavně že jste tady vy.Už jsem myslela, že se dneska nezasměju!
5 hlasů
Hana Há
05.06.2013 11:59
Host
Za záchranu Prahy je nutno poděkovat ODS, která se v minulých letech postarala o ochranu města. Nakoupila zábrany a zajistila bezpečnost značné části Prahy. To se jim povedlo.
2 hlasy
Blanka Köhlerová
05.06.2013 13:56
Blanka
Skoro všechny zábrany, které podle vás vybudovala ODS, jsou v konečné fázi na dvě věci. Stačí si přečíst všechny články.
3 hlasy
Anička skřítek
05.06.2013 13:00
zak01
Ha Há, za naše peníze-to jste zapomněla. A také vám vypadly z hlavy ostatní regiony.
6 hlasů
Jaroslav Novák
05.06.2013 13:21
konevzeli
Opravdu si myslíte, že z vašeho důchodu jste něco platila Praze?
2 hlasy
Anička skřítek
05.06.2013 13:00
zak01
Ha Há, za naše peníze-to jste zapomněla. A také vám vypadly z hlavy ostatní regiony.
0 hlasů
Fisting Hand of God
05.06.2013 11:58
DeepThroat
Vzkaz politologům: prezident nemá žádné pravomoci, tak co od nj čekáte? Létání z místa na místo a rozdáváni soustrastí? Vrtulník stojí přes 100 000 kč za hodinu. Takové peníze se dají utratit lépe za balenou vodu pro postižeń, vy mouřeníni!
12 hlasů
Petra Nováková
05.06.2013 14:32
Petronila
a to vám nevadí, že si soudruh Zeman zaletěl vrtulníkem na sjezd ČSSD? Stálo to 60.000,- Kč. Lidská hloupost je prostě neporazitelná. Umím si představit, jak křepčíte nadšením, když se Zeman začne hrabat do věcí, ve kterých nemá žádné pravomoci, ale jsou namířené proti "nepřátelům socialismu". To takovým jako vy nevadí.
1 hlas
František Zemek
05.06.2013 16:08
zemekf
a co to má dělat s povodněma, aha, šplouchá na maják, že
1 hlas
Fisting Hand of God
05.06.2013 15:32
DeepThroat
Pokud to platila strana a ne stát, tak proč ne. Nebavíme se o vrtulníku samotném, ale o pravomocích prezidenta na postižených místech (=nulové). Dívat se tam může, ale rozhodovat již nikoliv! Nato "čest" náleží Nečasovi a ostatním poskokům s danou pravomocí rozhodovat a rozkazovat na místě činů.
2 hlasy
Jaroslav Novák
05.06.2013 13:23
konevzeli
Když mohl vrtulníkem na sedánku ČSSD, měl se podívat i kam posílá svých 60 vojáčků. Ale má to jeden háček, od socanů dostal nějaký ten truňk, nad povodní zalitou zemí se to jaksi ehodí.
1 hlas
Witold Venusberg
05.06.2013 11:53
Pyrhocoris
Domnvám se, že celé to nebývale nepřívětivé počasí i povodně jsou trestem Nebes za to, že jsme zvolili za presidenta takové HOVADO.
7 hlasů
Josef Lustig
05.06.2013 11:52
Andersen
Kdyby se v Cesku tolik nelhalo, mozna by to pak vystacilo se na necem rozumnem domluvit.
2 hlasy
Jiří Pražák
05.06.2013 11:43
plesivec
Pokrytectví Nečase a Kalouska je autorovi článku zřejmě milejší. Kalousek v televizi prohlásil, že díky jeho úsporám budou nyní ve státním rozpočtu peníze na obnovu zatopených obcí. No, kdyby se tolik našetřilo, tak by ,možná během 11 let dokázali v Zálezlicích postavit tu hráz a to se netýká je Zálezlic. Ostatně, vltavská kaskáda se upouštěla kvůli Praze bez ohledu na Mělník a okolí. Koneckonců - kolik se po listopadu 1989 postavilo přehrad? Pouze na výrobu elektřiny a rekreaci určeny nejsou - to by snad měli pochopit i ti, kteří stále nadávají na komunisty, jimž za většinu přehrad na Vltavě vděčíme.
14 hlasů
Jaroslav Novák
05.06.2013 13:25
konevzeli
Prudičova máma
05.06.2013 11:42
Prudicka
Mylous je zkratka komicka figurka. Neco jako malinkatej dabel. A se vsemi reakcionari krute zatoci: Vyskoci na stul, vytahne pistoli, vystreli do stropu a zvola: "Tak a ted na vas zavolam kontrase!"
6 hlasů
Blanka Köhlerová
05.06.2013 12:30
Blanka
Ale že vám pořádně šlape na kuří oka a pěkně vás rozčiluje, co? Kdyby nic jiného, tohle se mu daří, soudě podle vašich reakcí. No nic, je vám to všem dočista na nic. Málo platné se tady doběla rozčilovat!
4 hlasy
Jan Bulva
05.06.2013 11:30
jaan
A napsali soudruzi novináři někdy něco pozitivního o panu Zemanovi a soudruzi politologové patří do stejné skupiny jako pravicoví pisálci. mají ovšem smůlu občanstvo jim již nevěí
10 hlasů
Jaroslav Novák
05.06.2013 13:29
konevzeli
Máš nějak ty "soudruhy" zadřený od kůží, bez svého oslovení nedovedeš diskutovat. Jako na schůzi vaší uliční buňky. Ještě dej něco o vrazích z "volstrýtu", taky vaše oblíbená hláška.
1 hlas
Václav Horák
05.06.2013 11:34
pozorovatel
Jsou to zktroskotanci a zaprodanci,ale lid pod vedením Milouše,Bohouše a Vojty už s těmi pravicovými pisálky rázně zatočí.
6 hlasů
Pavel Pospíšil
05.06.2013 11:27
PavelPospisil
Politologové jsou zbyteční tvorové (tedy kromě soudružky Vladimíry Pavlíčkové z KSČ). Že je Zeman ožrala a nepoužitelný chlap víme všichni i bez nich. Povodně, nepovodně, že.
4 hlasy
Prudičova máma
05.06.2013 11:20
Prudicka
Ani se Necasovi nedivim, ze Mylouse s sebou nevzal do vrtulniku. Sedet v takove blizkosti neprijemnych vyparu a pochcanych nohavic s rizikem nenadaleho pozvraceni je mozna horsi, nez zaplavy ...
5 hlasů
Václav Horák
05.06.2013 11:28
pozorovatel
Milouš by s ním neletěl,on má svůj okruh oblíbenců,kteří mu jsou daleko bližší,např. kmotr Šlouf,kmotr Palas,soudruh plukovník Zbytek(to je ten,co chtěl tanky bránit Jakeše) a mnoho dalších zasloužilých soudruhů,které by si do vrtulníku vzal raději.
8 hlasů
Prudičova máma
05.06.2013 11:36
Prudicka
Ze by se Zbytkem jezdil tankem po republice?
5 hlasů
Václav Horák
05.06.2013 11:40
pozorovatel
Spíš maybachem kmotra Palase.
4 hlasy
Prudičova máma
05.06.2013 11:43
Prudicka
Palas ma Maybacha?
1 hlas
Josef Lustig
05.06.2013 11:55
Andersen
Palas ma dokonce vyznamenani sovetske rozvedky.
4 hlasy
Marie Metelková
05.06.2013 11:09
maryfox
Zeman zklamal nejen při povodních, ale ve všem na co sáhl. Víc než tyto trapnosti mně děsí jeho obhajoba rodiny Alievových. Chápu, že pro Mynáře a Šloufy je kšeft na prvním místě, ale u prezidenta je to ostuda.
7 hlasů
Blanka Köhlerová
05.06.2013 11:13
Blanka
Nemusíte se ještě tolik děsit, bude hůř! Teda pro vás!
8 hlasů
Jaroslav Novák
05.06.2013 13:32
konevzeli
I pro vás, Blani.
0 hlasů
Václav Horák
05.06.2013 11:31
pozorovatel
Obézní soudružky s kníry pod nosem už plánují pomstu nepřátelům lidu,ale ani Mečiar light na Hradě jim jejich touhy nedokáže splnit.
5 hlasů
Blanka Köhlerová
05.06.2013 11:51
Blanka
Ale kdepak, zajdete na úbytě sami. Sežerete se vzteky!
6 hlasů
Prudičova máma
05.06.2013 11:38
Prudicka
Sadelnata soudruzka Koehlerova-Kabrhelova se slzou v oku vzpomina, jak s manzelem jezdili za totace za pribuznymi do kapitalisticke NSR a jedine, co bdely prislusnik pohranicni straze Sloup udelal, je, ze manzelovi zabavil porno casopisy.
6 hlasů
Josef Lustig
05.06.2013 11:20
Andersen
V tom se zrcadli nejaka vyhruzka !!
4 hlasy
Pavel Pospíšil
05.06.2013 11:31
PavelPospisil
Jo, onehdá mi jeden "bývalý" člen PS VB v hospodě líčil, že strana je bdělá a sleduje, co kdo dělá a jak se chová. Prý ještě uvidíme. Toho opilce Zemana si docela dokáži představit v lenince, modrákách, s rudou páskou LM a flintou, jak jde dělat třídní spravedlnost. Brrr.
3 hlasy
František Zemek
05.06.2013 11:09
zemekf
jak P. M.Zeman zklamal ?
Producírováním se a předváděním plýtváním času ve vrtulníku, který je zapotřebí pro dasleko důležitější činnosti než vyvážet potentáta aby viděl to co je v televizi ????
Ubíral prostředky z fondů ?
Kolik, že stojí hodina vrtulníku ? 10.000-20.000 ???
Kolik že stojí zajištění Prezidenta, jeho klaky při výjezdu do kotěhůlek ???
Nemyslíte, že je to především záležitost místní, okresní, krajské, samosprávy ?
Nebude to o tom, že kecy potentátů vodu nezastaví ???
Nevbude to i o lascivním vystupování premiera Nečase, jak jeho vláda to zvládá ???? Já vím, je před volbama a slepým, blbým je potřeba sdělit to jak sme dobří, když už nás nechválí, pochválit se sám, že ano ???
16 hlasů
Hana Há
05.06.2013 11:03
Host
Pan prezident udělal přesně to, co udělat v této době má. Nepletl se odborným složkám do cesty a nabídl pomoc. Ti záchranáři, starostové mají dost vlastních starostí a nemusí se navíc starat o bezpečnost politiků.
Možná Vám přijde lepší přístup premiéra, který do helikoptéry nevzal jediného odborníka /např. hydrologa/, ale pojal obhlídku jako výlet jemu nakloněných médií.
Současná situace by měla být především v rukou integrovaného záchr. systému. Lidé jedou na doraz. Politici se můžou starat pak a dohnat, co dosud zanedbali. MZ např. zrušilo organizaci starající se o drobné toky. Něco převedli pod povodí. Teď se diví, co menší toky dělají. Odborníci byli rozprášeni. Dále byla snaha v rámci úspor rušit hasičské stanice. Parkanová zase rušila vojenský útvar specializovaný pro tyto události. Prý to není náplň armády aj.
16 hlasů
Vendula Kábová
05.06.2013 16:18
Vendulazvesnice
Tak, tak... Ovar v první řadě přepral virózu! A že to nebyla jen tak nějaká viróza! - Dva dny mlčel...
1 hlas
vaclav getz
05.06.2013 10:59
sjanborn
je pravda,že Zeman není nějak vidět. Zeman je narozdíl od Nečase lidem oblíben a tak asi by neškodilo navštívit nějakou oblast, ale je pravda,že lidé budou potřebovat podporu hlavně až voda opadne.
5 hlasů
Hana Há
05.06.2013 11:05
Host
Myslím, že jeho čas přijde po povodních, kdy může podpořit zasažené oblasti. Teď by jen přidělal starosti všem zasahujícím.
9 hlasů
Václav Horák
05.06.2013 10:58
pozorovatel
Když letí Milouš na sraz svých staronových kumpánů vrtulníkem,do kterého ještě vezme tátu pracujícího lidu Zavadila,tak je to OK.Když letí Nečas na místa zasažená povodněmi,tak je to špatné.A tak je to se vším.Příznivci KSČSSD jsou prostě lidé opravdu velmi jednodušší,ale hlavně velmi pokrytečtí.S takovým materiálem ty Japonce asi nikdy nedoženem.
8 hlasů
Lev Tolstoj
05.06.2013 13:01
OJT
No, to jsou dvě rozdílné věci. Ti piloti vládních vrtulníků stejně musejí za měsíc nalétat několik hodin. A dle zákona slouží i prezidentovi. Tak proč je nevyužít po cestách po republice. Opakuji, Ti piloti byl étali tak jako tak.
A při povodních. Je lépe, když ten kdo nezachraňuje se záchranářům neplete pod nohy.
3 hlasy
Blanka Köhlerová
05.06.2013 11:11
Blanka
Šetřila bych s těmi "š", když se nepočítáte mezi ty jednoduché. Holt ten češtin......
6 hlasů
Jan Šebesta
05.06.2013 11:31
honza1361
Proč by šetřil, má to správně.
"Jednodušší" je druhým stupněm vzniklým při stupňování přídavného jména jednoduchý.
Příklad: Zeman je jednoduchý, Kohlerová je jednodušší.....
7 hlasů
Anička skřítek
05.06.2013 13:03
zak01
..a Šebesta nejjednodušší....:-)))
2 hlasy
Jan Šebesta
05.06.2013 16:27
honza1361
Alespoň se nestydím za své jméno a neschovávám se za infantilní nick....
0 hlasů
Blanka Köhlerová
05.06.2013 11:48
Blanka
nemá to správně, není to stupňování, lidé jsou jednoduší a pokrytečtí. Kdyby to bylo stupňování, bylo by tam: lidé jsou jednodušší a pokrytečtější. Chytráku!
5 hlasů
Jan Šebesta
05.06.2013 11:54
honza1361
Jsou lidé jednoduší a jednodušší. A chytráci a hlupáci. Já jsem podle vás chytrák. Co jste tedy Vy?
2 hlasy
Prudičova máma
05.06.2013 11:57
Prudicka
Je to tlusta, fousata, sadelnata clenka ulicniho vyboru Mylousova fanklubu, ktera se slzou vzpomina, jak vladla ulici, kdyz se jeste pocitalo vlastnictvi rude knizky ...
3 hlasy
Zdenka Zwiebel
05.06.2013 11:36
cibule
Vzhledem k tomu, že z kontextu vyplývá, že měl Horák na mysli plurál adjektiva "jednoduchý", zní správný tvar "jednoduší lidé". Pokud by šlo o stupňování, tam máte pravdu, že by bylo na místě napsat "jednodušší", ovšem "velmi jednodušší" je nesmysl.
6 hlasů
Jan Šebesta
05.06.2013 11:44
honza1361
Ano. Správně. A druhý stupeň plurálu slova jednoduchý, tedy jednoduší, je jednodušší. Třetí stupeň pak samozřejmě není "velmi jednodušší", ale "nejjednodušší".
1 hlas
Prudičova máma
05.06.2013 11:39
Prudicka
Hlavne se do toho nezamotej, soudruzko Cibule. Tohle neni hrazda!
1 hlas
Blanka Köhlerová
05.06.2013 11:49
Blanka
Do tohohle se nemontujte. Nemáte na to mozkové vybavení, to vy máte jen pro ty stupidní kecy, kterými se tady vyznačujete.
5 hlasů
Jiří Prošek
05.06.2013 10:56
vvolffseznamcz
Jo jo, pane politologu, neltěl s novináři do vesničky a nepolitoval postižené. Fakt by to hrozně pomohlo. Nezklamali náhodu ti, kteří neupustili včas přehrady s nepostavili v Praze hráze? A počkejte, jakou na nás Nečas s Kalouskem připraví novou pěknou daň.
13 hlasů
Josef Lustig
05.06.2013 10:53
Andersen
Tak tohle mi prislo dnes postou: (carky a hacky maji zde taky svoji vypovedni hodnotu)
Dějiny to časem všem spočítají bez ohledu na politické tanečky vyvolených po roce 1989......!!!!
Pohádka nejen pro děti
Malá dcerka v roce 2100 se ptá svého otce:
Tati, dneska jsem se dozvěděla, že kdesi ve světě kdysi existovali nějací
Češi, slyšels o tom něco?
Samozřejmě maličká, podle nich se dnes říká: "... ty seš blbej jako Čech"
Aha, a kde ty Čechy byly?
No neví se to jistě, ale asi někde ve střední Evropě.
A to vážně byli tak blbí?
No podle pověstí si prý rozprodali a vytunelovali vlastní stát, vláda tam
nechala lidi umírat, protože náklady na léčení si nemohl slušný člověk
zaplatit, a pokud ano, brzy zemřel zadlužený hladem, protože lichvářství
bylo posvěceno na byznys.
Za prezidenty si postupně volili kdejakého lumpa,
jeden dokonce pustil darebáky ještě dříve než je stihli potrestat a zabavit,
co nakradli.
Zlikvidovali si zemědělství, průmysl, prodávali jedovatý alkohol, dováželi a
draze prodávali odporné a nezdravé potraviny z jiných států jen proto, že
byly levné a dalo se na nich pohádkově zbohatnout.
Pokud se někdo bránil útočníkovi, mnohdy jej zavřeli a útočník byl na
svobodě. Vzali lidem práci a dali ji přistěhovalcům. Vyživovali si tam z vlastní kapsy nepřizpůsobivé a darebáky, církev a stali se poskoky ostatních států Evropy. Dokonce i zákony si dělali takové, aby vyvolení mohli krást a lidé spláceli, co chybělo z obrovských a někdy až nesmyslných daní. Ale nejspíše to jsou jenom povídačky, tomu se nedá věřit, to se jenom tak říká víš. Podle výpočtů tak blbý nikdo nemůže být!
Aha, a kde jsou ty Čechy dnes?
Buď zanikly, takového národa by nebyla žádná škoda, nebo jsou někde ve vesmíru, protože vědci tvrdí, že tak obrovská blbost by už mohla i nadnášet....
Ach jo...
4 hlasy
Anička skřítek
05.06.2013 13:06
zak01
zřejmě znali Čecha Lustiga....
3 hlasy
Lupus Lup
05.06.2013 11:16
Lupuslup
To máte zpoždění. U nás to běhá po netu již druhý měsíc. Pa brouku.
2 hlasy
Lupus Lup
05.06.2013 10:41
Lupuslup
Dělá to na mne dojem, že na některých servrech jsou rozdělovány prémie podle toho, kdo si více kopne do Zemana. Možná jsou do toho zapojeni i někteří placení diskutéři.
12 hlasů
Petr Dvořák
05.06.2013 10:33
gogan
Zeman nezklamal, každý soudný člověk musel čekat, že bude přesně takový buran jaký je.
12 hlasů
Prudičova máma
05.06.2013 10:32
Prudicka
Rada bych se Mylouse zastala. Predstavte si, ze by nastoupil do vrtulniku a pozvracel celou posadku!
6 hlasů
Zdenka Zwiebel
05.06.2013 10:20
cibule
Aniž bych se v této věci chtěla Zemana nějak mimořádně zastávat (to své věčné rejpání do druhých by si alespoň občas mohl skutečně odpustit, navíc byl pohled na Nečase v Zálelzlicích s jeho "afghánským výrazem" zvaným "plné gatě" v této smutné situaci alespoň pobavením), domnívám se, že jsou tu zcela jiné cíle, kam by mohli politilogové více napřít svou kritickou pozornost - např. na pražské politiky, kteří si z "boje proti povodni" udělali "boj o koryta", usilovnost, s jakou se např. pan Vávra cpal horlivě na obrazovky, byla k popukání. Hodně slov, která však nezakryla to, že se s protipovodňovými opatřeními začalo proklatě pozdě. A těch dalších objektů, které by si zasloužily být politology patřičně okomentovány, by se našlo...
20 hlasů
Fisting Hand of God
05.06.2013 12:06
DeepThroat
Onion to vychytala do puntíku! Naprosto souhlasím!
2 hlasy
Prudičova máma
05.06.2013 10:35
Prudicka
Prvni prisel s prohlasenim byvaly primator Svoboda a nebylo to nic, cim by se mel chlubit. Misto toho, aby sel pomahat, se jen nechal vyfotit a spustil kampan. U dost lidi se tim ztrapnil. A pondelni Zemanovo prohlaseni je pouze dalsim pokracovanim jeho vyblitku a snahy kritizovat kazdeho za vsechno. Kde jsou proboha clenove jeho hradni straze???
6 hlasů
Nataša Hájková
05.06.2013 10:47
podlesni
Hradní stráž čeká na povel kdo ví odkud. Že se začalo pozdě se stavěním hrází, tak to každý mohl vidět v TV a říkali to i místní lidé na kameru.
1 hlas
Jaroslav Novák
05.06.2013 13:39
konevzeli
Ono někde v Praze zateklo díky nepostaveným zábranám? A jestli ne, tak byly postaveny včas.
1 hlas
vaclav getz
05.06.2013 10:54
sjanborn
hráze asi nejde postavit za hodinu, myslíte asi hliníkové zábrany a ty např. v Praze byly postaveny s trochou zmatku včas..
1 hlas
Prudičova máma
05.06.2013 10:49
Prudicka
Mistni lide (rozumej clenove rude gardy) stali s rukama v kapse a mluvili na kameru. Jednoduche a vystizne!
4 hlasy
Xaver Traper
05.06.2013 10:15
XAV
Pane Lustigu, proč vlastně nebydlíte v Němecdku a neurážíte německého prezidenta. Podle všeho jste primitiv, který je schopný pouze okopávat kotníky našeho prezidenta. Že vám nevadí výsledky naší ekonomiky pod vládou nejlepšího MF na světě. Ono až zase půjde do tuhého, tak zase prásknete do bot že? Vy jste prostě lidský ubožák.
21 hlasů
Jan Novák
05.06.2013 10:33
JanNovak
hezké a výstižné....
8 hlasů
Bandiera Rossa
05.06.2013 10:28
Avanti
Když oni tam až tak moc Židy nemusí.
8 hlasů
Emil Jouda
05.06.2013 11:43
Shadow
No asi je nikde nemusi, proto sem chodi blejt
2 hlasy
Václav Horák
05.06.2013 10:49
pozorovatel
To bejvávalo,teď tam nemusí tvé oblíbené kozomrdy.
3 hlasy
XXXL
05.06.2013 10:15
XXXL
Koho asi zajímá, co se nelíbí politologům? K čemu jsou dobří oni, aby moudře pindali á la po válce každý generálem?
12 hlasů
Bandiera Rossa
05.06.2013 10:14
Avanti
Horší je, že zklamal při výběru ústavních soudců. 1:3, tedy hlasování jím jmenovaných soudců ohledně restitucí, svědčí o výběru mizerných "odborníků". Minimálně tým jeho poradců stojí za hovno!
6 hlasů
Ústavní soudci by měli posuzovat zákony, zda jsou v souladu s ústavou. Podle komunistů a socialistů je ústavní soudce špatný, pokud nevykládá ústavu dle jejich představ. Asi budete muset, soudruzi, změnit zase ústavu, aby byla podle vašeho gusta. Potom už taky můžete zrušit ÚS. Na diktaturu nedáme dopustit, co?
5 hlasů
Bandiera Rossa
05.06.2013 10:26
Avanti
Určitě by bylo dobré připravit novou ústavu. Včetně nějaké drsnější verze Evropské sociální charty. Ať Kikunu klepne!
5 hlasů
Přemysl Kadlec
05.06.2013 10:12
Kadlec
Divil bych se, pokud by se o Zemanovi v souvislosti s povodněmi psalo něco jiného. Ať by dělal víc nebo nic, tak by stejně zklamal.
12 hlasů
Zdenka Zwiebel
05.06.2013 10:25
cibule
Já ze Zemana na Hradě nijak zvlášť nadšená nejsem (ale pořád stokrát lepší než Schwarzenberg), ale to věčné mediální rýpání do něj ve srovnání s nesmírnou servilitou projevovanou téměř po celou dobu (s výjimkou období po amnestii) vůči Klausovi je to skutečně do očí bijící. Jen čekám, kdy se zase sešikuje knížepanská mládež na sociálních sítí a spolu s vydatnou pomocí médií začnou na prezidenta organizovat vajíčkyády...
15 hlasů
Josef Lustig
05.06.2013 10:04
Andersen
Az mu odejde viroza a splaskne otekly palec u nohy a dojde mu rozum, pak by se mel pan president zase ozvat :))))
10 hlasů
Anička skřítek
05.06.2013 13:04
zak01
a až vám splskne mozek, to budě potěšení...
2 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Xaver Traper (21 hlasů) 05.06.2013 10:15
Pane Lustigu, proč vlastně nebydlíte v Němecdku a neurážíte německého...
Zdenka Zwiebel (20 hlasů) 05.06.2013 10:20
Aniž bych se v této věci chtěla Zemana nějak mimořádně zastávat (to...
Karel Dvořák (18 hlasů) 05.06.2013 12:24
Ze tří oslovených politologů jen jediný (Rudolf Kučera ) přímo řekl,...
František Zemek (16 hlasů) 05.06.2013 11:09
jak P. M.Zeman zklamal ? Producírováním se a předváděním plýtváním...
Hana Há (16 hlasů) 05.06.2013 11:03
Pan prezident udělal přesně to, co udělat v této době má. Nepletl se...