Čelí vyšetřování
Poslankyně SPD přirovnala muslimy k invazivním rostlinám

16.08.2019 17:34

Policisté vyšetřují poslankyni SPD z Karlovarského kraje Karlu Maříkovou kvůli jejím výrokům o migrantech. Vyšetřování potvrdila krajská policejní mluvčí Kateřina Krejčí, jméno vyšetřované ženy neřekla. Maříková v lednu na svém profilu na sociální síti facebook přirovnala migranty k invazivním druhům rostlin a zvířat, jimž by měl být zakázán vstup do Evropské unie.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • jindram (12 hlasů) 16.08.2019 17:41

    Nechápu za co by měla být stíhána?

  • Marek Troška (10 hlasů) 16.08.2019 17:54

    Koukám že svoboda slova nám nějak vyletěla oknem.

  • Marie Homolková (10 hlasů) 16.08.2019 19:22

    Co je to invazivní rostlina nebo zvíře? ...

  • Dalis Dobrota (9 hlasů) 16.08.2019 18:25

    To je trefné přirovnání. Jen muslimové nejsou ani rosliny. Spíš...

  • František Kytnar (8 hlasů) 16.08.2019 18:07

    To je ta vytoužená kapitalistická svoboda. Zlatý komunisti.

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Co bude policie dělat, když se ukáže, že má Maříková pravdu.

0 hlasů

Spíš bych je přirovnal k henleinovcům v českém pohraničí před druhou světovou válkou.

0 hlasů

Pitomio má ve svém „hnutí“ hezkou sbírku hlupáku a kraviček.

1 hlas

Machuro, a ten zbytek je v pražské kavárenské_žumpě a v tzv "demobloku" s kravkou Milkou.

0 hlasů

To samé si myslí příznivci SPD o tzv. demobloku. Záleží vždy na úhlu pohledu. I soudruh Husák říkal "demokracii si rozvracet nedáme".

2 hlasy

Fetaci (pirati) a kolaboranti (top009) maji svych Haf Bubů tak celkem slusnou sbirku,
A podle toho dopadaji ve volbach :-DDDDDD
A podle toho taky jednou skonci.

CZEXIT

0 hlasů

RAKOUSKO ZNEPOKOJENÉ RADIKÁLNÍM ISLÁMSKÝM TERORISMEM

https://pravyprostor.cz/rakousko-znepokojene-radikalnim-islamskym-terorismem/
----------------------------------------------

PAŠERÁCI BEZ HRANIC OPĚT SBÍRAJÍ U BŘEHŮ LIBYE AFRIČANY PRCHAJÍCÍ PŘED ASADEM ZE SÝRIE. NEBO JAK JE TO TEĎ SPRÁVNĚ?

https://pravyprostor.cz/paseraci-bez-hranic-opet-sbiraji-u-brehu-libye-africany-prchajici-pred-asadem-ze-syrie-nebo-jak-je-to-ted-spravne/
-------------------------------------------------


BÝVALÝ GENERÁL: MERKELOVÁ JE TAK KOREKTNÍ, ŽE NEDOKÁŽE ANI ŘÍCT „NĚMCI“

https://pravyprostor.cz/byvaly-general-merkelova-je-tak-korektni-ze-nedokaze-ani-rict-nemci/

CZEXIT

1 hlas

Nejenom musulmani. Ale černí darebáci z Afriky. Těch se země Afriky zbavují tím, že jim vlády přidávají na letenku či plavbu a na mobil. Afrika je kontinent, kde umí žít a žijí bez práce.

2 hlasy

Proč už nejste v Africe?

0 hlasů

Aby tam pro vás zbylo místo. :-)

0 hlasů

Nejenom musulmani. Ale černí darebáci z Afriky. Těch se země Afriky zbavují tím, že jim vlády přidávají na letenku či plavbu a na mobil. Afrika je kontinent, kde umí žít a žijí bez práce.

1 hlas

Ta paní má poslaneckou imunitu, tudíž není co řešit.

1 hlas

A pitomost není trestná.

1 hlas

Máte kliku, není.

0 hlasů

Asi máte problém pochopit psaný text, psal jsem o imunitě a ne o pitomosti. No ta imunita je taková pojistka demokracie, aby politiky nezavírali za něco, co se někomu jeví jako pitomost.

2 hlasy

Policie ČR pracuje nájemně proti politickým odpůrcům,nepochybně na příkaz Hamáčka-Hamáčka musí Babiš vyhodit z vlády!

5 hlasů

Pověst o třech prutech Svatoplukových
Alois Jirásek: Staré pověsti české

2 hlasy

Náboženství může být životní program o jehož realizaci ,ne všichni, věřící usilují
Islám pravděpodobně není nejagresivnější jinak by kapitalisté v Německu, ČR a pravděpodobně i v jiných zemích nezakázali prodej nebo půjčování KORÁNU
-.-.
Hodně židů - ne všichni - má níže uvedený program. a jakékoliv jednání s nimi, směřuje k jeho realizaci

"Toto praví Hospodin zástupů, Bůh Izraele;…Já jsem učinil zemi, člověka i zvířata…dávám ji tomu, kdo je toho v mých očích hoden…Budou mu sloužit všechny pronárody…pronárod či království, které by nesloužilo
jemu…které by svou šíji nesklonilo…ten pronárod postihnu mečem a hladem
a morem, je výrok Hospodinův (židovskými farizeji několik staletí sepisovaná bible/tóra, Jeremiáš 27 "

0 hlasů

To je neuvěřitelné, čím se u nás musí policie zabývat.

6 hlasů

Na tajný příkaz Hamáčka!

1 hlas

Tak tajný,že o něm víte i Vy?

1 hlas

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Hamtáčkův úřad a různé parazitující neziskovky a buznoherci si budou chtít zasloužit svůj jidášský groš udáváním a krinimalizací každého kdo se proviní vlastní myšlenkou. Babišůva vláda již krom "motýle" zřejmě vymyslela i nový český novotvar a delikt začínající slovem "předsudečné......"Zřejmě to půjde napasovat i na kritiku fungování EU a počínání našich druhů ve zbrani z NATO. Pomalu ale jistě se v té "proklamované" svobodě slova Venci flašky vracíme před r.1989! Protože každý kdo nemá v_palici_vypatláno tak jako lepšolidé z pražské kavárenské_žumpy, tak může mít předsudky k tomu či onomu etniku, náboženství nebo organizaci. A to se některým neziskovkám kteří z toho žijí nemusí libit!

4 hlasy

Asi tak . . . . . . https://lh3.googleusercontent.com/wcBQe3yw204jumGbGhjN6n-kSJTWa8lucTiCbhsM83G7-V6n_-QqTJ7jigS7ShyC2lpLRw5l82dNrjdpt1zpQS-MPt9aK5WoIJ6dP_zvobnmk_wbsG3w59Dul33AEen-RJXIjOkHS04Nw5KBZ7_KjVPsdfbOrOWYI5gPPSjxW334Ul_ldymgqzmpua0G8uUXcsC5YtnHFfD4djTtwz06zJZhapAsOtLVmBiX8kWGCcwD1b-_QAoTOUr3rQeJDPYlYudfHfeHlRoj2HzNZx77dBDLWUUKyWSyX8VZNJtKNeoIQYc7expieIcHUnmEauAPSyllYl82KSYzDtHzopSTZ4fuJD5dMllCIsTRL4i4wVtE97jB7Yp0L70pFx8S7OKcweqdgrWDts3IE3RsN3CYQKPIw3l9kJGBsp7V9hOoSDgIk5Is6AeBzKz2YVI7BYuPXMk_M-MCUVul1N6PLMJky04AeECzspj6vCpcQ_1gH5wB2zWp1l_LxpLpv2A23T5bVBGqoF_4VicN6pkTpqX7q8P1B6KRKKAjf6AZcK1YWIbiq4Dr0qL78YU_eX1VlKhK9SO8Vlb93FYbG-sT6OjmsQKEKduQzBxwEGM1F_t01QxhQvIF7V_GhNC3bQ5KupMcKMSzr_8uFfiUdkvRk1jtqP8qw1b53ww=w501-h638-no

0 hlasů

Islám smrtelné riziko a ohrožení je, to je asi každému jasné. A nikdy nesmíme Evropské unii dovolit, aby sem k nám tuto středověkou hrůzu nacpala.

4 hlasy

Co je to invazivní rostlina nebo zvíře?
-------------------------------------------------- - ----------------
Různé charakteristiky slova "invazivní", zkopírované z internetu:
Česko zaplavují zvířata i hmyz, které u nás dříve vůbec nebyly. Jedná se o takzvané invazní druhy, které vytlačují, nebo dokonce zabíjejí ty původní. Za poslední roky tímto způsobem téměř zmizel z našich řek například chráněný rak říční.-----------------------------
Rozšíření seznamu nepůvodních invazivních druhů, které se nesmí dovážet do Evropské unie, vzbudilo tento týden mnoho emocí. A nejen mezi zahrádkáři. Proč k tomuto kroku ale Evropská komise sáhla a dává nařízení smysl? Zeptali jsme se odborníka!
Podle Petra Pyšeka z Botanického ústavu Akademie věd ČR je to dobře: "Musíme s tím něco dělat a nejlepší je v tomto případě prevence." Naopak by podle něj mělo být druhů na seznamu více: "Ten seznam je od začátku kritizován, protože je neúplný. On původně obsahoval 37 druhů. A druhů, pro které my máme dokumentováno, že nějakým způsobem škodí prostředí, tak těch je v Evropě přes tisíc," vysvětluje botanik.-----------------------------------------
Někteří členové bylinkové rodiny jsou známí tím, že se stanou poměrně invazivní, pokud je zasadíte mezi další byliny v zahradě. Pokud necháte rostliny růst podle sebe, pak invazivní bylinka rychle převezme své poslušnější zahradní společníky.------------------------
Definice: Invazivní rostliny jsou cizí druhy, které vykazují tendenci šířit se mimo kontrolu. Ačkoli to není synonymum pro „exotické rostliny“, „invazivní“ nálepka je nyní obvykle vyhrazena pro rostliny, které byly zavedeny z jiných oblastí…-------------------------------
Miniinvazivní vstupy hrozí porušení kožní nebo slizniční integrity, neboť dochází ke kontaktu cizorodého materiálu s tělními tekutinami či plyny..------------------------------------------- - ------
Já tedy nevím, co špatného ta paní řekla. Muslimské a africké obyvatelstvo, které se nahrne ve velkém množství na nepříliš velké území Evropy- od Atlantického oceánu po hranice s Ruskem, udělá s původním obyvatelstvem to samé, co ve světě rostlin a zvířat. Jsme také jen zvířata, biologický druh! I na nás se vztahují zákony přírody. A jestli si nějaký "chytrák" myslí, že to je "necitlivé" vůči migrantům, tak ať si sedne na zadek, vezme si do rukou dějepisné knihy a zamyslí se. Co se stalo s původním obyvatelstvem, když prohrálo války - ono se tehdy válčilo, když chtěl někdo dobýt cizí území, dnes na to stačí provoz neziskovek a Evropská komise - původní obyvatelstvo převzalo zvyky dobyvatelů. Vemte si kdejaká území na světě, které dobyli hordy kolonizátorů. Není to tisíce let, ale stovky - a kde je původní obyvatelstvo v Americe, v Austrálii? -----------
A vůbec, jsem přesvědčená o tom, že lidé mají nárok na různé názory. Být popotahován za názor, který se liší od oficiálního, vyhlášeného vládou a neziskovakami - no kde to jsme? My jsme svobodný stát, my máme svobodu? Kdo jsou ti "strážci pravdy"? Jakým právem si toto místo uzurpovali? NIKDO JIM TAKOVÉ PRÁVO NEDAL !!!!!!!

10 hlasů

A protože je například v USA 1,7 milionu Čechoameričanů, tak z toho tedy plyne, že co Čech to jak plevel?

1 hlas

Pane Lejdare, oni Čechoameričané nějak omezují ostatní Američany? Vytvářejí určitá území, kam se neodváží žádný policajt? Chtějí po školách, aby například byl oddělený tělocvik pro holky a kluky? Aby se vyřadilo ve školách z jídelníčku vepřové maso? Okolo domů, kde bydlí Čechoameričani, nemohou v žádném případě chodit ženy, zejména samotné a večer, jinak je ti Čechoameričané budou jistě velice obtěžovat, jestli je rovnou nezbijí a neznásilní? Oni se ti Čechoameričané 5x denně modlí a o ramadánu požadují kdejaké výjimky? No to potom opravdu ty původní Američany lituju!

4 hlasy

Jistě si vzpomenete kdo je v Americe doma než tam přišli Evropané s Kolumbem a dalšími. Taky si jistě vzpomenete co se stalo s původním obyvatelstvem. Mimochodem lidé jsou vlastně invazivní všude kam postupem času přišli Pokud to takhle budeme vyhodnocovat, pak i křesťanství v podstatě zastavilo vývoj v Evropě na víc jak tisíc let a to byla taky invaze víry a co to stálo životů a utrpení než se je podařilo dostat tam kde jsou a dokonce pomáhají a ne škodí a islám je na tom stejně jako křesťanství na počátku a tak jej přirovnávat k invazivním rostlinám a živočichům je vlastně správné, děje se to od počátku světa, jde jen o to aby se zabránilo škodám.

2 hlasy

Tak to určitě ne, vrazi_Mašinové tam jistě obohatili americký genofond!

1 hlas

Hlupáku zbabělý!

0 hlasů

Woe Novotný, to jestli jsem hlupák tak to je otázka. Ale proč zbabělý, nebojím se jít v Chánově v pravé poledne po ulici! Takl jsi si cocote flusnul, ale co tam máš dál??

0 hlasů

To,že to napsala na FB,jen ukazuje,co FB zač.Nic jiného než udavačská parta Hamáčkova komanda.V první řadě je třeba se zbavit Hamáčka,to je žába na prameni cenzury

5 hlasů

Také nesouhlasím, aby byly jakékoli projevy postihovány, ale etická úroveň lidí u nás je opravdu na dně. Nadávat lidem jen proto, že vyznávají jiné náboženství, to je tragedie. Na světě je mnohem více muslimů než křesťanů a házet všechny do jednoho pytle s teroristy je opravdu velice primitivní pohled na svět.

0 hlasů

Vážený pane, islám není náboženství. Islám je politika, velice totalitní a pak někde v závěsu také náboženství. Kdyby to bylo jen náboženství, tak mlčím - stejně jako je to u různých náboženství v Evropě. ALE - islám nakazuje a zakazuje v obyčejném životě - jak se oblékat, jakou cenu má muž a jakou žena, co bude kdo jíst a kdy, ramadán je jedno velké neštěstí a rozhodně je to v Evropě problém, který zasahuje do všech oblastí života. A další a další "zvyklosti" islámu. Prostě islám není náboženství. Nevím, proč bychom měli souhlasit se sňatky nezletilých muslimů, ale nesouhlasit s takovými sňatky ostatních, nemuslimských Evropanů. Proč může mít muslim více manželek a nemuslim ne. Proč Evropští politikové dovolí v Evropě šaríu! A vy se divíte, jak jsou lidé netolerantní! Člověče, běžte si utřít mlíko, co vám teče po bradě.

6 hlasů

to samé hlásá orthodx,hassdické semilské náboženství.žena 3 kroky za mužem, mluvit jen s jeho svolením,soulož skrze díru v prostěradle, žena nečistá.souhlas,semiti ven z evropy! afro-aziati.

0 hlasů

Nevím zda mu "opět" teče mléko po bradě. Ten se vrátil na stará kolena z emigrace aby "za kopečkama" nechcípl_hlady kdyby si tam musel zaplatit nemocnici.

1 hlas

Ale jo, mě bude za pár let také "zase" téct mléko po bradě, k tomu asi dospějeme všichni... Tak kde ten nešťastník žil ? Ovšem, oni muži to mají ve světě islámu mnohem jednodušší. Nikdo jim nejde tak po krku, jako ženám. Já se toho prostě bojím, nemám k islámu žádnou důvěru. A protože mám vnoučata, nechci je vystavovat takovému "obohacení". A dokud budu živá, ze svého stanoviska neustoupím, zatím jsem k tomu opravdu neměla důvod.

4 hlasy

Tak to vám držím palce!

0 hlasů

Tohle není o jiném náboženství, tohle je o Islámu - agresivní a expanzivní ideologii. Netřeba házet všechny muslimy do jednoho pytle, myslím že špatný je Islám celkově.

2 hlasy

A všechny bomby shazované za uplynulé století v jménu nacionalismu a demokracie, mimo země výroby, to bylo jako vyjádření lásky k životu?

0 hlasů

Pane Lejdare, a my všichni jsme s těmi bombami souhlasili a byli jsme nadšeni vyváděním barbarů z USA a NATO ??? My to můžeme nějak ovlivnit? Jo, to by se museli všichni lidé vzbouřit a připravit ty nenažrance o život. Jenže si myslím, že v tomto případě, v boji o naftu a plyn, by brzy "vstali noví bojovníci".

1 hlas

Demokraticky-parlamentárně Česká Republika rozhodla například o invazi do Iráku. Neboli, Vy jste o tom měli spíše slovo než většina Muslimů o tom koho vraždí kamarád Trump, saudský korunní princ, nebo o tom co provádí parta padouchů v Talibánských horách s dovezenými zbraněmi.

1 hlas

o invazi do iráku rozhodli bušové st.a ml.mešuge.nepleťte tam trumpa.ten přišel k hotové věci,ajnštajn.a nezapomeňte na pana presidenta Ruska,V.Putina.spolu s iránci

0 hlasů

Demokraticky parlamentárně ????? Víte dobře, že demokraticky parlamentárně nezmůžeme my, obyčejní obyvatelé, vůbec nic. Pánové a dámy v Parlamentu a ve vládě si dělají, co chtějí. A především, co chtějí v EU a v NATO. To jako myslíte, že napíšeme nějakou rezoluci, podepíše to 200.000,- lidí a Parlament se tím bude zabývat? Řeknou - ale to víte, milí občané, do Iráku my nepůjdeme, když to nechcete! Čtete tu blbost, že ano. Politikům většinou nelze nic věřit. Vždyť oni, politici napříč Evropu a i politici USA podvedli celou oblast Arábie už po 1.světové válce. A podvádět ji budou, dokud tam bude nějaká ropa a plyn. Mě je místních lidí líto, přeju jim mír a prosperitu! Oni tam jsou doma, mají tam své předky, svou historii, paměť, náboženství, zvyklosti - tak, jak to má na domovském území být! A rozhodně si o muslimech nemyslím, že jsou špatní a podobně - naopak, jejich historie je bohatá, vzdělaná, jejich umění je velkolepé! Ale u nich doma, prosím!

0 hlasů

Cenzura a kontrola myšlení v praxi.
To jsme to s tím pluralismem moc daleko nedotáhli.

5 hlasů

Nechápu! Co řekla špatně?Kde je svoboda slova,za kterou bojoval opilec Václav Lahev?

7 hlasů

Pokud se každý může pochlubit svou hloupostí veřejně,má svobodu slova.Od poslance(kyně)bych ale očekával více rozumu.Člověku je pak stydno,když ví,co všechno se potlouká v politice.

1 hlas

To je trefné přirovnání. Jen muslimové nejsou ani rosliny. Spíš invazivní živočichové slizáci.

9 hlasů

To je ta vytoužená kapitalistická svoboda. Zlatý komunisti.

8 hlasů

Koukám že svoboda slova nám nějak vyletěla oknem.

10 hlasů

co cekat od vlady podfukaru a fasounu?za konstatovani FAKTU se ted vysetruje?svoboda slova nikde?FAKTEM zustava,ze semiti do evropy NEPATRI.jsou to afro-aziati.

4 hlasy

turci,cernosi,cigani,vietnamci a mongolove taky ne.nepatri to do evropy.

2 hlasy

Pane Ledvinko, nesouhlasím. Mám názor jako pan Troška. Nevadí mi žádný cizinec, který chce žít v ČR a je to mírumilovný, pracovitý člověk, který ostatní lidi nijak neobtěžuje a nezatěžuje. Žila jsem v oblasti, kde bylo plno Vietnamců i Mongolů a nebyl problém. Nikdo nikomu nic nenakazoval a nepřikazoval. Žili stejně jako my. Byli to většinou budhisté, oni respektovali naše náboženství a my jejich. Jenže to u muslimů a Afričanů nejde. Oni chtějí VŠECHNO.

1 hlas

Cechy vybudovali Cesi a Moravaci,cele generace jich pracovaly a platily dane.proc nemohou ti pracoviti aziate a africane zvelebovat sve zeme?spis chteji prijit do vybudovaneho a jen se prisavat.zapominate na semity zidy,ti chteji UPLNE VSECHNO.a krade to po celem svete.

0 hlasů

Nesouhlasím. Osobně si myslím že do Evropy patří každý kdo je ochoten se integrovat do společnosti a dodržovat naše zákony nehledě na barvu pleti a vyznání. Jenže to je u některých menšin prostě problém.

2 hlasy

co udelate s temi,kteri zakony porusi.treba takovy semita zid-nazi jako krysa rath?po odbruceni trestu VYKOPAT do zeme zaslibene?i s rodinkou.a vyvlastnit,znarodnit tu pakaz?

0 hlasů

A jak to poznáš, že je ochoten se asimilovat. Tímže ti to řekne? To ještě neznamená, že to i udělá. Muslimové mají přikázání zabít bezvěrce. A proto to samozřejmě není žádná diskriminace ani omezování svobody, jen preventivní obrana.
Už Karel IV. jim zakázal skupovat byty a bydlet jinak než v hotelích.

3 hlasy

No vzhledem k tomu že většina imigrantů z Afriky a Blízkého východu porušuje zákony už při přechodu hranic tak by to neměl být problém to poznat.

4 hlasy

nesouhlasim.globalizace je hnusna a odporna cesta k zahube.tak jako politicka korektnost a " asimilace ".

0 hlasů

Nechápu za co by měla být stíhána?

12 hlasů

Za b.lbost.Což je slabé slovo.

1 hlas




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 6/2021 najdete >




Týden

Sedmička

Exkluziv

Interview

Instinkt

Nebezpečné vztahy

Týden rozhovory

Týden speciál

Sedmička křížovky

Sedmička pro ženy

Sedmička pro maminky

Sedmička Krimi

Sedmička Extra

VIP svět

Sedmička Retro

TV Barrandov

Kino Barrandov

Barrandov Krimi


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Více informací najdete ZDE.