Hlavní strana > Domácí
Kauza metanol
Právníci se smějí Hegerovu výroku o přípravě na vraždu
28.09.2012 06:15 Původní zpráva
Ministr zdravotnictví Leoš Heger projevil "právní bezvědomí", když se v souvislosti s koncem prohibice nechal slyšet, že za následné rozlévání neprověřeného tvrdého alkoholu by viníkům hrozil trest za přípravu vraždy. Shodli se na tom právníci, které on-line deník TÝDEN.CZ oslovil.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Pavel Michal
28.09.2012 20:15
Michall
ministr musí mluvit lidově, ministr není na napravování, co škola nenaučila, kořalu nepozře žádné zvíře, když někdo přesto chlastá mimo vyjímečné slavnostní situace 1 x za rok obvykle s alkoholem vysoké kvality k uctění hostů, chlastá metylk nutně, stejně jako mu do piva přidají vodu...tak prostě chlast funbguje, ředíé se i tonikl...gentleman, pije nasycen a napojen, potom ředění v těle spolehlivé, prase chlastá jak soc dem volič
6 hlasů
Karel Dvořák
28.09.2012 14:59
Terminator
Ti dementní právníci by měli vrátit své diplomy škole, která jim je vydala. Pokud někdo někomu nalévá jed, je to vždy příprava na vraždu. Chápu, ale že si právníci nevypustí rybník, protože právě tyto vrahy oni přece za tučný peníz rádi obhajují. Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá. Znáte právníka, který má čest?
16 hlasů
Bořivoj Pauk
28.09.2012 14:26
Pauk
Kdyby měl parlament, voliči i soudci nějaké právní vědomí - nemohli by ignorovat rozpor mezi občanským zákoníkem a volebním zákonem.
„Nepartajnická politika“ (podobná advokacii), na bázi občanského zákoníku založená, má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to univerzálně.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná, obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :
„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (TGM).
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.knihy-a.cz/16196/pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-obcanu-nikoliv-korist-politiku
nebo:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
11 hlasů
Lihoslav Kraďousek
28.09.2012 09:45
vlastizradce
Tuhle vládu by měli soudit za několikanásobnou vraždu, sabotáž a vlastizradu.
63 hlasů
Karel Dvořák
28.09.2012 15:00
Terminator
Neboj se, už brzo je soudit budou a nebudou padat podmínky.
19 hlasů
Pavel Johanides
28.09.2012 09:41
gandy
Bohužel to je ten ,,výkvět, elita,, národa TOP 09 + Starostové, kteří jsou universálně ,,všeho schopni,, .
50 hlasů
kazimir kazimir
28.09.2012 08:43
kanibal
Jasně, HLAVNĚ NEKRIMINALIZOVAT PODNIKATELE! Pár mrtvých sem, pár mrtvých tam, jen když český kapitalismus jede!
58 hlasů
jana novakova
28.09.2012 08:53
kokrice
Ano nekriminalisovat podnikatele,ale podnikavce,kteří ve své chtivosti udělají cokoliv.Cožpak u nás už lidé neví,že i prací a pílí se dá uživit?
14 hlasů
Eva Nováková
28.09.2012 09:27
Stepanka
Tou práci, kterou se dá uživit máte na mysli tu práci, která je ohodnocena osmi tisíci korun českých?
42 hlasů
jana novakova
28.09.2012 10:04
kokrice
Když nemáte na víc,tak pančujte-vaše volba
9 hlasů
Artuš Král
28.09.2012 11:46
ucitel
To vy nemáte na víc, dámo,jinak byste takohé zhůvěřilosti nepsala.
24 hlasů
daniel Pink
28.09.2012 08:42
dorianek
pravicovi diletanti v plne nahotě--takto postupovat vlada CSSD tak ji novinaři rozcupou
45 hlasů
Kdo nevěří, Neuvěří!
28.09.2012 07:55
DeepThroat
Ja bych to nazval jedinym slovem: TERORISMUS!
40 hlasů
Jan Novák
28.09.2012 07:50
JanNovak
Nejhorší pro stát je, když občané dovolí svým pánům rozkráct budouctnost dětí a rezervy na důchody. To už nám jsou hovno platný banány a zvedlý závory na hranicích. Volím ty, kteří se v novodobé historii této země jako jediní osvědčili. Volím KSČM!
58 hlasů
Jiří Susa
28.09.2012 07:58
logar
Za novodobou historii by bylo vhodné považovat dobu, kterou pamatují žijící lidé.
Čím se KSČM osvědčilo? Jako tichý společník ČSSD? Co udělalo dobrého?
22 hlasů
JAN JAN
28.09.2012 15:23
Janek
Pro ně dobro,zblblí lidé se dají dobře manipulovat.
9 hlasů
eM Felix
28.09.2012 08:08
Ja
A koho budete volit vy?
47 hlasů
Jiří Susa
28.09.2012 09:37
logar
Pořád doufám, že jsou lidé, kterým vadí stejné věci jako mně. Bezuzdná arogantní nenažranost politiků, kteří jsou schopni dojit krávu bez krmení až padne.
Určitě nebudu volit nic, kde by se dala předpokládat spolupráce s ODS/ČSSD/KDUTOP, protože tam není náprava možná. Budu tedy doufat, že bude kandidovat někdo, kdo bude chtít vrátit tento stát k prosperitě. Pokud nebude k dispozici ze současné politické parlamentní scény, budu volit Vandase. Pokud bude v době voleb kolem Kateřiny Klasnové uskupení, které by odpovídalo jejím kvalitám tak, jak je vidím já, budu volit jí. Je zatím jediná, která se chová racionálně, naprosto nezištně, nikomu neleze do zadku a je velmi pracovitá a moudrá. To, že jí původní složení VV zradilo jenom posílilo můj pocit vůči ní!
Nepřestávám doufat, že si lidé jednou zvolí slušný subjekt, který vyjde z voleb natolik silný, že se nenechá zlikvidovat miliardami nakradenými současnými politiky a za ně koupenou silou médií, justice, policie, tzv. veřejného mínění atd.
Mým ideálem je nepřeregulovaný stát spravovaný slušnými lidmi.
30 hlasů
eM Felix
28.09.2012 10:46
Ja
Ohledně Klasnové s vámi naprosto souhlasím, ale bohužel jedna vlaštovička jaro nedělá a mimo ni tam nevidím nikoho kdo by stál za špetku tabáku. A Klasnovou volit nekze Takže tudy pro mě cesta nevede. Co se týče různých rychlokvašek co se eventuelně objeví tak s těmi už snad bylo zkušeností dost a za riziko to nestojí. Nakonec o tom jste přesvědčil na vlastní kůži sám. Já osobně bych volil stranu která by ve svém volebním programu měla jako prioritu změnu poměrného volebního systému za většinový, protože v poměrném systému kde nikdo za nic neodpovídá a kupčí každý s každým, já vidím hlavní příčinu současného stavu. Bohužel zatím nikde takovou nevidím. Snad SSO něco takového naznačili, ale to jsou zase ultrapravicoví a nacionální dogmatici.
42 hlasů
Jiří Susa
28.09.2012 11:15
logar
U Klasnové jsou ještě dva roky času. Stranu, respektive její zbylou část, vzala teď jasně do rukou. Škoda, že jí z nich na čas pustila! Jednu chybu už má za sebou a je v politice deset roků, vždy na té rebelantské straně.
Vše, co se bude blížit k přímé demokracii budu podporovat.
Nebude-li k mání, podpořím revoltu!
Nově příchozí (vy jim říkáte rychlokvašky, i když vůbec nemusí být v politice noví, pouze v parlamentu) pro mne přináší alespoň naději. Ti političtí veteráni, kteří v různých kombinacích vládnou už přes dvacet roků, jsou zárukou pokračování ekonomického i morálního rozkladu našeho státu.
13 hlasů
Artuš Král
28.09.2012 10:04
ucitel
Nepřekvapujete mne, jen nechápu, jak vy můžete mluvit o slušnosti(.
18 hlasů
Henex
28.09.2012 12:14
Henex
A proč by Susa nemohl mluvit o slušnosti? Jenom proto, že se dotkl vašeho poloboha Rátha? O slušnosti si poučujte své kumpány Marseilla, WWH a podobná individua. Susa zde slušnou pouze formou prezentuje své názory, od vás jsem dosud žádný názor nečetl, pouze štěky, vy Artuši skřítku.
12 hlasů
Artuš Král
28.09.2012 11:48
ucitel
eM Felixi,snad abyste si přečetl příspěvek ,který napsal v 7.28-zdá se vým adekvátní?
10 hlasů
eM Felix
28.09.2012 10:55
Ja
Nevím čím vás, nebo kohokoliv Susa svým příspěvkem urazil. Pouze vyjádřil svůj názor který s kterým se v podstatě celkem vzato dá i souhlasit. Není každý nepřítel kdo má jiné názory. Susa je na rozdíl od mnoha zdejších rádoby diskutérů diskutér sice břitký, ale racionální s dobrými postřehy a dá se s ním diskutovat.
15 hlasů
Jiří Susa
28.09.2012 10:16
logar
Pokud máte v repertoáru něco jiného než urážky, sdělte prosím, koho budete volit vy a jaký máte etalon pro slušnost.
14 hlasů
Jiří Susa
28.09.2012 07:20
logar
Heger je obrazem vlády jejíž je členem. I když vypadá stále zfetovaný a asi i je, nemyslím, že by ve své hlouposti, kterou neustále světu předvádí, nějak zvlášte vybočoval. Drábek je také k politování, Hanákové by měli dávat doprovod a na hubu košík, ostatní ministři jsou spíš na odstřel než k pláči. Směsice hlupáků a hajzlů.
Hlupáky si tradičně, viz Parkanová, k sobě vybírá Kalousek. Jejich psí oddanost a ochota na sebe brát Kalouskovy zločiny je místy až dojemná. Heger je toho typickým příkladem. Senilita je jiná forma hlupství a tou kníže, další z Kalouskových poskoků, přímo oplývá. K podpoře Kalouskových gauneřin se už dnes propůjčí pouze hlupáci, kteří nedocení rizika.
Drahokamem na koruně patolízalství je Gazdík.
KDUTOPSTAROSTY považuji za nejhorší možnou volbu. Stálá ochota ODS a ČSSD se s nimi dávat do holportů vadí i jejich poctivým voličům. Volba TOPKDU zabraňuje voličům ODS a ČSSD logicky dohlédnout na případný výsledek voleb i když jejich strana vyhraje!
94 hlasů
Tom Bassline
28.09.2012 10:19
nastykid
Můžu vědět, jaký smysluplný návrh na řešení situace přinesla opozice? Na co se Sobotka zmohl?
Můžete sem dát svoji fotografii? Rád se podívám, jak vypadáte vy. Podle vaši argumentace to ale bude nepublikovatelný snímek
13 hlasů
ou_ JSP
28.09.2012 10:17
JSP
Měl jsem možnost p. Hegera poznat osobně...je to slušný člověk a dobrý odborník...to, že ministerští právníci tento nešťastný slovní obrat nezachytili a neopravili, je marginálie!
Svěř se nám, neználkům, co jsi pro dobro této země udělal Ty, kromě nicotného plkání blbostí na webu?
14 hlasů
Henex
28.09.2012 19:08
Henex
Cožpak o to, slušný on být může, a také distingovaný, vzdělaný a tak. Ale proč teda kryje Šnajdra, Horáka a tu partičku kolem IZIP? Že by zločinné spiknutí? Nebo stranický úkol? Ale potom nelze hovořit o slušnosti, potom je to zločinec v bílém límečku...
14 hlasů
Tom Bassline
28.09.2012 10:20
nastykid
Ode mě máte za tento příspěvek 100 hlasů.
13 hlasů
eM Felix
28.09.2012 08:17
Ja
Brilantní charakteriska současné vlády. Lépe to napsat nelze.
50 hlasů
vlasta procházková
28.09.2012 07:12
sladkova
k smíchu jsou ti bezpáteřní lihovarníci, kteří ze sebe dělají výrobce základní potraviny a jejich odporní advokáti, kterým je k smíchu, že umírali lidé
31 hlasů
jana novakova
28.09.2012 08:35
kokrice
Když tak sleduji reakce Čechů na prohibici,tak mám doje, že alkohol je opravduzákladní surovina. A jsou to hlavně mladfí lidé,kteří bez chlastu už neudělají ani ránu.
16 hlasů
Jiří Susa
28.09.2012 07:31
logar
máte opravdu zvláštní smysl pro humor.
13 hlasů
eM Felix
28.09.2012 07:43
Ja
Nanynka si spíš nevidí do huby.
27 hlasů
Pr(u)dič Pružina©
28.09.2012 07:03
Pruudic
A já se chechtám, až se za břicho popadám všem jakobypravicovým diskutérům za jejich blbost, zaslepenost, nenažranost, aroganci, bezpáteřnost a naivitu.... Už Jára Cimrman věděl, že nakrást si můžete cokoliv, vlastně všecko, ale TAM si to vzít nemůžete, TAM by vám to bylo prd platný!!
A to koukáte na můj nový nick, že? :-)))
26 hlasů
JAN JAN
28.09.2012 15:29
Janek
Já myslel že už prdíš do hlíny.
7 hlasů
XXXL
28.09.2012 11:03
XXXL
Hezký nick, takový povědomý.
9 hlasů
eM Felix
28.09.2012 07:41
Ja
Ani ne, naTýdnu nepřekvapí nic. Tady je možné všechno.
15 hlasů
Jiří Susa
28.09.2012 07:28
logar
Předpokládám, že "TAM" je míněno do Bohnic a že teď, po návratu, píšete z vlastní zkušenosti!
Také byste mohl mít na mysli "TAM" kriminál, ale "TAM" zatím sedí pouze levicoví parazité jako Rath & comp. Na ty pravicové parazity stále nedopadlo, bohužel!
Jakobylevicový Rath projevil opravdu nenažranost přímo zaslepenou, naivní a arogantní. O masáž páteře se mu prý teď starají ti, kteří mu svlékají trenýrky.
22 hlasů
rab z rabstejna
28.09.2012 14:08
rabzrabstejna
"...kteří mu svlékají trenýrky..."
Jste vážně nechutné čuně. Howgh.
15 hlasů
Jiří Susa
29.09.2012 06:13
logar
Napsal jsem níže, že celý tento příspěvek byl pouze parafrází. Nic z mojí hlavy.
Ve středu jsem platil u benzínky a povídaly si tam tři paní nad titulní stránkou deníku, nevím jakého.
Byla tam fotka Ratha a veliký titulek, který zněl: "David Rath si stěžuje, že mu spoluvězni svlékají trenýrky." Neručím za naprosto doslovnou interpretaci, ale přišlo mi to k smíchu. Těm dámám také. Podotknul jsem, že si také pan doktor Jarda Barták jistě přijde na své, když tolik stojí o neobvyklé sexuální praktiky.
Myslíte si stále, že jsem čuně? Jistě tady nejsem sám, kdo ty noviny viděl.
8 hlasů
Artuš Král
28.09.2012 10:02
ucitel
Předpokládáte špatně. A váš příspěvek svědčí o nechutném člověku!
38 hlasů
Henex
28.09.2012 12:20
Henex
A váš o nesoudném blboňovi! Téměř všem už došlo, že Rath je bezpáteřní a drzý darebák, který ztratil soudnost. Zbýváte už jenom vy a Ryšánková...
11 hlasů
Jiří Susa
28.09.2012 12:02
logar
Příspěvek je parafrází na příspěvek PRUUDICE. který není nijak slušný. Čím je můj příspěvek nechutný jsem nepochopil?!
16 hlasů
Henex
28.09.2012 09:08
Henex
Zásadní neznalost literatury, nebo nepovedená ironie?
12 hlasů
Jiří Susa
28.09.2012 11:03
logar
Nepleťte si prosím literaturu s divadelní hrou. To by byla zásadní neznalost. nebo nepovedená ironie.
10 hlasů
Henex
28.09.2012 12:07
Henex
Vy detailisto...
...literaturu s dramatickou tvorbou... by znělo lépe :-)
11 hlasů
Jiří Susa
28.09.2012 12:40
logar
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Jiří Susa (94 hlasů) 28.09.2012 07:20
Heger je obrazem vlády jejíž je členem. I když vypadá stále zfetovaný...
Lihoslav Kraďousek (63 hlasů) 28.09.2012 09:45
Tuhle vládu by měli soudit za několikanásobnou vraždu, sabotáž a...
kazimir kazimir (58 hlasů) 28.09.2012 08:43
Jasně, HLAVNĚ NEKRIMINALIZOVAT PODNIKATELE! Pár mrtvých sem, pár...
Jan Novák (58 hlasů) 28.09.2012 07:50
Nejhorší pro stát je, když občané dovolí svým pánům rozkráct...
Pavel Johanides (50 hlasů) 28.09.2012 09:41
Bohužel to je ten ,,výkvět, elita,, národa TOP 09 + Starostové, kteří...