Útok Talibanu
Při sebevražedném útoku zemřeli v Afghánistánu čtyři Češi

08.07.2014 09:04 Aktualizováno 08.07. 16:10

V Afghánistánu dnes zahynuli čtyři čeští vojáci a další utrpěl těžké zranění. Sdělil to generální štáb české armády. K tragédii došlo kolem 5.15 SELČ (07.45 místního času) při patrole v okolí základny Bagrám v afghánské provincii Parván, když explodovalo improvizované výbušné zařízení.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Pavel Sekora (25 hlasů) 08.07.2014 09:53

    Pracovní úraz se smrtelnými následky. Nic víc, nic míň. Věděli do...

  • petr petr (24 hlasů) 08.07.2014 09:41

    Pokud voják padne při obraně své vlasti tak mu patří úcta a smekám...

  • Josef Prášek (16 hlasů) 08.07.2014 10:38

    Je to smutné když odejde z tohoto světa mladý člověk. Jsou to...

  • Radek Soukup (16 hlasů) 08.07.2014 10:54

    K čemu ale tahle "naše" armáda vlastně je ? Bojuje výhradně v...

  • jan novák (15 hlasů) 08.07.2014 11:41

    Taliban vytvořili a vyzbrojili Amíci proti Sovětům. Afghanistan v...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Aby bylo jasno soudruzi z USA rozhodli, že naši vojáci v Afganistánu nebyli zavražděni teroristy, protože americké ministerstvo zahraničí v očekávání vítězství talibanců v Afghánistánu po odchodu aliančních jednotek nezařazuje radikální islámské hnutí Taliban na seznam teroristických uskupení. "Chápete tu ironii? Ti, co včera zabili čtyři Čechy, vlastně nejsou ani teroristé," ......... v tomto jsou USA ještě podlejší, než CCCP ten do agrese v Afganistánu nikoho jiného nezatahoval................

0 hlasů

Američané potřebovali, aby v Iráku "padlo" cca. 5000 jejich okupačních vojáků, než veřejné mínění svým tlakem dosáhlo jejich stažení.

Kolik našich vojáků musí "padnout" v tomto válečném dobrodružství Fašingtonu, než naše veřejné mínění pochopí, že nasazení v Afghánistánu není vývozem "demokracie", ale jen účastí na sprosté okupaci cizího státu se všemi následky s tím souvisejícími?

0 hlasů

Tak tady alespoň vidíte, co je ta rudá pakáž zač. Když jsem tady před dvěma dny napsal, že ukrajinská armáda měla zlikvidovat proruské teroristy dřív, než se dostanou do Doněcka, tak se nam ne vrhli, že chci zabíjet člověka a přáli mi rakovinu, dlouhou bolestnou smrt a bůhví co ještě. Teď jásají nad smrtí našich vojáků...
Upřímně řečeno... Kdyby nějaký terorista vyhodil do vzduchu všechny naše komouše, tak už dnes také slzu neuroním. Po posledních zkušenostech si totiž dovedu docela živě představit, co by oni udělali s námi, pokud by se dostali opět k moci...

1 hlas

Můžeš mi ty podlej a prolhanej zmrde ukázat jediný příspěvek na téhle diskusi kde někdo jásá nad smrtí našich vojáků?

5 hlasů

Ka mate, ka mate, ka ora... :-)))

1 hlas

Náš prezident opět plaval v označení Afganistánu jako základny světového terorismu, který ohrožuje i nás, podobně jako plave ve většině zahraničně politických problémů. Chvíli tam byl Bin Ládin, ale pak se přesunul do Pakistánu, žádná souvislost Afganistánu s místy velkých teroristických útoku,které jmenoval, vč.NY, nebyla prokázána. Centrum je nyní v Iráku-Sýrii, Pakistánu,Somálsku, Jemenu, Nigérii, Kenyi a pod.

0 hlasů

Náš prezident opět plaval v označení Afganistánu jako základny světového terorismu, který ohrožuje i nás, podobně jako plave ve většině zahraničně politických problémů. Chvíli tam byl Bin Ládin, ale pak se přesunul do Pakistánu, žádná souvislost Afganistánu s místy velkých teroristických útoku,které jmenoval, vč.NY, nebyla prokázána. Centrum je nyní v Iráku-Sýrii, Pakistánu,Somálsku, Jemenu, Nigérii, Kenyi a pod.

1 hlas

Může mi tady, někdo, bez invektiv a urážek vysvětlit toto. Když Rusko, tenkrát Sovětský Svaz přepadl Afganistán, byla to jasná okupace, s tím souhlasím. Opozice, která je chtěla vyhnat, té Američané říkali Národně osvobozenecké hnutí a dodávali jim zbraně. S tím také souhlasím. Neboť VŠEOBECNÁ DEKLARACE LIDSKÝCH PRÁV A SVOBOD praví, že proti okupaci, se okupovaný národ MŮŽE BRÁNIT VŠEMI PROSTŘEDKY. Je známo, že Rusové měli největší problémy se střelami STINGER. PROČ, když nyní ti samí lidé, vyzbrojeni USA, kteří bojují proti novým okupantům , kteří je vyzbrojili v boji proti SSSR, JSOU POVAŽOVÁNI ZA TERORISTY???Je to teda tak, že když bojují proti okupantům z Ruska, jsou to hrdinové? Když proti okupantům z USA, jsou to teroristé? Popírá to základy logiky, dokonce i matematické důkazy!!!

3 hlasy

Z hlediska vyššího principu mravního vražda okupanta,zvláště bojuje-li za peníze (NATO) a zájmy cizí mocnosti (USA) daleko od svého domova, není zločin!!!
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/pri-sebevrazednem-utoku-zemreli-v-afghanistanu-ctyri-cesi_312331.html

0 hlasů

To byl překlep....Lustig trpí emigrantskou demencí. Má těžkou prostatu a močí i za chůze. Své výblitky se snaží projevit tichým zvracením. Plínu si nesundá ani v noci, protože blekotá neustále své úchylné blivajzy. Děd, který čeká na svůj konec, Lustigu, nebudeš nám chybět:-))) A nauč se demente diakritiku.

3 hlasy

Mluvis ze sve vlastni zkusenosti to je dobre,ze nas poucis.Jeste napis jakou znacku plinek pouzivas.

1 hlas

Nazdar Pavko :)) byl jsem u vas 2 dny, spal jsem v autokempu, jinde nebylo misto. Tam na me dychal socik a ja myslel jen na vas, bolsevicky kryplove. :))))...moje krasne nove bile Audi (cerne jsem prodal, nechtel jsem vypadat jak politici) jsem mel privazane retezem k zavore. :)))... ale pivo meli dobry, Plzen 12 za 35 korun. Skoda zes tam nebyl, mohl jsi se za me prachy zmrskat jak pan president. Diakritiku jsem si uz objednal u Amazonu :)) Krabice za 3 €.

2 hlasy

lustik je kokot:-)))

0 hlasů

Nemáte pravdu,lustik je omyl v experimentu doktora Mengeleho.

0 hlasů

Ale jen k exhibici.

0 hlasů

Nic proti ničemu, škoda každého mladého života. Ale když se to tak vezme, je to (nebo bylo to) jejich zaměstnání. Šli tam dobrovolně. Měli svou pracovní nálň a byli za ni honorováni. Utrpěli de fakto smrtelný pracovní úraz. Tak jako spousta jiných řidičů, horníků, hasičů, policajtů a mnoha dalších profesí. Tak proč glorifikovat ? ? ? ? ?

6 hlasů

Naši vojáci padli za ochranu demokratických hodnot, za které umírali naši předci..chránili a chrání tyto hodnoty po boku našich spojenců z NATO...společně i s USA....až potud plně podporuji jejich nasazení včetně ztrát....bohužel politické. a tím manažerské a velitelské schopnosti současných špiček USA i Západu zrovna k obdivování nevedou...

1 hlas

Z hlediska vyššího principu mravního vražda okupanta,zvláště bojuje-li za peníze (NATO) a zájmy cizí mocnosti (USA) daleko od svého domova, není zločin!!!
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/pri-sebevrazednem-utoku-zemreli-v-afghanistanu-ctyri-cesi_312331.html

0 hlasů

... ochrana demokratickych hodnot ... umirali nasi predci ... -- ty mas dobre vymyty mozek, chudacku. Mimochodem - kteri nasi predci umirali za demokraticke hodnoty a Afganistanu?

1 hlas

Kdyz tam valcila vitezna ruda armada,mozna tam byl tfuj fotr a ten je tfuj predek.niet?

1 hlas

Jistě si byli takového rizika vědomi a šli s tím vědomím do toho, ale stejně je mi to líto, ztráta mladého života je vždy smutná. K čemu gesto ministra obrany, to nechápu, čemu pomůže tím, že přerušil dovolenou? Herec hraje divadlo?

5 hlasů

Když nás za II. světové války okupovali Němci, tak proti nim naši odbojáři vedli válku. Proč toto právo upírat Afgháncům ? Největšího zla se tam dopustili USáci, vraždili vesničany a pak močili na jejich mrtvoly, ale naši žoldnéři bez viny také nejsou. Řeknu to natvrdo - já jejich zániku nijak nelituju. Byli to okupanti.

4 hlasy

PŘESNĚ TAK!!Byli "Tří králové teroristé"? Pro blby typu Lustiga vysvětlení. Bylo to trio BALABÁN-MAŠÍN-MORÁVEK, bojovali proti okupantům z Německa. Byli to teroristé? Z pohledu Němců jistě. Z našeho pohledu i mezinárodního práva nebyli. Přesně to samé je boj Palestinců proti TERORISTICKÉMU státu IZRAEL, či boj Afgánců proti okupantům a teroristům z USA. Je to sprostá okupace. Ať se jí říkalo INTERNACIONÁLNÍ POMOC, či AKCE PROTI TERORISMU!!

4 hlasy

Tedy vy dva kreténi jste se hledali, až jste se našli.

9 hlasů

Tobe ty zpravy na CT koukam taky pekne vymydlili mozek :-)

0 hlasů

To těžko můžeš posoudit, když žádný mozek nemáš.

3 hlasy

Jestli tady někdo něco nepochopil, tak vysvětlení. Jsem proti vraždám, ať je páchá kdokoli!!V případě Afganistánu, nejdříve Alexander Veliký, pak Angličané, pak Rusové, nyní Američané a jejich pohůnci. Tím debatu končím, neboť je psáno: "Neházejte perly sviním ,neboť ty je zašlapou do země a obrátí se proti vám."

5 hlasů

Pravdu máš, se zaslepenci opravdu diskutovat nebudu.

2 hlasy

Dva buzeranti se srpem a kladivem:-) Pekny sadlo-maslo po bolsevicku:-)

2 hlasy

Tak konečně se nám tu zase v plné kráse a pod svým skutečným nickem představil ranař od Dvou koček Václav Horák alias np,np. jara jara. největší špína zdejších diskuzí.

10 hlasů

Ranař od Dvou koček jsi přece ty,sice tam o tobě NIKDY neslyšeli,když jsem se na tebe ptal,to ti ale nebrání v tom,abys tady asi tak popadesáté ze sebe dělaj geroje.A končím,protože se z tady těch rudých hovad nechci pozvracet.

1 hlas

Jak mohu být ranař od Dvou koček, když tvrdíš, že tam o mě nikdy nic neslyšeli ty idiote? Vždyť sám sobě odporuješ. Ty už jsi tady z těch tvých nicků a zdejším neustálým vysedáváním a napadáním druhým skutečně zralý na Bohnice.

5 hlasů

Felixi, ty mas dnes vychazky?-)

4 hlasy

Ranař od Dvou koček jsi přece ty,sice tam o tobě NIKDY neslyšeli,když jsem se na tebe ptal,to ti ale nebrání v tom,abys tady asi tak popadesáté ze sebe dělaj geroje.A končím,protože se z tady těch rudých hovad nechci pozvracet.

1 hlas

Otazka: "A kolik zen, deti a starcu tam tihle hrdlorezove oddelali?"

5 hlasů

Našim vojáků, jejichž padlých spolubojovníků mi je upřímně líto, přeji, aby v čele státu a armády měli skutečné osobnosti. A ne loutky, v jejichž zájmu (nikoliv našem!!) mj. nasazují ty vojáky do zahraničních operací.
Vojáka, který svou misí přináší svobodu, zpravidla tamní lid vítá.
A vojáka, který se stal nástrojem pro porobení a okupaci země (nadto v cizím zájmu), tamní lidé nenávidí. Někteří z nich se dokonce pozvednou k odporu.
Naši vojáci tam, v té daleké zemi, nejsou proto, aby tamnímu lidu přinesli svobodu. Jsou tam proto, aby tam bojovali za národní geopolitické zájmy USA. Bohužel ...

3 hlasy

Funguje tady admin??????????? Některé příspěvky Horáka jsou pomalu na trestní udání...

9 hlasů

To je krasa, tak se nam soudruh udavac Novak pekne predstavil:-) Soudruzi nechteji podavat trestni oznameni. Oni se zasnili, zavzpominali na dobu pred listopadem 89, kdy udavali:-)

2 hlasy

A všechny příspěvky o komunistických sviní jsou na poblití.

3 hlasy

A všechny příspěvky o komunistických sviní jsou na poblití.

0 hlasů

Psum psi smrt.

5 hlasů

Diskuze na Novinkách.cz byla zablokována,protože asi 75 % obyvatel naší republiky nesouhlasí s tím,aby tam byli a své názory tam vyjadřovaly.A potom že není cenzura.JE.Je mě jich tedy líto,ale měli tam lejno co dělat.Navíc mise není mírová,jak ji proklamují.

6 hlasů

Tak samozřejmě, lepší by bylo, kdyby tam natáhli ráfky USáci, protože ti to tam všechno vyvolali a ti se tam dopustili největších hrůz, ale i tihle "naši" vojáci jsou tam v roli a pozici okupantů. A okupanty každý nenávidí.

7 hlasů

Až natáhneš brka ty,tak to téhle zemi jen prospěje,ty ubohý rudý čuráčku.

3 hlasy

Horáku,ani ti nebudu říkat pane.Ty nemůžeš snad ani chodit ven?Ty jsi nějaké fašistické hovado,či co?

4 hlasy

Až natáhneš brka ty,tak to téhle zemi jen prospěje,ty ubohý rudý čuráčku.

1 hlas

ten tvůj klikací kretenismus je fakt neléčitelný i šimpanz by pochopil co to je jednou kliknout na odeslat, ale ty na to fakt nemáš, jsi ve vývoji před šimpanzem

7 hlasů

Je těžké toto hodnotit, Afghanistán nikdy žádný stát nenapadl a to že odmítli vydat Ládina nemuselo být ani tak o podpoře terorismu jako o tom že mají svoji hrdost a odmítli se sklonit před amíky, navíc ho možná ani neměli pod kontrolou a on někde pobíval v horách kdovíkde. Útok a následná okupace Afghanistánu byly proto motivován čistě ekonomickými a geopolitickými zájmy USA. Celá válka má ale ještě jeden jiný, zcela lidský rozměr...

V současné době již v důsledků používání dronů zemřelo v Afganistánu mnoho nevinných civilistů včetně dětí, a každý příbuzný má něco jako morální právo na osobní odplatu, to už není o Islámu a nebo fanatizmu, to jen zlomený člověk hledá svoji oběť. "Bug splatting" dětí co šly sbírat chrastí, rozstřílení postávajících mladíků kteří nejsou ozbrojení, masakry lidí na svatbě, to všechno vede k touze po odplatě. Sebevražedný atentátník udělal to jediné, co pro něj v životě mělo smysl, vykonal svojí pomstu. A měl na to právo, protože vnitřně trpěl a tímto ulevil svému smutku. Vžijte se do role člověka, který při náletu přijde o manželku i děti a představte si co byste asi dělali? Najdete viníka, stranu jejíž zbraně střílely, a pokusíte se jich zabít co nejvíce, protože sami žít nechcete a jejich smrt vám přinese osobní uspokojení z odplaty. Jedinou chybu kterou takovíto sebevrazi dělají je, že málo sdílí svůj osobní příběh, málo se s námi dělí o své osobní utrpení, ale díky negramotnosti a nedostupnosti techniky ani nemají možnost.

Sebevražedný útok na příslušníky armády jenž zavraždila vaše blízké je morálně správný, a to dokonce i když šlo o "pouhý" omyl, protože pozůstalý nemá povinnost řešit pohnutky které vedly ke smrti jeho blízkých. Ten člověk na to měl plné právo naše vojáky zabít, protože jeho duše trpěla. Každý člověk má morální osobní právo mnohonásobně se pomstít těm, kteří mu ublížili, protože to jediné co je na světe opravdu důležité jsou jeho vlastní pocity!

Stejně tak ale mají pozůstalí a blízcí těch zabitých vojáků právo vykonat svoji osobní odplatu, protože onen útočník určitě nenašel výbušniny jen tak se někde povalovat, ale nejspíše se nechal naverbovat Talibanem, který využil jeho duševního rozpoložení a umožnil mu udělat obchod s ďáblem. Pozůstalí a také ostatní vojáci v Afghanistánu zajisté také vnitřně trpí, takže mají právo na krvavou odplatu na příslušnících Talibanu, v zájmu spravedlnosti by je ale měli nejdříve zadržet a pak je teprve postavit do lajny a popravit, to aby neumírali další neviní lidé, pouze viníci. Poprava by měla klidně být i brutální, protože kulka do hlavy je málo pro to, aby zmírnila vnitřní bolest pozůstalých, každý pozůstalý nutně musí cítit hlubokou nenávist vůči skupině jejíž příslušníci zabili jejich blízké, a proto mají právo vyžadovat aby s nimi bylo naloženo maximálně krutým způsobem.

V jistém smyslu i ti z nás, kteří cítí hlubokou sounáležitost s národem by měli vyžadovat trestnou výpravu vůči Talibancům a jejich masakr, protože oni zabili jedny z nás. Ti vojáci tam sice jeli jako žoldáci v zájmu země která po revoluci mnohde vytunelovala naše hospodářství aby se zbavila konkurence, ale tím že tam bojují jsou to jedni z mála těch, kteří by v případě potřeby byli schopni bránit naši zem proti všemožným útočníkům.

Většina z nás ostatních by toho nebyla schopna, a to ani po tříměsíčním výcviku, protože válečnictví se natolik změnilo že by nám byl více méně k ničemu. Válka se vede asymetricky, útočník může páchat sebevražedné atentáty, boje probíhají více ve městech než v lesích a na polích, o vítězi rozhoduje technika. Bandu hrdinných a skvěle vycvičených vojáků v lese zkosí jeden dron vybavený nočním viděním, ani nezjistí co je dostalo, podobně jako tlupu udatných indiánských válečníků či třeba samurajů zkosilo pár blbečků se samopalem. Ale ani v boji proti normálním vojákům se zkušenostmi z boje by případní branci neměli moc šancí, protože útočník je vždy ve výhodě protože se může stáhnout - předpokládejme že by taková banda branců hlídala klíčové objekty a nesměli by jen tak zdrhnout, takže by dříve či později skončili jako cvičný terč pro nějakého snajpra...

Takže co si o tom myslet? Všechno tohle je prostě jedna velká tragédie, že se válči, racionálně by se to asi mělo stopnout, ale může to skončit i vzbouřenými emocemi, kdy duše bouří a krev vře, a nepůjde to zastavit. To proto, že nemáme právo po někom chtít, aby se vzdal svých pocitů, emocí, tužeb - protože i tohle patří k tomu být člověk...

3 hlasy

Miloušovi obyčejní lidé opět ukazují svoji pravou tvář.Rádobyvtipné bláboly o pracovním úrazu jen dokazují ubohost rudých dědků a babek.

5 hlasů

Měli tam svou práci nebo dovolenou ?

4 hlasy

A vůbec mě nepřekvapuje,že se tady přišel vysrat známý bolševický kripl emfelix-vlastík smutný.

2 hlasy

Píšete jako opravdový demokrat,nebute ním?Dával bych pozor,za čas to bude sprosté slovo.Já už ho tak beru nyní.A agresivní jsem na něj také dost.

4 hlasy

A vůbec mě nepřekvapuje,že se tady přišel vysrat známý bolševický kripl emfelix-vlastík smutný.

0 hlasů

Lidovky a Novińky mají bloklé diskuze. U lidovek mne to překvapilo.

0 hlasů

Mě ne.

0 hlasů

Kde se tihle zli lide berou. Byl jsem 2 dny v Cechach a zadneho jsem nepotkal. Oni chodi jen sem vyblit sve bolsevicko-asocialni trable ?

5 hlasů

TAK TÁHNI NAZPÁTEK DO USA NEBO DO TERORISTICKÉHO STÁTU IZRAELE!!!!!!

1 hlas

Takových rudých podvraťáků tady jsou statisíce a nejsměšnější na nich je to,že si o sobě myslí,že jsou něco víc než cigáni,přitom je to naopak.Průměrný cigán je proti průměrnému rudému dědkovi úplný intelektuální gigant.

4 hlasy

Pane Horáku,jestli si myslíte,že jste demokrat,tak se mýlíte.Podle Vašeho příspěvku Vás tipuji na těžkého fašistu.Nakonec,demokracie je takový menší fašizmus.Také se s tím vypořádáme.A to nejsem žádný rudoch,ale asi skutečný demokrat.

2 hlasy

Taky si cenim daleko vic pracujiciho Roma, nez stareho rudeho kripla.

2 hlasy

Tragický "pracovní" úraz.:-(

5 hlasů

Zbytečné oběti ve zbytečné válce kterou nemůžeme vyhrát. Válka proti Islámu by měla být vedena jinde a to na hranicích EU.

0 hlasů

Hrdinové, kteří získají ocenění až in memoriam. A i tak tu na ně idioti plivou. Z některých diskutérů mi je fakt na blití.

6 hlasů

Za co? Za to, že byli v blbou dobu na blbém místě? To není hrdinství to je smůla. A co ty civilisti co tam zařvali s nimi?

7 hlasů

Za co? Za hrdinství. Ale předpokládám, že nemáš nejmenší tušení, co to je.

1 hlas

Hrdinství je padnout v boji za správnou věc nebo se nebát za ni proti přesile postavit, ale zajít někde na konci světa jakou žoldák rukou domorodce žádné hrdinství není. To je daň za hazard se svým životem.

2 hlasy

Je vždycky legrační, když se o zahraniční politice vyjadřují lidé, kteří jí ani za mák nerozumí.

1 hlas

Tady je vidět na co naše vojáky Američani potřebuji, jako náhradní cíle místo svých vlastních! A my jsme ještě tak hloupí, že se s nimi stále paktujeme. Ti vojáci tam nešly bojovat za ČR ale jen za imperiální zájmy USA a nadnárodního kapitálu a za ně se nechali i zabít, bohužel přesně těmto cílům slouží i naše všechny polistopadové vlády bez výjimky!

5 hlasů

Zemřeli při přesném plnění svých poviností,Bůh jim dopřej věčného Míru a Pokoje.

3 hlasy

Jsem nevěřící pes,ale když jinak nedáte,tak at se smaží.

0 hlasů

Ámen

1 hlas

Byli tam dobrovolně za peníze ale z druhé strany se nedivím ,protože tady v Česku dobře placenou poctivou práci neseženou,kdo tady u nás neni v nějaké mafii ,tak má smulu.

5 hlasů

Takhle zvani vetsinou ti, co nic neumi.

3 hlasy

Pane,nemáte pravdu.Vojákem se právě stane ten,co nic neumí,nebo nějaký agresivní hajzl,který to potřebuje někde ventilovat.Psychologové mluví jasně.

2 hlasy

Taliban vytvořili a vyzbrojili Amíci proti Sovětům. Afghanistan v historii nikdo vojensky nepokořil, tak se smiřte s tím, že to tak bude i nadále. Nikdo nemá právo jim určovat, jak mají žít.

15 hlasů

Taliban terorizuje i Afghánce. Obsazuje vesnice, sebere vesničanům potraviny, znásilňuje jim dcery a kdo se brání je zabit...

0 hlasů

Proti okupantům, BEZ ROZDÍLU, je dovoleno použít JAKÉKOLI PROSTŘEDKY. Je to psáno v Deklaraci lidských práv a svobod.

9 hlasů

........proc jsi je nepouzil, kdyz byli u vas okupanti ze Sovetskeho svazu ?

2 hlasy

Židáčku, byl mi měsíc, když jsem vtrhli!! A nevede se debata o tom, co kdo použil, či ne. Nýbrž o tom, co je psáno v Deklaraci lidských práv a svobod.!!A Afgánci jsou machři, kteří ze své ze země vykopali Alexandra Velikého, Angličany, Rusáky. Teď vykopou tuhle americkou verbež. Pořád je to SPROSTÁ OKUPACE. Ať se ji říkalo INTERNACIONÁLNÍ POMOC nebo AKCE PROTI TERORIZMU!!!

1 hlas

Taliban jsou muslimští fanatici, nalezlí do Afghanistánu z Pakistánu... Většinou...

0 hlasů

Proboha, zase sem blije svoje zavistive kecy ta stara vojeta rasple Dvořáková. Matko, nechcete radeji skocit do penalu?

8 hlasů

Pane Felixi Smutný alias Úlisný, vašeho kmetství nedosahuji, přesto si nemyslím, že je to u vás nebo Köhlerové stářím. Jste nejen staří, což by nebyo nic špatného,ale jste bohužel celoživotně zapšklí, nenávistní lidé, a když už nemáte ty své udavačské uliční výbory, když už vás opustili všichni blízcí, tak ještě na netu můžete tu zlobu vyblinkávat ze sebe ven. Hodně stěstí.

7 hlasů

Zalez do své slůje a neplácej blbosti horácká Hydro.

8 hlasů

Tolik argumentů do diskuze jako Smutný - to dokáže přinést málokdo. Ale ať se úchylové tvého ražení, Felixi, raději vybijou v anonymní dikuzi, než bys měl vylézt na ulici a exhibovat tam, že? Pro okolí je to bezpečnější.

5 hlasů

Kuk!

4 hlasy

To jsou opravdu mírové mise. Kolik smrtelných pracovních úrazů utrpí řidiči z povolání, kteří jsou mnohonásobně méně placeni a nikdo to tak nějak neřeší. Anebo příslušníci jiných nebezpečných povolání. Příslušníci naší armády tam nemají co dělat, protože nám Afgánci nikdy nic neudělali. A jestli chtějí válčit američtí jestřábi, ať válčí, ale sami.

12 hlasů

Jestli myslíš kamioňáky, tak to je pěkná pakáž. Jezděj jako prasata a za havárie si můžou většinou sami - buď se cpou na úzké silnice, kde nemají co dělat, nebo rovnou usnou za volantem.

1 hlas

Proboha, zase sem blije svoje zavistive kecy ta stara vojeta rasple Kohlerova. Matko, nechcete radeji skocit do penalu?

4 hlasy

Takové otázky....Je legitimní zabíjet okupanty nebo není.
Co je větší zločin zabíjet ženy a děti anebo likvidovat okupanty.

5 hlasů

Kolik jste jich zlikvidoval u nás za těch 20 let?

3 hlasy

V roce 1985 pozval americký prezident Ronald Reagan zástupce Tálibánu do Bílého domu na jednání o vzájemných vztazích. Při té příležitosti poznamenal: „Tito gentlemani jsou morálním ekvivalentem otců zakladatelů“

5 hlasů

A měl pravdu. Stejná sebranka.

2 hlasy

K čemu ale tahle "naše" armáda vlastně je ? Bojuje výhradně v amerických válkách a za americké zájmy, ale platíme to my z našich daní. Já týhle armádě nevěřím, za naši ji rozhodně nepovažuju.

16 hlasů

A ktere armade jsi veril ? ))) Rozved to .

4 hlasy

jedině husitské

5 hlasů

... aha, lapkum, mordyrum a zharum.

Frantisek Smahel ...... Husitske Cechy....... doporucuji

3 hlasy

Jo když musíme soudruhům u USA dělat křoví (to ani CCCP naše vojáky do Afganistánu netahal)............Cílem Tálibánu byli Američané, schytali to Češi Odpovědnost za útok, při němž přišlo o život 16 lidí (10 afghánských civilistů, dva místní policisté a čtyři Češi), přiznal mluvčí Tálibánu Zabiulláh Mudžáhid. Úder podle něj vedl muž jménem Abdulláh Gaznáví a cílil proti americkým speciálním silám. Základna Bagram, u které se incident udál, je největší americkou základnou v zemi. Nachází se zhruba 40 kilometrů severně od Kábulu. Češi na ní mají 150 příslušníků strážní roty, která je operačně podřízena americkému úkolovému uskupení.

5 hlasů

Talibánci těžko budou dělat rozdíl mezi Amíkem a Čechem. Pro ně je to stejný nepřítel, což je logické a pochopitelné.

Paralela s Varšavskou smlouvou je dobrá. Totéž by se dalo říct o RVHP. Ta v ČSSR nezničila žádné průmyslové ani zemědělské odvětví, spíš naopak. Kdežto EU...

9 hlasů

Ano, RVHP nezničila žádné odvětví, ona rovnou výrobu lehkého a spotřebního průmyslu vyvezla do chudších zemí, nám nechala těžký a i ten byl časem "konkurenceschopný" jen v Rusku. Celé komunistické seskupen padlo na absolutní hospodářskou zaostalost a neschopnost.

5 hlasů

To že komoušovská totalita (nešlo o socialismus) byla zhovadilá, je mimo diskuzi, ale to co přišlo po estébáckým převratu ji v mnoha případech překonalo (tvrdit, že jsou jen dvě možnosti, a to bu´d co bylo tehdy , a to co je tu nyní je rovněž zhovadilé), tzv. kupónová privatizace provedená pravicovými soudruhy zdevastovala naši ekonomiku za cca 5let mnohem víc než komouši za 40 let, došlo k rozkradení a zničení celé řady fungujících podniků. Určité obory měly zůstat v rukou státu, protože pravičácký žvásty o tom, že stát je nejhorší hospodář vyvrací např. národní podnik Budvar, který je stále ziskový ) Takže vono to není černobílé.....................

6 hlasů

Většinu firem zhuntovalo jejich komoušské vedení kvůli privatizaci, zbytek zašel na úbytě, protože vyráběl šrot. Budvar je národní podnik, ten privatizovat nešel.Navíc produkuje žádané zboží...

0 hlasů

A čo vy si, Dvoráková, predstavujetě pod takým pojmom lehký a spotřební průmysl? Textil, obuvnictví, sklářství, konzervárenství, elektronika, léky - pořád nic?

7 hlasů

Novaku, Rano Vyjedes Hovno Privezes. A ty ho vozis domu kazdy den.

4 hlasy

on si ho možná vozí domů..Ty si ho nosíš sebou..v hlavě:))

1 hlas

"Při sebevražedném útoku zemřeli v Afghánistánu čtyři Češi"

Z titulku se dá usoudit, že Češi útočili sebevražedně.

1 hlas

Negramot to takto může chápat...

7 hlasů

Je to smutné když odejde z tohoto světa mladý člověk.
Jsou to obyčejní žoldáci kteří jdou do toho za peníze!!!
Vím že naše masmédia a příznivci US-EU z nich udělají hrdiny ale ono to tak prostě není !!!
asi takhle: "Kapitalismus nese v sobě VÁLKU jako mrak přináší bouři "Jean Jaurés...

16 hlasů

Týden.cz je velmi demokratický. Novinky.cz blokly ... divím se, že tady názor první v TOP ještě nesmázly.

2 hlasy

proč?..co na něm je nepravdivého?:))

0 hlasů

Však pokud diskuze bude pokračovat v tomto duchu, tak Týden.cz ji zablokuje také. Možná je to i tím, že momentálně ještě nemá nového šéfredaktora. Zablokovaná diskuze je přijatelnější než diskuze moderovaná.

1 hlas

Co je na tom názoru závadného?

4 hlasy

Vy byste ho smazal?

3 hlasy

Češi umírají za koloniální zájmy USA. Už chápete, proč zrušili povinnou vojenskou službu, přestože žoldnéřská armáda je mnohem dražší? Protože tam by odvedence posílat nemohli.

7 hlasů

Skoro ve vsech statech s povinou vojenskou povinosti jdou do zahranicnich nasazeni jen dobrovolnici.

5 hlasů

tak ať si pak nestěžují, že příjdou k úrazu:))

2 hlasy

Myslím, že matky odvedenců by stejně byly proti americkým misím. Oni velitelé, když musejí splnit kvótu dobrovolníků, můžou 18ti letému klučinovi nakukat různé romantické věci a když slíbí trochu peněz, které ten kluk v životě neměl...

4 hlasy

Vaše matka za vás taky zjevně nenese zodpovědnost, tak se nestarejte o jiné, když vám to nepřináleží.

6 hlasů

Ja vim, ze Cesi jsou nihilisti a takoveto clanky jim davaji velkou prilezitost to sdelit svetu.

3 hlasy

Prošli před nasazením řádným bezpečnostním školením?

3 hlasy

Smrt žoldnéřů ve válce je obvyklá.
Proti islamistům si dovedu představit daleko zásadnější a účinější boj než tyhle, američany nasazené, skupinky. K čemu ty moderní zbraně mají?

6 hlasů

A sakra, tak sem s tou vaší stratégií, generální štáb vám bude vděčen. Třeba budete i jenerál...

0 hlasů

Cast naroda se islamcu boji a cast proti nim bojuje. Ti co se boji, preji tem co bojuji, aby jim bouchla mina pod nohama.

Zvlastni narod.

4 hlasy

..je chyba, že se dodnes přesně neví, co se v jednotlivých provinciích pod zančkou Talibanu vůbec skrývá....taková hnutí jsou často jakési ozbrojené bandy, placené nějakými zájmy (zde drogy) a zakrývající se nějakou místně hodící se ideologií (taliban, islám....rasismus atd...)

0 hlasů

A tohle v USA či EU někoho dojalo a byl snad za to někdo potrestán.......Kábu lBomby mezinárodních sil dopadaly na místnost plnou dětí, žen a starců, kteří se v ní ukrývali v okresu Bala Baluk. Masakr je prý větší, než loňské bombardování vesnice Azízabád. A počet obětí stále roste zprávy z Aganistánu hovoří o více než stovce mrtvých obětí amerického bombardování. Nejméně 100 civilistů přišlo zřejmě o život při pondělním a úterním bombardování, které podnikly americké síly v západním Afghánistánu. Oznámila to dnes agentura AFP s odvoláním na afghánské policejní zdroje. Původní bilance mrtvých, mezi nimiž jsou i děti a ženy, hovořila „pouze“ o třech desítkách. Šéf policie v provincii Faráh Vatandar upozornil, že počet obětí může být ještě vyšší. Stále ještě neskončilo vyšetřování, jehož cílem je zjistit přesný počet obětí, řekl. Pokud se bilance potvrdí, půjde o největší masakr civilistů v bojích v Afghánistánu od roku 2001

5 hlasů

To je velmi smutné....

2 hlasy

..znovu podotýkám, že USA nedokázaly od počátku zajistit fungující místní samosprávy..které jsou nutným základem, fundamentem každého státu..a toto musí být postaveno na historickém a generačním vývoji...proto je udivující, že se nejdná s nějakým politickým vedením talibanu se snahou dostat jeho vojenské složky alespoň částečně pod kontrolu....jako v Libanonu se to povedlo s Hizbaláhem...samozřejmě, potom se ukázalo , že vední Hizballáhu nemá pod kontrolou všechno, co se skrývá pod značkou Hizballáh , ale to je otázka dalšího postupu...

1 hlas

Během týdne zahynulo na silnicích 11 řidičů z povolání.

7 hlasů

Těch těch deseti afgánských civilistů a dvou policistů je mi upřímně líto.

13 hlasů

Pracovní úraz se smrtelnými následky. Nic víc, nic míň. Věděli do čeho jdou.

25 hlasů

Dnes a denně nejen v Afghánistánu umírají lidé, často zbytečně. Je to o to citlivější pro nás, když jde o Čechy.
Škoda jen, že Američané před lety zabránili Sovětům udělat v Afghánistánu pořádek. Tehdy zbaněmi i finančně podporovali Talibance a teď se to stále vrací.

6 hlasů

Je to smutné (upřímnou soustrast pozůstalým), ale pro Afgánce to byli okupanti a Afganistán se ještě nikdy nikomu nepodařilo si podřídit, vlastně to nikdy nebyl a není ani nyní stát (ani král jej nikdy neovládal celý), jde o kmenové společenství na kmenových územích. proto je zhovadilé posílat tam zbytečně umírat vojáky z Evropy, nic tam totiž nezmění a dělají jen křoví amíckým soudruhům, kteří z Afganistánu stejně zsrnou jako vítězně zdrhli z vietnam.

8 hlasů

Pokud voják padne při obraně své vlasti tak mu patří úcta a smekám ale když bojuje v zájmu USA a vraždí ,mučí a decimuje zemi která je tisíce kilometrů vzdálená od ČR tak si akorát odplivnu !!!

24 hlasů

A když ruský žoldák okupuje Ukrajinu, je to to samé, že ano? Tak proč je pořád tak obhajuješ a tleskáš ruské agresi?

1 hlas

Z hlediska vyššího principu mravního vražda okupanta,zvláště bojuje-li za peníze (NATO) a zájmy cizí mocnosti (USA) daleko od svého domova, není zločin!!!

4 hlasy

Přesně tak! Hoši tam jeli s představou, že se za čas vrátí v balíku a ještě sem tam ojedou nějakou místní krasavici. Teď se holt vrátí v plechové krabici. Nemůžu říct, že bych je nějak zvlášť litovala.

14 hlasů

Tak to jste mne zklamala, paní Kohlerová. Asi vám zase začnu říkat Kohlerko...

0 hlasů

Ale já můžu říct, že jsi opravdu blbá kráva.

2 hlasy

a Ty blbej vůl?:))

3 hlasy

Možná. Ale demence Kohlerové (a zřejmě potažmo tvoje) je nad mé chápání.

1 hlas

Cynická Köhlerová se nezapře. Komunistické myšlení, cynismus, ale velká huba, jinak už to bohužel slušně nejde říct. S pojmem žena či matka nemohla mít nikdy nic společného. Taková rudá krabice na pavlačové rozumy. Fuj, to jsou lidi.

6 hlasů

Kdybys byla ceska domaci krasavice, mohli ojet tebe, a nikam by nesli.

4 hlasy

Přebal Pampers, ať nemáš zacintanou židli a zkus také oblažit svým egem soukmenovce, třeba na SPIEGEL ONLINE

6 hlasů

Dich ärgert, das du das verstehst ? Spiegel Online ist hochwertiger Journalismus. So was findest du bei euch nicht.

4 hlasy

Za to ty jsi materiál, který musí flusat za hranice, aby ho doma nevypískali

7 hlasů

Ale strejdo, už zase si cintáte na pentli?

7 hlasů

Paní Köhlerová, vaší životní partneři už docintali hrůzou? Nevěřím, že to některý chudák přežil...

4 hlasy

Hele, tetka, už vás aspoň přestalo bolet břicho? Nebo jste se ještě nevykecala úplně?

4 hlasy

je mi jasne jakym smerem se bude diskuze ubirat (ale prosim vas budte soudni a trosku berte ohled na to ze to byli tatove od rodin a lide jako vy

3 hlasy

V tom případě tam neměli lézt.

11 hlasů

toto rozhodnuti vam ale nenalezi.....

4 hlasy

On ale nic nerozhoduje, on jenom konstatuje.

9 hlasů

stejne jako ja jsem konstatoval ze bych byl rad kdyby tato diskiuze se ubirala slusnym a rozumnym smerem spatne mne chapete

2 hlasy

nastesti

3 hlasy

pane Sekoro cim konkretne jsem tu nekoho napadl??? a co komu vkladam do ust ja jen slusne reaguje na prispevky tim ze jsem napsal nastesti jsem pouze vyjadril svuj nazor nad reajcu poana Nowaka ktery podobne reagoval na mne pletete si dojmy a pojmy

4 hlasy

pro Nowak.: Na argument že nikdo nerozhoduje, ale konstatuje, ty kontruješ naprosto mimo tím, že naštěstí a tudíž dotyčného napadáš a vkládáš mu do úst co neřekl. Takže ne argument, ale nařčení.

8 hlasů

pro pana Sekoru: nejde mi reagovat nize napisi sem.... neplacam prectete si celou tu diskuzi jak jsem ji zac a jak a na co jsem reagoval uvedomte sio jaky nazor zastavam a jaky nazor jsem nevyslovil treba vam to dojde

3 hlasy

Plácáš abys plácal.

6 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov