Mezinárodní den Romů
Romové nesmí žít ve strachu. Amnesty pranýřuje i Česko

08.04.2014 14:44

Romové v Evropě kvůli váhavému postoji Bruselu a členských států EU nadále čelí diskriminaci a násilným útokům. V prohlášení k Mezinárodnímu dni Romů to uvedla organizace na ochranu lidských práv Amnesty International (AI). Kritizuje především Česko, Řecko a Francii, kde prý policie k útokům na Romy přistupuje se shovívavostí.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • jana novakova (24 hlasů) 08.04.2014 15:04

    Ani my nechceme žít ve strachu, kdy se AI postaví za práva bílé...

  • Pavel Novak (15 hlasů) 08.04.2014 15:18

    Jestli ono tam nema byt "romove nesmi zit ve strachu z prace" to by...

  • Pavel Novak (15 hlasů) 08.04.2014 14:56

    Neznam snad nikoho, koho by cikani nekdy neprepadli... Me mlatili ve...

  • petr petr (14 hlasů) 08.04.2014 14:56

    Romové nesmí žít ve strachu z kriminálu a proto navrhujeme...

  • Vlastislav Potter (13 hlasů) 08.04.2014 15:04

    Ano,také jsem pro objektivitu a názor se utváří nejlépe praktickou...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Proč si všichni ti chytrolíni z EU a AI nejdou aspoň na měsíc zkusit mezi nimi žít?To by pak určitě měli jiné rady o ,,diskriminaci ".....

2 hlasy

A to je Váš osobní důvod proč je v pořádku násilí na komkoliv?

To, že Ministr vnitra nevyslal preventivníky kriminality mezi "Čechy" neznamená, že mezi "Čechy" neexistuje kriminalita.

0 hlasů

Dinsbír do švestek : http://zpravy.aktualne.cz/domaci/dienstbierovi-hrozi-odchod-ze-senatu-cast-cssd-ho-nepodpori/r~a05d9e50bf2811e3a78e0025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_campaign=A&utm_term=position-2

1 hlas

Clovek si mozna rekne: "tak co, nejaky povl ktery se zavre do vezeni kdyz se dopusti trestniho cinu, coz pochopitelne ze ne nejidealnejsi, ale v ramci veci docela jo".

Problematik vsak je vicero, od veci jako infekce nezletilych (kteri tomu casto rozumi mene i nez nejakej povl) po veci jako ze zkorumpovany politik nebo kamos takoveho v podstate zneuziva sveho postaveni aby predhazoval napriklad, v tomto kontextu, chudinu, ze prece oni za vsechno muzou. Ze prece to je vice emotivni nez o rozumu, potazmo by se to melo brat s rezervou? O to ale ze znacne casti jde, jakoze mluvime zrejme o jiz i tak labilnich jedincich, a kdyz napriklad nejakej pry politik se snazi vznecovat zvlaste agresivni emoce anebo podobne aby on nebyl jako zlodej v mediich ci podobne, tak on vicemene dobre vi, ze dela hitlerovinu, nejak receno.

0 hlasů

To MY OSTATNÍ máme STRACH Z CIKÁNŮ A HLAVNĚ Z TOHO JESTLI SE ROZMNOŽÍ JAKO KOBYLKY což u nich není nemožné a hlavně proto,že z těch dětí všichni ti "superpracující"cikáni si slušně žijí z dávek a podpor oproti ostatním,kteří si více dětí nemohou dovolit,protože by to finančně nezvládly.Takže kdejaké líné hovado tento stát podporuje a ti co pracují se musejí postarat o děti sami.A oni se spíše než nás bojí toho, kdy konečně někdo něco udělá pro to aby se museli o sebe postarat sami tak jako my ostatní.

4 hlasy

To jste kopiroval z nejakych stranek NPD? Jste si jist, ze mluvili o cikanech a ne o Cesich?

Vsak jasne, ja o veci "strachu na zivotu" mluvil jiz pred lety, jakoze Cech vyhrozoval me matce zabitim a rada na policii jednak ze se prece muze odstehovat na druhy konec republiky a dale, ze bude soud, coz pochopitelne ze dava smysl, ale kdyz on ji mezitim muze takzvane ovlivnovat a ona bez penez na bodyguarda, tak nakonec k tomu soudu nedoslo. Nepamatuji, ze by jste se k tem mem prispevkum o te veci jakkoliv vyjadroval, a ted najednou cekate bombove reseni ci co. Ani nevim o zastani ze strany kohokoliv, a ted aby bylo samozrejmosti, ze se ma vseho nechat aby se Vam osobne pomohlo, to zni jako ponekud dvojty standart.

0 hlasů

A predtim ani behem ani potom jsem to nebral jako jakoukoliv vymluvu anebo podobne abych ja vyhrozoval zabitim nebo podobne.

0 hlasů

A ty magory bez mozku a rozumu co tu vyvolávají nenávist těmi kecy o tom jací jsou cikáni utlačovaní chudáci bych poslal bydlet na rok do Chánova nebo podobné lokality a nebo do blázince,protože tam asi patří.

1 hlas

Po přečtení tohoto článku bych chtěl dát každému cikánovi pusu,ale štípanou.

1 hlas

A potom zpatky kourit strejdum kteri promrdali prachy statu?

1 hlas

Vaše sprosté výplody svědčí o sexuální úchylce. Běžte se léčit, psané sprosťárny neléčí, jenom nemoc dále prohlubují.

2 hlasy

Pardon za sprostoty, ať jíž to má větší úroveň než "cikáni do plynu" či nikoliv. Pokud někdo má sousedy hlásící se k rómské národnosti a má problém/y, tak si nemyslím, že by se to nutně dalo vztahovat na všechny asociované národností, ať se jedná o co se jedná. Natož potom podporovat přímo anebo nepřímo jakákoliv uskupení anebo jedince, jakože jsou případy všeljaké včetně násilí, a nejedná se jakoby jen o nějaké že jedná paní povídala jak ji ujel autobus a že diskriminace a už se zapojuje nějaká organizace pro zviditelnění. To, že například v Řecku nebylo násilí na Rómech neobvyklé a stát se potýkal a asi ještě potýká s dluhovou krizí, to jistěže ne důkaz korupce (některých) politiků, ale zároveň to zní jako by se tam tak nějak vlastně nechápalo o co vůbec jde jak ohledně rozpočtu tak dalších věcí. Jestli to je "prostě" takové, že si to tam nějaké gangy rozdávají a jakoby čistě mezi sebou, tak se zřejmě dá předpokládat ilegální ekonomická činnost spojovaná s těmi boji, a alespoň tím to je (odstupově) politicky relevantní. Však i ohledně nějakých těch gangů ne úplně na politické scéně a násilných, obecná podpora a možná nápomoc, například náckům, to mi osobně nezní jako něco běžného.

0 hlasů

Když jsem byl malý já, okradl mě cikán o rybářské náčiní, mého syna přepadl cikán s nožem a lehce ho pořezal na krku. Tak asi tak.

4 hlasy

A nektery sudetak by asi rekl: "kdyz jsem byl maly tak mou matku znasilnili, otce zastrelili, rodine vse sebrali, a ja jen zazrakem utekl", coz nemyslim jako ze je v pohode rezat na krku, ale praveze napodobne, kdyz mluvime o nejakem "oni, my, oni, my, atd." a vezmeme logiku nekterych napriklad Cechu, tak kdo jasal napriklad nad popalenou Natalkou tak by se radoval jeste vice kdyby sudeti shazovali napalm na ceska mesta, tak to prece neni neco co by jste bral jako v pohode, nebo jo?

0 hlasů

Co tohle ma za logiku, takze nechate, aby Vas zbili a okradli, aby jste necitil vinu za odsun sudetaku nebo popalenou Natalku ?

1 hlas

Kdyby Vás zbil a okradl koho považujete za "Čecha", tak půjdete a víceméně náhodně zbijete nějaké "Čechy"?

0 hlasů

Kur..va!! Žiju ve strachu vždy, když má dcera jede z centra Ostravy ze školy - v poledne či po poledni- tramvají domů!!
Ať jdou ti kokoti z humanitárních organizací ho haj.zlu!!
Rozervaný batoih, 3x mobil v prdeli, peněženka, klíče a skripta taky!! A po pysku dostali i cestující! Cígáni, táhněte....

6 hlasů

A to ma byt jako duvod proc vykurujete nacistum kteri by Vasi dceru zrejme hned poslali do plynu pokud by byl napriklad i jen jeden gen anebo nazor te dcery, ktery si tem nacistum nelibi?

1 hlas

Jdi do hajzlu,demente!Co sem taháš 2.SV!! Těď je 21.století a cikáni denně šikanují a okrádají naše děti!

3 hlasy

A nejakej cikanskej dekret existuje ktery by pravil ze pravy cikan musi byt zmrd, nebo neco takoveho? Nebo to je proste o tom, ze kdyz krade "Cech", ze z toho mate nejaky podil?

0 hlasů

Kdysi ty dekrety existovaly - v Českém království, v Habsburské monarchii i ta 1. republika si je uchovala -- a byl klid.

3 hlasy

Feudalismus a podobně zrovna nepřekypovali právy pro většinu osob na živu.

0 hlasů

Jó, dřív se s cigošema nesrali. Věděli, že je to chátra zlodějská, kočovná, práci se vyhýbající.

2 hlasy

Nevím odkud jsi ani kde žiješ, ale evidentně nevíš o čem mluvíš. Jejich nepsanej "dekret" je že okrást gádže je prestižní skutek. Těch pár co na tuhle hru nepřistoupili a žijí jak normální lidi si na "strach" nestěžují.

3 hlasy

Jako hra na protinacistický odboj? Poněkud chvályhodné. Ale zrovna u těch nacistů 6 miliónů osob bylo zabito poněkud zjednodušeně protože byl požár v Reichstagu. A i bez toho, děti jsou děti, jakože pokud si dospělý stěžuje na chudinu tak to je poněkud jedná věc, to že se dítě navádí k naschválům na chudých (anebo komkoliv) poněkud věc jiná.

0 hlasů

@David Lejdar 09.04.2014 01:09
Jak říkám. Nic o tom nevíte. 10 let jsem žil ve čtvrti které se v Brně říká "Bronx". Dodnes asi dva nebo tři považuju za kamarády a občas spolu zajdem na pivo. Pokud tady chcete filozofovat zkuste si mezi nimi nějaký čas žít.

1 hlas

A to je tak protoze to rikate, nebo jak tomu mam rozumet? Stranou cele te veci o tom, ze stavite hranice kde v podstate zadne nejsou.

Jinymi slovy, co napriklad takovej ten Otakar? Jak muze vetsinova spolecnost vedet zda to neni povazovane za prestizni skutek mezi ceskymi nacky?

0 hlasů

Stoupněte si někdy na půl hodiny, jedno ve dne, nebo v noci, před jakoukoli hernu. Hádejte jaké etnikum návštěvníků bude výrazně převažovat? A pak si ještě odpovězte na otázku, čí peníze tam budou házet.

3 hlasy

Napriklad dve herny na namesti v jednom meste a do obou chodi skoro jen bledosi. Coz neni odhad ale fakt. Napodobne pokud se presune to 15km vzdaleneho oblastniho mesta.

Neboli, ta Vase implikace, ze prece jen "nekteri" gambluji (a chlastaji) a to obvykle na ucet rodiny, docela odtrzena od reality.

0 hlasů

Ja se jim nedivim. Oni misto hledat si praci si shaneli papiry, jako ze jsou invalide, Napraskali furu deti. Pokud by se konecne s tim nejak pohlo, maji slovino. Zadne obri duchody. Vzdyt oni maji duchjody jako prumer, to znamena, vetsi , nez vetsina lidi, co pracovala. No, maji to tezke :) a tudiz je treba zacit rvat dopredu.

2 hlasy

Zidum vyvrazdili skoro cely narod, ale hlavne ze si Cesi a spol. vzali vse co bylo v sudetech, co? To asi za to, ze strasni invalide, kteri i po tom odsunu meli emigraci docela znacnou.

Ale jasne, ze opravdu zdravy jedinec parazituje pres nemocenskou na nemocnych, to je pomerne ohavne, ale opet, nejake to "slechticke Cesi jsou strasni borci a uzasni a potentni a nevim co vsechno a vsichni ostatni jsou sracky" to by zrejme mnohy psychiatr kvalifikoval jako vazny pripad.

0 hlasů

David Lejdar Tak takovou slátaninu nesourodých a dementních názorů jsem tady ještě nečetl.Jdi se také nechat vyšetřit.Ale jestli si cikán tak ti to prmíjím, pakliže ne tak debilita jepro tebe ještě mírná diagnoza.

4 hlasy

Pokud se tady udela nejaka charta, ze vsichni ucastnici tehle diskuse se pujdou nechat vysetrit, tak to klidne take podepisu.

Krome toho, ty Vase rasove kecy by bylo alespon tady v Nemecku na trestni oznameni. Vsak take chapu, ze se mozna leda tak citite donuceni takto myslet co jste zalezli na nejakou diskusi amiku anebo britu, kteri jiz nejakych vice nez 10 let podporuji vicemene polovicate SSovske manyry. Ale pokud se berete jako samostatni a svobodne myslici, tak se tim tezko muzete hajit, ze?

0 hlasů

Cigán zná jen jeden strach: strach z práce.

7 hlasů

Kdybych do svých 50 let nikdy nemakal, také bych strachy s.al, že bude někdo chtít abych v 6 vstával makat :-)

5 hlasů

Ba právě naopak., cikán musí žít v neustálém strachu. Jinak si s ním nikdo neporadí. A ještě preventivně každý týden dostat po tlamě.

7 hlasů

Ale jakmile by to takto delali Nemci na Cesich, tak by to hned bylo "o velky Obama, prece jsme si jen delali legraci, a vubec" ?

0 hlasů

Kéž by.....

2 hlasy

Žijí tu v takovém strachu že když chtějí někoho oloupit, okrást nebo jen tak pro zábavu ukopat k smrti, musí být alespoň čtyři na jednoho.

12 hlasů

Jakoze cesky nacek je oficialnim reprezentantem Ceske republiky, a kdyz on neco provede tak vsichni Cesi mu tleskaji, nebo neco takoveho?

0 hlasů

...čelí diskriminaci na trhu práce či v bydlení a nemají rovný přístup ke vzdělání.


A proč to nepojmenovat správně?
1)Práce je dost,ale oni budou radši na dávkách,které jsou několikanásobně vyšší,než minimální mzda.Čili nic je pracovat nemotivuje
2)Bydlení :Pro ně je lepší bydlet na ubytovně a nechat si od státu nájem 100% zaplatit,čili bydlení mají vyřešené
3)Rovný přístup ke vzdělání:Tu možnost mají,školní docházka je povinná a platí i pro ně ...

6 hlasů

Práce je dost? To snad přeháníte, ne?

0 hlasů

Žiji v obci, kde nejsou žádní potřební nezaměstnaní, všichni, kdo chtějí dělat, práci mají. Pak je zde několik takových, co zjistili, že se bez práce obejdou a svoji životní úroveň tomu přizpůsobili. Pracovat nechtějí ani na černo. Cikány v obci naštěstí nemáme žádné...

0 hlasů

Nikoliv náhodou se cikánů zastává stejná pakáž jako nácků v Kyjevě.

9 hlasů

Ta pakáž neví co mluví - jako obvykle - prostě salonní levicoví humanisté; ti již přinesli Evropě (bílé Evropě) mnohá neštěstí, mj. ji naučili studu za svou vlastní historii.

Mimochodem ukrajinští nacionalisté by si s cigány poradili.

0 hlasů

A nacek v CR, ten trva na svych lidskych pravech a zaroven je chce odebrat ostatnim? A to je jako v pohode protoze prece neco zdedili a to z nich/vas nejak dela zahadne nepakaz nadrazenou vsem ostatnim? Nebo neco takoveho?

1 hlas

Evropa patří bílým evropanům; co například cigáni za ty století co se poflakují v Zemích koruny české vybudovali? čím přispěli k rozvoji ?

1 hlas

A Ameriky a Austrálie nápodobně říkáte?

Co vybudoval kdo? Jakže kdokoliv přispěl k rozvoji? Například, Vaše rodiče si koupily pozemek a vybudovali na tom dům? Pokud, tak to je jejích a zřejmě i Váš dům, nebo se mýlím? Nebo máte jako otevřené dveře a ceduli venku, že každý z kolem deseti miliónů osob je u Vás vítaný?

0 hlasů

Příspěvek k pokroku civilizace jako celku - je patrný ve vývoji bílé rasy, u Asiatů, Arabů ... třeba nevím, že když Římané budovali komunikace, prosili u cizích národů o podporu, protože oni jsou pitomoučcí a sami to nepostaví (neboli jsou diskriminovaní kvůli svým nulovým schopnostem). V Evropě si nyní ani ta muzea cigánské "kultury" nejsou cigáni sto zřídit za své - je to jaksi povinnost těch ostatních (kdo nechce pomoci je rasista). Das ist alles, Nigger!

1 hlas

Tak ci tak, pokud mluvite o tom, ze nekteri jsou nejak nadrazeni a tim nejak zahadne maji pravo ostatnim cokoliv narizovat, tak stranou toho jak si myslite kdo to bude jak urcovat, nezni to nijak jako lidske. Viz napriklad jako byste necim takovym rikal, ze kdyz prijede blondak z nemec a bude si chtit na Vas zavracet, ze si svobodne kleknete s otevrenou pusou.

Vsak jiste, ze napriklad skutecneho ucitele anebo lekare anebo ... nemuze jentak delat kdokoliv takzvane z ulice, zvlaste (v moderni dobe) kdyz ani neumi cist a psat napriklad v prvni rade kvuli tomu, ze kde on vyrostl nebyla zadna skola ani kdokoliv kdo to umel. Ale co se tyce urceni kvalifikaci a podobne, to se radeji budu drzet nenacisticke cirkve nez nejakych nacistickych pseudovzdelancu.

0 hlasů

A ten blud, pokud tim je postizena ekonomicka elita ktera na oko haji ferovy trh a demokracii ale vicemene tajne vlastne vykoristuje, a potom se predvadi jako ze jejich pokladna vicemene nakradeneho prece znaci jako jsou vyspeli, tak to mi osobne zni na hony vzdalene od co bych bral jako civilizovanou spolecnost i stat.

0 hlasů

Stary Rim byl znacne otrokarsky, i pres vyzdvihovane plebs a patrijec. Co se ohledne Rimu dale vyzdvihuje jsou zalezitosti pravniho systemu, ale napriklad kdyz po svete kracel Konfucius tak Stary Rim jeste ani nezacal s anexi jakehokoliv regionu.

Bila rasa je pojem vzity z dob kdy v mestech mnozi delnici ale nic moc vzdelanci, zvlaste kdyz vlastne vzdelani bylo spojene s cirkvi ktera byla vicemene vyhozena. Dale nema "pojem" rasa nutne co delat s nejakymi biologickymi vetvemi nedavne doby ci co, jakoze se k tomu uchylovali mnozi etnologove aby rozdelili skupiny osob na planete dle domnelych od jakeho korenu ktera kultura vyrostla anebo podobne.
Tak ci tak, mnohe "narody" (pojem ktery se pouziva soucasne ale tenkrat nutne ne brane jako dnes) meli "veci" znacne drive nez v Evrope, zvlaste potom kdyz pocitame nestaroreckou i nestarorimskou cast/i.

Pochopitelne, ponekud jde o to co se povazuje za vyvoj. Pokud napriklad mluvime o tom, ze v prvni rade psani a cteni a to jazykem ktery se neomezuje na nekolik citoslovcu ci podobne, tak v evropskem kontextu jsou opet velmi vyznamne starorimske a starorecke prostredi a jazyku, vsak i kdo to vlastne zachoval, cimz jsme jak u mnoheho tematu opet u cirkve/i. A pochopitelne, stranou kdo drive co, stari Rekove se asi napodobne najednou neprobudili s vyvinutymi koncepty a podobne.

V Evrope jisteze existujou vztahy k pozemku ci podobne, a to nejen od dob feudalismu. Kdyz napriklad vicemene davni predci Cechu byli jeste kocovnici, tak ten vztah zrejme nebyl nebo ne takovy. To, ze se statne spolufinancuje napriklad oblastni muzeum, anebo muzeum remesla, anebo muzeum nejak ohledne dejin, napriklad "muzeum sovietskych dob", to mi osobne neprijde nic zvlastniho.

Jestli v modernejsich dejinach industrializace (pry zapocate Brity) nekdo prisel s vynalezem nejakeho stroje ktery si nechal patentovat, a Vy to berete, ze to je jako dukaz Vasi osobni fyzicke anebo psychicke nadrazenosti nad kymkoliv kdo bydli vzdalenostne od Britu dale, tak to mi prijde ponekud jako docela obrovsky blud ci podobne.

0 hlasů

Admine vzbud se, tuhletu diskuzi už jsi měl dávno stopnout, .

3 hlasy

Proč?

6 hlasů

Protože to vypínají když jim národ řekne co si myslí.

6 hlasů

Mistni jako nejaka slechta 10+ milionu? Nebo spise flakaci kteri na rozdil od vetsiny maji v prvni rade cas na vicemene trollovani na internetu?

0 hlasů

Já nechci žít ve strachu, že na mne spadne ožralý cikán, nebo jeho děcko:
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/krimi/dvoulety-chlapec-vypadl-z-okna-obytovny-matka-mela-3-promile_303608.html

5 hlasů

A proto pozadujete aby na Hradu byl abstinent kdyz ne rovnou plna prohibice?

0 hlasů

Když dáváte odkaz na článek, mohl byste si jej alespoň přečíst. Ten 2,5 letý klučina byl syn Ukrajinky, která několik dní cosi slavila, asi mezinárodní den cigánů.

2 hlasy

Cikánská rodina, která na práci v životě ani nepomyslela dostává sociální dávky v takové výši, že stejně početná bílá, pracující rodina si ani zdaleka takovou částku nevydělá. Já chci být také diskriminován. Prosííím!!!!

10 hlasů

Tak vse prodej a prohraj, a potom si muzes take "valet sunky" na socialce, ne?

1 hlas

To je snad prvně, kdy si nějaký redaktor troufl napsat, že Romové nesmí žít.

2 hlasy

Co si tak vy chytráci zjistit kolik bylo odsouzeno bílých za napadení cigánů a kolik cigánů za napadeních bílých a potom žvanit.

1 hlas

Logika typu "Nemci zabili kolem 2.svetove maximalne tak 100 tisic Cechu, a Cesi pry max. 250 tisic takze Nemcum dluzite za 150 tisic mrtvych", nebo jak? Oko za oko, zub za zub, hele, jestli oni nackove nejsou nejakou odnozi AQ cloveka napada, a vsichni vime jak se oficialne zachazi s podezrelymi AQidisty "mucit a bombardovat", ze?

0 hlasů

Ovšem Brusel zapomněl říct pravý důvod tohoto opatření, chtějí aby se Romové nestěhovali z Česka dál na západ vybaveni výmluvou že je jim tu ubližováno díky čemuž je nemůžou vrátit zpět k nám. Prakticky se nám Brusel snaží říct, nechte si své Romy my je tu taky nechceme.

5 hlasů

Nekvalifikovany ktery neovlada ani svou materstinu, to je docela jedno jestli Rom, Cech, Nemec, nacek, komunista, atd. nebot´ proste co jako s "takovym".

0 hlasů

*...s "takovym" v rovinach jako ekonomickych, kulturnich, vedeckych, aj., jakoze nekdo proste "meatbag" je "meatbag" anebo proste na rovine stredni nebo zakladni skoly.

0 hlasů

Pamatuji doby, kdy nebyli žádní Romové, zato byli cikáni a celkem to s nimi šlo, pravda většinou pracovali jako kopáči a podobné profese.
Ale to byla doba, kdy se komedianti drželi svého řemesla a nelezli do politiky.
Ono vše souvisí se vším.

6 hlasů

Cigáni mají stejný nárok na bydlení a vzdělání. Tak, jako my si bereme hypopéky, tak mohou i oni. Ale o to nestojí, vyžadují státní byty, aby je mohli do roka vybydlet a dostali další. Každý cigán se může zúčastnít přijímacích řízení na vysoké školy. Všem je jedno, jestli je to cigán, když je inteligentní. Přijímačky nedělá rasa.

9 hlasů

Hypotéku jim obvykle nikdo nedá, protože nemají dostatečný příjem.

0 hlasů

Coz koneckoncu zahrnuje kolem pul milionu nezamestnanych, a to nejen.

0 hlasů

Osmileté dítě se včera pokusilo okrást ženu vybírající peníze z bankomatu,bylo to dopoledne když mělo být ve škole,Hádejte jaké národnosti bylo to děcko?Místo kde se to stalo se jmenuje Děčín a je to jedno z nejvíce nezaměstnaností postižených měst v ČR.Hádejte co z toho dítěte vyroste,asi bude mít doma nepříjemnost s rodiči,protože se nechalo chytit.

9 hlasů

Dite nemeckych rodicu a Vy se to snazite svest na nekoho jineho?

0 hlasů

Labe???

0 hlasů

Většina živí cigánskou nepracující zlodějskou menšinu a tím je diskriminujeme? Jdi do prdele AI!

9 hlasů

Naprostý souhlas s článkem a závěry AI

0 hlasů

Pokud jste cigánka, víte, jaká je skutečnost. Pokud nejste, pak to nemáte v hlavě v pořádku.

11 hlasů

Nejsem. A narozdíl od Vás negeneralizuju, nemám předsudky a dost mi to pálí

0 hlasů

Tak si tam nestrkejte feferonky.

1 hlas

....sednout do studené vody :-)

4 hlasy

Nějak moc si fandíte, madam, ne?

5 hlasů

Tak akorat

0 hlasů

Víte hovno, co je v dupce měkkého.. madam, s odpuštěním! A máte minimum životních zkušeností...

1 hlas

Včera pod okny brečela paní, že její devítileté dceři už podruhé banda cikánů ukradla brašnu i s učebnicemi, mobil a ještě ji zmlátili, byli to spolužáci!!! Bála se promluvit, kdo to byl, tak se soused vypravil za rodiči dvou z těch prasat a jejich otce zatáhl do sklepa. Nevím, co pěkného mu slíbil, ale holčičce ráno spolužáci donesli brašnu a oba mobily... Byli dost modří a krvaví. A Tohle je jediná cesta, jak v klidu spolužít s tím biologickým odpadem... Doufám, že vaše děti potká podobná veselá částka, moc vám to přeji...

13 hlasů

A 'dukazem' o "biologickem odpadu" je pro Vas 'Mein Krampf'?

1 hlas

Koukam, ze prejicich lidi je tu spousta. Copak byste prali me, drazi!?

0 hlasů

Nackove stare by Vas asi nakonec zavreli do KZ nebo deportovali za a) pry podradne slovanske geny, anebo b) ze nejste jako u plotny nastavujici cemukoliv. Cimz Vas osobne neminim strasit, ale kdyz Vas to zajima...

0 hlasů

Miluju, jak jsou mi bili, slusni spoluobcane prejici. Copak mi poradite, kdyz mym detem ublizi odpad bily! TAKZE??

1 hlas

Nacek se myslim vidi jako povolany bohem ci co, mozna akorat zvykly od doma ze tam muze cokoliv nehlede na to co vlastne, potazmo jakoby kdo se hlasi k nacismu se vidi jako nejaka ultimativni moralni autorita nebo podobne, a jakoby navic se bere, ze tim ze on tu moralitu urcuje tak ze se nejak zahadne z toho sam muze vyjmout. Proste ponekud maglajs...

0 hlasů

Jj, sama lepsi spolecnost se tu sesla. Mozna by to radi tem mym detem spocitali sami, ze? Lidsky odpad

1 hlas

přestat tlachat kraviny..

2 hlasy

Ja a plno mych znamych jsem ze odstehovali z Prahy kvuli tomu, aby nase deti nezazili ve skole cikansky teror jako my.... Nevim kdo z koho ma vetsi strach..

6 hlasů

Žiju v Praze a žádný cikánský teror jsem nezažila a ani nikdo z mých známých.
Dnes jsem zakopla o 2 cikány, kteří nám v ulici opravují chodník. Nejspíš teroristi, co?

0 hlasů

Všeho do času...

0 hlasů

To je důkaz,že diskriminace na trhu práce asi nebude jejich případ,nebo se pletu?

6 hlasů

To je důkaz,že diskriminace na trhu práce asi nebude jejich případ,nebo se pletu?

0 hlasů

V Praze prace nastesti je, tam ji dostane i ten cikan. Jinde je to horsi. Ale predpokladam, ze o nezamestnanosti a kde je ji nejvic neco vite.

0 hlasů

Můžete tu ulici lokalizovat? Strašně rád bych to viděl na vlastní oči.

10 hlasů

V našem okresním městě často vidím cikány jako úklidovou četu v parku. Ovšem těch nepracujících jistě bude hodně.

0 hlasů

Staci, kdyz otevrete oci a projdete se u vas. Potkavam pracujici cikany celkem casto vsude v Praze!

0 hlasů

Pokud někdo MOC přeje mým dětem zbití, okradení a další pěkné věci a ostatní s tím souhlasí tak je něco daleko horšího než povl. Ale to Vám asi nedojde, Pavle.

0 hlasů

Petra Kralova 08.04.2014 22:05
PETRAG78

Vaše reakce napovídá, že skutečný póvl jste vy.

0 hlasů

Ale nevycucala, jenom nepotrebuju potkavat u nas pred domem zevlujici povl

0 hlasů

Takže jste si tu ulici a ty pracující cikány vycucala z prstu, že? Díky.

1 hlas

Ano. Žijí ve strachu, pokud nejsou alespoň 2 pohromadě ! Kdy jste viděl Dinstbiere v noci cikána jinak než z auta, TRUBKO !

4 hlasy

Ti se právě musejí bát pořád, dokud nebudou plaší, jak tatranští kamzíci. Pokud se nějaké etnikum vyznačuje nadměrnou kriminální činností, chronickým odporem k učení se i k práci, vybydlováním-devastací bytů a domů, kde zdarma přebývají a přemnožujií se, nadávkami a terorizováním hostitelské populace na které drze parazituje je tohle etnikum zcela zbytečné, jako slepé střevo. Nespecifikovala AI k čemu je takový cigán dobrý?

7 hlasů

Ano. Ale ti, co žijí vedle nich taky ne...

1 hlas

Zpráva AI je typickou ukázkou, jak se uměle vyvolává nenávist mezi skupinami obyvatel.
Nejlepším postojem státu by bylo okamžité aplikování jedněch zákonů pro všechny občany bez rozdílu barvy pleti. A prakticky tak zrušit oficiální rasismus, implementovaný lidsko-právními organizacemi po roce 1990. Ostatně, v ČR je více národnostních menšin, které nijak zvýhodňované nejsou a přesto fungují. Dopad na tři procenta romských obyvatel bude nepochybně zpočátku velmi tvrdý, ale jiná cesta k ničemu dobrému nepovede.

8 hlasů

Tak mi ten Dienstbier připadá ještě horší jak Kocáb se Šimůnkovou dohromady...

9 hlasů

Souhlas, jeho tatík se musí v hrobě obracet. Dle mne je to největší ze všech zmetků co se kdy dostal do politiky. Zajímavé je porovnat jeho morfologické znaky s literaturou. Fakt velmi výstižné.

3 hlasy

Jestli ono tam nema byt "romove nesmi zit ve strachu z prace" to by pak davalo smysl :-D

15 hlasů

Amnesty by především měla pranýřovat USáky a Obamatlera za mučení a vraždění politických vězňů v mezinárodnímu právu odporujících koncentrácích. Třeba na Guantanamu.

3 hlasy

Co to má společného s cigány?

1 hlas

Muslimský terorista není žádný politický vězeň.

8 hlasů

Pokud to ovšem je terorista. O tom, zda jsou všichni ti američtí vězni zavřeni po právu, mám silné pochybnosti.

1 hlas

Ano,také jsem pro objektivitu a názor se utváří nejlépe praktickou zkušeností.Proto doporučuji "tápajícím",bydlet pár dní takřka ve vybydleném domě s Romy,nebo v těsné blízkosti,zaparkovat své auto přes noc v takové ulici,pro jistotu se v takové oblasti párkrát v noci projít.Pak jsem zvědavý na objektivní pohled na věc.Určitě vyjde velmi pozitivně pro místní obyvatele.:-) Koho nikdy nebolel zub,neví jaká je to bolest.

13 hlasů

V prvni rade, vsichni nejak zahadne vime kde bydli jakykoliv Rom, ale o nejakych kocovnych nackach nevime takrka vubec nic. Ponekud absurdni, ne?

Krome toho, osobne jsem mel s byvalym manzelem matky a potom s byvalym pritelem matky (oba co by jste zrejme nazval Cesi) horsi zkusenosti nez napriklad s rodinou (kterou by jste zrejme nazval romskou) "s kterou jsem bydlel" ve stejnem baraku o dvou bytech. Jedine co bych tak osobne mozna mohl predhazovat, ze by byvalo bylo lepsi bylo pokud by se jednalo o rodinu s dcerami nebo proste sestry bydlici spolu, a v ponekud dospelem veku, coz vsak pochopitelne ponekud sovinisticky vtip (vsak nehlede na nejaky odstin kuze).

0 hlasů

Ani my nechceme žít ve strachu, kdy se AI postaví za práva bílé majority?

24 hlasů

Stranou te veci o udajne majorite a minorite, pokud Vas na ulici bude pronasledovat nekolik urostlych chlapu, a kdyby se policie ptala tak pry v zajmu obecni bezpecnosti ci co, tak osobne bych si napodobne nemyslel, ze to je v poradku, stejne jak jsem si to myslel kdyz jsem videl v Nove Pace tri holohlave pronasledovat 2 zenske s ponekud tmavsi pleti.

1 hlas

Napadá mě jen jediné...bože, co to je za krávu!

9 hlasů

Neznam snad nikoho, koho by cikani nekdy neprepadli... Me mlatili ve skole bezne... pobodali, segru okradli, rodicum vykradli barak.. atd atd... Kdyz jde clovek vecer venku a vidi skupinku cikanu, radeji prejde na druhou stranu.. .a tady se mluvi o tom ze Romove ziji ve strachu????? chce se mi zvracet...

15 hlasů

Otakar byl (take) ceskym obcanem, a kvuli tomu je jako naprosto v poradku jakekoliv nasili aj. na ceskych obcanech? Nebo jak se to ma chapat?

0 hlasů

Neprepadli me, moji rodinu a nikoho z mych znamych. Jinak souhlas, je to pakaz!

1 hlas

Také nemám podobnou špatnou zkušenost - já ani moje rodina. Ovšem nepopírám, že s mnoha cikány je to velmi složité.

1 hlas

I pokud bychom mluvili o nejak oddelenych (dvou) skupinach, ze to je s mnoha Cechy velmi snadne by jste jako fakt tvrdila?

0 hlasů

to se mate... ono je to take hodne o miste pobytu no

4 hlasy

Romové nesmí žít ve strachu z kriminálu a proto navrhujeme celoplošnou ochranu. Amnesty pranýřuje Česko že zavírá Romy do vězení i za takové hlouposti jako je vražda ,loupežné přepadení a znásilnění tato rasistická praxe musí skončit !!!

14 hlasů

Vy jste jeden z tech poldu co nevyjedou kdyz nekdo ze nekdo nekoho prepadl, a misto toho vysedavate na netu kde tak nejak furt blijete dokola?

1 hlas

Strach je to jedine, co je ještě trošku drží na uzdě

11 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov