Šéfka bojovníků se zastala Klause a pustila se do politiků

28.10.2009 13:49 Aktualizováno 28.10. 14:16

Předsedkyně Českého svazu bojovníků za svobodu Anděla Dvořáková vyzdvihla na shromáždění k výročí vzniku Československa Václava Klause za jeho podmínku pro ratifikaci lisabonské smlouvy.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • pamětník (182 hlasů) 28.10.2009 14:16

    Šéfka bojovníku, paní Andělová, je správně na svém místě, když...

  • Taipan (151 hlasů) 28.10.2009 14:30

    Anděla Dvořáková - členka KSČ a soudkyně z lidu za normalizace....

  • Scott (139 hlasů) 28.10.2009 14:27

    Už několikrát se psalo, že pánbíčkář Cyrda se schází se sudeťáky...

  • pepe (121 hlasů) 28.10.2009 14:24

    ano ano, vy pametnici, jenze byt vas, tak dnes nejsme ni v uni, to by...

  • to Martin (118 hlasů) 28.10.2009 15:36

    je vidět, že téměř veškeré noviny patří německým majitelům. Téměř...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

A z čeho Taipan soudíš, že paní Anděla Dvořáková je bývalou členkou KSĆ. Jakou máš ty minulost? Že jsem tě nenašel mezi včerejšími vyznamenanými. A čí názor vůbec zastáváš? KSČM ty troubo?

76 hlasů

Paní Dvořáková oživila mrtvý jazyk a přidala se k Václavu Klausovi a jeho oblíbenému konstruování tradičního "nepřítele před branami". Je skutečně neuvěřitelné slyšet z úst tak archaické pojmy jakými jsou kolaboranti či sudeťáci. K naprosté dokonalosti zde chybí už jen revanšisté a zaprodanci. Možná by stálo za to, zeptat se paní Dvořákové, jak často na svých toulkách po příhraničních oblastech, lesích, vesnicích či městech, potkává sudeťáky nebažící po ničem jiném, než rozvracet republiku. Česká republika je pro velké západní státy asi tučnějším soustem (ačkoli mi stále nikdo nevysvětlil, proč by tomu tak mělo být), než například Nizozemí, Belgie, Dánsko, Rakousko, Lucembursko a jiné, které ačkoli jsou svou velikostí srovnatené (či menší) než Česká republika, o strachu z omezení svých svobod ze strany velkých sousedů (Francie či Německa) nehovoří zdaleka tak hlasitě.

81 hlasů

inu, Češi jsou jako Angličané a jako Poláci. Nemají s Němci dobré zkušenosti. Podívejte se do nějaké historické knihy, pak pochopíte.Tak to je.

60 hlasů

Paní Dvořáková pojmenovala věci správnými jmény a teď naráží na výmysly a polopravdy kolaborantů, kteří fandí Sudeťákům. Bojovníci proti fašismu ji zvolili a ona neříká jen své názory, ale reprezentuje svoje členy. Mezi zmetky můžeme bezpečně označit diskutujícího Taipana. Její čestnost byla i oceněna vyznamenáním k 28.řijnu.

72 hlasů

tak ty hyeno společnosti,za koho mluvíš,za pár zaprodanců STALINOVI,Brežněvovi,Putinovi,Gottwaldovi. Hubu si natři ruskou voňavkou...

58 hlasů

jsi opravdu hyena, dobře jsi se nazvala, možná, že jsi kojot, a za ten ženský rod se jen schováváš, zbabělec jsi na to určitě dost velký.

75 hlasů

Projev jako od pravé členky KSČ. Považuji za správné, že byl z památníku na Ploštině odstraněn partzán, protože tam byli zmasakrováni obyčejní lidé, kteří partyzánům pomáhali a ne partyzáni. Ti stačili utéct a nechali za sebou vesnici napospas němcům.

67 hlasů

a to je zajimavy, vsichni nadavate na komunisty, ale pritom co dala tahle doba nam vsem?jen zmatky a nic jineho,tahle vlada je stokrat horsi nez byli komunisti,rozkradla co se dalo,jediny kdo ma jeste rozum pan KLaus. jdete uz nekam nevolim tuhle pakaz ,zlodeji, atd.

74 hlasů

paní A.Dvořáková ví o čem mluví,na rozdíl od dětí bývalích milicionářů a udavačů,kteří si dnes hrají na bijce komunistů. A to jsou samozřejmě ti největší kriplové.Ti lidé ,kteří něco pro Československo udělali se mají právo ozvat.KSČ jsem nemusel,ale vždy je mi milejší ten člověk,který se k tomu hlásí ,než ten parazit který tu partaj vyžíral,hlasoval oběma hnátama.Po hospodářským převratu honem zaházeli průkazky a ted řvou ,že tam kvůli dětem být museli.Velký h.vno.Nikdo tam být nuceně nemusel,to jsou keci.Takže ty jejich dětičky budou ještě větší parchanti než jejich prolhaný rodiče.Aspon tady je to vidět na příspěvkách.Je jasný ,že LS stjí za prd,jinak by od některých států a zločineckých uskupení nebyl takový ryk.Takzvané dekrety presidenta Beneše byly vypracovány a schváleny USA,Anglií,SSSR, a pres.Beneš to plnil.Dnes státy jako Polsko,a taky zrádná Anglie si vybojovali pro sebe to,co chceme i my .A už je z toho zle.Proč?Proto p.Klausovi v tomhle věřím a doufám,že neustoupí tlaku zvenčí ale i od nás od tzv.vlády nýmanda Fishera,kterého nikdo nevolil.Dělá ale největší zlo.Už aby táhnul.

79 hlasů

Těžko pochopitelná diskuze. Když se narazí na otázku vlastenectví a odpovědnosti dnešních generací za českou státnost, hned se vyrojí spousta hloupých diskuzních příspěvků. No co, asi je pohodlnější být těmi lokaji a poukazováním na ty druhé jen omlouvat sami sebe. Fakt by občas neškodila špetka národní hrdosti.

78 hlasů

Připadám si tu jak na bývalých diskuzích na novinkách.Myšlenka kloudná žádná,ale nadávek a stupidit nepočítaně.

88 hlasů

O českém nacionalismu http://blisty.cz/2009/10/27/art49566.html

49 hlasů

Celý projev zde: http://zpravy.idnes.cz/dokument-text-projevu-andely-dvorakove-ke-28-rijnu-fse-/domaci.asp?c=A091028_154510_domaci_jw

60 hlasů

Přihlouplá, popletená komunistka by měla držet hubu, maximálně!!!!

70 hlasů

hm, to je kvalitni, vsevysvetlujici nazor. To bys udelal lip strcit hlavu zachodu a uz nevytahnout

61 hlasů

tak tomu říkám argumentační smršť :)

89 hlasů

s. Dvořáková a Kojzar si hezky notují v rozhovoru pro Haló noviny a web Klubu komunistického pohraničí, zde: http://www.kcprymarov.estranky.cz/clanky/aktualne_-nazory_-rozhovory/rozhovor-s-andelou-dvorakovou_-predsedkyni-ceskeho-svazu-bojovniku-za-svobodu_-bojujeme-o-zachovani-odkazu-odboje Dva členové zločinecké KSČ - Dvořáková a Kojzar - se opravdu dlouho hledali.

66 hlasů

Za vše špatné mohou komunisti. I Kožený byl převlečený komunista.

79 hlasů

Zločinecký komunísty taky nemusím a myslím že zločinecké nemusí nikdo. Když ale je někdo starým bojovníkem za svobodu,tak je jím dlouhou dobu a ví proč tam je a zřejmě toho pro tu svobodu pro nás všechny udělal daleko více než vy svejma kecama.

81 hlasů

Vlastně, oni dneska nevycházely noviny, Ale proč nám tu někdo předčítá ty včerejší a vybledlé a ještě se na ně vyblil? Aha, jak píše Aha, to proto, abychom neviděli na ten bordel čitelnej a přímo v reálu a právě teď a právě nyní.

79 hlasů

Bravo pani Andelova, tleskam ve stoje!

88 hlasů

Ta tvoje bolševická modla se jmenuje Anděla Dvořáková. To jen tak na okraj.

72 hlasů

jen na okraj, on Tě ten chytrej Čech zkouší, jestli se ozveš. Nj, chytří Češi si rozuměj a už Ti tady někdo naťukl, že paní Anděla tou andělskou řečí v tom současném marastu jako anděl zapůsobila. Ozval jsi se, ja, takže dál hlídej bolševika, ale nebudeš to mít lehké, protože sám máš již docela slušně nakročeno, když barva není nutně podmínkou. To jen tak na závěr.

68 hlasů

Traktorista Mila Vlcek promluvil. To zase musely byt perly!

66 hlasů

Opravdu jen těžko posoudit, jestli by náhodou nesypal ty perly, jak se říká, svi ním, kdybyste náhodou poslouchal. Jeho jsem alespoň slyšel, z Vašich dvou jednoduchých vět mi zatím vychází ten "traktorista Mila Vlcek" chca nechca líp.

68 hlasů

To si piš,ten to ani neuměl přečíst co mu někdo napsal,neumětelové vedou tuto respubliku přímo do p....rdele.

67 hlasů

Jsme mistři ve žvanění, kladení a kradení věnců. Jde se slavit.

69 hlasů

Tlupy sliby opilých svazáků si myslí, že jim EU zajistí bezstarostný život plný supermaketů, cestování, marjánky a možná i Maova "ráje". Těžká jsou ale rána opilcova.

73 hlasů

Ti, co nejsou proti Lisabonské smlouvě zřejmě oprávněně doufají, že evropské zákony budou lepší, než ta česká džungle. Benešovy dekrety jsou pro většinu lidí dávnou historií, jsou vytahovány účelově.

77 hlasů

dyty?!!...a proč se Poseltové tak rozčilujou? a proč se škubou Maďaři?

86 hlasů

Posseld s Graubnerem to taky říkají a Vlk přikyvuje

97 hlasů

tak tak :-)) A Vlčák navíc má průser že se mu nepovedlo dostat pod pláštík Vatikánu i Chrám sv.Víta. Oni nic nechtěj a na nic nespěchaj....ne ne

62 hlasů

Proslov Anděly Dvořákové mi přišel takový...fašistický a nacionalistický.

84 hlasů

Jo, jo, národ, vlast, mír to jsou dnes sprostá slova, ale byly doby, kdy to byla slova svatá, pro která se umíralo! Divné, že?

83 hlasů

komunisty nesnasim, ale radeji u nas je jak muslimy

83 hlasů

ha, omluva mistnich zlocincu a zlocinu poukazovanim na nebezpeci 'cizaku' zvenku. To uz v tomto stoleti bylo nekolikrate (zlotrili Habsburkove, zlotrili Nemci, zlotrili imperialiste, nyni zlotrili Rusove a muslimove,...), neni cas se konecne poucit?

80 hlasů

Ano je čas...tedy už byl dávno. Stačí se podívat do dějin odkud nám vždy hrozilo nebezpečí a kdo s námi jak jednal, a komu lze věřit a komu ne. To myslím není problém z dějin vyčíst během jednoho dne.

67 hlasů

Kdo to byl Mao-ce-tung? že ho pan Barroso v mládí tak uctíval

62 hlasů

Je fakt, že původní Sudeťáci jsou pěkná fašistická banda ale naštěstí je jich čím dál méně a i ty jejich srazy kde se před 30 léty slejzali sta tisíce lákají už jen tisíce zapšklých dědků. Mladí na to prdí. To, že je Klaus populisticky zneužil ke svému protievropskému tažení je pravda, kterou ta paní zjevně nepobrala.pokud chtěla tepat za populismus měla především jeho! A co lokajství vůči USA? To jí nevadí že za naše prachy lítají naši vojáci po těch nejhorších prdelích světa a umírají pro zájmy těch amerických šašků? Jinak o tom, že jsou politici zkorumpovaní šmejdi, co dlabou na veřejné blaho, o tom žádná v tom má 100% pravdu!

89 hlasů

Tak už to vypadá, že nám tenhle modrej bolševickej čurák rozpoutá občanskou válku.

68 hlasů

myslíte, že tohle mohla dělat bez rudé knížky? Kromě funkcí v ČSBS byla od roku 1947 funkcionářkou tělovýchovné organizace Spartaku Hořovice, předsedkyní oddílu ledního hokeje a předsedkyní Okresního svazu ledního hokeje Beroun a vedoucí Zimního stadionu Hořovice až do roku 2000. Kromě těchto funkcí byla od roku 1968 předsedkyní rehabilitační komise za ČSBS a také přísedící Okresního soudu v Berouně. Ze všech funkcí vzhledem ke zvolení předsedkyní ČSBS odstoupila.

88 hlasů

To je vskutku strašné, když dělala funkcionářku v tělovýchově a dokonce v hokeji. Vy jste zřejmě dělal celý život h o . n o a nyní se tín chlubíte.

56 hlasů

hlásí disident v předrevolučním Uličním výboru, alias "kádrová rezerva do porevolučního občanského zpravodaje"

63 hlasů

Členství v těchto organizacích lidé často volili, aby se mohli nějakou angažovaností prokázat a aby nemuseli vstoupit do KSČ.

71 hlasů

Cesi si muzou vybrat komu polezou doprdele, jestli sudetakum nebo zidum prostrednictvim jejich mupslika USA. Nechapu proc slavime vznik CR, kdyz suverejni CR uz davno neexistuje, byla zrusena minimalne 2x.

71 hlasů

A kdy existovala jákás "Suverení" ČR? Kdy byla suverení ČSR? České země vzkvétaly, když jím vládli cizinci. Není vůbec žádný důvod oslavovat ČSR, neboť tá byla z hovadských důvodu vytvořená rozhodnutím velmoci, zanikla po dvaceti létech na rozhodnutí těch samích velmoci. Jinak Český stát existoval nejprvé jako České knížectví, pozdějí povýšené císařem Římským národnosti německé na království už více jak tisíc let. Dnes se oslavuje stát vytvořený před pouhými 91 lety a už neexstující, ale na Český stát který před 91 zanikl téty se zapominá a oslavuje se něco co za oslavu nestojí. Pokud lze něco takového oslavovat, tak obnova toho státu po 91 letech

62 hlasů

propána. Čeština strašná, obsah a myšlenky = blbost na kravinu, nejste vy novinář z MfDnes?

59 hlasů

No...moc těm blábolům nerozumím,ale souhlasím že není co oslavovat a tento svátek bych zrušil .Jinak Kája IV. nebyl žádnej Němec, Knížata byla Česká, krále jsme měli také České..např. Jirka z Poděbrad byl kvalitním vůdcem...navíc byl prvním který se snažil už tehdy sjednotit Evropu

72 hlasů

Dnešní svazáci si myslí, že je třeba zbořit starý, prohnilý svět a vystavět nový, bez dějin, hranic, bez národů, bez víry. To si myslelo i mnoho svazáků v Číně, když Mao spouštěl kuturní revoluci. Těch milionů mrtvých, než přišli na to, že je to utopie... Svazáci, dříve jste obdivovali stalina, dnes barrosa, kdy se poučíte?

91 hlasů

A koho máme obdivovat doma?...Topola?...to snad NEEE..Kdyby tady byl někdo koho bychom mohli obdivovat a stát zýa ním před světem,nehledali by lidi nikoho jinde.

66 hlasů

Barroso, maoista a bývalý předseda komunistické strany Portugalska! Pěkné kreatury vládnou EU!

68 hlasů

Je to rudá kr.va, co nechce lidská práva..

71 hlasů

Řekl bych, že z této dámy zloba přímo čiší.

81 hlasů

Z někoho čiší blbost...

83 hlasů

Jsi příliš sebekritický

80 hlasů

"Tahle česká hanba se žádným mlčením nesmyje". - kardinál František Tomášek o vyhnání sudetských Němců

84 hlasů

Z toho nevyplývá že by hovořil právě o nějakém odsunu.:-) Myslím že válka byla záležitost Němců a můžou být rádi že se díky Amikům a rozdělení Evropy na dvě strany dostali z postu poražených vrahů na slušnou životní úroveň tak rychle po válce. Jinde poražení brečeli daleko déle. Nějaký odsun o kterém rozhodli spojenci, byl mírumilovným aktem odplaty .

86 hlasů

je vidět, že téměř veškeré noviny patří německým majitelům. Téměř denně lze číst nějaký článek ostouzející odsun Nmců, jejichž majetek byl rozhodnutím Spojenců zahrnut do poválečných reparací pro Československo. Ty reparace nám Německo dodnes nedoplatilo, o tom se ale v našich novinách s německými majiteli nedočtete. A pan kardinál Tomášek nemohl říkat nic jiného než Vatikán a Vatikán za velmi dlouhé peníze pomáhat nacistům po válce prchat, zejména ndo Již. Ameriky.

118 hlasů

Ja, máte recht, také jsme si to na tom srazu říkali. Na ja, schééén ..

86 hlasů

Eurosvazáci si zde dali dostaveníčko? Asi ano: http://mika.blog.idnes.cz/c/107636/Vychova-k-ekologii-multikulturalismu-a-globalizaci-jiz-od-kolebky.html

66 hlasů

Vyserte se na minulost, já se za práci u SNB nestydím a vzali mě k Národnímu odporu. Žádný problém.

77 hlasů

Jak můžou bývalí prominentní komunisti Fišer a Vlček hovořit o Masarykovi a ochraně demokracie? Jdu zvracet....

87 hlasů

Pokud posuzujete vše ideologicky tak je mi vás líto. Zloděj je zlodějem ať je členem jakékoliv strany, alespoň pro normální lidi. Objektivní, nestraný člověk musí připustit, že i v ODS může být slušný člověk.

71 hlasů

jseš koko(t)

73 hlasů

Ale je zajímavé, že neuveřejní celý její projev. Snad se dočkáme na nějakém free webu! Dvořáková řekla: "Těžko najdeme ve světě pokornější lokaje, než jsme my. Politici si dělají, co se jim zlíbí. Státnost a zájmy občanů ať jdou k čertu," zhodnotila jejich chování. Já bych dodal: Rušíme se svoji suverenní republiku a politici slavnostně blekotají o svobodě a extrémismu! Jásáme nad otrokářskou Lisabonskou smlouvou a jedinný kdo nás chrání je Klaus! Tohle špatně skončí, pokud bude schválena LS!

77 hlasů

co z tebe vyšlo a nebo jsi si zkrátil více nebo méně jméno, např. jedno z nich kokodák

69 hlasů

Když může slintat své senilní názory ta stará ochechule Anděla Dvořáková, ta dementní nacionalistka, tak už může mluvit každý. Jen se divím Fisherovi a Vlčkovi, že se vůbec zúčastňují takové sešlosti grázlů, kde může slintat pomatený lump Klaus a komunistická nacionalistka Dvořáková. Slušní lidé by na takové shromáždění neměli vůbec chodit. Klause do pytle, pytel do Vltavy.

100 hlasů

...ty ovšem podle slovníku a obsahu mezi slušné lidi nepatš¨říš !!

84 hlasů

....nooo...tvé jméno tomu odpovídá. Hlavně že ty můžeš blafat hovadiny a druhý bys umlčel...jen tak dál ať všichni vědí.

77 hlasů

méně nenávisti a více znalostí by neškodilo, takhle připomínáte toho otlemeného Posselta

100 hlasů

Doporučuji, aby s držela vařečky. Už vzhledem k jejímu věku.

65 hlasů

a tobě doporučuji aby ses držel sbíječky, už vzhledem k tvojí nízké inteligenci.

88 hlasů

Tak jo. Ženám a bláznům neodporuji.

77 hlasů

jenze on ma pravdu, narozdil od tebe

94 hlasů

nemá pravdu, jen je hrubý, argument nikde žádný

67 hlasů

Více takových vlastenců, jako je Anděla Dvořáková. Je třeba, aby takoví lidé jako paní Dvořáková se zkušeností ze soudnictví 70. a 80. let, stejně jako ryzí vlastenka Jana Bobošíková, případně JUDr. Milan Jančík nebo Mgr. Ivana Řápková, byli nanominováni do Ústavního soudu místo sudeťáckého pohrobka Pavla Rychetského. Jen tak zhatíme plány revanšistů a ochráníme domovy našich pracujících v pohraničí.

96 hlasů

nefalšuj Dianu, ty trdlo.

73 hlasů

Nevím jestli falšuje Dianu, ale příspěvek je to trefný a to je hlavní.

68 hlasů

měl by pravdu, kdyby nechválil ty rychlokvašky z ODS - plzeňské studenty Jančíka a Řápkovou, nepomlouval Dvořákovou a Bobošíkovou, s Rychetským má skoro pravdu. Jelikož to všechno dělá, je to buď mladý pubertální neználek nebo už věkem sešlý nic nepamatující stařec

73 hlasů

Zřejmě jste nepochopil, že ten příspěvek byl psán v jasně ironickém duchu. Čím jste ani nemohl pochopit jeho smysl.

81 hlasů

Anděla Dvořáková - členka KSČ a soudkyně z lidu za normalizace. Děkuji, ale o názory komunistických zmetků a ruských pacholků nestojím. Ani Dvořákové, ani Kikiny Klause.

151 hlasů

nelži, pitomče. Všichni, co mají jiný názor než ty, výkvěte výkvětů, museli být StB, KGB, členové KSČ, stalinisté, a vůbec rudí, hlupáku. Nedělej ostudu slušným lidem lidem z ODS.

77 hlasů

Nemusíš stát o jiné názory,ale ona PŘESNĚ pojmenovala současnou situaci.

66 hlasů

Normalizační komunisti jsou všude okolo nás, jeden je zrovna předsedou vlády. Také pan havel má mezi nimi mnoho výborných kamarádů. I ti největší dnešní antikomunisti byli většinou minimálně svazáčtí funkcionáři. Neměl jste taky červenou knížku?

101 hlasů

Anděla Dvořáková nebyla členkou KSČ, tak nelži idiote.

76 hlasů

Byla členkou KSČ, tak nelži, hňupe...

93 hlasů

Víte,že mě vůbec nezajímá jestli byla či nebyla členkou KSČ ale jestli to co říká je pravda.A bohužel pravdu má!!

105 hlasů

taipane, emile už zase tady šíříte bludy? Kdo vám ublížil, že tak strašně musíte pomlouvat a lhát o lidech, jen aby se vám ulevilo?

85 hlasů

Kolik tak asi našich polistopadových premiérů kromě Klause nebylo členy KSČ? Možná tak pan Topolánek, ten může konkurovat pouze komunistickým vojenským gymnáziem.

89 hlasů

Klaus, Špidla, Gross, Paroubek, Topolánek nebyli členy KSČ. Klaus "jenom" donášel StB jako Rek.

96 hlasů

Klause vyslal UV KSČ na studijní stáž do USA. To bylo v době, kdy i do Polska bylo umění se dostat. Čímpak si to asi zasloužil? A jak si vysvětlit jeho, tak srdečný a vřelý vztah k Rusku a zvláště Putinovi, dřivjejšímu náčelníku KGB v Evropě, který tehdy sídlil v NDR, v Berlíně? Vždyť nedávno byl kikina v Moskvě a všichni viděli, že to nebyl jen obyčejný vztah vedoucího s agentem, ale daleko vřelejší vztah. Klaus nás dlouhodobě zrazuje a snaží se rozbíjet snahu o integraci EU ve prospěch Ruska. Normálně se všude vlastizrádci trestají doživotím a neprosazují se za prezidenta, jak to učinila ODS.

66 hlasů

...a nejen ODS...byly tam strany které rozhodovaly na jazýčku vah:-)) Kdo to byl?

59 hlasů

jdi ty brepto. Kdopak to jásal, že se s ním Putin bavil nad vymezený čas, kdopak se jako předseda vlády po návratu z Ruska postaral, aby Lukoil (CCCP) se bez výběrového řízení stal výhradním dodavatelem benzinu na letiště v Ruzyni, pane, to byl Topolánek v obou případech

95 hlasů

Klause vyslal UV KSČ na studijní stáž do USA. To bylo v době, kdy i do Polska bylo umění se dostat. Čímpak si to asi zasloužil? A jak si vysvětlit jeho, tak srdečný a vřelý vztah k Rusku a zvláště Putinovi, dřivjejšímu náčelníku KGB v Evropě, který tehdy sídlil v NDR, v Berlíně? Vždyť nedávno byl kikina v Moskvě a všichni viděli, že to nebyl jen obyčejný vztah vedoucího s agentem, ale daleko vřelejší vztah. Klaus nás dlouhodobě zrazuje a snaží se rozbíjet snahu o integraci EU ve prospěch Ruska. Normálně se všude vlastizrádci trestají doživotím a neprosazují se za prezidenta, jak to učinila ODS.

85 hlasů

To je taková kravina,že to nemá cenu vůbec číst,škoda času!!!!

77 hlasů

To má být názorové vymezení jedněch proti neomarxistické postmoderně EU - enviromentalismu, pseudohumanismu, řízené islamizaci, kriminalizaci, ve jménu upadajícího EUrosajuzu? Inu, dobří pro bolševika, dobří pro 4. říši soc.-islámské EU. Inu užiteční eurohujeři a zrádci! http://mikeska.blog.idnes.cz/c/107831/Nemcum-Madarum-a-zradcum.html

66 hlasů

jak jsem rekl, pro takove jako vy blazinec nebo starobinec, vy se stale ohanite islamizaci, etc, etc. a odkudpak tu myslenku mate, hmm?? je zajimave, ze nikdy nic takove dano neni

72 hlasů

Islamizace je zakotvena v Lisabonské smlouvě, ČÁST TŘETÍ, Hlava V. článek 67, bod 2. "Unie zajišťuje, že na vnitřních hranicích neprobíhá kontrola osob, a rozviji společnou politiku v oblasti azylu, přistěhovalectví a ochrany vnějších hranic, která je založena na solidaritě mezi členskými státy a je spravedlivá vůči státním příslušníkům třetích zemi". Jih Evropy je zahlcen imigranty z Afriky a nemůže jej zvládnout. Muslimové se budou solidárně a spravedlivě rozdělovat do celé EU. Azylovou politiku budou řídit multikulti šílenci z Bruselu. A vám bych doporučil, čtěte také něco jiného než mainstream! Zkuste www.pantax.cz

77 hlasů

No, jak se říká, každá generace si musí nabít hubu sama, zkušenosti jsou nepřenosné. Nic zlého vám nepřeji, ale jedou si vzpomenete, jak jste hájil ten šílený projekt. Zfanatizovaní svazáci z 50. let také procitali, až když dostali po čuni.

87 hlasů

Vaše pěkná myšlenka o zkušenosti mi připomněla Černou bedýnku od Aškenazyho. Jak tam říká, že každá generace by mohla nastoupit zocelená tatínkem a dědečkem. Jenže ona to chce pokaždé zkusit sama a od začátku.

82 hlasů

rovnou koncentráky, to EUropistánu bude sedět! http://kremlik.blog.idnes.cz/c/107763/Hitlerova-cena-za-zasluhy-o-evropskou-integraci.html

54 hlasů

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/eu-pod-tlakem-strach-z-islamistu-vede-k-autocenzure_141841.html

54 hlasů

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/britsti-muslimove-pribyvaji-desetkrat-rychleji-nez-ostatni_103593.html

64 hlasů

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/amerika/v-nemecku-je-skoro-tolik-muslimu-jako-v-cele-americe_142350.html

50 hlasů

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209411058250920-168-hodin/obsah/88117-pravo-saria/

48 hlasů

http://www.lefigaro.fr/actualite-france/2009/07/01/01016-20090701ARTFIG00037--venissieux-terre-d-expansion-de-la-burqa-.php

48 hlasů

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/5994047/Muslim-Europe-the-demographic-time-bomb-transforming-our-continent.html

55 hlasů

tyhle "radobyblogy" miluju kazdy si tam vyzvraci svuj mozek a pak to vydava za nejakou presvedcivou vec, sorry, ale to je bez sance, na tehlech zakladech se stavet neda, cekam stale na NORMALNI ukazku te tzv. islamizace

63 hlasů

Její projev považuji za realistický a umírněný, bylo velice dobře znát, že mnohým nebylo z jejích slov, a ze slov P.Sobotky, vůbec dobře po těle. Vůbec nejlépe to bylo patrné na ošívajícím se předsedovi KDU-ČSL C.Svobodovi v první řadě...

86 hlasů

Už několikrát se psalo, že pánbíčkář Cyrda se schází se sudeťáky velice často. Je to hnus chlap, přimlouval se za propuštění pedofilního prince z Kataru a ještě má pochopení pro Posselta. Typický představitel katolické církve, prznit děti nevadí a bratříčkovat se s nacisty taky ne.

139 hlasů

O jakých nacistech mluvíš, hlupče? Asi také bydlíš v kradeném po Němcích. Vždy se ozývají ti, kteří nějak ukradli majetek po Němcích. Na sudetských němcích bylo spácháno stejné bezpráví, jak na Židech. Ty se také hlásíš k nacistům a zabíjení nevinných dětí a žen? A vyhnání, jen za to, že mluví jinou řečí? Byli to lidé, kteří tady žili 1 000 let, většinu památek vybudovali oni, naší národní buditelé také nemluvili česky, viz. K. H. Mácha, B. Němcová atd. Na vyhnání se podíleli jen zhovadilí zloději a vrazi, typu Dvořákové atd. Jestli chceš někoho soudit, tak bys měl vyhnat a zabíjet všechny, kdo žili za komoušů, hlupče. Komouši také zabíjeli, a více než Němci. Naší žoldáci i dnes zabíjejí občany Afghanistánu, kteří ani netuší, kde je nějaké posrané Česko s lumpem prezidentem.

51 hlasů

Vendo, halt ste to prohráli. Smiř se s tím. Dostali jste na sedínku všude na světě, v Evropě zvlášť, tak to přiznej jako chlap! Že jste si to setsakramensky zasloužili to už nepřiznáš, ale to je fuk - hlavní věc je, že jste to prohráli! A co mě těší nejvíc - Tvůj příspěvek je napsán v češtině! :-) A to je skvělé, hlavně dnes 28.10.! :-)))

82 hlasů

bůh vám odpusť ty vaše žvásty. němci vyhnali naše lidi z jejich domovů, vyvraždili tady statisíce lidí, Židy (a komouše a tělesně postižené) mučili v koncentrácích, že by se vám z toho zježily vlasy a vy tu cintejte o vrazích mezi Čechy. Komouši nadělali po válce surovostí a volovin nepočítaně, ale nikdy nešli vyhladit celé národy. Je mi velmi zatěžko mírnit se, abych vám nenadával. Ale dokud tu nenávist k čechům máte v sobě, diskuse s vámi není možná, fandíte dědicům nacistů, tak si to srovnejte se svým svědomím.

80 hlasů

My sudeťákům nic nedlužíme, naopak Němci dluží nám válečné reparace. Zabavení sudetského majetku bylo navrženo vítěznými mocnostmi jako část válečných reparací. Zbytek respektive větší část nám nebyla nikdy uhrazena.Sudetští Němci se přihlásili k fašistickému státu, ale po válce by se rádi v rámci ČSR zařadili mezi obyvatele státu fašistickým Německem poškozené.

99 hlasů

přesně jste citoval, dobře jste napsal. Díky. Čerti mě berou, když myslím na to, jak hloupě první vlády po 1989 odevzdaly český tisk Němčourům a ti nám teď přes prodejné novináře oblbují pomocí vyslovených lží naše mladé.

62 hlasů

nechci potomkům poražených německých a rakouských nacistů a jejich kolaborantů platit absurdní reparace za majetky, znárodněné jejich předkům jako válečná kořist po jimi prohrané 2. světové válce. Válečné reparace má právo naopak vyžadovat dle Postupimské konference Česko a Slovensko jako následnické státy republiky československé po Spolkové republice Německo jako nástupnickém státu západních okupačních zón Hitlerovy Třetí říše a z „vhodného německého zahraničního majetku“. Nikdy na nich Československo důsledně netrvalo a byla to chyba. 31. srpna 1945 byl vydán dekret č. 54/1945 Sb. o přihlašování a zjišťování válečných škod. Ředitel Národní banky vyčíslil těsně po válce škody způsobené okupací na čs. hospodářství na 1300 miliard USD. 18. 9. 1945 náměstek ministra zahraničí Clementis prohlásil, že se meziministerská komise dospěla k částce 630 miliard korun (hodnota koruny z roku 1938). Na reparační konferenci v Paříži dle závěrečného aktu z 21. 12. 1945 byla odsouhlasena všemi vítěznými státy částka, kterou musí Německo Československu uhradit na 17,561 miliard USD v hodnotě dolaru z roku 1938. V dohodě podepsané všemi spojeneckými státy se Československo zavázalo zabezpečit německý majetek na svém území aby se nedostal zpět do nepřátelských rukou a zároveň ponechat si tento majetek až do zaplacení reparací. Německý majetek nacházející se na území cizího státu propadal státu, na jehož území se nalézal a započítával se do reparací, i když nominálním vlastníkem nebyl „Německý nepřítel“. Z reparací byly vyňaty majetky a vlastnictví osob, které v čas anexe, nebo vstupu země, která byla členem Spojených národů, do války byly příslušníky této země. Reparace skončily v roce 1962, Československo dostalo celkem z celkového objemu reparací 4,23% místo 4,57% smluvně přiznaných pařížskou konferencí. Každý odsunutý Němec v SRN obdržel podle smlouvy z 26.5.1952 v průběhu padesátých let přibližně 8500 marek odškodného za odsun dle části XIII Zprávy z Postupimské konference ze dne 2.8.1945. Dále bylo stanoveno, že Německo neuplatní námitky proti použití německého majetku, němečtí příslušníci neuplatní žádné nároky vůči spojencům a jejich příslušníkům a německé soudy nebudou takové nároky projednávat. Otázka reparací nebyla nikdy uzavřena, československá delegace při ukončení činnosti Mezispojeneckého reparačního úřadu v listopadu 1959 učinila v Bruselu prohlášení, jímž si československá vláda vyhrazuje uplatnění všech práv na odčinění válkou způsobených škod.....

74 hlasů

Šéfka bojovníku, paní Andělová, je správně na svém místě, když správně, ve správný čas a na správném místě pojmenovala i když nikoho nejmenovala - ani nemusí, vždyť víme

182 hlasů

Ono je někdy lepší mlčeti zlato "pamětníku". Apoň byste nebyl terčem oprávněného posměchu.

63 hlasů

pamětníku

62 hlasů

Protože nesnáším blbečky jako jsi ty, kteří kvákají a hovno vědí "pamětníku".

56 hlasů

a babička, ta ví taky ..... a je taky pamětník

74 hlasů

Vy pamětníku, ona se jmenuje Dvořáková a ne Andělová!!!! Jó, ta pamět .

66 hlasů

promiňte, pane, chtěl jsem připsat, že paní Dvořákové došla andělská trpělivost a ta Anděla k tomu - alespoň někdo má v den naší státnosti táák obrovskou radost, až se může samou radostí ukřičet. Tak jo, jste vtipný a já nejsem s Vámi na vlně

74 hlasů

ano ano, vy pametnici, jenze byt vas, tak dnes nejsme ni v uni, to by jsme to vyhrali, jak rikam, pro vas jedine domov s pecovatelskou peci ci blazinec

121 hlasů

A tyjsi taky vylizajej nebo zhulenej vid?jdi nekam i s nasi vladou

55 hlasů

náhodou pepe humanista v té ni uni Úďo

51 hlasů

vy ste fakt blbecek.

52 hlasů

Jak my, pamětníci, říkáme "Boží mlýny ..." Sám jste si napsal, sám si, na rovinu, přečtěte. A zcela s Vámi tentokrát souhlasím, že toto je fakt již na "pečovatelskou péči, či na blázinec". Ale toto již na mne nesvedete.

55 hlasů

Bravo jen vice takovich lidi

76 hlasů

ano ano, ale v blazinci, tam se muzou s narcisem placat pozadech a rikat jsi jak jsou dobry, ohledem na jejich vek primerene

82 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov