Ohlasy politiků
Sobotka: Klaním se památce novodobých českých hrdinů

08.07.2014 13:50 Aktualizováno 08.07. 18:43

Premiér Bohuslav Sobotka označil smrt čtyř českých vojáků v Afghánistánu za tragickou a šokující událost. Ocenil jejich hrdinství, ale vysílání vojáků na misi do Afghánistánu tato tragédie podle něj neovlivní.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Vitezlav Kremlik (25 hlasů) 08.07.2014 14:21

    Vedeli do ceho jdou, takze proc je litovat. Taky za to dostavali...

  • hradni alkoholik (17 hlasů) 08.07.2014 14:13

    Kolik tam ti hrdlorezove oddelali zen, deti a starcu? Psum patri psi...

  • Jiří Susa (15 hlasů) 08.07.2014 13:55

    Kdyby zůstali v Česku a se zbraní vyřešili naše problémy se...

  • Radek Soukup (13 hlasů) 08.07.2014 13:55

    Tahle naše armáda... Bojuje za americké zájmy a v amerických válkách....

  • zlodej kalousek (11 hlasů) 08.07.2014 14:23

    Sobotko, ty by ses mel klanet maximalne u riti hradniho vozralyho...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Pan premiér má u mě výbornou

0 hlasů

Aby bylo jasno soudruzi z USA rozhodli, že naši vojáci v Afganistánu nebyli zavražděni teroristy, protože americké ministerstvo zahraničí v očekávání vítězství talibanců v Afghánistánu po odchodu aliančních jednotek nezařazuje radikální islámské hnutí Taliban na seznam teroristických uskupení. "Chápete tu ironii? Ti, co včera zabili čtyři Čechy, vlastně nejsou ani teroristé," ......... v tomto jsou USA ještě podlejší, než CCCP ten do agrese v Afganistánu nikoho jiného nezatahoval................

1 hlas

Voják se zbraní, mimo hranice své země, je zosobnění agrese.

2 hlasy

a ty jsi zosobněním blbosti

0 hlasů

Podle vyjádření Petra Pavla nešlo tragédii zabránit jelikož se atentátník vmísil do davu v přestrojení za policistu a myslel že Češi jsou Američané z nedaleké základny základny kterou střeží.

0 hlasů

příspěvku Miroslava Macka facebooku:
„Pořád nerozumím tomu, co je hrdinského na tom, být žoldákem. Ten musí pochopitelně poslouchat i ty rozkazy, se kterými vnitřně nesouhlasí a musí se účastnit bitev a válek, které jsou (jako většina těch minulých, současných a budoucích) zcela nesmyslné a nic neřešící. Rizika, že přitom může být zmrzačen nebo zemře, si je jistě dobře vědom. Za to je přece též placen. Má navíc na vybranou: může se kdykoliv žoldu vzdát a jít dělat nějakou méně rizikovou práci."

6 hlasů

Nechci nijak zlehčovat tuto tragédii ... ale označovat někoho za hrdinu jen proto, že dětem rozdával pastelky a přitom byl zabit ... přece jen asi není totéž, jako když je někdo zabit v přímém boji ...

3 hlasy

Vždy jsem měl srandu z khaki mozku. Jó za tupost se musí platit. Až tohle pochopí, tak to bude velký pokrok.

3 hlasy

Tato diskuze je oknem do duše uprděného,tupého a zlého pepíka,kterému se po pádu komunismu nic nedaří a tak si potřebuje ulevit.Dnes se raduje ze smrti elitních českých vojáků,zítra bude zase kňourat,vyhrožovat a zuřit.A tak to bude až do té doby,než natáhne brka.

4 hlasy

Tato diskuze je oknem do duše uprděného,tupého a zlého pepíka,kterému se po pádu komunismu nic nedaří a tak si potřebuje ulevit.Dnes se raduje ze smrti elitních českých vojáků,zítra bude zase kňourat,vyhrožovat a zuřit.A tak to bude až do té doby,než natáhne brka.

1 hlas

To je křeč nebo orgáč???

3 hlasy

To je tvůj smutný život,rudý dědečku.

2 hlasy

Tak teď jsem dostal kopřivku,trubko.

3 hlasy

Mám několik otázek.
Ví někdo,proč naši vojáci bojují v Avghanistánu?
Zná někdo počty zabitých civilistů našimi hrdinnými vlastenci v uniformě?
Dokáže dát někdo do souvislosti havlistické kydy s okupační činností naší armády?
Kdo rozhoduje o nasazení pravidelné armády proti civilistům tisíce kilometrů od domova a zamýšlel se někdio nad tím,proč šíříme demokracii zejména do míst,kde se těží ropa?
Všichni,kdo bojují doma za vlast ,jsou teroristé a ti,co proti nim bojují za prachy jsou hrdinové?
Těch životů je škoda a je to velká tragedie,ale mnohem drsnější nihilismus a totální neúcta k životu obecně,jsou ty havlistické kydy kolem toho.To je opravdu brutální záležitost.Opět uvidíme divadlo ,jaké si můžeme pustit pouze na YouTube o padlých hrdinech při prvním Hitlerově nepodařeném puči....Tohle jsou prostě vojáci.Mě zajímají ti,proti kterým útočili.O těch mají tutové informace pouze mezinárodní socky,nebo jejich psychopatické nicky...a to je nepoužitelné!

9 hlasů

1. Naši vojáci vykonávají strážní službu základny Bagram, staví školy atd.

2. rozhoduje o tom naše vláda s tím, že plníme své závazky vůči NATO

3. každý vydělává jak umí a plat je odměnou za práci.

4. Afghánistán nemá ropu, takže argument o šíření demokracie v místech těžby ropy je lichý.

0 hlasů

Pohlupavy děda Emerych zase blouzní.

1 hlas

Ať žije pan preniér Bohuslav Sobotka!!!!

0 hlasů

kristova rano!

0 hlasů

Putinův šachový gambit: Povstalce na Ukrajině ponechá svému osudu, cílem je rozklad NATO a EU! V posledních dnech a týdnech je čím dál tím patrnější, že situace na východě Ukrajiny eskaluje k balkánskému modelu, kdy vítězství dosažené armádou je pouze začátkem dlouhé a vleklé občanské války a nestability, partyzánského vedení boje a v neposlední řadě genocidy a snahy o etnické vyčištění prostoru v domnění, že tím se uklidní a zejména stabilizuje situace. Ušlechtilé úmysly jsou v takových situacích dlážděny doslova polpotovskými metodami a jak už je vidět nyní, ukrajinský řezník Porošenko si v ničem nezadá se slavným předchůdcem z Kambodži z dob vlády Rudých Khmérů. Mnozí z vás jistě zaregistrovali zprávy o mrtvolách na Ukrajině s odřezanými vnitřními orgán, které se na černém medicínském trhu jistě dobře prodávají, stejně tak naprosto bezprecedentní bombardování civilistů ve vesnici Kondrašovka. Povstalci už několikrát usilovně žádali Putina o přímou vojenskou pomoc, o vyslání ruských divizí, jenže tyto žádosti, narozdíl od volání z Krymu, tentokrát dopadly k hluchým uším v Kremlu

6 hlasů

Vámi vysvětlený Putinův šachový gambit zní dost podobně jako Goebbelsův ústup do předem připravených pozic. Ale hlavně tento článek je o něčem jiném..... :)

1 hlas

..tobě taky dobře jebe...povstalci na Ukrajině nejsou Putinovi a jeich osud je jejich problém...Putin dosáhl svou kampaní to, že ruská menšina na Ukrajině může používat svůj jazyk jako úřední řeč....všechno...a zabral Krym jako strategický přístup k Černému moři...

1 hlas

Ani za 13 roků soudruzi z USA nepřesvědčili Afganistán o své dobrotě, jsou vnímáni jako okupanti no a to křoví, které jim rovněž dělá i ČR rovněž Kolik žen a dětí bylo za těch 13 zavražděno amíky a spol a dojalo to snad někoho ze zdejších papalášů. Na Ukrajině za souhlasu USA a EU jsou bombardována města a jsou tam stovky mrtvých a tisíce zraněných a soudruzi z USA i EU v tom náckům z Kyjeva ještě fandí, je to hnusné pokrytectví. Zbytečná smrt 4 občanů ČR ............

10 hlasů

Z hlediska vyššího principu mravního vražda okupanta,zvláště bojuje-li za peníze (NATO) a zájmy cizí mocnosti (USA) daleko od svého domova, není zločin!!!
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/pri-sebevrazednem-utoku-zemreli-v-afghanistanu-ctyri-cesi_312331.html

5 hlasů

jsi debil.tebe by taky měli odprásknout, aby nedegeneroval lidský genom

0 hlasů

Partizáni, byli také teroristen - neníliž pravda !!!

2 hlasy

Justorum animae in manu Dei sunt, et non tanget illos tormentum malitiae : visi sunt oculis insipientium mori : illi autem sunt in pace. Čest hrdinům...

0 hlasů

...nejsou v klidu,ani kdybys progoogloval celý latinský slovník,ty sračko.To je opravdu bída.....

3 hlasy

Ten náš tzv.premiér je osel i teď,jakápak hrdinská smrt?Bum a bylo po hrdinech!Vinni jsou ti kdo je poslali do zcela cizí země která nám nikdy nic neudělala.

8 hlasů

Našich obětí bude přibývat, jak Talibán sílí, spojenci USA se již stáhli nebo stahují a i USA tam časem nechají jen ty svoje poradce. Není žádný důvod, aby čeští vojáci tam zůstávali až do konce, to je další prohraná válka USA. ž opadne smutek nad těmito padlými, je třeba naše rozhodnutí přehodnotit.

4 hlasy

naše armáda byla požádána o pomoc při ostraze základny Bagram, protože USA má momentálně málo lidí vlivem stahování svých jednotek zpět do Států.to není žádné zůstávání až do konce.

0 hlasů

Nevím jsou-li to hrdinové,z historického hlediska to budou pouze zbytečně zmařené čtyři životy,jak to většinou bývá v tom obrovském množství konfliktů.Budou to pouhé čtyři čárky do statistiky.:-(

2 hlasy

Nevíte náhodou někdo, kde přesně se ten Sobotka klaní? Vzal bych si boty s kovovou špičkou a šel se tam podívat.

4 hlasy

Zdali matky mrtvých dětí také vzdávají čest tomuto bojovníkovi za svobodu?

4 hlasy

Neobvyklé, ale tentokrát se Sobotkou plně souhlasím. Jsem na tyto vojáky hrdý, že byli ochotni riskovat život. A jako obvykle, většinou diskutérů za jejich výblitky hluboce pohrdám. Je ale fakt, že to jsou pořád ti samí prosťáčci.

3 hlasy

hrdinů?? no pro mě je hrdina ten co si vezme tu vestu a jde se odpálit za vlast. těm kdyby se klanělo, tak bych to ještě pochopil, ale tohle..

6 hlasů

Tak hrdinové to jsou a ne žoldáci! Samopaly a jinou těžkou vojenskou technikou rozdávali přece demokracii!

3 hlasy

kokote bolševický!

0 hlasů

Cest pamatce sebevrazedneho bojovnika za svobodu Afganistanu.

4 hlasy

Lidi, co blbnete? Vzdyt to byli JEN Cesi. Jooo, kdyby to byli Amici, tak to je jine, to je nadnarod ... ale nejaci Čehůni z Čečny - to snad ani neni narod nebo etnikum. Nebo se pletu?

2 hlasy

Podle me zemreli proto, aby nadnarodni spolecnosti v Afganistanu mohli nadale v klidu krast ropu ...

5 hlasů

Novodoby cesky hrdina? Sobotka je zase priklad novodobeho ceskeho politika, kam jde, tam lze.

5 hlasů

Ano to je ukázka jazyka NEWSPEAK -válka je mír.pravda je lež a láska je nenávist děkuji B.Sobotkovi za krásnou ukázku morálního veletoče !!!

4 hlasy

Naši vojáci jsou hrdinové, ať se to někomu líbí a nebo nelíbí, ale je třeba si položit otázku,je potřeba těchto hrdinů a za koho položili životy?Ty životy položili za Američany, protože to jsou právě Američani, kteří začali Afghanistán okupovat a ostatní vojáky potřebují jen pro nějaké zdání, že okupace je mezinárodní.Takovéto země nejde porazit vojensky, na to je tam moc velká bída, negramotnost, ale jen vyhladit.Přesvědčili se o tom i Angličani a nebo Sověti.Dostali tam na zadek a totéž čeká Ameriku.

3 hlasy

Z hlediska vyššího principu mravního vražda okupanta,zvláště bojuje-li za peníze (NATO) a zájmy cizí mocnosti (USA) daleko od svého domova, není zločin!!!
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/pri-sebevrazednem-utoku-zemreli-v-afghanistanu-ctyri-cesi_312331.html

2 hlasy

A proč jsou hrdinové? Že se nechali zabít a ani to netušili? V čem je to hrdinství?

3 hlasy

Hrdinu si teda predstavuji jinak ... vojaci na ucasti na zahranicnich misi docela dobre vydelavaj a kdo jim to plati?

3 hlasy

Kdyby padli v boji proti politikům, kteří si myslí že jsou nad-lidi, litoval bych je.

3 hlasy

pohled z druhé strany.........Náš mučedník zabil okupanty, slaví Taliban smrt českých vojáků

2 hlasy

Sobotko, ještě chybí poklona padlým afghánským civilistům a omluva rodinám. Ti si však životní riziko za peníze nevybrali.

4 hlasy

Sobotka? Pohůnek Amerických a Bruselských nadřízených by se nad sebou měl zamyslet. Kdyby tam ty vojáky neposlaly hájit Americké zájmy tak by se jim nic nestalo! Afghánistán tu naši slavnou "svobodu a demokracii" beztak nepřejme ani po dobrém a až vůbec ne po zlém!

9 hlasů

S jakou cestovkou tam byli? Jooo, nemaj si holt zajezd kupovat na last-minute.

Ale stejne to udelal Kramny.

1 hlas

Afghánistán si nepodmanili v 19. století ani Angličani, později ani Rusové. Afghánci jsou prostě hrdej národ. Nepodmaněj si je ani USáci a čím dříve to černá opice z bílého baráku pochopí, tím lépe pro všechny.

1 hlas

Nepochopí ! Jim mrtvoly nevadí. Hlavně že se válčí !

2 hlasy

souhlas a navíc k tomu mají ideální přírodní podmínky, no a Afgánci nejsou národ jde o kmenové společenství

2 hlasy

Soudruh Bulva se nam pustil do socialniho inzenyrstvi. Kdopak to delal naposledy v Evrope? Adolf? Vzdyt Bulva se svymi nazory od rakouskeho malire v nicem nelisi.

3 hlasy

Vy musíte ke každému článku přidat nějaké vaše zblitky? Doufám že vám za chvíli skončí vycházka a zase vás zamknou do klece. Prášky nepotřebujete, protože naprostá demence se nedá dle lékařů léčit. Tak šup, nočník a hurá do klece :-))))

4 hlasy

to, že jsi tupej a nevzdělávatelnej je jen tvůj problém

2 hlasy

No soudruzi z USA a to křoví, které tam s nima je , má v Afganistánu vlastně veget, zkuste si představit, jak by to tam vypadalo, kdyby afgánský odboj podporovali rusáci, tak jak to dělali amíci v případě ruské agrese v Afganistánu, to by byl marast

3 hlasy

AAA, dalsi vul, ktery nevi, ze bolsanska revoluce byla v Rusku, ne v USA. Soudruhu BULVO.

0 hlasů

vuci NATO mame urcite poviinosti--je lepsi byt pod NATO nez poslouchat kydy nejakeho ruskeho generala

2 hlasy

no ruskej generál netaha naše vojáky do svých agresí, kdežto amíci potřebují křoví

9 hlasů

ruskej general zatahl 5 zemi do okupace CSSR v r 68

3 hlasy

To byla internacionalni pomoc a ty vojska byla do Ceskoslovenska pisemne pozvana predstaviteli statni moci na zaklade dopisu rodici se delnicko-rolnicke vlady.
Navic zde ty armady spravne pomohli potlacit kontrarevolucni zivli v cele s dubcekovci, havlisty atd.

3 hlasy

V prosinci 1970 schválilo plenární zasedání ÚV KSČ„Poučení z krizového vývoje ve straně a společnosti po XIII. sjezdu KSČ“. Zrůdný propagandistický text interpretující průběh Pražského jara optikou normalizátora se stává návodem jak myslet a mluvit. Poučení charakterizuje vlastenecké projevy v srpnu 1968 jako pomýlení, které způsobila média v rukou kontrarevolucionářů. Hrdinové roku 1968 jsou označení jako zrádci, zrádci se stávají hrdiny. Namísto okupace je zaveden termín bratrská pomoc.

1 hlas

Tty zlodeji rudej, jsi tak rudej, ze bys mohl delat reklamu na CLAVIN. Ze ty jsi chudacku jen apendix sveho ucitele BILAKA?

1 hlas

A tvýho fotra střelili zjevně do koulí, že se mu narodil takovej degen...

3 hlasy

Sobotko, ty by ses mel klanet maximalne u riti hradniho vozralyho prasete.

11 hlasů

Vedeli do ceho jdou, takze proc je litovat. Taky za to dostavali hodne tezky prchy.
Kdo chce byt zoldak a najemny zabijak, musi s rizikem pocitat.

25 hlasů

Z hlediska vyššího principu mravního vražda okupanta,zvláště bojuje-li za peníze (NATO) a zájmy cizí mocnosti (USA) daleko od svého domova, není zločin!!!
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/pri-sebevrazednem-utoku-zemreli-v-afghanistanu-ctyri-cesi_312331.html

2 hlasy

Co jiného nám také naši nejvyšší ústavní představitelé a ministr obrany k této tragedii sdělit. Přesto přijdou další mise i další podobné tragedie. Válku v Afghanistánu přitom ještě nikdy nikdo nevyhrál a ani nevyhraje.

7 hlasů

...mohli sdělit.

0 hlasů

Jak jen to říkal náčelník generální štábu o zdejších rudých idiotech, co plivou na naše vojáky? Stoka? Odpad? Hnůj? Má pravdu, jste jen stoka.

5 hlasů

A stoka se tu pro pravdu hněvá :)

2 hlasy

Z hlediska vyššího principu mravního vražda okupanta,zvláště bojuje-li za peníze (NATO) a zájmy cizí mocnosti (USA) daleko od svého domova, není zločin!!!
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/pri-sebevrazednem-utoku-zemreli-v-afghanistanu-ctyri-cesi_312331.html

1 hlas

Tak tobe zpravy komunisticke CT pekne vymydlili mozek :-)

4 hlasy

Tobe apendixi Bilakuv se to stat nemuze, nejdrive by ti ho tam museli implantovat.




0 hlasů

promiň, ale.."můj voják"?..jo, je sice placený z mých daní, ale..můj rozhodně není..sám si vybral cestu..dostával za to plat..a že teď utrpěl pracovní úraz?..takových úrazů je:))

5 hlasů

Já vím, Tvůj voják odejel 1990 zpátky do Ruska a teď je potuluje po Ukrajině.

3 hlasy

lítost, proč? Jsou to žoldáci za peníze s vědomím rizika. Brání ČR? NE! Riskovali, zemřeli, odvážní pitomci...

3 hlasy

Všichni žoldnéři (ti co bojují a nasazují své životy dobrovolně za žold) musí počítat s tím, že to "jednou prostě nevyjde". Naše žoldnéře v uniformách ČA nevyjímaje.

4 hlasy

znám osobně jednoho takového vojáka který už byl na dvou misích.Na mou otázku proč šel do armády mi řekl: nebudu se mr...t celý život za 15tisíc,odkroutím si 15 roků budu mít vysokou rentu a budu si užívat.Nebudu žít s důchodem 10 litrů.Inu žoldák.Smrt těch chlapů mě obrovský mrzí.

3 hlasy

Kolik tam ti hrdlorezove oddelali zen, deti a starcu?
Psum patri psi smrt.

17 hlasů

To ano. Proto doufám, že právě jako pes i skončíš.

1 hlas

Viděl bych to tak, že ti čtyři nepadli v našem národním zájmu, nýbrž v zájmu USáků a té jejich opice, která si sice nechala udělit Nobelovu cenu míru, ale šíří smrt a zkázu po celém světě.

8 hlasů

Poslete na misi do Afghanistanu Paroubka, at ma namet na novou knihu. Paneboze to je ale debil ...

3 hlasy

Tahle naše armáda... Bojuje za americké zájmy a v amerických válkách. Ovšem financujeme to my všichni. Já téhle "naší" armádě prostě nevěřím. Podle mne vůbec naše není. Ať jsou tihle žoldnéři převedeni pod USáky, kteří jim v podstatě velí a šéfují už teď. Ať je ovšem i platí, resp. USáci jsou ochotni za své zájmy bojovat do posledního Čecha.

13 hlasů

Kdyby zůstali v Česku a se zbraní vyřešili naše problémy se zkorumpovanými politiky kteří likvidují a vysávají naši zem, byl by Sobotka mezi mrtvými a za hrdiny by je prohlašoval národ.

15 hlasů

Ale je hezké, jak se zdejší rudá sebranka tetelí blahem, když nějaký zaprasený terorista oddělá několik našich vojáků.

4 hlasy

Z hlediska vyššího principu mravního vražda okupanta,zvláště bojuje-li za peníze (NATO) a zájmy cizí mocnosti (USA) daleko od svého domova, není zločin!!!
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/pri-sebevrazednem-utoku-zemreli-v-afghanistanu-ctyri-cesi_312331.html

1 hlas

toho zaprasenýho teroristů si vykrmila armáda USA v osmdesátých letech

9 hlasů

Takže zhruba v té době, kdy tam hrdinný Rusák dostával na prdel?

3 hlasy

a co se mění na faktu že Taliban je americký cvalík?

3 hlasy

Jen, že je to ruský mužíček, stejně vypatlaný a stejně odporný.

0 hlasů

Jak já toho Paroubka nesnáším.....ale když má pravdu, tak to se sebezapřením uznám. :-))

6 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov