Změny od ledna 2012
Sociální revoluce: nezaměstnaní musejí vykonávat veřejné práce

09.09.2011 11:00 Původní zpráva Aktualizováno 09.09. 12:30

Poslanci hlasují o balíku sociálních zákonů, které přinášejí množství podstatných změn v oblasti penzí, sociálních dávek i zákoníku práce. Dotknou se všech, od matek na mateřské po důchodce. On-line deník TÝDEN.CZ přináší  seznam toho, co bude od nového roku 2012 jinak. 

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Felix (6538 hlasů) 09.09.2011 11:35

    Zase povyk komsosanů beroucích dávky!

  • Pr(u)dič Pružina© (6013 hlasů) 09.09.2011 12:00

    Zlaty Komunista ma primo hruzu v ocich, kdyz si predstavi, ze bude...

  • Pr(u)dič Pružina© (5534 hlasů) 09.09.2011 11:47

    Pro komsosany: Porad jste rvali, jake to bylo bajecne, kdyz za komaru...

  • Tomáš Fuk (5527 hlasů) 09.09.2011 11:45

    Zajímavé, že často řvou levičáci, s láskou vzpomínající na to, jak za...

  • Tomáš Fuk (5508 hlasů) 09.09.2011 11:47

    A on Vás někdo bude nutit? když nebduete pracovat, tak nedostanete od...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky


tohle hystericky klikani hlasu scriptama jen ukazuje jak janskemu vrsku na kterem tematu zalezi, protoze je nasazuje jen kdyz se boji :) stejne jako zvyseny pocet placenych diskuteru :)

6 hlasů

Má Drábek domyšleno to, že člověk, který by se i nakrásně chtěl k veřejným pracem dostavit, bude muset platit třeba denně jízdné, které může činit nemalou částku, a tím pádem nezaměstnanému vzniknou další náklady a jeho už tak špatná finanční situace se stane ještě horší? Poslanci jezdí zadara, tak asi nechapou, že obyčejní lidé za jízdu platí.

9 hlasů

Pokud má někdo naklikáno 6000 tisíc a více hlasů ještě neznamená,že se jedná o kvalitní příspěvek který má co říci k dannému tématu.Myslím,že server redakce by s tímto nešvarem měl něco udělat.

7 hlasů

Klik, klik, klik...

8 hlasů

vsiml jsem si,ze jste byla v nemicnici v motole.jake tio mate choroby?smim-li se ptat?

3 hlasy

Přece nezaměstnané musí pan Drábek oškubat, protože privatizuje státní správu a potřebuje peníze pro podnikatele, bude to takhle :

"MPSV připravilo novelu zákona o zaměstnanosti, která má uvolnit STOVKY MILIONU Kč pro SOUKROMÉ prac. agentury. Ty totiž mají od příštího roku PŘEVZÍT od úřadů práce péči o nezaměstnané. A za každého z nich dostanou 5000 korun. (Peníze dostanou na účet hned, aby jim šly úroky.)

Pokud některého uchazeče o práci do 6 měsíců neumístí, budou muset příspěvek za něj vrátit. Pokud se privátní agentuře ale podaří člověka do prac. poměru na dobu neurčitou umístit, dostane agentura ze státních peněz NAVÍC ODMÉNU 1250 korun. A pokud na tomto místě člověk vydrží déle než šest měsíců, agentura vyinkasuje DALŠÍCH 500 Kč.
A tak vyjde péče o uchazeče o práci prostřednictvím agentur stát zhruba 4x dráž (360-380 milionů agenturám/ročně místo celkem 80-90 mil. Kč pro pracovníky Úřadu práce.), než když ji poskytují úřady práce. !!!

http://denikreferendum.cz/clanek/11472-soukrome-pracovni-agentury-prevezmou-peci-o-cast-nezamestnanych

18 hlasů

No, a vo to přece jde !!!!!

8 hlasů

Fakticky je to skryté zavedení pracovní povinnosti za otrockou mzdu. V podstatě čím větší nezaměstnanost, tím to bude pro stát výhodnější, protože tím bude k mání více superlevných pracovních sil, které si navíc bude usměrňovat dle své potřeby. Tohle vskutku připomíná padesátá léta tak krásně popsaných ve Skřiváncích na niti. Ale tohle je daleko rafinovanější a podlejší přesně v modrém stylu.

28 hlasů

Fakt že jo!!!

6 hlasů

Mate pravdu ale padesátá léta příšla 5 let po válce kdy se budoval průmysl a nebylo nic dnešní situace přichazí 20let po sametu kdy přebrali republiku bez dluhů a dnešní dluhy jsou přímo astronomické a platit by to měli hlavně ti kteří to nezavinili a kteří z těch peněz nikdy neviděli a neuvidí ani haléř

21 hlasů

zapominate,ze v roce 1990 bylo cesko 100 let za vopicema.nikdo ve svobodnem svete nekupoval ceske vyrobky,zastarale hned jak vysly na svetlo bozi.bankovnictvi neexistovalo,pocitace nebyly,doprava v riti..atd.jen dostat se na jakous-takous uroven,ani ne jeste ev ropskou proto bylo nutno si pujcit,i pres pomoc dary z usa a evropy.proto se komunizmus neudrzel,nemel na to.ovsem zlodeje je nutno zavrit do basy na praci a mozna taky blbce,co nevedeli co a jak a utraceli penize ceskych danovych poplatniku z blbosti.cha,cha,cha!shalom.

4 hlasy

Kolik ti tenkrát bylo ?
Já jen, že blábolíš nesmysly !

6 hlasů

O to je ta dnešní demokratura horší. Předem upozorňuji, že jsem nikdy komunista nebyl a jako naprostá většina národa jsem je neměl rád a bláhově si myslel, že nic horšího být nemůže. O to víc jsem rozčarován zjištěním co je to opravdový a skutečný asociální a nelidský ksindl.

27 hlasů

"Podvodníčku" jen tady lžeš, za komančů jsi byl člen KSČ, milicionář a v STB, od tebe jsou takové výlevy z jiného důvodu. Všichni Tě v Bystřici znají. Ale to machrování tě taky brzo přejde dědku...!!!

6 hlasů

Normálně jsem slušný člověk. Ale :
Jdi už doprdele eMařeno pitomá !

21 hlasů

Ty idiote vypatlanej kde bereš tu drzost hodnotit lidi které vůbec neznáš a o kterých nic nevíš ty parchante? Ty jsi jenom zbabělej zkurvysyn kterej si léčí mindráky urážením slušných lidí. Ve skutečnosti jsi připosránek, kterej machruje a onanuje pod anonymitou nicků.

16 hlasů

Klid !
Stejný kretén je portyč a pruudič a stan rukon se tomu nezadržitelně blíží !
To je učí na školeních !

10 hlasů

Už jdi fakt do prdele ty idiote s těma zvratkama.Ty si myslíš,že každý kdo nesouhlasí s touto zlodějskou zkorumpovanou vládou a jejími asociálními reformami je hned komunista?To jsi fakt ubožák...

17 hlasů

Na tyhle zmrdy neplatí nic jiného než pro hubu na hubu. Já si ho najdu, i kdybych tomu měl věnovat veškerý volný čas. Pak mu ty Pruudiče, Břucháče,Stejskaly a Sralbotky vymlátím z palice.

14 hlasů

Souhlas.Padesátá léta namodro.Nástup pravicové totality podle Romana Jocha(ODS)
...z mého příspěvku níže:
Novodobé pravicové otrokářství je tady.Z nezaměstnaných,byť i krátkodobě, se stanou laciné pomocné pracovní síly do nemocnic,léčeben,domovů důchodců apod.tedy na místa které tato zařízení nutně potřebují,ale nemají peníze na zaplacení mezd pro tyto lidi.Teď dostanou nezaměstnané,kteří to pro ně budou dělat zcela zadarmo..Je to obyčejné sprosté vykořisťování lidí v nouzi samotným státem.

25 hlasů

Tu práci zadarmo ovšem nebudou jistě dělat pouze v místě bydliště, takže z té podpory v nezaměstnanosti budou ještě platit dojíždění. Ne každý je také dostatečně spolehlivý, aby bylo možné ho zaměstnat například v nemocnici. Někdy takový levný "zaměstnanec" může příjít hodně draho.

9 hlasů

Tady vize Romana Jocha o budoucím pravicovém autoritativním zřízení

http://joch.blog.idnes.cz/c/119109/Proc-demokracie-zanikne.html

14 hlasů

Díky za odkaz. To je fakt síla. Nějak jsem si při tom vzpomněl na nebožtíka Orwella. A tohle dělá poradce premiérovi. Docela mi z těch modráků začíná běhat mráz po zádech.

14 hlasů

Se obávám, aby z toho nakonec nebyly pracivní tábory, ráno naženou lidi do autobusu a pojedou makat do kamenolomu, nebo k nějakýmu kmotrovi, nebo kam bude třeba a večer je zase přivezou před pracák.

14 hlasů

Ale ono to tak v praxi bude.

25 hlasů

Tož vy dva jste se hledali....

6 hlasů

Zavři už konečně tu kloaku už si tady těch tvej sraček nakydal zase metráky ty vypatlanej idiote. Ještě mi dlužíš odpověď v otázce našeho srazu. Já hrozně toužím se s tebou setkat osobně a tam ti vysvětlím kdo koho uráží.

13 hlasů

Jo setkáme, určitě si tě najdu a pak tě seřežu tak, že tě vlastní koza nepozná parchante.

12 hlasů

A setkáme se brzo hňupe, neboj..teda pokud nejsi buzna...dost tomu nasvědčuje....

10 hlasů

A ještě ti tajtrlíku řeknu, že nesu TY a mám jen jeden nick hňupe...

9 hlasů

Nepraskla ti cévka hňupe, tož jsem ti říkal že přijedu do Bystřice, tak nedělaj tu machra strupe....a vy dva jste se fakt hledali...(pokud nejste jeden), podvodníčci...

9 hlasů

To je slabý slovo. Je to jeden provokatér skrytej pod několika nicky. Hrozně rád bych tohodle hajzla dostal do rukou.

11 hlasů

to je idiot, co?

10 hlasů

Jak tak koukám,tak placení pravicoví diskutéři Felix,zloděj nicků Pr(u)dič Pružina©,Tomáš Fuk si podvodem každý naklikali 6000 hlasů a mají radost..U asociálních reforem onanují a prožívají modrý orgasmus,k čemuž jim přitakává blbeček Tož totok Bohuš Stejskal a vypouští jako žumpa ty své nářeční fekální pravicové žvásty.

Na těmito reformami se může radovat jen tupý pravicový retard,který si neuvědomuje ,že i on se může jednou ocitnout na úřadu práce.Oni si všichni myslí,že všechny ty reformy,ať zdravotní,penzujní nebo tato, se jich netýkají a jsou jen pro "socky".
Co se týká prospěšných prací,nejsem proti,ale aby byly povinné až po uplynutí doby podpory.tedy po 6.měsíci a výše ,dle nároku na podporu.Tedy aby byly povinné pro všechny dlouhodobé pobírače sociálních dávek.Aby se totiž nestalo to,že ty prospěšné práce budou vykonávat pouze nezaměstnaní z pracáků a cikánů na sociálkách se to zase netýkalo.
Sociální karty jsou obyčejným tunelem a zlodějinou dělanou někomu na objednávku.V článku se píše,že karty dostanou všichni,jejich využívání však nebude povinné.Takže někdo si namastí kapsy na výrobě a distribuci milionů karet,které ve většině případů skončí někde v šuplíku.Koukal jsem,že edna karta vyjde zhruba na 50 kč, takže to bude pro někoho opravdu velmi výnosný kšeft.....

26 hlasů

Musím s Vámi souhlasit, dva měsíce není příliš dlouhá doba, s ohledem na nynější nabídku práce. Ale evidentně se ukázalo, že lidé podporu v nezaměstnanosti zneužívají. Je to osekání státního rozpočtu na maximum...

8 hlasů

dva měsíce jsou opravdu velmi krátká doba.Celá tato reforma a zpřísnění podpory má donutit nezaměstnané vzít i špatně placenou mizernou práci ,jak u nás říkáme "vejmrd".Tato politika nahrává právě těm špatným zaměstnavatelům, kteří své zaměstnance okrádají tím že neplatí přesčasy ,málo platí(většinou vykazují minimální mzdu a zbytek bokem) na čemž prodělává jak zaměstnanec tak stát,a nejsou často ochotni poskytnout ani to nejzákladnější k výkonu práce.Tato místa totiž byla často na ÚP trvale neobsaditelná,a byla tam obrovská fluktuace zaměstnanců,kdy tam každý vydržel pouze pár dní,nebo do první výplaty.Nyní vás donutí takové místo vzít a zůstat v něm delší dobu.V opačném případě vám nevznikne nárok na podporu a jste bez peněz...Novodobé pravicové otrokářství je tady.Z nezaměstnaných,byť i krátkodobě, se stanou laciné pomocné pracovní síly do nemocnic,léčeben,domovů důchodců apod.tedy na místa které tato zařízení nutně potřebují,ale nemají peníze na zaplacení mezd pro tyto lidi.Teď dostanou nezaměstnané,kteří to pro ně budou dělat zcela zadarmo..Je to obyčejné sprosté vykořisťování lidí v nouzi samotným státem.Drábek je obyčejný hnus...

16 hlasů

Musím s Vámi nesouhlasit. Dávky z nezaměstnanosti se zneužít nedají. Máte nárok jen na 5 měsíců a pak šlus. Pak zas musíte 2 roky makat abyste měl zase nárok na 5 měsíců.
Když se osekává rozpočet na minimum, proč se neosekává v zakázkách? 100 mld za ekozakázku vám příjde normální? Odpuštění 30mld nedoplatků vám příjde normální? Všechny zakázky jsou předražený a cinklý, to vám příjde normální? Toto opatření je jen házení klacků pod nohy lidem v nouzi.

11 hlasů

Co urážáš hňupe, pudeš zametat, no co..?!

6 hlasů

Zametat půjdeš ty hňupe,tvoje inteligentní příspěvky vypovídají o tom,že už možná u metařů či kopáčů pracuješ

12 hlasů

Pravičák se dostane k moci a první si řekne - tak na čem by se dalo vydělat (co ukradnu). A je jedno jestli je to k něčemu, hlavně pak valí nenávist k sockám pro tupý stádo a úspěch je na světě..

13 hlasů

Tož proč furt děláš takého vola, když nikdo nebude vydělávat (pro trotla krást) nebudeš mít co žrát...totok je jasné jak facka přes celú tlamu hňupe...!!!

4 hlasy

a když nikdo nebude vydělávat na pány podnikatele,nebudou mít co žrát ani oni...

8 hlasů

Ty seš jak debilní kofomlejnek. Pořád meleš ty tvoje debility dokola. Tak asi po sté: Já pracuji, živím se poctivou prací, dávky nečerpám, za celý život jsem byl jen 1 měsíc na pracáku když krachla firma. Nečerpám, pracuji. Dokáže to ta tvoje debilní palice pochopit?

7 hlasů

Tož dobré, ale jako hlídač nemůžeš vydělávat 30 000,- hňupe....

6 hlasů

1) mám víc, 2) nejsem hlídač. Dokáže to ta tvoje debilní palice pochopit?

10 hlasů

Fajn. Chci přestat platit sociální pojištění, když nic v případě nouze nedostanu.

8 hlasů

Jakto že nic nedostanete? Dostanete veřejně prospěšnou opráci a podporu.

P.S. Také můžete v soiuvislosti se situaci dostat rodičovský příspěvek, příspěvek na bydlení apod. Podpora v nezaměstnanosti není jediná sociální dávka v tomto státě.

4 hlasy

Přeji ti, aby jsi se do té situace co nejdřív dostal. Ona tě potom ta tvoje demagogie hodně rychle přejde.

12 hlasů

Demagogie snad, blbost ho nepřejde nikdy !

4 hlasy

Co zas řveš, když neděláš tak ani nic neplatíš hňupe, nedělaj furt takého osla...!!!

7 hlasů

A zase ta tvoje debilita. Samozřejmě že pracuju a vydělám si víc než bys hádal, debile.

7 hlasů

"Sorry...KAPITALISTO"...!!!

13 hlasů

Zase jsi vedle... DEBILE.

8 hlasů

Tož totok je ze zdejší diskuze jasné...LEVICOVÍ paraziti sa bojí trocha práce, jako ten čert kříža...!!!

10 hlasů

Jka se opavažuješ ty držko nevymáchaná někomu říkat parazit? Parazit seš ty a tvoje celá pravice.

10 hlasů

"Tož já mám pravicu aj levicu, ale ty si taký uřvaný přiživníček ..."

16 hlasů

ty nebudeš příživník, ty budeš jen obyčejný lakomý a nenávistný sobec.

11 hlasů

Tož ale já tu furt neřvu jako TY hňupe...!!!

4 hlasy

Zavři už tu tlamu, kdo je na tebe zvědav !

9 hlasů

ty tu jen všem nadáváš, primitive

9 hlasů

Když bych si vybral mezi těmi dvěma důchody, tak bych asi vybral ten který mě 'donutí' v důchodu lízat boty těm kteří si vybrali ten druhý důchod. Ne však, že bych si myslel že se důchodu dožiji, neboť jistě brzo příjde exekutor aby mi střelil kulku do hlavy, a prodá hrnec a kalhoty na svou prémii.

Co se týče Úřadu Práce, myslím si, že by bylo lepší kdyby zprostředkoval zaměstnání pro jednotlivce třeba v rámci celé ČR, než aby např. poslal propuštěné z technických služeb na stejnou práci kterou dělali předtím, akorát za poloviční 'plat'. Souhlasím však, že není rozumné ani vyloženě reálné aby jeden člověk nosil vodu pro tisíce jiných sedících každý a celý den před televizí, nebo podobně; s čímž také souvisí téma toho že třeba jenom nejmladší v rodině pracuje a je nucen živit rodinu/příbuzné.

3 hlasy

"...zaměstnání pro jednotlivce třeba v rámci celé ČR"
jako třeba v dvoustupňovém systému, kde osoby žijících poblíž volného pracovního místa mají jakoby přednost ve prvním výběru (když odpovídá kvalifikace apod.). Náklady na cestu na pohovory by se třeba dalo řešit volnou vlakovou jízdenkou na jeden den (pohovoru). Ubytování je pak další téma.

3 hlasy

Cituji z jiného článku:

I lidé, kteří jsou nezaměstnaní jen krátce, budou muset nově přijmout nabídku veřejně prospěšné práce. Za ně sice náleží mzda, ta je ale vzhledem k rozsahu a charakteru práce nepatrná.
Nová pravidla přitom přinesou následující "past":
Pokud uchazeč takovou práci přijme, přijde o podporu v nezaměstnanosti. Už od letošního roku totiž vláda zrušila možnost alespoň malého přivýdělku k podpoře.
Člověk, který za veřejně prospěšné práce (v rozsahu jen pár hodin měsíčně) dostane paradoxně třeba i mnohem méně peněz, než by dostal jako podporu v nezaměstnanosti. Podle Drábka nicméně může požádat ještě o dávky v hmotné nouzi, tedy pomoc pro nejchudší.
Jestliže uchazeč takovou práci bez vážných důvodů odmítne, bude na tom ale ještě hůře: Nejenže přijde o podporu v nezaměstnanosti, ale nedostane přitom ani minimální odměnu (za veřejně prospěšnou práci) a zanikne mu i nárok na dávky hmotné nouze.


Asociální sviňárna.

15 hlasů

Mají to vymakaný. Jsou to skuteční zločinci.

14 hlasů

Vzpoměl jsem si na film Skřivánci na niti. Režim taky nutil pracovat manuálně doktory, právníky a jinou inteligenci. Svazák se vrací ke svým kořenům.

16 hlasů

Budeš zametat hňupe...

5 hlasů

Soudruhu, to nebyl rezim ale tvi milovani zlati komunisti.

6 hlasů

Vždyť říkám, že komunisti byli svině, ale oproti vám byli morální Himalaje !

11 hlasů

Proč kradeš nicky? Odpovíš, zloději?

14 hlasů

Jak se nám primitivní klikači a podvodníci hezky seřadili :-))

7 hlasů

Seřadil.

5 hlasů

Opět se to těm pravicovým kokotům prodraží. 500 000 tisíc nezaměstnaných bude muset někdo úkolovat, hlídat, kontrolovat jejich práci, hodnotit.. čili zase opatření k ničemu. Navíc na dávky z nezaměstnanosti je nárok jen 5 měsíců a oak nic. Takže je to jen obyčejná buzerace lidí, kteří přišli o práci. Né jim pomoct, ale hezky jim hodit ještě klacky pod nohy. Tento stát bude vyrábět dlouhodobě nezaměstnané, protože místo aby si lidi hledali práci, tak budou zametat ulice. Na západě zametá technika, tady se instaluje nucené práce a nevolnictví.

14 hlasů

Já bych to tak zle neviděl.
1. kontrolovat může ten kdo jim vyplácí peníze
2. ti co brali podporu + pracovali na černo, nebudou obojí zvládat, takže ubyde počet nezaměstnaných a tím pádem se zase vyplatí méně peněz (na pdopře i pojištění).

6 hlasů


to je samozrejme druhy plan akce. ty nezamestnany budou zamestnavat firmy s anonymnima akciema a politici s kamaradama se n tom pekne napakujou. a my to budem platit.

7 hlasů

aha, tak už to do sebe zapadá, už to chápu... děkuji

9 hlasů

Bóže Ty jsi VŮL...!!!

5 hlasů

Bůh není vůl. Ty si vůl.

12 hlasů

A ty šulin...

5 hlasů

Možná je bůh vůl, když nechal vyrůst takovýho idiota, který jen ostatním nadává, nadává i bohu..

14 hlasů

Od tebe debile je to pochvala. Děkuji za uznání.

10 hlasů

Jsem jen zvedavy, jestli budou experti typu Prdice v hospode misto mariase hrat sockarty:-)

13 hlasů

Proč kradeš nicky, zloději?

7 hlasů

Pozor soudruzi komsosani. Redakce ridi zdejsi diskuze a bude vas nemilosrdne mazat. Takze pro vas je lepsi se opet zmazat ... Jak zakon a Josef Visarjonic kaze.

8 hlasů

Nevážený diskutére, ukradl jste nick jinému diskutérovi, není vám blbý krást? Není vám blbý být za zloděje?

9 hlasů

Už jsi někde viděl, aby blbcovi bylo něco blbý ? Už jsi někde viděl aby zlodějům bylo blbý krást ? Že je zloděj nicků blb je tady všeobecně známo.

6 hlasů

Foto v záhlaví článku: zloděj mých nicků pruudič, povýšený na parťáka, protože udával své spolupracovníky, že jsou komsosani ! Proto mu byl zapůjčen vozík, aby už držel hubu !

10 hlasů

Já myslel, že je vyfocenej na tom obrázku druhém

8 hlasů

takhle si predstavuji vas,vasnosto.cha,cha,cha!shalom.

3 hlasy

U tebe mě tvé představy vůbec nepřekvapují dementíku. Tvoje zdejší prezentace mluví za vše. Jen mě trochu udivuje, že ti tak brzo skončilo ústavní léčení. Že by tatínek s maminkou v rámci nadstandartu uplatili ošetřujícího psychiatra?

20 hlasů

proc vy levicacky zidofsky nackove porad jen lidem nadavate?to svedci o te vrozene nemoci vodnatelne hlavy,spolecna askenazi zidum.uz na to existuje krevni test.nechte se vysetrit,ale za sve,ajnstajun.a vezmete toho troubu pode mnou ssebou.cha,cha,cha!shalom.

4 hlasy

Představy po užití nadměrného množství psychofarmak, případně čichání toluenu, jsou obvykle zcela mimo realitu !

8 hlasů

Je zajímavé, že diskuse o cikánech redakce nemilosrdně cenzuruje, ale tyhle prasárny s klikáním a měněním nicků blahovolně a s přehledem přehlíží.

13 hlasů

Co víš, třeba je i řídí !

8 hlasů

Skoro tomu začínám věřit a to nevěřím na duchy.

11 hlasů

Soudruzi, ja vas sleduju ...

8 hlasů

Ty radši zavři kloaku, zas to tu hrozně smrdí.

10 hlasů

Celej život jen někoho sleduješ, co ? Jako debil portyč, proto si tak rozumíte, soudruzi, že ?

8 hlasů

Nevážený diskutére, ukradl jste nick jinému diskutérovi, není vám blbý krást? Není vám blbý být za zloděje?

12 hlasů

ted se mi to zacina libit.vsechny reformy nutne.zvlast ta o podporach.chces penize od danoveho poplatnika,musis si je oddelat.zadarmo ani kure nehrabe.za chvili bude mit cesko lepsi kredit rating nez amerika.cha,cha,cha!shalom.

18 hlasů

Soudruh Marsejr pise: "Ve svém oboru jsem braný jako jeden z nejlepších ve firmě. Invektívi ubohého zmrda " ... Je treba neco dodavat k jeho pravopysu?-)

5 hlasů

Pravopysu?? chocho

18 hlasů

Soudruh pruudic dosud neobjevil diakritiku. Ovšem překlep tepe s příkladným pravičáckým nasazením :-))))

9 hlasů

Komsosani, ruku na srdce, to se tak bojite prace? Nebo dokonce stitite?

12 hlasů

Co je to komsosan ? To je zase nějaký přelud po vymytí dutiny lebeční Ironem ?

6 hlasů

proc nejdou odbory na stavku,kdyz jim cigani biji a okradaji cleny?jak se k tomu vyjadruje partaj komousu?jejich a socdemaku volici zacinaji na sluknovsku besnit.co bol to,tavarisci?cha,cha,cha!shalom.

12 hlasů

Zase jsi ty léky vysadil, co?

17 hlasů

dekuji za uvitani.to hreje.clovek prijede z dovolene a ejhle,oba dva me vitate.cha,cha,cha!shalom.

6 hlasů

To ti poradil pan primář docela blbě, abys říkal, žes byl na dovolené !

12 hlasů

nelzu,nejsem prolhanej zid ajnstajn,jako vy!cha,cha,cha!shalom.

4 hlasy

Vypada to, ze ubyde pocet komsosanskych diskuteru na ruznych serverech.

5 hlasů

Mám dojem, že tebe to čeká taky. I když u slabomyslných to vlastně zatím nehrozí.

8 hlasů

Takže je to vlastně zavedení pracovní povinnosti za otrockou mzdu.

5 hlasů

On je dosti podstatný význam jestli mohou dobrovolně vykonávat veřejně prospěšné práce a nebo musejí,jak stojí v nadpisu tohoto článku.

4 hlasy

i komunisti říkali - bez práce nejsou koláče a kdo nepracuje ať nejí! nechápu co se na tom komu nezamlouvá - platí to vždy a všude!

7 hlasů

Zajímavý, že najednou se dovoláváš komunistů a používáš je jako argument. Když se modrejm něco hodí do krámu, tak je dobrý všechno, viď?

7 hlasů

To máte dobrej postřech. Ale myslím, že se to týká jen pobíračů podpory v nezaměstnanosti.

4 hlasy

Sakra, tos zase něco postřechnul, co ?

10 hlasů

To je fakt jak za nacistů. Města a obce nechtějí platit za úklid firmy ani lidi, tak si zajistí úklid nucenýma pracema. Měli by ty nezaměstnaný lidi zaměstnat na slušný peníze, tohle je normální vykořisťování.

11 hlasů

V tvojem pripade je to polidsteni opice:-)

4 hlasy

Robotu na panském zrušil císař Josef II !!!!!!

6 hlasů

Vážně? Nás učili že robota byla zrušena v roce 1848.


P.S. Josef II zrušil nevolnictví.

7 hlasů

Musite pochopit, ze tentop jedinec jeste neprelouskal cast spisu Lenina, kde se popisuje, kdo zrusil nevolnictvi a robotu. A nicemu jinemu neveri.

3 hlasy

nezaměstnaní musejí vykonávat veřejné práce
Ďáblovi sluhové práci pro lidi mají akorát nechtějí za ni platit.

14 hlasů

Ghamoro džapedale pi.ča

3 hlasy

Prosim, dejte uz do ruky lopatu a koste Zlatemu Komunistovi, at jde budovat svetle zitrky. A nezapomente na fluorescencni vesticku:-) At mu to slusi, klukovi:-)

6 hlasů

Nevážený diskutére, ukradl jste nick jinému diskutérovi, není vám blbý krást? Není vám blbý být za zloděje?

12 hlasů

není ! Mentálně retardovaným nic není blbé !

8 hlasů

Lidé, opět si všímejte, jak tu pravice řádí. Podvádí s klikáním, všem nadává... to je přesný obrázek pravice.

25 hlasů

To není pravice, to je dement na pravici si hrající.

4 hlasy

Tož a TY pořád předvádíš tu svoji blbost...!!!

8 hlasů

No vidíš ! Potrefená husa se vždycky ozve !

7 hlasů

Je to obyčejné svinstvo! Názorný příklad - muž, vysokoškolák, celý život poctivě platící daně a odvody, přijde v pětapadesáti o práci, dokonce ne vlastní vinou, přestože má kvalifikaci, znalosti a zkušenosti, nemá šanci sehnat práci, protože svět přece patří mladým a kreativním (což je vůbec zajímavé, protože vrcholní manažeři a vlastníci řady firem bývají "staří páprdové") a dočká se toho, že ouřad, který mu není schopen ani pomoci k nové práci přiměřené jeho kvalifikaci, ho začne po 2 měsících buzerovat tím, že ho bude posílat s koštětem na ulici? To je neuvěřitelná prasárna. Hlavní prioritou nezaměstnaného je hledat práci, zvyšovat kvalifikaci apod. Nebo snad mají veřejnoprospěšné práce pro kvalifikované??? Stát není schopen zajistit, aby menšina nezaměstnaných a práce se štítících byla postižena za zneužívání dávek, potrestá tedy všechny, i ty, kteří mají jen smůlu. Ať se na mne nikdo nezlobí, za tahle svinstva a za tento bordel jsem v roce 1989 klíči necinkal!

46 hlasů

Jakým zpúsobem by podel Vás měl stát zajistit takovému vysokoškolákovi práci?

5 hlasů

"....a dočká se toho, že ouřad, který MU NENÍ SCHOPEN ANI POMOCI k nové práci přiměřené jeho kvalifikaci"
Pane, vy jste zaspal dobu. Stát není zaopatřovací ústav pro neschopné . O sebe samého se musíte postarat sám a né čekat na pošťáka!

5 hlasů

Nezaspal jsem dobu. Podívejte se do zákona na paragrafy o tom, k čemu je ten ouřad. Mimo jiné má pomáhat zprostředkovávat práci (mmch, to je to, co chce dát Drábek soukromým agenturám za stovky milionů). Od toho ouřadu bych očekával to, že nezaměstnanéího podpoří třeba nějakými kvalifikačními kurzy a neposílá ho zametat ulice!

16 hlasů

Stále ještě nechápete, že jste tím cinkáním nic nezměnili? Komunismus byl už v té době všude mrtev, pouze vy jste o tom ještě nevěděli a cinkali. Svět se tenkrát změnil i bez toho a podobné výkřiky do tmy jsou nyní pouze směšné.

6 hlasů

Od tebe to opravdu sedí, říkat někomu, že nechápe !
Už nevíš, jak jsi tu exceloval se svojí nteligencí před dvěma dny ?

14 hlasů

Slyšel jsem to v televizi a nemohu za to, že tady máte v zemi takový bordel. Můj omyl ale nelze srovnávat s vašimi znalostmi, kterými jste perlil a stale perlíte. Být vámi, byl bych hodně zticha.

3 hlasy

Kolega VV je sociální demokrat ?
To říkali v televizi ? Fakt jó ?

20 hlasů

Tož vybral sis příklad, který není zrovna vzorek na koho to má platit. Určitě se bude přihlížet na ty kteří dávky dlouhodobě zneužívají a ty druhé...něco se s tím udělat musí, na tom se zhodnem snad všici...!!!

10 hlasů

Vybral dobře a přesně !
Že to ty nechápeš, je tvůj běžný pravicový problém !

9 hlasů

Platit to bude podle oné novely pro všechny. Jsem zvědav, jak si takový nezaměstnaný bude reálně hledat práci mezi 3x týdně na CzechPointu a prospěšnou prací saniťáka(?) nebo metaře mezi tím... mimochodem, jak se dá dlohodobě zněužívat "podpora" ve nezaměstnanosti, když je časově omezená?

18 hlasů

Tož asi stačí trochu číst...

7 hlasů

Právě !
Pokud budou lidé bez práce chtít dostávat podporu v nezaměstnanosti déle než dva měsíce, budou muset vzít zavděk veřejnou prací !

Co je na tom nepochopitelného ?

9 hlasů

nezájem, půjde zametat lůza líná... Vaše pravice

10 hlasů

jak si ti pravicoví kreténci myslí, že všichni voliči levice jsou pobírači dávek :-))

16 hlasů

Tak proč se tedy nad tím tak rozčilují?

5 hlasů

a levičáci zase, že každej volič pravice je podnikatel s BMW na dvorku, že? ;)

17 hlasů

Pudeš zametat HŇUPE...!!!

4 hlasy

Slusni volici levice i pracuji. Ale ty jsi krasnym prikladem levicoveho lineho vepre, ktery je navic zavistivy.

7 hlasů

Nevážený diskutére, ukradl jste nick jinému diskutérovi, není vám blbý krást? Není vám blbý být za zloděje?

8 hlasů

Jestli to media nepodal trochu nevhodně.
Kdyby byl nadpis: "Cikáni dostanou dávky jen vpřípadě veřejně prospěšných prací", tak tu bude 90% diskutujících učůrávat blahem.

5 hlasů

Zlaty Komunista ma primo hruzu v ocich, kdyz si predstavi, ze bude muset pracovat, aby mel alespon na jidlo a misto vysedavani u internetu bude muset pracovat s Dezem a Kolomanem:-)

6013 hlasů

Nevážený diskutére, ukradl jste nick jinému diskutérovi, není vám blbý krást? Není vám blbý být za zloděje?

9 hlasů

Pravicová úderka v plné hotovosti. Všech 30 celorepublikových členů přítomno!! Chudáčci, hlupáčci, zlodějíčci, volby vám to nevyhraje hovádka boží....

14 hlasů

Tydle řeči tady čtu nonstop a o volbách to vždycky dopadne, jak to dopadne. Tak tentokrát naklikat, ale jít skutečně volit! Jsem zvědavej esli to bude něco platný. ;)

3 hlasy

Kdo vyhraje volby je mi tlamo celkem u prdele, jen ty si sám hňupe uvědom kde tě vlastně živí, kdo neplatí daně to určitě není...!!!

9 hlasů

Já jsem nikdy nezaměstnaný nebyl. Ve svém oboru jsem braný jako jeden z nejlepších ve firmě. Invektívi ubohého zmrda co má na sobě zatím modrou, mě nechávají absolutně klidným. Hele Bohuš dávej si bacha, podraží ti chlast a ty antipsychotika co bereš taky....

11 hlasů

Kdo živí tebe, pobeďarovaný fanatický kreténku?

10 hlasů

jediný téma co rozvádějí je už ta nenávist vůči sockám a komoušům.. no není se čemu divit, věcně jsou v prdeli, argumentačně taky.. takže celá pravice už stojí jen na fanatizmu proti sockám

13 hlasů

Pro komsosany: Porad jste rvali, jake to bylo bajecne, kdyz za komaru museli vsichni pracovat. Ted se vam toho dostane plnymi dousky, tak vezmete mavatka a jdete slavit.

5534 hlasů

Nevážený diskutére, ukradl jste nick jinému diskutérovi, není vám blbý krást? Není vám blbý být za zloděje?

6 hlasů

Vždyť to píšu, že tu svazáček Nečas zavádí opět totalitu. A že se to tobě jako modrobolševikovi líbí, to je taky paradox

11 hlasů

a klikééééj !!!!!!!!!!!!!!!

2308 hlasů

Nucené práce se vrací do ČR po 67 letech, kdy tu byli za nacistů...
Už jsem se taky dostal do situace, kdy firma krachla, a musel jsem tedy na pracák. Poprvé v životě. No a za modrobolševika Nečase mě bude nějaká takováto svoloč nutit zametat chodníky s cikánama? No co to je za idioty?

17 hlasů

Soustruhu opět to máte v hlavě pomotané.
Nucené práce skončili v roce 1989 padem komančské říše žádných 67 let. Za bolševika museli nuceně pracovat všichni jinak byli příživníci.
Příště si ty vaše "moudra" nechte zapsat do tomboly!

6 hlasů

A on Vás někdo bude nutit? když nebduete pracovat, tak nedostanete od státu peníze.

P.S. Chodníky se musí také zametat.

5508 hlasů

vy jste ale povl všichni, už se těším až půjdete zametat vy

16 hlasů

Vy doma neuklízíte, nebo si na to někoho najímáte?
Co vlastně máte proti zametání chodníků, či lidem co to dělají? Vy snad po nich nechodíte?

17 hlasů

Jen co to padne na tebe, to se posereš !

10 hlasů

Proč. když mě před vojnou nechtěli nikde vzít, tak jsem dělal na údržbě zeleně (hrabání trávníků, stříhání živých plotů a pod). A furt je lepší zametat chodníky než se doma užírat a nasírat, že nemám práci.

P.S: Na přece práci není nic k posrání. K posrání je dělat na dávky těm, co si válí šunky doma.

9 hlasů

Tož co hňupe, budeš zametat až se z tebe bude kouřit a třeba s cigánama...

7 hlasů

Musis to brat takhle: Protoze nevis, co je shoda podmetu s prisudkem, na nic jineho, nez je zametani chodniku, se nehodis.

510 hlasů

Nevážený diskutére, ukradl jste nick jinému diskutérovi, není vám blbý krást? Není vám blbý být za zloděje?

5 hlasů

Jo, podobně mluvili nacisti k židovským lékařům a vězňům...

5 hlasů

No rozdíl tu je. Pokud někdo nezná schodu přísudku s podmětem, může dělat i něco víc, než zametání chodníků. Pokud člověk byl v 3. říši žid, tak stejně jinou šanci neměl.

12 hlasů

Ber to tak, ze budovanim kapitalisticke vlasti na verejnych pracich posilis mir. A nezapomen, az se budes pri zametani predklanet, ze musis byt opatrny ...:-)

5 hlasů

Nevážený diskutére, ukradl jste nick jinému diskutérovi, není vám blbý krást? Není vám blbý být za zloděje?

5 hlasů

Nejsem nezaměstnaný, takže se mě to netýká. Je s podivem, jakou z máte odpornou radost z cizího neštěstí, když někdo příjde o práci a je v těžké situaci, tak snad do těch lidí budete ještě kopat a vysmívat se jim ne? To jste ale hyeny neuvěřitelný

11 hlasů

Co to tady podsouváte.
Myslíte že má někdo radost, že je v ČR 500.000 nezaměstnaných? Vždyť ten zaměstnaný zbytek vydělává na jejich sociální dávky? Přemýšlejte trochu jste zapšklý a hloupý. Vyvolávate nenávist na místě kde to není zapotřebí.

5 hlasů

Zase povyk komsosanů beroucích dávky!

6538 hlasů

Pochybuju, že by se v celé republice vyjma vlády a korupčníků vzalo 30 hlasů, který by s tím idiotem souhlasili. Vyser si voko podvodníku - volby vám to nevyhraje.

10 hlasů

Zajímavé, že často řvou levičáci, s láskou vzpomínající na to, jak za komunistů musel každý pracovat.

5527 hlasů

Fuck my fuku.

19 hlasů

jen si naklikej, podvodníku a zloději...

31 hlasů

Ten na tom obrázku u dveří s tou francouzskou holí, to je fakt klasik...tomu bych dal spotřební dál na francouzskou hůl...to by byla skočná...jak za Ježíše Krista...

5 hlasů

Ten s holi je major Prdic. Vsimnete si, ze ma vojensky kabat a vyraz v tvari jak na rannim nastupu utvaru.

5 hlasů

Opakovaný vtip není vtipem, jen důkazem tvé debility !

5 hlasů

Nevážený diskutére, ukradl jste nick jinému diskutérovi, není vám blbý krást? Není vám blbý být za zloděje?

9 hlasů

Je ti dobře Šimurda - vzal sis ranní léky?

10 hlasů

Pokud vím,tak nevolnictví bylo zrušeno patentem císaře Josefa z r.1781.

11 hlasů

To víte dobře, ale není to v této diskuzi trochu irelevantní?

4 hlasy

V diskuzi o nucených pracech to irelevantní fakt není...

9 hlasů

Nucené práce? Takže když musím chodit do práce abych neměl hlad a měl kde bydlet, jsem vlastně na nucených pracech?
Asi jste přehlédl, že práce nebudou povinné (natož nucené). Nepracují jen nebude mít peníze.

8 hlasů

Jó za českých králů, císařů i těch habsburských byl český národ hrdý. Teď je to národ zlodějů, pochlebovačů a emigrantů..

8 hlasů

Líbí se mi slovo "emigrant", které má v tomto přihlouplém státě stále jakousi negativní příchuť. Vězte tedy, že kromě doby, kdy vás tady zavřeli za ostnatým drátem jako dobytek, byla migrace (zvláště pak za prací) během celých dějin zcela normálním jevem. Pletete si to s pojmem "exulant", což byli v dějinách pronásledovaní političtí, nebo náboženští odpůrci režimu. Jelikož žijeme ve svobodné společnosti, postrádají podobné výrazy jakýkoli smysl.

11 hlasů

Mluv za SEBE hňupe, každý není jako TY...!!!

5 hlasů

Á bohuš se svým smradlavým a hloupým rypákem. Zalez zpátky ty ostudo z nemanic. Domluvené, zavříté!!

9 hlasů

Tož řvaní ti nepomůže, budeš muset makat HŇUPE...!!!

5 hlasů

Já makám každý den ty a mluv přes ruku, víš jak tí smrdí z huby hňupe!!

7 hlasů

Myslím, že co bude platit od Nového roku 20012 je mi opravdu, ale opravdu srdečně jedno. Vetšina z nás už bude skoro 18000 let prdět do hlíny :o)


5 hlasů

Myslím, že co bude platit od Novéhpo roku 20012 je mi opravdu, ale opravdu srdečně jedno. Vetšina z nás už budce skoro 18000 prdět do hlíny :o)

5 hlasů

Navrhoval bych v rámci úspor a ekonomické prosperity tohoto jakobystátu nově zavést plynové komory a osoby nemocné, staré, nesoběstatečné takto humánně zplynovat. Připadá mi to lidštější, než nechávat lidi umírat pomalu hladem. No a do uvolněných bytů, sociálních a zdravotních ústavů bychom mohli nastěhovat naši oblíbenou menšinu ať se z ní ještě rychleji stane většina. Co ty na to soudruhu Kalousku?

21 hlasů

... srandičky, ale i to možná přijde. Začlo se už tím, že naši politici umně vložili mladým do hlaviček, že ti staří jsou neschopní a drazí...

6 hlasů


to uz je reguůerni ottroctvi. nucene prace. pokud ta prace je tak at na ni nekoho zamestnaj a platej mu a necpou tam levne otroky, nezamestnane!

18 hlasů

Asi nevíte co je otroctví. Tady máte na vybranou práci nebo hlad . Otrok takovou možnost neměl.

Jinak s vámi souhlasím, že pokud to je práce, tak by se na ní mělo regulérně zaměstnávat. Takže nezaměstnaný by dostával dávky jen určitý čas a pak utrum, ale mohl by s encaht dát zaměstnat na "veřejně prospěšné práce". Pracovní smlouva y garantovala možnost okamžitě odejít dohodou a pod.

11 hlasů

Já myslím, že i pravicový voliči trpící fanatickou slepotou už musí vidět do jakejch sraček nás tahle vláda vede.

29 hlasů

To jim pořád ještě nedochází, na to jsou příliš tupí !

Teprve až jim na pracáku vrazí do ruky koště a pošlou je s cikány zametat ulice a sousedi se jim budou vysmívat, tak to těm několika málo inteligentnějším možná dojde !

18 hlasů

S cikány pracovat? Mám to chápat tak, že pro cikány by to platilo a pro bílé ne?

Mimochodem, necjápu proč by se mis opused měl smát. On doma také zametá a je rád, když je v braáku uklizeno. A pochybuji, že byl raději, kdybych válel šunky doma na dávkách na které on vydělává.

9 hlasů

Povíme si to, až se tě to bude týkat !

6 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov