Srovnání programů
Studentské stáže i výhodnější bydlení. Hon na mladé voliče

14.09.2013 11:20 Původní zpráva

První práce, první byt. Jedno z hesel, se kterým jsou do nadcházejících sněmovních voleb občanští demokraté. Na mladé voliče ale necílí zdaleka jen oni. Svůj recept, jak snížit nezaměstnanost absolventů nebo zajistit dostupné bydlení mladým rodinám, mají i sociální demokraté a další partaje. On-line deník TÝDEN.CZ plány politických stran porovnal a zeptal se odborníků, co si o nich myslí.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jan Novák (11 hlasů) 14.09.2013 11:56

    V sedmdesátých letech jsem dostal super výhodnou novomanželskou...

  • zd ma (9 hlasů) 14.09.2013 12:56

    Já jsem v 70 letech postavil podezděný montovaný domek,půlku mě...

  • Jan Novak (7 hlasů) 14.09.2013 11:52

    Nějak nám ti pravičáci "zapomněli" na školné. Přitom pokud budou u...

  • vaclav getz (6 hlasů) 14.09.2013 11:51

    Šimurdo kam jste dal rozum..

  • Jan Novak (5 hlasů) 14.09.2013 12:30

    Hlupáku, to už bylo dávno odpracované. Za 24 let socialismu (do r....

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Paní Vlasto Smutná ty paneláky ještě prosím stojí? Já bych si tam s vašim svolením zajel kýchnout.

0 hlasů

mně stačí počet zájemcl a obrigádu, jejich televizní požadavky a jejich ubohé výkony..JE TO ABSOLIUTNÍ LEŽ, i slováci mají majetek v rodině a spíše hrají divadlo, jinak španělskému zemědělství chybí milion lidéí na sklizeň, úroda hnije, nejsou lidi, ukrajince to už nebaví...ale junioři jako opice na polictické manipulace a klamy jsou ideální...i v česku maká 100 000 cizincl bez znalosti jazyka, v obchodě jen asiat

0 hlasů

Lustigu přestaň blbnout jednou jsi proti rudým podruhé proti modrým,už asi zraješ pro CHocholouška.

1 hlas

Zij si dal tvuj primitivni cechackovsky zivot, vic nemam k tomu co rici.

1 hlas

Tadi pise hodne debilu, kteri nevedi, ze to co komunisti rozdavali, ze to napred slusnym a uspesnym lidem ukradli .

2 hlasy

3 mesice po skonceni skoly zalozit firmu ??? Co je to za nesmysl ? Mnoho povolani vyzaduje po skole nekolikaletou dolozenou praxi v zajetych firmach. Napriklad statici a architekti. Doktori musi pracovat v nemocnicich a sbirat zkusenosti. Vetsinou absolventi skol jdou nekam pracovat, sbirat zkosenosti a vytvaret si predpoklady pro pozdejsi samostatnou praci.

Je videt, ze tu rozhoduji politici, kteri v praktickem zivote jeste nic nedelali.

2 hlasy

Lustig, buď někdo naboural tvůj nick, nebo medicína dospěla na takovou úroveň, že je možná tranplantace mozku. Kde je tvoje germánské povyšování se?

Jestli začneš psát příspěvky, co mají hlavu a patu, zbyde už jen Vlastička Smutná

2 hlasy

A co seti na tom zdá špatného.Je to holá pravda a ty sám asi nejsi schopen vyjádřit svůj názor ale jenkritizuješ ostatní.A to,že jsou mladí líní a nechce se jim pracovat třeba z počátku manuelně tak to je pravda a kam bys umístnil ty vzdělané studenty když není prácepodle jejich požadavků!Je to asi jako fakt,že více dětí více zaměstnanců a pracujících když je půl milionů nezaměstnaných.Kde se ta práce najednou objeví.A další podnikatele nebo spíše živnostníky už není třeba je jich tu dost.A le on by každý stejně nejraději podnikal v realitách ,pooradenských společnostech,adv.kancelářích nebo někde u poočítače.My potřebujeme podnikatele hlavně ve výrobní sféře a nejen podnikatele,radilů je tady dost.

1 hlas

Laskavě se neotírejte svým sprostým jazykem o mé jméno, vy jste se ukázal již dost trapně v jiném příspěvku.
Vám žádná lobotomie nikdy nemůže pomoci, byla by to zbytečná práce, obsah žádný. To co píšete je tím důkazem.

1 hlas

Blahopřeji ! První rozumný příspěvek ! :-)

1 hlas

Výborný nápad od ODS jak neplatit daně. Rodiče těchto studentů, pokud mají své firmy, je začnou přepisovat na své děti.

1 hlas

A co to bylo za ODS v minulých vládách? Z ODS zejména Němcová ta byla u všech špatností a vidíte, časem se člověk mění. Z bojovnice za Topolánka s Dalíkem, za Nečase s Nagiovou se stává bojovnice za lepší zítřky. Nebylo by ji u hovádek lépe? Kvalifikaci na to má.

4 hlasy

Mýte pravdu u hovádek by jí skutečně bylo lépe, nejsou jako někteří lidé tak ubozí. Kvalifikaci skutečně má, ale to neznamená, že jí toto budete závidět.

0 hlasů

Vážení diskutující klídek na ty slinty ODS snad skočí jen ti pitomci co opravdu nic neumí.Němcová s Kubo si mohou roztrhnou huby,ale jak chtějí něco prosadit,když jich ve sněmovně bude asi tolik, že se vejdou do kočárkárny v paneláku.Ty už toho předvedli tolik,že dát jim hlas může jen vůl bez rozumu.

3 hlasy

Žádné státní podpory čehokoliv nic nezlepší , jen pokřiví rovné šance. Všechno musí někdo zaplatit- na každou výhodu pro jednoho doplatí znevýhodněním někdo jiný.
Mladí nemají práci protože nic neumí. ŠKoly produkují blbce s maturitou na úrovni zednického učňáku a s diplomy, které mají jen hodnotu pomalovaného papíru.
Bytů je dostatek, ba přebytek, jenže už nejsou zadarmo, protože i ty zedníky a výrobce stavebních materiálů musí někdo zaplatit. Pokud staví cokoliv stát, přidává se k těmto nákladům ještě navýšení o cca 40% na úplatky a zlodějiny.

5 hlasů

A komu se ty podpory hlavně vyplácejí.!Cikánům,ktrým je s prominutím hovno a nechce se jim makat zatímco na skutečně potřebné se kašle.kDZŽ JSEM VIDĚL V TELEVIZI JAKSEBRALI BYT UMÍRAJÍCÍ ŽENĚ matce NA RAKOVINU a odmítli jí dát nový jiný byt kvůli dětem a ještě jí vynadali,že není na předním místě v pořadníku bylo mi do breku a ty úřady a úředniky bychnakopal někam.To by asi nezbylo na prominenty a hlavně cikány že.Těm se sere s prominutím horem dolem a nikdo se nad tím nepozastavuje.Nevolte ty rádoby pravicové zmetky jako ODS ale hlavně topku jinak se tu nic nezmění i když populismus směrem k lemplůma cikánům tu obhajuje i ČSSD.Takže koho volit?Ty co tento nepořádek a nespravedlnost omezí nebo spíše zlikvidují.A v podstatě prti tomu oficuelně bojuje jen DSSS .NEJSEMPRO EXTRÉMISMUS JE TO HNUS ALE COPAK NENÍ CHOVÁNÍ NAŠICH POLITIKŮ EXTRÉMISMUS K NÁMVŠEM SLUŠNÝM A MOŽNÁ JEŠTĚ ALEKO HORŠÍ SMĚREM K MAJORITĚ A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM kam většina cikánů nepatří!!Nakopat lidi jako je Šimůnková a Gabal a všechny jim podobná individua.Ti rozdmýchávají zlo a nenávist svými neuváženými a ničím nepodloženými názory a výroky.To je osa zla a partička dobř placených příživníků.. bez odpovědnosti a slušnosti k nám všem co nejsme paraziti jako cikáni.

1 hlas

No, až ráno vstane Vlastička Smutný, a probere se z deliria,tak to za tento příspěvek pěkně schytáte.Mám dokonce strach, že jí praskne cévka na tom svraštělým nic, co nosí pod šátkokloboukem.:-)))

0 hlasů

Proč školy produkují blbce? Protože pravicové vlády umožnily, aby rostly nové školy jako houby po dešti (zahájil to Ivan Pilip, neblahé paměti). Když někdo neuspěje na státní škole, s otevřenou náručí ho přijmou na škole soukromé. Státní školy jsou nuceny snižovat požadavky, protože jinak by jim utekli studenti na méně náročné šioly.

0 hlasů

Děsnej blábol. Tak pravicové vlády, hm. A kdopak zuby nehty brání rušení nadbytečných škol a nemocnic? Nejčastěji socanští hejtmani. A kam vede nadbytek škol? Přece ke snižování jejich úrovně, podbízení se, přetahováním studentů. A nadbytek nemocnic zase k tomu, že se v nich uplatní i to nejhorší, co proleze medinu a pak nechává v pacientech špachtle nebo neumí určit diagnozu žaludečního vředu.

A jsme opět u toho, že soukromé školy by neměly být dotovány z veřejných prostředků -ať si tam papír o studiu koupí kdo chce, ale každý také bude při jeho předložení vědět, že jeho majtel nic neumí a k ničemu se nehodí. Nakonec by takové školy zmizely nebo by se jich naopak pár stalo prestižními školami, kde se vyplatí platit školné protože poskytuje vysokou úrověň výuky. Jenže tomu intenzívně brání zase sockoumouši pod heslem bezplatnosti. Holt, cokoliv je zadarmo stojí vždycky za ho.no.

1 hlas

Proto školy kraje (Jižní Čechy, Ústecký a Karlovarský kraj) za vedení radních z KSČm je hromadně ruší? Levice potřebují blbce aby je volili, důkazem je za bývalého režimu co udělali s inteligencí a elitou - prostě je zrušili a inteligenci nahnali do dolů a na pomocné práce.
Raději mlčte a šoupejte nohama, nebude to tak vypadat trapněji než toto.

1 hlas

V našem kraji se ruší a slučují školy, ačkoli tam žádné komunistické vedení není.

0 hlasů

Myslím si, že v Libereckém ani v Praze nežijete a jinde to není pravda.

1 hlas

Tímto socialistickým, řekl bych až marxistickým plánem na podporu mládeže ODS totálně ztratila šanci na můj hlas. Dříve jsem jí volil alespoň jako nejmenší zlo a byl si plně vědom toho, že je tam nalezlých mnoho vychcánků a kariéristů, nicméně alespoň občas někdo z nich hlasoval v parlamentu rozumně, podle starých ideálů. Teď ideály poslali do hajzlu a stala se z nich levicová strana.

2 hlasy

Snad byste nevěřil žvástům před volbami. ODS přece takové věci nehodlá zavádět, i kdyby k tomu snad měla dost sil.

0 hlasů

A žvástům KSČm máme věřit? Jedině tak naprostí blbci a to my nejsme.

1 hlas

Nevím, kdo to je "my". S názorem vyjádřeným v druhé větě by se dalo s úspěchem polemizovat, tedy aspoň ve vašem případě.

0 hlasů

Vy raději nepolemizujte.

1 hlas

V sedmdesátých letech jsem dostal super výhodnou novomanželskou půjčku 30 000 Kčs od státu a pár tisíc k tomu za děti narozené v roce 72 a 74. K tomu družstevní byt 3+1 od podniku za úpis na 10 let. Nestál ani kačku. V bytě bydlíme do dnes.

11 hlasů

Já jsem v 70 letech postavil podezděný montovaný domek,půlku mě přispěli komunisté co dnes nejvíce serou ODS a druhou půlku půjčka od spořitelny s 2,4 procenta úroků,kterou jsem bez problémů v roce 1985 splatil.A bydlím díky těm nenáviděným komunistům co rozkradli tento stát a zavírali zloděje a gaunery co nechtěli pracovat.Byla to hrozně zlá doba pro nás obyčejné lidi.Dřeli jsme bídu tlachalko Němcová a tlučhubo Kalousku.Cha-cha-cha.

9 hlasů

A ti komunisté na ten příspěvek pro vás vzali kde? No, přece od všech ostatních. Vám přispěli ukradenými penězi, tedy jste spolupachatelem zlodějiny - zloděj.

2 hlasy

Hep Cheek buď jsi starý a trpíš demencí a nebo mladý a už máš hosip a žvaníš co kde zaslechneš.Přikláněl bych se k tomu hosipu to je u Tebe pravděpodobné.Promiň,ale nic jiného mně nenapadá.

0 hlasů

Ještě také napiš,kde vzal Nečas peníze pro svou matraci Nagiovou,když ji cpal miliony za pohlavní služby.To Ti prostě nevadí že? Genitálie tady po ní nezůstanou,ale moje chalupa pro někoho ano.

5 hlasů

Vy když otevřete tu svou chlebárnu tak se vyvalí skutečně jen spousta smradu. Takový sprosták se skutečně vidí málokdy.

1 hlas

Jistě, že mi to vadí, jako každému pracujícímu člověku. Zároveň však vidím, že totéž dělal Rath, který si těch matrací z našich daní vydržoval dokonce několik, stejně se chová Emmerová, která z našich daní přilepšuje svému gigolovi a úplně stejně to dělal Paroubek se slečnou Kováčovou a Hašek se svojí milenkou atd. atd.
A jak ty prostitutky souvisí se zlodějinami komoušů, to byste ozřejmit nemohl?

1 hlas

Bóóóže, ty jsi debil!

2 hlasy

Nemůžete alespoň dělat, že patříte mezi normální slušné lidi?

1 hlas

Děkuji za podnětný argument k diskusi. :-))))

1 hlas

Přispěli každému kdo nebyl líný a stavěl svépomocí. Okrádat nemuseli, protože zisky z podniků šly státu a ne do kapes podnikatelů.

4 hlasy

Lež jako věž. Stavět mohli jen někteří, většina lidí i kdyby se strahala na to nikdy se socialistickými dávkami na přežití (eufemisticky nazávanými plat) neměla. A příspěvky od komoušů dostavali zase jen komouši.

1 hlas

Ano, dnes mají, na rozdíl od dob socíku, platy přímo královské. zejména s ohledme na to jak mizernou mají většinou úroveň a jak málo hodin pracují. Já znám pedagoga ze střední školy, kterej má měsíčně od 30 do 60 tisíc, podle toho jaké aktivity ve škole zvládne. Takže průměrem má kolem cca 40 tis. a dva měsíce prázdnin, volné víkendy a svátky. Kdo z vás to má???

1 hlas

A dnes mají učitelé skvělé příjjmy? Ten můj známý po vyhazovu ze školství nepracoval rukama, pro komunisty byl nepohodlný, ale stavbu zvládal.

0 hlasů

Marjáno, a to je oč tu běží! Za socíku jsme jako inteligenti neměli takový příjem, aby z toho zbylo na stavění. Na to měla jen dělnická třída, která ještě navíc mohla v práci všelijak šmelit a krást, případně zdrhat z pracovního procesu na stavbu. Jen takoví soudruhům milí kádři si mohli postavit. Ostatní měli smůlu a bídu a na platy nevzdělanců nikdy nedosáhli. To byl ten báječněj socík - inteligenci ožebračit a lůzu mírně zvýhodnit.

1 hlas

Jeden můj známý byl učitel. Po roce 68 ho vyhodili ze školství, v KSČ nebyl ani náhorou (ani před rokem 68, důvod vyhazovu byla práce pro Skaut). Postavil si pěkný rodinný domek. Připustil, že kdyby byl zůstal ve školství, asi by to nezvládl. Učitelé totiž nikdy neměli skvělé platy (a nemají dodnes), ale dávka na přežití to nebyla. Novomanželskou půjčku dostávali lidé naprosto běžně, žádné členství ve straně se nepožadovalo.

0 hlasů

Eva Adamová 14.09.2013 19:34
EvaA

Do dneška jsem myslela, že diskuze jsou o myšlenkách a neřeší se kdejaké pohlaví, ale vám očividně leží v hlavě.
Co studený obklad, chlapče.

1 hlas

Vlasta Smutná 14.09.2013 16:53
smutny
Ten materiál se většinou kradl nebo šmelil což je to samé.
Pamatuji jak se v Uhřiněvsi postavili dva paneláky - bohužel na tekutých píscích - to byly stavby jen jste se tam bála kýchnout.
*****************
Hepčík je žena?

0 hlasů

Ten materiál se většinou kradl nebo šmelil což je to samé.
Pamatuji jak se v Uhřiněvsi postavili dva paneláky - bohužel na tekutých píscích - to byly stavby jen jste se tam bála kýchnout.

1 hlas

Tak hochu dost nyní jsi mně nasral,nikdy jsem komunistou nebyl a pracoval jsem jako spojový montér a neměl jsem levé ruce jako Ty provokatére.A hlavně jsem nebyl blbý a nečekal jsem až mi někdo dá byt.Na vojně za mně bylo heslo voják se stará a voják má a toho se držím celý život.

2 hlasy

Blbost, finančně si to mohl dovolit skoro každý, kdo měl zdravé ruce a nohy (stavělo se svépomocí nebo družstevně). Jediný problém čas od času bylo sehnat stavební materiál.

2 hlasy

A my ostatní jsme vám ten panelákovej luxus museli zaplatit a dotujem vás vlastně dodnes. Za to byste se měl spíš stydět, než se chlubit, že jste neschopný si vydělat na svoje bydlení.

4 hlasy

To se jim to rozdávalo - z cizího. Já kdybych někomu zabavil fabriku, tak bych taky rozhazoval kůrky chleba.

2 hlasy

Ty troubo to Ti nevadí,že se nyní ty fabriky bourají?Zajeď se podívat na Trutnovsko a Náchodsko a pak něco piš hňupe.

5 hlasů

To jsou okresy kde po válce žili ve velkém Němci, kterým to zabavili Češi, co šlo vybílili nebo nechali zestárnout a po 89 většinou se toho ujmuli bývalí ředitelé kterým šlo výhradně o svůj zisk a krádeže. Tzn. zase komunisté. Vy pak můžete něco povídat o krádežích za posledních 23 let, když jste se jich dopustili zase především vy - komouši.

1 hlas

Laskavě se podívejte na mapu Protektorátu. Jak to, že Náchodsko nebylo od republiky odtrženo, když tam žili převážně Nemci????
Bohužel byla na Náchodsku spousta textilek - velkou část z nich získal v restituci soukromý podnikatel, jehož předkové ty továrny zakládali. To, že tyto továrny dnes už neexistují, nezpůsobil majitel.

0 hlasů

Marjáno, 20:45
Ano, tak to mají ve vámi milované Korejské lidové socialistické republice. Žádný platy jen dávky na přežití - jako za socíku u nás.
V naší současné skorokapitalistické republice mají zaměstnanci plat odpovídající jejich produktivitě. Pakliže však jejich produkci nikdo nechce koupit -ergo za ni zaplatit, stane se to, co kdysi s textilkami - podnik se zavře a zaměstnanci i s odboráři si o svý platy a benefity můžou řvát na lampárně.

1 hlas

Mapu Protektorátu? Laskavě si ujasněte pojmy a neplácejte něco, čemu evidentně nerozumíte.

1 hlas

K příspěvku dole: Jistě by bylo vůbec nejlepší, kdyby zaměstnanci nepožadovali vůbec žádný plat, maximálně by dostali nějaké poukázky na nejlevnější jídlo, aby nechcípli hlady. Všechno vyrobené zboží by se vyvezlo, protože by neměl kdo kupovat. Stačilo by pár luxusních obchodů pro podnikatele.

0 hlasů

Ne, to způsobili především ti, kdo už přes 20 let nakupují textilní šmejdy od Vietnamců. Náš textilní průmysl zlikvidovala asijská produkce a neschopnost našich zákonodárců naše pracovní místa uhájit. Nyní se tak děje s automobilovým průmyslem a bude hůř. Pokud si odboráři vyřvou nesmyslné platy a benefity a vláda vytvoří takové pracovní prostředí, které zdražuje zaměstnance nad konkurenceschopnou úroveň, tak se veškerá výroba stěhuje pryč. Nejefektivněji likvidují náš průmysl a pracovní místa socani a komouši!

1 hlas

Kdyby byla za bolsevika kontinualni a kvalitni technologicka obnova v pracovnich procesech a strojnim vybaveni, nemuselo by se nic bourat. Lidi by se meli dobre. Ale listopad 89 zanechal po sobe vybydlenou republiku. Vyrabelo to, co nikdo nechtel, s vyjimkou Cechu za ostnatym dratem. Ti to koupit museli.

2 hlasy

Řadu prosperujících podniků koupiíli zahraniční podnikatelé a brzy je zavřeli. Přece si nebudou pěstovat konkurenci! Je vám znám osud podniku Mlýny a těstárny Pardubice? A osud řady cukrovarů a dalších podniků?

0 hlasů

Naše cukrovary zlikvidovala EU. Hlasovala-li jste pro vstup do tohoto socialistického společensství, jste spoluviníkem zániku našeho zemědělství i části průmyslu.

1 hlas

Když neumí vyrobit to, co by někdo koupil, tak k čemu takové fabriky? Vždyť si nějakou můžete koupit a předvést nám jak budete prosperovat, zaměstnávat lůzu a platit odvody a daně.

2 hlasy

Milý tlachale,taková POldovka byla podni na minimálně evropské úrovna a její legovanou ocel kupoval celý svět.A co ČKD Kompresory a nebo Škoda Plzeň s jejich hřídely pro zaoceánské lodě, a co Zbrojovka Brno a Zetor Brno.Pokud víš o něčem prdlajs, tak se nezesměšňuj.Lůzou nezývej svoje rodiče a ne lidi, kteří poctivě pracovali a pracují i v tomto současném bordelstáně.

4 hlasy

Tak vidíte, Novákovic, že i vám se občas v hlavě rozsvítí. Přesně tak to bylo.

0 hlasů

Výroba zbraní byla zlikvidována (přece nebudeme vyrábět něco tak nehumánního jako zbraně!!!), našich odběratelů se nadšeně ujaly podniky ze západník států, kterým zbraně nesmrděly.

0 hlasů

Všechny tyto jmenované firmy v 90 letech ukradli komunisté kteří je jakoby zprivatizovali a uvedli v "zu grund". Vy máte něco říkat o odborné znalosti komunistů.

1 hlas

Nazdar lůzo! Většinu vámi jmenovaných fabrik si ukradli soudruzi z KSČ a jejich dětičky, pak je buďto vytunelovali - jako Poldovku a Škodovku. Zbrojovku položil soudruh Havel svojí debilní pravdoláskařskou politikou a potom dorazili podvodní komoušští soudci a správci KP. Zetor si ukradli komouši ze Slovače, část rozprodali a zbytek funguje a traktory vyrábí dodnes. Co bylo životaschopné, funguje, co neobstálo v konkurenci nebo bylo zničeno neschopností soudruhů "poručímevětrudešti" zaniklo.

2 hlasy

Hlupáku, to už bylo dávno odpracované. Za 24 let socialismu (do r. 72) se udělalo a vybudovalo nesrovnatelně víc než za 24 let klauzovského kapitalismu.

5 hlasů

Nesouhlasím. Komunisti nevybudovali vily v Toskánsku a jiné důležité objekty. Byli to břídilové.

0 hlasů

Nějak nám ti pravičáci "zapomněli" na školné. Přitom pokud budou u moci, tak ho na 100 % zavedou. Ale jen je, mladí blbi, volte. Každý z vás se přece hned stane stane podnikatelem-milionářem ;-))))

7 hlasů

Škoolné je nutné, jinak budou školy pořád produkovat jen pitomce. Dokud nebudou lidi hradit náklady na svoji spotřebu, budoiu vždy vším plýtvat. Plýtvá se ve školství zdravotnictví, protože je tam nulová nebo minimální finanční spoluúčast. A mimochodem, pokud máte haranty odrostlé a platíe vy i oni daně - tak dotujete všechny školy vašim sousedům a co víc, dokonce i Slovákům.

1 hlas

Školné nemá s kvalitou vzdělání skoro nic společného. Spíše ji sniží, protože školy budou chtít vydělávat a proleze každý, kdo zaplatí (vidíme to už dnes na autoškolách!)

4 hlasy

Má to s tím hodně společného. Dnes proleze úplně každý, protože škol je mnoho a dokud jsou placené státem a nemusí se snažit nabídnout kvalitní studium, za které by si lidi byli ochotní připlatit, nemají důvod si vybírat ani studenty ani pedagogy. Z daní nás všech se platí školy, které nikoho nic nenaučí a produkují jen další nezaměstnatelné lidi.

1 hlas

Chcete snad říct, že se všechny soukromé školy snaží nabídnout kvalitní studium?

0 hlasů

Zjevně jste nějakou takovou studovala - asi večerní Lihovou, protože nechápete obsah textu. Explicitně tedy znovu opakuji: státní školy (střední a vš) mají mít zavedenu jistou finanční zainteresovanost studentů (školné), soukromé školy nemají od státu dostávat vůbec nic.

1 hlas

Ještě něco, máš představu, kolik stojí fungování takové školy? Platy učitelů, materiál, marketing, provoz budov i nemalý zisk majitele... Aneb, pokud tvrdím, že určitá škola by měla být plně soukromá, tak musím i dodat, že školné by rozhodně bylo ne tisíce, ale desetitisíce za semestr (odhaduju 30 a víc). A to je v českých poměrech zatím nereálné. Nejde jen o to, že někdo tou školou proleze a najde práci, ale o udržení celých oborů ve státě.

1 hlas

K 20:50
S první částí komentáře 100% souhlas.
Ve druhé 100% nesouhlas. - To není o plánování, to je o politice a umožnění vzniku a zejména státních penězovodů do privátního školství v pochybné snaze (-opět iniciované našimi eurokomouši z Brusele) o zvýšení procenta národa s maturitou a vš vzděláním bez ohledu na - jak správně uvádíte - skutečnou potřebu a uplatnitelnost těchto absolventů ve společnosti jakož i reálnou inteligenční diverzitu národa.

1 hlas

K příspvěku dole: Ano, souhlasím, za komunistů se plánovalo a počet míst na školách a rozložení oborů odpovídaly v podstatě potřebám národního hospodářství. Nekontrolovaný vznik středních škol přišel až tehdy, kdy se z plánování stalo téměř zakázané slovo.

0 hlasů

Jenže ty soukromé školy jsou tady právě v systému navíc a deformují jej. Stát zajiš|ťuje dostatek míst na školách všeho druhu stejně jako za to dělal za socíku - ten systém byl dobrý a svým rozsahem plně akceptoval skutečnou potřebu vzdělanců v našem státě, jakož i skutečnost, že ne každý má mentálně na to, aby odmaturoval nebo vystudoval VŠ. To vše dnešní systém deformuje a já i vy platíme naprosto zbytečné školy - nejen budovy, pedagogy (mnohdy velmi sporné úrovně) a provoz či pomůcky, ale také sociální a zdravotní daně za studium předstírající pitomce, kteří po jejich absolvování budou dál zatěžovat státní kasu coby nezaměstnatelní blbci s maturitou či diplomem. Takoví ať si tedy klidně koupí vysvědčení či diplom na soukromé škole, ale nevidím jediný důvod jim na to ještě přispívat z daní.

1 hlas

Plně soukromé školství je čirá utopie. Tedy pokud stát chce zajistit aspoň základní gramotnost pro všechny. Největší problém je, že stát dotuje soukromé školy. Stal se z toho dobrý byznys, něco jako solární elektrárny.

1 hlas

K 20:54
A studovat nemůže právě kvůli socanům, kteří tak vehementně brání půjčkám na studium. Každý, kdo na to inteligenčně má, by pak bez problémů v dobře placeném oboru takovou půjčku splatil. Jenže aby takzvaně mohli studovat i idioti "zadarmo" a fakticky se jen flinkají rodičům na krku, tak naopak talentovaný a chytrý student nemá možnost své náklady při studiu bez pomoci rodičů vyřešit.
Ale můžete ho sponozorovat a pak zaměstnat, aby vám to splatil, když jste si natolik jistá jeho schopnostmi a perspektivou.

1 hlas

K příspěvku dole: Zrovna minulý týden mi doma pomáhal s počítačovým problémem jeden velice chytrý kluk, který by velmi rád studoval na vysoké škole, bohužel pochází ze sociálně slabé rodiny a denní studium si nemůže dovolit. Začal studovat dálkově při zaměstnání, zkoušky zvládal, ale nakonec to vzdal kvůli přílišné časové náročnosti - zaměstnavatel mu pochopitelně nevycházel vstříc.

0 hlasů

Poprvé jste ve svém komentáři řekl něco rozumného, s čím lze plně souhlasit. Soukromé školy mají být bez dotací státu a základní vzdělávací struktura státních škol má být placená z daní, ale u středních a zejména VŠ i spolu s větším příspěvkem samotných studentů, protože to je jediná motivace k tomu, aby skutečně studovali a vybírali si také obor, kde najdou po absolutoriu uplatnění. Bez spoluúčasti studentů se na školy dostávají blbci, kteří berou studium jako příležitost k flákání za cizí peníze a nic je nemotivuje k tomu, aby skutečně studovali a následně pracovali.

1 hlas

Volte ODS, to je VITALITA!!!

1 hlas

..jsem nadšený, spokojený a šťastný....

2 hlasy

..víte, proč jsem tak nadšený, spokojený a šťastný...

1 hlas

..ano, protože Volím ODS a věřím v Pána Boha podle reglementu římsko-katolické církve....

2 hlasy

No hochu, tak to Tě Pán Bůh potrestá, že podporuješ špatné lidi, a pošle Tě do pekla.Tam Ti bude čert za trest předčítak Topolánkovu"Smlouvu s voliči".

3 hlasy

Zato vás nečeká nic, jen zapomnění, jste chudák, ýže po vás nezůstane vůbec nic, maximálně tak smrad. Žil jste naprosto marný a zbytečný život a vaše mysl tomu jen odpovídá. Špína a hnus.

1 hlas

Ty jsi Smutná zářný příklad hlouposti a to se držím ještě při zemi,protože debilita by byl ten správný výraz.Ty jsi plná nenávisti a zloby a myšlení je až to poslední co tě zdobí.Pokud nemáš chlapa a leze ti to na mozek tak to docela chápu ale v opačném případě asi psychiatrická léčebna.

0 hlasů

Vy už jste tak fanatická, že nepoznáte, kdy si druhý trochu střílí.Na můj život se ale vykašlete, víto o něm houby.Já se o Váš také nestarám.To jak zde napadáte druhé a nazýváte je komunisty, svědčí spíš o tom, že tou bolševickou kreatůrou jste byla Vy, a nyní jako správný bolšán si děláte před svým svědomím aliby. To samé dělali udavači po druhé světové válce, byli z nich ti největší soudruzi a fanatici z StB.Napište nám zde Vlastíčko, jak to chodilo u vás na Páté správě SNB.Kolika muklům jste vyrazila zuby.

1 hlas

Prosím vás, od kdy komouši věří na peklo a pána Boha?! :-)))

1 hlas

No, maně si vzpomínám na to, jak když umíral Husák, tak si nechal zavolat kněze a měl církevní pohřeb.:-)))

1 hlas

Volte ODS jako TREND!!!

1 hlas

Máte pravdu a ti níže uvedení mohou jen závidět.

0 hlasů

Vy jste tak hloupá, že ani nepochopíte, že si Pavel tady z nás střílí.Bože můj, do čeho jsi duši dal.:-))))

0 hlasů

Nevím co máš za vzorek, ale už to nehul

0 hlasů

Šimurdo kam jste dal rozum..

6 hlasů

Kde nic není, nadá se ani dávat !

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov