Vědeckou radu ústavu totality opustili další členové

04.04.2010 16:43

V souvislosti se jmenováním historika Jiřího Pernese ředitelem Ústavu pro studium totalitních režimů se vzdali členství v jeho vědecké radě už nejméně tři lidé.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Však oni už se o to,aby (240 hlasů) 04.04.2010 23:26

    se ten archív zapečetil ,Roko s Falmerem postarají.Jirka VUML Pernes...

  • Pernes- (209 hlasů) 04.04.2010 22:58

    nová naděje pro všechny komounistické hajzly zalezlé v policii,na...

  • Příště by to chtělo (209 hlasů) 04.04.2010 23:13

    jmenovat ředitelem muzea v Terezíně nějakého bývalého esesáka,ať je...

  • Mukl (163 hlasů) 05.04.2010 13:11

    Soudruh Pernes je zárukou že už nikdy nic s toho ústavu nepronikne....

  • to alsata (128 hlasů) 05.04.2010 23:40

    true nikoli jenom pravda, ale h o ř k á pravda Penes nehistorik a...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

true nikoli jenom pravda, ale h o ř k á pravda Penes nehistorik a stranická rezerva nemá, co na místě ředitele ÚSTR, co dělat. V době , kdy řada dětí politických věznů nesměla studovat a v době, kdy disidenti začali odboj a byli vězněni v těch nejhorších věznicích jako např. Minkovice - pan Gruntorád, Wolf, Hučín, Cibulka etc. v době, kdy byl umučen pan P. Wonka - soudruh ředitel slavkovského zámku na něm pořádal opulentní ,,mejdany,, pro své přátele z ONV, KNV, OV a KV KSČ a výše! - A dnes opět je v sedle! Nehistorik, kompilátor a plagiátor! Tato morální zrůda nemá, co dělat v čele ÚSTR. Zlo nebylo potrestáno a jak je vidět padouši a političtí prostituti neskončili! Co kdyby to soudruh exředitel zkusil pro změnu u,,lopaty,,? Aby věděl jaké to je.....a ne na školeních VUMLu....., když jiní své povolání historika, ač ho vystudovali nesměli vykonávat a dokonce jsou o tom i písemné doklady - nejste člen KSČ, nemůžeme vás vzít na místo historika v naší instituci...! Pernes nemá vůbec svůj ,,nosánek,, k dokladům o perzekuci vůbec ani přistrčit......Daremník zústane daremníkem a VUMLista VUMListou...i kdyby trakače padaly!

128 hlasů

Soudruh Žáček nemohl studovat VUML, protože ho studoval na fakultě.

48 hlasů

Mýlíte se!!!!VUML Navštěvovali i vysokoškoláci,co měli na fakultě M-L.Zřejmě nejste vysokoškolák té doby nebo někdo hodně mladý!!

39 hlasů

Soudruh Pernes je zárukou že už nikdy nic s toho ústavu nepronikne. Žádníé jméno zvláště né o prominentech bývalého réžimu i současného. Soudruh Pernes je něco jako děvka a proto byl do toho Ústavu svými soudruhy dosazen. (Mezi námi,on je skutečná děvka, třebas mužského pohlavý!).

163 hlasů

Soudruh MUkl je zárukou modrého idiota.

13 hlasů

Soudruh Mukl tomu musí rozumět, když nezná ani český pravopis!

42 hlasů

Dosazen byl Žáček,Pernes podstoupil výběrové řízení.Kdo není mukl,tak je děvka?

38 hlasů

Nepochopil jsem titulek. Už jsem slyšel o privatizaci pod vedením vědeckých odborníků, o vládě odborníků, o expertech na lidská práva, na humanitární pomoc, na Jugoslávii. O vědě a tím méně o vědcích, kteří mají vzdělání a kvalifikaci pro studium "totalitních režimlů" slyším poprvé, a jen od té sionistické bandy u nás. Jakou mají kvalifikaci. Ti co teď utekli se rekrutují z řad homosexuálů, pastevců dobytka a kasírmajstrů z veřejných latrín. Není divu, že je AV v likvidaci, když se nedistancovali ani od této bandy pab..ů. Jestli chtějí dělat něco užitečnýho, tak ať připravý podklady o zločincích tohohle režimu´za posledních dvacet roků. Po převratu, který na sebe nedá dlouho čekat, budeme muset uskutečnit "Norimberský" proces i u nás, odsoudit a pověsit protagonisty genocidy na českém národě. Režim vedený touhle smsečkou je horší, než byl fašismus.

21 hlasů

Jistě idiote, komunistický réžím byl ušlechtilý, přímo andělský. Zato nynější je zločinecký, gangsterský, zlodějský, prostě ďábelský. Idioti, nikdy nebylo v ČR lépe jak je nyní. Vám zřejmě moc chybí to volské jařmo a bič dopadajíci na váše hřbety. Jste otroci a otroctví vám náramně vyhovujke.

13 hlasů

Pernese neznám!!Znám sebe.Byl z KSČ vyškrtnut na vlastní přání,protože jsem při prověrkách nesouhlasil se vstupem vojsk SSSRMěljsem tři děti a nemocnou ženu.Kdyžmě verbovali do VUMLu,šel jsem tam.Většinou jsem si tam četl knihy.Nikoho nevyrazili,protože by ti učitelé ML příšli o dobrý výdělek.Ostatně to,co do nás lili,už nás jiní učili na VŠ.Překvapují mne však signatáři petice proti panu P.Mnozí VUML též absolvovali.A mnozílžou.Třeba Jana Divišová!!!Absolventka dvouletého učebního oboru dopravního učiliště. Teď se prezentuje jako scénáristka a režisérka!!!V České televizi byla poskokem,bez vzdělání!!!Jano,styďte se!!!!

37 hlasů

Jaroslave,máte velkou fantazii.Tohle je vymyšlený blábol.

42 hlasů

Nezlobte se, ale zřejmě jste tu VŠ absolvoval dost nedbale. Jinak si váš písemný projev neumím vysvětlit.

14 hlasů

ty jsi ale kecálek. Vyškrtnutí na vlastní žádost neexistovalo. Tři děti a nemocnou ženu měl zřejmě každý estébák v republice, chraň pánbu, aby někdo z vás přiznal, že jste byli sobečtí, chamtiví hajzlové. Verbovat do VUMLu tě nemuseli a ani nemohli, protože se škraloupem údajného vystoupení z KSČ bys maximálně zametal dvůr ve fabrice a žádný bolševik by ti nesvěřil ani klíče od kumbálu, natož diplom z VUMLu. A ještě pomlouváš další- chtěl bych poznat těch sedm debilů, co tě za tohle pochválili. Zřejmě jsou to tvoji kolegové z STB.

15 hlasů

Jen jestli nekecáš ty. Plnou hubu keců o estébácích a sám si byl bůh ví co.

13 hlasů

odcházejí disidenti a je jedno kam tak je to v pořádku .

22 hlasů

pro estébáky,vumly,kádrováky,politruky a podobný bolševický sajrajt ,který okupuje diskuze na Týdnu.

37 hlasů

Máš na mysli modrý xindl a pozor parchante , aby ti nepraskla žilka.

46 hlasů

disident není žádná kvalifikace , zavření pro normální delikty byli po textilní revoluci disidenti . Nedostali se na školu protože na to neměli , po textilní revoluci byli disidenti , ne všichni , ale mnoho .

21 hlasů

jmenovat ředitelem muzea v Terezíně nějakého bývalého esesáka,ať je to takové pěkně vyvážené.

209 hlasů

nová naděje pro všechny komounistické hajzly zalezlé v policii,na soudech,státních zastupitelstvích,ministerstvech a médiích.Absolvent VUMLU je pro ně zárukou toho,že je už ÚSTR nebude otravovat a znepříjemňovat jim život.

209 hlasů

To je naprostý nesmysl. Tyto úkoly vždycky plnil a plní archiv. A veškeré dokumenty jsou podle zákona z r. 2004 přístupné veřejnosti.

41 hlasů

se ten archív zapečetil ,Roko s Falmerem postarají.Jirka VUML Pernes je jejich kůň.

240 hlasů

Když tomu nerozumíš, tak mlč, nebo si přečti zákon 499/04. Sb.

69 hlasů

No jo, v Čechách se vždy striktně dodržoval a dodržuje zákon. To je přece všeobecně známo dokonce i na jiných planetách jiných světu. Nikde jinde se také nedodržuje Mojžíšovo Desatero tak jako v Čechách.

18 hlasů

rozumíš,soudruhu.Neděláš náhodou kariéru v KSČSSD?

15 hlasů

O kom píšeš?Nejdřív si o Pernesovi ty žvásty přečti.Ani tam nenajdeš že je absolventem VUML.Nastoupil a po 3 měsících skončil.Pokud tam chodil pravidelně 1x týdně na 1,5 h ,tak absolvoval celkem 18 vyučovacích hodin ve VUML.

29 hlasů

husa zakejhala.

11 hlasů

modrá bolševická husa.

23 hlasů

Mukle, jsou dva druhy bolševiků a to modří a rudí. Rudí bolševici převlékli kabáty z ruda na modrou, takže teď už modří bolševici. Tady názorně vidíš, že ta rudá slepice jseš ty taky.

50 hlasů

A "potrefená" rudá slepice zakdákala a ještě přisedka jak je u slepic zvykem y vypustrila malou hromádku..

16 hlasů

na blba.

47 hlasů

Nečilte se a obdivujte další krok ODS : 29. března byl 1. místopředseda ODS Vodrážka jmenován do funkce předsedy představenstva pražského dopravního podniku.

31 hlasů

To musí být zážitek, 20 let po sametu pracovat pod bolševickým kofidentem! O bolševickém premiérovi nemluvě, tady to dopadlo!

19 hlasů

Čalfům,Jičínským,Zaorálkům,Paroubkům,Fischerům a tisícům dalším bolševickým gaunerům,kteří si vzájemně kryjí záda.Bude to trvat ještě takových 20 let,než ten rudý sajrat zmizne nadobro.

15 hlasů

Langr, nemlž.

54 hlasů

Za dvacet let tady bude taky sajrajt.Možná větší,i když mu už nebudeme říkat rudý.

22 hlasů

Ani za dvacet roku se nic v Čechách nemůže změnit. Nejvíce komoušu před II. svět. válkou bylo v Čechách. Jen ČSR se stalo vazalem SSSR naprosto dobrovolně a s nadšením. Ze všech komunistických zemích jen ČSR překonávalo SSSR ve zhovadilosti. ČSSR až poslední ze všech státu podřízených SSSR se zřeklo komunistického réžímu a je to jedině ČR která má dodnes silnou Kompartaj, stejně silnou jak před válkou. Češi jsou genetický zatížení komunistickou ideou. Není divu, když víme s čeho ti buditelé v devatenáctém stiletí vytvořili ten národ.

13 hlasů

Nejvlezloprdelní komouši byli ti. co přelezli do ODS. Když tu byl Bush, tak se jejich vlezdořitnost ukázala v plné nahotě. Ještě teď se mi z toho dělá špatně.

23 hlasů

ze všech komunistických zemí, režimu, geneticky, víme z čeho - hele hovňousku, piš až dokončíš gympl

38 hlasů

Tak už se modří bolševici začali kdydlit i v tom jejich absurdním VĚDECKÝM výzkumným ústavu, kde nadokázali vyzkoumat ani samozřejmé banality. Sametová revoluce že byla řízena a organizována od samotného počátku (připravována dlouho před počátkem) příslušnou správou Stb. Každý režim i ten náš pseudemokratický , že má vždycky nějakou tu Stb, BIS a podobně, na pojmenování nezáleží. Možná v přísně utajeném výzkumu přišli i na to, že udavači jsou úzkoprofilové zboží, použitelné pro každý režim a že není radno takovým zbožím hazardovat ale naopak, je nutné je ochraňovat a utajovat. A teď už jen zkoumají jak oblbovat lidi v současnosti. V tomto punktu je to na jedničku s hvězdičkou. Kam se hrabou komanči se svým jednoduchým, přímočarým lhaním, kterým to dopracovali, že jsme jim nevěřili ani pravdu. A jak dnes vidno, bylo těch pravd bohužel až příliš mnoho.

58 hlasů

Idiote, když ODS je stranou bolševickou, tak jakou stranou je ČSSD-KSČM? Pane Bože, takováto tupá hovada mají v ČR volební právo, místo aby byly zbavení svéprávnosti.

19 hlasů

Přeci by si nedopustil, aby volila jenom tupá hovada jako ty. Bolševici rádi zakazují druhým, tak už jsi pochopil, že ty jseš taky bolševický zmrd.

9 hlasů

Krize nekrize, všude na lidech se musí šetřit, brát je u huby, aby bylo nejen na tuneláže ale i na rozhazování pro takové hovadiny jakou je tenhle výzkumák.

26 hlasů

No jasně , tak at se ten ústav platí z peněz , které se mohou vzít komunistům a StBkům z důchodů včetně jejich nadlimitních příspěvků k nim na přilepšenou, že nás tak důkladně terorizovali a měli pro nás připravenu akci ,,NORBERT,, - ponechal bych jim pouze existenční minimum! Ostatně je mohou sponzorovat jejich děti a vnuci, kteří celou republiku rozkradli!

46 hlasů

Nevezmou - jsou zde tajné dohody o předání politické moci tunelářům v sametové "revoluci" i návody ke získání moci ekonomické a jak uvádíte - jejich děti včetně Topolánka a jejich vnuci, proč by to měli dělat? Že by ten výzkůmák tolik potřebovali?

49 hlasů

Žeby Dr.Pernes začal " institut imeni Orwela " předělávat na řádné vědecké pracoviště ? Pak by se loď pro pomocné informace ODS , řízená Íčkem začala potápět ; první kdo z potápějící lodi prchá jsou taková zvířatka ... , že ?

71 hlasů

ÚSTR předělá leda tak na ÚZPK - Ústav zametání pod koberec.

41 hlasů

Ať se ta pitomost třeba rozpadne. Prý "vědecká rada"! Takovým vědcem bych chtěl být. Vždyť je to jen organizace ODS sloužící k vydírání a odstraňování oponentů. S nějakým poctivým výzkumem to nemá zcela nic společného.

38 hlasů

Novými členy Rady budou žid a ultrakomunista Jan Fischer, za KSČM Dolejš (tohle my umíme) a prasečí hlava Vojta Filip.

15 hlasů

Dolejš a Filip jsou taky židi nebo seš nemocnej?

49 hlasů

Je to nemocný člověk, měj k němu soucit. Patří do blázince.

21 hlasů

Já bych založil Ústav pro studium tunelářské činnosti (ÚSTČ) po roce 1990. Asi by měl zajímavější výsledky, a materiálu na bádání by měl nepřeberně.

33 hlasů

A konkurs na ředitele by opět vyhrál soudruh rudá nomenklatura Pernes, že? - On by ten váš nepřeberný materiál skartoval takovou rychlostí, že byste se nestačil ani divit! - To bude fofr při skartacích v ÚSTR, co bylo - nebude.....Pernes ,,rudý mág,,......

11 hlasů

ale jdi ty brepto, na ředitele by byl vypsán konkurz, z něhož by byli předem vyloučeni Vesecká, členové ODS, Bursík a Kalousek.

48 hlasů

A konkurs na ředitele by opět vyhrál soudruh rudá nomenklatura Pernes, že? - On by ten váš nepřeberný materiál skartoval takovou rychlostí, že byste se nestačil ani divit! - To bude fofr při skartacích v ÚSTR, co bylo - nebude.....Pernes ,,rudý mág,,......

8 hlasů

Slovník soudruha z padesátých let, ty jsi se učil modrokvaško u Stalina, že? Bývalý rudý svazák má plnou hubu rudý nomenklatury a bůh ví čeho. ty nemáš soudruhu určitě čisté svědomí.

14 hlasů

ale jdi ty brepto, na ředitele by byl vypsán konkurz, z něhož by byli předem vyloučeni Vesecká, členové ODS, Bursík a Kalousek.

45 hlasů

materiály měla zdigitalizovast nezávislá korejská firma co neumí latinku...potom by je mohl studopvat kdekdo..nechat je napospas názorům a vlivům petra úla a podobných revoilucionářů nevzdělaných zaslepenýcha tupých, je jen další skartace...přišlo jsme o milion inventárních čísel památkových předmětů po roce 89, ztráty informací nějaké vyžehlení historie na přání ruské ambasády je už jen legrace, on jejich bílý kůň pan paroubek už to zařídí docela

12 hlasů

Kecáte, zájem na žehlení historie je zde ze zcela jiné strany. Proto se také ODSmani o onen "ústav" tak perou.

30 hlasů

Je možné,že se p.Záček bojí,že v ústavu začne opravdová vědecké práce.Jsou tam zvyklí zřejmě na pohodu.Změny jsou nutné a nechápu proč by odborník,vědec měl být vyřazen na okraj.Každý ví,že VUML nemá žádný význam na věd.práci a určitě byl p.Pernes nucen se tohoto školení zúčastnit,druhá možnost byla vstup do KSC.Pro vědce jeho kvalit tobylo utrpení a ztráta času.-

70 hlasů

Je možné, že se Žáček bojí, až vyjde najevo, co všechno způsobil archivu. Digitalizace nezpracovaných fondů (jen pro něho), ničení a ztráty archiválií při digitalizaci a v badatelně Siwiecova, pokles odbornosti. Dosáhl však světového primátu: odebral archivářům evidence k jejich fondům (!), které má pod svým dohledem na tzv. lustračním pracovišti. To, že výstupy z něho jsou špatné, je dáno kvalifikací lustrujících: nutná byla absolutní věrnost "vůdci" a častá účast na společenských "večírcích"... možná ještě trochu číst a psát.

67 hlasů

Žáčkovo vedení připravovalo prokšeftování nemovitostí archivu v centru Prahy za ruskou továrnu v Modřanech. Bendové se plaší, protože to možná nedopadne. Viz týdeník Euro.

40 hlasů

Naivo už ted Pernes na Moravě objíždí své vazaly a přemlouvá je , a láká do Prahy , aby zmnožil ,,družinu svých věrných vazalů,,! Slibuje jim tučné prebendy, on si asi myslí, že si to lidi nedají vědět....!!! Dobře vymyšlené načasování akce svržení pana ředitele Žáčka a nastolení Pernese zrovna o velikonočních svátcích!!! - Vy si asi myslíte, že se v zámku ve Slavkově a v Zemském muzeu mejdany a pitky soudruhem ředitelem Pernesem nepořádali? Měl na to tzv. Reprefond! A soudruzi OV a KV i Prahy - s. Štěpán byli nároční,,,,ale vyplatilo se! - A místo toho čtení a psaní u Pernese kompilovat, kompilovat, kompilovat et cetera . Pernes nic jiného neovládá a manipulovat.......

40 hlasů

Jak to, že se TÍMTO nezabýval Senát!

49 hlasů

Hahahaha.... jaké vědecké práce ty diletante přes historii obyčejné KOMPILACE A NEBO PLAGIÁTY !!! - Pokud chceš vědět, jak vypadá historická vědecká práce jdi si do knihovny a najdi práce nejkvalitnějšího historika ..náhlem,, zemřelého éřed rokem J.Hrbka ad., ale nikdy to není Pernes kompilátor, který nikdy nepřekročil zenit uřitele dějepisu!!! - Důležité je to, že byl stranickým lektorem, byl stranickou kádrovou rezervou V KP ÚV KSČ včetně OV a KV KSČ! Vaše dezinformace Jindro jsou asi cílené, že ! Anebo, žeby ten slibovaná Pernesem budoucí ,,30ti letý docent,,???? - Pernes přece velice dobře ví, jak se tyto vědeckopedagog. tituly dají lehce získat ---taky budete Jindro...zavázán ? ? ? .......Nomenklatura komunistického tatalitního režimu nemá co dělat na postu ředitele ÚSTR!!!

11 hlasů

Pan Žáček se nebojí. Bojí se (spíše odchodem protestují) ti, co odešli na protest proti absolventovi VUMLu, panu Pernesovi. Copak neexistuje v republice historik, vzdělaný stejně jako pan Pernes, neabsolvent VUMLu, nečlen KSČ?

11 hlasů

A co byl pan Źáček za totality? Já mám pocit, že pan Pernes je proti němu učiněný anděl. Do VUMLu byl nahnán kde kdo. Modří estébáci, když jim teče do bot, tak okolo sebe kopou a ovce jim na to skáčou. Radši se přejmenuj, děláš svému nicku ostudu.

46 hlasů

Normální student gymplu a potom Fakulty žurnalistiky a v SSM byl každý . V té době se to již tak nebralo! Ale být ,,normalizačním husákovský kádrem,, a stranickou rezervou jako soudruh exředitel Pernes - to snad chápeš je přílis ,,silný kafe,,!!! Ano pan Pernes je ten ,, padlý anděl - s kopyty a ROHy LM a StB,,!!!

23 hlasů

Tak teď jsi obvinil i svého Mirdu Tupolánka. Ty jsi ale trubka.

11 hlasů

Jenže Žáček byl aktivním svazáckým funkcionářem právě na fakultě ještě v roce 1989 a svazácké manýry mu zůstaly i při práci v této instituci.Podobné revoluční nadšení měli jen mládežníci počátkem padesátých let minulého století.

49 hlasů

Já jsem nepsal, co byl pan Žáček. Já jsem se ptal, jestli nemáme v republice historika, jakkloiv svázaného s komunisty. Vás jsme ani tak moc nemyslel. Z tykání usuzuji, že jste s těmi komunisty byl svázán dcela dost.

10 hlasů

Vidíš Ferdo a to chceš nálepkovat druhésoudruhu, když máš sám máslo na hlavě.

39 hlasů

No vidíte, jak jste se naučil cizím lidem vykat. Politicky jsme na tom stejně. Já taky Pionýr a průkazka SSM. Nebýt toho tykání, o vašem vztahu ke komunistům bych se nezmínil.

9 hlasů

Já jsem s nimi byl svázán asi tak, že jsem se v komunismu narodil, chodil do školy a asi dva roky do pionýra do roku 1968, v roce 1972 nás kolektivně v pátek přijali do SSM a protože jsme v sobotu nepřišli na kolektivní brigádu pořádanou SSM, tak nás kolektivně v pondělí zase vyloučili. Tím jsem vyčerpal svojí veškerou politickou aktivitu. A jak jste na tom vy? Máte stejně čistý rejstřík jako například komunistobijec Nečas.

41 hlasů

Tyhle rádoby-ynteligentní kecy jsou o ničem. Až nějakého najdeš, nařiď mu pod pohrůžkou zastřelení, aby se přihlásil do konkursu. Během hledání si můžeš číst zákon 181/2007 a jednací řád rady.

16 hlasů

Hajzlík Pernes zůstává.O čem víc mluvit? Ano,je to účelová organizace a jako taková musí být složena ze všehoschopných.

13 hlasů

Už ať tu instituci zruší a je klid.Historii nechte historikům a jejich bádání.A nezapomeňte,že historii píší vítězové.V moderním překladu tedy zrovna ti,co jsou u koryt.Čím méně se tedy budeme patlat v novodobé historii,tím lépe.Ušetří to čas a nervy.

34 hlasů

Historii máme nechat historikům,,. ale těm ,co se neprostituovali a co v době, kdy Pernes jako nehistorik a nemuzeolog se těšil péči rudých kmotrů a těší , jak vidíme dodnes! - museli být ,, u lopat a koštat,, a nejinak tomu bylo i po r. 1989 nebyla politická vůle nomenklaturní typy odstavit od vesel! A tito historici,, píšící do šuplíku,, nemají vědeckopedagogické hodnosti, ani zahraniční stáže, tolik oblíbené ,,rudými ppřevlečenými nomenklaturami,,. A v novodobé historii se patláme každý den a všichni občané - nebo je Vám to Jano I lhostejné, co se Masarykovou republikou za posledních 20 let stalo, vám se snad líbí, jak pracuje Senát a Parlament ČR a kdo v něm sedí. Všeschno souvisí se vším a pokud na rovinu nepojmenujeme příčinu budeme si muset tu ,,novodobou historii,, zopakovat znovu. A tohle já ani řada dalších občanů si nepřejeme a proto politický prostitut nehistorik Pernes nemá V ÚSTR, co dělat!!!

8 hlasů

Takže Norimberský proces byl zbytečným patláním se v novodobé historii? Vždyť ti komunisté jsou pořád mezi námi.

125 hlasů

Historiku,pletete si pojmy s dojmy.KSČ prošlo v poválečném období 7 milionů lidí.Podívejte se kolem sebe a pište historii.

17 hlasů

Upřesňuji specielně pro vás : Mám na mysli komunisty - funkcionáře, kteří se dopustili zločinů v souvislosti s komunistickým režimem. Nemyslel jsem a nemyslím neškodné členy KSČ.

10 hlasů

To je fakt, Kočárník, Dlouhý, svazáci Langr, Nečas a další modří antikomunisti. Historiku ten Norimberský proces byl o fašistech, to jen tak na okraj. Nestudoval jsi v Plzni?

50 hlasů

hahaho : Upřesňuji specielně pro vás : Mám na mysli komunisty - funkcionáře, kteří se dopustili zločinů v souvislosti s komunistickým režimem. Nemyslel jsem a nemyslím neškodné členy KSČ. Přečtěte nejméně dvakrát, na co jsem reagoval. Kdybyste ani potom nepochopil, proč jsem psal o Norimberku, napište. Vysvětlím tak, že i vy pochopíte. V Plzni jsem nestudoval. Máte z toho radost nebo je vám to jedno? Kočárník, Dlouhý, svazáci Langr, Nečas - ukradli (znárodnili) někomu majetek? Odsoudili někoho do vězení nebo ke smrti? Jestli o něčem víte, pošlete je k soudu.

7 hlasů

Je jiná doba - to je krásná výmluva. S případným obviněním pana Langra si popěšte. Mohl by na svou obhajobu říct: "Byla jiná doba". Pro "sd". Dobře. A co ti komunisti. Viděl jste, nebo jste byl slepý?

9 hlasů

Je jiná doba historiku.Dneska nikdo majetek neznárodňuje,státní majetek se zprivatizoval i rozkradl.Bez soudu,bez vězení,ale ne bez mrtvých.To jsou taky zločiny.

24 hlasů

U toho Langra bych si nebyl tak jistý.

20 hlasů

Neznárodnili, ale na zlodějnách se podíleli vesele. Pokud to nevidíte, tak jste slepý.

31 hlasů

Chlapci moji, Kuklíku, Grušo, Edo Stehlíku - dva roky jsem vám jako šéf Vědecké rady nevadil, a teď jste zhnuseni a odcházíte... Ach, jen běžte.

47 hlasů

Je zajímavé, že lidem jako Grůša, nevadí Žáček nebo Langr. Tak jako Havel, Grůša totálně ztratil morální orientaci.

24 hlasů

Gruša ji nikdy neměl, je nejchytřejší ze všech, u něj je taky zřejmá souvislost se zaměstnankyní ústavu, která piklí proti Pernesovi.

26 hlasů

Ten ve vědecké radě ani neměl co dělat.To je práce Žáčka a nepochybně i jedné zaměstnankyně ÚSTR - exmanželky Gruši.

29 hlasů

je hlupák , odešel nic neumí a skončí ne podpoře , dobře mu tak .

12 hlasů

Podle dikce příspěvku jste na tom byl za normalizace docela dobře.

14 hlasů

Ústav voní jen některým modrobolševickým fanatikům překrucujícím novodobé děhiny. Pernes tomuto dosavadnímu fanatismu zatrhne tipec a udělá z dosavadní ideilogické organizace vědeckou instituci. A pokud to nepůjde, tak ten krám zavře.

33 hlasů

To si snad ani nikdo nemůže myslet.

10 hlasů

Kdy si již konečně novináři i vy ostatní laskavě uvědomíte, že Pernes n e n í .. a .. n i k d y.. n e b y l .. h i s t o r i k e m ! Vy jste, jak jistý druh propagandy! Proč se tedy na univerzitách potom studuje historie ! Asi by se tento obor mohl zrušit a namísto toho by postačil učitelský dějepis!!! Nebot historii může přeci vykládat kdejaký nýmand z ulice a kecat do ní , jak je vidět mohou všichni učitelé dějepisu tedy opět polovzdělanci !!! Pernes vystudoval učitelský obor čeština-dějepis! (Tím ho jako nekvalifikovaného měli v hrsti! Později postgraduálem, až když se osvědčil si dodělal muzeologii. Tudíž je muzeolog n i k o l i v historik! Ani archeolog, přestože se od jisté doby muzeologie stala součástí katedry archeologie! Nebo snad nám bude pan pernes coby kádrová stranická rezerva ještě o sobě tvrdit, že je z tohoto důvodu i archeolog?!!) - V době po normalizačních prověrkách byla vyházena řada odborníků z muzeí ad. kultur. institucí jejich místo nahradili ,,kovaní oblbovači národa ,, jako pionýrské vedoucí, učitelé(ba dokonce byli i takové instituce muzejní, kde porodní asistentka vykonávala práci historika umění, žena z domácnosti etnografku ap.). Většina těchto lidí se nachází v Elederových seznamech vydaných P. Cibulkou a MV ČR. Nakonec různými podfuky získali vzdělání v různých narychlo sešolíchaných kursech! Ti nejuvědomělejší kádrové stranické rezervy z Kádrového pořádku ÚV KSČ si doplnovali vzdělání v Krajských politických školách aj. typech stranického vzdělávání k nimž patřil i prestižní VUML. - Pokud někdo zdůraznuje i to, že nomenklatura Pernes má i vědeckoped. hodnosti tak se tomu nemůžeme divit, jednak je získal díky kontaktům a jednak i provázanosti s bývalými soudruhy. Právě tito sběrači všech možných titulů ,,ze z Plzně,, se nám provalily právě v ..kauze PF Plzen,,. Není a nebyla by to jediná aféra, kdyby nad jejími protagonisty nedržela ochrannou ruku soudružka euštinářka a dějepisářka V. Dvořáková-Pešková (provázaná na Ransdorfas, Kellera, Grebeníčka a spol.). Proto také radní ÚSTR Fiala tak prosazoval svého kamaráda Pernese (podle hesla v minulosti ty jsi se zasloužil o můj post v muzeu v Kroměříži, dnes já se postarám o tvůj v ÚSTR! A co s tím má společného Dvořáková . no přeci politologii!) Takže si novináři laskavě dejte toho ,,pavouka ,, do kupy! Pernes není histori a Dvořáková politolog, ale jsou to lidé zavázáni z minula a nad tím bychom se měli zamyslet! Jak mohou opět být ,,husákovské profláklé nor,alizační kádry v sedlech,,!!!

14 hlasů

Kdy si již konečně novináři i vy ostatní laskavě uvědomíte, že Pernes n e n í .. a .. n i k d y.. n e b y l .. h i s t o r i k e m ! Vy jste, jak jistý druh propagandy! Proč se tedy na univerzitách potom studuje historie ! Asi by se tento obor mohl zrušit a namísto toho by postačil učitelský dějepis!!! Nebot historii může přeci vykládat kdejaký nýmand z ulice a kecat do ní , jak je vidět mohou všichni učitelé dějepisu tedy opět polovzdělanci !!! Pernes vystudoval učitelský obor čeština-dějepis! (Tím ho jako nekvalifikovaného měli v hrsti! Později postgraduálem, až když se osvědčil si dodělal muzeologii. Tudíž je muzeolog n i k o l i v historik! Ani archeolog, přestože se od jisté doby muzeologie stala součástí katedry archeologie! Nebo snad nám bude pan pernes coby kádrová stranická rezerva ještě o sobě tvrdit, že je z tohoto důvodu i archeolog?!!) - V době po normalizačních prověrkách byla vyházena řada odborníků z muzeí ad. kultur. institucí jejich místo nahradili ,,kovaní oblbovači národa ,, jako pionýrské vedoucí, učitelé(ba dokonce byli i takové instituce muzejní, kde porodní asistentka vykonávala práci historika umění, žena z domácnosti etnografku ap.). Většina těchto lidí se nachází v Elederových seznamech vydaných P. Cibulkou a MV ČR. Nakonec různými podfuky získali vzdělání v různých narychlo sešolíchaných kursech! Ti nejuvědomělejší kádrové stranické rezervy z Kádrového pořádku ÚV KSČ si doplnovali vzdělání v Krajských politických školách aj. typech stranického vzdělávání k nimž patřil i prestižní VUML. - Pokud někdo zdůraznuje i to, že nomenklatura Pernes má i vědeckoped. hodnosti tak se tomu nemůžeme divit, jednak je získal díky kontaktům a jednak i provázanosti s bývalými soudruhy. Právě tito sběrači všech možných titulů ,,ze z Plzně,, se nám provalily právě v ..kauze PF Plzen,,. Není a nebyla by to jediná aféra, kdyby nad jejími protagonisty nedržela ochrannou ruku soudružka euštinářka a dějepisářka V. Dvořáková-Pešková (provázaná na Ransdorfas, Kellera, Grebeníčka a spol.). Proto také radní ÚSTR Fiala tak prosazoval svého kamaráda Pernese (podle hesla v minulosti ty jsi se zasloužil o můj post v muzeu v Kroměříži, dnes já se postarám o tvůj v ÚSTR! A co s tím má společného Dvořáková . no přeci politologii!) Takže si novináři laskavě dejte toho ,,pavouka ,, do kupy! Pernes není histori a Dvořáková politolog, ale jsou to lidé zavázáni z minula a nad tím bychom se měli zamyslet! Jak mohou opět být ,,husákovské profláklé nor,alizační kádry v sedlech,,!!!

11 hlasů

nevynecháš jedinou příležitost a vždycky pomlouváš politoložku Dvořákovou, asi ti nedala

38 hlasů

Tak vo tu rudou Eulálii Čubíkovou bych si nevopřel ani kolo! A vzhledem k její specializaci, kdy učila zde ,,zakopanou,, mexickou aj. levici a la CHávéz bych mohl třeba i něco nepěkného chytit už jenom z ......

35 hlasů

Tak vo tu rudou Eulálii Čubíkovou bych si nevopřel ani kolo! A vzhledem k její specializaci, kdy učila zde ,,zakopanou,, mexickou aj. levici a la CHávéz bych mohl třeba i něco nepěkného chytit už jenom z ......

32 hlasů

Trychtýři,už to tady papouškuješ po druhé a vždycky dvakrát.Asi pro sichr.Holt Pernes a Dvořáková ti leží v žaludku.Nezáviď,nežaluj.neoblbuj nás a běž radši se Žáčkem na pivo!

58 hlasů

Kde vystudovala komunistka ruštinářka a dějepisářka Dvořáková politologii? Kdy kde na ní udělala přijímací zkoušky? Kde má index s oborem politologie a důkaz o vykonaných zkouškách z politologie! Jaký byl název její Dipl- práce z politologie a na které uniiverzitě ji obhájila? V kterém roce dostala diplom o absolvování politologie? ...až mi na toto Evo odpovíte i ostatním občanům a studentům budu vaše ,,přitroublé narážky,, brát vážně, ale zatím jste pouze směšná!! - Tato samozvaná politoložka vůbec nemá být nejen v Akreditačné komisi MŠMT Praha, ale ani na VŠE Praha kam se po r. 1989 dostala tzv. ,,rotací nomenklaturních kádrů,, tj. nuceným odchodem z Orientálního ústavu ČSAV, kde si na tuto aktivní mladou komunistku stěžovala samotná ZO KSČ na pracovišti na Úřadu prezídia ČSAV ! V té době si díky svým stykům s TS dělala a prakticky docházela na pracoviště, jak se jí zamanulo a někdy nepřišla i týden vůbec!) Po r- 1989 se metamorfovala tato odbornice na ,,vývoz bolševické revoluce do oblasti Stř. Ameriky a Mexika,, a za pomocí soudruhů přešla přes Ústav státu a práva ČSAV do jistého periodika a odtud plynule na VŠE! Není politoložka a nikdy nevystudovala politologii! Pouze jako ,,5tá kolona úspěšně,, přežila revoluci a jede ve vyjetých kolejích dále. Je nejmocnější ženou přes akreditaci věe školství (viz člen rady Fiala otitl jak ze z Plzně a ,,taky politolog,, - velká moda po VELVET REVOLUTION je to zkrátka in! - To samý Pernes v bleděrúžovým až se divím, že si taky neříká ,,politolog,,! Ale, co není může být ted když je tím nesoudruhem, ale ředitelem ÚSTR!.......Ani jden z těchto husákovských normaalizačních kádrů nemá na svých pozicích , co pohledávat! Je to výsměch občanům a jejich dětem coby studentům. MENE TEKEL UFARSIN......

11 hlasů

Pokuď jde o Dvořákovou,máte pravdu.Politologii nestudovala,před rokem 1989 ani nemohla.Politology jsme neměli.To by museli spadnout z nebe.A pokud by nešla na katedru politologie VŠE,tak by působila na jiné vysoké škole a jiné katedře,např.mezinárodních vztahů.Byla PhDr a CSc,měla 32 let.Vedla si asi dobře,podstoupila řádné habilitační řízení,stala se docentkou a později první profesorkou politologie u nás.Tak co chcete?Máme profesorů,že bychom nimi mohli dláždit a cesta mnohých z nich byla stejná nebo o hodně snažší.Vás asi štve zejména ta politologie a že je to schopná ženská.Já jí na rozdíl od vás fandím.

38 hlasů

Hmm taky tam byli takové, co dělali na mejdany chlebíčky - pohoštění soudruhům aj. a občas i stryptýz!!! Ano, luxusní a dobře placená ,,ulejvárna,, pro těch 5 rudých hvězd!!! Věděli jsme o tom všichni, co se tam děje......A nejen o tom.....To se vám potom dělal doktorát, že ....

11 hlasů

Taky jsi soudržka ,,z rudé normalizační husákovské stáje,,! - Tedy po x-té a po lopatě : PERNES NENÍ A NIKDY NEBYL HISTORIK ! (jaké bylo zadání konkursu!!) -Za svoji spolupráci s StB již v době svých učitelských studií směl dostudovat jiní studenti ne!) . Na UJEP bylo jasné, kdo pro ně ze studentů i profesorů pracoval! - (týpky Keller, Rakovský, senátor psycholog Pospíšil......po r. 1989 nebyla vůle se s tímto marasmem vypořádat! Kdo na to upozornil již tady není nebo mu chybí někdo z rodiny a přes děti to mají TS nejraději!!! Tak drž své ,,rudé rtíky,,!) - Co dělal PERNES v letech 1969-1972, 1972-77!!!) - Stal se protekčním soudruhem ředitelem nejprominentnějšího muzae na Moravě v zámku ve Slavkově, který byl pod dozorem kontrášů i rozvědky! Proč? Protože na slavkovské bojiště jakovýznamné bojiště Napoleonských válek jezdili zajímavý lidé z bezpeč. zájmů ČSSR bylo nutné tam mít někoho jako byl Pernes, který nebyl historik...!!!¨) - V době jeho ředitelování spadal jako kádrová rezerva tj. nomenklatura do Kádrového pořádku ÚV KSČ Odd. vědy, školství a kultury - s. taj. Müller a Ideologické odd.) byl průběžně proškolován jako lektor stranického vzdělávání pro pracovníkx v kultuře. ˇViz články z té doby v místním tisku, stranickém tisku, voen. tisku ad. (zagúgluj si !) - Hlavní tah na branku Pernes odstartoval po r. 1989 v OF(F!) a to do Zemského muzea... jeho eskapády s autogramiádou a stávkou zaměstnanců ZM v Brně jsou známé, proto se dostal do Prahy soudruh Štěpán přece své věrné...atd.).....Nemalou roli v tom sehrál i Jiří Včelař Kotas (archeolog poradce VK a ,,účelový emigrant,,...vytunel. banka Bohemia....atd). Tvoji soudruzi byli na změnu poměrů systematicky přiravováni...s tím souvisí i ,,rotace normaliz. kádrů po r. 1989... pěkně v tichosti a získáváni titulů všech typů ač jejich práce jsou pouhé k o m p i l a c e nebo rovnou plagiáty! A hlavně výjezdy na stáže do zahraničí, publikování textů prapodivné kvality, které lektorovali opět soudruzi si navzákem..... Zkrátka PERNES NEPATŘÍ NA MÍSTO ŘEDITELE ÚSTR ani jeho vybraní noshledové Kalus ad. !! Je to rudý plivanec všem politickým věznům, jejich rodinám a potomkům.....člověk s prapodivnou minulostí a ještě s prapodivnějším charakterem nemá v ÚSTR, co dělat. MENE TEKEL UFARSIN.....

34 hlasů

To už jsem taky četla.Ale chybí tam,že Pernes v roce 1968 vstoupil do ČSS,ze které ho v roce 1970 pro antisovětské a antisocialistické názory vyloučili.Proto patrně zůstal bezpartijním.A se započatým studiem VUML už dejte pokoj.Tu musel mít v téhle branži i každý kastelán.Ten taky spadal do nomenklatury KSČ a ani o tom nevěděl.Kádrujete víc než za komunistů.Aktivní svazácký funkcionář Žáček,svazák tělem i duší by vám přitom vůbec nevadil.

61 hlasů

To muzeum mělo tehdy 5 zaměstnanců.A pokud je do protekční post před 35 lety,tak tomu dneska nebude jinak.Šéfuje tam jiný "Pernes".

42 hlasů

Když neznáte profláklou ,,figurku,, Pernese držte své ,,rudé rtíky,,! On nebyl kastelán! A to je podstatný rozdíl!!! On byl soudruh ředitel nejprominentnějšího muzea na Moravě (obdobně jako Grebeníček soudruhem ředitelem v Mikulově!) a tento post se dával jenom těm ,,nejkovanějším,, a nejprotekčnějším ! Tak tady občany , kteří jsou neznalí poměrů v kultuře v době ,,husákovské normaliazace,, neohlupujte - hlupáka si dělejte ze svého manžela nebo rodičů, ale ne z nás občanů, co víme své o ,,kádrově personální práci v kultuře,, nikdo, kdo nepocházel z prověřených rodičů a příbuzných na toto místo nedosáhl ! Co vyloženě lžete, že o tom nevěděl!!! Když musel výstup z Kádrového řízení osobně podepsat! Co mlžíte! A další podepsané kádrově personální výstupy včetně 2letého plánu a pětiletého plánu byly ve složkách jednak Na odboru kultury a současně i na OV či KV KSČ a následně zařazeny i na ÚV KSČ!!!....A o té prapodivné straně vím taky své, ale nebudu vám dělat přednášku najděte si to v knihovně, v archivu, vygúglujte si to! Ale Pernes coby kádrová stranická rezerva nepatří na místo ředitele ÚSTR! to je jako esesáka zodpovědného za zločiny v Osvětimi-Treblince udělat ředitelem instituce pro vyšetřování zločinů v koncentračních táborech!

13 hlasů

Sklapni, svazáku a voliči komunistů.

39 hlasů

Včera rudý, modrý dnes, to je zloděj z ODS!

30 hlasů

Pro STB pracovali jak zleva, tak z - dnešní - pravé strany politického spektra. A zamáznout by to chtěli všichní, což...?

13 hlasů

Pro nikoho jsem nepracoval,jen bych byl rád,kdyby se zastavil hon na čarodějnice.Obzvlášť ty ,co potřebují ozněšit.Ty ostatní nikoho zajímat nebudou.

13 hlasů

Zastavme už konečně modrou totalitu.Dost bylo ožebračovani slušnych lidi.

76 hlasů

Ja budu volit KSČM protože je to nejslušnějši strana.

39 hlasů

Teď tady právě probíráme ústav na vyšetření zločinů té nejslušnější strany.

16 hlasů

Já bych je taky volil, to by, ale Paroubek skončil druhý a vládu by sestavoval Nečas a dost bylo modrých vyjebanců.

12 hlasů

Adolf Hitler byl také velice slušný člověk. A třeba Josef Goebbels byl velice milý člověk, měl rád děti, občas je pohladil, případně jim dal bonbóny...

42 hlasů

Pokud je zrovna nekuchal.

12 hlasů

Neplete, já jsem si to spletl, správně tam měl být Mengele

9 hlasů

Nepletete si Goebbelse s Mengelem ?

39 hlasů

Hitler je slušny jenom pro Dělnickou stranu.

18 hlasů

Nejlepší zpráva bude"poslední zaměstnanec opustil ÚSTR a zavřel za sebou dveře".

85 hlasů

Tahle instituce vznikla na politickou objednávku ODS, která si ji také po svém obsadila, aby výsledky "bádání" byly v pravý čas po ruce. Ten pseudoústav nemá žádné renomé, je úplně jedno, kdo ho povede. Ale není jedno, kdo ho má živit. Měl by to být jeho politický zřizovatel - ODS. Ze svého.

71 hlasů

nevoní vám ústav, co, komunistický smradi ?

20 hlasů

DEBILE !!!

40 hlasů

Ústav voní jen některým modrobolševickým fanatikům překrucujícím novodobé děhiny. Pernes tomuto dosavadnímu fanatismu zatrhne tipec a udělá z dosavadní ideilogické organizace vědeckou instituci. A pokud to nepůjde, tak ten krám zavře.

28 hlasů

Stalin - génius, potom zločinec. Gottwald - génius, potom zločinec. Dubček - skvělý komunista, potom zločinec. KSČ - vůdkyně národa. Potom se raději přejmenovali. A žádné překrucování. Jenom vykrucování.

11 hlasů

Ústav je v rukou Havla a jeho komunistických přátel.O to mu šlo.

36 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov